Altijd handig, zo'n blaadje met alle keycombo's die je bij de KANE-Edition krijgt, Doorspoelen is > staat erViper2k1 schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:13:
[...]
Je kan wel versneld afspelen. Ik weet alleen zo de knop of knop-combo niet, maar die staat wel in het settings menu.
Doorspoelen is alleen bugged, het stopt constant een paar seconden omdat ie data op moet halen (waarvandaan, Mars?). Dat is zo vreselijk irritant dat je al snel stopt met spoelen en dan maar gewoon kijkt
.
Anoniem: 118567
Ik heb een probleempje bij een level in de GDI missies. Het is één van de eerste levels waar je te maken krijgt met de scrin. Het probleem is dat de de scrin "vliegtuigen" heeft die verder kunnen schieten dan mijn luchtafweergeschut!!
Hoe kan ik mijn basis dan het beste verdedigen?
Mamoth tanks.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Pitbulls en MammothtanksAnoniem: 118567 schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:16:
Ik heb een probleempje bij een level in de GDI missies. Het is één van de eerste levels waar je te maken krijgt met de scrin. Het probleem is dat de de scrin "vliegtuigen" heeft die verder kunnen schieten dan mijn luchtafweergeschut!!
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Anoniem: 172877
APC's + Rocket Squads of 3 Airfields met NightHawks + Missile LoadOut.Anoniem: 118567 schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:16:
Ah, de beruchte 'sproei installatie', vreselijk irritant als je rustig zit te turtelenAnoniem: 118567 schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:16:
De oplossing is een airbase bouwen, en een squadron firehawks onder de snel toets te zetten, en hem aan te vallen zodra hij weer komt opdagen.
edit: of de tig andere mogelijkheden hierboven
[ Voor 3% gewijzigd door defiant op 15-04-2007 23:24 ]
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
Vond ik ook erg vervelend. Ik loste het op door 4/8 firehawks met AA missiles uit te rusten en die een nummer te geven. Op het moment dat de Scrin met een 'vliegtuig' komt waar je luchtafweergeschut niet bij kan de firehawks er op af sturen. Het gaat namelijk vaak maar om 1 of 2 van die irritante 'vliegtuigen' de rest komt wel binnen bereik van je AA defenses.Anoniem: 118567 schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:16:
Ik kwam het onderstaande tegen op het forum van gamereplays.org. Misschien lullig maar wel erg leuk!
http://www.youtube.com/watch?v=KTnafDBWcSk
http://forums.ea.com/mboa...D=210090&start=0&tstart=0
Anoniem: 155599
Ben er wel achter dat de mensen online steeds beter worden.
Als ik nu sommige replays kijk van mensen wie ik tegen speel (through the eyes)
Dan zijn het van die epileptische scroll helden die 2 niveau's keyboard shortcut building boven mij zitten.
(dit is een klaag post, dat ik een noob ben, en de rest beter word)
Juggernaut's zijn trouwens wel helden tegen sonic towers.
Edit: net dat filmpje gekeken met die mothership buzzerbomb tactic.
Werkt dat ship zo?
ik kreeg eens zo'n scrin gebouw in mijn basis, komt er meteen zo'n mothership uitvliegen. Ik vond het al vreemd dat mijn mammies maar bleven ontploffen.
(ik had moeten scouten en aanvallen, dan had ik het potje gewonnen)s
Als ik nu sommige replays kijk van mensen wie ik tegen speel (through the eyes)
Dan zijn het van die epileptische scroll helden die 2 niveau's keyboard shortcut building boven mij zitten.
(dit is een klaag post, dat ik een noob ben, en de rest beter word)
Juggernaut's zijn trouwens wel helden tegen sonic towers.
Edit: net dat filmpje gekeken met die mothership buzzerbomb tactic.
Werkt dat ship zo?
(ik had moeten scouten en aanvallen, dan had ik het potje gewonnen)s
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 16-04-2007 09:23 ]
Hey das die exploderende basis door mothership dinges. Wat vaag! Kan me toch niet voorstellen dat dit de bedoeling was van de makers. Mooie exploit dus. Kan je nu verwachten dat het online vaker wordt toegepast.SuperKneus schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:14:
Ik kwam het onderstaande tegen op het forum van gamereplays.org. Misschien lullig maar wel erg leuk!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Dat zullen dan wel de relaxte potjes worden tegen de noob. Waarin je eigenlijk wel met alles kunt winnen.Viper2k1 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:42:
[...]
Hey das die exploderende basis door mothership dinges. Wat vaag! Kan me toch niet voorstellen dat dit de bedoeling was van de makers. Mooie exploit dus. Kan je nu verwachten dat het online vaker wordt toegepast.
Ik vind het wel een grappige taktiek, dat zeker. ook maar eens proberen op een noob :Ps
Hoeveel nut heeft trouwens een tiberium regenerator?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 16-04-2007 09:49 ]
weet iemand of deze game multi-core support, of enkel dual-core?
ik kom nooit boven de 50% uit met totaal van 4 processoren in de pc, en met 8 brutal's in skirmish ofzo zou het wel fijn zijn als het echt volledig gebruik zou maken van mijn systeem.
ik kom nooit boven de 50% uit met totaal van 4 processoren in de pc, en met 8 brutal's in skirmish ofzo zou het wel fijn zijn als het echt volledig gebruik zou maken van mijn systeem.
Even een kort vraagje: is Kane's Tower de laatste missie van de NOD?
spoiler:
nogal een anticlimax dan, toffe missie maar dat eindfilmpje, beetje wit licht en hup dat was em dan, terug naar het hoofdmenu
euh volgens mij geef je het antwoord zelf.Bertrand schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:09:
Even een kort vraagje: is Kane's Tower de laatste missie van de NOD?
spoiler:nogal een anticlimax dan, toffe missie maar dat eindfilmpje, beetje wit licht en hup dat was em dan, terug naar het hoofdmenu
Viper2k1 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:42:
[...]
Hey das die exploderende basis door mothership dinges. Wat vaag! Kan me toch niet voorstellen dat dit de bedoeling was van de makers. Mooie exploit dus. Kan je nu verwachten dat het online vaker wordt toegepast.
en dan een map als redzone rampage
Zo fout, maar zo leuk. iedereen mooi verdedigingetjes bouwen.
Alles lekker dicht opelkaar. Lading venoms ergens.
Kom ik er aan met mijn mothership dinges rush (als je het een rush kan noemen)
Zelfs de venoms vonden het niet fijn en probeerde weg te vluchten...
op een of 2 tib refs na was alles stuk inc base defenses
Anoniem: 178962
Heel de game is een anti-climax als je het mij vraagt, gelukkig is het op een LAN wel erg leuk om te spelen.
Online valt nogal tegen wegens de vele 'herdersmatje' technieken die er gebruikt worden.
Anoniem: 53628
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herdersmat
Oftewel snelle/korte rondes zonder echte diepgang. (Hoeft niet alleen te komen door slechte tegenspelers maar kan ook komen door een ongebalanceerd spel.)
Oftewel snelle/korte rondes zonder echte diepgang. (Hoeft niet alleen te komen door slechte tegenspelers maar kan ook komen door een ongebalanceerd spel.)
Ga je schamen jijRival24 schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:38:
herdersmatje? bedoel je samenspel?
Maar inderdaad, korte spellen zonder enige vorm van diepgang.
Er zijn gewoon iets van 20 a 30 technieken waarmee je instant gewonnen hebt, ken je ze allemaal en kun je ze allemaal afslaan dan is het een kwestie wie het beste z'n resources voor elkaar heeft en dus het meeste tanks kan pompen.
Weinig diepgang, gewoon heel technisch spelen, met een beetje skills kun je een bot maken die het wint van iedereen op die manier.
Op een LAN is het veel leuker, dan spreek je gewoon met elkaar dingen af die niet mogen en ga je een beetje opbouwen. Samen stiekum op MSN met een ander afspreken een andere speler in de pan te hakken om vervolgens de ander in de rug te steken... geweldig is dat.
wat ik een groot probleem vind is dat het vrijwel onmogelijk is om je allies te helpen als ze worden aangevallen het duurt gewoon veels te lang om bij elkaar te komen. Het ziet er mooi uit maar kwa tempo/spelervaring kan het echt niet tippen aan warcraft III.
Dat noemt men dus rushen en hetgene jij op die LAN beschrijft Turtlen, waar in mijn mening C&C3 niet echt het spel voor is aangezien je weinig late-game units hebt, veelal de Mammoth en de Firehawk/Orca (en equivelanten).Anoniem: 178962 schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:51:
[...]
Ga je schamen jij
Maar inderdaad, korte spellen zonder enige vorm van diepgang.
Er zijn gewoon iets van 20 a 30 technieken waarmee je instant gewonnen hebt, ken je ze allemaal en kun je ze allemaal afslaan dan is het een kwestie wie het beste z'n resources voor elkaar heeft en dus het meeste tanks kan pompen.
Weinig diepgang, gewoon heel technisch spelen, met een beetje skills kun je een bot maken die het wint van iedereen op die manier.
Op een LAN is het veel leuker, dan spreek je gewoon met elkaar dingen af die niet mogen en ga je een beetje opbouwen. Samen stiekum op MSN met een ander afspreken een andere speler in de pan te hakken om vervolgens de ander in de rug te steken... geweldig is dat.
Kan je beter Supcom nemen met alle exerpimentals en nuke die minstens een kwartier duurt om te bouwen.
Herdersmatje WTF
Nooit van gehoord, maar bij alle RTS Games draait het om Rushen. Als je rustig SimCity wilt spelen ga je toch een 10NR Server in ofzow. Competitive gaming gaat nou eenmaal zo, micro your way to victory!
BTW, hoe doe je nou precies dat shockwave trucje met die Mothership bij Scrin ??
Ik heb de replay's een paar keer gekeken maar ik weet niet hoe het precies uitgevoerd moet worden.
BTW, hoe doe je nou precies dat shockwave trucje met die Mothership bij Scrin ??
Ik heb de replay's een paar keer gekeken maar ik weet niet hoe het precies uitgevoerd moet worden.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 16-04-2007 16:01 ]
bij warcraft 3 kies je er vaak voor om te rushen of niet. Je moet altijd voorbereid zijn op een rush maar als je die weet af te slaan ontstaan er wel vaak leuke potjes waar het best heen en weer kan gaan.
ik vond dit op het ea-forum (de link naar die replay die eerder gegeven was):Anoniem: 172877 schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:56:
> Jephir or some one else, I have watched the video but still don't > understand exactly what happened. Am I right in thinking that:
>
> 1.You used the mothership on the buzzers
> 2.You transported the buzzers through the wormhole
> 3.They self- destrcuted upon exiting the wormhole
>
> ???
> Dukem
Yup, that's exactly what happened. I'm not sure if it's a bug or a feature.
Ik heb gehoord dat er nog een easter-egg in C&C3 zit.
In een van de kistjes die random spawned zit er een ring.
Als je deze vind, komt Gollum te voorschijn in een tiberium veld en vecht mee aan je zijde.
Als je deze vind, komt Gollum te voorschijn in een tiberium veld en vecht mee aan je zijde.
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
hmmz, het werkt niet bij mij. Ik heb het op een aantal manieren geprobeerd. Eerst direct met the Mothership op de Buzzers afvuren (dit werkt niet omdat ze dan allemaal in 1 keer dood zijn) en de 2e poging was om het ietsje verder van de Buzzers te schieten. Vervolgens gaan ze in de Wormhole en komen ze bij de enemy base maar er ze exploden niet.-Eraser- schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:22:
[...]
ik vond dit op het ea-forum (de link naar die replay die eerder gegeven was):
[...]
Source ??Ra_gdd schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:17:
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 16-04-2007 17:41 ]
Klopt maar je hebt ook kans dat je Sauron krijgt en dan exploderen al je gebouwen waarna je de rest van het spel speelt als een ridder te paard in first person view en moet je dezelfde reis als LOTR afleggen alleen dan is de eindbaas een draak en dan komen Dr Cameron, Sawyer en Lando je zo nu en dan helpen en als je het spel dan uitspeelt dan eindigt het met een kampvuur waar iedereen everzwijn eet. the endRa_gdd schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:17:
Great minds think in parallel gutters.
Stuk of 10 buzzers verpreid plaatsen, mothership naast de buzzers laten schieten, je verliest waarschijnlijk een paar buzzers (de kettingreactie begint) buzzers door de wormhole sturen....Anoniem: 172877 schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:56:
Klaar....
Werkt heerlijk tegen superweapons, in 1 keer kapot!
Wat gebeurt eigenlijk als je witte (geshockwavede) gebouwen verkoopt? Kun je zo de kettingreactie stoppen?
edit: ja dit kan
edit: ja dit kan
[ Voor 8% gewijzigd door Count op 16-04-2007 22:05 ]
Great minds think in parallel gutters.
Count schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:42:
[...]
Klopt maar je hebt ook kans dat je Sauron krijgt en dan exploderen al je gebouwen waarna je de rest van het spel speelt als een ridder te paard in first person view en moet je dezelfde reis als LOTR afleggen alleen dan is de eindbaas een draak en dan komen Dr Cameron, Sawyer en Lando je zo nu en dan helpen en als je het spel dan uitspeelt dan eindigt het met een kampvuur waar iedereen everzwijn eet. the end
grr was ik aan de winnende hand, had net 1 van de twee vijanden afegemaakt. Ging voor de tweede. Gooit me allie een atoombom op mijn hoofd en begint met vliegtuigen mij aan te vallen 
poisonstrike oid
poisonstrike oid
Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff
weet iemand of deze game multi-core ondersteunt, of is het maximaal twee cores?
ik kom nooit boven de 50% uit met totaal van 4 cores (2x dual) in de pc, en met 8 brutal's in skirmish ofzo zou het wel fijn zijn als het echt volledig gebruik zou maken van mijn systeem, dat loopt nu nog wel eens traag.
ik kom nooit boven de 50% uit met totaal van 4 cores (2x dual) in de pc, en met 8 brutal's in skirmish ofzo zou het wel fijn zijn als het echt volledig gebruik zou maken van mijn systeem, dat loopt nu nog wel eens traag.
Anoniem: 125883
Daarstraks voor het eerst C&C 3 gespeeld.
Ik vreesde dat het niet zou draaien op m'n laptop of althans héél slecht.
Ik ben aangenaam verrast dat het toch netjes loopt. 't ziet er alleen niet zou mooi uit als op de screenshots. De meeste dingen staan namelijk op low of very low.
Anyway, 'k zal me af en toe eens kunnen uitleven ^^
Online gameplay zal wel niet erg goed lukken? Centrino 1.6Ghz, 1GB RAM, Radeon 9700 128MB, Vista.
Ik ben aangenaam verrast dat het toch netjes loopt. 't ziet er alleen niet zou mooi uit als op de screenshots. De meeste dingen staan namelijk op low of very low.
Online gameplay zal wel niet erg goed lukken? Centrino 1.6Ghz, 1GB RAM, Radeon 9700 128MB, Vista.
Fijn voor je dat het draait op jou computer met de bovenstaande specs.Anoniem: 125883 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:21:
Ik speel het spel op een 4x86 s3virge 2mb maar wel alles op low met een resolutie van 320*240
Online play lukt wel, maar is wel een beetje laggy
Anoniem: 125883
Dat zijn niet bepaald high end specs waar velen mee zitten te stoefen op dit forum:
Oooh ... Ik heb een P4 Quad Core Extreme, 2GB RAM, 1TB SATA2 HD in RAID5, 2x Nvidia 8800 en heb 2 fps minder als ik met 8vs8 speel!
Anoniem: 184202
Dat volg ik niet?
Ik zou bijna denken dat dat toch echt een vrij aardig systeem is?
Ik zou bijna denken dat dat toch echt een vrij aardig systeem is?

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 184202 op 17-04-2007 10:02 . Reden: Typo ]
Om je verschillende cores (zowel AMD als Intel) te gebruiken voor 1 programma onder Windows XP.
1) WindowsXP-KB896256-v4-x86-NLD (DualCore Optimizer_Hotfix).exe installeren
2) Om de hotfix goed te laten werken, moeten we iets in het register aanpassen. Dat gaat op de volgende manier:
1. Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.
2. Right-click HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Session Manager, point to New, and then click Key.
3. Type Throttle for the new key name.
4. Right-click Throttle, point to New, and then click DWORD Value.
5. Type PerfEnablePackageIdle for the value name.
6. Right-click PerfEnablePackageIdle, and then click Modify.
7. In the Edit DWORD Value box, type 1. In the Value data box, make sure that Hexadecimal is selected, and then click OK.
8. Quit Registry Editor
3) We moeten nu kijken of in BOOT.ini het volgende commando staat: /usepmtimer. Om dat te checken:
Right click on My Computer go to properties, click on the ADVANCE tab, then under startup and recovery click on settings, then click on EDIT....
Het moet er ongeveer zo uit zien:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOW S
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect /usepmtimer
Greetz
Ragdd
1) WindowsXP-KB896256-v4-x86-NLD (DualCore Optimizer_Hotfix).exe installeren
2) Om de hotfix goed te laten werken, moeten we iets in het register aanpassen. Dat gaat op de volgende manier:
1. Click Start, click Run, type regedit in the Open box, and then click OK.
2. Right-click HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contro l\Session Manager, point to New, and then click Key.
3. Type Throttle for the new key name.
4. Right-click Throttle, point to New, and then click DWORD Value.
5. Type PerfEnablePackageIdle for the value name.
6. Right-click PerfEnablePackageIdle, and then click Modify.
7. In the Edit DWORD Value box, type 1. In the Value data box, make sure that Hexadecimal is selected, and then click OK.
8. Quit Registry Editor
3) We moeten nu kijken of in BOOT.ini het volgende commando staat: /usepmtimer. Om dat te checken:
Right click on My Computer go to properties, click on the ADVANCE tab, then under startup and recovery click on settings, then click on EDIT....
Het moet er ongeveer zo uit zien:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOW S
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Micro soft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect /usepmtimer
Greetz
Ragdd
http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561
Ik denk dat als je XP gaat draaien, dat je laptop dan tot nog meer in staat is.Anoniem: 125883 schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:21:
Vista vreet zoveel (momenteel) van PC's, dat het (nu zeker nog niet) de moeite waard is om Vista te gaan draaien, zeker voor gaming niet...
Ik zou die specs niet zo geloven, heb nog nooit gehoord van een P4 Quad Core Extreme, losstaand van het feit dat patsen met specs ongewenst is in dit topic...Anoniem: 125883 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:53:
Dat zijn niet bepaald high end specs waar velen mee zitten te stoefen op dit forum:
Oooh ... Ik heb een P4 Quad Core Extreme, 2GB RAM, 1TB SATA2 HD in RAID5, 2x Nvidia 8800 en heb 2 fps minder als ik met 8vs8 speel!
En wat voegt dit toe?Ra_gdd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:36:
How-to voor betere dual core support in XP
Leuk dat dat onder XP een verbetering is, maar bedenk je wel, dat als een game geen dual core / dual CPU ondersteuning heeft, hij hier nooit (optimaal) gebruik van kan gaan maken...
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 17-04-2007 10:40 ]
Die dual-core support voor Windows XP laat toe programma's op 2 cores tegelijk te draaien, zelfs als deze programma's geen dual-core ondersteunen.
Ra_gdd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:15:
Die dual-core support voor Windows XP laat toe programma's op 2 cores tegelijk te draaien, zelfs als deze programma's geen dual-core ondersteunen.
offtopic:
Het is misschien een beetje scheef, maar hoe wil je meer banden onder je auto monteren, als je auto niet meer ophangingen heeft?
Het is misschien een beetje scheef, maar hoe wil je meer banden onder je auto monteren, als je auto niet meer ophangingen heeft?
Volgens 'Slechtere prestaties van computers die werken met Windows XP Service Pack 2 en voorzien zijn van meerdere processors die ondersteuning bieden voor energiebeheer' zou het juist iets te maken hebben met senergiebeheer, dat ze raar verdrag kunnen vertonen of minder goed presteren.
Het dwingt een spel dus niet om gebruik te maken van beide core's of CPU's, wat op zich logisch is, want de applicatie moet dat dus ook ondersteunen...
Dus we hebben beide een beetje gelijk...
Het is niet mogelijk om een programma zonder ondersteuning voor meerdere cores/processoren op meerdere cores tegelijk te draaien. Er wordt veel onderzoek naar gedaan, maar het is momenteel nog praktisch onmogelijk.Ra_gdd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:15:
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 102844
in de replay van de scrin mothership-buzzer truuk zie je de radar van die gast revealed? maar de scrin heeft die technology toch niet, dacht ik
tiberium vapour bombBrupje schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:58:
grr was ik aan de winnende hand, had net 1 van de twee vijanden afegemaakt. Ging voor de tweede. Gooit me allie een atoombom op mijn hoofd en begint met vliegtuigen mij aan te vallen
poisonstrike oid
wel lullig dat je genakt word door je allie
Mischien met een vliegtuigje eroverheen geweest?Anoniem: 102844 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:46:
in de replay van de scrin mothership-buzzer truuk zie je de radar van die gast revealed? maar de scrin heeft die technology toch niet, dacht ik
Edit: Wel erg veel zichtbaar ja...

[ Voor 6% gewijzigd door -LA- op 17-04-2007 13:55 ]
dan hoort het na zoveel seconden toch weer zwart te worden-LA- schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:49:
[...]
Mischien met een vliegtuigje eroverheen geweest?
1/2 hij heeft reveal tiberium stuffAnoniem: 102844 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:46:
nav het vorige deel ben ik nog eens aan het rommelen geweest nadat ik problemen had met het installeren van TW (onder Vista lukte het wel, onder XP wordt de dvd niet herkend).
Ik heb TW pas gedownload om hem te kunnen installeren met de key van mijn gekochte versie. Als ik nu de drive probeer te lezen dan krijg ik (nogsteeds) de melding dat de dvd (lees:image) beschadigd is of dat het een indeling heeft welke niet door windows gelezen kan worden. Identiek dus als ik de dvd in de drive prop
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen of zijn er nog meer mensen die het probleem hebben?
daemon tools problemen zijn er niet met yasu en _nee_ ik ga niet terug naar Vista 64pitter ivm problemen met enkele andere applicaties en probs met het geluid in C&C
Ik heb TW pas gedownload om hem te kunnen installeren met de key van mijn gekochte versie. Als ik nu de drive probeer te lezen dan krijg ik (nogsteeds) de melding dat de dvd (lees:image) beschadigd is of dat het een indeling heeft welke niet door windows gelezen kan worden. Identiek dus als ik de dvd in de drive prop
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen of zijn er nog meer mensen die het probleem hebben?
daemon tools problemen zijn er niet met yasu en _nee_ ik ga niet terug naar Vista 64pitter ivm problemen met enkele andere applicaties en probs met het geluid in C&C
ik heb laatst jou probleem gehad onder XP met CnC the first decade, met een Dvd speler van Lite-on die al even bij ons op het werk in de kast lagTheRebell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:24:
een firmware update van de cdrom drive was de oplossing
de firmware update bevatte nieuwe data om beveiligde cd's/dvd's te lezen.
(overigens staat het me bij dat ik een jaar geleden ook een fw update op mn plextor moest uitvoeren voordat ik de dvd van cnc kon lezen)
disclaimer:
als je mijn raad opvolgd en daarmee je cd/dvd lezer mee vernacheld is het je eigen schuld
ff goed opletten dat je de goede firmware hebt etc etc.
Wat een kutexploit.-LA- schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:43:
Stuk of 10 buzzers verpreid plaatsen, mothership naast de buzzers laten schieten, je verliest waarschijnlijk een paar buzzers (de kettingreactie begint) buzzers door de wormhole sturen....
Klaar....![]()
Werkt heerlijk tegen superweapons, in 1 keer kapot!
https://niels.nu
Ik heb geen idee, maar waarom gebruik je niet gewoon een no-cd crackje? Je hebt het immers toch legaal. Ik gebruik het ook (Heb de legale versie en ik heb een schijthekel aan dvd's verwisselen steeds) en ik merk totaal geen problemen met updaten.TheRebell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:24:
nav het vorige deel ben ik nog eens aan het rommelen geweest nadat ik problemen had met het installeren van TW (onder Vista lukte het wel, onder XP wordt de dvd niet herkend).
Wupz, overheen gelezen.TheRebell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:23:
[...]
de firmwar evan mijn NEC brander heb ik geupdate, zonder resultaat helaas. Nadat ik het zat was probeerde ik TW dus te installeren via een image (daemontools+yasu) maar als ik de image mount dan gebeurt er al niets. Dan krijg ik die melding al
Installeren gaat dus al helemaal niet, en het vreemde is dus dat ik het wel lukte toen Vista 64+ erop stond dus aan de hardware kan het ook niet gelegen hebben (en linux herkent alles ook).
ik snap er de ballen niet meer van...

[ Voor 22% gewijzigd door MensionXL op 17-04-2007 16:36 ]
de firmwar evan mijn NEC brander heb ik geupdate, zonder resultaat helaas. Nadat ik het zat was probeerde ik TW dus te installeren via een image (daemontools+yasu) maar als ik de image mount dan gebeurt er al niets. Dan krijg ik die melding alMensionXL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:03:
[...]
Ik heb geen idee, maar waarom gebruik je niet gewoon een no-cd crackje? Je hebt het immers toch legaal. Ik gebruik het ook (Heb de legale versie en ik heb een schijthekel aan dvd's verwisselen steeds) en ik merk totaal geen problemen met updaten.
Installeren gaat dus al helemaal niet, en het vreemde is dus dat ik het wel lukte toen Vista 64+ erop stond dus aan de hardware kan het ook niet gelegen hebben (en linux herkent alles ook).
ik snap er de ballen niet meer van...
Bij mij springt het spel spontaan naar Windows buroblad.
dat gebeurt na een 20 a 30 min.
daarna kan ik het spel gewoon weer opstarten.
Vista Business.
NVidia driver al vanaf 100.65 naar 100.70 (beta) geupdate.
Chipset driver ook geupdate.
iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Vista Business.
Nee, het is gewoon een exploit, en dat weet je best.Anoniem: 102844 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:57:
tis niet echt een exploit, gewoon een tactiek
https://niels.nu
158.18 of 165.01 al eens geprobeerd?dude88 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:56:
Bij mij springt het spel spontaan naar Windows buroblad.
Vista Business.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Willen de heren de tech problemen achterwege laten?
Anders ben ik genoodzaakt om posts richting de trashcan te gaan verhuizen.
Wat ik irritant vond, vroeger (vanaf RA1 geloof ik) kon je je tanks in formatie laten rijden. Nou kan de formatie mij gestolen worden, maar het is wel handig dat ze allemaal zo snel zijn als de langzaamste unit. Als je nu bv een Pitbull en een Mammoth naar de andere kant van de map stuurt is de Pitbull er natuurlijk veel eerder dan die Mammoth. Alleen er lijkt geen hotkey oid voor te zijn. Kan het gewoon niet of mis ik iets?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik merk nu pas dat de scrin geen tiberuim silo heeft 
was me nog niet eerder op gevalen ook heb spel nu 2 uitgespeeld, dit is wel een voordeel ,want als scrin kun je nu behoorlijk reseverse aanmaken
was me nog niet eerder op gevalen ook heb spel nu 2 uitgespeeld, dit is wel een voordeel ,want als scrin kun je nu behoorlijk reseverse aanmaken
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
je mist iets: Houdt de rechter en linker muisknop tegelijk ingedrukt op de plaats van bestemming en verplaats je muis, je zal snel doorhebben wat ik bedoel..oisyn schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:00:
Wat ik irritant vond, vroeger (vanaf RA1 geloof ik) kon je je tanks in formatie laten rijden. Nou kan de formatie mij gestolen worden, maar het is wel handig dat ze allemaal zo snel zijn als de langzaamste unit. Als je nu bv een Pitbull en een Mammoth naar de andere kant van de map stuurt is de Pitbull er natuurlijk veel eerder dan die Mammoth. Alleen er lijkt geen hotkey oid voor te zijn. Kan het gewoon niet of mis ik iets?
Anoniem: 216302
Hehe, sorry niet gezien, nja, ga ik heel t verhaal maar op de goede plaats nog een keer typen ^_^ geen mogelijkheid om het terug te krijgen? Scheelt nogal wat tijd
Wat een achterlijke pathfinding in dit spel zeg... het simpelste geval is al te moeilijk: neem twee grote units (bv mammoth tanks), klik ergens, en je ziet ze beiden naar hetzelfde punt proberen te gaan. Ze verdringen en vertragen elkaar. Echt, ik snap niet dat dit anno 2007 met zo'n grote naam als C&C nog kan.
Verder erg leuk, vermaak me wel. $#% #$#$#@ $@#$#@ Scrin Destroyers...
Oh ja! Daar erger ik me ook zo veel aan, verschrikkelijk! Als je groepje Mammoths hebt dan duurd het zo lang voor dat de units een beetje doorrijden!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
En toch vraag ik me af wat EA hiermee van plan is te doen...Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:19:
[...]
Nee, het is gewoon een exploit, en dat weet je best.

WTF?! Geweldigremsporus schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:32:
[...]
je mist iets: Houdt de rechter en linker muisknop tegelijk ingedrukt op de plaats van bestemming en verplaats je muis, je zal snel doorhebben wat ik bedoel.
Zie de opmerking die ik zojuist quotete, dat helpt erg in dat soort situatiesCascade schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:28:
Wat een achterlijke pathfinding in dit spel zeg... het simpelste geval is al te moeilijk: neem twee grote units (bv mammoth tanks), klik ergens, en je ziet ze beiden naar hetzelfde punt proberen te gaan. Ze verdringen en vertragen elkaar. Echt, ik snap niet dat dit anno 2007 met zo'n grote naam als C&C nog kan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 128025
Ik heb het gisteren geprobeerd in een Skirmish, maar krijg het niet gereproduceerd, laat het Mothership op de grond schieten in de buurt van een groepje buzzers (20) een paar gingen meteen kapot, wormhole geopend, buzzers erdoor, ze ontploffen wel maar geen kettingreactie, krijg helemaal geen kettingreactie met het mothership ook niet als ik deze naar de vijandelijk basis vlieg en daar een gebouw aanval, doe ik iets verkeerd waarschijnlijk maar wat??
Vindt de scrin wel lekker spelen als je ze een beetje gewend bent.
Een leuke tactic die ik gisteren bij een tegenstander meemaakte :
we speelde 2v2, en 1 tegenstander (GDI) bouwde 3 crane's en speelde het speelveld over door als een razende powerplants te bouwen
Hij begon linksboven en had zich een weg gebaand tot aan links onder aan de map. ( L - shape ) En telkens als je z'n uitbreiding wilde stoppen stonden er binnen no-time 3 a 6 Advanced Defense Cannons voor je neus.
Door deze suprise heeft die gozer nog gewonnen ook
we speelde 2v2, en 1 tegenstander (GDI) bouwde 3 crane's en speelde het speelveld over door als een razende powerplants te bouwen
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Replay please?glashio schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:35:
Een leuke tactic die ik gisteren bij een tegenstander meemaakte :
we speelde 2v2, en 1 tegenstander (GDI) bouwde 3 crane's en speelde het speelveld over door als een razende powerplants te bouwenHij begon linksboven en had zich een weg gebaand tot aan links onder aan de map. ( L - shape ) En telkens als je z'n uitbreiding wilde stoppen stonden er binnen no-time 3 a 6 Advanced Defense Cannons voor je neus.
In 1 van de drie replays die ik hier heb gepost gebeurd ook zoiets, de tegenstander speel wel met Nod, maar het idee blijft hetzelfde, je hebt dezelfde hoeveelheid tech gebouwen nodig.
Bij de tri-pods kan je een forcefield generator-upgrade
aanschaffen.. Is het ook mogelijk om dit schild te herstellen nadat deze beschadigd is? ( ook als hij helemaal weg is)
Apoc is terug op EA forums na een lang weekend en heeft aangekondigd dat hij donderdag een nieuwe podcast uitzend met de volgende punten:
-Muren
-mogelijkheid tot alternatieve muis setup (L+R omdraaine)
-En het belangrijkste, de worldbuilder.
Links vind je hier:
http://forums.ea.com/mboa...&tstart=0&threadID=211727
-Muren
Links vind je hier:
Geen idee of het al geopperd is, maar kun je je eigen basis daar niet tegen afschermen door zelf wat powerplants rond de openingen te plaatsen? Volgens mij kan ie er dan niet meer omheen bouwen. Je loopt natuurlijk wel het risico dat je vervolgens opgesloten zit omdat je obelisks eromheen gaat bouwen, maar dan heb je iig rustig de tijd om air units eruit te pompen.Rival24 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:39:
[...]
In 1 van de drie replays die ik hier heb gepost gebeurd ook zoiets, de tegenstander speel wel met Nod, maar het idee blijft hetzelfde, je hebt dezelfde hoeveelheid tech gebouwen nodig.
[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2007 10:47 ]
tis idd gewoon een tower rush... zeker in het begin is het irritant, mjah snél z'n bouwding slopen lost veel opRival24 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:39:
[...]
Dat wil zeggen dat je per se moet scouten om te weten wat je tegenstander aan het doen is. Eigenljik moet je dat altijd doen, maar in dit geval is het essentieel omdat het anders echt te laat is. Tevens heb je veel bouwcapaciteit nodig om meerdere powerplants tegelijk uit de grond te stampen, wat al veel geld kost. Ten derde is een powerplant in 2 schoten van een laser of sonic ding kapot..oisyn schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:46:
[...]
Geen idee of het al geopperd is, maar kun je je eigen basis daar niet tegen afschermen door zelf wat powerplants rond de openingen te plaatsen? Volgens mij kan ie er dan niet meer omheen bouwen. Je loopt natuurlijk wel het risico dat je vervolgens opgesloten zit omdat je obelisks eromheen gaat bouwen, maar dan heb je iig rustig de tijd om air units eruit te pompen.
Ik denk dat de enige manier om dit tegen te gaan is door met een engineer een tech gebouw te capturen of om het kapot te schieten samen met je ally. Aangezien zo'n defense tower spammer geen tanks of infantry heeft kun je daarna z'n base redelijk snel oprollen.
De eerste alinea is slechts theorie
Anoniem: 211560
Die kun je laten repairen/chargen (hoe je het ook noemt) bij je War factory of als je gdi unit's hebt bij je RIG.jens17 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:41:
Bij de tri-pods kan je een forcefield generator-upgradeaanschaffen.. Is het ook mogelijk om dit schild te herstellen nadat deze beschadigd is? ( ook als hij helemaal weg is)
Dat schild komt na verloop van tijd toch automatisch terug?
Anoniem: 211560
Hmm vaag ik had dat wel volgens mij.. Kan het anders zo zijn als je schild dood is dat je deze niet kan bijvullen? Net zoals je met de normale health hebt? Als een unit dood is kan die ook niet opnieuw tot leven komen.
Dat schild komt alleen terug als je een dode Tripod weer overneemt met een assimilator (engineer).
Een schild dat half kapot is kan ook niet gerepareerd worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Wmm op 18-04-2007 13:24 ]
scouten is altijd wel lastig vind ik.
als scrin zijne helemaal, buzzers leggen het altijd af tegen infanterie.
Gdi heeft een mooie radar, en pitbuls.
Nod shadow teams en buggies.
Scrin een veels te duur langzaam bouwend vliegtuigje
en een iets langzame seeker tank die snel stuk gaat en die je vaak niet kan bouwen als je neit voor tanks gaat, maar voor shocktroopers/vliegtuigen.
en een iets langzame seeker tank die snel stuk gaat en die je vaak niet kan bouwen als je neit voor tanks gaat, maar voor shocktroopers/vliegtuigen.
Als je dit tegen een goede speler voor mekaar krijgt...Hydra schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:19:
[...]
Nee, het is gewoon een exploit, en dat weet je best.
Tis geen taktiek, tis geen exploit. tis een gimmick.
Een erg grappige
Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind dan waardeloze muurtjes en de mogelijkheid tot het omdraaien van de knopjes is dit:Joost.B schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:46:
Apoc is terug op EA forums na een lang weekend en heeft aangekondigd dat hij donderdag een nieuwe podcast uitzend met de volgende punten:
-Muren
Links vind je hier:
The balance patch is being worked on, you will hear A LOT more about it in the C&C April podcast debuting this Thursday with the newsletter.
We're spending next week doing extensive balance testing on the patch as we push to get in to QA testing. We've still got a good amount of work and time on it, but its well underway.
The podcast will open up A LOT of discussion for sure.
-APOC
Met vliegtuigen kun je toch ook scouten? De finale van het toernooi dat ik een paar weken terug won werd geshoutcast. Ik heb die shoutcast later terug geluisterd en het kostte die lui een paar minuten om uit te vinden waarom ik in hemelsnaam met m'n orca's van links naar rechts over de map vloog vlak voor z'n base langs. Om te kijken waar die gast is met z'n tanks, of ie expand etcAnoniem: 155599 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:33:
scouten is altijd wel lastig vind ik.

[ Voor 30% gewijzigd door Wmm op 18-04-2007 13:49 ]
Gister waren we een potje aan het spelen, 3 man tegenover 3 AI hard turtles. Wij 3 team 1 en de AI met z'n 3e team 2.
Die ene map gebruikt met de EMP's en afscheiding in het midden (lekker veel sneaky achterom weggetjes). Maar tegenover 3 AI die allied zijn is het toch echt lastig. Ze zijn dan wel turtle, maar met z'n 3en zijn ze bizar efficient. Terwijl wij nog bezig waren hadden zij de hele map al volgebouwd (hun deel dan) en wij zijn niet echt traag met bouwen ofzo.
Met een rush tegen een turtle kun je het wel winnen, maar wij doen niet aan rushes, dus uiteindelijk hadden we verloren (het kwam neer op 1 tegen 1 op het einde waarbij hij net iets sterker was als ik).
Toch een super leuk potje en daar gaat het om
Die ene map gebruikt met de EMP's en afscheiding in het midden (lekker veel sneaky achterom weggetjes). Maar tegenover 3 AI die allied zijn is het toch echt lastig. Ze zijn dan wel turtle, maar met z'n 3en zijn ze bizar efficient. Terwijl wij nog bezig waren hadden zij de hele map al volgebouwd (hun deel dan) en wij zijn niet echt traag met bouwen ofzo.
Met een rush tegen een turtle kun je het wel winnen, maar wij doen niet aan rushes, dus uiteindelijk hadden we verloren (het kwam neer op 1 tegen 1 op het einde waarbij hij net iets sterker was als ik).
Toch een super leuk potje en daar gaat het om
weken terug? en heb jij een orka gebruikt voor scouting purposesWmm schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:47:
[...]
Wat ik persoonlijk veel belangrijker vind dan waardeloze muurtjes en de mogelijkheid tot het omdraaien van de knopjes is dit:
[...]
[...]
Met vliegtuigen kun je toch ook scouten? De finale van het toernooi dat ik een paar weken terug won werd geshoutcast. Ik heb die shoutcast later terug geluisterd en het kostte die lui een paar minuten om uit te vinden waarom ik in hemelsnaam met m'n orca's van links naar rechts over de map vloog vlak voor z'n base langs. Om te kijken waar die gast is met z'n tanks, of ie expand etc.
Wat doe je met de drie andere lege plekken?
Ik heb online nog niet echt een nut gevonden voor de vliegtuigen van gdi. Te duur snel kapot door base defenses en het duurt een eeuwigheid voordat je er vier hebt.
ik heb een probleem met het online spelen als ik automatch doe.
Ik heb het stuk of 10 keer geprobeerd, maar 9 van de 10 keer geeft ie een error dat ie niet kan connecten met de andere player. Vervolgens dat ik naar opties moet gaan en refresh nat moet aanklikken. Als ik dat doe gebeurt er ook niet veel. Feit is wel dat ie het 1keer wel gedaan heeft.
Ligt dat nu aan mij? Wel vreemd dat ik 1x wel kan spelen dan.
Ik heb het stuk of 10 keer geprobeerd, maar 9 van de 10 keer geeft ie een error dat ie niet kan connecten met de andere player. Vervolgens dat ik naar opties moet gaan en refresh nat moet aanklikken. Als ik dat doe gebeurt er ook niet veel. Feit is wel dat ie het 1keer wel gedaan heeft.
Bij die "schepen" komen die schilden wel terug naar verloop van de tijdWmm schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:24:
Dat schild komt alleen terug als je een dode Tripod weer overneemt met een assimilator (engineer).

Later in de gameAnoniem: 155599 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:44:
[...]
weken terug? en heb jij een orka gebruikt voor scouting purposesKost nogal wat niet? (tijd en geld, voor airport en het bouwen van orca). In de tussentijd heb je wss toch al een rush moeten afslaan, dus als je zoiets te vroeg bouwt ben je het haasje.
Wat doe je met de drie andere lege plekken?
Ik heb online nog niet echt een nut gevonden voor de vliegtuigen van gdi. Te duur snel kapot door base defenses en het duurt een eeuwigheid voordat je er vier hebt.
Orca's zijn niet super nuttig nee, iig niet bij verdedigen in je base. Aanvallend zijn ze wel nuttig voor hit en runs op harvesters en als ondersteuning bij een aanval. Als je tegenstander met z'n tanks in je base staat maakt ie die Orca's wel af zodra ze moeten reloaden. Dat is dan ook het grote nadeel van Orca's, het reloaden.
Hm, dunno. Ik heb nog niet echt zo'n "verloop van tijd" meegemaakt denk ik-LA- schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:24:
[...]
Bij die "schepen" komen die schilden wel terug naar verloop van de tijd
Ligt niet altijd aan jouw. Maar als het 9 van de 10 keer niet werkt zit het ook wat mis bij jou. In de manual staan de poorten, zet die openRooT schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:49:
ik heb een probleem met het online spelen als ik automatch doe.
[ Voor 31% gewijzigd door Wmm op 18-04-2007 17:31 ]
Anoniem: 79815
Voor de mensen die elkeer NOD bashen ik wil niet veel zeggen maar als die mensen beetje receach hadden gedaan hadden ze geweten, dat bijna alle top spelers van de wereld bijna alleen met NOD spelen, dus als ze daarmee in de top 10 van de wereld staan dan zal NOD echt nog zo slecht niet zijn..
Als je niet met NOD kan spelen ben je gewoon niet goed genoeg klaar, GDI is maar voor tank rushers vind ik, NOD is echt tactiek en en zeer goed alles uitstippelen, heb nu een tactiek gevodnen met nod die zo een hard computer neerhaalt, ik ga es kijken of die vruchten afwerpt online binnenkort
Als je niet met NOD kan spelen ben je gewoon niet goed genoeg klaar, GDI is maar voor tank rushers vind ik, NOD is echt tactiek en en zeer goed alles uitstippelen, heb nu een tactiek gevodnen met nod die zo een hard computer neerhaalt, ik ga es kijken of die vruchten afwerpt online binnenkort
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 19-04-2007 01:43 ]
Opvallend dat het switchen van die knoppen elke keer door de community weer aangedragen moet worden voor EA dit er (mogelijk) weer in doet.Joost.B schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:46:
-Muren
Links vind je hier:
Het switchen van knoppen vind ik als linkspoot (That was lefthanded...) al iets, maar ik zou toch graag de old-school CnC instellingen terugzien. Gewoon alles met één knop units selecteren en aanvallen etc.
Ik heb het voordeel van selecteren met de ene knop en aanvallen/verplaatsen met de andere nog niet echt gevonden.
Ik heb het voordeel van selecteren met de ene knop en aanvallen/verplaatsen met de andere nog niet echt gevonden.
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
is de map editor al uit?
ik heb gisteren online iemand gezien met een game die heette "map Test" en een ster ervoor die aangaf dat het geen officiele map is, kon helaas niet joinen, want de game was al vol.
ik heb gisteren online iemand gezien met een game die heette "map Test" en een ster ervoor die aangaf dat het geen officiele map is, kon helaas niet joinen, want de game was al vol.
orca's gebruiken bij hit and run aanvallen op harvestersWmm schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:29:
[...]
Orca's zijn niet super nuttig nee, iig niet bij verdedigen in je base. Aanvallend zijn ze wel nuttig voor hit en runs op harvesters en als ondersteuning bij een aanval. Als je tegenstander met z'n tanks in je base staat maakt ie die Orca's wel af zodra ze moeten reloaden. Dat is dan ook het grote nadeel van Orca's, het reloaden.
eens kijken of dat gaat werken
Moet denk ik wel redelijk snel in het begin gebeuren aangezien dan een kappotte harvester meer effect heeft.
Hoeveel orca's nodig om een harvester kapot te krijgen? (ik heb het spel gedeinstaleerd uit zelfbescherming ^_^, van het weekend weer spelen)
Anoniem: 79815 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 01:40:
succes
maar goed gekkigheid terzijde wat is je geweldige taktiek dan?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 19-04-2007 11:44 ]
Onmiddelijk voor Orca's gaan is niet goed, eerst zorgen voor wat tanks anders wordt je zo overrompeld. Maar zo succesvol is het niet om met Orca's harvesters aan te vallen, je krijgt met 4 Orca's 1.5 harvester dood (ligt aan tegen welke faction je speelt, hitpoints verschillen beetje) maar de volgende keer dat je langskomt zal hij vast wel wat antiair hebben en je Orca's zijn dan zo dood.Anoniem: 155599 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:43:
[...]
orca's gebruiken bij hit and run aanvallen op harvesters
Moet denk ik wel redelijk snel in het begin gebeuren aangezien dan een kappotte harvester meer effect heeft.
Hoeveel orca's nodig om een harvester kapot te krijgen? (ik heb het spel gedeinstaleerd uit zelfbescherming ^_^, van het weekend weer spelen)
ik heb het dus gekregen van mijn vriendin en ben het volop aan het spelen nu.
Ik heb 2 missies gehad nu die ik vrij moeilijk vond...
Ik ben in de missie in Cairo geweest, waarbij je die nuke moet tegenhouden. Ingame wordt gezegd dat de basis well defended is en dat ik een andere omweg moet zoeken om door te breken.
Nou ik heb dit zeker 5x geprobeerd (binnen 7 minuten wordt de bom gelanceerd).
Ik heb 1 poging gehad met 12 orca's langs de bergketen omhoog om de powerplants uit te schakelen....maar dit mocht niet baten, alle 12 orca's waren zo weg.
Ik heb de missie uiteindelijk gehaald door 2 harvesters te bouwen, war factory, techcenter en dan heb ik zeker 10 mammoths gebouwd met railgun upgrade en gewoon via de ingang naar binnen gerushed. 19 seconde voor het einde van de countdown was het me gelukt om die nuke uit te schakelen. Alle mammoths kwijtgeraakt. Bonus objective DESTROY OR CAPTURE NOD POWER PLANTS is niet gelukt terwijl ik alles gemold had (heb de hele kaart afgezocht met 25 mammoths).
vraag 1: Wat wordt nu bedoeld met die omweg en hoe meot ik dit doen?
vraag 2: wat deed ik verkeerd om die bonus objective niet te halen?
Ik ben in een missie in Croatia nu, waarbij ik de overgebleven basis stand moet laten houden tegen NOD (vallen van 4 kanten aan) en alle defenses zijn offline door power gebrek. Later krijg je reinforcements die dan klem zitten en dan moet helpen.
Wat ik ook doe:
- harvesters bouwen zodat ik een leger tanks kan maken
- de defenses online krijgen
het maakt niet uit, OF de warfactory OF de barracks worden me altijd gemold, ondanks alle pogingen.
En je moet met de troepen die je hebt, die incoming MCV begeleiden en daar faal ik dus. Dus als ik die MCV terug moet geleiden gaat het fout (maar tot daar komen is ook al vrij moeilijk).
Er blijven van die suicide mannetjes komen, echt een stuk of 30 ofzo en dan is het voorbij. Gisternacht tot half 3 geprobeerd, maar het lukt me dus niet.
iemand goeie tips?
Ik heb 2 missies gehad nu die ik vrij moeilijk vond...
Ik ben in de missie in Cairo geweest, waarbij je die nuke moet tegenhouden. Ingame wordt gezegd dat de basis well defended is en dat ik een andere omweg moet zoeken om door te breken.
Nou ik heb dit zeker 5x geprobeerd (binnen 7 minuten wordt de bom gelanceerd).
Ik heb 1 poging gehad met 12 orca's langs de bergketen omhoog om de powerplants uit te schakelen....maar dit mocht niet baten, alle 12 orca's waren zo weg.
Ik heb de missie uiteindelijk gehaald door 2 harvesters te bouwen, war factory, techcenter en dan heb ik zeker 10 mammoths gebouwd met railgun upgrade en gewoon via de ingang naar binnen gerushed. 19 seconde voor het einde van de countdown was het me gelukt om die nuke uit te schakelen. Alle mammoths kwijtgeraakt. Bonus objective DESTROY OR CAPTURE NOD POWER PLANTS is niet gelukt terwijl ik alles gemold had (heb de hele kaart afgezocht met 25 mammoths).
vraag 1: Wat wordt nu bedoeld met die omweg en hoe meot ik dit doen?
Ik ben in een missie in Croatia nu, waarbij ik de overgebleven basis stand moet laten houden tegen NOD (vallen van 4 kanten aan) en alle defenses zijn offline door power gebrek. Later krijg je reinforcements die dan klem zitten en dan moet helpen.
Wat ik ook doe:
het maakt niet uit, OF de warfactory OF de barracks worden me altijd gemold, ondanks alle pogingen.
En je moet met de troepen die je hebt, die incoming MCV begeleiden en daar faal ik dus. Dus als ik die MCV terug moet geleiden gaat het fout (maar tot daar komen is ook al vrij moeilijk).
Er blijven van die suicide mannetjes komen, echt een stuk of 30 ofzo en dan is het voorbij. Gisternacht tot half 3 geprobeerd, maar het lukt me dus niet.
iemand goeie tips?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Deathchant schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:10:
Wat ik ook doe:
iemand goeie tips?
spoiler:
In eerste instantie bij iedere ingang één defense online, verder in twee hoeken (pakte zelf NE en SW) AA online. Verder alles asap repairen. Daarna paar predators bij de noordelijke en oostelijke ingangen en APC's met riflesquads bij de zuidelijke en westelijke ingangen. Vooral op je tanks en defenses letten zodat je ze tijdig kan repairen. Daarna heb ik wat buggy's gemaakt om in iedere hoek neer te zetten als AA. Toen een lading predators en vijf APC's met engineers gemaakt en de noordoostelijke basis aangevallen, gebouwen veroverd en wat AA neergezet omdat het enige waardoor je daar aangevallen gaat worden vliegtuigen is. Toen rustig basis opgebouwd, vliegtuigen gemaakt, tanks gerepaired, etc. Met een tanksquad en wat APC's met riflemen de MCV opgehaald en naar m'n basis gereden. Vliegtuigen op de zuidwestelijke infantry base en een lading chrono soldaatjes, Venoms en m'n special drops (para's, etc) die airbase in het zuidoosten weggewerkt.
wat jammer is trouwens dat je units niet kunt verkopen op een repair bay/vliegveld ^_^Wmm schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:04:
[...]
Onmiddelijk voor Orca's gaan is niet goed, eerst zorgen voor wat tanks anders wordt je zo overrompeld. Maar zo succesvol is het niet om met Orca's harvesters aan te vallen, je krijgt met 4 Orca's 1.5 harvester dood (ligt aan tegen welke faction je speelt, hitpoints verschillen beetje) maar de volgende keer dat je langskomt zal hij vast wel wat antiair hebben en je Orca's zijn dan zo dood.
(2/3 harvesters dood, tegenstander allerlei anti air bouwen) vervolgens je air verkopen en em met tanks bestoken
in redzone kun je wss wel een paar harvesters uitschakelen aangezien dat achterste groene veld redelijk ver van de units zitten.
maar goed 1 orca kost 1.2 harvester volgens mij... gaat niet echt werken dus volgens mij dan als ze met zijn 4'en 1 kapot krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 19-04-2007 12:24 ]
Anoniem: 79815
Ja als ik hem specifiek ga uitleggen dan ben ik nog wel even bezig maar begin met crane dan 2 refineries dan 2 power plants, het de truuck van mij is om zo snel mogelijk een tech lab te bouwen met laser upgrade en terzijner tijd de basis te verdedigen met infantry. Ik bouw dus de war factories pas als de tec lab er staat, in die tussentijd heb ik ook 2 cranes en bouw ik als een gek stealth tanks en scorpions, als dat gedaan is deel ik ze in in 4 groepen en ze ze alle 4 op aggresive (zodat ze alles en iederen met of zonder haar aanvallen) daarna stel ik in via way points dat ze van 4 kanten de basis van de vijand in rijden. Wat er dan gebeurt is dat al je tanks versprijd zitten over de vijand zijn hele basis. En niet in een groepje komen aanstormen, meestal is de hard computer zo dood als wat bij een eerste aanval, tijden sde eerste aanval maak je natuurlijk weer nieuwe tanks aan. Tevens bombadeer je zijn havesters met vliegtuigen. Maar meestal is een stuk of 30 scorps en 10 stealth tanks voldoende (mits je ze je van 4 kanten laat komen)Anoniem: 155599 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:43:
[...]
orca's gebruiken bij hit and run aanvallen op harvesters
[...]
![]()
succeseen hard computer neerhalen
![]()
maar goed gekkigheid terzijde wat is je geweldige taktiek dan?
Wat ook belangrijk is om ze te laten versprijden met crtl + x, wat veel mensen doen is maar van 1 kant aanvallen en oko nog eens in een groep, ik rijd gewoon de basis in ongeacht de verdeding die er omheen staat. (want ze vallen toch wel aan met aggresive) soms is het aan te raden om achteruit de basis in te rijden overigens
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 19-04-2007 12:47 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!