[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
ik krijgt het zelfde met de laatste patch.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40
Voor de mensen die er even niet uitkomen, hier heb je een uitstekende Command & Conquer 3 Walkthrough op gamespot.

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 03-04-2007 20:46 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:49:
[...]

Zit er niet zo'n soort formule achter? (BV. als je wint van iemand die bv. 5 ranks hoger dan jouw is krijg je 5 punten en als je daarvan verliest gaat er maar 2 punten vanaf ofzo)
Dunno precies, maar het zal wel erg lijken op het ELO systeem (en dat is goed) aangezien je begint met 1000 punten e.d.. Het staat iig nergens geloof ik.

@ Disconnects etc. Weinig last van, heb nog maar 2x (in 70 online games oid) gehad dat de tegenstander niet laadde en ik dus onmiddelijk een disc scherm kreeg. Verder helemaal niets van dat soort gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit op een schaaksite ;)

If Player A has true strength RA and Player B has true strength RB, the exact formula (using the logistic curve) for the expected score of Player A is
E_A = \frac 1 {1 + 10^{\frac{R_B - R_A}{400}}}

Similarly the expected score for Player B is

E_B = \frac 1 {1 + 10^{\frac{R_A - R_B}{400}}}

Als je effe nadkenkt zit er best wel logica achter. lol

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Het ELO systeem kun je natuurlijk aanpassen naar eigen wensen, hoewel het principe gelijk blijft. ELO wordt algemeen gezien als een zeer goed systeem, komt ook uit het schaken geloof ik.
Maar op commandandconquer.com valt niets te vinden over hoe ze het echt doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik zag bij de Mediamarkt nu de Kane edition in de aanbieding, ik hoorde dat dit bij Dynabyte ook al zo was.

Als ze straks overal de Kane Edition verkopen wordt mijn gewone edition miss nog wel zeldzaam :P

Btw Kane edition serial werkt ook gewoon op de gewone editie, dus ik neem aan dat ik met mijn gekochte versie ook gewoon de Kane edition van iemand anders kan gebruiken? Of zit er geen game-technisch verschil behalve die extras zoals bloopers enzo? Dan maakt t mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel inmiddels ook besteld maar toch nog een vraag. Kun je ook microen in de game (BV. je achter bosjes verstoppen of units die dichterbij betere attck hebben dan veraf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:23:
Ik heb het spel inmiddels ook besteld maar toch nog een vraag. Kun je ook microen in de game (BV. je achter bosjes verstoppen of units die dichterbij betere attck hebben dan veraf)
Tanks zijn zwakker van de zijkant/achterkant.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:25:
[...]

Tanks zijn zwakker van de zijkant/achterkant.
Dat meen je niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jawel.

Je hebt zelfs een speciale functie om tanks achterui te laten rijden :)

D geloof ik, weet het niet zeker :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Ik heb C&C 3 net gekocht en ging vrolijk aan de slag met de installatie. Nadat het 'kopieren' tijdens de installatie voltooid is (helemaal aan het eind van de install dus), begint hij aan DirectX. Kort daarna (of tijdens) springt de volgende cryptische error op het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://exa.xs4all.nl/pics/cnc3.jpg

Daarna stopt de installatie, einde verhaal.

Ik gebruik Vista 32-bit Ultimate op een modern systeem: 2,4 GHz Core Duo (E6600), 2 GB geheugen, 8800 GTX, Creative X-fi, e.a. De helpdesk van EA wist me ook weinig te vertellen. Er zouden problemen met Nero kunnen zijn. Die heb ik dus verwijderd, maar dat helpt niet. Ook setup.exe als admin starten heeft geen ander resultaat.

Misschien is er hier een tweaker die hetzelfde meegemaakt heeft of weet waar het aan kan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Yero op 03-04-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yero schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:27:
Ik heb C&C 3 net gekocht en ging vrolijk aan de slag met de installatie. Nadat het 'kopieren' tijdens de installatie voltooid is (helemaal aan het eind van de install dus), begint hij aan DirectX. Kort daarna (of tijdens) springt de volgende cryptische error op het scherm:

[afbeelding]

Ik gebruik Vista 32-bit Ultimate op een modern systeem: 2,4 GHz Core Duo (E6600), 2 GB geheugen, 8800 GTX, Creative X-fi, e.a. De helpdesk van EA wist me ook weinig te vertellen. Er zouden problemen met Nero kunnen zijn. Die heb ik dus verwijderd, maar dat helpt niet. Ook setup.exe als admin starten heeft geen ander resultaat.

Misschien is er hier een tweaker die hetzelfde meegemaakt heeft of weet waar het aan kan liggen?
Dan is de game toch wel geinstalleerd of niet?, Laat hem direct X anders een keer niet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:23:
Tanks zwakker van zijkant en nog zwakker van achterkant idd. Daarom is reverse mode zo belangrijk.
Micro komt atm vooral neer op bijna kapotte units terugtrekken uit battles, focus fire op units (maar dit wel goed doen, b.v. met 20 tanks tegelijk op 1 andere schieten is een verlies van schoten. Beter met 10 op 2 of 5 op 4 ofzo). Als er betere strats komen zal er ook meer micro nodig zijn, het zal echter nooit een Warcraft worden qua micro. Macro is ook belangrijk, door blijven bouwen aan tanks / je base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb je UAC uitstaan?

Anders moet je dat eens proberen, tutorial staat o.a. op mydigitallife.info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:31:
[...]

Tanks zwakker van zijkant en nog zwakker van achterkant idd. Daarom is reverse mode zo belangrijk.
Micro komt atm vooral neer op bijna kapotte units terugtrekken uit battles, focus fire op units (maar dit wel goed doen, b.v. met 20 tanks tegelijk op 1 andere schieten is een verlies van schoten. Beter met 10 op 2 of 5 op 4 ofzo). Als er betere strats komen zal er ook meer micro nodig zijn, het zal echter nooit een Warcraft worden qua micro. Macro is ook belangrijk, door blijven bouwen aan tanks / je base.
Ja, ik had supreme commander gekocht en dat bleek alleen maar spiders spammen te zijn, zo onoverzichtelijk, dus nu hoop ik dat dit wat minder spammen is. CoH vindt ik het perfecte spel door de micro, maar dat begint ook te vervelen na 6 maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
Ik heb UAC uit staan. En helaas, na de foutmelding is hij niet geïnstalleerd (alles wordt teruggedraaid). DirectX niet installeren is volgens mij geen optie (aan het begin moet je instemmen met de voorwaarden). Onder XP werkt hij prima...

Gezien de vage melding heb ik echt geen idee waar ik het moet zoeken... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Wat een rot spel, kan geen enkele savegame laden. :( Zolang ik tussen de scenarios stop kan ik verder gaan met de campaign, maar dus net per ongeluk alleen opgeslagen in game en nu kan ik de campaign weer overnieuw beginnen. Typisch EA weer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[off/on topic]
Thanks aan iedereen die meedacht over het filmpje, maar het zal inderdaad Command & Conquer geweest zijn, toen nog verder zonder titel, later blijkbaar zoals anderen schrijven met toevoeging "Tiberian Dawn", wat een eye-candy was dat toen :) Eerst tijden gedacht dat het niet beter kon dan Dune 2 en daarna C & C 1 :).
[on/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb de kane editie gedownload en de key en cd van de gewone versie gebruikt werkt perfect:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
jorisw86 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:53:
ik heb de kane editie gedownload en de key en cd van de gewone versie gebruikt werkt perfect:D:D
Maar ik heb lekker de making off dvd en een mooier hoesje O+ :9

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Yero schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:27:

[afbeelding]

Deze error had ik ook. Bij mij hielp het geen advanced install te doen, maar gewoon de recommended install... ik had toen verder voor de zekerheid, na gegoogled te hebben, ook maar even Windows Defender en m'n virusscanner uitgezet.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
@ph4ge

Illegale versie?
Te weinig geheugen?
Te weinig virtueel geheugen?
Kapot geheugen?

[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 03-04-2007 23:49 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:51
Weet iemand of het mogelijk is om een .ini ofzo aan te passen en zo verder uitzoomen in de game. Na games als COH en SupCom is het mega irritant. Ik meen dat er bij Zero Hour ook een ini fix voor was te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Maat van me, ik en me broertje hebben ook vertraging, maarja ik kan wel wachten :) scheelt me bakken met geld.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
ben blij dat ik hem nog niet gekocht heb... gaat weer flink dezelfde kant op als generals..pure ellende om online te spelen zo te lezen.
hamachi is gezelliger met tweakers :) al die 13 jarige idioten @ EA Online :r

[ Voor 22% gewijzigd door Imperium op 04-04-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smason
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 07:21
Eerst kijken of iets wel of niet mag, dan pas plaatsen. In dit geval hoort een probleem als dit thuis in Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dutch_Razor schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:17:
Ik zag bij de Mediamarkt nu de Kane edition in de aanbieding, ik hoorde dat dit bij Dynabyte ook al zo was.

Als ze straks overal de Kane Edition verkopen wordt mijn gewone edition miss nog wel zeldzaam :P

Btw Kane edition serial werkt ook gewoon op de gewone editie, dus ik neem aan dat ik met mijn gekochte versie ook gewoon de Kane edition van iemand anders kan gebruiken? Of zit er geen game-technisch verschil behalve die extras zoals bloopers enzo? Dan maakt t mij niet uit.
Yep, ik heb hier de Kane Edition installed met een serial van de gewone en ik kan ook gewoon online. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor de mensen met Audio / Video synch problemen:
Probeer eens Hyperthreading uit te schakelen of de affiniteit middels de taskmanager te veranderen, als je een Intel CPU óf dual core hebt, dat zou namelijk het synch probleem oplossen volgens EA's C&C3 Forum

Mijn order bij CD-WOW staat trouwens op Despatch... :)
Dus ik denk dat ik die Dinsdag eindelijk binnen heb! :)
MensionXL schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:05:
Yep, ik heb hier de Kane Edition installed met een serial van de gewone en ik kan ook gewoon online. :)
Is alleen maar logisch dat dat kan, anders snij je je wel in de vingers, niet? ;)
En trouwens, de game (en de game ervaring) veranderd er heus niet door, als je de Kane Edition hebt... Grafisch blijft het hetzelfde, evenals de gameplay... ;)

Weet iemand van jullie trouwens wanneer de World Builder klaar is en gereleased word? :)
Ik sta eigenlijk ook best te popelen om maps te maken voor deze game... :)
ph4ge schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:43:
Wat een rot spel, kan geen enkele savegame laden. :( Zolang ik tussen de scenarios stop kan ik verder gaan met de campaign, maar dus net per ongeluk alleen opgeslagen in game en nu kan ik de campaign weer overnieuw beginnen. Typisch EA weer.
Als je Windows Vista gebruikt, in combinatie met een nVidia videokaart check dan even EA's C&C3 forum
Oftewel: Installeer Detonator / ForceWare 101.41 voor Vista... ;)

Ook is er daar een on officiele lijst te vinden van de poorten die gebruikt worden.
De een meldt dat het voor hem de problemen met oa de Lobby oplost, de ander heeft nergens last van: EA's C&C3 forum

Misschien een tip om dit in de TS op te nemen?

[ Voor 81% gewijzigd door CH4OS op 04-04-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
ph4ge schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:43:
Typisch EA? Lijkt me eerder typisch een gevalletje van een brak systeem. Ik speel het spel zelfs op Vista x64 zonder enig probleem. Ik zou niet te snel met de vinger naar EA wijzen in dit geval. Misschien het spel eens opnieuw installeren, of je drivers, of je hele besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
Ok gister dan toch maar ff een potje online gespeeld...
En ja tegen een goede maat van me waar ik altijd mee speel.
Anyways hij speelde vroeger met Generals ook alleen maar met CHina (omdat die het "sterkste" en "makkelijkste" is om mee te spelen bla bla) en jah hoor zoals al verwacht speeld hij nu met GDI jeeeeej, verassend :X !!

Ik speelde met NOD (maar ben nog niet ver in SP dus ken amper met NOD spelen), maar mijn vraag is:
Hoe the fuk kan ik gemakkelijk van zijn leger tanks met railguns afkomen?? Want die zijn gewoon zovet overpowerd dat ik zelfs met een leger upgegrade warmechs nix aan kan doen... :?
En ik betaal gvd voor een upgegrade warmech meer dan 6000 terwijl zon mammoth tank met railgun 10x sterker is!

Any tips? :'(

In generals was ik altijd de betere want kon met elke factie spelen en wist precies alle tips en trucs voor elke unit etc etc. Maar jah dit is nieuw spel dus ben nu redelijk noob erin :P (nog wel even)

[ Voor 12% gewijzigd door Tijgertje84 op 04-04-2007 09:10 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik had een vraagje, ik krijg het zo hier niet teruggevonden, maar ik merk dat je de muis settings niet aan kunt passen? bij alle voorgaande versies is het met linkerknop selecteren, en ook met de linkermuisknop "verplaatsen en of aanvallen", nu is dat "verplaatsen en aanvallen met de rechterknop, en selecteren van de PUPKES met links.

Dat ben ik niet gewend, weet iemand of dit aan te passen is? Ik zal toch niet de muis andersom moeten zetten in de windows omgeving zeg maar?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:10:
Hoi, ik had een vraagje, ik krijg het zo hier niet teruggevonden, maar ik merk dat je de muis settings niet aan kunt passen? bij alle voorgaande versies is het met linkerknop selecteren, en ook met de linkermuisknop "verplaatsen en of aanvallen", nu is dat "verplaatsen en aanvallen met de rechterknop, en selecteren van de PUPKES met links.

Dat ben ik niet gewend, weet iemand of dit aan te passen is? Ik zal toch niet de muis andersom moeten zetten in de windows omgeving zeg maar?

Bedankt alvast!
Wen er maar aan! :9
Btw dit was ook al zo bij Generals dus zo vreemd is dit niet. Ik zou die oude settings niet eens meer willen hebben :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08 12:26
Scrin zijn en met Tripods door z'n tanks heen lopen of er een Rift opgooien :Y) *D
Of met carriers.. doen z'n tankies ook weinig tegen.

Nod is beetje underpowered imo. Hoop met lasers doen I guess, maar dan nog.. met mammoths stamp je overal door heen.

[ Voor 54% gewijzigd door sarcast op 04-04-2007 09:14 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat meen je niet, dat is irritant om te wennen? is het echt niet mogelijk naar die oude knop settings? ik heb alle voorgaande versies zo gespeeld zonder ook maar een aanpassing te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
sarcast schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:13:
Scrin zijn en met Tripods door z'n tanks heen lopen of er een Rift opgooien :Y) *D
Of met carriers.. doen z'n tankies ook weinig tegen.

Nod is beetje underpowered imo. Hoop met lasers doen I guess, maar dan nog.. met mammoths stamp je overal door heen.
NOD underpowerd blijkt wel lol, echt niet normaal heel leger met tanks en warmechs en upgegrade en jah hoor ik heb maar 1 tank van hem dood terwijl 1 zon sonic tower en 2 andere tanks mijn leger van +- 20 units in de pan hakt! :X
Heb nog nooit met Scrin gespeeld......
Denk dak eerst maar eens de SP ga uitspelen zodat ik met elke unit leer spelen etc. Wellicht dat ik dan meer weet wat ik aan elke unit heb etc en bepaalde situaties etc :)
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:14:
dat meen je niet, dat is irritant om te wennen? is het echt niet mogelijk naar die oude knop settings? ik heb alle voorgaande versies zo gespeeld zonder ook maar een aanpassing te doen..
Dan zou ik het via windows doen inderdaad dat kan wel he. Muis settings kan je knoppen omdraaien dus dat zou moeten werken imo :) Probeer het zouk zeggen ;) Andere manier ingame is NIET mogelijk helaas...

[ Voor 10% gewijzigd door Tijgertje84 op 04-04-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:09:
Anyways hij speelde vroeger met Generals ook alleen maar met CHina (omdat die het "sterkste" en "makkelijkste" is om mee te spelen bla bla) en jah hoor zoals al verwacht speeld hij nu met GDI jeeeeej, verassend :X !!

Ik speelde met NOD (maar ben nog niet ver in SP dus ken amper met NOD spelen), maar mijn vraag is:
Hoe the fuk kan ik gemakkelijk van zijn leger tanks met railguns afkomen?? Want die zijn gewoon zovet overpowerd dat ik zelfs met een leger upgegrade warmechs nix aan kan doen... :?
En ik betaal gvd voor een upgegrade warmech meer dan 6000 terwijl zon mammoth tank met railgun 10x sterker is!

In generals was ik altijd de betere want kon met elke factie spelen en wist precies alle tips en trucs voor elke unit etc etc. Maar jah dit is nieuw spel dus ben nu redelijk noob erin :P (nog wel even)
Ik weet niet of het shadowteam ook explosies op tanks kunnen plaatsen? Mammoths kunnen geen stealth herkennen, dus als het zou kunnen..... En anders een hele zooi fanatics, eens kijken wat er heel blijft :D Met vliegtuigen doe je niet veel, als hij met een stuk of 20 mammoths aan komt, die plukt ze redelijk snel uit de lucht. Om maar over de tankjes niet te spreken, die zijn allemaal baggerslecht imho. NOD is overpowered, die moet het van stealth hebben in SP, laat dat nou net geen ding zijn in MP....

IN SP vind ik de NOD ook leuker, het is wat taktischer. GDI is meer van: maak mammoths, railgun upgrade en klaar is Klara....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Pheno79 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:27:
[...]

Ik weet niet of het shadowteam ook explosies op tanks kunnen plaatsen? Mammoths kunnen geen stealth herkennen, dus als het zou kunnen..... En anders een hele zooi fanatics, eens kijken wat er heel blijft :D Met vliegtuigen doe je niet veel, als hij met een stuk of 20 mammoths aan komt, die plukt ze redelijk snel uit de lucht. Om maar over de tankjes niet te spreken, die zijn allemaal baggerslecht imho. NOD is overpowered, die moet het van stealth hebben in SP, laat dat nou net geen ding zijn in MP....

IN SP vind ik de NOD ook leuker, het is wat taktischer. GDI is meer van: maak mammoths, railgun upgrade en klaar is Klara....
Lap tekst getypt net ALLES KWIJT gvd :r

Affijn *uhum* ik had het er dus over dat ik met generals met elke factie kon spelen maakte niet uit. aan de hand van de gkozen factie van mijn tegenstander(s) koos ik mijn factie waarmee ik zelf het beste tegen kon spelen of opgewassen voor was.

Nu zal dit voor CnC3 vrij lastig worden aangezien ik vrij nieuw ben. GDI zit al in mijn lijstje maar tjah daar begint de SP ook mee en was de Demo ook al standaard van. NOD heb ik nog niet gedaan en ook niet in demo met die tweak helaas. Dus denk dat ik eerst maar eens met SP verder ga uitspelen totdat ik alle 3 de campaigns uitheb en dan kijken we wel weer verder.
Tegen die tijd ben ik er wel achter wat per unit het voor/nadelen zijn in bepaalde situaties.

Ik zie nu ook gebeuren dat het merendel online voor GDI of Scrin zal kiezen en maar een klein deel hopeloos voor NOD.... Ofwel niet uitgebalanceerde facties :( :'( !!!!
In Generals was dit wel zo waar 33% gemiddeld was voor elke factie die gekozen werd online!
Nu is dat eerder GDI 45% Scrin 45% NOD 10%..... }:|
Ik hoop dat men met een patch die K.U.T. overpowerd units minder krachtiger maakt zodat ook NOD in het lijstje toegevoegd kan worden zodat het meer uitgebalanceerde teams zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Tijgertje84 op 04-04-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Voor mensen die synch problemen hebben met filmpjes e.d. Ik had hier geen last van, daarna wat in mn bios gaan klooien en cool & quite aangezet, tadaaaa synch problemen met filmpjes. Ik draai Vista 32 en mn mobo is msi k8t fis2r neo met een amd 64 3200+.
Misschien dat je pc niet de 100% belasting merkt op de een of andere manier en je processor laag blijft geclockt.....

