[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.725 views sinds 30-01-2008

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Zowel Batman en Mp3-Tag zijn echte aanvullingen. De bijgeleverde software zou veel beter kunnen vanuit Meizu als deze 2 freeware programmaatjes erbij zouden hebben gezeten.

Overigens het eerste defect, het kabeltje van de headphones naar de maan. Ik heb nieuwe gekocht, maar daar is de kwaliteit matig. Maar daar is vast een ander topic voor geschikt.

• Dutchy_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 20:26
Er waren wat probleempjes met mijn bestelling van de M3 via de marktplaatsman, waardoor ik nu ook zonder extra kosten ook een M6 van hem kan krijgen, maar daar heb ik een vraagje over

Volgens hem speelt de M6 ook gewoon flac af, maar dit staat niet op de site van meizu of in de startpost van deze thread... klopt dat?

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:14
Dutchy_ schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:40:
Er waren wat probleempjes met mijn bestelling van de M3 via de marktplaatsman, waardoor ik nu ook zonder extra kosten ook een M6 van hem kan krijgen, maar daar heb ik een vraagje over

Volgens hem speelt de M6 ook gewoon flac af, maar dit staat niet op de site van meizu of in de startpost van deze thread... klopt dat?
Klopt!

zeroxcool.net - curity.eu

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Stpan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:16:
Zowel Batman en Mp3-Tag zijn echte aanvullingen. De bijgeleverde software zou veel beter kunnen vanuit Meizu als deze 2 freeware programmaatjes erbij zouden hebben gezeten.

Overigens het eerste defect, het kabeltje van de headphones naar de maan. Ik heb nieuwe gekocht, maar daar is de kwaliteit matig. Maar daar is vast een ander topic voor geschikt.
De tool batman, is die echt nodig?

Want ik doe liever mn encodings met mn eigen programmas.

Hij speelt Xvid met mp3 audio gewoon af toch?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Nee, je hoeft alleen Batman te gebruiken als je je video's moet hercoderen en geen zin hebt om het allemaal zelf in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Precies. Je kunt altijd alles beter handmatig als je een geavanceerde gebruiker bent.

Maar Batman is heerlijk hufterproof. Alleen een beetje traag. Maar zou beter voldoen dan de huidige bijgeleverde software omdat ik vind dat je geen IT-wizard hoeft te zijn om zo'n mp3-speler naar volledige mogelijkheden te kunnen gebruiken.
De bijgeleverde software is wel erg makkelijk, maar het geluid loopt a-synchroon en je kunt niet 'zoomen', dus je houdt altijd die balken.

[ Voor 17% gewijzigd door Stpan op 28-09-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Album arts moeten een pic hebben met dezelfde filename als het album in de id-tag.

Maar sommige mp3's hebben al een album art 'in zich'. Bijv. de mashups op www.pheugoo.com Iemand enig idee hoe ik die zichtbaar krijg in m'n schermpje, zonder dat ik dus 12 verschillende album names & album arts moet aanmaken?
Of is het simpelweg niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk dat het simpelweg niet mogelijk is omdat de Meizu dit niet uitlezen kan. Vandaar ook de wat omslachtige manier om album arts werkend te krijgen op je speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Ik ben nu alvast begonnen met het renamen van alle jpg's in mn muziek map(285 albums in aparte mappen).

Het is wel jammer dat de Meizu geen embedded jpg's kan uitlezen, vrijwel al mn albums hebben dat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy_ schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:40:

Yep, m6 speelt gewoon FLAC, altijd al gedaan ook
mooie deal heb je trouwens bij de Marktplaatsman! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het staat met de usb OTG support? Komt er nog een keer nieuwe firmware uit zoals beloofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk het niet. Zal wel een loze belofte zijn geweest, aangezien het er nu nog steeds niet is, er al aankondigingen zijn geweest van andere spelers (waar ze zich nu waarschijnlijk op richten) en ik heb nog nooit een speler gezien die met een firmware upgrade USB OTG toevoegde.

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:58:
Ik denk het niet. Zal wel een loze belofte zijn geweest, aangezien het er nu nog steeds niet is, er al aankondigingen zijn geweest van andere spelers (waar ze zich nu waarschijnlijk op richten) en ik heb nog nooit een speler gezien die met een firmware upgrade USB OTG toevoegde.
ik weet het niet zeker... de speler is technisch wel geschikt voor USB OTG dus met een firmware upgrade kan het wel gedaan worden
vraagblijft of ze het willen of reserveren voor toekomstige spelers...

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Als het technisch mogelijk is vraag ik me af waarom het niet meteen mogelijk was... waarom moet dat zo lang duren? Ik kan het me niet voorstellen dat zo'n mogelijkheid dan op deze manier onbenut blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Test versions of the new firmware for the Meizu M3 Music Card and M6 Mini Player has been released. With this update installed, the players will now also play music in the APE (Monkey's Lossless) format. Additionally, a Return optionis added to all menus.

Meizu M6 Firmware 2.004
Meizu M3 Firmware 2.004

Due to the nature of the current 2.004 firmware, novice users are advised to not upgrade but wait for the final version.

Thanks iversonjack!
Will format player when upgrading.

Changelog:

Added APE support, no CUE lyric support just yet.
Added "return" key.
Added 'floating' effect to menus.

REMEMBER: THIS IS ONLY A TEST VERSION. REAL ONE TO BE RELEASED VERY SOON.
ik heb 'm zelf nog niet getest, ik wacht liever op de final version. End of song stutter schijnt voor 90% verholpen te zijn.

BRON: Meizume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Dancelot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
Zit te denken aan een M3 8GB en kom op Marktplaats alleen maar XS4trade tegen. Prijs is wél erg ok:
€ 148 inc USB power adapt. en siliconen hoes. Komt nog € 7,50 verzend bij. Ze hebben overigens ook gewoon een webshop:
http://www.xs4trade.com/

Maar kent iemand deze gasten?

Whatever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Dacht ik eindelijk dat mijn M6 8GB verzonden zou worden zie ik dit op de UPS site:

Your item was returned to the sender on October 3, 2007 because it could not be delivered as addressed.
Return to Sender, October 03, 2007, 9:49 pm, DALLAS, TX
Processed, October 03, 2007, 8:50 pm, DALLAS, TX 75261
Processed, October 03, 2007, 5:10 pm, ARLINGTON, TX 76004
Electronic Shipping Info Received, October 03, 2007

En dat terwijl mijn Paypal gewoon het correcte adres bevat...

Ik weet dat dit offtopic is, maar weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Sefyu schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:29:
Dacht ik eindelijk dat mijn M6 8GB verzonden zou worden zie ik dit op de UPS site:

Your item was returned to the sender on October 3, 2007 because it could not be delivered as addressed.
Return to Sender, October 03, 2007, 9:49 pm, DALLAS, TX
Processed, October 03, 2007, 8:50 pm, DALLAS, TX 75261
Processed, October 03, 2007, 5:10 pm, ARLINGTON, TX 76004
Electronic Shipping Info Received, October 03, 2007

En dat terwijl mijn Paypal gewoon het correcte adres bevat...

Ik weet dat dit offtopic is, maar weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Dat betekend dat je rap contact op moet nemen met de verkoper denk ik, meer dat dat kan je op dit moment niet doen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dumbo schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:42:
Zit te denken aan een M3 8GB en kom op Marktplaats alleen maar XS4trade tegen. Prijs is wél erg ok:
€ 148 inc USB power adapt. en siliconen hoes. Komt nog € 7,50 verzend bij. Ze hebben overigens ook gewoon een webshop:
http://www.xs4trade.com/

Maar kent iemand deze gasten?
Wordt geleverd met een jaar beperkte garantie (Verkeerd gebruik, gebroken LCD, vocht, schade door het installeren of vervangen van firmware, etc. is uitgesloten).

Nou sorry hoor, maar Meizu maakt toch niet voor niks nieuwe firmware, wel een beetje raar dat daardoor de garantie zou vervallen bij deze winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik krijg binnen kort een zending van een aantal Meizu M6 8GB SL binnen. Zodra ik ze binnen heb zal ik wel wat foto's plaatsen. Ik kan dan wsl niet 1-2-3 een vergelijking maken met de 'oude' M6 aangezien degene die ik had naar een neefje is gegaan.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

Wordt geleverd met een jaar beperkte garantie (Verkeerd gebruik, gebroken LCD, vocht, schade door het installeren of vervangen van firmware, etc. is uitgesloten).

Nou sorry hoor, maar Meizu maakt toch niet voor niks nieuwe firmware, wel een beetje raar dat daardoor de garantie zou vervallen bij deze winkel!
Edwin de Marktplaatsman is goedkoper denk ik(geen verzendkosten) en geeft gewoon volledige garantie, ook als je metd e firmware speelt of upgrade...

Linkje:
http://audio-video.marktp...garantie-accessoires.html

heb trouwens de nieuwe firmware geprobeerd en die lijkt prima te zijn, betere interface en het end of song probleem is weg volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Iemand enig idee of het mogelijk is, om de behuizing van de M6 te vervangen? Tijdens mijn vakantie is het scherm flink bekrast, en natuurlijk net nadat de screenprotector er af was :(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben de laastste tijd op zoek naar een nieuwe mp3 speler want mijn oude valt zolangzamerhand helemaal uit elkaar, nu viel mijn oog op de Meizu miniPlayer 1gig. nu wil ik heb ergens bestellen maar waar kan ik dit het beste doen ( prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zoek het topic eens door zou ik zeggen. Dit is al bijzonder vaak voorbijgekomen en bovendien is het topic niet voor dit soort vragen bedoeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:01:
Ik krijg binnen kort een zending van een aantal Meizu M6 8GB SL binnen. Zodra ik ze binnen heb zal ik wel wat foto's plaatsen. Ik kan dan wsl niet 1-2-3 een vergelijking maken met de 'oude' M6 aangezien degene die ik had naar een neefje is gegaan.
Ben erg benieuwd!
Heb nog steeds veel plezier van de M6 die ik via je SK actie heb gekocht! :)

Ik zie net dat de 4GB SL versie idd al te koop is bij Houseofdap, jammer dat hij nog steeds maar 20 fps ondersteund maar voor de rest ziet hij er goed uit! Ben trouwens niet van plan om hem aan te schaffen omdat er behalve de dikte niet zo heel veel verschil is met de gewone versie...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:16:
[...]

Ben erg benieuwd!
Heb nog steeds veel plezier van de M6 die ik via je SK actie heb gekocht! :)

Ik zie net dat de 4GB SL versie idd al te koop is bij Houseofdap, jammer dat hij nog steeds maar 20 fps ondersteund maar voor de rest ziet hij er goed uit! Ben trouwens niet van plan om hem aan te schaffen omdat er behalve de dikte niet zo heel veel verschil is met de gewone versie...
Ook ik ben nog steeds tevreden met de M6 (zelfde SK actie)
Als je al van plan was om een andere te kopen, dan zou ik wachten op de SE uitvoering, deze zou nog verder verbeterd moeten zijn en ondersteund dan 30fps.

Heb vandeweek voor het eerst de nieuwe ipod nano V3 gezien, net zo klein als de M6 en ondersteund 30fps, misschien dat dat mijn opvolger wordt van de M6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik vraag me af of die SE versie geen hoax is.. De SE versie was al eerder aangekondigd en die is hier verder niet echt meer voorgekomen. Nu komt de SL-versie met soortgelijke verbeteringen als wat de SE zou bieden, alleen dan iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ik hoop het niet, als je kijkt naar de verbeteringen wat betreft video, dan hoop ik wel dat deze komt:

The M6 SE is an improved version of the M6, featuring a 7mm thin body (down from 10mm), support for MPEG4, MPEG2, WMV9, H263/264, RM(VB) videos in 720x480 pixel resolution at 30 FPS and TV Out. It will also eliminate the need of conversion to playback videos.

Daar kan de SL niet aan tippen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Die kan er ook niet aan tippen. Behalve qua audio is de SL inferieur... dus ik hoop eigenlijk wel dat de SE-versie er nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:45:
Die kan er ook niet aan tippen. Behalve qua audio is de SL inferieur... dus ik hoop eigenlijk wel dat de SE-versie er nog komt.
denk niet dat de SE nog komt.. ze richten zich nu vooral op de telefoon en de m7 maar die komen pas volgend jaar ergns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Inderdaad, daar zitten ze ook nog mee. In combinatie met de aankondiging van de SL, welke gewoon minder is dan de SE, zal hij er inderdaad wel niet meer komen (immers, als hij er wel zou komen, waarom zou je dan nog een SL versie uitbrengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Erikje_
  • Laatst online: 10-09 20:55

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Hoe zit het eigenlijk met de doppen die je der bij krijgt??

Als het niet zo best is kan ik meteen tegelijk CX300 dopjes bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

_Erikje_ schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:01:
Hoe zit het eigenlijk met de doppen die je der bij krijgt??

Als het niet zo best is kan ik meteen tegelijk CX300 dopjes bestellen.
Ik vond die doppen die erbij zitten best wel van goede kwaliteit, alleen blijven dat soort doppen bij mij nooit lekker zitten. Heb daarom ook de CX300 erbij gekocht, maar vind nu wel dat ik het volume hoger moet zetten dan bij de doppen die erbij zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik ben al een poosje om me heen aan het kijken naar een mp3 speler.
De M6 vind ik een erg mooi apparaat, alleen deze heeft de start/pauze knop op de zijkant van het apparaat zitten. Dit lijkt me niet echt fijn werken.
Nu zag ik op foto's dat de M6 SL wel de start/pauze knop op de voorkant van het apparaat heeft zitten. (en nog wat andere verbeteringen).
Loont het de moeite om hierop te w88 of valt het eigenlijk best nog wel mee met hoe onpraktisch die knop op de zijkant zit ?
Het lijkt me zo nl ook niet makkelijk om de speler met 1 hand te bedienen.

De nieuwste ipod nano lag wel lekker in de hand en had een fijne bediening, alleen wil ik eigenlijk echt niet opgescheept zitten met program from hell: itunes (of gare alternatieven).

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Waarom denk je eigenlijk dat dat niet fijn werkt? Ik heb met knoppen aan de zijkant nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 22:11

HaTe

haat niet

Ik ook niet. Vind het eigenlijk wel fijn :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoekieLeeuw schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:01:
Ik ben al een poosje om me heen aan het kijken naar een mp3 speler.
De M6 vind ik een erg mooi apparaat, alleen deze heeft de start/pauze knop op de zijkant van het apparaat zitten. Dit lijkt me niet echt fijn werken.
Nu zag ik op foto's dat de M6 SL wel de start/pauze knop op de voorkant van het apparaat heeft zitten. (en nog wat andere verbeteringen).
Loont het de moeite om hierop te w88 of valt het eigenlijk best nog wel mee met hoe onpraktisch die knop op de zijkant zit ?
Het lijkt me zo nl ook niet makkelijk om de speler met 1 hand te bedienen.

De nieuwste ipod nano lag wel lekker in de hand en had een fijne bediening, alleen wil ik eigenlijk echt niet opgescheept zitten met program from hell: itunes (of gare alternatieven).
nooi problemen gehad met de bedieding., die is zelfs erg eenvoudig.
Itunes is inderdaad vreselijk en daarbij geeft de ipod niet de geluidskwaliteit en mogelijkheden van de m6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
RoD schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:38:
Waarom denk je eigenlijk dat dat niet fijn werkt? Ik heb met knoppen aan de zijkant nog nooit problemen gehad.
Het is een vrij kleine speler en ik heb vrij grote handen dus dan zou ik het of altijd met 2 handen moeten bedienen of de vingers van 1 hand in een heel krampachtige hoek moeten buigen om bij de knoppen te kunnen komen.
Maar misschien heb ik het wel helemaal mis, ik heb de speler nl nog nooit echt in mijn handen gehad...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tsja, het zou kunnen dat het voor jou niet zo handig is hoor. Eigenlijk zou een hands-on ervaring voor jou dan wel nodig zijn om te bepalen of de speler iets voor jou is. Helaas spot je de Meizu M6 zelden in het wild. Misschien is het een idee om eens bij de Mediamarkt langs te gaan en daar met een Cowon iAudio D2 te spelen. Die heeft knoppen aan de bovenkant en heeft dezelfde formfactor/grootte als de M6. Zo kun je wellicht een beetje een indicatie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Meizu M6 kan je ook gewoon in de MediaMarkt vasthouden hoor, volgens mij hebben ze hem in de meeste vestigingen wel in het standaard assortiment... Hij staat ook regelmatig in de nationale flyer dus dan zouden ze hem bij alle MeidaMarkten moeten hebben... In Utrecht hebben ze hem iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Oh, ik heb hem nog nooit gezien in ieder geval :S Maargoed, als ie daar ligt is dat natuurlijk nog makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:15:
Oh, ik heb hem nog nooit gezien in ieder geval :S Maargoed, als ie daar ligt is dat natuurlijk nog makkelijker :)
er zijn enkele Mediamarketen die hem hebben( of hadden) liggen maar bij mij in de buurt hebben de MM-en ze niet..
de speler is inderdaad moeilijk om in het wild te spotten helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://photo.mofang.com.cn/photo/147/257/20071004222315255961.jpg

Pic van de SL, achterkant van gebrushed metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woow, die achterkant ziet er zeker wel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:02:
De Meizu M6 kan je ook gewoon in de MediaMarkt vasthouden hoor, volgens mij hebben ze hem in de meeste vestigingen wel in het standaard assortiment... Hij staat ook regelmatig in de nationale flyer dus dan zouden ze hem bij alle MeidaMarkten moeten hebben... In Utrecht hebben ze hem iig...
Bedankt voor de tip!
Heb hem hier gevonden in de MM(Zwolle), alleen onder de naam Dane-Elec.
Heb er nu mooi mee kunnen spelen en dat heeft me over de streep gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 04:34
8GB versie, hier (http://www.speurders.nl/d...product.php?meer&ito=dk11) 160 euro inclusief verzendkosten. Doen of niet doen? Het typenummer staat er alleen helaas niet bij... Hopelijk zit hier wel een radio in want daar wil ik ook nog wel eens naar luisteren. Graag jullie advies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Doen of niet? Dat moet je zelf weten. Als je even op Marktplaats kijkt zie je dat de hier welbekende Edwin de speler voor 154 euro aanbiedt, en deze heeft sowieso FM radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
RoD schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:38:
Doen of niet? Dat moet je zelf weten. Als je even op Marktplaats kijkt zie je dat de hier welbekende Edwin de speler voor 154 euro aanbiedt, en deze heeft sowieso FM radio.
Dat is dus niet hetzelfde apparaat he... Maar goed, ik heb hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Technattic schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:48:
[...]

Dat is dus niet hetzelfde apparaat he... Maar goed, ik heb hem besteld.
Excuses, verkeerde link gepakt blijkbaar. Dit is de goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chintzy
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:20:
[...]

Excuses, verkeerde link gepakt blijkbaar. Dit is de goeie.
He he, of bedoel je toch deze? :+
En anders is het deze link 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, de marktplaatsman, is deze.
Edit: Erg vreemd maar de link lijdt naar een andere advertentie, je moet die van 154 euro hebben, uit Tilburg van MiniPlayer Europe (Edwin)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 22:26 . Reden: spellingsfoutje... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Chintzy schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:47:
[...]

He he, of bedoel je toch deze? :+
En anders is het deze link 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:22:
Even voor de duidelijkheid, de marktplaatsman, is deze.
Edit: Erg vreemd maar de link lijd naar een andere advertentie, je moet die van 154 euro hebben, uit Tilburg van MiniPlayer Europe (Edwin)
Erg vreemd ja. Iedereen hier linkt naar de M3 :? Nouja als je even op Martkplaats zoekt is hij gemakkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok en dan nu de echte link naar de welbekende Edwin:

Edwin de Markplaatsman
:)

zoals al aangegeven gaan de andere links NIET naar Edwin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Klopt het dat Edwin alleen Meizu doet of wil hij ook wel eens een ander merk aanbieden?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik weet het niet, maar mail/bel hem eens ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:49
de meizu heeft geen slot waar een geheugenkaartje in kan heh?
en radio heeft ie wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Blueflame_Core schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:29:
Als je op de site van meizu of meizume.com hebt rond gekeken kun je deze vragen volgens mij zelf ook beantwoorden.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Tukk schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:31:
[...]

