[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

TheRebell schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:29:
Ik ga toch even de gok nemen om mijn vraag hier wel te plaatsen, ik kom er namelijk niet uit en het is rete irrir als je het niet kunt spelen ;)

Draai vista x64, install geen probleem maar als ik hem wil starten dan krijg ik een directx error: of ik 9.0 of hoger erop heb staan en of mijn vga kaart voldoet aan de minimale eisen (en of ik HW acceleration niet uit heb staan :?)
Ik snap er niets van, vga kaart is een 6800XT(256mb) en er staat directx 10 op mijn pc... Zou de patch iets (toevallig) oplossen?
LOL

Maar goed, 9.0 error enzo staat in OP :)
En hebjij directX 10 al? Zozo! Hoe doe je dat? Zelf gemaakt? :D
Maar goed, laat dus maar :o

Hier draait het als een zonntje op Vista X64 :)

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 02-04-2007 23:54 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:39:

Kan iemand me trouwens helpen met welke command & conquer een tussenfilmpje had waarin een flametank het scherm in komt rijden, over een hek heen rijdt en dan recht op de toeschouwer vuurt?
*Denkt*
Er is een filmpje in Tiberian Sun waarbij een flametank(Tongue) door een ondergrondse tunnel rijdt en een paar GDI mannetjes onder de rupsbanden/vlammen terecht komen.

Filmpje in C&C1 waarin er een Flametank aan komt rijden in een stadje een gebouw in de brandt zet en vervolgens de lens, (dat kunnen ook 2 aparte filmpjes zijn)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

R-B schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:46:
[...]

LOL

Maar goed, 9.0 error enzo staat in OP :)
En hebjij directX 10 al? Zozo! Hoe doe je dat? Zelf gemaakt? :D

Hier draait het als een zonntje op Vista X64 :)
Ik weet niet of je het al weet maar Vista retail heeft standaard DX10
Draai anders maar eens dxdiag, daar wordt dan mooi versie 10 aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Iemand enig idee hoe je je Serial verandert in CnC3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virnana
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 19:21
ik kan me nog steeds niet aanmelden, en me maat wel.

nog meer mensen hier last van?

Ook de beste aap mist wel eens een tak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Schaapje_BlaaT schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:03:
Grr, operation stiletto is een irritante missie. Zou leuk zijn als de computer spelers niet mekaar af kunnen slachten op volkomen willekeurige wijze. Bij zoeken naar strategieen vond ik dat het een kwestie van geluk is dat dit niet gebeurt. Mij niet gezien, weet iemand een cheat om van deze missie af te komen? Je kunt wel kiezen uit 2 maar volgens mij moeten ze beide gedaan worden
spoiler:
loop naar et midden toe met je commando, haal die tripod omver met de commando nadat die tripod een mammoth heeft gesloopt, pak daarna met een engineer die tripod, loop naar midden-onder waar 2 veterancy crates en een healing liggen, loop daarna een stukkie naar boven, laat em op afstand wat afknallen tot ie 3x elite is en dus selfhealing, je kan daarna nog een juggernaugth erbij nemen, val de linksonder GDI basis aan, neem em over, ga dan naar linksboven basis met je tripod, sloop alles op de command centre na en defend die met die tripod, ga dan rustig aan een leger opbouwen om die aliens rechts af te maken... eitje :9
wat goed werkt om je base te defenden is om geen turrets te bouwen, maar vooraan je basis op een chokepoint een war factory te zetten met 2/3 mammoths ervoor, de mammoths worden automatisch gerepareerd door de war factory, zijn ze * vervang je ze voor een nieuwe, met 4 of 5 van die * mammoths aanvallen en je enemy is kansloos

[ Voor 12% gewijzigd door Rdegoede op 03-04-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:34
nudie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:00:
reinstall ?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:00:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Electronic Arts\Command and Conquer 3\ergc

maar had je zelf moeten kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\Electronic Arts\Command and Conquer 3\ergc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
Game Error schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:30:
ik kom al 2 dagen niet op de online servers van CnC3 meer mensen die daar last van hebben neem ik aan? of klopt er echt iets niet aan mn routerinstellingen?
heb hetzelfde probleem, kom 2 dagen niet online en niet op www.commandandconquer.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 01:27:
[...]

maar had je zelf moeten kunnen vinden...
In de vorige CNC's stopten alle potjes (sp / mp) na 30 seconden als je in het register met de key knoeide. Geen idee of dat in CNC3 weer zo is, maar als het gebeurd weet je hoe het komt ;). Reinstall is dan de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ik heb net Alexandria van de GDI op hard gespeeld :P was nog best pittig. Kwam zonder resources dus moest heel lang wachten tot ik weer wat kon opbouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:26
ErikRedbeard schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:49:
[...]

Ik weet niet of je het al weet maar Vista retail heeft standaard DX10
Draai anders maar eens dxdiag, daar wordt dan mooi versie 10 aangegeven.
dat bedoel ik dus, dxdiag geeft gewoon dx10 aan hoor. Na de patch lijkt hij het te doen (kan hem spelen) alleen is het geluid een beetje haperig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

lucky me

Otaku

Een kleine lichtshow
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/eddiechiu78/Pics/sshot0003.JPG

i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
De Scrin Control Node aan het slopen, GDI uitgespeeld dus :P

Ik vind C&C3 overigens vrij makkelijk spelen, campaign is niet retemoeilijk ofzo (@ Hard/Brutal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Angeloonie schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:20:
[...]
Kan iemand me trouwens helpen met welke command & conquer een tussenfilmpje had waarin een flametank het scherm in komt rijden, over een hek heen rijdt en dan recht op de toeschouwer vuurt?

Dat is in C&C 1 voor een missie met de GDI geloof ik.
Nee want de flametank was een tank van NOD ;)
Maar filmpje is idd van C&C 1.
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:46:
[...]
*Denkt*
Er is een filmpje in Tiberian Sun waarbij een flametank(Tongue) door een ondergrondse tunnel rijdt en een paar GDI mannetjes onder de rupsbanden/vlammen terecht komen.

Filmpje in C&C1 waarin er een Flametank aan komt rijden in een stadje een gebouw in de brandt zet en vervolgens de lens, (dat kunnen ook 2 aparte filmpjes zijn)
Juist een van die 2 dus :)

Had nog een vraagje heb wel eens een titel voorbij zien komen als: Command & Conquer: Tiberium Dawn... Uhm welke versie is dat want daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb alle delen in mijn bezit!! :? :X

[ Voor 10% gewijzigd door Tijgertje84 op 03-04-2007 08:49 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten totdat ik deze game goed kan spelen op mijn nieuwe pc :)
Mijn huidige pc kan al die eyecandy niet aan dus dat is toch al een stuk minder leuk dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Tijgertje84 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:48:
[...]

Nee want de flametank was een tank van NOD ;)
Maar filmpje is idd van C&C 1.

[...]

Juist een van die 2 dus :)

Had nog een vraagje heb wel eens een titel voorbij zien komen als: Command & Conquer: Tiberium Dawn... Uhm welke versie is dat want daar heb ik nog nooit van gehoord en ik heb alle delen in mijn bezit!! :? :X
Dat filmpje komt uit C&C1, dat later tiberian dawn werd gedoopt.
Het zou: dawn, sun en twilight worden, maar EA heeft twilight omgedoopt naar Wars....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Pheno79 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:58:
[...]

Dat filmpje komt uit C&C1, dat later tiberian dawn werd gedoopt.
Het zou: dawn, sun en twilight worden, maar EA heeft twilight omgedoopt naar Wars....
Dus Dawn is C&C1??? Lama lees niet goed. jah dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Tijgertje84 op 03-04-2007 09:04 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik was lekker met de GDI bezig, lekker NOD afslachten. Nu zijn er aliens :/
Nu vind ik er niets meer aan :/

Dan maar NOD campaign spelen tot de aliens komen en in een hoek ermee :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:48:
Ik kan niet wachten totdat ik deze game goed kan spelen op mijn nieuwe pc :)
Mijn huidige pc kan al die eyecandy niet aan dus dat is toch al een stuk minder leuk dan :P
En dan staat dit in je sig:
Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT |
160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5

Uhm ik weet niet of dat nog je oude computer is dan? Deze specs zijn natuurlijk perfect namelijk _/-\o_
VonFoX schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:07:
Ik was lekker met de GDI bezig, lekker NOD afslachten. Nu zijn er aliens :/
Nu vind ik er niets meer aan :/

Dan maar NOD campaign spelen tot de aliens komen en in een hoek ermee :(
Ik heb precies 't zelfde idee, alleen ik speel bijna nooit campaigns...
Maar als 't me niet bevalt ga ik wel weer lekker skirmishen en online gamen!

[ Voor 60% gewijzigd door CLB op 03-04-2007 09:15 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Ik snap het niet :S probeer nu al paar dagen van dit geweldige spel te genieten maar het wil maar niet gelukken. Zogauw ik 5 minuutjes speel minimaliseert het spel en mag ik op niet verzenden klikken :(. Heb al allerlei reinstalls geprobeerd maar het mag niet helpen. Iemand ook last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
luppien schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:19:
Ik snap het niet :S probeer nu al paar dagen van dit geweldige spel te genieten maar het wil maar niet gelukken. Zogauw ik 5 minuutjes speel minimaliseert het spel en mag ik op niet verzenden klikken :(. Heb al allerlei reinstalls geprobeerd maar het mag niet helpen. Iemand ook last hiervan?
Orgineel? Wat zijn je specs?
Want als we niets weten kunnen we ook niet helpen!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

orgineel ja,

heb pentium 4 3.4 ghz ht
1024 mb ram
Geforce 6800 GT 256 mb.

Heb et ook in de demo maar dan veel minder is mischien ook handig om er bij te melden.|
mijn specs lijken mij toch goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:22:
Unlock SCRIN Campaign:

[...]

ps: mocht je die file helemaal niet hebben zoals bij mij het geval was, maak gewoon een nieuwe ProfileData.ini aan met Notepad en zet die ene regel erin; PPK = 9999999999999999
je kunt ook gewoon beide campaigns uitspelen, dan unlocked hij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
luppien schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:45:
orgineel ja,

heb pentium 4 3.4 ghz ht
1024 mb ram
Geforce 6800 GT 256 mb.

Heb et ook in de demo maar dan veel minder is mischien ook handig om er bij te melden.|
mijn specs lijken mij toch goed genoeg?
vreemd. Heb je misschien niet iets draaien op de achtergrond waar CnC niet zo vrolijk van wordt. Probeer alles uit te zetten en probeer dan nog eens. Kan je dat wellicht ook uitsluiten, aangezien dit gister de oplossing was voor een andere game bij iemand anders. Je weet het nooit :)
Probeer ook eens de laatste drivers te installeren (XP of Vista?)
Of Patch 1.2 of 1.3 downloaden/installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

Vanaaf heb ik mssn weer tijd om te spelen. Hoop dat die 1.03 patch me lobby issues oplost. Was zo irritant dat connectie werd verbroken terwijl die niks deed :(

Voor de rest heb ik de replays helemaal ontdekt. Sinds ik wat kopieer gedrag op betere tegenstanders doe heb ik al wat potjes gewonnen :P Nog een beetje tweaken aan mijn €€ bevoorrading, maar begint te komen 8)

O en ben helemaal fan van zone troopers. Who needs mammoths :P

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Nou, inloggen is er bij mij volgens mij nog steeds niet bij...
www.commandandconquer.com ligt er ook nog steeds uit...
lijkt wel of er echt een serieus probleem is daar? normaal als de servers crashen of weet ik veel wat, kunnen ze die toch opnieuw opstarten, ik vind het vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat ik raar vind is dat ik niet kan hosten met Tiberium Wars. ik krijg alleen maar timeouts. ik heb de router al op DMZ mode staan. maar nog steeds krijgen mensen timeouts.. en kunnen niet joinen (ik speel over hamachi) wat zou ik fout doen? Windows firewall is ook al uit ik heb een Sitecom WL114v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien

luppien

Tijgertje84 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:06:
[...]

vreemd. Heb je misschien niet iets draaien op de achtergrond waar CnC niet zo vrolijk van wordt. Probeer alles uit te zetten en probeer dan nog eens. Kan je dat wellicht ook uitsluiten, aangezien dit gister de oplossing was voor een andere game bij iemand anders. Je weet het nooit :)
Probeer ook eens de laatste drivers te installeren (XP of Vista?)
Of Patch 1.2 of 1.3 downloaden/installeren
ik zal je suggesties eens proberen :), Ik gebruik trouwens xp en heb em patched aangezien ik dacht dat dat ook wel een oplossing kon zijn. Zal maar eens men video drivers updaten en dan weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

dr snuggles schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:13:
[...]

Gewoon -5% en je hebt volgens mij al geen superweapons meer. Bovendien: Als je superweapons nodig hebt doe je iets fout en ga je te langzaam.
Maar -5% daar kom jij achter. Zelfs bij -65%, dan gebruikt de computer nog steeds een superweapon. En de moeillijkheidsgraad is normaal. Superweapons heb ik niet nodig en dat is ook geen reet aan. Een keertje inbunker in je basis is ook wel leuk. En dan de aanvallen afslaan. Maar als de computer een superweapon bouwt/gebruikt, gaat dat niet zo makkelijk.

Een optie aan/uit zou wel makkelijk zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Splinter Cell op 03-04-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Splinter Cell schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:54:
[...]

Ik heb het wel over de skirmishmode he. Maar -5% daar kom jij achter. Zelfs bij -65%, dan gebruikt de computer nog steeds een superweapon. Superweapons heb ik niet nodig en dat is ook geen reet aan, in skirmish. Een keertje inbunker in je basis is ook wel leuk. En dan de aanvallen afslaan. Maar als de computer een superweapon bouwt/gebruikt, gaat dat niet zo makkelijk.

Een optie aan/uit zou wel makkelijk zijn.
Nou dat hangt er erg vanaf hoor...
ik heb gister m'n enemy (Hard) met Superweapon moeten verslaan toen ik Scrin vs Scrin speelde...
ik heb normaal niet veel moeite met Hard, maar nu deed ik er 3 kwartier over...
ik had echt 10tallen carriers maar steeds als ik aanviel had ie zelf ook carriers + super veel AA opgesteld dus dat schoot gewoon niet op....toen ik eenmaal zijn Rift Generator 4 x had uitgeschakeld en er maar zelf 1tje bouwde, die gooide, toen was het afgelopen met hem binnen 3 minuten....
maar toch vind ik Superweapon vervelend en lame...ik werd gister nog afgeknald door een Brutal op zo'n grote map....ik had het al erg zwaar, toen kwam de atoombom, nou toen kon ik het echt shaken hoor...hele base zowat weggeblazen
ik had trouwens eergister ofzo in een online game een of andere naab die probeerde de verbinding zo erg op te f*cken nadat ie geownd werd dat ik zou leaven, maar daar trap ik niet in :)
eigenwijs als ik was, bleef ik gewoon lekker in-game...na een tijdje kreeg ik een of ander menu over abusing/disconnecting players of iets dergelijks...daar kon ik een vinkje zetten, toen werd hij eruit gekegeld lol :+ das dan wel weer handig

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-09 15:31
Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:36:
lijkt wel of er echt een serieus probleem is daar? normaal als de servers crashen of weet ik veel wat, kunnen ze die toch opnieuw opstarten, ik vind het vreemd
Ik denk toch dat het aan jou ligt aangezien ik hier en thuis geen problemen heb om op de site te komen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:36:
EA verricht op dinsdag altijd werkzaamheden. Bij BF2 was dinsdag ook altijd een moeilijke dag om online te spelen.
C&c.com doet het bij mij wel, ik kan echter ook niet inloggen om online te spelen met C&C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
M1lamb3r schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:23:
[...]

Ik denk toch dat het aan jou ligt aangezien ik hier en thuis geen problemen heb om op de site te komen.
Uhm , nou ik zit nu toch op m'n stageplek...en daar doet het internet het gewoon perfect voor de rest...
en thuis kom ik ook niet op www.commandandconquer.com
forums van EA doen het dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:26
@luppien: Voor mij lostte de laatste patch mijn probleem op mbt het starten van het spel en het blijven spelen. Draai trouwens wel Vista (64pitter) dus helemaal gelijk is het niet, met een 6800XT.

Geluid doet nu alleen beetje schokken en ik vind het nu ook weer niet zo vet vloeiend spelen op 1024x768 en alles op high. Misschien dat een driver updatje hier nog iets aan kan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
TheRebell schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:40:
@luppien: Voor mij lostte de laatste patch mijn probleem op mbt het starten van het spel en het blijven spelen. Draai trouwens wel Vista (64pitter) dus helemaal gelijk is het niet, met een 6800XT.

Geluid doet nu alleen beetje schokken en ik vind het nu ook weer niet zo vet vloeiend spelen op 1024x768 en alles op high. Misschien dat een driver updatje hier nog iets aan kan doen :?
Nou, ik heb een 6800 GS en zowat alles op Medium + AA 2x + 1280x1024...
dus zo vreemdd is dat niet...
ik heb nu wel bijna constant 25/30 fps....als ik wat dingetjes hoger zet, wordt het te zwaar bij veel units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:10:
[...]

En dan staat dit in je sig:
Amd Athlon x2 3800+ | Asus M2N-E Sli | 2048mb pc5300 | XFX 7900GT |
160gig WD S-Ata2 | 200gig WD Ata | XFi-Extremegamer | Logitech g5

Uhm ik weet niet of dat nog je oude computer is dan? Deze specs zijn natuurlijk perfect namelijk _/-\o_
Dat is mijn nieuwe pc idd :P, ik wacht nog op mijn cpu :(
Oude pc wordt je niet vrolijk van: sempron3400+. 1gig pc3200, 6800le 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brupje
  • Laatst online: 04-09 20:21

Brupje

3D nerd

Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:42:
[...]

Nou, ik heb een 6800 GS en zowat alles op Medium + AA 2x + 1280x1024...
dus zo vreemdd is dat niet...
ik heb nu wel bijna constant 25/30 fps....als ik wat dingetjes hoger zet, wordt het te zwaar bij veel units
Heb je bij andere spellen geen last? Misschien dat je pc voeding niet best is?

Zie ook 123-3D voor 3D-printer stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:46:
[...]

je kunt ook gewoon beide campaigns uitspelen, dan unlocked hij ook.
vreemd, ik had beide voltooid en kreeg toch die campaign niet te zien..
Na die file aangemaakt te hebben wel..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Brupje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:07:
[...]

Heb je bij andere spellen geen last? Misschien dat je pc voeding niet best is?
Mwah...Enermax Liberty 400 Watt....moet volstaan toch dacht ik? :9
C&C3 is gewoon grafisch erg zwaar hoor...maargoed een 8800 ofzo komt toch nog wel binnen paar maandjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:12:
[...]
vreemd, ik had beide voltooid en kreeg toch die campaign niet te zien..
Na die file aangemaakt te hebben wel..
Het kan zijn dat je hij pas zichtbaar wordt nadat je op de knop Campaign zelf drukt(dus niet op het uitschuifmenu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:20:
[...]

C&C3 is gewoon grafisch erg zwaar hoor...maargoed een 8800 ofzo komt toch nog wel binnen paar maandjes :P
Zo zwaar nou ook weer niet, ik kon de demo prima spelen met mijn P4 1.8ghz, 512mb RAM en een Radeon X700 ;)

(jaja, met vrijwel alles op low, dat dan weer wel)

Als het goed is ligt de full thuis op de deurmat, ben benieuwd of die nog beter loopt zodat ik misschien sommige graphics op medium kan zetten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
M1lamb3r schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:23:
[...]
toch raar want ik kan er vanuit thuis en vanuit mn werk ook niet naartoe
inloggen lukte gisteravond ook niet, met de nieuwe patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lange tijd Company of Heroes gespeeld, daar ging het vooral om de micro van je units, zit in deze game ook maar iets van micro?, lijkt me niet als ik naar de screenshots kijk.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:05:
Weet iemand waar je de game goedkoop kan krijgen/ Kan ik hem goed spelen met mijn systeem?
www.budgetgaming.nl / startpost

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 14:56
Bestel hem via het internet, dat is meestal het goedkoopst. ;)

This message was deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:27

Polycom

Poes van goud

Die scrin vind ik onzinnig dat ze die in het spel hebben gedaan. Ik had liever wat extra units/building voor de gdi/nod gehad dan zo'n nietszeggend alien ras, het doet me echt helemaal niets en ik vind dat het er absoluut niet in hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

PuDy schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:43:
Die scrin vind ik onzinnig dat ze die in het spel hebben gedaan. Ik had liever wat extra units/building voor de gdi/nod gehad dan zo'n nietszeggend alien ras, het doet me echt helemaal niets en ik vind dat het er absoluut niet in hoort.
Tja, de Scrin zijn er feitelijk wel al bij sinds het begin van de C&C-reeks, alleen tamelijk onzchtbaar in C&C. In Tiberian Sun waren ze 'duidelijk' aanwezig (Bescherm het Scrin-schip!!!) en nu doen ze écht mee. Het werd eens tijd vond ik 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Pffffff, berichtje van CD-Wow:
Hello

Thank you for placing your order with us here at CD WOW!

We are writing to you regarding your order for:Command & Conquer 3: Tiberium Wars (DVD-ROM) Windows

The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 10/04/2007

As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming dispatch.

From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.

Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.

We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.

We hope you will accept our apologies for any inconvenience that this delay has caused.

Thank you for shopping with CD-WOW!

Kind regards

CD WOW! Customer Service
Ze maken vrienden! :(

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09-09 10:47
goudvisblub schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:52:

[...]

Juist helemaal mee eens, dammit nog tot zeker twee weken wachten dus :(
Ik ga maar es vragen om mij order te cancelen denk ik, en em ergens anders proberen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorefice schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:52:
[...]

Tja, de Scrin zijn er feitelijk wel al bij sinds het begin van de C&C-reeks, alleen tamelijk onzchtbaar in C&C. In Tiberian Sun waren ze 'duidelijk' aanwezig (Bescherm het Scrin-schip!!!) en nu doen ze écht mee. Het werd eens tijd vond ik 8) .
Nou, zoals het verhaal nu is heeft de Scrin weinig te maken met de alien technology uit TS en FS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:56:
[...]

Ik ga maar es vragen om mij order te cancelen denk ik, en em ergens anders proberen te krijgen
wow, ik had bijna net besteld een minuut geleden, oof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
[...]
en daarom bestel ik dus altijd gewoon bij bol.
Cd-wow kan wel goedkoper zijn, dan weet je nu ook waarom dat is: support (daarmee bedoel ik ook echt ervoor zorgen dat het er op tijd is en geen loze beloftes)
dozenschuiven kan iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:42
ik had em ook bij cdwow besteld. maar heb mn order geannuleerd en mn geld teruggestort gekregen.
heb em nu voor 44 euro bij de mediamarkt gehaald, weliswaar niet de kane edition maar dat boeit verder niet!

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 09-09 10:47
De Gesnaakte schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:03:
[...]

en daarom bestel ik dus altijd gewoon bij bol.
Cd-wow kan wel goedkoper zijn, dan weet je nu ook waarom dat is: support (daarmee bedoel ik ook echt ervoor zorgen dat het er op tijd is en geen loze beloftes)
dozenschuiven kan iedereen!
Ik kende de zaak verder niet, maar dit is tevens de laatste keer dat ik er iets besteld heb! Dat weet ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11-09 18:40

On_E

Housemusic

[...]

Bol.com, voor 21:00uur besteld, volgende dag in huis.

(49.99)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Pittie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:09:
[...]
Ik kende de zaak verder niet, maar dit is tevens de laatste keer dat ik er iets besteld heb! Dat weet ik wel.
ik verder ook niet hoor :)
ik had alleen eerder in het topic begrepen dat het er iets goedkoper is als normaal.
Wat ik wel ken is nederlandse winkels en websites waar je toch iets meer garantie hebt dat het klopt wat ze schrijven/zeggen, vandaar dus.

wel klote voor je in ieder geval! maar ik denk dat als je naar een stad in de buurt van je rijdt er echt nog wel ergens een standard of misschien zelfs wel een kane edition ligt, doe es gek, kijk eens bij bart smit of zo 8)7 , wie weet, V&D wil ook nog wel eens games verkopen en de free record shop zal em ook ondertussen wel hebben (denk ik)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:18
De mensen die problemen hebben met de levering via CD-Wow.nl is dit alleen voor de "Kane-Edition"? Wilde namelijk de normale daar bestellen, maar als die inderdaad ook zolang vertraagd is ga ik hem voor die 10 euro extra wel elders halen.

Jammer genoeg zie ik verschillende verhalen over de Scrin, voor mij persoonlijk was het ook niet echt nodig geweest als ik eerlijk ben. Maar ga eerst ook eigenhandig de full version spelen, kijken of ze echt storend aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Laatst online: 22:43
[...]

Mijn Kane Edition is vandaag verstuurd door cd-wow, dus ze zullen wel een kleine zending hebben binnen gekregen. Maja nu nog een paar dagen wachten....

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ik heb hem bij de music shop gehaald.. in woerden was in de actie op dag van de release.. 39,99 euries ;) en een plezier.. vind het niet erg dat Scrin erin zit.. en dat ze overpowered zijn vind ik eigenlijk ook wel goed.. de reden hiervoor is gewoon omdat het aliens zijn.. en dat aliens gewoon veel verder ontwikkeld kan zijn dan een menselijk ras. Zoals hier al eerder gerefereerd werd naar het alien ship in TS.. Ik vind ze thuishoren in de C&C reeks.. en zeker na al die mass tiberium spread zoals genoemd in Intro filmpje.. vind ik dat ze hier een prima plaatsje hebben kunnen kiezen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Hey, speel C&C3 nu al een tijdje en bevalt super. vind 'm erg mooi :)

Zit nu in een missie die heet "Croatia" , moet ik het eerst 3 minuten ofzo uithouden tot reinforcements komen, dat lukt op zich nog wel, en dan moet ik hulp gaan verlenen aan die troepen die dan komen omdat ze in 'n ambush liggen . Echter, ik krijg het niet voor elkaar om weer heelhuids bij de basis terug te komen. NOD gaat in *mijn* basis zitten potten omdat ze daar alle structures kapotmaken, en blijven daar doodleuk staan... *als* ik al over de brug kom, heb ik nooit genoeg units over om die basis leeg te trekken, ik krijg dus elke keer een pak slaag van hier tot croatia..

Iemand tips?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

SoulWar1 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:35:
[...]

Mijn Kane Edition is vandaag verstuurd door cd-wow, dus ze zullen wel een kleine zending hebben binnen gekregen. Maja nu nog een paar dagen wachten....
Ze hebben mijne dus ook verstuurt... ik heb alleen net een 2 uur geleden me bestelling geannuleerd, ik heb er namelijk al eentje gekocht bij de FRS.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18
[...]

Op cd-wow.com kan je de status van je order zien bij .nl werkt het iig bij mij niet. Ik heb die mail van de vertraging niet gehad en er staat dat die van mij verzonden is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Visgek24 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:46:

Zit nu in een missie die heet "Croatia" , moet ik het eerst 3 minuten ofzo uithouden tot reinforcements komen, dat lukt op zich nog wel, en dan moet ik hulp gaan verlenen aan die troepen die dan komen omdat ze in 'n ambush liggen . Echter, ik krijg het niet voor elkaar om weer heelhuids bij de basis terug te komen. NOD gaat in *mijn* basis zitten potten omdat ze daar alle structures kapotmaken, en blijven daar doodleuk staan... *als* ik al over de brug kom, heb ik nooit genoeg units over om die basis leeg te trekken, ik krijg dus elke keer een pak slaag van hier tot croatia..

Iemand tips?
spoiler:
Ben daar ook en speel op hard.
Ben alleen bijna bij dat punt om die turrets te mollen.
je moet ggewoon zorgen dat je units blijft produceren, zowel infantery als rockets (geen tanks)
blijven pompen en pompen als je huge leger hebt ga je met hun naar die turrets toe.
maar vergeet niet te blijven bouwen en bouwen zodat je basis in principe vol staat met units.
maar ook gebruik van de gebouwen net over de brug prop daar infantery in die alle enemys kunnen neermaaien die over de brug naar je basis willen gaan in de tijd dat jij die turrets wilt mollen..
mjah nu moet ik dit verhaal nog zelf uitvoeren :P have fun!

mjah die andere hieronder is ook goed zover wask nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:20:
[...]

he roel ook hier :P

iig command & conquer.com site werkt hier gewoon :) (~16:00) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Dutch2007 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:53:
[...]

he roel ook hier :P

iig command & conquer.com site werkt hier gewoon :) (~16:00) :P
he man michael :P
jaja @ stage he gaap...
maar de site www.commandandconquer.com doet het nu bij mij op stage wel weer, vanmorgen iig niet hoor..dus mag ik de hoop hebben dat de site (en dus de multiplayer) dadelijk thuis ook werken? :9
kom er zo wel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Visgek24 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:46:

Iemand tips?
spoiler:
Ik heb eerst de zuid- en de west-ingang van mijn basis beveiligd door meerdere rifle squads zich daar te laten ingraven in een bunker en het luchtafweergeschut daar aan gezet. Dan zou je vrijwel geen last meer moeten hebben met de troepen die over de bruggen komen, behalve dat je af en toe een nieuwe bunker moet graven of nieuwe troepen in een bunker moet stoppen. Daarnaast heb ik een aantal Pitbulls over de hele basis neergezet, deze rekenen af met alle vliegtuigen. Het noorden en het oosten van de basis laat je door een aantal Predator tanks bewaken. Laat ook een aantal APC's wat mijnen neerleggen rond de basis.

Je moet steeds door blijven gaan met het bouwen van Predator tanks, het repareren van gebouwen en het vervangen van vernietigde units. De reinforcements laat je rustig wachten tot je klaar bent om ze te redden. Als je genoeg Predator tanks hebt, dan moet je die naar het noordoosten van de kaart sturen. Hier zit een basis die steeds tanks en buggies op je basis af stuurt. Als je deze basis volledig vernietigd, wordt je basis niet meer aangevallen vanuit het noorden en het oosten. Dan moet je je tanks laten repareren en eventueel een paar extra tanks bouwen en dan kun je MCV met gemak met een legertje Predator tanks redden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:56:
[...]

he man michael :P
jaja @ stage he gaap...
maar de site www.commandandconquer.com doet het nu bij mij op stage wel weer, vanmorgen iig niet hoor..dus mag ik de hoop hebben dat de site (en dus de multiplayer) dadelijk thuis ook werken? :9
kom er zo wel achter
joa, nog 30minuutjes :P, gisteren?? met die 1.03 patch dan... kon ik ff online, ga ik online, doe ik quickmatch, wordt ik nog steeds van het online gebeuren afgekicked??? like wtf? dacht dat ze het met 1.03 zouden hebben opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
MetroidPrime schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:58:
[...]

spoiler:
Ik heb eerst de zuid- en de west-ingang van mijn basis beveiligd door meerdere rifle squads zich daar te laten ingraven in een bunker en het luchtafweergeschut daar aan gezet. Dan zou je vrijwel geen last meer moeten hebben met de troepen die over de bruggen komen, behalve dat je af en toe een nieuwe bunker moet graven of nieuwe troepen in een bunker moet stoppen. Daarnaast heb ik een aantal Pitbulls over de hele basis neergezet, deze rekenen af met alle vliegtuigen. Het noorden en het oosten van de basis laat je door een aantal Predator tanks bewaken. Laat ook een aantal APC's wat mijnen neerleggen rond de basis.

Je moet steeds door blijven gaan met het bouwen van Predator tanks, het repareren van gebouwen en het vervangen van vernietigde units. De reinforcements laat je rustig wachten tot je klaar bent om ze te redden. Als je genoeg Predator tanks hebt, dan moet je die naar het noordoosten van de kaart sturen. Hier zit een basis die steeds tanks en buggies op je basis af stuurt. Als je deze basis volledig vernietigd, wordt je basis niet meer aangevallen vanuit het noorden en het oosten. Dan moet je je tanks laten repareren en eventueel een paar extra tanks bouwen en dan kun je MCV met gemak met een legertje Predator tanks redden.
spoiler:
OF je sloopt niet die basis, maar sloopt z'n defences en neemt alles in met engineers :), 2e basis :) ^^, evt verkoop je de zooi voor money zodat je sneller wat tanks kan pompen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Ik kan niet eens inloggen als ik online wil gaan:
Krijg vrolijk de melding: Connection Failed.
Heb Kane Edition orgineel en gepatched naar 1.03.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
marcohenken schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:07:
Ik kan niet eens inloggen als ik online wil gaan:
Krijg vrolijk de melding: Connection Failed.
Heb Kane Edition orgineel en gepatched naar 1.03.
:(
hmmm, dan maar hopen dat ie ut strax wel doet, anders moet ik toch wat voor schhol *yuk* gaan doen ^^, mjah zag net wel dat wat mensen online games hadden gedaan, (niet naar de tijd gekeken, dus kan ook van gistere fzo zijn geweest...),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:06
demolition_man schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:49:
[...]

Op cd-wow.com kan je de status van je order zien bij .nl werkt het iig bij mij niet. Ik heb die mail van de vertraging niet gehad en er staat dat die van mij verzonden is. 8)
Bij mij staat hetzelfde. Alleen vreemd dat er nooit een mailtje gestuurd is over een update van de status, zoals in het eerste vertragingsmailtje wat ik wel kreeg te lezen was. Maar goed, ik wilde hem eigenlijk net gaan cancellen toen ik de berichten hierboven las, maar gelukkig is dat niet nodig (hopelijk blijft dat ook zo). Ik nog even de status bekijken, ik al bang nog steeds die paarse letters te zien, maar gelukkig waren ze mooi groen! :*)

Ondanks alle kritiek op C&c 3 denk ik dat ik er wel van zal genieten, zoals ik met elke C&c gedaan heb (zelfs Generals). TS bleef me toch het meeste bij, omdat ik daar vooral de uitbeelding van het verhaal erg mooi vond. Nu met de Scrin erbij zal het wel heel anders zijn, maar dat wil ik eerst zien voordat ik er een oordel over vel. ;)

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Dutch2007 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:03:
[...]

joa, nog 30minuutjes :P, gisteren?? met die 1.03 patch dan... kon ik ff online, ga ik online, doe ik quickmatch, wordt ik nog steeds van het online gebeuren afgekicked??? like wtf? dacht dat ze het met 1.03 zouden hebben opgelost?
Ja, ik was erachter gekomen dat m'n router sowieso alweer voor conflicten zorgt...zucht...dus heb 'm maar ff dr tussenuit getrokken...
Heb tot nu toe 11 potjes online gedaan...9 winst :*)
maar ik word echt pissig als het dadelijk NOG niet werkt :@
zelfs Battlefield2 werkt al 2 dagen niet bij mij...
Ook grappig is dat Sportmanship/Skill-rating...ik heb nu 1 ster bij skill en 2 sterren bij sportmanship...
die n00bs doen gewoon expres lage rating geven....terwijl ze gewoon verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

goudvisblub schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:52:

[...]

Wanneer had jij hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Sander1991 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:16:
[...]

Wanneer had jij hem besteld dan?
21 maart, en het is de gewone editie.

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:14:
[...]

Ja, ik was erachter gekomen dat m'n router sowieso alweer voor conflicten zorgt...zucht...dus heb 'm maar ff dr tussenuit getrokken...
Ook grappig is dat Sportmanship/Skill-rating...ik heb nu 1 ster bij skill en 2 sterren bij sportmanship...
die n00bs doen gewoon expres lage rating geven....terwijl ze gewoon verliezen :P
Hoe werkt het ranking system dan? Toch niet alleen zo he, beste is combinatie van ratio met aantal gespeelde games ofzo, denk ik.

Is er ook zoiets als drophacks in het spel dat je op een valse manier kan winnen (bv. internet kabel eruittrekken), had ik veel last van bij CoH, was bijna top 20, en dan verlies je allemaal op valse manier. :'(
Als ik voortaan een spel koop wil ik wel weten of dat ranking system wel goed in elkaar zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:14:
[...]

mijn oude LinkSys BEFSR41 uitproberen??? neem ik em donderdag meej, ken je kijken of ie dan wel goed is, had ook connection problems maar als ik mezelf in de DMZ gooide had ik zelfde problems... dus.... met BF2142 beta & demo geen problems gehad met die BEFSR41, tis dat ik draadloos wilde en nu een WRT54GC (compact :) ), heb...

skil: 2
sportmanship: 3 :P

ben zelf meer NOD mannetje iig, daar meeste mee gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:08

jefjef

learning by doing

Woodsy schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:31:
De mensen die problemen hebben met de levering via CD-Wow.nl is dit alleen voor de "Kane-Edition"? Wilde namelijk de normale daar bestellen, maar als die inderdaad ook zolang vertraagd is ga ik hem voor die 10 euro extra wel elders halen.

Jammer genoeg zie ik verschillende verhalen over de Scrin, voor mij persoonlijk was het ook niet echt nodig geweest als ik eerlijk ben. Maar ga eerst ook eigenhandig de full version spelen, kijken of ze echt storend aanwezig zijn.
besteld bij wow uk: en dit stond vandaag bij mijn order overzicht, dus nog 5 dagen wachten.
xxxxxxxx 21 Mar 2007 Game Windows: Command & Conquer 3: Tiberium Wars Kane Edition (DVD-ROM) 3 Apr 2007 Despatched

en dat voor 28 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe hebben jullie NOD Slovenia uitgespeeld?

Ik moet een vrachtauto met tiberium veilig naar het noorden brengen. Hier zit echter de vijhand, en ik kom er niet doorheen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jhead22 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:27:
Hoe hebben jullie NOD Slovenia uitgespeeld?

Ik moet een vrachtauto met tiberium veilig naar het noorden brengen. Hier zit echter de vijhand, en ik kom er niet doorheen....
Is dat die missie met aan het begin die commando?

Zo ja:
spoiler:
Gewoon Avatars blijven maken en je sloopt zo hun basis rechtsboven, linksboven en daarna die andere. Evt kan je hun Juggernaughts overnemen om het nog makkelijker te maken.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Dutch2007 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:23:
[...]

mijn oude LinkSys BEFSR41 uitproberen??? neem ik em donderdag meej, ken je kijken of ie dan wel goed is, had ook connection problems maar als ik mezelf in de DMZ gooide had ik zelfde problems... dus.... met BF2142 beta & demo geen problems gehad met die BEFSR41, tis dat ik draadloos wilde en nu een WRT54GC (compact :) ), heb...

skil: 2
sportmanship: 3 :P

ben zelf meer NOD mannetje iig, daar meeste mee gewonnen :P
Nee ik heb hier thuis 2 verschillende routers dus...
denk dat je gewoon de poorten open moet gooien, maar boeie trek de router er wel ff uit
ik kan nu trouwens weer inloggen....en dus hopelijk dalijk ff spelen 8) ik hoop dat ze wel ff online blijven tot 9 uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
het online gedeelte werkt ook weer bij mij eindelijk.

weet iemand hoe je de extra maps uit de kane editie in de gewone editie krijgt???

heb die tga files in apllication data al gekopieerd van iemadn met de kane versie maar mis de maps nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:36:
[...]

Is dat die missie met aan het begin die commando?

Zo ja:
Thx!!!

Ik ben er door heen!
Was erg lastig aangezien de tiberium al snel op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jhead22 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:32:
[...]

Thx!!!

Ik ben er door heen!
Was erg lastig aangezien de tiberium al snel op was.
Vond het wel meevallen :P Had gewoon aan elke kant van de basis 2 Obelisks neergezet, en toen alleen maar Avatars gebouwd :+ Dan is het super simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt ht ranking system?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogHarrie
  • Laatst online: 29-08 20:12
Ik heb een probleem, voor 1.03 kon ik gewoon lekker online spelen etc. Sinds ik 1.03 heb loopt het spel 'vast' (filmpje begint te schokken) als ik wil inloggen op het online gedeelte (campaign vrijspel etc. werkt allemaal).

Ik kan niet op de EA forums zoeken aangezien die bij mij heeeel traag of niet laden?! iemand die hier een oplossing voor heeft (heb het spel al opnieuw geïnstalleerd).

EDIT: zodra de video begint te schokken kan ik niet op 'stoppen' drukken, dan loopt alles vast (hoewel ik kan mijn muis bewegen) daarom gebruik ik Alt + Tab om terug te gaan naar windows (xp pro). Vervolgens krijg ik na enkele minuten 'Out of memory #2...' als ernstige error, als ik op ok druk kan ik gewoon weer in het spel en werkt alles tot dat ik weer op 'Aanmelden' druk.

[ Voor 29% gewijzigd door HertogHarrie op 03-04-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07
jorisw86 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:19:
het online gedeelte werkt ook weer bij mij eindelijk.

weet iemand hoe je de extra maps uit de kane editie in de gewone editie krijgt???

heb die tga files in apllication data al gekopieerd van iemadn met de kane versie maar mis de maps nog
In je Command & Conquer 3 installatiemap vind je een mapje Kane met daarin het bestand KaneMaps.big. Ik neem aan dat het kopieren daarvan voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
heb net een 2v2 gedaan...wel wat laggy....en een Win :)
hier replay:
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=117555
was meer 1v2 dan 2v2 maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:22:
hier replay:
- Waarom maak je je crane niet als eerste? Je kunt er veel sneller mee opbouwen, echter als je hem pas later maakt heeft ie al een stuk minder nut. Die tijd die je gelijk in het begin misloopt loop je toch zo weer in.

- Verkoop refineries. Per 2 harvesters moet je 1 refinery aanhouden. Dat scheelt je, zoals nu in jouw geval, al 2000 credits early game + dat je de squads die je krijgt door het verkopen kunt gebruiken als scouts.

- Waarom bouw ja AA defence in je base als je nog geen vliegtuigje gezien hebt? :P

Verder valt er niets over te zeggen, je was beter dan je twee tegenstanders samen (het had net zo goed een 2vs1 kunnen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:22:
hier replay:
Zeg maar gerust 1vs1, die rechtsonder(scorpion ofzo) stond geen kans, en die tactiek die je gebruikt is best lullig, je kan er alleen wat tegen doen als je airfield/zeflde tactiek gebruikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wmm schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:38:
[...]

- Waarom maak je je crane niet als eerste? Je kunt er veel sneller mee opbouwen, echter als je hem pas later maakt heeft ie al een stuk minder nut. Die tijd die je gelijk in het begin misloopt loop je toch zo weer in.

- Verkoop refineries. Per 2 harvesters moet je 1 refinery aanhouden. Dat scheelt je, zoals nu in jouw geval, al 2000 credits early game + dat je de squads die je krijgt door het verkopen kunt gebruiken als scouts.

- Waarom bouw ja AA defence in je base als je nog geen vliegtuigje gezien hebt? :P

Verder valt er niets over te zeggen, je was beter dan je twee tegenstanders samen (het had net zo goed een 2vs1 kunnen zijn).
Omdat het dan te laat is? als ze eenmaal met van die vliegdingen komen zijn me harvesters pleitte
en tja idd crane als eerste is beter....niet bij nagedacht, kwam er net al 8er toen me teammate dat ook deed...
maarja mijn tactiek werkt wel 9 van de 10 keer hoor...tank rush ownt gewoon :P
owja je krijgt toch maar 1000 $ terug per verkochte refinery? dusja...meestal vergeet ik ze te verkopen....maarja zal eraan denken volgende keren
Sander1991 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:56:
[...]

Zeg maar gerust 1vs1, die rechtsonder(scorpion ofzo) stond geen kans, en die tactiek die je gebruikt is best lullig, je kan er alleen wat tegen doen als je airfield/zeflde tactiek gebruikt :D
Mja moet ik die tactiek dan maar niet meer gebruiken?:P Iedereen wil toch winnen...ik vind tank rush anders wel vet om te doen....

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-04-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Thrills33ka schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:04:
[...]

Omdat het dan te laat is? als ze eenmaal met van die vliegdingen komen zijn me harvesters pleitte
en tja idd crane als eerste is beter....niet bij nagedacht, kwam er net al 8er toen me teammate dat ook deed...
maarja mijn tactiek werkt wel 9 van de 10 keer hoor...tank rush ownt gewoon :P
owja je krijgt toch maar 1000 $ terug per verkochte refinery? dusja...meestal vergeet ik ze te verkopen....maarja zal eraan denken volgende keren
Met die gedachte had je ook AA mee moeten nemen met je tanks. Als een van je tegenstanders air gemaakt had zou jouw basis toch pas als 2e komen. Je tanks zijn het meest bedreigende op dat moment. Bij jou zouden die geraped worden. Orca's moeten reloaden dus je had ze af kunnen knallen op het airfield maar toch. Mass Venoms met laser zouden veel damage kunnen doen bij jou.
[...]

Mja moet ik die tactiek dan maar niet meer gebruiken?:P Iedereen wil toch winnen...ik vind tank rush anders wel vet om te doen....
Atm is dit verreweg de meest efficiente strat ja. Hoewel Scrin nog vrij makkelijk van al die tanks zonder anti inf en anti air afkomt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wmm schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:33:
[...]

Met die gedachte had je ook AA mee moeten nemen met je tanks. Als een van je tegenstanders air gemaakt had zou jouw basis toch pas als 2e komen. Je tanks zijn het meest bedreigende op dat moment. Bij jou zouden die geraped worden. Orca's moeten reloaden dus je had ze af kunnen knallen op het airfield maar toch. Mass Venoms met laser zouden veel damage kunnen doen bij jou.

[...]

Atm is dit verreweg de meest efficiente strat ja. Hoewel Scrin nog vrij makkelijk van al die tanks zonder anti inf en anti air afkomt ;).
die vliegtuigjes van Scrin zijn annoying...die hebben al paar keer me harvesters gemold toen ik geen AA had....Stormriders ofzo...
hier nog een replay van een 1v1 @ demo map....wel lache die gast zat me steeds te irriteren met van die Stealth dingen :|
k d8 die gaat me inmaken....maar toch won ik nog hehhee
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=117632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ligt het aan mij of zijn er gewoon NOG meer disconnects, net 3x automatch, gaan ze laden, hangen ze bij ~40%, gaat ut nar 30 seconden bij ze weer verder, lagt ut in game, worden ze auto kicken, "win" ik, mjah niet fun... 3x al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeh, kan iemand mij a.u.b iets zeggen over het ranking system?, Aangezien ik lang met games doorga en toch wel een aardige speler wil worden is dat van groot belang voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:44:
Eeeh, kan iemand mij a.u.b iets zeggen over het ranking system?, Aangezien ik lang met games doorga en toch wel een aardige speler wil worden is dat van groot belang voor mij.
Als je games wint stijg je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:44:
[...]

Als je games wint stijg je.
Zit er niet zo'n soort formule achter? (BV. als je wint van iemand die bv. 5 ranks hoger dan jouw is krijg je 5 punten en als je daarvan verliest gaat er maar 2 punten vanaf ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
omfg, wat een doodgebloede game net....
1v1 beiden geen resources meer....toen bouwde hij Temple Of Nod....ik denk leave maar want dat wil ik niet aanzien :P
vind het maar suckage als er zo weinig resources zijn...dan kun je haast niks
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:49:
[...]

Zit er niet zo'n soort formule achter? (BV. als je wint van iemand die bv. 5 ranks hoger dan jouw is krijg je 5 punten en als je daarvan verliest gaat er maar 2 punten vanaf ofzo)
volgens mij niet...maar weet t nie zeker
had net ook gewonnen van een rank12 ofzo, maar ik steeg niet veel erdoor

[ Voor 46% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-04-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:34
ben al aardig op weg met de campaign, alle settings op max, lekkere korte laadtijden, maar nu krijg ik steeds een error als ik een savegame wil openen:
Out of memory
10 addresses:
(...blabla)
ik draai de laatste patch, iemand een oplossing?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.

Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt