Hmm...
Mijn N73 ME doet een beetje vaagjes...
Ik heb nu muziek op m'n telefoon staan, maar hij wilt het niet afspelen (via de normale player).
Als ik de muziek selecteer via de Gallery (All files of Tracks maakt niks uit) dan speelt hij de muziek wel af (ook de playlists) maar zodra ik zeg maar in die normale player de Library wil refreshen doet hij niks, hij laat niks zien (normaal krijg je dan 'added songs: xx').
Wat hij wel soms doet is maar tot 26 nummers herkennen en dan zit ie vast...dus als je dan cancel drukt dan heb je er nog niks aan...dit gaat heel lang door (had het een nacht laten staan)
Firmware update wilt niet lukken, als ik het via NSU probeer geeft ie aan dat ik de nieuwste firmware erop heb, en of ik dan maar een reinstall wil doen (V3.0638.0.0.30) terwijl er in de lijst van de TS al een veel nieuwere staat. Vaagjes...
Maar ook als ik weer de firmware opnieuw heb geladen gaat ie niet verder als 26 liedjes.
Hij had ze net wel in de Library zitten, maar hij speelt niks af. Die standaart Play/Pause, Next/Previous en Stop knopjes die je op je scherm ziet staan dan ook NIET op het scherm...
Maar als je dan weer via de Gallery gaat, speelt ie netjes af...
Iemand een ideetje of suggestie?? Alvast bedankt
EDIT:
Harde reset ook al geprobeerd...
Ik kom ook niet meer in Masstorage mode, hij geeft aan dat het geheugenkaartje wordt gebruikt door een ander programma, maar het enige wat draait is de standaart 'Standby' en 'Music Player'.
EDIT 2:
Volgens mij heb ik de boosdoener gevonden, het is de Music Player...Alleen kan ik er echt niks aan doen (naar mijn kennis dan) om het probleem te verhelpen.
Net weer een harde reset gegeven, maar zelfs dan hangt hij gewoon meteen...
Zodra ik het programmaatje opstart zit ie vast. Het enige wat het dan nog doet is het 'Ophang' knopje, dan gaat ie weer terug naar de telefoon. Ik kan niet eens meer in het menuutje van die Music Player scrollen (van Artist naar Albums bijvoorbeeld)
[
Voor 22% gewijzigd door
Dr Pro op 13-04-2007 00:23
]