[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:54
Rushen is altijd al een doorslaggevende techniek geweest omdat de tegenstander dan goed moet anticiperen op jou zet :)

Ik vind zelf ff turtlen wel leuk tanks net naast z'n basis zetten, flink wat powers erop storten :P ( lightning tower, horde van die buzzers enzo :P )

Dan alles zo snel mogelijk vernietigen 8)

Uiteraard wel tegen een hard, zodat er flink wat te vernielen is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Heeft er iemand hier al eens een brutal verslagen of er een 1.4 replay van?

Misschien leuk om anders te discussieren hoe zo een brutal de grond in te stampen. Het lukt me tot nu toe niet :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Laatst online: 11:54
seamus21 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:56:

Misschien leuk om anders te discussieren hoe zo een brutal de grond in te stampen. Het lukt me tot nu toe niet :)
In de demo-map is het me wel enkele malen gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Rushen werkt het beste idd.

Mijn BO voor Nod:
Ref > Plant > War > Ref > War

Zo kan je het snelste rushen met genoeg geld om tanks te blijven spammen, zodat je altijd het initiatief houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

eeh, ik krijg nu al 2 dagen lang het berich:could not connect to c&c 3 online, is dat normaal???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203931

nee, ik kan gewoon online spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12
Anoniem: 208483 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:28:
eeh, ik krijg nu al 2 dagen lang het berich:could not connect to c&c 3 online, is dat normaal???
Kijk even of je IP adres klopt bij network settings. Als daar je Hamachi IP ofzo staat dan kun je soms niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
seamus21 schreef op maandag 09 april 2007 @ 12:56:

het ligt er aan op welke strategie je hem zet, met brutal is het wel ff bikkelen. Het is me wel gelukt, zelfs 2 brutals, maar ik had toen wel 1 hard (geen bondgenoot) waar ze zich eerst op stortten zodat ik ff defensie kon opbouwen.

Als je (als NOD zijnde bijv) een stuk of 5 obelisks neer zet met daar omheen wat kleine turrets, stop je elke attack..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:06
elke defencie kan wordn gebroken met artillerie. Als je deze artillerie zeer goed verdedigd is het alleen een kwestie van tijd + je hebt minder geld omdat je geen mapcontrolle hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

Hoe is online eigelijk?

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 214426 op 09-04-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214426

p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12
Leuk.

Anders lees je het topic even door om een algemene indruk te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

ligt het aan mij of wordt die online status niet geupdate? Ik ben nu lvl 15 of zo met online play zit vandaag op 30 wins en 3 losses en en gister en eergister had ik nog eens zoveel wins en losses, maar online staat er niks van me wins en losses terwijl ze allemaal ranked matches waren. Ook als ik inlog dan verschijnt dat icoontje van me level niet maar me level staat er wel boven. En dat lvl is ook al zeker tijdje niet geupdate op die site.

Wat me trouwens opvalt is dat bijna niemand met scrin speelt in Automatch 1vs1 meeste mensen zijn GDI en NOD komt ook wel voor maar is ook zeer sporadisch. Ach ik ben NOD en dat blijft wel ff zo. Behalve in 2vs2, dan is GDI beter, meestal duurt dat langer en je speelt meestal met mensen die ook niks kunnen, dus als ik 1 basis rush dan is de andere tegenstander slim en rushed mij. Terwijl mijn team genoot dan niet die gozer ze basis rushed. Dus 1 vs 1 ftw. :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

xdc schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:17:
[...]

ben het in grote lijnen wel met je eens ( ik speel ook zo , gelijk kraan bouwen en een expansion , daarna 6 refinery's en 4 warfactory's en pompen maar)

maar na een tijdje gaat het wel een beetje vervelen , late game units zoals mamoeth bouw ik zelden
tegen die tijd heb je als het goed is allang gewonnen
Net een paar toffe potjes gespeeld. Tegen tehkriz en een of andere rank met zo'n sterretje en die balkjes ernaast.
Eerst tehkriz tegen die ander: 1-0
Toen ik tegen die ander: 1-0
Toen ik tegen tehkriz: 0-1

http://rapidshare.com/fil...t_thekriz.CNC3Replay.html

Tournament arena: Gdi vs Gdi. Deze map Gdi vs nod is moeilijk voor nod vind ik. Je weet nooit waar shadow teams zitten (dus compacter bouwen). Of dat er vlug gesjeesd word naar mijn blauwe hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:25:
ligt het aan mij of wordt die online status niet geupdate? Ik ben nu lvl 15 of zo met online play zit vandaag op 30 wins en 3 losses en en gister en eergister had ik nog eens zoveel wins en losses, maar online staat er niks van me wins en losses terwijl ze allemaal ranked matches waren. Ook als ik inlog dan verschijnt dat icoontje van me level niet maar me level staat er wel boven. En dat lvl is ook al zeker tijdje niet geupdate op die site.

Wat me trouwens opvalt is dat bijna niemand met scrin speelt in Automatch 1vs1 meeste mensen zijn GDI en NOD komt ook wel voor maar is ook zeer sporadisch. Ach ik ben NOD en dat blijft wel ff zo. Behalve in 2vs2, dan is GDI beter, meestal duurt dat langer en je speelt meestal met mensen die ook niks kunnen, dus als ik 1 basis rush dan is de andere tegenstander slim en rushed mij. Terwijl mijn team genoot dan niet die gozer ze basis rushed. Dus 1 vs 1 ftw. :)
Hoe start jij????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op maandag 09 april 2007 @ 09:48:
[...]

hihi net toegepast op een gdi gozer :D ikhad gewonnen in 3 min en 4 sec :)

Maja meestal doe ik ook wel rushen maar dan met NOD, heerlijk die snelle scorp tanks :)

Voor mensen die niets geweldigs aan NOD vinden: bouw voor de grap 8 avatars, upgrade ze met 2de laser, stealth en flame en stealth ze ergens midden in tegenstanders basis, en je sloopt alles voor hij met ze mammoths bij je is.
lol stealth detection? 2 pitbuls en je veels te dure avatars zijn in een mum van tijd dood

Edit: niet door die pitbulls natuurlijk. Maar in de tussentijd dat jij acht avatars met stealth flame en laser hebt voorzien. 2000+1000+1000+1000*8 ....

Trouwens als je met waypoints een driehoek maakt, word je lichtbruine lijn donkerbruin en blijft hij rondcrossen

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 09-04-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

dat ligt er aan

tegen GDI is het gewoon crane+expansion karretje, pp+ref, ref, dan plaats eerste ref, dan warfactory, dan 2de ref plaatsen, 1ste ref verkopen, pp, ref plaatsen bij expansion point, wf, 1 harvester en daarna die 2 WF alleen maar scorps laten uit poepen. tussen door een command centre, en nog 2 pp en dan da gebouw die de laser upgrade heb. En dan ligt het aan de map, maar al zijn de tib spikes makkelijk te halen, dan na me eerste pp een hand of nod en 2 saboteurs. En soms als ik zin heb 1 of 2 airtowers voor vemons met stealth detect. En op sommige maps met 3 tib velden dichtbij ook een derde ref met 2 harvesters en een 3de warfactory die ook scorps uit poept.

Tegen nod is vrijwel hetzelfde, maar dan na me WF meteen voor een airtower met 2 vemons gaan aangezien die gasten nog wel is willen rushen met shadow teams.

Tegen scrin vrij snel wat anti infantry base def en 2 venoms :)

Als ik dan verlies is het omdat ik of te laat naar die basis rush, of dat me tegenstander iets doet wat ik ni verwacht, of dat ik niet aan opletten ben terwijl er iets gebeurt wat ik niet verwacht.

Oh en meestal maak ik ook 1 attack bike om ff te scouten of die gast ze extra tib zone wel of niet gebruikt. Gebruikt tie em niet dan heb ik 26 tanks meer dan heb, gebruikt tie em wel dan eerst daar wat harvesters neer maaien :)

Oh en @outcast within: Je denkt toch niet dat ik alleen avatars maak? die avatars komen uit aparte WF en de upgrades voor da ding ook. En mocht het gevecht lang duren, dan zijn die beam cannons HEERLIJK, stuk of 10-20 en dan achter je scorps laten hangen. Als je scorps lasers hebben, dan valt die beam van de beam cannons niet op en dan pwn je echt veel tanks snel na elkaar. Maja heeft de gdi genoeg mammoths dan is het te moeilijk om er langs te komen. dan is het beter te wachten tot hij komt aanvallen en je een beetje hit en run met vertigo's en stealth tanks doet totdat hij komt aanvallen :)

[ Voor 16% gewijzigd door ye-roon op 09-04-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rival24 schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:34:
[...]

Kijk even of je IP adres klopt bij network settings. Als daar je Hamachi IP ofzo staat dan kun je soms niet online.
thx, dat was het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:20:
[...]

dat ligt er aan

tegen GDI is het gewoon crane+expansion karretje, pp+ref, ref, dan plaats eerste ref, dan warfactory, dan 2de ref plaatsen, 1ste ref verkopen, pp, ref plaatsen bij expansion point, wf, 1 harvester en daarna die 2 WF alleen maar scorps laten uit poepen. tussen door een command centre, en nog 2 pp en dan da gebouw die de laser upgrade heb. En dan ligt het aan de map, maar al zijn de tib spikes makkelijk te halen, dan na me eerste pp een hand of nod en 2 saboteurs. En soms als ik zin heb 1 of 2 airtowers voor vemons met stealth detect. En op sommige maps met 3 tib velden dichtbij ook een derde ref met 2 harvesters en een 3de warfactory die ook scorps uit poept.

Tegen nod is vrijwel hetzelfde, maar dan na me WF meteen voor een airtower met 2 vemons gaan aangezien die gasten nog wel is willen rushen met shadow teams.

Tegen scrin vrij snel wat anti infantry base def en 2 venoms :)

Als ik dan verlies is het omdat ik of te laat naar die basis rush, of dat me tegenstander iets doet wat ik ni verwacht, of dat ik niet aan opletten ben terwijl er iets gebeurt wat ik niet verwacht.

Oh en meestal maak ik ook 1 attack bike om ff te scouten of die gast ze extra tib zone wel of niet gebruikt. Gebruikt tie em niet dan heb ik 26 tanks meer dan heb, gebruikt tie em wel dan eerst daar wat harvesters neer maaien :)
dan is het *gewoonn* crane+expansion karretje, pp+ref, ref, dan plaats eerste ref, dan warfactory, dan 2de ref plaatsen, 1ste ref verkopen, pp, ref plaatsen bij expansion point, wf, 1 harvester en daarna die 2 WF alleen maar scorps laten uit poepen. tussen door een command centre, en nog 2 pp en dan da gebouw die de laser upgrade heb.

maarja ik zal het effe in me laten opnemen en dan... op naar de eerste plek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169869

kan iemand da klote spel verslaan op brutal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
leuk trouwens dat mensen gewoon als ze verliezen opeens "Out of the synch" kunnen toepassen, of whatever het ook betekent...iig een dikke disconnect, heb je eindelijk win gaan ze disconnecten op je...
zielig volk....waarom hebben sommige mensen geen leven? die moeten gewoon 30-1 halen met hun stats anders gaan ze huilen
ik heb het al meerdere keren gehad, en het gebeurt niet als ik op het punt sta te verliezen, nee altijd wanneer zij verliezen....gewoon dikke cheats dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Thrills33ka schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:59:
leuk trouwens dat mensen gewoon als ze verliezen opeens "Out of the synch" kunnen toepassen, of whatever het ook betekent...iig een dikke disconnect, heb je eindelijk win gaan ze disconnecten op je...
zielig volk....waarom hebben sommige mensen geen leven? die moeten gewoon 30-1 halen met hun stats anders gaan ze huilen
ik heb het al meerdere keren gehad, en het gebeurt niet als ik op het punt sta te verliezen, nee altijd wanneer zij verliezen....gewoon dikke cheats dus
nog nooit gehad dat iemand disconnect als ie verliest. Meestal geven ze gewoon op of verkopen ze alle gebouwen. Andere die zien 20 tanks en 9 venom aircraft en denken dat die 3 anti infantry torens sterk genoeg zijn voor die tanks en bouwen dan 1 anti air terwijl hun basis overrun is. Tja...

Net kwam ik 2 keer tegen dezelfde dus ik doe ff verkennings run door ze basis en zie dat alles mooi netjes naast elkaar staat. en nog geen tanks terwijl ik er al 16 had. dus ik denk ik ga em is laten zien hoe snel ik een temple of nod heb, ik plaats dat ding en hij geeft op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Worden die niet gebaned dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb geen idee...
volgens mij zijn er wel meer vuile trucjes/bug exploits of wat dan oook...
of ik heb gewoon echt al 3 tot 4 keer de pech gehad dat wanneer ik aan t winnen was, opeens iedereen eruit dondert....maargoed dat zal mij weer gebeuren natuurlijk |:(

trouwens, ik heb net de AA eens op 4 gezet ipv 2 om te kijken of het veel performance verschil is, maar AA 4 is lelijker?:S
opeens hebben de schaduwen van gebouwen enz. allemaal van die vierkantige karteltjes, terwijl het bij AA op 2 gewoon mooi smooth op elkaar overloopt, wat is daarmee aan de hand?:S
ik zal eens ff 2 screenshots maken, kun je het verschil zien :| zeer vreemd, AA op 4 zou toch juist beter moeten zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-04-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

Anoniem: 155599 schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:44:
[...]

lol stealth detection? 2 pitbuls en je veels te dure avatars zijn in een mum van tijd dood

Edit: niet door die pitbulls natuurlijk. Maar in de tussentijd dat jij acht avatars met stealth flame en laser hebt voorzien. 2000+1000+1000+1000*8 ....

Trouwens als je met waypoints een driehoek maakt, word je lichtbruine lijn donkerbruin en blijft hij rondcrossen
Wel eens gehoord van die stealth carpet die je op meerdere units tegelijk kan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
AA Level 2:

Afbeeldingslocatie: http://img164.imagevenue.com/loc66/th_40841_C_C3_Tiberium_Wars_AAlevel2_122_66lo.JPG

AA level 4:

Afbeeldingslocatie: http://img131.imagevenue.com/loc159/th_40846_C_C3_Tiberium_Wars_AAlevel4_122_159lo.JPG

Dit is toch vaag?? die karteltjes worden alleen maar erger...is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Ik vind het 2 lastige screens om te vergelijken, omdat er niet hetzelfde op wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 111246 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:05:
Ik vind het 2 lastige screens om te vergelijken, omdat er niet hetzelfde op wordt weergegeven.
maar die karteltjes zijn bij de 1e screen bijna niet waar te nemen...
bij de 2e screen overduidelijk, bij die Hand of Nod....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook even gekeken en ik zie helemaal geen verschil tussen
1 alles op high - 1 keer aa
2 alles op high - 4 keer aa
( ik kan het niet laten zien, weet niet hoe je foto'sw kan laten zien :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815 schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:32:
[...]

Wel eens gehoord van die stealth carpet die je op meerdere units tegelijk kan gebruiken ;)
neej vage beschrijving. zorgt het ervoor dat stealthed units sterker worden?
Deals massive dammage bla bla. maar zowiezo pitbulls zien ze toch right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 208483 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:18:
Ik heb ook even gekeken en ik zie helemaal geen verschil tussen
1 alles op high - 1 keer aa
2 alles op high - 4 keer aa
( ik kan het niet laten zien, weet niet hoe je foto'sw kan laten zien :'( )
met het print screen knopje op je toetsenbord, en dan plakken in Paint bijvoorbeeld...met CTRL+V of gewoon bestand plakken
maar ik vraag me nou dus af of bij jullie ook de schaduwen van gebouwen/units er zo kartelig uitzien met AA level 4

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-04-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:25:
[...]

met het print screen knopje op je toetsenbord, en dan plakken in Paint bijvoorbeeld...met CTRL+V of gewoon bestand plakken
maar ik vraag me nou dus af of bij jullie ook de schaduwen van gebouwen/units er zo kartelig uitzien met AA level 4
ja ik heb ze in mijn documenten staan maar hoe kan ik ze hier laten zien ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

....

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 09-04-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
spoiler:
Net de campaigns uitgespeeld op hard met alle objectives, sommige waren wel lastig. Maar de missie waar ik echt een lange tijd mee bezig was, was de laatste missie van Nod. Het kostte me heel wat reloads voordat het me lukte om die zooi units te stoppen die maar bleven komen.
Ik moet zeggen dat het einde nogal teleurstellend is. Het lijkt echt alsof ze de scrin campaign voor de helft in het spel hebben gedaan en de andere voor een expansion bewaren. Toch jammer, maar toch een goede campaign niettemin.

[ Voor 4% gewijzigd door Freak op 09-04-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 208483 schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:27:
[...]

ja ik heb ze in mijn documenten staan maar hoe kan ik ze hier laten zien ;) ?
uploaden op een site als www.imagevenue.com
daar registreren, de foto's uploaden, dan de links hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:48:
AA Level 2:

[afbeelding]

AA level 4:

[afbeelding]

Dit is toch vaag?? die karteltjes worden alleen maar erger...is dit normaal?
hmmmz ja dat had ik ook was alleen niet op 4x aa

Btw ik zal eerder je textures wat hoger zetten dan aa aan :S dan heb je veel mooier beeld dan low textures + aa

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 09-04-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 79815 schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:21:
[...]

hmmmz ja dat had ik ook was alleen niet op 4x aa

Btw ik zal eerder je textures wat hoger zetten dan aa aan :S dan heb je veel mooier beeld dan low textures + aa
Mja, maar hogere textures haalt je fps flink naar beneden....verschil tussen AA 2 en 4 is niet zo groot qua performance geloof ik dus...
en zonder AA spelen nah doe k niet aan....dan ziet het echt onafgewerkt uit, vind ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:25:
[...]

Mja, maar hogere textures haalt je fps flink naar beneden....verschil tussen AA 2 en 4 is niet zo groot qua performance geloof ik dus...
en zonder AA spelen nah doe k niet aan....dan ziet het echt onafgewerkt uit, vind ik dan...
Ja ligt eraan vind ik, ik merk over het algemeen dat tft een stuk blokkeriger is dan crt, ik heb zelf een 17"iyama crt en zie bijna geen kartels op 1024x768 zonder aa zit er ook redelijk ver vanaf. Bij tft moet je hem al een stuk hoger zetten omdat deze scherper is dan crt over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:28
Voor degene die het interesseert:

Tiberium Wars draait prima op een I-mac (bootcamp, xp)
Met de video-settings maximaal is het alleen niet vooruit te branden.
Default gaat lekker, dus alles er tussenin kan je ook proberen ;)

Hardware: I-mac 20 inch 2.16ghz core2duo, 256MB videoram, 2GB werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik doe zelf meestal gewoon skirmish, 6 spelers, waarvan 2 brutal tegenstanders, 1 hard tegenstander, en een brutal ally.

Ik heb een aantal potjes gespeeld met NOD maar je merkt toch best snel dat ze gewoon iets missen. Anti air is een ramp, teveel micro manage en je kunt veel minder turrets kwijt per oppervlakte. Geen enkele kans tegen de Scrin want je kunt ook geen prioriteit instellen dus je moet per turret gaan aangeven dat ze de hoofdschepen moeten gaan pakken. De obelisk is echt te zwak, of in ieder geval te langzaam. Stealth is een lachertje, want ondanks een hele deken over mijn basis worden gewoon de willekeurige gebouwen gebombardeerd. Avatar is goed, maar alleen als Hero. De nod heeft ook geen additionele repair vehicles dus Hero krijgen is erg lastig.

Scrin, mja, base defences zijn erg minimaal, maar ze moeten het dus hebben van de air units. Persoonlijk niet erg prettig om mee te spelen omdat elke turret je zicht bederft met allerlei onweer en schichten over je basis. Soms kun je nauwelijks zien waar je units staan.

Overall, aan anti air mag wel wat worden gesleuteld.

Verder viel me op dat mijn harvesters gewoon erg vaak stil stonden. Gewoon helemaal niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Anoniem: 14124 schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:21:
Verder viel me op dat mijn harvesters gewoon erg vaak stil stonden. Gewoon helemaal niets doen.
mja dat hoort. Harvesters brengen geen tib naar een refinery als de silo's vol zitten. Dus blijven ze stil staan en doen niets. Dus hoor je silo's needed, bouw een zooi van je mooiste tanks. Tis vaag, maar ja het zorgt er iig voor dat er geen tib wasted wordt, wat in voorgaande spellen nog wel is ging. Daar was je gewoon alles aant op harvesten en als je dan geld nodig had waren de resources pleite, hier wachten ze netjes tot je weer resources kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ye-roon schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:37:
[...]

mja dat hoort. Harvesters brengen geen tib naar een refinery als de silo's vol zitten. Dus blijven ze stil staan en doen niets. Dus hoor je silo's needed, bouw een zooi van je mooiste tanks. Tis vaag, maar ja het zorgt er iig voor dat er geen tib wasted wordt, wat in voorgaande spellen nog wel is ging. Daar was je gewoon alles aant op harvesten en als je dan geld nodig had waren de resources pleite, hier wachten ze netjes tot je weer resources kwijt kan.
Ik ben het wel een beetje eens dat ze nod iets sterker kunnen maken want je bent eigenlijk altijd wel de lul als de tegenstander een echte tank spammer is, wat dan wel soms handig is zijn die mijn drops waar zijn tanks zijn maar daar red je het meestal niet mee, scrin is ook te overpowered als ze eenmaal die sterkste schepen hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:16
rotfl,

was jij niet die gast die DC ging omdat hij geowned werd door een nub met een MCV in jouw basis? (althans, jouw woorden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ImdaMned schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:19:
[...]

rotfl,

was jij niet die gast die DC ging omdat hij geowned werd door een nub met een MCV in jouw basis? (althans, jouw woorden)
Ja ik heb toch al 20 x verloren ofzo...ik ga niet bij elke loss disconnecten....
1 xtje gedaan bij zo'n MCV rusher....das toch heel wat anders...
en dan nog, dan krijgt hij nog een win...
ik werd gewoon de game uitgegooid, met een LOSS zelfs...
kheb nu al vaker zo'n error gehad van "Out of the Synch" alleen ik snap niet wie of wat het nu veroorzaakt...is me nu al paar keer toevallig gebeurd op t moment dat je staat te winnen
vind ik nogal vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Ik doe zelf meestal gewoon skirmish, 6 spelers, waarvan 2 brutal tegenstanders, 1 hard tegenstander, en een brutal ally.

Ik heb een aantal potjes gespeeld met NOD maar je merkt toch best snel dat ze gewoon iets missen. Anti air is een ramp, teveel micro manage en je kunt veel minder turrets kwijt per oppervlakte. Geen enkele kans tegen de Scrin want je kunt ook geen prioriteit instellen dus je moet per turret gaan aangeven dat ze de hoofdschepen moeten gaan pakken. De obelisk is echt te zwak, of in ieder geval te langzaam. Stealth is een lachertje, want ondanks een hele deken over mijn basis worden gewoon de willekeurige gebouwen gebombardeerd. Avatar is goed, maar alleen als Hero. De nod heeft ook geen additionele repair vehicles dus Hero krijgen is erg lastig.

Scrin, mja, base defences zijn erg minimaal, maar ze moeten het dus hebben van de air units. Persoonlijk niet erg prettig om mee te spelen omdat elke turret je zicht bederft met allerlei onweer en schichten over je basis. Soms kun je nauwelijks zien waar je units staan.

Overall, aan anti air mag wel wat worden gesleuteld.

NOD=Vertigo bombers
1 obelisk is niet effectief probeer er maar is 2 of 3 op een kluitje knappe mammoth die daar door komt. Anti Air, wat dacht je van Stealth Tanks 1 salvo raketten en dag schip/vliegtuig/bomber. Flametanks zijn trouwens ook zeer effectief tegen infantry, na wat oefening met de NOD ben ik wederom overtuigd dat ze de "betere" of in ieder geval "even goede" groep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
weet iemand trouwens waar je die rankings van c&c3 kunt opzoeken?
niet dat ik zo'n statswhore ben, me c&c 3 stats zijn toch al vrij verneukt :P
maar ik ben eens benieuwd tot hoever de maximum rank gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb net zelf even de MCV-rush methode geprobeerd...en het verliep gewoon perfect...
2 wins in 10 minuten.....1tje had ik na 2 minuut 36 al whaha
ja ik heb er zelf ook een hekel aan, maar dit is toch eigelijk niet goed? dat je met een crane gewoon kunt verderbouwen, ze zouden dat moeten veranderen....nu kan je zo winnen eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 12:24
Thrills33ka schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:30:
Hoger als 1 zal je wel niet komen te staan :P

Maar het zal wel tot in de honders duizend minimaal kunnen lopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren voor het eerst online gespeeld met wat vrienden. Ik blijf me er alleen over verbazen hoe slecht EA altijd is in multiplayer software bouwen. Log een keer in op battle.net en je ziet hoe makkelijk en snel dat werkt. Gewoon toetscombinaties om je vrienden te zien. niks poorten open moeten zetten gewoon beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 10:14

DarkKnight

Narf

Hoogste rank is rank 87 (ik neem aan dat je die ranks bedoeld...). Stond of in de handleiding of ergens op www.commandandconquer.com.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coool, hgier mijn pics

1 keer aa
Afbeeldingslocatie: http://img128.imagevenue.com/loc117/th_97435_111_122_117lo.JPG

4 keer aa

Afbeeldingslocatie: http://img31.imagevenue.com/loc141/th_97441_4444_122_141lo.JPG

mooie tumbnspijkers, maar ik laat aa gewoon uit voortaan , ik zie toch geen verschil :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 10-04-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Ligt het nou aan mij of merk je 4XAA gewoon heel weinig in dit spel?
Zie weinig verschil tussen die screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zet je ze aan ingame of bij de drivers via windows? In het eerste geval raad ik je aan om ze eens van 2x naar 4x te zetten bij je drivers. Ik denk dat je dan wel verschil gaat merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:40:
Zet je ze aan ingame of bij de drivers via windows? In het eerste geval raad ik je aan om ze eens van 2x naar 4x te zetten bij je drivers. Ik denk dat je dan wel verschil gaat merken ;)
Hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Bij Gamespot hebben ze aardig overzicht tussen de verschillende kwaliteiten in scherm instellingen

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Anoniem: 122700 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:40:
dat zal ik ook eens testen, als ik het nu aan zet kraakt mijn geluid ineens

onder xp was dit niet, vorige week update naar vista gedaan en sindsdien heb ik dit probleem dus kan natuurlijk ook aan chipset drivers, nvidia drivers of realtek drivers liggen
of gewoon aan vista natuurlijk :)
maar goed uitzetten is ook niet erg want ik kan ook niet echt veel verschil vinden

Zijn er ook gotters online bezig? anders is het misschien wel leuk om online id's uit te wisselen, de mijne is iig Sc0Rch0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Gesnaakte schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:46:
[...]

dat zal ik ook eens testen, als ik het nu aan zet kraakt mijn geluid ineens

onder xp was dit niet, vorige week update naar vista gedaan en sindsdien heb ik dit probleem dus kan natuurlijk ook aan chipset drivers, nvidia drivers of realtek drivers liggen
of gewoon aan vista natuurlijk :)
maar goed uitzetten is ook niet erg want ik kan ook niet echt veel verschil vinden

Zijn er ook gotters online bezig? anders is het misschien wel leuk om online id's uit te wisselen, de mijne is iig Sc0Rch0r
Ik heet I3entguruFTW, maar kan jij mij zeggen hoe je in die drivers de instellingen moet veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127468

tegen 3 of 4 brutals + money cheat spelen in een grote map, met veel grond en ruimte is ook leuk.
omdat jij zelf zoveel bouwd worden de tegenstanders nog beter en ben je echt lang bezig met grote gevechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Anoniem: 208483 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:48:
[...]

Ik heet I3entguruFTW, maar kan jij mij zeggen hoe je in die drivers de instellingen moet veranderen??
Dat zou ik dan vanavond even moeten zoeken in de nvidia control panel, ben nu op mn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Gesnaakte schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:51:
[...]

Dat zou ik dan vanavond even moeten zoeken in de nvidia control panel, ben nu op mn werk
ok ik snap het al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degenen die anti-aliasing forced op 4x (of hoger natuurlijk) willen hebben.

Rechtermuisknop op bureaublad > Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > Prestatie en kwaliteitsintellingen (oid)*

Daar kan je vervolgens alles instellen van anti aliasing tot vsync en triple buffering. Je kan hier ook apart profielen maken voor elke game, zodat je voor elk spel de juiste gamesettings hebt.

*Dit is de nvidia manier, bij ati can het natuurlijk via het control center. Zit nu overigens op mijn werk/stage, dus ik kan er qua precieze benamingen iets naast zitten, maar ik denk dat jullie er wel uitkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:15:
Voor degenen die anti-aliasing forced op 4x (of hoger natuurlijk) willen hebben.

Rechtermuisknop op bureaublad > Eigenschappen > Instellingen > Geavanceerd > Prestatie en kwaliteitsintellingen (oid)*

Daar kan je vervolgens alles instellen van anti aliasing tot vsync en triple buffering. Je kan hier ook apart profielen maken voor elke game, zodat je voor elk spel de juiste gamesettings hebt.

*Dit is de nvidia manier, bij ati can het natuurlijk via het control center. Zit nu overigens op mijn werk/stage, dus ik kan er qua precieze benamingen iets naast zitten, maar ik denk dat jullie er wel uitkomen ;)
Ik heb het met het NVidia controlpanel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ook, maar niet heeft iedereen heeft die bij snelstarten (oid) staan. Er zijn altijd meerdere wegen die naar Rome leiden en bij winxp is het altijd maar net wat je gewend bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183406

Hier zijn mijn screens met verschillende AA kwaliteiten:

AA 2x

Afbeeldingslocatie: http://img175.imagevenue.com/loc53/th_01527_AA2x_122_53lo.jpg

AA 4x

Afbeeldingslocatie: http://img146.imagevenue.com/loc979/th_01654_AA4x_122_979lo.jpg

Bij mij merk je wel degelijk verschil vind ik, de screen met 2x AA is bij mij veel lichter en doffer van kleur terwijl de 4x AA veel scherper en mooier is.

Ik heb overigens een Geforce 7950GX2

Owja en dit is niet met forced AA settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183406 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:44:

AA 2x

[afbeelding]

AA 4x

[afbeelding]

Bij mij merk je wel degelijk verschil vind ik, de screen met 2x AA is bij mij veel lichter en doffer van kleur terwijl de 4x AA veel scherper en mooier is.

Heb jij dat nou met de drivers gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
Thrills33ka schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:30:
www.commandandconquer.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183406

Anoniem: 208483 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:45:
[...]

Heb jij dat nou met de drivers gedaan?
Nee, gewoon met de ingame settings (dus niet forced via de drivers)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 183406 op 10-04-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 208483 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:32:
coool, hgier mijn pics

1 keer aa
[afbeelding]

4 keer aa

[afbeelding]

mooie tumbnspijkers, maar ik laat aa gewoon uit voortaan , ik zie toch geen verschil :+
je ziet idd niet echt veel verschil...maar ik denk dat als je 'm uitzet dat je dan wel degelijk verschil ziet...
bij jou is het in ieder geval minder kartelig dan bij mij, toch vreemd eigelijk
Anoniem: 183406 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 12:44:

AA 2x

[afbeelding]

AA 4x

[afbeelding]

bij jou zie ik het dan weer wel overduidelijk goed...
bij mij wordt hij ook wat scherper met level 4 AA....
maar het probleem bij mij is dat de schaduwen karteliger worden....misschien een driver probleem ofzo, ik zit met een 6800 GS @ XP Pro x64

[ Voor 41% gewijzigd door SuX DeLuXe op 10-04-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik wil een replay van de top 5 spelers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Ik zag ook niet veel verschil met de AA instellingen dus ik heb em op 2x ofzo laten staan (waar ie default op stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Sak3d schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:22:
Ik wil een replay van de top 5 spelers O+
www.cnc3.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 10-04-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

thnx :)
Anoniem: 208483 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:33:
Ik kan -Skynny- vs E.T. niet zien door patch verschil
Hm, dat kon je toch op 1 of andere manier omzeilen?

[ Voor 44% gewijzigd door Sak3d op 10-04-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

ff een vraagie: ik heb heel erg veel moeite met de missie in Washington DC met NOD, krijg me basis wel up en running maar er komen dan wel zo een beetje 100+ units aan die stampen gewoon overal overheen gezien defenses van NOD niet al te goed is...... iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Sak3d schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:46:
[...]

Hm, dat kon je toch op 1 of andere manier omzeilen?
Ja. Start het bestand zelf op ipv het vanuit de game te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:51:
ff een vraagie: ik heb heel erg veel moeite met de missie in Washington DC met NOD, krijg me basis wel up en running maar er komen dan wel zo een beetje 100+ units aan die stampen gewoon overal overheen gezien defenses van NOD niet al te goed is...... iemand ideeen?
vreemd, ik speel op hard en GDI komt mij amper aanvallen :S (kan hun aanvallen makkelijk op 1 hand tellen en aantal units ook....)
alle levels in de US zijn eitje imo ook op Hard.
Pas in Brazilie wordt het uitdagender vind ik daar waar ik ook problemen had met mijn schrale defence van NOD :P
TIP: gebruik ook units al defence ;)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgertje84 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:57:
[...]

vreemd, ik speel op hard en GDI komt mij amper aanvallen :S (kan hun aanvallen makkelijk op 1 hand tellen en aantal units ook....)
alle levels in de US zijn eitje imo ook op Hard.
Pas in Brazilie wordt het uitdagender vind ik daar waar ik ook problemen had met mijn schrale defence van NOD :P
TIP: gebruik ook units al defence ;)
ik heb wat flametanks (10) wat bikes (10) en wat buggys (20) en die worden in de pan gehakt! kan er ook wel aan liggen dat ik steeds met mijn shadowteams probeer hun powerplants te mollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:20

TrailBlazer

Karnemelk FTW

iemand enig idee wanneer de map editor uitkomt. De hudiige multiplayer maps zijn zoooo lelijk niet uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:06:
[...]

ik heb wat flametanks (10) wat bikes (10) en wat buggys (20) en die worden in de pan gehakt! kan er ook wel aan liggen dat ik steeds met mijn shadowteams probeer hun powerplants te mollen :P
kan je wel mee winnen imo. Je zal misschien wel 2 keer alles moeten bouwen maar gebruik je units waar ze sterk in zijn ;)
Flame tanks voor de ingenomen gebouwen, flame/buggys voor infantery en bikes voor def/gebouwen/tanks ;)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
TrailBlazer schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:12:
iemand enig idee wanneer de map editor uitkomt. De hudiige multiplayer maps zijn zoooo lelijk niet uitdagend.
er zitten wel een paar fijne maps bij...voor multiplayer...meestal die met tournament maps
maar ik vind dat het er wat weinig zijn, dus ik zou die editor ook wel eens willen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 14:17

PauseBreak

derp!

Op zich ook wel handig om veel 'militant rocket sqauds' te trainen. kost niet veel maar zijn wel heel effectief tegen voertuigen als je ze goed gebruikt (achter je buggies bijvoorbeeld) :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PauseBreak schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:22:
Op zich ook wel handig om veel 'militant rocket sqauds' te trainen. kost niet veel maar zijn wel heel effectief tegen voertuigen als je ze goed gebruikt (achter je buggies bijvoorbeeld) :)
zal dat is ff proberen

moet zeggen dat GDI Campaign wel een heel stuk makkelijker was, alles makkelijk te halen inclusief alle bonus items, op hard dan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

nvm, zie het al :')

en damn wat doet die skynny dat goed :D

[ Voor 224% gewijzigd door Sak3d op 10-04-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Sak3d schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:20:
Domme vraag, maar hoe micro je je tanks zo dat ze met de voorkant richting de vijandelijke tanks terugtrekken?
Standaard is dat de D toets. D indrukken en ergens klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Wmm schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:21:
[...]

Standaard is dat de D toets. D indrukken en ergens klikken.
En beschadigde tanks per 1 a 2 terugtrekken, zodat zn leger zich op een andere unit focust en dan de beschadigde tank weer naar voren halen :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Sak3d schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:09:
[...]

En beschadigde tanks per 1 a 2 terugtrekken, zodat zn leger zich op een andere unit focust en dan de beschadigde tank weer naar voren halen :D ?
In theorie: ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook werkt is 1 beschadigde tank achterlaten zodat de rest veilig terug komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Anoniem: 104593 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 00:28:
[...]

NOD=Vertigo bombers
1 obelisk is niet effectief probeer er maar is 2 of 3 op een kluitje knappe mammoth die daar door komt. Anti Air, wat dacht je van Stealth Tanks 1 salvo raketten en dag schip/vliegtuig/bomber. Flametanks zijn trouwens ook zeer effectief tegen infantry, na wat oefening met de NOD ben ik wederom overtuigd dat ze de "betere" of in ieder geval "even goede" groep zijn.
Dat is inderdaad waar, maar je vergeet even dat je niet een enkele mammoth op je af krijgt, maar een stuk of 10 tegelijk allemaal upgraded met rails.

Stealth tanks, ook leuk, ware het niet dat ze enorm zwak zijn, en ook hier pakken ze niet de assault carrier van de scrin, maar alle individuele schepen en de raketten zijn ook nog eens te traag om effectief te werken.

Flametanks, ik gebruik liever de shadow teams, die werken een stuk sneller en zijn goedkoper.

Mbt harvesters; ja ze blijven uiteraard stil staan omdat je geen ruimte meer hebt voor het geld, maar op het moment dat ik ga kijken heb ik juist geld nodig (teller staat op 0 en ik mag niet rood staan ;) ) en dan staan ze gewoon stil op de lege velden, en gaan ze niet op zoek naar nieuwe resources. Als ze wel op zoek gaan proberen ze het liefst dwars door een enemy base te rijden :)

Vooral de scrin is dus niet altijd eenvoudig te verdedigen met de nod, en dat komt vooral door een gebrek aan anti air kracht. :)

NOD is ook vooral bedoeld voor stealthy sneaky technieken, maar hier krijg je vaak niet eens de mogelijkheden voor. Je eigen units verraden zichzelf. Zo stak ik met stealth tanks een gebied over, en wat doen ze, gaan ze op andere units schieten terwijl ze rijden. Nee dat is handig met allemaal enemies om je heen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 10-04-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d

Sak3d

Reise, Reise

Hoe doetie dat dan, lijkt me nogal lastig gaan met de muis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:06

Wildfire

Joy to the world!

Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:24:

[...]

NOD is ook vooral bedoeld voor stealthy sneaky technieken, maar hier krijg je vaak niet eens de mogelijkheden voor. Je eigen units verraden zichzelf. Zo stak ik met stealth tanks een gebied over, en wat doen ze, gaan ze op andere units schieten terwijl ze rijden. Nee dat is handig met allemaal enemies om je heen :)
Je kunt toch het gedrag van units instellen? Zoals alleen aanvallen als ze zelf aangevallen worden?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07 14:17

PauseBreak

derp!

Tip: Zet je units niet op Aggressive stance maar op de Hold Fire stance, dan heb je daar geen last meer van ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[...]

Vooral de scrin is dus niet altijd eenvoudig te verdedigen met de nod, en dat komt vooral door een gebrek aan anti air kracht. :)
Sorry hoor, maar ik heb met de NOD dus echt geen problemen tegen AIR, sterker nog, het gaat makkelijker dan met de GDI.

4-5 Stealth Tanks slopen een Carrier of Devastator binnen no-time, en ze zijn ook nog een gestealth..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215595

Iemand ervaring met spelen via netwerk? Ik bedoel dus niet online!

Kan geen duidelijke info hierover in de handleiding vinden en wil graag weten hoe dit werkt. Na het aanmaken van een nieuwe game zou je op "Ready" moeten klikken, maar deze blijft inactief. Als ik vanaf de andere pc een game selecteer komt ie met een "connection timed-out". Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
trouwens ook erg vervelend dat units constant niet doorlopen, of zomaar ergens achterblijven...
als je units wilt verplaatsen, en je zet er een gebouw in de buurt neer dan stopt de unit en weet niet meer waar die naartoe moet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 22:16
Anoniem: 215595 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:38:
Iemand ervaring met spelen via netwerk? Ik bedoel dus niet online!

Kan geen duidelijke info hierover in de handleiding vinden en wil graag weten hoe dit werkt. Na het aanmaken van een nieuwe game zou je op "Ready" moeten klikken, maar deze blijft inactief. Als ik vanaf de andere pc een game selecteer komt ie met een "connection timed-out". Help!
meerdere keren cnc3 via netwerk gespeeld, en geen problemen met timeouts en dergelijke, alleen één keer op school... maar dat was via het draadloze netwerk daar en dat ging dus niet lekker.

het creeëren van een netwerk spel is bij mij gewoon een kwestie van regeltjes aanpassen, geld goedzetten wachten tot er anderen zijn en gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We gebruiken een draadloos netwerk. Kan dat de oorzaak zijn? Hoe kom ik daarachter zonder een kabel te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu een stap verder. Gewoon CC3 opnieuw starten....

Maar krijg nu de melding "serial already in use". Heb een legale versie en wil binnen mijn eigen netwerk een keer tegen m'n zoon spelen. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 215595 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:06:
Ben nu een stap verder. Gewoon CC3 opnieuw starten....

Maar krijg nu de melding "serial already in use". Heb een legale versie en wil binnen mijn eigen netwerk een keer tegen m'n zoon spelen. Iemand een tip?
Je gebruikt zeker voor beide pc's hetzelfde exemplaar met dezelfde key? Tsja, dan krijg je dat. Enige legale optie is het spel nog een keer kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met nieuwe sleutel werkt alles prima. Ga morgen lekker m'n zoon van streek maken......
Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:06

Wildfire

Joy to the world!

De AI is niet altijd even slim... ik heb een brug en stuur er een paar Juggernauts over. Bleek achteraf dom te zijn... een stelletje soldaten van de vijand kwam aangerend, m'n sonic emitters vuurden dwars over de brug heen... dag Juggernauts en dag brug. Lekker handig... not.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.

Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt