[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 06:47
Heerlijk dat laatste level van de NOD. Holy shit, je krijgt wel erg weinig tijd.
Maar ik moet en zal het op hard en met objectives halen, al gaat het me een week kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

haha, jij hebt echt tijd teveel dan ;-) Maarre suc6 jonge! :-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 09:38

TRG

Technotium99-m

CLB schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:41:
Net m'n eerste online-match gespeeld (via Hamachi)
en mensen, mensen wat is dat uberbruut zeg _/-\o_

Je zet Hamachi aan, start C&C III op, blablabla en gamen maar >:)
Ik kan er ook nog niet over uit dat het zooooo makkelijk en goed werkt met Hamachi.

We hebben al 8 potjes gespeeld ofzo, en allemaal vlekkeloos zonder lag of nix. Alleen wat traag spel bij teveel units, maar dat is bij elk spel.

Zo moet het altijd zijn: skype aan, daemon aan, hamachi aan en spelen maar!

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:29
Klopt het dat ik nog steeds geen unit filmpjes heb gezien ook al ben ik nu in Sarajevo??
Heb alleen nog maar van die filmpjes gezien met mensen erin die praten, maar wil ook gewoon vette actie zien zoals in de oude C&C, een flametank ofzo.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 17:32
TRG schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:50:
Zo moet het altijd zijn: skype aan, daemon aan, hamachi aan en spelen maar!
Klinkt als heel afgelopen week idd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Donnie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:47:
haha, jij hebt echt tijd teveel dan ;-) Maarre suc6 jonge! :-)
Pasen staat voor de deur :D
En tot nu toe zijn alle missies gelukt met alle objectives, dus dit moet gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb steeds conflicten met Xfire + C&C3....wie nog meer?
als ik online ga, word ik eruit gecrashed met een of andere Xfire melding....
zonder Xfire loopt het prima....ligt dat aan Xfire of aan C&C? ik gok op C&C

net weer 3 of 4 heerlijke potjes gespeeld....wel op 't randje zo spannend, maar wel 4 x gewonnen hehe
t gaat er allemaal om wie de meeste resources gathered en wie de meeste tanks gespammed krijgt...in het begin iig, en op kleine mappen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:58

Pinjataaa

Hit me!

Zijn er nog wat maps te downloaden?? Ik heb niks aan die 1v1 maps!
Ik zoek maps voor 2v2 of 3v3, maar kan zo gauw niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:40
Thrills33ka schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:59:

net weer 3 of 4 heerlijke potjes gespeeld....wel op 't randje zo spannend, maar wel 4 x gewonnen hehe
t gaat er allemaal om wie de meeste resources gathered en wie de meeste tanks gespammed krijgt...in het begin iig, en op kleine mappen ook
Er zijn de laatste tijd wel meer problemen met xfire (in combinatie met verschillende games, zoals FarCry, Oblivion, Zero Hour) dus ik denk dat het aan xfire ligt ;) ik zal ook nog es kijken of die bij mij vast loopt met xfire aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 10-07 19:37

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik gebruik gewoon dat automatch, werkt ook prima hoor... Na eerst 6 keer achter elkaar ingemaakt te zijn (spel leren kennen) kom ik nu terug, gister 4/4 gewonnen, vandaag 2/3... Die loss was tegen een scrin, die telkens in één klap mijn refinery en airport eruit gooide, weet niet welke unit dat was, maar aan het eind kon mijn groep tanks ook niks meer? beetje raar, ik weet niet of het een ability was. Er zat niet zo'n roze koepel overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Pheno79 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:49:
[...]

Pasen staat voor de deur :D
En tot nu toe zijn alle missies gelukt met alle objectives, dus dit moet gaan lukken.
Ook die van Outback ofzo dat je die Nuke moet stelen? Op hard met beide bonus objectives? Indien je dit gelukt is, petje af hoor! _/-\o_ hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 21:27
Weet er iemand of je meer maps hebt voor de skirmisch mode?
Vind alleen jammer dat die map creator er niet meer erin zit net als bij tiberian sun.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Anoniem: 114186 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:20:
[...]

Ook die van Outback ofzo dat je die Nuke moet stelen? Op hard met beide bonus objectives? Indien je dit gelukt is, petje af hoor! _/-\o_ hulde!
Het kostte 5x overnieuw doen :X

En nu ga ik gillen, ik zie geen ene adempauze in die laatste missie, die gast blijft maar mammoths spammen. Heb je de ene slag gewonnen, komen er weer een stuk of 10 richting mijn doel. En om het compleet te maken een ionenkanon op mijn donder. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Ik zou bijna eerst op easy gaan oefenen....Ik ga hier een nachtje over slapen, hoe ik die missie mét objectives kan doen.

Nu maar even online of ik nu wel mag van EA. En anders maar skirmish :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
The Source schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:58:
Weet iemand of het mogelijk is om een .ini ofzo aan te passen en zo verder uitzoomen in de game. Na games als COH en SupCom is het mega irritant. Ik meen dat er bij Zero Hour ook een ini fix voor was te vinden.
Ik zit met het zelfde probleem. Ik vind C&C 3 echt een prachtig spel, vooral qua lichteffecten enzo, maar je kunt absoluut niet ver genoeg uitzoomen om comfortabel overzicht te houden. Dit is wmb de enige beperking die ik er zo gauw aan kon vinden... Ondanks de vrij beroerde acteerprestaties (echt zo van 'oh oh oh we moeten het heel dramatisch laten lijken', hoewel dat niets nieuws is in deze serie) vind ik het verhaal wel leuk om te volgen. Maar zonder wat meer 'uitzoom hoogte' vind ik het spel gewoon niet fijn genoeg spelen. In RA2, Tib Sun, etc. kon je tenminste gewoon de resolutie hoger zetten en dan kreeg je lekker veel in beeld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 14:50

Thermometer

Whoop Whoop!

Robin4 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:27:
Weet er iemand of je meer maps hebt voor de skirmisch mode?
Vind alleen jammer dat die map creator er niet meer erin zit net als bij tiberian sun.
Map creator komt in april staat er op www.commandandconquer.com

Ik heb net mijn eerste potje van de competitie van Gottw gespeeld en het was vet! heb er in totaal 23 mins over gedaan om uiteindelijk te winnen, hier de replay: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=118565

heeft iemand nog tips? (ik ben thermo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

Toen ik gister online was bij c&c3 heb ik in 1 van de rooms een zekere Amer kunnen spreken die crew was van EA, hij wist me te vertellen dat er deze of volgende week er een nieuwe patch uitkomt, tevens komt er binnen 1 maand een hele grote patch uit met nieuwe maps en de avatar word een stuk sterker gemaakt. aangezien deze iets te zwak is voor zijn kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Net even met de NOD een potje tegen de scrin gespeeld op hard.

De belans is ver te zoeken. Hoeveel anti air je ook bouwd maakt niet uit als hun met paar van die asault schepe aankomen is het over. Het is ook gewoon diebiel en achterlijk dat de stealthtanks niet uit zichzelf gaan schieten. Om de belans een beetje gelijk te maken moet je toch een money trainer gebruiken.

Als de scrin met onverwoestbare schepen kan aanvallen vind ik het in mijn recht omdat er geen enkele unit is die er ook maar iets tegen kan doen om geld trainer te usen :S

Heel er VAAK vraag ik me af of de makers van spellen zelf hun eigen spel wel ooit hebben gespeeld, het antwoord is waarschijnlijk nee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
:D Het is dan ook de bedoeling dat je je units bestuurt in plaats van ze op een grote hoop te gooien en te wachten wat er gebeurt. Nogal wiedes dat je stealth tanks niet gaan schieten, anders zijn ze niet meer zo stealthy he. De air units van de Scrin zijn overigens wel een van hun sterke punten, dus pak ze aan waar ze minder sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212145

Sander1991 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:18:
[...]

Map creator komt in april staat er op www.commandandconquer.com

Ik heb net mijn eerste potje van de competitie van Gottw gespeeld en het was vet! heb er in totaal 23 mins over gedaan om uiteindelijk te winnen, hier de replay: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=118565

heeft iemand nog tips? (ik ben thermo)
Grootste tip zou ik zeggen is ga zelf de demo kijken.
Heb zelf ook wat demotjes van mezelf gekeken, en je ziet snel schoonheidsfoutjes, bij jou zag ik bijv. dat je met het allereerste groepje predators/APC's van je expansion op zijn basis afkwam om hem te counteren, in principe niets mis mee, maar waarom is attack je zijn SAM's voor zijn anti-ground turrets?

