Crosspost voor de mensen zonder HK access
Na vele proefritten in de ST's, Type R's, RS'en, MPS'en en Cupra's die verkrijgbaar zijn is het dan toch de GTI geworden. Beetje fout imago en zeker niet de goedkoopste, maar dat past dan wel weer bij me. Ik ben totaal geen fotograaf, maar heb toch met mijn bescheiden compactcamera geprobeerd er wat van te maken.
DSG, mocht je ooit de kans krijgen zeker eens mee rijden. Het is echt een beleving om hem te zien en horen maar niet voelen schakelen. De purist zal misschien altijd een koppeling willen, maar wat is er nu beter als een koppeling? Juist, twee koppelingen
Onscherpe foto dus dan maar even een effectje er overheen gegooid. Rechts van de radio ziet u een beschadiging waarvoor ik morgen terug moet. Foutje van de monteur welke de radio inbouwde.
Ik moet de handleiding nog lezen dus ik heb nog geen idee hoe ik andere zenders moet instellen. Standaard staan er twee in waarvan 1 radio 538 is. Thay will do for now
Mijn lederen interieur. Achteraf laten inbouwen zodat ik een rood biesje en geperforeerd leer heb itt. tot het standaard lederen interieur. Geeft het net een persoonlijk tintje vind ik zelf.
De voorkant in Sjonnie-modus. Dat hoort schijnbaar bij foto's als de lichten aanstaan. Wie ben ik dan om daar tegenin te gaan
De zijkant, mocht de rage aanslaan heb ik die ook in ieder geval al erbij.
De achterkant met de bescheiden dubbele uitlaat. Rustig bij normaal rijden, een mooie sportieve sound bij gasgeven. Als de auto ingereden is zal ik de launch-control wel eens opnemen en dan kun je het zelf ook eens horen.
Chagrijnig. Het is dan ook maandag.
Badge in de grill, rode bies, honingraat grille. Je moet wat om je te onderscheiden he.
Hoewel het net het binnenste van een fisher-price speelgoedauto lijkt ligt er onder dat plastic toch echt een twee liter met een turbo.
Industrieterrein. 550 meter kaarsrechte asfaltstrook en zo goed als geen rubber op de weg. Mensen zijn hier veel te braaf
Die sporen zijn niet van mij. Had ik jullie bijna gefopt he
Bescheiden edoch aanwezige heupen. Hoe breder de heup, hoe vruchtbaarder de vrouw, zo was het toch?
17 inch wielen met 225 rubber. Binnenkort moeten ze plaats maken voor 18 inch BBS, maar ze mogen voor nu ook even op de foto.
Eén van de voordelen van Zeeuws-Vlaanderen; je hebt hier polders met goed onderhouden wegen.
Nog eentje omdat ik de lucht zo mooi vond.