Godfather Bodybuilding topic reeks
en welke mappen zijn er nu extra bij de kane edition.(welke map namen?)
(Heb zelf de kane edition maar heb geen flauw idee wat ik nu extra heb
[ Voor 11% gewijzigd door Tijgertje84 op 11-04-2007 09:19 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Dat was ik ook, maar het spel crashed telkens als ik de tweede missie uitspeelMrJ schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:15:
Heb ik na 2 weken na GDI de NOD campaign uitgespeeld blijkt er ook nog een Scrin campaign te zijn!
* MrJ is blij verrast!
En de scrin: tsja, speel liever met poppetjes.
Meteen een vraag: die scrin-campaign, vertelt die wat meer over het verhaal? Ik ben wel benieuwd
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 155599
Ik heb echt gevoel af en toe dat mijn pc half vastloopt
64x2 3800+, 1gb, 7300gt.
Ik heb een no-intro ding gedownload maar die werkte niet, zei iets van dat ik microsoft nog wat moest hebben.
Iemand anders ook last van?/ Opgelost?
Bij mij duurt het opstarten ook vrij lang. Pentium-M 740, Ati X700-mobile, 1GB. Daarentegen duurt het laden van levels e.d. maar kort dus ik vind het prima zo. Wellicht draaien er processen op de achtergrond die je CPU-kracht opeisen. Probeer je virusscanner, spywarescanner en andere overbodige processen uit je taakbalk eens niet mee op te starten en probeer het dan nog eensAnoniem: 155599 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:41:
Duurt het spel ook zo lang met opstarten bij jullie?
Ik heb echt gevoel af en toe dat mijn pc half vastloopt
64x2 3800+, 1gb, 7300gt.
Ik heb een no-intro ding gedownload maar die werkte niet, zei iets van dat ik microsoft nog wat moest hebben.
Iemand anders ook last van?/ Opgelost?
Anoniem: 155599
Ja maar waarom heeft het opstarten van het spel zoveel cpu kracht nodig?objectief2 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:45:
[...]
Bij mij duurt het opstarten ook vrij lang. Pentium-M 740, Ati X700-mobile, 1GB. Daarentegen duurt het laden van levels e.d. maar kort dus ik vind het prima zo. Wellicht draaien er processen op de achtergrond die je CPU-kracht opeisen. Probeer je virusscanner, spywarescanner en andere overbodige processen uit je taakbalk eens niet mee op te starten en probeer het dan nog eens
Is het omdat de rest zo snel laad? Dat ze alles in het begin in je ram oid gooien...
Volgens mij komt het door het stomme groene filmpje dat er zo nodig goed uit moet zien en klinken
Let op met wat je postAnoniem: 155599 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:46:
Volgens mij komt het door het stomme groene filmpje dat er zo nodig goed uit moet zien en klinken
[ Voor 32% gewijzigd door Crash op 11-04-2007 17:35 ]
het lijkt me slim als je die link weghaalt, aangezien op die pagina ook dingen staan die niet volgens de policy mogen
filmpje word echt niet on the fly gerendert.. dus daar zou het niet aan moeten liggenAnoniem: 155599 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:46:
[...]
Ja maar waarom heeft het opstarten van het spel zoveel cpu kracht nodig?
Is het omdat de rest zo snel laad? Dat ze alles in het begin in je ram oid gooien...
blup
Waarom koop je het dan?!?!?Tijgertje84 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:18:
...
(Heb zelf de kane edition maar heb geen flauw idee wat ik nu extra heb)
Nee hoor, ik heb hetzelfde. Je hebt extra:
- 5 extra mp maps.
- unieke skins.
- bonus DVD met zooi?
Zie o.a. http://www.commandenconquer.nl/preorder/
Maar ja, je zal nooit zien dat je andere skins hebt als je niet weet hoe de normale versie er uit ziet... kan zo snel geen screenshots vinden.
en ik wacht nog op mijn Kane edition van Play.com...bedankt trage SelektVracht donders
jah dat snap ik!! SlimpieCascade schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:50:
[...]
Waarom koop je het dan?!?!?![]()
Nee hoor, ik heb hetzelfde. Je hebt extra:
- 5 extra mp maps.
- unieke skins.
- bonus DVD met zooi?
Zie o.a. http://www.commandenconquer.nl/preorder/
Maar ja, je zal nooit zien dat je andere skins hebt als je niet weet hoe de normale versie er uit ziet... kan zo snel geen screenshots vinden.
en ik wacht nog op mijn Kane edition van Play.com...bedankt trage SelektVracht donders
En idd ik wil screens zodat we kunnen vergelijken
Heb DVD nog niet helemaal af gekeken maar staat het ook daarop anders?
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Bingo, Kane Edition skin screenshots:Tijgertje84 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:55:
[...]
http://support.ea.com/cgi...id=lulpbexi&p_faqid=14565
O, om te vergelijken kan je blijkbaar deze skins gewoon uitvinken bij de opties na de patch. (bron: http://www.forumplanet.co...asp?fid=19062&tid=2037903)
hierzoTijgertje84 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:55:
[...]
jah dat snap ik!! Slimpiesnap ook wel dat ik unieke skins heb en 5 extra MP maps, maar ik wil weten WELKE!
http://support.ea.com/cgi...GFnZT0y&p_li=&p_topview=1
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ikzelf zit op het moment vast in de NoD campaign ,waar je met 4 engineers een commando en een paar shadowstrike's begint en een basis waar je alleen maar mannetjes kan bouwen.Het is de bedoeling om hier de 2 GDI bouwplaten te capturen ,maar zodra ik de onderste probeer te pakken wordt de bovenste GDI basis attacked door Scrin forces en wordt de bouwplaat vernietigd ,wat resulteert in een Mission Failed.Probeer ik eerst de bovenste basis te capturen dan komt de scrin ook en heb je niet voldoende troepen om de Scrin tegen te houden.
Iemand enig idee hoe je die missie aan moet pakken?
Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff
Wat ik deed:mystie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:16:
C&C is voor mij zeker een topspel. We hebben eindelijk na jaren sinds de eerste C&C weer het oude gevoel van dit is het. We spelen voornamelijk in LAN met een groep van 8 man en het is weer eens als vanouds.
Ikzelf zit op het moment vast in de NoD campaign ,waar je met 4 engineers een commando en een paar shadowstrike's begint en een basis waar je alleen maar mannetjes kan bouwen.Het is de bedoeling om hier de 2 GDI bouwplaten te capturen ,maar zodra ik de onderste probeer te pakken wordt de bovenste GDI basis attacked door Scrin forces en wordt de bouwplaat vernietigd ,wat resulteert in een Mission Failed.Probeer ik eerst de bovenste basis te capturen dan komt de scrin ook en heb je niet voldoende troepen om de Scrin tegen te houden.
Iemand enig idee hoe je die missie aan moet pakken?
De meeste vijandige tanks gaan stuk in een aanval van de Scrin. Die even afwachten en dan GDI units pompen (en de rest capturen met engineers). Een nieuwe ref. bouwen bij je nod basis zal je geld stroom flink helpen.
Dan met GDI de missie uitspelen. Ion cannon en Mammoths gebruiken dus.
[ Voor 0% gewijzigd door MrJ op 11-04-2007 17:09 . Reden: Spoiler tags added. Sorry. :) ]
.MrJ schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:46:
[...]
Wat ik deed:
spoiler:Engineers pompen naar zowel de bovenste als onderste basis. (Saven.) Dan asap de bovenste const. yard + airfield capturen en de onderste const yard + war fac., ref. en barracks (ff heel snel klikken). Dan een paar keer een turret neerzetten om de mannetjes die jouw veroverde basis aanvallen neer te halen. Daarna zorgen dat de andere base defences uitgeschakeld worden.
De meeste vijandige tanks gaan stuk in een aanval van de Scrin. Die even afwachten en dan GDI units pompen (en de rest capturen met engineers). Een nieuwe ref. bouwen bij je nod basis zal je geld stroom flink helpen.
Kan je hem voortaan een spoiler meegeven, nou zal ik het toch niet onthouden, maar sommige mensen willen dit denk ik niet lezen
Het gebeurd trouwens echt vaak

Heb 1 keer meegemaakt dat iemand probeerde de verbinding stil te leggen. Die is er gewoon uitgekickt. Snap niet dat ze het nog porberen danSak3d schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:58:
Als iemand disconnect om zn verlies te verkomen, dan kan je toch gewoon op kick klikken en win je alsnog? of ligt dat aan mij?
Het gebeurd trouwens echt vaak
Anoniem: 128525
omdat het zielige gasten zijn die niet tegen hun verlies kunnen...Brupje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:06:
[...]
Heb 1 keer meegemaakt dat iemand probeerde de verbinding stil te leggen. Die is er gewoon uitgekickt. Snap niet dat ze het nog porberen dan
daar ga ik wel van uit,Tijgertje84 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:47:
en als ik mijn kabel eruit ruk? ik neem aan dat men dan nog steeds een loss krijgt ofniet??
gisteren een 2v2 met een onbekende tegen 2 anderen , ze gingen meteen bij mijn basis bouwen en bij mijn allie
begint die gast te roepen dat ik hem moet helpen, terwijl ik druk genoeg ben om het stukje basis van mijn aanvaller bij mijn base over te nemen met saboteurs, uiteindelijk kan ik hem gaan helpen met een stuk of 8 tanks, en heb ik in mn eentje 2 aanvallers gestopt
vallen ze vervolgens met zn 2en weer mijn allie aan, poef disconnect (mijn allie dus)
ik zeg in die chat tegen de rest dat ze em maar moeten kicken omdat ik er zelf ook niet goed van werd en uiteindlijk in mn eentje toch nog gewonnen (omdat ik van mijn aanvaller de helft van zijn basis incl. mcv had ingenomen
ik vind het ZO kinderachtig. vooral op de manier hoe die van mij eiste dat ik hem ging helpen terwijl ie zelf niet eens in staat was om zijn basis met minimaal 6-8 tankjes uit te rusten. als ie gewoon even wat meer defense had gebouwt had hij het spelletje kunnen uitspelen en kunnen winnen.
terwijl je juist zoveel leert van iemand die jou inmaakt.
anyway ik kan gelukkig goed tegen mijn verlies (dat heb ik onderhand wel geleerd
Dat geld voor elke game imo en tuurlijk is de een beter in het een en de andere weer int ander maar het verhaal blijft hetzelfde.
Ik denk maar zo:
Je leert meer van een potje als je die verliest dan van een potje die je wint!
ja goed, maar na 1 keer moet je er toch wel achter komen dat het niet werktAnoniem: 128525 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:30:
[...]
omdat het zielige gasten zijn die niet tegen hun verlies kunnen...
true, alleen als je 3vs3 speelt met 2 andere die er niet van bakken en de 3 tegenstanders blijken wel goed te zijn is het niet direct leerzaam. In andere gevallen wanneer ik compleet wordt gerushed kijk ik gewoon taktiek af, volgende keer beterTijgertje84 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:18:
er zijn ZOOOOVEEL mensen die niet tegen hun verlies kunnen. dan heb je van die groep ook nog een bepaalde groep die het niet kan toegeven etcofwel nog triester
anyway ik kan gelukkig goed tegen mijn verlies (dat heb ik onderhand wel geleerd), vroeger ook niet maar goed je leert het vanzelf af
, als je eenmaal gewend bent om te verliezen maakt het weinig uit en doe je er gewoon alles op alles aan om ook maar te proberen om te winnen. telkens weer opnieuw en opnieuw!
Dat geld voor elke game imo en tuurlijk is de een beter in het een en de andere weer int ander maar het verhaal blijft hetzelfde.
Ik denk maar zo:
Jah en nee. Een les daaruit is kies je medespelers beter uitBrupje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:23:
[...]
true, alleen als je 3vs3 speelt met 2 andere die er niet van bakken en de 3 tegenstanders blijken wel goed te zijn is het niet direct leerzaam. In andere gevallen wanneer ik compleet wordt gerushed kijk ik gewoon taktiek af, volgende keer beter
[ Voor 255% gewijzigd door Tijgertje84 op 11-04-2007 15:26 ]
heb ook al paar keer gehad dat ik eentje finaal had gesloopt maar dat de 2e gewoon teveel tanks had en mijn teammate weer eens niks deed....das wel frustrerend...
ook die stats van sommigen
ik heb nu iets van 32-21 ofzo, nja t boeit me ook werkelijk niks meer zolang ik maar niet te vaak verlies
des te grappiger als ze denken dat je noob bent, en je hun toch kunt verrassen met snelle rush ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-04-2007 15:39 ]
mijn stats zijn al sinds de release buggedThrills33ka schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:38:
bij die ranked Custom games zitten heel veel van die gastjes die samen spelen, dan heb je bij voorbaat al verloren als je geen goede teammate hebt...
heb ook al paar keer gehad dat ik eentje finaal had gesloopt maar dat de 2e gewoon teveel tanks had en mijn teammate weer eens niks deed....das wel frustrerend...
ook die stats van sommigen70-5 ofzo, ze leven gewoon voor die stats whaha
ik heb nu iets van 32-21 ofzo, nja t boeit me ook werkelijk niks meer zolang ik maar niet te vaak verlies
des te grappiger als ze denken dat je noob bent, en je hun toch kunt verrassen met snelle rush ofzo

bij mij ook....springen steeds terug naar 26 ofzo, terwijl ik soms 6 wins op rij heb, heb je aant eind van de avond nog 26/28 ofzo....mja ik d8 gelezen te hebben dat EA dat zou fixen, die stats...
daar is nog niet veel van terecht gekomen
eind meiBrupje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:41:
vraag me af wat bij EA 'early April' inhoudWorld builder is nu nog niet af.Begint al aardig half April te zijn
kijk maar naar de battlefield series. daar zou de Mod dev pack ook tegelijk met de release meekomen steeds.
bij BF2 duurde het alvast een half jaar....
blegh, ze zullen de devjes wel hebben ingezet op de multiplayer probleempjes en de world builder ff aan de kant geschoven hebben.RocketKoen schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:41:
[...]
eind mei
kijk maar naar de battlefield series. daar zou de Mod dev pack ook tegelijk met de release meekomen steeds.
bij BF2 duurde het alvast een half jaar....
^^Brupje schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:45:
[...]
blegh, ze zullen de devjes wel hebben ingezet op de multiplayer probleempjes Expansion en de world builder ff aan de kant geschoven hebben.
bedanktMrJ schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:46:
[...]
Wat ik deed:
Engineers pompen naar zowel de bovenste als onderste basis. (Saven.) Dan asap de bovenste const. yard + airfield capturen en de onderste const yard + war fac., ref. en barracks (ff heel snel klikken). Dan een paar keer een turret neerzetten om de mannetjes die jouw veroverde basis aanvallen neer te halen. Daarna zorgen dat de andere base defences uitgeschakeld worden.
waar slaat dit op? bij taakbeheer staat dan "Not Responding"
bug? hack? wat is het
Anoniem: 128525
dat is zeker waar, kan me herinneren dat jij nadat je ge MCV rusht was de stekker er ook uit trok, terwijl dat al een tacktiek was (zei een magere) in RA2, soms werkt het, op korte kaarten doe ik het ook wel eens, je hebt idd gelijk om te kijken naar de potjes die je verliest, win is a win.. daar heb je niet veel aan. en een loss moet je gewoon nemen zoals die komt en er van leren en nooit de stekker eruit trekken want dat is zoo lame, of je moet er beiden over eens zijn, in bv een stale mate.. maar die zal je in CNC3 niet veel gaan tegenkomen denk ik..Tijgertje84 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:18:
er zijn ZOOOOVEEL mensen die niet tegen hun verlies kunnen. dan heb je van die groep ook nog een bepaalde groep die het niet kan toegeven etcofwel nog triester
anyway ik kan gelukkig goed tegen mijn verlies (dat heb ik onderhand wel geleerd), vroeger ook niet maar goed je leert het vanzelf af
, als je eenmaal gewend bent om te verliezen maakt het weinig uit en doe je er gewoon alles op alles aan om ook maar te proberen om te winnen. telkens weer opnieuw en opnieuw!
Ik denk maar zo:
Stekker eruit? Bedoel je de stroomstekker? UTP is namelijk veel sneller/handigerAnoniem: 128525 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:37:
[...]
dat is zeker waar, kan me herinneren dat jij nadat je ge MCV rusht was de stekker er ook uit trok, terwijl dat al een tacktiek was (zei een magere) in RA2, soms werkt het, op korte kaarten doe ik het ook wel eens, je hebt idd gelijk om te kijken naar de potjes die je verliest, win is a win.. daar heb je niet veel aan. en een loss moet je gewoon nemen zoals die komt en er van leren en nooit de stekker eruit trekken want dat is zoo lame, of je moet er beiden over eens zijn, in bv een stale mate.. maar die zal je in CNC3 niet veel gaan tegenkomen denk ik..
Mischien is het wel metaforisch bedoeld, en was het meer spreekwoordelijkMensionXL schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:05:
[...]
Stekker eruit? Bedoel je de stroomstekker? UTP is namelijk veel sneller/handiger
(net zoals "de handoek in de ring gooien")
Anoniem: 208483
let daar maar niet te veel opAnoniem: 203931 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:57:
Hoe zit het eigenlijk met jullie Skill Rating & Sportsmanship Rating?
Misschien wel... Misschien ook nietleonpwner1 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:14:
[...]
Mischien is het wel metaforisch bedoeld, en was het meer spreekwoordelijk
(net zoals "de handoek in de ring gooien")
[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 11-04-2007 17:45 ]

Je moest er DirectX 9.0c voor hebben, die heb ik, en ook mijn systeem voldoet..
Iemand een idee?
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
het is de demoTeunis schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:36:
de bij horende directX installeren (staat ook op de dvd)
De laatste missie duurde bij mij 13 min 37, is dit snel of normaal op deze moeilijkheidsgraad?
Kan je ook zonder tiberium bom winnen, zodat je geen gedoe krijgt met die 3 sterren generaal?
ION kanon is dat een optie?
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Anoniem: 104593
ja je kan ook winnen met de ion canon, dat is wel een stuk lastiger, het is niet zo moeilijk om NOD te verslaan alleen het laatste stukje van de scrin wel aangezien ze als ze bijna verslagen zijn met heel veel carriers aanvallen.Flame17 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:54:
Net het spel op Normal uitgespeeld (de GDI campaign dus)
De laatste missie duurde bij mij 13 min 37, is dit snel of normaal op deze moeilijkheidsgraad?
Kan je ook zonder tiberium bom winnen, zodat je geen gedoe krijgt met die 3 sterren generaal?
Ja, (zoals gezegd) je moet laatste update van DirectX 9.0c installeren:Deorgere schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:09:
Ik krijg een foutmelding als ik de demo wil opstarten.
Iemand een idee?
- DirectX 9.0c Februari 2007 of
- DirectX 9.0c April 2007
op grotere mappen kan ik wel winnen van brutal maar op dezel ukt het me maar niet
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Hmmm, ik had eerst de NOD met die timb. bom verdreven, daarna is de Alien een koud kunstje.Anoniem: 104593 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:02:
[...]
ja je kan ook winnen met de ion canon, dat is wel een stuk lastiger, het is niet zo moeilijk om NOD te verslaan alleen het laatste stukje van de scrin wel aangezien ze als ze bijna verslagen zijn met heel veel carriers aanvallen.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Zelfs de eindmissie van GDI kun je op die manier winnen. Gewoon eerst 12 firehawks naar de Scrin base, ION cannon bouwen en opnieuw 12 firehawks. Dan kun je met het ION cannon de Scrin construction yard vernietigen omdat deze verzwakt is door de eerste serie firehawks. Met de nieuwe 12 firehawks vernietig je vervolgens de NOD construction yard.
Je kan tussendoor de firehawks gebruiken om de Superweapons van de NOD en Scrin (ook moederschip) te vernietigen.....
Het is natuurlijk je eigen keuze hoe je wil winnen, maar dat dit werkt is wel wat onbevredigend.
PS: Dit was wel op "normal" ik heb nog niet geprobeerd hoe het bij een moeilijker niveau gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Ghost81 op 11-04-2007 22:36 ]
Anoniem: 80487
Hij zegt, JIJ heb 17 minuten gespeel en je zit op lvl 1.
ga weg, ik heb er al zeker 4 uur op zitten en zat op lvl 5
Beetje jammer dat, maar verder erg leuk.
hier werken de stats juist weer goedAnoniem: 80487 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:58:
Ik vind het een heerlijke game, alleen jammer dat die stats voor geen meter sporen...
Hij zegt, JIJ heb 17 minuten gespeel en je zit op lvl 1.
ga weg, ik heb er al zeker 4 uur op zitten en zat op lvl 5.
Beetje jammer dat, maar verder erg leuk.
net een nieuw ID gemaakt, 17 wins 3 losses
13 minnut 37Flame17 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:54:
Dat zeg ik....
46 win/26 loss
whaha toennet nog zo'n gast geownd door simpel met een APC + engineer zijn base in te rijden, Yard afpakken en dan 3 Sonic Emitters tegelijk neer te zetten
best krachtig tegen gebouwen die dingen whehe, 2 schoten, 2 airfields weg
maargoed f*ck de stats...ik hecht er geen waarde aan, was misschien leuker als de stats minder uitgebreid waren....dan krijg je niet dat statsgehoer...een hogere rang is bijv wel leuk, maar dat hadden ze beter alleen kunnen laten afhangen van het aantal games dat je speelt ipv de games die je wint
[ Voor 33% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-04-2007 01:27 ]
Anders lees je de OP eens.Deorgere schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:09:
Ik krijg een foutmelding als ik de demo wil opstarten.
[afbeelding]
Iemand een idee?

[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4
Anoniem: 159710
Klopt, ik heb deze tactiek ook op hard gebruikt. Zodra de bommen los waren gingen ze wel kapot, maar na 2x bouwen en bombarderen is het doel kapot.Ghost81 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:35:
Wat wel een beetje "vreemd" is, is dat je soms een missie heel snel kan winnen door snel een paar firehawks te bouwen, zeg 12 (of 20 als dat nodig is) en daarmee de construction yard van de tegenstander te vernietigen. Als de construction yard inderdaad het doel is, dan win je direct zonder dat je de rest vernietigd hebt.
Zelfs de eindmissie van GDI kun je op die manier winnen. Gewoon eerst 12 firehawks naar de Scrin base, ION cannon bouwen en opnieuw 12 firehawks. Dan kun je met het ION cannon de Scrin construction yard vernietigen omdat deze verzwakt is door de eerste serie firehawks. Met de nieuwe 12 firehawks vernietig je vervolgens de NOD construction yard.
Je kan tussendoor de firehawks gebruiken om de Superweapons van de NOD en Scrin (ook moederschip) te vernietigen.....
Het is natuurlijk je eigen keuze hoe je wil winnen, maar dat dit werkt is wel wat onbevredigend.
PS: Dit was wel op "normal" ik heb nog niet geprobeerd hoe het bij een moeilijker niveau gaat.
kheb em op hard uitgespeeld alleen dan net iets langer en zonder die liquid tib bom, khad toch een hekel aan die baas van de gdi dus alleen maar ion canon gebruikt en zo. tis gewoon een questie van snel kunnen bouwen, en door me multi player potjes kan ik dat nu welFlame17 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:54:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2007 11:50 ]
Probeer gewoon eens een andere DVD-speler of een andere PC waar Windows XP opstaat (weet je in iedergeval of het de DVD is) en werken andere DVD's wel op je pc?TheRebell schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:38:
Even een vraagje tussendoor: ik heb de Kane edition en als ik de dvd in mn dvd-speler prop dan gaat hij even spinnen en daarna gebeurt er niets (geen autorun oid). Als ik via de verkenner naar mijn dvd-speler ga dan geeft hij gewoon een leeg scherm als zijnde dat de dvd leeg is. Als ik deze wissen naar een andere speler dan zegt windows dat de dvd of beschadigd is of in een indeling die ie niet kan lezenDe dvd werkt anders perfect in mijn laptop... Op de pc staan XP media center, had hem eerst _wel_ werkend met Vista 64+ alleen daar had ik wat problemen met wat software (nu dus weer: C&C
)
iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen of zou het aan de dvd kunnen liggen toch? (wat me vreemd lijkt). Ik neem aan dat als je hem onder XP kunt draaien dat XP media center daar ook bij hoort (=XP pro)
ps: hij hoort volgens mij bij spielerij & problemen (sorry) heb daar ook even wat geopend.
als ik de dvd in mijn laptop prop (XP pro) dan doet ie het gewoon. De bonus-dvd doet het juist weer wel net als andere dvd's/cd's...dat is juist het vreemde. Net of mn pc juist _deze_ dvd negeert ofzo (volgens mij mag ik hier niet op gamenErikRedbeard schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:19:
[...]
Probeer gewoon eens een andere DVD-speler of een andere PC waar Windows XP opstaat (weet je in iedergeval of het de DVD is) en werken andere DVD's wel op je pc?
De dvd ziet er verder goed uit, onbeschadigd en ook niet vies aan de onderkant.
Anoniem: 172877
1 iemand kwam met 2 motherships????TrailBlazer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 07:49:
gisteren een paar spelletjes tegen humans gespeeld. Eentje werd ik gerushed doordat die ene outpost naast mijn basis neerzette en toen was het over. De andere kwam met twee motherships eentje had ik er op tijd gesloopt de andere niet. De laatste kwam gewoon met veel meer tanks naar voren. Ach wel weer van geleerd
knap.
Blijkbaar moet ik afkloppen, ik heb nochtans geen enkel probleem ondervonden met C&C. Geluk of een brak systeem lol hahaha...
Ik vind het een leuk spelletje maar mis toch wel wat dingen tov de vorige delen, kan niet zo 123 omschrijven wat dat is... beetje gevoelsmatig, heel vreemd.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
ja serieus nooit emt scrin gespeeld is dit officieel niet mogelijk dan? Uiteraard de replay niet bewaardOMD schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:50:
[...]
1 iemand kwam met 2 motherships????
knap.
Blijkbaar moet ik afkloppen, ik heb nochtans geen enkel probleem ondervonden met C&C. Geluk of een brak systeem lol hahaha...
Ik vind het een leuk spelletje maar mis toch wel wat dingen tov de vorige delen, kan niet zo 123 omschrijven wat dat is... beetje gevoelsmatig, heel vreemd.
1 mothership per keer, dus 2 is niet mogelijkTrailBlazer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:53:
[...]
ja serieus nooit emt scrin gespeeld is dit officieel niet mogelijk dan? Uiteraard de replay niet bewaard
Dat grote ronde geval is mothership, niet diegene waar vliegtuigjes af komen.
Wellicht dat je je daarmee verward
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Jah afspraken maken met elkaar die niet te bouwenAnoniem: 198677 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:42:
Iemand enig idee hoe je superwapers kan uitzetten als je een lan wilt spelen?
Anoniem: 198677
dat ding wat in een keer mijn basis wegblaast leek mij een mothership zo'n grote ring.Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:57:
[...]
1 mothership per keer, dus 2 is niet mogelijk
Dat grote ronde geval is mothership, niet diegene waar vliegtuigjes af komen.
Wellicht dat je je daarmee verward
dat is idd een mothership. In hoeverre kan je eigenlijk 2x een superweapon van het zelfde krijgen als je het superweapon gebouw van de tegenstander overneemt? misschien was dat het geval?TrailBlazer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:55:
[...]
dat ding wat in een keer mijn basis wegblaast leek mij een mothership zo'n grote ring.
Anoniem: 198551
Anoniem: 211560
Ik zelf vind ook dat al die upgrade bende er niet echt bij hoord!! dat had je ook niet in de RA serie en de normale C&C serie tot aan generals.. sindsdien is het minder geworden.. majah dat is mijn mening erover. Verder is het wel een leuk spel, ik heb de GDI campain uitgespeeld en nu nod en scrin nog ff uitspelen.
Anoniem: 198677 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:47:
Ja, doh. Nee zijn er geen opties beschikbaar dat je deze ook daadwerkelijk niet kunt gebruiken.
dus zoals ik al zei... afspraken maken. Aangezien het een LAN is dat toch niet zon punt????
Als iemand niet aan de afspraken houd dan kan jem zo immekaar meppen
Online is dat ook een nadeel dus bij langere potjes kan je wel een een SW op je dak krijgen maar kont weinig voor imo.
Voor online zouk dan een server maken met "NO SW/Rush 5m" oid
Anoniem: 25735
Nee, dat kan niet. Ik heb laatst een Ion Cannon overgenomen en ik kreeg er helaas geen 2.M1lamb3r schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:05:
[...]
dat is idd een mothership. In hoeverre kan je eigenlijk 2x een superweapon van het zelfde krijgen als je het superweapon gebouw van de tegenstander overneemt? misschien was dat het geval?
Ik had het ook verwacht, maar helaas.
Ging in andere C&C's (uitgezonderd generalsAnoniem: 25735 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:06:
[...]
Nee, dat kan niet. Ik heb laatst een Ion Cannon overgenomen en ik kreeg er helaas geen 2.

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 12-04-2007 16:19 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Het is ook geen Ion Cannon, maar een Ion Cannon Control Centre. Met twee afstandsbedieningen kun je ook niet naar twee zenders te gelijk kijken.Anoniem: 25735 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:06:
[...]
Nee, dat kan niet. Ik heb laatst een Ion Cannon overgenomen en ik kreeg er helaas geen 2.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
simpel, je kan van elk superweapon 1 hebben, voordeel van 2 temples is dus gewoon als er 1 gewiped word dat je teller nog doorgaat..Joost.B schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:25:
Hoe zit het dan met de andere superweapons? 2 Temples geeft geen 2 rockets.
Hmm, mijn neefje had dit ook met een ander spel. Dit doet de beveiliging die der op staat. Sommige spellen met een bepaalde kopieer beveiliging, willen gewoon niet draaien in een aantal dvd-drives. Hoe krom het ook klinkt. Bij hem een oude dvd drive der in gezet, en het werkte weerTheRebell schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:33:
[...]
als ik de dvd in mijn laptop prop (XP pro) dan doet ie het gewoon. De bonus-dvd doet het juist weer wel net als andere dvd's/cd's...dat is juist het vreemde. Net of mn pc juist _deze_ dvd negeert ofzo (volgens mij mag ik hier niet op gamen).
De dvd ziet er verder goed uit, onbeschadigd en ook niet vies aan de onderkant.

Het vreemde is dat het onder Vista dus _wel_ deed met dezelfde drive. Ik heb net de formware van mn dvd speler een nieuw likje verf gegeven. Eens kijken of dat uitmaaktGoldenBatt schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:25:
[...]
Hmm, mijn neefje had dit ook met een ander spel. Dit doet de beveiliging die der op staat. Sommige spellen met een bepaalde kopieer beveiliging, willen gewoon niet draaien in een aantal dvd-drives. Hoe krom het ook klinkt. Bij hem een oude dvd drive der in gezet, en het werkte weer![]()

k*t, niet dus
[ Voor 7% gewijzigd door TheRebell op 12-04-2007 18:54 ]
Heb hem van CDWOW
Sinds update 1.04 kan ik dus niet meer online !
Heb DMZ aanstaan en virual servers door gezet naar mijn ip van 6667-65535 en nog niks !
Iemand een tip? Heb Belkin router
Wanneer heb jij hem binnen gekregen dan? ik heb hem nog steeds niet binnen terwijl hij op 4 april verstuurd is.kevertje1977 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:02:
Ik heb de ASIAPACIFIC version. Maakt dat nogiets uit ? Op de achterkant staat die ie absoluut niet in EUROPE verkocht mag worden.
Heb hem van CDWOW
Hij is bij mij net binnengekomen, en hij werd ook verstuurt op 4 april.Sander1991 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:17:
[...]
Wanneer heb jij hem binnen gekregen dan? ik heb hem nog steeds niet binnen terwijl hij op 4 april verstuurd is.
Ik heb nu 2x CNC 3. Ik moet dus 1 Kane edition terug sturen of doorverkopen....
Programmer - an organism that turns coffee into software.
zelf tankjes bouwen + aa guns + pitbulls of vergelijkbare untisTrailBlazer schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:18:
net weer wat potjes online gespeeld. Ik word elke keer zo keihard gerushed door een miljard nod tanks en vliegtuigen. Hoe verdedig je je hier tegen
Ik sta redelijk nu 18 winst 2 loss
Anoniem: 107960
Ik had laatst toch echt 1 nuke, 1 ion-cannon en een rift generatorDe Gesnaakte schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:21:
[...]
simpel, je kan van elk superweapon 1 hebben, voordeel van 2 temples is dus gewoon als er 1 gewiped word dat je teller nog doorgaat..
Ah ok tnx, nu is er nog hoop voor morgenLuCarD schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:30:
[...]
Hij is bij mij net binnengekomen, en hij werd ook verstuurt op 4 april.
Ik heb nu 2x CNC 3. Ik moet dus 1 Kane edition terug sturen of doorverkopen....
net hield ik de aamnval redelijk helaas ging mijn ally er heel snel af en van 2 kanten redde ik het echt niet. Sowieso viel het me op dat hun geld veel hoger lag ik zit op 8000 per minuut zij op 12000Sak3d schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:33:
[...]
zelf tankjes bouwen + aa guns + pitbulls of vergelijkbare untis
Ik sta redelijk nu 18 winst 2 loss
[ Voor 11% gewijzigd door TrailBlazer op 12-04-2007 19:47 ]
Lees in die message nog eens het woord "ELK" Dus je kan van alle superweapons 1 stuk hebben dus.Anoniem: 107960 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:35:
[...]
Ik had laatst toch echt 1 nuke, 1 ion-cannon en een rift generator
Verzonden op 5 april.Sander1991 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:17:
[...]
Wanneer heb jij hem binnen gekregen dan? ik heb hem nog steeds niet binnen terwijl hij op 4 april verstuurd is.
Vanmiddag ontvangen.
Volgens tracktrace.nl en de sticker komt ie uit Amsterdam/Schiphol-Rijk.
Vind het maar merkwaardig. Staat toch echt uitdrukkelijk dat de APAC versie niet in EUROPE en America verkocht mag worden.
Ik ben nu een Held...
Klopt wel, EA games zit in Schiphol Rijk, daar stuur je ook je beschadigde cd's heen om gebruik te maken van omruil bij breuk of dergelijke.
[ Voor 33% gewijzigd door Flame17 op 12-04-2007 20:25 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 208483
1crane surveyor
2 refinery, refinery
3 plaats refinery 1 en 2 vernietig de eerste en schakel 2 de uit.
4 pp, refinery plaats pp zet refinery aan , plaats nieuwste refinery bij surveyor.
WF+pp maak met wf gelijk tiberium pakkerts ( naam vergeten )
WF+pp
Ik vindt het spel ook goed alleen is het niks vergeleken met COH. De online mode maakt mij verdrietig, vershrikkelijk onhandige, lelijke, en onoverzichtelijkde lobby.
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 12-04-2007 20:46 ]
Dit topic is gesloten.
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt