[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Om maar even in te gaan op de discussie NOD vs. GDI...
GDI is echt een power house met enkele taktieken, weet je als NOD zijnde de Mammoths te slopen en ervoor te zorgen dat Snipers niet in de buurt van je basis komen om de juggernauts te dirigeren zijn de opties voor de GDI speler zo goed als op. Ben je nod dan kun je sneaken met Stealth Tanks, head on gaan met Scorpions+Laser upgrade en alles platbranden met flame wapens. Zelf neig ik meer naar de GDI kant, maar zodra ik de campaign van GDI uit heb gespeeld ga ik me weer volledig storten op NOD.

@ de mensen die zeggen dat SC taktischer is, mijn vijanden scheten in hun broek als ik aan kwam zetten met 30 carriers of battle cruisers. Dus in die zin kon je in SC ook aardig spammen. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 05-04-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 20:23
ph4ge schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:26:
het blijft een bug spel, speel ik de laatste missie van GDI, geeft ie weer telkens die memory error als ik op het punt sta te winnen. bah.
Je hebt wel geüpdate naar versie 1.03? Ik ben zelf ook met de GDI campaign bezig, maar nog niet zover als jij.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb gdi en nod campain beide al uitgespeeld ben bij 4e missie scrin campain en geen ene crash nog gehad of wat dan ook werkt perfect.

draai eens memtest

[ Voor 7% gewijzigd door jorisw86 op 05-04-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172877

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:41:
Om maar even in te gaan op de discussie NOD vs. GDI...
GDI is echt een power house met enkele taktieken, weet je als NOD zijnde de Mammoths te slopen en ervoor te zorgen dat Snipers niet in de buurt van je basis komen om de juggernauts te dirigeren zijn de opties voor de GDI speler zo goed als op. Ben je nod dan kun je sneaken met Stealth Tanks, head on gaan met Scorpions+Laser upgrade en alles platbranden met flame wapens. Zelf neig ik meer naar de GDI kant, maar zodra ik de campaign van GDI uit heb gespeeld ga ik me weer volledig storten op NOD.

@ de mensen die zeggen dat SC taktischer is, mijn vijanden scheten in hun broek als ik aan kwam zetten met 30 carriers of battle cruisers. Dus in die zin kon je in SC ook aardig spammen. :P
Ik zal niet te uitgebreid gaan lullen over SC want anders transformeer ik het in een SC:BW Thread :P
Nou het rare is met jouw geval dat de tegenstander waarschijnlijk geen rush tactics hebben (of helemaal geen een, aangezien jij gewoon 30 air-units kan spammen), als je tegenstander ook Protoss of Terran was kon hij makkelijk je Battle Cruisers of Carriers met Lockdown, EMP Shockwave en Maelstrom tegengaan en deze duz in 1 attack allemaal vernietigen (met een goede micro natuurlijk, anders zou je nooit alle 30 air-units kunnen disableen; praktisch haast niet mogelijk maar het is meerdere malen gedaan in Prof.Fight Korean Tourney). Aangezien jij al 30 air-units kan spammen betekent dus ook dat je tegenstander dat al kan en waarschijnlijk zover teched up is dat hij Archon's/Dark Archon's of Goliath's kan spammen, deze zijn relatief ook zelfs goedkoper dan air-units als je een stabiele economy heb. Of heb je misschien SP gedaan ?? :P

Maar genoeg gepraat over SC:BW, ik ga nu ff C&C3 online doen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 05-04-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Wat verstaan jullie eigenlijk onder Micro? of Micro management? dat is me eigenlijk nooit duidelijk geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:59:
Wat verstaan jullie eigenlijk onder Micro? of Micro management? dat is me eigenlijk nooit duidelijk geworden :P
Als je het hebt over "Micro" is het vaak Micromanagement EN Macromanagement (kijk naar je totale APM), maar veel mensen gebruiken het ook alleen voor Micromanagement. Eigenlijk hoor je het expliciet te vermelden of je het nou hebt over Micromanagement OF Macromanagement.

Je hebt bijvoorbeeld 2 soldaten en 1 vijandelijke soldaat, 1 van je eigen soldaten wordt natuuriljk tijdens het vuurgevecht geraakt en zijn health vermindert. Je trekt deze soldaat dan tijdelijk terug zodat de vijand zich nu richt op je andere (met full health) soldaat en vervolgens laat je je zwakkere soldaat weer meer schieten. Zo benut je maximaal je 2 units zonder dat er 1 dood gaat. Dit is dus Micromanagement.

Macromanagement is het beheren en voor zorgen dat je een stabiele economy hebt, ook het maximaal benutten van je War Factories waarbij je constant een order geeft om units te maken zodat er geen tijd wordt verspilt (hotkeys). Dit doe je altijd zonder met je scherm terug naar je basis te gaan (alleen als je iets wilt bouwen), je moet het doen tijdens een gevecht of als je niet wordt aangevallen, kortom: let altijd op je units en ga alleen met je scherm naar je basis als je iets moet bouwen.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 05-04-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212145

Anoniem: 200630 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:59:
Je units zelf besturen.
dus IPV alle 20 tanks rechtsstreeks op de tegenstander af te sturen en ze willekeurig te laten schieten ga je units omdraaien naar de achterkant van de vijand en dirigeer je het geweergeklapper zo effectief mogelijk (d.w.z je sloopt zijn units zo snel als je kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-06 16:23

luppien

All u have R Belong To Me

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:25:
Wat is eigelijk een goede verbinding om te kiezen bij Automatch....?
ik kies daar nu steeds 200 MS....maar duurt vaak lang voordat ik een tegenstander krijg....
en zelfs met 200 MS, is het vaak laggy....
ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar 200 ms = behoorlijk laggy naar mijn ervaring in andere games
1-120 is best te doen in rts games vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187293

Anoniem: 172877 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:32:
[...]
Als je het hebt over "Micro" is het vaak ...
Macromanagement is ...
Mijn grote vraag bij micro management is altijd: "Speel je dan nog wel een spelletje? Is het dan nog wel leuk?".
Natuurlijk speel je een spel om te winnen, maar ik ga niet 'rekenen' om te winnen. Micro is ook:
Snelste manier voor een sunken (is een voorbeeld klopt natuurlijk niet):
drone 1 op gas
drone 2 op mining
drone 3 op mining
drone 4 maakt sunken
etc. etc. etc.
Mijn 'probleem' hiermee is dat er dus mensen zijn die dit helemaal gaan uitzoeken met een stopwatch ernaast... 8)7 Sorry, ik zie de lol er niet van in, maar een ieder z'n eigen ding.

Zelf heb ik de meeste lol bij een 'normaal' verloop van een spel, 'mooie' basis bouwen, elkaar lastig vallen en het liefst zo gelijk mogelijk opgaan, totdat er natuurlijk eentje wint. Maar zelfs als je dan verliest heb je het naar je zin gaat. The game is fun.
Een online game spelen en binnen 5 minuten is het spel voorbij, no fun. Dat gaat dus niet over winnen of verliezen, gebeurt vaak zat dat iemand een rush probeert en dan quit omdat de rush niet is gelukt, no fun either.

Back to c & c :P

@Thrills33ka: "dikke disconnect dus recht op je aars...ik pik dat niet", dan ben je dus intens zielig he... disconnect... :S Don't play the game if you can't handle losing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
luppien schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:39:
[...]

ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar 200 ms = behoorlijk laggy naar mijn ervaring in andere games
1-120 is best te doen in rts games vind ik.
hmm maar je kunt maar kiezen uit:
100 ms
200 ms
300, 400, 500, 600, 700, 800, any....
dusja bij 100 ms duurt het helemaal een half uur voordat je een tegenstander hebt :(
maarja Automatch is nog altijd sneller dan Custom match...met dat genoob dat je steeds niet kunt starten omdat 1 van de verbindingen brak is.....wat kiezen jullie meestal? Automatch?
Anoniem: 187293 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:07:
[...]

@Thrills33ka: "dikke disconnect dus recht op je aars...ik pik dat niet", dan ben je dus intens zielig he... disconnect... :S Don't play the game if you can't handle losing...
i know, i know....
maar wat denk je? dat ik op zo'n moment me nog kan beheersen...pfff je wil niet weten wat voor een agressie er door je heen gaat op het moment dat je zo genoobt bent door je tegenstander (en door jezelf!) dusja het is misschien zielig, maar ik kan me dan niet meer inhouden....
als ik echt tegen een goeie en eerlijke speler heb gespeeld die ook aardig is, prima dan zeg ik gewoon you're good player en dan leer je er nog wat van....maar zo'n gast die gewoon oliedom is en nog geen woord kan zeggen behalve wat baserapen, nja dan slaan de stoppen door gewoon 8)7

en uh micro management...is dat weer een nieuwe frats? ik heb weer eens iets gemist blijkbaar

[ Voor 44% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-04-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:31
Jozz schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:43:
[...]

Je hebt wel geüpdate naar versie 1.03? Ik ben zelf ook met de GDI campaign bezig, maar nog niet zover als jij.
jup, ik kan ook niet ingame saves laden, alleen dus tussen de missions door. wel balen dat ik hem niet kan uitspelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187293 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:07:
[...]

Mijn grote vraag bij micro management is altijd: "Speel je dan nog wel een spelletje? Is het dan nog wel leuk?".
Natuurlijk speel je een spel om te winnen, maar ik ga niet 'rekenen' om te winnen. Micro is ook:
Snelste manier voor een sunken (is een voorbeeld klopt natuurlijk niet):
drone 1 op gas
drone 2 op mining
drone 3 op mining
drone 4 maakt sunken
etc. etc. etc.
Mijn 'probleem' hiermee is dat er dus mensen zijn die dit helemaal gaan uitzoeken met een stopwatch ernaast... 8)7 Sorry, ik zie de lol er niet van in, maar een ieder z'n eigen ding.

Zelf heb ik de meeste lol bij een 'normaal' verloop van een spel, 'mooie' basis bouwen, elkaar lastig vallen en het liefst zo gelijk mogelijk opgaan, totdat er natuurlijk eentje wint. Maar zelfs als je dan verliest heb je het naar je zin gaat. The game is fun.
Een online game spelen en binnen 5 minuten is het spel voorbij, no fun. Dat gaat dus niet over winnen of verliezen, gebeurt vaak zat dat iemand een rush probeert en dan quit omdat de rush niet is gelukt, no fun either.

Back to c & c :P

Ik speelde in het begin vooral voor de fun, maar ik begon steeds meer de neiging te krijgen om competetive te spelen. Ik ga niet zover dat ik alles ga opnemen met een stopwatch wat het snelst is ofzow maar ik weet iedergeval wel welke tactics het meest passende het succesvolle is als ik weet welke force mijn tegenstander is, ik onthoud gewoon simpelweg build-orders. Maar ik denk dat er ook wel een degelijk verschil is tussen mensen die in de richting van een Pro-Gamer willen worden (meedoen aan tourneys en uiteindelijk geld winnen) en games spelen alleen voor de fun. Als ik voor de fun ff een leuk potje wilt gaan spelen ga ik meestal met vrienden ofzo ff LANnen of afspreken, dat is inderdaad leuk. Maar ik wil toch ook het aspect van Pro-Gaming proberen.

@Thrills33ka, lees mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:20
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:53:

Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
replay

*O* *O* *O*
Ik heb dus die drie letters ingevuld bij Megaupload, maar daarna krijg ik de melding "The file you are trying to access is temporarily unavailable.", dus zou je hem misschien ff opnieuw kunnen uploaden (misschien bij rapidshare of een andere gratis hoster)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 06:47
Angeloonie schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:12:
:D _O-

Overal verhalen gelezen dat Operation Stiletto met de NOD zo ontzettend moeilijk zou zijn _O-

Ik heb hem gisteren met welgeteld 5 Mammoth Tanks en 1 Annihilator Tripod uitgespeeld, zonder ook maar 1 unit of gebouw te verliezen :')
Doe eens lief en speel eens op hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Anoniem: 172877 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:32:
[...]

Als je het hebt over "Micro" is het vaak Micromanagement EN Macromanagement (kijk naar je totale APM), maar veel mensen gebruiken het ook alleen voor Micromanagement. Eigenlijk hoor je het expliciet te vermelden of je het nou hebt over Micromanagement OF Macromanagement.

Je hebt bijvoorbeeld 2 soldaten en 1 vijandelijke soldaat, 1 van je eigen soldaten wordt natuuriljk tijdens het vuurgevecht geraakt en zijn health vermindert. Je trekt deze soldaat dan tijdelijk terug zodat de vijand zich nu richt op je andere (met full health) soldaat en vervolgens laat je je zwakkere soldaat weer meer schieten. Zo benut je maximaal je 2 units zonder dat er 1 dood gaat. Dit is dus Micromanagement.

Macromanagement is het beheren en voor zorgen dat je een stabiele economy hebt, ook het maximaal benutten van je War Factories waarbij je constant een order geeft om units te maken zodat er geen tijd wordt verspilt (hotkeys). Dit doe je altijd zonder met je scherm terug naar je basis te gaan (alleen als je iets wilt bouwen), je moet het doen tijdens een gevecht of als je niet wordt aangevallen, kortom: let altijd op je units en ga alleen met je scherm naar je basis als je iets moet bouwen.
Dualscreen support anyone :D, die feature is aanwezig bij SC of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:49:
[...]

blijkbaar ben ik te lang weggeweest uit het RTS genre...
ik heb nog geen verdere tactieken bedacht dan wat mass tanks spammen en ondertussen overal refinery's planten....tegen n00bs werkt dit....tegen "slimme" spelers word je gewoon keihard ge-euwnt, ze vinden iedere keer wel weer een zwakte ergens
dus tegen jou spelen zal dan ook wel finaal mislukken?
weet je wat we anders doen?
jij post gewoon een van je el33b pr0 replays hier en dan geef ik jou de eer om die te gaan bekijken? ben wel eens benieuwd, ik ben met NOD iig SLECHT!
je kunt dus ook wel stellen dat je voor NOD meer moeite/intelligentie moet toepassen dan voor GDI
hij durft dus niet... dat is echt lame gast!, eerst een grote bek en dan niet spelen, en dan ook nog goor de stekker er uit trekken, ga ajb een andere game spelen gast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:40
Anoniem: 122700 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:29:
[...]

Dualscreen support anyone :D, die feature is aanwezig bij SC of niet?
Die is om te huilen. Net als in Generals kan je met je muis van je primaire monitor naar je secundaire bewegen zodat je eigenlijks altijd een hand bij de pijltjestoetsen nodig hebt om te pannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Ok Ik ben nog bezig met de GDI campaign.
Mijn vrtiens peeld online alleen maar met GDI, want andere "kan hij niet" zegtie zelf (niet eens geprobeerd maar goed). Ik vind NOD kei slecht maar goed waar speel ik online mee???? met NOD :P
Heb alleen nog maar met NOD gespeeld omdat ik perse zo eigenweis ben en alles op alles wil doen om mijn maat af te maken met zijn GDI. Elke keer spelen we gewoon een friendly 1on1 om gewoon taktieken uit te proberen op elkaar en dan met TS elkaar tips geven etc.

Stel: Nu weet ik zeker als ik met stealth tanks zijn havester ga mollen zegt hij altijd meteen dat ik rush..... :S uhm ik mol alleen maar zijn harvester en niet zijn base. Dit is toch geen rush ofwel? ook al na 3 a 4 minuten???

Probleem met TeamSpeak. Tijdens het spel kan ik praten wat ik wil maar hij hoort geen zak van. Alles wat ik zeg valt voor 80% weg. Als het spel is afgelopen en dus die stats zie of in een room oid dan hoort hij me wel gewoon en mist hij ongeveer 20% van wat ik zeg. Dit is normaal nooit zo en ik denk dan ook dat het aan TeamSpeak zelf ligt. Iemand een idee?
Heb al geprobeerd om prioriteit van TS op hoog te zetten bij taskmanager en het helpt een klein beetje maar niet voor 100%.... :(

Ow en had ff zin in deze poll :P (mocht het er nog niet ergens een staan 8)7 )
FF voor in de TS ofzo :)

Poll: Met welke C&C3 Factie speel het liefste online??
GDI
NOD
Scrin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=182432&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 18% gewijzigd door Tijgertje84 op 06-04-2007 09:09 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:54
Voor stealth tanks moet je een tech center hebben. Om daar te komen moet je dus al wat gebouwd hebben. Dan vind ik het geen rushen meer.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 22:12

DyStiC

'Atta way, baby!

Invisible_man schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:01:
Die is om te huilen. Net als in Generals kan je met je muis van je primaire monitor naar je secundaire bewegen zodat je eigenlijks altijd een hand bij de pijltjestoetsen nodig hebt om te pannen.
Wat ik altijd doe is terwijl C&C3 is opgestart ff WIN+D in toetsen, en vervolgens weer C&C3 maximaliseren. Dan blijft je cursor netjes op je primaire scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:02

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tijgertje84 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:03:
Ok Ik ben nog bezig met de GDI campaign.
Mijn vrtiens peeld online alleen maar met GDI, want andere "kan hij niet" zegtie zelf (niet eens geprobeerd maar goed). Ik vind NOD kei slecht maar goed waar speel ik online mee???? met NOD :P
Heb alleen nog maar met NOD gespeeld omdat ik perse zo eigenweis ben en alles op alles wil doen om mijn maat af te maken met zijn GDI. Elke keer spelen we gewoon een friendly 1on1 om gewoon taktieken uit te proberen op elkaar en dan met TS elkaar tips geven etc.

Stel: Nu weet ik zeker als ik met stealth tanks zijn havester ga mollen zegt hij altijd meteen dat ik rush..... :S uhm ik mol alleen maar zijn harvester en niet zijn base. Dit is toch geen rush ofwel? ook al na 3 a 4 minuten???

Probleem met TeamSpeak. Tijdens het spel kan ik praten wat ik wil maar hij hoort geen zak van. Alles wat ik zeg valt voor 80% weg. Als het spel is afgelopen en dus die stats zie of in een room oid dan hoort hij me wel gewoon en mist hij ongeveer 20% van wat ik zeg. Dit is normaal nooit zo en ik denk dan ook dat het aan TeamSpeak zelf ligt. Iemand een idee?
Heb al geprobeerd om prioriteit van TS op hoog te zetten bij taskmanager en het helpt een klein beetje maar niet voor 100%.... :(

Ow en had ff zin in deze poll :P (mocht het er nog niet ergens een staan 8)7 )
FF voor in de TS ofzo :)

Poll: Met welke C&C3 Factie speel het liefste online??
GDI
NOD
Scrin
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
als ik jouw was zou ik ook eens Skype gaan proberen :) Werkt ook prima ipv Teamspeak :) (die ingame voice optie is btw echt triest. Ik moet praktisch schreeuwen, wil die wat opvangen (en nee het ligt niet aan de headset ;) )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Notna schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:22:
[...]

als ik jouw was zou ik ook eens Skype gaan proberen :) Werkt ook prima ipv Teamspeak :) (die ingame voice optie is btw echt triest. Ik moet praktisch schreeuwen, wil die wat opvangen (en nee het ligt niet aan de headset ;) )
Heb geen skype, maar denk dat ik dan maar eens ventrillo zal proberen.
Mjah Skype zal ik dan ook als 3rde optie proberen :)
Ingame klopt had ik ook geprobeerd maar zonder succes idd

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
Thierry88 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:54:
Voor stealth tanks moet je een tech center hebben. Om daar te komen moet je dus al wat gebouwd hebben. Dan vind ik het geen rushen meer.
stealth tanks zijn wel leuk tegen rushers.
meestal gebruiken rushers 1 soort unit, vaak zonder enige stealth detection.
best kut als je denkt dat je aan het winnen bent, en je komt erachter dat al je harvesters dood zijn bvb

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
RocketKoen schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:25:
[...]

stealth tanks zijn wel leuk tegen rushers.
meestal gebruiken rushers 1 soort unit, vaak zonder enige stealth detection.
best kut als je denkt dat je aan het winnen bent, en je komt erachter dat al je harvesters dood zijn bvb
Das wel een goeie jah :) Maar dan moet je wel heel erg snel zijn met de techcenter aangezien je dan pas stealth tanks kan bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:12:
sorry hoor maar nu heb k het echt al gehad met dat spel
zo'n n00b pakt z'n MCV en rijd ermee naar mijn basis...PLANT hem daar neer...begint allemaal turrets te bouwen en ramt me gewoon neer?
ik weet niet of je de kane edition hebt maar op de dvd staan tactics en daar staat deze tussen
je bouwt meteen een crane en gaat na het bouwen van de crane richting de tegenstander
1 van de meest tricky tactics omdat je je mcv blootstelt early game, als je je hierop voorbereid kun je die makkelijk tegenhouden

en je moet er altijd vanuit gaan dat je gerushd wordt, vergeet niet dat de game nu pas een week uit is, het niveau is nu al hoog en zal de komende weken echt nog wel hoger worden
wat een n00b spel....je kunt iemand zo ownen, door gewoon simpel wat engineers te pakken of gewoon wat in de vijand zn basis te gaan bouwen
dikke disconnect dus recht op je aars...ik pik dat niet
Zwakke actie, ik hoop dat EA iets tegen doet tegen disconnects in het heetst van de strijd, vette minpunten of zo. door zulke acties verpest je het voor anderen, en dat terwijl je ZELF niet genoeg skills hebt om te counteren, in plaats van dat je deze game gewonnen geeft en de replay eens goed bestudeerd (through the eyes welteverstaan met build tabs)

A Good player Knows when to sacrifice and when to Retreat
En altijd winnen is ook niet leuk, het spel moet toch uitdagend blijven?
het grappige is, die gast had niet eens skills....whaha rijd daar met zijn olifanten MCV daar wat als een dombo, en pwnt me gewoon 8)7
zoals eerder gezegd is dit een tactiek waar je dondersgoed moet weten welke gebouwen/units je maakt en bij 1 fout is het hele feest meteen over.
en dan had jij gewonnen. Het is dus zeker niet zo dat die gast geen skills had, hij heeft het op 2 manieren voor elkaar gekregen :

-Het lef hebben om meteen zijn mcv mee te nemen naar je basis (hij had ook een expansion ding kunnen maken maar kost teveel tijd/geld)
-Jou zo te overompelen dat hij bij je basis turrets heeft kunnen plaatsen en jij niet in staat bent geweest om engineeers in zijn mcv te frotten (hoogstwaarschijnlijk doordat hij jou plannetje overhoop gegooit heeft)

kortom, speel niet met oogkleppen op, wees bereid als je niet gaat rushen om een aantal flinke klappen te krijgen of om meteen in de aanval te gaan, en word er niet te pissig over, ga niet meteen iedereen een noob noemen en kijk eerst eens goed naar je eigen tactiek en vergelijk die met je tegenstanders.

