Ik probeer een video te converten naar MP4 formaat.
Ik heb elk soort formaat geprobeerd, MP4 met H.263/H.264 , Xvid, DivX enz. maar de telefoon wilt het gewoon
niet afspelen.
Ik word er hartstikke gek van, het 3GP formaat is waardeloos, vooral als je het convert met PC Suite, het geluid vervormt en zelfs op een 'klein' telefoonschermpje ziet het er zeer slecht uit.
Op mijn oude Nokia6600 kon ik zonder problemen Xvid/Mp4/Divx films converten en afspelen.
Ik heb namelijk sinds gisteren een videotone programma gevonden, en daarmee wil ik een videotone instellen. Het videotone programma werkt perfect met 3GP/MP4 als ik ze van internet download, dus daar ligt het niet aan.
Nog leuker, wat ik vergeten ben om te melden.
Als ik een MP4 convert met de Nokia PC Suite software, en dit is voltooid, en ik upload het bestand naar mijn telefoon, krijg ik bij het openen een foutmelding "kan geluidsclip of videoclip niet afspelen, er word een gedeelte afgespeelt" en dan krijg ik alleen de muziek te horen
Dit is trouwens
niet met het third party programmatje voor de videotones, maar gewoon met de standaard multimedia speler van de telefoon, realplayer volgens mij.
Ik kan het MP4 bestandje wel afspelen in smartmovie (Op de telefoon).
Wie o wie kan mij een oplossing bieden?
Ik denk niet dat ie werkt. Hij staat niet in het lijstje, en de N73 heeft Symbian60 "third edition".
Dat is best lastig, ik had al mijn Nokia6600 applicaties naar mijn N73 gestuurd en ze werken jammer genoeg niet
[
Voor 74% gewijzigd door
Anoniem: 146790 op 29-04-2007 18:12
]