[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-07 09:55
Nou ik moet zeggen dat het spel op hard niet echt een uitdaging was. In een weekendje GDI-campaign uitgespeeld. Het is echt wel heel makkelijk. Ik vond de cpu in de demo-skirmish beter (ja ook op hard). Vind dat ze in de missies veel te weinig aanvallen.
Verder vind ik het vreselijk irritant als je 6 mammoth tanks verplaatst dat er dan 5 gaan rijden en 1 blijft staan. Ik had zelfs in een level drie war factory's gebouwd met alledrie een waypoint op ongeveer dezeflde plaats halverwege de map. Flink mammoths laten spammen, blijven er gewoon op heel de waypoint route her en der mammoths staan 8)7
Hopen dat het online nog wat wordt dan, maar jullie klinken niet echt positief daarover tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gaat wel snel met die patches zeg ! Wanneer zal de 4e uit zijn :P

offtopic:
Pssst.. er word een competitie georganiseerd, zie mijn sig

[ Voor 40% gewijzigd door -Thunder- op 02-04-2007 10:40 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
*knip...

[ Voor 97% gewijzigd door Wmm op 02-04-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
Darkasantion schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:08:
Leuk spel, maargoed soms erg simpel idd!

Maar wat zouden zij nog eigenlijk gaan doen met de uitbreiding? :Y) Die komt er zeker zoals altijd bij C&C! Denk dat het dan weer NOD tegen GDI wordt, verdediging/aanvallen laatste tower en ander afmaken :P Maargoed vanavond weer verder spelen!
spoiler:
op het laatst van de campaign blijft er nog zo een scrin toren staan, dus misschien zijn ze volgende keer weer van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Rival24 schreef op maandag 02 april 2007 @ 02:01:
Soulflame: zit je nu te zeuren over het feit dat de ene unit een grotere range heeft dan de andere? C&C is redelijk arcade, je kunt je units niet helemaal volprogrammeren met allerlei gedragsregels.
Eigenlijk hoort dat punt een beetje bij het 'babysitten'. Zodra er zo'n devastator aankomt moet je gewoon naar je basis terug om het weer te regelen, anders is je basis in puin.
Misschien ben ik te lui in mircoen geworden door Supreme Commander, maar ik vind het niet zo fun dat ik telkens bezig ben om tegen mijn mannetjes te zeggen wat ik moet doen. Ze snappen toch zelf ook wel dat als ik 'hold ground' kies dat ze juist niet moeten verplaatsen als er een ander mannetje van mezelf langswil, en dat als er in de verte een devastator de basis onder vuur neemt, ze even naar voren lopen en dan weer terug gaan? Maar dat is niet zo, en een goede optie om dat te regelen heb ik ook nog niet gevonden.
Ik heb gewoon niet echt het gevoel in controle te zijn over mijn manschappen, meestal doen ze maar wat heb ik het idee, en dat is erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
lol...patch 1.03 is er zoals ik gisteravond al verwachtte...
ben benieuwd, maar ik heb weinig vertrouwen
EDIT: muehwhahahaa de ingame-updater blijft weer hangen |:( GG dit zegt toch al genoeg? misschien kunnen ze beter echt ff dat hele online gedoe afsluiten en een week lang eraan werken ofzo

[ Voor 47% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:50

flessuh

Set sail for fail!

Net de patch geinstalleerd, maar helaas hebben ze de audio-sync problemen nog niet aangepakt :/

Bij mij slaan de filmpjes nu helemaal vast, ik moet uit het spel alt-tabben, taakbeheer opstarten en proces prioriteit terug op "normaal" zetten (springt naar "hoger dan normaal" 8)7 ) en weer terug alt-tabben.

voor en na de alt-tab loopt mijn audio niet gelijk, maar heeft iemand een oplossing tegen het freezen?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Banzaibunny schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:57:
Net de patch geinstalleerd, maar helaas hebben ze de audio-sync problemen nog niet aangepakt :/

Bij mij slaan de filmpjes nu helemaal vast, ik moet uit het spel alt-tabben, taakbeheer opstarten en proces prioriteit terug op "normaal" zetten (springt naar "hoger dan normaal" 8)7 ) en weer terug alt-tabben.

voor en na de alt-tab loopt mijn audio niet gelijk, maar heeft iemand een oplossing tegen het freezen?
Heb je hier al gekeken:
http://forums.ea.com/mboa...&tstart=0&threadID=200835
of hier:
http://forums.ea.com/mboa....jspa?sls=2&categoryID=34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
Anoniem: 109661 schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:18:
Hallo dames en heren,

ik heb een vraagje, ik zit in de ena laaste missie van de NOD waar ik 4 kampen moet overnemen 2 van de GDI en 2 aliens. Alleen tegen de tijd dat ik net de eerste zuid west heb overgenomen hebben de aliens al de gdi in het noord westen vermoord en soms hebben de gdi ook al de aliens vermoord als ik te lang wacht.

Ik heb deze missie al 7 keer gedaan en elke keer verslaat de ene cpu de ander voordat ik maar troepen kan sturen om ze te redden. Hoe sneller ik werk hoe sneller hun lijken te werken. :S

heeft iemand tips om deze missie te halen.
GDI valt je int begin niet aan :), wat engineers bouwen, eerst onderin capturen, dan naar boven, met wat tanks en klaar :) vindt NOD dan ook makkelijker dan GDI, ook online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 114186 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:38:
[...]

Misschien ben ik te lui in mircoen geworden door Supreme Commander, maar ik vind het niet zo fun dat ik telkens bezig ben om tegen mijn mannetjes te zeggen wat ik moet doen.
Ik denk dat je supcom dan verkeerd gespeelt heb want met micro bereik je juist heel veel erin. Het idd meer macro maar als je het microen eenmaal doorkrijgt ben je zeer dodelijk.

bv een scout met een speciale move waypoint over ene base laten vliegen om aa af te leiden en dan met je bombers zijn power uit schakelen.

en siege bots vs siege bots = micro war

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79815

Rival24 schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:51:
[...]
Hier heb je een 2vs2 replay in ieder geval :P. Ik heb m zelf nog niet terug gekeken en het is misschien wel een beetje tankspam maar ik zat flink te zweten tijdens het spelen :P.
Ik vind dat je daar super veel geluk hebt gehad, want als je dat niet had gehad was je denk ik allang als eerste af geweest, je hebt nergens verdediging staan, als de vijand meteen van de zijkant in het begin had aangevallen had je af verloren ;)

daarbij op het laatste toen al die venom kwamen, heb je wederom geluk gehad dat hij niet al je gebouwen meteen heeft vernielt. ;)

Het zal iig niet mijn strategie zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 79815 op 02-04-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
voor wie de patch nog moet hebben: ftp://159.153.229.107/pub/eapacific/cnc3

ik heb de 1.3 erop staan maar kan nog steeds niet online als ik op login klik zegt die na 15 sec ofsow connection faild nog meer mensen last van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42
jorisw86 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:20:
voor wie de patch nog moet hebben: ftp://159.153.229.107/pub/eapacific/cnc3

ik heb de 1.3 erop staan maar kan nog steeds niet online als ik op login klik zegt die na 15 sec ofsow connection faild nog meer mensen last van???
Ik had dit bij netwerkgames ook, het uitschakelen van alle behalve de gebruikte verbindingen loste dit probleem op.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik zal even een replay van mijn laatste 1v1 ranked game met GDI posten...
die ik overigens won, na een klein beetje een comeback...wel leuk gevecht, met enkele foutjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200597

Het is al een paar gezegd volgens mij maar:

Wat is C&C toch simpel geworden!!!!!

Totale GDI campaign in 4 uurtjes uitgespeeld !? Dat kan toch niet de bedoeling zijn??

Toegegeven, ik heb Supreme Commander gespeeld de afgelopen tijd en daar leer je pas echt wat een commander zijn inhoud.

Als je een Supreme Commander veteraan bent is C&C opeens een eitje :)

Ik ben ook van mening dat Supreme Commander een beter spel is als C&C, ondanks de leuke cutscenes bij C&C.

Wil je weten hoe je elke missie in een wuppie uitspeelt?
spoiler:
Bouw gewoon 6 mammoth tanks met railgun upgrade en rag gewoon de hele basis aan gorte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 200597 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:30:

Totale GDI campaign in 4 uurtjes uitgespeeld !? Dat kan toch niet de bedoeling zijn??

Toegegeven, ik heb Supreme Commander gespeeld de afgelopen tijd en daar leer je pas echt wat een commander zijn inhoud.

Ik ben ook van mening dat Supreme Commander een beter spel is als C&C, ondanks de leuke cutscenes bij C&C.

spoiler:
Bouw gewoon 6 mammoth tanks met railgun upgrade en rag gewoon de hele basis aan gorte :)
Boeie, mij gaat het tenslotte toch allemaal om online
KLOTEZOOI, WAAR STAAT DIE DEMO |:(
ah leuk met een nieuwe patch kun je de verouderde demo's al niet meer bekijken 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
spoiler:
Agreed vond ik ook al zo simpel voor woorden. Die upgrade is vet overpowerd |:(

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-07 06:47

spoiler:
Als NOD en Scrin heb je die niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
uhuuhhhhh loool
ik kan niet eens inloggen...nou werkelijk ik geef het nog 5 minuten en ik ga battlefielden, dit moet maar eens afgelopen zijn
ze liggen er weer compleet uit whaha, zelfs hun forum en www.commandandconquer.com

[ Voor 22% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
Thrills33ka schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:38:
[...]

Boeie, mij gaat het tenslotte toch allemaal om online
KLOTEZOOI, WAAR STAAT DIE DEMO |:(
ah leuk met een nieuwe patch kun je de verouderde demo's al niet meer bekijken 8)7
Dat kan wel. Je moet gewoon het replay bestand openen ipv eerst het spel starten en vanuit het spel starten, dan weigert ie idd. Dus kom maar op met die replay ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wmm schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:51:
[...]

Dat kan wel. Je moet gewoon het replay bestand openen ipv eerst het spel starten en vanuit het spel starten, dan weigert ie idd. Dus kom maar op met die replay ;).
Ja, waar kan ik de locatie vinden waar ie staat dan? ik zie hem zo niet bij de C&C3 map
Kun jij btw wel inloggen nu? ik geloof dat EA weer gecrashed is ofzo :+
heb ik daarvoor nou ene dag gespijbeld, wat een teleurstelling
edit: heb m al gevonden volgens mij....ff uploaden

[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=116489
heb ff geen betere plek om te uploaden, weet iemand een relaxte upload plaats voor demo's ?
ik ben dus de GDI iig

[ Voor 53% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53628

Dank je. Ik blijf het jammer vinden dat ze het verhaal zo platgeslagen hebben. Er is niets mysterieus meer aan.
Het was interessanter geweest als de Nod juist met de aliens zou gaan samen werken (ontcijfering van de Tacitus stelde ze in staat contact te leggen bijv). Na elke nederlaag die nod heeft geleden zou dat prima passen. Daarnaast zouden ze het concept met de tiberium experimenten verder hebben kunnen uitwerken. Drie partijen is ook niet echt C&C...

Ik weet in iedergeval dat ik deze nog voorlopig kan laten liggen. Zeker nu ik lees dat de patch meer problemen schept dan oplost (ook aan de server kant). Ze hebben niets geleerd van betafield2 en andere.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 53628 op 02-04-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Aan de verhaal lijn ruik je ook meteen een mogelijk vervolg/uitbreiding.

Wat ik wel hoop want scrin verhaal was echt te kort

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:50

flessuh

Set sail for fail!

ja, als je de bovenste bekijkt staat juist dat je het proces op "above normal" moet zetten....zo is het probleem dus begonnen :P

maar toch bedankt :)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
Maverick schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:24:
[...]

Ik had dit bij netwerkgames ook, het uitschakelen van alle behalve de gebruikte verbindingen loste dit probleem op.
ik heb alle verbindinge uit op 1tje naar maar kan gewoon niet online nog meer mensen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 09:38

TRG

Technotium99-m

Hier maar eens even een reactie van iemand die gewoon blij kan zijn dat er een nieuwe C&C is, ipv van alle problemen aan EA te koppelen.

Ik speel C&C sinds v1.0 (zelfs lan) en ben er al sinds die dag zeer verslaafd aan (eigenlijk al sinds dune 2). Vooral het multiplayer gedeelte heb ik altijd, en nog steeds, supervet gevonden.

Iedere versie zijn er voor en tegenstanders, spelers en klagers. Altijd hetzelfde verhaal. Zelf probeer ik niet teveel te klagen. Het spel speelt gewoon wel of niet lekker. Klaar. Campaigns doe ik al lang niet meer (ondertussen wat ouder en 'verziekt' door online play) en skirmish / LAN games zijn eigelijk het enigste wat voor mij nog telt.

Mijn bevindingen:
- Na wat gekut met een eigen VPN het LAN gedeelte vervolgens aan de praat gekregen met Hamachi. Gister met 4 man een paar keer 4 BRUTALS aangepakt. De laatste keer is het eindelijk gelukt, en het belangrijkste: Geen ingame vastlopers (aaaaaaargh de beruchte generals-trauma's komen alweer terug). In de lobby ligt het spel idd bij sommige mensen te kutten, sommige mensen kunnen ook maar beter niet het spel hosten ivm vreemde onstabiliteit, maar uiteindelijk werkt het dus wel gewoon zogauw het spel draait. Het gaat weer eens tergend traag lopen als je op je max van productiviteit bent met 4 man (en de 4 BRUTALS ook), maargoed, dat is altijd zo geweest met zoveel units, en eigenlijk kan ik die traagheid wel gebruiken omdat bij 4 BRUTALS elke stap belangrijk is. Verder nix over te klagen dus. Vrijwel alle multiplay spellen die ik speel met zoveel units etc. hebben last van de genoemde problemen. Die een wat meer als de ander. Waar het uiteindelijk om gaat is dat je het spel uit kan spelen als het eenmaal begonnen is, en dat lijkt wel te werken!
- De Graphics zijn top! Toevallig ben ik sinds enkele weken in het bezit van een X1950XTX 512MB, en die doet samen met mijn single core s754 3700+ en 1GB ram een goede zaak. Het gaat een beetje langzamer lopen met AntiAliasing vol open, maar verder draait het prima. De licht/wolk/flits effecten zijn er zeer zeker zeker op vooruit gegaan, en de licht-door-de-wolk effecten op de map ROCKTAGON zijn meesterlijk. Een waar spektakel, en zo moet het.
- Ik had gehoopt dat de maps nieuwe elementen zouden krijgen (groter, andere effecten, beter hoogten etc), maar dit is nagenoeg identiek aan generals
- Het geluid/audio is zoals altijd top, de sfeer is weer prima!
- Veel mensen klagen over de SCRIN, en ik ze doen maar. Ondertussen wordt ik lekker handig ermee en maak ik ze allemaal af. De SCRIN hebben een paar hele vette wapens en interessante rush-tactieken. Ze zijn echter ook zeer kwetsbaar, wat ervoor zorgt dat het toch redelijk gebalanceerd aanvoelt. Ze zijn mooi gemaakt naar mijn mening en maken het spel alleen maar interessanter. Bevalt het je niet? Speel er dan niet mee, want dat is zeker niet verplicht.
- NOD en GDI zijn back in tha house :)
- Het promoveren ruleert nog steeds (al sinds RA2 ofzo?), en het blijkt maar weer dat je met 3dubbel gepromoveerde units werkelijke monster creeerd die zichzelf healen en aan een stuk door blijven schieten. Ik las ergens dat C&C arcade is, en dat is het, maar dit spelelement maakt het zo dat je in multiplayer toch wel heel tactisch te werk moet gaan wil je je gepromoveerde unites behouden en verder laten promoveren.
- Repair is nog steeds een zeer belangrijk spelelement, en dat moet zo blijven. Mensen die goed en veel repairen hebben uiteindelijk een veel sterker leger.
- CTR-Z ruleert!
- De nieuwe AI instellingen ruleren ook!

Zo, veel te vertellen dus. Ik ben benieuwd of 8 spelers in een LAN ook gaat lukken, dat ging met generals namelijk altijd mis als het spel eenmaal op gang was.

Mijn slotconclusie is gewoon:

Je start het spel op, het voelt als vanouds, je weet wat je moet doen en je vergeet snel de tijd. Daar draait het toch om?

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
AMEN !

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 16:12
TRG schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:23:
Ik las ergens dat C&C arcade is, en dat is het, maar dit spelelement maakt het zo dat je in multiplayer toch wel heel tactisch te werk moet gaan wil je je gepromoveerde unites behouden en verder laten promoveren.
Mja, dat noemen we dus 'micro' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net een leuke 'skirmish' battle gehad moet ik zeggen :)

Was in de map 'Deadly Sertao', ik speelde met GDI en tegenstander was NOD!
Gewoon 0% handicap met tegenstander op 'medium balanced' wat voor mij echt sterk is..

Nu zullen de meeste wel komen met 'pff pussy blabla ik speel Brutal' nou doe dat lekker |:(

Eerst werd ik helemaal ingemaakt door de NOD, m'n Tiberium-veld was op, dus moest uitwijken
naar de andere kant van de map om daar Tiberium vandaan te halen.. NOD kwam met allerlei vliegtuigen aan die mijnen dropten en raketten afschoten op al m'n gebouwen en shit!
Heb zelfs een aantal gebouwen moeten verkopen om toch nog wat geld binnen te krijgen om tanks te kunnen bouwen en onzin. Later met een stuk of 10 tanks (waaronder 4 Mammoths) vanaf de andere kant hun basis ingedoken en ze uiteindelijk toch verslagen nadat ik bijna dood was...

Ik wil de replay best posten, maar als ik kijk bij:
C:\Users\CLB\Documents\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Herhalingen
dan staan daar 2 bestanden: eentje van 12kb en eentje van 6kb..
Kan me niet voorstellen dat die van 12kb de hele reply is of zit ik dan fout? Dan post ik 'm hier even!

EDIT: http://rapidshare.com/fil..._comeback.CNC3Replay.html
(sorry dattie op rapidshare staat, maar ik heb zelf geen webspace en onzin)

Kun je btw die 'replays' ook doorspoelen enzo? Heb geen zin om anderhalf uur naar 'n replay te kijken!

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 02-04-2007 13:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
wat is er in godsnaam aan de hand daar bij EA?
ik kan verdomme helemaal niks meer, zelfs battlefield2 nie meer...dat heb ik bij BF2 in 1.5 jaar nauwelijks gezien en nu met C&C 3 liggen alle spellen er opeens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 17:16
Nog meer mensen hier waarbij tijdens het spelen zomaar al het geluid weg valt?
Ben je net lekker bezig is plotseling het geluid weg. Het gebeurt random, na een tijdje spelen of snel na het starten van een nieuwe game.

Heb patch 1.2 draaien.
Gebruik als geluidskaart de nForce2 soundstorm van m'n asus A7N8X deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Thrills33ka schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:46:
wat is er in godsnaam aan de hand daar bij EA?
ik kan verdomme helemaal niks meer, zelfs battlefield2 nie meer...dat heb ik bij BF2 in 1.5 jaar nauwelijks gezien en nu met C&C 3 liggen alle spellen er opeens uit?
ben benieuwd wat er straks van terug te vinden is wat dit probleem veroorzaakt heef. Vast wel op een van de EA sites. :)
Wij eisen een verklaring! toch :P?

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
TRG schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:23:
Hier maar eens even een reactie van iemand die gewoon blij kan zijn dat er een nieuwe C&C is, ipv van alle problemen aan EA te koppelen.

Ik speel C&C sinds v1.0 (zelfs lan) en ben er al sinds die dag zeer verslaafd aan (eigenlijk al sinds dune 2). Vooral het multiplayer gedeelte heb ik altijd, en nog steeds, supervet gevonden.

Iedere versie zijn er voor en tegenstanders, spelers en klagers. Altijd hetzelfde verhaal. Zelf probeer ik niet teveel te klagen. Het spel speelt gewoon wel of niet lekker. Klaar. Campaigns doe ik al lang niet meer (ondertussen wat ouder en 'verziekt' door online play) en skirmish / LAN games zijn eigelijk het enigste wat voor mij nog telt.

Mijn bevindingen:zoveel units, en eigenlijk kan ik die traagheid wel gebruiken omdat bij 4 BRUTALS elke stap belangrijk is. Verder nix over te klagen dus. Vrijwel alle multiplay spellen die ik speel met zoveel units etc. hebben last van de genoemde problemen. Die een wat meer als de ander. Waar het
- Na wat gekut met een eigen VPN het LAN gedeelte vervolgens aan de praat gekregen met Hamachi. Gister met 4 man een paar keer 4 BRUTALS aangepakt. De laatste keer is het eindelijk gelukt, en het belangrijkste: Geen ingame vastlopers (aaaaaaargh de beruchte generals-trauma's komen alweer terug). In de lobby ligt het spel idd bij sommige mensen te kutten, sommige mensen kunnen ook maar beter niet het spel hosten ivm vreemde onstabiliteit, maar uiteindelijk werkt het dus wel gewoon zogauw het spel draait. Het gaat weer eens tergend traag lopen als je op je max van productiviteit bent met 4 man (en de 4 BRUTALS ook), maargoed, dat is altijd zo geweest met uiteindelijk om gaat is dat je het spel uit kan spelen als het eenmaal begonnen is, en dat lijkt wel te werken!
- De Graphics zijn top! Toevallig ben ik sinds enkele weken in het bezit van een X1950XTX 512MB, en die doet samen met mijn single core s754 3700+ en 1GB ram een goede zaak. Het gaat een beetje langzamer lopen met AntiAliasing vol open, maar verder draait het prima. De licht/wolk/flits effecten zijn er zeer zeker zeker op vooruit gegaan, en de licht-door-de-wolk effecten op de map ROCKTAGON zijn meesterlijk. Een waar spektakel, en zo moet het.
- Ik had gehoopt dat de maps nieuwe elementen zouden krijgen (groter, andere effecten, beter hoogten etc), maar dit is nagenoeg identiek aan generals
- Het geluid/audio is zoals altijd top, de sfeer is weer prima!
- Veel mensen klagen over de SCRIN, en ik ze doen maar. Ondertussen wordt ik lekker handig ermee en maak ik ze allemaal af. De SCRIN hebben een paar hele vette wapens en interessante rush-tactieken. Ze zijn echter ook zeer kwetsbaar, wat ervoor zorgt dat het toch redelijk gebalanceerd aanvoelt. Ze zijn mooi gemaakt naar mijn mening en maken het spel alleen maar interessanter. Bevalt het je niet? Speel er dan niet mee, want dat is zeker niet verplicht.
- NOD en GDI zijn back in tha house :)
- Het promoveren ruleert nog steeds (al sinds RA2 ofzo?), en het blijkt maar weer dat je met 3dubbel gepromoveerde units werkelijke monster creeerd die zichzelf healen en aan een stuk door blijven schieten. Ik las ergens dat C&C arcade is, en dat is het, maar dit spelelement maakt het zo dat je in multiplayer toch wel heel tactisch te werk moet gaan wil je je gepromoveerde unites behouden en verder laten promoveren.
- Repair is nog steeds een zeer belangrijk spelelement, en dat moet zo blijven. Mensen die goed en veel repairen hebben uiteindelijk een veel sterker leger.
- CTR-Z ruleert!
- De nieuwe AI instellingen ruleren ook!

Zo, veel te vertellen dus. Ik ben benieuwd of 8 spelers in een LAN ook gaat lukken, dat ging met generals namelijk altijd mis als het spel eenmaal op gang was.

Mijn slotconclusie is gewoon:

Je start het spel op, het voelt als vanouds, je weet wat je moet doen en je vergeet snel de tijd. Daar draait het toch om?
uhm tja dat over de AI...de AI op Brutal zijn gewoon uber hax0rs...
en dat is voor mij NOOIT te accepteren...ik wil een eerlijk gevecht, ook tegen een CPU....anders speel ik liever tegen 2 Hard CPU's....
k vind het niet normaal dat de CPU ff 3 x zoveel resources binnen krijgt terwijl ze nauwelijks tiberium ophalen...is het dan zo moeilijk om gewoon een CPU non-stop tanks te laten pompen en daarmee te laten aanvallen van verschillende kanten?:S
die zeldzame potjes (online) die ik heb kunnen spelen tot nu toe (stuk of 6/7) waren dan wel erg leuk ja, en spannend...
de single player heeft me nou nog niet echt heel erg kunnen boeien....
de graphics zijn idd ook wel ok, al blijft het raar dat ik alleen alles op Medium kan spelen met een xfx 6800 GS + E6400 CPU + 2 gig ram maargoed (dan wel 30 FPS constant)
maar dat EA zo loopt te klooien al van dag 1 is gewoon niet te vatten...kan je wel zeggen van ja stop eens met zeuren, maar zij hadden hun zooitje op orde moeten hebben...bij Warcraft3/Starcraft/Counterstrike/Westwood games heb ik dit toch niet zo erg meegemaakt hoor...ligt toch duidelijk aan EA

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

BRUTALS zijn idd 1e klas haxors, maargoed, ze zijn ook zo dom als wat tactisch gezien, dus van mij mogen ze.

Dat EA loopt te klooien is altijd al zo geweest. Mij interesseert het niet. Ik download mijn spelletjes altijd, speel ze een tijdje, en koop ze vervolgens origineel mochten het klassiekers zijn. Iets wat het online uberhaupt niet doet zal ik dus ook nooit kopen.

Daarnaast moet je niet vergeten dat softwaretechnisch gezien de spellen steeds meer om handen te hebben. Dat daar problemen bij horen is niet meer dan normaal. Dat CIV4 er bv om de zoveel tijd uitknalt neem ik op de koop toe ( en dat zijn toch echt geen amateurs die ontwikkelaars ). Ik flikker mijn computer toch ook niet weg omdat windows XP zich 5x per maand onverklaarbaar ophangt?

Ik blijf erbij, TRY BEFORE YOU BUY

[ Voor 31% gewijzigd door TRG op 02-04-2007 14:03 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
wel makkelijk om EA te beschuldigen maar er in principe weinig van af te weten blijkt ook weer :P
hoeveel games had Westwood? Hoeveel heeft Blizzard?? Hoeveel games heeft Valve??
Ik denk dat je dat makkelijk op 2 handen kan tellen.
En hoeveel ES... owja zijn er toch wel iets meer..... conclusie??
Nou hoe meer spellen hoe meer servers hoe meer tedchinische apparatuur. Oftewel een grotere percentage dat er iets mis kan gaan. In dit geval hoeft er maar een klein ding fout te gaan om meerdere servers plat te laten liggen ;) (En ervaring met al wel niet een kapotte connectortje kan doen kan ik dit wel begrijpen :))
Anyway ga er maar van uit dat dit vandaag of ergens deze week wel opgelost is ;)
Ik bedoel tis vaak zoeken naar een speld in de hooiberg dus kost tijd om te gaan beredeneren waar de fout/defectie precies zit en zeker bij zon groot bedrijf ;)
Dus imo doelloos om hierover door te blijven zeuren (dus ook als je hebt gespijbeld :P)
Online gebeuren zie ik zeker nog goed komen en zal beter zijn als Generals mag ik hopen.

Tjah nieuwe auto geeft ook geen garantie dat hij niet kapot gaat de eerste weken he ;) ofwel een nieuwe server kan precies hetzelfde mee gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-06 19:44

spoiler:
Hmmm, doet mijn sterk denken aan Tiberium Sun! Daar had je prisma-tanks die hun krachten konden bundelen. Als je er daar zes of zo van had en je zorgt dat ze maximaal geupgrade raken (door infanterie poppetjes te slopen), dan kun je vervolgens elke basis van de kaart vegen...
Let wel; single player he...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
estorino schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:08:
[...]

Hmmm, doet mijn sterk denken aan Tiberium Sun! Daar had je prisma-tanks die hun krachten konden bundelen. Als je er daar zes of zo van had en je zorgt dat ze maximaal geupgrade raken (door infanterie poppetjes te slopen), dan kun je vervolgens elke basis van de kaart vegen...
Let wel; single player he...
Dat was RA2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tijgertje84 schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:08:
wel makkelijk om EA te beschuldigen maar er in principe weinig van af te weten blijkt ook weer :P
hoeveel games had Westwood? Hoeveel heeft Blizzard?? Hoeveel games heeft Valve??
Nou hoe meer spellen hoe meer servers hoe meer tedchinische apparatuur. Oftewel een grotere percentage dat er iets mis kan gaan. In dit geval hoeft er maar een klein ding fout te gaan om meerdere servers plat te laten liggen ;) (En ervaring met al wel niet een kapotte connectortje kan doen kan ik dit wel begrijpen :))
Anyway ga er maar van uit dat dit vandaag of ergens deze week wel opgelost is ;)
Ik bedoel tis vaak zoeken naar een speld in de hooiberg dus kost tijd om te gaan beredeneren waar de fout/defectie precies zit en zeker bij zon groot bedrijf ;)
Dus imo doelloos om hierover door te blijven zeuren (dus ook als je hebt gespijbeld :P)
Online gebeuren zie ik zeker nog goed komen en zal beter zijn als Generals mag ik hopen.

Tjah nieuwe auto geeft ook geen garantie dat hij niet kapot gaat de eerste weken he ;) ofwel een nieuwe server kan precies hetzelfde mee gebeuren :+
Oke we houden er verder wel over op, en we gaan wachten totdat we weer online kunnen :P
anders heb ik t dalijk weer allemaal gedaan...
maar uhm volgens mij betaal je voor een EA game toch minstens net zoveel als voor een Valve/Westwood/Blizzard game, zoniet nog meer...dus mag je toch vergelijkbare support verwachten...hier heb ik nog nooit wat van gemerkt...bij BF2 heeft het 1.5 jaar geduur voordat er een fatsoenlijke patch was, heb jij nu nog vertrouwen dat het binnen 1 week gefixt is? ik niet
Prism Tanks was RA2 ja, die ruleerden wel als je er echt 20 had ofzo, vooral als ze promoted waren
een pluspuntje is dat de multiplayer van C&C3 beter lijkt dan die van RA2...ALS je eenmaal erin komt dan he, en ALS je eenmaal een lagvrije tegenstander hebt...dan speelt het een stuk relaxter

EDIT: Site is weer online....kijken of je weer online kunt ownen
oja trouwens wat een ubernaabs....dat systeem van SKILL RATING + Sportsmanship rating heb ik 1 ster whehehe :9 terwijl ik misschien 1 x verloren heb,en 9 keer gewonnen....sommigen kunnen het ook echt niet hebben, gaan ze je gewoon 0 geven omdat je ze pwnt mwhahah

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:34
Ik zit nu met de GDI in Kroatie, maar heb tot nu toe nog geen filmpje gezien met de units zelf ( dus zoals in Tiberium Sun die met die MK2 ofzo ). Komen die nog of zitten ze totaal niet in het spel en zijn het alleen maar filmpjes met personages? Want die filmpjes met die units erin zjin wel de vetste :)

Verder is het echt een geweldig spel :) Ga hem binnekort toch maar kopen ( aangezien hij nu toch super draait met alles bijna vol open )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06 22:21
WoW is zo'n beetje het grootste online gebeuren ter wereld, blijkbaar weet Blizzard dat dan toch redelijk goed te beheersen want ik hoor toch niet zo veel problemen

EA staat de laatste jaren niet echt bekend voor hun kwaliteitswerk (vroeger wel eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Ik ken zat mensen die bij WoW een lag hebben van rond de 1 a 2 seconden. In zon spel blijkt dat te kunnen, in een FPS of RTS is het alweer wat kritieker met je lag, dus meteen ook een stuk moeilijk om het 'soepel' te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

GDI ftw :P

iig op de map back water gedoe.

2vs2 gespeeld kapte mijn mede speler na 2 minuten ermee. Moest ik 2 basis'en in de gaten houden.

En met veel moeite sloeg ik hun rushes af en walste over ze heen met predators en mamoth's.

Sterke tanken ftw (half dood terug trekken en laten repairen)

rank 1vs1 760
edit rank 2vs2 = 85

85 bull0563 22/9 1287 Open

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 02-04-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Laatst online: 04-07 07:48

Step

step@tweakers.net#

Het spel draait lekker op mijn Macbook Pro onder Windows XP, zonder problemen. Heb het zelfs op een externe schijf geinstalleerd. Draait vloeiend!

Lekker weer old school C&C! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
welke units konden nu ook alweer repairen?? of is dat alleen de warfactory??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Wat mij verbaasd is dat op het gebied van graphics de games er zo hard op vooruit zijn gegaan terwijl de AI sucked like an inverted hurricane. De AI van nu vind ik niet bijster veel beter dan C&C1. (En dan bedoel ik ook de AI van de eigen units)

Twee jaar geleden speelde ik Arena Wars. Daar was de AI echt goed zonder cheats te moeten gebruiken.

Sinds de allereerste C&C droom ik eigenlijk van programmeerbare units. Vergelijk het met verschillende stances, maar dan nog uitgebreider. Zo lijkt het mij héél nuttig dat je elke unit of unit type een priority list kunt geven. Ik haat het wanneer machinegunners op tanks liggen te knallen terwijl ze zelf afgeknald worden door enemy machinegunners. Ik erger me blauw wanneer mijn tanks elk hun eigen target hebben terwijl mijn enemy zijn tanks zich allen op één van mijn tanks storten. Harvesters die rustig verder harvesten terwijl ze volop bestookt worden door een horde tanks.

Ik wil aan mijn harvester kunnen zeggen:
if attacked by machinegunners... keep on harvesting...
if attacked by rockets... get your ass back into base...
...

Mijn tanks van eenzelfde groep wil ik het volgende laten doen:
attack same target
only attack infantry if no other vehicles are present
...

Dit zou pas vernieuwing in het genre brengen... nu heb ik echt het gevoeld dat ik hetzelfde spel speel als 10 jaar geleden, maar met mooiere graphics. Dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128525

^^

Mijn tanks van eenzelfde groep wil ik het volgende laten doen:
attack same target
only attack infantry if no other vehicles are present

Gebruik hiervoor de 'alt knop', in RA2 was het 'Z'....
doe ik altijd, scheelt zeer zeker in large tankbattles, ik maak altijd 2 groepen en stuur ze aan met 'alt' en daarna hoef ik er weinig meer aan te doen...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200630

ze mogen ze C&C servers wel weer eens online gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Anoniem: 200630 schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:40:
ze mogen ze C&C servers wel weer eens online gooien :(
Als ze dan toch bezig zijn mogen ze mijn C&C ook wel laten werken... :(

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 15:21

liberque

Vrijzinnig!

Geweldig spel... zit nu halverwege de GDI missies en het is net als vanouds... echter.. ik heb wel een probleempje. Heb het spel via EALink gekocht (jaja.. 5.2GB downloaden) en als ik online wil spelen dan krijg ik een patch gepresenteerd. C&C3 sluit zichzelf af en gaat de patch proberen te downloaden en... well.. het mislukt.

Nu zit ik op Vista 64 bit dus ik heb al zitten goochelen met administration rights maar dat wilt niet baten. Ook de patch 1.2 zelf downloaden en installeren is geen oplossing. Hij blijft roepen dat ie wilt patchen. Ook zit ik achter NAT dus dat zou een probleem kunnen zijn maar ik krijg geen enkele informatie uit EA's downloader. Iemand hetzelfde probleem gehad... en nog beter ... een oplossing gevonden?

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-06 11:31
liberque schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:46:
Geweldig spel... zit nu halverwege de GDI missies en het is net als vanouds... echter.. ik heb wel een probleempje. Heb het spel via EALink gekocht (jaja.. 5.2GB downloaden) en als ik online wil spelen dan krijg ik een patch gepresenteerd. C&C3 sluit zichzelf af en gaat de patch proberen te downloaden en... well.. het mislukt.

Nu zit ik op Vista 64 bit dus ik heb al zitten goochelen met administration rights maar dat wilt niet baten. Ook de patch 1.2 zelf downloaden en installeren is geen oplossing. Hij blijft roepen dat ie wilt patchen. Ook zit ik achter NAT dus dat zou een probleem kunnen zijn maar ik krijg geen enkele informatie uit EA's downloader. Iemand hetzelfde probleem gehad... en nog beter ... een oplossing gevonden?
patchw32.dll in je system32 zetten miss dat jij em ook in je WOW\system32 moet zetten ws omdat ut een 32bits dll is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:56

M-ThijZ

Riding on Rails

-Step- schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:23:
Het spel draait lekker op mijn Macbook Pro onder Windows XP, zonder problemen. Heb het zelfs op een externe schijf geinstalleerd. Draait vloeiend!

Lekker weer old school C&C! :)
Welke settings gebruik je? Ik heb exact dezelfde MBP maar vind het een en ander toch schokken op high. Wil straks medium met AA proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024

Ooit van redundancy gehoord? Ik heb Google ook nog nooit offline zien liggen, Steam is altijd over de 200 kB ps met updates, en tegenwoordig zitten zelfs games als Call of Duty op Steam, wel meer dan 50 spellen.

EA ligt altijd amateursitisch te doen, elke keer als er een patch uit is zijn de EA servers zo traag als ik weet niet wat, ze halen een "exploit" uit een spel (Bf2), dat eigenlijk een gameplay element was, ondanks dat er op t EA forum een stemming van 70 tot 30 % is gehouden om het erin te laten (squad cycling), om een zelfde soort iets weer in 2142 te stoppen (squad beacon, hoe toevaaaaallig).

Edit: He van dat 2 uur wachten op je patch vergeet je bijna nog wat over C&C3 te zeggen ook..

Anyway van wat ik even online heb gespeeld beloofd het weer een goede gameplay te worden zodra het werkt, dat is wat telt, maar een iets nettere afwerking had wel gemogen.

Ik vind die filmpjes wel leuk btw, geeft wat meer immersie dan de CGI van Supreme commander.

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch_Razor op 02-04-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:29
Post Topic> EA Flame topic

Vind de hele EA-afzeiktour niet zo intressant, het spel wel daarom probeer het niet ALLEEN maar flame te maken, EA heeft het spel net pas gereleased, misschien even geduld tot ze alles op gang krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Dutch_Razor schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:01:
[...]

Ooit van redundancy gehoord? Ik heb Google ook nog nooit offline zien liggen, Steam is altijd over de 200 kB ps met updates, en tegenwoordig zitten zelfs games als Call of Duty op Steam, wel meer dan 50 spellen.
Dat stukje van Steam klinkt als muziek in de oren!! Heb namelijk nog zoiets goeds gezien, alleen vond het jammer dat int begin alleen de games van valve en sierra daarmee werkten. Maar nu dus ook andere games waaronder enkele topgames! Goed om te horen.
Kom ik even op een leuke typo:
Let Steam Command & Conquer The Thread Called EA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Joost.B schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:08:

Vind de hele EA-afzeiktour niet zo intressant, het spel wel daarom probeer het niet ALLEEN maar flame te maken, EA heeft het spel net pas gereleased, misschien even geduld tot ze alles op gang krijgen?
Ik vind het normaal ook niet interessant, maar et is een beetje raar dat er heeeel veel mensen zijn met problemen zo gauw ze online willen. Een beetje testen kan geen kwaad over het algemeen. En niet een testje "draait die op de pc van de programmeur", want dat gevoel krijg ik er wel bij. Je geeft 50 euro uit, dan mag je verwachten ook alles van het product zoals beschreven in de handleiding het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Joost.B schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:08:

ze hadden alles goed af moeten hebben, <dramatisch> niet gelijk eerste week 7patches voor iedere dag één uitbrengen </dramatisch>

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
True Pheno, maar er zijn opeens (gok ik) 500.000 spelers bijgekomen, en ik dat dat EA elke keer gruwelijk zijn spellen onderschat. En correct, het is inderdaad slecht getest, dat gevoel krijg ik ook. Desondanks zijn sommige reply's daarover in dit topic zo slecht onderbouwd (niet allemaal hoor). dat het mij irriteerd als ik het topic lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah vervelend dat jij dat zo ervaart, maar je mag van EA toch wel iets verwachten... 1x in de fout gaan oke.. 2x sure ook geen probleem.. maar 2000x in de fout gaan met exact dezelfde dingen bij verschillende games word toch wel iets teveel van het goede

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Joost.B schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:16:
True Pheno, maar er zijn opeens (gok ik) 500.000 spelers bijgekomen, en ik dat dat EA elke keer gruwelijk zijn spellen onderschat. En correct, het is inderdaad slecht getest, dat gevoel krijg ik ook. Desondanks zijn sommige reply's daarover in dit topic zo slecht onderbouwd (niet allemaal hoor). dat het mij irriteerd als ik het topic lees.
Natuurlijk, ik heb het niet over lag etc op de servers, toen Diablo II uitkwam was het ook huilen met de pet op. Blizzard had dat ook niet verwacht, maar hebben er wel van geleerd. Volgens mij ging WoW dan ook een stuk soepeler. Het lijkt wel of EA niets leert van gemaakte fouten, want dit is ook niet de eerste keer.

Het wordt allemaal wel opgelost, daar ben ik zeker van. Anders komen er rellen voor het hoofdkantoor van EA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Pheno79 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:20:
[...]

Natuurlijk, ik heb het niet over lag etc op de servers, toen Diablo II uitkwam was het ook huilen met de pet op. Blizzard had dat ook niet verwacht, maar hebben er wel van geleerd. Volgens mij ging WoW dan ook een stuk soepeler. Het lijkt wel of EA niets leert van gemaakte fouten, want dit is ook niet de eerste keer.

Het wordt allemaal wel opgelost, daar ben ik zeker van. Anders komen er rellen voor het hoofdkantoor van EA :D
Een ding en das het laatste wat ik vandaag zeg want moet zow weg :P
Ik denk dat iedereen denkt dat EA 1 is. Ik denk meer dat EA een overkoepelend bedrijf is over meerdere instanties. En als er bij de ene depratment iets wordt ontdekt dat dat niet wordt gedeelt met de andere etc etc..maar zo denk ik er ff over hou het zou kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Tijgertje84 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:23:
[...]

Een ding en das het laatste wat ik vandaag zeg want moet zow weg :P
Ik denk dat iedereen denkt dat EA 1 is. Ik denk meer dat EA een overkoepelend bedrijf is over meerdere instanties. En als er bij de ene depratment iets wordt ontdekt dat dat niet wordt gedeelt met de andere etc etc..maar zo denk ik er ff over hou het zou kunnen....
EA bestaat al zo lang uit verschillende divisies dat ik mag hopen dat ze dat toch wel op orde zouden hebben :)
Helaas blijkt het maar weer dat het niet zo is. Quality Assurance moet dan ook gecentraliseerd zijn, imho. Dan kunnen al die kleinere delen hun betas etc daar naar toe sturen, dan heb je iig een eenduidige testsituatie, die makkelijk te verbeteren/optimaliseren is. Maar laten we het maar weer over C&C 3 hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 15:54

OMD

Ik vind de AI eigenlijk wel sterk gestegen tov vorige delen.

Gister:

Ik had Scrin met 2 van die artillerie vliegschepen. Zijn Harevesters aanvallen met die dingen komt ie met een horde rocketventjes waar je u tegen zegt :o

Waren er echt niet normaal veel. Vind dat wel wat hebben dat oorzaak-gevolg principe.\

+ tegen GDI gaat ie altijd met meerdere orca's een alternatieve route zoeken zoals via de achterkant of de zijkant, geweldig :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53628

Pheno79 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:26:
[...]

EA bestaat al zo lang uit verschillende divisies dat ik mag hopen dat ze dat toch wel op orde zouden hebben :)
Helaas blijkt het maar weer dat het niet zo is. Quality Assurance moet dan ook gecentraliseerd zijn, imho. Dan kunnen al die kleinere delen hun betas etc daar naar toe sturen, dan heb je iig een eenduidige testsituatie, die makkelijk te verbeteren/optimaliseren is. Maar laten we het maar weer over C&C 3 hebben :D
Waarom zou je geld stoppen in iets wat toch wel verkoopt (al dan niet door marketing)? Ik zou het ook niet doen als ik wist dat ik een volgende keer er toch niet op afgerekend wordt.

Voor mij dus ook geen EA spel meer tenzij een overgroot deel positief is. (Nee, ook niet downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
kunnen jullie niet gewoon een EA Bash topic openen en dit topic niet volspammen van o,o, ea is kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Is er weer een patch uit ofzo? Ik probeer online te gaan en krijg nu ineens een update van 40MB voorgeschoteld terwijl ik al @ 1.2 ben. :? Ik hoop iig dat het online gebeuren nu beter zal draaien :P (Maar wat is die updater traag zeg :/)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

===========================================
Command & Conquer 3 Tiberium Wars(tm)
Version 1.03 Patch Notes - March 30, 2007

This patch for Command & Conquer 3 Tiberium Wars fixes two
problems pertaining to online multiplayer:

Bug Fixes
· Fixed an error that caused players to experience unexpected
disconnections and freezes while in online lobbies and
Automatch search.

· Fixed an error that prevented players in online lobbies
from chatting globally after sending private messages to
other players.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CLB schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:53:
Command & Conquer 3 Tiberium Wars(tm)
Version 1.03 Patch Notes - March 30, 2007
Ah mooi :) Precies waar ik last van had. :)

[ Voor 37% gewijzigd door MensionXL op 02-04-2007 17:06 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Kan nog steeds niet connecten :(

'connection failed' of 'buddy list refused'

[ Voor 7% gewijzigd door Sak3d op 02-04-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost.B
Ff een vraag, ben hem nog niet tegengekomen eerlijk gezegd, moet je patch 1 en 2 ook hebben als je patch 3 wilt installeren? of is het allen in 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-07 16:12
Joost.B schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:38:
Ff een vraag, ben hem nog niet tegengekomen eerlijk gezegd, moet je patch 1 en 2 ook hebben als je patch 3 wilt installeren? of is het allen in 1?
Dat laatste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
sjonge jonge jonge
ben van ellende maar even naar buiten gegaan...het is nu al zowat 24 uur brak :|
ga dalijk maar pitten want dit is ook hopeloos :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157033

Thrills33ka schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:04:
sjonge jonge jonge
ben van ellende maar even naar buiten gegaan...het is nu al zowat 24 uur brak :|
ga dalijk maar pitten want dit is ook hopeloos :S
je hoort ook buiten te zijn met dit mooie weer ;)

Ik vind het niet zo heel dramatisch, ik speel het savonds af en toe, en als het plat ligt die ik de singelplayer (ben nu bij het Pentagon).

Ik vind het een erg leuk spel, bak er alleen weinig tot niets van online, 7 matches verloren 2 gewonnen, waarvan bij 1 de tegenstander disconecte en die kickte ik >:)

Vandaag geleerd hoe ik hotkeys kan instellen voor troepen, h = homebase, q is alle mannetjes en spatie bij alarm :9 Ik blijf oefenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168720

:z :z :z Downloading Patch 1.03 :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Patches download je toch gewoon ergens van het internet af :? EA heeft nooit zo'n zin om tijdelijk veel meer servers neer te zetten, dus gaat het altijd traag bij het uitbrengen van een patch.

Je pakt gewoon de filename van de patch, knikkert deze op Google en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_do_ _not_ _care_

Iedereen die zo zit te zeiken over EA en al die patches: ga lekker buiten spelen. Ik kom niet elke keer in dit topic kijken om jullie geouwehoer aan te horen. Stel je voor dat je even niet kan spelen, oh nee! De wereld vergaat!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 08:32

Thermometer

Whoop Whoop!

Angeloonie schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:16:
[...]

_do_ _not_ _care_

Iedereen die zo zit te zeiken over EA en al die patches: ga lekker buiten spelen. Ik kom niet elke keer in dit topic kijken om jullie geouwehoer aan te horen. Stel je voor dat je even niet kan spelen, oh nee! De wereld vergaat!
Buiten spelen !!! :D

Mjah ontopic:

EA doet zen best om alles te fixen, en als je niet een goed argument hebt behalve alleen "EA suckt oid" post dan gewoon niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168720

Buiten spelen?, maar uh ook op m'n laptop in de tuin is ie traaaaaaaagggggggg :)

(geintje, nog maar 9 minuten te gaan)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 168720 op 02-04-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 15:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik vind het wel jammer, dat je die superweapons niet gewoon kunt uitschakelen. Om nou de handicap op -95% te zetten, is ook niks aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Splinter Cell op 02-04-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
is idd dom dat je superweapons niet kunt uitzetten...
en jawel, hoezo zeuren, het is verdomme een pas nieuw spel...dan verwacht je JUIST dat het werkt...kijk dat het na 5, 6 jaar wat brakker is oke...pff dat jullie dat pikken...
en ja het is wel erg...ik ken nie battlefielden en nie C&C3 dus wat is er nog meer te doen? TV kijken? laat me niet lachen, er is nooit wat op....buiten spelen? uhuh zeker met krijtjes gaan spelen ofzo? nee buiten is ook nutteloos...ik wil gewoon gamen heb vandaag vrij gepakt...nu weer hele fokking week weg
en ga nou niet zeggen dat jullie allemaal geweldige sociale levens hebben buiten gamen, want dat interesseert mij nou weer geen hol...en vind het ook niet boeiend...als ik een sociaal leven wilde ging ik wel ergens anders irriteren 8)

[ Voor 18% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-04-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
hmm, 40 mb voor 2 kleine bugfixes, ik ben nog geen bug tegengekomen eigenlijk, naja, ze zijn er iig druk mee bezig mocht ik wat tegenkomen :P

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125274

Ik kan niet met de server connecten bij het inloggen, arrgggh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Splinter Cell schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:26:
Ik vind het wel jammer, dat je die superweapons niet gewoon kunt uitschakelen. Om nou de handicap op -95% te zetten, is ook niks aan.
Gewoon -5% en je hebt volgens mij al geen superweapons meer. Bovendien: Als je superweapons nodig hebt doe je iets fout en ga je te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187293

'k Heb de game net en lang niet alle posts doorgelopen, maar eerste indruk van het spel was, hhmm, lijkt verdacht veel op oude c & c, niet veel andere looks/gameplay etc., hadden ze niet wat nieuws kunnen verzinnen? Vind ik dit nog wel leuk?

Maar na een paar missies blijkt dat juist die oude looks/gameplay etc., het tot weer een fantastisch spel maakt :). Bovendien geen fantastische pc nodig, op dit 3 jaar oude beestje draait ie nog best (hoewel ik naar de screenshots kijkend ondertussen ook weet dat het nog 10x beter eruit kan zien).
Toevoeging (kan ze me niet herinneren uit een vorige versie) van jump packs voor infantry is errug cool.
De eerste paar missies waren op normal wat mij betreft te makkelijk, maar heb nu al een paar keer GDI-croatia moeten spelen, niveau gaat opeens aardig omhoog.

Twijfel je nog over de game? Gewoon kopen, dit is weer een gave editie van c & c.

Kan iemand me trouwens helpen met welke command & conquer een tussenfilmpje had waarin een flametank het scherm in komt rijden, over een hek heen rijdt en dan recht op de toeschouwer vuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 05-07 23:18

Technicality

Vliegt rechtsom...

Anoniem: 187293 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:39:
Kan iemand me trouwens helpen met welke command & conquer een tussenfilmpje had waarin een flametank het scherm in komt rijden, over een hek heen rijdt en dan recht op de toeschouwer vuurt?
In het beginfilmpje van ra2 rijdt er wel een normale tank op die manier, maar das dus geen flametank

Ik kan niet online reggen! Echt héél irritant, hij gaat dan naar mn desktop en dan geeft-ie een foutmelding. Op commandandconquer.com staat ook al niks van 'registreren'.

edit: en gefixt: je moet even je nieuwe (versie 9) adobe flash eraf knikkeren, reggen, en weer nieuwe versie van flash erop gooien.

[ Voor 10% gewijzigd door Technicality op 03-04-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 20:56
Grr, operation stiletto is een irritante missie. Zou leuk zijn als de computer spelers niet mekaar af kunnen slachten op volkomen willekeurige wijze. Bij zoeken naar strategieen vond ik dat het een kwestie van geluk is dat dit niet gebeurt. Mij niet gezien, weet iemand een cheat om van deze missie af te komen? Je kunt wel kiezen uit 2 maar volgens mij moeten ze beide gedaan worden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 12:22
[...]

Ik heb toch een week getwijfeld: ik was een fan van de eerste C&C, maar ik was eerder uitgekeken op Red Alert. Generals vond ik wel weer tof (zeker in de tijdgeest van na 9/11). Net de demo geprobeerd en hij draait behoorlijk op mijn 3 jaar oude beestje! :)

Dus ik heb de Kane Edition besteld en hopelijk komt ie gauw. Om terug te komen op jouw vraag: volgens mij is dat de derde missie van GDI. Het speelt zich af in Duitsland en een Flame Tank rijdt dan door een Duits dorp om elk huis in de hens te zetten. Vervolgens draait de tank om en vuurt dus in de richting van de lens. Bedoel je die scene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Technicality schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:47:
[...]

In het beginfilmpje van ra2 rijdt er wel een normale tank op die manier, maar das dus geen flametank

Ik kan niet online reggen! Echt héél irritant, hij gaat dan naar mn desktop en dan geeft-ie een foutmelding. Op commandandconquer.com staat ook al niks van 'registreren'.
Als je wilt registreren krijg je een pop venster waarin je je kunt registreren.
Misschien een lose hersenspinsel, maar misschien heeft die pop up java nodig? Ben nu niet in staat om het te controleren, maar java installeren is ook niet al te veel moeite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat is in C&C 1 voor een missie met de GDI geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:55

Cyphax

Moderator LNX
'k Heb de game net en lang niet alle posts doorgelopen, maar eerste indruk van het spel was, hhmm, lijkt verdacht veel op oude c & c, niet veel andere looks/gameplay etc., hadden ze niet wat nieuws kunnen verzinnen? Vind ik dit nog wel leuk?
Dat is waarschijnlijk de enige reden dat ik 'm besteld heb, dat het gevoel een beetje lijkt op dat van TS. :P
Als je kijkt naar Generals, dan is daar iets anders aan de gang. Het ziet er leuk uit, is leuk om te spelen in skirmish of multi, en er staat Command & Conquer op maar het is helemaal geen Command & Conquer.
Deze nieuwe wel. Ondanks de bugs, dat is jammer. Maar tegen de tijd dat mijn bestelling er is, ALS ie komt, is versie 1.4 er en zijn alle bugs opgelost! :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 03-07 09:35
Unlock SCRIN Campaign:
Step 1: Make a backup of the 'ProfileData.ini' file located in C:\Documents and Settings[USERNAME]\Application Data\Command & Conquer 3 Tiberium Wars\Profiles[PROFILE NAME].
On Windows Vista this file will most likely be in a different location. Do a search for the file 'ProfileData.ini'.
You may need to 'Show Hidden Files' in Folder Options if you cannot see the Application Data folder.

Step 2: Open your existing ProfileData.ini file with Notepad and change all numbers to '9'. There should be 16 numbers total. For example you file may look like this:
PPK = 3139777886553609
change it to:
PPK = 9999999999999999
Step 3: Load the game. The Scrin campaign should now be playable.
ps: mocht je die file helemaal niet hebben zoals bij mij het geval was, maak gewoon een nieuwe ProfileData.ini aan met Notepad en zet die ene regel erin; PPK = 9999999999999999

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
knip

[ Voor 92% gewijzigd door Fuelke op 02-04-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-07 23:41
Ik ga toch even de gok nemen om mijn vraag hier wel te plaatsen, ik kom er namelijk niet uit en het is rete irrir als je het niet kunt spelen ;)

Draai vista x64, install geen probleem maar als ik hem wil starten dan krijg ik een directx error: of ik 9.0 of hoger erop heb staan en of mijn vga kaart voldoet aan de minimale eisen (en of ik HW acceleration niet uit heb staan :?)
Ik snap er niets van, vga kaart is een 6800XT(256mb) en er staat directx 10 op mijn pc... Zou de patch iets (toevallig) oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

Wildfire

Joy to the world!

Angeloonie schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:20:
[...]

Dat is in C&C 1 voor een missie met de GDI geloof ik.
Was dat niet in de intro van Red Alert 2?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 18-06 10:34
ik kom al 2 dagen niet op de online servers van CnC3 meer mensen die daar last van hebben neem ik aan? of klopt er echt iets niet aan mn routerinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wildfire schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:29:
[...]

Was dat niet in de intro van Red Alert 2?
Sinds wanneer zit er in RA2 een Flame Tank? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

Wildfire

Joy to the world!

Angeloonie schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:36:
[...]

Sinds wanneer zit er in RA2 een Flame Tank? 8)7
Weet je zeker dat het een flame tank was dan? Als ik het me goed herinner rijdt er in de intro van RA2 iig een tank recht op je af over een hek heen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wildfire schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:39:
[...]

Weet je zeker dat het een flame tank was dan? Als ik het me goed herinner rijdt er in de intro van RA2 iig een tank recht op je af over een hek heen.
Nee over een bord met "Welcome to Texas" "Drive friendly, the Texas way" oid er op :P

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blij met de warez release? Je hoeft het niet met ons te delen.
Game ergens in pre-order staan? Ook dit hoef je niet met ons te delen.

Tech gerelateerde problemen en vragen horen ook niet thuis in dit topic!
Voor game-dates of Hamachi afspraken kan je terecht op: www.gottw.nl.tt