En waarom trek je niet terug als je ziet dat er teveel verdediging staat voor de grootte van jouw leger en stoot je door naar bijv. zijn expansions om zijn economie een goede (voor hem dan slechte ;) ) schop onder de kont te geven, kortom:
Speel iets flexibeler, als het misgaat moet je niet bang zijn terug te trekken.
Uiteindelijk zal je veel meer verdienen aan het terugbrengen en repairen of het slopen van zijn expansions dan aan het slopen van die extra turret die hij voor $500 weer opnieuw maakt.

Ik ben zelf ook geen ster hoor, maar als je vraagt om commentaar, krijg je het :)

oja, en de gebruikelijke
~ just my 2 cents ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:25
HStyles schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:49:
Net even met de NOD een potje tegen de scrin gespeeld op hard.

De belans is ver te zoeken. Hoeveel anti air je ook bouwd maakt niet uit als hun met paar van die asault schepe aankomen is het over. Het is ook gewoon diebiel en achterlijk dat de stealthtanks niet uit zichzelf gaan schieten. Om de belans een beetje gelijk te maken moet je toch een money trainer gebruiken.

Als de scrin met onverwoestbare schepen kan aanvallen vind ik het in mijn recht omdat er geen enkele unit is die er ook maar iets tegen kan doen om geld trainer te usen :S

Heel er VAAK vraag ik me af of de makers van spellen zelf hun eigen spel wel ooit hebben gespeeld, het antwoord is waarschijnlijk nee. :(
Misschien helpt dit: http://www.xs4all.nl/~ger...%20vs%20Wmm(N).CNC3Replay.
Er is geen kunst aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

*O* *O* *O*
omfgBBQcopterz,

Excuses voor het taalgebruik, en het gaat over online play en rankings, en daar zijn jullie niet zo een fan van ;)

Maar ik en mijn 2mans clan (gister opgericht, genaamd [TT] (wat staat voor TeamTactics aww ^_^), die trouwens hun eerste clan match genadeloos hadden verloren. en op nr 85 stonden.
Speelde net tegen de nr 1 clan Tiberium nogwat. En dan ook nog tegen de nr 1 2vs2 gast
Cossack of cosack en een andere goeie.

Hier kijk cosack en jango Tegen Bull0563(ik) en PhasedNL
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/cosack.jpg

Ik was mijn speciale team basis aan het bouwen. komen er mannetjes. Maar gelukkig had ik al towers klaar staan in mijn o zo lege basis. Geen geouwehoer met poppetjes in mijn basis
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/myhouse.jpg

Ik was lekker in mijn team genoot basis tanks aan het pompen terwijl meneer nr1 het nodig vond om mijn basis kapot te schieten. Afgelopen zaak voor bull?.
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/mijnbasiswatdoeje.jpg

Maar gewoon samen met mijn maat (NOD Predator rush) die ander neer halen en tanks blijven pompen
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/gewoondoorgaan.jpg

Cossack besluit om ff langs te komen met zjin tanks die net mijn mcv kapot hebben geschoten.
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/hijkomtffkijken.jpg

Maar het mocht voor hem niet meer baten. Aangevallen van de ene kant. Pompende tanks aan de andere kant die em flanken
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/versterkingen.jpg

en het is .... omfg we hebben tegen de nr 1 gewonnen :o :D *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/afgelopenzaak.jpg

Tevens te downloaden, omdat het er zo mooi uitziet.
replay

*O* *O* *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 05-04-2007 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:22

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
HStyles schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:49:
Dat werd ook geroepen bij generals en de airforce generals, omdat hoeveel anti air je ook neer gooide, de vliegtuigjes kwamen toch altijd aan: je kon ze niet stoppen. Heeft alleen niks te maken met geen balans in het spel, je moet de vliegvelden slopen en zorgen dat de vijand niet zover komt dat hij zoveel vliegtuigen kan bouwen. Denk dat hetzelfde ongeveer opgaat in dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Thrills33ka schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:59:

Tip: ga in xfire en zet dan bij C&C3 het vinkje aan bij In-game uitschakelen. Dit houd in dat je dan ingame xfire uitzet waar je dan niet meer kan chatten als je aant C&Cen bent. Dit is ook de oplossing voor Oblivion btw. Wel worden je uren nog geregistreerd dus dat is als goed is de oplossing ;). Voor mij geld dat niet want ik heb er geen problemen mee behalve dan met Oblivion waar ik dus die optie heb uitgezet.

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Anoniem: 114186 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:04:
[...]

Het is wel te doen op hard.
spoiler:
Je moet beginnen met een 2e harvester te bouwen (je hebt het geld had nodig) en dan predators maken, met een paar pitbulls in de basis tegen air. Het voornaamste wat je moet doen is je tanks rotaten; als er een paar geraakt zijn move je ze terug naar je war factory en laat je ze healen, dan stuur je ze weer terug en doe je de volgende er heen. Je hoeft ook maar 1 AA aan te zetten per keer (heb je een andere nodig, dan power van die ene even weghalen)
Eens in de zoveel tijd een grote sweep van je basis bekijken om te zien welke turrets er geraakt zijn, en repairen.
Hoop micro maar het kan wel. Als de reinforcements komen hoef je je turrets niet meer te redden (valt dan ook haast niet meer te managen als je die wilt laten overleven en een aanvalsforce wilt doen).
Het 2e bonusobjective is moeilijker; dat de MCV niet geraakt mag worden. Dat is vrij moeilijk omdat je ook vliegtuigjes tegen je krijgt, en er gebouwen volzitten met troops (en je hebt dan nog gen grenadiers). Kostte me dus meerdere aanvallen om alle gebouwtjes leeg te krijgen en dan nog een grote force voor afleiding.
Is me al makkelijker gelukt :)
Croatie hoe het snel; en gemakkelijk kan op Hard:
spoiler:
Bouw in het bgein meteen 6 apc en zet hier riflemen in. 3 voor in het westen en 3 voor de zuidelijk verdediging. Vanaf dan kan je die gunturrets uitzetten en de overige turrets aan zetten. Bouw tanks voor extra verdediging aan de noord en oost zijde. Paar buggys in je basis versprijd. + extra harvester
Zodra de verdediging daar staat kan je opmaken voor een aanvals eenheid van voornamelijk tanks en apc met riflemen en rockets. Dan als eerste moet je de noord-oost basis slopen. (Laat wel de Constuction yard daar staan aangezien dat een missie is later in het spel, hij bouwt toch niets)
Daana met overgebleven leger + nieuwe aanvulling de zuid-westen basis mollen. Op deze manier wordt je niet meer aangevallen door tanks/infantery en alleen nog maar af en toe door vliegtuigen.
Dan pas kan je de MCV gaan halen. Zorg wel dat je hier en daar een apc onderweg laat staan zodat exta troepen niet naar de gebouwen kunnen gaan zodra je de fortificatie hebt gesloopt.
Dan is het een eitje om de gebouwen leeg te vegen en met de MCV naar je basis te gaan.
Bouw dan een leger met rocketbuggys,apc+rockets.
De laatste Zuid-oosten basis zal je dan moeten mollen met orcas en je buggys/apc/tanks dmv transport. Laat ze dan droppen in het meest noordelijke puntje van die basis want daar val je net buiten de range van hun defence :) Het laaste kan men zelf wel bedenken hoe het moet

Zit nu in 2de missie bij stuttgat tegen de scrin. best wel lastig want die laatste basis is toch niet makkelijk aangezien op een of andere manier het gebouw wat ik aan het mollen ben telkens verplaatst ><. Net een ziektje joh die scrin :P verspreid zo snel ofwel ze poepen constant die irri dingen uit waardoor mijn superieure leger weinig kans maakt/krijgt om alle gebouwen te mollen.
Moet die ff opnieuw doen want als je leger weg is heb je vrij weinig inkomste (1 spire -.-)

Woei dat eerste level trouwens tegen de scrin waar je die trucks moet supporten... omg ziet er vet uit en echt totaal chaotisch level lol mooi neergezet imo :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Is het eigenlijk mogelijk om replays te bekijken zonder CNC op te starten?

maw is er een replay player :) dan kan ik namelijk op me werk eens kijken naar een replay.

[ Voor 38% gewijzigd door LuCarD op 05-04-2007 09:52 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Laatst online: 09-06 20:10

Brupje

3D nerd

Anoniem: 114186 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:04:
[...]

Het is wel te doen op hard.
spoiler:
Je moet beginnen met een 2e harvester te bouwen (je hebt het geld had nodig) en dan predators maken, met een paar pitbulls in de basis tegen air. Het voornaamste wat je moet doen is je tanks rotaten; als er een paar geraakt zijn move je ze terug naar je war factory en laat je ze healen, dan stuur je ze weer terug en doe je de volgende er heen. Je hoeft ook maar 1 AA aan te zetten per keer (heb je een andere nodig, dan power van die ene even weghalen)
Eens in de zoveel tijd een grote sweep van je basis bekijken om te zien welke turrets er geraakt zijn, en repairen.
Hoop micro maar het kan wel. Als de reinforcements komen hoef je je turrets niet meer te redden (valt dan ook haast niet meer te managen als je die wilt laten overleven en een aanvalsforce wilt doen).
Het 2e bonusobjective is moeilijker; dat de MCV niet geraakt mag worden. Dat is vrij moeilijk omdat je ook vliegtuigjes tegen je krijgt, en er gebouwen volzitten met troops (en je hebt dan nog gen grenadiers). Kostte me dus meerdere aanvallen om alle gebouwtjes leeg te krijgen en dan nog een grote force voor afleiding.
Ik heb het ook ongeveer zo gedaan op hard. Alleen raketventjes in apc is misschien handiger dan heb je en anti air en anti ventjes. Die bonus heb ik niet gehaald, dwz mijn mcv kwam meer dood dan levend aan ;p

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Maakt iemand eigenlijk gebruik van het online bekijken van die matches? Vond het nog niet heel super werken eerlijke gezegd. Wel een leuke feature overigens.

Ik ben pas net begonnen met de game, simpelweg omdat ik wilde wachten totdat mijn nieuwe pc in elkaar zat. Dat is sinds gisteravond het geval :D Speel nu alles op high en ultra high en het loopt super. Wat een verschil trouwens. Ik vind vooral die lichtshows die ontstaan als je rifleman squads en apc's vol op het vijandelijke leger laat knallen erg mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 06:48

GeeBee

Oddball

LuCarD schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:51:
Is het eigenlijk mogelijk om replays te bekijken zonder CNC op te starten?

maw is er een replay player :) dan kan ik namelijk op me werk eens kijken naar een replay.
In elk geval in versie 1.03 zit een replay browser: Start > Programma's > Electronic Arts > CC3TW > CC3TW Control Center
Klik één keer op het pijltje naar rechts en selecteer de Replay Browser.

Helaas geen stand-alone player...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

Rival24 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:57:
:D Het is dan ook de bedoeling dat je je units bestuurt in plaats van ze op een grote hoop te gooien en te wachten wat er gebeurt. Nogal wiedes dat je stealth tanks niet gaan schieten, anders zijn ze niet meer zo stealthy he. De air units van de Scrin zijn overigens wel een van hun sterke punten, dus pak ze aan waar ze minder sterk zijn.
doe es ff nomaal!!, money trainer????? dus jij gaat cheaten omdat je niet kan spelen?
ik heb geen problemen met die schepen, Air vs Air werkt opperbest!!
statische verdediging is ruk, altijd geweest, bouw gewoon units en veel, meeste kaarten zit genoeg geld, op het moment dat hij van die schepen kan bouwen kan je genoeg units bouwen om het te counteren.

excuus, reageerd uiteraard op die gast die denkt dat ie moet cheaten om te winnen, niet jij.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128525 op 05-04-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:02

Wiebbe

<none />

GeeBee schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:12:
[...]

In elk geval in versie 1.03 zit een replay browser: Start > Programma's > Electronic Arts > CC3TW > CC3TW Control Center
Klik één keer op het pijltje naar rechts en selecteer de Replay Browser.

Helaas geen stand-alone player...
Nog niet!

Er komt voor de battecast een Battlecast viewer die je kan gebruiken zonder de game nodig te hebben! Nu als je naar de battlecast pagina gaat opent hij nog C&C zelf, maar er staat zelfs al bij: If you do not have the full C&C game or the battleviewer installed you will get an error.

Dus nu maar hopen dat hij snel komt :D (je kan volgens mij bijna ALLE games ooit daar terug kijken :>)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje

Brupje

3D nerd

Anoniem: 122700 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:08:
Maakt iemand eigenlijk gebruik van het online bekijken van die matches? Vond het nog niet heel super werken eerlijke gezegd. Wel een leuke feature overigens.
nog niet misschien dat ik dat eens ga doen. Maar ben bang dat het grotendeels saai is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122700

Ze zetten wel weer groot in, as usual bij EA. Ze willen er competetieve game van maken zo te zien. Dit soort features helpen daar wel bij. Daarnaast heb je nog de rankings et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje

Brupje

3D nerd

Anoniem: 122700 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:46:
Ze zetten wel weer groot in, as usual bij EA. Ze willen er competetieve game van maken zo te zien. Dit soort features helpen daar wel bij. Daarnaast heb je nog de rankings et cetera.
ja dat vind ik geweldig, ik geil op rankings :p

Ook een voordeel vind ik dat een potje ergens tussen de 10 en 30 minuten duurt. Wat dat betreft hebben ze er wel goed over nagedacht. Misschien dat een game kijken tussen twee master C&C players wel interessant is :) Hebben ze ook een soort samenvattingen? net als met voetbal zeg maar dat ze alleen de spannende momente becommentarieerd laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
[quote]Tijgertje84 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:43:
Zit nu in 2de missie bij stuttgat tegen de scrin. best wel lastig want die laatste basis is toch niet makkelijk aangezien op een of andere manier het gebouw wat ik aan het mollen ben telkens verplaatst ><. Net een ziektje joh die scrin :P verspreid zo snel ofwel ze poepen constant die irri dingen uit waardoor mijn superieure leger weinig kans maakt/krijgt om alle gebouwen te mollen.
Moet die ff opnieuw doen want als je leger weg is heb je vrij weinig inkomste (1 spire -.-)

Woei dat eerste level trouwens tegen de scrin waar je die trucks moet supporten... omg ziet er vet uit en echt totaal chaotisch level lol mooi neergezet imo :)
[/quote]

Als het goed is zijn er 2 tiberium spires (vlak bij elkaar) en het belangrijkste in dit level is om met je engineers een paar van die tripods over te nemen en die de veterancy kistjes te laten gebruiken. Met 1 zo'n 3 sterren tripod kan je een kant van je basis helemaal beschermen. Dan is het gewoon turtlen tot je een grote attack force hebt.
Overigens miste ik in dat level een intel objective, maar ik heb geen idee welke dat was want ik heb alle kistjes van heel de map opgepakt, alles gerescued en alle aliens gemold (heb ik overigens wel in meerdere levels, dat ik alleen een intel item mis, maar niet weet wanneer/waar je dat krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje

Brupje

3D nerd

Anoniem: 114186 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:02:
[...]

spoiler:
Als het goed is zijn er 2 tiberium spires (vlak bij elkaar) en het belangrijkste in dit level is om met je engineers een paar van die tripods over te nemen en die de veterancy kistjes te laten gebruiken. Met 1 zo'n 3 sterren tripod kan je een kan van je basis helemaal beschermen. Dan is het gewoon turtlen tot je een grote attack force hebt.
Overigens miste ik in dat level een intel objective, maar ik heb geen idee welke dat was want ik heb alle kistjes van heel de map opgepakt, alles gerescued en alle aliens gemold (heb ik overigens wel in meerdere levels, dat ik alleen een intel item mis, maar niet weet wanneer/waar je dat krijgt).
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-07 20:31
Ik heb eergisteren de gdi campaign op normal uitgespeeld en moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Ik heb er maar 4 dagen over gedaan. Misschien komt het omdat ik hem op normal had, maar in de vorige versies van c&c was ik meestal een aantal weken zoet met een campaign. Sommige missies heb ik echt tientallen keren opnieuw moeten doen.

Kmoet wel zeggen dat skirmish vijand een stuk beter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Laatst online: 23-04 12:44
Btw

Laast was een Avator mech van me raar geupgrade.

Er kwam een dikke blauwe straal uit met echt tering veel firepower, nog nooit eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 22:29
HStyles schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:40:
Btw

Laast was een Avator mech van me raar geupgrade.

Er kwam een dikke blauwe straal uit met echt tering veel firepower, nog nooit eerder gezien
dan is het een elite geworden :)
gewoon veel gekilled

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Tijgertje84 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:43:
[...]

Is me al makkelijker gelukt :)
Croatie hoe het snel; en gemakkelijk kan op Hard:
spoiler:
Bouw in het bgein meteen 6 apc en zet hier riflemen in. 3 voor in het westen en 3 voor de zuidelijk verdediging. Vanaf dan kan je die gunturrets uitzetten en de overige turrets aan zetten. Bouw tanks voor extra verdediging aan de noord en oost zijde. Paar buggys in je basis versprijd. + extra harvester
Zodra de verdediging daar staat kan je opmaken voor een aanvals eenheid van voornamelijk tanks en apc met riflemen en rockets. Dan als eerste moet je de noord-oost basis slopen. (Laat wel de Constuction yard daar staan aangezien dat een missie is later in het spel, hij bouwt toch niets)
Daana met overgebleven leger + nieuwe aanvulling de zuid-westen basis mollen. Op deze manier wordt je niet meer aangevallen door tanks/infantery en alleen nog maar af en toe door vliegtuigen.
Dan pas kan je de MCV gaan halen. Zorg wel dat je hier en daar een apc onderweg laat staan zodat exta troepen niet naar de gebouwen kunnen gaan zodra je de fortificatie hebt gesloopt.
Dan is het een eitje om de gebouwen leeg te vegen en met de MCV naar je basis te gaan.
Bouw dan een leger met rocketbuggys,apc+rockets.
De laatste Zuid-oosten basis zal je dan moeten mollen met orcas en je buggys/apc/tanks dmv transport. Laat ze dan droppen in het meest noordelijke puntje van die basis want daar val je net buiten de range van hun defence :) Het laaste kan men zelf wel bedenken hoe het moet
Pcies zoals ik het eerder zei in mijn spoiler :P Alleen dan op normal, nu weet ik dat het op hard ook werk :D

spoiler:
APC's met rifle men had er 5 bij elke brug staan en die zeer snel geupgrade naar een ster een ook die rifle men in de apc. Alle kogels die eruit kwamen waren rood :) De ster tanks terug trekken en nieuwe tanks voorop bij de basis als verdediging. Je krijg zeer snel ster tanks had er 8 en daarmee de basis boven uitgeroeid. Engineers gepakt en building gecaptured. Paar flame tanks gemaakt en deze plus de APC naar basis onder. Flames de buildings apc de units die ster tanks + buggies droppen bij de 3de basis (recht onder). Klaar is klara :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
Zo ook eens online rondgesnuffeld. Ging wel lekker gisteren 4-0 maar vandaag werd ik voor het eerst dik ingemaakt. Kreeg een dikke scorpion rush op m'n dak. Met tevens ondersteuning van een shadow team. Die overigens veel te weinig tech nodig hebben. Doe het zelf namelijk ook en nog nooit ben ik een basis niet binnengekomen.

Maar die scorpion rush is wel erg lame, natuurlijk is het 1 tactiek maar als ik de replay bekijk doet ie niks anders dan raffinarderijen bouwen en vervolgens op 1 na weer verkopen en dan 3 warfactorys neerknallen en stampen maar. Beetje simpel als het mij vraagt.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Derr_Hans schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:12:
[...]

Pcies zoals ik het eerder zei in mijn spoiler :P Alleen dan op normal, nu weet ik dat het op hard ook werk :D
jup werkte ook voor hard ;), had jouw idee namelijk geprobeerd met succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 19:32

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Anoniem: 79815 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:58:
Toen ik gister online was bij c&c3 heb ik in 1 van de rooms een zekere Amer kunnen spreken die crew was van EA, hij wist me te vertellen dat er deze of volgende week er een nieuwe patch uitkomt, tevens komt er binnen 1 maand een hele grote patch uit met nieuwe maps en de avatar word een stuk sterker gemaakt. aangezien deze iets te zwak is voor zijn kosten.
Ik ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:08

On_E

Housemusic

MrFl0ppY schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:15:
Zo ook eens online rondgesnuffeld. Ging wel lekker gisteren 4-0 maar vandaag werd ik voor het eerst dik ingemaakt. Kreeg een dikke scorpion rush op m'n dak. Met tevens ondersteuning van een shadow team. Die overigens veel te weinig tech nodig hebben. Doe het zelf namelijk ook en nog nooit ben ik een basis niet binnengekomen.

Maar die scorpion rush is wel erg lame, natuurlijk is het 1 tactiek maar als ik de replay bekijk doet ie niks anders dan raffinarderijen bouwen en vervolgens op 1 na weer verkopen en dan 3 warfactorys neerknallen en stampen maar. Beetje simpel als het mij vraagt.
Scouten en counteren ?

Als jij ziet dat ie gelijk voor 3 Refineries gaat dan kun je toch met een kleine aanvals-ploeg genoeg harrassen om je counter voor die Scorpions te bouwen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 14:59
On_E schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:31:
[...]

Scouten en counteren ?

Als jij ziet dat ie gelijk voor 3 Refineries gaat dan kun je toch met een kleine aanvals-ploeg genoeg harrassen om je counter voor die Scorpions te bouwen ?
Hehe dat zag ik pas in de replay. En dan zou ik precies hetzelfde moeten doen aangezien hij meteen vol op tanks gaat

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:08

On_E

Housemusic

MrFl0ppY schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:34:
[...]

Hehe dat zag ik pas in de replay. En dan zou ik precies hetzelfde moeten doen aangezien hij meteen vol op tanks gaat
Ik heb nog amper online ervaring in C&C 3 hoor, maar wat ik nog weet uit vorige RTS games die ik veel online speelde (WC3 bv.) is dat vroege scouting van levensbelang is, dan had je al kunnen zien wat ie ging doen en kun je het counteren.

(alhoewel de balance nog niet optimaal lijkt te zijn op het moment en sommige dingen misschien nog niet eens te counteren zijn :P )

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond het nu niet echt spoilerish, omdat het gewoon globale tactieken zijn die op elke map werken en het moeilijkst is nog het begin vet level. Maar goed, heb het nu toch maar voor jou en anderen in spoilertags gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

On_E schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:31:
[...]

Scouten en counteren ?

helemaal gelijk, doe eigenlijk ongeveer hetzelfde maar zorg wel dat eerst rijdende unit een buggy is voor scouting..
zo lang je niets ziet kan dit ook niet counteren.
trouwens dit werkt niet op alle kaarten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
voor zover ik weet niet... waarschijnlijk wat tech-screens voor de promotie etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ja het zijn wel oude screenshots. Wel jammer. Had echt gehoopt, dat dat level met die vliegdekscheppen erin zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Die image van de gamenavigator is dat niet van de missie in Washington? Of iig wel de map.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Wiebbe schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:27:
[...]
Dus nu maar hopen dat hij snel komt :D (je kan volgens mij bijna ALLE games ooit daar terug kijken :>)
ben bang van niet, zodra er een update word uitgevoerd kun je de oude replays niet meer bekijken
(of je moet een install hebben met de oude patch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
De Gesnaakte schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:00:
[...]

ben bang van niet, zodra er een update word uitgevoerd kun je de oude replays niet meer bekijken
(of je moet een install hebben met de oude patch)
Dat kan nu nog wel. 1.1 en 1.2 games kun je zien door de replay zelf te openen ipv hem in het spel te openen (dan zegt ie dat het niet kan omdat er een nieuwe patch is). Dit kan alleen omdat er in 1.2 en 1.3 geen ballance changes zitten zodat alles nog gewoon werkt. In 1.1 zit dit wel, dus 1.0 reps kijken zal niet meer gaan als de Scrin meedoen.

Via die battlecast kun je volgens mij alleen reps terug kijken van games die ooit op die manier "uitgezonden" zijn. Niet uitgezonden games kun je daar ook niet terugvinden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Derr_Hans schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:12:
[...]

spoiler:
APC's met rifle men had er 5 bij elke brug staan en die zeer snel geupgrade naar een ster een ook die rifle men in de apc. Alle kogels die eruit kwamen waren rood :) De ster tanks terug trekken en nieuwe tanks voorop bij de basis als verdediging. Je krijg zeer snel ster tanks had er 8 en daarmee de basis boven uitgeroeid. Engineers gepakt en building gecaptured. Paar flame tanks gemaakt en deze plus de APC naar basis onder. Flames de buildings apc de units die ster tanks + buggies droppen bij de 3de basis (recht onder). Klaar is klara :)
Ik heb daar verder nog aanvulling op:
spoiler:
Je kan natuurlijk ook de noord oost basis gewoon overnemen en verder uitbreiden met vliegtuig torens, hoe die dingen ook heten. Daar dan bombers produceren en zo de rest van nod uitschakelen.

Tuurlijkt werkt jullie methode ook, alleen misschien dit nog ff sneller.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 20:58
Zijn de 3 factions nu in balans vinden jullie? Eerst las ik dat GDI veel sterker was.

Ik heb Brazilië uitgespeeld met NOD, ga nu naar Slovenië :) Heb verder nog niets gedaan. Eyecandy is schitterend, thuis maak ik straks wel screens voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
davidsmit schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:28:
Zijn de 3 factions nu in balans vinden jullie? Eerst las ik dat GDI veel sterker was.

Ik heb Brazilië uitgespeeld met NOD, ga nu naar Slovenië :) Heb verder nog niets gedaan. Eyecandy is schitterend, thuis maak ik straks wel screens voor jullie.
nee ik vind NOD zwaar slecht en niet in balans in vergelijking met GDI en Scrin. Zeker als je online kijkt. Level met GDI in Sarajevo tegen de NOD is het een makkie. Je bouwd een basis zorgt voor wat sterke statische verdediging en concentreerd dan op de attack. Uhm ik heb met een aanval van 6 mammoths en paar zone troopers bijna de hele NOD basis uitgemolken(hele eerste linie, op hard). Moest toen met een 2de team met juggernauts de 2de en de laatste stuk nog doen. En klaar is kees.
Mjah weet zeker dat ik dit int geval van NOD nooit zo eventjes kan doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Als de avatar een stuk sterker wordt dan praten we weer verder. Nu is het gewoonweg te duur met al die upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 212145 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:01:
[...]

Grootste tip zou ik zeggen is ga zelf de demo kijken.
Heb zelf ook wat demotjes van mezelf gekeken, en je ziet snel schoonheidsfoutjes, bij jou zag ik bijv. dat je met het allereerste groepje predators/APC's van je expansion op zijn basis afkwam om hem te counteren, in principe niets mis mee, maar waarom is attack je zijn SAM's voor zijn anti-ground turrets?

En waarom trek je niet terug als je ziet dat er teveel verdediging staat voor de grootte van jouw leger en stoot je door naar bijv. zijn expansions om zijn economie een goede (voor hem dan slechte ;) ) schop onder de kont te geven, kortom:
Speel iets flexibeler, als het misgaat moet je niet bang zijn terug te trekken.
Uiteindelijk zal je veel meer verdienen aan het terugbrengen en repairen of het slopen van zijn expansions dan aan het slopen van die extra turret die hij voor $500 weer opnieuw maakt.

Ik ben zelf ook geen ster hoor, maar als je vraagt om commentaar, krijg je het :)

oja, en de gebruikelijke
~ just my 2 cents ~
Ja nou je het zegt, heb het nog een x bekeken en inderdaad, wat je zegt klopt. Bedankt voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 10:00
Pheno79 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:37:
Als de avatar een stuk sterker wordt dan praten we weer verder. Nu is het gewoonweg te duur met al die upgrades.
wat dan een avatar met railgun (via predator/mammoath) ?
zou overgens wel beter zijn als je ook de enemy kan gebruiken op te upgraden :9~

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teunis schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:55:
[...]

wat dan een avatar met railgun (via predator/mammoath) ?
zou overgens wel beter zijn als je ook de enemy kan gebruiken op te upgraden :9~
In ieder geval een avatar die met full upgrades niet onderdoet voor een Mammoth, of een soortgelijke sterke kant heeft.
Over APC's heenlopen is best grappig, maar ze neerschieten zou ook leuk zijn :+

Edit: Iemand online die me heel even zou kunnen helpen met Hamachi?..
First timer 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 212145 op 05-04-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik ben al jaren fan van C&C ik speel het al trouw vanaf de eerste versie ( eigenlijk speelde ik daarvoor DuneII al ) , maar ik moet zeggen het vanmiddag voor het eerst C&C 3 gespeelt, en de verhaal lijn zuigt je er weer in alsof je niks bent. Heerlijk Eindelijk weer een game die met een " relatief normale" verhaallijn komt ipv Allien attack dit enzo.

Kortom ik ben weer pleitos C&C3 spelen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23:38
ShadowBumble schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:13:
" relatief normale" verhaallijn komt ipv Allien attack dit enzo.

spoiler:
:X wacht maar tot je verder komt

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91625

ShadowBumble schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:13:
Ik ben al jaren fan van C&C ik speel het al trouw vanaf de eerste versie ( eigenlijk speelde ik daarvoor DuneII al ) , maar ik moet zeggen het vanmiddag voor het eerst C&C 3 gespeelt, en de verhaal lijn zuigt je er weer in alsof je niks bent. Heerlijk Eindelijk weer een game die met een " relatief normale" verhaallijn komt ipv Allien attack dit enzo.

:D Boy, are you in for a surprise! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D _O-

Overal verhalen gelezen dat Operation Stiletto met de NOD zo ontzettend moeilijk zou zijn _O-

Ik heb hem gisteren met welgeteld 5 Mammoth Tanks en 1 Annihilator Tripod uitgespeeld, zonder ook maar 1 unit of gebouw te verliezen :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Anoniem: 212145 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:07:
[...]

In ieder geval een avatar die met full upgrades niet onderdoet voor een Mammoth, of een soortgelijke sterke kant heeft.
Over APC's heenlopen is best grappig, maar ze neerschieten zou ook leuk zijn :+

Edit: Iemand online die me heel even zou kunnen helpen met Hamachi?..
First timer 8)7
TADAA!!! :D http://gottw.kletskrakers.nl/?p=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
de NOD is echt zo zwakjes
net 5 x op rij verloren whahaha zelfs tegem ubern00bs
Scorpion tanks zijn niet eens beter dan seekers...
ik snap ook nooit dat als ik al 0,0 resources meer heb dat die ander dan al met 10 seekers komt aanrammen na 5 minuten....terwijl ik nog maar net een warfactory heb....
met GDI win ik zowat alles...met NOD verlies alles

[ Voor 63% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-04-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar imo is nod wel erg leuk om mee te spelen.
je kan al erg snel naar Secret shine techen en dan shadowteams maken, als je hiermee beetje de tegenstander zijn power plants (je hebt maar 2 teams nodig voor elke powerplant dwing je hem om defense neer te zetten (voor GDI detecten alleen anti-infantry en anti-air turrets stealth, dus als ze anti-infantry neerzetten snel vliegen na bombarderen, en als ze anti-air neerzetten lekker weglopen)
ondertussen bouw je zelf een economie op.

kortom, ik denk dat NOD een van de beste classes is om je tegenstander mee gek te maken, en als je tegenstander niet erg goed is zal hij misschien snel een fout maken, wat je dan heerlijk af kan straffen als je beetje geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
sorry hoor maar nu heb k het echt al gehad met dat spel
zo'n n00b pakt z'n MCV en rijd ermee naar mijn basis...PLANT hem daar neer...begint allemaal turrets te bouwen en ramt me gewoon neer?
wat een n00b spel....je kunt iemand zo ownen, door gewoon simpel wat engineers te pakken of gewoon wat in de vijand zn basis te gaan bouwen
dikke disconnect dus recht op je aars...ik pik dat niet
het grappige is, die gast had niet eens skills....whaha rijd daar met zijn olifanten MCV daar wat als een dombo, en pwnt me gewoon 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-04-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:12:
zo'n n00b pakt z'n MCV en rijd ermee naar mijn basis...PLANT hem daar neer...begint allemaal turrets te bouwen en ramt me gewoon neer?
wat een n00b spel....je kunt iemand zo ownen, door gewoon simpel wat engineers te pakken of gewoon wat in de vijand zn basis te gaan bouwen
het grappige is, die gast had niet eens skills....whaha rijd daar met zijn olifanten MCV daar wat als een dombo, en pwnt me gewoon 8)7
Bouw een engineer en neem zijn mc over?
Kill zijn MCV, zo snel zijn ze niet?

sorry, maar l2play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:12:
Weet je nog wat grappiger is, jij zegt dat hij geen skills heeft maar kijk is naar je zelf. Je wordt op de meest domme manier ooit geownt. Je noemt hem een noob en je disconnect ook nog als een klein kind. Sorry maar idd kap maar met dit spel :O 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-07 16:35
Thrills33ka ik heb je nog geen fatsoenlijke post zien maken in dit topic... Als je de game niets vind laat hem aub links liggen en val ons er niet mee lastig :)
Het is wel weer het C&C gevoel, iets wat ik absoluut niet verwacht had toen bekend was dat EA er mee aan de slag ging. Alleen jammer dat Kane al zo snel weg is en er dan van die gare Aliens voor terug komen. Had liever gezien alleen GDI tegen NOD maar goed zo speelt het ook wel lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
tering, je had de replay moeten zien....
hij plant me daar een linie turrets niet normaal meer....dus ik doe t zelfde, en bouw ondertussen scorpion tanks...nou die worden bij bosjes neergeschoten 8)7
dus ik pak 2 engineers ren naar de andere kant van t level en capture wat gebouwen, heeft ie geen stroom meer...ik probeer tijd te rekken en ergens anders te bouwen, maar blijkbaar kan ik MIJN MCV niet optillen, maar hij zijne wel tja dat heb je wel eens....dan verlies je
ja uh SORRY voor mijn commantaar hoor...maar ik heb net 4,5, 6 potjes meegemaakt nou dat wil je gewoon niet weten hoe dat ging? en als GDI heb ik hier nooit last van....die gasten beginnen gewoon ergens bij je graanveld te bouwen en winnen zo :S doet me denken aan de oude Starcraft tijd waar ze met maphack aan Photon cannons gingen bouwen aan de rand van je base....poeh das skilled

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-04-2007 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 212145 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:17:
[...]

Bouw een engineer en neem zijn mc over?
Kill zijn MCV, zo snel zijn ze niet?

sorry, maar l2play
mm learn to play...
waarom heb ik 10 wins en 1 loss met GDI, met wat hersenloos tanks spammen, en waarom lukt dat bij NOD niet? omdat NOD gewoon een n00b ras is....
gewoon totaal niet eerlijk....qua air hebben ze 0,niks, alleen venoms zijn aardig met upgrade, dan tja qua tanks gewoon niks....die Scorpion tanks zijn echt poep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:21:
hij plant me daar een linie turrets niet normaal meer....dus ik doe t zelfde, en bouw ondertussen scorpion tanks...nou die worden bij bosjes neergeschoten 8)7
dus ik pak 2 engineers ren naar de andere kant van t level en capture wat gebouwen, heeft ie geen stroom meer...ik probeer tijd te rekken en ergens anders te bouwen, maar blijkbaar kan ik MIJN MCV niet optillen, maar hij zijne wel tja dat heb je wel eens....dan verlies je
ja uh SORRY voor mijn commantaar hoor...maar ik heb net 4,5, 6 potjes meegemaakt nou dat wil je gewoon niet weten hoe dat ging? en als GDI heb ik hier nooit last van....die gasten beginnen gewoon ergens bij je graanveld te bouwen en winnen zo :S doet me denken aan de oude Starcraft tijd waar ze met maphack aan Photon cannons gingen bouwen aan de rand van je base....poeh das skilled
Als hij direct met zijn MCV aan komt rijden kan hij niet eens een linie turrets neerzetten aangezien hij ze eerst ter plekke moet gaan bouwen. Als jij zo slecht bent dat als jij een MCV aan ziet komen niet gaat denken van hmmmm..... die komt op de koffie ofzo, tjah dan dan ....... naja laat ook maar. Ga wat oefenen tegen easy CPU's, misschien dat je dan nog het één en ander leert.

-edit-
Poep dit, Schijt dat. Uhm.... NOD tanks met upgrade ownen GDI early game.
En 10 wins en 1 loss geloof ik ook geen ene zak van, aangezien je hier al een tijd lang loopt te klagen je gegarandeerd minimaal 10 losses moet hebben. |:(

-edit- @ post beneden.
Als je barracks hebt, kun je minimaal al een engineer bouwen. Ik weet niet hoor, maar praten we hier wel over CNC3 en niet over Tetris ofzo? 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 05-04-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 25735 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:25:
[...]

Als hij direct met zijn MCV aan komt rijden kan hij niet eens een linie turrets neerzetten aangezien hij ze eerst ter plekke moet gaan bouwen. Als jij zo slecht bent dat als jij een MCV aan ziet komen niet gaat denken van hmmmm..... die komt op de koffie ofzo, tjah dan dan ....... naja laat ook maar. Ga wat oefenen tegen easy CPU's, misschien dat je dan nog het één en ander leert.
ik zag niet eens dat dat olifanten ding met 4 benen zijn MCV was....ronduit belachelijk ook dat je diet kunt verplaatsen...
owja en hoe wil je met 1 crane, 2 refinery's en een powerplant een MCV uitschakelen? met zo'n infantry geweertje zeker _O-
maargoed...ik ga nog 20, 30 40 keer met NOD spelen totdat ik ze wel own, ik word hier pissig van :(
@hierboven: ik bouw normaal die n00b barracks niet in het begin...zou niet weten waarom? die engineers zijn toch zo langzaam als een schildpad en al 3 x dood voordat je er iets mee uithaalt...en tja infantry geef mij dan maar tanks
en jawel, heb met GDI 10 wins/1 loss....gewoon tanks spammen klaar...en resources pompen...
bij NOD lijkt alles gewoon 3 x langzamer te gaan, resources zijn zo op...kun je wat kwartier wachten voordat je weer geld hebt....t kan aan mij liggen maar bij GDI loopt alles perfect

[ Voor 28% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-04-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Laatst online: 18:40

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:24:
[...]

mm learn to play...
waarom heb ik 10 wins en 1 loss met GDI, met wat hersenloos tanks spammen, en waarom lukt dat bij NOD niet? omdat NOD gewoon een n00b ras is....
gewoon totaal niet eerlijk....qua air hebben ze 0,niks, alleen venoms zijn aardig met upgrade, dan tja qua tanks gewoon niks....die Scorpion tanks zijn echt poep
Dat komt, omdat NOD gebaseerd is op tactiek en niet op pure vuurkracht zoals de GDI en Scrin eigenlijk zijn.
Je moet namelijk echt gebruik maken van je speciale vaardigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

ErikRedbeard schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:33:
[...]

Dat komt, omdat NOD gebaseerd is op tactiek en niet op pure vuurkracht zoals de GDI en Scrin eigenlijk zijn.
Juist, NOD heeft misschien wel goede troepen maar als je in een fatsoenlijke slag zit heb je geen tijd om langs al die anit-Stealth Tank dingen te lopen ofzo. Ik bedoel dat je geen tijd hebt om al die micro shit met bijv Stealth Tank of die Shadow Teamste regelen. GDI is pompen pompen pompen met Mammoth Tanks en als het kan nog ff wat bommen lossen met die Firehawks. Ook al is NOD wel irritant, ze zijn niet echt dodelijk (behalve die KUT fanatics).

Maar in campaign heb je wel tijd om al die stealth shit dingen te doen. Dat is master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

Fanatics?
Tanks en APC's achteruit laten rijden met D. Dan rijden ze achteruit, en schieten de fanatics toch af.
Vooral als je railguns hebt zijn de fanatics goed de zak.

Vertigo bombers zijn trouwens echt goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 156750 op 05-04-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:12
Ik heb alle C&C spellen uit de reeks gespeeld en moet zeggen dat C&C3 een enorme teleurstelling is. Zo'n teleurstelling zelfs dat ik het spel alweer heb verkocht voor 20 euro.
Het enige dat ten opzichte van Generals is veranderd zijn de units en de graphics. Die laatste zijn nog niet eens zoveel beter alswel anders. Na een paar potjes spelen (die ik overigens won) vond ik er al geen klap meer aan. In het verleden kon ik niet wachten om weer achter de pc te gaan zitten om te kunnen C&C-en, nu taal ik er niet naar.
Jammer, maar helaas. Dit is niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:27:
[...]

ik zag niet eens dat dat olifanten ding met 4 benen zijn MCV was....ronduit belachelijk ook dat je diet kunt verplaatsen...
owja en hoe wil je met 1 crane, 2 refinery's en een powerplant een MCV uitschakelen? met zo'n infantry geweertje zeker _O-
maargoed...ik ga nog 20, 30 40 keer met NOD spelen totdat ik ze wel own, ik word hier pissig van :(
@hierboven: ik bouw normaal die n00b barracks niet in het begin...zou niet weten waarom? die engineers zijn toch zo langzaam als een schildpad en al 3 x dood voordat je er iets mee uithaalt...en tja infantry geef mij dan maar tanks
en jawel, heb met GDI 10 wins/1 loss....gewoon tanks spammen klaar...en resources pompen...
bij NOD lijkt alles gewoon 3 x langzamer te gaan, resources zijn zo op...kun je wat kwartier wachten voordat je weer geld hebt....t kan aan mij liggen maar bij GDI loopt alles perfect
Misschien moet je ergens hersenen halen zodat je leert nadenken. Als jouw tegenstander echt onmiddelijk met z'n MCV voor jouw base staat dan betekent dat dat hij verder echt niet heeft. Zodra jij dat ziet klik je toch ff op je buildings tab, maak je een rax en plant je die zo dicht mogelijk bij z'n MCV neer en neem je met een engineer dat ding over? Now way dat je dat kunt verliezen :x.

Als hij iets later met z'n MCV komt (wat me logischer lijkt, want onmiddelijk dat ding naar je tegenstander sturen hoort zelfmoord te zijn) dan hoor jij al meer te hebben dan wat jij daar opnoemt.

Ik verlies ook wel eens op zeer lullige manieren en soms heb ik daar best wel eens de pest van in. Maar dat is echt geen reden om je tegenstander noob te noemen en hier als een bezetene zitten te posten dat het allemaal noobs zijn online, jij de l33t pr0 speler bent en je niet hoort te verliezen van die zogenaamde noobs door wat defences. Kijk liever de replay en bedenk wat je beter had kunnen doen. Stats van 10-1 zijn trouwens nietszeggend, dan heb je net een hele zooi mindere spelers gebashed en kom je zo langzamerhand in de betere regionen terecht.

Ben het met Iznogoud eens, je draagt hier vrij weinig bij aan het topic. L2P en als je tips wilt aan de hand van replays kun je daar netjes om vragen, dan krijg je die ongetwijfeld.
ErikRedbeard schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:33:
[...]

Lol, al eens online gespeeld? NOD is atm alleen maar mass Scorps spammen uit 3 warfactories :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 18:29
Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:21:
MCV in andere basis planten is al een redelijk oude strategie, die je bij bijna elke C&C wel kunt gebruiken, mits de tegenstander er verkeerd op reageert, like you. Je had idd meteen moeten reageren erop met turrets enzo ipv hem meteen noob te noemen en uit het spel te gana.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 10-07 08:11

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik krijg het maar niet voor elkaar om online te spelen. Heb 1 potje gespeeld en inmiddels 12 afwijzingen van andere potjes. Dat terwijl ik DMZ gewoon aan heb staan.. Heb btw een Belkin router..
Of kan ik misschien beter wat ports open gooien? Wat bedoelen ze btw met inbound -> remote ports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172877

Ik vraag me eigenlijk nou 1 ding af, zijn de 3 forces in C&C3 nou goed gebalanced ??
Ik heb namelijk de neiging om RTS games te vergelijken met StarCraft aangezien ik competetive speel. Is de online-play nu eigenlijk alleen maar gebaseerd op units spam of ook om tactiek want ik lees hier allemaal posts dat het alleen maar gaat om Mammoth Tanks + Railgun Upgrade spammen of Scorps spammen.... Zijn er dan geen enkele matches met tactics zoals ze bedoelt zijn, ik bedoel Thrills33ka heeft duidelijk nog niet geleerd wat voor een force NOD is; als je zo'n rare build-order hebt waarbij je niet eens van plan bent om te rushen met minimaal 3 units (in dit geval uit de rax) om te scouten en zijn resources te hinderen, dan ben je echt verkeerd bezig. Of GDI is gewoon jouw meest passende force.
Als je een goede micro hebt kun je volgens mij met NOD echt wel winnen omdat NOD toch wel een paar voordelen heeft. GDI is idd een force waarbij het enkel alleen maar gaat om massive units trainen/bouwen en voor een goede en vaste economy zorgen om nog meer van die units te maken.
Ik denk dat ik maar de MP ga proberen en kijken of dit wat is.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 05-04-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wmm schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:13:
[...]

Misschien moet je ergens hersenen halen zodat je leert nadenken. Als jouw tegenstander echt onmiddelijk met z'n MCV voor jouw base staat dan betekent dat dat hij verder echt niet heeft. Zodra jij dat ziet klik je toch ff op je buildings tab, maak je een rax en plant je die zo dicht mogelijk bij z'n MCV neer en neem je met een engineer dat ding over? Now way dat je dat kunt verliezen :x.

Als hij iets later met z'n MCV komt (wat me logischer lijkt, want onmiddelijk dat ding naar je tegenstander sturen hoort zelfmoord te zijn) dan hoor jij al meer te hebben dan wat jij daar opnoemt.

Ik verlies ook wel eens op zeer lullige manieren en soms heb ik daar best wel eens de pest van in. Maar dat is echt geen reden om je tegenstander noob te noemen en hier als een bezetene zitten te posten dat het allemaal noobs zijn online, jij de l33t pr0 speler bent en je niet hoort te verliezen van die zogenaamde noobs door wat defences. Kijk liever de replay en bedenk wat je beter had kunnen doen. Stats van 10-1 zijn trouwens nietszeggend, dan heb je net een hele zooi mindere spelers gebashed en kom je zo langzamerhand in de betere regionen terecht.

Ben het met Iznogoud eens, je draagt hier vrij weinig bij aan het topic. L2P en als je tips wilt aan de hand van replays kun je daar netjes om vragen, dan krijg je die ongetwijfeld.

[...]

Lol, al eens online gespeeld? NOD is atm alleen maar mass Scorps spammen uit 3 warfactories :P.
hoor je eigelijk wel wat ik zeg? het is ronduit belachelijk dat je met je hoofdgebouw kunt gaan rondrijden 8)7
en dat ik hersens moet gaan zoeken, waar slaat dat op? ik geef gewoon mijn mening over de verschillende legers, en NOD is gewoon duidelijk zwakker....
die gast ownde me idd vierkantig hard moehwhahaa en ik kan daar niet mee leven, dus disconnect ik....maar die gast stelde volgens mij gewoon weinig voor....maargoed hij ownde me dus stel ik nog minder voor blijkbaar tja....zo werkt het volgens dit spel :+
ik mag een andere mening hebben dan jij....met GDI loopt alles vlotjes en soepeltjes en heb ik geen resource tekorten....met NOD bijna alleen maar...volgens mij is er toch ergens iets mis gegaan bij het ontwikkelen van dit spel.....ook moet ik toch zeggen dat het aantal units en gebouwen niet erg gevarieerd is....de Scorpion Tank moet duidelijk de positie van de Predator tank innemen bij de NOD....en dat is gewoonweg te weinig :S ik werd net weer geownd, omdat hij wat predators spamde en ik Scorpions, en dat was gewoon te weinig....
dan nog dat Automatch gedeelte....ik zit soms tot een kwartier te wachten totdat er een speler is gevonden (zelfs bij Latency: Any)...dus daar zit ook duidelijk iets mis...
ook is het erg laggy vaak online...en dat in een 1v1 :S
het grappige is, als ik een replay bekijk van iemand die me ownde...dan bouwen ze gewoon op dezelfde spammerige wijze....dus wat dat betreft doe ik niks verkeerd, waarschijnlijk gebruik ik m'n units niet slim genoeg....daar ben ik ondertussen wel achter....
ik probeer wel wat dingen, maar als ik bijv wat engineers stuur worden ze altijd afgeramd of iets dergelijks....
had het toenstraks wel 1 keer meezitten toen ik iemand zijn warfactory innam en daarmee tanks ging spammen :+
voor de rest....ben ook al paar keer ge euwnd door gewoon een paar van die delta vliegertjes, die gewoon zomaar even je refinery + warfactory opblazen.....

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-04-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:13:
[...]

Ben niet degene tegen wie je spreekt, maar voel me hier toch een ietsiepietsie op m'n tenen getrapt.
Ik speel namelijk nod >:)

Als mensen voor een scorp rush gaan, GL & HF, maar als de tegenstander ook maar een halfe hersenhelft werkend kan krijgen, zou je dit moeten verliezen (counteren voor de win / defense voor je neus spawnen), ik vind het zelf altijd erg vermakelijk om een klein beetje te turtlen maar dan met air fields met vertigo bombers en paar venoms en wat scorps in de verdediging.
zo snel als mijn scouts de tegenstander aan zien komen stijgen de vertigo's op, en word er snel ff een ambush van benodigde units samengesteld.

Ik zie het voordeel van NOD vanaf het moment dat je stealth tanks kan maken, en de tiberium bom kan gooien;
De tiberiumbom stopt de tegenstander ervan voor 1 minuut lang (als het al niet langer is) ongeveer een van zijn tib fields te harvesten omdat al zijn refineries er zijn geweest.
Ook kan je met stealth tanks vaak (in open maps iig, bijv tournament arena), harvesters ambushen, of even snel een unit dat alleen staat op zijn rear-armor aanvallen en terugtrekken.
Om nog maar niet te spreken over het uitschakelen van power plants en zijn turrets zonder stroom te zetten..

Nod junk :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:42:
[...]

hoor je eigelijk wel wat ik zeg? het is ronduit belachelijk dat je met je hoofdgebouw kunt gaan rondrijden 8)7
en dat ik hersens moet gaan zoeken, waar slaat dat op? ik geef gewoon mijn mening over de verschillende legers, en NOD is gewoon duidelijk zwakker....
die gast ownde me idd vierkantig hard moehwhahaa en ik kan daar niet mee leven, dus disconnect ik....maar die gast stelde volgens mij gewoon weinig voor....maargoed hij ownde me dus stel ik nog minder voor blijkbaar tja....zo werkt het volgens dit spel :+
ik mag een andere mening hebben dan jij....met GDI loopt alles vlotjes en soepeltjes en heb ik geen resource tekorten....met NOD bijna alleen maar...volgens mij is er toch ergens iets mis gegaan bij het ontwikkelen van dit spel.....ook moet ik toch zeggen dat het aantal units en gebouwen niet erg gevarieerd is....de Scorpion Tank moet duidelijk de positie van de Predator tank innemen bij de NOD....en dat is gewoonweg te weinig :S ik werd net weer geownd, omdat hij wat predators spamde en ik Scorpions, en dat was gewoon te weinig....
dan nog dat Automatch gedeelte....ik zit soms tot een kwartier te wachten totdat er een speler is gevonden (zelfs bij Latency: Any)...dus daar zit ook duidelijk iets mis...
ook is het erg laggy vaak online...en dat in een 1v1 :S
Kom op IRC en we spreken een match af, jij GDI, ik NOD en dan posten we hier de replay.

#C&C op irc.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22

The Zep Man

🏴‍☠️

Rival24 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:47:
[...]

Kom op IRC en we spreken een match af, jij GDI, ik NOD en dan posten we hier de replay.

#C&C op irc.tweakers.net
Ik zet twee ton geraffineerde tiberium in op Rival24. :P

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Rival24 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:47:
[...]

#C&C op irc.tweakers.net
blijkbaar ben ik te lang weggeweest uit het RTS genre...
ik heb nog geen verdere tactieken bedacht dan wat mass tanks spammen en ondertussen overal refinery's planten....tegen n00bs werkt dit....tegen "slimme" spelers word je gewoon keihard ge-euwnt, ze vinden iedere keer wel weer een zwakte ergens
dus tegen jou spelen zal dan ook wel finaal mislukken?
weet je wat we anders doen?
jij post gewoon een van je el33b pr0 replays hier en dan geef ik jou de eer om die te gaan bekijken? ben wel eens benieuwd, ik ben met NOD iig SLECHT!
je kunt dus ook wel stellen dat je voor NOD meer moeite/intelligentie moet toepassen dan voor GDI

[ Voor 22% gewijzigd door SuX DeLuXe op 05-04-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172877 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:41:
Ik vraag me eigenlijk nou 1 ding af, zijn de 3 forces in C&C3 nou goed gebalanced ??
Ik heb namelijk de neiging om RTS games te vergelijken met StarCraft aangezien ik competetive speel. Is de online-play nu eigenlijk alleen maar gebaseerd op units spam of ook om tactiek want ik lees hier allemaal posts dat het alleen maar gaat om Mammoth Tanks + Railgun Upgrade spammen of Scorps spammen.... Zijn er dan geen enkele matches met tactics zoals ze bedoelt zijn, ik bedoel Thrills33ka heeft duidelijk nog niet geleerd wat voor een force NOD is; als je zo'n rare build-order hebt waarbij je niet eens van plan bent om te rushen met minimaal 3 units (in dit geval uit de rax) om te scouten en zijn resources te hinderen, dan ben je echt verkeerd bezig. Of GDI is gewoon jouw meest passende force.
Als je een goede micro hebt kun je volgens mij met NOD echt wel winnen omdat NOD toch wel een paar voordelen heeft. GDI is idd een force waarbij het enkel alleen maar gaat om massive units trainen/bouwen en voor een goede en vaste economy zorgen om nog meer van die units te maken.
Ik denk dat ik maar de MP ga proberen en kijken of dit wat is.
Anoniem: 212145 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:46:
[...]

Ben niet degene tegen wie je spreekt, maar voel me hier toch een ietsiepietsie op m'n tenen getrapt.
Ik speel namelijk nod >:)

Als mensen voor een scorp rush gaan, GL & HF, maar als de tegenstander ook maar een halfe hersenhelft werkend kan krijgen, zou je dit moeten verliezen (counteren voor de win / defense voor je neus spawnen), ik vind het zelf altijd erg vermakelijk om een klein beetje te turtlen maar dan met air fields met vertigo bombers en paar venoms en wat scorps in de verdediging.
zo snel als mijn scouts de tegenstander aan zien komen stijgen de vertigo's op, en word er snel ff een ambush van benodigde units samengesteld.

Ik zie het voordeel van NOD vanaf het moment dat je stealth tanks kan maken, en de tiberium bom kan gooien;
De tiberiumbom stopt de tegenstander ervan voor 1 minuut lang (als het al niet langer is) ongeveer een van zijn tib fields te harvesten omdat al zijn refineries er zijn geweest.
Ook kan je met stealth tanks vaak (in open maps iig, bijv tournament arena), harvesters ambushen, of even snel een unit dat alleen staat op zijn rear-armor aanvallen en terugtrekken.
Om nog maar niet te spreken over het uitschakelen van power plants en zijn turrets zonder stroom te zetten..

Nod junk :+ _/-\o_
Inderdaad, dit zijn de voordelen van NOD. Je kan forces nooit dezelfde strats geven omdat dat simpelweg gewoon niet werkt, anders kon er net zo goed 1 force zijn. Elke force heeft zun voordelen en nadelen. Eigenlijk zou je de NOD kunnen vergelijken met de GLA, sluwe tactics en snelle aanvallen. In tegenstelling tot de GDI met zijn massive force die zijn tegenstanders kan overrompelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:42:
[...]

Waarom speel je dan een Command & Conquer spel? Het met MCV's kunnen rondrijden zit er al in sinds C&C1 en het kunnen inpakken van een MCV zit er volgens mij als sinds RA1 in.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 20:23
MetroidPrime schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:32:
[...]

Waarom speel je dan een Command & Conquer spel? Het met MCV's kunnen rondrijden zit er al in sinds C&C1 en het kunnen inpakken van een MCV zit er volgens mij als sinds RA1 in.
Inderdaad MCV staat dan ook voor Mobile Construction Vehicle. Op zich zit er aan een dergelijke tactiek wel een groot risico, maar bij n00bs kan je hem blijkbaar goed toepassen.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Achja...zoals ik al zei ik ben ook te lang weggeweest van het spelen van RTS-games...
heb nog een behoorlijke tijd Starcraft gedaan....maarja dat was sowieso alweer een stuk anders...
ik denk dat ik gewoon gen00bt ben door een MCV....normaal zou je daarmee niet snel winnen, met je MCV vanaf de start gaan rondrijden 8)7
ik denk dat ik gewoon niet goed opgelet had....ook wist ik niet hoe dat NOD MCV ding er precies uit moest ziet, daarom ging ik niet meteen in de aanval denk ik...nu weet ik iig dat het zo'n olifanten ding op 4 poten is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:07
}:O

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Cyphax

Moderator LNX
Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:57:
heb nog een behoorlijke tijd Starcraft gedaan....maarja dat was sowieso alweer een stuk anders...
Eh ja, daar kunnen van de Terrans de gebouwen opstijgen en wegvliegen, en dan vind je een rijdende MCV vreemd? ;)

Ik vind 't eerlijk gezegd altijd wel fijn, al je een level begint met een MCV en een paar units, kun je je basis neerzetten waar jij wilt. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178962

Als ik al Shrin tegen GDI speel dan gebruikt GDI een EM pulse en daarna een bombardment op m'n basis waardoor ik low power heb en flink wat geld moet verspillen om m'n gebouwen weer te fixen.

Weet iemand wat je als Shrin zijnde hiertegen kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

lol

Zojuist voor 't eerst tegen een early rusher AI gespeeld... geez, ik kreeg echt een absurd legertje soldaten op m'n dak. M'n defense turrets konden het ampers aan, ik kreeg er gelukkig net op tijd een paar bijgebouwd :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hijin025/poeehh.jpg
Ja het lagde aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wat is eigelijk een goede verbinding om te kiezen bij Automatch....?
ik kies daar nu steeds 200 MS....maar duurt vaak lang voordat ik een tegenstander krijg....
en zelfs met 200 MS, is het vaak laggy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:44
het blijft een bug spel, speel ik de laatste missie van GDI, geeft ie weer telkens die memory error als ik op het punt sta te winnen. bah.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:57:
Achja...zoals ik al zei ik ben ook te lang weggeweest van het spelen van RTS-games...
Dude, als je SC online speelt zul je merken dat C&C veel makkelijker is. SC is tenminste nog gebalanced en er zijn boordevol tactics, ga er maar van uit dat massive units spam bij SC zeker niet helpt. Het gaat om tactics (vooral door de gebalanceerde 3 rassen) en micro, ken je geen van deze 2 toepassen dan kan je het helaas niet opnemen tegen de advanced players. Vermijd daarom ook bullshit servers zoals 5NR (5 Minutes No Rush). Als je SC vergelijkt met C&C3 is C&C3 veel makkelijker om te winnen door gewoon meer units te hebben, bij SC is dat duz het omgekeerde. Of je hebt alleen SP gedaan, of je hebt tegen n00bs gespeeld die duz spelen net zoals in campaign mode 8)7
Micro is the key to victory.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 172877 op 05-04-2007 22:43 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.

Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt