Heeft er iemand in zijn eentje wel eens gewonnen van 2 geteamde brutals? Volgens mij is dit onmogelijk om te winnen.
Dat level heb ik vanmiddag gespeeld op easy, omdat jij hem zo moeilijk vond en ik geef je gelijk: voor een easy missie is hij erg lastig. Ik kan wel zeggen dat dit een van de moeilijkste missies is die ik heb gespeeldAnkh schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:21:
[...]
ik kan goed tegen me verlies, maar niet als het spel een slechte AI heeft. Soort gelijk EA effect bij dit spel. (nfs als voorbeeld) de CPU's racen als je achter loopt langzamer, zodat je kan inhalen. Maar sta je voor dan ineens zijn de CPU sneller dan jou auto ook al kan dat niet![]()
hier is de AI ook niet goed.
Sowieso loze reacties, zoals er te lezen stond. Wordt ik meteen al overrompeld terwijl ik me basis nog aan het bouwen ben. Dit heb ik gedaan:
- wapen factory
- extra harvester
- flame dingen / met buggies
- mensen eruit poepen.
- ondertussen nog wat turrets bouwen met de nodige elektriciteit natuurlijk.
op het moment dat ik een klein legertje heb, wordt ik van 3 kanten aangevallen.
- 1 kant bovenaf, bij de subway hub
- 1 kant rechts, bij die sateliet
- onderin.
En het is geen klein legertje.. ik sta continu op 0 met geld..
De trigger zijn die vliegtuigen die over komen, 2 opties geprobeerd. Of kapot schieten, of laten vliegen. Maar beide zorgt dat ik gigantisch word aangevallen.
Dus daarom mijn frustraties
spoiler:
Ik heb de gebouwtjes in de stad ingenomen met raketmannetjes en shadow teams. Verder flame tanks overal neergezet om te voorkomen dat vijandige mannetjes in gebouwen gingen zitten. Ik heb er flink lang over gedaan om daar de overhand te krijgen. De basis van de GDI in de stad heb ik overgenomen zodat ik daar ook mannetjes kon bouwen. Meteen een warfactory ernaast gebouwd om tanks te repareren midden in het veld. Vanaf daar naar boven doorgestoten en hun warfactory overgenomen (je kunt dan op 3 plekken tanks repareren). Vanaf daar heb ik hun main basis overvallen en ben ik naar rechts gegaan om daar hun command centre (of hoe heet dat gebouw) te slopen en de laatste mannetjes uit de gebouwen te halen.
Volgens mij moet het zo kunnen, maar ik geef je helemaal gelijk dat het (zelfs?) op easy een erg lastige level was
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
tijdens de installatie engels selecteren als extra naam (kan mischien ook met update functie) en dan in de autorun de taal aanpassenQosmic schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:09:
hoe kan ik de taal wijzigen?
ik heb nu nederlands, maar wil graag een engelse interface.
is dit in te stellen, want als ik de dvd erin doe krijg je zo'n schermpje maar daar kan ik als taal alleen NL instellen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Als je het al geinstalleerd hebt kan je op verwijderen duwen en dan via de wijzig optie extra talen toevoeggen.
Verwijderd
Betekent niet dat het meteen slecht is. Enfin online multiplayer 2vs2 is toch veel leuker
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 22:55 ]
Daar mee installeer je de volgende extra maps:
"Death Valley"

"Black's Bigger Battle"

"Top Gun"

http://files.ea.com/downl...sGameStopPreOrderMaps.exe
http://files.ea.com/downl...rsBestBuyPreOrderMaps.exe
[ Voor 17% gewijzigd door Consiglieri op 24-04-2007 00:07 ]
LolConsiglieri schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:05:
[...]
Daar mee installeer je de volgende extra maps:
"Death Valley"
[afbeelding]
"Black's Bigger Battle"
[afbeelding]
"Top Gun"
[afbeelding]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vliegtuigjes zijn te traag met herladen, de mammoth tanks komen sneller dan je ze kunt mollen, en ze knallen die vliegtuigen uit de luchtFlame17 schreef op maandag 23 april 2007 @ 08:58:
[...]
Zodra de aliens zijn uitgeroeid er heen gaan met wat vliegtuigjes om zo de laatste toren te redden, outpost erheen en AA neerzetten.
Lees maar eens hier: Walktrough
Hmm, die walkthrough is het ook niet. Er wordt niet gesproken van de stromen tanks die richting de turrets gaan vergezeld door raketmannetjes, raketautootjes en mammoth tanks. Met venoms is dat niet te houden dat is zeker. En de towers zijn gemold voor de ion cannon klaar is.
[ Voor 22% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 24-04-2007 02:31 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Je begint met ieder een blauw veldje
daarna heb je buiten de basis nog 2 grote groene velden (die je moet betreden met een trappetje)
en aan de andere kant nog een blauw veldje. Erg leuk level met veel trappetjes en gebouwen
Grrrrrene schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:26:
[...]
spoiler:Ik heb de gebouwtjes in de stad ingenomen met raketmannetjes en shadow teams. Verder flame tanks overal neergezet om te voorkomen dat vijandige mannetjes in gebouwen gingen zitten. Ik heb er flink lang over gedaan om daar de overhand te krijgen. De basis van de GDI in de stad heb ik overgenomen zodat ik daar ook mannetjes kon bouwen. Meteen een warfactory ernaast gebouwd om tanks te repareren midden in het veld. Vanaf daar naar boven doorgestoten en hun warfactory overgenomen (je kunt dan op 3 plekken tanks repareren). Vanaf daar heb ik hun main basis overvallen en ben ik naar rechts gegaan om daar hun command centre (of hoe heet dat gebouw) te slopen en de laatste mannetjes uit de gebouwen te halen.
Volgens mij moet het zo kunnen, maar ik geef je helemaal gelijk dat het (zelfs?) op easy een erg lastige level was
spoiler:
Gebouwen in nemen, Shadows en Rockets idd.
Shadows knallen die infantrie zo af, rockets de karretjes.
Gebruik die speciale make units stealth veld van 500credits op een aantal scorp tanks.
Shadows laten lopen, die bomb attack is leuk =)
Flame tanks voor garrisond gebouwen verder hebben ze geen nut.
Scorps + Shadows is goed tegen inf en karretjes.
Schiet zo snel mogelijk die raptor buggies neer ^^ anders geen stealth.
Shadows knallen die infantrie zo af, rockets de karretjes.
Gebruik die speciale make units stealth veld van 500credits op een aantal scorp tanks.
Shadows laten lopen, die bomb attack is leuk =)
Flame tanks voor garrisond gebouwen verder hebben ze geen nut.
Scorps + Shadows is goed tegen inf en karretjes.
Schiet zo snel mogelijk die raptor buggies neer ^^ anders geen stealth.
Shadows vliegend ook stealth..
Worden steeds neer geschoten bij mij, laat ze daarom steeds lopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 24-04-2007 13:55 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Sorry maar NL als taal?Qosmic schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:09:
hoe kan ik de taal wijzigen?
ik heb nu nederlands, maar wil graag een engelse interface.
is dit in te stellen, want als ik de dvd erin doe krijg je zo'n schermpje maar daar kan ik als taal alleen NL instellen
Ik kan alleen maar Duits, Frans, en Engels.
Heb Kane Edition dat wel.
Hoe kom je aan NL menu's?

normale versie is datmarcohenken schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:37:
[...]
Sorry maar NL als taal?
Ik kan alleen maar Duits, Frans, en Engels.
Heb Kane Edition dat wel.
Hoe kom je aan NL menu's?
stop cd erin en dan kan taal kiezen via menu oid
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Dan ben ik er nu dus achter dat de Kane edition geen NL bevat.
Is iemand zo lief de bestanden ervan te uploaden ofzo?
Btw niet dat ik geenn Engels kan ofzo, maar wil de kromme vertalingen eens meemake.
Is iemand zo lief de bestanden ervan te uploaden ofzo?
Btw niet dat ik geenn Engels kan ofzo, maar wil de kromme vertalingen eens meemake.
"Small town USA" = "klein amerikaanse stadje"marcohenken schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:29:
Dan ben ik er nu dus achter dat de Kane edition geen NL bevat.
Is iemand zo lief de bestanden ervan te uploaden ofzo?![]()
"you have been kicked" = "je bent er uitgezet"
"skirmish" = "vrij gevecht"
I think i made my point
gelukt in unfair advantage, niet te subtiel ook.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:09:
Heeft er iemand in zijn eentje wel eens gewonnen van 2 geteamde brutals? Volgens mij is dit onmogelijk om te winnen.
maar goed te mapnaam zegt het al een beetje
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Zojuist de C&C 3 demo op de 360 gespeeld. Buiten het feit dat de tekst volledig onleesbaar is op mijn PHilips 100hz breedbeeld TV, valt het me op dat er alleen menu opties zijn voor de GDI en NOD compaign... Geen skirmish en geen andere campaign...
Weet iemand of de 360 versie een skirmish mode bevat en zo ja, of je daar mee kan saven...?
Weet iemand of de 360 versie een skirmish mode bevat en zo ja, of je daar mee kan saven...?
Lijkt me vrij logisch dat er een skirmish mode in zitDarth Malak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:00:
Zojuist de C&C 3 demo op de 360 gespeeld. Buiten het feit dat de tekst volledig onleesbaar is op mijn PHilips 100hz breedbeeld TV, valt het me op dat er alleen menu opties zijn voor de GDI en NOD compaign... Geen skirmish en geen andere campaign...
Muhahaha, ben nu een level verder, dat je die liquid tiberium transport moet beschermen met NOD commando enzo, ik speel het echt compleet anders dan dat level zou moeten
en tsja, dan heb je ineens wel een prachtige kaart om een basis te bouwen. Ik ben echt zo'n basis bouwer met enorme verdedigingssystemen enzo, alles perfect ingericht. En met zo'n natuurlijke verdediging rondom je basis is dat wel de ultieme kaart tot nu toe
Ohja, bijna nog vergeten 3 obelisks of light te bouwen voor de bonus objective 
Anyway: die Avatars vind ik toch best leuke dingen. Dat upgraden vond ik bij de GLA in generals al gaaf (Marauder tanks ofzo?), beetje jammer dat je dat nu moet doen met je eigen units, maar het idee blijft gaaf
spoiler:
Ik heb de Juggernauts tanks (die me moesten verjagen ofzo?) vernietigd met m'n Scorpions, dat heeft me wel bijna al m'n tanks gekocht, maar dan heb je dus wel een stuk of 5-6 Juggernauts
Vervolgens die gestationeerd bij de centrale ingang van m'n basis en met Avatars de basis rechts ingenomen. Toen kon ik dus ineens mammoettanks bouwen 
Toen de basis links ingenomen, won ik weinig mee, maar goed. Vervolgens naar boven doorgestoten en amper weerstand gekregen met m'n geupgrade Avatars (stealth, stealth detection en flame thrower)...

Toen de basis links ingenomen, won ik weinig mee, maar goed. Vervolgens naar boven doorgestoten en amper weerstand gekregen met m'n geupgrade Avatars (stealth, stealth detection en flame thrower)...
en tsja, dan heb je ineens wel een prachtige kaart om een basis te bouwen. Ik ben echt zo'n basis bouwer met enorme verdedigingssystemen enzo, alles perfect ingericht. En met zo'n natuurlijke verdediging rondom je basis is dat wel de ultieme kaart tot nu toe
Anyway: die Avatars vind ik toch best leuke dingen. Dat upgraden vond ik bij de GLA in generals al gaaf (Marauder tanks ofzo?), beetje jammer dat je dat nu moet doen met je eigen units, maar het idee blijft gaaf
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ok, thx.... ik vroeg het me af aangezien het knopje van de nod campaign er wel is maar gewoon gedisabled is.... Denk je dat er een skirmish mode is of heb je ergens een link waar dat te lezen is?Rival24 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:04:
[...]
Lijkt me vrij logisch dat er een skirmish mode in zit. De reden dat al die menu opties er nu niet in zitten is omdat Microsoft heel erg streng is als het aankomt op het publiceren van content op Xbox Live, er mogen geen nutteloze knopjes inzitten die toch niet werken.
Is voor mij n.l. een reden om wel of niet C&C 3 voor de 360 te kopen (en de mogelijkheid te saven natuurlijk).
Verwijderd
Was eigenlijk het beeld verschil tussen de pc en de x-360? Is die grafish op de 360 mooier zoals bij meerdere games tussen pc en 360. Dan heb ik het niet over de 360 op een standaard tv
Grafisch gezien zit er niet zoveel verschil tussen, het lijkt er in ieder geval op dat de 360 versie maxed out graphics van de PC versie heeft. Verder heeft de 360 versie support voor de webcam (Xbox Live Vision) zodat je tijdens een match het gezicht van je tegenstander ziet en hem naderhand nog even uit kunt lachen (je gezicht komt dat semi-fullscreen op het scherm te staan). Verder is het nog niet helemaal duidelijk wat de overige verschillen zijn. Ik verwacht dat er bijvoorbeeld geen statistieken (zoals op de PC) aanwezig zijn, maar bijvoorbeeld wel leaderboards via Xbox Live. Binnenkort worden de eerste review copies uitgedeeld en dan zul je er wel meer over lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:34:
Was eigenlijk het beeld verschil tussen de pc en de x-360? Is die grafish op de 360 mooier zoals bij meerdere games tussen pc en 360. Dan heb ik het niet over de 360 op een standaard tv
Er is volgens mij niet zoveel verschil maar de tekst van de 360 versie is wel volledig onleesbaar op een gewone-/breedbeeld TV. Je hebt dus zeker een LCD scherm nodig voor je 360 wil je er echt plezier aan beleven.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:34:
Ik hoop echt dat EA dit nog gaat aanpakken in de definitieve versie want dan zal ik hem zeker gaan halen.
[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 25-04-2007 08:58 ]
Verwijderd
ergens gelezen dat de pc versie er mooier uitzag.
had iets met schaduwen of shaders te maken ^_^
iig graphics hoeren zijn beter af met een te dure pc
PC > ConsoleVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:58:
ergens gelezen dat de pc versie er mooier uitzag.
Dit is altijd al zo geweest dus nutteloze discussie
En RTS op Console?? Heb ooit RA1 gespeeld op een PS en dat was echt een ramp. Ga maar eens online spelen tegen iemadn van een PC. De PC speler heeft zo een leger en upgrades voordat je op Console net 2 tankjes hebt ofzo. De besturing is een zware kriem voor console spelers.
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Dat dacht ik ook toen ik gisteren voor het eerst de 360 C&C 3 demo speelde en zeker na het spelen van de BFME 2 demo op de 360.Tijgertje84 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:04:
[...]
PC > Console
En RTS op Console?? Heb ooit RA1 gespeeld op een PS en dat was echt een ramp. Ga maar eens online spelen tegen iemadn van een PC. De PC speler heeft zo een leger en upgrades voordat je op Console net 2 tankjes hebt ofzo. De besturing is een zware kriem voor console spelers.
Het valt reuze mee.... Ik weet niet hoe het on-line is maar de single player missies zijn bijzonder goed te doen. De controls zijn behoorlijk inventief. Ik speelde de demo met instelling "kan nooit veel zijn, RTS hoort op de PC" maar het is me 100% meegevallen. Ik vind het n.l. van erg grote toegevoegde waarde om lekker vanuit de bank te kunnen gamen, ook de reden voor mijn 360 aanschaf. t.o.v. het ergens weggedoken zitten achter een PC.
Ik heb het spel vorige week ook maar gekocht, want was er wel nieuwsgierig naar. En het bevalt goed moet ik zeggen. Wel vind ik de "hard" missies nog niet echt moeilijk, maar wellicht heb ik tot nu toe mazzel gehad zeg maar.
Maar waar ik wel benieuwd is het volgende. Ik speel thuis op een G15 keyboard met een berg aan extra knoppen en een lcd schermpje. World of Warcraft stuurt standaard gegevens naar dit scherm, maar C&C doet dat niet. Nu ben ik zelf een complete noob wat betreft het maken van tooltjes die dit wellicht kunnen, maar wellicht is er iemand die zoiets al in elkaar heeft gestoken. Dan zou ik dat wel eens willen proberen, want ik denk dat er wel een voordeel uit te halen is.
Maar waar ik wel benieuwd is het volgende. Ik speel thuis op een G15 keyboard met een berg aan extra knoppen en een lcd schermpje. World of Warcraft stuurt standaard gegevens naar dit scherm, maar C&C doet dat niet. Nu ben ik zelf een complete noob wat betreft het maken van tooltjes die dit wellicht kunnen, maar wellicht is er iemand die zoiets al in elkaar heeft gestoken. Dan zou ik dat wel eens willen proberen, want ik denk dat er wel een voordeel uit te halen is.
Time spend gaming is time spend well
C&C 3 TW Scrin Campaign uitgespeeld.
Leuk & Aardige game, maar zijn er ook nog extra missies te spelen of te downloaden.
Kan niet multiplayer aangezien ik geen zin had om voor de game te betalen.
Eerste paar reacties hieronder: Bedankt
Leuk & Aardige game, maar zijn er ook nog extra missies te spelen of te downloaden.
Kan niet multiplayer aangezien ik geen zin had om voor de game te betalen.
Eerste paar reacties hieronder: Bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 25-04-2007 14:47 . Reden: Onnozele Onderstaande Kritiek ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
ik ben met die worldbuilder aan het rommelen en heb nu een klein 1v1 mapje gemaakt, het is nog lang niet af maar om te testen had ik alvast 2 startlocations gemaakt
nu merk ik dat hij voor een klein mapje nog best traag is, weet iemand of je die maps kan optimaliseren of zo?
ook mn computertegenstander doet geen ruk, ik weet dat ik iets met waypoints moet doen maar heeft iemand wat tips voor me?
nu merk ik dat hij voor een klein mapje nog best traag is, weet iemand of je die maps kan optimaliseren of zo?
ook mn computertegenstander doet geen ruk, ik weet dat ik iets met waypoints moet doen maar heeft iemand wat tips voor me?
Ik heb de worldbuilder voor C&C 3 nog niet gebruikt maar volgens mij was het in vorige versies in ieder geval zo dat je triggers e.d. moet maken voor AI acties.. Je moet dus eigenlijk de complete AI en alle acties programmeren. Dat is altijd een punt geweest dat het voor mij niet erg leuk maakte om eens een single player map te maken. Als je al precies weet wat er gebeurt is de fun er snel af. Beter zou zijn om te kunnen kiezen uit een aantal templates... bijv.. AI turtle, rusher, builder, whatever en dat de AI met bijbehorende triggers dan door de builder wordt aangemaakt.De Gesnaakte schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:06:
ik ben met die worldbuilder aan het rommelen en heb nu een klein 1v1 mapje gemaakt, het is nog lang niet af maar om te testen had ik alvast 2 startlocations gemaakt
hmz dan had ik dat toch goed begrepenDarth Malak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:30:
[...]
Ik heb de worldbuilder voor C&C 3 nog niet gebruikt maar volgens mij was het in vorige versies in ieder geval zo dat je triggers e.d. moet maken voor AI acties.. Je moet dus eigenlijk de complete AI en alle acties programmeren. Dat is altijd een punt geweest dat het voor mij niet erg leuk maakte om eens een single player map te maken. Als je al precies weet wat er gebeurt is de fun er snel af. Beter zou zijn om te kunnen kiezen uit een aantal templates... bijv.. AI turtle, rusher, builder, whatever en dat de AI met bijbehorende triggers dan door de builder wordt aangemaakt.
beetje jammer eigenlijk, onder starcraft editor hoefde je alleen een startlocation te plaatsen en de AI was standaard ingesteld op Seek and Destroy
maar wat jij verteld is wel ook een goede verklaring voor de tegenvallende ai strategie-en die er in de verschillende CnCs zitten
Somebody?Robin4 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:03:
Weet iemand waar ik de Waypoint Options box kan vinden in de worldbuilder?
Kan hem nergens ontdekken waar die staat.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Verwijderd
ik heb de podcasts geluisterd,
disconnecters gaan ze aanpakken, maar alleen de echte die-hards dus die statistisch echt opvallen.
scrin havesters laten geen ion storm meer achter na vernietiging.
en ladder systeem werkt met elo systeem dus dat betekent dat je met een paar potjes al erg hoog kan staan.
Wat betekent dat ik lekker niet meer ga spelen tegen lage rankings met een persona aangezien ik wel best zit met mijn 2vs2 600 plek
disconnecters gaan ze aanpakken, maar alleen de echte die-hards dus die statistisch echt opvallen.
scrin havesters laten geen ion storm meer achter na vernietiging.
en ladder systeem werkt met elo systeem dus dat betekent dat je met een paar potjes al erg hoog kan staan.
Wat betekent dat ik lekker niet meer ga spelen tegen lage rankings met een persona aangezien ik wel best zit met mijn 2vs2 600 plek
Dat ligt er totaal aan hoe je het doet. Je hebt meerdere knoppen dan 2 dus ik zou me best voor kunnen stellen dat je bijvoorbeeld met A,B, X en Y je verschillende train gebouwen op kan roepen en dat je je troepen met schouderknoppen commandeerdTijgertje84 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:04:
[...]
PC > Console
My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
voor RTS heb je gewoon een muis nodig...switchboy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:39:
[...]
Dat ligt er totaal aan hoe je het doet. Je hebt meerdere knoppen dan 2 dus ik zou me best voor kunnen stellen dat je bijvoorbeeld met A,B, X en Y je verschillende train gebouwen op kan roepen en dat je je troepen met schouderknoppen commandeerd
anders speelt het net zo kun als al die vecht en platform spelletjes die van de consoles naar de PC worden gepoort.
Turn based kan wel, zie bvb advance wars
Alle Nee sayers tegen C&C 3 moeten gewoon de demo op de 360 maar eens spelen. En dan niet 1x maar 3x ofzo...
Ik ben zeer kritisch tegenover EA in het algemeen en absoluut tegen RTS op een console maar ik ben toch wel bijna om.. De controls zijn behoorlijk inventief en erg goed te doen.
Ik denk niet dat je bij voorbaat deze game al kunt afschieten voordat je heb geprobeerd hebt. Dit is heel iets anders dan RA1 op een PS 8 jaar geleden.
Even een simpel voorbeeld: right trigger inhouden en met a een unit selecteren, selecteert al de types van dezelfde unit in beeld. Groepen aanmaken gaat erg gemakkelijk....Het valt me gewoon erg mee..
Maar zoals gezegd is alleen de tekst onleesbaar op een CRT (wordt aan gewerkt heb inmiddels de 32PF5331 van Philips besteld) en ik zag wat tearing op mijn CRT.
Ik ben zeer kritisch tegenover EA in het algemeen en absoluut tegen RTS op een console maar ik ben toch wel bijna om.. De controls zijn behoorlijk inventief en erg goed te doen.
Ik denk niet dat je bij voorbaat deze game al kunt afschieten voordat je heb geprobeerd hebt. Dit is heel iets anders dan RA1 op een PS 8 jaar geleden.
Even een simpel voorbeeld: right trigger inhouden en met a een unit selecteren, selecteert al de types van dezelfde unit in beeld. Groepen aanmaken gaat erg gemakkelijk....Het valt me gewoon erg mee..
Maar zoals gezegd is alleen de tekst onleesbaar op een CRT (wordt aan gewerkt heb inmiddels de 32PF5331 van Philips besteld) en ik zag wat tearing op mijn CRT.
Verwijderd
lijkt me zo apart he, zo'n RTS op een console spelen, maja ze zullen bediening idd wel handig gemaakt hebben, andesr zullen er weinig zijn die het speelt
Apart is het zeker maar wel leuk eigenlijk... Ik ben een RTS freak... niet zo'n fan van EA en hun creaties maar C&C 3 op de 360 vanuit de luie bank... Zie ik wel zitten. Mits er een skirmish mode inzit en gewoon dezelfde mogelijkheden als de PC versie.
En verder gaat een voorgaande opmerking over "tegen de tijd dat ik 2 tanks heb gemaakt, heeft de PC speler al een complete armada uit de grond gestampt" ook niet op volgens mij want het is toch alleen mogelijk als 360 speler tegen 360 spelers te spelen of niet?
En verder gaat een voorgaande opmerking over "tegen de tijd dat ik 2 tanks heb gemaakt, heeft de PC speler al een complete armada uit de grond gestampt" ook niet op volgens mij want het is toch alleen mogelijk als 360 speler tegen 360 spelers te spelen of niet?
[ Voor 34% gewijzigd door Darth Malak op 26-04-2007 10:18 ]
Ok, ik heb geen console maar even dat terzijde.Darth Malak schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:04:
Als ik CnC3 op de PC zou hebben waarom dan nog CnC3 aanschaffen voor 360
Als ik dan toch beide zou hebben (PC en Console) dan ga ik altijd nog voor de PC.
Int geval van dat je alleen een console hebt tjah ok dat is een ander verhaal.
Doelde mijn verhaal dan ook meer opt feit dat als men allebei zou hebben.
Ook al is de argument van lekker op de bank zitten wel een sterk punt
Ik heb na alle skirmish games op medium afgewerkt te hebben geprobeerd om één brutal tegenstander te nemen. Ik heb alles op random staan.
Ik heb ongeveer 10 minuten de tijd om vervolgens compleet van de kaart gevaagd te worden door een behoorlijk legertje.
Hoe komt hij ign in zo'n korte tijd aan zo'n leger terwijl ik nog mijn economie aan het opzetten ben. Ik kan helaas niet meekijken met hem...maar als ik verslagen ben zie ik nog even vlug iets van 5 aircraft towers staan en een stuk of 3 Warfactory's. Ik wordt non stop bestookt met bombers... die mijn harvesters te pakken nemen.
Ik bouw me suf met alles wat maar de lucht in kan schieten .. en als ik dat heb dan valt ie via de grond aan. Van "upgraden" is aan mijn kant amper sprake.
Ik had op medium een truc dat ik elke tegenstander tussen de 3-4 minuten verslagen had. Maar dat is niet echt leuk. Hard lukte ook wel eens snel op dezelfde manier.
Ik heb ongeveer 10 minuten de tijd om vervolgens compleet van de kaart gevaagd te worden door een behoorlijk legertje.
Hoe komt hij ign in zo'n korte tijd aan zo'n leger terwijl ik nog mijn economie aan het opzetten ben. Ik kan helaas niet meekijken met hem...maar als ik verslagen ben zie ik nog even vlug iets van 5 aircraft towers staan en een stuk of 3 Warfactory's. Ik wordt non stop bestookt met bombers... die mijn harvesters te pakken nemen.
Ik bouw me suf met alles wat maar de lucht in kan schieten .. en als ik dat heb dan valt ie via de grond aan. Van "upgraden" is aan mijn kant amper sprake.
Ik had op medium een truc dat ik elke tegenstander tussen de 3-4 minuten verslagen had. Maar dat is niet echt leuk. Hard lukte ook wel eens snel op dezelfde manier.
Ik heb ook een leuke computer..
het is bekend dat brutal een 2x zoveel snellere bouwtijd heeft en 2x zoveel geld krijgt + nog eens standaard extra inkomen van de AI oidTranzy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:07:
Wel hoor, skirmish spelen, verslagen worden (Tranzy schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:07:
Ik kan helaas niet meekijken met hem...
[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 26-04-2007 11:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dus volgens het bericht van tijgertje heeft dat meekijken niet echt zin omdat het niet echt een reëel beeld geeft.
Ik heb ook een leuke computer..
Ik heb dus beide.... Ik heb nog geen C&C 3 via de PC maar heb hem wel gespeeld.... Het vanaf de bank gamen is mij dusdanig goed bevallen dat ik waarschijnlijk in de toekomst sneller voor de 360 versie zal gaan dan de PC versie... Ik dacht voorheen ook altijd dat FPS games onspeelbaar waren op een console maar sinds ik Gears of War bijna uitgespeeld heb, ben ik daar ook van terug gekomen. Het is echt een kwestie van oefening baart kunst en ff geduld hebben.Tijgertje84 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:19:
[...]
Ok, ik heb geen console maar even dat terzijde.
Als ik CnC3 op de PC zou hebben waarom dan nog CnC3 aanschaffen voor 360
Als ik dan toch beide zou hebben (PC en Console) dan ga ik altijd nog voor de PC.
Int geval van dat je alleen een console hebt tjah ok dat is een ander verhaal.
Doelde mijn verhaal dan ook meer opt feit dat als men allebei zou hebben.
Ook al is de argument van lekker op de bank zitten wel een sterk punt
wel grappig dat een p4 2,8 ghz nog steeds meekan, en niet voor lags enzo zorgt
besef ik m ineens
aangezien alles wat tegenwoordig verkocht word, stukken sneller is
besef ik m ineens
even een reply op mezelf, ik heb zelf gevonden hoe ik het voor mekaar krijg, en wil het jullie niet onthoudenDe Gesnaakte schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:06:
je kiest bij Edit -->Edit player list , nadat je de waypoints hebt geplaatst voor de startlocations, onderin voor "Add Skirmisch Players", (duh)
er worden dan automatisch computer tegenstanders toegevoegd en de mogelijkheid om te observen/ commentary
observen is zoiezo handig op maps voor meer dan 2 spelers, want als je dan verloren hebt kom je in de observe modus, zou je dit niet gedaan hebben word je meteen eruit gegooid.
De computer tegenstander gaat nu bouwen en aanvallen (dit kun je trouwens ook nog instellen, of de ia upgrades doet, bouwt, aanvalt / early game tactics etc)
ben de map nog een beetje aan het aanpassen en zooi aan het toevoegen dat die wat leuker eruit ziet, nou heb ik dus een grote kade gemaakt, en geluid erbij gezet van water wat tegen die kade aan kletst, in de worldbuilder klinkt het keigoed, de sfeer zit er helemaal in,maar in de game hoor ik geen water, en ook geen seagulls
als de map klaar is imo zal ik hem wel effe posten, dan mogen jullie em testen
Verwijderd
heb ik dus ook, tzm 2 gig interen geheugen, 256 mb video kaart, draait goed, alles op medium no lags.jens17 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:11:
wel grappig dat een p4 2,8 ghz nog steeds meekan, en niet voor lags enzo zorgt![]()
besef ik m ineensaangezien alles wat tegenwoordig verkocht word, stukken sneller is
was er ook bang voor dat ik aanzienlijk moest gaan upgraden voor deze titel, maar valt gelukkig wel mee.
Haha ik draai alles op medium zonder lag, 1 gig intern, 256mb g-force 6600, met een AMD Athlon XP 1800+jens17 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:11:
wel grappig dat een p4 2,8 ghz nog steeds meekan, en niet voor lags enzo zorgt![]()
besef ik m ineensaangezien alles wat tegenwoordig verkocht word, stukken sneller is

Verwijderd
draaien op bagger pc's, brutal is te sterk huillies, ik kan de walkthrough link niet vinden posts...
Niemand die het over de nieuwe balancing patch heeft, of over taktieken die ze gebruiken. Het ranking systeem. Zijn clan.
*terug gaat in het online liefhebber hoekje
Niemand die het over de nieuwe balancing patch heeft, of over taktieken die ze gebruiken. Het ranking systeem. Zijn clan.
Verwijderd
Hmmmm :3
Daarnet een 2 tegen 2 gedaan met 2 medium balanced AI en 1 easy balanced. Ben er levend uit geraakt \(^_^)/
Die easy balanced had het toch gereed gekregen om m'n medium vriendje onder de voeten te lopen O.o
Achteraf kwam die naar mij met hopen soldaatjes en APCs terwijl z'n ally voor lucht bombardementen uitvoerde op m'n basis.
'k heb m'n voorpost met ore refinery verloren en ben toen maar begonnen met stevig te investeren in defense. terwijl ze werden bezig gehouden, 5 stealth tanks, 3 van die jeeps en 2 flame tanks die easy z'n basis plat gelegd met af en toe 2 stealth bombers die de lastige units vernietigden.
Die laatste medium was wat straffer met z'n constante airstrikes en heb ik moeten platgooien met een nuke vooraleer 'm zich stil hield en daarna die commando en nog een hoop stealth tanks erop af gestuurd. Best leuk
Gek dat ie me bij 1 vs 1 na 20 minuten heeft liggen.
Daarnet een 2 tegen 2 gedaan met 2 medium balanced AI en 1 easy balanced. Ben er levend uit geraakt \(^_^)/
Die easy balanced had het toch gereed gekregen om m'n medium vriendje onder de voeten te lopen O.o
Achteraf kwam die naar mij met hopen soldaatjes en APCs terwijl z'n ally voor lucht bombardementen uitvoerde op m'n basis.
'k heb m'n voorpost met ore refinery verloren en ben toen maar begonnen met stevig te investeren in defense. terwijl ze werden bezig gehouden, 5 stealth tanks, 3 van die jeeps en 2 flame tanks die easy z'n basis plat gelegd met af en toe 2 stealth bombers die de lastige units vernietigden.
Die laatste medium was wat straffer met z'n constante airstrikes en heb ik moeten platgooien met een nuke vooraleer 'm zich stil hield en daarna die commando en nog een hoop stealth tanks erop af gestuurd. Best leuk
Laast met een kamaraad 2v3 gedaan, wij 2 tegen 3 brutals @randomVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:23:
Hmmmm :3
Dit is te doen op maps waar je basis al een natuurlijke verdediging heb van rotsen.
1 punt defence en klaar verder AA buildings door basis tegen airstrikes.
Map - Tirberium Garden III (kane map, heb zelf geen Kane editie
Later het zelfde gedaan op de map "Six blabla" deze map heeft open stukken en dan is het een heeeel stuk moeilijker.
Verwijderd
Zou ik graag willen weten hoe je eraan komtDerr_Hans schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:05:
[...]
Laast met een kamaraad 2v3 gedaan, wij 2 tegen 3 brutals @random
Dit is te doen op maps waar je basis al een natuurlijke verdediging heb van rotsen.
1 punt defence en klaar verder AA buildings door basis tegen airstrikes.
Map - Tirberium Garden III (kane map, heb zelf geen Kane editie)
Later het zelfde gedaan op de map "Six blabla" deze map heeft open stukken en dan is het een heeeel stuk moeilijker.

Die kameraad heeft wel de Kane editie, in zijn game directory staat de map Kane met de inhoud "config.??? en KaneMaps.big"Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:07:
[...]
Zou ik graag willen weten hoe je eraan komt
Deze KaneMaps.big in mijn game dir onder de MP Dir. Daar staan nu 2 .BIG files, de Kane en de standaard.
Config file in MP dir aanpassen.
Staat 1 regel in, die regel overtypen maar maak van die nieuwe regel een verwijzing naar KaneMaps.big
als iemand kane edition heeft, en ik niet, hij start een kane edition map, download hij deze dan bij mij? of kan ik dan niet mee doen?
Probleem had ik dus ook, kon ik niet mee doen en downloaden hem ook niet automatischDutch2007 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:59:
als iemand kane edition heeft, en ik niet, hij start een kane edition map, download hij deze dan bij mij? of kan ik dan niet mee doen?
Toen het geen wat ik een post eerder had getype, geprobeerd en dat werkte.
bij mij staat het er wel inVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:26:
Hoe maak je trouwens screenshots in dat spel? Ik geloof niet dat het in de manual staat.
F12
ok bedankt, want ik heb zelf de legale versie van de normale editie, en paar vrienden niet, en dan weet ik tenminste wat ik moet doen om alles werkende te hebbenDerr_Hans schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:02:
[...]
Probleem had ik dus ook, kon ik niet mee doen en downloaden hem ook niet automatisch
Toen het geen wat ik een post eerder had getype, geprobeerd en dat werkte.
Verwijderd
Ik heb die KaneMaps.big file niet hoorDerr_Hans schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:41:
[...]
Die kameraad heeft wel de Kane editie, in zijn game directory staat de map Kane met de inhoud "config.??? en KaneMaps.big"
Deze KaneMaps.big in mijn game dir onder de MP Dir. Daar staan nu 2 .BIG files, de Kane en de standaard.
Config file in MP dir aanpassen.
Staat 1 regel in, die regel overtypen maar maak van die nieuwe regel een verwijzing naar KaneMaps.big
Nee, ook op dat bestand zit ook gewoon copyright. Als je het niet hebt, dan zal je de Kane Edition wel niet hebben.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 12:59 ]
Ben ik met je eens. Het lijkt erop alsof er vrijwel niemand online speelt.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:10:
draaien op bagger pc's, brutal is te sterk huillies, ik kan de walkthrough link niet vinden posts...
Om er dan maar eens op in te springen. Wat vinden jullie van de komende balancepatch? In het tweede deel van de april podcast kun je een aantal veranderingen horen. Die kun je hier nog eens nalezen: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=229482. Er komen meer veranderingen, er is maar slechts een deel bekend gemaakt. Ook is intussen bekend gemaakt dat de engineer exploit gefixed wordt in de patch (er komt mogelijk nog een snelle quickfix om die exploit en nog wat anderen snel te fixen voor de balancepatch).
De balance gast van EA zei ook dat hij het tof zou vinden als er meer gemixed werd en ik geloof dat ze dus ook de missile squads wat gaan buffen. Maar dat weet ik niet zeker, mag het hopen van wel iig. NOD Scorps die max -25% damage krijgen is goed voor Scrin, dan is er meer kans. In GDI-NOD komt de balance nu misschien aan de andere kant te liggen, maar dat zullen we moeten afwachten.
Helaas zullen railguns en lasers die inf oneshotten wel op die manier gehandhaafd blijven. Ik had toch graag gezien dat doodnormale tanks als predators en scorpions geen snipers werden na een upgrade.
www.cnc3.nl houdt komende maandagavond (beetje ongelukkig opzich, magoed) een 1vs1 toernooi waaraan iedereen mee kan doen
Tevens start vanaf 1 mei de clanwarsladder waaraan ook iedereen mee kan doen. Het is in principe een Nederlandse site / ladder. Hoewel we van Generals.nl nog weten dat er op een gegeven moment ook regelmatig buitenlanders te vinden zijn. Het niveau ligt doorgaans lager dan op clanwars.cc. Dus voor iedereen die afschrikt van het niveau op clanwars.cc en graag wat anders wil dan custom / automatch games en in een clanwars ladder wil spelen is cnc3.nl een uitstekende site lijkt me
Over dat 1 shotten van inf, die Zone Troopers zijn die ook te 1 shotten ??Wmm schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:59:
[...]
Ben ik met je eens. Het lijkt erop alsof er vrijwel niemand online speelt.
Om er dan maar eens op in te springen. Wat vinden jullie van de komende balancepatch? In het tweede deel van de april podcast kun je een aantal veranderingen horen. Die kun je hier nog eens nalezen: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=229482. Er komen meer veranderingen, er is maar slechts een deel bekend gemaakt. Ook is intussen bekend gemaakt dat de engineer exploit gefixed wordt in de patch (er komt mogelijk nog een snelle quickfix om die exploit en nog wat anderen snel te fixen voor de balancepatch).
De balance gast van EA zei ook dat hij het tof zou vinden als er meer gemixed werd en ik geloof dat ze dus ook de missile squads wat gaan buffen. Maar dat weet ik niet zeker, mag het hopen van wel iig. NOD Scorps die max -25% damage krijgen is goed voor Scrin, dan is er meer kans. In GDI-NOD komt de balance nu misschien aan de andere kant te liggen, maar dat zullen we moeten afwachten.
Helaas zullen railguns en lasers die inf oneshotten wel op die manier gehandhaafd blijven. Ik had toch graag gezien dat doodnormale tanks als predators en scorpions geen snipers werden na een upgrade.
www.cnc3.nl houdt komende maandagavond (beetje ongelukkig opzich, magoed) een 1vs1 toernooi waaraan iedereen mee kan doen. Je kunt er meer over lezen hier: http://www.cnc3.nl/index.php?page=nieuws&id=20.
Tevens start vanaf 1 mei de clanwarsladder waaraan ook iedereen mee kan doen. Het is in principe een Nederlandse site / ladder. Hoewel we van Generals.nl nog weten dat er op een gegeven moment ook regelmatig buitenlanders te vinden zijn. Het niveau ligt doorgaans lager dan op clanwars.cc. Dus voor iedereen die afschrikt van het niveau op clanwars.cc en graag wat anders wil dan custom / automatch games en in een clanwars ladder wil spelen is cnc3.nl een uitstekende site lijkt me.
Dat zijn 4 railguns per squad en redelijk snel te krijgen als ik me niet vergis.
Structures zijn ook zo kapot met 2 squads
Zou het de predetor tanks kunnen vervangen in een rush.
Als je dan wat units tegen komt jump je er over heen en rechtstreeks hun basis in.
Zonder upgrade kunnen scorps ze niet overrijden..
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat ik van de balance patch moet vinden. Ik speel vrij fanatiek online (ongeveer 150 games gespeeld nu, rank22 of 23, net iets meer wins dan losses, voornamelijk automatches en altijd Random race). Het is mij echter onduidelijk waarom Scrin nou juist een air-force nerf verdiend, als er 1 faction wat loving kan gebruiken is het Scrin wel. Online games duren vaak nou eenmaal in c&c3 maar maximaal 15 minuten, en met vroeg harassment heeft Scrin eigenlijk nog geen echte verdedigings mogelijkheden. Seekers zijn veel te zwak om het op te kunnen nemen tegen een tank rush van NOD bijvoorbeeld (daarbij komt het langzamere harvesten van Scrin, langzame economy boom), disintegrators worden te gemakkelijk gecounterd met buggys. Ik probeer het vaak door heel vroeg een nerve center te bouwen en met een lightningspike een expansion point te harrassen en dan met een stel stormriders aan te vallen, waar je ook wat scorpions mee kunt aanpakken. Helaas pakt het niet altijd even goed uit: tegen een shadowteam rush ben je hoe dan ook de lul.
Ik vind de damage boost van de NOD attack bikes wel geinig. Staat early game harassment eindelijk echt centraal voor NOD, samen met de damage decrease van de scorpion tanks is dit wel een goede balance: NOD hakt de economy van GDI en Scrin in de pan, maar zal het heel moeilijk krijgen om zonder techen het fatsoenlijk te kunnen counteren. Voor late game worden avatars gelukkig een stuk beter bruikbaar, maar ik heb zo mijn twijfels. De walkers van zowel Scrin als NOD laten de husk liggen, doe je dit met een aanval die niet in een keer voor de victory kan zorgen, dan heeft je tegenstander een stel units van 3000 credits voor de prijs van een engineer. Hoera voor NOD late game turtler!
GDI, tsja ik heb er niet zoveel over te zeggen wat betreft de nieuwe balance. Firehawks blijven een stuk minder nuttig dan Orca's, Orca's zijn dé units om snel een tweetal harvesters mee uit te schakelen, met firehawks kan het ook, maar die zijn toch een stuk duurder. Al moet je Orca's wat meer microën.
Die cnc3.nl ladder lijkt me wicked, ik ben echt verre van goed genoeg om het op te kunnen nemen tegen de über RTS pro's van cw.cc (al geniet ik wel van de replays daar, daaamn wat een spectakel steeds zeg!). Automatches en custom games gaan een beetje vervelen. Zeker omdat zo veel mensen tegenwoordig alles doen voor hun mooie stats, dus steeds nieuwe accounts aanmaken als hun winning streak onderuit gaat en vaaaaak de stekker eruit trekken om een loss te voorkomen (bah!).
Ik begrijp je niet helemaal denk ik... Maar Zone Troopers worden ook geoneshot door railguns, dus 4 schoten om een squad plat te leggen idd. Zone Troopers zelf one shotten inf ook weer. Tegen Zone Troopers is er maar een echt goede counter en dat is air (en dan geen Orca's) omdat ze zelf niet anti air zijn, of snipers of the swarm (buzzer 'drop'). Buggies, APC's, Gun Walkers gaan ook makkelijk dood tegen Zone Troopers, maar als je er maar genoeg hebt lukt het wel natuurlijk.Derr_Hans schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:18:
[...]
Over dat 1 shotten van inf, die Zone Troopers zijn die ook te 1 shotten ??
Dat zijn 4 railguns per squad en redelijk snel te krijgen als ik me niet vergis.
Structures zijn ook zo kapot met 2 squads
Zou het de predetor tanks kunnen vervangen in een rush.
Als je dan wat units tegen komt jump je er over heen en rechtstreeks hun basis in.
Zonder upgrade kunnen scorps ze niet overrijden..
Ik heb het wel eens geprobeerd met een fast tech naar tech center en dan space command uplink voor de Zone Trooper drop in je tegenstander z'n base. Is vrij waardeloos, zeker tegen NOD. Je doet hem wel even pijn maar NOD maakt uit 3-4 warfacs even een stel buggies en het is over en dan komt hij naar jou toe met z'n scorpions terwijl jij nog vrijwel niets hebt. Als je niet voor drop gaat maar voor armory en veel Zone Troopers maakt kan het wel beter werken. NOD zal dan alleen onmiddelijk voor Venom's gaan als ie het ziet dus ook niet al te succesvol denk ik. In GDI mirror is het misschien wel succesvoller, Orca's counteren nou niet echt inf. Natuurlijk heeft GDI snipers, Zone Troopers in APC's is waarschijnlijk een zeer goede combo, maar duur.
Eigenlijk is er volgens mij niet echt iets dat succesvol tankspam countert.
NOD zal nu wel succesvoller kunnen harassen idd. Jammer dat dat nog steeds niet echt mogelijk is voor GDI of Scrin. Ik zou het leuk vinden als early game harassement op harvesters echt succesvol kon zijn. Nu hebben harvesters gewoon teveel hitpoints en doen cheape, snelle early game units te weinig damage.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:00:
[...]
Ik weet niet zo goed wat ik van de balance patch moet vinden. Ik speel vrij fanatiek online (ongeveer 150 games gespeeld nu, rank22 of 23, net iets meer wins dan losses, voornamelijk automatches en altijd Random race). Het is mij echter onduidelijk waarom Scrin nou juist een air-force nerf verdiend, als er 1 faction wat loving kan gebruiken is het Scrin wel. Online games duren vaak nou eenmaal in c&c3 maar maximaal 15 minuten, en met vroeg harassment heeft Scrin eigenlijk nog geen echte verdedigings mogelijkheden. Seekers zijn veel te zwak om het op te kunnen nemen tegen een tank rush van NOD bijvoorbeeld (daarbij komt het langzamere harvesten van Scrin, langzame economy boom), disintegrators worden te gemakkelijk gecounterd met buggys. Ik probeer het vaak door heel vroeg een nerve center te bouwen en met een lightningspike een expansion point te harrassen en dan met een stel stormriders aan te vallen, waar je ook wat scorpions mee kunt aanpakken. Helaas pakt het niet altijd even goed uit: tegen een shadowteam rush ben je hoe dan ook de lul.
Ik vind de damage boost van de NOD attack bikes wel geinig. Staat early game harassment eindelijk echt centraal voor NOD, samen met de damage decrease van de scorpion tanks is dit wel een goede balance: NOD hakt de economy van GDI en Scrin in de pan, maar zal het heel moeilijk krijgen om zonder techen het fatsoenlijk te kunnen counteren. Voor late game worden avatars gelukkig een stuk beter bruikbaar, maar ik heb zo mijn twijfels. De walkers van zowel Scrin als NOD laten de husk liggen, doe je dit met een aanval die niet in een keer voor de victory kan zorgen, dan heeft je tegenstander een stel units van 3000 credits voor de prijs van een engineer. Hoera voor NOD late game turtler!
GDI, tsja ik heb er niet zoveel over te zeggen wat betreft de nieuwe balance. Firehawks blijven een stuk minder nuttig dan Orca's, Orca's zijn dé units om snel een tweetal harvesters mee uit te schakelen, met firehawks kan het ook, maar die zijn toch een stuk duurder. Al moet je Orca's wat meer microën.
Die cnc3.nl ladder lijkt me wicked, ik ben echt verre van goed genoeg om het op te kunnen nemen tegen de über RTS pro's van cw.cc (al geniet ik wel van de replays daar, daaamn wat een spectakel steeds zeg!). Automatches en custom games gaan een beetje vervelen. Zeker omdat zo veel mensen tegenwoordig alles doen voor hun mooie stats, dus steeds nieuwe accounts aanmaken als hun winning streak onderuit gaat en vaaaaak de stekker eruit trekken om een loss te voorkomen (bah!).
Na de patch zijn Seekers wel ongeveer gelijk aan Scorps geloof ik, hoewel ik het niet helemaal zeker weet. Het enige verschil was volgens mij de damage die ze doen, en die was groter bij Scorps.
Scrin krijgt trouwens geen air force nerf, weet niet waar je dat gelezen hebt? In de podcast zeiden ze juist nog dat ze over de air wel tevreden waren.
Verwijderd
@Wmm
Het buffen van een countermeasure is imo ook een nerf-No Scrin air nerfs on the table yet, but anti-air in other factions may get buffs
Verwijderd
voelt zich opeens wat minder alleen op de wereldWmm schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:59:
[...]
Ben ik met je eens. Het lijkt erop alsof er vrijwel niemand online speelt.
Ik vind het spel eigenlijk nu wel goed zat. Ik zit niet echt te wachten op balance patches, En scorp rushes vind ik eigenlijk niet eens zo irritant. Ik snap niet dat die dingen generfd moeten worden. Die dingen zijn ook niet onmogelijk om af te slaan.Om er dan maar eens op in te springen. Wat vinden jullie van de komende balancepatch? In het tweede deel van de april podcast kun je een aantal veranderingen horen. Die kun je hier nog eens nalezen: http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=229482. Er komen meer veranderingen, er is maar slechts een deel bekend gemaakt. Ook is intussen bekend gemaakt dat de engineer exploit gefixed wordt in de patch (er komt mogelijk nog een snelle quickfix om die exploit en nog wat anderen snel te fixen voor de balancepatch).
Ik ga trouwens vandaag even de scrin harvester stuur tactiek proberen. Straks na de patch kan dat niet meer.
lijkt me leuk, maar denk niet dat ik dan thuis ben. ah wel mss als ik echt geen leven hebwww.cnc3.nl houdt komende maandagavond (beetje ongelukkig opzich, magoed) een 1vs1 toernooi waaraan iedereen mee kan doen. Je kunt er meer over lezen hier: http://www.cnc3.nl/index.php?page=nieuws&id=20.
Maar goed moet ik wel mirc leren gebruiken, ik haak iedere keer weer af. Snap niks van dat channel gedoe ^_^
Voor de online liefhebbers. Wat zijn jullie persona namen? dan stuur ik je een invite van mijn clan.
Niet dat het een boeiende clan is ofzo, Ik en nog een paar andere die ik tegen gekomen ben.
Online is altijd wel leuker als je ook wat contact hebt enzo
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 17:24 ]
Scrin heeft vrijwel geen kans tegen NOD, iig niet op Tournament Arena. De spam is te erg.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:22:
[...]
voelt zich opeens wat minder alleen op de wereld
[...]
Ik vind het spel eigenlijk nu wel goed zat. Ik zit niet echt te wachten op balance patches, En scorp rushes vind ik eigenlijk niet eens zo irritant. Ik snap niet dat die dingen generfd moeten worden. Die dingen zijn ook niet onmogelijk om af te slaan.
Ik ga trouwens vandaag even de scrin harvester stuur tactiek proberen. Straks na de patch kan dat niet meer.
[...]
lijkt me leuk, maar denk niet dat ik dan thuis ben. ah wel mss als ik echt geen leven heb
Maar goed moet ik wel mirc leren gebruiken, ik haak iedere keer weer af. Snap niks van dat channel gedoe ^_^
Voor de online liefhebbers. Wat zijn jullie persona namen? dan stuur ik je een invite van mijn clan.
Niet dat het een boeiende clan is ofzo, Ik en nog een paar andere die ik tegen gekomen ben.
Online is altijd wel leuker als je ook wat contact hebt enzo
@ Toernooi: mja, is beetje ongelukkig idd, maar kon niet anders begreep ik (ik ben er zelf niet echt admin hoewel je dat op de site wel ziet staan). Ik doe ook niet mee, maar dan meer niet omdat ik ff geen zin heb in cnc3.
Wat irc betreft, een tutorial is hier: http://www.cnc3.nl/index.php?pg=3. Je kunt ook de chat applet op de site gebruiken, dat is nog makkelijker
Mijn online nick is vooral [CC]Wmm. Maar ik hoef geen claninvite. Voor clans speel ik of in clans op clanwars.cc of op cnc3.nl en daar heb ik al een clan
@ Kiwi84: mja, goed ok. Klopt
Ik denk dat de beste verdediging voor een tank spam gewoon een tank spam is.
Ik heb een keer zo'n grote tank rush (met mammots) kunnen tegenhouden, maar dat was met een stealth generator en 5 obilisken of light. Door die stealth generator weet heeft ie geen gericht doelwit en obilisken hebben iets van 3 schoten nodig om een mammots kapot te maken.
Het probleem hiervan is dat je hele economy op turtle ingesteld is. Je hebt wel een uitgebreide tech tree, maar geen 3 of 4 warfactories om flink tanks te kunnen bouwen. En op dat punt begint tiberium ook schaars te worden, dus zo snel bouw je niet meer.
Ik heb een keer zo'n grote tank rush (met mammots) kunnen tegenhouden, maar dat was met een stealth generator en 5 obilisken of light. Door die stealth generator weet heeft ie geen gericht doelwit en obilisken hebben iets van 3 schoten nodig om een mammots kapot te maken.
Het probleem hiervan is dat je hele economy op turtle ingesteld is. Je hebt wel een uitgebreide tech tree, maar geen 3 of 4 warfactories om flink tanks te kunnen bouwen. En op dat punt begint tiberium ook schaars te worden, dus zo snel bouw je niet meer.
Ticking away the moments that make up the dull day
Ondanks dat ik niet helemaal tevreden was over de demo, heb ik het niet kunnen laten en de Kane Edition gekocht. C&C was het eerste spel waar ik helemaal aan verslaafd was en uiteindelijk oefent zelfs C&C3 een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit 
Maar na het spel gestart te hebben, weet ik terug waarom ik mij zo ergerde aan de demo. Ik vind het niet overzichtelijk genoeg en zou nog verder willen uitzoomen. Alleen lukt dat dus niet
Is er hier al iets op gevonden? Een hogere resolutie dan 1280x1024 heb ik nog niet geprobeerd en kan ik trouwens ook niet selecteren.
Maar na het spel gestart te hebben, weet ik terug waarom ik mij zo ergerde aan de demo. Ik vind het niet overzichtelijk genoeg en zou nog verder willen uitzoomen. Alleen lukt dat dus niet
Dat uitzoomen begint inderdaad irritant te wordenLaagvliegerke schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:34:
Ondanks dat ik niet helemaal tevreden was over de demo, heb ik het niet kunnen laten en de Kane Edition gekocht. C&C was het eerste spel waar ik helemaal aan verslaafd was en uiteindelijk oefent zelfs C&C3 een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit
Maar na het spel gestart te hebben, weet ik terug waarom ik mij zo ergerde aan de demo. Ik vind het niet overzichtelijk genoeg en zou nog verder willen uitzoomen. Alleen lukt dat dus nietIs er hier al iets op gevonden? Een hogere resolutie dan 1280x1024 heb ik nog niet geprobeerd en kan ik trouwens ook niet selecteren.

Daarnaast ben ik Mr. Turtle himself en vind ik dat ook het leukst aan RTS spellen gewoon
Verder denk ik dat de Sidebar misschien toch beter net als bij Generals onderaan had gemoeten : Bij een missie moest ik gewoon ertussen clicken om een muur te slopen

Verder is het allemaal best leuk en 200% beter dan Generals alleen mis ik toch wel dat je muren + beton + FireStorm kan bouwen enzo ... jammer !!
Waar ik trouwens ook gek van word : Alles ziet er anders uit
[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 28-04-2007 17:10 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Zouden ze ook in halo 3 kunnen stoppennero355 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:08:
[...]
Waar ik trouwens ook gek van word : Alles ziet er anders uitEn de NOD War Factory straalt echt niet een War Factory uit : Eerder een Repair Depot of AirField voor Banshees
Mijn F1 knop werkt ingame niet, de overige F toetsen wel. Dit is irritant omdat ik daarom niet snel powerplants kan bouwen. Weet iemand misschien een oplossing? Hij werkt in windows overigens wel.
Als je ingame over een powerplant hovert in de sidebar met je cursor, staat er dan achter dat F1 de hotkey is? Zo niet dan moet je dat even regelen in de settings.spirry schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:15:
Mijn F1 knop werkt ingame niet, de overige F toetsen wel. Dit is irritant omdat ik daarom niet snel powerplants kan bouwen. Weet iemand misschien een oplossing? Hij werkt in windows overigens wel.
Ja, F1 is de hotkey. (standaard geloof ik) Daarom een beetje irritant dat ik die niet kan gebruiken.
Je kan in je instellingen gewoon de knoppen layout veranderen
[ Voor 22% gewijzigd door dxta op 28-04-2007 19:51 ]
Omelette du fromage!
Verwijderd
Amaai 
Moeten jullie dit nu zien: http://suikun.free.fr/binaries/Defeated%20again.CNC3Replay
GDI tegen Scrin. Ik speelde met Scrin en dacht dat die shield almachtig waren zoals wanneer ik door AI geowned wordt en niet door de schields heen geraak....
Maar achteraf bekeken, is die Killer gast toch niet normaal bezig hoor O.o
Moet je zien hoeveel vliegtuigen die heeft en wat een hoop mammoth tanks.
Ik ben het zo gewoon om met Generals zonder erg veel super units het slagveld op te trekken. 1 nuke cannon of 3 à 5 tomahawk missiles en een groepje normale tanken en soldaten. Dat doet het echt niet en zeker niet tegen zo'n gast als die killer.
Heeft er iemand tips over hoe ik die Killer volgende keer aan kan zonder me belachelijk te maken?
En dan een technische vraag: Hoe krijg je dat spel in 16:10 resoluties ?
Moeten jullie dit nu zien: http://suikun.free.fr/binaries/Defeated%20again.CNC3Replay
GDI tegen Scrin. Ik speelde met Scrin en dacht dat die shield almachtig waren zoals wanneer ik door AI geowned wordt en niet door de schields heen geraak....
Ik ben het zo gewoon om met Generals zonder erg veel super units het slagveld op te trekken. 1 nuke cannon of 3 à 5 tomahawk missiles en een groepje normale tanken en soldaten. Dat doet het echt niet en zeker niet tegen zo'n gast als die killer.
Heeft er iemand tips over hoe ik die Killer volgende keer aan kan zonder me belachelijk te maken?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 22:37 ]
Zorg ervoor dat je snel een veel tiberium hebt... Dan kan je aan de lopende band bouwen...Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:35:
Amaai
Misschien wel, maar dat mag 'ie hier toch niet melden.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 10:37 ]
Verwijderd
ik zou graag een replay willen zien van een van de betere spelers, om te zien wat ik fout doe online:P. heeft iemand die weet zelf niet waar ik moet kijken
misschien staat hier wat tussen? http://www.gamereplays.org/Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:31:
ik zou graag een replay willen zien van een van de betere spelers, om te zien wat ik fout doe online:P. heeft iemand die weet zelf niet waar ik moet kijken
Ja dat heb ik, maar het vragen daarom is niet helemaal zuivere koffie.Snowwie schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:29:
Ik heb het spel ook maar origineel gekocht, maar om de dvd te besparen wil ik graag een virtual dvd maken. Dit wou ik proberen met Virtual CD, maar op het moment dat ik het spel dan wil starten zegt C&C doodleuk "please insert the original dvd instead of a copy"..
Is er al iemand anders die een werkend no-dvd programma heeft bij dit spel?
Ik geef het niet omdat het op het randje is van wat mag.
Kijk eens na waarom en hoe het spel is beveiligd en dan kom je er achter hoe je virtual dvd te laten werken.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Je kunt ook je beste potje(s) uploaden en even hier plaatsen, dan kunnen we er met z'n allen naar kijken.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:31:
De tool die je daar noemt wordt gebruikt om kopieerbeveiliging te omzeilen. Het omzeilen van beveiligingen is niet iets wat op GoT thuis hoort.Flame17 schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:40:
[...]
Ja dat heb ik, maar het vragen daarom is niet helemaal zuivere koffie.
Ik geef het niet omdat het op het randje is van wat mag.
Kijk eens na waarom en hoe het spel is beveiligd en dan kom je er achter hoe je virtual dvd te laten werken.
No cd/dvd patches zijn wel discutabel, omdat je dan de software aanpast en ik weet niet of dat zomaar is toegestaan, maar dat is wel weer een andere discussie.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 10:29 ]
Off topic: No cd/dvd patches zijn naar mijn mening wel makkelijker en scheelt ruimte
[ Voor 6% gewijzigd door -LA- op 29-04-2007 18:04 ]
en je kunt niet meer online spelen....-LA- schreef op zondag 29 april 2007 @ 18:03:
Off topic: No cd/dvd patches zijn naar mijn mening wel makkelijker en scheelt ruimte
zolang je een legale seial key hebt lijkt mij dat je dan online kunt spelen
Die laatste GDI missie op hard is best lastig
Krijg niet echt een basis van de grond.

Hebben jullie ook wel eens last van de melding:
Could not connect to the EA master server. oid?
Could not connect to the EA master server. oid?
IK heb al wat rondgezocht, maar nog niet echt antwoord gevonden
Als ik een replay bekijk, krijg ik na een tijdje (paar minute denk ik zo) ''Out of synch'' bericht, en dan kapt hij ermee ? Hoe verhelp ik dit ?
Als ik een replay bekijk, krijg ik na een tijdje (paar minute denk ik zo) ''Out of synch'' bericht, en dan kapt hij ermee ? Hoe verhelp ik dit ?
heb je de laatste patch (1.4) geinstalleerd? het kan zijn dat je een oudere versie hebt dan degene die de replay gemaakt heeft6pack15 schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:18:
IK heb al wat rondgezocht, maar nog niet echt antwoord gevonden
Weet iemand of de virtueel geheugen van Worldbuilder een lek is of dat zo hoort?? Dat eerste lijkt me meer waarschijnlijker aangezien EA echt geen meer dan 1gig ram geheugen wilt laten gebruiken, veel mensen hebben maar 1 gig iets minder hebben er 2. Maar iemand een idee?
Owja enuh weet iemand waar je custom maps van spelers kan downloaden? Heb overal gezocht maar niet gevonden?
Owja enuh weet iemand waar je custom maps van spelers kan downloaden? Heb overal gezocht maar niet gevonden?
[ Voor 17% gewijzigd door RRCreations op 30-04-2007 00:35 ]
jup, meteen na install geupdate naar 1.4. Maar tis zowiezo raar, want hij kan de eerste paar minuten (en dat is toch meestal al bijna het halve potje) wel gewoon afspelen. En ook tijdens het bericht ''out of synch'' zie je op de achtergrond alles doorgaan, en dan stopt ie ermee?
Verwijderd
het spel is er alweer af bij mij. maar volgende week kan ik ff kijken.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:31:
1goeie taktiek op redzone rampage tegen gdi en nod tank aanvallen is
f10 crane
f1, f2 energy, tib (sell)/mannetje iets meer naar voren sturen voor meer zicht)
f2 , f2 tib, tib
f2(sell) , f1 tib, energy
en dan
Barracks, nerve centre
Shield dinges.
Nu komen de eerste tanks aangerold vaak. Pak de eerste 3/vier met je shield zodat je wat tijd hebt.
bouw extra barracks en laat ieder 10 shock troopers bouwen.
Met Q selecteer je ze allemaal en met ALT laat je ze ieder tegelijkertijd een doelwit selecteren.
Daarna bouw je 2/3air met energie
en is je blauwe veldje op dus voor die tijd heb je ook al 1/2 refs gebouwd (al dan niet geholpen door het geld dat je krijgt door het verkopen van de 2refs bij je blauwe veldje
Als het goed is heb je nu 12 air en de eerste rush afgeslagen. Zo snel mogelijk naar zijn crane vliegen en die kapot krijgen en vervolgens energy. Nu heeft hij geen anti air buildings meer.
alle anti air units die hij nu te laat build kapot schieten. Energy en cranes die hij build kapot schieten. En als je tijd hebt zijn harvesters.
Bouw horizontaal. zodat je gebouwen minder moeilijk te bereiken zijn. Hij mss voor je hoofdgebouw gaat, die is sterk en als je die repaired is hij wel even zoet. En wanneer hij je crane kapot heeft een nieuwe bouwen horizontaal uit zijn zicht.
--
Als je tegenstander slim genoeg is, verandert hij zijn predators in apc's, Maar eerst zijn preds kapot maken, dan leven je gebouwen langer en als je de stormriders hebt krijg je die ook wel makkelijk kapot.
En als hij snel genoeg zijn command centre bouwt en aa guns neerzet word het ook weer wat moeilijker, maar bij rushes komt deze niet zo heel snel vaak. Tis geen waterdichte tactiek natuurlijk
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 12:57 ]
http://www.gamereplays.org/cnc3/portal.htmVerwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:31:
Hier een replay met commentaar van iemand die destijds aan medicijnen zat oid, deze mag je niet missen

[ Voor 25% gewijzigd door Occy74 op 30-04-2007 14:57 ]
Aha ik heb het(denk ik). Ik friemelde maar wat met Woldbuilder en ineens werd mijn virtueel geheugen maar voor 46% gebruikt van 1 gig. Wanneer je WorldBuilder opstart duurt het nogal een tijdje voordat je het daadwerkelijk kan gebruiken, maar als het gestart is ga je naar
>View
>SET Lod
en dan zet je het low of very low
Wanneer ik het bovenstaande had geprobeerd en met mijn prioriteit van Worldbuilder process laag had staan, kon ik mijn worldbuilder redelijk snel gebruiken. Volgens mij ligt het ook aan het view hoeveel geheugen het gebruikt maar mijn Worldbuilder start van 10 minuten nu binnen 1 minuut op.
I hope it helps!!
>View
>SET Lod
en dan zet je het low of very low
Wanneer ik het bovenstaande had geprobeerd en met mijn prioriteit van Worldbuilder process laag had staan, kon ik mijn worldbuilder redelijk snel gebruiken. Volgens mij ligt het ook aan het view hoeveel geheugen het gebruikt maar mijn Worldbuilder start van 10 minuten nu binnen 1 minuut op.
I hope it helps!!
Verwijderd
Iemand een site gevonden waar al wat mooie custom maps op staan? In generals was ik altijd dol op "5 star enemy s13" met z'n drieén tegen de rest.
De worldbuilder is traag ja, erg traagRRCreations schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:26:
Weet iemand of de virtueel geheugen van Worldbuilder een lek is of dat zo hoort?? Dat eerste lijkt me meer waarschijnlijker aangezien EA echt geen meer dan 1gig ram geheugen wilt laten gebruiken, veel mensen hebben maar 1 gig iets minder hebben er 2. Maar iemand een idee?
offtopic:
Doe iets aan je zinsbouw trouwens, moest het 4 keer overlezen voordat ik precies begreep wat je bedoelde.
Doe iets aan je zinsbouw trouwens, moest het 4 keer overlezen voordat ik precies begreep wat je bedoelde.
Wat ik ook apart vind is dat als je 2v2 speelt en je ally (met een hoge rank) wordt als eerste gepwned dat ze dan meestal om hulp smeken en dan dood gaan, en dan ben ik de jerk/whatever omdat ik niks stuurde naar ze, terwijl ik zelf ook word aangevallen maar het wel overleef. Dan noem je ze standaard noob omdat ze lopen te prutsen en dan komen ze zeggen: "I'm better, I've got a higher rank"
Soort van aanzien ofzo, die rank... 
Look who got pwned first!
Meer mensen ervaring
?
*knip* - dingen die hier niet thuis horen.

Look who got pwned first!
Meer mensen ervaring
*knip* - dingen die hier niet thuis horen.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 10:37 ]
Verwijderd
SCUDSTORMMMMMMMMMMensionXL schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:58:
Wat ik ook apart vind is dat als je 2v2 speelt en je ally (met een hoge rank) wordt als eerste gepwned dat ze dan meestal om hulp smeken en dan dood gaan, en dan ben ik de jerk/whatever omdat ik niks stuurde naar ze, terwijl ik zelf ook word aangevallen maar het wel overleef. Dan noem je ze standaard noob omdat ze lopen te prutsen en dan komen ze zeggen: "I'm better, I've got a higher rank"Soort van aanzien ofzo, die rank...
Look who got pwned first!![]()
Meer mensen ervaring?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!