Bedankt voor de link! Zitten inderdaad wel leuke themes tussen. Ik vind het alleen jammer dat de meeste eigenlijk alleen "mooie wallpapers" zijn. Ik bedoel dus leuke plaatjes, maar de icoontjes zijn dan weer van bagger kwaliteit. Ik heb eerder wat themes gedownload van Babi en die heeft meestal ook wel mooie iconen.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:29:
[...]
Kijk eens bij www.ownskin.com staan erg veel thema`s , wel even de n73 selecteren..
Rookie80
Ik zit te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen als vervanging voor mijn N70
die nog steeds met BT problemen zit.
Wie heeft deze telefoon al getest met carkit en een gps ontvanger?
gaat dit helemaal goed ?
die nog steeds met BT problemen zit.
Wie heeft deze telefoon al getest met carkit en een gps ontvanger?
gaat dit helemaal goed ?
Verwijderd
Ik heb onlangs een N73 ME versie gehaald. Het is een prachtig toestel. Alleen nu heb ik een klein probleempje. Het logboek word namelijk elke dag geleegd, terwijl ik dit op 30 dagen heb staan. Ik heb van alles geprobeerd, zelfs een hard reset maar hij onthoud het niet langer dan een dag en ik weet niet hoe ik dit kan fixen. Weet iemand misschien een oplossing?
Hartelijk dank,
D
Hartelijk dank,
D
Oeh! dat werkt best wel relaxed! Hopen dat Skype & ICQ snel geimplementeerd wordt..Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:56:
Voor de MSN - ers en andere messengers :http://www.nimbuzz.com/
Ik heb trouwens m'n eigen theme gemaakt, voor de geinteresseerden:
Verwijderd
Werkt deze op de N73? Alleen de N70 staat er namelijk bij..Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:06:
Na wat GeGoogel:
http://www.rock-your-mobile.com/full-screen-caller-pro.php
Of heeft iemand hem al?
Dit heb ik ook ondervonden. Gratis screenprotector. Toch heb ik het idee dat je hem wel na een maand moet vervangen voor wat anders.En verder heb ik nog even een tip voor de mensen die nog de N73 moeten aanschaffen.
Als je de telefoon uit de doos haalt, zit er een stukje folie op het display geplakt, om tegen krassen en dergelijke te beschermen.
In de rechter bovenhoek zit een blauw driehoekje om aan te geven dat dat er nog zit. Meestal halen mensen na een paar dagen dat folie er af. Je kan ook alleen dat kleine blauwe driehoekje van het stukje folie lospeuteren, zodat het folie op je display blijft zitten. Je hebt nu als het ware een gratis screenprotector voor je N73.
Hoop dat jullie het een beetje begrijpen
Verwijderd
Hallo
Heb het hele topic doorgelezen maar blijf met 1 vraag zitten.
Is het mogelijk om met de N73 via t-mobile met pit abo ook stream TV te bekijken op je mobiel.
Groeten Pascal
Heb het hele topic doorgelezen maar blijf met 1 vraag zitten.
Is het mogelijk om met de N73 via t-mobile met pit abo ook stream TV te bekijken op je mobiel.
Groeten Pascal
Verwijderd
ben ik ook benieuwd naar..., ik hou het in de gaten
umts is mogelijk dus streaming tv vast ook wle
Verwijderd
Hoi Bounzer,
[knip]
Hoi SvdW,
Ik ben Bounzer niet, maar hierbij het bericht dat je ook een mailtje van mij kunt verwachten.
Helaas voor jou niet met de gevraagde warez, maar iets anders...
[knip]
Hoi SvdW,
Ik ben Bounzer niet, maar hierbij het bericht dat je ook een mailtje van mij kunt verwachten.
Helaas voor jou niet met de gevraagde warez, maar iets anders...
[ Voor 96% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 12:04 ]
Iemand die weet of TT ook updtae op Sybian via TTHome levert?
volgens deze link: http://www.tomtom.com/sup...ge=5&query=nokia&FID=6443
Hoort deN73 er namenlijk ook bij:
Vraag
Is mijn apparaat compatibel met NAVIGATOR 6?
Antwoord
De volgende apparaten zijn compatibel met NAVIGATOR 6:
Brand Model
Acer n310, n311, n35, n50
Asus Mypal A632N, Mypal A636N
Dell Axim X51, X51V
Eten M600, G500
Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720, Pocket LOOX N520
HP HW6510, HW6515, iPAQ H4150, iPAQ H4350, iPAQ HW6910, iPAQ HW6915, iPAQ HX2190, iPAQ HX2490, iPAQ RX1950, iPAQ RZ1710
HTC P3600
Imate JAM, Jamin, PDA2K, PDA-N
Mitac Mio 168, Mio A201, Mio A701, Mio P350, Mio P550
Nokia E50, E61, N73, N80
O2 XDA Exec, XDA Orbit
Orange SPV M1000, SPV M2000, SPV M3000
Palm Treo 650, Treo 700W, Treo 750v
Qtek 9000, G100, S100, S110
SonyEricsson W950i
T-Mobile MDA Compact, MDA Compact III, MDA III, MDA Pro
er zwerft een versie TT6.02-symbian op het web rond, die ik niet in Home terug zie.
volgens deze link: http://www.tomtom.com/sup...ge=5&query=nokia&FID=6443
Hoort deN73 er namenlijk ook bij:
Vraag
Is mijn apparaat compatibel met NAVIGATOR 6?
Antwoord
De volgende apparaten zijn compatibel met NAVIGATOR 6:
Brand Model
Acer n310, n311, n35, n50
Asus Mypal A632N, Mypal A636N
Dell Axim X51, X51V
Eten M600, G500
Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720, Pocket LOOX N520
HP HW6510, HW6515, iPAQ H4150, iPAQ H4350, iPAQ HW6910, iPAQ HW6915, iPAQ HX2190, iPAQ HX2490, iPAQ RX1950, iPAQ RZ1710
HTC P3600
Imate JAM, Jamin, PDA2K, PDA-N
Mitac Mio 168, Mio A201, Mio A701, Mio P350, Mio P550
Nokia E50, E61, N73, N80
O2 XDA Exec, XDA Orbit
Orange SPV M1000, SPV M2000, SPV M3000
Palm Treo 650, Treo 700W, Treo 750v
Qtek 9000, G100, S100, S110
SonyEricsson W950i
T-Mobile MDA Compact, MDA Compact III, MDA III, MDA Pro
er zwerft een versie TT6.02-symbian op het web rond, die ik niet in Home terug zie.
Oke, de N73 ME is binnen 
Maar nu heb ik een vreemd probleem:
Aangezien ik direct zag dat niet de nieuwste firmware versie was geinstalleerd, vond ik het een goed idee om dit maar meteen te doen.
Ik start NSU op, en na enkele minuten staat er dat mijn telefoon al up-to-date is.
Huidige versie: V3.0638.0.0.30 (In de OP staat V3.0638.0.0.3, maakt die laatste 0 verschil?)
Heb verder dus ook nergens xx.02 staan.
Laatste versie voor ME is: V3.0705.1.0.31
Zie ik nu iets over het hoofd?
Screenshot:
Aangezien ik direct zag dat niet de nieuwste firmware versie was geinstalleerd, vond ik het een goed idee om dit maar meteen te doen.
Ik start NSU op, en na enkele minuten staat er dat mijn telefoon al up-to-date is.
Huidige versie: V3.0638.0.0.30 (In de OP staat V3.0638.0.0.3, maakt die laatste 0 verschil?)
Screenshot:

Verwijderd
Hey hallo,
Ik heb ook een nieuwe nokia n73 met een probleempje.
Heb vandaag een geheugenkaartje gekocht van transcend 1gig.
Nu is het probleem als volgt. Die pakt het kaartje af en toe niet. Dan ben ik bezig muziek over te zetten of zoiets dergelijks en dan opeens zegt hij, geheugenkaart verwijderd.... terwijl hij er nog gewoon in zit. Dan moet ik hem 3 keer aan en uit doen en het kaartje er x aantal keren in en uit halen voordat hij hem weer eens leest. 30 minuten later doet hij het weer. zegt ie 'geen geheugenkaart geplaatst' terwijl hij er wel inzit.
Ik heb al 2 keer een softwareupdate via mijn eigen computer gedaan, dat helpt dus niet. Verder weet ik het ook niet meer. Ik hoop een van de experts hier wel.
Bedankt!
Olav
Ik heb ook een nieuwe nokia n73 met een probleempje.
Heb vandaag een geheugenkaartje gekocht van transcend 1gig.
Nu is het probleem als volgt. Die pakt het kaartje af en toe niet. Dan ben ik bezig muziek over te zetten of zoiets dergelijks en dan opeens zegt hij, geheugenkaart verwijderd.... terwijl hij er nog gewoon in zit. Dan moet ik hem 3 keer aan en uit doen en het kaartje er x aantal keren in en uit halen voordat hij hem weer eens leest. 30 minuten later doet hij het weer. zegt ie 'geen geheugenkaart geplaatst' terwijl hij er wel inzit.
Ik heb al 2 keer een softwareupdate via mijn eigen computer gedaan, dat helpt dus niet. Verder weet ik het ook niet meer. Ik hoop een van de experts hier wel.
Bedankt!
Olav
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 14:38 ]
Verwijderd
Hoi Olav,
Mijn inziens (maar wie ben ik) is of het kaartje niet lekker of het ligt aan je toestel, om erachter te komen zal je een ander merk card in je toestel moeten proberen, wellicht dat ze in de winkel waar je je telefoon gekocht/gekregen hebt dat samen met je willen testen, als een ander merk card foutloos werkt dan weet je dat het niet aan je toestel ligt en anders heb je natuurlijk je fabrieksgarantie op je telefoon.
wellicht heeft iemand anders nog een idee?
in ieder geval veel succes ermee!
p.s. ik heb zelf een 2gb card van scandisk en heb geen problemen.
@ Syndicate, aan je screenshot te zien is deze updater niet de meest recente, proberen de update opnieuw te downloaden?
Groet
Sylvester
Mijn inziens (maar wie ben ik) is of het kaartje niet lekker of het ligt aan je toestel, om erachter te komen zal je een ander merk card in je toestel moeten proberen, wellicht dat ze in de winkel waar je je telefoon gekocht/gekregen hebt dat samen met je willen testen, als een ander merk card foutloos werkt dan weet je dat het niet aan je toestel ligt en anders heb je natuurlijk je fabrieksgarantie op je telefoon.
wellicht heeft iemand anders nog een idee?
in ieder geval veel succes ermee!
p.s. ik heb zelf een 2gb card van scandisk en heb geen problemen.
@ Syndicate, aan je screenshot te zien is deze updater niet de meest recente, proberen de update opnieuw te downloaden?
Groet
Sylvester
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 15:41 ]
Verwijderd
Kom op zeg, er staat toch duidelijk hieronder vermeld dat dit niet de bedoeling is
Als mensen warez willen hebben, kunnen ze zelf ook wel via google zoeken!
Heb hetzelfde probleem. En heb met een recent gedownloade updater geprobeerd.Syndicate schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:09:
Oke, de N73 ME is binnen
Screenshot:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Of liever iemand een idee wat de oplossing kan zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 11-05-2007 17:37 ]
Verwijderd
Dat heb ik geprobeerd zonder succes helaas. Het is erg vervelend want dingen zoals gemiste oproepen zijn de volgende dag weer gewist etc.wd200 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:33:
nieuwe FW / FW er opnieuw opflashen kan je proberen..
Ik heb hetzelfde, ik krijg ook de melding dat hij up to date is terwijl ik V3.0638.0.0.30 ME heb.Syndicate schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:09:
Oke, de N73 ME is binnen
Screenshot:
[afbeelding]
Verwijderd
Gister mijn telfoon geupdate van V3.0638.0.01 naar V 3.0704.1.0.1.
Weet iemand wat de verbeteringen zijn? Changelog is nog steeds nergens te vinden!
En dat terwijl een dezer dagen volgens het nokia (of symbian, weet niet meer waar ik het zag) forum de nieuwe versie al weer uit komt!
Weet iemand wat de verbeteringen zijn? Changelog is nog steeds nergens te vinden!
En dat terwijl een dezer dagen volgens het nokia (of symbian, weet niet meer waar ik het zag) forum de nieuwe versie al weer uit komt!
Verwijderd
linksboven en dan sterretje.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:00:
Domme vragen bestaan niet, dus:
Hoe blokkeer ik het toetsenbord van de n73?
Voor deblokkeren geld hetzelfde. Handig he die gebruiksaanwijzing
Oké, het antwoord is je al gegeven, maar heb je bij je N73 geen handleiding gekregen?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:00:
Domme vragen bestaan niet, dus:
Hoe blokkeer ik het toetsenbord van de n73?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Heeft iemand hier een oplossing voor?
-Waarom hebben geinstalleerde games geen geluid? Snake (staat standaard op de telefoon) heeft wel geluid, maar bv prince of persia niet.
-Ik heb 1 muziek-map en de nrs in die map wil ik luisteren met de mp3-speler. Het probleem is dat mp3's (beltonen ed) ook aan de mediabibliotheek worden toegevoegd, en die wil ik er niet tussen hebben. Ik kan dan wel een tracklist maken, maar dan moet je perse 1 voor 1 alle mp3's erin stoppen. Is hier een oplossing voor? Ik heb geprobeerd om alles te markeren en dan aan de tracklist toe te voegen, maar dat kan niet.
-Waarom hebben geinstalleerde games geen geluid? Snake (staat standaard op de telefoon) heeft wel geluid, maar bv prince of persia niet.
-Ik heb 1 muziek-map en de nrs in die map wil ik luisteren met de mp3-speler. Het probleem is dat mp3's (beltonen ed) ook aan de mediabibliotheek worden toegevoegd, en die wil ik er niet tussen hebben. Ik kan dan wel een tracklist maken, maar dan moet je perse 1 voor 1 alle mp3's erin stoppen. Is hier een oplossing voor? Ik heb geprobeerd om alles te markeren en dan aan de tracklist toe te voegen, maar dat kan niet.
Verwijderd
Kan iemand mij helpen? Op mijn Nokia 6230 kon ik altijd alle berichten in 1 keer verwijderen. Ik kan deze functie niet vinden op de N 73. Klopt dat?
Markeren --> Alle Markeren
Verwijderen
Verwijderen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Pff, omdat wij weer moeten doen om zo'n makkelijk te vinden antwoord te geven?Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:03:
[...]
Nee, niet in gekeken, waarom zou ik moeite doen als ik hier binnen een paar minuten antwoord heb?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Heb al flink lopen spitten in alle topic's maar kan het niet vinden of heb er overheen gelezen
Is er een manier om voordurend beeld te hebben op de telefoon,bv als ie aan de lader hangt
nu gaat bij mijn telefoon na een aantal seconde het beeldscherm uit!!!
Ook heb ik een pioneer bluetooth autoradio,deze werkt perfect als carkit
Nu heb ik tomtom op me telefoon staan, maar hoor ik het geluid niet meer tijdens het navigeren als deze verbonden is met de radio via bluetooth
Zodra ik echter een telefoongesprek voer op deze manier hoor ik wel de gespoken instructie's van de tomtom via de autoradio(gesprek ten einde ook geen instructie's meer via de autoradio)
Weet iemand hier een oplossing voor!!!
Is er een manier om voordurend beeld te hebben op de telefoon,bv als ie aan de lader hangt
Ook heb ik een pioneer bluetooth autoradio,deze werkt perfect als carkit
Nu heb ik tomtom op me telefoon staan, maar hoor ik het geluid niet meer tijdens het navigeren als deze verbonden is met de radio via bluetooth
Zodra ik echter een telefoongesprek voer op deze manier hoor ik wel de gespoken instructie's van de tomtom via de autoradio(gesprek ten einde ook geen instructie's meer via de autoradio)
Weet iemand hier een oplossing voor!!!
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 16:50 ]
bedankt, maar is dat echt gratis? ik ga er volgende week meteen naar toeassass schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:23:
[...]
ga naar een nokia service point (google) en laat het repareren,.. kost c. 20 minuten (maar is gratis)
Verwijderd
In de instellingen kan je volgens mij maar tot een half uur ofzo het licht aan laten, maar er zal vast wel ergens een programmatje zijn die het constant aan kan laten staan.turbootje schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:33:
Heb al flink lopen spitten in alle topic's maar kan het niet vinden of heb er overheen gelezen
Verwijderd
Omdat ik maar problemen met mijn n73 bleef houden betreffende het geheugenkaartje (geeft zomaar aan dat hij verwijderd is, terwijl hij er nog gewoon inzit) heb ik de telefoon gereset.
Maar nu zijn de problemen alleen maar groter lijkt wel. Mijn computer reageert niet meer op mijn telefoon als ik hem probeer in te schakelen (pc suite) met de usb kabel (voor een firmware update). Iemand hier ervaringe mee?
Verder, als ik nu een andere ringtone wil inschakelen zegt ie: 'geen activeringssleutel beschikbaar' sleutel ophalen? zeg ik ja. Krijg ik een 404 error....
volgens mij is mijn telefoon echt totaal naar het jaar 0 gedegradeerd....
Kan iemand mij aub zo snel mogelijk helpen?
Maar nu zijn de problemen alleen maar groter lijkt wel. Mijn computer reageert niet meer op mijn telefoon als ik hem probeer in te schakelen (pc suite) met de usb kabel (voor een firmware update). Iemand hier ervaringe mee?
Verder, als ik nu een andere ringtone wil inschakelen zegt ie: 'geen activeringssleutel beschikbaar' sleutel ophalen? zeg ik ja. Krijg ik een 404 error....
volgens mij is mijn telefoon echt totaal naar het jaar 0 gedegradeerd....
Kan iemand mij aub zo snel mogelijk helpen?
Verwijderd
is er dan niemand hier die me kan/wil zeggen hoe ik tv kan kijken op de n73. heb tmobile pit abo en de foon ondersteund umts dus het moet toch echt mogelijk zijn.......
Dit vraag ik me ook af, maar niemand weet het antwoord.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:34:
is er dan niemand hier die me kan/wil zeggen hoe ik tv kan kijken op de n73. heb tmobile pit abo en de foon ondersteund umts dus het moet toch echt mogelijk zijn.......
Verwijderd
Doe niet zo moeilijk zeg, jankert.PhilipsFan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:40:
[...]
Er waren tijden dat dit soort flauwekul je een waarschuwing of een ban konden opleveren. Het is natuurlijk de bedoeling dat GOT een interessant forum blijft voor tweakers, maar dit topic is compleet verzand door onzinvragen van n00bs. RTFM en als je daar te beroerd voor bent dan koop je maar een Siemens M35 ofzo.
Uiteraard ook een oproep aan de tweakers: Geen antwoord op vragen die gewoon in de manual of de startpost staan. Waar zijn de modjes eigenlijk?
pfff </wannabee-mod modus>
[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 14-05-2007 00:14 ]
Hij doet niet moeilijk. Regels zijn regels. Fora;s zijn er om je te helpen als je ergens echt niet meer uit komt. Dus na het lezen van een handleiding o.i.d.
Voor jou vraag kun je je ook wenden tot een handleiding, winkel, Google of Nokia Care.
Wat betreft de TV via T-Mobile en PIT. Dit zou uit de PIT-bundel gaan, echter heb je hier veelal Winows Media Player voor nodig en de N73 wordt geleverd met RealPlayer. Als hier een oplossing voor is, kun je via http://pda.t-mobile.nl TV kijken.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Haha, erg onnozel antwoord.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:03:
[...]
Nee, niet in gekeken, waarom zou ik moeite doen als ik hier binnen een paar minuten antwoord heb?

En inderdaad vrij dom dat ik hem daar een antwoord op heb gegeven.
Voortaan deze vragen met z'n allen massaal negeren
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 13:35 ]
Verwijderd
Ik heb zonet een software update gedaan, ben al mijn contacten en berichten kwijt. Of staan deze ergens verborgen?! Afbeeldingen enzo hebbek nog.
Nu staat er ook zo'n balkske op mijn scherm, hoe krijg ik dat nu weer weg?!
De afbeeldingen staan waarschijnlijk op je geheugenkaart. Voor zover ik weet raak je alles op je telefoongeheugen (agenda-items,contactpersonen etc.) kwijt wanneer je een software update uitvoert.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:13:
Ik heb zonet een software update gedaan, ben al mijn contacten en berichten kwijt. Of staan deze ergens verborgen?! Afbeeldingen enzo hebbek nog.
Verwijderd
idd, had je van te voren even een backup moeten maken met PC suite. Die had je dan na het updaten gewoon terug kunnen zetten. Dan heb je alle instellingen en dergelijke weer terug! werkt erg soepel!sylvesterrr schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:19:
[...]
De afbeeldingen staan waarschijnlijk op je geheugenkaart. Voor zover ik weet raak je alles op je telefoongeheugen (agenda-items,contactpersonen etc.) kwijt wanneer je een software update uitvoert.
Een paar pagina's terug (een paar dagen gelden dus) heb ik hier al eens een overzicht voor geplaatst.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:04:
Gister mijn telfoon geupdate van V3.0638.0.01 naar V 3.0704.1.0.1.
Handig die zoek functies
Verwijderd
Dank u;). daar heb ik dan heel hard overheen gelezen aangezien ik vrijwel alles leest.Nixadus schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:28:
[...]
Een paar pagina's terug (een paar dagen gelden dus) heb ik hier al eens een overzicht voor geplaatst.
Handig die zoek functies
Ook internet afgezocht, maar daar ook vrij weinig gevonden over deze versie.
Wel handig om ook deze changelog in de startpost te zettten
Verwijderd
Hier wordt je vlak voor de update nog met koeienletters voor gewaarschuwd door de updater zelf... Niet erg handigVerwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:13:

Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb een N73 vanuit de t-mobile store met zijn stom t-mobile logotje erop....
Hier wil ik graag TomTom op zetten, is dit mogelijk??
neem niet aan dat er een gps ontvanger in zit e.d...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!

Ik kreeg om de 2 seconden deze melding met een irritant plopgeluid. De enige manier om er weer van af te komen is te herstarten. Het probleem doet zich voor wanneer ik de N73 aankoppel via de usb datakabel. Heeft iemand een verklaring?
Het gaat om dit proces:

[ Voor 13% gewijzigd door markweb4871 op 13-05-2007 18:07 ]
Het is wel mogelijk alleen haalt het bij lange na niet de kwaliteit van tom tom 6 via de PPC.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:42:
Hallo allemaal,
Alvast bedankt!
Ik heb bijvoorbeeld de stemmen moeten uitschakelen omdat anders het kaartje schokt en niet meer gelijk loopt met de stem.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Ik heb hier helemaal geen last van...markweb4871 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:08:
[...]
Het is wel mogelijk alleen haalt het bij lange na niet de kwaliteit van tom tom 6 via de PPC.
Ik heb bijvoorbeeld de stemmen moeten uitschakelen omdat anders het kaartje schokt en niet meer gelijk loopt met de stem.
Dit probleem heb ik dus ook. En alleen als ik via pcsuite aansluit. Mass storage is geen enkel probleem.Ik kreeg om de 2 seconden deze melding met een irritant plopgeluid. De enige manier om er weer van af te komen is te herstarten. Het probleem doet zich voor wanneer ik de N73 aankoppel via de usb datakabel. Heeft iemand een verklaring?
(nog geen onderzoek naar gedaan verders)
Ik kreeg om de 2 seconden deze melding met een irritant plopgeluid. De enige manier om er weer van af te komen is te herstarten. Het probleem doet zich voor wanneer ik de N73 aankoppel via de usb datakabel. Heeft iemand een verklaring?
Ga naar Start, uitvoeren en type regeedit en dan enter
ga dan naar de volgende map: HKEY_LOCALMACHINE\SOFTWARE\PC CONNECTIVITY Solution\Configurations\Nokia
in het rechter veld zie je een bestand staan: WPDEnabled daarachter staat REG_DWOORD endaarachter staat 0x00000000 (1)
De 1 moet weg. dubbelklik op WPDEnabled en verander de 1 daar in een 0 en druk op ok
Sluit je telefoon aan en hij geeft een melding maar nu gewoon 1 keer ipv continu.
Dit probleem had ik ook. maar heb het kunnen oplossen.kenicky schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:11:
[...]
Dit probleem heb ik dus ook. En alleen als ik via pcsuite aansluit. Mass storage is geen enkel probleem.
(nog geen onderzoek naar gedaan verders)
ga dan naar de volgende map: HKEY_LOCALMACHINE\SOFTWARE\PC CONNECTIVITY Solution\Configurations\Nokia
in het rechter veld zie je een bestand staan: WPDEnabled daarachter staat REG_DWOORD endaarachter staat 0x00000000 (1)
De 1 moet weg. dubbelklik op WPDEnabled en verander de 1 daar in een 0 en druk op ok
Sluit je telefoon aan en hij geeft een melding maar nu gewoon 1 keer ipv continu.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Hier ook totaal geen last van, loopt gewoon vloeiend!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
het is niet regeedit, maar regeditMegapaul schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:54:
[...]
Dit probleem had ik ook. maar heb het kunnen oplossen.
(voordat er weer eindeloos veel reacties komen met 'het werkt niet' van mensen die google niet kennen)
-- o en volgens mij is het ook niet 'REG_DWOORD' maar 'REG_DWORD', maar cmiiw
ik heb er ook -nauwelijks- last van. het gebeurt soms wel dat als er wat gezegd wordt nadat er een net geluidje (waarschuwing voor naderende NP) af is gespeeld, de stem wat lannnggzzaaammmerrrr (2 x zo lang, lagere stem) klinkt. heeft iemand daar overigens een oplossing voor? en nee, ik zet die waarschuwingen niet uit, die flitspalen zijn gewoon -te- relaxedSandyman538 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:15:
[...]
Hier ook totaal geen last van, loopt gewoon vloeiend!
Uhm, ik heb laatst Nimbuzz geïnstalleerd. Let op:
Voordat ik dat deed had ik mijn telefoon gewoon, zonder intensief gebruik, tot 6 dagen standby. Ik installeer dus Nimbuzz en moet hem de volgende dag al opladen?!
Hebben meer mensen hier last van en vreet Nimbuzz gewoon zoveel stroom of is het iets anders?
Voordat ik dat deed had ik mijn telefoon gewoon, zonder intensief gebruik, tot 6 dagen standby. Ik installeer dus Nimbuzz en moet hem de volgende dag al opladen?!
Hebben meer mensen hier last van en vreet Nimbuzz gewoon zoveel stroom of is het iets anders?
Hartstikke mooi. Ik heb nog geen tijd gehad om het uit te zoeken, en nog steeds niet...... maar zal eind van de week eens kijken of ik dit even kan aanpassenSluit je telefoon aan en hij geeft een melding maar nu gewoon 1 keer ipv continu.
Volgens mij ligt het aan de applicatie. Ik had het met een spelletje, ik dacht die laat ik gewoon openstaan in de achtergrond zodat ik snel verder kan spelen, maar het resultaat was heel snel een lege batterij.THE_BASE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:49:
Zou het kunnen zijn dat de applicatie zelf bepaalt hoe snel de processor loopt (en niet het operating system)? Want voor andere applicaties geldt dit niet. Wellicht schakelen die de cpu naar een lage snelheid.
Nog es zoiets waar ik niet goed een vinger achter krijg: de 'rode' knop in applicaties. Bij de ene applicatie (bv Contacts of Nokia Sports Tracker) brengt die knop je terug naar het standby-scherm, terwijl de applicatie op de achtergrond doordraait. Echer bij Tomtom (en veel spelletjes) is het meteen gebeurd zodra je de rode knop aanraakt en mag je de complete applicatie opnieuw opstarten (en in het geval van Tomtom, je route opnieuw plannen

Verwijderd
Het blijft een super ding zo'n N73, loop alleen wel tegen wat kleine dingetjes aan:
- Het geluidsniveau van sommige spelletjes is echt enorm
... Is dat terug te brengen naar een normaal niveau, weet iemand dat?
- Wanneer ik afbeeldingen of filmpjes op sla op mijn geheugenkaart, i.p.v. in het telefoon geheugen, dan zie ik ze niet als ik "Galerij" open. Is dat te verhelpen? (ik sla m'n bestanden liever op op mijn geheugenkaart i.v.m. de ruimte op de telefoon, is maar zo'n 40 Mb.
)
- Is er al ergens een werkende (Live)Messenger? Die LiveMessenger die de meeste mensen gebruiken, kapt er na 2/3 keer mee. Je krijgt dan een vage fout melding dat je je niet in China of Japan i.o.d. bevind
. Nimbuzz heb ik er al op gehad, maar als ik het goed begrijp moet je dan een account bij Nimbuzz aan maken, i.p.v. dat ik gewoon met m'n hotmail kan aanmelden. Of doe ik iets verkeerd?
Alvast bedankt voor meedenken!!
- Het geluidsniveau van sommige spelletjes is echt enorm

- Wanneer ik afbeeldingen of filmpjes op sla op mijn geheugenkaart, i.p.v. in het telefoon geheugen, dan zie ik ze niet als ik "Galerij" open. Is dat te verhelpen? (ik sla m'n bestanden liever op op mijn geheugenkaart i.v.m. de ruimte op de telefoon, is maar zo'n 40 Mb.
- Is er al ergens een werkende (Live)Messenger? Die LiveMessenger die de meeste mensen gebruiken, kapt er na 2/3 keer mee. Je krijgt dan een vage fout melding dat je je niet in China of Japan i.o.d. bevind
Alvast bedankt voor meedenken!!
Dag mensen,
Als het goed is krijg ik in deze dagen mijn N73 thuis. Nu heb ik hier een paar vragen over...
Ik heb een zwarte besteld, is het dan altijd een ME? De 1 zegt van wel de ander zegt weer niet....
Bij een locale telefoonboer werd er mij verteld dat als het daadwerkelijk een ME was, het toestel geen TomTom kan draaien? Is dat wel zo en zo ja, waarom?
Als het goed is krijg ik in deze dagen mijn N73 thuis. Nu heb ik hier een paar vragen over...
Ik heb een zwarte besteld, is het dan altijd een ME? De 1 zegt van wel de ander zegt weer niet....
Bij een locale telefoonboer werd er mij verteld dat als het daadwerkelijk een ME was, het toestel geen TomTom kan draaien? Is dat wel zo en zo ja, waarom?
zwart is zwart, gewoon is niet me.Basjuuh schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:36:
Dag mensen,
bagagedrager in "Het Nokia N73 Topic Deel 6"
Overigens hoef je je locale telefoonboer niet te geloven, ik kan heel fijn tomtommen met m'n me

Verwijderd
Ik denk dat het bij de zwaardere applicaties gelijk de applicatie sluit. Ik heb hetzelfde 'probleem', het is af en toe wel handig als een programma vastloopt.PhilipsFan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:57:
[...]
Nog es zoiets waar ik niet goed een vinger achter krijg: de 'rode' knop in applicaties. Bij de ene applicatie (bv Contacts of Nokia Sports Tracker) brengt die knop je terug naar het standby-scherm, terwijl de applicatie op de achtergrond doordraait. Echer bij Tomtom (en veel spelletjes) is het meteen gebeurd zodra je de rode knop aanraakt en mag je de complete applicatie opnieuw opstarten (en in het geval van Tomtom, je route opnieuw plannen). Weet iemand hoe dit zit? Of moet ik maar gewoon onthouden welke applicaties je kunt afsluiten met de rode knop en welke niet?
Het is een kwestie van mazzel, als de zwarte editie bij t-mobile niet leverbaar is krijg je de ME.bagagedrager schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:43:
[...]
zwart is zwart, gewoon is niet me.
bagagedrager in "Het Nokia N73 Topic Deel 6"
Overigens hoef je je locale telefoonboer niet te geloven, ik kan heel fijn tomtommen met m'n me
Dit heb ik zelf ook gehad, heb de zwarte besteld, maar heb nu wel mooi de ME
Verwijderd
Volgens mij komt het door het UMTS netwerk waar NIMBUZZ gebruik van maakt ; laat je de app draaien ( ook al is dit op de achtergrond ) dan blijft deze dus via UMTS contact houden met de NIMBUZZ-server !!THE_BASE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:49:
Verwijderd
Ik wil al mijn contactpersonen van Outlook ook importeren op mijn telefoon.. Nou zit er bij Nokia de PC suite de optie daarvoor, maar wanneer ik dit aanklik, gebeurd er dus helemaal niks... (zal wel aan vista liggen ofzo(ja, ik heb de nieuwste versie van pc suite)
Is er een mogelijkheid om dit anders te doen?
Is er een mogelijkheid om dit anders te doen?
Verwijderd
Beste N73 gebruikerzzzz
Ik ben hier nieuw en probeer dus uit te vogelen hoe het hier werkt. Ik heb hier gelijk een aantal vragen.,...
Ik heb namelijk met het downlaodprogramma eMule een aantal ZIP-fles gedownlaod die spellen bevatten voor de N73. Nou kan ik deze spellen wel overzetten op mijn telefoon via Noka PC Suite...en dan vraagtie of ik de 'toepassing' ook wil installeren. Op het moment dat ik dit doe zegtie eerst dat er de nodige risico's verbonden zijn aan de installatie en of ik er toch mee door wil gaan. Ik ga door en ik krijg een laadbalkje, na enkele seconden zegtie 'De Installatie is niet morgelijk' zonder enkele reden of extra informatie....
herkent iemand dit probleeeem? helluuuup
bij voorbaat dank
P.S. Of weet iemand mischien een site waar je gratis N73 games kan downloasden zonder al te veel gedoe er omheeen?
Ik ben hier nieuw en probeer dus uit te vogelen hoe het hier werkt. Ik heb hier gelijk een aantal vragen.,...
Ik heb namelijk met het downlaodprogramma eMule een aantal ZIP-fles gedownlaod die spellen bevatten voor de N73. Nou kan ik deze spellen wel overzetten op mijn telefoon via Noka PC Suite...en dan vraagtie of ik de 'toepassing' ook wil installeren. Op het moment dat ik dit doe zegtie eerst dat er de nodige risico's verbonden zijn aan de installatie en of ik er toch mee door wil gaan. Ik ga door en ik krijg een laadbalkje, na enkele seconden zegtie 'De Installatie is niet morgelijk' zonder enkele reden of extra informatie....
herkent iemand dit probleeeem? helluuuup
bij voorbaat dank
P.S. Of weet iemand mischien een site waar je gratis N73 games kan downloasden zonder al te veel gedoe er omheeen?
Verwijderd
Zijn deze spelletjes wel voor de N73? Anders gaat het sowieso niet lukken. Misschien moet je daar eerst maar even naar kijken. En je download ze via een downloadprogramma, dus kan je er sowieso niet altijd van uitgaan dat de spelletjes ook echt werken. Ik zou ook gelijk maar even een virusscanner voor je telefoon erop zetten
Verder kunnen/mogen wij geen sites geven met illegale spelletjes, en van legale gratis spelletjes weet ik geen sites.
Verder kunnen/mogen wij geen sites geven met illegale spelletjes, en van legale gratis spelletjes weet ik geen sites.
Is Civilization trouwens al uit voor de N73? Kan hem zo namelijk niet vinden.
Is er iemand die geluid heeft bij games? Ik namelijk niet (behalve bij snake die er standaard opstaat)
Verwijderd
Hallo!
Ik heb stof achter het glas van het beeldscherm zitten, hebben meer mensen hier last van?
Enig idee wat ik daar aan kan doen?
Ik heb stof achter het glas van het beeldscherm zitten, hebben meer mensen hier last van?
Geloof het of niet, maar ik heb op heel veel plekken gelezen dat het stof verdwijnt als je je telefoon een dag aan de waslijn laat hangen.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:31:
Hallo!
kijk ook even op www.giyf.net voor meer tips
Hmm, het GPRS-netwerk in mijn geval dan, want ik heb dualmode uitgezet, dat vreemd sowieso stroom en met PIT van T-Mobile heb ik toch niets aan die snelheid.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:00:
[...]
Volgens mij komt het door het UMTS netwerk waar NIMBUZZ gebruik van maakt ; laat je de app draaien ( ook al is dit op de achtergrond ) dan blijft deze dus via UMTS contact houden met de NIMBUZZ-server !!
Maar dat is zo'n brakke java-versie, dat eigenlijk een port van civ één is? Is de N-Gage versie van civilization ook niet beschikbaar voor de N73? Want N-Gage spellen draaien niet op een N73 toch?Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:28:
Ja, Civilization 3 is uit voor de N73 ( 240X320 )
Klopt het nou dat er een tooltje uit is waarmee je elk telefoongesprek dat je maakt automatisch kunt opnemen in MP3 formaat ?
En zo ja hoe zijn jullie ervaringen? En de naam is ook altijd prettig
En zo ja hoe zijn jullie ervaringen? En de naam is ook altijd prettig
Verwijderd
Heb nog steeds problemen met het verbinden van mijn telefoon met USB, bluetooth werkt perfect maar gaat veelste sloom..
Ik gebruik pc suite 6.83 heb de kabeldrivers geinstalleerd maar sluit het aan op de usb poort en geef die elke keer aan apparaat word niet herkent verschillende usb poorten al geprobeert maar niks helpt..
Iemand die de oplossing hiervoor heeft?
Ik gebruik pc suite 6.83 heb de kabeldrivers geinstalleerd maar sluit het aan op de usb poort en geef die elke keer aan apparaat word niet herkent verschillende usb poorten al geprobeert maar niks helpt..
Iemand die de oplossing hiervoor heeft?
Hoi
Ik heb een vraag, had hier al gezocht maar niets gevonden. Mijn vriendin heeft sinds kort een Nokie E65, hierop zit message reader geinstalleerd. Een programma om je sms en emails voor te laten lezen. Op de nokia site staan wel language packs in diverse talen, maar niet het programma zelf. Nu wil ik dit graag op mijn N73 hebben, weet iemand waar ik dit kan vinden.
Alvast bedankt
Ik heb een vraag, had hier al gezocht maar niets gevonden. Mijn vriendin heeft sinds kort een Nokie E65, hierop zit message reader geinstalleerd. Een programma om je sms en emails voor te laten lezen. Op de nokia site staan wel language packs in diverse talen, maar niet het programma zelf. Nu wil ik dit graag op mijn N73 hebben, weet iemand waar ik dit kan vinden.
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik zal em van het weekend wel ff op mn telefoon zetten en uitproberen.Oscar Mopperkont schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:12:
[...]
Maar dat is zo'n brakke java-versie, dat eigenlijk een port van civ één is? Is de N-Gage versie van civilization ook niet beschikbaar voor de N73? Want N-Gage spellen draaien niet op een N73 toch?
En nee,,n-gage spellen draaien niet op de n73, n-gage draait namelijk op symbian 6.1 ofzo. Maar er worden ook veel spellen van de n-gage omgezet naar andere symbian versies.
Er zijn wel programmatjes voor de n73 hiervoor, maar weet niet of er een officiele van nokia zelf voor is. Ik heb wel een programma hiervoor op mn n73, maar daar kan ik bijvoorbeeld niet de dutch language pack van nokia zelf op zetten, dus ik heb nu een engelse kerel die mijn smsjes voorleest, en daar word je ook niet echt veel wijzer van.Slaxxx schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:53:
Hoi
Alvast bedankt
Even een tip. Voor de personen die ook een "krakende" nokia hebben. Als je op de achterkant van je toestel drukt wil deze nog wel eens kraken. Pak even een stuk keukenrol en knip deze op maat zodat deze precies achter je cover past. Let wel op de 2 puntjes voor de cameraslide deze moeten vrij blijven. Cover er weer op en je hebt een Nokia zonder kraken
Nu klinkt hij ook nog eens robuust
Verwijderd
IK zou graag mijn foto's op mijn N73 beter organiseren. Ik heb daarvoor 3 albums aangemaakt. Omdat ik nu ongeveer 200 foto's moet sorteren wilde ik dat eigenlijk via mijn pc (nokiasuite) doen.
Alleen ik kan nergens in mijn telefoongeheugen of op mijn sd kaart de aangemaakte mappen zien, zodat ik kan knippen en plakken met de foto's
Ik kan het wel via de nokia doen maar dan moet ik eerst alles handmatig markeren en vervolgens iedere foto appart uitzonderen. Dit is best heel omslachtig.
Alleen ik kan nergens in mijn telefoongeheugen of op mijn sd kaart de aangemaakte mappen zien, zodat ik kan knippen en plakken met de foto's
Ik kan het wel via de nokia doen maar dan moet ik eerst alles handmatig markeren en vervolgens iedere foto appart uitzonderen. Dit is best heel omslachtig.
Weet iemand of het mogelijk is om dia's (ppt bestand) te kantelen? Als ik een dia nu full-screen bekijk, en ik zoom net zolang uit tot de hele dia zichtbaar is, dan is ie (bijna) weer net zo groot als in het overzicht. Ik dacht bij mezelf, als je hem nou kunt kantelen (dus zoals je je camera vaak gebruikt en je afbeeldingen bekijkt), dan past ie meteen een stuk beter!
Een dia is uiteindelijk ook breder dan dat ie hoog is, net als je N73-display op z'n kant dus!
Een dia is uiteindelijk ook breder dan dat ie hoog is, net als je N73-display op z'n kant dus!
Verwijderd
Wat is de beste browser voor de N73? Is er al een versie waarbij je het scherm in landscape (kantelen) kan gebruiken.
Dat zou ik ook graag willen weten
Het scherm van je computer gebruik je in principe ook als landscape, de N95 werkt ook zo! Zou het browser van de N95 niet op de N73 werken?
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Verwijderd
Vandaag een bluetooth gps reciever voor mijn n73 gekocht de oasis strein
Vind de gps ook via bluetooth gelijk geautoriseerd maar hij vind helemaal geen sattelieten met tomtom heb ongeveer 30min aangehad maar vind niks wel had die twee balkjes maar zei dat er signaal was..
Gister nog firmware upgrade gedaan dus dat staat er ook op..
Op internet staat niet echt iets duidelijks
Vind de gps ook via bluetooth gelijk geautoriseerd maar hij vind helemaal geen sattelieten met tomtom heb ongeveer 30min aangehad maar vind niks wel had die twee balkjes maar zei dat er signaal was..
Volgens mij kun je dit met Opera wel regelen. Bij mijn pocket pc kun je dit vanuit Opera instellen.thomaskroon schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:51:
Dat zou ik ook graag willen wetenHet scherm van je computer gebruik je in principe ook als landscape, de N95 werkt ook zo! Zou het browser van de N95 niet op de N73 werken?
Je kunt hem 30 dagen gratis proberen. Ik ga eens kijken of mijn PPC licentie ook voor de mobile werkt.
http://www.opera.com/products/mobile/products/s60/
Volgens mij heeft TomTom voor een positiebepaling ten minste 3 satellieten nodig. Dat kan een reden zijn dat hij weigert. Probeer eens buiten huis een "fix" te krijgen? Over het algemeen krijg je dan zo rond de 8 tot 10 stuks. Ik zie dat de Oasis een 12 kanaals ontvanger is dus meer dan voldoende. Ik heb zelf deze:Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:00:
http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html
Deze werkt prima met de N73 echter voor een snelle fix kun je de receiver het best bij het raam neerleggen. Ga maar eens in je auto zitten dan pakt hij direct een aantal satellieten. (mits geen warmtewerend voorruit)
Groet Mark
Verwijderd
Al buiten geprobeerd? Heb die van mij ook net (Adapt), en die deed het ook eerst niet, tot ik buiten ging staan, toen als een treinVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:00:

mijn receiver doe het het beste als je wat vaart hebt. stap even in de auto of op de fiets, misschien werkt dat beter.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:00:
Verwijderd
Is er iemand die dit kan verklaren
:
Ik heb mijn N73 vorig jaar oktober bij Vodafone gehaald. Ik verwachte dus een brandend toestel (zit ook een logo op). Maar als ik mijn firmware versie check krijg ik dit:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)
En als ik het goed begrijp is een versie met (xx.01) niet brandend? Toch?
Maar als ik 'm wil updaten krijg ik de melding dat ik al over de laatste software beschik
.
Ben ook al naar het NSP geweest in Oud-Beijerland, maar daar werd me verteld dat ze me niet verder konden helpen omdat ze nog geen nieuwere firmware versie van Vodafone hadden staan...
Iemand enig idee waarom ik niet zelf kan updaten via m'n pc?
Ik heb mijn N73 vorig jaar oktober bij Vodafone gehaald. Ik verwachte dus een brandend toestel (zit ook een logo op). Maar als ik mijn firmware versie check krijg ik dit:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)
Maar als ik 'm wil updaten krijg ik de melding dat ik al over de laatste software beschik

Ben ook al naar het NSP geweest in Oud-Beijerland, maar daar werd me verteld dat ze me niet verder konden helpen omdat ze nog geen nieuwere firmware versie van Vodafone hadden staan...
Verwijderd
Ja ging stukje fietsen en alle sattelieten gingen te keer haha wel grappig hoor!
Toch bedankt
Toch bedankt
Het is toch branded ben ik bang... zeker omdat je logo's hebt op je telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:30:
Is er iemand die dit kan verklaren:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (75.01)
Maar als ik 'm wil updaten krijg ik de melding dat ik al over de laatste software beschik.
Iemand een idee hoe ik screensavers kan gebruiken met de Nokia N73. Heb wat .SWF-bestanden van de Nokia 6300 geplukt, maar nu wil ik die als screensaver gebruiken.
Is dus eigenlijk Flash, maar dat zou moeten kunnen, de Nokia 6300 met Nokia S40 Series-software kan het immers ook
Is dus eigenlijk Flash, maar dat zou moeten kunnen, de Nokia 6300 met Nokia S40 Series-software kan het immers ook
voor alle mensen die hem gedraaid willen hebben (of het nou je internet browser is of je dia show). Google ff naar RotateMe! Het programmaatje is nog niet 100% officieel uitgebracht maar het is wel van verschillende plekken zonder enig probleem te downloaden, je moet hem dan zelf wel nog 'signen' maar hiermee kom je er bij google ook wel. Succes!
Verwijderd
Maargoed, dus niemand die het een en ander weet van games opd e N73, waar ik ze vandaan kan halen etc?...want als ik ze download via een download programma zoals eMule of Limewire werken ze niet...terwijl het toch echt N73packs.zip zijn 
have a nice daaay
have a nice daaay
Verwijderd
Dat ie zo heet zegt niks met dat soort download programma's. Ik heb vroeger ook wel eens een gewone film gedownload en kreeg uiteindelijk een leuke sexfilm.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:38:
Maargoed, dus niemand die het een en ander weet van games opd e N73, waar ik ze vandaan kan halen etc?...want als ik ze download via een download programma zoals eMule of Limewire werken ze niet...terwijl het toch echt N73packs.zip zijn
have a nice daaay
Maar wat voor soort spelletjes zoek je dan? En ben je bereid om er voor te betalen? Want die gratis spelletjes zijn over het algemeen niet echt geweldig.
Mededeling:
En toen waren we aangekomen bij Het Nokia N73 Topic | Deel 7 alweer
Voordat iedereen erop los begint te posten, neem even mijn korte pleidooi door: DaannO in "Het Nokia N73 Topic | Deel 7"
Have fun
Het moet echt Symbian S60 3rd games zijn en niet de gewone S60Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:44:
[...]
Dat ie zo heet zegt niks met dat soort download programma's. Ik heb vroeger ook wel eens een gewone film gedownload en kreeg uiteindelijk een leuke sexfilm.
Maar wat voor soort spelletjes zoek je dan? En ben je bereid om er voor te betalen? Want die gratis spelletjes zijn over het algemeen niet echt geweldig.
Verwijderd
Ga even opzoek naar gameloft, die heeft over het algemeen erg goeie/leuke spellen voor de mobiel.
http://www.gameloft.com/
http://www.gameloft.com/
Verwijderd
DaannO schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:57:
Mededeling:
En toen waren we aangekomen bij Het Nokia N73 Topic | Deel 7 alweer
Voordat iedereen erop los begint te posten, neem even mijn korte pleidooi door: DaannO in "Het Nokia N73 Topic | Deel 7"
Have fun
Dit topic is gesloten.
Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!
Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!
Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!
Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!
Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.