Ik heb ook een tweetal vraagjes:
  1. Is het geluid 5.1 of gewoon 2.0 ? Via digi coax krijg ik een normaal stereo signaal binnen..... en ik kan nergens geluids opties vindend die dit aan zou kunnen passen....
  2. De graphics heb ik op het hoogst, behalve water en shader en shadows die staan allemaal op het laagst. Nu was het zo dat de refinery in de demo een mooi detail had dat het walmde. Zelfde met die (orca's?) vliegtuigen van de GDI. Maar ik zie dit nu niet meer. Ligt dit aan mn settings? Lijkt me niet dat shaders of shadows hier iets aan doet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:37:
[...]

Lap tekst getypt net ALLES KWIJT gvd :r

Affijn *uhum* ik had het er dus over dat ik met generals met elke factie kon spelen maakte niet uit. aan de hand van de gkozen factie van mijn tegenstander(s) koos ik mijn factie waarmee ik zelf het beste tegen kon spelen of opgewassen voor was.

Nu zal dit voor CnC3 vrij lastig worden aangezien ik vrij nieuw ben. GDI zit al in mijn lijstje maar tjah daar begint de SP ook mee en was de Demo ook al standaard van. NOD heb ik nog niet gedaan en ook niet in demo met die tweak helaas. Dus denk dat ik eerst maar eens met SP verder ga uitspelen totdat ik alle 3 de campaigns uitheb en dan kijken we wel weer verder.
Tegen die tijd ben ik er wel achter wat per unit het voor/nadelen zijn in bepaalde situaties.

Ik zie nu ook gebeuren dat het merendel online voor GDI of Scrin zal kiezen en maar een klein deel hopeloos voor NOD.... Ofwel niet uitgebalanceerde facties :( :'( !!!!
In Generals was dit wel zo waar 33% gemiddeld was voor elke factie die gekozen werd online!
Ik hoop dat men met een patch die K.U.T. overpowerd units minder krachtiger maakt zodat ook NOD in het lijstje toegevoegd kan worden zodat het meer uitgebalanceerde teams zijn.
NOD is altijd al de meer taktische groep geweest. Vroeger hoorde ik ook nooit iemand klagen als de light tank het op moest nemen tegen medium tanks e.d. Gebruik bijvoorbeeld de laserwagentjes die kunnen met een groepje een groot leger in puin leggen. Je moet echter een beetje mixen met de units. Dus de flametanks voorop als "storm" eenheid, daarachter een aantal scorpions die om de mammoths heen rijden en van achteren aanvallen, en achterin een paar beam wagens. Daarnaast heeft GDI weinig tegen de suicide mannetjes. De Vertigo's zijn trouwens ook best effectief tegen tanks. Het is en blijft natuurlijk moeilijk opboksen tegen mammoths maar "Head-on" is NOD nooit zo goed geweest. :P
Frank J. schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:49:
• De graphics heb ik op het hoogst, behalve water en shader en shadows die staan allemaal op het laagst. Nu was het zo dat de refinery in de demo een mooi detail had dat het walmde. Zelfde met die (orca's?) vliegtuigen van de GDI. Maar ik zie dit nu niet meer. Ligt dit aan mn settings? Lijkt me niet dat shaders of shadows hier iets aan doet toch?
[/list]
Die effectjes zijn je shaders ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

Eensch. Starcraft (imho nog steeds dé RTS) was daar een stuk beter in, hoe uitgebalanceerd wil je het hebben? Maar dat komt wel goed, ze maken werk van de problemen, iets wat ik niet gewend ben van EA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:53:
NOD is altijd al de meer taktische groep geweest. Vroeger hoorde ik ook nooit iemand klagen als de light tank het op moest nemen tegen medium tanks e.d. Gebruik bijvoorbeeld de laserwagentjes die kunnen met een groepje een groot leger in puin leggen. Je moet echter een beetje mixen met de units. Dus de flametanks voorop als "storm" eenheid, daarachter een aantal scorpions die om de mammoths heen rijden en van achteren aanvallen, en achterin een paar beam wagens. Daarnaast heeft GDI weinig tegen de suicide mannetjes. De Vertigo's zijn trouwens ook best effectief tegen tanks. Het is en blijft natuurlijk moeilijk opboksen tegen mammoths maar "Head-on" is NOD nooit zo goed geweest. :P
Klopt ben ik het mee eens ;)
Vraagje:
Kan je met 1 vertigo bomber 1 mammoth tank neerhalen?
Maar ik ben enorm benieuwd naar de stappen die je moet ondernemen zodra je gaat aanvallen en je komt een leger mammaoths tegen (met railgun) of als je basis (ofwel de fortificatie onder stealth met obelisks die in principe zo kapot zijn door die tanks) wordt aangevallen door mammoths.
Pheno79 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:56:
[...]

Eensch. Starcraft (imho nog steeds dé RTS) was daar een stuk beter in, hoe uitgebalanceerd wil je het hebben? Maar dat komt wel goed, ze maken werk van de problemen, iets wat ik niet gewend ben van EA :D
Starcraft jah dat was nog eens een tof spel (wanneer komt deel 2 uit :P??)
Werken ze ook aan het probleem van de overpowerd units/upgrades???

[ Voor 16% gewijzigd door Tijgertje84 op 04-04-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

[...]

Bwah, bij generals was lange tijd China in een grote meerderheid. Heb zelfs het idee dat sinds alles op 33% staat het niet eens meer bijgehouden wordt en dat er gewoon maar staat. Bij zero hour is de balance nog veel verder te zoeken.
Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:06:
[...]

Niet precies 33% ;) de een 32 de ander 33 de ander 35 maar in principe enigzins balanced
China is eitje als je met USA speeld ;), GLA trouwens ook als jet goed doet :) zelfs de overlords(legertje) van china zijn geen problemen imo. Ik kan met elke factie elke andere factie winnen van een redelijke tegenstander (als het maar geen lame rushers zijn), alleen is het niet even geamkkelijk nee. Zero Hour nooit online gedaan, had het gedownload maar vond er niets spectaculair aan en units daar enigzins triest verzonnen zijn. Online geen succes dacht ik en dus daar waar Generals zelf beter en actiever is imo.
Ik doel er dan ook vooral op dat het in het begin slechter was met de balance. Er zijn een aantal dingen aardig verandert waardoor strats onmogelijk of niet boeiend werden. Ik heb het ook heel lang dagelijks gespeeld en mijn fav army is gewoon random army omdat dat nog leuk is en je idd in principe tegen alles wel iets hebt.

Ik hoop vooral dat EA de support vol blijft houden bij dit spelletje. Generals zit nogsteeds vol bugs die nog wel uit ZH zijn gehaald. Ik hoop dat C&C3 niet hetzelfde lot tegemoet gaat als er een uitbreiding komt (vrijwel zeker natuurlijk ;) ). Tevens hoop ik ook dat de beste EA mannen ook bij het maken van de uitbreiding meteen de bugs uit het origineel vast meenemen bij de fixes. Bij zero hour waren alle oude bugs gewoon weer terug :P

Time will tell..

[ Voor 47% gewijzigd door aapelite op 04-04-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
aapelite schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:02:
[...]

