dat ligt er aan
tegen GDI is het gewoon crane+expansion karretje, pp+ref, ref, dan plaats eerste ref, dan warfactory, dan 2de ref plaatsen, 1ste ref verkopen, pp, ref plaatsen bij expansion point, wf, 1 harvester en daarna die 2 WF alleen maar scorps laten uit poepen. tussen door een command centre, en nog 2 pp en dan da gebouw die de laser upgrade heb. En dan ligt het aan de map, maar al zijn de tib spikes makkelijk te halen, dan na me eerste pp een hand of nod en 2 saboteurs. En soms als ik zin heb 1 of 2 airtowers voor vemons met stealth detect. En op sommige maps met 3 tib velden dichtbij ook een derde ref met 2 harvesters en een 3de warfactory die ook scorps uit poept.
Tegen nod is vrijwel hetzelfde, maar dan na me WF meteen voor een airtower met 2 vemons gaan aangezien die gasten nog wel is willen rushen met shadow teams.
Tegen scrin vrij snel wat anti infantry base def en 2 venoms
Als ik dan verlies is het omdat ik of te laat naar die basis rush, of dat me tegenstander iets doet wat ik ni verwacht, of dat ik niet aan opletten ben terwijl er iets gebeurt wat ik niet verwacht.
Oh en meestal maak ik ook 1 attack bike om ff te scouten of die gast ze extra tib zone wel of niet gebruikt. Gebruikt tie em niet dan heb ik 26 tanks meer dan heb, gebruikt tie em wel dan eerst daar wat harvesters neer maaien
Oh en @outcast within: Je denkt toch niet dat ik alleen avatars maak? die avatars komen uit aparte WF en de upgrades voor da ding ook. En mocht het gevecht lang duren, dan zijn die beam cannons HEERLIJK, stuk of 10-20 en dan achter je scorps laten hangen. Als je scorps lasers hebben, dan valt die beam van de beam cannons niet op en dan pwn je echt veel tanks snel na elkaar. Maja heeft de gdi genoeg mammoths dan is het te moeilijk om er langs te komen. dan is het beter te wachten tot hij komt aanvallen en je een beetje hit en run met vertigo's en stealth tanks doet totdat hij komt aanvallen
[
Voor 16% gewijzigd door
ye-roon op 09-04-2007 18:26
]