Als je op de site van meizu of meizume.com hebt rond gekeken kun je deze vragen volgens mij zelf ook beantwoorden.
Ok ik heb op meizu gekeken en het staat er niet bij, dus ik zal maar aannemen dat er geen cardreader op zit.
Wel zie een game functie, klinkt wel erg leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Specs staan trouwens ook gewoon in de TS. Verder kun je er vanuit gaan dat als het er niet bijstaat, het er niet op zit. Ze gaan bij Meizu heus geen features *niet* in de specs zetten, dat zou vrij onverstandig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueflame_Core schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:29:
nee , geen slot voor geheugenkaart...wel radio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
RoD schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:18:
Specs staan trouwens ook gewoon in de TS. Verder kun je er vanuit gaan dat als het er niet bijstaat, het er niet op zit. Ze gaan bij Meizu heus geen features *niet* in de specs zetten, dat zou vrij onverstandig zijn.
Nja ik dacht, omdat die radio ook zo'n apart verhaal was, bij de chinese wel erop en bij de europese er niet op, misschien is het ook zo met de cardreader :P, ik weet tegenwoordig ook niet meer hoe die chinezen te werk gaan hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Blueflame_Core schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Nja ik dacht, omdat die radio ook zo'n apart verhaal was, bij de chinese wel erop en bij de europese er niet op, misschien is het ook zo met de cardreader :P, ik weet tegenwoordig ook niet meer hoe die chinezen te werk gaan hoor :D
Op de europese zit ook geen cardreader.
Op de europese is de radio softwarmatig verwijderd, andere firmware er op en hij doet het weer (tevens ben je je garantie kwijt ;))

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Tukk schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:31:
[...]

Op de europese is de radio softwarmatig verwijderd, andere firmware er op en hij doet het weer (tevens ben je je garantie kwijt ;))
LoL de garantie ook nog eens kwijt, ja dat is erg lullig natuurlijk, dus dat is ook geen optie!!.

Maar wat ook stom is is dat de meizu haast nergens te koop is, ja ik heb wat onbekende (voor mij althans) webshops gezien, maar ik doel meer op de gewone winkels zoals dixons,mediamarkt etc.
Maar misschien komt het nog wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:31:
[...]

yep... de radiois er gewoon maar niet in de europese versie. De originele versie heeft hem wel
Edwin heeft de originele versie met radio en garantie... dubbel leuk

om verwarring met de voorgaande foutieve links te voorkomen hier de juiste link naar Edwin:
Edwin markplaatsman
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28898548,noline]Blueflame_Core schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 22:35

Maar wat ook stom is is dat de meizu haast nergens te koop is, ja ik heb wat onbekende (voor mij althans) webshops gezien, maar ik doel meer op de gewone winkels zoals dixons,mediamarkt etc.
Maar misschien komt het nog wie weet...
de meizu miniplayer is bij een aardig aantal mediamarkten gewoon te koop hoor bijv zwolle, nijmegen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
in amsterdam arena lag ie ook

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ok hoor ik hier dus dat verschillende mediamarkt ketens hem hebben...
Ook in leeuwarden toevallig? :p nja ik kijk wel een keer..
De vraag is is die van de mediamarkt met of zonder radio? wss zonder maar wil het ff zeker weten :P.
En wat is de prijs bij hun voor de 4 en 8 gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Utrecht 199 voor 8GB, zonder radio maar dat is met de Meizu firmware te omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:30:
In Utrecht 199 voor 8GB, zonder radio maar dat is met de Meizu firmware te omzeilen...
In de VS voor €100,- ex verzendskosten á €30,-.
Het enige wat vervelend is is dat het kan zijn dat je erg lang moet wachten soms, mijn Meizu M6 8GB is 8 oktober op het vliegtuig gegaan, en pas na een email aan de TNT ben ik teweten dat hij deze week wordt "aageboden";

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 15-10-2007 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten

Wat blijkbaar betekent dat mijn pakketje nog steeds onderweg is vanaf een bepaalde locatie...

[ Voor 7% gewijzigd door Sefyu op 16-10-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Weet je ook wat de 4gb kost toevallig?
Dus met de nieuwste firmware kun je radio erop krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen kun je allemaal zelf opzoeken, kijk op marktlaats, ebay, etc...
Volgens mij is dat nog best snel hoor, als hij deze week al wordt aangeboden... Die van mij uit Hong Kong was in 1 dag op Schiphol, maar heeft daar meer dan 2 weken bij de douane gelegen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er trouwens al een tijdje over te denken om een (nederlandstalige) support site op te zetten voor Meizu mp3 spelers. Iemand interesse of iemand die wil helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
@Blueflame-core
op cd2u.net kost de 4GB SP versie $120,-, ongeveer €84 dus, plus verzendskosten van $38(€26) kom je uit op €110,-

@Sasaka
Heb je enig idee waarom de douane zo lang doet mbt het behandelen van pakketjes?
Lijkt me toch dat ze het door een scanner halen, zien dat er een mp3 speler oid inzit en het verder sturen.

@Resco23
Ik zie de meerwaarde daarvan niet zo goed in, als je al problemen hebt met je Meizu, is de oplossing meestal al te vinden op meizume.com of het probleem is nog niet op te lossen(firmware issues etc).
Leuk idee, maar het lijkt me verspilde moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Sefyu schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:23:
@Sasaka
Heb je enig idee waarom de douane zo lang doet mbt het behandelen van pakketjes?
Lijkt me toch dat ze het door een scanner halen, zien dat er een mp3 speler oid inzit en het verder sturen.
Je kunt ze even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefyu schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:23:

@Sasaka
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, ik zou alleen kunnen verzinnen dat er in vliegtuigen (en vooral vracht vliegtuigen) zoveel spullen zitten dat het gewoon lang duurt, misschien moeten ze wat extra mensen aannemen, of zouden ze ook al op de douane bezuinigen :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Euhm juist ja...
Maar ik bedoelde meer .. of je ook weet wat de 4gb bij de mediamarkt kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Waarom vraag je dat hier? Voor dat soort vragen moet je bij de Mediamarkt zelf zijn. Bel ze morgen eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:31
Blueflame_Core schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:45:
Euhm juist ja...
Maar ik bedoelde meer .. of je ook weet wat de 4gb bij de mediamarkt kost :P
Die kost 160 euro bij a'dam arena mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ja ik begrijp ook wel dat ik de mediamarkt kan bellen :P
maar iemand vertelde de prijs van de 8gb bij de mediamarkt, dus ik d8 als ik nou ff vraag wat de 4gb kost dan is alles compleet, toch?
en dat is het nu :P !!
handig voor mensen die hem daar willen kopen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedenk wel dat de prijzen per mediamarkt kunnen verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
Ik had zelf de Zen in mijn hoofd, de M6 wordt ook wel van geroepen dat het een leuke mp3 speler is. Prijs is bijna gelijk, maar ik zie niet zo echt 123 grote voordelen tegen bv een Zen. Creative is wat meer een merk, staat bekend om goed geluid.

Hoe is het met Meizu, hij ziet er op het oog iets minder flitsend uit. 262.000 kleuren ipv 16 miljoen. Kan hij dat misschien compenseren met allerlei leuke extra's? Is het geluid van een M6 bv wel net zo goed?

Waarom kozen jullie bv toch een M6 ipv een Zen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De Meizu is al een tijdje uit hè? Verder staan er in de TS een hele hoop reviews, die zou je eens door kunnen lezen wat betreft het geluid en de videokwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technattic
Ik heb de Meizu M6 8GB vandaag binnen gekregen. SP versie dus met Samsung scherm ipv Toshiba. Mooi apparaatje. Radio stond niet in het menu, maar na de firmware update wel. Alleen het aantal talen is dan wel gereduceerd naar engels, chinees en japans? Maakt mij niet uit, engels is prima. Maar misschien is er nog een firmware upgrade met radio en nederlands? Iemand een idee waar ik versie 2.00.4 op kan halen? Ik heb nu 2.00.3 erin geschoten.

[ Voor 10% gewijzigd door Technattic op 17-10-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik zou zeggen, lees voor de grap de topicstart eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Meer pics van de M8 z'n interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:50:
Ik had zelf de Zen in mijn hoofd, de M6 wordt ook wel van geroepen dat het een leuke mp3 speler is. Prijs is bijna gelijk, maar ik zie niet zo echt 123 grote voordelen tegen bv een Zen. Creative is wat meer een merk, staat bekend om goed geluid.

Hoe is het met Meizu, hij ziet er op het oog iets minder flitsend uit. 262.000 kleuren ipv 16 miljoen. Kan hij dat misschien compenseren met allerlei leuke extra's? Is het geluid van een M6 bv wel net zo goed?

