[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
N-Freak schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:31:
[...]

Ik word echt doodmoe van die F12, heb nu al zoveel games 'verloren' doordat ik op het winnende punt vastloop. Erg triest.
wat gebeurt er dan? ik doe zelf ook wel eens een printscreentje maken (doe je met f12), laat ik dan voor anderen de game vastlopen?

helaas heb ik inderdaad ook vaak dat mensen op een wel heel apart moment "vastlopen"
(lees: als ze zelf al hun legers hebben kapotgereden op mijn defence waarna ik vol terug aanval

gelukkig gaat ea er wat aan doen en die mensen keihard bannen. :)
(vanaf 1.05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
REDFISH schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:32:
Heeft iemand nog tips voor die NOD missie waarbij je alleen engineers en shadow squads kunt bouwen en je die 2 complete basissen in stand moet houden na capture?
spoiler:
GDI valt je engineers niet aan zolang je ze nog geen reden hebt gegeven, dus je kan alle engineers in de basisen plaatsen, en dan (iig heb ik het zo gedaan) alle engineers een actie geven om een gebouw over te nemen met unit planning (naast waypoints) en als je het dan goed hebt uitgekiend zijn al je enigeers in een gebouw gelopen en is de basis van jou, nu staan er nog wat van die turrets te knallen op een gebouw, die kun je dan met je shadow gastjes uitschakelen

er zullen wel een legio betere manieren zijn, zo is het mij iig op hard gelukt (als je slim bent zorg je ook dat je veel engineers klaar hebt staan om alle husks van die scrin walkers die je basis aan komen vallen over te nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:46:
[...]

ik speel alleen maar unranked, heb je dat gezeik niet :)
3vs3 heb je het ook.

Bunch of noobs, i own u 1vs1... freeze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heeft iemand nog tips voor die NOD missie waarbij je alleen engineers en shadow squads kunt bouwen en je die 2 complete basissen in stand moet houden na capture?
Met je commando naar rechts rushen samen met wat engineers erachteraan ( even bij het midden naar beneden liggen wat crates ) daarna zijn basis innemen, neem zijn HQ in dan naar lust Defence bouwen, hand of nod + warfactory, dan units pompen indien nog nodig.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ground zero, iemand enig idee hoe je het moederschip naar NOD kan omleiden?
waarschijnlijk staat het wel ergens, maar kan het niet vinden. bij een engelse versie staat er dat het simpel is en dat je met 1 vliegtuije een "damper" moet aanvallen.
ik wil graag de secundaire doelen ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Gewoon die twee disruptors die daar staan slopen. Dit staat volgens mij ook gewoon in de beschrijving van de objective zelf (druk op O en klik op de relevante objective)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes, ze zijn bij easy aangegeven. weet nu eigenlijk niet of ik ze op normal over het hoofd heb gezien. thanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Nou nou, die Worldbuilder is nou ook niet echt gebruiksvriendelijk :|
ik weet nog dat ik dat vroeger bij Red Alert 1 toch aardig kon...met m'n 12 jaar ofzo...
het vreemde is, de gameplay is nog hetzelfde principe...de mappen zijn in principe vergelijkbaar, units ook
waarom dan zo'n ontzettend lastige map editor maken, zo kan natuurlijk een doorsnee iemand helemaal niks ermee :S
tenminste ik kom niet verder dan wat gebouwen neerplanten en wat halve wegen erop tekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Thrills33ka schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 03:56:
ik weet nog dat ik dat vroeger bij Red Alert 1 toch aardig kon...met m'n 12 jaar ofzo...
het vreemde is, de gameplay is nog hetzelfde principe...de mappen zijn in principe vergelijkbaar, units ook
waarom dan zo'n ontzettend lastige map editor maken, zo kan natuurlijk een doorsnee iemand helemaal niks ermee :S
tenminste ik kom niet verder dan wat gebouwen neerplanten en wat halve wegen erop tekenen
ik vind het een hardstikke handig programma..

waar heb je moeite mee, ik ga em niet helemaal uitleggen aan je , maar wellicht dat ik je de goede richting in kan wijzen
ik zit alleen nu op mn werk en heb het programma niet bijdehand hier

de Manual is in ieder geval alleen een leidraad om te kijken wat erin zit
niet hoe je het toepast, maar tijdens het maken van een flinke map is het wel aan te raden om op z'n minst de multiplayer gedeeltes door te lezen, waarin tips staan en afmetingen en wat wel en niet te doen op zo'n map

je werkt eigenlijk altijd in deze volgorde:
1. terrein, hier maak je je terrein met bergen en dalen, smoothen etc
2. texturen, je gemaakte terrein "verven" en daarna blenden
3. Water etc
4. wegen, scorchmarcs, objecten zoals gebouwen etc
5. waypoints, je startlocations en scripts (als je die nodig hebt)
6. geluiden toevoegen (ambient etc)
7. testen en fouten eruit halen, terrein aanpassen waar nodig voor goede doorloop vd units

er zijn veel topics te vinden over het gebruik van de editor
www.commandandconquer.com forum en dan maps, mods and more, daarin staan ook veel links over hoe je dingen doet
mocht je nog meer links willen zet ik ze vanavond hier wel even bij

ik heb zelf een widescreen monitor dus ik kan best goed vooruit met 1 monitor, maar als je een normale monitor hebt is het aan te raden om een 2e monitor voor je options screen neer te zetten, die kun je namelijk niet weghalen
(als je worldbuilder veel resources pakt, zet dan het process op prioriteit low)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

)
Thrills33ka schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 03:56:
Het is ook geen plug and play meer. Tis echt software waar je even wat tijd in moet stoppen. (geen zin in *O* ) ra95 ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die het voor elkaar gekregen hebben om een teamed medium en hard enemy op 4 palyer map te vloeren, hij is het een keer gelukt, ik ga binnenkort een 2x hard tegen me uppie proberen, dat word lastig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Laatst online: 11-08 21:16
Heeft iemand een idee hoe je het beste de missie Colonge in Duitsland kan uitspelen.
Hij lukt mij aan het begin redelijk, maar op begeve moment wordt ik geslacht door die vliegtuigen van de Scrin.
Hoe kan je het het best aanpakken van het moment dat je je basis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

TheTMC schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:22:
Heeft iemand een idee hoe je het beste de missie Colonge in Duitsland kan uitspelen.
Hij lukt mij aan het begin redelijk, maar op begeve moment wordt ik geslacht door die vliegtuigen van de Scrin.
Hoe kan je het het best aanpakken van het moment dat je je basis hebt?
Is dat die level dat je door de hele map 'stukjes' basis kunt vinden?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Je begint aan de linkerkant met wat units (oa een commando) dan moet je de brug over, daar een powerplant overnemen, en dan krijg je je basis.
en aan de linkerkant van de brug staat nog een powerplant, waarmee je meerdere sonic emmiters online kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

TheTMC schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:30:
Je begint aan de linkerkant met wat units (oa een commando) dan moet je de brug over, daar een powerplant overnemen, en dan krijg je je basis.
en aan de linkerkant van de brug staat nog een powerplant, waarmee je meerdere sonic emmiters online kunt zetten.
Heb de level wel voor me denk ik, maar weet niet goed meer hoe ik dat ook alweer opgelost heb. (ben al met NOD bezig en heb afgelopen week niet meer gespeeld :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Ik ging bij dat level meteen enorm veel refineries, sonic emitters, firehawks en mammoth tanks bouwen.

firehawks tegen scrin vliegtuigen, mammoths om zijn basis kapot te maken, sonic emitters als verdediging en refineries duh..

andere methode die daar wel moet werken is een hoop pitbulls en een MCV over de brug heen gooien en dan tegen zijn basis aan een hele rij sonic emitters

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds kort ook aan C&C 3 begonnen, versie 1.04.

Zit nu met GDI in level Albania. Gaat allemaal goed en zit nu dat ik de laatste mission (5) moet halen. Gaat allemaal prima met de firehawks, alleen nu het probleem...

Ik heb volgens mij werkelijk alles plat gegooid wat maar kapot kan. Niks van de NOD is overgebleven, alleen er blijft nog een pijl 5 (met kruisje) ergens in het midden wijzen, wat er op moet duiden dat ik daar nog iets moet doen. Alleen alles ligt plat...

Zal dit zo'n nare bug zijn die met patch 1.05 verholpen zal zijn? Een dergelijke situatie had ik ook in een level waar ik als bonus mission die snipers moest vinden. Die pijlen wijzen ze allemaal aan, maar bij één pijl (ook weer met kruisje) was geen sniper te bekennen. Die submissie dus ook niet gehaald. Echter nu gaat het over een hoofdmissie en kan dus niet verder....

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet precies of het dezelfde is, maar wordt de basis rechts voortdurend bestookt door de Scrin met vliegtuigen? Je moet meteen de MCV van je eerste basis weer inklappen en dan naar die andere basis rijden. De andere gebouwen laten staan omdat zo de grondaanval van de Scrin wordt geremd. De missie is beter te doen als je vanuit 1 basis werkt. En mol die bruggen meteen zodat je jezelf insluit en 2e refinery rechts beneden voor blue Tiberium.

Volgens mij is het ook handig om niet meteen de 2e basis compleet over te nemen (bv engineer in HQ) omdat dan het volgende 'hoofdstuk' van de missie wordt ingeluid. De Scrin komen dan met zware vliegtuigen en dan heb je je airdefence nog niet op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:23:
Ben sinds kort ook aan C&C 3 begonnen, versie 1.04.

Zit nu met GDI in level Albania. Gaat allemaal goed en zit nu dat ik de laatste mission (5) moet halen. Gaat allemaal prima met de firehawks, alleen nu het probleem...

Ik heb volgens mij werkelijk alles plat gegooid wat maar kapot kan. Niks van de NOD is overgebleven, alleen er blijft nog een pijl 5 (met kruisje) ergens in het midden wijzen, wat er op moet duiden dat ik daar nog iets moet doen. Alleen alles ligt plat...

Zal dit zo'n nare bug zijn die met patch 1.05 verholpen zal zijn? Een dergelijke situatie had ik ook in een level waar ik als bonus mission die snipers moest vinden. Die pijlen wijzen ze allemaal aan, maar bij één pijl (ook weer met kruisje) was geen sniper te bekennen. Die submissie dus ook niet gehaald. Echter nu gaat het over een hoofdmissie en kan dus niet verder....

Iemand een idee?
Dat is die missie waar je ook een boel NOD tanks die daar geparkeerd staan op kunt blazen met die barrels ofzo toch? In dat geval: in de buurt van die pijl staat nog een stealth tank die kapot moet. Je ziet hem niet dus je moet met stealth detection daaro zoeken. Heb hetzelfde probleem gehad en heb er ook anderen over gehoord. 1e keer ik maar zoeken en zoeken en niets kunnen vinden, daarna gehoord van die tank en missie overnieuw gedaan. Toen in 1x klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad die missie...

Ik zal nog es rond gaan rijden, misschien dat ie zichtbaar wordt op het moment dat we in conflict komen ofzo.

Anders maar overnieuw beginnen en hopen dat ik um eerder voor z'n sodemieter kan schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:56

Clush

Do as I say...

TheTMC schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:30:
de truuk is om te zorgen dat je gewonnen hebt voordat die vliegtuigen uberhaupt een probleem worden. als je je basis hebt zo snel mogelijk een engineer in de powerplant aan de andere kant van de brug stoppen (als je daar te lang mee wacht wordt het vanwege de constante stroom scrin bijna onmogelijk), dan gaan de sonic emitters rondom de scrin basis online. en dan rushen maar. beetje opletten dat je sonic emitters niet onnodig vernietigd worden, maar je moet vooral focussen op de basis... die is niet heel moeilijk kapot te krijgen. als je blijft rondlummelen om alle units te vernietigen kom je op den duur in de problemen, als je snel de basis met de grond gelijk maakt is het level eigenlijk heel makkelijk.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Clush schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:29:
[...]

de truuk is om te zorgen dat je gewonnen hebt voordat die vliegtuigen uberhaupt een probleem worden. als je je basis hebt zo snel mogelijk een engineer in de powerplant aan de andere kant van de brug stoppen (als je daar te lang mee wacht wordt het vanwege de constante stroom scrin bijna onmogelijk), dan gaan de sonic emitters rondom de scrin basis online. en dan rushen maar. beetje opletten dat je sonic emitters niet onnodig vernietigd worden, maar je moet vooral focussen op de basis... die is niet heel moeilijk kapot te krijgen. als je blijft rondlummelen om alle units te vernietigen kom je op den duur in de problemen, als je snel de basis met de grond gelijk maakt is het level eigenlijk heel makkelijk.
Bedankt, ik ga het wel weer met 'aanval is de beste verdediging' proberen. Zo lukte Croatie ook, dus moet dit ook wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:10:
Dat is inderdaad die missie...

Ik zal nog es rond gaan rijden, misschien dat ie zichtbaar wordt op het moment dat we in conflict komen ofzo.

Anders maar overnieuw beginnen en hopen dat ik um eerder voor z'n sodemieter kan schieten :P
Je begint de missie met van die bulldogs ofzo en die detecten wel stealth. Anders kun je misschien een firehawk dood laten gaan en daarvoor in de plaats een orca bouwen, die kunnen ook stealth detecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi altijd mijn zone troopers vol met scanpacks.
En sowieso alles dat kan unstealthen bouw ik veel en laat ik op zijn plaats blijven dmv stand ground button.

En waarom doen die spoilers het niet bij mij?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 17:12 . Reden: aanvullen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:34:
[...]

heb je daar een replay van? :)
Nee helaas niet, kweet nog steeds niet hoe ik ze moet opslaan :( die je tegen je computer speelt. ik heb vandaag in de trein op de accu tegen een teamed hard + easy gedaan, deze heb ik nog wel. Was best lastig spelen in de trein :p Maar op een gegeven moment had ik de enemies in me zak :D

http://www.zshare.net/download/last-replay-cnc3replay.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:10:

En waarom doen die spoilers het niet bij mij?
een spoiler moet je selecteren met de muis (als je hem wilt lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb net effe in me eentje weer een teamed hard + normal op een 4 player map zonder al te veel moeite van de kaart geveegt, binnk mijn tactiek es online testen :) Hij zal overigens wel zo slecht niet zijn als ik lees dat menig hier nog vaak moeite heeft met 1 hard cpu...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:18:
Zo heb net effe in me eentje weer een teamed hard + normal op een 4 player map zonder al te veel moeite van de kaart geveegt, binnk mijn tactiek es online testen :) Hij zal overigens wel zo slecht niet zijn als ik lees dat menig hier nog vaak moeite heeft met 1 hard cpu...
Je kunt het net zo goed niet proberen want tegen een beetje speler die weet wat hij / zij doet verlies je toch. Strats tegen cpu's werken niet online doorgaans. Uiteraard zul je er af en toe eens mee winnen tegen iemand die niet weet wat hij / zij doet maar verder dan dat kom je niet. Een mens speelt heel anders dan een cpu ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:43:
[...]

Je kunt het net zo goed niet proberen want tegen een beetje speler die weet wat hij / zij doet verlies je toch. Strats tegen cpu's werken niet online doorgaans. Uiteraard zul je er af en toe eens mee winnen tegen iemand die niet weet wat hij / zij doet maar verder dan dat kom je niet. Een mens speelt heel anders dan een cpu ;).
Aangezien je in je posts denk dat je nogal goed bent ;) zal ik wel eens een keer een match tegen jouw willen spelen op die 4 player map ;) Tevens waarom denk je dat ik ga verliezen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:34:
[...]

Aangezien je in je posts denk dat je nogal goed bent ;) zal ik wel eens een keer een match tegen jouw willen spelen op die 4 player map ;) Tevens waarom denk je dat ik ga verliezen...?
Uhm..... je hebt het wel tegen WMM. Ik weet niet of je dit topic en die van Generals al een tijdje volgt, maar als je iemand uitdaagt, weet dan waar je aan begint.

Ik stem op WMM, succes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff... als ik op een crate klik, waarom lopen mijn infantries dan eerst de andere kant op (om vervolgens de enemy te pullen), doen daarna een soort stoelendans, krijgen de crate uiteindelijk niet te pakken, blijven stilstaan en worden kansloos afgeknald door de zojuist gepullde enemy...

leuk spel hoor, maar op sommige punten had het best beter uitgewerkt kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je moet ook met een heel leger over die kratjes kopen anders werkt het niet :P

Ik kom maar niet verder met volgens mij de laatste missie van NOD. Dan moet je 4 basen capturen en de rest vernietigen. Heb zelfs een negative achievement gekregen omdat ik 3 keer achter elkaar niet gehaald heb. (ja ik speel het op de 370)

Mensen nog tips, ik weet dat je niet veel kan doen maarja dit is weer zo'n saaie missie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Die missie is echt verschrikkelijk makkelijk
spoiler:
Bouw een zooi aan saboteurs, loop met deze saboteurs allemaal naar alle gebouwtjes die je over moet nemen. De GDI en scrin zullen niet op je schieten totdat je zelf aanvalt. Zet het spel in de command mode (knopje ergens links onderaan). Order alle saboteurs in het gebouwtje waar ze naast staan en klaar je hebt de missie uitgespeeld! Dit duurt ongeveer een 2 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, zo klinkt het idd wel makkelijk. Danku zal het proberen. (eerst examen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:48:
Ja je moet ook met een heel leger over die kratjes kopen anders werkt het niet :P

Ik kom maar niet verder met volgens mij de laatste missie van NOD. Dan moet je 4 basen capturen en de rest vernietigen. Heb zelfs een negative achievement gekregen omdat ik 3 keer achter elkaar niet gehaald heb. (ja ik speel het op de 370)

Mensen nog tips, ik weet dat je niet veel kan doen maarja dit is weer zo'n saaie missie |:(
DIe missie vond ik super leuk! Echt spannend! Ik had er veel moeite mee omdat de CPU's elkaars dingen kapot ging schieten. Maar op een gegeven moment had de GDI base en meteen Mammoths gaan pompen naar het midden laten rijden, die waren zomaar de hoogste rank! Dan valt het allemaal wel mee.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:34:
[...]

Ok, spelen we een 1vs1 op die 4 player map. Wanneer? Ik ben de hele dag beschikbaar, alleen vanavond een paar uurtjes niet waarschijnlijk. Kom anders even naar #C&C op irc.tweakers.net of DM me ff, de modjes vinden het niet zo leuk als je hier afspraakjes gaat maken om te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:31:
pfff... als ik op een crate klik, waarom lopen mijn infantries dan eerst de andere kant op (om vervolgens de enemy te pullen), doen daarna een soort stoelendans, krijgen de crate uiteindelijk niet te pakken, blijven stilstaan en worden kansloos afgeknald door de zojuist gepullde enemy...

leuk spel hoor, maar op sommige punten had het best beter uitgewerkt kunnen worden
Klik dan de volgende keer voor het kistje en zet een waypoint net achter het kistje, dus aan de andere kant. Je tanks of infantry lopen braaf over het kistje.
Wmm schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:15:
[...]

Ok, spelen we een 1vs1 op die 4 player map. Wanneer? Ik ben de hele dag beschikbaar, alleen vanavond een paar uurtjes niet waarschijnlijk. Kom anders even naar #C&C op irc.tweakers.net of DM me ff, de modjes vinden het niet zo leuk als je hier afspraakjes gaat maken om te spelen :).
Ik/we willen uiteraard de uitslag zien ala replay bijv. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de systeemeisen zoals die in de openingspost staan echt nodig om het te kunnen spelen of loopt het spel ook wel als je er iets onder zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

ik denk dat deze wel redelijk kloppen. Veel lager zal lastig worden.

Ik draai het op een AMD 64 3000+ (ipv 2.0 ghz) overigens, rest voldoe ik wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Lt. Marx schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:52:
^^ Die missie is echt verschrikkelijk makkelijk
spoiler:
Bouw een zooi aan saboteurs, loop met deze saboteurs allemaal naar alle gebouwtjes die je over moet nemen. De GDI en scrin zullen niet op je schieten totdat je zelf aanvalt. Zet het spel in de command mode (knopje ergens links onderaan). Order alle saboteurs in het gebouwtje waar ze naast staan en klaar je hebt de missie uitgespeeld! Dit duurt ongeveer een 2 minuten
Klopt als een bus....simpel bijna zo!!

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:15:
[...]

Doe maar een keer als patch 1.5 uit is lijkt mij iig het eerlijkste aangezien dingen dan beter balanced zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet het spel in de command mode (knopje ergens links onderaan). is dit mogelijk op de 370?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:50:
[...]

Doe maar een keer als patch 1.5 uit is lijkt mij iig het eerlijkste aangezien dingen dan beter balanced zijn ;)
... Je speelde met NOD in de replay, ik kan ook prima NOD spelen hoor. Dan is er niets unbalanced :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:46:
[...]

... Je speelde met NOD in de replay, ik kan ook prima NOD spelen hoor. Dan is er niets unbalanced :).
mkay volgende week of mishcien dit weekend heb ik wel tijd ;) ik houd je wel op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik gok op Wmm :P

Wil je anders ook een keer tegen mij? Ik zuig zwaar tho :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm iedereen heeft wel veel vertrouwen Wmm kneem aan dat dit dan een uitdaging voor mij word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:18:
Hmm iedereen heeft wel veel vertrouwen Wmm kneem aan dat dit dan een uitdaging voor mij word :P
Weet wie je uitdaagt :D

Hij wordt niet voor niks vaak 1e op toernooien 8)7 , maar aan je post te zien begin je toch niet te twijfelen of je het nog wel durft? Uitstellen van executie noemen ze dat toch?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
die arme jongen weet niet waar hij aan begonnen is ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:25:
die arme jongen weet niet waar hij aan begonnen is ;)
Ha ha nou ik vind het niet erg om te verliezen hoor, dat hij eerste is geworden dat wist ik dus ook niet :P desalniettemin neem ik graag de uitdaging aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:45:
[...]

Ha ha nou ik vind het niet erg om te verliezen hoor, dat hij eerste is geworden dat wist ik dus ook niet :P desalniettemin neem ik graag de uitdaging aan :)
Wou ik net zeggen, je kunt van iedereen winnen met het spreekwoord "Waar een wil is, is een weg" in het achterhoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:39:
[...]

Wou ik net zeggen, je kunt van iedereen winnen met het spreekwoord "Waar een wil is, is een weg" in het achterhoofd ;)
Je kan beter vaak verliezen dan vaak winnen, van je verlies leer je oh zo veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:21
Van je fouten moet je leren. Je kan dus enkel beter worden door te spelen tegen betere spelers :) Dat herinner ik me nog heel goed uit de periode dat ik nog zeer veel HL speelde :D

Ik ben nu trouwens de Scrin campagne aan het spelen maar die vind ik eigenlijk best moeilijk...

[ Voor 50% gewijzigd door D-Three op 17-05-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:02:
[...]

Uhm..... je hebt het wel tegen WMM. Ik weet niet of je dit topic en die van Generals al een tijdje volgt, maar als je iemand uitdaagt, weet dan waar je aan begint.

Volgens mij ben ik ook al een keer door wmm ingemaakt.
iig iemand van CenC3.nl maddix mss?

Geen idee ik was kansloos iig.
Denk niet dat je er komt met een cpu-hard taktiekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Ja ik gebruik natuurlijk nu een andere tactiek :P want deze weet ie al zal erg dom zijn als ik nu de zelfde weer zou gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:22:
[...]

Hm, ik heb tot nu toe alleen de toernooien op CNC3.nl gespeeld (en nog wat clanwars, maar die waren allemaal tegen mensen waarvan ik zeker weet dat jij het niet was). En ik speelde alles onder m'n eigen naam. Maddix ken ik niet.
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:00:
[...]

Ja ik gebruik natuurlijk nu een andere tactiek :P want deze weet ie al zal erg dom zijn als ik nu de zelfde weer zou gebruiken ;)
Wanneer kun je nou spelen dan? Potjes zijn toch maar erg kort, dus die 15 minuten moet je wel vrij kunnen maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Ik denk dat hij Maddox bedoelt, die gozer heeft ook Pro-file gemaakt, en is vrij bekend op Cnc3.org voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14
Hmm, ik denk dat ik ook maar eens online ga spelen. Heb het spel nu nog illegaal, maar ga hem dan maar kopen.

Als mensen al denken dat ze goed zijn waarneer ze een hard en medium tegelijk aankunnen op een map. :? zal het vast leuk worden online.

Als ik het juist speel is brutal+hard in een team geen probleem voor mij.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekaasboer schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:13:
Hmm, ik denk dat ik ook maar eens online ga spelen. Heb het spel nu nog illegaal, maar ga hem dan maar kopen.

Als mensen al denken dat ze goed zijn waarneer ze een hard en medium tegelijk aankunnen op een map. :? zal het vast leuk worden online.

Als ik het juist speel is brutal+hard in een team geen probleem voor mij.
Dat laatste geloof ik niks van :P brutal + hard is 100% onmogelijk met 10.000 start credits op een 4 player map tegen je eentje, dan wil ik wel es die replay zien ;)

@wmm

Klopt maar moet ook nog andere dingen doen ;) t weekend heb ik wel effe tijd waarsch

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:38:
[...]

Dat laatste geloof ik niks van :P brutal + hard is 100% onmogelijk met 10.000 start credits op een 4 player map tegen je eentje, dan wil ik wel es die replay zien ;)

@wmm

Klopt maar moet ook nog andere dingen doen ;) t weekend heb ik wel effe tijd waarsch
Ik wist niet dat 10.000 de regel was. Nog es proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Zijn die wedstrijdjes tussen topspelers niet meer een soort snelheidswedstrijdje?

* Radagast2005 klikt gewoon alles aan ipv binnen 1 sec op 3 sneltoetsen te drukken :$

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekaasboer schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:09:
[...]

Ik wist niet dat 10.000 de regel was. Nog es proberen dan.
Ja laat ook maar es een replay zien dan :) met wie speel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:22:
[...]

Ja laat ook maar es een replay zien dan :) met wie speel je dan?
Met gdi, net gelukt trouwens. In een 5 persoons map dan wel. Ik zal eens ff opzoeken hoe je een replay maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Radagast2005 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:39:
Zijn die wedstrijdjes tussen topspelers niet meer een soort snelheidswedstrijdje?

* Radagast2005 klikt gewoon alles aan ipv binnen 1 sec op 3 sneltoetsen te drukken :$
Hmnee. Uiteraard gebruiken ze wel sneltoetsen voor alles, want dat gaat gewoon veel sneller. Maar behalve de dingen snel kunnen doen moet je ook de goede dingen op het goede moment kunnen doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 05:33
Dekaasboer schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:42:
[...]

Met gdi, net gelukt trouwens. In een 5 persoons map dan wel. Ik zal eens ff opzoeken hoe je een replay maakt.
Op het einde ken je hem opslaan of bekijken... easy going :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekaasboer schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:42:
[...]

Gewoon in mijn documenten naar je c&c 3 map gaan en daar de last replay kopieren naar een andere map en die online gooien ;)

Trouwens waar is eig die tib vapor bom erg effectief tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:15:
[...]

Gewoon in mijn documenten naar je c&c 3 map gaan en daar de last replay kopieren naar een andere map en die online gooien ;)

Trouwens waar is eig die tib vapor bom erg effectief tegen?
15 buggies die naast elkaar staan.
Thats it..
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 01:02:
[...]

Hij is geen onverslaanbare god ofzo :o .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik vraag het nu voor de tweede keer. Het gaat om Operation Stiletto ik kom daar niet verder. Ik speel het op de 360. Iemand zei van zet overal saboteurs en dan allemaal tegelijk alles capturen. Maar op de 370 kan je ze niet allemaal tegelijk gebouwtjes capturen.

Ik heb de missie al 30 x gedaan maar steeds gaat er iets verkeerd. Heb er geen zin meer in ben een quiter :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radagast2005
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Radagast2005

The Brown Wizard

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:39:
Hoi, ik vraag het nu voor de tweede keer. Het gaat om Operation Stiletto ik kom daar niet verder. Ik speel het op de 360. Iemand zei van zet overal saboteurs en dan allemaal tegelijk alles capturen. Maar op de 370 kan je ze niet allemaal tegelijk gebouwtjes capturen.

Ik heb de missie al 30 x gedaan maar steeds gaat er iets verkeerd. Heb er geen zin meer in ben een quiter :'(
Die vond ik ook lastig uiteindelijk heb ik het zo gedaan:

spoiler:
De GDI base linksonder heeft aan de rechteronderkant en de linkerbovenkant geen bewaking staan. Ga daar met je shadows heen. Mol zo veel mogelijk powerplants zodat zijn base defense down gaat. Ren dan met je engineers (die snel zijn dit level) naar de gebouwen om ze te capturen en ga units maken. Doe hetzelfde met de Scrin base halverwege rechts. Als je met je shadows vanaf je beginpunt bijna loodrecht naar boven vliegt kan je landen in de buurt van het tech center en daar ook powerplants gaan uitschakelen. En dan is het rennen met de engineertjes. Ik weet trouwens niet zeker of je de Scrin powerplants ook moet mollen, want volgens mij halen die engineers het sowieso wel mits ze geen vijanden tegenkomen.

Succes!

Ticking away the moments that make up the dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:40:

-ding ding ding-
Another challenger appears :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn engineers komen niet eens in de buurt van Scrin met hun base defence (ook niet met 20 man :P)

Ik had een keer bijna gehaald maar toen had ik een gebouw gecaptured dus hadden ze weer genoeg stroom voor hun base defence. Daar gingen mijn engineers. Tja gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:01
Sak3d schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:58:
Total Matches 31
Career Losses 2
Career Wins 27

2 + 27 = 29, niet 31 :X 8)7
niet toevallig 2 wedstrijden gestaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:53:
[...]

-ding ding ding-
Another challenger appears :o
We hebben gisteravond al gespeeld en hij won ;).
Hij gebruikte een voor mij nieuwe strat die wel te verslaan is maar waar ik totaal verkeerd op reageerde. Neemt niet weg dat hij het goed uitvoerde en verdiend won :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:36:
[...]

We hebben gisteravond al gespeeld en hij won ;).
Hij gebruikte een voor mij nieuwe strat die wel te verslaan is maar waar ik totaal verkeerd op reageerde. Neemt niet weg dat hij het goed uitvoerde en verdiend won :).
:D ja wat is deze strategie dan? en hoe reageerde je er verkeerd op?

toch geen nod tower rush of engineer shadow rush of mcv rush of scrin infantery rush?
Die dingen zijn zo lame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCV rush is wel lol, laatst iemand die met scrin speelde die zijn MCV naast mijn basis zette en daar zo een portal neerplantte, met allemaal engineers eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:15:
MCV rush is wel lol, laatst iemand die met scrin speelde die zijn MCV naast mijn basis zette en daar zo een portal neerplantte, met allemaal engineers eruit...
punt met zulke taktieken is dat je ze zo neerslaat en al gewonnen hebt zonder eigenlijk ook maar een leuk potje gespeeld te hebben.
Je pist als het ware in het gezicht van je tegenstander, door te denken dat ie erin zal trappen.
Ofzo :P :D

*ff spel weer instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm...... is dat alles?
Ik ben geen uitdager en wil er ook niet 1 zijn, maar dit is een beetje karig.
remsporus schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:40:
[...]
Op basis van zijn gewonnen toernooien met Generals en CnC3 is hij gewoon een goeie speler.
Ik heb nog nooit tegen hem gespeeld en/of een replay gezien.

Maaruh..... om eerlijk te zijn had ik een veeeeeel hoger niveau verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@replay.... ja dat was wel erg laag niveau :o (wmm dan he :P)

ook 13.000 credits op je bank staan de hele tijd...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:33

Snippertje

Light up your life

Die replay kapt er opeens mee?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:24:
@replay.... ja dat was wel erg laag niveau :o (wmm dan he :P)

ook 13.000 credits op je bank staan de hele tijd...
Van beide kanten, het had al 10 min eerder afgelopen kunnen zijn.
Volgens mij is dit een bug die voor kan komen en zou opgelost moeten worden met de volgende patch.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:15:
[...]

Uhm...... is dat alles?

[...]

Op basis van zijn gewonnen toernooien met Generals en CnC3 is hij gewoon een goeie speler.
Ik heb nog nooit tegen hem gespeeld en/of een replay gezien.

Maaruh..... om eerlijk te zijn had ik een veeeeeel hoger niveau verwacht.
Ik zeg ook niet dat die replay van erg hoog niveau is. Maar het is makkelijker de replay te geven dan uit te leggen wat Remspoor deed :).

Ik heb overigens ook nooit gezegd dat ik echt goed ben in CNC3 :P. Dat maken jullie ervan :+.
Nah, ik vind CNC3 niet echt een super bijzonder spel om te proberen er goed in te worden. Kan aardig m'n mannetje staan op de EA ladder en clanwars.cc maar dat is het. Heb de afgelopen dagen voor het eerst weer wat gespeeld sinds ruim 2 weken. Remspoor en ik spelen nog wel eens een rematch binnenkort :).

En ja, ik speelde totaal verkeerd. Die 13K op de bank was daar een voorbeeld van. Ik had een strat in ogen maar die werd binnen 2 minuten aan flarden geschoten door Remspoor en toen ging het mis, vooral omdat ik geen idee had wat ik aanmoest met Remspoor z'n strat. Die strat is goed, iig de 1e keer, en werd goed uitgevoerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Wmm op 18-05-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:47:
Van beide kanten, het had al 10 min eerder afgelopen kunnen zijn.
Dat kan misschien zo zijn, maar houdt wel ff voor ogen dat ik niet door de fog heen kan kijken zoals jij dat wel kan in de replay.
Ik wist niet zeker wat Wmm had, en dus probeerde ik hem rustig aan uit te putten.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:15:
[...]
Uhm...... is dat alles?
Je vroeg om wat ik als tactiek gebruikte, Wmm post een replay waarin je precies kan zien wat ik doe, en dat is te karig?..
Wat had je dan voor ogen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsporus schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:38:
[...]

Dat kan misschien zo zijn, maar houdt wel ff voor ogen dat ik niet door de fog heen kan kijken zoals jij dat wel kan in de replay.
Ik wist niet zeker wat Wmm had, en dus probeerde ik hem rustig aan uit te putten.

[...]

Je vroeg om wat ik als tactiek gebruikte, Wmm post een replay waarin je precies kan zien wat ik doe, en dat is te karig?..
Wat had je dan voor ogen? :/
Een replay kijk ik door de ogen van de speler en zag dus wat jij zag.

Qua tactiek jah leuk, maar midden in de game viel er een soort pauze en kwamen jullie allebij weer bij qua krachten. Hoe lang ik jou niet zie om 1 war fac te mollen en weer laten repareren etc. het had je veel tijd en geld gescheelt om alles qua in 1x op de war fac te gooien.

Maarja wie ben ik, simpele CnC3 speler.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij af, zoals meerderen met mij zoals ik zie, of er al custom maps te downloaden zijn en zoja waar ik deze zou kunnen vinden. Ook vroeg ik mij af of het mogelijk is om maps te maken/downloaden die groter zijn dan de standaard maps. (Zoals ze voor Age of Empires 3 ook veel hebben gedaan)

Thanks anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey wmm hebje vanavond rond half 6 tijd? dan kan ik wel efkes spelen anders tussne 8 en 9 is ook goed.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:33

Snippertje

Light up your life

Ik heb mijn eerste x online gewonnen :D Was een 2vs2 en die andere waren behoorlijk slecht :P Vind alleen de mensen in de lobbies vaak een beetje zeikerig. Altijd maar op iedereen te kankeren. Het blijft maar een spelletje...

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 09:22:
Ik vroeg mij af, zoals meerderen met mij zoals ik zie, of er al custom maps te downloaden zijn en zoja waar ik deze zou kunnen vinden. Ook vroeg ik mij af of het mogelijk is om maps te maken/downloaden die groter zijn dan de standaard maps. (Zoals ze voor Age of Empires 3 ook veel hebben gedaan)

Thanks anyway :)
http://www.cncden.com/cnc3maps_classic.shtml

Hier staan er een paar, als je links onder C&C3 files kijkt kan je er nog meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:59:
Hey wmm hebje vanavond rond half 6 tijd? dan kan ik wel efkes spelen anders tussne 8 en 9 is ook goed.
Half 6 moet lukken. Lobby 27 dan? Kom anders ff op irc voordat we modjes boos maken :).

http://www.gamereplays.or.../index.php?showforum=1723
Daar kun je overigens ook maps vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Wmm op 19-05-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:01:
[...]

Half 6 moet lukken. Lobby 27 dan? Kom anders ff op irc voordat we modjes boos maken :).

http://www.gamereplays.or.../index.php?showforum=1723
Daar kun je overigens ook maps vinden.
Is goed, ik dacht btw dat we het via Hamaci zouden doen ;) maar dit is ook goed zeg maar wat je het fijste vind ik heb overigens geen irc ;)

Ik heb overigens gisteren uitgevonden waar de tib vap bom erg goed voor is, voot vleigtuigen en vliegbasisen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Toch maar eens een vraagje als C&C noob. Dit is de eerste c&c die ik speel. Speel voornamelijk skirmish en multiplayer. Maar ik lees afentoe dingen waar ik echt niets vanaf weet. (towerrush bijvoorbeeld zag ik laatst, kan me niet voorstellen wat het is.) Ook veel tactieken zijn mij helemaal vreemd. Ik heb al menig keer zitten googlen maar kan nergens echt een site vinden met tips en trucks en vaktermen over C&C. Is er wel zo'n site, of een plek waar ik dit soort info kan vinden?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:22:
[...]

Is goed, ik dacht btw dat we het via Hamaci zouden doen ;) maar dit is ook goed zeg maar wat je het fijste vind ik heb overigens geen irc ;)

Ik heb overigens gisteren uitgevonden waar de tib vap bom erg goed voor is, voot vleigtuigen en vliegbasisen ;)
Je hebt de legale neem ik aan? Dan kunnen we gewoon naar lobby 27 :).
Maverick schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:27:
Toch maar eens een vraagje als C&C noob. Dit is de eerste c&c die ik speel. Speel voornamelijk skirmish en multiplayer. Maar ik lees afentoe dingen waar ik echt niets vanaf weet. (towerrush bijvoorbeeld zag ik laatst, kan me niet voorstellen wat het is.) Ook veel tactieken zijn mij helemaal vreemd. Ik heb al menig keer zitten googlen maar kan nergens echt een site vinden met tips en trucks en vaktermen over C&C. Is er wel zo'n site, of een plek waar ik dit soort info kan vinden?
www.cnc3.org (doorklikken naar de fora) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Je hebt de legale neem ik aan? Dan kunnen we gewoon naar lobby 27 :).

[...]

www.cnc3.org (doorklikken naar de fora) ;).
Is goed zie je over 15 min ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nod & TLR Adenoviruses
Nod1, Nod2, Toll-like receptors

SALE & Charter.. Have a Look !
www.csoyachts.comNOD32 nu voor € 21,00
Box met 2 jaarlicenties voor € 42,-

google ads :D

ik zit trouwens ook in lobby 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou we hebben net 2 matches gespeeld, de 1e ging ik eig meteen dood had ik ook eig kunnen weten dat hij meteen met zijn scorps zou komen :9 en bij de tweede match waar ik scrin was ging het wat beter, maar op het laatst helaas toch verloren :(

Wmm zal zo de replays online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:11:
[...]

Is goed zie je over 15 min ;)
En zo geschiedde :). De replays (we hebben nog een tweede game gespeeld):
[19-05-07 @ 17.33] Wmm (N) vs Final_Tear_3(N)
[19-05-07 @ 17.44] Wmm (R) vs Final_Tear_3(S)

Blijkt dus wel dat z'n strat tegen een medium en hard totaal niet werkt tegen een online speler die weet wat hij doet :). Maar dat hadden we ook wel verwacht.
Spikey, als je online wilt spelen en betere strats wilt leren kun je altijd kijken op www.cnc3.org. Daar staan enorm veel replays en zijn er speciale strat secties waar je kunt kijken. En veel oefenen natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:04:
[...]

En zo geschiedde :). De replays (we hebben nog een tweede game gespeeld):
[19-05-07 @ 17.33] Wmm (N) vs Final_Tear_3(N)
[19-05-07 @ 17.44] Wmm (R) vs Final_Tear_3(S)

Blijkt dus wel dat z'n strat tegen een medium en hard totaal niet werkt tegen een online speler die weet wat hij doet :). Maar dat hadden we ook wel verwacht.
Spikey, als je online wilt spelen en betere strats wilt leren kun je altijd kijken op www.cnc3.org. Daar staan enorm veel replays en zijn er speciale strat secties waar je kunt kijken. En veel oefenen natuurlijk :).
Ja zalk ik zeker doen ;) en mischien in de toekomst nog wel een potje tegen elkaar ofso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Ik heb overigens net versie 0.6b van m'n Replay Tool uitgebracht.
De changelog van versie 0.51b naar 0.6b (sorry dat ik het in het Engels doe, maar ik heb weinig zin om het te gaan vertalen ;))
- 0.6B
-Released 19-05-2007
-Changed the lay out a little bit so users with a vertical screenresolution of 800 pixels can see
everything.
-You can now look up the ranking of a player or clan on the (clan) 1vs1 and 2vs2 EA ladders.
-If the program can't find your last replay file itself, you can manually select it.
-Added an extra column for the EA clantags. EA clantags are not added to the playername anymore.
-You can now choose to disable hotkeys while CNC3 isn't the active window. This means, for example you can use
the insert / home / page up and down buttons while you are surfing the internet without renaming
the last replay everytime you use one of those keys.
This is for people who like it to keep the Replay Tool running, even if they're not playing CNC3.
-Added an update function.
-The website is updated and you can find a FAQ there.
-You can now see the gametype (custom or automatch).
-Added a player / id lookup ability.
You can now rightclick on a playersname and select nick lookup. You will be transfered to my website
and you can see the other nicknames that player used in previous replays. This database will grow
each time users of the Replay Tool use the nick lookup ability and use it on a player / id combination
that was unknown untill then.
-Changed my email address.
Hoe de ladderranking search / nick loopup werkt kun je het beste zien op de screens (http://www.airlea.nl/inde...page=program&id=3&subid=2).
Voor de rest (download etc) zie http://www.airlea.nl/index.php?page=program&id=3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
Hebben jullie het idee dat NOD overpowered is? Daarmee bedoel ik dat zelfs een brutal NOD computer een brutal GDI computer zo inmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 22:03

xdc

iemand een idee hoe ik shadow teams rush van nod , block met een GDI ?

slimmehotspot.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen niet thuis in dit topic!