Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.939 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151463

Ik heb nu sinds 1 1/2 week de telefoon N73 standaard , en ik heb eigenlijk geen last van alle genoemde klachten .
Ik kan hem 4 dagen gebruiken alvorens hem op te laden , met elke dag een uurtje een combinatie van web 'n walk radio, en muziek luisteren. Verder ben ik zeer tevreden over de camera en geluidskwaliteit. Minpunten heb ik nog niet ontdekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

Anoniem: 216211 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 02:41:
[...]

Ja klopt zie een paar pagina's terug:

Solange schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:04:
Vanmiddag is mijn 1 maand oude N73 met originele BP-6M accu oververhit geraakt. (Bij een omgevingstemperatuur van 26 graden, binnen, dus niet in de zon.)

Het scherm bleef in actieve stand terwijl ik de spaarstand functie aan heb staan...Dat viel me op en daarom pakte de telefoon op, waarna ik voelde dat het zeer warm tot heet aanvoelde. De batterij gaf ook maar 1 streepje aan terwijl deze eerst 4 streepjes aangaf. Vervolgens direct uitgezet, accu verwijderd en alles af laten koelen. Nu accu opgeladen en doet het prima
Iemand bekend met het probleem?
Zelf heb ik dit toestel nu een weekje... (music edition zonder geheugenkaart en koptelefoon)
ook bij voelde ik gisteren in de auto dat het ineens erg warm werd in mijn broekzak..

uiteraard was dit de telefoon, maar wat het was kon ik ook niet verklaren...

Echter heb ik naar mijn idee wel een Bug ondekt in de software van Nokia geleverd door T-mobile.

Als je in de muziekspeler bent in de ME.... dan kun je deze niet volledig afsluiten! BEhalve.... als je eerst naar Equalizer gaat, en daar opties-->afsluiten doet...

dan is de hele muziekspeler afgesloten...

Toen ik deze bug aan nokia mailde kreeg ik een domme reactie terug... iets in de richting als: mogelijk ziet u iets over het hoofd, indien dat niet zo is zult u de laatste software moeten installeren.

Daarna ook direct terug gemail met de melding dat ik die van mij niet kan updaten omdat hij nog geen week oud is en aangeeft dat hij up-2-date is...!

in dat geval moest ik dat maar met T-mobile regelen, zo zegt Nokia via de mail...

nou, ik ben van de Vario overgegaan op de N73, maar heb toch een aantal storende dingen ervaren die ik bij mijn Vario niet heb...

verder zijn die nokia's toch echt wel traag hoor en symbian... het is wel errrrg onstabiel!

nu al 4 keer gehad dat hij spontaan zonder dat ik iets doe opnieuw opstart...
volgende keer neem ik wel gewoon een draaitoestel met sateliet op m'n rug! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200161

Hallo,

misschien ben ik de zoveelste maar ik kom er niet uit,

Ik heb een telfort abbo + 1gb edge

Nu wil ik bijvoorbeeld op een site flash afspelen of streamen,

zoals bijvoorbeeld bij soundclick.com daar kun je muziek streamen, alleen ik krijg een klein pictogrammetje oftwel ik kan hem niet afspelen. Heb ik hier een speciaal programma voor nodig?

Andere vraag weet iemand hoe ik juice fm kan ontvangen via het web? (wordt ook gestreamd begrijp ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Anoniem: 200161 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 08:54:
Hallo,

zoals bijvoorbeeld bij soundclick.com daar kun je muziek streamen, alleen ik krijg een klein pictogrammetje oftwel ik kan hem niet afspelen. Heb ik hier een speciaal programma voor nodig?

Andere vraag weet iemand hoe ik juice fm kan ontvangen via het web? (wordt ook gestreamd begrijp ik)
Streamen kan de browser van Nokia nog niet aan, dus dat zal niet gaan. Ik weet niet of er nog andere browsers op internet zijn die het wel kunnen voor symbian. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 12:12
Hallo,

http://www.tunin.fm/, hier kan je een aantal Nederlandse radiostations mee ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Hallo,

http://www.nederland.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200161

Nice!! dit had ik nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217071

Ik heb de Nokia N73 Music Edition (T-mobile ) nu ongeveer 2 weken. Het is nu voor het eerst dat ik een multifunctionele telefoon heb. Heb er altijd 1 gehad zonder camera en muziekfunctie enzo dus dit is wel luxe.

De N73 is echt een topding!
Ik heb nu echter wel sinds een week een probleempje.

Als ik in de galerij foto's of filmpjes aan het bekijken ben krijg ik zo nu en dan een melding:

Galerij systeemfout (-3) of Galerij systeemfout (-20)

Heeft iemand hier toevallig ook last van?

Als ik de update wil uitvoeren krijg ik een bericht dat ik al over de nieuwste firmware v 3.0638.0.0.30 (w2.01) beschik en of ik de versie die ik heb alsnog een keer wil overschrijven. Is dit het proberen waard of zal het niks uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216639

Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar toen heeft waarschijnlijk niet de juiste persoon gekeken. Hoe krijg ik thema´s verwijderd die opgeslagen staan op het geheugenkaartje? De anderen kunnen via toepassen, maar degene die op hetkaartje staat, kan ik niet vinden.

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 217071 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:05:
Ik heb de Nokia N73 Music Edition (T-mobile ) nu ongeveer 2 weken. Het is nu voor het eerst dat ik een multifunctionele telefoon heb. Heb er altijd 1 gehad zonder camera en muziekfunctie enzo dus dit is wel luxe.

Als ik in de galerij foto's of filmpjes aan het bekijken ben krijg ik zo nu en dan een melding:

Als ik de update wil uitvoeren krijg ik een bericht dat ik al over de nieuwste firmware v 3.0638.0.0.30 (w2.01) beschik en of ik de versie die ik heb alsnog een keer wil overschrijven. Is dit het proberen waard of zal het niks uitmaken?
Maakt niet uit, je hebt een Branded toestel (net als ik) en het is nog niet mogelijk om die via NSU te updaten. Je moet dan eerst naar een NSP gaan om 'm unbranded te maken.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72310

Hebben jullie er ook last van dat als je een sms binnen krijg en je opend het bericht dat hij hem dan opend met een hapering, best wel irritant dat hij hem niet binnen een seconden opend.

Weten jullie misschien een oplossing?
Heb hem net staan ongeveer 10 smsjes in, dus niet schrikbarend. en nog geen geheugenkaartje gekocht, komt nog op zijn tijd.

Ik hoop spoedig op een oplossing want is toch een tegenvaller als je iedere keer een sms opend en dat het dan haper.

[ Voor 210% gewijzigd door een moderator op 27-04-2007 18:57 . Reden: foutje gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
heeft iemand al een gesigneerde versie van rotateme.????

ik kom er namenlijk nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
firefighter2 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:38:

Dat lijkt me ook gaaf. Alleen is een gesignede versie vaak verbonden met een IMEI-nummer?! ;)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ophidian schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:13:
[...]

Heb hem van dual mode afgehaald en hem op GSM gezet. Overigens kan mijn sim kaart volgens mij geen UMTS aan.

Exchange server heb ik niet aangezet, :o
Is dat zo? Kan het aan de sim-kaart liggen of je umts-verbinding hebt? Het kan namelijk wel, want heel eerlijk gezegd merk ik geen verschil tussen GPRS en UMTS verbinding, heb PIT.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217174

halleekes,

wie kan mijn een link geven waar ik fullscreencaller kan downloaden en ook iets waar mee ik automatische toetsenblokking erop kan zetten, keb me wezeloos lopen zoeken, maar nergens prijs. ;( ;(

WIE KAN MIJN HELPEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:18
firefighter2 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:38:

Ik heb er ook niks meer van gehoord of gelezen, ik heb hem dan een tijdje geleden dan ook maar gewoon zelf gesigned en nu werkt ie dus gewoon perfect en zonder problemen. Zeker de moeite waard! (al is het binnen 10min geregeld hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Anoniem: 217174 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:18:
halleekes,

wie kan mijn een link geven waar ik fullscreencaller kan downloaden en ook iets waar mee ik automatische toetsenblokking erop kan zetten, keb me wezeloos lopen zoeken, maar nergens prijs. ;( ;(

WIE KAN MIJN HELPEN!
VOLGENS MIJ MOET JE EENS IN DE STARTPOST KIJKEN!!

:)

Dat zou je ook iets subtieler mogen zeggen! }:|

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 27-04-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:04
nwnc schreef op woensdag 25 april 2007 @ 21:56:
Mijn oom heeft het probleem dat hij sindskort de verbinding niet kan verbreken als het nummer dat hij draait in gesprek is. Ik zit te denken aan een reset en anders een firmware upgrade maar het is mijn toestel niet dus ik ben er terughoudend in. Ik wil alleen weten of iemand anders dit ook heeft gehad en hoe het dan opgelost is.
Nogmaals, ik heb de nodige research gedaan maar kom het niet zo gauw tegen. Er wordt niets vermeldt in de startpost hierover, search levert niets op, google ook niet. Of mijn searchskills zijn echt bagger geworden of het is gewoon geen bekend probleem. Toch zou ik het op prijs stellen, als er iemand is die het probleem kent, even wat roept.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Laatst online: 19:41
Wie weet hoe ik direct kan opnemen met luidspreker aan? Als ik namelijk gebeld wordt terwijl ik Tomtom heb aanstaan dan springt Tomtom meteen weer naar voren bij opnemen van het telefoontje.

Het telefoontje blijft dan openstaan maar ik hoor dus niet wat iemand zegt, de keuze van luidspreker aan kan namelijk pas na opnemen van het telefoontje. Dit lukt echter niet omdat Tomtom meteen weer verschijnt.

Bij mn 6230 kon ik opnemen via de groene toets, maar ook opnemen met luidspreker direct aan via de grote middentoets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Anoniem: 217071 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:05:

Ik denk zeker dat, dat de oplossing is (opnieuw installeren). Technisch is er niets mis, het is dus bijna zeker de software. Breng hem naar een ncp en dan is de kans nog groter dat het probleem daarna opgelost is. Kun je in het vervolg zelf de nieuweste firmware installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
FabianNL schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:23:
[...]

Ik heb er ook niks meer van gehoord of gelezen, ik heb hem dan een tijdje geleden dan ook maar gewoon zelf gesigned en nu werkt ie dus gewoon perfect en zonder problemen. Zeker de moeite waard! (al is het binnen 10min geregeld hoor)
kun je die gesignde versie eens uploaden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeerde net m'n Nokia N73 te updaten en helaas is er iets niet goed gegaan. M'n telefoon is helemaal dood nu. Hij doet NIETS meer! :(

Kan Nokia dit repareren en valt dit onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135904

Kleintje pils schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:30:
Wie weet hoe ik direct kan opnemen met luidspreker aan? Als ik namelijk gebeld wordt terwijl ik Tomtom heb aanstaan dan springt Tomtom meteen weer naar voren bij opnemen van het telefoontje.

Het telefoontje blijft dan openstaan maar ik hoor dus niet wat iemand zegt, de keuze van luidspreker aan kan namelijk pas na opnemen van het telefoontje. Dit lukt echter niet omdat Tomtom meteen weer verschijnt.

Bij mn 6230 kon ik opnemen via de groene toets, maar ook opnemen met luidspreker direct aan via de grote middentoets.
Zelfde probleem hier, nu moet je in de auto eerst nog een aantal handelingen verrichten voordat de speaker aan gaat. En icm tomtom is het helemaal irritant:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217071 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 10:51:
Ik probeerde net m'n Nokia N73 te updaten en helaas is er iets niet goed gegaan. M'n telefoon is helemaal dood nu. Hij doet NIETS meer! :(

in een nokia winkel kunnen ze je vast wel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keb de automatische toetsenblokkering gevonden, maar fullscreencaller is echt onvindbaar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
thomaskroon schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:01:
[...]

Is dat zo? Kan het aan de sim-kaart liggen of je umts-verbinding hebt? Het kan namelijk wel, want heel eerlijk gezegd merk ik geen verschil tussen GPRS en UMTS verbinding, heb PIT.
Ja, dat kan heel goed. Voor UMTS is in de meeste gevallen een USIM-kaart vereist. Alleen Vodafone (voorzover mij bekend) heeft in Nederland multifunctionele SIM-kaarten, die zowel UMTS alsook GSM-geschikt zijn. USIM-kaarten zijn vaak wel in GSM-netwerken van dezelfde provider te gebruiken, maar om de UMTS services te kunnen gebruiken zijn dan wel extra kosten vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
firefighter2 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:25:
[...]

kun je die gesignde versie eens uploaden???
Jahoor, dat kan ik best doen alleen heb je daar echt helemaal niks aan... Is namelijk verbonden aan het IMEI / Serie nummer of iets dergelijks van je telefoon. Hij werkt dus dan alleen op mijn eigen telefoon, niet op andere...

Je moet dus zelf ff alles downloaden en signen... google is je grootste vriend dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
Gister een GPS ontvanger gekocht. Tomtom werkt heerlijk op de N73. Ik ga dus dit jaar uitstekend mijn weg vinden in Duitsland op vakantie *O*

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-06 14:31

bagagedrager

multi-alles

Ik heb vandeweek via ebay deze gps-muis gekocht voor 66 euro incl verzendkosten. Werkte meteen (zonder in het boekkie te kijken!).

Ophidian, geef me de vijf! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:48
bagagedrager schreef op zondag 29 april 2007 @ 05:48:
Ik heb vandeweek via ebay deze gps-muis gekocht voor 66 euro incl verzendkosten. Werkte meteen (zonder in het boekkie te kijken!).
Werkt dat automatische on/off een beetje bij deze gps adapter? En kun je al zeggen of die slaapstand veel impact op de batterij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Anoniem: 217174 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:46:
keb de automatische toetsenblokkering gevonden, maar fullscreencaller is echt onvindbaar :-(
Eerste hit op Google: http://www.getjar.com/pro...eenCallerforNokiaSeries60 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
ik ga nu iets heel stoms vragen, maar ik kom er zelf echt niet achter: hoe zet ik in hemelsnaam het geluid zachter van bijv een spelletje?

Terwijl ik aan het bellen ben is het geen probleem: dan gebruik je die bovenste knoppen aan de zijkant van de N73... en ook bij muziek werkt dat prima
Maar bij spelletjes bijv. dus niet!

How do we do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
bagagedrager schreef op zondag 29 april 2007 @ 05:48:

Ophidian, geef me de vijf! d:)b
d:)b Heb jij eigenlijk route 66 of tomtom?! Tomtom werkt hier echt goed _/-\o_
Werkt die wel op de N73. Deze staat er niet bij namelijk

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 18:21
draai sinds kort vista en wilde nu datasuite 6.83 installeren om eens de firmwarevan mijn N73 te updaten, maar dat lukt dus niet, heb het ook al opnieuw gedownload maar :-( lukt niet, iemand een idee waarom?

Product: Nokia Connectivity Cable Driver -- Error 1722. There is a problem with this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support personnel or package vendor. Action USBDriverInstallDrivers, location: C:\Program Files\Applications\Nokia\Connectivity Cable Driver\, command: "C:\Program Files\Applications\Nokia\Connectivity Cable Driver\setupext.exe" install "C:\Program Files\Applications\Nokia\Connectivity Cable Driver\"

Windows Installer installed the product. Product Name: Nokia Connectivity Cable Driver. Product Version: 6.83.9.0. Product Language: 2057. Installation success or error status: 1603.
<EventData>
<Data>Nokia Connectivity Cable Driver</Data>
<Data>6.83.9.0</Data>
<Data>2057</Data>
<Data>1603</Data>

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

Ik probeer een video te converten naar MP4 formaat.
Ik heb elk soort formaat geprobeerd, MP4 met H.263/H.264 , Xvid, DivX enz. maar de telefoon wilt het gewoon niet afspelen.
Ik word er hartstikke gek van, het 3GP formaat is waardeloos, vooral als je het convert met PC Suite, het geluid vervormt en zelfs op een 'klein' telefoonschermpje ziet het er zeer slecht uit.
Op mijn oude Nokia6600 kon ik zonder problemen Xvid/Mp4/Divx films converten en afspelen.
Ik heb namelijk sinds gisteren een videotone programma gevonden, en daarmee wil ik een videotone instellen. Het videotone programma werkt perfect met 3GP/MP4 als ik ze van internet download, dus daar ligt het niet aan.

Nog leuker, wat ik vergeten ben om te melden.
Als ik een MP4 convert met de Nokia PC Suite software, en dit is voltooid, en ik upload het bestand naar mijn telefoon, krijg ik bij het openen een foutmelding "kan geluidsclip of videoclip niet afspelen, er word een gedeelte afgespeelt" en dan krijg ik alleen de muziek te horen 8)7
Dit is trouwens niet met het third party programmatje voor de videotones, maar gewoon met de standaard multimedia speler van de telefoon, realplayer volgens mij.
Ik kan het MP4 bestandje wel afspelen in smartmovie (Op de telefoon).
Wie o wie kan mij een oplossing bieden?
Ophidian schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:39:
[...]

d:)b Heb jij eigenlijk route 66 of tomtom?! Tomtom werkt hier echt goed _/-\o_

[...]

Werkt die wel op de N73. Deze staat er niet bij namelijk
Ik denk niet dat ie werkt. Hij staat niet in het lijstje, en de N73 heeft Symbian60 "third edition".
Dat is best lastig, ik had al mijn Nokia6600 applicaties naar mijn N73 gestuurd en ze werken jammer genoeg niet :)

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 146790 op 29-04-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 12:39
ik probeer al een tijdje Google maps mobile te downloaden voor mn N73. via Google.com/gmm maar telkens krijg ik melding dat het niet lukt.

Heeft iemand dit draaiend ? en een idee waaraan dit zou kunnen liggen ?

Heb een N73 met T-mobile en zo'n PIT abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128813

Anoniem: 217174 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:46:
als je kan downloaden uit newsgroepen wil ik het wel ff uppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Shaodar schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:49:
ik ga nu iets heel stoms vragen, maar ik kom er zelf echt niet achter: hoe zet ik in hemelsnaam het geluid zachter van bijv een spelletje?

Terwijl ik aan het bellen ben is het geen probleem: dan gebruik je die bovenste knoppen aan de zijkant van de N73... en ook bij muziek werkt dat prima
Maar bij spelletjes bijv. dus niet!

How do we do?
Dat hangt van het bewuste spelletje af. In Snakes gaat dat via de opties van het spel, maar elk spel kan daar z'n eigen methode voor hebben. er bestaat helaas niet zoiets als een "System wide" volumeregeling. Mijn oude 6230 had in de Profielen de optie om spelgeluiden uit te zetten, maar dat is hier niet van toepassing. Bovendien hoeft "zachter" nog geen "uit" te zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:09
Anoniem: 216639 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:00:
Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar toen heeft waarschijnlijk niet de juiste persoon gekeken. Hoe krijg ik thema´s verwijderd die opgeslagen staan op het geheugenkaartje? De anderen kunnen via toepassen, maar degene die op hetkaartje staat, kan ik niet vinden.

Alvast bedankt!!!
Tools->Application Manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Is er uberhaupt nog een windows live messenger voor de N73? Desnoods een betaalde, die werkte zo goed, andere messengers vind ik absoluut niet fijn en niet mooi..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik twijfel nog tussen de n72 en de n73. De n73 is iets uitgebreider, maar hij is niet zo mooi als die n72 :9~ Grootste minpunten zouden het niet zo handige toetsenbord en een gammele joystick (die 5 richtingstoets) zijn. Hebben jullie daar ook last van, of is dat alleen als je niet zuinig op je telefoon bent? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
De joystick vind ik persoonlijk erg fijn, zolang je geen vettige of zweetvingers hebt werkt hij echt heel fijn :P toetsen wennen ook vanzelf, in het begin zat ik er nogal eens naast, maar smsen gaat weer net zo snel als met de vorige telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Mag ik vragen hoelang je 'm al hebt? Want in een review op nieuwemobiel.nl noemen ze de joystick matig en ik lees ook een aantal reacties dat bv de joystick er na 2 maanden spontaan uitviel 8)7
Ik heb dit toestel nu bijna vier weken in bezit. Nou ja, ik heb het toestel een week gebruikt en nu ligt het al drie weken ter reparatie. De 5-richtings menu toets viel er spontaan af (dus niet door een val of iets dergelijks).
Na twee maanden gebruik viel de joystick spontaan van het toestel. Na drie weken reparatie retour, is een bekend euvel volgens de orange medewerker!
Ik hou er niet zo van om een miskoop te doen, dus daarom dat ik 't vraag ^_^ En ik vind 't wel jammer dat ie niet zo mooi is als de n72 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164478

Wie kan mijn een uitleg geven hoe ik de Route66 mobile 7 moet installeren op de N73, ik snap er niets van. Ik installeer eerst de route66 op de mini-sd via de card reader, daarna stop ik de mini-sd in de nokia N73 maar er gebeurd niets. :? Wat doe ik fout ???
Morgen lees ik jullie berichten, moet nu helaas gaan werken :X

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 164478 op 30-04-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-05 17:56
-RazieL- schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:36:
Ik twijfel nog tussen de n72 en de n73. De n73 is iets uitgebreider, maar hij is niet zo mooi als die n72 :9~ Grootste minpunten zouden het niet zo handige toetsenbord en een gammele joystick (die 5 richtingstoets) zijn. Hebben jullie daar ook last van, of is dat alleen als je niet zuinig op je telefoon bent? 8-)
Ik adviseer jou de N73 te nemen. De beste keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Anoniem: 164478 schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:46:
Wie kan mijn een uitleg geven hoe ik de Route66 mobile 7 moet installeren op de N73, ik snap er niets van. Ik installeer eerst de route66 op de mini-sd via de card reader, daarna stop ik de mini-sd in de nokia N73 maar er gebeurd niets. :? Wat doe ik fout ???
Morgen lees ik jullie berichten, moet nu helaas gaan werken :X
Heb het zelfde probleem gehad met mijn route66.
moet je hier: http://www.66.com/route66...t.php?cid=NL&sec=1&ssec=3 de nieuwste update installeren ipv de meegeleverde software.
beetje vreemd maar t werkt wel.

suc6

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
-RazieL- schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:05:
Mag ik vragen hoelang je 'm al hebt? Want in een review op nieuwemobiel.nl noemen ze de joystick matig en ik lees ook een aantal reacties dat bv de joystick er na 2 maanden spontaan uitviel 8)7
Ik heb hem nu een maand, zeer intensief gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
csteelooper schreef op maandag 30 april 2007 @ 09:45:
[...]

Dat hangt van het bewuste spelletje af. In Snakes gaat dat via de opties van het spel, maar elk spel kan daar z'n eigen methode voor hebben. er bestaat helaas niet zoiets als een "System wide" volumeregeling. Mijn oude 6230 had in de Profielen de optie om spelgeluiden uit te zetten, maar dat is hier niet van toepassing. Bovendien hoeft "zachter" nog geen "uit" te zijn, toch?
hrm da's nogal onhandig dan.. zit je in een stille ruimte, start je een spelletje op, komt er ineens een enorm kabaal uit dat ding |:(
Naja, dan lag het dus niet aan mij ig.. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
  • Laatst online: 26-06 15:32
thomaskroon schreef op maandag 30 april 2007 @ 15:39:
Is er uberhaupt nog een windows live messenger voor de N73? Desnoods een betaalde, die werkte zo goed, andere messengers vind ik absoluut niet fijn en niet mooi..

Alvast bedankt!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zelf agile messenger gehad maar die vind ik te duur (45 dollar for life of iets van 10 dollar per 3 maanden), als je het precies wilt weten moet je maar ff googlen. Vind het wel een goed programma (ook goed voor yahoo en ICQ)

Verder heb ik emsn geprobeerd, maar daar wordt je gek van de reclame tussen door. Windows messenger (die chineze versie) heeft 1 x gewerkt bij mij maar geeft nu een foutmelding tijdens opstarten.

Voor een goede messenger wil ik ook wel betalen, maar die 45 dollar voor agile vind ik persoonlijk veelste veel geld. Iemand goede alternatieven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196025

Ariejan schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:19:
Ik heb gemerkt dat ik geen toon krijg als de verbinding tijdens het gesprek verbroken wordt. Hierdoor praat je vaak nog even door om er later pas achter te komen dat je partner weg is.

Mijn oude Nokia 6280 heeft wel zo'n ophanggeluidje. Kun je deze op de N73 ook krijgen? En zo ja, hoe?

Google heeft met er tot dusver niet mee kunnen helpen. Aanpassen van het toetsenbordvolume maakte geen verschil. Alvast bedankt!
Weet iemand dit toevallig ?

Ik had et hetzelfde een keer na zo'n leuk gesprek met me vriendin , ik maar doorlullen en er was al opgehangen ghehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:41
ik heb een probleem met het aansluiten van mn telefoon op mn PC. Hij zegt dat een USB-apparaat niet wordt herkend... verschillende poorten geprobeerd, maar werkt niet. Als aanbeveling zegt windows dat ik het apparaat moet vervangen :D

Ik draai Vista Business, en het enige nieuwe aan mn telefoon is een 2 GB geheugenkaartje. Maar zonder kaartje doet tie het ook niet :'( Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Waarschijnlijk al eens voorbij gekomen maar heb het via google en diverse pagina's op tweakers niet kunnen vinden.

Waarom is de Gallery functie zo traag? Als ik een album open moet ik echt heel lang wachten voordat hij alle tumbs/foto's heeft geladen. Erg veel foto's filmpjes staan er nog niet in.
Ook wanneer ik de Gallery open pakt hij gelijk alle media die op de memory kaart staat. Kan je deze default een bepaals album laten openen? (Dus niet opslaan in een bepaald album want dat doet hij netjes).

Heb btw de music edition met v 3.0705.1.1.31 firmware

[ Voor 5% gewijzigd door Nowa op 01-05-2007 15:50 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164478

Oxellaar schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:59:
[...]

Heb het zelfde probleem gehad met mijn route66.
moet je hier: http://www.66.com/route66...t.php?cid=NL&sec=1&ssec=3 de nieuwste update installeren ipv de meegeleverde software.
beetje vreemd maar t werkt wel.

suc6
Bedankt Oxellaar voor de tip, ik deze gelijk uit proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
kepler schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:56:
ik heb een probleem met het aansluiten van mn telefoon op mn PC. Hij zegt dat een USB-apparaat niet wordt herkend... verschillende poorten geprobeerd, maar werkt niet. Als aanbeveling zegt windows dat ik het apparaat moet vervangen :D

Ik draai Vista Business, en het enige nieuwe aan mn telefoon is een 2 GB geheugenkaartje. Maar zonder kaartje doet tie het ook niet :'( Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
probleem half opgelost. Uiteindelijk alles opnieuw geinstalleerd, en dat leek goed te werken. Maar soms knalt de verbinding er na een paar minuten gewoon uit. Het lijkt erop dat Autolock de boosdoener is, want als die uitstaat blijft de verbinding gewoon bestaan. Beetje vreemd probleem, want ik had hier eerder nog geen last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

nudie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:02:
Doh, ja ik zie het, thanks _/-\o_

ik heb trouwens nu een stuk of 30 thema's geprobeerd speciaal voor de N73 (stond er althans) maar ik vind ze allemaal erg onscherp, vooral de menu's en de tekst is soms onleesbaar (zwarte tekst op zwarte achtergrond) en de icoontjes zijn kartelig. Is dit normaal, heb ik mijn resolutie verkeerd of heb ik gewoon 40x achter elkaar pech?

Weet iemand een mooie, donkere, artistieke, (of een lekker wijf) thema met haarscherpe textures?
als je niks goed vind probeer dit dan meer eens

carbide.ui s60 theme edition 3.1 symbian os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Iemand een applicatie kunnen vinden waarmee je het scherm uit kan zetten en daar dan eventueel een knop aan kan mappen? Ben hier zelf al enige tijd naar op zoek zonder enig succes.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217692

Hoi kan iemand mij vertellen hoe ik kan kijken welke versie software ik heb waar moet ik #0000# invullen enzo, ik ben hier dus echt een leek in, ik heb vanalles geprobeert maar het wil niet lukken, krijg foutmeldingen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
*#0000#

en dit gewoon invoeren in je stand-by, bureuablad, tja, hoe je het wilt noemen. Gewoon als je zeg maar 'nergens bent'. Waar je anders een telefoon nummer invoert. Gewoon je standaard, lege, achtergrondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dat begrijp ik maar dan geef hij niks ik heb geen enter toest, druk ik dan op bellen of moet ik wachten totdat hij ergens mee komt?
Ik zie dan Opties en Vid-opr. en dan?

Thnx.
Ik ben echt een leek met dit soort dingen sorry :|

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 217692 op 01-05-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Alleen *#0000# in je begin scherm (waar je ook nummers in toets om te bellen) zou genoeg moeten zijn. Je hoeft hierna niet op bellen oid te drukken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hav0c schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:25:
Alleen *#0000# in je begin scherm (waar je ook nummers in toets om te bellen) zou genoeg moeten zijn. Je hoeft hierna niet op bellen oid te drukken ofzo.
Er gebeurt niks bij mij, kan het zijn dat het een toestel is van vodafoon?

Thnx.

Sorry ik was het sterretje vergeten in te toetsen. het werkt :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 217692 op 01-05-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151463

kenicky schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:54:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zelf agile messenger gehad maar die vind ik te duur (45 dollar for life of iets van 10 dollar per 3 maanden), als je het precies wilt weten moet je maar ff googlen. Vind het wel een goed programma (ook goed voor yahoo en ICQ)

Verder heb ik emsn geprobeerd, maar daar wordt je gek van de reclame tussen door. Windows messenger (die chineze versie) heeft 1 x gewerkt bij mij maar geeft nu een foutmelding tijdens opstarten.

Voor een goede messenger wil ik ook wel betalen, maar die 45 dollar voor agile vind ik persoonlijk veelste veel geld. Iemand goede alternatieven??
Persoonlijk vind ik deze het fijnste werken;
code:
1
http://www.ebuddy.com/mobile/msn.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
code:
1
ga deze gelijk proberen. Tnx (wel webbased, dat is wel wat minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy1980
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08-2012
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn N73 en de verbinding met mijn nokia bluetooth carkit CK-1W. Hij maakt wel altijd verbinding maar als de verbinding er is en ik wil bellen of als ik gebelt wordt dan hoor ik niks uit de speaker komen. Als ik mijn N73 opnieuw opstart en weer verbinding maak werkt het vaak wel weer (even). Met mijn zakelijke toestel 6230i waar ik ook vaak mee in de auto zit zijn geen problemen op dezelfde carkit. Heeft iemand hier ook ervaring mee of tips? Ik heb (de laatste nieuwe software) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179128

Ik ben persoonlijk geen fan van Nokia, maar ik moet tegeven dat dit een erg mooi toestel is. Het enige minpunt dat ik voor dit toestel moet aanmerken is de prijs...

Om meer ervaringen van gebruikers te lezen kijk even op http://www.productervarin...llen/gsm/nokia/n73-33033/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

kepler schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:37:
[...]

probleem half opgelost. Uiteindelijk alles opnieuw geinstalleerd, en dat leek goed te werken. Maar soms knalt de verbinding er na een paar minuten gewoon uit. Het lijkt erop dat Autolock de boosdoener is, want als die uitstaat blijft de verbinding gewoon bestaan. Beetje vreemd probleem, want ik had hier eerder nog geen last van :?
als je goed leest in de programma's en in je telefoon dan lees je dat er ergens in beide wordt aangegeven dat je je toestel van de "lock" moet halen (autolock geldt dus ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
code:
1
Mijn zoektocht gaat voort, naar een messenger die niet webbased is. Heb vanmiddag wat geprobeerd en als messenger af en toe te gebruiken zou deze best voldoen, maar als je een messenger wat meer wilt gebruiken vind ik dat deze niet voldoet.

Iemand goede ervaringen met msn applicaties ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 20:58

GG85

.......

Is er een manier om dat iritante blauwe geknipper uit te krijgen in standby stand? Flitst s'nachts m'n hele kamer door :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GG85 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:34:
Is er een manier om dat iritante blauwe geknipper uit te krijgen in standby stand? Flitst s'nachts m'n hele kamer door :).
Is er een manier jou zover te krijgen om ZELF te gaan zoeken naar het antwoord? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 26-06 20:58

GG85

.......

Ja hoor, allang gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Nog even een vraagje. Zit er standaard een converter bij zodat je je eigen koptelefoon (van bv je mp3speler of ipod) erop aan kan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217071 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 10:51:

Ik ben vandaag naar een Nokia Care Point geweest. De monteur daar kon er niets meer aan doen. Hij zei dat ik de telefoon dood geflashed heb. Hij kon de telefoon wel naar Nokia opsturen zodat zij de printplaat kunnen vervangen en hij wist bijna zeker dat de kosten waarschijnlijk voor eigen rekening zijn. Hij zei van ja je had hem naar ons moeten brengen dan hadden wij het gedaan enzo dan was het nu goed geweest, zoiets moet je nooit zelf doen etc etc.

Ik snap dit gewoon niet Nokia stelt zo'n software update zelf beschikbaar en als de update dan om wat voor reden dan ook niet lukt dan heb je mooi pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GG85 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 18:34:
ik leg hem altijd met het beeldschermkant op mijn nachtkastje, dan heb je er geen last van, en met een zakdoek eronder blijft ie nog mooi ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto
  • Laatst online: 09-03 18:16

Flotto

Graag gedaan!

Ik had een Nokia 6230i en heb zojuist een N73 gekocht met TOMTOM erop. Werkt prima.
In mijn auto heb ik de nog de oude carkit CK-91 die ik middels een nieuwe kabel (CA-55) en houder had opgewaardeerd voor de 6230i.

Ik wil deze carkit graag blijven gebruiken met een andere houder die ik al heb aangeschaft. Als ik de CA-55 kabel op de pop-port van de N73 aansluit zie ik het auto-icoontje verschijnen en de luidspreker en microfoon doen het. Het opladen lukt echter niet. Ik krijg daar wel een melding van: laadt niet op.
Is er een manier om de N73 met de pop-port kabel op te laden? Er staat wel spanning op een paar aansluitingen van de CA-55 kabel (de 6230i laadde ook op middels deze kabel). Misschien een kwestie van de juiste software of een paar aansluitingen in de kabel veranderen?

Omdat ik een externe GPS gebruik om te navigeren lijkt me een BT carkit geen goede oplossing. Of kan je tegelijk twee BT verbindingen maken?

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 22:41

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kan iemand mij vertellen hoe ik de snelkoppelingen in het beginmenu kan veranderen?
En hoe kan de 2 snelkoppelingen in het beginscherm die links- en rechtsonderen staan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotto
  • Laatst online: 09-03 18:16

Flotto

Graag gedaan!

Woohooo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:24:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de snelkoppelingen in het beginmenu kan veranderen?
En hoe kan de 2 snelkoppelingen in het beginscherm die links- en rechtsonderen staan veranderen?
Menu Instrumenten Instellingen Telefoon Standby-modus (daar kan je alles wat je vraagt aanpassen)

Flotto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217792

Een heel prima toestel deze Nokia N73!
Tot vanmiddag dan...... :(
Heeft er al iemand ervaring met dit soort ongein? (zie foto's)
http://i17.tinypic.com/6h4ppw9.jpg
http://i16.tinypic.com/4t8x7o4.jpg
http://i16.tinypic.com/4kc1c77.jpg

Wat zouden jullie ondernemen?

Ik denk dat ik hem gewoon opstuur naar Hi.

Groet,
Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 217792 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:47:
Een heel prima toestel deze Nokia N73!
Tot vanmiddag dan...... :(
Heeft er al iemand ervaring met dit soort ongein? (zie foto's)
http://i17.tinypic.com/6h4ppw9.jpg
http://i16.tinypic.com/4t8x7o4.jpg
http://i16.tinypic.com/4kc1c77.jpg

Wat zouden jullie ondernemen?

Ik denk dat ik hem gewoon opstuur naar Hi.

Groet,
Joris
Uhm.. ik zie een stel pixels die niet meer werken (gewoon opsturen naar Hi dus idd!) maar ook echt een gigantische kras/scheur? Als je hem weer terug krijg, koop dan sowieso direct een screen protector! (al helpt dat ook niks meer als dat echt een barst is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nja, als je de laatste foto dus ziet....zit er in het schermpje (achter het "glas" zegmaar) een barst!
Als de telefoon uitstaat, zie je geen barst...het is dus echt het scherm zelf wat gebarsten is.

Het zijn niet alleen een stel pixels die niet meer werken!! :( Bij de eerste 2 foto's zie je het scherm, als de telefoon gewoon aanstaat.

Het beeld komt alleen half tevoorschijn als ik er met mijn vinger op druk (zoals je op de laatste foto ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Flotto schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:00:
Omdat ik een externe GPS gebruik om te navigeren lijkt me een BT carkit geen goede oplossing. Of kan je tegelijk twee BT verbindingen maken?
Werkt prima hoor. Heb al getest en tomtom en mijn bluetooth carkit werken prima samen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
zoek maar eens bij instellingen (standby modus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-06 16:38
een pagina of 7 terug heb ik dat uitgelegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06 21:14

Leedbek

Luuk Luchtloper

Anoniem: 217792 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:46:
Nja, als je de laatste foto dus ziet....zit er in het schermpje (achter het "glas" zegmaar) een barst!
Als de telefoon uitstaat, zie je geen barst...het is dus echt het scherm zelf wat gebarsten is.

Het zijn niet alleen een stel pixels die niet meer werken!! :( Bij de eerste 2 foto's zie je het scherm, als de telefoon gewoon aanstaat.

Het beeld komt alleen half tevoorschijn als ik er met mijn vinger op druk (zoals je op de laatste foto ziet).
Dit kan niet spontaan gebeurd zijn... hoe is dit gekomen? Is ie gevallen, of in de beknelling gekomen toen ie in je broekzak zat? Zo'n barst zie je vaker als er een te grote druk op het scherm heeft gestaan.

Ik ben bang dat zoiets niet onder garantie valt...

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt....ik denk dat het in mijn broekzak gebeurd is (dat ik ergens tegenaan ben gestoten ofzo???) Maar dit moet heel zachtjes gebeurd zijn, want ik heb niks gemerkt. Ik pakte mijn telefoon en er zat die barst in.

We zullen zien. Ik hoop dat het garantie is, maar ik vrees van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210945

Voor de mensen die een msn programmatje zoeken ik heb al een tijdje dit programmatje en het werkt uitstekend. http://www.isquare.nl/sym...60_3_0_v_1_0_0_signed.zip

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 210945 op 03-05-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vandaag de Brando Ultra Screen Protector besteld. €8,- op GpsPlaza.nl

M'n standaard folietje begint het een beetje te begeven nu..dus tijd voor een échte protector!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenicky
Anoniem: 210945 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:07:
Voor de mensen die een msn programmatje zoeken ik heb al een tijdje dit programmatje en het werkt uitstekend. http://www.isquare.nl/sym...60_3_0_v_1_0_0_signed.zip
Gaan we proberen, tnx for the link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Staat gewoon in de startpost hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Anoniem: 210945 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:07:
Nou Jorran dan mag jij uitleggen hoe jij nog in kunt loggen :) Bij mij zegt hij al meer dan een week:

"Sorry, this service is not available yet outside of China mainland, Hongkong and Taiwan. For more information, please go to mclient.msn.com.cn"

En dit hebben volgens dit forum meer mensen! Dus volgens mij is het al een tijdje geleden dat het zo perfect werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-06 20:54

Freshnezz

Why so serious?

ben van plan een GPS receivertje te halen voor mn N73... iemand een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Freshnezz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:28:
Ik zou in ieder geval voor een Sirf 3 gaan, bijvoorbeeld de Adapt AD-750 (http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=3998) of de TomTom Sirf III (http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=66010522). Ik las in een ander forum dat de TomTom LD-3W ook erg goed moet zijn (http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=3450).

Zelf heb ik de Fortuna ClipOn Bluetooth Sirf 2. Deze doet het ook prima, al duurt het soms even voordat je een 'fíx' hebt (hooguit 2 minuten). Zoals ik al zei, gewoon een Sirf 3 kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ikzelf heb de Adapt AD300..werkt echt perfect! Totaal geen klachten over..werkt super icm TomTom 6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Rivanov schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:00:
[...]

Ikzelf heb de Adapt AD300..werkt echt perfect! Totaal geen klachten over..werkt super icm TomTom 6!
Als je in je auto gaat zitten en gaat rijden, hoe snel heb je dan gemiddeld een 'fix'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 09:59
Poeh schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:06:
[...]

Als je in je auto gaat zitten en gaat rijden, hoe snel heb je dan gemiddeld een 'fix'?
offtopic:
Ik geloof dat drugsdealers niet aangegeven worden in TOM TOM :X

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217905

Waarom lukt het mij niet te updaten naar versie V3.0649.0.0.1 of naar een nog latere firmware?
Ik heb de vorige firmware op mijn telefoon maar bij NSU zegt hij dat de firmware up-to-date is.

gegevens van mijn N73
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (74.01)

Ik hoor het graag,

Dank Tijmen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 217905 op 03-05-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Poeh schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:06:
[...]

Binnen een minuut. Ik zet 'm van te voren in huis al aan, zodra ik dan in de auto stap dan heeft ie 'm vrijwel gelijk.

Zet je 'm daarna eventjes uit, om een daarna weer aan te zetten..dan heeft ie 'm meteen.

Maar ook als je 'm "vers" in de auto aanzet, dan vind ie razendsnel zijn fix en die houdt hij ook uitstekend vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217905 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:34:
Waarom lukt het mij niet te updaten naar versie V3.0649.0.0.1 of naar een nog latere firmware?
Ik heb de vorige firmware op mijn telefoon maar bij NSU zegt hij dat de firmware up-to-date is.

gegevens van mijn N73
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (74.01)

Ik hoor het graag,

Dank Tijmen
welkomtijmen, ik hoor het graag dat je je antwoord via de zoekfunctie gevonden hebt of de startpost ff doorleest...

Het kost welliswaar wat meer moeite dan je antwoord op een presenteerblaadje te krijgen maar GoT eist nu eenmaal dat we inzet van onze kant tonen :(

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 189525 op 03-05-2007 23:54 . Reden: :( = sarcasme ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Anoniem: 189525 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:50:
[...]

welkomtijmen, ik hoor het graag dat je je antwoord via de zoekfunctie gevonden hebt of de startpost ff doorleest...

Het kost welliswaar wat meer moeite dan je antwoord op een presenteerblaadje te krijgen maar GoT eist nu eenmaal dat we inzet van onze kant tonen :(
en wat staat er in de OP?
Heb je een firmware met (.02) erachter, dan kan je deze niet zelf updaten.
Dus iets anders dan in zijn geval :) Maar de firmware zal gewoon branded zijn en daarom niet up te daten, echter dit staat niet zo duidelijk in de OP. Dus misschien dat die dan aangepast kan worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 24-06 21:04
Ik heb een branded wel kunnen updaten T MObile Phone N73...was te updaten en er stond .02 achter.
dus...
:)
kepler schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:32:
[...]

en wat staat er in de OP?

[...]

Dus iets anders dan in zijn geval :) Maar de firmware zal gewoon branded zijn en daarom niet up te daten, echter dit staat niet zo duidelijk in de OP. Dus misschien dat die dan aangepast kan worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-06 14:31

bagagedrager

multi-alles

Ik heb een I-Blue muis gekocht via een veiling (link). Deze gps-muis maakt gebruik van de MTK chipset. Hij heeft binnen een minuut een cold fix, is tijdens het autorijden behoorlijk gevoelig en heeft een automatische on/off functie (op het moment dat hij geen bt-verbinding heeft, gaat ie op standby). Levensduur van de batterij is prima. Ik heb hem nu bijna een week en ik ben er heel tevreden over.

Nadeel van de mtk chipset is dat hij bij het lopen een stuk minder gevoelig is dan de sirf3 (zelf geen ervaring met sirf3, maar staat in reviews).

al met al vind ik het voor de 66 euro incl verzendkosten die ik heb betaald een superapparaatje. d:)b

nog wat info (de site is van de verkoper op ebay):
http://star-navigation.nl...tooth-ontvanger-p-61.html
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.