Bwah, bij generals was lange tijd China in een grote meerderheid. Heb zelfs het idee dat sinds alles op 33% staat het niet eens meer bijgehouden wordt en dat er gewoon maar staat. Bij zero hour is de balance nog veel verder te zoeken.
Niet precies 33% ;) de een 32 de ander 33 de ander 35 maar in principe enigzins balanced
China is eitje als je met USA speeld ;), GLA trouwens ook als jet goed doet :) zelfs de overlords(legertje) van china zijn geen problemen imo. Ik kan met elke factie elke andere factie winnen van een redelijke tegenstander (als het maar geen lame rushers zijn), alleen is het niet even geamkkelijk nee. Zero Hour nooit online gedaan, had het gedownload maar vond er niets spectaculair aan en units daar enigzins triest verzonnen zijn. Online geen succes dacht ik en dus daar waar Generals zelf beter en actiever is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:58:
[...]

Starcraft jah dat was nog eens een tof spel (wanneer komt deel 2 uit :P??)
Werken ze ook aan het probleem van de overpowerd units/upgrades???
Ik hoop dat ze deel 2 nog gaan maken O+
EA mag naar ik aan neem wel werk maken van het MP gedeelte, als zij merken dat NOD weinig tot niet gespeeld gaat worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Bij Starcraft was het echt uitgebalanceerd ja...ieder ras had zijn hele sterke en hele zwakke kanten....
denk dat dat bij C&C 3 ook wel een beetje is, alleen moet je die zwakheden enz. zien te vinden...
als je bijvoorbeeld voor tanks pompen gaat, dan kun je dus beter GDI zijn in mijn ogen....
Starcraft 2 zal wel nooit komen? ben ik bang

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 04-04-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:10:
Bij Starcraft was het echt uitgebalanceerd ja...ieder ras had zijn hele sterke en hele zwakke kanten....
denk dat dat bij C&C 3 ook wel een beetje is, alleen moet je die zwakheden enz. zien te vinden...
als je bijvoorbeeld voor tanks pompen gaat, dan kun je dus beter GDI zijn in mijn ogen....
Starcraft 2 zal wel nooit komen? ben ik bang
Ben bang van ook, gingen tondertijd nog wel geruchten over maar sindsdien nooit meer iets van gehoord.. :(
Kan emn ergens zien hoeveel % voor een factie gekozen wordt net als bij Generals het geval was?
Zo niet dan wordt het misschien ook NIET gelogd en zal EA er ook niets aan doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmmm lees net in de gameplay dat als je de nod gdi en scrim op hoogste uitspeeld, dus goud.
dat je dan weer net als vroeger een verborgen campain kan spelen ?
iemand al gezien of dit zo is :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
chucky666 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:18:
mmmm lees net in de gameplay dat als je de nod gdi en scrim op hoogste uitspeeld, dus goud.
zou wel chill zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, een hoop flamethrowers zijn ook redelijk effectief tegen mammoths.. (infantry, al levert de dood van een flametank ook veel schade op aan tanks die er dicht bij staan, aangezien het vuureffect na ontploffing wel blijft bestaan.. Beetje zoals de firestorm in generals) had namelijk in de missie van GDI, waarbij je de port moet vernietigen, enkele mammoths (met railgun) maar een aantal overleefden het niet.. en zo gigantisch veel poppetjes waren het niet.. Heb het nog niet weer getest trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis kwestie van het niet zover laten komen met GDI, GDI is een logge fractie, en NOD vrij snel, probeer de volgende BO, power, barracks (evt TIB poles ofzoiets innemen met engi) ORE REF, WAR FAC, 2 HARVESTERS, WAR FAC, ORE,uit beide WAR FAC gelijk Scorpions knallen.. dan techen.. en gelijk de laser upgrade kopen, als je tegenstander hetzelfde doet met GDI loopt hij hopeloos achter, vergt teveel tijd namelijk, dit werkt voor mij op QM, sta nu op 4/0, heb helaas nog niet veel tijd gehad om on-line te spelen. suc6, je kan ook ff replays bekijken uiteraard en daar je lessen uit leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

had gisteren voor het eerst een campaign met GDI die ik niet in 1 keer redde. Heb gewoon het defeated logo gezien in SP :o Hoop dat ik nu beetje door de VMBO+ leveltjes heen ben ;p

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De GDI doet gewoon meer damage per schot in vergelijking met de NOD, de Scrin schijnt echt overpowered te zijn, dus vreemd dat ie GDI kiest ipv Scrin... ;)

Maar waar Mammoths niet zo goed van houden, zijn vliegtuigen geloof ik... ;)
Daar kunnen zij voor zover ik weet niet op schieten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
geert1 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:01:
[...]

Typisch EA? Lijkt me eerder typisch een gevalletje van een brak systeem. Ik speel het spel zelfs op Vista x64 zonder enig probleem. Ik zou niet te snel met de vinger naar EA wijzen in dit geval. Misschien het spel eens opnieuw installeren, of je drivers, of je hele besturingssysteem.
Mijn PC is nog geen maand oud, Intel® Core™2 CPU 6600 @ 2.40GHz, 2gb ram, GeForce 8800 GTS 640 en XP pro. Zoals ik ook al eerder, hij draait als een trein met alles op max, laadtijden onder de 3 seconden. alleen kan geen savegames openen, een error die bij meer mensen voor komt en waar geen oplossing voor is. Ik heb alle recente drivers, vrij schone install, en reinstall van het spel helpt niet. En er is ook geen support van EA.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 04-04-2007 10:59 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
GJ-tje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:57:
[...]
De GDI doet gewoon meer damage per schot in vergelijking met de NOD, de Scrin schijnt echt overpowered te zijn, dus vreemd dat ie GDI kiest ipv Scrin... ;)

Oh denk het toch wel :) ze hebben rockets die ook voor air is dusss als je legertje mammoths hebt kom je met airunits ook niet echt ver....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje

Brupje

3D nerd

GJ-tje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:57:
[...]

kom maar op met je vliegtuigjes 8)

Ik vind scrin helemaal niet zo overpowered. Maar kan ook zijn omdat vooral noobs ermee spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo maakt het niet zoveel uit waarmee je speelt. Er zijn altijd wel counter-tactics te bedenken. Als je maar de juiste mix van units aan houdt. Zo vond ik snipers in een (lame) humvee met wat rocketeers in zero hour erg handig (har har :D) en zo te zien zijn de snipers nu ook nog steeds erg goed te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
M1lamb3r schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:48:
@ph4ge

Illegale versie?
Te weinig geheugen?
Te weinig virtueel geheugen?
Kapot geheugen?
ik weet niet hoe het met ph4ge zit maar ik heb iniedergeval niks van dat alles
1GB met windows XP moet genoeg zijn
ik heb 2 pagefiles van ieder 1GB en eentje kan tot 2GB uitbreiden.
vid kaart heeft 512MB ram dus dat is het ook niet.
kapot geheugen ook niet want alles werkt prima (als supcom werk werk alles, maar memtest geeft ook niks aan) en voor de Patch werkte alles prima.

hij blijft maar zeggen out of memory na 10-20 min spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Countess op 04-04-2007 11:10 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:06
Alleen die grote vliegtuigen van de Scrin zijn te sterk: door hun grote range krijg je ze met AA guns niet neer (die staan vast in de grond). Dus moet je met APC' s of rocketbuggies gaan werken. En die overleven het niet lang tegen zo een schip. Andere optie zijn firehawks, maar daar gaan er ook een aantal van neer tegen 3-4 van die schepen.

