Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.016 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb nu een 1gb kaartje van sandisk, werkt perfect en zeer snel, merk geen verschil tussen telefoongeheugen en geheugenkaart. Ik vraag me alleen af wat moet je met meer dan 2 gb :P zoveel muziek luister je toch niet? Of je moet er films op willen kijken..

Maar kunnen jullie wel de adobe reader gebruiken? Bij mij doet hij niks...

En een beter geluid dan uit de Walkmanphones is er echt niet.. Dat MegaBass werkt echt perfect..

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:11:
Kan iemand bevestigen dat het geen nut heeft om een duurder 'ultra' geheugenkaartje te kopen voor de N73 qua snelheidswinst? Ik las enkele posts geleden zoiets, en ben zelf van plan een dezer dagen om een 2 gb kaartje te kopen
Je zult verschil zien tussen een niet en een wel ultra gehuegenkaartje. Tenminste, dat is zo bij de een nikon D70. Het enige verschil is verder dat de data sneller verwerkt word. Of we dit ook op een telefoon nodig hebben moet ieder voor zich weten. Een nikon d70 maakt bijv. wel grotere afbeeldingen als een telefoon. Maar voor die paar centen zou ik het niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:36:
[...]

Ik heb hiervoor ook een w800i gehad.
Gebruk nu de n73 icm de ad-41 en m'n oude sony in ear plugs.
Maar ik ben ook opzoek naar hetzelfde stukje software als mijn lotgenoten :*)
Die W800i was het wat betreft bas dan ook helemaal, soms mis ik hem daarom nog wel is :P :'(
Je kan in de muziekspeler van n73 ook bassversterking aanzetten in equalizer, al geprobeerd? En dat vond je minder dan die van W800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Ja dat is zeker minder, ik heb in-ears op de N73, en megabass nagemaakt (in de equalizer vlnr: max - 3e van onder - 3e van onder - 3e van onder - 4e van onder) dan komt het redelijk in de buurt, maar nog lang niet het megabass effect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Kwam dit net tegen:
To celebrate the fact that it is 35 years since the first Godfather film was released Nokia has announced a special Godfather Special Edition of the N73 handset.

The N73 Godfather is exactly the same as the standard N73 except it includes a 256MB memory card with a full length version of the Godfather film and a nice presentation box.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6e750d1ecb495a32dc4aecb884efdb95/thumb.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 12-04-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niet wat dit is maar mijn opera gaat helemaal over de zeik van deze plaatje of filmpje of wat het ook is.

Edit: zie het al, opera blijft proberen dat plaatje te laden maar er is een doorlinkverbod. In IE7 laat ie gewoon een doorlinkverbod zien... Plaatje kan je dus weer weghalen aangezien hij verder geen nut heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Freshnezz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:07:
Weet iemand trouwens hoe je plaatjes/videos afschermt in de Gallerij?? bestwel irritant dat je alles gewoon te zien krijgt....
Je geheugenkaartje in een Cardreader doen, en dan naar de map Images gaan en de bestanden die je niet wilt laten zien op Hidden (verbergen) zetten.

Handmatig via de N73 zelf kan dit niet..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Heb hem bij de BC gezien. Ik ga hem donderdag maar halen denk ik. De zwarte n73 wordt erbij geleverd.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 16:22
Hmm...

Mijn N73 ME doet een beetje vaagjes...
Ik heb nu muziek op m'n telefoon staan, maar hij wilt het niet afspelen (via de normale player).
Als ik de muziek selecteer via de Gallery (All files of Tracks maakt niks uit) dan speelt hij de muziek wel af (ook de playlists) maar zodra ik zeg maar in die normale player de Library wil refreshen doet hij niks, hij laat niks zien (normaal krijg je dan 'added songs: xx').
Wat hij wel soms doet is maar tot 26 nummers herkennen en dan zit ie vast...dus als je dan cancel drukt dan heb je er nog niks aan...dit gaat heel lang door (had het een nacht laten staan)

Firmware update wilt niet lukken, als ik het via NSU probeer geeft ie aan dat ik de nieuwste firmware erop heb, en of ik dan maar een reinstall wil doen (V3.0638.0.0.30) terwijl er in de lijst van de TS al een veel nieuwere staat. Vaagjes...
Maar ook als ik weer de firmware opnieuw heb geladen gaat ie niet verder als 26 liedjes.
Hij had ze net wel in de Library zitten, maar hij speelt niks af. Die standaart Play/Pause, Next/Previous en Stop knopjes die je op je scherm ziet staan dan ook NIET op het scherm...
Maar als je dan weer via de Gallery gaat, speelt ie netjes af...

Iemand een ideetje of suggestie?? Alvast bedankt _/-\o_

EDIT:

Harde reset ook al geprobeerd...
Ik kom ook niet meer in Masstorage mode, hij geeft aan dat het geheugenkaartje wordt gebruikt door een ander programma, maar het enige wat draait is de standaart 'Standby' en 'Music Player'.

EDIT 2:

Volgens mij heb ik de boosdoener gevonden, het is de Music Player...Alleen kan ik er echt niks aan doen (naar mijn kennis dan) om het probleem te verhelpen.
Net weer een harde reset gegeven, maar zelfs dan hangt hij gewoon meteen...
Zodra ik het programmaatje opstart zit ie vast. Het enige wat het dan nog doet is het 'Ophang' knopje, dan gaat ie weer terug naar de telefoon. Ik kan niet eens meer in het menuutje van die Music Player scrollen (van Artist naar Albums bijvoorbeeld)

[ Voor 22% gewijzigd door Dr Pro op 13-04-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Rivanov schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:51:
[...]
Je geheugenkaartje in een Cardreader doen, en dan naar de map Images gaan en de bestanden die je niet wilt laten zien op Hidden (verbergen) zetten.

