[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.958 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Deathchant schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:10:
ik heb het dus gekregen van mijn vriendin en ben het volop aan het spelen nu.
Ik heb 2 missies gehad nu die ik vrij moeilijk vond...

Ik ben in de missie in Cairo geweest, waarbij je die nuke moet tegenhouden. Ingame wordt gezegd dat de basis well defended is en dat ik een andere omweg moet zoeken om door te breken.
Nou ik heb dit zeker 5x geprobeerd (binnen 7 minuten wordt de bom gelanceerd).
Ik heb 1 poging gehad met 12 orca's langs de bergketen omhoog om de powerplants uit te schakelen....maar dit mocht niet baten, alle 12 orca's waren zo weg.
spoiler:
Zone troopers bouwen, helemaal aan de linkerkant van de rotspartij eroverheen jetpacken, doorlopen naar achterin z'n basis (laat z'n gebouwtjes nog maar even voor wat ze zijn) en dan kun je daar rustig z'n powerplants kapot maken :). Laat de troopers daar gewoon staan, telkens als de nuke weer online komt sloop je de powerplants weer. Over het algemeen zal de AI niet veel gehoor geven aan je troopers, af en toe een paar units ofzo, maar met 4 a 5 squads aan zone troopers stelt dat geen zak voor

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 79815 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:43:
[...]

Ja als ik hem specifiek ga uitleggen dan ben ik nog wel even bezig maar begin met crane dan 2 refineries dan 2 power plants,
verkoop je ook een refinery? aangezien een refinery ook met 2 harvesters overweg kan.
en bouw je er dus 4? en verkoop je er 2 aangezien anders je economie een beetje laag is.
het de truuck van mij is om zo snel mogelijk een tech lab te bouwen met laser upgrade en terzijner tijd de basis te verdedigen met infantry. Ik bouw dus de war factories pas als de tec lab er staat, in die tussentijd heb ik ook 2 cranes
is die derde crane ook echt nodig? aangezien je wel veel geld moet hebben om constant gebouwen te blijven bouwen.
en bouw ik als een gek stealth tanks en scorpions, als dat gedaan is deel ik ze in in 4 groepen en ze ze alle 4 op aggresive (zodat ze alles en iederen met of zonder haar aanvallen) daarna stel ik in via way points dat ze van 4 kanten de basis van de vijand in rijden. Wat er dan gebeurt is dat al je tanks versprijd zitten over de vijand zijn hele basis. En niet in een groepje komen aanstormen, meestal is de hard computer zo dood als wat bij een eerste aanval, tijden sde eerste aanval maak je natuurlijk weer nieuwe tanks aan. Tevens bombadeer je zijn havesters met vliegtuigen. Maar meestal is een stuk of 30 scorps en 10 stealth tanks voldoende (mits je ze je van 4 kanten laat komen) ;)
stealth bombers tegen harvesters ^_^ die is mss beter als die orca's
2bombers killt 1 harvester?

Als je ze zo verspreid laat aanvallen met control X dan is je vuur kracht niet geconcentreerd. die van je tegenstander wellicht wel. Dus hij schiet met 10/20 tanks tegelijkertijd op 1 van jou tank die dan dood is. met jou agressive stance is alles een beetje beschadigt, maar kan het nog wel schieten.
jij stormt binnen met 30 tanks zijn 20 tanks schieten een voor jouw tanks af terwijl jij ze allemaal een beetje beschadigt dan zit jij in no time met 10 tanks en hij met 20 beschadigde tanks bijvoorbeeld :)

Verder een online tankrush met Nod infanterie tegen houden is best moeilijk.
1. je barracks zijn zo kapot
2. scorpions rijden je mannetjes zo plat
3. scrin's swarm van 1000 credits maakt ook zo je infanterie kapot

Maar coole taktiek van meerdere flanken aanvallen. Ik wil ook nog eens zoiets doen van een voor en een zijkant (aangezien de zijkant van tanks zwakker zijn)
maar dat is nogal een probleem aangezien je goed moet timen en bij verkeerde timing hij eerst met al zijn tanks ff kan losgaan op de helft van jouw tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:30:
[...]

verkoop je ook een refinery? aangezien een refinery ook met 2 harvesters overweg kan.
en bouw je er dus 4? en verkoop je er 2 aangezien anders je economie een beetje laag is.

[...]

is die derde crane ook echt nodig? aangezien je wel veel geld moet hebben om constant gebouwen te blijven bouwen.

[...]

stealth bombers tegen harvesters ^_^ die is mss beter als die orca's
2bombers killt 1 harvester?

Als je ze zo verspreid laat aanvallen met control X dan is je vuur kracht niet geconcentreerd. die van je tegenstander wellicht wel. Dus hij schiet met 10/20 tanks tegelijkertijd op 1 van jou tank die dan dood is. met jou agressive stance is alles een beetje beschadigt, maar kan het nog wel schieten.
jij stormt binnen met 30 tanks zijn 20 tanks schieten een voor jouw tanks af terwijl jij ze allemaal een beetje beschadigt dan zit jij in no time met 10 tanks en hij met 20 beschadigde tanks bijvoorbeeld :)

Verder een online tankrush met Nod infanterie tegen houden is best moeilijk.
1. je barracks zijn zo kapot
2. scorpions rijden je mannetjes zo plat
3. scrin's swarm van 1000 credits maakt ook zo je infanterie kapot

Maar coole taktiek van meerdere flanken aanvallen. Ik wil ook nog eens zoiets doen van een voor en een zijkant (aangezien de zijkant van tanks zwakker zijn)
maar dat is nogal een probleem aangezien je goed moet timen en bij verkeerde timing hij eerst met al zijn tanks ff kan losgaan op de helft van jouw tanks.
dat verkopen is mischien een goeie, maar op elke tactiek is er wel iets te vinden, er bestaat geen perfecte tactiek, ik kan je wel zeggen dat zon versprijding tactiek erg effecteif is omdat je tanks op 30 verscillende plaatsen tegelijk staan.

Ik ben overigens vergeten te vermelden datik ook vaak tiberium in de basis gooi om vervolgens een catalyst erop te gooien, ook een mjinen veld op een groepje tanks of infantry gooien is meesterlijk :P

Ja 2 stealth bomber maken 1 harvesters kapot, this leuk als je 12 van die dingen hebt kan je in 1 slag 6 havesters mollen, dat is echt overkill voor de tegenstander zijn economie

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 19-04-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:51:
[...]

dat verkopen is mischien een goeie, maar op elke tactiek is er wel iets te vinden, er bestaat geen perfecte tactiek, ik kan je wel zeggen dat zon versprijding tactiek erg effecteif is omdat je tanks op 30 verscillende plaatsen tegelijk staan.

Ik ben overigens vergeten te vermelden datik ook vaak tiberium in de basis gooi om vervolgens een catalyst erop te gooien, ook een mjinen veld op een groepje tanks of infantry gooien is meesterlijk :P

Ja 2 stealth bomber maken 1 harvesters kapot, this leuk als je 12 van die dingen hebt kan je in 1 slag 6 havesters mollen, dat is echt overkill voor de tegenstander zijn economie
wanneer ga je online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
btw als je tegenstander zijn economie goed gebruikt (let op goed ofwel constant units pompen en telkens bijna 0 credits over houden) dan maakt het weinig uit wanneer je de harvesters wilt neerhalen.
Zodra hij geen harvesters meer heeft moet hij alle ques stoppen cancelen en met geluk kantie dan een als hij optijd is met cancelen 1 of 2 harvesters maken. Met pech zal hij een gebouw moeten sellen. Al deze stappen kost tijd en die tijd kan je goed gebruiken om je aanval in te zetten en hem te slim af zijn en dus een stap voor hem te zijn :)
Imo een groot voordeel op elk moment van een match zowel int begin als in een later stadium (mits de oppo zijn economie constant goed gebruikt voor ques etc.)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijgertje84 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:53:
btw als je tegenstander zijn economie goed gebruikt (let op goed ofwel constant units pompen en telkens bijna 0 credits over houden) dan maakt het weinig uit wanneer je de harvesters wilt neerhalen.
Zodra hij geen harvesters meer heeft moet hij alle ques stoppen cancelen en met geluk kantie dan een als hij optijd is met cancelen 1 of 2 harvesters maken. Met pech zal hij een gebouw moeten sellen. Al deze stappen kost tijd en die tijd kan je goed gebruiken om je aanval in te zetten en hem te slim af zijn en dus een stap voor hem te zijn :)
Imo een groot voordeel op elk moment van een match zowel int begin als in een later stadium (mits de oppo zijn economie constant goed gebruikt voor ques etc.)
veel uit dus bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
klote EA...
nu begint het me onderhand wel een beetje de keel uit te komen dat ze steeds maar crashen of hun servers offline halen...
zorg er dan voor dat we ook kunnen online spelen zonder die brakke EA servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:44
Als hij die strat online probeert haalt ie het techlab niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Thrills33ka schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:11:
klote EA...
nu begint het me onderhand wel een beetje de keel uit te komen dat ze steeds maar crashen of hun servers offline halen...
zorg er dan voor dat we ook kunnen online spelen zonder die brakke EA servers
Hamachi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
nee die weinig ging over het feit van wanneer tijdens de match je de harvesters gaat mollen ;) (mits dus bla bla)
als je na langere tijd pas doen en zorgt dat je het grote leger/rush van hem kunt stoppen weerhoud je heb een tijdje van nog zon invasie en geeft jou de tijd om iets te bedenken/handelen dus :)

tis niets minder dan tijd winnen en daar voordeel uit te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tijgertje84 op 19-04-2007 16:22 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Anoniem: 79815 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:43:
[...]
Wat ook belangrijk is om ze te laten versprijden met crtl + x, wat veel mensen doen is maar van 1 kant aanvallen en oko nog eens in een groep, ik rijd gewoon de basis in ongeacht de verdeding die er omheen staat. (want ze vallen toch wel aan met aggresive) soms is het aan te raden om achteruit de basis in te rijden overigens ;)
kun je me dit even uitleggen met een voorbeeld, aangezien het namelijk zo is dat je tanks aan de voorkant een stuk sterker zijn als aan de achterkant of zijkant en is het dus belangrijk tijdens een aanval achteruit weg te rijden met beschadigde tanks om zo min mogelijk schade op te lopen

ik zou iig niet achteruit op een partij base defense afrijden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

De Gesnaakte schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:31:
[...]

kun je me dit even uitleggen met een voorbeeld, aangezien het namelijk zo is dat je tanks aan de voorkant een stuk sterker zijn als aan de achterkant of zijkant en is het dus belangrijk tijdens een aanval achteruit weg te rijden met beschadigde tanks om zo min mogelijk schade op te lopen

kun je uberhaupt achteruit rijden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De Gesnaakte schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:31:
[...]

Vooruit op de defense inrijden, en zodra je erlangs gaat in z'n achteruit verder :P. Als je dan ook nog tot achter z'n gebouwtjes (of wat je target ook is) doorrijdt dan hoeven ze vervolgens ook niet om te draaien om de gebouwen te slopen - je hebt dan de target en de aanvallende tanks aan dezelfde kant, zodat je meer kunt incasseren terwijl je je sloopwerk uitvoert :)
Anoniem: 102844 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 17:33:
[...]

kun je uberhaupt achteruit rijden? :+
'd' ;)

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 19-04-2007 18:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:34:
[...]

Als hij die strat online probeert haalt ie het techlab niet eens...
ja ach ^_^
maar er zijn ook zat noob games waar je gewoon rustig kunt spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

.oisyn schreef op donderdag 19 april 2007 @ 18:24:
[...]

Vooruit op de defense inrijden, en zodra je erlangs gaat in z'n achteruit verder :P. Als je dan ook nog tot achter z'n gebouwtjes (of wat je target ook is) doorrijdt dan hoeven ze vervolgens ook niet om te draaien om de gebouwen te slopen - je hebt dan de target en de aanvallende tanks aan dezelfde kant, zodat je meer kunt incasseren terwijl je je sloopwerk uitvoert :)

[...]

'd' ;)
Ja zoiets als hij zegt , maar meestal doe ik dat niet als er veel schade is dan laat ik ze achteruit teug ijden, als ze op aggresive staan blijven ze schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
weet iemand waar ik me online id kan zien vandaan halen?

edit:
blijkbaar mag je die zelf verzinnen leuk dat ze het er bij zetten

[ Voor 40% gewijzigd door InfoTracer op 19-04-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

echt irritant, ik krijg die missie in Kroatië niet gedaan, dat je je kamp staande moet houden met energie gebrek en het ontbreken van een constructionyard (die later aan komt) als ik die terug ga brengen naar m'n kamp dan heb ik daar te kort mankracht over om de rest te verdedigen, zodat ik aankom en dan is alles vernietigt en staat de vijand me al op te wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08-2021

AeroTech2

The One doesn't excist

Heb net CC3 op me pc gezet en patch 1.04 eroverheen gegooid alleen als ik het spel start en dan skirmish kies valt het spel na 2 min weer uit.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Wieowie kan mij helpen?

gr.

\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:14

Rhapsody

In Metal We Trust

AeroTech2 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:57:
Heb net CC3 op me pc gezet en patch 1.04 eroverheen gegooid alleen als ik het spel start en dan skirmish kies valt het spel na 2 min weer uit.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Wieowie kan mij helpen?

gr.
Als je zo weinig info geeft kan ik je in ieder geval niet helpen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroTech2

AeroTech2

The One doesn't excist

Rhapsody schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:58:
[...]
Als je zo weinig info geeft kan ik je in ieder geval niet helpen.
Ok heb patch 1.4 eroverheen gegooid + cnc3game (van 8.29mb)

Speel op een laptop

Core duo T2250 1.73Ghz
1gb ddr2
120gb sata hd
Intel graphic card 128mb shared

\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Waarschijnlijk is je grafische kaart niet goed genoeg maar dan zou ie t uberhaupt niet moeten doen en niet na 2 min pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
AeroTech2 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 20:00:
[...]

Speel op een laptop

Core duo T2250 1.73Ghz
1gb ddr2
120gb sata hd
Dit is dan wel niet het Tech gerelateerde forum, maar om toch iets te helpen zou ik toch even kijken of er nieuwe(re) drivers zijn voor je grafische kaart en chipset en je zou even een memtest kunnen uitvoeren om te kijken of je geheugen misschien een foutje bevat.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:05
GoldenSample schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:55:
echt irritant, ik krijg die missie in Kroatië niet gedaan, dat je je kamp staande moet houden met energie gebrek en het ontbreken van een constructionyard (die later aan komt) als ik die terug ga brengen naar m'n kamp dan heb ik daar te kort mankracht over om de rest te verdedigen, zodat ik aankom en dan is alles vernietigt en staat de vijand me al op te wachten :'(
Zet zoveel mogelijk van de verdediging uit, zodra je op de radar vijanden ziet, zet je de wapens aan die kant aan. En vergeet niet dat je wel tanks en infantry kan maken. (ik zou wat APC's met infantry erin maken, erg handig tegen die suicide,gastjes die je constructionyard proberen te mollen.

Tip: aan de rechterkant komen de meeste tanks ( bijv 2 extra predators erbij zetten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Als je niks aan het bouwen ben kan je ook je barracks en war factory uitzetten. Dan heb je weer wat extra stroom om turrets aan te zetten :). Vooral handig als je units uit je basis wegstuurd om je MCV op te halen.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

spoiler:
Bouw APCs en stop daar missile infantry in. Werkt erg goed tegen air en tanks, dus dan kun je al je AA uitzetten. Zet aan de noord- en oost-kant slechts 1 van de twee turrets aan, en aan de zuid- en west-kant gewoon beide torentjes. Zorg ook dat je ten aller tijden minstens 2 tot 3 harvesters aan het werk hebt om geld binnen te halen - ze zullen aangevallen worden dus hou het in de gaten. Blijf er voor de rest gewoon APCs en missile infantry eruit pompen om aan je 4 ingangen te zetten, en wissel de wacht af en toe af met voertuigen die al vrij kapot zijn zodat die weer kunnen repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

net een hard AI balanced vernietigd in 14 minuten...not to bad if I say so myself :)

(met nod tegen gdi)

[ Voor 12% gewijzigd door Shva op 20-04-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Maak gelijk 4 extra schietertjes. Samen met die 2 die je al hebt, kan je 3 groepen bij de west en zuidingang plaatsen. Deze moet je dan wel in laten graven. Dan hoeven die torens niet eens meer aan aan die kant.

Intussen zet je je tanks aan de oost en noordingang. De schiettorens zet je aan en ook de turret in de N/O hoek, samen met de pitbull. Daarmee kan je je base goed verdedigen zonder ook maar iets aan powermanagement te doen.

Daarna als een gek missile launchers trainen die je in alle hoeken zet, en tegelijkertijd een stuk of 10 APCs (als je tijd hebt, gelijk de launchers in de APC's plaatsen).
Dan is het echt kinderspel. Intussen een stuk of 6 tanks maken. en je zit gebakken.
Hierna gewoon APC/launchers maken.

Zodra je de convoy moet ophalen, je legertje APC's en missile launchers naar de eerste zuidwest-base. Die kan je makkelijk uitroeien. Wel even terug gaan om te healen en dan rustig met je APC-legertje die paar gebouwen uitschakelen.

Zijn jullie klaar, gelijk techtree opbouwen en je APClaunchers vervangen door APCzoners en de NO-base uitroeien.
Daarna is het maar geld verzamelen en de laatste base uitschakelen met je predators, pitbulls, zoners en APC-launchers. zoners kunnen zelf op de heuvel komen. De rest gewoon even veilig op de bovenste hoek laten afzetten door een vliegtuigje

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:14

Rhapsody

In Metal We Trust

[...]

Speel op een laptop

Core duo T2250 1.73Ghz
1gb ddr2
120gb sata hd
Ik heb ook het vermoeden dat het aan je videokaart ligt.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
spoiler:
5 a 6 APC met Riflemen bij de 2 bruggen plaatsen.
Waarom APC en geen ingegraafde RifleMen, zodra blackhand's komen bij je riflemen flamen ze die units van je uit de gebouwen.

Zodra dit goed gaat kan je die gun towers uit schakelen, waardoor je aa aan kan zetten.
Pitbulls of Rocket men plaatsen bij AA.

2 tanks bij oost ingang plaatsen 2 tanks bij noord ingang plaatsen, Zodra deze 4 hero status hebben in midden van basis zetten en 4 nieuwe tanks er neer zetten. Tanks bouwen Paar engineers erbij.
Basis boven aanvallen met de 4 hero tanks plus een paar extra verder met engineer Power plant pakken.

Zelfde army alleen + APC rifle en APC Grenades (voor de garrisoned gebouwen) Basis onder aan vallen. Laat een aantal tanks halverwegen ophalen reinforcements staan. Met de rest de reinforcements halen.

Basis maken met een airfield.
Je army oplaten halen met call for transport platsen in bovenste puntje net buiten de verdedigings en gezichts veld van venoms neer zetten.

Rest spreek voor zich
Werkt ook op hard wellicht een paar APC's en Tanks meer nodig

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:03

Rem

[...]

Speel op een laptop

Core duo T2250 1.73Ghz
1gb ddr2
120gb sata hd
Als shader detail op low staat, zet het dan even op medium, dit schijnt bij sommige mensen met een flaptop te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

6pack15 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:11:
[...]

Zet zoveel mogelijk van de verdediging uit, zodra je op de radar vijanden ziet, zet je de wapens aan die kant aan. En vergeet niet dat je wel tanks en infantry kan maken. (ik zou wat APC's met infantry erin maken, erg handig tegen die suicide,gastjes die je constructionyard proberen te mollen.

Tip: aan de rechterkant komen de meeste tanks ( bijv 2 extra predators erbij zetten )
Tjonge Tjonge, op internet vind je meer dan genoeg Walktroughs die je kunnen helpen. Voor deze missie geldt dat je Rechts & Boven anti-Vehicle bouwt, en Links & Onder anti-mannetjes :)
Appeltje Eitje...., btw, bouw leger van 12 tanks/apc+rocket en rij boven de basis in dan heb je er geen last meer van.

Verder Boven 2 x anti-tank aan, rechts 2 x anti tank aan.
Links 1 x aan, en onder 1 x aan, en rechtsboven anti-air aan.
Verder heb je dan nog 1 over om her en der te switchen, verder gewoon Units bouwen !

Tip 2: Walktrough op internet raadplegen http://www.gamespot.com/features/6168146/p-2.html

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 20-04-2007 10:52 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Rhapsody schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 07:25:
Ik heb ook het vermoeden dat het aan je videokaart ligt.
Dat weet ik wel zeker, want ik geloof dat geen enkele onboard videokaart word ondersteund door C&C3, correct me if I'm wrong... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-07 21:55

TrailBlazer

Karnemelk FTW

GJ-tje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:55:
[...]
Dat weet ik wel zeker, want ik geloof dat geen enkele onboard videokaart word ondersteund door C&C3, correct me if I'm wrong... :)
jahoor mijn onboard videokaart op mijn asus nog wat moederbord werkte prima onder C&C niet voorruit te branden maar de ATIkaart die ik eerst had was geen 5 seconden stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroTech2

AeroTech2

The One doesn't excist

GJ-tje schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:55:
[...]
Maar ik kan het wel zo'n 2 min. spelen.
+ mijn onboard videokaart in de laptop ondersteunt directx 9.0c en dat is wat je nodig hebt bij C&C3 dus dat vind ik een beetje raar.

\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:08
Heb CnC 3 nog niet online gespeeld en ben geen diehard rts gamer. Ik wil eigenlijk wel weten waarom jullie allemaal je tweede ref verkopen. Wat is de taktiek daar achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:12

mvds

Totally awesome!

SuperKneus schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:43:
Heb CnC 3 nog niet online gespeeld en ben geen diehard rts gamer. Ik wil eigenlijk wel weten waarom jullie allemaal je tweede ref verkopen. Wat is de taktiek daar achter?
Het is goedkoper en sneller dan een extra harvester bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 17:32
lady's and gentleman...

we have a worldbuilder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

waar dan ik zie nog niks staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10-07 22:29
kassemans schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:24:
lady's and gentleman...

we have a worldbuilder!
gratis bij aankoop van duke nukem forever?
op de site van EA staat nog niks....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
http://files.ea.com/downl...ilder/CC3Worldbuilder.exe

klik daar maar eens op mister funny man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:25
Erhmmm beetje zoeken met Google op "C&C3 Worldbuilder" doet wonderen... maar ja mensen zijn lui tegenwoordig...

C&C3 Worldbuilder

Edit...net te laat....

[ Voor 5% gewijzigd door chrisO op 20-04-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166305

hoe zit het eingelijk met die muren?
bij welke patch zitten/komen die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

chrisO schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:38:
Erhmmm beetje zoeken met Google op "C&C3 Worldbuilder" doet wonderen... maar ja mensen zijn lui tegenwoordig...

C&C3 Worldbuilder

Edit...net te laat....
tja ik kan het vreemd vinden maar ik vind het logischer als het ook gewoon aangekondigd zou zijn op de site van C&C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:31
Nou, lekker stukje code zeg die world builder.

Als ik hem opstart gaat het proces worldbuilder.exe lekker door met geheugen pakken tot ik zonder virtueel geheugen zit.

(draai zonder page file op 2 Gb DDR3 geheugen)

Misschien maar even page file aanzetten, maar ben ik de enige ? hij skyrocket in 1 min van 20 mb naar 1 gb voor hij daadwerkelijk wat laat zien behalve het loading schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
zolang het niet officieel is aangekondigd zou ik ervan af blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:31
Laat maar, heb het gefixed.

Programma werkt prima (ps tijgertje, ja kan (via via) hem gewoon van de ftp van ea halen).

Anyway, let op, gebruikt standaard (lees, start pas op) wanneer hij ongeveer 1040 MB geheugen heeft geladen. Vandaar dat hij eerder crashde.

Leuke opties though. Nu hopen dat de die hards een beetje toffe mappen gaan maken en ik ben weer tevree. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:53:
hij werkt perfect, ik kwam em tegen op cncden.com met een link naar ea, zal wel goed zijn dus.

het opstarten ervan neemt idd wat tijd in beslag.

anyway, zitten weer wat uurtjes knutselen aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroTech2

AeroTech2

The One doesn't excist

remsporus schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:56:
[...]

Als shader detail op low staat, zet het dan even op medium, dit schijnt bij sommige mensen met een flaptop te werken.
Hardstikke bedankt voor de tip want nu doet hij het weer om de shader detail op medium te zetten.

Danku _/-\o_

\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

YaNightmare schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:42:

Als ik hem opstart gaat het proces worldbuilder.exe lekker door met geheugen pakken tot ik zonder virtueel geheugen zit.

Misschien maar even page file aanzetten, maar ben ik de enige ? hij skyrocket in 1 min van 20 mb naar 1 gb voor hij daadwerkelijk wat laat zien behalve het loading schermpje.
IDD, hij gebruikt heel me virtuele geheugen, en tegen de tijd dat ie opstart kenk verder niks meer met me laptop :)
Laat iemand anders maar levels bouwen :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

YaNightmare schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:42:

Eh? Virtueel geheugen heb je uitgezet? En hij verbruikt al je virtuele geheugen zeg je? :S (Pagefile = virtueel geheugen)
Verder kan je nog geen DDR3 geheugen voor je mobo hebben.
Geheugen dat je koopt noemt men 'fysiek geheugen'.

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 20-04-2007 20:23 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Laatst online: 10-07 17:45
Windows Taakbeheer > Processen > Prioriteit > Laag

Done, programma werkt weer perfect.

Ook kun je schijnbaar generals maps inladen en exporteren naar cnc3 files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125883

Amaai O.o een Hard AI Balanced in 14m neer.

Ik word na amper 10 minuten gemold door een Medium AI...
'k heb dan wel base defense en een aantal een 10-tal tanken in m'n basis, maar het probleem is dat die AI altijd onmiddelijk de tiberium fields en andere cash pumps secured en bij gevolg ik al m'n engineers kwijt ben. Resultaat: ik 2000$, hij 9000$ / min.

En dan deinst ie niet eens terug om superwapens in te zetten. Tegen de tijd dat m'n powerplants terug online zijn volgt het nieuwe salvo al.

Zucht... zoveel moeilijker dan C&C Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10-07 22:29
Anoniem: 125883 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:57:

'k heb dan wel base defense en een aantal een 10-tal tanken in m'n basis, maar het probleem is dat die AI altijd onmiddelijk de tiberium fields en andere cash pumps secured en bij gevolg ik al m'n engineers kwijt ben. Resultaat: ik 2000$, hij 9000$ / min.

En dan deinst ie niet eens terug om superwapens in te zetten. Tegen de tijd dat m'n powerplants terug online zijn volgt het nieuwe salvo al.

scrin starten, 2 portals asap maken.
een paar buzzers, en voor de rest die anti-vehicle infantry pompen en naar de basis van de CPU sturen.
90% win tegen GDI en NOD op brutal binnen 4 minuten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Die laatste missie van NOD is super lastig.
Je moet de Scrin bewaken tegen GDI. Ze hebben 3 torentjes die niet kapot mogen.
Ondertussen mag je je basis opbouwen en GDI rijdt daar met een paar mamothtanks naar binnen om eens flink te huisvesten. Iemand idee'tjes...had al wat gelezen online maar nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

NeoMe schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:20:
Ondertussen mag je je basis opbouwen en GDI rijdt daar met een paar mamothtanks naar binnen om eens flink te huisvesten. Iemand idee'tjes...had al wat gelezen online maar nog niet gelukt.
Gewoon z.s.m. die Juggernaughts veroveren en zijn basis overhoop schieten :P

En tegelijkertijd Avatars blijven bouwen, en die tussen de Juggernaughts en de Scrin basis neerzetten, zodat ze naar boven toe kunnen aanvallen. Evt kan je ook gewoon een Emissary daar in dat "dal" plaatsen met 3-4 Obelisks erbij :P

Maar aan het begin iig zo snel mogelijk helemaal naar rechts gaan, en een basis bouwen bij de blauwe tiberium. 2-3 Obelisks zijn genoeg om daar te overleven.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een te toffe multiplayer gehad. tegen 2 top 1000 mensen die elkaar al kenden.

En ik moest het doen met iets met 2 of 3 dakjes ^^^.
Maar goed die 2 zouden dan wel random race kiezen.

DIe maat van mij die ging van het begin af aan in backwater brawl voor het midden.
En wat hij daar voor onverwachtige dingen deed.
Hij bouwde zelfs battlestations! frieking battlestations in multiplayer :D
zijn mcv was inmiddels al kapot geschoten maar die kerel had een warfac in het midden ook neergezet. dus daar kwam zijn 2de mcv
Ik was aan het bouwen beetje goede economie en snel techen voor towers. (was ook even vergeten een warfac te bouwen, maar daar kwam hij niet achter, vond het alleen nodig om mijn mannetjes uit een gebouw te schieten)

Toen ik de replay keek zag ik ook dat mijn rare maatje vanuit het midden een apc had volgestouwd met een engineer, had hij zijn tegenstander zijn tech building overgenomen ^O^ HELD
Later doet hij dat nog eens maar dan met een iets geldverspillender manier, maar toch
heerlijk die noobse onvoorspelbaarheid.

aangezien onze tegenstanders wel vreemd keken met zo'n pipo in het midden dachten ze van mmmwoah kan wel wat anders proberen. dus rood had vliegvelden vol die mijn torens kapot schoten.
Mijn tegenstander gebruikte trouwens zeer goed zijn emp dingen
en ik had eigenlijk weinig keus om aan die geldverspillende dingen te doen aangezien ik druk bezig was mijn maatje en mijn basis te verdigigen met sonic towers en tanks met af en toe mijn tegenstander vervelen. (ik had dan ook maar 3 speciale krachten oid)
Ik had gelukkig een goede economie ondertussen. En uiteindelijk heb ik ze weggevaagd.

Maar ik had het niet kunnen doen zonder mijn onvoorspelbare noob maatje, die zorgde dat mijn tegenstander wat minder alert waren en ook het doelwit was de hele tijd van rood zijn vliegtuigen.

http://rapidshare.com/fil...rare_noob.CNC3Replay.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Zodra ik die Worldbuilder start heeft ie binnen no time al mn geheugen in gebruik. Proces lagere prio geven werkt niet onder Vista. Geeft acces denied. Daarnaast zit er een Object properties scherm constant in de weg die ik niet weg kan halen omdat er geen buttons, kruisjes of whatevers op zitten (sneltoetsen werken ook niet). Beetje lastig bouwen zonder geheugen en een irri scherm :(

Overigens ook een kleiner bestand dan ik had verwacht. Daarnaast als ik de website lees verwacht ik eigenlijk wel een Worldbuilder die af is en degelijk werkt, niet een die alle geheigen eet en vensters on top toont zonder knoppen, maar misschien ligt dat aan het geheugen issue.

http://www.commandandconq...worldbuilder/default.aspx

Overigens komt er dus nog een Mod SDK uit om je SP dingen goed te kunnen maken.

[ Voor 36% gewijzigd door seamus21 op 21-04-2007 02:44 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 14:50

Thermometer

Whoop Whoop!

Das ook lekker, ik doe dus mee met dat toernooi van BTtournaments, moet ik in de eerste ronde al tegen deze:
Rank Name Record Rating Status
346 Mollu 64/9 1519 Open
dat gaat dus dik verliezen worden, maarja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Derr_Hans schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:49:
[...]

spoiler:
5 a 6 APC met Riflemen bij de 2 bruggen plaatsen.
Waarom APC en geen ingegraafde RifleMen, zodra blackhand's komen bij je riflemen flamen ze die units van je uit de gebouwen.

Zodra dit goed gaat kan je die gun towers uit schakelen, waardoor je aa aan kan zetten.
Pitbulls of Rocket men plaatsen bij AA.

2 tanks bij oost ingang plaatsen 2 tanks bij noord ingang plaatsen, Zodra deze 4 hero status hebben in midden van basis zetten en 4 nieuwe tanks er neer zetten. Tanks bouwen Paar engineers erbij.
Basis boven aanvallen met de 4 hero tanks plus een paar extra verder met engineer Power plant pakken.

Zelfde army alleen + APC rifle en APC Grenades (voor de garrisoned gebouwen) Basis onder aan vallen. Laat een aantal tanks halverwegen ophalen reinforcements staan. Met de rest de reinforcements halen.

Basis maken met een airfield.
Je army oplaten halen met call for transport platsen in bovenste puntje net buiten de verdedigings en gezichts veld van venoms neer zetten.

Rest spreek voor zich
Werkt ook op hard wellicht een paar APC's en Tanks meer nodig
spoiler:
Ik heb eerst de NO basis kapot gemaakt voordat ik mijn MCV naar mijn basis bracht. Heb je weer iets minder om je op te concentreren.

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Sander1991 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:12:
Das ook lekker, ik doe dus mee met dat toernooi van BTtournaments, moet ik in de eerste ronde al tegen deze:
Rank Name Record Rating Status
346 Mollu 64/9 1519 Open
dat gaat dus dik verliezen worden, maarja :p
Dat zegt niets. De mensen die ik tegenkom rond die rank zijn doorgaans wel goed, maar niets bijzonders. Je hebt dus best kans hoor, naja als je zelf de top 10000 nog niet haalt gaat het lastig worden though :). Succes iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Anoniem: 125883 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 21:57:

Het is ook een must om snel uit te breiden. Niet blijven hangen op je eigen plekje. Dat resulteerd altijd in een loss

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woooooo O.o
Die worldbuilder is zwaar... die neemt maar even 680MB RAM in beslag en 100% CPU en de PC loopt quasi vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram V
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:36
Het niveau online valt me nog mee. Dit is het eerste C&C spel dat ik echt online speel, en ik had verwacht dat ik te veel zou trutellen, maar het rushen gaat ook redelijk goed.

Wel moet ik nog leren tacktieken van de andere spelers te lezen. En als ik een aanval heb afgeslagen moet ik zelf meteen gaan aanvallen, en niet even wachten. Tot nu toe was het steeds zo dat de tegenstander met alles aanviel en niks meer bij zijn basis had.

Net nog een disintegrator rush van scrin afgeslagen. Maar vooral omdat mijn tegenstander alleen op de orginele basis probeerde te vernietigen(wat aardig lukte, hij had zelfs mijn MVC gemold), en hij ging niet kijken waar mijn nieuwe voertuigen vandaan kwamen.

Straks maar even kijken of ik een nieuwe tacktiek kan gaan testen, ik verwacht er niet veel van, maar als de tegenstander er verkeerd op reageerd dan kan het wel wat worden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

MrFl0ppY schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:22:
[...]

Het is ook een must om snel uit te breiden. Niet blijven hangen op je eigen plekje. Dat resulteerd altijd in een loss
Idd, meteen een outpost bouwen aan de andere kant van de map en daar je tweede basis starten. Met 1 basis red je het nooit.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Tijgertje84 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:53:
We zitten hier toch op Tweakers :P

Ben nu de worldbuilder nt installeren ben beniend :)

Kan je ook nieuwe models enzo importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Radagast2005 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:35:
[...]

spoiler:
Ik heb eerst de NO basis kapot gemaakt voordat ik mijn MCV naar mijn basis bracht. Heb je weer iets minder om je op te concentreren.
spoiler:
Ik had em zelfs ingenomen met engineers. Gelijk NOD MCV en powerplants erbij. En toen was het wel heel makkelijk op hard.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
Hier 2 links naar pre-order maps:

http://files.ea.com/downl...sGameStopPreOrderMaps.exe

http://files.ea.com/downl...rsBestBuyPreOrderMaps.exe

Toch leuk om wat meer maps te hebben denk ik zo.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
wat doet het precies???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7 Misschien maps toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flauwe grappen maken doe je maar ergens anders

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-04-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Laatst online: 06-07 21:27
Dutch_Razor schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:19:
[...]

We zitten hier toch op Tweakers :P

Ben nu de worldbuilder nt installeren ben beniend :)

Kan je ook nieuwe models enzo importeren?
Bij mij draait ie wel met 1,6GB max topped.
Alleen snap niet dat ze het zo moeilijk moesten maken.
Want de map maker van redalert was een heel stuk makkelijker. :'(

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 16:42
ik vind het toch wel tering lastig om met die worldbuilder een map in elkaar te zetten :/ beetje bergen maken, water en wegen lukt me nog wel, maar voor de rest mutanten gebouwen, en plekken waar je kan spawnen voor main building enzo ben ik nog niet helemaal achter

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Zit een mooie handleiding bij, die staat in de installatie map.

Startposities kan je instellen door een waypoint op die plek te zetten en dan in het venster "player_1_start" aan te klikken. Zelfde verhaal voor player 2,3, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die worldbuilder vreet meer resources dan het spel zelf O.o Is dat wel normaal? Komaan, die worldbuilder van Red Alert stelde niks voor qua system load

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 125883 schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:48:
Die worldbuilder vreet meer resources dan het spel zelf O.o Is dat wel normaal? Komaan, die worldbuilder van Red Alert stelde niks voor qua system load
Daarom dus :Y)

De engine is vele malen krachtiger alsmede ook de toolset, logisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:50:
[...]

Daarom dus :Y)

De engine is vele malen krachtiger alsmede ook de toolset, logisch dus.
had wel het gevoel alsof je een dualscreen pc nodig had voor dat programma.

En ik prefereer toch liever de mapbuilder van ra95.
Eventjes vrolijk een mapje met veel kristallen inelkaar zetten is er niet meer bij.

En wat is er mis met flauwe grappen op domme posts?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 23-04-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NeoMe schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 00:20:
Lastig? Ik vond 'm echt te simpel, ik had wel meer verwacht van een laatste missie. Ik had ook niet eens door dat het de laatste was, ik krijg het nafilmpje blijkt dat ik 'm heb uitgespeeld. Wat een anticlimax zeg 8)7.

Anyway, bouw 2 a 3 obelisks aan de rechterkant van je basis waar de GDI binnenvalt, alsmede een paar Avatars. Als die daar staan heb je nergens meer last van, dus dan bouw je vervolgens wat avatars om die Juggernauts om zeep te helpen. Toen ik dit eenmaal gedaan had heb ik nergens meer last van gehad, ik heb op m'n gemakje de basis van GDI in puin gehakt met bombers en nukes. Geen eigen tank/walker meer aan te pas gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:28
.oisyn schreef op maandag 23 april 2007 @ 02:41:
[...]

Lastig? Ik vond 'm echt te simpel, ik had wel meer verwacht van een laatste missie. Ik had ook niet eens door dat het de laatste was, ik krijg het nafilmpje blijkt dat ik 'm heb uitgespeeld. Wat een anticlimax zeg 8)7.

Anyway, bouw 2 a 3 obelisks aan de rechterkant van je basis waar de GDI binnenvalt, alsmede een paar Avatars. Als die daar staan heb je nergens meer last van, dus dan bouw je vervolgens wat avatars om die Juggernauts om zeep te helpen. Toen ik dit eenmaal gedaan had heb ik nergens meer last van gehad, ik heb op m'n gemakje de basis van GDI in puin gehakt met bombers en nukes. Geen eigen tank/walker meer aan te pas gekomen :)
Hmm, zeker niet op hard modus dan want bij mij slachtten ze die aliens binnen 10 minuten af, en dat terwijl ik die juggernauts vrij snel had ingenomen. Op medium vond ik de missie geen probleem maar op hard is het een drama. Vermoedelijk weer random net zoals operation stiletto, als het meezit houden de aliens het wat langer uit bij de volgende poging.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Schaapje_BlaaT schreef op maandag 23 april 2007 @ 03:07:
[...]

Hmm, zeker niet op hard modus dan want bij mij slachtten ze die aliens binnen 10 minuten af, en dat terwijl ik die juggernauts vrij snel had ingenomen. Op medium vond ik de missie geen probleem maar op hard is het een drama. Vermoedelijk weer random net zoals operation stiletto, als het meezit houden de aliens het wat langer uit bij de volgende poging.
Zodra de aliens zijn uitgeroeid er heen gaan met wat vliegtuigjes om zo de laatste toren te redden, outpost erheen en AA neerzetten.

Lees maar eens hier: Walktrough

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Schaapje_BlaaT schreef op maandag 23 april 2007 @ 03:07:
[...]

op hard is ie inderdaard bijna niet te doen, heb je eindelijk die 5 juggernauts uitgeschakeld, komt ie met een brute force via het noorden, keiveel mammoths, mag iemand mij vertellen hoe die dit gaat counteren binnen zo'n korte tijd

heb hem uiteindelijk op normal gehaald omdat ik er ziek van werd telkens opnieuw te moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
De Gesnaakte schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:10:
[...]

op hard is ie inderdaard bijna niet te doen, heb je eindelijk die 5 juggernauts uitgeschakeld, komt ie met een brute force via het noorden, keiveel mammoths, mag iemand mij vertellen hoe die dit gaat counteren binnen zo'n korte tijd

heb hem uiteindelijk op normal gehaald omdat ik er ziek van werd telkens opnieuw te moeten beginnen.
het heeft ammel te maken met de volorde van acties die je doet.
Je moet alleen de goede vinden :P En natuurlijk alles behalve stil blijven zitten want tijd... die heb hier niet nee.Ik speel ook op hard en idd ik kijk meestal eerst even een level na wat er zoal gaat gebeuren. Ik speel dan wel redelijk maar niet op mijn best. 9 van de 10 keren heb ik alle levels uituindelijk zel ineen keer gehaald. Maar ik geef toe dat het vaak random is.
Zo was het bij stiletto dat de eerste keer deed ik iets fout en wilde toen opnieuw beginnen. De 2de keer ging het ineens anders en werd mijn nod basis binnen 10 minuten gemold waarna ik nog maar 1 engineer had mijn commando en 3 van die steath dinger. En jah heb het toen zelfs nog gehaald op Hard. Gewoon GDI base in genomen en het was net zoals ik altijd al met GDI had gespeeld :P
Mammoth troopers spam en jeej weer een level uit. Tis dus vrij random te noemen ja.

om even terug te komen op die kane tower. Vaak is het actie reactie, als je iets doet dan reageerd de AI erop. Als je lang wacht komt er ook nog een ion canon naast die juggers.
Ik d8 eerst leuk de gebouwen te mollen die daar stonden, dit aangezien in ALLE vorige levels deze niet opnieuw werden gebouwd..... en jah hoor nu doet hij dat wel!!!! -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hand of nod in scheveningen gesignaleerd :P
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/21042007903.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb het eindelijk uitgespeeld met GDI, ik moet zeggen dat de AI in de latere levels best slim speelt, heel afwisselende aanvallen met vliegtuigen, tanks en mannetjes, vaak ook gericht tegen mijn harvester. Dat beviel me wel. Enige jammere vind ik weer dat gebouwen niet teruggebouwd worden en dat tanks die je op afstand aanvalt met bijvoorbeeld juggernauts niet terugschieten, maar gewoon hun lot afwachten :( Heb het trouwens op medium gedaan, behalve de laatste level, ik ben op medium 2x overlopen door die aliens, toen maar op easy gedaan (I know, I'm weak :+). Hard probeer ik nog wel een keer als ik alle eenheden beter ken.

Ik maak er trouwens wel een sport van om alle technieken te hebben, dus GDI, NOD en Alien :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001

Ankh

|true

Na eindelijk me spel binnen gehad te hebben, ben ik al druk aan het spelen. GDI compleet uitgespeeld op easy en een paar op medium. (rushing is not my middle name.. :Y)
Nu ben ik begonnen aan de NOD missies. Ik loop al compleet vast met easy op de washington DC missie. Godsklere ik wordt compleet overrompeld door die kut gdi. ik kan ze warempel niet eens dood krijgen op easy! de AI in het spel is echt belabberd, veel mensen die het spel spelen, spelen enkel skirmish en geen missies.

Vind het best jammer, heb nu al een paar keer verlopen bij deze missie.. ik bouw toch een berg mensen en wagens.. maar het mag niet baten.. grmbl.. <pissed off>

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Laatst online: 14:03

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

seamus21 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 02:39:
Daarnaast zit er een Object properties scherm constant in de weg die ik niet weg kan halen omdat er geen buttons, kruisjes of whatevers op zitten (sneltoetsen werken ook niet).
Ik heb dat probleem ook met dat stuk rommel van een worldbuilder. Aan mijn pc kan het eik niet liggen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sappie schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:25:
[...]

Ik heb dat probleem ook met dat stuk rommel van een worldbuilder. Aan mijn pc kan het eik niet liggen. Zijn er meer mensen met dit probleem?
ja dacht dat je een 2de scherm nodig had voor dit programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Laatst online: 14:03

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:53:
ja dacht dat je een 2de scherm nodig had voor dit programma
Fijn programma dan... dan wacht ik wel op een fatsoenlijke release :)

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ankh schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:24:
Na eindelijk me spel binnen gehad te hebben, ben ik al druk aan het spelen. GDI compleet uitgespeeld op easy en een paar op medium. (rushing is not my middle name.. :Y)
Nu ben ik begonnen aan de NOD missies. Ik loop al compleet vast met easy op de washington DC missie. Godsklere ik wordt compleet overrompeld door die kut gdi. ik kan ze warempel niet eens dood krijgen op easy! de AI in het spel is echt belabberd, veel mensen die het spel spelen, spelen enkel skirmish en geen missies.

Vind het best jammer, heb nu al een paar keer verlopen bij deze missie.. ik bouw toch een berg mensen en wagens.. maar het mag niet baten.. grmbl.. <pissed off>
dus je vind het een stom spel omdat je het niet kunt winnen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:52:
[...]

lol idd goede beargumentatie
kleine hint: ga niet altijd via de "voordeur" de vijand aanvallen...... mss dat dat helpt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ankh schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:24:

Als je met Wasington D.C al moeite heb stop met verder spelen..
Blijf skirmish doen..

Nee ff geen gein.

Ga via de zijkanten gebruik die Delta vlieger mannetjes (kom niet op naam)
Wel lopend dan zijn ze stealth.
Zorg dat ze nergens op af gaan als je ze ergens stil laat staan.

3 squads van deze lui met zo'n bom blaas je een gebouw zo op.
Niet goed tegen auto's gebruik daar die buggies en een aantal bikes voor.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Die vliegertjes zijn: Shadow team.

Voor diegene die er niet uitkomen is er een soort van handleiding te vinden van de acties die je kan verwachten en hoe te handelen bij alle missies.
Ten overvloede nog een keer de link:

Hulp bij alle missies

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Vliegend ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Nou aangezien ik 2 monitoren heb en dus de woldbuilder wat overzichterlijker kan draaien, een map.

2 player map op een eilandje, verwacht er niet teveel van want zitten maar paar uurtjes in.

AI is toegevoegd dus skirmish is mogelijk.

edit: maps moet je hierin gooien: C:\Documents and Settings\(jouw naam)\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Maps

[ Voor 17% gewijzigd door kassemans op 23-04-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Laatst online: 06-07 21:27
Weet iemand waar ik de Waypoint Options box kan vinden in de worldbuilder?
Kan hem nergens ontdekken waar die staat.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Iemand een idee waarom spelers online maar niet willen laden op mijn customs maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001

Ankh

|true

Anoniem: 155599 schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:52:
[...]

ik kan goed tegen me verlies, maar niet als het spel een slechte AI heeft. Soort gelijk EA effect bij dit spel. (nfs als voorbeeld) de CPU's racen als je achter loopt langzamer, zodat je kan inhalen. Maar sta je voor dan ineens zijn de CPU sneller dan jou auto ook al kan dat niet :+

hier is de AI ook niet goed.
Sowieso loze reacties, zoals er te lezen stond. Wordt ik meteen al overrompeld terwijl ik me basis nog aan het bouwen ben. Dit heb ik gedaan:
- wapen factory
- extra harvester
- flame dingen / met buggies
- mensen eruit poepen.
- ondertussen nog wat turrets bouwen met de nodige elektriciteit natuurlijk.
op het moment dat ik een klein legertje heb, wordt ik van 3 kanten aangevallen.
- 1 kant bovenaf, bij de subway hub
- 1 kant rechts, bij die sateliet
- onderin.

En het is geen klein legertje.. ik sta continu op 0 met geld..
De trigger zijn die vliegtuigen die over komen, 2 opties geprobeerd. Of kapot schieten, of laten vliegen. Maar beide zorgt dat ik gigantisch word aangevallen.

Dus daarom mijn frustraties ;)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 200630 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:23:
Iemand een idee waarom spelers online maar niet willen laden op mijn customs maps?
Online maps transferen is bugged. Had het gister zelf ook en las op gr.org ook dat er meer mensen met die problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ankh: Toch vreemd dat jij er zoveel problemen op easy mee hebt terwijl ik er op hard geen enkel probleem mee had. Dan vraag ik me af: ligt dat aan de AI, of kan jij het gewoon niet (no offense)? :)

Ik had een stuk of 5 sets aan laser-turrets voor m'n basis geloof ik (dus in totaal 15 losse turrets), met daartussenin een aantal flame tanks. Ik kon alle aanvallen van de CPU afslaan zonder te micromanagen.
Wordt ik meteen al overrompeld terwijl ik me basis nog aan het bouwen ben
Tja, dat heet oorlog, ik zie niet in waarom dat een loze actie is :D

[ Voor 51% gewijzigd door .oisyn op 23-04-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Inmiddels dat level gehaald en nu bij Scrin.

Even in het kort:
- suveyor naar links + 3 laser & 1 scredder turret.
- opbouw basis 2 ref + 4 harv 2 op groen 2 op blauw tib.
- 15 vliegtuigjes + 8 bombers.
- Tevens shadowteam naar walkers toe, powerb+2x anti-air laten opblazen.
- suveyor + 3 engineers met vliegtransport naar middelse berg.
- alle 3 innemen, uitklappen en war factory erbij + 3 laser turrets.
- vliegbasis kapot schieten met walkers.
- ondertussen legertje stealthtanks&scorpions ( 15 & 20 )
- tevens nuke op onderste basis.
- verder geen problemen en nog 3 scrin power plants over.

Heb geprobeerd om net onder die vliegbasis een turret basis + obilisk te bouwen, maar dat hield ik niet vol. En ik denk dat het per game wel wat scheelt, misschien krijg je de ene keer wat meer weerstand of loopt het net wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:59
hoe kan ik de taal wijzigen?
ik heb nu nederlands, maar wil graag een engelse interface.

is dit in te stellen, want als ik de dvd erin doe krijg je zo'n schermpje maar daar kan ik als taal alleen NL instellen

Stop chasing the dream, you're already living it

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!