Irritant in ieder geval dat de range van dat schip grote is dan van de AA van GDI

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje

Brupje

3D nerd

cheiron schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:12:
Alleen die grote vliegtuigen van de Scrin zijn te sterk: door hun grote range krijg je ze met AA guns niet neer (die staan vast in de grond). Dus moet je met APC' s of rocketbuggies gaan werken. En die overleven het niet lang tegen zo een schip. Andere optie zijn firehawks, maar daar gaan er ook een aantal van neer tegen 3-4 van die schepen.

Irritant in ieder geval dat de range van dat schip grote is dan van de AA van GDI
dat zijn de laserautojes van nod ook tegen de kanonnen van GDI. Gewoon kwestie van verdediging erop aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:06
Brupje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:14:
[...]

dat zijn de laserautojes van nod ook tegen de kanonnen van GDI. Gewoon kwestie van verdediging erop aanpassen.
Tegen die laserautotjes werken 2 mammoths aardig. Tegen zo een mothership is dat geen goed idee heb ik gemerkt :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Stomme JOENITS!
Ik ga lekker die Bonus DVD kijkenw ant daar schijnt precies op te staan hoe je met een factie moet spelen etc.. ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:12:

VS NOD kun je Venoms gebruiken met laser upgrade, dit werkt behoorlijk IMO.
maar goed ben ook nog lang geen expert, als je met Scrin speelt moet je rushen dat is mij wel duidelijk, als je gaat campen met Scrin dan kom je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
Countess schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:10:
[...]

ik weet niet hoe het met ph4ge zit maar ik heb iniedergeval niks van dat alles
1GB met windows XP moet genoeg zijn
ik heb 2 pagefiles van ieder 1GB en eentje kan tot 2GB uitbreiden.
vid kaart heeft 512MB ram dus dat is het ook niet.
kapot geheugen ook niet want alles werkt prima (als supcom werk werk alles, maar memtest geeft ook niks aan) en voor de Patch werkte alles prima.

hij blijft maar zeggen out of memory na 10-20 min spelen.
Al geprobeerd met alle overige programma's (firewall/virusscan/winamp ed.) uit?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Nou de GDI campaign uitgespeeld, niet super moeilijk ( speelde op normal, had heel het instellen daarvan ook trouwens niet echt meegekregen :) ) maar wel vermakelijk, heeft me toch lekker bijna 7 uur over verschillende dagen bezig gehouden :Y) was de skirmisch een beetje zat eigenlijk, was daar overigens wel mee begonnen want rammen vind ik toch altijd erg leuk :). Nu maar eens de Nod campaign.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Is er al een tool beschikbaar om multiplayer mappen mee te maken? :)

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Stephan224 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:43:
Is er al een tool beschikbaar om multiplayer mappen mee te maken? :)
En zijn er al ergens meer maps te krijgen?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
M1lamb3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:43:
[...]

Al geprobeerd met alle overige programma's (firewall/virusscan/winamp ed.) uit?
werkt niet, bovendien loopt hij bij mij alleen vast als ik saved games wil laden, verder speelt hij soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
chucky666 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:18:
klopt, zag t ook :) je kan als je alles op high+ alle alle medals uitspeeld je tegen sauron kan spelen :)

denk overigens dat t om een 1 april grap gaat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verderf op 04-04-2007 13:12 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-09 07:58
http://www.commandandconq...worldbuilder/default.aspx

Even geduld dus nog voor de map editor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
kan iemadn dan meteen een versie van Lone-Eagle maken die in Generals zo populair was :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Vooral die MOD SDK wakkert mijn interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Nhaixatael schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:08:
[...]

klopt, zag t ook :) je kan als je alles op high+ alle alle medals uitspeeld je tegen sauron kan spelen :)

denk overigens dat t om een 1 april grap gaat ;)
Ik heb niet alle intel nog, ik mag hopen dat ik die nog een keer kan halen. Om weer opnieuw op hard bezig te gaan....Maar volgens mij zit er niets extras, tot nu toe boeit het geen donder wat je doet, alleen easy is wel erg eitje, daar doen ze echt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:27
Op de Nederlandse EA staat dit over hardschijfruimte;
Hard Drive Media: 6.0 GB / EA Link: 8.0 GB
( http://www.electronicarts.nl/games/8623/ )

Maar in startpost van dit forum staat 1.4 GB.

Wat is waar?

(ik wil graag een minimale install doen en een image maken voor DAEMON)

[ Voor 15% gewijzigd door german8 op 04-04-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De 6.0 GB is waar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zie aantal mensen moeilijk hebben met croatie missie.

Zo heb ik het gedaan.

spoiler: croatie
De 2 bruggen waar de infrantry aan komt, APC met rifle squads geladen neerzetten, geen last meer van :). Verder die gun towers uitschakelen en dan de AA in schakelen. Waar de tanks vandaan komen Predator tanks neer zetten. Basis Rockect infantry en pitbulls plaatsen. Legertje tanks maken en de basis boven in rechter hoek aanvallen. Basis weg de pitbulls op die Tiberium field zetten komt er ook haast geen venom meer langs. En dan de basis links onder met de tanks aan vallen neem je Rifle Squad APC mee ;) . Af en toe je units reparen kan geen kwaad.

Werkte leuk en simpel.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:12:
kan iemadn dan meteen een versie van Lone-Eagle maken die in Generals zo populair was :D :P
Geef mij dan maar een Twilight Flame, maar dan eentje die niet buggy is en dus niet vanwege een pathfinding bug gaat laggen na een tijdje (Skirmish dus, gewoon online tegen anderen was het geen probleem).

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Derr_Hans schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:39:
Zie aantal mensen moeilijk hebben met croatie missie.

Zo heb ik het gedaan.

spoiler: croatie
De 2 bruggen waar de infrantry aan komt, APC met rifle squads geladen neerzetten, geen last meer van :). Verder die gun towers uitschakelen en dan de AA in schakelen. Waar de tanks vandaan komen Predator tanks neer zetten. Basis Rockect infantry en pitbulls plaatsen. Legertje tanks maken en de basis boven in rechter hoek aanvallen. Basis weg de pitbulls op die Tiberium field zetten komt er ook haast geen venom meer langs. En dan de basis links onder met de tanks aan vallen neem je Rifle Squad APC mee ;) . Af en toe je units reparen kan geen kwaad.

Werkte leuk en simpel.
en dat was met Hard??
Want met Hard valt dat toch aardig tegen >< :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Laatst online: 04-09 21:52
Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:12:
Naar mijn mening was tournament desert de meest gespeelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:40:
[...]

en dat was met Hard??
Want met Hard valt dat toch aardig tegen >< :P
Nou kwam er dus achter na deze croatie missie dat ik normal speelde en hard kon instellen per missie.
Zou hem opnieuw doen want in on oplettendheid ben ik vergeten een gun te repareren waardoor ik een bonus objective miste :P

BTW kan je missies opnieuw doen ??
Vast wel toch :P

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 04-04-2007 14:57 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn ze toch allemaal aan het doen, C&C online ligt er al een aantal dagen uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Ja, na driver update kon ik gister eindelijk ook spelen :). Ik vind het tot nu toe echt een geweldig spel en wil de mensen die me gister adviseerden bedanken :P.

Zit nu in de 3e of 4e missie van GDI. is er trouwens een campaign van de scrin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Laatst online: 11-08 21:16
luppien schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:07:
Ja, na driver update kon ik gister eindelijk ook spelen :). Ik vind het tot nu toe echt een geweldig spel en wil de mensen die me gister adviseerden bedanken :P.

Zit nu in de 3e of 4e missie van GDI. is er trouwens een campaign van de scrin?
Jah, als je GDI en NOD hebt uitgespeeld dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:58:
Wat zijn ze toch allemaal aan het doen, C&C online ligt er al een aantal dagen uit. :(
tis toch vreemd, ik een een aantal maten van mij kunnen gewoon on-line knallen!, moest btw wel heel mn firewall instellen, achter in het boekje staat de poorten enzo.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

GJ-tje schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:34:
[...]
Is alleen maar logisch dat dat kan, anders snij je je wel in de vingers, niet? ;)
En trouwens, de game (en de game ervaring) veranderd er heus niet door, als je de Kane Edition hebt... Grafisch blijft het hetzelfde, evenals de gameplay... ;)
Mja nogal; maar ik beantwoord alleen een vraag. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Ik wil C&C 3 zelf ook kopen, en ik wil eigenlijk nog de Kane Editie hebben.
Nu zag ik in de startpost deze site.
Hier staat de Kane editie echter 2 keer...
1 keer voor 40 euro
1 keer voor meer dan 70 euro

weet iemand of er een verschil is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Derr_Hans schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:56:
Nou kwam er dus achter na deze croatie missie dat ik normal speelde en hard kon instellen per missie.
Zou hem opnieuw doen want in on oplettendheid ben ik vergeten een gun te repareren waardoor ik een bonus objective miste :P

BTW kan je missies opnieuw doen ??
Vast wel toch :P
Doe mar eens opnieuw dan met Hard ;)
Btw zou het knap vinden als je geen 1 toren kwijt raakt met hard. Speel al zeker 3 of 4 keer opnieuw (niet omdak heb verloren m aar om een betere taktiek te nemen omdat het ergens iets niet lekker liep.) en heb telkens wel 1 of 2 verloren :(
Dat kan: als je bij een missiekeuze bent met zon map. dan kan je alle locaties aan klikken en opnieuw spelen. Moet je naar een ander gebied dan klik je links naar andere teritory of iets dergelijks en kies je egyte of kroatie etc. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tijgertje84 op 04-04-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:06
TheTMC schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:19:
Ik wil C&C 3 zelf ook kopen, en ik wil eigenlijk nog de Kane Editie hebben.
Nu zag ik in de startpost deze site.
Hier staat de Kane editie echter 2 keer...
1 keer voor 40 euro
1 keer voor meer dan 70 euro

weet iemand of er een verschil is ofzo?
Gewoon de goedkoopste bestellen. Heb ik ook gedaan. Het enige verschil wat ik kan merken is dat bij de een Platform: PC en bij die goedkopere Platform: Windows staat, dus het gaat gewoon om dezelfde versie. Waarom ze hem twee keer erop hebben staan weet ik niet, misschien waren ze eerst van plan hem voor 70 euro te verkopen en toen ze zagen dat anderen goedkoper waren bieden ze hem voor 40 aan en zijn ze mogelijk vergeten de 70 euro "versie" van de site te verwijderen.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Thierry88 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:26:
[...]

Gewoon de goedkoopste bestellen. Heb ik ook gedaan. Het enige verschil wat ik kan merken is dat bij de een Platform: PC en bij die goedkopere Platform: Windows staat, dus het gaat gewoon om dezelfde versie. Waarom ze hem twee keer erop hebben staan weet ik niet, misschien waren ze eerst van plan hem voor 70 euro te verkopen en toen ze zagen dat anderen goedkoper waren bieden ze hem voor 40 aan en zijn ze mogelijk vergeten de 70 euro "versie" van de site te verwijderen.
zoiets dacht ik al.
Dan ga ik hem denk ik wel bestellen, 40 euro voor de kane editie is niet duur... en ik moet hem eigenlijk ook gewoon hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:27
Kane editie;

Command & Conquer 3 Tiberum Wars™: Kane Edition wordt geleverd in een special edition collectors pack, die naast de game een bonus DVD bevat met daarop de volgende content:

• Behind the scenes footage
• Deleted scenes
• Bloopers van de live action videoshoot
• Exclusieve gameplay trailer
• Exclusieve wallpapers
• Gameplay strategievideo's

De Command & Conquer 3 Tiberum Wars™: Kane Edition disc zelf bevat exclusieve extra’s zoals:

• Multiplayermaps
• Unieke legerskins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Laatst online: 22:36
KlaasHof schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:15:
Kane editie;

Command & Conquer 3 Tiberum Wars™: Kane Edition wordt geleverd in een special edition collectors pack, die naast de game een bonus DVD bevat met daarop de volgende content:

• Behind the scenes footage
• Deleted scenes
• Bloopers van de live action videoshoot
• Exclusieve gameplay trailer
• Exclusieve wallpapers
• Gameplay strategievideo's

De Command & Conquer 3 Tiberum Wars™: Kane Edition disc zelf bevat exclusieve extra’s zoals:

• Multiplayermaps
• Unieke legerskins
ik heb dan ook de kane editie, maar kan nu niet direct zien wat die unieke legerskins zijn en welke mappen er extra bij in zitten =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

_avalanche_ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:41:
[...]

Naar mijn mening was tournament desert de meest gespeelde
niet twilight (f)lame? met de heerlijke crashes als je net lekker bezig was.... :+

ben nu in de 3e missie van de scrin campain....damn, die vallen best tegen zeg, maar toch, stormryder spam werkt zelfs daar wel aardig >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 11-09 16:44
pin_point schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:18:
[...]

ik heb dan ook de kane editie, maar kan nu niet direct zien wat die unieke legerskins zijn en welke mappen er extra bij in zitten =/
http://support.ea.com/cgi...Glvbg**&p_li=&p_topview=1

dit heldert wel op denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je overigens nog iets speciaals extra als je alle missies op hard hebt uitgespeeld, of als je alle intel/bonus objective ribbons hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Wat jammer, is dat je raketten niet kunt uitschakelen. Zoals in Generals. The Avenger (Zero-Hour) en de Paladin Tank, konden raketten nog wel uitschakelen.

Als de Nod met zo'n stealthvliegtuig aankomt, is de bom al in aantocht en vliegtuig is alweer weg. Zo'n Rig/AA helpt dan ook geen reet, en je wordt gehijd gepakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Splinter Cell op 04-04-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 11-09 16:44
Splinter Cell schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:51:
Wat jammer, is dat je raketten niet kunt uitschakelen. Zoals in Generals. The Avenger (Zero-Hour) en de Paladin Tank, konden raketten nog wel uitschakelen.

Als de Nod met zo'n stealthvliegtuig aankomt, is de bom al in aantocht en vliegtuig is alweer weg. Zo'n Rig/AA helpt dan ook geen reet, en je wordt gehijd gepakt.
je kan CnC3 niet vergelijken met generals. generals komt uit de red alert hoek en dat is een hele andere speel stijl dan de cnc genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07
NoFearWizz schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:28:
[...]

je kan CnC3 niet vergelijken met generals. generals komt uit de red alert hoek en dat is een hele andere speel stijl dan de cnc genre.
Eeeh nee, Red Alert en Generals hebben niets met elkaar te maken. Generals was gewoon weer een nieuwe spin off in de C&C serie.

Wat doe je early game als GDI of Scrin eigenlijk tegen die gruwelijk irritante shadow teams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
Wildfire schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:16:
[...]

Deze error had ik ook. Bij mij hielp het geen advanced install te doen, maar gewoon de recommended install... ik had toen verder voor de zekerheid, na gegoogled te hebben, ook maar even Windows Defender en m'n virusscanner uitgezet.
Het is al een hele geruststelling dat jij dezelfde melding (error 1935) had en er uit bent gekomen. Ik had goede hoop, maar helaas blijft de error verschijnen. Nu had ik Live OneCare geïnstalleerd en heb deze er voor de zekerheid ook maar afgegooid. Ik heb Defender uitgeschakeld, virusscanner en andere overige software uit het taakbeheer geknald, maar niets helpt. Enige idee of er nog andere aanknopingspunten zijn. Wellicht had je nog wat gelezen over andere incompatibiliteit...

Op een ander Vista systeem (laptop) overigens geen enkel probleem. Gek... Ook gek dat EA er ook niets van snapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net m'n eerste online-match gespeeld (via Hamachi)
en mensen, mensen wat is dat uberbruut zeg _/-\o_

Je zet Hamachi aan, start C&C III op, blablabla en gamen maar >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:20:
[...]

Doe mar eens opnieuw dan met Hard ;)
Btw zou het knap vinden als je geen 1 toren kwijt raakt met hard. Speel al zeker 3 of 4 keer opnieuw (niet omdak heb verloren m aar om een betere taktiek te nemen omdat het ergens iets niet lekker liep.) en heb telkens wel 1 of 2 verloren :(
Dat kan: als je bij een missiekeuze bent met zon map. dan kan je alle locaties aan klikken en opnieuw spelen. Moet je naar een ander gebied dan klik je links naar andere teritory of iets dergelijks en kies je egyte of kroatie etc. :)
Het is wel te doen op hard.
spoiler:
Je moet beginnen met een 2e harvester te bouwen (je hebt het geld had nodig) en dan predators maken, met een paar pitbulls in de basis tegen air. Het voornaamste wat je moet doen is je tanks rotaten; als er een paar geraakt zijn move je ze terug naar je war factory en laat je ze healen, dan stuur je ze weer terug en doe je de volgende er heen. Je hoeft ook maar 1 AA aan te zetten per keer (heb je een andere nodig, dan power van die ene even weghalen)
Eens in de zoveel tijd een grote sweep van je basis bekijken om te zien welke turrets er geraakt zijn, en repairen.
Hoop micro maar het kan wel. Als de reinforcements komen hoef je je turrets niet meer te redden (valt dan ook haast niet meer te managen als je die wilt laten overleven en een aanvalsforce wilt doen).
Het 2e bonusobjective is moeilijker; dat de MCV niet geraakt mag worden. Dat is vrij moeilijk omdat je ook vliegtuigjes tegen je krijgt, en er gebouwen volzitten met troops (en je hebt dan nog gen grenadiers). Kostte me dus meerdere aanvallen om alle gebouwtjes leeg te krijgen en dan nog een grote force voor afleiding.

Wil je een echte pittige hard missie, dan zijn er 2 erg moeilijke (naar mijn mening);
spoiler:
de NOD als je een warhead moet stelen in Australie (Outback dacht ik). Je hebt hier echt geen tijd voor die bonus objectives en als de Scrin aanvallen komen ze echt met HEEL veel. Het beste kan je snel bij het begin van de missie de truck halen en meteen naar de kleine basis rechts moven en als de invasie komt naar de mutant hovel gaan (die je hopelijk al eerder hebt overgenomen) want daar vallen ze met iets minder aan. Zelfs dan is het kantje boord om die missie te halen (in mijn ervaring dan, ik had de truck over en 1 ander unit in het rood).
En het laatste level van de NOD is ook erg pittig. Komen er na een 10 minuten in de game 8-10 mammoths op het objective af en je moet ook de juggernauts nog zien kapot te maken, ik heb die vaak over moeten doen omdat je echt weinig tijd hebt. Mijn tactiek was om te beginnen met een crane en een nieuwe harvester + 4 scorp tanks, dan defenses aan het oosten van je basis (2 obelisks en een shredder). Een 2e Tiberium factory + nog een harvester, daarna een vliegtoren met 4 vertigo's die de AA bij de juggernauts afmaken en de zonetroopers. Dan met een commando erheen en ondertussen 2 obelisks klaarmaken en een emissary maken met een bodyguard van een paar flame tanks en scorps, die allemaal in de nauwe kloof iets linksboven van de juggernauts plaatsen en nog een paar obelisks maken. Met je commando de juggernauts afmaken en hopen dat je de 8 mammoths die binnen een minuut aankomen niet door je obelisks heengaan, want dan is het game over. Haal je het wel, dan heb je nu een grote adempauze en kan je nu even rustig nadenken en je eigen plan uitvoeren.
Ik heb het meerdere malen anders geprobeerd (bijvoorbeeld snel de juggernauts overnemen), maar die 8-10 mammoths kwamen altijd door alles heen. Met dit plan (en om de 2 minuten saven ofzo) likte het *net*. Jammergenoeg waren de Juggy's verdwenen toen ik eindelijk saboteurs naar ze heen stuurde, dus dat objective niet gehaald.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.

Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt