hier kan je alles downloaden van cenc3Mafk33s schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:11:
[...]
Heb je toevallig ook een download linkje? Zou mooi zijn
ftp://159.153.229.107/pub/eapacific/cnc3
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hier kan je alles downloaden van cenc3Mafk33s schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:11:
[...]
Heb je toevallig ook een download linkje? Zou mooi zijn
Anoniem: 82623
ce moiAnoniem: 82623 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:12:
zijn hier ook mensen die actief online spelen? ik zoek iemand om wat 1on1's mee te testen en te doen
dat ging net wel goed in een keer bij me. Helaas crashed dat spel nu meteen als ik hem opstartDe Gesnaakte schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:56:
ligt het aan mij of zijn die patchserver kei buggy, krijg de hele tijd halverwege een connection error
en als ik met een ftp client dat ding wil binnen halen zegt ie dat het 3 uur gaat duren
fl3x0rAnoniem: 82623 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:02:
[...]
wat is jou naam online ? je kan mij vinden onder ForeSight of Fore
Anoniem: 208483
Daar heb je toch niks aan, het stomme is dat je alleen mensen kan ad- en die op het zelfde moment online zijn in de zelfde room,Anoniem: 82623 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:02:
[...]
Welke lobby zit je?Anoniem: 82623 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:02:
[...]
www.diovisuals.co,
ik heb die link ff toegevoegd aan de startpost, wel handig lijkt mijjorisw86 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:58:
[...]
hier kan je alles downloaden van cenc3
ftp://159.153.229.107/pub/eapacific/cnc3
Anoniem: 82623
lobby2 atm, ik blijf wel even rondhangen
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 82623 op 07-04-2007 19:46 ]
lol, erover heen slepen met je muis aen dan zie je het welSanity11 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:12:
spoiler:Ik heb net de GDI campaign uitgespeeld.
Het einde begreep ik niet helemaal.
Ik heb de Liquid tiberium bom niet gebruikt terwijl dat wel in het laatste filmpje gezegd werd?
hmja, ik bedoelde dus die waarschuwing onderaan dit topic (je ziet hem ook bij het plaatsten van een bericht): Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.ttAnoniem: 82623 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:43:
[...]
edit : topicwarming ? 1 die post is te groot dus lees ik niet en 2 ik zie niets ?
ben het in grote lijnen wel met je eens ( ik speel ook zo , gelijk kraan bouwen en een expansion , daarna 6 refinery's en 4 warfactory's en pompen maar)Thrills33ka schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:11:
het begint me onderhand ook wel te irriteren dat er steeds spelers zitten te zeuren dat het niet strategisch is dat je met 2 type units alles kunt ownen...
toennet nog in een 2v2...
ik knalde 2 man af...zegt ie You should try Heroes of War (of zoiets) its really not strategy that you can kill everything with 2 type of units....(upgraded venom+scorpioN)
hij zei ook dat ze het zouden gaan veranderen....ik geloof er niks van...
Command & conquer spellen zijn altijd zo geweest...wie de meeste resources pompt die wint gewoon....anders moet je maar Warcraft 3 ofzo gaan spelen vind ik....en Warcraft 3 spreekt mij nou minder aan
ik vind het wel strategisch als ik 3 tiberiumvelden inneem en de rest zit wat dom te campen
niet dat ik er wat tegen heb als mensen graag basis bouwen, maar dan moeten ze niet een 2v2 ranked gaan doen want daar draait alles om rushen
slimmehotspot.nl
Anoniem: 205192
Licht aan jezelf. Heb nog geen fout ondekt, alles loopt flexibel, en geen errors, zwarte schermen, traagheid of wat dan ook. Niet meteen de schuld op EA richte, ook al zijn het een stelletje geldwolfen!Splinter Cell schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:06:
Ik word zo moe, dat EA gewoon niet eerst patches voor de singeplayer mode gaat uitbrengen. Die verdomde errors en crashes. Ik kan het spel soms, niet eens normaal afsluiten, of hij blijft gewoon op zwartscherm hangen. Op de Windowsknop hoef ik al helemaal niet te gaan drukken, of hij gaat een conflict aan, met mijn ATI-driver. En komt er een BSOD. Voor de rest heb ik geen problemen.
Zo zijn er ingame ook nog wel wat dingen, te veranderen.
-De dure Powerpackupgrade, voor de Troopers is ook niks. De zelfgeneesde functie, gaat verrekte langzaam.
-En nog veel meer.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Ga de C&C forums maar eens na. Genoeg mensen, die ook problemen. Waar de een, MP problemen heeft, heb ik weer SP problemen.Anoniem: 205192 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:28:
[...]
Licht aan jezelf. Heb nog geen fout ondekt, alles loopt flexibel, en geen errors, zwarte schermen, traagheid of wat dan ook. Niet meteen de schuld op EA richte, ook al zijn het een stelletje geldwolfen!
[ Voor 7% gewijzigd door Splinter Cell op 07-04-2007 20:34 ]
[ Voor 76% gewijzigd door SuX DeLuXe op 07-04-2007 20:41 ]
Anoniem: 91625
Kaarslicht of halogeenlicht?
BUH
bij die tijd dat jij 6 ref's en 4 warfactory's hebt gebouwd ben je al weg als je tegen mij speeltxdc schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:17:
[...]
ben het in grote lijnen wel met je eens ( ik speel ook zo , gelijk kraan bouwen en een expansion , daarna 6 refinery's en 4 warfactory's en pompen maar)
maar na een tijdje gaat het wel een beetje vervelen , late game units zoals mamoeth bouw ik zelden
tegen die tijd heb je als het goed is allang gewonnen
Met behulp van de defense tips hier net gedaan.megatronic schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:30:
Damn wat een vet spel zeg, heb weer helemaal het Teberian Sun gevoel terug ^^
Ik heb trouwens op moment nogal moeite met de 1e missie van Croatia, telkens als ik met een aardig leger mijn basis verlaat om een NOD basis aan te vallen gaat mijn eigen basis er aan.
Iemand enig idee welke NOD basis ik het beste als eerst aan kan vallen ? (welke is het meest zwakke)
En watvoor leger kan ik het beste bouwen ? (veel soldaten of veel voertuigen?)
En is het aan te raden 2 legers te maken ? (eentje voor in mijn eigen basis en eentje om de NOD basis aan te vallen ?)
Vraag die hierna komt is die van Sarajevo, dat is nog even wat moeilijker....megatronic schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:51:
Aaaah nice, daar kan ik wel wat mee
Dankjewel! zal het straks uitproberen, en anders morgen.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
zie Angeloonie in "[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars ..."ye-roon schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 23:05:
uhm, tis misschien al 1000 keer gevraagt hier maar met search heb ik geen idee waar ik naar moet zoeken dus vraag ik het maar. Heeft iemand een link met screens van units in Kane Edition en units van normale edititie? ik heb namelijk die kane ed content uit gezet maar ik zag geen verschil bij me mammoths...
mja die skins heb ik dus, ik zoek de normale skins
Sander1991 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 23:37:
Ik ben nu bij de albania missie (die gene na croatia) maar het lukt me steeds niet om die engineers heel te houden, iemand tips?
[ Voor 8% gewijzigd door Flame17 op 08-04-2007 00:09 ]
heb vandaag ook nog missie's gedaan...Sander1991 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 23:37:
Ik ben nu bij de albania missie (die gene na croatia) maar het lukt me steeds niet om die engineers heel te houden, iemand tips?
[ Voor 29% gewijzigd door Count op 08-04-2007 05:05 ]
Great minds think in parallel gutters.
Anoniem: 111246
Yes pleaseFlame17 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:44:
[...]
Vraag die hierna komt is die van Sarajevo, dat is nog even wat moeilijker....
Spoiler gewenst?
niemandFireFoz schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:41:
als ik het goed begrijp is de enige manier om geld te krijgen te harvesten, of eventueel zo'n tiberium gebouw in te nemem, klopt dit? want ik heb steeds het probleem dat alle tiberium op is op de map...en ik kan dan nog wel een beetje aanpoten door heel veel harvesters te bouwen en bij elke tiberium-bron meteen alles weg te halen over de hele map, maar de AI is dan eigenlijk opgegeven...(die laat al zn harversters bij zn factory staan..)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Dan speel je denk ik niet snel genoeg, als je al het Tiberium al opgemaakt hebt, dan had je je tegenstanders allang uitgeroeid moeten hebben. En bovendien bevind zich in het midden van elk veld zo'n ding die zorgt dat het telkens blijft groeien. En ja, een sterke economie is wel belangrijk, maar je moet toch meer units dan harvesters pompen, anders schiet je weinig op.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Je kunt Tiberium Spikes innemen met een engineer.
