hmm vraagje... elke keer als ik de meizu los koppel van de laptop gaat ie de library updaten.... erg irritant. Kun je dit omzeilen of niet?
Verwijderd
helaas nietVerwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:04:
hmm vraagje... elke keer als ik de meizu los koppel van de laptop gaat ie de library updaten.... erg irritant. Kun je dit omzeilen of niet?
dit was een neiwue functie die ind e oudere frmwares niet in zat...ik de nieuwe komende firmware zal het er ook wel weer uit zijn aangezien het vrij irritant kan zijn
Verwijderd
volgens mij als je het "archief"bit uitzet van de bestanden heb je geen last van het herindexeren.
wat bedoel je precies?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:37:
volgens mij als je het "archief"bit uitzet van de bestanden heb je geen last van het herindexeren.
Archive bit uitzetten werkt niet 100% - soms komt er toch weer een update, echter significant minder dan daarvoor.
Je kunt het in windows doen door in properties "Archive" uit te zetten.
Of via command-line: attrib -a /s
Verwijderd
Hey dat wist ik nietMyrddinLXXIIX schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:01:
Archive bit uitzetten werkt niet 100% - soms komt er toch weer een update, echter significant minder dan daarvoor.
ik kan trwouens geen properties an archive vinden... kun je misschien beschrijven hoe ik er precies kom?
Verwijderd
We hebben het hier over de eigenschappen van de muziek en/of filmbestanden. Dus: muziek/filmbestand(en) selecteren, dan rechtermuisknop, eigenschappen kiezen en bij kenmerken gevanceerd kiezen, vervolgens vinkje weg bij: bestand is gereed om te archiveren.
Het filmconversie progje BatMan doet dit trouwens in de neiuwste versie automatisch.
Het filmconversie progje BatMan doet dit trouwens in de neiuwste versie automatisch.
Verwijderd
ah! dat verklaart mijn loze gezoekVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 06:47:
We hebben het hier over de eigenschappen van de muziek en/of filmbestanden. Dus: muziek/filmbestand(en) selecteren, dan rechtermuisknop, eigenschappen kiezen en bij kenmerken gevanceerd kiezen, vervolgens vinkje weg bij: bestand is gereed om te archiveren.
bedankt
maar... hoe herkent de speler dan nieuwe files? het is wel de bedoeling dat deze wel geupdate owrden natuurlijk
Verwijderd
Heb het niet getest .. maar ik ga er vanuit dat als je onder Music op de meizu kiest voor update music library hij de betreffende bestanden alsnog wel meeneemt.
Verwijderd
hmm... lijkt niet te werken bij mijVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:53:
Heb het niet getest .. maar ik ga er vanuit dat als je onder Music op de meizu kiest voor update music library hij de betreffende bestanden alsnog wel meeneemt.
oh wel... ook met auto update is het een vette speler
Verwijderd
als ik het goed begrijp is de neiwue bedoeling dat voor losse problemen zoals deze er een losse thread geopend moet worden end at voor algemene dingen het grote Meizu forum gebruikt kan worden?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:21:
[...]
hmm... lijkt niet te werken bij mij
oh wel... ook met auto update is het een vette speler
komt er dan net een super zooi aan bvrij inhoudsloze losse posts? nu moet ik telkens gaan zoeken in verschillende threads als ik een antwoord wil op een probleem als dit
Zie Invulling en behandeling Grote Topics aangepast - gevolg PMD.
En doe wat aan je spelling. Lees je posts voortaan door voordat je op "Verstuur bericht" drukt.
[ Voor 10% gewijzigd door DeeD2k2 op 28-07-2007 19:53 ]
Pagina: 1