Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 09:54
Dag mensen,

Als het goed is krijg ik in deze dagen mijn N73 thuis. Nu heb ik hier een paar vragen over...

Ik heb een zwarte besteld, is het dan altijd een ME? De 1 zegt van wel de ander zegt weer niet....

Bij een locale telefoonboer werd er mij verteld dat als het daadwerkelijk een ME was, het toestel geen TomTom kan draaien? Is dat wel zo en zo ja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Basjuuh schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:36:
Dag mensen,

Als het goed is krijg ik in deze dagen mijn N73 thuis. Nu heb ik hier een paar vragen over...

Ik heb een zwarte besteld, is het dan altijd een ME? De 1 zegt van wel de ander zegt weer niet....

Bij een locale telefoonboer werd er mij verteld dat als het daadwerkelijk een ME was, het toestel geen TomTom kan draaien? Is dat wel zo en zo ja, waarom?
zwart is zwart, gewoon is niet me.
bagagedrager in "Het Nokia N73 Topic Deel 6"

Overigens hoef je je locale telefoonboer niet te geloven, ik kan heel fijn tomtommen met m'n me O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212606

PhilipsFan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:57:
[...]

Nog es zoiets waar ik niet goed een vinger achter krijg: de 'rode' knop in applicaties. Bij de ene applicatie (bv Contacts of Nokia Sports Tracker) brengt die knop je terug naar het standby-scherm, terwijl de applicatie op de achtergrond doordraait. Echer bij Tomtom (en veel spelletjes) is het meteen gebeurd zodra je de rode knop aanraakt en mag je de complete applicatie opnieuw opstarten (en in het geval van Tomtom, je route opnieuw plannen |:( ). Weet iemand hoe dit zit? Of moet ik maar gewoon onthouden welke applicaties je kunt afsluiten met de rode knop en welke niet?
Ik denk dat het bij de zwaardere applicaties gelijk de applicatie sluit. Ik heb hetzelfde 'probleem', het is af en toe wel handig als een programma vastloopt.
bagagedrager schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:43:
[...]

zwart is zwart, gewoon is niet me.
bagagedrager in "Het Nokia N73 Topic Deel 6"

Overigens hoef je je locale telefoonboer niet te geloven, ik kan heel fijn tomtommen met m'n me O-)
Het is een kwestie van mazzel, als de zwarte editie bij t-mobile niet leverbaar is krijg je de ME.
Dit heb ik zelf ook gehad, heb de zwarte besteld, maar heb nu wel mooi de ME >:) Maar ga er maar niet vanuit. Dan kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210397

THE_BASE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:49:
Uhm, ik heb laatst Nimbuzz geïnstalleerd. Let op:

Voordat ik dat deed had ik mijn telefoon gewoon, zonder intensief gebruik, tot 6 dagen standby. Ik installeer dus Nimbuzz en moet hem de volgende dag al opladen?!

Hebben meer mensen hier last van en vreet Nimbuzz gewoon zoveel stroom of is het iets anders?
Volgens mij komt het door het UMTS netwerk waar NIMBUZZ gebruik van maakt ; laat je de app draaien ( ook al is dit op de achtergrond ) dan blijft deze dus via UMTS contact houden met de NIMBUZZ-server !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166568

Ik wil al mijn contactpersonen van Outlook ook importeren op mijn telefoon.. Nou zit er bij Nokia de PC suite de optie daarvoor, maar wanneer ik dit aanklik, gebeurd er dus helemaal niks... (zal wel aan vista liggen ofzo(ja, ik heb de nieuwste versie van pc suite)

Is er een mogelijkheid om dit anders te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219212

Beste N73 gebruikerzzzz

Ik ben hier nieuw en probeer dus uit te vogelen hoe het hier werkt. Ik heb hier gelijk een aantal vragen.,...

Ik heb namelijk met het downlaodprogramma eMule een aantal ZIP-fles gedownlaod die spellen bevatten voor de N73. Nou kan ik deze spellen wel overzetten op mijn telefoon via Noka PC Suite...en dan vraagtie of ik de 'toepassing' ook wil installeren. Op het moment dat ik dit doe zegtie eerst dat er de nodige risico's verbonden zijn aan de installatie en of ik er toch mee door wil gaan. Ik ga door en ik krijg een laadbalkje, na enkele seconden zegtie 'De Installatie is niet morgelijk' zonder enkele reden of extra informatie....

herkent iemand dit probleeeem? helluuuup

bij voorbaat dank

P.S. Of weet iemand mischien een site waar je gratis N73 games kan downloasden zonder al te veel gedoe er omheeen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn deze spelletjes wel voor de N73? Anders gaat het sowieso niet lukken. Misschien moet je daar eerst maar even naar kijken. En je download ze via een downloadprogramma, dus kan je er sowieso niet altijd van uitgaan dat de spelletjes ook echt werken. Ik zou ook gelijk maar even een virusscanner voor je telefoon erop zetten :P

Verder kunnen/mogen wij geen sites geven met illegale spelletjes, en van legale gratis spelletjes weet ik geen sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is Civilization trouwens al uit voor de N73? Kan hem zo namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, Civilization 3 is uit voor de N73 ( 240X320 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is er iemand die geluid heeft bij games? Ik namelijk niet (behalve bij snake die er standaard opstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183703

Hallo!

Ik heb stof achter het glas van het beeldscherm zitten, hebben meer mensen hier last van?
Enig idee wat ik daar aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Anoniem: 183703 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:31:
Hallo!

Ik heb stof achter het glas van het beeldscherm zitten, hebben meer mensen hier last van?
Enig idee wat ik daar aan kan doen?
Geloof het of niet, maar ik heb op heel veel plekken gelezen dat het stof verdwijnt als je je telefoon een dag aan de waslijn laat hangen.

kijk ook even op www.giyf.net voor meer tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 210397 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:00:
[...]

Volgens mij komt het door het UMTS netwerk waar NIMBUZZ gebruik van maakt ; laat je de app draaien ( ook al is dit op de achtergrond ) dan blijft deze dus via UMTS contact houden met de NIMBUZZ-server !!
Hmm, het GPRS-netwerk in mijn geval dan, want ik heb dualmode uitgezet, dat vreemd sowieso stroom en met PIT van T-Mobile heb ik toch niets aan die snelheid.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 212606 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:28:
Ja, Civilization 3 is uit voor de N73 ( 240X320 )
Maar dat is zo'n brakke java-versie, dat eigenlijk een port van civ één is? Is de N-Gage versie van civilization ook niet beschikbaar voor de N73? Want N-Gage spellen draaien niet op een N73 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-07 07:54
Klopt het nou dat er een tooltje uit is waarmee je elk telefoongesprek dat je maakt automatisch kunt opnemen in MP3 formaat ?
En zo ja hoe zijn jullie ervaringen? En de naam is ook altijd prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145440

Heb nog steeds problemen met het verbinden van mijn telefoon met USB, bluetooth werkt perfect maar gaat veelste sloom..

Ik gebruik pc suite 6.83 heb de kabeldrivers geinstalleerd maar sluit het aan op de usb poort en geef die elke keer aan apparaat word niet herkent verschillende usb poorten al geprobeert maar niks helpt..

Iemand die de oplossing hiervoor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08-2024
Hoi

Ik heb een vraag, had hier al gezocht maar niets gevonden. Mijn vriendin heeft sinds kort een Nokie E65, hierop zit message reader geinstalleerd. Een programma om je sms en emails voor te laten lezen. Op de nokia site staan wel language packs in diverse talen, maar niet het programma zelf. Nu wil ik dit graag op mijn N73 hebben, weet iemand waar ik dit kan vinden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:12:
[...]

Maar dat is zo'n brakke java-versie, dat eigenlijk een port van civ één is? Is de N-Gage versie van civilization ook niet beschikbaar voor de N73? Want N-Gage spellen draaien niet op een N73 toch?
Ik zal em van het weekend wel ff op mn telefoon zetten en uitproberen.
En nee,,n-gage spellen draaien niet op de n73, n-gage draait namelijk op symbian 6.1 ofzo. Maar er worden ook veel spellen van de n-gage omgezet naar andere symbian versies.
Slaxxx schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:53:
Hoi

Ik heb een vraag, had hier al gezocht maar niets gevonden. Mijn vriendin heeft sinds kort een Nokie E65, hierop zit message reader geinstalleerd. Een programma om je sms en emails voor te laten lezen. Op de nokia site staan wel language packs in diverse talen, maar niet het programma zelf. Nu wil ik dit graag op mijn N73 hebben, weet iemand waar ik dit kan vinden.

Alvast bedankt
Er zijn wel programmatjes voor de n73 hiervoor, maar weet niet of er een officiele van nokia zelf voor is. Ik heb wel een programma hiervoor op mn n73, maar daar kan ik bijvoorbeeld niet de dutch language pack van nokia zelf op zetten, dus ik heb nu een engelse kerel die mijn smsjes voorleest, en daar word je ook niet echt veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:36
Even een tip. Voor de personen die ook een "krakende" nokia hebben. Als je op de achterkant van je toestel drukt wil deze nog wel eens kraken. Pak even een stuk keukenrol en knip deze op maat zodat deze precies achter je cover past. Let wel op de 2 puntjes voor de cameraslide deze moeten vrij blijven. Cover er weer op en je hebt een Nokia zonder kraken :) Nu klinkt hij ook nog eens robuust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

IK zou graag mijn foto's op mijn N73 beter organiseren. Ik heb daarvoor 3 albums aangemaakt. Omdat ik nu ongeveer 200 foto's moet sorteren wilde ik dat eigenlijk via mijn pc (nokiasuite) doen.
Alleen ik kan nergens in mijn telefoongeheugen of op mijn sd kaart de aangemaakte mappen zien, zodat ik kan knippen en plakken met de foto's

Ik kan het wel via de nokia doen maar dan moet ik eerst alles handmatig markeren en vervolgens iedere foto appart uitzonderen. Dit is best heel omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Weet iemand of het mogelijk is om dia's (ppt bestand) te kantelen? Als ik een dia nu full-screen bekijk, en ik zoom net zolang uit tot de hele dia zichtbaar is, dan is ie (bijna) weer net zo groot als in het overzicht. Ik dacht bij mezelf, als je hem nou kunt kantelen (dus zoals je je camera vaak gebruikt en je afbeeldingen bekijkt), dan past ie meteen een stuk beter!

Een dia is uiteindelijk ook breder dan dat ie hoog is, net als je N73-display op z'n kant dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77635

Wat is de beste browser voor de N73? Is er al een versie waarbij je het scherm in landscape (kantelen) kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dat zou ik ook graag willen weten :) Het scherm van je computer gebruik je in principe ook als landscape, de N95 werkt ook zo! Zou het browser van de N95 niet op de N73 werken?

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag een bluetooth gps reciever voor mijn n73 gekocht de oasis strein

Vind de gps ook via bluetooth gelijk geautoriseerd maar hij vind helemaal geen sattelieten met tomtom heb ongeveer 30min aangehad maar vind niks wel had die twee balkjes maar zei dat er signaal was..

Gister nog firmware upgrade gedaan dus dat staat er ook op..

Op internet staat niet echt iets duidelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
thomaskroon schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:51:
Dat zou ik ook graag willen weten :) Het scherm van je computer gebruik je in principe ook als landscape, de N95 werkt ook zo! Zou het browser van de N95 niet op de N73 werken?
Volgens mij kun je dit met Opera wel regelen. Bij mijn pocket pc kun je dit vanuit Opera instellen.
Je kunt hem 30 dagen gratis proberen. Ik ga eens kijken of mijn PPC licentie ook voor de mobile werkt.

http://www.opera.com/products/mobile/products/s60/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
Anoniem: 145440 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:00:

Vind de gps ook via bluetooth gelijk geautoriseerd maar hij vind helemaal geen sattelieten met tomtom heb ongeveer 30min aangehad maar vind niks wel had die twee balkjes maar zei dat er signaal was..

Volgens mij heeft TomTom voor een positiebepaling ten minste 3 satellieten nodig. Dat kan een reden zijn dat hij weigert. Probeer eens buiten huis een "fix" te krijgen? Over het algemeen krijg je dan zo rond de 8 tot 10 stuks. Ik zie dat de Oasis een 12 kanaals ontvanger is dus meer dan voldoende. Ik heb zelf deze:

http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Deze werkt prima met de N73 echter voor een snelle fix kun je de receiver het best bij het raam neerleggen. Ga maar eens in je auto zitten dan pakt hij direct een aantal satellieten. (mits geen warmtewerend voorruit)

Groet Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Al buiten geprobeerd? Heb die van mij ook net (Adapt), en die deed het ook eerst niet, tot ik buiten ging staan, toen als een trein *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

mijn receiver doe het het beste als je wat vaart hebt. stap even in de auto of op de fiets, misschien werkt dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218309

Is er iemand die dit kan verklaren :? :

Ik heb mijn N73 vorig jaar oktober bij Vodafone gehaald. Ik verwachte dus een brandend toestel (zit ook een logo op). Maar als ik mijn firmware versie check krijg ik dit:

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)

En als ik het goed begrijp is een versie met (xx.01) niet brandend? Toch?
Maar als ik 'm wil updaten krijg ik de melding dat ik al over de laatste software beschik 8)7.

Ben ook al naar het NSP geweest in Oud-Beijerland, maar daar werd me verteld dat ze me niet verder konden helpen omdat ze nog geen nieuwere firmware versie van Vodafone hadden staan...

Iemand enig idee waarom ik niet zelf kan updaten via m'n pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ging stukje fietsen en alle sattelieten gingen te keer haha wel grappig hoor!

Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 06:40
Anoniem: 218309 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:30:
Is er iemand die dit kan verklaren :? :

Ik heb mijn N73 vorig jaar oktober bij Vodafone gehaald. Ik verwachte dus een brandend toestel (zit ook een logo op). Maar als ik mijn firmware versie check krijg ik dit:

V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)

En als ik het goed begrijp is een versie met (xx.01) niet brandend? Toch?
Maar als ik 'm wil updaten krijg ik de melding dat ik al over de laatste software beschik 8)7.

Ben ook al naar het NSP geweest in Oud-Beijerland, maar daar werd me verteld dat ze me niet verder konden helpen omdat ze nog geen nieuwere firmware versie van Vodafone hadden staan...

Iemand enig idee waarom ik niet zelf kan updaten via m'n pc?
toon volledige bericht
Het is toch branded ben ik bang... zeker omdat je logo's hebt op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand een idee hoe ik screensavers kan gebruiken met de Nokia N73. Heb wat .SWF-bestanden van de Nokia 6300 geplukt, maar nu wil ik die als screensaver gebruiken.

Is dus eigenlijk Flash, maar dat zou moeten kunnen, de Nokia 6300 met Nokia S40 Series-software kan het immers ook :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:28
voor alle mensen die hem gedraaid willen hebben (of het nou je internet browser is of je dia show). Google ff naar RotateMe! Het programmaatje is nog niet 100% officieel uitgebracht maar het is wel van verschillende plekken zonder enig probleem te downloaden, je moet hem dan zelf wel nog 'signen' maar hiermee kom je er bij google ook wel. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maargoed, dus niemand die het een en ander weet van games opd e N73, waar ik ze vandaan kan halen etc?...want als ik ze download via een download programma zoals eMule of Limewire werken ze niet...terwijl het toch echt N73packs.zip zijn :(

have a nice daaay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219212 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:38:
Maargoed, dus niemand die het een en ander weet van games opd e N73, waar ik ze vandaan kan halen etc?...want als ik ze download via een download programma zoals eMule of Limewire werken ze niet...terwijl het toch echt N73packs.zip zijn :(

have a nice daaay
Dat ie zo heet zegt niks met dat soort download programma's. Ik heb vroeger ook wel eens een gewone film gedownload en kreeg uiteindelijk een leuke sexfilm.

Maar wat voor soort spelletjes zoek je dan? En ben je bereid om er voor te betalen? Want die gratis spelletjes zijn over het algemeen niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm het liefst gratis natuurlijk..heeft nokia daar neit een leuke actie voor ofzo?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mededeling:

En toen waren we aangekomen bij Het Nokia N73 Topic | Deel 7 alweer :P

Voordat iedereen erop los begint te posten, neem even mijn korte pleidooi door: DaannO in "Het Nokia N73 Topic | Deel 7"

Have fun :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markweb4871
Anoniem: 212606 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:44:
[...]

Dat ie zo heet zegt niks met dat soort download programma's. Ik heb vroeger ook wel eens een gewone film gedownload en kreeg uiteindelijk een leuke sexfilm.

Maar wat voor soort spelletjes zoek je dan? En ben je bereid om er voor te betalen? Want die gratis spelletjes zijn over het algemeen niet echt geweldig.
Het moet echt Symbian S60 3rd games zijn en niet de gewone S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga even opzoek naar gameloft, die heeft over het algemeen erg goeie/leuke spellen voor de mobiel.

http://www.gameloft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

DaannO schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:57:
Mededeling:

En toen waren we aangekomen bij Het Nokia N73 Topic | Deel 7 alweer :P

Voordat iedereen erop los begint te posten, neem even mijn korte pleidooi door: DaannO in "Het Nokia N73 Topic | Deel 7"

Have fun :Y)
:Y)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.