Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.938 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gisteren het toestel binnen gekregen. Ter vervanging van mijn Qtek s200. Na een beetje vergelijken heeft deze nokia toch zeker wel een aantal grote voordelen. de bel kwaliteit is echt 2x die van de qtek, ook het geluid wat er uit deze gsm komt is echt goed!!!

Al is de qtek nog zo goed als nieuw: hij gaat toch lekker in V&A :*)

Wat wel vreemd was: besteld bij T-mobile. levertijd was 3+ weken en hij zou gebranded zijn en er zou een lock opzitten... nou echt niet dus he 8) ik kreeg hem binnen 5 dagen thuis, unbranded en niet gelockt!! heb ik geluk gehad of heeft t-mobile dit expres gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
edit: dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door ThatsHollywood op 04-05-2007 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 15:32
Wat wel vreemd was: besteld bij T-mobile. levertijd was 3+ weken en hij zou gebranded zijn en er zou een lock opzitten... nou echt niet dus he 8) ik kreeg hem binnen 5 dagen thuis, unbranded en niet gelockt!! heb ik geluk gehad of heeft t-mobile dit expres gedaan??
Ik heb zo'n idee dat dit met de snelheid van leveren te maken heeft. Schijnbaar nemen ze niet de moeite om ze allemaal te voorzien van branded software. Ik, en ook een maat van mij hebben beide de zwarte uitvoering van de N73 gehad en beide hadden/hebben we de Music Edition software.

Nadat ik mijn toestel ter reparatie heb aangeboden (wat helaas noodzakelijk was) kreeg ik mijn telefoon branded terug (dus heb nu dat lelijke Tmobile roze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kenicky schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:11:
[...]

Ik heb zo'n idee dat dit met de snelheid van leveren te maken heeft. Schijnbaar nemen ze niet de moeite om ze allemaal te voorzien van branded software. Ik, en ook een maat van mij hebben beide de zwarte uitvoering van de N73 gehad en beide hadden/hebben we de Music Edition software.

Nadat ik mijn toestel ter reparatie heb aangeboden (wat helaas noodzakelijk was) kreeg ik mijn telefoon branded terug (dus heb nu dat lelijke Tmobile roze)
Dat lelijke roze kun je gewoon veranderen in de standaard thema's hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Dat lelijke roze kun je gewoon veranderen in de standaard thema's hoor :>
Klopt helemaal, alleen is er geen theme die me eigenlijk aanstaat. Die groene van de ME beviel me eigenlijk wel, en die heb ik dus niet meer.

Daarnaast heb ik ook al een paar andere geprobeerd, maar ze zijn of niet mooi, of ze werken gewoon niet goed (bijv. zwarte letters op zwarte achtergrond in web'n'walk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 20:57

siemenz

Koetje

hoe ik kan alle smsjes tegelijk wissen?!

één voor één is nu niet echt een goede optie....

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

siemenz schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:00:
hoe ik kan alle smsjes tegelijk wissen?!

één voor één is nu niet echt een goede optie....
opties>alle markeren>verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 19:23

Jig

Ik heb een probleem met mijn N73. Bij sommige mensen die mij bellen herkent hij het nummer niet. Ik heb die nummers wel als contacts erin staan, maar als ik door die mensen gebeld wordt vertaald hij hem niet naar de naam. Als ik dan achteraf het nummer gebruik en toevoeg als telnr bij een bestaande contact, dan nog steeds werkt het niet.

Iemand bekent hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Jig schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:20:
Ik heb een probleem met mijn N73. Bij sommige mensen die mij bellen herkent hij het nummer niet. Ik heb die nummers wel als contacts erin staan, maar als ik door die mensen gebeld wordt vertaald hij hem niet naar de naam. Als ik dan achteraf het nummer gebruik en toevoeg als telnr bij een bestaande contact, dan nog steeds werkt het niet.

Iemand bekent hiermee?
Staan de nummers die bij jou niet goed doorkomen in je telefoongeheugen of op je simkaart?
Simcontacten leest hij namelijk niet lekker uit. Alles kopieren naar je telefoongeheugen moet dit probleem verhelpen.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 136100 op 04-05-2007 13:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Staan de nummers die bij jou niet goed doorkomen in je telefoongeheugen of op je simkaart?
Simcontacten leest hij namelijk niet lekker uit. Alles kopieren naar je telefoongeheugen moet dit probleem verhelpen.
Het wil ook wel eens zo zijn dat als je een nummer dubbel hebt opgeslagen, hij ook geen contact bij het nummer zoekt.. Voorbeeld: Het thuis-nummer van m'n pa en ma zijn hetzelfde (heb meerdere nummers per contact toegevoegd), als ik dan met de huistelefoon gebeld word, staat het nummer in beeld en geen contact, omdat deze zowel aan mn pa als aan mn ma is toegewezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:23:
[...]

Ik ontdek net dat ik 50% van mijn contacts ook op mn sim heb, heb namelijk wat zitten schuiven enzo toen en ik em ging installeren. Ik heb ze allemaal verwijderd, ik heb nu dus alleen nog maar contacts op m'n memory card. Nu nog ff testen of et werkt.

Edit:
Het werkt nog steeds niet :(

[ Voor 3% gewijzigd door Jig op 04-05-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218019

Ahhhh, ik zoek gratis spelletjes om te spelen op me n73. Iemand een idee waar ik die kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Een gelukkige bezitter van de N73 (vodafone abbo) alleen ik heb een probleem. Als ik mijn gsm geheugen wil laten resetten moet ik een blokkeringscode ingeven. Standaard is dit dus 12345, alleen ik heb deze code in het begin hoogstwaarschijnlijk gewijzigd. Firmware geupdate of opnieuw opzetten heeft niet geholpen.

Gebeld met vodafone alleen die sturen mij door naar nokia service piont.

Kantoortijden zijn gesloten dus 2 dagen wachten, kan nokia mij met dit probleem wel helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vandaag de Brando Screen Protector binnen gekregen.

Krijg 'm er alleen op met luchtbubbels eronder..iemand nog tips hoe ik het het beste kan doen? Wil maar niet goed lukken! :(

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Rivanov schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:48:

Krijg 'm er alleen op met luchtbubbels eronder..iemand nog tips hoe ik het het beste kan doen? Wil maar niet goed lukken! :(
Simpel afwasmiddel (Dreft of zo) gebruiken. Even een keukendoekje beetje nat en een klein beetje afwasmiddels. Het scherm nat maken (niet kleddernat natuurlijk). Vervolgens de protector erop doen. Als je het goed doet kun je zelfs nog een beetje schuiven totdat hij goed zit. Daarna strijk je voorzichtig de bubbels eronder weg door ze naar de kant duwen. Duurt even, omdat het afwaswater mengsel gaat drogen en duurt natuurlijk wel even (10 min of zo). Uiteindelijk zit hij glad en goed.

BTW, dit is een oude truk van iemand die glasfolie en stickers plaats. Die gasten doen dat dagelijks zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
Iemand die mij bij het volgende kan adviseren?

Mijn N73 doet het prima is ge-update tot de laatste firmware. Echter als ik een foto wil maken moet ik wel 6 tot 8 keer een foto maken voordat hij er dan eindelijk 1 opslaat. Terwijl de N73 van mijn vriendin dit vlekkeloos doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:37
Flotto schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:00:
Omdat ik een externe GPS gebruik om te navigeren lijkt me een BT carkit geen goede oplossing. Of kan je tegelijk twee BT verbindingen maken?
Ja hoor, dat kan gewoon. Ik heb een Nokia CKW-7 bluetooth carkit (of iets dergelijks) met een Brodit houder die alleen oplaadt en daarnaast ook nog een Adapt GPS muis. Werkt allemaal perfect. Ik kan ook gewoon navigeren en bellen tegelijk ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

JA!

Eindelijk werkt mijn verbinding tussen VISTA, Bluetooth en Nokia PC Suite.

Volgens mij zaten er meer mensen hier mee vasten, of zouden er meer mensen mee vast kunnen zitten. Maar de aanhouder wint, uiteindelijk was er veel over dit te vinden en voor mij heeft het volgende gewerkt:

http://66.102.9.104/searc...&hl=nl&ct=clnk&cd=3&gl=nl

ofwel http://www.vkb-support.com/forum/showthread.php?tid=115

het updaten naar de Alps USB Bluetooth Adapter dus ipv in mijn geval de oorspronkelijke Toshiba stack,..

relaxt dat t werkt!

mochten hier over vragen zijn let me know

[ Voor 4% gewijzigd door assass op 04-05-2007 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmaniac
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 11:58
ik heb de N73 ME nu een week.

ondertussen al tegen enkele probleempjes aangelopen.

Mijn n73 was branded door KPN (WAS, heb em unbranded en naar nieuwste FW geupdate)
Maar een probleem wat ik eerst had blijft bestaan:
- Ik maak gebruik van een BT carkit (parrot 3200LE) en zodra ik uitstap (ontkoppel dus) krijg ik last van echo's (tenminste, dat zeggen de mensen die mij bellen).
Enigste oplossing is BT uitschakelen, N73 uit zetten en weer aanzetten.

Weet iemand of hier een oplossing voor is?
heb al meerdere malen FW geupdate/opnieuw geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-06 14:31

bagagedrager

multi-alles

Rivanov schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 18:48:

gebruik een bankpasje om de bubbels weg te 'duwen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205665

Bestaan er programma's waarmee ik via bluetooth mijn computer kan besturen met m'n n73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

-lama-

[ Voor 94% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-05-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Anoniem: 205665 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:13:
Bestaan er programma's waarmee ik via bluetooth mijn computer kan besturen met m'n n73?
http://www.salling.com/Clicker/mac/

en als je genoeg geld hebt (of een flat-rate dataverbinding):
http://j2mevnc.sourceforge.net/

helaas heb ik nog niks gevonden wat hetzelfde doet als 'remote control' op de sony-ericsson telefoons. dat is -zo- bruut... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 26-06 20:58

GG85

.......

In de startpost staat dan wel dat je dmv een instelling het blauwe standby geknipper kan uitschakelen alleen bestaat die optie toch echt niet in min telefoon. Iemand al een mannier gevonden om die blauwe led uit te krijgen zonder um met een watervaste stift oid in te kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69995

In de topic start zie ik dat de music edition geleverd wordt met:
- Geleverde headset: AD-41
- Geheugenkaart: 2GB van Nokia geleverd

Nu heb ik de music edition maar ik heb de headset van de gewone N73 erbij gekregen. De HS-23. Ook heb ik er geen geheugen bij gekregen. Is dit een fout of heb ik gewoon pech? :P Ik heb de telefoon bij Hi besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160184

Ik heb bij t-mobile de n73 black besteld. Is dit de music edition of is dit een 'gewone n73' maar dan in het zwart?

t-mobile n73 black

Ik zie namelijk niets over een 2GB kaartje en betere headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Anoniem: 69995 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:28:
In de topic start zie ik dat de music edition geleverd wordt met:
- Geleverde headset: AD-41
- Geheugenkaart: 2GB van Nokia geleverd

Nu heb ik de music edition maar ik heb de headset van de gewone N73 erbij gekregen. De HS-23. Ook heb ik er geen geheugen bij gekregen. Is dit een fout of heb ik gewoon pech? :P Ik heb de telefoon bij Hi besteld.
nee, het verschilt gewoon per provider wat er in de doos zit.

Anoniem: 160184 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:34:
Ik heb bij t-mobile de n73 black besteld. Is dit de music edition of is dit een 'gewone n73' maar dan in het zwart?

t-mobile n73 black

Ik zie namelijk niets over een 2GB kaartje en betere headset.
als er een muzieknootje op het knopje boven je 'c'-knopje staat, is het de music edition. anders is het de gewone n73.

[ Voor 93% gewijzigd door bagagedrager op 05-05-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164478

Hallo.

Vraagje: Somige theme kan ik niet installeren die ik heb gedownload.
Ik krijg elke keer de melding op de N73 dat de certificaat is verstreken. :'(
Wat houd dat in, moet ik iets instellen op de GSM ???

Edit:

Ik heb het al gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://www.babinokia.com/UPLOADS/immagini/Untitled%202.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 164478 op 05-05-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
GG85 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:10:
In de startpost staat dan wel dat je dmv een instelling het blauwe standby geknipper kan uitschakelen alleen bestaat die optie toch echt niet in min telefoon. Iemand al een mannier gevonden om die blauwe led uit te krijgen zonder um met een watervaste stift oid in te kleuren?
Menu --> Instellingen --> Telefoon --> Weergave --> SlaapStand --> Uit

nadeel is dat ie dan het scherm niet uitschakeld, dus hij slurpt je batterij leeg.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Ja ok, die had ik al :), maar net wat je zegt ja, das niet echt de bedoeling.
Ik zag trouwens wel met een externe filemanager dat met het opstarten van de telefoon ook een programmatje blinkingled.rsc oid wordt opgestart, is er misschien een manier om dit uit de firmware te slopen of om te zorgen dat de telefoon het niet opstart (iets van msconfig voor de n73 ;))?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kan je het niet afsluiten d.m.v. een taskmanager ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

o-mijn-g*d... dit noteer ik even voor 'het nageslacht':

ik heb een week lang geprobeerd m'n telfort gprs aan het werk te krijgen. eerst werkte het wel, later niet. ook mmsjes versturen of ontvangen werkte niet meer.
de helpdesk maar eens gebeld: 23 minuten (0,20 ct/m! :r ) later was het nog niet opgelost, terwijl de instellingen wel goed zouden moeten zijn. er werd me verteld om langs de telfortwinkel te gaan.

als allerlaatste redmiddel heb ik toen maar, zoals ik uit mijn windowstijdperk gewend was, de telefoon opnieuw opgestart. EN JA HOOR, HET WERKTE! :(

en nu maar hopen dat het blijft werken. vanaf nu haat ik smartphones :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Uhm dude, de oplossing was om gewoon je telefoon opnieuw te starten??? Lijkt me het meest logisch om dat eerst te proberen als je een probleem hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218019

Iemand ervaring met de smart2go van nokia? Lukt mij niet om maps te downlaoden via de maploader. Ik krijg de volgende error:

"The connection to the map server has been interruptede. Pleace make sure that your Internet connection is working and retry later. If you stil cannot download, please try later."

Als iemand mij kan helpen, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

iemand bekend met goede bluetooth koptelefoons voor nokia n73?

mn aansluitpuntje zit zo los dat ik mn originele koptelefoon niet meer kan gebruiken, NSP zegt dat ze hem kunnen repareren, maar op moeten sturen en ik dan m'n toestel 3 weken kwijt ben,.. is dat 't waard?

voor de rest: Nokia Music Manager loopt voortdurend vast nu m'n Bluetooth eindelijk werkt,.. een voor een een nummer kopieeren lukt nog wel, maar bij meerdere kopieen in een, ho maar: nokia music manager werkt niet meer, krijg ik dan in mn vista te zien

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

GG85 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:19:
Uhm dude, de oplossing was om gewoon je telefoon opnieuw te starten??? Lijkt me het meest logisch om dat eerst te proberen als je een probleem hebt toch?
dude, het lijkt me niet logisch om de telefoon 'gewoon opnieuw op te starten'. zo'n oplossing is een 'last resort' voor mensen met derderangs besturingssystemen. O-)
ik heb geen windows meer en ik heb nog nooit een symbiantelefoon gehad. herstarten, daar denk ik niet zo snel meer aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214358

Weet iemand of je de .mp4 filmjes van You Tube of Google zo op de N73 toestel kan zetten en ook afspeelbaar zijn? Ik zag bij een vriend dat het wel kon bij een N95, maar is dat ook van toepassing bij een N73 of moet je ze eerst omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

ehm... probeer het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
bij mij werken de filmpjes van www.youtube.com niet (gewoon bekijken via internet bedoel ik dan).

Hebben meer mensen dat de telefoon uit het niks uit kan vallen? Net gebeurde het voor het eerst toen ik hem in mijn handen had, de 10x ervoor gewoon toen ik hem uit mijn zak wilde halen en toen bleek hij uit te staan, na het aanzetten stond wel de toetsenblokkering er weer op.. Beetje vreemd! (batterij was geen enkele keer leeg of bijna leeg).

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Laatst online: 14-05 14:59
heb nu ongeveer een paar maanden de N73 maar spijtig genoeg kom ik nu thuis van vakantie en is mijn midden knopje kapot. Ik snap niet hoe, want er is werkelijk niets mee gebeurd.. Hij lag eraf en ik probeerde dus gewoon er terug op te zetten omdat ik zag dat het gewoon dezelfde grootte was waar ik in kon schuiven, maar het kan gewoon je kan hem makkelijk terug zetten, alleen hij zit los, hij reageert niet als ik naar rechts en boven gaat, je voelt ook geen "knikje" zeg maar als je het knopje indrukt, het werkt pas als ik er hard tegenaan duw, wat dus niet werkt, links en onder doet goed. Maar dit gaat gewoon niet... Wat kan ik hier het beste mee aan is nu mijn vraag? Is er iets van garantie hierop, makkelijk terug te plaatsen ofzo, heb al een e-mail gestuurd naar bedrijf waar ik heb besteld, maar nog geen antwoord. Hopelijk weten jullie meer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door WeaselADHD op 06-05-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201593

Ik heb vandaag de n73 gehaalt en ik moet zeggen dat het een super ding is!! Heb alleen wat vraagjes. Dat tv kijken is tot 21 mei gratis via umts. Daarna kost het 7,50 per maand voor nl1 2 en 3 en nog wat andere. En 2,50 extra voor cartoon network en talpa. Zijn er niet meer zenders? En 7,50 per maand = onbeperkt kijken?

Is het mogelijk de tv stream op voledig scherm te krijgen? ik blijf zon klein vakje houden of is dat normaal?

Is er een poker game voor op de n73 die online kan ^^ Partypoker heeft er nog niks voor slecht slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 12:12
Anoniem: 201593 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:01:
Ik heb vandaag de n73 gehaalt en ik moet zeggen dat het een super ding is!! Heb alleen wat vraagjes. Dat tv kijken is tot 21 mei gratis via umts. Daarna kost het 7,50 per maand voor nl1 2 en 3 en nog wat andere. En 2,50 extra voor cartoon network en talpa. Zijn er niet meer zenders? En 7,50 per maand = onbeperkt kijken?

Is het mogelijk de tv stream op voledig scherm te krijgen? ik blijf zon klein vakje houden of is dat normaal?

Is er een poker game voor op de n73 die online kan ^^ Partypoker heeft er nog niks voor slecht slecht :P
Welk TV kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201593

via umts. nl1 2 3 cartoon network bbc playboy tv haha en nog gratis ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Anoniem: 201593 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 01:00:
via umts. nl1 2 3 cartoon network bbc playboy tv haha en nog gratis ook :D
Ja, dat deel snap ik, alleen.. waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

wesleyvinken schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:41:
heb nu ongeveer een paar maanden de N73 maar spijtig genoeg kom ik nu thuis van vakantie en is mijn midden knopje kapot. Ik snap niet hoe, want er is werkelijk niets mee gebeurd.. Hij lag eraf en ik probeerde dus gewoon er terug op te zetten omdat ik zag dat het gewoon dezelfde grootte was waar ik in kon schuiven, maar het kan gewoon je kan hem makkelijk terug zetten, alleen hij zit los, hij reageert niet als ik naar rechts en boven gaat, je voelt ook geen "knikje" zeg maar als je het knopje indrukt, het werkt pas als ik er hard tegenaan duw, wat dus niet werkt, links en onder doet goed. Maar dit gaat gewoon niet... Wat kan ik hier het beste mee aan is nu mijn vraag? Is er iets van garantie hierop, makkelijk terug te plaatsen ofzo, heb al een e-mail gestuurd naar bedrijf waar ik heb besteld, maar nog geen antwoord. Hopelijk weten jullie meer ;)
ga naar een nokia service point (google) en laat het repareren,.. kost c. 20 minuten (maar is gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

HendrikN schreef op maandag 07 mei 2007 @ 02:59:
[...]

Ja, dat deel snap ik, alleen.. waar?
orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 26-06 14:44
als ik in telefoonboek ga en ik zoek naar een persoon waarvan de naam begint met een N dan tik ik dus gewoon N in. alleen de telefoon laat dan alle namen zien waar een N inzit in plaats van alleen de namen die met een N beginnen. hoe los ik dit op?
weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 14:19
Heeft er iemand al een leuk DivX/XviD playertje gevonden voor de N73ME?

De player die ik op mijn N-Gage had doet het niet op deze nieuwe versie van Symbian.
En de standaart DivX player die van de DivX site kan downloaden schijt er na een paar keer mee uit...

Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218282

Dr Pro schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:54:
Heeft er iemand al een leuk DivX/XviD playertje gevonden voor de N73ME?

De player die ik op mijn N-Gage had doet het niet op deze nieuwe versie van Symbian.
En de standaart DivX player die van de DivX site kan downloaden schijt er na een paar keer mee uit...

Iemand??
Smartmovie is naar mijn mening 1 van de beste divx/xvid players.

http://www.lonelycatgames.com/?app=smartmovie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:19
Anoniem: 214358 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:27:
Weet iemand of je de .mp4 filmjes van You Tube of Google zo op de N73 toestel kan zetten en ook afspeelbaar zijn? Ik zag bij een vriend dat het wel kon bij een N95, maar is dat ook van toepassing bij een N73 of moet je ze eerst omzetten?
http://tinytube.net/

Kan je alle filmpjes van google en YouTube gewoon op je mobiel bekijken! In ' hoge' resolutie, lage resolutie en zelfs streamen (al werkte dit bij mij niet geweldig). Echt een geweldige website en erg leuk als je je verveelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Hebben meer mensen dat de telefoon uit het niks uit kan vallen? Net gebeurde het voor het eerst toen ik hem in mijn handen had, de 10x ervoor gewoon toen ik hem uit mijn zak wilde halen en toen bleek hij uit te staan, na het aanzetten stond wel de toetsenblokkering er weer op.. Beetje vreemd! (batterij was geen enkele keer leeg of bijna leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-06 19:24

MrDrako

nep ict'er

Ik heb sinds afgelopen zaterdag de N73 ME, alleen lijkt het alsof ze de doos inhoud hebben verkleind, ik heb de normale headset(23), dus niet die mooie, en heb ik geen 2gb kaartje gekregen, maar helemaal niks??

Het is een simlockloos toestel, gekregen bij het overstappen van kpn 20 naar orange 25 bij de belcompany.

Klopt dit of hebben ze in de winkel er iets uitgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Laatst online: 11:57
MrDrako schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:20:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag de N73 ME, alleen lijkt het alsof ze de doos inhoud hebben verkleind, ik heb de normale headset(23), dus niet die mooie, en heb ik geen 2gb kaartje gekregen, maar helemaal niks??

Het is een simlockloos toestel, gekregen bij het overstappen van kpn 20 naar orange 25 bij de belcompany.

dat is warschijnlijk gewoon de zwarte versie en niet de ME. Ook op de doos kan wél ME staan als ik het geod gelezen heb in dit draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-06 19:24

MrDrako

nep ict'er

consolefreak schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:27:
[...]

dat is warschijnlijk gewoon de zwarte versie en niet de ME. Ook op de doos kan wél ME staan als ik het geod gelezen heb in dit draadje.
Ik heb wel de muziek toets itt de normale versie, kan ik ergens nog andere verschillen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Ik heb ook de zwarte via T-mobile, ook zonder geheugenkaart.

volgens mij is dit gewoon afhankelijk van de provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

bagagedrager schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 13:04:
[...]

http://www.salling.com/Clicker/mac/

en als je genoeg geld hebt (of een flat-rate dataverbinding):
http://j2mevnc.sourceforge.net/

helaas heb ik nog niks gevonden wat hetzelfde doet als 'remote control' op de sony-ericsson telefoons. dat is -zo- bruut... :9~
Ik heb geprobeerd dat Salling Clicker aan de gang te krijgen met m'n N73, maar het toestel komt niet voor in de lijst van Clicker. Toch lees ik op Google dat er wel zijn die het werkend hebben. Iemand een tip hoe het aan de gang is te krijgen op de mac? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Wat is een makkelijk proggie om de videobestanden om te zetten naar .avi? Dat mp4 werkt niet helemaal lekker, zeker niet met dat afspeel proggie van Nokia. Loopt steeds vast!

als je avi op dvd knalt, speelt ie dat dan af in een dvd speler aangesloten op de tv beneden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Dat Salling clicker, als je daarmee je telefoon als remote control gebruikt, kan je dan bv winamp besturen met je telefoon? Of dat je bepaalde toetsen of toetsencombinaties bindt aan een toets op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
MrDrako schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:20:

als het goed is staat er op de doos w/o minisd w/o = without is een music versie zonder extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Anoniem: 218309 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:57:
[...]

Ik heb geprobeerd dat Salling Clicker aan de gang te krijgen met m'n N73, maar het toestel komt niet voor in de lijst van Clicker. Toch lees ik op Google dat er wel zijn die het werkend hebben. Iemand een tip hoe het aan de gang is te krijgen op de mac? Thx!
check deze thread:
http://www.salling.com/forums/viewtopic.php?t=4056

ik heb de versie waar ze 't daar over hebben net getest (had het eerst alleen op m'n k750i) en het werkt prima op de n73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
kenicky schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:57:
Ik heb ook de zwarte via T-mobile, ook zonder geheugenkaart.

volgens mij is dit gewoon afhankelijk van de provider
er zijn 2 verschillende N73 ME versie's

een standaard uitvoering ME, met standaard headset (HS-23), zonder geheugenkaart.

en een luxe uitvoering ME, luxere headset bestaande uit de AD-41 + HS-20 en een 2 GB geugenkaart.

De belcompany heeft alleen de standaard uitvoering, maar die kan je natuurlijk makkelijk upgraden door de andere headset te kopen en een 2 gb kaart

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Vraagje over de standaard Dictafoon functie.
Bij mij staat de opname tijd op maximaal 1 minuut.
Hoe zet ik dat groter?
Bij de opties heb ik voor zover ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen.

Bij de N95 staat dit op maximaal 1 uur, dus het moet wel kunnen lijkt me, aangezien het het zelfde programma is/lijkt.

[ Voor 13% gewijzigd door rreevvss op 07-05-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189947

Ik hoorde laatst dat het mogelijk was om de batterijstatus van de LD-3W GPS ontvanger te zien op je N73. Weet iemand hier wat van? En hoe moet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218397

Ik probeer al een tijdje aan elke contact een andere ringtone toe te voegen.
Krijg het niet voor elkaar, kan het aleen voor alle contacten tegelijk?
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nog een simpel vraagje, wat is precies de resolutie van de achtergrond? Dus niet het hele scherm, maar het gedeelte waar je een plaatje als achtergrond kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Anoniem: 218397 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:52:
Ik probeer al een tijdje aan elke contact een andere ringtone toe te voegen.
Krijg het niet voor elkaar, kan het aleen voor alle contacten tegelijk?
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Contacten -> Selecteer een contact -> Opties -> Beltoon

Ik geloof dat het best op een logische plek zit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bij de K800i is er een mogelijkheid om filmpjes als "ringtone" aan een contact toe te voegen.

Ik heb gezocht, maar kan het niet vinden. Kan dit helemaal niet met de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Ik krijg geen muziek op me phone :(

Als ik via Nokia Suite muziek wil overbrengen via Nokia Music Manager (in Vista) dan krijg ik de foutmelding dat dit programma niet meer werkt en dat Vista (tevergeefs natuurlijk) op zoek gaat naar een oplossing.

Dacht het vervolgens anders te proberen door in 'deze computer' naar de Nokia Phone Browser te gaan en dan alle muziek in de map sounds plaatsen. Ik kan vervolgens wel muziek afspelen (instrumenten => bestandsbeheer) via me telefoon, maar ik zie de verschillende albums niet in de muziekspeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

-RazieL- schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:38:
Nog een simpel vraagje, wat is precies de resolutie van de achtergrond? Dus niet het hele scherm, maar het gedeelte waar je een plaatje als achtergrond kan instellen.
Dat is dus 240*240 :)

De N73 heeft btw ook een soort van taakbeheer/alt+tab-menu. Als je de menu knop (die knop met 2 streepjes, een rondje en een vierkantje) lang ingedrukt houdt dan krijg je te zien welke applicaties er op dat moment nog draaien.
Ik zag mensen die last hadden van langzame telefoons, en dat is vaak omdat ze vergeten om applicaties te sluiten.

Ik heb zelf nog 2 vragen:

-Waarom hebben geinstalleerde games geen geluid? Snake (staat standaard op de telefoon) heeft wel geluid, maar bv prince of persia niet.

-Ik heb 1 muziek-map en de nrs in die map wil ik luisteren met de mp3-speler. Het probleem is dat mp3's (beltonen ed) ook aan de mediabibliotheek worden toegevoegd, en die wil ik er niet tussen hebben. Ik kan dan wel een tracklist maken, maar dan moet je perse 1 voor 1 alle mp3's erin stoppen. Is hier een oplossing voor? Ik heb geprobeerd om alles te markeren en dan aan de tracklist toe te voegen, maar dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364

Rivanov schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:28:
Bij de K800i is er een mogelijkheid om filmpjes als "ringtone" aan een contact toe te voegen.

Ik heb gezocht, maar kan het niet vinden. Kan dit helemaal niet met de N73?
Ik kan het ook niet vinden. Ik krijg als ik een video instel als ringtone alleen geluid, geen beeld.
Mijn k800i kan dat idd wel. Beeld en geluid als ringtone (mpg4 of 3gp)

Kan dat wel op de N73? Moet toch kunnen zou je zeggen!

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 44364 op 08-05-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

heeft er niemand op de N73 Music Edition zonder kaartje en luxe headset (geleverd door bijvoorbeeld T-mobile) last van het feit dat als je muziekje luisterd..., je dan de muziekspeler niet volledig kunt afsluiten?! alleen wanner je dan naar equalizer gaat, en daar dan kiest voor afsluiten. dan wil dit wel.

ik vindt dit heel erg iritant omdat het vele geheugen vreet.
ik heb er met Nokia contact over gehad en zeiden dat ik moest updaten, maar ik krijg geen updates!!

en ik kan nu ook niet echt vinden of die van mij branded is of niet..
wanner ik *#0000# intoets staat er:

V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)

kan iemand mij vertellen of hij dan branded is of niet?
en updates pakt ie dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
Vandaag bij een Nokia Service Center geweest. Hebben daar voor mij de volgende firmware erop gezet:

V 3.0713.1.0.2
05-04-2007
RM-133
(c) Nokia N73 (02)

Hierin zitten volgens deze site de volgende wijzigingen:
Firmwareänderungen zwischen 3.0704.1.0.1 und 3.0713.1.0.2 (SB-075/03.05.07)

New features
* Enable startup vibra (feature in CellMo release)

SMS corrections
* System does not load sms service center address (numbers) when booted upon heavy load (2)
* SMSC is not re-read from SIM after switch on, if IMSI hasn’t changed

CellMo change
* No uplink audio in MT voice call, fixed with CellMo update

[ Voor 8% gewijzigd door Nixadus op 08-05-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
En een beetje verder zoeken leverde hier het volgende overzicht op (leuk voor de starttopic?):
Firmwareänderungen zwischen 2.0628.0.0.3 und 3.0638.0.0.1 (SB-024/22.11.06)

New features
* Video Stabilization set ON by default
* InfraRed Modem application added

Improvements to
* Slow SMS Sending problem
* Incall Rebooting Issue
* Restart when 3D audio ringing tone and say callers name active (partially fixed)
* N73, N70 setting "name display order" in Contacts doesn't work
* Not Possible to Switch General mode after Offline without re-flashing
* Bluetooth Search and Connection errors
* Phone resets when connecting or disconnecting BT headset during active phone cal
* Phone hangs or Rebooting when composing an SMS (partially fixed)
* Phone hang when taking picture (partially fixed)
* Camera Freezes when zooming (partially fixed)

Firmwareänderungen zwischen 3.0638.0.0.1 und 3.0649.0.01 (SB-042/22.01.07)

Audio
* Call waiting: Very quiet call waiting tone.
* Headset: Headset hissing noise.
* Tuneplayer: Unhandled aborts.

Browser
* Security: RSA signing vulnerability.
* OSS browser: OSS browser will not release memory after browsing several pages even after History turned off.

Bluetooth
* UI: BT UI stops responding after pressing right softkey twice fast.

Call
* Establishment: "Call Not Allowed" displayed when attempting to make a call.
* Video call: "App closed: Video call" is showing after the alerting video call is interrupted.

Camera
* Stability: Camera freezes after taking picture.
* Video Recorder: Video does not shut down when slide closed.
* Video Recorder: Recorded video suffers from visible mains flicker.
* Video Recorder: Video recording saving sometimes fails

Contacts
* Voice dialing: name is mirrored when the contact is in Hebrew.

CPHS
* Answer Phone: When the handset is reading the Answer Phone Spools it does not display the correct value in the MMI. (Orange)

Gallery
* Icon List: Wrong toolbar icons in gallery when started with video as last taken item.
* Review: Review key does not open media gallery.
* Zoom: Cannot zoom more than 50% in Gallery.

Memory
* Free memory: Gallery crashes when exiting from free memory.

MMS
* Images: First thumbnail not shown when inserting image into MMS.

OMA
* Device Management: 405 is returned for REPLACE command. (CMCC)

Operator Apps
* Homezone: Device recognizes HomeZone's in wrong way, when there is less that four zones activated. (O2-DE)
* Homezone: HomeZone cache's FF FF FF FF entries are not handled as an empty entry. (O2-DE)
* Homezone: ReadViagHomeZoneCache method returns always KErrNone even when it ́s not ready. (O2-DE)

Phone
* Stability: ASIC causing reboot.

Print
* Online print: Localization issue in Hungary HuClient. (Hungary)

Profiles
* Silent mode: N73 failed to power off when the profile was set to “Silent”.

Settings
* Say Callers name: Reboot happening with combination of 3D Audio, MP3, Say callers name and 3D effects.
* Settings wizard: wrong region info in setting wizard. (Taiwan)

Streaming
* Audio: Very low volume when listening to audio through the headset (H3G).
* Audio: Streaming audio file not played correctly. (UAE)

UI
* Active Idle: Bold text in active idle.
* General Settings: Cangjie input method is not available to choose in phone general setting option. (China)
* Network banner: Wrong name of the GSM operator 255-05. (Golden Telecom)

Visual Radio
* Basic functionality: Volume cannot be muted with IHF.

Voice command
* Voice tags: Problem creating new voice tag.

Firmwareänderungen zwischen 3.0649.0.01 und 3.0704.1.0.1 (SB-046/07.02.07)

* Minor CellMo update to improve production variant creation on the line. (This change has no affect whatsoever on enhancements made to the previous SW release and consequently no regression will be experienced while utilizing 3.0704.1.0.1 SW release)

Firmwareänderungen zwischen 3.0704.1.0.1 und 3.0713.1.0.2 (SB-075/03.05.07)

New features
* Enable startup vibra (feature in CellMo release)

SMS corrections
* System does not load sms service center address (numbers) when booted upon heavy load (2)
* SMSC is not re-read from SIM after switch on, if IMSI hasn’t changed

CellMo change
* No uplink audio in MT voice call, fixed with CellMo update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndicate
  • Laatst online: 04-06 16:16
Hey,

Ik krijg als alles goed gaat deze week nog m'n N73 ME binnen :D
Maar nu wil ik graag al m'n contacten en smsberichten van m'n huidige Nokia 6680 overzetten op m'n N73. Van de contacten weet ik dat dat kan via bluetooth, maar van de berichten heb ik geen idee hoe dat moet. Ik heb gezocht op internet maar geen oplossing gevonden. Is dit wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhepius
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik heb een N73 Music Edition, maar als ik een spel opstart dan staat het volume onwijs hard, heeft iemand enig idee waar ik het volume van spellen kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49416

Heeft iemand enige idee hoe de voicedial functie op de n73 werkt ? Ik zit al een tijdje te klooien, maar krijg het niet voor elkaar.

Gr. T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:32
Syndicate schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:40:
Hey,

Ik krijg als alles goed gaat deze week nog m'n N73 ME binnen :D
Maar nu wil ik graag al m'n contacten en smsberichten van m'n huidige Nokia 6680 overzetten op m'n N73. Van de contacten weet ik dat dat kan via bluetooth, maar van de berichten heb ik geen idee hoe dat moet. Ik heb gezocht op internet maar geen oplossing gevonden. Is dit wel mogelijk?
Je kan via een CardReader het MiniMMC kaartje wat in je 6680 zit uitlezen op je computer als je daar je berichten had opgeslagen. Ook krijg je bij je N73 een datakabel die ook op de 6680 past. Ik had ook de 6680 voor ik de N73 kocht en alles overzetten kon gewoon via de kabel.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Anoniem: 94542 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:12:
Ik krijg geen muziek op me phone :(

Als ik via Nokia Suite muziek wil overbrengen via Nokia Music Manager (in Vista) dan krijg ik de foutmelding dat dit programma niet meer werkt en dat Vista (tevergeefs natuurlijk) op zoek gaat naar een oplossing.

Dacht het vervolgens anders te proberen door in 'deze computer' naar de Nokia Phone Browser te gaan en dan alle muziek in de map sounds plaatsen. Ik kan vervolgens wel muziek afspelen (instrumenten => bestandsbeheer) via me telefoon, maar ik zie de verschillende albums niet in de muziekspeler!
naar muziekspeler -> Muziekbibliotheek -> Opties -> Muziekbibl. bijwerken

voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik denk er aan om mijn MP3 speler (Creative Zen) te vervangen door de N73 voor m'n primaire muziekbron... maar aangezien de oordopjes die bij de N73 komen... fysiek pijn doen aan de oren wil ik daar graag m'n eigen Creative oordopjes in kwijt, iemand ervaring met de Brando Pop -> 3.5mm stekker? Voor 15 euro te koop bij smartphoneshop.nl, helaas niet nu niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hupie679
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:46
Anoniem: 49416 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:56:
Heeft iemand enige idee hoe de voicedial functie op de n73 werkt ? Ik zit al een tijdje te klooien, maar krijg het niet voor elkaar.

Gr. T
Rechter selectie toets ingedrukt houden.

En verder heb ik nog even een tip voor de mensen die nog de N73 moeten aanschaffen.

Als je de telefoon uit de doos haalt, zit er een stukje folie op het display geplakt, om tegen krassen en dergelijke te beschermen.
In de rechter bovenhoek zit een blauw driehoekje om aan te geven dat dat er nog zit. Meestal halen mensen na een paar dagen dat folie er af. Je kan ook alleen dat kleine blauwe driehoekje van het stukje folie lospeuteren, zodat het folie op je display blijft zitten. Je hebt nu als het ware een gratis screenprotector voor je N73.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen :9

https://github.com/hubertjanhickinson/OrconWifiController/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183097

Maar de lijmlaag onder dat driehoekje is niet zo fijn als bij de rest, waardoor deze vaak los gaat zitten. Een nieuwe is denk ik beter. Zo duur zijn die dingen niet.

http://www.gsmpunt.nl/details.php?productnummer=1720

Ik heb deze zelf, werkt ideaal. En je krijgt er 3 voor deze prijs, dus mocht het misgaan heb je er altijd nog 2 om het opnieuw te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:32
Wat doen sommige mensen toch met hun telefoons dat jullie screenprotectors nodig hebben? Ik heb mijn N73 nu al een tijdje maar nog geen krasje niks. Zit de hele dag in mijn broekzak en heb m al een paar keer laten vallen maar nog niks aan de hand.

* tikkietrugjaap wou dat zijn iPod ook zo'n sterk scherm had :(

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

daarbij kan je bij iedere telefoonboer voor een appel en een ei een nieuwe behuizing voor je n73 kopen als er onverhoopt een krassigheidje op zou komen.
kom op zeg, het ding is om te gebruiken en niet om te vereren. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door bagagedrager op 09-05-2007 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HendrikN schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:40:
[...]

Contacten -> Selecteer een contact -> Opties -> Beltoon

Ik geloof dat het best op een logische plek zit? ;)
Ja dat is inderdaad zo, maar kan ik dan ook MP3's selecteren die ik op mij geheugenkaart heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216252

hupie679 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:01:
[...]

Rechter selectie toets ingedrukt houden.

En verder heb ik nog even een tip voor de mensen die nog de N73 moeten aanschaffen.

Als je de telefoon uit de doos haalt, zit er een stukje folie op het display geplakt, om tegen krassen en dergelijke te beschermen.
In de rechter bovenhoek zit een blauw driehoekje om aan te geven dat dat er nog zit. Meestal halen mensen na een paar dagen dat folie er af. Je kan ook alleen dat kleine blauwe driehoekje van het stukje folie lospeuteren, zodat het folie op je display blijft zitten. Je hebt nu als het ware een gratis screenprotector voor je N73.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen :9
Ja werkt zeker goed, ik heb het ook laten zitten en werkt goed tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2024

BachW

Tweaker in Noorwegen

bagagedrager schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 01:10:
daarbij kan je bij iedere telefoonboer voor een appel en een ei een nieuwe behuizing voor je n73 kopen als er onverhoopt een krassigheidje op zou komen.
kom op zeg, het ding is om te gebruiken en niet om te vereren. 8)7
Haha, hulde! Maar soms kan er door de kleinste stomme dingen iets foutgaan. Ik ken iemand die had een paar plectrums (gitaar) in zijn zak + zijn telefoon. Kan geen kwaad denk je, toch een paar leuke krassen rijker... Maar ik kan me helemaal in je verhaal vinden! _/-\o_

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206981

Beste N73 bezitters,

Het is al vaak besproken hier; het irritante echo probleem.
Dan bedoel ik de issue met het gebruiken van je bluetooth (ongeacht welk ander apparaat!) en de echo die de andere partij hoort als je aan het bellen bent.

Ik geloof dat er aardig wat mensen zijn die daar ook last van hebben.
Alleen een reboot van je telefoon helpt. Zwaar irritant dus als je een bluetooth carkit hebt en zo nu en dan de auto uitgaat.

Beetje jammer voor zo een duur toestel.

Is het geen goed idee om daarvoor een poll te starten, zodat degenen kunnen reageren die exact hetzelfde probleem hebben?

Wellicht dat een gezamelijk brief naar meneer Nokia is op zal leveren?
De fora staan vol met dit probleem, alleen een oplossing ontbreekt nog.
Waarschijnlijk is het vechten tegen de bierkaai, maar wie niet waagt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

HendrikN schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 00:01:
Ik denk er aan om mijn MP3 speler (Creative Zen) te vervangen door de N73 voor m'n primaire muziekbron... maar aangezien de oordopjes die bij de N73 komen... fysiek pijn doen aan de oren wil ik daar graag m'n eigen Creative oordopjes in kwijt, iemand ervaring met de Brando Pop -> 3.5mm stekker? Voor 15 euro te koop bij smartphoneshop.nl, helaas niet nu niet op voorraad...
Heb ik laatst gekocht, Werkt prima!! Veel plezier van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Weet er iemand goede software om automatisch van profiel te switchen, gebaseerd op tijd? Bijv. dat ie automatisch om 09:00 naar Silent gaat, tot aan 17:00 en daarna weer op General, en dat alleen doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Ik heb niet alles gelezen, maar las wel dat mensen met een watervaste stift hun ledje minder fel hebben gemaakt, hopelijk wisten jullie (voordat je je telefoon bekladde) dat je dit lampje gewoon kan uitzetten door onder weergave>telefoon je slaapstand uit te zetten?

Groet
Sylvester

P.s. en ik weet dat hij dan meer energie verbruikt, maar dat is een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Anoniem: 218397 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 07:48:
[...]

Ja dat is inderdaad zo, maar kan ik dan ook MP3's selecteren die ik op mij geheugenkaart heb staan?
Ja.

dit zou je natuurlijk ook zelf eerst kunnen proberen voordat je hier inkopvragen post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HendrikN schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:51:
[...]

Ja.

dit zou je natuurlijk ook zelf eerst kunnen proberen voordat je hier inkopvragen post...

Natuurlijk al geprobeert en in de handleiding gekeken :O . Zie aleen de standaard ringtones. En kan 1 MP3 seleteren voor alle contacten. Daarnaast de standaard ringtones voor een contact en geen MP3. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 218397 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:15:
[...]

Natuurlijk al geprobeert en in de handleiding gekeken :O . Zie aleen de standaard ringtones. En kan 1 MP3 seleteren voor alle contacten. Daarnaast de standaard ringtones voor een contact en geen MP3. :/
Open een contact, dan ga je naar opties > beltoon > je kiest een beltoon. Zo kan je iedereen z'n eigen beltoon geven. En als je mp3's wilt gebruiken dan zet je die in je telefoongeheugen. Die worden herkent en die op je geheugenkaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-RazieL- schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Open een contact, dan ga je naar opties > beltoon > je kiest een beltoon. Zo kan je iedereen z'n eigen beltoon geven. En als je mp3's wilt gebruiken dan zet je die in je telefoongeheugen. Die worden herkent en die op je geheugenkaart niet.
THANKS SOUL REAVER _/-\o_ _/-\o_ dat was de stap die ik miste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151463

-RazieL- schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Bij mij worden de mp3's keurig herkend en ze staan gewoon op de geheugenkaart ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151463 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:52:
[...]

Bij mij worden de mp3's keurig herkend en ze staan gewoon op de geheugenkaart ..
Bij mij is het ook zo dat als ik de Galerij > Afb. en video open. Ik alleen de afbeeldingen krijg die in het geheugen van de telefoon staan en niet die op de geheugenkaart. Heeft dat er ook mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214358

Weet iemand of de N73 Music Edition ook last heeft van een blauwe gloed als die 's avonds foto's maakt met en zonder flits? Of is deze al verholpen met de laatste Firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135904

Anoniem: 206981 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:42:
Beste N73 bezitters,

Het is al vaak besproken hier; het irritante echo probleem.
Dan bedoel ik de issue met het gebruiken van je bluetooth (ongeacht welk ander apparaat!) en de echo die de andere partij hoort als je aan het bellen bent.

Ik geloof dat er aardig wat mensen zijn die daar ook last van hebben.
Alleen een reboot van je telefoon helpt. Zwaar irritant dus als je een bluetooth carkit hebt en zo nu en dan de auto uitgaat.

Beetje jammer voor zo een duur toestel.

Is het geen goed idee om daarvoor een poll te starten, zodat degenen kunnen reageren die exact hetzelfde probleem hebben?

Wellicht dat een gezamelijk brief naar meneer Nokia is op zal leveren?
De fora staan vol met dit probleem, alleen een oplossing ontbreekt nog.
Waarschijnlijk is het vechten tegen de bierkaai, maar wie niet waagt......
Ik vind het inderdaad ook erg lastig en slecht, een telefoon koop je nog steeds voornamelijk om te bellen. En dat moet gewoon duidelijk en zonder echo zijn.

Ik heb er in mijn beginperiode vrij veel last van gehad, maar nu hoor ik er niemand meer over eigenlijk. bij mij ging geloof ik mis nadat ik tomtom had gebruikt icm adapt bluetooth gps receiver en carkit.

Poll lijkt me goed!
En dan de volgende mogelijkheden:
Ik heb een nokia n73
-en heb nog geen last gehad van het echo probleem
-heb last gehad van het echo probleem

Zo kan er gekeken worden of het probleem echt regelmatig voorkomt. Dat betwijfel ik namelijk nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Heeft iemand het voor elkaar gekregen foto's te kunnen uploaden met Flickr? Ik heb me aangemeld voor Yahoo, aangemeld voor Flickr, maar het lukt me niet de foto's van mijn telefoon te uploaden! :(

Edit: Heb het al, het wachtwoord voor je telefoon bleek anders te zijn dan je login..

Voor meer mensen met dit probleem:
http://www.flickr.com/nokia/configure/n73/

[ Voor 31% gewijzigd door TKroon op 09-05-2007 14:14 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.