Wmm schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:13:
[...]
Misschien moet je ergens hersenen halen zodat je leert nadenken. Als jouw tegenstander echt onmiddelijk met z'n MCV voor jouw base staat dan betekent dat dat hij verder echt niet heeft. Zodra jij dat ziet klik je toch ff op je buildings tab, maak je een rax en plant je die zo dicht mogelijk bij z'n MCV neer en neem je met een engineer dat ding over? Now way dat je dat kunt verliezen :x.
Als hij iets later met z'n MCV komt (wat me logischer lijkt, want onmiddelijk dat ding naar je tegenstander sturen hoort zelfmoord te zijn) dan hoor jij al meer te hebben dan wat jij daar opnoemt.
Ik verlies ook wel eens op zeer lullige manieren en soms heb ik daar best wel eens de pest van in. Maar dat is echt geen reden om je tegenstander noob te noemen en hier als een bezetene zitten te posten dat het allemaal noobs zijn online, jij de l33t pr0 speler bent en je niet hoort te verliezen van die zogenaamde noobs door wat defences. Kijk liever de replay en bedenk wat je beter had kunnen doen. Stats van 10-1 zijn trouwens nietszeggend, dan heb je net een hele zooi mindere spelers gebashed en kom je zo langzamerhand in de betere regionen terecht.
Ben het met Iznogoud eens, je draagt hier vrij weinig bij aan het topic. L2P en als je tips wilt aan de hand van replays kun je daar netjes om vragen, dan krijg je die ongetwijfeld.
[...]
Lol, al eens online gespeeld? NOD is atm alleen maar mass Scorps spammen uit 3 warfactories

.
hoor je eigelijk wel wat ik zeg? het is ronduit belachelijk dat je met je hoofdgebouw kunt gaan rondrijden
en dat ik hersens moet gaan zoeken, waar slaat dat op? ik geef gewoon mijn mening over de verschillende legers, en NOD is gewoon duidelijk zwakker....
die gast ownde me idd vierkantig hard moehwhahaa en ik kan daar niet mee leven, dus disconnect ik....maar die gast stelde volgens mij gewoon weinig voor....maargoed hij ownde me dus stel ik nog minder voor blijkbaar tja....zo werkt het volgens dit spel
ik mag een andere mening hebben dan jij....met GDI loopt alles vlotjes en soepeltjes en heb ik geen resource tekorten....met NOD bijna alleen maar...volgens mij is er toch ergens iets mis gegaan bij het ontwikkelen van dit spel.....ook moet ik toch zeggen dat het aantal units en gebouwen niet erg gevarieerd is....de Scorpion Tank moet duidelijk de positie van de Predator tank innemen bij de NOD....en dat is gewoonweg te weinig

ik werd net weer geownd, omdat hij wat predators spamde en ik Scorpions, en dat was gewoon te weinig....
dan nog dat Automatch gedeelte....ik zit soms tot een kwartier te wachten totdat er een speler is gevonden (zelfs bij Latency: Any)...dus daar zit ook duidelijk iets mis...
ook is het erg laggy vaak online...en dat in een 1v1

het grappige is, als ik een replay bekijk van iemand die me ownde...dan bouwen ze gewoon op dezelfde spammerige wijze....dus wat dat betreft doe ik niks verkeerd, waarschijnlijk gebruik ik m'n units niet slim genoeg....daar ben ik ondertussen wel achter....
ik probeer wel wat dingen, maar als ik bijv wat engineers stuur worden ze altijd afgeramd of iets dergelijks....
had het toenstraks wel 1 keer meezitten toen ik iemand zijn warfactory innam en daarmee tanks ging spammen
voor de rest....ben ook al paar keer ge euwnd door gewoon een paar van die delta vliegertjes, die gewoon zomaar even je refinery + warfactory opblazen.....
[
Voor 10% gewijzigd door
SuX DeLuXe op 05-04-2007 20:47
]