Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216831

Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn N73.
Als ik gebeld wordt of zelf bel, dan klinkt de ander heel zacht. Dit was eerst niet het geval. Ik zal dus iets verandert hebben, maar ik weet niet meer wat. Het volume staat wel op maximaal (met dat zoom-knopje aan de zijkant van de telefoon.
Is er misschien nog ergens een andere instelling die ik moet veranderen of is het speakertje gewoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Xcalibur schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:44:
[...]

ja dus :)
vandaag foto's gemaakt bij daglicht, die zijn wel aanmerkelijk beter inderdaad, maar die compressie ziet er echt niet uit...
Ik heb 3.0638.0.0.30, heb alle instellingen op de instellingen staan voor de mooiste foto's (kwaliteit hoog, 3MP e.d.), en ik maak soms foto's van meer dan 1MB, overigens is de macromodus érg goed!!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197546

Anoniem: 216640 schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:24:
[...]

Weet je zeker dat het echt de ME is? Want als je gewoon de Black Version heb besteld krijg je de ME maar dan zonder sd kaartje. Dan staat er op de sticker w/o miniSD.
Confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201196

Xcalibur schreef op zondag 22 april 2007 @ 11:26:
[...]

Dat foto's in het donker wat korreliger zijn als overdag in de zon snap ik, maar het lijkt er echt op dat de compressie de boel verpest, zoals Newtequser al zei... hoe groot hoort een 3,2MP foto te zijn normaal, rond de 1mb toch? Op dit toestel zijn ze tussen de 500 en 600kb, dat zou het probleem wel verklaren zeg maar :)
De grote is afhankelijk van wat je erop zet. Als jij close-up van iemand maakt binnen, is de foto een stuk kleiner dan wanneer je een landschap ofzo fotografeert. Overigens is met een paar updates wel een betere compressie meegekomen, mijn foto's zijn nu binnen ook af en toe 700kb of groter. Volgens mij was dat echter tussen 2.6 en 3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216640

Ik had nog een vraagje. Ik heb een geluidje op m'n telefoon, die ik als beltoon gebruik maar eigenlijk niet in die afspeellijst wil hebben als ik op het muzieknootje druk (heb ME). Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
heb al vanaf september de N73 bevalt best. heb alleen een probleem met het verwijderen van een aantal themas. ik vind ze gewoonweg niet terug in mijn lijst bij toepassingen beheer. weet dat je de originele themas niet kan verwijderen. maar een zelf geinstalleerd thema moet wel kunnen. de meeste staan netjes in de lijst, maar een aantal niet. is het mogelijk om met bijv. een cardreader in een bepaalde map te komen en ze daar te verwijderen?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197546

Wazig probleem:

N73 aangesloten via usb, met goed geinstalleerde pc suite. Als ik gebruik wil maken van bv. de backup functie blijven alle opties greyed out, met uitzondering van "telefoon selecteren" Indien hier op wordt geklikt gebeurt er niets. Overpompen van media via "muziek overbrengen" of bestanden beheren werkt wel gewoon. Alle overige applicaties zoals synchroniseren etc. werken weer niet.

Iemand ervaring met dit probleem?

edit:

Software pakket wat op de cd geleverd was eraf gegooit, en nieuwe software downloaden van de nokia website. Blijkt nu wel te werken. Slordig dat de bijgeleverde software niet werkt :X Optie contantpersonen en berichten geven echter nog een "kan de bijwerking niet starten"

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 197546 op 23-04-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:40
Xcalibur schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:44:
[...]

ja dus :)
vandaag foto's gemaakt bij daglicht, die zijn wel aanmerkelijk beter inderdaad, maar die compressie ziet er echt niet uit...
Inderdaad, die compressie bij de nieuwe firmware is erg slecht. Bij mij valt het op dat het vaak gerelateerd is aan de flits. Wanneer ik gebruik maak van de flits, dan zijn de foto's heel blokkerig. Gebruik ik de flits niet, dan ziet de foto een stuk beter uit. Dat vind ik erg vreemd.
Heb jij dat ook? Ik hoop dat het probleem bij de volgende firmware update wordt opgelost.
(Kwaliteit en resolutie is al op z'n hoogst gezet, een foto is ongeveer 600 - 700 kb groot.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

graag jullie mening hierover:

ik heb een tijdje geleden geinvesteerd in een andere hoofdtelefoon: de AD-41 heb ik nu, maar de connector van m'n telefoon geeft zo nu en dan problemen
dat merk ik ook aan de USB verbinding met mn telefoon; nadat ik de telefoon aansluit en neerleg verbreekt soms de verbinding omdat de connector zo labiel is

hetzelfde heb ik wel 's onderweg als ik muziek luister en de telefoon in m'n zak beweeg,.. de connector zit dan niet meer helemaal goed en daardoor springt het muziek in ene uit de luidsprekers van de telefoon ipv uit mn hoofdtelefoon

erg irritant,.. is hier een instelling voor te wijzigen waardoor de muziek gewoon ophoudt als de verbinding met mn hoofdtelefoon verbreekt?

is een andere oplossing dat ik een bluetooth koptelefoon aanschaf?

hebben meer mensen problemen met die zwakke connector/ verbindingspunt van de n73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216517

Voorlopig enige nadeel vind ik dat je in je Gallerij alleen kunt sorteren op mediatype ipv. een mappenstructuur. Nu staat dus van alles door elkaar, wat een beetje onoverzichtelijk is. Misschien dat ik nog niet goed gezocht heb...
iemand hier al een oplossing opgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216846

Op de E65 staat in de Standby naast de kalendergegevens nog meer info, zoals bijv het aantal mails/berichten/gemiste gesprekken., zeg maar allemaal samengevat in een soort today-uiterlijk

kan dat ook op de N73? Heb het nog nergens kunnen vinden

Axum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 18:06
(nog) niet.. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:21
Anoniem: 189525 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:58:
[...]

Deze vraag is vaker langs geweest, ff zelf zoeken dus...
tja, dat heb ik ook al geprobeerd ;) kan alleen niets vinden :'( ik heb onder meer gezocht op firmware verschillen, N73 firmware N73 Music Edition Firmware etc. Ik kan het niet vinden 8)7 in de TS staat wel een grote changelog maar daarin kan ik nou niet specifieke verschillen ontdekken.. als iemand mij kan helpen? Via google wordt ik ook niet veel wijzer en kom ik alleen maar terecht op websites waar ze de telefoon verkopen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Hoe kun je die 6 snelkoppelingen op je 'bureaublad' aanpassen? Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
BvdH schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:04:
Hoe kun je die 6 snelkoppelingen op je 'bureaublad' aanpassen? Of is dit niet mogelijk?
Sorry, eerst gevraagd, toen pas gezocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207774

Pff..wordt er zo ziek van. Ik ben een blije bezitter van een N73, na een software update wil mn telefoon helaas niet meer via een kabel aan PC-Suite kopellen. Ik heb voor mn gevoel alles al geprobeerd.
Nieuwe driver, nieuwe software, herstart, pc opnieuw geinstaleerd....noem het maar, alles behalve nieuwe kabel, die is me te duur. Iemand enig idee wat er kan zijn.
Ik heb nu dus de nieuwste software draaien, heb een nieuwe thema geinstaleerd en heb tom geinstaleerd, voor de rest is er niets vreemds op de telefoon aanwezig.

grtjs jjw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:10
BvdH schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:07:
[...]

Sorry, eerst gevraagd, toen pas gezocht :+
Ohw, nou word ik toch nieuwsgierig? Ik zoek hier namelijk al een maand naar, en kan niks vinden?
Of is dat juist je punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 12:35
  1. instellingen
  2. telefoon
  3. standby-modus
  4. toep.actief standby
daar zijn de snelkoppelingen te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Zit wel met een ander probleem:

Als ik mijn netwerkmodus op 'dual mode' zet (T-Mobile, vol bereik, 3G in beeld), en ik bel mezelf, krijg ik direct m'n voicemail, en als het tegenzit een uur later pas een sms van een gemiste oproep cq voicemail. Als ik hem weer op GSM zet (T-Mobile, vol bereik, 'antenne' in beeld) ben ik opeens wel weer bereikbaar..

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216910

Help, mijn schermpje is stuk, maar nu heb ik een nieuw voorkantje besteld. Is dit makkelijk te plaatsen? Ik kan niet zo gauw vinden hoe het moet. Het kan wel, dat heb ik gehoord. Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164478

Anoniem: 216910 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:36:
Help, mijn schermpje is stuk, maar nu heb ik een nieuw voorkantje besteld. Is dit makkelijk te plaatsen? Ik kan niet zo gauw vinden hoe het moet. Het kan wel, dat heb ik gehoord. Hebben jullie tips?
Kijk hier eens. http://thenokiablog.com/2...okia-n73-faceplate-cover/
Suc6

Groetjes Ger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-07 13:11
assass schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:22:
...

erg irritant,.. is hier een instelling voor te wijzigen waardoor de muziek gewoon ophoudt als de verbinding met mn hoofdtelefoon verbreekt?

...

hebben meer mensen problemen met die zwakke connector/ verbindingspunt van de n73?
Nee, dat ik weet is hiervoor nergens een instelling te wijzigen hellaas. Erg vreemd en stom aangezien je idd nu ook opeens iedereen moet lastig vallen met m'n muziek... En als ik iets asociaal vind is dat het wel, maarja, kan niet anders.

En heb dus ook wel last van zwakke connector, al houd ie het tot nu toe toch nog verbazingwekkend goed vol! (M'n 6230i was veel en veel erger)

Verder heb ik ook nog een vraagje, iemand last van dat het volume/zoom knopje niet werkt? Ben naar een Nokia Service Point geweest en die wisten mij te vertellen dat ie helemaal van de print-plaat is afgebroken en dat dit misschien niet onder de garantie valt... Heb gelukkig wel verzekering anders, alleen heb ik daar weer een eigen risico bij. Iemand ervaring hiermee toevallig?

En kan ik ook manueel de SMSjes van mijn MiniSD naar m'n telefoongeheugen verplaatsen? Eerst vroeg ie het toen ik van geheugen veranderde, nu echter niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216252

migeye schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:14:
  1. instellingen
  2. telefoon
  3. standby-modus
  4. toep.actief standby
daar zijn de snelkoppelingen te veranderen
Bedankt, hier heb ik vandaag ook al een uur naar lopen zoeken.

heb nog twee een vraagje, ik gebruik Live Messenger op mijn Mobiel, alleen hij werkt niet top, namelijk als ik chat met iemand en terug ga naar de contacten lijst sluit hij hem af. iemand die een werkende versie heeft die dit niet doet?

Heeft iemand daarnaast al een Poker Texas Holdem programma gevonden? Heb het al wat rond gezocht maar nog geen gratis poker programma gevonden. Had hem wel voor op de K800i en wil nu weer graag pokeren in de saaie uurtjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 216252 op 23-04-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209983

Hoi!!
Weet iemand waar je de film de godfather los kan krijgen voor de Nokia N73.
Ik heb de N73 al, maar het lijkt mij wel vet om deze op mijn mobiel te hebben.

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
FabianNL schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:32:
[...]

Verder heb ik ook nog een vraagje, iemand last van dat het volume/zoom knopje niet werkt? Ben naar een Nokia Service Point geweest en die wisten mij te vertellen dat ie helemaal van de print-plaat is afgebroken en dat dit misschien niet onder de garantie valt... Heb gelukkig wel verzekering anders, alleen heb ik daar weer een eigen risico bij. Iemand ervaring hiermee toevallig?
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon opnieuw opstarten en dan doet hij het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Newtequser schreef op maandag 23 april 2007 @ 00:05:
Wanneer ik gebruik maak van de flits, dan zijn de foto's heel blokkerig. Gebruik ik de flits niet, dan ziet de foto een stuk beter uit. Dat vind ik erg vreemd. Heb jij dat ook?
Nu je het zegt klinkt het bekend, maar dat zou ik voor de zekerheid even moeten proberen.... :)

Even iets anders: als ik de telefoon op de pc aansluit (Windows XP SP2) komt hij met zo'n popupschermpje in de systemtray dat ie nieuwe hardware gevonden heeft. Dit doet ie alleen niet 1x, dit blijft ie continu doen totdat ik het apparaat bij Apparaatbeheer verwijder (dus ook als de telefoon niet meer aansloten is).... Gek wordt je d'r van, iedere 2 seconden zo'n ding in beeld :/

Lijkt me meer een Windows / drivers probleem dan een N73 probleem, maar heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen? De software uninstallen enzo heb ik al geprobeerd, maar dat helpt dus niet....

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109798

Modbreak:Vragen naar uitleg over / mogelijkheid tot illegale praktijken als unlocken en flashen is not_done hier!

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 24-04-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93421

Ginz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:49:
[...]

Heb je mijn post gelezen en het stappenplan al eens gevolgd?
Dit heeft allemaal niet mogen helpen.
Heb inmiddels van de leverancier een nieuw kaartje ontvangen en deze heeft tot op heden (een kleine week) nog geen problemen gegeven. Dus ik ga er vanuit dat het probleempje opgelost is.....
Iedereen bedankt voor het meedenken!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216986

Ik heb mijn N73 sinds vrijdag, mijn firmware versie is:
V3.0638.0.0.30
30-10-2006 RM 133

Waar kan ik mijn toestel gratis laten upgraden in utrecht??
K ben zeer bekend met nokia toestellen, maar als k al de posts over de firmware lees, wil ik wel graag de best mogelijke firmware hebben... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214461

hebben er nog meer mensen MSN geinstalleerd op hun telefoon?

ik heb het er al een maandje ongeveer op zitten en de laatste tijd krijg ik vaak meldingen ''locating server not possible'' dan moet ik telefoon restarten en dan doet MSN het meestal weer wel. Of gewoon de toepassing herinstalleren. Maar nu ineens krijg ik een melding: ''Sorry, this service is not availible yet outside of China mainland, Hongkong and Taiwan for more information, please go to msclient msn.com.cn'' terwijl MSN het gisteravond nog heel normaal deed..

Waar kan dit aan liggen en hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206981

Anoniem: 216986 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:34:
Ik heb mijn N73 sinds vrijdag, mijn firmware versie is:
V3.0638.0.0.30
30-10-2006 RM 133

Waar kan ik mijn toestel gratis laten upgraden in utrecht??
K ben zeer bekend met nokia toestellen, maar als k al de posts over de firmware lees, wil ik wel graag de best mogelijke firmware hebben... :9~
Op de Europalaan, Reitsma Telecom:
Business Point Utrecht
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
t 030 287 54 44
f 030 280 06 77
utrecht@reitsmatelecom.nl

Ben ik ook geweest en stond met 15 minuten weer buut'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 214461 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:44:
hebben er nog meer mensen MSN geinstalleerd op hun telefoon?

ik heb het er al een maandje ongeveer op zitten en de laatste tijd krijg ik vaak meldingen ''locating server not possible'' dan moet ik telefoon restarten en dan doet MSN het meestal weer wel. Of gewoon de toepassing herinstalleren. Maar nu ineens krijg ik een melding: ''Sorry, this service is not availible yet outside of China mainland, Hongkong and Taiwan for more information, please go to msclient msn.com.cn'' terwijl MSN het gisteravond nog heel normaal deed..

Waar kan dit aan liggen en hebben meer mensen hier last van?
Helaas, ik heb dit ook. Die WLM-versie werkt maar een beperkt aantal dagen. Het wachten is op een nieuwe versie, die dan weer een beperkt aantal dagen zal functioneren. Tot die tijd WLM via http://pda.t-mobile.nl (alleen voor T-Mobile Abonnee's).

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214461

THE_BASE schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:53:
[...]

Helaas, ik heb dit ook. Die WLM-versie werkt maar een beperkt aantal dagen. Het wachten is op een nieuwe versie, die dan weer een beperkt aantal dagen zal functioneren. Tot die tijd WLM via http://pda.t-mobile.nl (alleen voor T-Mobile Abonnee's).
dankje voor de uitleg.. wel zonde ja, want dat via die link die je gaf is hetzelfde als ebuddy.com en dat gaat heel langzaam. dan kan ik net zo goed voor 15 euro echte pocket msn aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op al die Symbian sites staan alleen maar trial versions... |:( zijn er nergens volledige versies te downloaden?? :P dat zou wel makkelijk zijn :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217026

Ik heb vanmiddag de N73 gehaald.
Maar nou heb ik een vraagie (heb er niet zo héél veel verstand van namelijk...)

Nou staat er links boven (onder hoeveel bereik je hebt) "3G".... is dat een netwerkverbinding? (kost het dus geld?) of is het gewoon de telefoonverbinding ofzo? (gratis?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Anoniem: 217026 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:29:
Ik heb vanmiddag de N73 gehaald.
Maar nou heb ik een vraagie (heb er niet zo héél veel verstand van namelijk...)

Nou staat er links boven (onder hoeveel bereik je hebt) "3G".... is dat een netwerkverbinding? (kost het dus geld?) of is het gewoon de telefoonverbinding ofzo? (gratis?)
Als ik het goed heb staat dat 3G voor de netwerkmodus, die nu bij je staat ingesteld op GSM/UMTS. Dit vreet batterijen, dus ik raad je aan om in je instellingen dit terug te zetten naar alleen GSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217026

Jah gelukt... bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Anoniem: 209983 schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:19:
Hoi!!
Weet iemand waar je de film de godfather los kan krijgen voor de Nokia N73.
Ik heb de N73 al, maar het lijkt mij wel vet om deze op mijn mobiel te hebben.

alvast bedankt!!
Originele DVD nemen en deze door een media converter halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ah heerlijk, morgen mn N73 ophalen van t postkantoor nadat ik mn abbo bij T-Mobile verlengd heb. Ik heb gehoord dat zij de Music Edition leveren zonder accesoires, wat ik een goede ontwikkeling vind want de muziek knop is riant maarrr. Weet iemand of er nou wel standaard een koptelefoon bijzit om een beetje degelijk muziek te luisteren? Oordopjes zijn prima genoeg maar ik heb graag een afstandsbediening op t snoer.

Indien hij er niet bij zit, ik kan het niet echt achterhalen namelijk, wat voor hoofdtelefoon raden jullie me aan? Ik zie enkel bluetooth headsets online. Would be nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190523

Hey mensen,

Ik heb het volgende probleem:

Ik wil een backup maken van me telefoon, maar hoe vaak ik dit ook doe hij wil mijn agenda niet mee nemen iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209866

Beste mensen

Had een vraagje. Heb sinds een paar dagen een n73. Nu is het geval dat als ik gebeld word mijn ringtone (mp3) super krakerig klinkt. Terwijl als ik het zelfde nummer in media speler afspeel klinkt hij wel zuiver? Iemand het zelfde probleem of een oplossing?

Gr.

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Heb wat trial versies gedownload van wat spelletjes en apps, maar sommige bestanden hebben de .jar extensie. Hoe open je die :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190523

Anoniem: 190523 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:28:
Hey mensen,

Ik heb het volgende probleem:

Ik wil een backup maken van me telefoon, maar hoe vaak ik dit ook doe hij wil mijn agenda niet mee nemen iemand een idee ?
Nieuwste versie verhelpt dit probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Weet iemand of er software voor de N73 is, waarmee je telefoongesprekken kunt opnemen? Dacht een programma gevonden te hebben, werkt hij weer niet op de N73.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 209866 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 20:02:
Beste mensen

Had een vraagje. Heb sinds een paar dagen een n73. Nu is het geval dat als ik gebeld word mijn ringtone (mp3) super krakerig klinkt. Terwijl als ik het zelfde nummer in media speler afspeel klinkt hij wel zuiver? Iemand het zelfde probleem of een oplossing?

Gr.

Chris
Moet je eens kijken of je 3D tonen niet aan staan. Dit kan je geluid bij sommige geluiden vreemd laten kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
davhor schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:57:
Weet iemand of er software voor de N73 is, waarmee je telefoongesprekken kunt opnemen? Dacht een programma gevonden te hebben, werkt hij weer niet op de N73.
op mobil9 staat zoiets wel. heet volgens mij recall
geeft wel tijdens het opnemen van het gesprek om de 10 seconden een zachte piep. die hoort de andere partij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Oxellaar schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:02:
[...]

op mobil9 staat zoiets wel. heet volgens mij recall
geeft wel tijdens het opnemen van het gesprek om de 10 seconden een zachte piep. die hoort de andere partij ook.
Ok, die gaan we eens proberen. Wel jammer van die zachte piep. Iemand nog andere suggesties?

Trouwens met installen vraagt hij de volgende toegangen tot toepassingen, namelijk:
- verbindingstoepassingen gebruiken
- gebruikersgegevens lezen
- gebruikersgegevens schrijven
- camera of microfoon gebruiken
- netwerk gebruiken of bellen

Is het niet gevaarlijk om hier toestemming voor te geven. Kan me zoiets voorstellen dat de software dan ongevraagd foto's kan maken of geluid kan opnemen en deze vervolgens op internet zetten.

[ Voor 37% gewijzigd door davhor op 24-04-2007 23:15 ]

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Ik lees hier steeds dat de dual mode umts/gsm je batterij leeg zou vreten.
klinkt mij echt vreemd in de oren. mijn N73 blijft ruim 3 dagen werken op 1 lading, zelfs als ik in die 3 dagen ruim een uur mn route 66 laat draaien. de verlichting staat dan continu aan + bluetooth en ook nog eens bewegend beeld. dus denk ik dat het snel leeg raken van de batterij toch een andere reden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217071

Ik heb de Nokia N73 Music Edition nu ongeveer 2 weken. Het is nu voor het eerst dat ik een multifunctionele telefoon heb. Heb er altijd 1 gehad zonder camera en muziekfunctie enzo dus dit is wel luxe.

De N73 is echt een topding!
Ik heb nu echter wel sinds een week een probleempje.

Als ik in de galerij foto's of filmpjes aan het bekijken ben krijg ik zo nu en dan een melding:

Galerij systeemfout (-3) of Galerij systeemfout (-20)

Heeft iemand hier toevallig ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Hallo,

ik heb bijna alle delen van dit topic door gelezen, volgens mij is dit super om eens door te lezen.
zeker als je je cover wil wisselen, zoals ik gedaan heb. echt alles staat er in!!

http://www.n73.eu/n73/N73...5_RM-132_SM_Level_1_2.pdf

[ Voor 15% gewijzigd door Oxellaar op 24-04-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
;) 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Oxellaar op 24-04-2007 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
nudie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:50:
Ah heerlijk, morgen mn N73 ophalen van t postkantoor nadat ik mn abbo bij T-Mobile verlengd heb. Ik heb gehoord dat zij de Music Edition leveren zonder accesoires, wat ik een goede ontwikkeling vind want de muziek knop is riant maarrr. Weet iemand of er nou wel standaard een koptelefoon bijzit om een beetje degelijk muziek te luisteren? Oordopjes zijn prima genoeg maar ik heb graag een afstandsbediening op t snoer.

Indien hij er niet bij zit, ik kan het niet echt achterhalen namelijk, wat voor hoofdtelefoon raden jullie me aan? Ik zie enkel bluetooth headsets online. Would be nice :)
De AD-41 HS-20 is ideaal, zitten muziektoetsen op (volgend en vorig nummer, stop en play/pause, en een belknop voor opnemen of ophangen). In-ears zijn wel een aanrader, goede bas en geen last van je omgeving! Maar dit is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 217071 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:30:
Ik heb de Nokia N73 Music Edition nu ongeveer 2 weken. Het is nu voor het eerst dat ik een multifunctionele telefoon heb. Heb er altijd 1 gehad zonder camera en muziekfunctie enzo dus dit is wel luxe.

De N73 is echt een topding!
Ik heb nu echter wel sinds een week een probleempje.

Als ik in de galerij foto's of filmpjes aan het bekijken ben krijg ik zo nu en dan een melding:

Galerij systeemfout (-3) of Galerij systeemfout (-20)

Heeft iemand hier toevallig ook last van?
Denk als je een software update uitvoert dat het wel weg zal zijn.
updaten is zoiezo niet onverstandig! wel ff backup maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217071

Als ik de software updater gebruik dan krijg ik de melding dat ik al over de nieuwste firmware beschik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Hier hetzelfde.
Op me telefoon staat: >V3.0638.0.01 dat geeft de nokia software updater ook aan, dat terwijl er in de startpost nog 2 nieuwere versies staan?
Ik maak gebruik van de t-mobile n73.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Anoniem: 47458 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:56:
Hier hetzelfde.
Op me telefoon staat: >V3.0638.0.01 dat geeft de nokia software updater ook aan, dat terwijl er in de startpost nog 2 nieuwere versies staan?
Ik maak gebruik van de t-mobile n73.

Iemand een idee?
Omdat je firmware T-Mobile branded is... de versies in de Startpost zijn de niet-branded versies :)
Ik geloof dat de codes van branded versies xx.01 of xx.02 zijn... maar voor de zekerheid zou ik ff een search doen in deel 6 en voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Anoniem: 217071 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:54:
Als ik de software updater gebruik dan krijg ik de melding dat ik al over de nieuwste firmware beschik
Zou als ik jouw was even langs Nokia Service Point gaan. waarschijnlijk kunnen die het wel en daarna moet je het zelf ook kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, persoonlijk vind ik zo'n service centre onzin aangezien hun ook niets anders doen dan even een kabeltje erin en updaten maar.

Ik heb net een waarde in de firmware aangepast(ik zal hier niet verder op ingaan ivm de policy) maar kan hem nu iig wel updaten naar 3.0705.1.0.31!!)
Als het goed is zal straks ook direct mijn normale N73 een music edition zijn :D

Hij is nu de update aan het binnenhalen i'll keep you informed :)

Edit:
Upgrade gelukt :)
Enige downside is dat de firmware engels is, maar daar kan ik wel mee leven.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 25-04-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-12-2024
Anoniem: 47458 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:39:
Tja, persoonlijk vind ik zo'n service centre onzin aangezien hun ook niets anders doen dan even een kabeltje erin en updaten maar.

Ik heb net een waarde in de firmware aangepast(ik zal hier niet verder op ingaan ivm de policy) maar kan hem nu iig wel updaten naar 3.0705.1.0.31!!)
Als het goed is zal straks ook direct mijn normale N73 een music edition zijn :D

Hij is nu de update aan het binnenhalen i'll keep you informed :)

Edit:
Upgrade gelukt :)
Enige downside is dat de firmware engels is, maar daar kan ik wel mee leven.
Lees dit topic eens goed door, ergens is te lezen dat het ook in het nederlands kan. Ik had hetzelfde probleem, je hebt een verkeerde waarde ingesteld.
Als je de andere euro waarde kiest en de update software gebruikt installeert hij opnieuw firmware en is het waarschijnlijk nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb inmiddels de productcode aangepast naar euro2 maar als ik nu de updater van nokia start geeft hij aan(net als in jouw post staat) dat hij al up-to-date is maar de optie om de firmware opnieuw te flashen is er niet?
Hoe heb jij dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe weet je of je een Music edition heb, of een gewone?? ligt dat aan de firmware??
Kun je het ook aan het uiterlijk zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Kun je onder andere zien aan de gewijzigde Music Player.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat weet je omdat je hem zo hebt gekocht :)

De music edition is normaliter zwart en er staan een paar extra thema's op en heeft een andere music player en een grafische weergave en equalizer enz..
Zie de startpost voor meer info!

En zoals in mijn verhaaltje beschreven staat zit het verschil inderdaad in de firmware(en het uiterlijk van de telefoon en de bijgeleverde headset incl bediening).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 25-04-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Anoniem: 216986 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:47:
Hoe weet je of je een Music edition heb, of een gewone?? ligt dat aan de firmware??
Kun je het ook aan het uiterlijk zien?
Dat is het makkelijkst te herkennen aan de Firmware. In de ts staat beschreven hoe en wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:29
Anoniem: 47458 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 01:21:
Ik heb inmiddels de productcode aangepast naar euro2 maar als ik nu de updater van nokia start geeft hij aan(net als in jouw post staat) dat hij al up-to-date is maar de optie om de firmware opnieuw te flashen is er niet?
Hoe heb jij dit opgelost?
Dit gebeurt als de firmware versie op de telefoon hoger is dan de nieuwste firmware-versie die bij de productcode hoort. Voor de Nokia Software Updater is dit in principe een foutsituatie: hij vindt een bepaalde nieuwste firmware bij een produktcode, maar de telefoon bevat een hogere versie :? Dus zegt ie maar dat de telefoon al up-to-date is, maar hij geeft niet de mogelijkheid om de huidige firmware te herinstalleren.

Je kunt dit wel oplossen, maar dan zul je gebruik moeten maken van Phoenix/Diego enz. Je doet in feite een 'downgrade'. Deze acties vallen buiten de policy van GOT en zijn mogelijk illegaal. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, ik wil eigenlijk van een Music Edition naar een normale editie, maar het moet wel kunnen. Op link verwijderd moet je veel meer kunnen vinden, daar is dit onderwerp niet taboe. Wel veel bagger op dat forum, dus kijk uit wat je doet.

Linken naar sites waar illegale content aangeboden wordt is not_done hier!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 25-04-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Grr, wanneer kan ik m'n branded N73 nou 's updaten! :O

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:40
Newtequser schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:07:
Na de firmware update van 2.0628.0.0.1 naar 3.0704.1.0.1 is de fotokwaliteit veel slechter geworden. De foto's zijn onscherp en zijn heel erg blokkerig, net alsof er een nog zwaardere compressie op losgelaten is. De instellingen zijn ongewijzigd en goed ingesteld (op de hoogste kwaliteit).
Iemand ook dezelfde problemen? Oplossing?
Op internet had ik nog rondgezocht hiernaar, er hebben blijkbaar meer mensen last van.
Link: http://www.torgo.com/blog/2006/09/
De compressie is veel te veel op de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Nou ik heb m binnen, wat een pracht apparaat! _/-\o_

Vraagje alleen:

- De Datakabel gaat er lastig in/uit. Moet ik met bruut geweld er aantrekken/duwen of is er een bepaalde klik methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
om hem eruit te halen, moet je heb iets naar beneden doen. Dus naar beneden drukkend eruit halen zeg maar.... en omhoog drukkend erin doen...
Er zitten namelijk van die kleine ijzeren pinnetjes op je aansluiten als je goed kijkt :)
(zelfde systeem als de headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Doh, ja ik zie het, thanks _/-\o_

ik heb trouwens nu een stuk of 30 thema's geprobeerd speciaal voor de N73 (stond er althans) maar ik vind ze allemaal erg onscherp, vooral de menu's en de tekst is soms onleesbaar (zwarte tekst op zwarte achtergrond) en de icoontjes zijn kartelig. Is dit normaal, heb ik mijn resolutie verkeerd of heb ik gewoon 40x achter elkaar pech?

Weet iemand een mooie, donkere, artistieke, (of een lekker wijf) thema met haarscherpe textures?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:14

GG85

.......

Ik heb vandaag bij The Phone House een N73 Godfather edition besteld, nu hoorde ik dat dit gewoon een music edition is met extra de Godfather op mini-sd en zonder hoofdtelefoon en 2GB sd kaartje.
Nu heb ik zelf al een 2gig kaartje maar ik zat me af te vragen of er ook losse 'normale' headphones op aan te sluiten zijn en of ik anders ergens de hoofttelefoon die normaal wordt meegeleverd kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109784

Net een crystal case om mijn display te beschermen besteld: http://www.nokia-winkel.nl/crystal-case-voor-nokia-n73-p-272.html

Iemand hier ervaring mee? Ik heb er geen zin in dat mijn toestel binnen no time onder de krassen zit.

Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:42
er is nu een programmatje waarmee je divx kan afspelen op je n73

http://www.pocketinfo.nl/...vx-mobile-player-uit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik had m vandaag al geprobeert :) Jammer genoeg schokte hij heel erg bij een 180mb DivX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:29
Heb mijn N73 ME sinds zondag. Had vandaag alleen iets raars. Toen ik hem uit mijn broekzak haalde was de telefoon heel warm en batterij nog maar voor de helft vol. Bekend probleem?

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Xcalibur schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 08:39:
[...]
Even iets anders: als ik de telefoon op de pc aansluit (Windows XP SP2) komt hij met zo'n popupschermpje in de systemtray dat ie nieuwe hardware gevonden heeft. Dit doet ie alleen niet 1x, dit blijft ie continu doen totdat ik het apparaat bij Apparaatbeheer verwijder (dus ook als de telefoon niet meer aansloten is).... Gek wordt je d'r van, iedere 2 seconden zo'n ding in beeld :/

Lijkt me meer een Windows / drivers probleem dan een N73 probleem, maar heeft iemand een idee hoe ik dat op kan lossen? De software uninstallen enzo heb ik al geprobeerd, maar dat helpt dus niet....
Als je in dit topic had gezocht had je een eerdere post van mij gevonden:
Misschien iets voor de startpost, het lijkt mij dat er meerdere mensen last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 17:41
Mijn oom heeft het probleem dat hij sindskort de verbinding niet kan verbreken als het nummer dat hij draait in gesprek is. Ik zit te denken aan een reset en anders een firmware upgrade maar het is mijn toestel niet dus ik ben er terughoudend in. Ik wil alleen weten of iemand anders dit ook heeft gehad en hoe het dan opgelost is.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
thomaskroon schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:38:
[...]

De AD-41 HS-20 is ideaal, zitten muziektoetsen op (volgend en vorig nummer, stop en play/pause, en een belknop voor opnemen of ophangen). In-ears zijn wel een aanrader, goede bas en geen last van je omgeving! Maar dit is persoonlijk.
Sja, heb de AD-41 HS-20 ook vanaf vandaag en is idd een HEERLIJKE headset. En mocht je de oordopjes niet fijn vinden die er dus standaard bij zitten (het gedeelte "HS-20" dus) dan frot je er gewoon een andere hoofdtelefoon in. Maar ik moet zeggen dat ik die oordopjes die er standaard bij zitten nog niet zo slecht vind. Nu nog eens een echt goede hoofdtelefoon (dus gewoon eentje met 3.5mm plug) er op en ik ben een happy bunny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier trouwens nog een interessante link hier kan je zien wat de nieuwste firmware versie is:
http://europe.nokia.com/a...p-mode=&wsrp-windowState=

Voer op de site je productcode in en je ziet wat de meest resente firmware versie is.

Het lastige is dat ik de verkeerde productcode heb gebruikt en nu firmware 3.0705.1.0.31.(en dus engels)

Nu wil ik hem voorzien van de nederlandse versie maar daar is de nieuwste versie 3.0704.1.0.1 van.
Beetje erg jammer van de policy van Nokia dat ze niet toestaan om te downgraden... nou zit ik met de probs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Anoniem: 47458 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:22:
Hier trouwens nog een interessante link hier kan je zien wat de nieuwste firmware versie is:
http://europe.nokia.com/a...p-mode=&wsrp-windowState=

Voer op de site je productcode in en je ziet wat de meest resente firmware versie is.

Het lastige is dat ik de verkeerde productcode heb gebruikt en nu firmware 3.0705.1.0.31.(en dus engels)

Nu wil ik hem voorzien van de nederlandse versie maar daar is de nieuwste versie 3.0704.1.0.1 van.
Beetje erg jammer van de policy van Nokia dat ze niet toestaan om te downgraden... nou zit ik met de probs..
Beetje jammer van Nokia? Haha, of je moest hem zelf gewoon sowieso niet veranderen of je moest het gewoon in 1 keer goed doen. Nu niet Nokia daar de schuld van gaan geven hè :D

(en als je gewoon ff wacht, denk dat er in no-time wel een NL versie vanuit komt hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Laatst online: 01-02-2022
FabianNL schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:39:
[...]

Beetje jammer van Nokia? Haha, of je moest hem zelf gewoon sowieso niet veranderen of je moest het gewoon in 1 keer goed doen. Nu niet Nokia daar de schuld van gaan geven hè :D

(en als je gewoon ff wacht, denk dat er in no-time wel een NL versie vanuit komt hoor)
Helemaal mee eensch. Ennuh... @EurOtiC: Die V3.0705.1.0.31, is dat wel een regular, of is dat een ME-versie? Inmiddels heb ik kunnen herleiden dat tussen de release van de Engelse versie en de Euro-2 versie gemiddeld een maand zit. En de Euro-2 versie heeft dan weer een maand voorrang op de CVs (Country Variants). Let wel dat de Engelse versie hier NIET de Euro-1 versie is. Als dat wel zo is, dan valt er een maand weg. want Euro-1 en Euro-2 worden meestal tegelijkertijd gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@FabianNL met m'n andere telefoons kan ik gewoon losse firmware downloaden en die er overheen gooien, ongeacht of het nu wel of niet een nieuwere versie is.
Ik heb dat apparaat gekocht en wil dus ook vrij zijn om erop te installeren wat ik wil :)

Inmiddels heb ik me "probleem" opgelost
@csteelooper het is versie 3.0705.1.0.31 ME editie in het Nederlands die nu op me telefoon staat.
Ik heb de euro2 gebruikt maar NIET de *****02 die gaat namelijk maar tot 3.0704.1.0.1 vandaar dat ik toen niet kon upgraden dus gebruik nu een euro2 *****39 .. die gaat wel tot 3.0705.1.0.31 en nu in het Nederlands!!

Dus ik ben weer helemaal blij :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 26-04-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206805

Anoniem: 47458 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:22:

het is een onderwerp wat hier niet besproken mag worden, maar ik begrijp het probleem niet zo. je kunt toch gewoon terug flashen naar je oude code en dan alsnog naar de goede code gaan.Ok je bent er achter dus bovenstaand bericht van mij is niet meer van toepassing, maar ik raad je aan om je bericht met de productcodes te verwijderen want die mogen niet genoemd worden, als ik het goed begrepen heb. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 206805 op 26-04-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@siouxsie Als je de posts even doorlees is het dus NIET mogelijk om te downgraden.
In mijn geval stond er nieuwere buitelandse firmware op dan dat er in europa geleverd werd en dan moet er dus gedowngrade worden en geeft de nokia updater de melding dat je al de nieuwste hebt en niet de optie om opnieuw te installeren.

En mag best besproken worden hoor, ik geef gewoon aan dat er 2 verschillende euro2 versies en modellen zijn, net zoals er in de startpost de diverse modellen staan beschreven.
De door mij verstrekte nummers zijn gewoon versienummers die je ook in je telefoon ziet, dus niets illegaals aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 26-04-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 00:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

nudie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:02:
Weet iemand een mooie, donkere, artistieke, (of een lekker wijf) thema met haarscherpe textures?
In de derde post staan linkjes, naar websites met thema's. Zit vast wel iets voor je tussen.

Hier is de link.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206805

Anoniem: 47458 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:11:
@siouxsie Als je de posts even doorlees is het dus NIET mogelijk om te downgraden.
In mijn geval stond er nieuwere buitelandse firmware op dan dat er in europa geleverd werd en dan moet er dus gedowngrade worden en geeft de nokia updater de melding dat je al de nieuwste hebt en niet de optie om opnieuw te installeren.
dat heb ik inderdaad gelezen en begrepen maar daar heb ik het in mijn bericht helemaal niet over :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10-2024

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ophidian schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:58:
Heb mijn N73 ME sinds zondag. Had vandaag alleen iets raars. Toen ik hem uit mijn broekzak haalde was de telefoon heel warm en batterij nog maar voor de helft vol. Bekend probleem?
Ja dit topic doorlezen en hem van UMTS afhalen en misschien een verbinding met een exchange server verbreken.

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariejan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 12:24
Ik heb gemerkt dat ik geen toon krijg als de verbinding tijdens het gesprek verbroken wordt. Hierdoor praat je vaak nog even door om er later pas achter te komen dat je partner weg is.

Mijn oude Nokia 6280 heeft wel zo'n ophanggeluidje. Kun je deze op de N73 ook krijgen? En zo ja, hoe?

Google heeft met er tot dusver niet mee kunnen helpen. Aanpassen van het toetsenbordvolume maakte geen verschil. Alvast bedankt!

Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 14:30
GG85 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:06:
Ik heb vandaag bij The Phone House een N73 Godfather edition besteld, nu hoorde ik dat dit gewoon een music edition is met extra de Godfather op mini-sd en zonder hoofdtelefoon en 2GB sd kaartje.
Nu heb ik zelf al een 2gig kaartje maar ik zat me af te vragen of er ook losse 'normale' headphones op aan te sluiten zijn en of ik anders ergens de hoofttelefoon die normaal wordt meegeleverd kan bestellen?
Je kunt een verloopstuk bestellen: ik heb de Nokia AD-46: aan de ene kant een pop-port, aan de andere kant een 3,5mm ingang voor een normale koptelefoon. Zit ook een knop op om de telefoon op te nemen en er zit een klein microfoontje in. Werkt perfect op mijn N80. Er is ook een andere variant waar ook knoppen op zitten voor de muziekspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168262

Ik heb sinds dinsdag ook een nokia N73 van T-mobile, ik had een zwarte besteld en hij kwam binnen als een music edition en de firmwire is ook van een music edition is wel mooi meegenomen zo :P

Maar ik heb een vraag ik heb het proberen op te zoeken in de vele topics maar ik kom er niet uit.

Wat me vraag is

Kan je met je gsm internetten met bluetooth via je computer dus ik bedoel gewoon van je internet thuis. Zo kan ik heel wat kosten besparen

En zoja hoe kan ik dat dan doen

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 168262 op 26-04-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
waarom heb je dan geen PIT genomen?? Verder weet ik niet of het op de n73 mogelijk is, maar als je toch thuis zit binnen een paar meter van je computer.....is het vrij nutteloos.

[ Voor 8% gewijzigd door StanTheMan op 26-04-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 168262 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:57:
Ik heb sinds dinsdag ook een nokia N73 van T-mobile, ik had een zwarte besteld en hij kwam binnen als een music edition en de firmwire is ook van een music edition is wel mooi meegenomen zo :P

Maar ik heb een vraag ik heb het proberen op te zoeken in de vele topics maar ik kom er niet uit.

Wat me vraag is

Kan je met je gsm internetten met bluetooth via je computer dus ik bedoel gewoon van je internet thuis. Zo kan ik heel wat kosten besparen

En zoja hoe kan ik dat dan doen
Even een lichtelijk offtopic vraagje: Staat op je N73 een t-mobile logo? en wat was de lvertijd van het toestel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Doh, ben al een tijdje aan t kloten om mn Gmail als POP3 in te stellen op mn N73 met PIT van T-Mobile volgens de Tutorial in TS. Echter tijdens het verbinden naar mn mail box vraagt ie eerst om die certificaat, dan druk ik op doorgaan en vervolgens vraagt ie nogmaals om mijn email/wachtwoord, die check ik dan/vul weer in en druk op ok en dan vraagt hij weer om m'n login. Alsof hij dus fout is terwijl ik 1000% cker weet dat het goed is.

Andere mailbox werkt wel, met zelfde wachtwoord. Iemand enig idee? Helpt het als ik de beveiliging SSL/STP & Start/STP ofzo uitzet of moet dat aanstaan?

Moet natuurlijk wel POP inschakelen bij Gmail 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door nudie op 26-04-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:29
BachW schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:51:
[...]

Ja dit topic doorlezen en hem van UMTS afhalen en misschien een verbinding met een exchange server verbreken.
Heb hem van dual mode afgehaald en hem op GSM gezet. Overigens kan mijn sim kaart volgens mij geen UMTS aan.

Exchange server heb ik niet aangezet, :o

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-07 15:32

Altaphista

1. check manual, 2. ask

2 vragen:

1. ik heb een probleem dat mijn telefoon soms zomaar uitvalt in een gesprek en dan weer opnieuw moet opstarten. Ik heb een T-mobile updated versie met 2Gb. Is dit een bekend probleem van de N73?

2, kan ik de wekker ook voor meer dan 1x zetten? Als ik de hele week om 07:00 er uit moet moet ik m ook de hele week opnieuw zetten...

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168262

StanTheMan schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:16:
waarom heb je dan geen PIT genomen?? Verder weet ik niet of het op de n73 mogelijk is, maar als je toch thuis zit binnen een paar meter van je computer.....is het vrij nutteloos.
Als goed is kon dat ook met me SE W800i maar eigenlijk nooit gebruikt. Het zit eigenlijk zo me pc staat zobeetje altijd aan en hij staat op zolder. Maar kom wel eens voor dat ik even wil kijken wie er online zijn en dan heb ik geen zin om naar boven te lopen (ja ik weet het ik ben lui) of ik wil me mail even bekijken. This eigenlijk meer een luxe.

Waarom ik geen PIT heb dat is omdat ik heb gekeken wat me bereik hier thuis is en dat is nou niet echt goed. Achter gelopen gebied West Zeeuws-Vlaanderen + ik denk niet eens dat ik het zoveel ga gebruiken ik heb toch internet thuis.

Antwoord op ThatsHollywood zijn vraag:
Ik heb mijn gsm besteld met een verlenging en dan stond erbij dat je dan binnen 10 dagen je gsm ontvang. Dinsdag heb ik hem binnen gekregen maar de post was al langs geweest op maandag maar toen was ik niet thuis. De telefoon had ik precies 2 weken geleden savonds besteld dus hij is gewoon in 10 dagen binnen gekomen er staat geen T-mobile sticker op of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:14

GG85

.......

Kheb nu net m'n telefoon binnen, super!
Alleen wel erg jammer van die hoge compressie op de foto's ja,was niet nodig geweest.
Misschienis er ergens andere camera software te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBasje
  • Laatst online: 04-07 11:47
Hallo allemaal!
Ik heb gister mijn n73 binnengekregen en ik heb gelijk een geheugenkaart gekocht. Echter de geheugenkaart werkte tot ik deze uit de telefoon haalde en weer terug wou plaatsen.

Hoe kan ik er voor zorgen dat het kaartje weer gaat werken??

P.S. kaartje werkt in mijn oude telefoon wel en ook op de computer is er geen probleem. Helaas heb ik niet nog een kaartje om uit te testen of er iets aan de telefoon mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Altaphista schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:18:
2, kan ik de wekker ook voor meer dan 1x zetten? Als ik de hele week om 07:00 er uit moet moet ik m ook de hele week opnieuw zetten...
HandyClock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216211

Ophidian schreef op woensdag 25 april 2007 @ 19:58:
Ja klopt zie een paar pagina's terug:

Solange schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:04:
Vanmiddag is mijn 1 maand oude N73 met originele BP-6M accu oververhit geraakt. (Bij een omgevingstemperatuur van 26 graden, binnen, dus niet in de zon.)

Het scherm bleef in actieve stand terwijl ik de spaarstand functie aan heb staan...Dat viel me op en daarom pakte de telefoon op, waarna ik voelde dat het zeer warm tot heet aanvoelde. De batterij gaf ook maar 1 streepje aan terwijl deze eerst 4 streepjes aangaf. Vervolgens direct uitgezet, accu verwijderd en alles af laten koelen. Nu accu opgeladen en doet het prima
Iemand bekend met het probleem?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.