Ja, met DSG. De auto rijdt erg lekker. Hij is snel en toch ook best wel zuinig en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Hij maakt ook een lekker geluidje.
Ik heb in mijn auto ook de Premium telefoonvoorbereiding en daarvoor krijg je het volgende:
- je telefoon moet externe sim modus ondersteunen (de meeste wat duurdere Nokia's hebben dat, zoals mijn N73)
- je pairt de telefoon met de auto
- de auto gebruikt z'n eigen antenne voor de verbinding (scheelt in de batterijduur van je mobiel)
- je bedient vervolgens de telefoon via de auto. Links op het stuur zitten de bedieningsknopjes voor de telefoon.
- je kunt ook spraakgestuurd bellen, bijvoorbeeld je drukt het spraak knopje in, vervolgens zeg je "call", dan noem je de naam of het nummer en vervolgens bevestig je dat door "yes" te zeggen
- in je display tussen je wijzerplaten kun je contactpersonen, berichten, bereik etc. zien
- bij mij werkt het perfect behalve dat de telefoon soms niet terugkeert uit de externe sim modus
Dit staat verder los van de RNS310 want die heeft geen bluetooth ondersteuning. De RNS310 is een aardig systeem, maar lang niet zo geavanceerd als de RNS510 en verder eigenlijk ook geen alternatief daarvoor. De RNS310 is zo beperkt dat het niet echt interessant is voor de dievengilde volgens mij, dus je slaapt er wel een stuk lekkerder door