Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.936 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199072

Zijn er ook muziekboxen voor de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

Vandaag heb ik contact gehad met T-mobile, welke mij een N73 Music leverde...

verouderde software zoals een pagina terug te zien is... echter stelde ik aan t-mobile voor dat als ik hem liet updaten in Heerenveen bij de Nokia support, ik mijn garantie dan behield omdat ik een t-mobile vrije telefoon had.

even overleg gehad met een aantal supervisors zoals hij aangaf en ik behield mijn garantie, dit doordat nokia leading is in service ten opzichte van t-mobiel.

ook geld dit voor mijn vriendin haar t-mobile n73(pink edition) die wel vol staat met t-mobile shit...

kortom, wij gaan dit weekend ff naar Heerenveen!

ze hebben bij T-mobile ook bij ons beide voro de zekerheid een notitie gezet indien ze ons zouden tegenspreken:)

netjes afgehandeld en de jongen kwam zelf ook nog uit leeuwarden ;-) Nul achtenvieftig uuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Anoniem: 218397 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:02:
[...]

Bij mij is het ook zo dat als ik de Galerij > Afb. en video open. Ik alleen de afbeeldingen krijg die in het geheugen van de telefoon staan en niet die op de geheugenkaart. Heeft dat er ook mee te maken?
Ben ik ook benieuwd naar... Anybody?
Afbeeldingen die op de geheugenkaart staan laat 'tie niet zien in Galerij. Is daar wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb dus ook geen kaartje bij mijn N73. Kan ik dit kaartje gebruiken voor mijn N73?? Ik weet namelijk niet of dat Ultra II wat uitmaakt.

Verder heb ik soms t probleem dat wanneer ik iemand bel diegene mij niet hoort. Ik hoor hem wel. Het lijkt dan net of de mic niet werkt. Als ik me telefoon herstart horen mensen aan de andere kant van de lijn mij opeens wel. Is dit een defect aan mijn telefoon? Hebben meer mensen hier last van? Of is t doormiddel van een firmware-update op te lossen?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159175

Hallo allemaal,
heeft iemand hier zn standaard n73 geupdate naar de music edition?
Zoja werkt A2DP nu?
op gsm helpdesk is namelijk een review te lezen waarin de n73 ME word gecombineerd met een A2DP headset :?

zie: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1448&ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:17

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor zover mij bekend is, heeft de N73 geen A2DP..

Toch is de review van GSMH zo gedetaileerd, dat ze die waarschijnlijk niet uit hun duim zuigen. Ik ben benieuwd welke firmware versie dit toestel heeft. Mogelijk is stilzwijgend de A2DP functie aangezet met de laatste firmware update.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214358

Kan iemand mij vertellen of de N73 Music Edition ook last heeft van een blauwe, paarse gloed op de foto's die je 's avonds hebt gemaakt?

Of is deze verholpen in de nieuwste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 12:12
Ginz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:54:
Voor zover mij bekend is, heeft de N73 geen A2DP..

Toch is de review van GSMH zo gedetaileerd, dat ze die waarschijnlijk niet uit hun duim zuigen. Ik ben benieuwd welke firmware versie dit toestel heeft. Mogelijk is stilzwijgend de A2DP functie aangezet met de laatste firmware update.
Anoniem: 214358 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:22:
Kan iemand mij vertellen of de N73 Music Edition ook last heeft van een blauwe, paarse gloed op de foto's die je 's avonds hebt gemaakt?

Op beide posts kan ik eigenlijk hetzelfde antwoorden; er zit -naar mijn weten- geen verschil in de hardware tussen de normale en de ME versie.

Ik heb zojuist m'n normale versie geflashed naar de ME-variant, en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik nu een A2DP headset kan aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:30
HendrikN schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:21:
[...]

[...]

Op beide posts kan ik eigenlijk hetzelfde antwoorden; er zit -naar mijn weten- geen verschil in de hardware tussen de normale en de ME versie.

Ik heb zojuist m'n normale versie geflashed naar de ME-variant, en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of ik nu een A2DP headset kan aanschaffen...
Nee, de ME heeft ook geen A2DP. Ik hoop heel erg dat dat ooit nog komt, want ik heb al een A2DP headset (die uitstekend werkt met de W710i van mijn vriendin), maar dat is afwachten. Waarom heb je eigenlijk geupdate naar de ME-variant? Ik zit zelf te wachten tot ik van ME naar de normale variant kan, want die muziekspeler gebruik ik nooit (zal wel iets met het ontbreken van A2DP te maken hebben ;) ) en die knop voor shortcuts lijkt me veel handiger.

Ja, de camera doet het erg slecht op hogere ISO's. Blauw en blokkerig. Overdag, buiten of bij plenty licht maakt hij aardige foto's, maar bij weinig licht is het huilen met de pet op. Gelukkig gebruik ik voor foto's een echte camera en ben ik niet afhankelijk van m'n telefoon. Toch zit ik erover te denken om de N73 met GPS ontvanger te verkopen en ergens een N95 op de kop te tikken. Ingebouwd GPS, ingebouwd WLAN, A2DP (geloof ik), echter wel weer een flink stuk duurder.

Hier ergens stond een vraag over software die automatisch profielen switcht, hier zit ik ook op te wachten. Heeft iemand een idee? Ik zou al flink geholpen zijn met een progje om de profiles timed te kunnen maken.

[ Voor 7% gewijzigd door PhilipsFan op 09-05-2007 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Anoniem: 151463 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:52:
[...]

Bij mij worden de mp3's keurig herkend en ze staan gewoon op de geheugenkaart ..
Bij de mp3-speler wel ja, bij dat voor beltonen kijkt ie alleen naar 't telefoongeheugen (bij mij dan).
Anoniem: 218397 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:02:
[...]

Bij mij is het ook zo dat als ik de Galerij > Afb. en video open. Ik alleen de afbeeldingen krijg die in het geheugen van de telefoon staan en niet die op de geheugenkaart. Heeft dat er ook mee te maken?
Die zie ik dan weer wel in de gallerij. Ten minste, ik heb geloof ik nog geen foto's op mn geheugenkaart gehad maar wel filmpjes en die staan gewoon in de gallerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:32
Anoniem: 214358 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:04:
Weet iemand of de N73 Music Edition ook last heeft van een blauwe gloed als die 's avonds foto's maakt met en zonder flits? Of is deze al verholpen met de laatste Firmware?
Ik heb de V3.0707.1.1.31 firmware en de fotos zijn nog steeds blauwig 's avonds. Denk niet dat dit ooit opgelost wordt.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-06 14:31

bagagedrager

multi-alles

Anoniem: 214358 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:04:
Weet iemand of de N73 Music Edition ook last heeft van een blauwe gloed als die 's avonds foto's maakt met en zonder flits? Of is deze al verholpen met de laatste Firmware?
Anoniem: 214358 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:22:

dubbelposten is uncool. laat het in het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
PhilipsFan schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:39:
[...]

Nee, de ME heeft ook geen A2DP. Ik hoop heel erg dat dat ooit nog komt, want ik heb al een A2DP headset (die uitstekend werkt met de W710i van mijn vriendin), maar dat is afwachten. Waarom heb je eigenlijk geupdate naar de ME-variant? Ik zit zelf te wachten tot ik van ME naar de normale variant kan, want die muziekspeler gebruik ik nooit (zal wel iets met het ontbreken van A2DP te maken hebben ;) ) en die knop voor shortcuts lijkt me veel handiger.
De kwaliteit van de muziekspeler van de ME versie is beter, net als de layout, die ik wat intuĂŻtiever vind. Daarnaast leek mij aan het begin de knop met shortcuts wel handig ja, maar die werkt erg langzaam en uiteindelijk zit het toch net een stapje te ver weg. De snelkoppelingen op het "bureaublad" zijn voor mij genoeg. (overigens wordt er in die review wel beweerd dat A2DP mogelijk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PhilipsFan schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:39:
[...]

Ja, de camera doet het erg slecht op hogere ISO's. Blauw en blokkerig. Overdag, buiten of bij plenty licht maakt hij aardige foto's, maar bij weinig licht is het huilen met de pet op. Gelukkig gebruik ik voor foto's een echte camera en ben ik niet afhankelijk van m'n telefoon. Toch zit ik erover te denken om de N73 met GPS ontvanger te verkopen en ergens een N95 op de kop te tikken. Ingebouwd GPS, ingebouwd WLAN, A2DP (geloof ik), echter wel weer een flink stuk duurder.

Hier ergens stond een vraag over software die automatisch profielen switcht, hier zit ik ook op te wachten. Heeft iemand een idee? Ik zou al flink geholpen zijn met een progje om de profiles timed te kunnen maken.
Heb jij het ook daadwerkelijk zelf getest? (vanwege de review op gsmhelpdesk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Anoniem: 159175 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:22:
[...]

Heb jij het ook daadwerkelijk zelf getest? (vanwege de review op gsmhelpdesk)
Jazeker, wat dacht je. Ik wist vantevoren dat de N73ME geen A2DP had, maar ik heb het toch geprobeerd. Hij wil wel pairen met m'n headset, maar alleen als headset (mono, belkwaliteit) en niet als hifi-audio. Aan de headset ligt het niet, want die werkt prima (en klinkt ook uitstekend) met een Sony Ericsson W710i die hier toevallig rondslingert en ook met een Nokia 6233 van een collega. De 6233 is ook later via een firmware update voorzien van A2DP, dus ik heb de hoop nog niet opgegeven dat dit ooit nog met de N73 gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

bij de specs staat niet dat ie a2dp heeft.

blueplayer van msi schijnt ervoor te kunnen zorgen dat je via a2dp muziek kan luisteren, maar daar is officieel nog geen stabiele versie voor n73 voor beschikbaar. er zijn wel bronnen die een patch beschikbaar stellen, zodat het beter zou werken. helaas kan/mag/wil ik hier geen extra informatie over geven, behalve www.giyf.net :X

- dus ook niet via dm! - }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
bagagedrager schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:56:
bij de specs staat niet dat ie a2dp heeft.

blueplayer van msi schijnt ervoor te kunnen zorgen dat je via a2dp muziek kan luisteren, maar daar is officieel nog geen stabiele versie voor n73 voor beschikbaar. er zijn wel bronnen die een patch beschikbaar stellen, zodat het beter zou werken. helaas kan/mag/wil ik hier geen extra informatie over geven, behalve www.giyf.net :X

- dus ook niet via dm! - }:|
Dit heb ik ook geprobeerd. Echter is dit geen A2DP, maar een proprietair MSI protocol wat kennelijk wel A2DP gebruikt voor de overdracht. Hij wilde wel pairen met mijn Plantronics Pulsar 590, maar een mp3 afspelen leverde mij de foutmelding op dat het device het bestandstype niet ondersteunt. Blijkbaar wilde die player de mp3 als zodanig naar de headset sturen en kunnen de MSI headsets dit zelf decoderen, maar een standaard A2DP headset kan dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214358

@ tikkietrugjaap

Is de blauwe gloed echt heel storend en wanneer komt die precies te voorschijn. Moet het daarvoor echt pikken donker zijn of ook al in de schemering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

indotastic: het is een foon en geen camera. koop een camera als je goeie foto's wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199072

Anoniem: 199072 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:37:
Zijn er ook muziekboxen voor de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en deze reactie krijg ik op gsmhelpdesk.nl:

"Zowel de normale N73 als de N73 music edition ondersteunen A2DP. Met én zonder een eventuele update is het geen enkel probleem om een stereo headset van Motorola te gebruiken. "

zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:40

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

CaptainM schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:35:
Ik heb dus ook geen kaartje bij mijn N73. Kan ik dit kaartje gebruiken voor mijn N73?? Ik weet namelijk niet of dat Ultra II wat uitmaakt.

Verder heb ik soms t probleem dat wanneer ik iemand bel diegene mij niet hoort. Ik hoor hem wel. Het lijkt dan net of de mic niet werkt. Als ik me telefoon herstart horen mensen aan de andere kant van de lijn mij opeens wel. Is dit een defect aan mijn telefoon? Hebben meer mensen hier last van? Of is t doormiddel van een firmware-update op te lossen?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit heb ik inderdaad soms ook, helaas ook geen id wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 17:56
Anoniem: 159175 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:58:
[...]

dit heb ik inderdaad soms ook, helaas ook geen id wat het is
Ik heb dit een week geleden ook al gehad (microfoon werkt niet tijdens gesprek). Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en het probleem was nog steeds niet verholpen. Na een aantal keer proberen is het wel gelukt. Sindsdien heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Beste Mede Nokia N73 bezitters, ik heb sinds 2 dagen het fijne Mobieltje en ben er erg content mee. Gisteren gelijk een 2Gb mini SD card gekocht ervoor, die dingen kosten ook niks meer zeg!

Heb alleen 1 probleempje, ik had een Nokia 6230, daar zat een fraaie alarmklokop die snoozde (bijna oneindig) per 10 minuten en die kon je reperterend op werkdagen instellen. Op de N73 zit wel een alarm maar die snoozed per 5 minuten (voor mij echt te kort!) en na pakweg 5 keer kan je alleen nog 'stop' kiezen en niet meer snooz, vanochtend daardoor een half uur verslapen :z

Nu zag ik dat er wel een 'handy clock' beschikbaar is met die functie maar die kost $ 19,95 en (sorry) maar dat ga ik niet betalen voor alleen een alarmklok, de andere functies heb ik geen interesse in.

Hoe doen jullie dit, gebruiken jullie een kalender alarm repeterend? of is er een ander programma beschikbaar voor.

Is de 'handy clock' van bijna 20 dollar mijn enige optie als ik de N73 wekker wil gebruiken zoals voorheen die van de 6230? Of moet ik gewoon mijn wekkerradio weer uit de kast trekken?

Alvast bedankt.

Groet
Sylvester

P.s. captainM: Ik zag je post over 2GB kaartje, bij de dixons kost dezelfde Mini SD-card van Scandisk € 24,99 (i.p.v. €30,00 bol.com). Daar heb ik hem gehaald, en er zullen ongetwijfeld nog iets goedkopere winkels zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 10-05-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 159175 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:46:

"Zowel de normale N73 als de N73 music edition ondersteunen A2DP. Met én zonder een eventuele update is het geen enkel probleem om een stereo headset van Motorola te gebruiken. "

zie hier
Ik ben ook maar even de discussie met Tim aangegaan :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ginz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:07:
[...]

Ik ben ook maar even de discussie met Tim aangegaan :p
zie t ja dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 19:23

Jig

Jig schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:25:
Weet er iemand goede software om automatisch van profiel te switchen, gebaseerd op tijd? Bijv. dat ie automatisch om 09:00 naar Silent gaat, tot aan 17:00 en daarna weer op General, en dat alleen doordeweeks.
Iemand een idee? Ik heb wel zoiets gevonden voor oude symbian versies (http://mobile.lockergnome.com/product.asp?id=8808), maar niet voor de v3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Anoniem: 159175 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:46:

zie hier
Die review is wel erg duidelijk inderdaad, al staat nergens dat men het ook werkelijk heeft geprobeerd en of het goed klinkt. Ik kan dit niet verklaren, maar wellicht heeft de reviewer een exemplaar met de nieuwste firmware die nog niet via de NSU wordt aangeboden. Tenminste, gisteravond kreeg ik nog geen updates door. Misschien is het handig als de reviewer de firmware versie van zijn exemplaar er even bij zet.

Ik weet in ieder geval wel dat ik HEEL BLIJ ben als het waar is en de N73 eindelijk ook A2DP aan boord heeft!

[ Voor 5% gewijzigd door PhilipsFan op 10-05-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Anoniem: 218559 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:41:
Nu zag ik dat er wel een 'handy clock' beschikbaar is met die functie maar die kost $ 19,95 en (sorry) maar dat ga ik niet betalen voor alleen een alarmklok, de andere functies heb ik geen interesse in.

Hoe doen jullie dit, gebruiken jullie een kalender alarm repeterend? of is er een ander programma beschikbaar voor.

Is de 'handy clock' van bijna 20 dollar mijn enige optie als ik de N73 wekker wil gebruiken zoals voorheen die van de 6230? Of moet ik gewoon mijn wekkerradio weer uit de kast trekken?

Alvast bedankt.

Groet
Sylvester
You've got mail ;)

You too

[ Voor 1% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

Stuur mij aub ook de mail ??

Is goed, komt eraan... even geduld... er staan hier zoveel verzoekjes voor een OW :)

[ Voor 22% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26305

Dan mag je hem hier ook naartoe sturen ajb, thanks alvast

De OW komt vandaag nog naar je toe, geen dank.

[ Voor 34% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en als je dan toch bezig bent mij ook meteen
tnx

ok

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102473

Gents,

Heb tijdje geleden m'n Mio A701 omgeruild tegen de N73 (rood/wit, KPN zakelijk met 1GB Scandisk), wat een verademing! Maar nu pas het forum gevonden dus heb me net door de startpost en 38 pages (!) heengeworsteld en heb toch wat vragen.

Gebruik de N73 i.c.m. met het interne bluetooth-systeem "Blue&Me" van m'n Fiat Grande Punto.

Heb paar maanden terug een software-update laten doen bij het Nokia Teleworld op de Kinkerstraat en heb sindsdien de volgende firmware:

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (57.01)
Volgens mij is m'n toestel niet branded (want geen .02 op het einde) en zou ik dus nog kunnen upgraden naar V 3.0704.1.0.1
Dit klopt volgens http://europe.nokia.com/A4305060 met m'n toestelcode 0539338 want krijg wederom versie 3.0704.1.0.1 aangeboden

Mijn vragen:
1.
Als ik op bovenstaande URL op "Get it" klik om de nieuwste firmware te downloaden, dan gebeurt er verder niks. Of kan ik dat beter doen via de NSU zoals beschreven in de startpost?
2. Het lukt me niet om in 1x alle tel-nr's van m'n N73 naar het interne BT-geheugen van de auto te copiëren, heeft iemand daar ervaring mee?
3. Sinds ik de software-update heb laten doen heb ik veel connectie-problemen in de auto: er is wel verbinding maar beide partijen horen niks, na 3x probereren lukt het eindelijk maar dit is vreselijk irritant :( dus ik wil het oplossen met bovenstaande software-update, zijn daar al specs van bekend?
4. Hoe krijg ik het hier eerder genoemde FS-caller in bezit en hoe krijg ik het draaiend op m'n N73?
5. Soms heb ik geen automatische connectie met m'n laptop (voor overzetten foto's). Pas als ik handmatig PC suite opstart en een nieuwe BT-connectie aanmaak maakt 'ie ineens connectie
6. Klopt het dat je in de auto tegelijkertijd een BT-connectie kan hebben voor de (interne) carkit alswel navigatie kan draaien via een BT-gpsmuis?
7. Welke GPS-muis is het beste (c.q. goedkoopste) aan te raden icm Route66?
8. Past Route66 op mijn 1GB-Scandisk card? (kan de software van een vriend krijgen)
9. Hoe kan je de met je N73 gemaakte filmpjes op je pc een kwartslag draaien? (foto's lukt me wel via Windows Picture and Fax viewer)
10.Ik krijg geen aflever-rapporten van verstuurde SMS'en terwijl ik dat wel AAN heb gezet, ligt dit aan KPN zakelijk?
11.Ik laat Hyves-krabbels afleveren naar m'n N73 en download dan het laatste deel van de krabbel, alleen geeft die niet altijd het laatste bericht door, dit ligt aan Hyves cache neem ik aan?
12.Soms heb ik onder de ontvangst-meter een soort "Z"-icoontje staan, soms niks en soms "3G". Wat betekent dit? Toch niet dat ik al die tijd internet aan heb staan $$$ oid?
13.Ik baal érg van het feit dat ik op de headset niet kan zappen naar een volgende mp3 terwijl dit vroeger bij 6230 e.d. wel gewoon deed en nu bij radio ook gewoon werkt. Heb oude headsets geprobeerd en contact gehad met de Nokia helpdesk (sucks!), maar vermoed nu uit dit topic dat dit alleen kan als ik de AD-41 koop?

Nou, het is een lang verhaal geworden, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen met m'n 13 puntjes! _/-\o_

Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192782

beste SvdW,

1. update via NSU is het makkelijkste, maar lukt dit je niet dan kun je het beste naar een nokia service point gaan.

4. die kan je het beste kopen. tenzij je iemand vind die hem al heeft :)

6. de n73 ondersteund meerdere connecties, dus dat kan :)

7. ik zou voor de Nokia LD3W deze ondersteund SIRF 3 en hier zijn veel positieve reacties over.

8. dat zou moeten passen, maar ligt er denk ik aan welke kaarten je mee installeerd.

12. nee je hebt dan je internet niet aan staan, hij pakt dan automatisch een UMTS of 3G netwerk. je kunt je telefoon ook alleen op GSM zetten (dit bespaard batterij) maar dan kun je niet meer op internet.

ik hoop dat dit je een beetje kan helpen! er zijn vast andere GOT peepz die je verder kunnen helpen met de rest van je vragen.

success!

groet,

alienated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

Voor de MSN - ers en andere messengers :http://www.nimbuzz.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na wat GeGoogel:

http://www.rock-your-mobile.com/full-screen-caller-pro.php

Of heeft iemand hem al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thnx voor je antwoord!
Anoniem: 192782 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:28:
beste SvdW,
success!
groet,
alienated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Weet iemand nog een site met mooie themes voor de N73?
mobile9 werkt niet echt lekker bij mij (misschien is dat bij iedereen zo), aangezien ik geen preview bij een theme zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211844

themonsman schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:27:
Weet iemand nog een site met mooie themes voor de N73?
mobile9 werkt niet echt lekker bij mij (misschien is dat bij iedereen zo), aangezien ik geen preview bij een theme zie.
Kijk eens bij www.ownskin.com staan erg veel thema`s , wel even de n73 selecteren..

Rookie80 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Laatst online: 04-02 15:09
Anoniem: 211844 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:29:
[...]

Kijk eens bij www.ownskin.com staan erg veel thema`s , wel even de n73 selecteren..

Rookie80 :*)
Bedankt voor de link! Zitten inderdaad wel leuke themes tussen. Ik vind het alleen jammer dat de meeste eigenlijk alleen "mooie wallpapers" zijn. Ik bedoel dus leuke plaatjes, maar de icoontjes zijn dan weer van bagger kwaliteit. Ik heb eerder wat themes gedownload van Babi en die heeft meestal ook wel mooie iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:50
Ik zit te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen als vervanging voor mijn N70
die nog steeds met BT problemen zit.

Wie heeft deze telefoon al getest met carkit en een gps ontvanger?
gaat dit helemaal goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218749

Ik heb onlangs een N73 ME versie gehaald. Het is een prachtig toestel. Alleen nu heb ik een klein probleempje. Het logboek word namelijk elke dag geleegd, terwijl ik dit op 30 dagen heb staan. Ik heb van alles geprobeerd, zelfs een hard reset maar hij onthoud het niet langer dan een dag en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Weet iemand misschien een oplossing?

Hartelijk dank,
D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:50
nieuwe FW / FW er opnieuw opflashen kan je proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Anoniem: 210397 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:56:
Voor de MSN - ers en andere messengers :http://www.nimbuzz.com/
Oeh! dat werkt best wel relaxed! Hopen dat Skype & ICQ snel geimplementeerd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 20:58

GG85

.......

Ik heb trouwens m'n eigen theme gemaakt, voor de geinteresseerden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Werkt deze op de N73? Alleen de N70 staat er namelijk bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-06 18:25
En verder heb ik nog even een tip voor de mensen die nog de N73 moeten aanschaffen.

Als je de telefoon uit de doos haalt, zit er een stukje folie op het display geplakt, om tegen krassen en dergelijke te beschermen.
In de rechter bovenhoek zit een blauw driehoekje om aan te geven dat dat er nog zit. Meestal halen mensen na een paar dagen dat folie er af. Je kan ook alleen dat kleine blauwe driehoekje van het stukje folie lospeuteren, zodat het folie op je display blijft zitten. Je hebt nu als het ware een gratis screenprotector voor je N73.

Hoop dat jullie het een beetje begrijpen :9
Dit heb ik ook ondervonden. Gratis screenprotector. Toch heb ik het idee dat je hem wel na een maand moet vervangen voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218800

Hallo
Heb het hele topic doorgelezen maar blijf met 1 vraag zitten.
Is het mogelijk om met de N73 via t-mobile met pit abo ook stream TV te bekijken op je mobiel.

Groeten Pascal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

ben ik ook benieuwd naar..., ik hou het in de gaten :) umts is mogelijk dus streaming tv vast ook wle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Bounzer,
[knip]

Hoi SvdW,
Ik ben Bounzer niet, maar hierbij het bericht dat je ook een mailtje van mij kunt verwachten.
Helaas voor jou niet met de gevraagde warez, maar iets anders...

[ Voor 96% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Heren, het is hier een uitwisselforum voor ervaringen, NIET voor warez!

[ Voor 79% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbt68
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 14:35
Iemand die weet of TT ook updtae op Sybian via TTHome levert?

volgens deze link: http://www.tomtom.com/sup...ge=5&query=nokia&FID=6443

Hoort deN73 er namenlijk ook bij:

Vraag
Is mijn apparaat compatibel met NAVIGATOR 6?
Antwoord
De volgende apparaten zijn compatibel met NAVIGATOR 6:

Brand Model
Acer n310, n311, n35, n50
Asus Mypal A632N, Mypal A636N
Dell Axim X51, X51V
Eten M600, G500
Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720, Pocket LOOX N520
HP HW6510, HW6515, iPAQ H4150, iPAQ H4350, iPAQ HW6910, iPAQ HW6915, iPAQ HX2190, iPAQ HX2490, iPAQ RX1950, iPAQ RZ1710
HTC P3600
Imate JAM, Jamin, PDA2K, PDA-N
Mitac Mio 168, Mio A201, Mio A701, Mio P350, Mio P550
Nokia E50, E61, N73, N80
O2 XDA Exec, XDA Orbit
Orange SPV M1000, SPV M2000, SPV M3000
Palm Treo 650, Treo 700W, Treo 750v
Qtek 9000, G100, S100, S110
SonyEricsson W950i
T-Mobile MDA Compact, MDA Compact III, MDA III, MDA Pro

er zwerft een versie TT6.02-symbian op het web rond, die ik niet in Home terug zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 16:16
Oke, de N73 ME is binnen :)

Maar nu heb ik een vreemd probleem:
Aangezien ik direct zag dat niet de nieuwste firmware versie was geinstalleerd, vond ik het een goed idee om dit maar meteen te doen.

Ik start NSU op, en na enkele minuten staat er dat mijn telefoon al up-to-date is. :?

Huidige versie: V3.0638.0.0.30 (In de OP staat V3.0638.0.0.3, maakt die laatste 0 verschil?)
Heb verder dus ook nergens xx.02 staan.
Laatste versie voor ME is: V3.0705.1.0.31

Zie ik nu iets over het hoofd?

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/6ch9kxk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218853

Hey hallo,

Ik heb ook een nieuwe nokia n73 met een probleempje.

Heb vandaag een geheugenkaartje gekocht van transcend 1gig.

Nu is het probleem als volgt. Die pakt het kaartje af en toe niet. Dan ben ik bezig muziek over te zetten of zoiets dergelijks en dan opeens zegt hij, geheugenkaart verwijderd.... terwijl hij er nog gewoon in zit. Dan moet ik hem 3 keer aan en uit doen en het kaartje er x aantal keren in en uit halen voordat hij hem weer eens leest. 30 minuten later doet hij het weer. zegt ie 'geen geheugenkaart geplaatst' terwijl hij er wel inzit.

Ik heb al 2 keer een softwareupdate via mijn eigen computer gedaan, dat helpt dus niet. Verder weet ik het ook niet meer. Ik hoop een van de experts hier wel.

Bedankt!

Olav

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 218853 op 11-05-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218559

Hoi Olav,

Mijn inziens (maar wie ben ik) is of het kaartje niet lekker of het ligt aan je toestel, om erachter te komen zal je een ander merk card in je toestel moeten proberen, wellicht dat ze in de winkel waar je je telefoon gekocht/gekregen hebt dat samen met je willen testen, als een ander merk card foutloos werkt dan weet je dat het niet aan je toestel ligt en anders heb je natuurlijk je fabrieksgarantie op je telefoon.

wellicht heeft iemand anders nog een idee?
in ieder geval veel succes ermee!
p.s. ik heb zelf een 2gb card van scandisk en heb geen problemen.

@ Syndicate, aan je screenshot te zien is deze updater niet de meest recente, proberen de update opnieuw te downloaden?

Groet
Sylvester

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 218559 op 11-05-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

[knip]

Modbreak::w

[ Voor 83% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

Kom op zeg, er staat toch duidelijk hieronder vermeld dat dit niet de bedoeling is
Als mensen warez willen hebben, kunnen ze zelf ook wel via google zoeken!
Syndicate schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:09:

Aangezien ik direct zag dat niet de nieuwste firmware versie was geinstalleerd, vond ik het een goed idee om dit maar meteen te doen.

Ik start NSU op, en na enkele minuten staat er dat mijn telefoon al up-to-date is. :?

Huidige versie: V3.0638.0.0.30 (In de OP staat V3.0638.0.0.3, maakt die laatste 0 verschil?)

Screenshot:
[afbeelding]
Heb hetzelfde probleem. En heb met een recent gedownloade updater geprobeerd.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Of liever iemand een idee wat de oplossing kan zijn? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218749

wd200 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:33:
nieuwe FW / FW er opnieuw opflashen kan je proberen..
Dat heb ik geprobeerd zonder succes helaas. Het is erg vervelend want dingen zoals gemiste oproepen zijn de volgende dag weer gewist etc. :(
Syndicate schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:09:

Screenshot:
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde, ik krijg ook de melding dat hij up to date is terwijl ik V3.0638.0.0.30 ME heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160184

Domme vragen bestaan niet, dus:

Hoe blokkeer ik het toetsenbord van de n73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135904

Gister mijn telfoon geupdate van V3.0638.0.01 naar V 3.0704.1.0.1.
Weet iemand wat de verbeteringen zijn? Changelog is nog steeds nergens te vinden!
En dat terwijl een dezer dagen volgens het nokia (of symbian, weet niet meer waar ik het zag) forum de nieuwe versie al weer uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160184 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:00:

linksboven en dan sterretje.
Voor deblokkeren geld hetzelfde. Handig he die gebruiksaanwijzing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 160184 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:00:

Oké, het antwoord is je al gegeven, maar heb je bij je N73 geen handleiding gekregen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Heeft iemand hier een oplossing voor?

-Waarom hebben geinstalleerde games geen geluid? Snake (staat standaard op de telefoon) heeft wel geluid, maar bv prince of persia niet.

-Ik heb 1 muziek-map en de nrs in die map wil ik luisteren met de mp3-speler. Het probleem is dat mp3's (beltonen ed) ook aan de mediabibliotheek worden toegevoegd, en die wil ik er niet tussen hebben. Ik kan dan wel een tracklist maken, maar dan moet je perse 1 voor 1 alle mp3's erin stoppen. Is hier een oplossing voor? Ik heb geprobeerd om alles te markeren en dan aan de tracklist toe te voegen, maar dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Tweakers is dus geen helpdesk! Gewoon de handleiding lezen als je ergens niet uit komt; dat is helemaal niet veel gevraagd.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 14-05-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219001

Kan iemand mij helpen? Op mijn Nokia 6230 kon ik altijd alle berichten in 1 keer verwijderen. Ik kan deze functie niet vinden op de N 73. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:56
Markeren --> Alle Markeren

Verwijderen

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219001

Bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 160184 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:03:
[...]

Nee, niet in gekeken, waarom zou ik moeite doen als ik hier binnen een paar minuten antwoord heb?
Pff, omdat wij weer moeten doen om zo'n makkelijk te vinden antwoord te geven?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Heb al flink lopen spitten in alle topic's maar kan het niet vinden of heb er overheen gelezen
Is er een manier om voordurend beeld te hebben op de telefoon,bv als ie aan de lader hangt
nu gaat bij mijn telefoon na een aantal seconde het beeldscherm uit!!!

Ook heb ik een pioneer bluetooth autoradio,deze werkt perfect als carkit
Nu heb ik tomtom op me telefoon staan, maar hoor ik het geluid niet meer tijdens het navigeren als deze verbonden is met de radio via bluetooth
Zodra ik echter een telefoongesprek voer op deze manier hoor ik wel de gespoken instructie's van de tomtom via de autoradio(gesprek ten einde ook geen instructie's meer via de autoradio)
Weet iemand hier een oplossing voor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Modbreak:TR doet wonderen! Ga niet zelf de mod uithangen! Dat is de reinste topicvervuiling. }:|

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 14-05-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaselADHD
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-05 14:59
assass schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:23:
[...]

ga naar een nokia service point (google) en laat het repareren,.. kost c. 20 minuten (maar is gratis)
bedankt, maar is dat echt gratis? ik ga er volgende week meteen naar toe :) maar kan me nauwelijks voorstellen dat het gratis is ;) toch alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

turbootje schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:33:
Heb al flink lopen spitten in alle topic's maar kan het niet vinden of heb er overheen gelezen
Is er een manier om voordurend beeld te hebben op de telefoon,bv als ie aan de lader hangt
nu gaat bij mijn telefoon na een aantal seconde het beeldscherm uit!!!
In de instellingen kan je volgens mij maar tot een half uur ofzo het licht aan laten, maar er zal vast wel ergens een programmatje zijn die het constant aan kan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218853

Omdat ik maar problemen met mijn n73 bleef houden betreffende het geheugenkaartje (geeft zomaar aan dat hij verwijderd is, terwijl hij er nog gewoon inzit) heb ik de telefoon gereset.

Maar nu zijn de problemen alleen maar groter lijkt wel. Mijn computer reageert niet meer op mijn telefoon als ik hem probeer in te schakelen (pc suite) met de usb kabel (voor een firmware update). Iemand hier ervaringe mee?

Verder, als ik nu een andere ringtone wil inschakelen zegt ie: 'geen activeringssleutel beschikbaar' sleutel ophalen? zeg ik ja. Krijg ik een 404 error....

volgens mij is mijn telefoon echt totaal naar het jaar 0 gedegradeerd....

Kan iemand mij aub zo snel mogelijk helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114209

Probeer je telefoon eens te resetten naar Factory Defaults

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218800

is er dan niemand hier die me kan/wil zeggen hoe ik tv kan kijken op de n73. heb tmobile pit abo en de foon ondersteund umts dus het moet toch echt mogelijk zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 17:56
Anoniem: 218800 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:34:
is er dan niemand hier die me kan/wil zeggen hoe ik tv kan kijken op de n73. heb tmobile pit abo en de foon ondersteund umts dus het moet toch echt mogelijk zijn.......
Dit vraag ik me ook af, maar niemand weet het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PhilipsFan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:40:
[...]

Er waren tijden dat dit soort flauwekul je een waarschuwing of een ban konden opleveren. Het is natuurlijk de bedoeling dat GOT een interessant forum blijft voor tweakers, maar dit topic is compleet verzand door onzinvragen van n00bs. RTFM en als je daar te beroerd voor bent dan koop je maar een Siemens M35 ofzo.

Uiteraard ook een oproep aan de tweakers: Geen antwoord op vragen die gewoon in de manual of de startpost staan. Waar zijn de modjes eigenlijk?

pfff </wannabee-mod modus>
Doe niet zo moeilijk zeg, jankert.
Modbreak:Zulke reacties worden hier niet getolereerd, lees je mail!

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 14-05-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Anoniem: 160184 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 09:41:
[...]

Doe niet zo moeilijk zeg, jankert.
Hij doet niet moeilijk. Regels zijn regels. Fora;s zijn er om je te helpen als je ergens echt niet meer uit komt. Dus na het lezen van een handleiding o.i.d.

Voor jou vraag kun je je ook wenden tot een handleiding, winkel, Google of Nokia Care.

Wat betreft de TV via T-Mobile en PIT. Dit zou uit de PIT-bundel gaan, echter heb je hier veelal Winows Media Player voor nodig en de N73 wordt geleverd met RealPlayer. Als hier een oplossing voor is, kun je via http://pda.t-mobile.nl TV kijken.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160184 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:03:
[...]

Nee, niet in gekeken, waarom zou ik moeite doen als ik hier binnen een paar minuten antwoord heb?
Haha, erg onnozel antwoord. 8)7

En inderdaad vrij dom dat ik hem daar een antwoord op heb gegeven.
Voortaan deze vragen met z'n allen massaal negeren :P

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 135904 op 13-05-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190616

Ik heb zonet een software update gedaan, ben al mijn contacten en berichten kwijt. Of staan deze ergens verborgen?! Afbeeldingen enzo hebbek nog.
Nu staat er ook zo'n balkske op mijn scherm, hoe krijg ik dat nu weer weg?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:24
Anoniem: 190616 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:13:
Ik heb zonet een software update gedaan, ben al mijn contacten en berichten kwijt. Of staan deze ergens verborgen?! Afbeeldingen enzo hebbek nog.
De afbeeldingen staan waarschijnlijk op je geheugenkaart. Voor zover ik weet raak je alles op je telefoongeheugen (agenda-items,contactpersonen etc.) kwijt wanneer je een software update uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sylvesterrr schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:19:
[...]

De afbeeldingen staan waarschijnlijk op je geheugenkaart. Voor zover ik weet raak je alles op je telefoongeheugen (agenda-items,contactpersonen etc.) kwijt wanneer je een software update uitvoert.
idd, had je van te voren even een backup moeten maken met PC suite. Die had je dan na het updaten gewoon terug kunnen zetten. Dan heb je alle instellingen en dergelijke weer terug! werkt erg soepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Anoniem: 135904 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:04:
Gister mijn telfoon geupdate van V3.0638.0.01 naar V 3.0704.1.0.1.
Weet iemand wat de verbeteringen zijn? Changelog is nog steeds nergens te vinden!
En dat terwijl een dezer dagen volgens het nokia (of symbian, weet niet meer waar ik het zag) forum de nieuwe versie al weer uit komt!
Een paar pagina's terug (een paar dagen gelden dus) heb ik hier al eens een overzicht voor geplaatst.

Handig die zoek functies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nixadus schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:28:
[...]

Een paar pagina's terug (een paar dagen gelden dus) heb ik hier al eens een overzicht voor geplaatst.

Handig die zoek functies ;)
Dank u;). daar heb ik dan heel hard overheen gelezen aangezien ik vrijwel alles leest.

Ook internet afgezocht, maar daar ook vrij weinig gevonden over deze versie.
Wel handig om ook deze changelog in de startpost te zettten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190616 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:13:
Hier wordt je vlak voor de update nog met koeienletters voor gewaarschuwd door de updater zelf... Niet erg handig :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103829

Hallo allemaal,

Ik heb een N73 vanuit de t-mobile store met zijn stom t-mobile logotje erop....

Hier wil ik graag TomTom op zetten, is dit mogelijk??

neem niet aan dat er een gps ontvanger in zit e.d...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 20:32
Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/6467/error1hv2.jpg

Ik kreeg om de 2 seconden deze melding met een irritant plopgeluid. De enige manier om er weer van af te komen is te herstarten. Het probleem doet zich voor wanneer ik de N73 aankoppel via de usb datakabel. Heeft iemand een verklaring?

Het gaat om dit proces:

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/217/error2xa5.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door markweb4871 op 13-05-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-06 20:32
Anoniem: 103829 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:42:
Hallo allemaal,

Ik heb een N73 vanuit de t-mobile store met zijn stom t-mobile logotje erop....

Hier wil ik graag TomTom op zetten, is dit mogelijk??

neem niet aan dat er een gps ontvanger in zit e.d...

Alvast bedankt!
Het is wel mogelijk alleen haalt het bij lange na niet de kwaliteit van tom tom 6 via de PPC.
Ik heb bijvoorbeeld de stemmen moeten uitschakelen omdat anders het kaartje schokt en niet meer gelijk loopt met de stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189947

markweb4871 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:08:
[...]

Het is wel mogelijk alleen haalt het bij lange na niet de kwaliteit van tom tom 6 via de PPC.
Ik heb bijvoorbeeld de stemmen moeten uitschakelen omdat anders het kaartje schokt en niet meer gelijk loopt met de stem.
Ik heb hier helemaal geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 26-06 15:32
Ik kreeg om de 2 seconden deze melding met een irritant plopgeluid. De enige manier om er weer van af te komen is te herstarten. Het probleem doet zich voor wanneer ik de N73 aankoppel via de usb datakabel. Heeft iemand een verklaring?
Dit probleem heb ik dus ook. En alleen als ik via pcsuite aansluit. Mass storage is geen enkel probleem.

(nog geen onderzoek naar gedaan verders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 08:05
kenicky schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:11:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook. En alleen als ik via pcsuite aansluit. Mass storage is geen enkel probleem.

(nog geen onderzoek naar gedaan verders)
Dit probleem had ik ook. maar heb het kunnen oplossen.

Ga naar Start, uitvoeren en type regeedit en dan enter

ga dan naar de volgende map: HKEY_LOCALMACHINE\SOFTWARE\PC CONNECTIVITY Solution\Configurations\Nokia

in het rechter veld zie je een bestand staan: WPDEnabled daarachter staat REG_DWOORD endaarachter staat 0x00000000 (1)

De 1 moet weg. dubbelklik op WPDEnabled en verander de 1 daar in een 0 en druk op ok

Sluit je telefoon aan en hij geeft een melding maar nu gewoon 1 keer ipv continu. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

Anoniem: 189947 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:26:
[...]

Ik heb hier helemaal geen last van...
Hier ook totaal geen last van, loopt gewoon vloeiend!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Megapaul schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:54:

[...]

Dit probleem had ik ook. maar heb het kunnen oplossen.

Ga naar Start, uitvoeren en type regeedit en dan enter

ga dan naar de volgende map: HKEY_LOCALMACHINE\SOFTWARE\PC CONNECTIVITY Solution\Configurations\Nokia

in het rechter veld zie je een bestand staan: WPDEnabled daarachter staat REG_DWOORD endaarachter staat 0x00000000 (1)

De 1 moet weg. dubbelklik op WPDEnabled en verander de 1 daar in een 0 en druk op ok

Sluit je telefoon aan en hij geeft een melding maar nu gewoon 1 keer ipv continu. :)
het is niet regeedit, maar regedit

(voordat er weer eindeloos veel reacties komen met 'het werkt niet' van mensen die google niet kennen)

-- o en volgens mij is het ook niet 'REG_DWOORD' maar 'REG_DWORD', maar cmiiw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Sandyman538 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:15:
[...]

Hier ook totaal geen last van, loopt gewoon vloeiend!
ik heb er ook -nauwelijks- last van. het gebeurt soms wel dat als er wat gezegd wordt nadat er een net geluidje (waarschuwing voor naderende NP) af is gespeeld, de stem wat lannnggzzaaammmerrrr (2 x zo lang, lagere stem) klinkt. heeft iemand daar overigens een oplossing voor? en nee, ik zet die waarschuwingen niet uit, die flitspalen zijn gewoon -te- relaxed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Uhm, ik heb laatst Nimbuzz geĂŻnstalleerd. Let op:

Voordat ik dat deed had ik mijn telefoon gewoon, zonder intensief gebruik, tot 6 dagen standby. Ik installeer dus Nimbuzz en moet hem de volgende dag al opladen?!

Hebben meer mensen hier last van en vreet Nimbuzz gewoon zoveel stroom of is het iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 26-06 15:32
Hartstikke mooi. Ik heb nog geen tijd gehad om het uit te zoeken, en nog steeds niet...... maar zal eind van de week eens kijken of ik dit even kan aanpassen :D (gebruik de pcsuite eigenlijk nooit btw, alleen voor backups)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
THE_BASE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:49:
Uhm, ik heb laatst Nimbuzz geĂŻnstalleerd. Let op:

Voordat ik dat deed had ik mijn telefoon gewoon, zonder intensief gebruik, tot 6 dagen standby. Ik installeer dus Nimbuzz en moet hem de volgende dag al opladen?!

Hebben meer mensen hier last van en vreet Nimbuzz gewoon zoveel stroom of is het iets anders?
Volgens mij ligt het aan de applicatie. Ik had het met een spelletje, ik dacht die laat ik gewoon openstaan in de achtergrond zodat ik snel verder kan spelen, maar het resultaat was heel snel een lege batterij.

Zou het kunnen zijn dat de applicatie zelf bepaalt hoe snel de processor loopt (en niet het operating system)? Want voor andere applicaties geldt dit niet. Wellicht schakelen die de cpu naar een lage snelheid.

Nog es zoiets waar ik niet goed een vinger achter krijg: de 'rode' knop in applicaties. Bij de ene applicatie (bv Contacts of Nokia Sports Tracker) brengt die knop je terug naar het standby-scherm, terwijl de applicatie op de achtergrond doordraait. Echer bij Tomtom (en veel spelletjes) is het meteen gebeurd zodra je de rode knop aanraakt en mag je de complete applicatie opnieuw opstarten (en in het geval van Tomtom, je route opnieuw plannen |:( ). Weet iemand hoe dit zit? Of moet ik maar gewoon onthouden welke applicaties je kunt afsluiten met de rode knop en welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Het blijft een super ding zo'n N73, loop alleen wel tegen wat kleine dingetjes aan:

- Het geluidsniveau van sommige spelletjes is echt enorm 8)7 ... Is dat terug te brengen naar een normaal niveau, weet iemand dat?
- Wanneer ik afbeeldingen of filmpjes op sla op mijn geheugenkaart, i.p.v. in het telefoon geheugen, dan zie ik ze niet als ik "Galerij" open. Is dat te verhelpen? (ik sla m'n bestanden liever op op mijn geheugenkaart i.v.m. de ruimte op de telefoon, is maar zo'n 40 Mb. :? )
- Is er al ergens een werkende (Live)Messenger? Die LiveMessenger die de meeste mensen gebruiken, kapt er na 2/3 keer mee. Je krijgt dan een vage fout melding dat je je niet in China of Japan i.o.d. bevind :?. Nimbuzz heb ik er al op gehad, maar als ik het goed begrijp moet je dan een account bij Nimbuzz aan maken, i.p.v. dat ik gewoon met m'n hotmail kan aanmelden. Of doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt voor meedenken!! :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.