Bestaat er een add-on om toch wifi op je N73 te krijgen. Zoals je vroeger een add-on camera had voor je telefoon?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:36:
Ik ben sindskort ook in het bezit van een N73.
Ik heb een 2GB Transcend geheugenkaartje gekocht, werkt overigens perfect.
Ik heb alleen een probleempje.
Als ik nu muziek naar mijn N73 overbreng en ik sla ze op op mijn geheugenkaart, kan ik deze tracks niet selecteren als ringtone bij mijn profielen. De tracks staan er gewoon niet bij.
Waar ligt dit aan?
Bovenstaande oplossing heb ik geprobeerd maar het heeft niet geholpen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:45:
[...]
je kunt via je muziekspeler via opties --> muziekbibliotheek dan weer naar opties --> muziekbibliotheek bijwerken. als het goed is zie je een tellertje lopen van het aantal nummers wat ie toevoegt aan je muziekbibliotheek.
ik wil niet doen of ik alles weet maar misschien is het handig als je eerst dit topic goed doorleest (6 delen waarin je met de zoekfunctie een heel eind komt) dan kom je echt een hoop te weten...
Kan iemand mij wel helpen?
In welke map op je kaart heb je de muziekbestanden geplaatst?Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:31:
[...]
[...]
Bovenstaande oplossing heb ik geprobeerd maar het heeft niet geholpen.
Kan iemand mij wel helpen?
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:34:
[...]
Is KPN je mobiele of e-mail provider of allebei. zelf heb ik KPN als mobiele provider met Gmail dit werkt maar wel na bloed, zweet en tranen.
Doet je inkomende mail het wel? Via de Instellingen Wizard kun je al een deel instellen en verder via de instellingen van Berichten. Het gaat vooral om de juiste naam van de uitgaande server. Deze hebben in de vorige delen van dit topic in de startpost gestaan. Als je instellingen voor Gmail wilt hebben kan ik je ze geven..
EDIT: de instellingen van Gmail staan ook in het nokia N80 topic
Als ik het met de wizard zou doen zou ik ook maar alleen kunnen versturen heb ik hier ergens gelezen.
Enig idee wat ik moet doen? af en toe geeft telefoon aan dat ik gebruikersnaam en wachtwoord moet controleren, maar dit klopt allemaal.
Hij vraagt constant om toeganspunt maar goed dat zal zo zijn omdat ik heb ingesteld altijd vragen... maar het lijkt zo dubbel te gaan. Moet dit wel 4/5 keer invoeren + gebruikersnaam en wachtwoord en voor akkoord aangeven als ik email opvragen aangeef. Krijg ik zoiezo geen melding als er een bericht binnen is? Misschien kun je me een beetje helpen?????
Verwijderd
Je kan je N73 automatich laten verbinden zonder iedere keer te vragen, maar volgens mij wil je dat niet en schrik je iedere keer weer van je maandelijkse telefoonrekening.
Bij GMAIL staat heel netjes uitgelegd op de site hoe je dit moet instellen dus als dit niet werkt heb je toch iets over het hoofd gezien.
Bij GMAIL staat heel netjes uitgelegd op de site hoe je dit moet instellen dus als dit niet werkt heb je toch iets over het hoofd gezien.
Verwijderd
Ik zal ook even bij Gmail zelf kijken, ik heb echter echt het stappenplan doorgelopen zoals in dit en het N80 topic vermeld stond.
Oh oke, nee dan vind ik het vragen ineens niet zo storend meer . ha ha.
Maar krijg ik zoals op mijn pc ook een melding bij een nieuw bericht? of is het verstandiger om internet op mijn telefoon te zetten en dan via hotmail o.i.d.?
Oh oke, nee dan vind ik het vragen ineens niet zo storend meer . ha ha.
Maar krijg ik zoals op mijn pc ook een melding bij een nieuw bericht? of is het verstandiger om internet op mijn telefoon te zetten en dan via hotmail o.i.d.?
Verwijderd
Ik ben even bij Gmail geweest en zag het volgende:
Status: POP is uitgeschakeld
POP inschakelen voor alle berichten (zou ik pop met deze optie dan in moeten schakelen of is dit heel iets anders?)
POP alleen inschakelen voor berichten die vanaf nu worden ontvangen
2. Wanneer berichten worden geopend met POP Gmail-kopie opslaan in Postvak INGmail-kopie in archief plaatsenGmail-kopie verwijderen
3. E-mailclient configureren (bijvoorbeeld Outlook, Eudora, Netscape Mail)
Configuratie-instructies
POP inschakelen voor alle berichten (zou ik pop met deze optie dan in moeten schakelen of is dit heel iets anders?)
2. Wanneer berichten worden geopend met POP Gmail-kopie opslaan in Postvak INGmail-kopie in archief plaatsenGmail-kopie verwijderen
Configuratie-instructies
Alleen te fixen via een reflash van je telefoon, dus andere productcode en een nieuwe firmware. Dit is niet geheel zonder risico; en ook tegen de regels om het je hier uit te leggenVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:20:
ik heb een finse N73 en er staat geen nederlandse taal op kan ik deze downloaden en zo ja waar?
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Iemand ook een idee hoe de mail in te stellen voor live/hotmail? Bedankt!
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Verwijderd
Bovenstaand betekent dat je je mail binnenhaalt in bijvoorbeeld Outlook op je compu en een kopie achterlaat in je gmail box op internet.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:17:
Ik ben even bij Gmail geweest en zag het volgende:
Configuratie-instructies
Er is echter wel een punt wat ook in het nokia n80 topic staat als je je mail via Outlook hebt binnengehaald je daarna dezelfde mail niet meer op je foon kunt binnenhalen. Is dat niet de oorzaak dat je geen mail kunt ontvangen??? Ik vind dat geen probleem want als ik niet thuis ben of op werk dan wil ik pas mijn mail kunnen lezen via de telefoon.
Onderstaand vind je mijn instellingen in mijn foon, die vind je in Berichten -> Opties -> Instellingen -> E-mail -> Mailboxen -> Verbindingsinstellingen -> Inkomende e-mail en Uitgaande e-mail. Bij Mailboxen staat ook Mailbox in gebruik: ik heb daar staan Gmail (zoals ik zelf mijn e-mail box heb genoemd)
Inkomende e-mail:
Gebruikersnaam: pietjepuk@gmail.com
Wachtwoord: *******
Server inkom. mail: pop.googlemail.com
Toegangsp. in gebr.: Internet Everywhere (dit is van KPN)
Mailboxnaam: Gmail (bij mij heet die zo)
Mailboxtype: POP3
Beveiliging (poorten): SSL/TLS
Poort: standaard
APOP beveil. inloggen: uit
Uitgaande e-mail:
Mijn e-mailadres: pietjepuk@gmail.com
Gebruikersnaam: pietjepuk@gmail.com
Wachtwoord: *******
Server uitg. mail: smtp.gmail.com
Toegangsp. in gebr.: Internet Everywhere (dit is van KPN)
Beveiliging (poorten): StartTLS
Poort: standaard
Hopelijk heb je hier iets aan!!!
Verwijderd
he toppie!! heb jij ook rode sterretjes bij je wachtwoord en emailadres staan? ik namelijk wel en als ik probeer mail op te halen zegt hij: emailverbinding geweigerd door server controleer gebruikersnaam en wachtwoord. Verder heb ik alles eigenlijk hetzelfde als jou.
Ik had alleen bij mailboxnaam waar jij pop.googlemail.com hebt staan pop.gmail.com staan.
Dit heb ik nu aangepast. En bij toegangspunten heb ik nu KPN internet staan. Ik had daar altijd vragen staan. Alleen het werkt bij mij nog niet. Kan wel versturen maar kan niet ontvangen omdat er iets met mijn gebruikersnaam en wachtwoord is schijnbaar. Daar ga ik nu ff naar kijken.
Helemaal top dat je me zo geholpen hebt, en de moeite hebt genomen om alles voor me te noteren.
Ik had alleen bij mailboxnaam waar jij pop.googlemail.com hebt staan pop.gmail.com staan.
Dit heb ik nu aangepast. En bij toegangspunten heb ik nu KPN internet staan. Ik had daar altijd vragen staan. Alleen het werkt bij mij nog niet. Kan wel versturen maar kan niet ontvangen omdat er iets met mijn gebruikersnaam en wachtwoord is schijnbaar. Daar ga ik nu ff naar kijken.
Helemaal top dat je me zo geholpen hebt, en de moeite hebt genomen om alles voor me te noteren.