Waarom kozen jullie bv toch een M6 ipv een Zen?
de m6 is mooier qua design en heeft een stevigere bouw. Ik heb de Zen geprobeerd en naast het feit dat de bediening niet echt intuïtief is is de speler ook niet zo stevig gemaakt als de M6
De zen voelt breekbaarder aan en de voorkant is van zwakker materiaal gemaakt.

daarnaast heeft de m6 zeer goed geluid en veel skin en alteratie opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik muziek afspeel via bijvoorbeeld de album functie, dan speelt die alleen dat album af en dan stopt die.
Iemand een idee welke instellingen er verkeerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:18:
[...]

de m6 is mooier qua design en heeft een stevigere bouw. Ik heb de Zen geprobeerd en naast het feit dat de bediening niet echt intuïtief is is de speler ook niet zo stevig gemaakt als de M6
De zen voelt breekbaarder aan en de voorkant is van zwakker materiaal gemaakt.

daarnaast heeft de m6 zeer goed geluid en veel skin en alteratie opties :)
Een belangrijke voor mij was het feit dat het meer is dan alleen MP3, ook Flac en binnenkort mogelijk Ape.
Strak! Ik ben benieuwd hoeveel dit gaat kosten.

[ Voor 19% gewijzigd door Tukk op 20-10-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:56:
Als ik muziek afspeel via bijvoorbeeld de album functie, dan speelt die alleen dat album af en dan stopt die.
Iemand een idee welke instellingen er verkeerd staan?
is toch vrij normaal. Maak dan een playlist aan.

EDIT: ben ook wel benieuwd hoeveel die M8 gaat kosten. :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De prijs *was* altijd vrij aardig ten opzichte van de iPhone, maar hij schijnt behoorlijk verhoogd te zijn:
De M8 zou vanaf begin volgend jaar beschikbaar zijn, al beweert een Amerikaanse importeur dat hij hem vanaf 7 december al op voorraad heeft. De prijs is echter flink opgelopen van de eerder aangekondigde 450 dollar tot bijna 800 dollar. Met de prijsverlaging van de iPhone lijkt Meizu een belangrijke troef te zijn kwijtgeraakt.
Bron: nieuws: Iphone-design en -interface krijgen navolging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk ook mogelijk om spelletjes op de M6 te zetten. want wie er nu op zitten ben ik niet zo weg van.
En is het mogelijk er een radio in te zetten, met een programma ofzo?

Mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Topic even doorlezen? Over de radio is al heel veel geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:07:
De prijs *was* altijd vrij aardig ten opzichte van de iPhone, maar hij schijnt behoorlijk verhoogd te zijn:

[...]

Bron: nieuws: Iphone-design en -interface krijgen navolging
Dit klopt niet. De prijs staat nog niet geheel vast en als ik me niet vergis staat hij momenteel op gelijk niveau als de Iphone.
800 dollar en meer van dat soort prijzen die je tegen komt zijn onzin prijzen die worden gevraagd door vage websites die een pre-order aanbieden... dit heeft niks te maken met de werkelijke prijsstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Mja, ik weet het ook niet hoor. Je hoort verschillende berichten. Ik mag toch hopen dat de prijs wat lager uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

lijkt me sterk dat die meer dan 800 dollar/euro wordt, als je kijkt naar china, welke de grootste afzetmarkt moet zijn, gaan ze daar echt geen 8000 yean of meer voor een telefoon betalen. dan zit je in de prijsklasse van een n95 enzo, met het probleem dat je een beginnende fabrikant bent itt nokia die een naam heeft.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:29:
[...]

is toch vrij normaal. Maak dan een playlist aan.

EDIT: ben ook wel benieuwd hoeveel die M8 gaat kosten. :9
Nou bij bijvoorbeeld me oude iAudio XL5 ging die dan gewoon door naar het volgende album.
Dat lijkt mij normaal.
Ik moet hem nu steeds uit me zak halen op het einde van een album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Een gemiddeld album is duurt een uur of langer, is het zo'n probleem om je Meizu niet eens 1 keer per uur uit je zak te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha idd als je album afgelopen is selecteer je toch gewoon weer een andere ?:) er is geen functie om album achter elkaar af te spelen, maar dat vind ik eigenlikjk ook niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ding elk uur uit me zak te moeten halen idd een probleem.
Het wordt iig een reden om het nieuwe model van iAudio volgend jaar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik kan me ook niet voorstellen dat er 700 euro prijsverschil zou zitten tussen een m7 en een m8, het enige verschil is de telefoon en wifi functionaliteit als ik het goed heb? Ik had graag een m7 met Wifi gezien, maar als de m8 uiteindelijk rond de 300 euro uitvalt wil ik die ook wel overwegen (als vervanging voor mn ZVM)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast