[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.888 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 18:57
Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5
Afbeeldingslocatie: http://xs514.xs.to/xs514/07146/cnc3-logo.jpg
Inleiding

Deel 5 alweer, omdat we in het vorige topic al ver over de 1000 posts heen waren gaan we hier verder. Als iemand nog wat moois heeft voor in de startpost, meldt het even. Aanvullingen zijn altijd welkom :) !

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/GoT/cnc3/insideCC3Header.jpg
Inhoudsopgave
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/GoT/cnc3/932602.jpg
Vriendelijk verzoek

- Hou op met patsen over je specs
- Post meer screens!
- Hou het gezellig

Background Story
March, 2047. A massive nuclear fireball explodes high in the night sky, marking the dramatic beginning to the Third Tiberium War and long-awaited return of the most groundbreaking Real-time Strategy franchise (RTS) of all time.

The critically-acclaimed Command & Conquer™ (C&C) series returns with Command & Conquer 3 Tiberium Wars™ (C&C 3). Setting the standard for the future of RTS gaming once more, C&C 3 takes you back to where it all began—the Tiberium Universe.

In 2047, Tiberium has blanketed the Earth, which is now divided into zones based on the level of Tiberium infestation. Pristine Blue Zones represent 20% of the planet's surface and are the last refuge of the civilized world. Partially habitable Yellow Zones make up 50% of the planet's surface; most of the world's population lives in these war-torn and ecologically ravaged areas. The remaining 30% of the planet is uninhabitable, a Tiberium wasteland swept by violent Ion Storms. Red Zones are like the surface of an Alien planet.

The infamous Kane has returned to lead the Brotherhood of Nod in a massive global assault on the Global Defense Initiative and the few remaining Blue zones left on the planet. Only you can stop him. The fate of humanity – and the planet – is in your hands.

Featuring state-of-the-art, next-generation graphics, an epic story with live action, full-motion video sequences, and the classic fast-paced C&C style of play, C&C 3 sets the standard for the single player RTS experience.

When you decide to test your skills online, a suite of truly innovative features, such as the ability to transform online battles into a spectator sport, unfold.

Welcome back, Commander.

Key FeaturesFast, Fluid, Fun
The ultra-responsive, smooth-as-silk gameplay C&C invented is now better than ever, intuitively placing your entire arsenal at your fingertips.

Over 30 Single Player Missions
In a vast open-world 'theatre of war' where each decision you make matters, you'll experience one cohesive, epic story told from the unique perspective of all three warring factions.

RTS as a Sport - Battlecast™
Observe, broadcast, and compete in thrilling online battles with innovations including all-new interactive spectator modes, VoIP communication, player commentary, and more.

Story Like You've Never Seen
High-definition, live action video sequences that seamlessly tie the game's epic story together featuring an unparalleled, diverse cast.

Adaptive AI
The game AI matches your style of play - choose from distinct AI playing styles such as 'rushing', 'turtling', and more, or level the battlefield and let the AI use its own tactics to give you the highest level of challenge.

New Ways to Attack
Keep your opponent guessing by building flying battleships, wielding the power of terrifying Ion Storms, and combining units to form powerful never-before-seen super-units.

Technology Makes the World Come Alive
Lose yourself in reflected sunlight and scream in sheer joy as you blow chunks off of enemy tanks, structures, and anything else you can launch a rocket at. The game world gains a new dimension and the battlefield comes to life as the atmosphere fills with smoke, fire, haze, tracers, explosions, and state-of-the-art weather effects.

Intuitive and Evolved Interface
Fully evolved side-bar interface that allows you to fully manage your base operations while never leaving the action.

Battle the Best Online
With multiple online game modes, all-new multiplayer maps, and a fully featured content editor, go online to see how you stack up in RTS' ultimate forum.

Product SpecificationsPublisher: Electronic Arts Inc.
Developer: EA Los Angeles
Ship Date: March 26th 2007
Category: Real-time Strategy (RTS)
Units & Buildings

AI Personalities

The various AI personalities take advantage of these tunable attributes to simulate a variety of play styles typical of human players.

• The "balanced" personality runs as efficiently as possible, and utilizes the broadest range of tactics.

• "Turtle" personality allocates more resources to defense, and holds back a big force for a late attack.

• "Rush" personality builds small groups from the moment the game starts, with multiple-unit production structures pumping out infantry and vehicles. (Incidentally, rush personality also plays a mean guitar.)

• "Steamroller" personality concentrates on building huge masses of forces and sending out overwhelming attacks.

• "Guerilla" emphasizes flanking attacks, finesse units, hit-and-run tactics, and stealth to keep the opponent off balance--a natural fit for Nod.

Lastly, any of these personalities can be combined with different difficulty settings, team combinations, and handicaps to create a very broad variety of gameplay experiences.

System Requirments
Command & Conquer 3 Tiberium Wars requires DirectX 9.0c. You can
install DirectX 9.0c by following the onscreen prompts during the
demo installation process.

REQUIRED SYSTEM SPECIFICATIONS:

· OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of
Vista are not supported)
· CPU: 2.0 GHz or higher
· RAM: 512 MB or more
· Hard Drive: 1.4 GB or more of free space
· Video: DirectX 9.0c compatible video card. Video card with 64
MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI
8500 or greater, NVIDIA GeForce4 or greater. (ATI Radeon 9200
and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.)
· Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

NOTE: While you will be able to play Command & Conquer 3 Tiberium
Wars with the specifications above, play experience may improve if
you have additional RAM, above the required 512 MB.
Screens

Boxshot

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/GoT/cnc3/boxshot_uk_large.jpg

Pricewatch

Downloads

Demo (SP)
Fileplanet
Gamershell
Telenet
Ben.Hahlen's prive server
FTP @ Multiplay.co.uk

Patches
EA Pacific

Replays
[2vs2] outcast within (Bull0563) tegen Cossack (nr. 1)
• Meer replays: www.gamereplays.org

Worldbuilder
C&C 3 WorldBuilder

Links

C&C.com
Tiberium Wars Wiki
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Feature Preview - Campaign Structure
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #4 - Comparing the GDI and Nod Factions
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #5 - Introducing the Scrin
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #6 - Crafting Challenging Opponents

Releasedate

Issues / Problemen / Oplossingen

Het vermoeden bestond dat C&C3: Tiberium Wars niet onder Vista X64 zou draaien.
Dit is ondertussen door meerdere spelers ontkracht. Ikzelf speel ook onder Vista Home Premium 64bits en het draait uitstekend! :)

Installeren onder Vista 32/64bits:
Rechtermuisknop op het icoontje van de installer; eigenschappen; compatibiliteit; Bevoegdheidsniveau; Vink aan: Dit programma als administrator uitvoeren

Problemen met het bestand d3dx9_29.dll (vista en xp 32/64bits):
Ga naar de volgende website: Toymaker.info, download het bestand, unzip het, vervolgens executen en het zou moeten werken.

Spelen als NOD in skirmish:
-Thunder- in "[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars ..."
To choose Nod simply do this, In the Skirmish menu highlight/click Nod as the faction you want to play. Since Nod starts with 'N', you have to hit "N" on your keyboard.

You have now selected Nod. This also works as choosing to fight against GDI (hit 'G' instead of 'N'). And works for the AI traits thing ( the one that says Balanced, Rusher, etc...)
De exe uitpakken naar een andere locatie dan die hardcoded in de installer zit:
- Hernoemen naar .zip en 'm dan zelf uitpakken?
- WinZIP/WinRAR installeren en vervolgens Rechter muisknop -> Extract to doen

Hoe win je een skirmish battle van Medium (balanced):
spoiler:
[quote]Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:00:
1. Powerplant
2. Refinery
3. Surveyor + Barracks (Surveyor naar rechtsonder sturen)
4. Warfactory + 2 engineers (voor die 2 torens)
5. Command Centre + Refinery voor bij de surveyor rechts
6. Machinegun turrets, 1 bij de surveyor aan de brug, 1 in je basis zo ver mogelijk rechts van het tiberiumveld, 1 in je basis zo ver mogelijk naar links van het tiberiumveld, maar wel zo ver mogelijk naar hun basis toe!
7. Tech Centre
8. Zone Troopers, zo veel je maar kan

Na 7 kan je ook wel wat van die super wachttorens neerzetten bij je basis en outpost.
[/quote]

De Acteurs en Actrices

Voor een lijstje van alle acteurs en informatie over hun: http://imdb.com/title/tt0848263/
Hieronder een samenvatting:
(Credited cast)

Shanon Cook ... Cassandra Blair
rest of cast listed alphabetically:

Jennifer Morrison ... Kirce James

Josh Holloway ... Ajay - Nod Intelligence Officer

Tricia Helfer ... Kilian Qatar

Grace Park ... Lt. Sandra Telfair

Billy Dee Williams ... GDI Director Redmond Boyle

Michael Ironside ... GDI Gen. Jack Granger

Courtenay Taylor ... Alien A.I.
Joseph D. Kucan ... Kane

Kiko Ellsworth ... NOD Commander

Shauntay Hinton ... Reporter
John Huck ... Himself
Stefan Marks ... Nod MCV, Nod EVA, Venom Patrol Craft (voice)

Hamachi / matches / afspraken / etc.

Kijk op http://www.gottw.nl.tt/ voor Hamachi netwerken, (afspraken maken voor) matches en andere dingen die niet in dit topic thuishoren ;)

Polls

Let er dus op, ik bedoel het geluid in de filmpjes!
Poll: Heb jij er ook last van dat het geluid niet gelijk loopt ?
Ja ;(
Nee :)
Geen idee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=171851&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: C&C3: Tiberium Wars weer oud en vertrouwd C&C gevoel?
Jazeker!
Nee.
Weet niet; dit is mijn eerste C&C game.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=171971&layout=2&sort=prc

Poll: Met welke C&C3 Factie speel het liefste online??
GDI
NOD
Scrin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=182432&layout=2&sort=prc

Credits

outcast within - voor de eerste replay
Tijgertje84 - voor het maken van de 3e poll en de beschrijvingen van de AI personalities
-Thunder- - voor het maken/vermelden van de site http://www.gottw.nl.tt/ ;)
-Eraser- - voor het openen van Deel 3
Vuurvoske - voor het openen van Deel 2
Timocos - voor het openen van het eerste topic
Ben.Hahlen - hosten van demo op eigen 100mbit server \o/
MensionXL - mirror
Pudy - mirror
Cpt.Iglo - Voor het posten van de system requirments
Bleet - voor het jatten van zijn layout / tables ^^
TheRookie - Voor de pricewatch tip

Vorige topics

Changelog

1. Added downloadlinks + content
2. Torrentsites weggehaald, screenshots toegevoegd
3. In overleg nzb op eigen site gezet en link geplaatst. Nog meer content toegevoegd.
4. Tables toegevoegd en plaatjes geresized.
5. Layout aanpassingen gedaan in tabellen
6. Toevoegen van releasedate links + nog meer layoutaanpassingen
7. Boxshot toegevoegd
8. Geluidspoll toegevoegd
9. Nog een poll toegevoegd, link naar Ben.hahlen's server verwijderd.
10. pricewatch en webshops toegevoegd
11. Acteurs en Actrices toegevoegd.
12. WCG info toegevoegd en nog wat kleine aanpassingen
13. WCG info verwijderd
14. Got TW site info toegevoegd
15. "Mirrors" gedeelte hernoemd naar "Downloads" ("Downloads" gedeelte onderverdeeld in Demo, Patches en Replays)
16. Poll toegevoegd
17. Oud C&C 3: TW-logo vervangen door nieuwe
18. WolrdBuilder link toegevoegd

19. gamereplays.org link toegevoegd
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~verhoevw/GoT/cnc3/adPlaceHolder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:54
Wist niet zeker of ik hier een nieuw topic voor aan moest maken of dat het gewoon hier kan (wil het alsnog wel doen hoor :) ).

Als ik C&C3 opstart (met patch 1.4 eroverheen), reageert het menu vlekkeloos. Echter, als ik in de lobby zit voor bijvoorbeeld een skirmish tegen wat botjes, begint na enkele seconden mijn beeld ontzettend te haperen, en reageert alleen mijn muis nog. Als ik kijk naar mijn geheugengebruik zit dat op de ~98-99%. De enige manier om uit het spel te komen is om het spel via taakbeheer te killen. Misschien dat er meer mensen zijn met dit probleem, of dat iemand een oplossing weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
De NOD 'Stiletto' missie in Italië is toch wel de lastigste missie tot nu toe imho, je hebt veel zaken niet zelf in de hand. Ik had opzich de makkelijkste basis (GDI linksonder) gecaptured, maar vrij snel daarna wordt de andere GDI basis compleet van de kaart geveegd door de Scrin (=mission failed). Ik heb de powerplants niet gecaptured om de defensie van GDI niet te verzwakken, maar dat mocht niet baten :)

Maargoed, mischien maar eens opnieuw proberen :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:24

R-B

Blokkert

NZB op vuurvoskes webspace kan eraf, sommige hebben niet zo een lange retentie :P (45 dagen)

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 12-04-2007 23:24 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Total Matches 31
Career Losses 2
Career Wins 27

2 + 27 = 29, niet 31 :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

lol speciaal voor statfreaks: Stats die niet kloppen.

Weer eens wat anders als stats die wel kloppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:35
ff klein puntje voor TS,

de link naar replay doet 't niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
R-B schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:23:
NZB op vuurvoskes webspace kan eraf, sommige hebben niet zo een lange retentie :P (45 dagen)
heb em verwijderd ;)
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:02:
ff klein puntje voor TS,

de link naar replay doet 't niet. ;)
ok, die fout zat blijkbaar ook al in de topicstart van het vorige deel, heb het nu aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
Ik vind het een zeer verslavend spel, maar ik snap niet waarom ik online tegen wie dan ook altijd verlies.

Ik bouw zsm en toch heeft de vijand altijd een grotere basis, meer tech, en veeeeeel meer tanks e.d.

Is iemand in het bezit van een gameguide?

Ik vraag me echt af wat ik niet goed doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

Consiglieri schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:02:
Ik vind het een zeer verslavend spel, maar ik snap niet waarom ik online tegen wie dan ook altijd verlies.

Ik bouw zsm en toch heeft de vijand altijd een grotere basis, meer tech, en veeeeeel meer tanks e.d.

Ik vraag me echt af wat ik niet goed doe.
mischien kijken naar de replay? en dan proberen zijn BO te copyen?
just an idea...
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Laatst online: 14:08
Replay's bekijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:43
idd heb je geen goede taktiek?
Jat die van een ander :P en leer van de manier waarop je tegenstander jouw heeft uitgeschakeld dmv demos kijken ;)
je zou van elke verloren match in ieder geval iets moeten leren wat je fout doet. :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Sak3d schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:58:
Total Matches 31
Career Losses 2
Career Wins 27

2 + 27 = 29, niet 31 :X 8)7
Je unranked matches zitten daar mss ook bij oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Anoniem: 122700 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 09:15:
[...]

Je unranked matches zitten daar mss ook bij oid?
skirmishes?

EINDELIJK ben ik verder met NOD in Career, zit nu in Australie, missie 3 volgens mij, moet zeggen dat het tot nog toe goed te doen is mits je een heftige defensie hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:12
Vaag, ik ben bij de GDI missie Ground Zero. Heb hem helemaal uitgespeeld maar met liquid tiberium bomb. Daarna krijg je een filmpje en dan gaat hij naar het main screen. Als ik continue career doe dan zie ik ground zero weer staan :'( Betekend dit dat ik hem niet goed gespeeld heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 12:02
Frank J. schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:30:
Vaag, ik ben bij de GDI missie Ground Zero. Heb hem helemaal uitgespeeld maar met liquid tiberium bomb. Daarna krijg je een filmpje en dan gaat hij naar het main screen. Als ik continue career doe dan zie ik ground zero weer staan :'( Betekend dit dat ik hem niet goed gespeeld heb?
das de laatste missie :P overigens heeft het 2 endings, 1 dus met bomb, en de ander zonder :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 13-04-2007 11:32 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Huh? Hoe dat dan? Ik heb gister de GDI uitgespeeld (mammoth tanks <3) maar geen Liquid Tibirian Bomb gebruikt terwijl ik wel dat filmpje kreeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je de bom wel gebruikt kickt hij inderdaad terug naar scherm, is een bug, hij zou een ander filmpje moeten starten waarin je te zien krijgt wat je hebt aangericht bl@@t e.d.

er word ook erg op gehamerd dat je juist niet die bom gebruikt dan krijg je een ander filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Tijgertje84 - voor het maken van de 3e poll
en de AI Personalities!!!!!!!!!!! :p

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 144744 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:41:
als je de bom wel gebruikt kickt hij inderdaad terug naar scherm, is een bug, hij zou een ander filmpje moeten starten waarin je te zien krijgt wat je hebt aangericht bl@@t e.d.

er word ook erg op gehamerd dat je juist niet die bom gebruikt dan krijg je een ander filmpje
Ik bedoel het filmpje na het uitspelen van de missie. Waarbij die reporter omroept hoeveel schade het heeft aangericht, de general is pissed en de nieuwe president is blij, terwijl ik alleen nukes/ion canon heb gebruikt.

Nou ja, vanmiddag nog maar een keer uitspelen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke.... wazig....

ik gooi het op EA, die figuurtjes weten nooit een spel compleet goed te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Torenstrategie: Kan werken omdat je niet zoveel tanks bouwt en dus veel geld overhoud.

Je bouwt cranes, ref's, 1 warfac, control centre en science center en nog een crane of 2 en wat refs en daarna ga je met energie centrales (sommige upgraden) en the like richting je tegenstander zijn basis bouwen. met 3/4 obelisken/sonictowers tegelijkertijd kun je je tegenstander aardig moeilijk maken.

Werkt niet als je tegenstander: Refinery, energy, Warfac (2,harversters, tanks), warfac (tanks) maakt. en je rushed.
Maar kan wel werken wanneer je mede speler jouw directe tegenstander lastig valt met shadow teams.

^_^ tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
defiant schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:49:
De NOD 'Stiletto' missie in Italië is toch wel de lastigste missie tot nu toe imho, je hebt veel zaken niet zelf in de hand. Ik had opzich de makkelijkste basis (GDI linksonder) gecaptured, maar vrij snel daarna wordt de andere GDI basis compleet van de kaart geveegd door de Scrin (=mission failed). Ik heb de powerplants niet gecaptured om de defensie van GDI niet te verzwakken, maar dat mocht niet baten :)

Maargoed, mischien maar eens opnieuw proberen :)
Ik heb die missie ook erg vaak over gedaan omdat inderdaad als je met de 1 bezig was of de scrin de gdi basis bovenin pakken, of soms beukt de gdi ineens door naar de scrin middenbasis.

/spoiler

mijn truuk was om een engineer in zo'n scrin vliegtuigjesbasis te stoppen, en een scrin hoofdbasis te bouwen. Die vlieg je naar een open stukje en dan maar zo snel mogelijk tripods pompen, en die tussen alle basisen in zetten.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skav
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-01-2023
in de startpost:

Units & Buildings

• GDI Units
• GDI Gebouwen
• NOD Units
• NOD Gebouwen

Voeg de Scrin daar nou ook eens aan toe jongens ! :)

• Scrin Units
http://planetcnc.gamespy....nfo.Detail&id=100&game=10

• Scrin Gebouwen
http://planetcnc.gamespy....nfo.Detail&id=101&game=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruikt iemand die tanks van de scrin om je eigen tanks mee te healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:32:
gebruikt iemand die tanks van de scrin om je eigen tanks mee te healen?
Deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.cnc3.nl/img/SCRIN_Corruptor.JPG

Heb hem wel eens gebruikt, vond hem toen best goed :) Maar heb het nog niet veel gespeeld dus weet nog niet helemaal wat goede en slechte units zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 03-06 17:24

flessuh

Set sail for fail!

meestal gaat de battle zo snel dat je weinig tijd overhoud om je tanks te healen.
als jij je basis defend is het wel erg handig om je units te healen.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Als je goed micro'ed hoef je je tanks niet te healen, maar heb je de tanks van de tegenstander sneller kapot dan dat jouw tanks kapot gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banzaibunny schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:51:
meestal gaat de battle zo snel dat je weinig tijd overhoud om je tanks te healen.
als jij je basis defend is het wel erg handig om je units te healen.
ik ben ze online ook nog niet tegen gekomen. Zal wel een minder gelukkige unit zijn.

Zelf vind ik die langstraal tanks van de scrin niet zo geweldig.
Te veel micro, opladen, en ze zijn erg sterk volgens mij dus meer dan vier tegelijkertijd aansturen op een unit is max omdat je anders mss teveel schoten verspilt aan iets wat al dood zou gaan.

Seeker tanks en dan upgraden naar vliegtuigen is het scrin devies volgens mij.
Of seeker tanks en die stasis troopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:57
Die heal tanks van Scrin zijn wel erg goed om te healen, ze healen in rap tempo namelijk. Het is alleen moeilijk om er optimaal gebruik van te maken omdat je en tanks moet micro'en en die healer moet gebruiken. Ik heb het een paar keer geprobeerd tot nu toe maar vergeet het meestal.

Als je met Scrin tegen NOD of GDI speelt zijn Storm Riders een must have. Voor Shock Troopers geldt hetzelfde als er nog geen railguns of lasers gebruikt worden. Die beesies doen het goed tegen tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Consiglieri schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:02:

Ik vraag me echt af wat ik niet goed doe.
Of je hebt gewoon de juiste aanleg niet.. Tenminste dat denk ik altijd maar van mezelf. Ik ben way-to-slow om online te spelen. Generatie kloof wellicht..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
zeg maar zo: "waar een wil is, is een weg" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Cyberpope schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:25:
[...]

Of je hebt gewoon de juiste aanleg niet.. Tenminste dat denk ik altijd maar van mezelf. Ik ben way-to-slow om online te spelen. Generatie kloof wellicht..
Ga replays kijken (www.gamereplays.org)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Tijgertje84 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:48:
[...]

en de AI Personalities!!!!!!!!!!! :p
zal het erbij zetten :p

trouwens, heeft iemand nog goede replays of weet iemand een goede site met replays?

edit: ik zie net de post boven me ... :p

[ Voor 7% gewijzigd door -Eraser- op 13-04-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Eraser- schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:51:
[...]
zal het erbij zetten :p

trouwens, heeft iemand nog goede replays of weet iemand een goede site met replays?
kiek es 1 poost boven U!

edit: ach U heeft gekiekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 144744 op 13-04-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

Eraser, is het mischien handig die start om tegen een medium te winnen wat te verbeteren? Ik heb al aardig wat goede starts gezien, mischien kun je dat wat uitgebrijder maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Anoniem: 208483 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:32:
Eraser, is het mischien handig die start om tegen een medium te winnen wat te verbeteren? Ik heb al aardig wat goede starts gezien, mischien kun je dat wat uitgebrijder maken...
als je wat goede voorbeelden zou kunnen noemen, wil ik die er best wel bijzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58551

Ik zit nu in de scrin 2 de level campange, (ja die is er) en het lukty me maar niet na 10 keer proberen , ik kom gewoon niet verder met die mastermind..., iemand een idee hoe dat op te lossen.

Ik zou trouwens ook een poll maken over wat doe je het liefst online, rushen 5 min bezig en klaar of probeer het spel eens te spelen zoals het hoord. een idee misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:36
Hebben jullie ook het idee dat de Skirmish echt een aanfluiting is vergeleken met vorige delen? Zodra je de eerste paar grove aanvalsgolven van een tegenstander hebt doorstaan, laat ie je vaak al met rust! Echt heel raar allemaal, gister bijv. kon ik met 3 heli's een hele basis gewoon slopen! Ze (GDI) hadden alleen van die kogelschieters voor op de grond (geen idee hoe ze heten :P Simpelste verdedigingswapen) en verder totaal geen manschappen meer! En dat na slechts 1 atoombom op hun Ion Canon waarna ik dus vrij eenvoudig de zwaarbeschadigde basis (begingebouwtje) kon platleggen. En dit soort kromme dingen kom ik meer tegen. Keer tegen 7 tegenstanders, nadat er een paar dood zijn (3 ofzo) gebeurt er gewoon niets meer. Niemand die mij aanviel (en ik doe dat in het begin ook heel weinig, bouw altijd zeer goede verdediging) en kon ze zo van de kaart vegen met een paar goede tanks. Zo is er weinig lol aan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 58551 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:34:
Ik zit nu in de scrin 2 de level campange, (ja die is er) en het lukty me maar niet na 10 keer proberen , ik kom gewoon niet verder met die mastermind..., iemand een idee hoe dat op te lossen.

Ik zou trouwens ook een poll maken over wat doe je het liefst online, rushen 5 min bezig en klaar of probeer het spel eens te spelen zoals het hoord. een idee misschien.
ik ben er nog mee bezig maar gewoon steeds tankjes en grenadiers overnemen, en zo de gdi slopen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:09

Thermometer

Whoop Whoop!

The__Virus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:42:
Hebben jullie ook het idee dat de Skirmish echt een aanfluiting is vergeleken met vorige delen? Zodra je de eerste paar grove aanvalsgolven van een tegenstander hebt doorstaan, laat ie je vaak al met rust! Echt heel raar allemaal, gister bijv. kon ik met 3 heli's een hele basis gewoon slopen! Ze (GDI) hadden alleen van die kogelschieters voor op de grond (geen idee hoe ze heten :P Simpelste verdedigingswapen) en verder totaal geen manschappen meer! En dat na slechts 1 atoombom op hun Ion Canon waarna ik dus vrij eenvoudig de zwaarbeschadigde basis (begingebouwtje) kon platleggen. En dit soort kromme dingen kom ik meer tegen. Keer tegen 7 tegenstanders, nadat er een paar dood zijn (3 ofzo) gebeurt er gewoon niets meer. Niemand die mij aanviel (en ik doe dat in het begin ook heel weinig, bouw altijd zeer goede verdediging) en kon ze zo van de kaart vegen met een paar goede tanks. Zo is er weinig lol aan :(.
Was dit tegen easy balanced? Je hebt namelijk ook nog veel meer opties zoals medium en hard en brutal, en ja kan ze instellen als rusher, turtle etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Hmm vergeten te vermelden. Was met Hard army's met Random 'stemming' (of hoe je dat ook moet noemen :P). Dus nee niet bepaald de gemakkelijkste settings, maar je veegt ze zo weg. De aanvallen zijn vaak heftig, maar de verdediging is om te huilen. En na verloop van tijd voeren ze dus zeer weinig uit. Het lijkt wel zo dat wanneer je een gebouw ofzo sloopt, ze gewoon niets meer uitvoeren :S. Maar soms wordt het gebouw gewoon weer herbouwd. Kan er (nog) geen zinnig woord over zeggen wat nou de exacte toedracht is. Blijft staan dat het gewoon bout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Net weer de laatste GDI missie uitgespeeld weer geen Liqiued Bomb gebruikt maar wel dat filmpje. Nu ben ik benieuwd wat dat andere filmpje is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Eraser- schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:42:
[...]
als je wat goede voorbeelden zou kunnen noemen, wil ik die er best wel bijzetten ;)
Dat is nou net het probleem, al mijn starts zijn slecht :)

Hier een start van iemand, probeer ik nu ook een beetje toe te passen.

dat ligt er aan

tegen GDI is het gewoon crane+expansion karretje, pp+ref, ref, dan plaats eerste ref, dan warfactory, dan 2de ref plaatsen, 1ste ref verkopen, pp, ref plaatsen bij expansion point, wf, 1 harvester en daarna die 2 WF alleen maar scorps laten uit poepen. tussen door een command centre, en nog 2 pp en dan da gebouw die de laser upgrade heb. En dan ligt het aan de map, maar al zijn de tib spikes makkelijk te halen, dan na me eerste pp een hand of nod en 2 saboteurs. En soms als ik zin heb 1 of 2 airtowers voor vemons met stealth detect. En op sommige maps met 3 tib velden dichtbij ook een derde ref met 2 harvesters en een 3de warfactory die ook scorps uit poept.

Tegen nod is vrijwel hetzelfde, maar dan na me WF meteen voor een airtower met 2 vemons gaan aangezien die gasten nog wel is willen rushen met shadow teams.

Tegen scrin vrij snel wat anti infantry base def en 2 venoms :)

Als ik dan verlies is het omdat ik of te laat naar die basis rush, of dat me tegenstander iets doet wat ik ni verwacht, of dat ik niet aan opletten ben terwijl er iets gebeurt wat ik niet verwacht.

Oh en meestal maak ik ook 1 attack bike om ff te scouten of die gast ze extra tib zone wel of niet gebruikt. Gebruikt tie em niet dan heb ik 26 tanks meer dan heb, gebruikt tie em wel dan eerst daar wat harvesters neer maaien :)

Oh en @outcast within: Je denkt toch niet dat ik alleen avatars maak? die avatars komen uit aparte WF en de upgrades voor da ding ook. En mocht het gevecht lang duren, dan zijn die beam cannons HEERLIJK, stuk of 10-20 en dan achter je scorps laten hangen. Als je scorps lasers hebben, dan valt die beam van de beam cannons niet op en dan pwn je echt veel tanks snel na elkaar. Maja heeft de gdi genoeg mammoths dan is het te moeilijk om er langs te komen. dan is het beter te wachten tot hij komt aanvallen en je een beetje hit en run met vertigo's en stealth tanks doet totdat hij komt aanvallen :)

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 13-04-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Als je het mij vraagt zijn Avatars nu regelrechte geldverspilling. Ze zijn $3000 maar kunnen het bij lange na niet van een Mammoth winnen hoewel de Mammoth maar $2500 is. Upgraden is al helemaal een slecht idee want dan schroef je de kosten nog verder op. EA heeft wel toegezegd de Avatar te gaan buffen.

Het beste kun je als NOD redelijk snel voor lasers + dozer blades gaan zodat je de Predators head on kan verslaan voordat GDI een tech center krijgt. En/of Shadow Team rushen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Wat gebeurt er eigenlijk met de units die om zijn gevallen? Heb er eigenlijk nog weinig op gelet, maar zie toch aardig vaak units omliggen. Zakken ze na verloop van tijd gewoon de bodem in? Wel zonde op zich, want vaak zijn ze nog helemaal niet kapot. Zijn ze rechtop te zetten? Wat ook vreemd is, is dat de healthbalk veel groter wordt, dus in principe worden ze gewoon een stuk sterker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 03-06 18:34
The__Virus schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:45:
Wat gebeurt er eigenlijk met de units die om zijn gevallen? Heb er eigenlijk nog weinig op gelet, maar zie toch aardig vaak units omliggen. Zakken ze na verloop van tijd gewoon de bodem in? Wel zonde op zich, want vaak zijn ze nog helemaal niet kapot. Zijn ze rechtop te zetten? Wat ook vreemd is, is dat de healthbalk veel groter wordt, dus in principe worden ze gewoon een stuk sterker :?
als zon loop unit (avatar/juggernaut/tripod) kapot is valt hij om, en kan iedere faction met een engineer hem over nemen. de grotere health balk is ook alleen als hij kapot op de grond ligt ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Yeey m'n eerst win vandaag!

De tegenstander kwam zijn basis in die van mij bouwen, had m'n MCV en crane kapot, maar gelukkig had ik een paar tanks en toen zijn forward base dood was gaf ie t op :D

Anyway zie hier de rest: http://home.orange.nl/skyros/My First Win.CNC3Replay

Iemand nog tips voor m'n build order? Ik gebruik momenteel eentje die eerder in dit topic stond, Crane, Ref, Power, Ref, WF, Ref of iets in die trand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
En als ze hem overnemen, staat ie dus weer op? Heb al wel eens gekeken hoe ik um rechtovereind weer kon zetten, moet zo dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Je kan beter je eigen BO maken en kijken wat je bevalt dan BO's jatten, want dan moet je ook zijn micro / manier van spelen jatten wat redelijk lastig is O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Dutch_Razor schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:51:
Yeey m'n eerst win vandaag!

De tegenstander kwam zijn basis in die van mij bouwen, had m'n MCV en crane kapot, maar gelukkig had ik een paar tanks en toen zijn forward base dood was gaf ie t op :D

Anyway zie hier de rest: http://home.orange.nl/skyros/My First Win.CNC3Replay

Iemand nog tips voor m'n build order? Ik gebruik momenteel eentje die eerder in dit topic stond, Crane, Ref, Power, Ref, WF, Ref of iets in die trand.
Ik moet wel zeggen dat je ENORM veel geluk hebt gehad, als je de replay zelf terug kijkt zie je dat hij ook echt aan het prutsen is. Als hij gelijk na die 2 engineers ook je war fac over had genomen OF van die assillinogwattes :D infantry bouwt waren je tanks nergens.

Maar netje's gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Laatst online: 18:57
Ik heb vandaag versie 0.5b uitgebracht van de Replay Tool. Aangezien er aardig wat downloads hiervandaan komen dacht ik dat dat wel het vermelden waard was :).

De belangrijkste veranderingen zijn dat je nu prefixes kunt gebruiken (en dus ook meerdere knoppen in game daarvoor kunt gebruiken naast alleen de insert key), je kunt in de tool zelf meerdere replays selecteren en renamen / verwijderen, clantags van clans die gemaakt zijn op de cnc site zijn nu zichtbaar (mits het om een custom game ging) en je hebt nu meer controle over de format van de datum en tijd als je die wilt toevoegen aan de replay naam.
Zie de url hieronder voor de volledige changelog :).

Daarnaast kun je ook bij Nederlandstalige installaties van CNC3 nu in game renamen (dit werkte voorheen niet omdat de laatste replay een andere naam heeft).

Changelog
Screenshot en download

Ps: misschien is het mogelijk dat de url opgenomen wordt in de startpost -Eraser-? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wmm op 13-04-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
ok ik vraag om een spoiler van NOD level Outback op Hard :D
tig keer geprobeerd en onmogelijk omdat scrin force tegen te houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 17:36
Ik liet dat maar over me heen komen, ik had nog nooit Scrin gezien en wist er niets van. Uiteindelijk overleefd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
davidsmit schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:37:
Ik liet dat maar over me heen komen, ik had nog nooit Scrin gezien en wist er niets van. Uiteindelijk overleefd :9
-.- ik moet gewoon die trucks wegrijden anders gaan ze kapot en zker op HARD! op normal ff geprobeerd maar dat is eitje en red je wel, maar HARD niet en wil alles goud hebben :P

hoi heb um!! :D:D:D:D vraag me niet hoe maar je moet gewoon zo snel mogelijk wegwezen met wat backup en dan red jet wel uiteindeliijk na 10x proberen met nog maar 2 tanks over lol ><

[ Voor 18% gewijzigd door Tijgertje84 op 13-04-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-06 23:16
Wanneer komt de mapmaker nou eens:P!!!?? Ik wil modden:'(!
Verder is het echt een leipe game, maar mij echte liefde gaat toch naar RA2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:22

Rhapsody

In Metal We Trust

Hey,

Vandaag heb ik ook eindelijk de Kane Edition ontvangen... (ja CD-WOW he)
Maar ik kan de bonus dvd niet afspelen op mijn pc. Heb ik hier nog bepaalde codecs voor nodig? zo ja welke?

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GVD, ik had vanmiddag een potje gespeeld..... ik was aan het verdedigen en hij zat mij de hele tijd met zwakke offensiefjes aan het spammen en kill death ratio was 80-8 dus ik dacht:lol, ik wacht effe en maak heel groot leger, ok, dat deed ik en ik viel zijn basis aan... alleen hij deed dat ook bij mij met alles wat nog heel was van hem , en toen ging ik terug naar mijn eigen basis en was hij te snel met die te vernietigen , terwijl als ik gewoon door was gegaan met zijn basis ik gewoonnen had. :( :( :(

maar ja, that's life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Rhapsody schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:58:
Hey,

Vandaag heb ik ook eindelijk de Kane Edition ontvangen... (ja CD-WOW he)
Maar ik kan de bonus dvd niet afspelen op mijn pc. Heb ik hier nog bepaalde codecs voor nodig? zo ja welke?
Ik heb ook vandaag mijn kane edition van CD-WOW ontvangen, en bij mij doet hij het gewoon op mijn pc, maarja hier heb je natuurlijk niks aan, dus HIER een codec pack die ik ooit eens heb gedownload, misschien ligt het daar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Heb mijn order bij cd wow gecancelled.... Kijk nog wel of ik zin heb om hem ergens anders te halen anagezien het nu ook weer lekker weer wordt :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik begin de laatste tijd ook meer en meer gebruik te maken van die commando whahaha
en de engineers in APC's-truc is ook absoluut de moeite waard ^^
als ik zie dat de tegenstander nogal niet al te goed is, ga ik van die fratsen doen, best lachwekkend...
ik had toenstraks eentje z'n complete basis opgeblazen met EEN commando die ik getransporteerd had met zo'n vliegtuigje whahaha, geweldig hoor...
toennet nog zo'n gast, een Nederlander die speelde z'n eerste potje...ik meteen ff wat units uittesten die ik nooit doe....o.a 4 van die vliegtuigen van airfield, die van 1400 ofzo...
doet best veel schade 4 van die dingen, warfactory in 1 x weg, Refinery in 1 x weg wheheh 8)
heb ondertussen ook al paar x MCV rush weten te stoppen....gewoon snel reageren en 1 of 2 Barracks naast zijn zooitje zetten en dan alles terugnemen wat hij inneemt...
toch blijft het online gamen een kwestie van zo hard mogelijk tanks spammen, vanaf t begin...
soms word ik zelfs geownd door iemand die NOG sneller doet, die gasten doen dan ook echt helemaal niks anders dan dat bouwen meteen vanaf de start...geen radar, geen Tech center niks gewoon volop 4 warfactory's en pompen...en dan na 1.5 minuut ofzo rushen met 10/20 tanks

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 14-04-2007 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Thrills33ka schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 02:50:
die gasten doen dan ook echt helemaal niks anders dan dat bouwen meteen vanaf de start...geen radar, geen Tech center niks gewoon volop 4 warfactory's en pompen...en dan na 1.5 minuut ofzo rushen met 10/20 tanks
Deed wel eens Online met Generals en dacht toen aardig wat te kunnen, tot die gozer aan de andere kant van het lijntje er eens even voor ging zitten. :>

Binnen 5 minuten geen poen meer en geen materieel meer....

Ik waag me dus voorlopig niet aan het online spelen, ben niet bang maar het moet wel leuk zijn voor de tegenstanders.. :)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 20:22

Rhapsody

In Metal We Trust

Sander1991 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:35:
[...]

Ik heb ook vandaag mijn kane edition van CD-WOW ontvangen, en bij mij doet hij het gewoon op mijn pc, maarja hier heb je natuurlijk niks aan, dus HIER een codec pack die ik ooit eens heb gedownload, misschien ligt het daar aan :)
thanks nu doet ie het. Dacht dat ik die al geinstalleerd had, die codecs.

🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:26
Stelletje eikelige baggeraliens!!

spoiler:
Ben je in missie 16 bezig met het beschermen van die toren van de aliens tegen de GDI, wat genoeg moeite kost, krijg je het bericht dat de aliens een rift gen aan het openen zijn. Geen probleem denk ik nog, want ik ben ze aan het helpen.

NIET dus, die eikels gebruiken dat ding op mij.. hun grote beschermer. Bah :( Hele basis natuurlijk wel (3 airfields, crane, hand of nod, etc etc).. weer opnieuw beginnen dus..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

cheiron schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:34:
Stelletje eikelige baggeraliens!!

spoiler:
Ben je in missie 16 bezig met het beschermen van die toren van de aliens tegen de GDI, wat genoeg moeite kost, krijg je het bericht dat de aliens een rift gen aan het openen zijn. Geen probleem denk ik nog, want ik ben ze aan het helpen.

NIET dus, die eikels gebruiken dat ding op mij.. hun grote beschermer. Bah :( Hele basis natuurlijk wel (3 airfields, crane, hand of nod, etc etc).. weer opnieuw beginnen dus..
Always be prepared for the unprepared, ik ga er nooit van uit dat 1 van de forces mij helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
Ik zag gister een rare gebeurtenis in een spelletje skirmish.

Als je een rift generator maakt en een mothership, en met dat mothership je eigen rift generator kapot schiet net nadat je je ritf generator geactiveerd hebt.

Worden alle aangrenzende gebouwen helemaal wit en ontploffen na een paar seconden waardoor de gebouden die daar aan grenzen ook weer wit worden en ook weer ontploffen na een paar seconden... dit gaat zo door tot er geen aangrenzende gebouwen meer over zijn :)

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
procyon schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:45:
Ik zag gister een rare gebeurtenis in een spelletje skirmish.

Als je een rift generator maakt en een mothership, en met dat mothership je eigen rift generator kapot schiet net nadat je je ritf generator geactiveerd hebt.

Worden alle aangrenzende gebouwen helemaal wit en ontploffen na een paar seconden waardoor de gebouden die daar aan grenzen ook weer wit worden en ook weer ontploffen na een paar seconden... dit gaat zo door tot er geen aangrenzende gebouwen meer over zijn :)

Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Hey, geinig, even kijken of ik dat in m'n uppie in een skirmish kan reproduceren.

Is me niet gelukt om dat na te doen, misschien geen goeie timing? Of er was iets anders aan de hand misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Viper2k1 op 14-04-2007 17:58 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
is er hier iemand die echt erg goed is met Scrin online?
ik vraag me af hoe je als Scrin zijnde een dikke tank rush kunt tegenhouden...
ik heb nu paar potjes ermee gedaan, en wel zowat alles gewonnen, maar ik ging dus gewoon snel carriers en dan met 10 carriers aanvallen....
maar weet niet, tegen GDI/NOD tank spammers moet je toch op een bepaalde manier dat kunnen tegenhouden, ik vind de grondunits van Scrin maar erg zwak eigelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik heb dit spel ook gekocht (impulsaankoop) omdat ik generals ook een goed spel vond.
Maar damn wat een drama. Heb 2 potjes gespeeld en daarna niet meer opgestart, vind er echt geen bal aan.. zonde van het geld..
Mocht iemand hem willen overnemen, 15 euro..

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Flyduck schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:35:
Ik heb dit spel ook gekocht (impulsaankoop) omdat ik generals ook een goed spel vond.
Maar damn wat een drama. Heb 2 potjes gespeeld en daarna niet meer opgestart, vind er echt geen bal aan.. zonde van het geld..
hoezo dan geen bal aan? het is gewoon een verlengde van de oude reeksen hoor...
dan moet je daar ook geen bal aan hebben gevonden...
ik vind hem zeker wel vermakelijk, alleen het aantal mappen is een beetje matig, en misschien wat meer units...dat van die mappen komt misschien nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Anoniem: 25735 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:16:
[...]

Ik moet wel zeggen dat je ENORM veel geluk hebt gehad, als je de replay zelf terug kijkt zie je dat hij ook echt aan het prutsen is. Als hij gelijk na die 2 engineers ook je war fac over had genomen OF van die assillinogwattes :D infantry bouwt waren je tanks nergens.

Maar netje's gespeeld.
Thx :)

Ik had nog helemaal niet eraan gedacht zelf naar m'n replay te kijken :P Idd ik had enorm veel geluk, als ie die engineer die blijkbaar uit mijn MCV kwam naar mn WF had gestuurd was ik dood geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Kregen jullie trouwens geen pacifix edition ofzo van cd wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
maratropa schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:06:
mijn truuk was om een engineer in zo'n scrin vliegtuigjesbasis te stoppen, en een scrin hoofdbasis te bouwen. Die vlieg je naar een open stukje en dan maar zo snel mogelijk tripods pompen, en die tussen alle basisen in zetten.
Goeie truuk, alien basis uiteindelijk maar in eigen basis geplant, maar je hebt de boel dan snel onder controle.

Laatste level van NOD ook uitgespeeld, GDI uiteindelijk van de kaart geveegd met Nuke, Rift en Ion Cannon :)

Het valt me op dat bij alle single player missie's je eigenlijk 1 of 2 truukjes moet weten die je moet uitvoeren, en daarna is het eigenlijk al gespeeld. De computer gedraagt zich verder volgens vaste patronen, en daar is extreem makkelijk op de anticiperen.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:26
Zo.. het einde van NOD is nogal een anticlimax geweest. Ik vond de NOD filmpjes toch al een beetje slap (erg goedkoop gedaan: alle cgi is uit de GDI campaign gepakt), maar het einde slaat alles. Je kunt duidelijk zien dat de meeste effort naar de GDI campaign is gegaan. Toch wel jammer

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:01
Erger je je ook aan het EA Logo bij het starten van C&C3? In een van de eerdere topics over C&C3 werd er gevraagd hoe je het EA logo uit kon schakelen... nu is er een CnC3 No Logo Mod: http://www.tibed.net/editing/cnc3/nologo.

Erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Thrills33ka schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:43:
[...]

hoezo dan geen bal aan? het is gewoon een verlengde van de oude reeksen hoor...
dan moet je daar ook geen bal aan hebben gevonden...
ik vind hem zeker wel vermakelijk, alleen het aantal mappen is een beetje matig, en misschien wat meer units...dat van die mappen komt misschien nog wel.
Generals vind ik echt te gek en speel ik nog steeds, maar dit spel heeft heel andere sfeer. Vooral die aliens vind ik een grote misser en de gameplay gaat me te snel.
Blijkbaar spreekt generals toch andere mensen aan dan dit spel.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:23

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Flyduck schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:53:
[...]

Generals vind ik echt te gek en speel ik nog steeds, maar dit spel heeft heel andere sfeer. Vooral die aliens vind ik een grote misser en de gameplay gaat me te snel.
Generals heeft ook helemaal niets met de rest van de C&C serie te maken, behalve dat het een realtime strategy spel is. Ik zie Generals dan ook helemaal niet als een C&C spel, de C&C naam is alleen gebruikt om er voor te zorgen dat Generals beter verkocht.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Flyduck schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:53:
[...]

tja ik heb Generals nooit echt gespeeld, wel RA1/RA2/Tiberian Sun enz. en deze komt toch aardig in de buurt, alleen tja dat alien ras is echt ff wennen ja...
maar het geeft wel een mooi plaatje hoor als er 10 van die carriers boven je base vliegen en een ION storm createn :o
alleen tja, het had van mij wel allemaal weer wat uitgebreider en groter gemogen, vooral niet echt veel mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 12:36
Viper2k1 schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:18:
[...]

Hey, geinig, even kijken of ik dat in m'n uppie in een skirmish kan reproduceren.

Is me niet gelukt om dat na te doen, misschien geen goeie timing? Of er was iets anders aan de hand misschien?
Ik zal maandag proberen het weer eens voor elkaar te krijgen, kan je met skirmish ook een replay maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Mr.Chinchilla schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:43:
Erger je je ook aan het EA Logo bij het starten van C&C3? In een van de eerdere topics over C&C3 werd er gevraagd hoe je het EA logo uit kon schakelen... nu is er een CnC3 No Logo Mod: http://www.tibed.net/editing/cnc3/nologo.

Erg handig :)
Ach, het enige wat uitgeschakeld moet worden zijn de lange wachttijden met opstarten, weet iemand (die een beetje verstand heeft van programmeren van games) waarom het nodig is om je cpu op 100% te zetten met opstarten? Gaat ie alle informatie die nodig is verzamelen? of is het alleen nodig voor het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
procyon schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 21:34:
[...]

Ik zal maandag proberen het weer eens voor elkaar te krijgen, kan je met skirmish ook een replay maken?
Owh das een goeie, ik denk het wel. Als je met esc uit de skirmish gaat en dan steeds 'next' dan krijg je, denk ik, wel die optie te zien. Maar zou idd heel goed kunnen dat je dit niet kan doen aangezien je niet gewonnen hebt als je alleen op een map zit te bouwen.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:23

xdc

Flyduck schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:35:
heb je een email gestuurd , werkt niet , krijg hem terug , msn toegevoegd
wil hem van je overnemen , neem ff contact op

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 21:24

Grozno

acts without consequence!

Lol, net met één Predator tank een complete NOD basis aan flarden geknalt! :P

Wel een medium, maar toch humor.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
tjonge jonge, wat is het laggy in een 3v3 met Scrin zeg...hebben jullie dat ook? als er echt zoveel carriers rondvliegen enzo dan is de game echt langzamer..en nee m'n fps blijft redelijk, tis gewoon de game zelf die inzakt ofzo
iemand nog tips om echt te ownen met Scrin??
ik kwam erachter dat je die devourer tanks kunt opladen in die tiberium velden, zodat ze een soort groenige laser krijgen....
is het eigelijk mogelijk om een replay door te spoelen? heb een replay van 1 mb ofzo lol maar wil hem eens rustig checken

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 15-04-2007 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
Thrills33ka schreef op zondag 15 april 2007 @ 04:24:
tjonge jonge, wat is het laggy in een 3v3 met Scrin zeg...hebben jullie dat ook? als er echt zoveel carriers rondvliegen enzo dan is de game echt langzamer..en nee m'n fps blijft redelijk, tis gewoon de game zelf die inzakt ofzo
iemand nog tips om echt te ownen met Scrin??
neem aan dat je de lagg/vertraging bedoelt met online want als ik skirmische met 8 spelers doe nergens last van.
online lagg betekent dat een van de pc van de tegenstanders al die units niet goed aankan waardoor je die vertraging krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Thrills33ka schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:31:
ik heb nu paar potjes ermee gedaan, en wel zowat alles gewonnen, maar ik ging dus gewoon snel carriers en dan met 10 carriers aanvallen....
maar weet niet, tegen GDI/NOD tank spammers moet je toch op een bepaalde manier dat kunnen tegenhouden, ik vind de grondunits van Scrin maar erg zwak eigelijk
met 10 Shocktroopers own je 30 tanks als die komen rushen, zorg echter wel dat de APC`s eerst het loodje leggen als die meerushen maar de standaard rusher komt met alleen tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Thrills33ka schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:31:
Hier kan je een replay downloaden van iemand die met scrin zo'n grote tank rush van nod tegenhoudt.

http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=224983

Erg goeie replay vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:53
Ik had net een lame tegenstander. Hij was NOD, ik GDI, ik ben gewoon rustig mijn basis aan het opbouwen, train wat engineers om tiberium spikes over te nemen, komt hij met een MCV-rush mijn basis in, voor hij ook maar iets had neergezet had ik met een van mijn engineers zijn ConYard overgenomen, en toen gaf hij het meteen op.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mr_Knight schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:59:
[...]

Hier kan je een replay downloaden van iemand die met scrin zo'n grote tank rush van nod tegenhoudt.

http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=224983

Erg goeie replay vind ik zelf.
ik ga hem zo kijken. ik heb zelf ook nog een demo ge-upload van een spannend potje. ik en een maat beiden Scrin vs 2 tank rushers (NOD/GDI)
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=126742
het is wel een demo van 928 kb ofzo dus het duurt misschien een half uur om te kijken :P
maargoed wie zich verveelt....jammer dat je replays niet kan doorspoelen ook...
maar wel mooie gevechten zie je daar tussen Devourer tanks vs Scorps, alleen ik ben nog niet echt pro met Scrin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra_gdd
  • Laatst online: 16:14

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Heb manier gevonden om de Scrin campaign te unlocken:

Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Unlock Scrin Campaign

Step 1: Make a backup of the 'ProfileData.ini' file located in C:\Documents and Settings[USERNAME]\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles[PROFILE NAME].

On Windows Vista this file will most likely be in a different location. Do a search for the file 'ProfileData.ini'.

You may need to 'Show Hidden Files' in Folder Options if you cannot see the Application Data folder.

Step 2: Overwrite the ProfileData.ini file with the one included in this archive.

ALTERNATELY: Open your existing ProfileData.ini file with Notepad and change all numbers to '9'. There should be 16 numbers total. For example your file may look like this:

PPK = 3139777886553609

change it to:

PPK = 9999999999999999

Of download deze file
http://users.pandora.be/R...C3%20Scrin%20unlocker.zip

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
net weer in een 1v1 met Scrin een NOD tank spammer geownd...
wel een beetje afgekekn van die replay van een paar posts hierboven...
Scrin ownz gewoon :) Annihilator/Devourer/stormriders/Seekers, die combos maken en je ownt die Scorps/Venoms
t kost alleen wat meer moeite om met Scrin te winnen, maar is wel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Thrills33ka schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:22:
net weer in een 1v1 met Scrin een NOD tank spammer geownd...
wel een beetje afgekekn van die replay van een paar posts hierboven...
Scrin ownz gewoon :) Annihilator/Devourer/stormriders/Seekers, die combos maken en je ownt die Scorps/Venoms
t kost alleen wat meer moeite om met Scrin te winnen, maar is wel leuker
Klopt inderdaad. Enige probleem vind ik met Scrin 2on2s op kleine map (redzone rampage) tegen 3/4 warfactories waarin een beetje gemixed wordt (anti-inf en veel tanks)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:40
Ra_gdd schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:31:
Heb manier gevonden om de Scrin campaign te unlocken:

Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Unlock Scrin Campaign

Step 1: Make a backup of the 'ProfileData.ini' file located in C:\Documents and Settings[USERNAME]\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles[PROFILE NAME].

On Windows Vista this file will most likely be in a different location. Do a search for the file 'ProfileData.ini'.

You may need to 'Show Hidden Files' in Folder Options if you cannot see the Application Data folder.

Step 2: Overwrite the ProfileData.ini file with the one included in this archive.

ALTERNATELY: Open your existing ProfileData.ini file with Notepad and change all numbers to '9'. There should be 16 numbers total. For example your file may look like this:

PPK = 3139777886553609

change it to:

PPK = 9999999999999999

Of download deze file
http://users.pandora.be/R...C3%20Scrin%20unlocker.zip
Bij mij staat dat bestand er niet hoor... zelfs met verborgen bestandan aan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Het werkt wel :)

Edit: Ow ik bedoelde eigenlijk de No logo patch die hiervoor was gepost, nog bedankt daarvoor!

[ Voor 75% gewijzigd door Dutch_Razor op 15-04-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Thrills33ka schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:05:
[...]

jammer dat je replays niet kan doorspoelen ook...
Je kan wel versneld afspelen. Ik weet alleen zo de knop of knop-combo niet, maar die staat wel in het settings menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik zie gewoon de 2 verschillende eindes van GDI. De mensen die er wel problemen mee heben moeten toch maar ff patchen. Persoonlijk gezegd vind ik het einde zonder t-bom leuker. :)

Nu ff NOD campaign uitspelen. :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Flauwe missie van de Scrin in Munich, ik train 2 extra engineers, maar die mag ik vervolgens niet gebruiken om wat structures over te nemen van GDI ... geef dan alleen 500 cash ipv 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
JohnnyV76 schreef op zondag 15 april 2007 @ 17:33:
[...]

Bij mij staat dat bestand er niet hoor... zelfs met verborgen bestandan aan.
IN VISTA IS HET IETS ALS...

C:\Users[user]\AppData\Roaming\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profielen\OmgDutch2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
whahahhaha ik heb de grootste lachkicks....
toennet 1v1 gedaan tegen een zogenaamde "m8" van me waar ik vaker mee heb gespeeld...
hij zei ik own je met Shadow team blablabla
dus hij zegt youre affraid come 1v1...i own u...ok dat werd dus een afgang :D
ik ging Scrin, hield hem tegen, zijn shadow teams haalden niet bijzonder veel uit, alleen 1 of 2 refinerys weggeblazen. hij ging mass venoms ik bouwde heel veel Seekers + annihilator en hij was pwned...replay: http://www.wikiupload.com...e.php?id=126982&code=60si
was een spannende partij, hij had me hoofdgebouwen afgeknald en ik zat zonder radar, erg irritant maar late tech + Anihilator + seekers ownden hem...hij was zo pissed off blockte me van msn whahaha nja sommige mensen kunnen het echt niet hebben (ik ben er ook niet zo'n held in)
toen ging ie ook nog zeggen Scrin is overpowered blabla you are lucky ja sure! zo maak je jezelf nog meer belachelijk, Scrin is wel ff wat moeilijker dan venoms+scorps

[ Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 15-04-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Haha leuke pot, hij had echt veel kansen maar hij nam ze niet :P Mooi gedaan met je seekers.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!