ff over nod:
Ik heb dus gisteren 6 games gewonnen met de nod, van GDI en van de SCRIN, key is idd snelheid en verschillende units (al denk ik dat de toegepaste tactiek voor elk ras geldt)
Nod Pwnt en zal altijd mijn favo zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Laatst online: 28-06 01:38
NOD is ook mijn favoriet: beetje turtlen met obelisks en daarna avatars en venoms spammen. Uiteraard laser capacitator aanschaffen, en kom maar op met die mammoths :d

Scrin vind ik uitermate kansloos, puur en alleen omdat hun enige echte aanvalskracht die Planetary Assault dingen zijn, die zeer eenvoudig te counteren zijn met venoms

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:22

flessuh

Set sail for fail!

ach, ik vind scrin wel leuk, ff 20 tripods bouwen en dan met een wormhole achter zijn basis planten >:)
heb helaas nog maar 1x online gespeeld, verder met mn maten over hamachi (krenten willen m niet kopen :P )

maar alle 3 factions hebben wel leuke tactics om te winnen, maar bij sommigen is het meet single unitspam dan bij de andere

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
als ik het goed begrijp is de enige manier om geld te krijgen te harvesten, of eventueel zo'n tiberium gebouw in te nemem, klopt dit? want ik heb steeds het probleem dat alle tiberium op is op de map...en ik kan dan nog wel een beetje aanpoten door heel veel harvesters te bouwen en bij elke tiberium-bron meteen alles weg te halen over de hele map, maar de AI is dan eigenlijk opgegeven...(die laat al zn harversters bij zn factory staan..)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

Vrijwilligers om met mij samen de 2vs2 ladder te gaan ownen ? >:)

Als je met vaste mensen speelt gaat het een stuk beter denk ik, nu heb je vaak van die lui die niks kunnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 16:12
Anoniem: 200630 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:49:
Vrijwilligers om met mij samen de 2vs2 ladder te gaan ownen ? >:)

Als je met vaste mensen speelt gaat het een stuk beter denk ik, nu heb je vaak van die lui die niks kunnen :X
Voor dit soort dingen kun je beter op IRC komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Zijn de connectie problemen nu opgelost? En hoe zit het met desync/disconnect en andere overbekende netwerk issues die non-Blizzard RTS spellen vaak hebben?

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:34
Count schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:29:
Zijn de connectie problemen nu opgelost?
Nope, same shit different game.
En hoe zit het met desync/disconnect en andere overbekende netwerk issues die non-Blizzard RTS spellen vaak hebben?
In de ruim 100 games die ik online gespeeld heb heb ik 1 echte disconnecter meegemaakt. Alt F4 werkt ingame niet dus maakt het al een stuk lastiger voor de standaard lullo's om te discen ;). Desyncs heb ik ook nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

Wmm schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:42:
[...]

[...]

In de ruim 100 games die ik online gespeeld heb heb ik 1 echte disconnecter meegemaakt. Alt F4 werkt ingame niet dus maakt het al een stuk lastiger voor de standaard lullo's om te discen ;). Desyncs heb ik ook nog niet meegemaakt.
voor zover, ik heb +- 30 games gespeeld nu en totaal geen problemen
nog geen disconectors meegemaakt gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wmm schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:42:
[...]

Nou daar ben ik niet helemaal mee eens, het verschil is dat je nu in de lobby al kunt zien met wie je wel en niet kunt connecten. Sterker nog, je kunt het spel niet eens starten als er niet geconnect kan worden. Hiermee is een hoop van de ergernis van Generals al mee weggenomen omdat je daar elke keer weer een nieuwe game moest hosten nadat het fout was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Rival24 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:04:
[...]

Nou daar ben ik niet helemaal mee eens, het verschil is dat je nu in de lobby al kunt zien met wie je wel en niet kunt connecten. Sterker nog, je kunt het spel niet eens starten als er niet geconnect kan worden. Hiermee is een hoop van de ergernis van Generals al mee weggenomen omdat je daar elke keer weer een nieuwe game moest hosten nadat het fout was gegaan.
True, dat is een verbetering. Maar het neemt niet weg dat je nog steeds niet met iedereen zomaar kunt connecten. Als ik dan b.v. naar WC3 kijk waar ik nooit connectie problemen heb dan vraag ik me af wat EA verkeerd doet om er zo'n potje van te maken op dat gebied. CCG/ZH/BFME1/BFME2/CNC3 hebben allemaal die problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wmm schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:17:
[...]

True, dat is een verbetering. Maar het neemt niet weg dat je nog steeds niet met iedereen zomaar kunt connecten. Als ik dan b.v. naar WC3 kijk waar ik nooit connectie problemen heb dan vraag ik me af wat EA verkeerd doet om er zo'n potje van te maken op dat gebied. CCG/ZH/BFME1/BFME2/CNC3 hebben allemaal die problemen.
Sja, dat is het verschil tussen client-server en p2p verbindingen. Bij WC3 hoeft alleen de host zijn router etc. fatsoenlijk in te stellen en bij de EA spellen moet dat bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
De Gesnaakte schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:02:
[...]

ik weet niet of je de kane edition hebt maar op de dvd staan tactics en daar staat deze tussen
je bouwt meteen een crane en gaat na het bouwen van de crane richting de tegenstander
1 van de meest tricky tactics omdat je je mcv blootstelt early game, als je je hierop voorbereid kun je die makkelijk tegenhouden

en je moet er altijd vanuit gaan dat je gerushd wordt, vergeet niet dat de game nu pas een week uit is, het niveau is nu al hoog en zal de komende weken echt nog wel hoger worden

[...]

Zwakke actie, ik hoop dat EA iets tegen doet tegen disconnects in het heetst van de strijd, vette minpunten of zo. door zulke acties verpest je het voor anderen, en dat terwijl je ZELF niet genoeg skills hebt om te counteren, in plaats van dat je deze game gewonnen geeft en de replay eens goed bestudeerd (through the eyes welteverstaan met build tabs)

A Good player Knows when to sacrifice and when to Retreat
En altijd winnen is ook niet leuk, het spel moet toch uitdagend blijven?

[...]

zoals eerder gezegd is dit een tactiek waar je dondersgoed moet weten welke gebouwen/units je maakt en bij 1 fout is het hele feest meteen over.
en dan had jij gewonnen. Het is dus zeker niet zo dat die gast geen skills had, hij heeft het op 2 manieren voor elkaar gekregen :

-Het lef hebben om meteen zijn mcv mee te nemen naar je basis (hij had ook een expansion ding kunnen maken maar kost teveel tijd/geld)
-Jou zo te overompelen dat hij bij je basis turrets heeft kunnen plaatsen en jij niet in staat bent geweest om engineeers in zijn mcv te frotten (hoogstwaarschijnlijk doordat hij jou plannetje overhoop gegooit heeft)

kortom, speel niet met oogkleppen op, wees bereid als je niet gaat rushen om een aantal flinke klappen te krijgen of om meteen in de aanval te gaan, en word er niet te pissig over, ga niet meteen iedereen een noob noemen en kijk eerst eens goed naar je eigen tactiek en vergelijk die met je tegenstanders.

ff over nod:
Ik heb dus gisteren 6 games gewonnen met de nod, van GDI en van de SCRIN, key is idd snelheid en verschillende units (al denk ik dat de toegepaste tactiek voor elk ras geldt)
Nod Pwnt en zal altijd mijn favo zijn !
Jep, ik was goed pissig over dat ik gepwnd werd op zo'n manier...en disconnecten doe je dan uit frustratie...
maargoed heb tot nu toe ook een aantal zeer goeie potjes gehad...
ik had gister een potje tegen de Scrin....dat was toch wel zo vreemd...ik had eigelijk de replay moeten posten...ik had mass tanks + 3 tiberium velden op dat woestijnleveltje met die stad in het midden.......dus ik rush, knal zijn basis zowat finaal omver....maar die gast ging overal opnieuw bouwen dat was niet normaal, leek wel of ie een money hack had...
en steeds had ie een paar van die Stormrider vliegtuigjes in combinatie met van die infantry dingen en die sloopten mijn mass leger compleet :|
ik d8 echt steeds HUH waar is me leger heen....die gast overleefde het gewoon, en toen zat ik door m'n resources heen en hij knalde me gewoon heel slim af...steeds met van die Stormriders enz. harvesters gaan afknallen enzo...dus de Scrin kan wel degelijk ownen alleen moet je de combo's met bepaalde units maken...in het begin d8 ik WTF je word weer dik genoobt....maar toen zag ik dat die gast gewoon zwaar skills had...hij pleurde zelfs opeens zo'n Signal Emitter in me hoofdbase neer en daar kwam meteen een Mothership uit 8)7 toen d8 ik hij is ECHT pro.....maar toch vraag ik me af waar die kerel al het geld vandaan haalde, ik had 3 tiberium velden leeggegraasd en hij had nog meer geld te besteden leek het.
en tja NOD kan misschien best hard ownen, maar als ik op zo'n klein 1v1 mapje ben en ik zit tegen een GDI die ook mass tanks gaat, en ik ga mass Scorpion tanks dan verlies ik het....Ge-upgrade scorpion tanks + venoms is dan wel weer ownage...ook zijn de railgun upgrades bij GDI van groot belang, ik vergeet ze wel eens te maken, omdat Tech center zo duur is en omdat het zoveel tijd kost....maar t kan echt de doorslag geven als jij met een grote groep aankomt met railgun

Edit: 1.04 komt er ook alweer aan een dezer dagen, staat op c&c.com

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-04-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
weer gepwnd door een Scrin hoofdgebouw-optil-rusher
vertel mij maar eens hoe je dat wilt tegenhouden? dan ben je echt knap
die gast plantte alles vol met van die scrin turrets...ik bouwde ook turrets maar die bleken kansloos...
en de engineers die ik bouwde werden afgeknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Ik vind die lagg die sommige veroorzaken met hun slow ass pc's echt te crap. in het laadscherm vooral. Dan kan je de bui al zien hangen. Ben jij al klaar met laden zitten zij pas op 2% :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Thrills33ka schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:04:
weer gepwnd door een Scrin hoofdgebouw-optil-rusher
vertel mij maar eens hoe je dat wilt tegenhouden? dan ben je echt knap
die gast plantte alles vol met van die scrin turrets...ik bouwde ook turrets maar die bleken kansloos...
en de engineers die ik bouwde werden afgeknald
Mja, ik was er gister ook de lul door :P.
Hoewel ik onmiddelijk een rax voor z'n MCV zette en een engineer maakte was hij echt net een halve seconde sneller met het planten van een defence. Hij blijft in z'n base dus wel achter met een crane, anders is het niet mogelijk. Het is trouwens alsnog wel te stoppen. Ik pakte het wat verkeerd aan en verloor uiteindelijk alsnog, maar ik kreeg z'n mini base voor mijn base wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203931

Hoe pakken jullie die shadow-teams van NOD aan als je met GDI speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wmm schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:09:
[...]

Mja, ik was er gister ook de lul door :P.
Hoewel ik onmiddelijk een rax voor z'n MCV zette en een engineer maakte was hij echt net een halve seconde sneller met het planten van een defence. Hij blijft in z'n base dus wel achter met een crane, anders is het niet mogelijk. Het is trouwens alsnog wel te stoppen. Ik pakte het wat verkeerd aan en verloor uiteindelijk alsnog, maar ik kreeg z'n mini base voor mijn base wel weg.
ja en ondertussen doen ze dan nog even een of 2 refinery's maken, zodat ze toch geld blijven houden...eigelijk is het ernstig lame, maar ik weet geen methode om het te stoppen, echt niet...
ik sta toch te kijken van het nivo...ik zal wel gewoon unlucky zijn maar ik krijg steeds vet goeie spelers tegen me met van die smerige trucjes...
Anoniem: 203931 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:26:
Hoe pakken jullie die shadow-teams van NOD aan als je met GDI speelt?
niet :P gewoon laten n00ben, as usual....
ik word altijd geirriteerd door die shadow teams in het begin....iets ertegen doen, tja ik plant altijd 1 of 2 Sentry guns neer...en rocket soldiers kunnen ze wel afschieten...maarja meestal verlies ik dan wel 1 refinery of een warfactory

[ Voor 20% gewijzigd door SuX DeLuXe op 06-04-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

Was eigenlijk het punt om een beam cannon op een oblisk te richten, de damage blijft het zelfde en hij komt ook niet echt zoveel verder (zover als ik heb gezien he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Anoniem: 79815 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:00:
Was eigenlijk het punt om een beam cannon op een oblisk te richten, de damage blijft het zelfde en hij komt ook niet echt zoveel verder (zover als ik heb gezien he)
Zet er eens 3 ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het al btw een keer gezegd maar vorige week had ik een zeker Amer gesproken die crew van ea die wist me te vertellen dat binnenkort patch 1.4 uitkomt en dat er binnen een maand een hele grote patch uitkomt. In deze patch worden de avatars ook onder handen genomen deze worden namelijk sterker gemaakt omdat ze te zwak zijn voor hun cost, nou das wel weer een pluspuntje voor NOD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00

Pinjataaa

Hit me!

Anoniem: 79815 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:18:
Ik heb het al btw een keer gezegd maar vorige week had ik een zeker Amer gesproken die crew van ea die wist me te vertellen dat binnenkort patch 1.4 uitkomt en dat er binnen een maand een hele grote patch uitkomt. In deze patch worden de avatars ook onder handen genomen deze worden namelijk sterker gemaakt omdat ze te zwak zijn voor hun cost, nou das wel weer een pluspuntje voor NOD ;)
Heeft hij iets gezegt over muren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Pinjataaa schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:03:
[...]

Heeft hij iets gezegt over muren :'(
Als tanks nu al kleine gebouwen plat kunnen rijden en mammoths tanks kunnen plat rijden. Wat denk je dan wat je aan die muren hebt? Enigste plus punt wat ik kan bedenken is het beschermen van je cc voor engineers bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 16:38
Anoniem: 25735 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:18:
[...]

Als tanks nu al kleine gebouwen plat kunnen rijden en mammoths tanks kunnen plat rijden. Wat denk je dan wat je aan die muren hebt? Enigste plus punt wat ik kan bedenken is het beschermen van je cc voor engineers bijv.
Ach die muurtjes had je ook in RA2, daar bouwde ook niemand ze omdat ze gewoon kansloos zijn. Ik denk dat in C&C 3 ook niemand het zal bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:53
leonpwner1 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:21:
[...]

Ach die muurtjes had je ook in RA2, daar bouwde ook niemand ze omdat ze gewoon kansloos zijn. Ik denk dat in C&C 3 ook niemand het zal bouwen ;)
In singleplayer is het op zich wel leuk om muurtjes te bouwen :) Althans vond ik, want idd in multiplayer gebruik je ze gewoon echt niet.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:00

Pinjataaa

Hit me!

Anoniem: 25735 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:18:
[...]

Tis gewoon vet om een muur te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

Weet iemand een lijstje te vinden waar allen ranks op staan??? Ik ben nu lvl 7 ( in 1 dag ;) ) en heb 3 bronze streepjes, ik neem aan dat lvl 20 dan niet 8 bronzen streepjes heeft he..

iemand zei dit: (srry, ik kan niet quoten :/ )

Hm, wat zijn build tabs?? , ik werd ook gedrophacked ofzo door zo'n gast jammer dat je hem dan niet op kan zoeken, ik vind de online lobby zowiezo ammateuristisch.

-Als je een game opstart moet er gewoon een tab zijn om ook in de chat te kunnen zijn (evenwel ranked als unranked)
-de rankings worden niet upgedate (volgens gamespy heb ik nog 0.0 matches gespeeld)
-veel storingen
-er moet ook in het spel een rankingsladder komen (nu alleen op die site)
-je moet in automatch kunnen zien hoever hij is met connecten (BV. bij een 2 sv 2 moet hij kunnen laten zien hoeveel spelers hij al heeft gevonden)
-bij automatch moet je kunnen zien hoeveel spelers er in zijn en bij welke factie ze horen
-dat boxje waarmee je met friends kan praten moet groter zijn
-er moet een search engine komen om spelers op te zoeken en ze op je friends list te ad-en
-het chatscherm en lijst met aanwezigen in de room moet net zo lang als het scherm zijn

-er moeten aparte tabs komen voor:
1 costum game starten
2 ranked game starten
3 chat
4 ladders en speler opzoeken

Ik snap[ niet dat je een online menu zo slecht in elkaar kan zetten als hun nu hebben gedaan...
ingame is het wel goed ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 06-04-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ja + het feit dat er niet ingedeeld word op werelddelen, daarom is de verbinding vaak zo brak...als je tegen een Amerikaan of Canadees zit te spelen |:(
toenstraks zat er ook alweer zo'n gastje bij mij te disconnecten, maar je kunt iemand ook reporten ofzoiets, moet je op Kick klikken en dan wordt ie eruit gegooid en krijg je een Win, tenminste zo ging t bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187293

Anoniem: 172877 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:16:
[...]
...maar ik weet iedergeval wel welke tactics het meest passende het succesvolle is...
Is inderdaad ook waar, tussen de simpele ontdekking dat het met 3 units vs 3 units het slimst is om met 3 eerst de 1e te vernietigen, dan de 2e en dan de 3e t/m volledige micro en alle schade types weten en welke units daarvoor gevoelig zijn ligt een scale aan mogelijkheden om games te spelen.
En toegegeven, na een tijd een spel gespeeld te hebben ga ik ook op zoek naar FAQ's en how-to's van echte pro's, je niveau gaat er hard van omhoog en af en toe ontdek je zelfs geheel nieuwe opties.
...wel een degelijk verschil is tussen mensen die in de richting van een Pro-Gamer willen worden en games spelen alleen voor de fun... Maar ik wil toch ook het aspect van Pro-Gaming proberen.
Good luck to ya :)

@Thrills33ka: ok, kan zelf ook niet zeggen dat ik nog nooit heb lopen schelden tegen het beeldscherm omdat iemand me op een lullige manier verslaat... Wat ik dan meestal doe is zelf een paar keer die manier toepassen om te kijken wat anderen er tegen doen, daarna weer 'normaal' spelen, maar dan weet je wel defense mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Patch 1.04 Changelog van EA FTP. Kan elk moment gereleased worden
==================================================================
Command & Conquer 3 Tiberium Wars(tm)
Version 1.04 Patch Notes - April 5, 2007
==================================================================

This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars addresses video
playback issues and several multiplayer problems:

Optimizations
· Made further improvements to video playback on low-end Windows
XP system configurations.

Bug Fixes
· Fixed an error that caused some players to crash or disconnect
while in online lobbies.
· Fixed an error that caused players with semicolon (';'),
colon (':'), comma (','), or equal sign ('=') characters in
their Online IDs to not be able to see and select options from
dropdown menus in online multiplayer lobbies. These characters
are no longer permissible in Online IDs.
· Fixed an error that caused players to desync when watching a
BattleCast match in which one of the participants disconnected.

Other Fixes
· All online multiplayer game lobbies will now appear properly
localized in different languages.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
ea servers weer down?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:02:
Patch 1.04 Changelog van EA FTP. Kan elk moment gereleased worden

[...]
daarom kan ik dus niet inloggen of op de EA site komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
daarom verloor ik dus tijdens een vet potje me connection met ea online :P

hmm, staat wel een map patch14 (1.0.4 dus...) maar de exec nog niet? jmmr.....

en waarom steeds optimalisations video:S not om slechts d;r over te spreken maar: koop een fatsoenlijk e pc, ga ut dan nog uns proberen..., dat ze de rest van bugs eerst oplossen...

[ Voor 37% gewijzigd door Dutch2007 op 06-04-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212145

Dutch2007 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:14:
en waarom steeds optimalisations video:S not om slechts d;r over te spreken maar: koop een fatsoenlijk e pc, ga ut dan nog uns proberen..., dat ze de rest van bugs eerst oplossen...
offtopic:
Helaas geeft babelfish geen optie om van Bad typing naar Dutch te translaten, zou op zich handig zijn.
/offtopic

Misschien is het interresant om te vermelden in de startpost dat op The Party 5 een "Open NK gaming" word gehouden met een 1v1 CNC:Tib Wars onderdeel.
Links:
Site nk-gaming
The party

Zou leuk zijn als er andere tweakers op af zouden komen, ik sta in ieder geval al ingeschreven, alleen even checken wat mijn bank ervan vind om geld over te maken.

Edit: Dan moet je vooral zelf een spelfout maken in het gedeelte waar je klaag over spelfouten 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 212145 op 07-04-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het niet zo eerlijk dat je met gdi een juggernaut de andere basis kan beschieren waar de snipers zijn, maar bij nod moet je een hele rij venoms verdeeld over het hele veld maken om van de ene kant naar de andere kant te komen, tevens zijn de snipers ook nog stealted :S en als er maar 1 venom in de chain word ageschoten werkt ie niet meer >_< dat vind ik niet echt eerlijk was eerlijk geweest als je gewoon meteen van de ene kant van de base naar de vemon kon beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Fixed an error that caused players with semicolon (';'),
colon (':'), comma (','), or equal sign ('=') characters in
their Online IDs to not be able to see and select options from
dropdown menus in online multiplayer lobbies. These characters
are no longer permissible in Online IDs.
_/-\o_ LOL _/-\o_

Das ook een manier om het te fixen ja... of je zorgt gewoon dat je piep systeem niet over de zeik raakt bij een simpele tekens als een puntkomma. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 07-04-2007 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:22

Technicality

Vliegt rechtsom...

Anoniem: 79815 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:17:
Ik vind het niet zo eerlijk dat je met gdi een juggernaut de andere basis kan beschieren waar de snipers zijn, maar bij nod moet je een hele rij venoms verdeeld over het hele veld maken om van de ene kant naar de andere kant te komen, tevens zijn de snipers ook nog stealted :S en als er maar 1 venom in de chain word ageschoten werkt ie niet meer >_< dat vind ik niet echt eerlijk was eerlijk geweest als je gewoon meteen van de ene kant van de base naar de vemon kon beamen.
Wat bedoel je hiermee? Die artillery upgrade snap ik, maar wat is er met venoms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:40
Dit soort zaken willen wij _niet_ op GoT zien! :o

Dit bewijst maar weer dat EA echt goed werkt afleverd *uch*

[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:26 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
jammer dat zo een game online wordt verneukt door rushers..... games duren niet langer dan 6 minuten gaat gewoon nergens meer over :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 22:10

Tachyon

pop the glock

Sluuut schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:06:
*knip

NOD32 geeft een vette Trojan-melding.... :o

*knip* i.v.m. downloadlocatie in plaatje.

[ Voor 34% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:27 ]

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:40
Tachyon schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:13:
[...]

NOD32 geeft een vette Trojan-melding.... :o
Komt omdat het met Trainer Maker Kit gemaakt is.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91625

Technicality schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:05:
[...]

Wat bedoel je hiermee? Die artillery upgrade snap ik, maar wat is er met venoms?
Beam cannons hebben de ability om hun beams via een venom te schieten, zoals Juggernauts kunnen bombarden met de hulp van snipers als "spotters". Echter waar bij de Juggernauts de afstand tussen hen en de snipers geen factor is, is dat bij beam cannons en venoms wel van belang.

Spikey cloud vindt dit niet eerlijk.(althans, dat maak ik eruit op)

Als je nu denkt "oh ja? Kunnen beam cannons dat?", geeft niets. De ability is bijzonder slecht uitgedacht: selecteer beam cannon, klik ability, klik op een venom, klik daarna op de grond waar er geschoten moet worden. klinkt onhandig? is het ook...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 91625 op 07-04-2007 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Frank J. schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:10:
jammer dat zo een game online wordt verneukt door rushers..... games duren niet langer dan 6 minuten gaat gewoon nergens meer over :S
Mwah, ik had een uurtje geleden een potje van 4min en 11 sec :9 Heerlijk veel scorpions gespamd en gezellig door iemand z'n base heen gewalst. Die domme noobs waren simcity aan het spelen in hun basis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Frank J. schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:10:
dat is in elke C&C titel zo, ik twijfel ook enorm om hem te kopen...

spel vind ik wel tof maar single vind ik er geen ruk aan en MP wel maar met rushen weer niet en non rush game is hard to get :/

en ja hij is tof omdat ik demo heb gespeeld en full game bij een vriend, tof maar ja zonder online games hoef ik hem niet en tja ik haat rushers :/

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 07-04-2007 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja leuk hoor..
1.04 is live, maar kan nu weer niet spelen omdat die patch niet los te downloaden is...
en gewoon via de game zelf is hopeloos, want hij laat me steeds hangen bij het laatste beetje van de update (is al zo vanaf 1.01 bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 22:10

Tachyon

pop the glock

Thrills33ka schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:48:
ja leuk hoor..
en gewoon via de game zelf is hopeloos, want hij laat me steeds hangen bij het laatste beetje van de update (is al zo vanaf 1.01 bij mij)
Nofi, maar dat ligt dan toch echt aan jou. Updates via het Control Center gaan hier flawless...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tachyon schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 03:19:
[...]

Nofi, maar dat ligt dan toch echt aan jou. Updates via het Control Center gaan hier flawless...
vreemd...ik heb verder geen rare fratsen, gewoon goede hardware+clean software...
dus dat kan het eigelijk niet zijn....toch blijft die updater bij mij al hangen vanaf dag 1 :(
maarja misschien maar beter gaan slapen dan nu morgen weer een dag, dan zal de patch wel op commandandconquer.com staan :+ krijg je nog eens nachtrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind rushers ook enorm irritant altijd, ik wil meer het koude oorlog idee waar echt supermachten tegenover elkaar staan.

Geen ladingen van tanks en mannetjes die tegen elkaar aan slaan als golven totdat een van de twee gewonnen heeft, dat is gewoon saai en meer "Wie kan het beste money managen" ipv "Wie heeft de beste taktiek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 03:37:
Ik vind rushers ook enorm irritant altijd, ik wil meer het koude oorlog idee waar echt supermachten tegenover elkaar staan.
ok...
Geen ladingen van tanks en mannetjes die tegen elkaar aan slaan als golven totdat een van de twee gewonnen heeft, dat is gewoon saai
Dat spreekt bovenstaande tegen?
en meer "Wie kan het beste money managen" ipv "Wie heeft de beste taktiek"
en dit spreekt wat hier direct boven staat weer tegen? Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Anoniem: 178962 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 03:37:

Geen ladingen van tanks en mannetjes die tegen elkaar aan slaan als golven totdat een van de twee gewonnen heeft, dat is gewoon saai en meer "Wie kan het beste money managen" ipv "Wie heeft de beste taktiek"
[ben zat dus...]

C&C3 = money managen -> harvesten -> leger ophouden, hoe lame het ook is.
De algemene Taktiek = overrompel je vijand, zo snel, en zo brutaal mogenlijk. wil je dat niet... sja... pas de AI aan, zodat die dat niet doet & ga skirmish spelen ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
*snip*
Lekker kortzichtige reactie weer. Elk spel krijgt hacks/cheats/trainers na een tijdje, daar kan je als maker niks aan doen behalve updates uitbrengen. Om dan gelijk te bashen op EA is wel heel erg makkelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91625 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 04:09:
[...]

ok...

[...]

Dat spreekt bovenstaande tegen?

[...]

en dit spreekt wat hier direct boven staat weer tegen? Wat is het nou?
Heb jij in de koude oorlog enorme legers tegenover elkaar zien staan?

Ik wil superwapens, kleine chirugische aanvallen, het uitschakelen van bepaalde verdediging om vervolgens een keiharde ion cannon naar binnen te schieten.

Ik spreek niets tegen hoor, jij leest het alleen anders als ik het bedoel :P
Post dan niet :/

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 178962 op 07-04-2007 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@TRRoads:

Ik denk dat jij en ik een andere definitie van "rush" gebruiken. Ik denk aan (in genrals/ZH termen) rockvee en tech/terror bij rushen. Een zeer vroege aanval om een of meerdere gebouwen te slopen om zo de tegenstander te vertragen. Jij denkt (denk ik) aan mass tanks...

De koude oorlog analogie helpt hier natuurlijk niet echt... 2 supermachten met elk een massaal leger, ideologisch tegengesteld welke elkaar, indirect, in kleinschalige conflicten uittestten. Die (analogie) kan je dus voor beide verschillende opvattingen gebruiken

zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Laatst online: 02-07 06:47
*knip

Uhm, overal komen in no time nocd cracks, trainers etc voor? Dus al die bedrijven leveren poep volgens jou?

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 07-04-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

-Eraser- schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:16:
[...]
Ik heb dus die drie letters ingevuld bij Megaupload, maar daarna krijg ik de melding "The file you are trying to access is temporarily unavailable.", dus zou je hem misschien ff opnieuw kunnen uploaden (misschien bij rapidshare of een andere gratis hoster)? :)
hoop dat deze het doet.

http://rapidshare.com/fil...gtegennr1.CNC3Replay.html

Ik had wss mee zitten dat de hij (nr1 :D) niet verwacht had dat mijn basis zo ver in die ander zijn basis zat en dus toen hij mijn mcv kapot had terug ging om de ander te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Anoniem: 178962 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:34:
[...]

_/-\o_ LOL _/-\o_

Das ook een manier om het te fixen ja... of je zorgt gewoon dat je piep systeem niet over de zeik raakt bij een simpele tekens als een puntkomma. 8)7
als wij op school dit hebben krijgen we op ons donder :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Technicality schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 02:05:
[...]

Nou om met een beam canon van de ene kant naar de andere kant te beamen heb je heel veel venoms ndig deze moet je allenmaal achter elkaar een stuk uit elkaar over de battle field heen zetten, zodat de bea van de ene vemom op de andere kan kaatsen en deze weer naar de volgende vemon kaatst, als die beam nu sterker zou worden net als bij prism dan was het mishcien nog nuttig maar hij word eerder zwakker :S

Ik denk dat je met al die vemoms die er voro nodig hebt allang de basis had kunnen vernielen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 07-04-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:31
tja het zou niet leuk zijn als alle facties het zelfde konden he. NOD heeft zat andere tactics.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 06:18:
[...]

Heb jij in de koude oorlog enorme legers tegenover elkaar zien staan?

Ik wil superwapens, kleine chirugische aanvallen, het uitschakelen van bepaalde verdediging om vervolgens een keiharde ion cannon naar binnen te schieten.

Ik spreek niets tegen hoor, jij leest het alleen anders als ik het bedoel :P

[...]
Probleem is dat dit geen game is over de Koude Oorlog (RA is dat nog geen eens), competetive mensen spelen eenmaal met rush en micro. Als je rustig dingen wilt bouwen en techen tot maximum moet je maar naar n00b servers gaan waar 10 Mins no Rush wordt gespeeld ofzow. Maar dan kan ja van mij ook wel gewoon Skirmish gaan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik ben bezig met de missie in Cologne en vroeg me af wat jullie gebruiken tegen die airforce van die aliens. Volgens mij is er niet echt een specifiek goed mobiel voertuig tegen aircraft. Is de beste optie een APC met rocketcrew en dan in combinatie met een Rig telkens een paar meter opschuiven richting vijandelijke basis ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

objectief2 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:57:
Ik ben bezig met de missie in Cologne en vroeg me af wat jullie gebruiken tegen die airforce van die aliens. Volgens mij is er niet echt een specifiek goed mobiel voertuig tegen aircraft. Is de beste optie een APC met rocketcrew en dan in combinatie met een Rig telkens een paar meter opschuiven richting vijandelijke basis ;) ?
4 APC's + Rocket Crew en vervolgens 4 Airfields met alleen FireHawks. 8 FireHawks met Missile LoadOut en de nadere 8 met Bombs. Probeer altijd de FireHawks met Bombs de basis te vernietigen (dit lukt makkelijk) en de andere FireHawks de ships van de Scrin te counteren. Als je het goed doet hoef je niet eens een Ground Force Invasion te doen en gewoon aan de andere kant van de rivier blijven.
Capture nog wel die ene Power Plant voor de Bonus Objective.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 07-04-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Anoniem: 172877 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:10:
[...]

4 APC's + Rocket Crew en vervolgens 4 Airfields met alleen FireHawks. 8 FireHawks met Missile LoadOut en de nadere 8 met Bombs. Probeer altijd de FireHawks met Bombs de basis te vernietigen (dit lukt makkelijk) en de andere FireHawks de ships van de Scrin te counteren. Als je het goed doet hoef je niet eens een Ground Force Invasion te doen en gewoon aan de andere kant van de rivier blijven.
Capture nog wel die ene Power Plant voor de Bonus Objective.
Bedankt, ik was al aan de overkant van de rivier hoor en ik was die FireHawks glad vergeten eigenlijk. Ik probeerde het via de grond te doen maar door de lucht is idd beter want daar hebben ze een aanzienlijk overwicht. Alle bonusobjectives e.d. heb ik al dus ik ga met airfields aan de gang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205192

Geweldige game. 1 - puntje, ik vind de gameplay van de vorige titels beter. Voor de rest is het gevoel er gewoon, EA wel of niet. De game ownt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ongelofelijk maar waar...
net 3 x gewonnen met NOD....en dat tegen een stel GDI tank spammers, kweet niet hoe k t deed maar mijn upgraded Venoms + Scorpion tanks ownden zijn Predator tanks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
patch 1.4 is alweer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
het begint me onderhand ook wel te irriteren dat er steeds spelers zitten te zeuren dat het niet strategisch is dat je met 2 type units alles kunt ownen...
toennet nog in een 2v2...
ik knalde 2 man af...zegt ie You should try Heroes of War (of zoiets) its really not strategy that you can kill everything with 2 type of units....(upgraded venom+scorpioN)
hij zei ook dat ze het zouden gaan veranderen....ik geloof er niks van...
Command & conquer spellen zijn altijd zo geweest...wie de meeste resources pompt die wint gewoon....anders moet je maar Warcraft 3 ofzo gaan spelen vind ik....en Warcraft 3 spreekt mij nou minder aan
ik vind het wel strategisch als ik 3 tiberiumvelden inneem en de rest zit wat dom te campen :S
niet dat ik er wat tegen heb als mensen graag basis bouwen, maar dan moeten ze niet een 2v2 ranked gaan doen want daar draait alles om rushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
Heb je toevallig ook een download linkje? Zou mooi zijn :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Mafk33s schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:11:
[...]

Ga online? Autorun van je DVD? Beetje zelf nadenken kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Iemand tips voor die eerste missie in Kroatië, waar je te weinig power hebt en dus constant aan 't spelen bent met online en offline zetten van defense enzo? Lukt niet echt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
http://www.commandandconquer.com/ plat? en ik kan ook niet meer online... whats wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 10:34
je bent iig niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 16:38
Exitium schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:25:
Iemand tips voor die eerste missie in Kroatië, waar je te weinig power hebt en dus constant aan 't spelen bent met online en offline zetten van defense enzo? Lukt niet echt. :(
Gelijk aan het begin 2 harvesters maken, barracks uitschakelen.

Luchtdefenses uitschakelen en bij de linkeringang 1 zo'n paaltje disablen.

Infantry mannetjes bij de linkeringang en onderste ingang een bunker laten maken, 1 tank bij de rechteringang en 1 tank bij de boveningang.

Vervolgens als ze met een helikoptertje komen gewoon de dichtstbijzijnde turret aanzetten en een kanon ergens uitschakelen, vrij simpel.

Als je harvesters klaar zijn, gelijk 15 APC's maken, ook gelijk 8 anti-tank groepjes en 7 gewone infantry groepjes. Wanneer deze allemaal klaar zijn zet je vanzelfsprekend de mannetjes in de APC's. Als je hiermee klaar ben krijg je het bericht dat er reinforcements zijn, en dan stuur je die APC's naar die stad toe.

Dan moet je die APC naar je base brengen, als je die eenmaal hebt gelijk 2 powerplants maken, al je defense inschakelen.

Hint: gebruik de X toets om snel een gebouw uit te kunnen schakelen, en gebruik de C toets om snel een gebouw te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
die was ik net aan het doen...
doe jij 'm op Hard dan? ik had niet al teveel moeite op Normal....
gewoon Tanks en AA bouwen...en niet teveel letten op die defense torens...wel blijven repairen
daarna als je je MCV naar je base hebt gereden, gewoon meer Refinery's bouwen en dan airfield + mammoth tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208483

Mafk33s schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:11:
[...]

www.commandandconquer.com en dan staat er bij niews patch 1.04 uit. Daar kun je ze voor alle talen downloaden.

eeh, gisteren was ik nog lvl 8 en nu weer lvl 1 waar slaat dat op????

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 208483 op 07-04-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
spoiler:
je hebt precies genoeg power om de helft van je defences online te krijgen.
zet bij elke ingang 1 van de 2 defences aan, en 2 anti-air in de linksonder en rechterbovenhoek van je basis.
verder tanks maken om te helpen defenden bij de ingangen waar anti-vehicle turrets staan, en APC's met infantry erin om te helpen bij de andere 2 ingangen. nog een paar van die rocketbuggies tegen air, en je defence is klaar.
Als je het convooi moet gaan redden, kun je 1 dingen doen.
1) bouw een flink leger, en ga die kans op, een paar APC's met grenadesoldiers erin tegen de garrisoned gebouwen.
laat op de route van je basis naar de MCV APC's achter om ervoor te zorgen dat de tegenstander niet alle huisjes weer volpropt met ventjes
2) negeer het convooi, zolang jij ze niet komt redden kunnen ze toch niet dood. maak een leger een whipe 1 voor 1 de 3 basissen van de NOD, neem met engineers hun gebouwen over om uit te kunnen breiden. Als alle NOD dood is, ga je op je gemak de MCV ophalen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:20

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb gisteren een nieuwe computer gekocht en CNC 3 aangeschaft na wat problemen met mijn scherm heb ik nu toch de videokaart volgens mij goed aan de praat gekregen. Videokaart is een sapphire1650pro met 512 mb geheugen.echter bij het opstarten gaat de game binnen de minnut op zijn bek met een unknown direct3d error :( directx10 staat op mijn systeem (vista home) en downgraden schijnt niet te kunnen. Iemand enig idee
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.

Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt