[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.997 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Als je online wilt spelen dan moet je inloggen, maar dan vraagt ie ook om een ID, tijdens het aanmelden op de website heb ik dit nergens kunnen vinden en ook in de bevestigingsmailtjes niet.

Weet iemand waar ik dat kan vinden?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Snowwie schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:13:
Als je online wilt spelen dan moet je inloggen, maar dan vraagt ie ook om een ID, tijdens het aanmelden op de website heb ik dit nergens kunnen vinden en ook in de bevestigingsmailtjes niet.

Je ID requesten per e-mail?

[ Voor 3% gewijzigd door MensionXL op 30-04-2007 21:17 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Snowwie schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:13:

je kan gewoon een random naam invullen bij ID, en je kan op een account meerdere ID's hebben.
Typ dus gewoon iets in en druk op log-in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Japser schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:26:
Die laatste GDI missie op hard is best lastig :/ Krijg niet echt een basis van de grond.
spoiler:
Vond hem erg makkelijk.
Bouw wat APC + Preds + engineers

Val die rift generator aan (wel overnemen dus alleen die units uitschakelen.
Engineer in die rift gen + engineer in dat control centre gebouw.

Als je de laaste heb, bouw een crane variant van scrin en zet in jouw basis.
Klaar :) Zodra je die storm torens dingen kan bouwen (AA en Sterk tegen tanks) + sonic beam defence dan hoef jij je geen zorgen te maken dat jouw basis het niet overleeft.

Bouw een ION Canon en een Rift generator.
Gebruik bijde op Nod basis en later op Scrin base.
Je kan ook een Mothership Bouwen als je het leuk vind.
Zet wel van die Scrin Tib generators in een Tib veld ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Is een online account eigenlijk gekoppeld aan het serienummer van het spel? Dus stel dat ik het spel uitleen of wil verkopen dan kan er niet online gespeeld worden door de nieuwe eigenaar? Of wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Laagvliegerke schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:53:
Is een online account eigenlijk gekoppeld aan het serienummer van het spel? Dus stel dat ik het spel uitleen of wil verkopen dan kan er niet online gespeeld worden door de nieuwe eigenaar? Of wel? :?
Volgens mij is het gekoppeld. Kan me met BFME1 herinneren dat ik geen nieuwe masteraccount ofzo aan kon maken omdat de serial al aan een account gekoppeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:16

Rhapsody

In Metal We Trust

Eerste paar missies van NOD zijn wel erg simpel.

Heb nog wel het idee dat de NOD minder sterk is als de GDI. (GDI heb ik uitgespeeld)

Wat wel vet is, is dat je op een gegeven moment met die scrin te maken krijgt. Lekker hun gebouwen overnemen en alles bouwen om te kijken wat het is... :P

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een website met alle keyboard shortcuts zodat ik sneller kan bouwen/ tanks kan aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:31:
Weet iemand een website met alle keyboard shortcuts zodat ik sneller kan bouwen/ tanks kan aansturen?
boekje?

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:31:
Euhm, wat dacht je van het options menu :?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow dank je wel!
Heb het boekje helemaal overgeslagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Hehe, net online een strategie geprobeerd die vrij goed werkt in 2v2.

Een iemand word GDI, de ander NOD.
De GDI rushed naar een war factory en spamt pitbulls.
De NOD rushed naar 2 war factories, maar regelt wel een goede economie, en spamt scorpions.
De GDI pitbulls vallen 1 iemands' harvesters aan, waardoor hij zijn eventuele leger zijn eigen base in moet rijden.
De NOD scorps (stuk of 20 zijn het er dan), vallen frontaal aan, waardoor zijn leger te laat komt, en je 9/10 keer hem uitschakeld. Dan is het eenvoudigweg 2v1, waardoor de GDI zijn economie en tech kan doen, en de NOD meer scorps spamt, en de eventuele laser capacitator upgrade koopt.

Ideaal!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
supreme tweaker schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:36:

De NOD rushed naar 2 war factories, maar regelt wel een goede economie, en spamt scorpions.
De GDI pitbulls vallen 1 iemands' harvesters aan, waardoor hij zijn eventuele leger zijn eigen base in moet rijden.
De NOD scorps (stuk of 20 zijn het er dan), vallen frontaal aan, waardoor zijn leger te laat komt, en je 9/10 keer hem uitschakeld. Dan is het eenvoudigweg 2v1, waardoor de GDI zijn economie en tech kan doen, en de NOD meer scorps spamt, en de eventuele laser capacitator upgrade koopt.

Ideaal!
beste spammer wint ofwel tegen een sterke tegenstander gaat het niet zo makkelijk als je nu zegt :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supreme tweaker schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:36:

Ideaal!
:D die andere houd zich ook koest zeker?

Strategieen zijn leuk. Maar ideaal is natuurlijk geen enkele helemaal niet als je tegenstanders ook goed zijn.

In principe werkt elke strategie wel tegen mensen die rustig een silootje bouwen en iedere keer schrikken van een rush :)

-zowiezo die pitbuls heb je zo kapot met een paar sterke infanterie gastjes.

---
Ik ben trouwens bij een paar goede spelers een 1st tier defense tower rush gezien.
2keer gewonnen trouwens :P gewoon je warfacs verkopen en wat verderop bouwen.
Er staan dan wss ook nog geen infanterie turrets dus die kun je ook een paar bouwen. En intussen is jou eco lekker aan de gang en is de zijne alweer bijna uitgedroogd.

Ik vond het maar een *** taktiek, maar goed het was niet alsof het noobs waren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand intresse om met mij 2vs2 te gaan spelen ? die random gasten zijn niks waard 9 van de 10 x, of ze leaven of zijn noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:10:
Iemand intresse om met mij 2vs2 te gaan spelen ? die random gasten zijn niks waard 9 van de 10 x, of ze leaven of zijn noobs.
welke rankings heb je?
Wat is je persona naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:52:
[...]

:D die andere houd zich ook koest zeker?

Strategieen zijn leuk. Maar ideaal is natuurlijk geen enkele helemaal niet als je tegenstanders ook goed zijn.

In principe werkt elke strategie wel tegen mensen die rustig een silootje bouwen en iedere keer schrikken van een rush :)

-zowiezo die pitbuls heb je zo kapot met een paar sterke infanterie gastjes.

---
Ik ben trouwens bij een paar goede spelers een 1st tier defense tower rush gezien.
2keer gewonnen trouwens :P gewoon je warfacs verkopen en wat verderop bouwen.
Er staan dan wss ook nog geen infanterie turrets dus die kun je ook een paar bouwen. En intussen is jou eco lekker aan de gang en is de zijne alweer bijna uitgedroogd.

Ik vond het maar een *** taktiek, maar goed het was niet alsof het noobs waren.
hm, ik bouw altijd gewoon een paar preds(stuk of 20) en wat def.(AA, AI, AT) en dan kom je er ook wel :P dan pas je main leger make om de foe bassis te Ownen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb zo'n beetje elke singelplayer missie gespeelt door erg veel Mammoth tanks te hebben :p. Ook als NOD zijnde. Die dingen zijn echt te gaaf :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:18:
[...]

hm, ik bouw altijd gewoon een paar preds(stuk of 20) en wat def.(AA, AI, AT) en dan kom je er ook wel :P dan pas je main leger make om de foe bassis te Ownen >:)
aa ai at.

Je acties moeten afhangen van wat je recon oplevert bij de tegenstander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 19:01:
Ik heb zo'n beetje elke singelplayer missie gespeelt door erg veel Mammoth tanks te hebben :p. Ook als NOD zijnde. Die dingen zijn echt te gaaf :D.
Vind de avatars toch leuker :)
avatar met 2 laser's en stealth detector is tof.

Nadeel is alleen die prijs 3K + 1K beam + 600 Bike (stealth is niet nodig in SP)
Corps is zo stuk.
Hit points
Geen AA

Maar voordeel is:
Sterk + Preds zijn zo stuk gewoon over heen walsen
Engineer is goedkoper dan weer 4.6K tib (als de corps er nog ligt)
Bij upgrade "I want that" ;)

Gebruik die avatars als stealth detector en als defence naast 1 Obelisk.
Obelisk werken ook leuk met beam karretjes, de increase attack rate is goed te merken.
Range ook ;)

Bij de balance patch moet die prijs van avatar na beneden of meer hitpoints geven.
Of per upgrade meer hitpoints. Dan is het op MP niveau ook nog bruikbaar.
Zodra de tech's omhoog gaan en mammoths komen, dan heeft nod ook de avatar.

5.7 K tib voor fully upgrade avatar is een hoop. Daar verwacht ik een hoop HitPoints voor.

De tripod is zelfs 3k en heb je 3 laser's.
Mammoth heeft 2 rails en als hij dicht genoeg is ook nog eens rockets.
Avatar kan dan nog flames doen Zie daar de nut niet van in, vanwege de close range en omdat de flames niet veel schade doet tegen units. Gebouwen daar in tegen doet het meer damage dan een normale flame tank. Gebouw is zo stuk met die flames (zal wel een bug zijn of een feature ;) )

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bah, hoop dat de 1.5 patch het gezeik met de harvesters eens oplost

Moest vandaag een rifinery verkope omdat een harvester begin te flippen, kon de hardvester nergens meer heensturen (soort rood 4kant ) :S :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:18:
[...]

defence bouwen? beetje zinloos niet? en preds werken niet hoor als je tegenstander met gesplits leger van scorpions + venoms komt aanzetten. Zijn preds te traag voor en je bent met minder aantal..
En mensen die denken te kunnen winnen met 1 warfactory zijn natuurlijk helemaal om te lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 08:19
Gister online een potje gedaan, had mijn tegenstander een basis van powerplants en obelixen gebouwd verder niks? een paar bikes en wat harversters? wat dacht tie hiermee te bereiken? zo kun je toch nooit winnen het duurde alleen even voordat mij ion cannon klaar was zodat ik hem zonder stroom kon zetten. Maar ik begreep het gewoon niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iceme schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:04:
Gister online een potje gedaan, had mijn tegenstander een basis van powerplants en obelixen gebouwd verder niks? een paar bikes en wat harversters? wat dacht tie hiermee te bereiken? zo kun je toch nooit winnen het duurde alleen even voordat mij ion cannon klaar was zodat ik hem zonder stroom kon zetten. Maar ik begreep het gewoon niet :?
als je zover kwam tot de ion cannon :) was je tegenstander wss gewoon niet goed.
Wees blij dat je een win hebt :)

En die taktiek die hij gebruikte was mss wel nuttig geweest wanneer hij een ketting van gebouwen richting jou basis maakte en dan die torens erlangs in jou basis

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Tijgertje84 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:41:
[...]

beste spammer wint ofwel tegen een sterke tegenstander gaat het niet zo makkelijk als je nu zegt :)
Kijk en dat is dus wat deze tactic doet: Je verstoort zn spam dusdanig met zn 2en, dat je er sowieso 1tje uitknocked.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Op welk niveau spelen jullie de campaign?
Normal
Hard
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=193634&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Heb bijna alle missies op Hard gedaan, vond 't op Normal echt veel te makkelijk. :|

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 02:59:
Poll: Op welk niveau spelen jullie de campaign?
Normal
Hard
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ben na het spelen van de demo en de skirmisch, meteen begonnen met online.

De campaign er pas later bijgepakt, wanneer er weer eens een servertje down was. Filmpjes waren tof, dus ik ben door al die missies op normal heen geragt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben persoonlijk een liefhebber van RTS maar spijtig genoeg ben ik er niet bijster goed in. bijvoorbeeld de kroatië missie is voor mij niet doenbaar zelfs op normal. de andere missies gingen toot nu toe allemaal van de eerste keer. deze echter niet. ik weet niet wat ik het best kan bouwen. ofwel een klein legertje tanks, ofwel een legertje apc's+wat anti armor units die ik dan in de apc's plaats ofwel missile+pitbull+gun squad. heb zowat alle combo's al geprobeerd en TOCH raak ik er niet uit. heb ook al geprobeert het kleine basisje van de nod eerst te mollen en dan te verover maar ook da lukt niet echt goed. heb de missie nu al 20 keer gespeeld en heb er atm nog maar weinig goesting in. anybody that can help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb gisteren de Scrin-campaign uitgespeeld, dat laatste level is echt niks aan :? Ik vond die daarvoor veel lastiger. Sowieso is het einde nogal, euh, vaag, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat er ergens volgend jaar ofzo een expansion-pack uit gaat komen :)
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:58:
ik ben persoonlijk een liefhebber van RTS maar spijtig genoeg ben ik er niet bijster goed in. bijvoorbeeld de kroatië missie is voor mij niet doenbaar zelfs op normal. de andere missies gingen toot nu toe allemaal van de eerste keer. deze echter niet. ik weet niet wat ik het best kan bouwen. ofwel een klein legertje tanks, ofwel een legertje apc's+wat anti armor units die ik dan in de apc's plaats ofwel missile+pitbull+gun squad. heb zowat alle combo's al geprobeerd en TOCH raak ik er niet uit. heb ook al geprobeert het kleine basisje van de nod eerst te mollen en dan te verover maar ook da lukt niet echt goed. heb de missie nu al 20 keer gespeeld en heb er atm nog maar weinig goesting in. anybody that can help?
Als je iets beter kunt omschrijven wat de bedoeling is? Ik kan me echt niet meer precies herinneren wat ik in Kroatië moest doen. Ik heb het nu helemaal uitgespeeld, dus het is me iig gelukt :+

[ Voor 65% gewijzigd door Grrrrrene op 06-05-2007 12:04 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsja, het is gewoon een kwestie van Predator tanks blijven bouwen, en zorgen dat je APC's bij de bruggen hebt staan.

Daarna is het gewoon kwestie van de NOD aanvallen met je Predators.

De MCV die je moet terugbrengen heeft geen haast, zonder dat ding is het ook prima te doen.

Een 2e harvester bouwen kan ook helpen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

ligt cnc3 er nou uit?

edit: voor het eerst dat ik het merk, op de patches na dan.

[ Voor 60% gewijzigd door Largo op 06-05-2007 21:45 . Reden: ja dus. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
CnC3 doet het niet :(

Gelukkig ben ik dus niet de enige...

[ Voor 48% gewijzigd door Makkelijk op 06-05-2007 22:11 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:05

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Derr_Hans schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:00:
[...]
Vind de avatars toch leuker :)
avatar met 2 laser's en stealth detector is tof.
De tripod is zelfs 3k en heb je 3 laser's.
Mammoth heeft 2 rails en als hij dicht genoeg is ook nog eens rockets.
Ik ben het er op zich mee eens dat de avatars leuk zijn, maar je moet ze dan wel vergelijken met de GDI walkers, de juggernauts. Mammoth tanks hebben geen equivalent in de andere factions, ze hebben bijvoorbeeld ook anti-air, geen enkele walker heeft dat. Ook valt er geen husk te capturen van een mammoth tank. De reden daarvoor is simpel, de andere factions hebben vliegtuigen die niet hoeven te herladen en eeuwig kunnen blijven schieten totdat ze neergehaald worden. Dus heeft GDI en supersterke tank die wat tegen die vliegtuigen kan doen.
Het meest leuke aan de single player is nog wel het capturen van al die walkers, 2k+ aan unit voor slechts 500 per engineer, repareren en opsparen die handel, ze maken zo de meeste single player bases met de grond gelijk als je van de goede kant aan komt lopen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door OruBLMsFrl op 06-05-2007 22:25 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

1. 5 harvesters meteen bouwen.
2. Shitload aan APC's .
3. Shitload aan Predators.
4. Shitload een Anti-Air ventjes.
5. 1 APC met engineer waarmee je de NOD MCV overneemt >:)

Resultaat :

Zwaar Overpowered heel die missie uitspelen :+

Na 10 keer overnieuw proberen op easy kreeg ik opeens zo'n ingeving die werkte :$

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

nero355 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:14:
[...]

1. 5 harvesters meteen bouwen.
2. Shitload aan APC's .
3. Shitload aan Predators.
4. Shitload een Anti-Air ventjes.
5. 1 APC met engineer waarmee je de NOD MCV overneemt >:)

Resultaat :

Zwaar Overpowered heel die missie uitspelen :+

Na 10 keer overnieuw proberen op easy kreeg ik opeens zo'n ingeving die werkte :$
Aan de tank kant
Bouw wat bunkers via die normale inf. mannetjes. Gooi dan raket mannetjes in de bunkers...
werkt simpel en goed...

Aan de infantrie kan, bouw je alleen mannetjes in bunkers....

Plaats dan bij elke AA een raket mannetje....

Daarna rustig op je gemak een aanvals legertje bouwen en de tank basis overnemen.... Daarna is het een eitje...

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LuCarD schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:36:
Aan de tank kant
Bouw wat bunkers via die normale inf. mannetjes. Gooi dan raket mannetjes in de bunkers...
werkt simpel en goed...

Aan de infantrie kan, bouw je alleen mannetjes in bunkers....

Plaats dan bij elke AA een raket mannetje....

Daarna rustig op je gemak een aanvals legertje bouwen en de tank basis overnemen.... Daarna is het een eitje...
Daarmee inderdaad ook een beetje zitten experimenteren ja helemaal vergeten :)

* nero355 is dol op bunkers bouwen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wat heeft het voor zin om tientallen tactieken te bespreken als alles hier kant en klaar staat.
Hier staan de tips per missie, per GDI-NOD-SCRIN.

Er staat wat er gebeurt en wat je moet doen.

http://www.gamespot.com/f...des&tag=gameguide;title;1

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

NeoMe schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:24:
Wat heeft het voor zin om tientallen tactieken te bespreken als alles hier kant en klaar staat.
Hier staan de tips per missie, per GDI-NOD-SCRIN.

Er staat wat er gebeurt en wat je moet doen.

http://www.gamespot.com/f...des&tag=gameguide;title;1
Dat is 1 van de vele opties die je hebt. Een RTS is geen lineaire adventure die je maar je op een manier kan oplossen. Als je denkt dat je een leuke of handig alternatief hebt is het toch juist leuk om te delen...

Niet iedereen speelt online....

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de oplossingen. zal ze strak eens allemaal proberen ^^
nuja moest het niet lukken zal het op easy moeten vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:11:
[...]

welke rankings heb je?
Wat is je persona naam
Ranking is niet al te hoog zal wel 8 of 9 zijn, me nickname is Daapstaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:59

Clush

Do as I say...

wat ik heb gedaan: 4 APC's met elk een rifle squad erin bouwen, daarmee ga je naar linksonder en zet er bij elke brug 2. dat is de infanterie taken care of. dan 6 predators, die je positioneert in de bovenste en de rechtse openingen in de muur rond je basis, elk 3. die zouden het behoorlijk lang uit moeten kunnen houden tegen de tankjes die vanuit het noordoosten aanvallen, vooral als je achter beide ingangen een war factory bouwt. vervolgens zuidoostelijk wat AA neerpoten, en je hebt de verdediging wel op orde. dan kan je beginnen om een legertje te maken om je MCV te redden. APC's met grenade squads en een paar met rifle squads zorgen ervoor dat je alle infanterie die je tegenkomt (garrisoned of niet) makkelijk aankan. enige 'probleem' is dan het kanon dat je MCV tegenhoudt, maar dat is niks wat een paar granaatjes niet op kunnen lossen. omdat de AI steeds grotere en geavanceerdere squads jouw richting op stuurt, is het zaak om zodra je eenmaal je MCV binnen hebt een leger te maken en de 'armored' basis rechtsboven met de grond gelijk te maken. inmiddels zal de AI ook stealthed units in gaan zetten, dus een paar pitbulls op strategische plekken kunnen zeker geen kwaad. daarna kan je met alles wat je hebt, behalve de AA units, de infanterie basis linksonder met de grond gelijk maken. dan blijft alleen nog maar de air basis rechtsonder over, die is wat tricky om te vernietigen, maar op dit moment kan je praktisch niet meer verliezen. gewoon doen whatever it takes om ook die basis te vernietigen, en klaar is klaas.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largo schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:38:
ligt cnc3 er nou uit?

edit: voor het eerst dat ik het merk, op de patches na dan.
Makkelijk schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:11:
CnC3 doet het niet :(

Gelukkig ben ik dus niet de enige...
Ik heb het vandaag ook gekocht, ik dacht dat het aan mijn firewall lag, maar blijkbaar ben ik niet de enige die last heeft dat ie niet kan connecten met de servers van EA.

Iemand anders die het zelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kira12
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08-2022
Jah, iedereen heeft dit probleem nu.
De EA-servers zijn gewoon down, we moeten maar wachten tot nu weer online zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Bah

Balt me iets op

Hoe meer patches hoe meer bugs er in de game komen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HStyles schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:35:
Bah

Balt me iets op

Hoe meer patches hoe meer bugs er in de game komen :S
offtopic:
Er balt mij ook iets op, ik zie het nut niet van jouw post?

Ik snap niet als de servers eventje's down zijn elke keer weer voor gezeur zorgt. Dat wekelijks WOW servers plat gaan voor onderhoud hoor je niemand over, maar als een EA server plat gaat 1x in de maand voor 1 uur is het schreeuwen en janken geblazen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:41:
[...]

offtopic:

Ik snap niet als de servers eventje's down zijn elke keer weer voor gezeur zorgt. Dat wekelijks WOW servers plat gaan voor onderhoud hoor je niemand over, maar als een EA server plat gaat 1x in de maand voor 1 uur is het schreeuwen en janken geblazen 8)7
Als ik zo die posts bekijk, is die al sinds gisteravond 22.00 offline.

Maar er staat natuurlijk op het doosje:
EA may retire online features after 30 days notice posted on www.ea.com

Misschien waren ze zo aardig om het ons niet te laten weten en hebben ze gewoon alles offline gezet :p

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 18:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Laatst online: 09:44
De servers zijn weer up, het was op een zondag gebeurd en de mensen die er nog voor nodig waren om het zaakje overeind te helpen waren niet bereikbaar. Vandaar, het is nu verholpen en er word aan gewerkt om dit soort dingen te voorkomen.

Deze week komen als het goed is ook de patch notes uit. Hoozee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clush, ik heb het (zonder naar je post te kijken dan ^^) ook +- op die manier gedaan en het werkte perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik kan nu wel in de lobby, alleen als ik een spel probeer te joinen, zeggen ze dat ik niet verbindbaar ben ?

Er is zo'n blauwe antenne met gele ringetjes naast de ready checkbox.

Iemand die weet wat er eventueel aan de hand is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:13:
Ok, ik kan nu wel in de lobby, alleen als ik een spel probeer te joinen, zeggen ze dat ik niet verbindbaar ben ?

Er is zo'n blauwe antenne met gele ringetjes naast de ready checkbox.

Iemand die weet wat er eventueel aan de hand is ?
Naja, waarschijnelijk dat EA nog steeds problemen heeft aangezien ik nu niet meer kan inloggen in BF2142 zowel als CNC. Net nog braaf zitten spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

*spam*

Het is al heel wat dat de betreffende website is opgenomen in de topicwarning, dus laat dergelijke posts voortaan achterwege ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Crash op 08-05-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik vind de connection issues wel schandalig. Koop je een game eens op de gewone manier, kan je met de helft niet connecten, met of zonder portforwarding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn poorten ook nog nooit geforward.

Volgens mij is dat niet per se nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:41:
[...]

offtopic:

het onderhoud in WoW is dan ook wekelijks en word altijd van te voren bekend gemaakt ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Nhaixatael schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 14:17:
[...]

het onderhoud in WoW is dan ook wekelijks en word altijd van te voren bekend gemaakt ;)
ach mensen moeten niet zo zeuren, op de forums van cnc staat het online met een verontschuldiging
het blijven computers, en die kunnen nu eenmaal weigeren
vergelijken met wow is ook suf, want daar betaal je voor, en cnc online is puur een extra dienst die ze voor je neerzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 16:27
Kan je mensen alleen in de lobby toevoegen als friend of ook daarbuiten? Ik kan namelijk nog wel wat friends gebruiken uit nederland om lagvrij te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
[...]

ach mensen moeten niet zo zeuren, op de forums van cnc staat het online met een verontschuldiging
vergelijken met wow is ook suf, want daar betaal je voor, en cnc online is puur een extra dienst die ze voor je neerzetten
Des te meer reden om niet te zeuren, je betaald bij WoW en toch is er wekelijks onderhoud.
Is er bij EA die gratis online is te spelen een keer een probleempje en dit keer een iets wat langer probleem dan is het gelijk mekker de mekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
dit weekend de GDI uitgespeeld.

alleen ik vond het einde een beetje vreemd.
je had de keuze om die bom te gebruiken, de eerste keer deed ik dat niet en kreeg ik een filmpje dat ik het op de juiste manier had gedaan en dat het een ramp had geweest als ik die bom had gebruikt.

uiteraard de game gesaved en daarna met bom gedaan 8)
krijg ik hetzelfde filmpje 8)7
dus met de melding dat die bom een ramp had geweest, dat klopt toch niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude88 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:56:
dit weekend de GDI uitgespeeld.

alleen ik vond het einde een beetje vreemd.
je had de keuze om die bom te gebruiken, de eerste keer deed ik dat niet en kreeg ik een filmpje dat ik het op de juiste manier had gedaan en dat het een ramp had geweest als ik die bom had gebruikt.

uiteraard de game gesaved en daarna met bom gedaan 8)
krijg ik hetzelfde filmpje 8)7
dus met de melding dat die bom een ramp had geweest, dat klopt toch niet??
als de bom op dat hoofdkwartier gooit, is de helft van de wereld kapot, een grote takkezooi, maar je bent wel beste matties met de president, die ouwe generaal die kapt er mee en jij neemt zijn baantje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:53:
[...]

als de bom op dat hoofdkwartier gooit, is de helft van de wereld kapot, een grote takkezooi, maar je bent wel beste matties met de president, die ouwe generaal die kapt er mee en jij neemt zijn baantje over.
welk hoofdkwartier, want volgens mij heb ik dat al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

dude88 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:26:
[...]

welk hoofdkwartier, want volgens mij heb ik dat al geprobeerd
Van de NOD. Ik krijg dat filmpje sowieso :(, ik wil weten wat er gebeurt als je die Liqiud Tib Bomb niet gebruikt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Niet gesaved van te voren...? :)
Doe ik altijd. Erg lullig om te merken dat je wel gewonnen hebt, maar nog niet een secondary mission hebt gehaald.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha net een teamed balanced hard en medium enemy verslagen binnen 8 min op een 4 player map, mijn tactiek is toch goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is misschien een stomme rvaag maar ik wil C&C via Lan spelen, beide computers met dezelfde dvd/key geinstalleerd en dan dvd erin opstarten server maken, dvd switchen andere proberen te laten joinen. Dan zegtie dat we alleibj dezelfde serial hebben(duh). Hoe moet ik dit nu doen? ik heb eindelijk een keer iets legaals gekocht dus ik wil het deze keer voor de verandering ook op de legale manier het werkend krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
helaas mag dat niet, je moet per speler een spel kopen :(

---
net online hard afgemaakt door 2 GDI's en een scrin, mijn tactiek om mn basis over hele map te strekken om ore te bemachtigen werkte redelijk goed en de GDI gast die ik tegenover me had had het echt niet naar zijn zin, hij had bij dat ore field 6 warfactorys staan die niet geupgrade predators bouwde terwijl ik met 1 warfactory railgun mammoths bouwde, en als je zo achterlijk lomp bouwt is er maar 1 maatregel: sonic emitters, dus die zaaide ik flink rond bij zijn warfactories.. dág rush en ik denk dat ik blauwe orefield owned :)

NIET DUS, ineens werd mijn actie gruwelijk verstoord toen zijn scrin teamgenoot ineens met 40 stormriders eerst al mijn powerplants en toen al mijn harvesters om zeep hielp...

Kon alleen maar respect hebben voor zijn actie en me overgeven

[ Voor 93% gewijzigd door Makkelijk op 11-05-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaargh :( dan maar de piraat uithangen.
wat slecht zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:55:
aaargh :( dan maar de piraat uithangen.
wat slecht zeg...
Je koopt 1 licentie. 1 licentie is 1 gebruiker/pc.
Als je dus wilt Lannen heb je 2 mensen nodig en dus ook 2 licenties.
Tja, leuk is het niet. Maar zo is het nu eenmaal.
Dit is trouwens zo bij elk spel tegenwoordig.

[ Voor 6% gewijzigd door mikeya op 11-05-2007 19:24 ]

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ja maar het is wel een feit dat het met eerdere versies van C&C wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het kon, maar volgens mij mocht je 'm nog altijd maar op 1 PC tegelijk spelen volgens de EULA :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Overigens zijn de veranderingen die in patch 1.05 zullen plaatsvinden bekend gemaakt.
Ik ga niet de hele lijst hier copy pasten aangezien het echt een waslijst is, maar het is hier http://www.gamereplays.or...tes_Revealed-t236434.html te lezen.

De veranderingen zijn goed imo, het spel zal er behoorlijk door veranderen. Het zal zeker ook beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
.oisyn schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:30:
Het kon, maar volgens mij mocht je 'm nog altijd maar op 1 PC tegelijk spelen volgens de EULA :)
De singleplayer mocht waarschijnlijk maar op 1 pc tegelijkertijd gespeeld worden. Maar multiplayer mocht echt tweemaal met dezelfde serial. Meer kon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Kan iemand wat leuke eigen screenies posten? Ben superbenieuwd. Heb momenteel het systeem niet op cnc3 te spelen maar daar komt snel verandering in!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:31:
[...]

Wat een onzin argument, als jij een netwerk bouwt voor een klant en dat werkt niet zeg je dan ook ja de computers kunnen weigeren, dan zorg je toch voor back-up en redunency }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb juist nieuwsbrief gehad over 1.05 patch 'later this month'.

Wat een aanpassingen!

http://www.commandandconq...nity/patches/default.aspx

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:18:
Ha ha net een teamed balanced hard en medium enemy verslagen binnen 8 min op een 4 player map, mijn tactiek is toch goed :)
heb je daar een replay van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets gemist aan het einde van NOD?

1.
spoiler:
Kane gaat met jou naar de Inner Circle en dan is het een wit licht en klaar?

2.
spoiler:
En dat je daarna de Scrin kan zijn, leuk, maar ik had gehoopt op een wat meer verklarende uitleg van de NOD. Of komt dat pas aan het einde van de Scrin? If so, don't tell me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt niet meer voordelig een ref bouwen en meteen weer sellen voor een harvester.

je kunt niet meer tower rushen omdat je goedkope gebouwen geen bouw radius meer hebben.

Een hoop is voor alle drie de factions gestandaardiseerd :O

En voor de rest teveel veranderingen. krijgen we opeens een game met diepgang -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 02:37:
je kunt niet meer voordelig een ref bouwen en meteen weer sellen voor een harvester.

je kunt niet meer tower rushen omdat je goedkope gebouwen geen bouw radius meer hebben.

Een hoop is voor alle drie de factions gestandaardiseerd :O

En voor de rest teveel veranderingen. krijgen we opeens een game met diepgang -O-
Dat het sellen van refs nu nadelig is vind ik wel ok opzich. Samen met de verdwenen bouwradius voor bepaalde gebouwen stopt het de eco boom in het begin van het spel. Want: je moet nu eerst een warfac maken en vandaar harvesters bouwen voordat je echt inkomen krijgt en je kunt niet meer makkelijk naar andere tiberium velden spideren (hoewel het nog steeds kan als ze niet heel erg ver weg zijn). Early game kan dit weer tot gevolg hebben dat je kunt kiezen tussen eerst een paar harvesters maken voor een betere economy of een gemixed leger van missile squads en tanks maken en onmiddelijk aanvallen en je eigen eco wat achter laten. Puur theory wars natuurlijk.

Die tower rush (het is geen eens een rush te noemen imo, maar whatever) is weg, dat is mooi. Hoewel het gewoon een legale strat was sloeg ie eigenlijk nergens op natuurlijk. Het is ook vreselijk saai om te zien.

Ik weet niet of je opmerking over dat we nu een game met diepgang krijgen sarcastisch is. Maar in ieder geval heeft CNC3 totaal geen diepgang en dat zal het niet krijgen ook met een patch. Jazeker zal er iets meer diepgang komen met 1.05, maar het is nog steeds niet veel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
dat ze wat gingen veranderen was al bekend, maar wat een waslijst zeg...
bijna elke unit krijgt een increase van snelheid, een vermindering van damage, een verhoging van prijs :S
wat is daar het nut van....ok bij de mammoth tanks 5000 voor railgun dat was wel zo fair...
en die tiberium spikes die wat meer op gaan leveren is ook wel ok...
tower rush was idd sowieso belachelijk...dat had er vanaf het begin al niet in mogen zitten
ben wel eens benieuwd, ik heb al een aardig tijdje geen C&C 3 meer gedaan

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-05-2007 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Ik heb CNC3 gewonnen met een prijsvraag! Binnenkort dus ook online spelen! Hij wordt maandag opgestuurd :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel net gekocht voor 25 euro......goede deal? En ook Oblivion voor 20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zondag 13 mei 2007 @ 02:54:
[...]

Ik weet niet of je opmerking over dat we nu een game met diepgang krijgen sarcastisch is. Maar in ieder geval heeft CNC3 totaal geen diepgang en dat zal het niet krijgen ook met een patch. Jazeker zal er iets meer diepgang komen met 1.05, maar het is nog steeds niet veel helaas.
Ze proberen er iig diepgang in te gooien.
Ik vond het spel zelf al leuk zat als het was.

Ook wel vreemd dat je na een maand ongeveer alles verandert, benieuwd na deze veranderingen wat er weer verandert moet worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game is echt supervet :D. Heb alle ranked matches nog gewonnen..grappig van die mensen die gelijk al hun geld in tanks steken, en ik in verdediging..

Ik hou meer van bouwen en echt een leuk groot leger inzetten..

Het toffe is dus als mensen gaan rushen met tanks, heb ik al vehicle defense ( stuk of 2/3 ) staan. Paar missile infantry erbij en hupsakee weg zijn ze. Inmiddels heb ik al 3/4 harvesters en ga ik als een gek bouwen en alle defense erbij die er maar bijkan :P.

Haha dan hebben ze bijna geen geld meer omdat ze met al hun geld tanks hebben gebouwd :D. Kom ik daar aan met mn uber army mwuhaha

;)

btw ik HAAT mensen die rushen, dat is toch niet tof :')

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
MrVegeta schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:33:
[...]

Van de NOD. Ik krijg dat filmpje sowieso :(, ik wil weten wat er gebeurt als je die Liqiud Tib Bomb niet gebruikt.
Patch 1.05 oa
· Fixed an error that caused some players to unexpectedly see the GDI campaign's alternate ending video instead of the intended ending video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Grrrr, nou al de 2de keer dat de game crashed op een moment dat ik aan het winnen ben. Zijn er al verhalen van cheats etc? Ik had nog niets vernomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:57:
De game is echt supervet :D. Heb alle ranked matches nog gewonnen..grappig van die mensen die gelijk al hun geld in tanks steken, en ik in verdediging..

Ik hou meer van bouwen en echt een leuk groot leger inzetten..

Het toffe is dus als mensen gaan rushen met tanks, heb ik al vehicle defense ( stuk of 2/3 ) staan. Paar missile infantry erbij en hupsakee weg zijn ze. Inmiddels heb ik al 3/4 harvesters en ga ik als een gek bouwen en alle defense erbij die er maar bijkan :P.

Haha dan hebben ze bijna geen geld meer omdat ze met al hun geld tanks hebben gebouwd :D. Kom ik daar aan met mn uber army mwuhaha

;)

btw ik HAAT mensen die rushen, dat is toch niet tof :')
ja hoi :P gekkerd
speel ff een keer tegen een goede speler.

Of een middelmatige zoals ik, dan leer ik je wel dat verdediging bouwen wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:27:
Heb dit spel net gekocht voor 25 euro......goede deal? En ook Oblivion voor 20!
Erg goede deal :). Waar heb je ze gekocht, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het toegestaan om hier om een trainer te vragen?

Zo ja, heeft iemand een werkende trainer die me invincible maakt? Ik kom niet voorbij Albania... thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:05:
Is het toegestaan om hier om een trainer te vragen?

Zo ja, heeft iemand een werkende trainer die me invincible maakt? Ik kom niet voorbij Albania... thx!
Reageer dan niet :X

[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 14-05-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus omdat ik een hekel heb aan missies waarbij ik niet kan bouwen gun je mij geen trainer... snap niet zo goed waarom je zo negatief reageert, hier is namelijk niemand mee geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het dan niet verstandiger om dan gewoon niet te reageren :X

[ Voor 47% gewijzigd door Crash op 14-05-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:51:
[...]

Erg goede deal :). Waar heb je ze gekocht, als ik vragen mag?
_/-\o_ Marktplaats _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 02:30:
[...]

is het dan niet verstandiger om dan gewoon niet te reageren :X
Er staat hier ergens in dit topic een keer (of mss wel twee of meer keer) een link naar een mission guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Laatst online: 09:44
Largo schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:40:
Grrrr, nou al de 2de keer dat de game crashed op een moment dat ik aan het winnen ben. Zijn er al verhalen van cheats etc? Ik had nog niets vernomen.....
Engineer exploir
F12, freeze exploit
Disconnecting

Jij hebt persoonlijk last van Nr -2, natuurlijk ook een favoriet.
Er zijn nog een stuk of 10 exploits, alles word wel gefixt in de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als observator gebouwen plaatsen ^_^

Toen ik nog niet wist wat het was en we 2vs1 aan het spelen waren
viel mijn stroom de hele tijd uit en cancelde mijn obelisks de hele tijd.

Tenminste dat dacht ik. Toen plaatste een maat van mij een beacon. rechtsonder waar ik al een tijd niet gekeken had

stonden daar 20 obelisks :D :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Klinkt goed die updates, jammer van dat base-builden via powerplants, ik gebruikte het altijd om orefields snel te bereiken en te verdedigen. Maar goed het is wel eerlijker zo, nu worden MCV's en outposts ook weer nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Joost.B schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:09:
[...]

Engineer exploir
F12, freeze exploit
Disconnecting

Jij hebt persoonlijk last van Nr -2, natuurlijk ook een favoriet.
Er zijn nog een stuk of 10 exploits, alles word wel gefixt in de patch.
Ik word echt doodmoe van die F12, heb nu al zoveel games 'verloren' doordat ik op het winnende punt vastloop. Erg triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Heeft iemand nog tips voor die NOD missie waarbij je alleen engineers en shadow squads kunt bouwen en je die 2 complete basissen in stand moet houden na capture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
N-Freak schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:31:
[...]

Ik word echt doodmoe van die F12, heb nu al zoveel games 'verloren' doordat ik op het winnende punt vastloop. Erg triest.
ik speel alleen maar unranked, heb je dat gezeik niet :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!