Handmatig via de N73 zelf kan dit niet..
Werkt dat alleen via een Cardreader soms? Ik heb het geprobeerd door mijn telefoon op de pc te koppelen in mass storage mode. Toen de map die ik niet wou zien op Hidden gezet. Helaas bleef ik de afbeeldingen nog steeds zien in de Gallerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens mij werkt het alleen via cardreader.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Ik heb sinds een paar dagen de N73 en hij bevalt me prima, aan één dingetje erger ik me persoonlijk een beetje: het feit dat de snooze-interval bij de wekker maar 5 minuten is. Ik ben iemand die 's ochtends veelvuldig gebruik maakt van de snooze-knop, om nog maar even 10 minuten door te slapen ;) Om dan na 5 minuten weer hardhandig gewekt te worden vind ik iets te vroeg. Ik kan nergens iets vinden om dit in te stellen... is die mogelijkheid er überhaupt, of is er misschien een tooltje die dat wel kan?

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mij herinneren dat er verschillende headsets in de beginpost stonden. Ik kan deze nu niet meer vinden.
Omdat mijn bijgeleverde headset inmiddels kapot is en ik opzoek ben naar een nieuwe, vroeg ik mij af of de HS-20 de juiste is als ik een headset wil waarmee ik de muziek kan bedienen. Kan de HS-20 zeker weten in de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand vroeg in dit of vorige topic of het mogelijk was 1 album te selecteren in musicplayer.

Ja dat kan ontdekte ik maar het is niet zo eenvoudig als het zou moeten zijn.

Je gaat dus naar muziekbibliotheek en daar selecteer je via de albumnaam een willekeurige nr. Je zal zien dat hij dan alle nrs binnen dat album zal afspelen en de overige albums of nrs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergister een firmware update gedaan. Als ik de telefoon nu aan doe dan moet ik telkens opnieuw de tijd en datum instellen. Iemand dezelfde ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

hoe kan ik sneller foto's maken?
het foto maken duurt zo lang dat ik de telefoon soms al naar beneden beweeg terwijl ie nog niet helemaal klaar is met de foto maken

met als gevolg dat ik de foto neem per ongeluk van de beweging van mn arm naar beneden
ipv een foto van het object
(komt iemand dit bekend voor? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
assass schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:27:
hoe kan ik sneller foto's maken?
het foto maken duurt zo lang dat ik de telefoon soms al naar beneden beweeg terwijl ie nog niet helemaal klaar is met de foto maken

met als gevolg dat ik de foto neem per ongeluk van de beweging van mn arm naar beneden
ipv een foto van het object
(komt iemand dit bekend voor? :D)
Dat zijn de consequenties van een camera met een hoge resolutie. Hij moet dan een groter bestand opslaan. Zet de beeldkwaliteit maar 's paar standen minder (MMS kwaliteit) dan duurt het niet zolang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik de nokia net had (2 weken terug) heb ik via instrumenten -> instelwizard mijn emailadres van hotmail ingesteld. maar ik kon nooit de mail ophalen alleen verzenden.
nu heb ik een aantal dagen terug de softawe geupdate en als ik nu in die lijst kijk zie ik helemaal geen hotmail ertussen staan meer 8)7 dus ik gmail ingesteld maar ook daar kan ik geen mail ophalen..

iemand hulp ?? :(

het liefst voor de hotmailinstellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
kristina88, zou je dan alsjeblieft willen zeggen wat je in hebt gevuld zodat ik in ieder geval kan verzenden? anders moet ik steeds weer via internet gaan enzo.. dankjewel!

en hoe zit het met adobe reader? kan iedereen die zo gebruiken? bij mij doet hij het niet, de applicatie opent niet eens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij instrumenten-> instelwizard stond gewoon hotmail bij.. daar gebruikersnaam etc ingevuld. ik kan alleen geen mail ophalen!

heel vervelend ik heb van een paar pagina's terug de instelling voor gmail overgenomen maar dat werkt ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariejan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 14:45
Ik heb sinds kort ook 'n N73. Allemaal leuk en aardig, maar ik vraag me het volgende af:

Als de telefoon op actieve stand-by staat staan er een aantal snelkoppelingen op het scherm en daaronder de agendapunten voor vandaag (of morgen als je vandaag niks te doen hebt).

De vraag is of het mogelijk is hier 'n week overzicht (dus vandaag + 7 dagen) te laten zien?

Ik heb al op de gebruikelijke plaatsen (handleiding, google, GoT etc) gekeken, maar ben er eigenlijk nog niets over tegengekomen.

Alvast bedankt!

Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
Nee kan niet, alleen voor vandaag, en als er dan niks is staat het eerstvolgende item erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de telefoon op actieve standby staat en ik naar het wereldbolletje (WEB) ga loopt het altijd vast. maar als ik via menu-> WEB ga heb ik nergens last van..

weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:36
Ligt het niet aan je geheugenkaartje? Dat deze corrupt is, verkeerde bestanden bevat of iets anders? Je Music Player zoekt namelijk waarschijnlijk meteen hierop, dus die crasht dan ook meteen... Dus haal je kaartje er eens uit, en probeer dan nog eens alles. Kijken of dat helpt?

En over Adobe Acrobat Reader, heb je al eens een PDFje geprobeerd te openen? Dan start ie gewoon netjes bij mij op en kan ik het PDFje dus zonder problemen zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door FabianNL op 13-04-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
FabianNL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:15:
[...]
[snip]
Ligt het niet aan je geheugenkaartje? Dat deze corrupt is, verkeerde bestanden bevat of iets anders? Je Music Player zoekt namelijk waarschijnlijk meteen hierop, dus die crasht dan ook meteen... Dus haal je kaartje er eens uit, en probeer dan nog eens alles. Kijken of dat helpt?
[/snip]
Waarschijnlijk een niet leesbaar bestand op je geheugenkaartje. Ik heb al twee keer gehad dat als ik mijn library wilde updaten nadat ik er nieuwe nummers op had gezet de telefoon vast liep. De eerste keer heb ik het opgelost door de data te backuppen en het kaartje te formatteren, en daarna een backup terug te zetten, de tweede keer door de bestanden die ik er op had gezet net voor het vastlopen weer te verwijderen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet de ME heb maar de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 16:22
Het geheugenkaartje is ondertussen al 5 keer geformat geweest...en de bestanden/mappen een voor een terug op het kaartje gegooid...

Maar ik ben vandaag naar een service point geweest, en die gozer heeft gewoon de 'normale' N73 firmware over mijn ME editie gegooid...dus nu heb ik gewoon een zwarte N73...Maandag maar weer terug gaan voor de ME firmware. (ook die firmware doet het niet trouwens, bedoel, zelfde probleem)

Ik zal het wel nog een keer proberen zodra ik mijn telefoon weer terug heb met m'n normale ME firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Snake 3 voor mij?
Zoja, zou je hem dan willen doormailen naar scalune@casema.nl
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Dr Pro schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:54:
Het geheugenkaartje is ondertussen al 5 keer geformat geweest...en de bestanden/mappen een voor een terug op het kaartje gegooid...

Maar ik ben vandaag naar een service point geweest, en die gozer heeft gewoon de 'normale' N73 firmware over mijn ME editie gegooid...dus nu heb ik gewoon een zwarte N73...Maandag maar weer terug gaan voor de ME firmware. (ook die firmware doet het niet trouwens, bedoel, zelfde probleem)

Ik zal het wel nog een keer proberen zodra ik mijn telefoon weer terug heb met m'n normale ME firmware.
Probeer je geheugen kaartje ook eens in een andere N73 ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost het om je N73 te laten fixen?
Mijn ding heeft in de verdrukking gezeten in de broekzak, scherm kapot.
Kon gelukkig wel nog een backup, etc maken.

Vodafone kan me niet vertellen wat het kost omdat te laten fixen omdat ze het naar een onafhankelijke 3e partij sturen. (Zo kan ik ook mijn klanten leeg kloppen).
Kortom, wie kan mij een indicatie geven van wat dat kost? En of dat uberhaupt zin heeft of dat ik beter een nieuw toestel kan kopen (wat is dan een goed alternatief van de N73? (E-mail, Calendar, Internet, Bellen, SMS, Camera 3MP, liefst zonder zo'n pikkie om te navigeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:57:
Wat kost het om je N73 te laten fixen?
Mijn ding heeft in de verdrukking gezeten in de broekzak, scherm kapot.
Kon gelukkig wel nog een backup, etc maken.

Vodafone kan me niet vertellen wat het kost omdat te laten fixen omdat ze het naar een onafhankelijke 3e partij sturen. (Zo kan ik ook mijn klanten leeg kloppen).
Kortom, wie kan mij een indicatie geven van wat dat kost? En of dat uberhaupt zin heeft of dat ik beter een nieuw toestel kan kopen (wat is dan een goed alternatief van de N73? (E-mail, Calendar, Internet, Bellen, SMS, Camera 3MP, liefst zonder zo'n pikkie om te navigeren).
ff op ebay.de kijken kosten ongeveer 70 euro maar moet je hem wel zelf vervangen maar dat is simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
FabianNL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:15:
[...]
En over Adobe Acrobat Reader, heb je al eens een PDFje geprobeerd te openen? Dan start ie gewoon netjes bij mij op en kan ik het PDFje dus zonder problemen zien :)
nee, dan reageert hij ook niet, hij wekt eerst de indruk van "ik ga een applicatie openen" en daarna ben ik weer waar ik gebleven was...

Heeft misschien iemand de Adobe Reader voor de N73? Dan kan ik hem opnieuw installeren.. Bedankt!

Mijn emailadres is: t.kroon@live.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Ik heb sinds 2 dagen de N73 ME. Ben er erg blij mee mooie telefoon!

Ik heb alleen een 'probleem' met de laptop, wanneer er verbinding is gemaakt met de telefoon krijg ik continue achter elkaar 2 meldingen dat er nieuwe hardware gevonden is.

1 melding met de tekst 'Nokia Windows Portable Device Drier' en de andere melding is 'Nokia N73 me'. Wie heeft dit probleem ook of, nog belangrijker, wie weet hoe ik dit oplos? Heb ik misschien iets niet goed geinstalleerd? Zelf wanneer ik bluetooth op de laptop en op de telefoon uitzet blijven deze meldingen continue verschijnen!

Het betreft een nieuwe Toshiba laptop, alles legaal geinstalleerd, Windows XP en PC Suite 6.83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
E®nst schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:31:
Ik heb sinds 2 dagen de N73 ME. Ben er erg blij mee mooie telefoon!

Ik heb alleen een 'probleem' met de laptop, wanneer er verbinding is gemaakt met de telefoon krijg ik continue achter elkaar 2 meldingen dat er nieuwe hardware gevonden is.

1 melding met de tekst 'Nokia Windows Portable Device Drier' en de andere melding is 'Nokia N73 me'. Wie heeft dit probleem ook of, nog belangrijker, wie weet hoe ik dit oplos? Heb ik misschien iets niet goed geinstalleerd? Zelf wanneer ik bluetooth op de laptop en op de telefoon uitzet blijven deze meldingen continue verschijnen!

Het betreft een nieuwe Toshiba laptop, alles legaal geinstalleerd, Windows XP en PC Suite 6.83.
Probleem lijkt met onderstaande reg opgelost te zijn!

http://discussions.europe...4301/1/DisableWPD.reg.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 12:24:
[...]

ff op ebay.de kijken kosten ongeveer 70 euro maar moet je hem wel zelf vervangen maar dat is simpel ;)
Oh? Nou maar eens ff zoeken dan.
Het is overigens niet het schermpje dat op het frontje zit, maar echt 't onderliggende ding.
Hoe krijg je dat kreng open dan? Kan zo 1,2,3 niks vinden op Google en zie ook geen schroefjes ofzo in mijn N73 zitten.

-edit-
Al gevonden: http://thenokiablog.com/2...okia-n73-faceplate-cover/

Waar vind je een T6 schroeven draaier :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Niet online
www.telecomtelecom.nl staan veel accesoires, ook om onderdelen te vervangen, maar ook schroevendraaiers e.d. kijk maar of daar de T6 bij staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Ik heb net iets stoms gedaan: ik had een aantal foto's gemarkeerd om deze in een album te plaatsen, toen ik een foto tegenkwam die ik wilde verwijderen. Ik drukte echter te snel op bevestigen, waardoor alle gemarkeerde foto's verwijderd zijn 8)7
Is er een manier om deze foto's weer terug te halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:30:
Ja dat is inderdaad errug irritant.Weet je wat bij mij de geniale oplossing was????Gewoon je toestel aan de onderkant vasthouden en het is weg....Het klinkt een beetje raar maar bij mij helpt het.Als je de echo hebt moet je het maar eens proberen.Mzzl Ferry
Maak eens een foto van die houding. ik begrijp je ff niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:54:
Ik heb net iets stoms gedaan: ik had een aantal foto's gemarkeerd om deze in een album te plaatsen, toen ik een foto tegenkwam die ik wilde verwijderen. Ik drukte echter te snel op bevestigen, waardoor alle gemarkeerde foto's verwijderd zijn 8)7
Is er een manier om deze foto's weer terug te halen??
Hangt er vanaf, stonden die foto's op de memory card of op de telefoon zelf?
Voor memory cards kun je genoeg tools vinden om de foto's te restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan DaannO, waarom staat het proggie M3 nog altijd niet in startpost, deze schijnt veel beter te zijn dan SUPER en al die andere programmas, en ook nog eens gratis?

Het Nokia N73 Topic Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om watervaste stift van je mobiel af te krijgen?(het zit op een klein hoekje onder de toetsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 22:44:
[...]

Oh? Nou maar eens ff zoeken dan.
Het is overigens niet het schermpje dat op het frontje zit, maar echt 't onderliggende ding.
Hoe krijg je dat kreng open dan? Kan zo 1,2,3 niks vinden op Google en zie ook geen schroefjes ofzo in mijn N73 zitten.

-edit-
Al gevonden: http://thenokiablog.com/2...okia-n73-faceplate-cover/

Waar vind je een T6 schroeven draaier :?
die kun je gewoon kopen in de winkel :D

je bedoeld zeker de lcd scherm en ja die kosten rond de 70 euro :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht iemand toevallig ook nog op deze vraag een antwoord weten, graag: N73 contacts in Nokia 6230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 11:37:
Vraagje aan DaannO, waarom staat het proggie M3 nog altijd niet in startpost, deze schijnt veel beter te zijn dan SUPER en al die andere programmas, en ook nog eens gratis?

Het Nokia N73 Topic Deel 5
Hij staat er inmiddels in. Echter mist er nog wel een plaatje en wat info, dus als je dat zou kunnen geven dan kan ik er een mooi geheel van maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de joystick van de n73 is nooit goed
gewoon een stom ding
had ik maar tot de n95 gewacht die heeft teminste een goede :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nokia n73ME is ook verkeerd geflashed door de service point dus nou ben ik hem 3 weken kwijt terwijl ik dat ding 1 dag heb gehad :( fijn nokia@@##$%%^&&

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Nou, heel lekker. Is het joysticky er af gegaan :( Ik kan hem er wel weer indrukken maar hij floept er nu regelmatig uit :(

Kan je hiervoor garantie claimen? En/of heeft iemand een oplossing om dit te fixen? Ik hoorde iemand over bizonkit? ;(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Laatst online: 15:05

sanook

_/-\o_

Weer wat raars met de N73, als ik een bluetooth headset wil gebruiken kan ik gewoon pairen en bij binnenkomende gesprekken wordt er ook gewoon gesignaleerd op de headset en ik kan aannemen via de headset maar ik hoor de andere kant niet en de andere kant hoort mij niet. Getest met 2 verschillende BT sets, die op andere toestellen wel goed werken, dus het lijkt iets op de N73 te zijn. De eerste keer werkte het wel, daarna dus niet meer.

Iemand die dit ook meegemaakt heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 09-09 19:02
Iemand die weet of er een soort van defragmenatie tool beschikbaar is voor de N73?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:30:
Nou, heel lekker. Is het joysticky er af gegaan :( Ik kan hem er wel weer indrukken maar hij floept er nu regelmatig uit :(

Kan je hiervoor garantie claimen? En/of heeft iemand een oplossing om dit te fixen? Ik hoorde iemand over bizonkit? ;(
gewoon naar de shop terug gaan volgens mij hebben ze nu een betere joystick en is garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
sanook schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:01:
Weer wat raars met de N73, als ik een bluetooth headset wil gebruiken kan ik gewoon pairen en bij binnenkomende gesprekken wordt er ook gewoon gesignaleerd op de headset en ik kan aannemen via de headset maar ik hoor de andere kant niet en de andere kant hoort mij niet. Getest met 2 verschillende BT sets, die op andere toestellen wel goed werken, dus het lijkt iets op de N73 te zijn. De eerste keer werkte het wel, daarna dus niet meer.

Ik neem aan dat je geen a2dp headset gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
Ik mag over twee dagen weer een nieuwe telefoon, alleen ik twijfel nog een beetje tussen de E65 en de N73. De E65 heeft WiFi maar de N73 heeft een betere camera. Zijn er voor de rest nog grote verschillen? Oftwele waarom is de N73 beter dan de E65. Of is er vrijwel geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag nogmaals met Vodafone gebeld, die gasten weten echt niet wat service/klantvriendelijkheid is. Jammer dat ik nog 1½ jaar aan ze vast zit.

(Heb dat ding thuis al uit elkaar gehaald)

Ik bellen, leg 't verhaal uit van 't kapotte LCD scherm en vraag wat het kost.
- Dat kan ik niet zeggen, want wellicht dat er nog meer stuk is.
Maar ik kan nog gewoon bellen en backuppen er mee, dus lijkt mij dat het gewoon dat LCD scherm is, d'r zit ook een mooie golf over het scherm, etc.
- Ja dat scherm zelf kost 86 euro
Dus als ik jullie opdracht geef om alleen dat scherm te vervangen dan ben ik 86 euro kwijt.
- Dat kan ik niet zeggen
Waarom niet dan?
- Omdat er wellicht nog meer stuk is.
Dat vraag ik toch niet? Ja, maar dat zeg ik toch, dat is niet het geval.
- Ja, maar die 86 euro is niet alles wat u moet betalen
Hoeveel kost het dan wel?
- Dat vertel ik u toch net 2x? Dat kan ik niet zeggen.
Prima, weet ik voldoende.

Dus maar ff zelf een schroevendraaier regelen en zo'n scherm bestellen.
Dat gezeur bij Vodafone. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ze zeuren niet. Je zal naast de kosten voor het scherm ook administratiekosten en uurloon moeten betalen. Aangezien uurloon afhankelijk is van hoeveel tijd het kost (gokje, max 1 uur) kunnen ze dat niet direct zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:28
Vintendo schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:35:
Ik mag over twee dagen weer een nieuwe telefoon, alleen ik twijfel nog een beetje tussen de E65 en de N73. De E65 heeft WiFi maar de N73 heeft een betere camera. Zijn er voor de rest nog grote verschillen? Oftwele waarom is de N73 beter dan de E65. Of is er vrijwel geen verschil?
Betere camera is maar een relatief begrip. Ik heb een N73 en die maakt foto's met een paarse zweem erover. Schijnt een bekend probleem met de N73 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
biobak schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:42:
[...]

Betere camera is maar een relatief begrip. Ik heb een N73 en die maakt foto's met een paarse zweem erover. Schijnt een bekend probleem met de N73 te zijn.
Puur een kwestie van instellingen en firmware. Aleen in het bijna-donker maakt de mijne nog blauwige-waas-foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

davhor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:45:
[...]
Ik heb momenteel Goosync geïnstalleerd op mijn mobiel. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om de synchronsatie automatisch ieder uur te laten uitvoeren en waar ik dat moet instellen.

Goosync werkt met de normale sync toepassing van de N73 (via het Internet).
Dus eigenlijk is mijn vraag: is het mogelijk automatisch en via Internet (dus niet via de software) mijn N73 te laten synchroniseren met een normaal sync profiel.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:41:
Ze zeuren niet. Je zal naast de kosten voor het scherm ook administratiekosten en uurloon moeten betalen. Aangezien uurloon afhankelijk is van hoeveel tijd het kost (gokje, max 1 uur) kunnen ze dat niet direct zeggen.
Als ze inschatten dat het een uurtje kost dan kunnen ze me dat ook wel vertellen.
Maar goed, ben nu voor 65 euro klaar op internet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

johnnyv.nl schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:34:
[...]

Ik neem aan dat je geen a2dp headset gebruikt?
Nope, is een 'gewone' jabra bt500 en een 'gewone' bluetrek s21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:36:
Vandaag nogmaals met Vodafone gebeld, die gasten weten echt niet wat service/klantvriendelijkheid is. Jammer dat ik nog 1½ jaar aan ze vast zit.

(Heb dat ding thuis al uit elkaar gehaald)

Ik bellen, leg 't verhaal uit van 't kapotte LCD scherm en vraag wat het kost.
- Dat kan ik niet zeggen, want wellicht dat er nog meer stuk is.
Maar ik kan nog gewoon bellen en backuppen er mee, dus lijkt mij dat het gewoon dat LCD scherm is, d'r zit ook een mooie golf over het scherm, etc.
- Ja dat scherm zelf kost 86 euro
Dus als ik jullie opdracht geef om alleen dat scherm te vervangen dan ben ik 86 euro kwijt.
- Dat kan ik niet zeggen
Waarom niet dan?
- Omdat er wellicht nog meer stuk is.
Dat vraag ik toch niet? Ja, maar dat zeg ik toch, dat is niet het geval.
- Ja, maar die 86 euro is niet alles wat u moet betalen
Hoeveel kost het dan wel?
- Dat vertel ik u toch net 2x? Dat kan ik niet zeggen.
Prima, weet ik voldoende.

Dus maar ff zelf een schroevendraaier regelen en zo'n scherm bestellen.
Dat gezeur bij Vodafone. 8)7
Ga gewoon naar een Nokia servicecenter, word je meteen geholpen voor ca € 60,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:14:
[...]

gewoon naar de shop terug gaan volgens mij hebben ze nu een betere joystick en is garantie ;)
Dan zal ik binnenkort er maar langs gaan. Trouwens als ik het joystickie kwijt raak, krijg ik dan nog steeds garantie en vervanging?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:11:
Iemand die weet of er een soort van defragmenatie tool beschikbaar is voor de N73?
>:) fragmentatie? genoeg ideetjes O-)

Is hij zo nu en dan niet voorruit te branden dan?
Ik gebruik Handy Taskman om snel zaken te killen als ik die niet ingeladen wil hebben, maar echt defraggen? waarom zou dat moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 15:39
johnnyv.nl schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:41:
Ze zeuren wel. Elke fatsoenlijke reparateur geeft vantevoren een prijsopgaaf. Als blijkt dat er nog meer stuk is, dan kunnen ze bij het constateren daarvan even opbellen om te vragen of dat ook gefixt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
PhilipsFan schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:33:
[...]

Ze zeuren wel. Elke fatsoenlijke reparateur geeft vantevoren een prijsopgaaf. Als blijkt dat er nog meer stuk is, dan kunnen ze bij het constateren daarvan even opbellen om te vragen of dat ook gefixt moet worden.
Als je dan zo philipsfan bent...

Ik heb bij E-Care gewerkt, onder andere de reparateur van de senseo's. Enige wat daar gemeld wordt voor de reparatie is dat er x euro aan onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Daarna word je pas op de hoogte gebracht van de daadwerkelijke kosten. Zo ver ik weet gaat dat bij alle grote reparateurs zo.

(bovenstaande natuurlijk in het geval van geen-garantie)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 16-04-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 15:39
johnnyv.nl schreef op maandag 16 april 2007 @ 11:37:
[...]

Als je dan zo philipsfan bent...

Ik heb bij E-Care gewerkt, onder andere de reparateur van de senseo's. Enige wat daar gemeld wordt voor de reparatie is dat er x euro aan onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Daarna word je pas op de hoogte gebracht van de daadwerkelijke kosten. Zo ver ik weet gaat dat bij alle grote reparateurs zo.

(bovenstaande natuurlijk in het geval van geen-garantie)
Ja, maar dat is ook logisch, omdat er in dat geval nog niet bekend is wat er stuk is. Maar in het geval van dit schermpje moet het toch mogelijk zijn om een prijsindicatie te geven voor het vervangen van alleen dat scherm? Inclusief materiaal, werkloon en wat er al niet bijkomt.

Begint behoorlijk ooftopic te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu bijna een maand in het bezit van de N73. Sinds een week stelt mijn camera niet meer scherp. Opnieuw opstarten haalt niks uit, het knopje half indrukken evenmin. Lens schoongemaakt, het doet er allemaal niet toe.

Ik heb geen gelijke problemen kunnen vinden. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:47:
[...]

Puur een kwestie van instellingen en firmware. Aleen in het bijna-donker maakt de mijne nog blauwige-waas-foto's.
Als je in camera modus staat met de joystick naar beneden waar je kan kiezen voor Sepia, Z/W en real color. Tevens (zelfs met mijn canon s40) kan een fotobewerkings programma nooit geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:46

Rmg

Pff wat een rot telefoon, heb hem nu denk ik een anderhalve maand :/ Trilfunctie kapot, en joystick eraf gevallen ( spontaan ).

Ik kan hem via de verzekering doen. binnen 4 uur een leen telefoon ( siemens wtf.. ik wil geen siemens ) en 25 euro eigen risico. of morgen ( bon zoeken ) en dan omruilen volgende dag een andere n73 ophalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

Ik heb ook een N73 besteld en wat ik me afvroeg is of deze ook in de houder van de CK-7W past. Met bluetooth zal het allemaal prima gaan, maar ik wil hem ook gaan gebruiken met TomTom en aangezien deze combo redelijk wat stroom vreet, en goed in het zicht moet staan lijkt dat me wel handig.

Anders moet ik even een andere houder bestellen...

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BachW schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:52:
Ik heb ook een N73 besteld en wat ik me afvroeg is of deze ook in de houder van de CK-7W past. Met bluetooth zal het allemaal prima gaan, maar ik wil hem ook gaan gebruiken met TomTom en aangezien deze combo redelijk wat stroom vreet, en goed in het zicht moet staan lijkt dat me wel handig.

Anders moet ik even een andere houder bestellen...
Dat zou je bij deze mannen ondermeer moeten kunnen opzoeken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
sanook schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:01:

Dat heb ik nu ook met mijn Tomtom 700, zo'n 3 weken geleden werkte alles ok. Nu heb ik het hetzelfde probleem. :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:17:
[...]

Dat zou je bij deze mannen ondermeer moeten kunnen opzoeken:
Ik doe niet anders, maar tot nu toe niets gevonden. Alleen dat hij compatible is...

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:30:

Kan je hiervoor garantie claimen? En/of heeft iemand een oplossing om dit te fixen? Ik hoorde iemand over bizonkit? ;( dit valt onder de garantie de joystick dus claimen kan bij nokia service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

En wat wil je hiermee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:53
is het probleem met de 4gb mini-sd kaartjes ondertussen al opgelost, of is het probleem nog steeds aanwezig? En als het nog steeds aanwezig, is er al een idee wanneer ze het gaan oplossen?

Ik zit er sterk over te denken om deze telefoon te kopen, maar als dit blijft weet ik het nog niet zo, heb nu een 2gb kaart al helemaal volzitten met mp3's en als ik ook nog navigatie op dat toestel wil draaien :X

[ Voor 12% gewijzigd door consolefreak op 16-04-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BachW schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:37:
[...]

Ik doe niet anders, maar tot nu toe niets gevonden. Alleen dat hij compatible is...
:+

Die Cark is een BT. dus zegt Nokia BT werkt.. en gelijk hebben ze!
wat bij deze Cark mogelijk is (omdat het een Nokia is) is het aansluiten van een houder, zodat deze laadt. dit hangt af van de gekozen houder. En dat laaste zegt het al.. je hebt een houder nodig en Nokia kennende is dat dus het geval bij ieder toestel... geen uni-houder principe dus.

Ik heb (omdat het verder niet veel van nut heeft om een Nokia houder te kopen) een Brodit houder met vaste aansluiting gekocht. Deze houders zijn minstens net zo goed. Als je nogal van telefoon wisselt is het zelfs handiger om een losse lader en houder te nemen. Je bent al BT, dus hoef je enkel nog te laden.. bij aanschaf/overstap naar een volgend model, enkel de passive houder verwisselen en verder rijden. Nu initieel € net zo veel als de Nokia ongeveer, de volgende rond de €20 voor de passive houder.

De brodit is er trouwens ook specifiek voor deBT Cark van jou: Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/270/905120.jpg
905120 Holder f. Cable Connection
For Nokia cable CA-27 (included in handsfree kit CK-7W).

Hoe bevestigen

de Importeur vraagt €42,50

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

consolefreak schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:48:
is het probleem met de 4gb mini-sd kaartjes ondertussen al opgelost, of is het probleem nog steeds aanwezig? En als het nog steeds aanwezig, is er al een idee wanneer ze het gaan oplossen?

Ik zit er sterk over te denken om deze telefoon te kopen, maar als dit blijft weet ik het nog niet zo, heb nu een 2gb kaart al helemaal volzitten met mp3's en als ik ook nog navigatie op dat toestel wil draaien :X
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben om een stuk of 4 van die 2GB kaartjes bij me te hebben.. het is net als vroegah... cassettte bandje wisselen in je walkman :o

Trouwens, 2*2gb is toch nog steeds goedkoper dan 1*4GB? en TTN behoeft geen 4GB om alle kaarten mee te sjouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apacer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-12-2024
hoe kan je op de nokia 73 you tube videos spelen, welke player is daarvoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerst een prepaid kaart in de nokia n73 zitten nu (een abbo)moet ik een nummer invoeren voor de sms-dienst zodat ik weer smsjes kan ontvangen alleen ik weet niet waar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:29
Aangezien ik eind deze week me abbonnement ga verlengen, kan ik ook een nieuwe telefoon 'uitzoeken'. Nou is mijn oog op de N73 gevallen. Nou is mijn vraag, is deze telefoon de 2 jaar waard? Heb niet zoveel zin om binnen een jaar met kapot joystickje te zitten oid. Kan iemand mij hier antwoord op geven? Ik twijfel momenteel namelijk tussen de 6233, Samsung U600 en de N73.

Kan iemand mij overigens ook vertellen of hier Microsd of MiniSD in gaat?
Is de zwarte die Orange heeft de ME?

Werkt TomTom hierop en zo ja hoe?

Sorry als ze al 80 keer voorbij zijn gekomen :>

[ Voor 8% gewijzigd door Ophidian op 16-04-2007 18:08 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
Er gaat miniSD in, en TomTom werkt erop maar dan moet je er nog wel een externe GPS ontvanger bijkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:46:

En wat wil je hiermee zeggen? hoe veel heeft de mhz heeft de cpu van de n73

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:55:
ik had eerst een prepaid kaart in de nokia n73 zitten nu (een abbo)moet ik een nummer invoeren voor de sms-dienst zodat ik weer smsjes kan ontvangen alleen ik weet niet waar :(
Onder berichten -> Opties -> SMS -> Berichtencentrales

Nummer van de berichtencentrale verschilt per provider, kun je op de site van je provider vinden als je die niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op maandag 16 april 2007 @ 18:22:
[...]

Onder berichten -> Opties -> SMS -> Berichtencentrales

Nummer van de berichtencentrale verschilt per provider, kun je op de site van je provider vinden als je die niet weet.
thnx :P mensen hebben me gesmst maar het komt gewoon niet aan en de bericht instelling staat goed, men nummer is pas over gezet, dus denk dat er wat fout is gegaan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Joo een vraagje, weet iemand een programma die het weer kan laten zien op je standby scherm. Handy weather uit de startpost kan dit namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is mijn 1 maand oude N73 met originele BP-6M accu oververhit geraakt. (Bij een omgevingstemperatuur van 26 graden, binnen, dus niet in de zon.)

Het scherm bleef in actieve stand terwijl ik de spaarstand functie aan heb staan...Dat viel me op en daarom pakte de telefoon op, waarna ik voelde dat het zeer warm tot heet aanvoelde. De batterij gaf ook maar 1 streepje aan terwijl deze eerst 4 streepjes aangaf. Vervolgens direct uitgezet, accu verwijderd en alles af laten koelen. Nu accu opgeladen en doet het prima
Iemand bekend met het probleem?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:04:
Vanmiddag is mijn 1 maand oude N73 met originele BP-6M accu oververhit geraakt. (Bij een omgevingstemperatuur van 26 graden, binnen, dus niet in de zon.)

Het scherm bleef in actieve stand terwijl ik de spaarstand functie aan heb staan...Dat viel me op en daarom pakte de telefoon op, waarna ik voelde dat het zeer warm tot heet aanvoelde. De batterij gaf ook maar 1 streepje aan terwijl deze eerst 4 streepjes aangaf. Vervolgens direct uitgezet, accu verwijderd en alles af laten koelen. Nu accu opgeladen en doet het prima
Iemand bekend met het probleem? mechien te weinig ram dus te veel programma's open hebt of dat ding moet toch ook koellen een pc heeft toch ook een voeding met koeller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Misschien is het handig als je de werking van de [quote] tag en bb-code in het algemeen even doorneemt, ik heb je nu al drie posts zien plaatsen met enkel andermans quote, en ik kom er nu pas achter dat je je eigen reactie ín die quote plaatst (daarnaast kan die reactie wel een spellcheck gebruiken). Is niet echt heel handig voor de leesbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip als je joystick kapot is en eraf valt joystick er in zetten en met plakband voorzechtig erop plakken blijft de joystick erop zitten plakband niet te strak doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Hehe, die joystick wil ik er soms echt afslopen, want soms vind ik het echt rottig om ermee te werken. Maar in ieder geval bedankt voor deze tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djcool schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:46:
Iemand bekend met het probleem? mechien te weinig ram dus te veel programma's open hebt of dat ding moet toch ook koellen een pc heeft toch ook een voeding met koeller
Er stond geen enkel programma open.. en er zit 1 gb kaart in waar nu alles opgeslagen op wordt
Maar er zijn tot dusver nog geen bekenheden met deze accu of het omschreven voorval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat de joystick toch niet erop plakken met plakband ziet er toch niet uit voor een telefoon van 500 piek >:)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2007 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:13
als ik m nog had (die joystick) dan had ik m er zeker opgeplakt. Hij is er nl afgevallen tijd geleden.. Zonder werk ook wel hoor trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 22:35
Ik zal er wel ontzettend naast kijken,
maar ik kan echt nergens de stopwatch functie vinden op mijn N73 ME!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Die zit er ook niet op. Heb er zelf een gedownload op my-symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek

Leedbek

Luuk Luchtloper

Bjornson schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:37:
Ik zal er wel ontzettend naast kijken,
maar ik kan echt nergens de stopwatch functie vinden op mijn N73 ME!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen..
Tip: HandyClock uit de openingspost. Naast uitgebreide alarmmogelijkheden heeft deze tool ook een stopwatch en timer functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:54:
[...]

:+

Die Cark is een BT. dus zegt Nokia BT werkt.. en gelijk hebben ze!
wat bij deze Cark mogelijk is (omdat het een Nokia is) is het aansluiten van een houder, zodat deze laadt. dit hangt af van de gekozen houder. En dat laaste zegt het al.. je hebt een houder nodig en Nokia kennende is dat dus het geval bij ieder toestel... geen uni-houder principe dus.

Ik heb (omdat het verder niet veel van nut heeft om een Nokia houder te kopen) een Brodit houder met vaste aansluiting gekocht. Deze houders zijn minstens net zo goed. Als je nogal van telefoon wisselt is het zelfs handiger om een losse lader en houder te nemen. Je bent al BT, dus hoef je enkel nog te laden.. bij aanschaf/overstap naar een volgend model, enkel de passive houder verwisselen en verder rijden. Nu initieel € net zo veel als de Nokia ongeveer, de volgende rond de €20 voor de passive houder.

De brodit is er trouwens ook specifiek voor deBT Cark van jou: [afbeelding]
905120 Holder f. Cable Connection
For Nokia cable CA-27 (included in handsfree kit CK-7W).

Hoe bevestigen

de Importeur vraagt €42,50
Geweldig dankjewel! Hier kan ik iets mee. _/-\o_

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 22:04:

Iemand bekend met het probleem?

Ik heb hetzelfde gehad. Toestel stond in UMTS-dualmode-stand. Batterij 2 weken normaal gebruikt, was vol. Ik begon hem te gebruiken, binnen 1 uur naar 1 streepje, batterij bloedheet.

Aangezien ik bij een telecomwinkel werk heb ik maar een nieuwe batterij er in gedaan. Dat heeft geholpen. Toestel staat nu trouwens in GSM-mode. UMTS gebruik ik toch niet.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:08
hmm laatste tijd lees ik hier meer over problemen dan over de mogelijkheden van het toestel zelf (lees accuprobs, joystickje). Zijn dit nou typische 1ste partijen problemen en zijn de opvolgende partijen opgelost, of juist niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik heb een eerste partij n73 en heb nog nergens last van, dus wees gerust :) Op een forum lees je toch voornamelijk alleen maar berichten van de mensen die problemen hebben.

Heb hem altijd op umts staan, liever een geknepen umts dan een net-aan gprs verbinding :)

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 17-04-2007 12:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.