ja zo'n manier van bouwen had ik ondertussen ook al ontwikkeld...Count schreef op zondag 08 april 2007 @ 04:59:
Je kunt beter dit doen:
Crane
Refinery | Refinery (verkoop 1, power de ander down)
Power | Power (bouw richting expansion, power aan op je enige refinery)
Refinery | Warfactory (plaats Refinery bij expansion en verkoop hem direct)
Refinery | Warfactory (plaats Refinery weer bij expansion)
Zo heb je heel snel 4 harvesters en 2 refineries en 2 warfactories waarna je naar hartelust Scorps kan spammen. Gebruik de gratis soldaten die je krijgt van verkochte refineries om te scouten en zet zo snel mogelijk druk op zijn economie. Als de expansion erg ver weg is dan maak je direct met de Crane een Surveyor (onder schild icoon).
edit: je zegt dat je verliest van Predator tanks, dat is niet nodig want Scorps zijn veel sneller. Je kunt dus beter zijn verdediging en tanks negeren en doorrijden naar zijn harvesters of aanvallen waar hij niets heeft. Mobiliteit is de grootste pre van de scorp, dat moet je dus zoveel mogelijk uitbuiten.
[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-04-2007 13:30 ]
Anoniem: 196696
Avatars zijn idd erg duur (3000) en ze hebben niet eens anti air. Mammoths zijn wat dat betreft een betere unit denk ik.Splinter Cell schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:06:
Zo zijn er ingame ook nog wel wat dingen, te veranderen.
-De dure Powerpackupgrade, voor de Troopers is ook niks. De zelfgeneesde functie, gaat verrekte langzaam.
-En nog veel meer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
wat bedoel je eigenlijk met expansion?Count schreef op zondag 08 april 2007 @ 04:59:
Je kunt beter dit doen:
Crane
Zo heb je heel snel 4 harvesters en 2 refineries en 2 warfactories waarna je naar hartelust Scorps kan spammen. Gebruik de gratis soldaten die je krijgt van verkochte refineries om te scouten en zet zo snel mogelijk druk op zijn economie. Als de expansion erg ver weg is dan maak je direct met de Crane een Surveyor (onder schild icoon).
edit: je zegt dat je verliest van Predator tanks, dat is niet nodig want Scorps zijn veel sneller. Je kunt dus beter zijn verdediging en tanks negeren en doorrijden naar zijn harvesters of aanvallen waar hij niets heeft. Mobiliteit is de grootste pre van de scorp, dat moet je dus zoveel mogelijk uitbuiten.
Geen botenImperium schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:19:
hoe zit het eigenlijk met boten? op gamer.nl staat een review en dan zie je boten. of is dit meer promo troep?
Count schreef op zondag 08 april 2007 @ 04:59:
Je kunt beter dit doen:
Crane
Bij dezeAnoniem: 111246 schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:11:
Heeft iemand misschieen een save game van de laatste GDI missie?
[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 08-04-2007 17:15 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Een expansion is zeg maar de overige plekken (niet die direct bij je basis) waar resources zijn waar je gebouwen gaat bouwen om die resources uit te buiten. In dit spel zijn dat dus tiberium fields waar je refineries naast wil bouwen.Imperium schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:22:
wat bedoel je eigenlijk met expansion?
Je bent maar 15 seconden trager dan die andere gast (bouwtijd van de Crane) en hij moet ook naar je basis rijden. Kan zijn dat hij net 2 tanks in je basis kan hebben ofzo maar je weet dan iig dat zijn economie een stuk slechter is, en dat hij met 2 tanks niet echt veel schade kan doen voordat jij ook 2-3 tanks hebt (want harvesters/refineries kunnen best wat hebben). Dus als je die 2 tanks afslaat dan zou je meteen daarna een betere positie hebben, denk ik.Thrills33ka schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:28:
[...]
ja zo'n manier van bouwen had ik ondertussen ook al ontwikkeld...
maar het enige nadeel is, dat je in het begin ff wat weinig units hebt (zeg maar gerust 0)
ik heb al een paar keer gehad dat zo'n gast al met 2, 3 tanks aankwam terwijl ik nog niks had...
maarja als je dan eenmaal die 2 warfactory's hebt staan dan is het wel nonstop pompen met veel resources....
[ Voor 6% gewijzigd door Count op 08-04-2007 15:49 ]
Daar wordt mee bedoelt een Surveyor bij GDI en een Emissary bij NOD, allebei mobiele voertuigen die zorgen dat je op andere plaatsen ook gebouwen neer kan zetten.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
ja klopt, maar zodra tanks in een groep rijden, is het lastig om eruit te komen als je steeds 1 tank uit je warfactory krijgt en hij staat met 2, 3 daar klaar....Count schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:44:
[...]
Een expansion is zeg maar de overige plekken (niet die direct bij je basis) waar resources zijn waar je gebouwen gaat bouwen om die resources uit te buiten. In dit spel zijn dat dus tiberium fields waar je refineries naast wil bouwen.
[...]
Je bent maar 15 seconden trager dan die andere gast (bouwtijd van de Crane) en hij moet ook naar je basis rijden. Kan zijn dat hij net 2 tanks in je basis kan hebben ofzo maar je weet dan iig dat zijn economie een stuk slechter is, en dat hij met 2 tanks niet echt veel schade kan doen voordat jij ook 2-3 tanks hebt (want harvesters/refineries kunnen best wat hebben). Dus als je die 2 tanks afslaat dan zou je meteen daarna een betere positie hebben, denk ik.
Mja, je kunt wel repareren natuurlijk en een beetje kat & muis spelen door je tank steeds achter je war fac te zetten zodat hij ze niet kan schieten. Maar als je ze aan ziet komen (wat goed mogelijk is met de gratis infantry van je verkochte refinery) kun je ook snel een Hand of Nod (Barracks) erbij bouwen en wat anti tank infantry maken. Het word iig nu wel erg theoretisch, ik wil wel een 1v1tje doen om te kijken hoeveel last je hebt van die ~10 seconden vertraging. MSN: mail@dhof.nlThrills33ka schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:52:
[...]
ja klopt, maar zodra tanks in een groep rijden, is het lastig om eruit te komen als je steeds 1 tank uit je warfactory krijgt en hij staat met 2, 3 daar klaar....
en hij vult dat ook langzaam aan...maarja ik vergeet wel eens snel een warfactory te bouwen
Ticking away the moments that make up the dull day
tsja, als je lange potjes wilt moet je maar empire earth ofzo gaan spelenRadagast2005 schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:30:
Het zal wel de optimale taktiek zijn, maar potjes die in 6 minuten klaar zijn is toch niet leuk meer? Of is dat puur voor de statsgeilers?
Idd, ik vind er dan ook geen zak meer aan. Naabs die snel 15 tanks maken terwijl ik nog lekker m'n base zit op te bouwen en me d00d rushenRadagast2005 schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:30:
Het zal wel de optimale taktiek zijn, maar potjes die in 6 minuten klaar zijn is toch niet leuk meer? Of is dat puur voor de statsgeilers?
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Anoniem: 111246
Thanks!Teunis schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:35:
[...]
Bij deze
Is wel beetje gecheat maar gaat om het ideewel getest bij krijg ik een ander filmpje zodra ik de tiberium bomb doe
maar pas als de nieuws lezer komt zie je dat ie anders is.
staat er op
Anoniem: 66797
wat een lol zeg supersnel zooitje soldaatjes eruit pompen en dan een rush op de enemy tech level 0,0 strategy 0,0 10 potjes per uur wauw tof manseamus21 schreef op zondag 08 april 2007 @ 17:31:
Jeetje het zijn ook altijd weer dezelfde discussies die rond iedere nieuwe RTS beginnen. Oeh ik wordt steeds verslagen terwijl ik mijn base aan het maken ben, oeh die anderen steken meer tijd om beter te worden en ik blijf maar miepen dat ze n00bs zijn omdat ze me steeds verslaan. Oeh misschien moet ik zelf proberen gewoon een goede build order te verzinnen en iets bedenken waardoor ik niet binnen de eerste 6 minuten dood ben.
Wie heeft ooit verzonnen dat je in een RTS het eerste uur geen units mag maken en dan al helemaal niet ermee aanvallen. Stel je eens voor dat je strategy moet gaan toepassen of het optimale uit je game wilt gaan halen. Dat kan toch niet!
Gelukkig is er voor de casual iets minder competative gamer altijd nog de LAN optie of de mogelijkheid gezellig met wat vrienden 3v3+ games te spelen of een 1v1, 30 minutes no rush. Het kan allemaal maar ga nou niet steeds lopen zeuren.
Zo dat moest er ff uit
Zozo stoerseamus21 schreef op zondag 08 april 2007 @ 17:31:
Jeetje het zijn ook altijd weer dezelfde discussies die rond iedere nieuwe RTS beginnen. Oeh ik wordt steeds verslagen terwijl ik mijn base aan het maken ben, oeh die anderen steken meer tijd om beter te worden en ik blijf maar miepen dat ze n00bs zijn omdat ze me steeds verslaan. Oeh misschien moet ik zelf proberen gewoon een goede build order te verzinnen en iets bedenken waardoor ik niet binnen de eerste 6 minuten dood ben.
Wie heeft ooit verzonnen dat je in een RTS het eerste uur geen units mag maken en dan al helemaal niet ermee aanvallen. Stel je eens voor dat je strategy moet gaan toepassen of het optimale uit je game wilt gaan halen. Dat kan toch niet!
Gelukkig is er voor de casual iets minder competative gamer altijd nog de LAN optie of de mogelijkheid gezellig met wat vrienden 3v3+ games te spelen of een 1v1, 30 minutes no rush. Het kan allemaal maar ga nou niet steeds lopen zeuren.
Zo dat moest er ff uit
Late game? Wij hebben het over 5-10min opbouwen en niet 30min over een base doen.Game Error schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:51:
ga dan sup com spelen, in CnC3 zit amper een late game iets...
[ Voor 7% gewijzigd door MensionXL op 08-04-2007 18:57 ]
MensionXL schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:56:
[...]
Zozo stoer
Niemand heeft verzonnen dat het niet mag; dat zegt ook niemand maar wat is de lol van domweg continu units maken en alleen maar zorgen dat je vijand zo snel mogelijk weg isDat is meer van dat diegene bang is om later nog is gepawned te worden als de andere eenmaal is opgebouwd. Of hoogst waarschijnlijk om een betere rank te krijgen, want vrijwel niemand rekent op een dikke rush.
(Nogal lame als je alleen maar zo aan je punten kan komen
)
[...]
Late game? Wij hebben het over 5-10min opbouwen en niet 30min over een base doen.
[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 08-04-2007 19:05 ]
Een rush is altijd een soort van opening, om te kijken of je tegenstander iets voorstelt. Alle goede spelers rushen maar veel potjes duren toch lang omdat een goede speler een rush prima kan afslaan.Anoniem: 66797 schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:07:
wat een lol zeg supersnel zooitje soldaatjes eruit pompen en dan een rush op de enemy tech level 0,0 strategy 0,0 10 potjes per uur wauw tof man
want vrijwel niemand rekent op een dikke rush
[ Voor 5% gewijzigd door Count op 08-04-2007 19:21 ]
OMG eigenlijk stom dat ik nog probeer te discussieren of ga verdedigen tegen dit soort argumenten. Het spel heet geen Sim City ofzo. Er bestaan ook gewoon mensen die competatief willen spelen. Dan moet je gewoon vanaf meet af aan druk zetten op de tegenstander en inderdaad niet eerst 30 min Sim City laten spelen. Als je lekker rustig wilt gaan gamen dan is online spelen denk ik niets voor jou want dat wordt gewoon steeds competatiever. Mensen verzinnen Build orders, gaan je constant onder druk zetten. Sturen een berg tanks op je af. Alles wat je kan doen om een edge over je tegenstander te krijgen gaat gebeuren.MensionXL schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:56:
[...]
Zozo stoer
Niemand heeft verzonnen dat het niet mag; dat zegt ook niemand maar wat is de lol van domweg continu units maken en alleen maar zorgen dat je vijand zo snel mogelijk weg isDat is meer van dat diegene bang is om later nog is gepawned te worden als de andere eenmaal is opgebouwd. Of hoogst waarschijnlijk om een betere rank te krijgen, want vrijwel niemand rekent op een dikke rush.
(Nogal lame als je alleen maar zo aan je punten kan komen
)
[...]
Late game? Wij hebben het over 5-10min opbouwen en niet 30min over een base doen.
[ Voor 7% gewijzigd door seamus21 op 08-04-2007 19:24 ]
Waarschijnlijk door ze naast het vliegveld te hangen waar die bombers op staan.FireFoz schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:18:
weet iemand hoe je venoms kunt repairen? (die vliegtuigen van NOD)
BUH
[ Voor 3% gewijzigd door Wmm op 08-04-2007 19:35 ]
Omg dat is echt sick, werkt dit ook tegen nod?Wmm schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:32:
Venoms kun je idd repairen door ze naast de vliegtoren (een vliegveld is het niet te noemen) te hangen. Je hebt niet erg veel ruimte waar ze kunnen hangen, moet behoorlijk dichtbij.
Dat gezeik over rushen of turtlen gaat werkelijk waar nergens over. Turtlen gaat ook helemaal tegen de stijl van CNC in. CNC is altijd snelle actie geweest zonder ingewikkelde resourcesystemen en dan ga je zitten turtlen. Dan heb je geen hekel aan ons (rushers) maar aan het spel. Ga dan idd Sim City spelen ofzo, heb je ook geen micro voor nodig.
Ik zag net deze replay. Echt, like wtf. Iedere GDI'er wordt daarmee met de op dit moment gangbare bo's afgeslacht (vrij laat warfac is atm het meest standaard).
Anoniem: 196700
6 minuten ??? meeste potjes met een mate van mij zijn 3 4 minuten hahaRadagast2005 schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:30:
[ Voor 100% gewijzigd door MensionXL op 08-04-2007 19:52 ]
Als de tegenstander dat ook doet mislukt bij beide personene de rush en kan je alsnog lekker lategame gaan spelen..Anoniem: 66797 schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:07:
[...]
wat een lol zeg supersnel zooitje soldaatjes eruit pompen en dan een rush op de enemy tech level 0,0 strategy 0,0 10 potjes per uur wauw tof man
Vast wel. Nadeel is alleen wel dat een apc of een buggy genoeg is om je te verslaan. Het potje is hoe dan ook over in 2-3 minuten eigenlijkSander1991 schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:46:
[...]
Omg dat is echt sick, werkt dit ook tegen nod?
Had ik dit maar tegen jou gebruikt met de finale van gottw
[ Voor 35% gewijzigd door seamus21 op 08-04-2007 23:00 ]
Anoniem: 203931
Ik heb een soortgelijke bug in de laatste missie van GDI, maar dan andersom:Anoniem: 111246 schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:11:
Heeft iemand misschieen een save game van de laatste GDI missie?
spoiler:Heb em al uitgespeeld, eerst met de Ion Cannon als killer voor de alien basis.
Daarna wilde ik ook het andere einde zien wanneer je die Tiberium bom gebruikt.
Echter kreeg ik toen ik die gebruikte op die Node gewoon 't zelfde filmpje te zien.
Je zou een andere te zien moeten krijgen.
Misschien dat het fout ging omdat ik de Ion Cannon al eens ingezet had tegen de NOD.
Dat je heel dat ding links moet laten liggen.
Mocht iemand zo'n save hebben, graag. Anders moet ik toch maar die hele missie eens opnieuw doen om dat te zien.
Klaar voor de steroorlogen?
ik krijg out of sync:?Wmm schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:32:
Venoms kun je idd repairen door ze naast de vliegtoren (een vliegveld is het niet te noemen) te hangen. Je hebt niet erg veel ruimte waar ze kunnen hangen, moet behoorlijk dichtbij.
Dat gezeik over rushen of turtlen gaat werkelijk waar nergens over. Turtlen gaat ook helemaal tegen de stijl van CNC in. CNC is altijd snelle actie geweest zonder ingewikkelde resourcesystemen en dan ga je zitten turtlen. Dan heb je geen hekel aan ons (rushers) maar aan het spel. Ga dan idd Sim City spelen ofzo, heb je ook geen micro voor nodig.
Ik zag net deze replay. Echt, like wtf. Iedere GDI'er wordt daarmee met de op dit moment gangbare bo's afgeslacht (vrij laat warfac is atm het meest standaard).
dan is 2 tot 5 min bij jou dus langCount schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:17:
[...]
Een rush is altijd een soort van opening, om te kijken of je tegenstander iets voorstelt. Alle goede spelers rushen maar veel potjes duren toch lang omdat een goede speler een rush prima kan afslaan.
waar zeg ik dat? enige wat ik zeg is dat ik rushen geen fuck aan vind, niet dat ik geen stand zou houden. wel is het noodzakelijk om anders te spelen en dat vind ik ruk (niet DAT ik anders moet spelen maar HOE ik GEFORCEERD wordt te spelen)Maar jij hebt dus al problemen met lui die een stel soldaatjes jouw kant opsturen?
Diagnose Specialist Ford
Krijg ik ook wel eens aan het eind van een replay ja (weet eigenlijk niet of ik met deze rep ook een out of sync kreeg), als een van de spelers het spel verlaat. Replay bug, samen met fast forward dat voor geen meter werkt.
Wie forceerd jou zo te spelen? Wij niet hoor, dat doet EA. EA heeft immers een nieuwe CNC gemaakt en geen nieuwe Sim City of Empire Earth. Als je graag wilt turtlen en je baalt van de rushers, dan moet je een ander spel gaan spelen. CNC3 is in principe alles behalve een turtle spel en dat jij dan toch graag tegen de stijl van het spel in wilt spelen vind ik prima, maar dan moet je niet gaan zeuren dat wij je forceren ofzo.Anoniem: 66797 schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:39:
[...]
waar zeg ik dat? enige wat ik zeg is dat ik rushen geen fuck aan vind, niet dat ik geen stand zou houden. wel is het noodzakelijk om anders te spelen en dat vind ik ruk (niet DAT ik anders moet spelen maar HOE ik GEFORCEERD wordt te spelen)
Tja, bij dammen moet je ook perse een zet doenAnoniem: 66797 schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:39:wel is het noodzakelijk om anders te spelen en dat vind ik ruk (niet DAT ik anders moet spelen maar HOE ik GEFORCEERD wordt te spelen)
wat een bullshit het is een RTS game. deze game bied veel opties 1 ervan is rushen en dat kilt alle fun gewoon.Wmm schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:18:
[...]
Krijg ik ook wel eens aan het eind van een replay ja (weet eigenlijk niet of ik met deze rep ook een out of sync kreeg), als een van de spelers het spel verlaat. Replay bug, samen met fast forward dat voor geen meter werkt.
[...]
Wie forceerd jou zo te spelen? Wij niet hoor, dat doet EA. EA heeft immers een nieuwe CNC gemaakt en geen nieuwe Sim City of Empire Earth. Als je graag wilt turtlen en je baalt van de rushers, dan moet je een ander spel gaan spelen. CNC3 is in principe alles behalve een turtle spel en dat jij dan toch graag tegen de stijl van het spel in wilt spelen vind ik prima, maar dan moet je niet gaan zeuren dat wij je forceren ofzo.
bij dammen wordt ik niet gedwongen een zet te plegen die ik niet wil doen, omdat ik anders kansloos benCount schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:38:
[...]
Tja, bij dammen moet je ook perse een zet doen
Het is gewoon integraal deel van het online gedeelte van dit spel. Probeer Supreme Commander eens.
[ Voor 32% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-04-2007 01:34 ]
Ik speel nooit met NOD maar ik denk dat je een GDI moet dwingen iets anders te gaan doen dan Mammoths. In het begin veel scorps spammen zou er wel voor moeten zorgen dat je iig niet onverwachts 20 Mam's op je dak krijgt. Scorps en venoms.Thrills33ka schreef op maandag 09 april 2007 @ 01:32:
ik moet trouwens zeggen, die Stormriders (Scrin?) zijn echt veel te overpowered....
die dingen blijven maar als een gek schietentotaal niet eerlijk....
dan nog de Mammoth tanks....tja ik kan bouwen als NOD zijnde wat ik wil, maar als me tegenstander 20 Mammoth tanks heeft, kun je dus echt 3 x niks meer....ook al heb je een overmacht aan units
en dan heb je nog die map met die brug die midden door t level loopt....en waar allemaal tiberium onder ligt (1v1 map)....wat een vreselijke map....ik weet niet wat ik fout doe maar ik word daar constant gepwnd....
als ik een surveyor in het begin bouw dan heb ik veel te weinig geld over om snel tanks te gaan, dus dat is fout?
Anoniem: 212145
Je speelt NOD?, jouw turrets stoppen toch ook niet met schieten als er een tank voor staat?Thrills33ka schreef op maandag 09 april 2007 @ 01:32:
ik moet trouwens zeggen, die Stormriders (Scrin?) zijn echt veel te overpowered....
die dingen blijven maar als een gek schietentotaal niet eerlijk....
Je hebt inderdaad geen unit die head-to-head met de mammoth kan, maar je hebt wel bijv. stealth tanks(die de mammoth volgens mij niet detect, toch?)die je achter de mammoth kan sturen, als het er een stuk of 5 zijn heb je ongeveer 1 mammoth dood mits je ze zo micro'd dat er zoveel mogelijk op achter en zij-armor word geschoten.dan nog de Mammoth tanks....tja ik kan bouwen als NOD zijnde wat ik wil, maar als me tegenstander 20 Mammoth tanks heeft, kun je dus echt 3 x niks meer....ook al heb je een overmacht aan units
Zet op zijn minst 2 scouts aan de beide zijkanten zodat je snel kan zien of er iets op je af komt en wat dit is, zodat je makkelijker kan counteren.en dan heb je nog die map met die brug die midden door t level loopt....en waar allemaal tiberium onder ligt (1v1 map)....wat een vreselijke map....ik weet niet wat ik fout doe maar ik word daar constant gepwnd....
Voor zover ik weet is een surveyor bouwen niet "fout", als je een beetje knappe tankrush wilt maken zal je waarschijnlijk toch wat extra refineries willen hebben buiten je kamp voor wat extra inkomen (dat heb ik iig altijd graag).als ik een surveyor in het begin bouw dan heb ik veel te weinig geld over om snel tanks te gaan, dus dat is fout?
Anoniem: 215395
ik speel zelf meestal met gdi of scrin, maar als nod moet je denk ik gewoon proberen de economie van gdi te vertragen (harvesters aanvallen met stealth units etc) bovendien zijn de turrets van nod volgens mij de beste in het spel, dus gewoon een beetje turtelen om de tiberium etc. (predators komen er dan echt niet doorheen, mammoths welseamus21 schreef op maandag 09 april 2007 @ 01:46:
[...]
Ik speel nooit met NOD maar ik denk dat je een GDI moet dwingen iets anders te gaan doen dan Mammoths. In het begin veel scorps spammen zou er wel voor moeten zorgen dat je iig niet onverwachts 20 Mam's op je dak krijgt. Scorps en venoms.
Nou ik win toch aardig vaak met Scorp+venom rush....(wel upgraded)Anoniem: 215395 schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:12:
[...]
ik speel zelf meestal met gdi of scrin, maar als nod moet je denk ik gewoon proberen de economie van gdi te vertragen (harvesters aanvallen met stealth units etc) bovendien zijn de turrets van nod volgens mij de beste in het spel, dus gewoon een beetje turtelen om de tiberium etc. (predators komen er dan echt niet doorheen, mammoths wel)
bovendien win je als nod niet een 1v1 tegen gdi als je voor de tankrush gaat, predators winnen het gewoon altijd van de scorps, als nod zou ik dan ook voor een andere tactiek gaan, meer mixed units en meer aanvallen op zn economie
hmmm, maar overal van die AA turrets neerzetten kost geld/tijd....en al helemaal als je een uitgestrekte basis hebt (naar 2 graanvelden toegebouwd)Anoniem: 212145 schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:02:
[...]
Je speelt NOD?, jouw turrets stoppen toch ook niet met schieten als er een tank voor staat?
ik zie je punt niet helemaal.
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-04-2007 02:49 ]
tegen een goede dammer wel..Anoniem: 66797 schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:52:
[...]
bij dammen wordt ik niet gedwongen een zet te plegen die ik niet wil doen, omdat ik anders kansloos ben
hihi net toegepast op een gdi gozerWmm schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:44:
[...]
Vast wel. Nadeel is alleen wel dat een apc of een buggy genoeg is om je te verslaan. Het potje is hoe dan ook over in 2-3 minuten eigenlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door ye-roon op 09-04-2007 09:53 ]
Anoniem: 41239
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq