Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.015 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
nl_umpire schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 07:33:
als ik m nog had (die joystick) dan had ik m er zeker opgeplakt. Hij is er nl afgevallen tijd geleden.. Zonder werk ook wel hoor trouwens.
Nieuw joystickje, nie eens €.20,-!
http://www.eu-gsm.nl/nokia-n73-joystick_intern.html

En als dat kapje deraf is gerold:
http://www.eu-gsm.nl/nokia-n73-joystick_cap.html

Geen verzendkosten, dus voor €.33,- heb je een splinternieuwe joystick ipv eentje die met plakband is vastplakt :S

[ Voor 12% gewijzigd door BvdH op 17-04-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Zit er ook, net als bij de 6230i die ik momenteel nog heb, een translator op? Die op de 6230i kent overigens geen NLse invoer, wat af en toe wel lastig is.. Zit er op de N73 iets van een woordenboek of een vertaler, of is hier software voor?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot gisterenavond zitten peinzen tussen twee toestellen de N73 en de E65
De E65 is bij debitel gratis met een twee jarig €20 abo, hierbij krijg je ook debitel one gratis, je kunt hiermee indien in het bezit van een wlan modem gratis naar alle vaste nummers in NL bellen...
Mooie deal dacht ik mede omdat er ook wifi op de telefoon zit, maar na het E65 draadje hier te hebben gelezen toch maar gekozen voor de N73ME ...

Heb zojuist mijn abo over laten zetten van vodafone naar TM....
krijg nu voor €45 de N73ME met andere headset en geheugenkaartje geleverd....
Ik denk een hele mooie deal...

En iedereen die hier een mooi draadje opzet nog bedankt voor alle info dat hierop is terug te vinden.
Zodra ik de N73 in mijn bezit heb zal ik zeker mijn bijdrage leveren door mijn bevindingen hier te plaatsen...

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:13:
Tot gisterenavond zitten peinzen tussen twee toestellen de N73 en de E65

... maar na het E65 draadje hier te hebben gelezen toch maar gekozen voor de N73ME ...
Beetje offtopic, maar wat was er volgens jou mis met de E65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BvdH schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:43:
Zit er ook, net als bij de 6230i die ik momenteel nog heb, een translator op? Die op de 6230i kent overigens geen NLse invoer, wat af en toe wel lastig is.. Zit er op de N73 iets van een woordenboek of een vertaler, of is hier software voor?

Bedankt!
Er zijn diverse Symbian woordenboeken. De meeste logischerwijs wel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:27
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:54:
[...]

:+

Die Cark is een BT. dus zegt Nokia BT werkt.. en gelijk hebben ze!
wat bij deze Cark mogelijk is (omdat het een Nokia is) is het aansluiten van een houder, zodat deze laadt. dit hangt af van de gekozen houder. En dat laaste zegt het al.. je hebt een houder nodig en Nokia kennende is dat dus het geval bij ieder toestel... geen uni-houder principe dus.

Ik heb (omdat het verder niet veel van nut heeft om een Nokia houder te kopen) een Brodit houder met vaste aansluiting gekocht. Deze houders zijn minstens net zo goed. Als je nogal van telefoon wisselt is het zelfs handiger om een losse lader en houder te nemen. Je bent al BT, dus hoef je enkel nog te laden.. bij aanschaf/overstap naar een volgend model, enkel de passive houder verwisselen en verder rijden. Nu initieel € net zo veel als de Nokia ongeveer, de volgende rond de €20 voor de passive houder.

De brodit is er trouwens ook specifiek voor deBT Cark van jou: [afbeelding]
905120 Holder f. Cable Connection
For Nokia cable CA-27 (included in handsfree kit CK-7W).

Hoe bevestigen

de Importeur vraagt €42,50
Gaat deze houder ook passen op de Nokia Holder Easy Mount voor op je raam, ik wil namelijk geen vaste carkit maar meer het tomtom idee:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/support/enhancements/holder_easy_mount_support.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

BvdH schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:30:
[...]

Geen verzendkosten, dus voor €.33,- heb je een splinternieuwe joystick ipv eentje die met plakband is vastplakt :S
Ten eerste, voor het kunnen vervangen van het eerste onderdeel moet je kunnen (smd)solderen. Daarnaast heeft (bijna) elke N73 nog gewoon garantie en kan je gratis bij een NSP je UI PWB module (Joystick maakt onderdeel uit van dat onderdeel) laten vervangen.

En als je dan toch zelf bezig ga, realiseer je je wel dat dan je garantie vervalt?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben eigelijk opzoek naar een orginele bureaulader voor deze telefoon. Ik heb op de nokia site gekeken en daar zie ik wel een deskstand (om je tel rechtop te houden) maar of het ook als lader/dock station werkt?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:05

sanook

_/-\o_

(Schopje....)

Weer wat raars met de N73, als ik een bluetooth headset wil gebruiken kan ik gewoon pairen en bij binnenkomende gesprekken wordt er ook gewoon gesignaleerd op de headset en ik kan aannemen via de headset maar ik hoor de andere kant niet en de andere kant hoort mij niet. Getest met 2 verschillende BT sets, die op andere toestellen wel goed werken, dus het lijkt iets op de N73 te zijn. De eerste keer werkte het wel, daarna dus niet meer.

Iemand die dit ook meegemaakt heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:33:
[...]

Tip: HandyClock uit de openingspost. Naast uitgebreide alarmmogelijkheden heeft deze tool ook een stopwatch en timer functie.
Is echt een hele goede tip. Buiten die functies die je al noemde zit er een hele mooie wereldklok in met dag/nacht kaart. Handig als je ooit belt of sms-t naar het buitenland. Verder zit er ook nog een automatische toetsenvergrendel-mode in.

Één van de extra programma's die je eigenlijk gewoon moet hebben. Net als opera mini _/-\o_.

Heb hem nu bijna 4 maanden en ben erg tevreden. Op het begin had ik wat last van vastlopers, maar daar heb ik sinds er nieuwere firmware op zit dan v.2 geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
sanook schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:43:
(Schopje....)

Weer wat raars met de N73, als ik een bluetooth headset wil gebruiken kan ik gewoon pairen en bij binnenkomende gesprekken wordt er ook gewoon gesignaleerd op de headset en ik kan aannemen via de headset maar ik hoor de andere kant niet en de andere kant hoort mij niet. Getest met 2 verschillende BT sets, die op andere toestellen wel goed werken, dus het lijkt iets op de N73 te zijn. De eerste keer werkte het wel, daarna dus niet meer.

Iemand die dit ook meegemaakt heeft ?
;)
Had ik dus ook met mijn tomtom 700, maar ik heb gisteren een hard reset uitgevoerd, nu werkt die weer. maar voor hoelang???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:44:
[...]

Beetje offtopic, maar wat was er volgens jou mis met de E65?
is niks mis mee hoor... daarom was het ook zo moeilijk om te kiezen.
Maar uiteindelijk na meerdere reviews te hebben gelezen toch gekozen voor de N73

De E65 is toch meer een zakelijk toestel met een iets mindere camera en geen beschermingskapje.
En ondanks dat ze zeggen dat de slider iets beter is als b.v. de N80 geloof ik dit niet helemaal.
Uit het E65 draadje hier kon ik opmaken dat je hem er heel makkelijk af kan halen, dus ik denk dat je binne de kortste keren een slider hebt met ruimte.

Ook het muziek gedeelte is niet zo super volgens sommige reviews komt dit doordat dit toestel met in het achterhoofd voor de zakelijkr markt is ontwikkeld...

Nu heeft de N73 ook zijn kuren maar aan het einde van het verhaal toch hier maar voor gekozen...
Maar zoals gezegd beide toestellen zijn toppers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:44

henry_boy

Salessupport Tweakers
Ik ben al tijden op zoek naar een video player die mp4 afspeeld en waarmee je de video kan doorspoelen (wat realplayer helaas niet kan)...

Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
smartmovie geprobeerd (met de juiste codecs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Past die N73 een beetje goed in je broekzak?

Ik heb nu een 8800 Sirocco maar achteraf had ik liever de N73 Black gewild. Dus misschien verkoop ik m'n 8800 voor een goed prijsje en koop ik de N73.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje pils schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:55:
[...]

Gaat deze houder ook passen op de Nokia Holder Easy Mount voor op je raam, ik wil namelijk geen vaste carkit maar meer het tomtom idee:

[afbeelding]
Jekkes! jij bent voor een plakafdruk-setje op je voorruit? ach, ieder z'n meug :D

De kans is 50%, zou ik zeggen. Het ligt natuurlijk allemaal aan de gaatjes, die moeten op elkaar passen. Ik heb die Nokia bulb nog nooit gebruikt.

Maar waarom moeilijk, als het makkelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
_Christiaan_ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:51:
Past die N73 een beetje goed in je broekzak?

Ik heb nu een 8800 Sirocco maar achteraf had ik liever de N73 Black gewild. Dus misschien verkoop ik m'n 8800 voor een goed prijsje en koop ik de N73.
Ligt aan de strakte van je broek natuurlijk maar bij mij past hij prima in m'n broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 15:05

sanook

_/-\o_

H5550 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:24:
[...]

;)
Had ik dus ook met mijn tomtom 700, maar ik heb gisteren een hard reset uitgevoerd, nu werkt die weer. maar voor hoelang???? :?
Dat ga ik dan ook maar eens proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:13:
[...]

Ligt aan de strakte van je broek natuurlijk maar bij mij past hij prima in m'n broekzak.
http://www.yousendit.com/...oad&ufid=4CF0D0CE36E9A4A3
mooi ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:45:
smartmovie geprobeerd (met de juiste codecs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geprobeerd (en ben er nog steeds mee bezig), maar krijg het niet voor elkaar om .mp4 bestanden af te spelen.
In de (afspeel) lijst van smartmovie komen alleen maar .avi bestanden te staan, dat werkt bij mij wel perfect, maar .mp4 helaas (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:09:
[...]

Heb ik geprobeerd (en ben er nog steeds mee bezig), maar krijg het niet voor elkaar om .mp4 bestanden af te spelen.
In de (afspeel) lijst van smartmovie komen alleen maar .avi bestanden te staan, dat werkt bij mij wel perfect, maar .mp4 helaas (nog) niet...
[/quote

Hallo. hoekom ik aan een freeware smartmovie, op mijn n73 staat realplayer maar als ik een bestand naar mijn kaart kopier en dit open met realplayer speelt deze niet af. bestand extensie.rm
Wie weet raad?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ongetwijfeld al langs gekomen , excuses daarvoor maar toch vraag ik het even.
Ik heb met mijn n73 het probleem dat hij geen streams opent , op het moment dat ik dat doe komt de melding bij bijv journaal; Ongeldige contact-gegevens //streams3.omroep.nl/tv/nos/journaal/sb.laatste.asf
Ook op nu.nl kan ik geen streams openen. Ik heb het standaard pit abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
asf = windows media. Lijkt me info genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:54:
asf = windows media. Lijkt me info genoeg :)
daar heb je gelijk in, maar ik neem dat niet alle videos de .asf extensie hebben op de pda sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvdH schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:43:

Bedankt!
Er zijn diverse goede java woordenboeken, volgens mij nog freeware ook. Heb alleen nog geen nederlandse gevonden. Er zijn ook goede java vertaalwoordenboeken., maar ook geen nederlands.

De site waar ik ze vandaan heb mag ik hier niet noemen, dus kan je er verder niet aan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik lig al 2 dagen te klooien om email en internet aan de gang te krijgen. Het maakt niet uit of ik via de wereldbol of de 0 ingedrukt houdt om te wappen, ik krijg telkens alleen maar witte pagina's. Het 3G (en het symbool eronder) knippert alleen maar 7 secs en stopt dan. In het logboek is te zien dat de foon wel via het toeganspunt verbinding naar buiten wil maken maar de packet tellers staan op 0. Toegangspunten zijn via de Nokia site geconfigureerd. Het vreemde is dat internet het wel weer doet als ik even offline ga en me daarna weer aanmeldt op het netwerk. Het blijft werken totdat ik probeer een mail te versturen. Ik heb een Gmail account ingesteld volgens de aanwijzingen hier eerder geplaatst door siouxsie en heb een KPN mobiel abo. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thermen schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:03:
Ik lig al 2 dagen te klooien om email en internet aan de gang te krijgen. Het maakt niet uit of ik via de wereldbol of de 0 ingedrukt houdt om te wappen, ik krijg telkens alleen maar witte pagina's. Het 3G (en het symbool eronder) knippert alleen maar 7 secs en stopt dan. In het logboek is te zien dat de foon wel via het toeganspunt verbinding naar buiten wil maken maar de packet tellers staan op 0. Toegangspunten zijn via de Nokia site geconfigureerd. Het vreemde is dat internet het wel weer doet als ik even offline ga en me daarna weer aanmeldt op het netwerk. Het blijft werken totdat ik probeer een mail te versturen. Ik heb een Gmail account ingesteld volgens de aanwijzingen hier eerder geplaatst door siouxsie en heb een KPN mobiel abo. Herkent iemand dit probleem?
Had ik ook. Heb dat gmail programaatje erop gezet en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 22:35
Als ik een spelletje speel op mijn N73ME dan gaat het geluid van het spel super hard!
Ik heb al geprobeerd het zachter te zetten dmv de zij-knop maar dat werkt niet.
Ook het geluid van de muziekspeler zachter zetten helpt niet.
Waar kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:02

GG85

.......

Hoe zit het met het aansluiten van een normale stereo headphone? Stuur de telefoon zelf uberhoupt een stereo signaal in beetje fatsoenlijke kwaliteit uit en zijn gewone dopjes aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Bjornson schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:36:
Als ik een spelletje speel op mijn N73ME dan gaat het geluid van het spel super hard!
Ik heb al geprobeerd het zachter te zetten dmv de zij-knop maar dat werkt niet.
Ook het geluid van de muziekspeler zachter zetten helpt niet.
Waar kan ik dit veranderen?
Daar ben ik ook benieuwd naar, super irritant is dat! Ik ben bang dat er geen instelling is om het volume van spelletjes etc. aan te passen, maar misschien is er een tooltje om dat op te lossen.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
GG85 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:51:
Hoe zit het met het aansluiten van een normale stereo headphone? Stuur de telefoon zelf uberhoupt een stereo signaal in beetje fatsoenlijke kwaliteit uit en zijn gewone dopjes aan te sluiten?
Ik heb hem van T-Mobile, en daar zit een standaardheadset bij, een waar je geen eigen dopjes in kunt stoppen. Ik heb de AD-41 (waarbij dat wel kan) erbij gekocht, ik gebruik er in-ears bij, en het geluid is goed! Overigens zat er ook geen geheugenkaart bij, bij mij. En ik neem aan dat je het toestel niet los koopt, dus ga er maar van uit dat je nog 50 euro verder bent voordat je je toestel klaar hebt ;(

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Ginz schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:13:
[...]

Ten eerste, voor het kunnen vervangen van het eerste onderdeel moet je kunnen (smd)solderen. Daarnaast heeft (bijna) elke N73 nog gewoon garantie en kan je gratis bij een NSP je UI PWB module (Joystick maakt onderdeel uit van dat onderdeel) laten vervangen.

En als je dan toch zelf bezig ga, realiseer je je wel dat dan je garantie vervalt?
Tuurlijk eerst naar garantie kijken!! Geef je helemaal gelijk.. Meeste toestellen hebben idd nog garantie!

Maar denk dat het over toestellen zonder garantie gaat, anders heb je het niet over 'joysticks vastplakken met plakband' neem ik aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
MaDLiVe schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 16:11:
Ik ben eigelijk opzoek naar een orginele bureaulader voor deze telefoon. Ik heb op de nokia site gekeken en daar zie ik wel een deskstand (om je tel rechtop te houden) maar of het ook als lader/dock station werkt?
Niet origineel, maar wel handy!
http://www.telecomtelecom.nl/index.php?p=5&id=1215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:46

Rmg

BvdH schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:30:
[...]

bij cnn.cn heb je je joystick + kapje voor 9 dollar inc verzenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
BvdH schreef op donderdag 19 april 2007 @ 08:51:
[...]

Tuurlijk eerst naar garantie kijken!! Geef je helemaal gelijk.. Meeste toestellen hebben idd nog garantie!

Maar denk dat het over toestellen zonder garantie gaat, anders heb je het niet over 'joysticks vastplakken met plakband' neem ik aan!
Zo'n (wilde gok) 90% van de mensen in dit topic heeft geen garantie meer doordat ze van firmware zijn gewisseld. Nou kun je met een afgebroken joystick natuurlijk nog terugflashen (als je een juiste firmware kunt vinden), maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
wat is dat nou weer voor onzin.. de enige situatie dat je je garantie zou kunnen verliezen is als je je n73 naar een n73 Music edition flasht of vice-versa, maar dat zijn er niet zoveel. En zelfs dan staat een afgebroken joystick helemaal los van het flashen. Je houdt de garantie gewoon bij het zelf flashen via de nokia updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
StanTheMan schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:09:
wat is dat nou weer voor onzin.. de enige situatie dat je je garantie zou kunnen verliezen is als je je n73 naar een n73 Music edition flasht of vice-versa, maar dat zijn er niet zoveel. En zelfs dan staat een afgebroken joystick helemaal los van het flashen. Je houdt de garantie gewoon bij het zelf flashen via de nokia updater.
Niet als je je productcode hebt veranderd. En dat doe je om te flashen naar N73ME of naar een niet-provider-versie.Laten nou net de meesten dat doen.

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 19-04-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Dingen zoals thema's downloaden -zoals de mogelijkheid zich voordoet in je thema's menu- en spelletjes downloaden, valt dat ook allemaal onder het Pocket Internet Totaal pakket van T-Mobile (€ 9,50 p/m)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Sinds begin februari ben ik in het bezit van een N73. Nog niet echte problemen mee gehad gelukkig.
Nou heb ik alleen het idee dat, sinds ik hem geupdate heb naar de laatste versie (3.0704.1.0.1), mijn accu veel korter mee gaat. Ging hij in het begin, bij hetzelfde gebruik als nu (paar keer bellen/smsen per dag, beetje msnen en surfen), zeker 4/5 dagen mee. Na deze update kom ik niet verder dan 2 dagen. Kan dit aan de firmware liggen of heb ik gewoon nu al een halfdode accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Beaub schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:22:
Sinds begin februari ben ik in het bezit van een N73. Nog niet echte problemen mee gehad gelukkig.
Nou heb ik alleen het idee dat, sinds ik hem geupdate heb naar de laatste versie (3.0704.1.0.1), mijn accu veel korter mee gaat. Ging hij in het begin, bij hetzelfde gebruik als nu (paar keer bellen/smsen per dag, beetje msnen en surfen), zeker 4/5 dagen mee. Na deze update kom ik niet verder dan 2 dagen. Kan dit aan de firmware liggen of heb ik gewoon nu al een halfdode accu?
Is hij niet toevallig door de flash weer op umts mode of met bluetooth aan gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:56:
Nu bijna een maand in het bezit van de N73. Sinds een week stelt mijn camera niet meer scherp. Opnieuw opstarten haalt niks uit, het knopje half indrukken evenmin. Lens schoongemaakt, het doet er allemaal niet toe.

Ik heb geen gelijke problemen kunnen vinden. Komt iemand dit bekend voor?
Sorry voor deze herhaling. Als niemand het probleem herkent, dan breng ik 'm morgen gewoon terug voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
johnnyv.nl schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:52:
[...]

Is hij niet toevallig door de flash weer op umts mode of met bluetooth aan gegaan?
Bluetooth staat uit, en hij staat ook gewoon op GSM mode. 2 dagen is wel erg kort toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Beaub schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:18:
[...]

Bluetooth staat uit, en hij staat ook gewoon op GSM mode. 2 dagen is wel erg kort toch?
Ik laad hem dagelijks op, doe er wel veel mee, uur muziek luisteren, half uur msn, 5 minuten surfen, 10x smsen 10 minuten bellen.. 's Avonds is hij blij als hij weer dat pinnetje in zijn kont heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel gemerkt wanneer ik hem van 8 tot half 5 op de radio heb staan ik aan het einde van de dag de accu moet opladen omdat deze dan zo goed als leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:07:
Ik heb wel gemerkt wanneer ik hem van 8 tot half 5 op de radio heb staan ik aan het einde van de dag de accu moet opladen omdat deze dan zo goed als leeg is.
Dat is toch ook niet zo heel gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themonsman schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:21:
[...]

Dat is toch ook niet zo heel gek?
Om alleen een beetje muziek te luisteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

Ik heb het hele net al afgezocht naar een programma voor mijn Nokia N73 waarmee ik de tv, dvd en dergelijke mee kan bedienen. Software voor Symbian S60 kan ik niet installeren.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Groeten,
Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
thomaskroon schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:55:
[...]

Ik laad hem dagelijks op, doe er wel veel mee, uur muziek luisteren, half uur msn, 5 minuten surfen, 10x smsen 10 minuten bellen.. 's Avonds is hij blij als hij weer dat pinnetje in zijn kont heeft...
Maar het blijft dan toch raar dat hij, bij hetzelfde gebruik, eerst makkelijk 4 dagen mee ging, en nu na 2 dagen leeg is?
En na een hele dag radio is het denk ik niet zo gek dat hij bijna leeg is idd..een mp3 speler doet het ook maar zo'n 10 uur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Is het mogelijk om onder active standby ook meerdere agenda items te krijgen? Ik krijg alleen te zien "Geen agenda-items vdg" en daaronder de eerst volgende afspraak. Kun je daar ook de komende 5 afspraken laten verschijnen, dus niet alleen die van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
levertijd is wel behoorlijk op dit moment van deze telefoon (bij t-mobile tenminste). Ik hoorde al verhalen dat ze hem binnen 1 a 2 werkdagen hadden, maar ik wacht er nu al ongeveer anderhalve week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

rickhansen schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:10:
levertijd is wel behoorlijk op dit moment van deze telefoon (bij t-mobile tenminste). Ik hoorde al verhalen dat ze hem binnen 1 a 2 werkdagen hadden, maar ik wacht er nu al ongeveer anderhalve week op.
Ja ik ook al een tijdje... Ik heb gisteren wel een bevestiging gehad (factuur van €0,-) dat het allemaal besteld is. Gedateerd 17 apr. Ik hoop dat hij vandaag komt, maarja dat hoop ik iedere dag... ;)

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
BachW schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:09:
[...]

Ja ik ook al een tijdje... Ik heb gisteren wel een bevestiging gehad (factuur van €0,-) dat het allemaal besteld is. Gedateerd 17 apr. Ik hoop dat hij vandaag komt, maarja dat hoop ik iedere dag... ;)
Die bevestiging heb ik ook al weer een tijdje, maar op de status pagina van t-mobile blijft de bestelling staan op "bestelling is ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
rickhansen schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:10:
Ik heb eergisteren een mailtje gekregen van T-mobile ik had de vraag hoelang zal het ongeveer duren voordat ik mijn N73 binnen krijg.

Dit stond in de mail:

Ook vraagt u naar de levertijd van het Nokia N73 toestel. Uiteraard streeft
T-Mobile ernaar uw toestel zo spoedig mogelijk te leveren. Helaas kan de
levertijd momenteel oplopen tot ongeveer vier weken. T-Mobile kan niets doen om
dit te bespoedigen. Ook voor dit ongemak bieden wij onze excuses aan.

Ik mag hopen dat hij wat eerder komt want ik ben dan anders op vakantie en ik had er toch wel op gehoopt dat ik hem kon meeneme ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag omtrend bluetooth headset en bijvoorbeeld m'n navigatie.

de telefoon is vandaga bezorgd door t-mobile (10 werkdagen ipv de 4 weken levertijd wat ze voorspelden)

maar nu denk ik ineens hoe het zit...
als ik nu in de telefoon zit met tomtom aan..., kan ik dan ook gelijkertijd gebeld worden via mijn bluetoothheadset zonder dat de gps muis zijn signaal kwijtraakt? of dat bluetooth muis wegvalt?

wie weet hier een antwoord op? graag dan een PM sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Wat kost beelbellen/videobellen eigenlijk? Onder welke kosten valt dat? Wordt het gedekt door een T-Mobile PIT (internet) abbo?

Neem aan dat het meer kost dan alleen bellen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje van mij tussendoor, voordat ik waarschijnlijk naar een Service Point ga vanmiddag. Ik kan namelijk sinds dit weekend geen sms meer ontvangen. Dat wil zeggen, ik ontvang af en toe wel wat, maar lang niet alles wat naar mij is gestuurd en dan ook nog uren of dagen later.

Ik heb meerdere malen met mijn provider (Telfort) gebeld, de instellingen nagelopen en zij melden mij dat alles van hun kant OK is. Gisteravond mijn simkaart in een telefoon van een vriend gedaan, waarop prompt alle sms'jes binnen een paar minuten op zijn telefoon binnenkwamen. Het ligt aldus aan m'n telefoon.

Iemand ook al zoiets gehad of een idee hoe dit op te lossen, dat scheelt me weer een tripje en gedoe bij een Service Point :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:48:
Ik heb een vraag omtrend bluetooth headset en bijvoorbeeld m'n navigatie.

de telefoon is vandaga bezorgd door t-mobile (10 werkdagen ipv de 4 weken levertijd wat ze voorspelden)

maar nu denk ik ineens hoe het zit...
als ik nu in de telefoon zit met tomtom aan..., kan ik dan ook gelijkertijd gebeld worden via mijn bluetoothheadset zonder dat de gps muis zijn signaal kwijtraakt? of dat bluetooth muis wegvalt?

wie weet hier een antwoord op? graag dan een PM sturen
Je kunt niet 2 BT verbindingen tegelijk hebben. Het is dus of de tomtom of de headset. En ik stuur je hier niet een PM over, aangezien anderen er zo ook wat aan kunnen hebben.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:25:
Even een vraagje van mij tussendoor, voordat ik waarschijnlijk naar een Service Point ga vanmiddag. Ik kan namelijk sinds dit weekend geen sms meer ontvangen. Dat wil zeggen, ik ontvang af en toe wel wat, maar lang niet alles wat naar mij is gestuurd en dan ook nog uren of dagen later.

Ik heb meerdere malen met mijn provider (Telfort) gebeld, de instellingen nagelopen en zij melden mij dat alles van hun kant OK is. Gisteravond mijn simkaart in een telefoon van een vriend gedaan, waarop prompt alle sms'jes binnen een paar minuten op zijn telefoon binnenkwamen. Het ligt aldus aan m'n telefoon.

Iemand ook al zoiets gehad of een idee hoe dit op te lossen, dat scheelt me weer een tripje en gedoe bij een Service Point :).
Heb hier ook regelmatig last van. Na opnieuw opstarten telefoon komt alles binnen. Overigens lijk ik hier alleen last van te hebben als het toegewezen geheugen de geheugenkaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje pils schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:48:
[...]

Heb hier ook regelmatig last van. Na opnieuw opstarten telefoon komt alles binnen. Overigens lijk ik hier alleen last van te hebben als het toegewezen geheugen de geheugenkaart is.
Het aan/uit zetten van de telefoon helpt helaas niet.. ontvang dan soms wel 1 of 2 berichten, maar niet alles. Hij staat gewoon op het telefoongeheugen, dus dat moet goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje pils schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:48:
[...]

Ook dezelfde provider? Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 13:32:
[...]

Je kunt niet 2 BT verbindingen tegelijk hebben. Het is dus of de tomtom of de headset. En ik stuur je hier niet een PM over, aangezien anderen er zo ook wat aan kunnen hebben.
Oh? Ik gebruik en mijn bluetooth gps en bluetooth parrot carkit anders tegelijkertijd!
Werkt dus wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:28:
[...]

Ook dezelfde provider? Telfort?
Nee hier HI/KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:58
Na de firmware update van 2.0628.0.0.1 naar 3.0704.1.0.1 is de fotokwaliteit veel slechter geworden. De foto’s zijn onscherp en zijn heel erg blokkerig, net alsof er een nog zwaardere compressie op losgelaten is. De instellingen zijn ongewijzigd en goed ingesteld (op de hoogste kwaliteit).
Iemand ook dezelfde problemen? Oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newtequser schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:07:
Na de firmware update van 2.0628.0.0.1 naar 3.0704.1.0.1 is de fotokwaliteit veel slechter geworden. De foto’s zijn onscherp en zijn heel erg blokkerig, net alsof er een nog zwaardere compressie op losgelaten is. De instellingen zijn ongewijzigd en goed ingesteld (op de hoogste kwaliteit).
alles naar fabrieksinstellingen resetten en weer opnieuw handmatig instellen helpt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:25:
[...]

alles naar fabrieksinstellingen resetten en weer opnieuw handmatig instellen helpt niet?
Nee, heb al een ''soft'' en ''hard'' reset geprobeerd. Ook na het nogmaals opnieuw updaten van de firmware, zijn de foto's heel blokkerig.
Sinds de update zijn de foto's heel blokkerig geworden. Jij daar geen last van (met de nieuwste firmware)?
Nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verwijder ik themes die ik via internet erop heb gezet. In't boekje staat via de c-knop links onderin, maar dat wil niet. Hellup!! Avast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:04:
Hoe verwijder ik themes die ik via internet erop heb gezet. In't boekje staat via de c-knop links onderin, maar dat wil niet. Hellup!! Avast bedankt.
Menu > Instrumenten > Toepassing Beheer (Toep. Beh.), daar het thema zoeken en verwijderen maar! :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden, dank je wel! :*)
THE_BASE schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:16:
[...]

Menu > Instrumenten > Toepassing Beheer (Toep. Beh.), daar het thema zoeken en verwijderen maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

iemand een idee wat ik kan doen als nokia pc suite voor geen goud wilt verbinden met mijn telefoon?
voor de rest werkt bluetooth tussen telefoon en laptop (vista install) prima, maar als ik met pc suite een verbinding wil maken met m'n telefoon via bluetooth gebeurt er helemaal niks

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil met betrekking tot de umts modus en gsm modus (behalve dat je accu met laatstgenoemde langer meegaat)? Kun je, wanneer je N73 in gsm modus staat, video oproepen ontvangen?

En dan nog een vraag (misschien niet geheel op de juiste plek hier op dit forum): Is het mogelijk om het ME Edition thema op je gewone N73 te krijgen. Dus zonder hem te flashen naar de music edition software?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:42:
Wat is het verschil met betrekking tot de umts modus en gsm modus (behalve dat je accu met laatstgenoemde langer meegaat)? Kun je, wanneer je N73 in gsm modus staat, video oproepen ontvangen?
op de gsm modus zou je geen videobeelden kunnen ontvangen, puur omdat alleen umts dit ondersteund
En dan nog een vraag (misschien niet geheel op de juiste plek hier op dit forum): Is het mogelijk om het ME Edition thema op je gewone N73 te krijgen. Dus zonder hem te flashen naar de music edition software?
Er is een theme die heel erg veel op die van ME lijkt, volgens mij staat ie in de startpost? Het heet volgens mij greentheme of zoiets...?

Edit: Dus niet.... ik heb ff de vorige topics doorgezocht en dit gevonden Nokia N73 - Deel 3

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:53
Zit er verschil tussen de firmware van de N73ME en de ' normale ' N73? ik hoor namelijk dat mensen ze flashen daarnaar toe alleen is de reden mij niet helemaal duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gister een smsje naar iemand gestuurd en sindsdien blijft het teken rechts bovenin van het sms verzenden in beeld staan. Ik kreeg op een gegeven moment ook 7 berichten in 1x binnen. Het is een teken met een pijltje naar boven met een streepje eronder. Ik heb geen idee hoe ik dit weg kan krijgen.. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:15:
Hallo,

Ik heb gister een smsje naar iemand gestuurd en sindsdien blijft het teken rechts bovenin van het sms verzenden in beeld staan. Ik kreeg op een gegeven moment ook 7 berichten in 1x binnen. Het is een teken met een pijltje naar boven met een streepje eronder. Ik heb geen idee hoe ik dit weg kan krijgen.. Heeft iemand een idee?
dat is het symbool van "bezig met verzenden". Blijkbaar heb je een probleempje met je tellie. Doe eens telefoon uitzetten en dan weer aan. Misschien dat ie dan weer soepeltjes loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

consolefreak schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:13:
Zit er verschil tussen de firmware van de N73ME en de ' normale ' N73? ik hoor namelijk dat mensen ze flashen daarnaar toe alleen is de reden mij niet helemaal duidelijk?
Deze vraag is vaker langs geweest, ff zelf zoeken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik geprobeerd.. Ook de batterij eruit gehaald en er weer in zelfde geld voor simkaart.. Het is inderdaad het symbool van sms verzenden..Ook na een software update is het niet weggegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds woensdag de N73, maar nu wil ik er liedjes op zetten met die Music Manager en dat lukt op de een of andere manier niet. De ene keer doet ie helemaal niets, de andere keer blijft ie op onderweg staan en de andere keer gaat dat balkje van kopiëren tot de helft en dan blijft ie daar hangen. Ik heb al samen met een vriend naar die instellingen gekeken, hij heeft ook een N73 en bij hem lukte het wel gewoon. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:47:
Ik heb sinds woensdag de N73, maar nu wil ik er liedjes op zetten met die Music Manager en dat lukt op de een of andere manier niet. De ene keer doet ie helemaal niets, de andere keer blijft ie op onderweg staan en de andere keer gaat dat balkje van kopiëren tot de helft en dan blijft ie daar hangen. Ik heb al samen met een vriend naar die instellingen gekeken, hij heeft ook een N73 en bij hem lukte het wel gewoon. Iemand een idee?
Via PC-Suite? probeer het eens via deze computer om op die manier de telefoon te benaderen en de nummers rechtstreeks erop gooien. Werkt goed bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Dat werkt inderdaad beter, gewoon de map zoeken via deze computer en daar al je muziek in kopieren, werkt beter dan welke pc suite dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:54:
[...]
De brodit is er trouwens ook specifiek voor deBT Cark van jou: [afbeelding]
905120 Holder f. Cable Connection
For Nokia cable CA-27 (included in handsfree kit CK-7W).

Hoe bevestigen

de Importeur vraagt €42,50
Ik heb voor m'n N73 nu de Brodit met een Nokia BT carkit aangesloten op de radio van m'n auto. Helaas is de radio te traag met z'n mute waardoor een deel van de TomTom aanwijzigingen steeds wegvalt ("800 meter linksaf" in plaats van "na 800 meter linksaf") . Nu moet er alsnog een extra speaker geplaatst worden voor de carkit. Wel jammer, want verder werkt m'n N73 wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:10:
Ja heb ik geprobeerd.. Ook de batterij eruit gehaald en er weer in zelfde geld voor simkaart.. Het is inderdaad het symbool van sms verzenden..Ook na een software update is het niet weggegaan..
dan betekent het dat je smsje op 1 of andere manier niet verzonden kon worden. Dit kan ook voor MMS gelden. Kijk ff wat in outbox staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:27:
[...]

Via PC-Suite? probeer het eens via deze computer om op die manier de telefoon te benaderen en de nummers rechtstreeks erop gooien. Werkt goed bij mij
Ja, ik ken ze er ook zo op gooien met m'n bluetooth stickie maar het leek mij wel handig om het met die Music Manager te doen. Want dan converteert ie de boel ook gelijk. Nou ken ik wel zelf eerst al die liedjes converteren, ik heb hier alleen geen programma voor. Misschien iemand die een gratis en goed programma weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Newtequser schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:07:
Mijn moeder heeft sinds vandaag deze telefoon, en ik heb me ook over de fotokwaliteit verbaasd, ook op 3MP... mijn SE K800i doet dat een stuk beter. Maar deze N73 komt dus vers uit de doos, en heeft firmware 3.0638.0.0.1....

Ik ben bang dat een firmware update weinig uit gaat halen? Zijn er meer mensen met deze ervaring?

[ Voor 26% gewijzigd door Xcalibur op 21-04-2007 22:23 ]

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:22:
[...]

Mijn moeder heeft sinds vandaag deze telefoon, en ik heb me ook over de fotokwaliteit verbaasd, ook op 3MP... mijn SE K800i doet dat een stuk beter. Maar deze N73 komt dus vers uit de doos, en heeft firmware 3.0638.0.0.1....

Ik ben bang dat een firmware update weinig uit gaat halen? Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Binnen zijn foto's vaak wat minder van kwaliteit, maar de buitenfoto's vind ik best goed.
Het is natuurlijk niet te vergelijken met een fatsoenlijke digitale fotocamera.
Die K800i heeft ook gewoon een zwaar goede camera. Voor de rest vind ik de N73 een echter een veel vettere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:22:
[...]

De N73 is Symbian en dus kan je veel meer met deze telefoon doen aangezien er miljard spelletjes en applicaties op internet staan. De K800 en W800 maken betere fotos maar zijn geen symbian...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een aantal dagen de N73 in bezit.
Mooi toestel en gelukkig werkt mijn carkit van nokia er ook nog mee. Inclusief actieve houder.
Ben namelijk veel onderweg dus een lader en een houder in 1 was de uitkomst.
Voorheen een N70 die ook perfect met de CR-27 houder werkt op een CK-7W carkit.
Verder een prima toestel

Mail,internet alles oké

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biobak schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:40:
[...]

Ik heb voor m'n N73 nu de Brodit met een Nokia BT carkit aangesloten op de radio van m'n auto. Helaas is de radio te traag met z'n mute waardoor een deel van de TomTom aanwijzigingen steeds wegvalt ("800 meter linksaf" in plaats van "na 800 meter linksaf") . Nu moet er alsnog een extra speaker geplaatst worden voor de carkit. Wel jammer, want verder werkt m'n N73 wel goed.
Wat voor radio heb je dan?

het hoeft niet de radio te zijn, natuurlijk kun je ook de Carkit de schuld geven. Ik heb een Sony MP70 radio en mijn parrot CK3100 is dermate snel dat ik zelfs mijn toetsen-geluid op de nokia moest uitzetten, omdat ik anders alles hoorde op mijn carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:41:
[...]

Binnen zijn foto's vaak wat minder van kwaliteit, maar de buitenfoto's vind ik best goed.
Dat foto's in het donker wat korreliger zijn als overdag in de zon snap ik, maar het lijkt er echt op dat de compressie de boel verpest, zoals Newtequser al zei... hoe groot hoort een 3,2MP foto te zijn normaal, rond de 1mb toch? Op dit toestel zijn ze tussen de 500 en 600kb, dat zou het probleem wel verklaren zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Heren.

Ik heb nu een paar weken de Nokia N73 maar zit toch met een probleem.
Af en toe wil ik een ringtone binnen halen, dus alleen de WAP instellingen gebruiken.
Ik heb van alles geprobeerd om te wappen maar het scherm blijft wit als ik verbinding wilt maken, Hij doet gewoon niets. ;(
Zelf heb ik van mijn provider (Orange) de instellingen gekregen via de SMS en opgeslagen op mijn toestel. Maar het scherm blijft wit als ik verbinding wilt maken. Volgens mijn is er toch iets geblokkeerd op de nokia N73. Wie kan mijn helpen met dit probleem.

Groetjes Ger.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:22:
Hallo Heren.

Ik heb nu een paar weken de Nokia N73 maar zit toch met een probleem.
Af en toe wil ik een ringtone binnen halen, dus alleen de WAP instellingen gebruiken.
Ik heb van alles geprobeerd om te wappen maar het scherm blijft wit als ik verbinding wilt maken, Hij doet gewoon niets. ;(
Zelf heb ik van mijn provider de instellingen gekregen via de SMS en opgeslagen op mijn toestel.
Maar het scherm blijft wit. Volgens mijn is er toch iets geblokkeerd op de nokia N73.
Wie kan mijn helpen met dit probleem.

Groetjes Ger.
Het zou handig zijn als je in je vraag laat weten welke provider je hebt. dan kunnen mensen met dezelfde provider reageren en je misschien verder helpen.
Zelf zit ik bij KPN en heb ik via instellingen wizard alles er op gezet en heb ik via mijn mobiel ze gebeld waarmee het een en ander werd geactiveerd.
Ik denk dat je je provider moet bellen en vragen wat er aan de hand is. En trouwens er zitten niet alleen heren hiero... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik weer. Ik heb het onderstaande gedaan, maar de thema's die geinstalleerd zijn op de geheugenkaart, staan daar niet bij. Ik heb (naar mijn idee) de hele gsm doorgezocht, maar kan niet vinden hoe ik die moet verwijderen. Heb 't via PC Suite en bluetooth geprobeerd, maar ook dan kan ik het niet vinden. Zou hier iemand een antwoord op weten?
Alvast bedankt!!
THE_BASE schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newtequser
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 02:41:
[...]

Die K800i heeft ook gewoon een zwaar goede camera. Voor de rest vind ik de N73 een echter een veel vettere telefoon.
Klopt, het is niet te vergelijken met een normaal digitale camera. De fotokwaliteit was ook heel acceptabel. Maar bij mijn toestel is de compressie op de foto's veel zwaarder sinds de update. Gevolg is dat de foto's binnen (of wanneer je van de flits gebruik moet maken) heel erg blokkerig zijn. Je hoeft niet eens in te zoomen om te zien dat het heel blokkerig is.
Ik vraag me dan ook af of het bij meerdere mensen het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn debitel N73me thuis gekregen, blijkt er geen sd kaartje bij te zitten o_O Hopelijk heb ik verkeerd gekeken en zit het nog ergens weg gemoffeld in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:11:
Gister mijn debitel N73me thuis gekregen, blijkt er geen sd kaartje bij te zitten o_O Hopelijk heb ik verkeerd gekeken en zit het nog ergens weg gemoffeld in de doos.
Weet je zeker dat het echt de ME is? Want als je gewoon de Black Version heb besteld krijg je de ME maar dan zonder sd kaartje. Dan staat er op de sticker w/o miniSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 16:24:
[...]

Weet je zeker dat het echt de ME is? Want als je gewoon de Black Version heb besteld krijg je de ME maar dan zonder sd kaartje. Dan staat er op de sticker w/o miniSD.
Ga ik even nakijken als ik thuis ben. Gelukkig zijn de kaartjes niet zo duur :+

wat zou de beste koop zijn kwa 2GB kaartjes? Heb goede ervaringen gezien hier met de sandisk/kingston en apacer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Newtequser schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:12:
Gevolg is dat de foto's binnen (of wanneer je van de flits gebruik moet maken) heel erg blokkerig zijn. Je hoeft niet eens in te zoomen om te zien dat het heel blokkerig is.
Ik vraag me dan ook af of het bij meerdere mensen het geval is.
ja dus :)
vandaag foto's gemaakt bij daglicht, die zijn wel aanmerkelijk beter inderdaad, maar die compressie ziet er echt niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06
sinds vandaag heb ik ook de N73 :D _O_ Tof ding :Y

Maar ik draai Vista (Business) en ik vroeg me af of het mogelijk is om te syncen met Windows Mail en Windows Calender? Want ik heb (nog) geen Outlook...

Ik heb gezocht, maar kon er niks over vinden :?

edit:

nog een vraag over de firmware: ik wil hem updaten (heb nu 3.0638.0.0.39), maar als ik die NSU draai dan zegt tie dat ik al de laatste firmware heb? Maar volgens de OP is er wel een nieuwere firmware :?

[ Voor 29% gewijzigd door kepler op 22-04-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O+
kepler schreef op zondag 22 april 2007 @ 19:57:
sinds vandaag heb ik ook de N73 :D _O_ Tof ding :Y

Maar ik draai Vista (Business) en ik vroeg me af of het mogelijk is om te syncen met Windows Mail en Windows Calender? Want ik heb (nog) geen Outlook...

Ik heb gezocht, maar kon er niks over vinden :?

edit:

nog een vraag over de firmware: ik wil hem updaten (heb nu 3.0638.0.0.39), maar als ik die NSU draai dan zegt tie dat ik al de laatste firmware heb? Maar volgens de OP is er wel een nieuwere firmware :?
Dan is je telefoon dus branded, en zul je eerst hem een keer naar een nokia care point moeten brengen voor een gratis update. Daarna kun je het zelf met NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:43:
O+
[...]

Dan is je telefoon dus branded, en zul je eerst hem een keer naar een nokia care point moeten brengen voor een gratis update. Daarna kun je het zelf met NSU.
aha, er stond geen 0.02 achter, dus ik dacht dat tie dan niet branded was.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.