Verwijderd
Nee, ik heb juist bij m'n Server inkomende mail en Toegangspoort in gebruik een rood sterretje staan, maar het werkt wel...Misschien is je gebruikersnaam anders dan je e-mail adres? Heb pop.googlemail.com omdat bij pop.gmail.com er steeds een verzoek tevoorschijn komt iedere keer als je contact maakt, weet niet meer precies wat maar iets met een certificaat ofzoiets. In het 1e of 2e deel van dit topic staat dit ergens genoemd. Verder weet ik het echt niet. Vreemd dat de uitgaande mail wel lukt, dat wilde bij mij in het begin nu juist niet lukken.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:21:
he toppie!! heb jij ook rode sterretjes bij je wachtwoord en emailadres staan? ik namelijk wel en als ik probeer mail op te halen zegt hij: emailverbinding geweigerd door server controleer gebruikersnaam en wachtwoord. Verder heb ik alles eigenlijk hetzelfde als jou.
EDIT: probeer eens mail.hiway.nl (of .com dat weet ik niet meer /dus zonder smtp) want dat gebruikte ik eerst als adres voor de uitgaande server maar na een software update werkte dit ineens niet meer...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 00:08 ]
Even inhaken op de discussie over gmail en KPN. Niet dat het rechtstreeks met de N73 te maken heeft, maar deze discussie wordt nu hier gevoerd.
Ik ben erachter gekomen dat KPN (als mobiele provider dus, niet e-mail) bij het abonnement KPN Mobiel twee tarieven hanteert voor dataverbruik. Het tarief is afhankelijk van het profiel waarmee je connect.
Tarief 1 is het zgn 'dataverbruik'. Hieronder valt het verbruik dat je maakt onder het profiel KPN_WAP. Hiervoor is ook een extra bundel te krijgen van 7,50 (de zgn i-mode bundel). De tarieven voor dit verbruik staan vermeld op de site van KPN Mobiel (een staffeltabel), het wordt berekend vanuit je belbundel.
Tarief 2 is het 'Internet' verbruik. Dit profiel heet 'KPN Internet' en de kosten zijn veel hoger. De precieze tarieven heb ik niet kunnen vinden op de KPN Site. Op die site hebben ze het wel over 'mail ophalen via pop3' wat dan duurder zou zijn, ik neem aan dat ze dit tarief bedoelen.
Waar het op neerkomt: Tarief 1 (profiel KPN_WAP) is goedkoper en het wordt zelfs nog goedkoper als je een bundel koopt, maar is qua functionaliteit beperkt. Volgens mij kun je alleen surfen. Tarief 2 heeft alle mogelijkheden, maar is duurder. IM+ doet het bij mij alleen via het KPN Internet profiel (en een avondje online zijn op GTalk en MSN met een paar berichten versturen kostte me 6 euro, niet echt aantrekkelijk dus).
Maar nu de link met e-mail. GMail is benaderbaar via POP3, maar alleen via het dure KPN Internet profiel. Als je dus een pop3 client gebruikt, dan ben je duur uit. Maar GMail heeft zelf ook een client voor mobiele telefoons (te downloaden via gmail.com/app op je telefoon) en die werkt wel via het goedkopere profiel. Heeft ook nog es het voordeel dat je rechtstreeks op je inbox kijkt en dat attachments op de server worden geresized naar schermgrootte.
Ik ben erachter gekomen dat KPN (als mobiele provider dus, niet e-mail) bij het abonnement KPN Mobiel twee tarieven hanteert voor dataverbruik. Het tarief is afhankelijk van het profiel waarmee je connect.
Tarief 1 is het zgn 'dataverbruik'. Hieronder valt het verbruik dat je maakt onder het profiel KPN_WAP. Hiervoor is ook een extra bundel te krijgen van 7,50 (de zgn i-mode bundel). De tarieven voor dit verbruik staan vermeld op de site van KPN Mobiel (een staffeltabel), het wordt berekend vanuit je belbundel.
Tarief 2 is het 'Internet' verbruik. Dit profiel heet 'KPN Internet' en de kosten zijn veel hoger. De precieze tarieven heb ik niet kunnen vinden op de KPN Site. Op die site hebben ze het wel over 'mail ophalen via pop3' wat dan duurder zou zijn, ik neem aan dat ze dit tarief bedoelen.
Waar het op neerkomt: Tarief 1 (profiel KPN_WAP) is goedkoper en het wordt zelfs nog goedkoper als je een bundel koopt, maar is qua functionaliteit beperkt. Volgens mij kun je alleen surfen. Tarief 2 heeft alle mogelijkheden, maar is duurder. IM+ doet het bij mij alleen via het KPN Internet profiel (en een avondje online zijn op GTalk en MSN met een paar berichten versturen kostte me 6 euro, niet echt aantrekkelijk dus).
Maar nu de link met e-mail. GMail is benaderbaar via POP3, maar alleen via het dure KPN Internet profiel. Als je dus een pop3 client gebruikt, dan ben je duur uit. Maar GMail heeft zelf ook een client voor mobiele telefoons (te downloaden via gmail.com/app op je telefoon) en die werkt wel via het goedkopere profiel. Heeft ook nog es het voordeel dat je rechtstreeks op je inbox kijkt en dat attachments op de server worden geresized naar schermgrootte.
Dan wil ik iedereen die hier behoefte aan heeft erop wijzen dat KPN sinds maandag databundels heeft:PhilipsFan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:37:
Even inhaken op de discussie over gmail en KPN. Niet dat het rechtstreeks met de N73 te maken heeft, maar deze discussie wordt nu hier gevoerd.
* 0,00 per maand, 2,50 euro per MB
* 4,95 per maand, 5 MB gratis, daarna 2,00 per MB
* 9,95 per maand, onbeperkt internet, FUP
Aan te sluiten door te bellen naar de klantenservice, met je mobiel via 1200 of thuis 06-12001200. Genoeg off-topic informatie denk ik nu.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een nokia n73. nou vroeg ik me af of je de flashlight van de camera permanent kan aanzetten, handig bijvoorbeeld voor het bijschijnen als je ergens uit gaat. iemand een idee?
standaard niet, maar er is wel een programma die dat kan laten doen. moet je ff op google zoeken.
Zou jij mij kunnen zeggen waar ik dit dan precies kan vinden? Want ik kan het iig nergens vinden en heb het tot nu toe ook nog nooit van gehoord...Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:57:
Je kan je N73 automatich laten verbinden zonder iedere keer te vragen, maar volgens mij wil je dat niet en schrik je iedere keer weer van je maandelijkse telefoonrekening.
Volgens mij is het dus niet mogelijk, helaas, want met PIT maakt dat idd toch echt niks uit
Verder voor je licht op je telefoon: SpotOn! Deze is gratis, je hebt volgens mij er ook nog eentje waarvoor je moet betalen, maar dan moet je maar ff zoeken op google of in deze draadjes (is al meerdere keren voorgekomen)
Daar lijk je gelijk in te hebben, m'n telefoon is ineens verzonden (terwijl hij vanochtend nog op stap 1 stond: Order Ontvangen).jwstoop schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:48:Mij werd ook meteen verteld dat de N73 black weer op voorraad is als je besteld bij T-mobile, dus grijp je kans!
Waar heb je dit gevonden?THE_BASE schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:51:
[...]
Dan wil ik iedereen die hier behoefte aan heeft erop wijzen dat KPN sinds maandag databundels heeft:
* 0,00 per maand, 2,50 euro per MB
* 4,95 per maand, 5 MB gratis, daarna 2,00 per MB
* 9,95 per maand, onbeperkt internet, FUP
Aan te sluiten door te bellen naar de klantenservice, met je mobiel via 1200 of thuis 06-12001200. Genoeg off-topic informatie denk ik nu.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op KPN.nl en anders gewoon even de klantenservice bellen. Er zijn wel wat haken en ogen aan.
sinds twee dagen pcsuite 6.83, iets voor startpost
meuktracker: Nokia PC Suite 6.83 release 14 met vista support
[ Voor 4% gewijzigd door hbt68 op 06-04-2007 20:54 ]
Was ik idd vergeten. Bedankt.hbt68 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 20:51:
sinds twee dagen pcsuite 6.83, iets voor startpost
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd hoe het met je omruiling was gegaan. Hier heb ik een paar vraagjes:jwstoop schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:48:
Ik heb vandaag voor de 6de keer contact gehad met T-mobile. De trilmotor van mijn N73 black ME deed het niet sinds ik hem had, ik had alleen de pakbon nodig (niet de factuur) om te bewijzen dat ik dit binnen 8 dagen na ontvangst heb gemeld. Hiervoor moest ik een kopie pakbon krijgen van t-mobile afdeling A, om vervolgens aan aftersales te bewijzen dat ik op tijd was. Na 3 niet aangekomen mailtjes had ik de bon eindelijk over de fax binnen en kon ik weer met after sales bellen om het toestel te laten ruilen. Over omslachtigheid gesproken...
Nu zijn we uiteindelijk zover dat er vrijdag een koerier langskomt op een door mij gekozen adres om hem in te wisselen, dat dan weer wel!
Mij werd ook meteen verteld dat de N73 black weer op voorraad is als je besteld bij T-mobile, dus grijp je kans!
- heb je een N73 Black met TM-logo's erop?
- werd alles omgeruild of alléén het toestel (met óf zonder achterkant)?
- is het toestel nieuw? (het schijnt dat de omruiling gedaan wordt met toestellen die retour zijn gestuurd door mensen die het toestel niet willen)
Als ik het goed begrijp, zijn de N73 Black's (die nu op voorraad staan) allemaal voorzien van TM-logo's.
- Mijn oude was zonder logo's, de nieuwe ook. Tevens geen T-Mobile firmware. Gisteren meteen bij het NSP de nieuwste firmware op mn nieuwe tel laten zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:22:
[...]
Ik ben erg benieuwd hoe het met je omruiling was gegaan. Hier heb ik een paar vraagjes:
- heb je een N73 Black met TM-logo's erop?
- werd alles omgeruild of alléén het toestel (met óf zonder achterkant)?
- is het toestel nieuw? (het schijnt dat de omruiling gedaan wordt met toestellen die retour zijn gestuurd door mensen die het toestel niet willen)
Als ik het goed begrijp, zijn de N73 Black's (die nu op voorraad staan) allemaal voorzien van TM-logo's.
- Alleen het toestel, zonder achterkant en batterij. Dit was ook al aangegeven door after sales
- Ze vertelden me idd dat het een zgan toestel zou zijn, echter zat de screenprotector er nog op en ziet hij er helemaal nieuw uit. Denk dat het eraan ligt wat ze op voorraad hebben.
Wat betreft die voorraad heb ik geen idee. Ben blij dat ik een 'normale' heb. Overigens wel met simlock merk ik net.
Hallo, is het mogelijk om muziek te luisteren op een bluetooth 2.0 a2dp headset, als je N73 alleen maar 2.0 ondersteunt? Mij lijkt het logisch dat het wel werkt, maar dat je geen stereo geluid hebt (vind ik niet erg). Maar is dit ook zo?
Mvg, Thomas
Mvg, Thomas
je kan muziek luisteren op elke bluetooth headset, kwaliteit is een tweede kwestie...
Vanochtend toen ik bij N73 wou opstarten liep hij vast. Dus ik batterij eriut, geheugenkaart er ook uit en voila hij deed het weer.
Maar ik mis nu 1 item uit mijn menu en ben het anti-virus progje kwijt.
Ik kan er maar niet achterkomen welke optie ik uit het menu kwijt ben.
Ik heb de volgende lijst:
1.Contacten
2. Berichten
3. Agenda
4. Muziek
5. Op. Menu
6. Galerij
7. Spelletjes
8. Diensten
9. Downloaden
10. Instrum.
11. Toepass.
12. Kantoor
Ik heb de N73 via tmobile, black ME edition.
Weet iemand welke optie ik mis?
Maar ik mis nu 1 item uit mijn menu en ben het anti-virus progje kwijt.
Ik kan er maar niet achterkomen welke optie ik uit het menu kwijt ben.
Ik heb de volgende lijst:
1.Contacten
2. Berichten
3. Agenda
4. Muziek
5. Op. Menu
6. Galerij
7. Spelletjes
8. Diensten
9. Downloaden
10. Instrum.
11. Toepass.
12. Kantoor
Ik heb de N73 via tmobile, black ME edition.
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Op Google zoeken naar SpotOn!3V3RT schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:40:
sinds kort ben ik ook de gelukkige eigenaar van een nokia n73. nou vroeg ik me af of je de flashlight van de camera permanent kan aanzetten, handig bijvoorbeeld voor het bijschijnen als je ergens uit gaat. iemand een idee?
Zoekopdrachten?Macadoshis schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:59:
Verwijderd
Idd, die mist hij. Op de Nokia site staat ergens hoe je die er weer in kunt planten.
Suc6.
Verwijderd
Ik heb net mijn crystal case binnen en ik moet zeggen dat het de beste bescherming voor de n73 is(Ik heb al 50 euro verspilt aan hoesjes en die dingen die je op je scherm moet plakken heb je niks aan)
en je merkt bijna niet dat ie erop zit
DankVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:41:
[...]
Idd, die mist hij. Op de Nokia site staat ergens hoe je die er weer in kunt planten.
Suc6.
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Welke heb je, waar gekocht en hoe duur? Was ik ff benieuwd naarVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 16:13:
Ik heb net mijn crystal case binnen en ik moet zeggen dat het de beste bescherming voor de n73 is(Ik heb al 50 euro verspilt aan hoesjes en die dingen die je op je scherm moet plakken heb je niks aan)
Verwijderd
Ik heb krussel,zo'n screen protector en nog een paar geprobeert en ik vind niet of je hier wel mag adverterenVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:14:
[...]
Welke heb je, waar gekocht en hoe duur? Was ik ff benieuwd naar
Je kunt geen gebruik maken van een a2dp headset omdat de N73 dit profiel (nog) niet ondersteunt. Je kunt wel muziek luisteren via het 'headset' profiel maar dat is bedoeld voor bellen (frequentiebereik belabberd en mono).thomaskroon schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:01:
Hallo, is het mogelijk om muziek te luisteren op een bluetooth 2.0 a2dp headset, als je N73 alleen maar 2.0 ondersteunt? Mij lijkt het logisch dat het wel werkt, maar dat je geen stereo geluid hebt (vind ik niet erg). Maar is dit ook zo?
Mvg, Thomas
Ik hoop met je dat Nokia het a2dp profiel nog gaat implementeren (hebben ze bij de 6233 ook later toegevoegd) want dan kan ik eindelijk met mijn Plantronics Pulsar 590 fatsoenlijk muziek luisteren. Bij de SonyEricsson W710i werkt dit al perfect (inclusief bediening), het lijkt erop dat SonyEricsson met dit soort ontwikkelingen de 'edge' heeft.
Ik heb ook net mijn N73 binnen via T-Mobile, eergister besteld, gister al in huis
erg gave phone
Nu wil ik de software op mijn telie updaten, huidige versie is 3.0638.0.0.1 (firmware niet met .02) alleen zegt de updater dat mijn telefoon al up-to-date is (stappen gevolgd zoals beschreven in openingspost). Waar kan dit aan liggen, aan het feit dat het T-Mobile is? Is er in dat geval een andere 'check' op branded telefoon?
Ook heb ik als ik een sms krijg van een persoon uit mijn contacten dat het tel nr wordt getoond ipv contactnaam, hoe kan ik dit aanpassen?
Nu wil ik de software op mijn telie updaten, huidige versie is 3.0638.0.0.1 (firmware niet met .02) alleen zegt de updater dat mijn telefoon al up-to-date is (stappen gevolgd zoals beschreven in openingspost). Waar kan dit aan liggen, aan het feit dat het T-Mobile is? Is er in dat geval een andere 'check' op branded telefoon?
Ook heb ik als ik een sms krijg van een persoon uit mijn contacten dat het tel nr wordt getoond ipv contactnaam, hoe kan ik dit aanpassen?
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Verwijderd
Thanks, ik zal het ff proberen!!Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 00:00:
[...]
Nee, ik heb juist bij m'n Server inkomende mail en Toegangspoort in gebruik een rood sterretje staan, maar het werkt wel...Misschien is je gebruikersnaam anders dan je e-mail adres? Heb pop.googlemail.com omdat bij pop.gmail.com er steeds een verzoek tevoorschijn komt iedere keer als je contact maakt, weet niet meer precies wat maar iets met een certificaat ofzoiets. In het 1e of 2e deel van dit topic staat dit ergens genoemd. Verder weet ik het echt niet. Vreemd dat de uitgaande mail wel lukt, dat wilde bij mij in het begin nu juist niet lukken.
EDIT: probeer eens mail.hiway.nl (of .com dat weet ik niet meer /dus zonder smtp) want dat gebruikte ik eerst als adres voor de uitgaande server maar na een software update werkte dit ineens niet meer...
Verwijderd
He bedankt voor je info, dit is natuurlijk buiten het feit dat het niet werkt bij mij wel hele belangrijke info, ik ben namelijk niet vanplan om voor een enkel mailtje zoveel geld neer te leggen.PhilipsFan schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:37:
Ik heb namelijk nog een MDA vario waar ik voor 9.95 per maand gewoon onbeperkt gebruik van het internet kan maken. En mijn mail gaat gewoon via hotmail. Dacht is makkelijker om alles op 1 telefoon te hebben maar als dit zoveel kost houd ik het bij 2 telefoons. Ik zal ook nog even bij gmail zelf kijken.
Allen bedankt voor de info!!! Ben een stuk wijzer geworden!! groetjes
Ik heb ze besteld bij Brando in Hong-Kong. Snelle levering (binnen een week) en perfecte te plakken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:14:
[...]
Welke heb je, waar gekocht en hoe duur? Was ik ff benieuwd naar
Verwijderd
Hallo mensen,
ik heb sinds 2 weken een Nokia N73 ( Symbian S60 ) ben er zeer te vreden mee, wat ik alleen mis is het volgende!
op mijn oude nokia toestel 6230i zit een berichtenteller op, zo kan je zien en in de gaten houden hoeveel berichten je verstuurd en ontvangen hebt.
op de Nokia N73 mis ik de berichtenteller, ik heb google een beetje rond gezocht en kwam alleen vragen tegen zoals die van mij nu.
weet iemand? die mij kan helpen en of er Uberhaupt een bestand bestaat voor Nokia N73 dat je berichtenteller kan installeren?
graag jullie reactie!
Met vriendelijke groet,
PhoeniX
ik heb sinds 2 weken een Nokia N73 ( Symbian S60 ) ben er zeer te vreden mee, wat ik alleen mis is het volgende!
op mijn oude nokia toestel 6230i zit een berichtenteller op, zo kan je zien en in de gaten houden hoeveel berichten je verstuurd en ontvangen hebt.
op de Nokia N73 mis ik de berichtenteller, ik heb google een beetje rond gezocht en kwam alleen vragen tegen zoals die van mij nu.
weet iemand? die mij kan helpen en of er Uberhaupt een bestand bestaat voor Nokia N73 dat je berichtenteller kan installeren?
graag jullie reactie!
Met vriendelijke groet,
PhoeniX
Úhm, kijk eens in het Menu onder Logboek. Daar kun je filters instellen. Stel dat in op SMS en tel de SMS'jesVerwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 14:16:
Hallo mensen,
graag jullie reactie!
Met vriendelijke groet,
PhoeniX
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
ik krijg met de nieuwe VISTA support nokia pc suite ook geen verbinding via bluetooth!
het vervelende is dat het niet alleen mn nieuwe telefoon betreft, maar ook mn nieuwe laptop; dus ik heb geen idee waar het probleem nou ligt! maar bluetooth tussen mn telefoon en laptop is in principe geen probleem; ik heb bluetooth van toshiba en met de ingebakken management tools kan probleemloos bestanden verzenden onderling
pas als ik nokia pc suite wil opzetten om ook via bluetooth verbinding te maken gaat het mis; de telefoon wordt wel herkend door nokia pc suite maar bij het instellen van een beveiligingscode loopt de software semi-vast,.. d.w.z. dat ik het nog wel kan annuleren, maar voor de rest heb ik geen keuze om de verbinding vast te leggen o.i.d.; ik heb al van alles geprobeerd, maar het blijft buggen en nu kan ik alleen via een kabel verbinden tussen pc suite en n73! op zich zou ik het wel fijn vinden als ik alsnog de oplossing kan vinden,.. iemand een idee?
het vervelende is dat het niet alleen mn nieuwe telefoon betreft, maar ook mn nieuwe laptop; dus ik heb geen idee waar het probleem nou ligt! maar bluetooth tussen mn telefoon en laptop is in principe geen probleem; ik heb bluetooth van toshiba en met de ingebakken management tools kan probleemloos bestanden verzenden onderling
pas als ik nokia pc suite wil opzetten om ook via bluetooth verbinding te maken gaat het mis; de telefoon wordt wel herkend door nokia pc suite maar bij het instellen van een beveiligingscode loopt de software semi-vast,.. d.w.z. dat ik het nog wel kan annuleren, maar voor de rest heb ik geen keuze om de verbinding vast te leggen o.i.d.; ik heb al van alles geprobeerd, maar het blijft buggen en nu kan ik alleen via een kabel verbinden tussen pc suite en n73! op zich zou ik het wel fijn vinden als ik alsnog de oplossing kan vinden,.. iemand een idee?
Verwijderd
Wat is het verschil tussen de fotoknop lang indrukken en kort indrukken op de zijkant van je N73?
lang indrukken maakt volgens mij sneller de foto (klinkt tegenstrijdig)
eerder meldde ik een probleem met een bepaalde applicatie die ik niet kon verwijderen of wat dan ook,.. elke keer bij het opstarten van mn telefoon kreeg ik vervolgens de poging om deze toepassing te installeren,.. heel irritant,.. ik ben er nu achter dat je door de telefoon te installeren in massaopslag modus alle bestanden kan zien,.. dus ook de hidden files,.. op die manier heb ik deze sis verwijderd en nu heb ik hier geen last meer van
//edit op deze manier kan je volgens mij ook gewoon vanuit xp/vista of wat dan ook defragmenteren,.. iemand daar ervaring mee?
eerder meldde ik een probleem met een bepaalde applicatie die ik niet kon verwijderen of wat dan ook,.. elke keer bij het opstarten van mn telefoon kreeg ik vervolgens de poging om deze toepassing te installeren,.. heel irritant,.. ik ben er nu achter dat je door de telefoon te installeren in massaopslag modus alle bestanden kan zien,.. dus ook de hidden files,.. op die manier heb ik deze sis verwijderd en nu heb ik hier geen last meer van
//edit op deze manier kan je volgens mij ook gewoon vanuit xp/vista of wat dan ook defragmenteren,.. iemand daar ervaring mee?
[ Voor 11% gewijzigd door assass op 09-04-2007 21:34 ]
Verwijderd
Werkt Nokia Suite 6.82 nou voor Vista (64 bits) Ik wil Suite installeren via de Nokia site, maar hij zegt dat ik niet voldoe aan de systeemeisen (lees: besturingssyteem)
probeer 6.83Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:03:
Werkt Nokia Suite 6.82 nou voor Vista (64 bits) Ik wil Suite installeren via de Nokia site, maar hij zegt dat ik niet voldoe aan de systeemeisen (lees: besturingssyteem)
Kort indrukken is alleen 'scherp stellen' en lang indrukken is ook daadwerkelijk de foto maken. (Gewoon zoals het bij alle normale, echte, digitale camera's ook werkt dus.)Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:52:
Wat is het verschil tussen de fotoknop lang indrukken en kort indrukken op de zijkant van je N73?
Verwijderd
Ik leg hem gewoon met he display naar beneden neer; problem solved....Marcel schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:04:
[...]
Een flinke klodder met een watervaste stift deed bij mij wonderen. Je ziet de led nog wel maar het irritante is er van af. Aangezien ik een ME versie heb valt dit totaal niet op.
Verwijderd
precies, waar maakt iedereen zich nou zo druk om...Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:10:
[...]
Ik leg hem gewoon met he display naar beneden neer; problem solved....
Bij mij is BT en Vista ook niet zonder problemen. PC Suite 6.83 geinstalleerd en deze werkt perfect met USB kabel.assass schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:25:
ik krijg met de nieuwe VISTA support nokia pc suite ook geen verbinding via bluetooth!
BT van Vista vindt mijn N73 maar verder dan dat kom ik niet. Hij blijft maar om drivers vragen.
Hij vindt ze domweg niet maar hij blijft maar bezig met zoeken.
Handmatig -> Windows Update -> Handmatig -> ... ARGH
Welke drivers kan ik het beste gebruiken? Ik heb bij handmatig bijvoorbeeld aangegeven dat hij in de map van pc suite moet zoeken maar niets.
Niemand een idee?davhor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:45:
Ik heb momenteel Goosync geïnstalleerd op mijn mobiel. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om de synchronsatie automatisch ieder uur te laten uitvoeren en waar ik dat moet instellen.
Goosync werkt met de normale sync toepassing van de N73 (via het Internet).
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Ik heb ook dat er een aantal BT drivers niet gevonden worden maar daar op geef ik antwoord niet naar zoeken. En PCsuite heeft geen enkel probleem mijn N73 te herkennen en kan er alles mee via BT en USB kabel. Waarschijnlijk zijn d4e andere devices modem etc.Bbfreak schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:05:
[...]
Bij mij is BT en Vista ook niet zonder problemen. PC Suite 6.83 geinstalleerd en deze werkt perfect met USB kabel.
BT van Vista vindt mijn N73 maar verder dan dat kom ik niet. Hij blijft maar om drivers vragen.
Welke drivers kan ik het beste gebruiken? Ik heb bij handmatig bijvoorbeeld aangegeven dat hij in de map van pc suite moet zoeken maar niets.
Niet persoonlijk, maar ik snap al die mensen niet met hun problemen met PC-Suite en Vista.Bbfreak schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:05:
[...]
Bij mij is BT en Vista ook niet zonder problemen. PC Suite 6.83 geinstalleerd en deze werkt perfect met USB kabel.
Ik heb, nadat ik Vista geïnstalleerd had gewoon mappen van programma's die in 'Program Files' op de XP partitie stonden 1_op_1 gekopiëer naar 'Program Files' van de Vista partitie en alles werkte perfect.
Nadat ik dat gedaan had functioneerd het zelfs via BT perfect, zonder dat ik daarvoor iets heb moeten configureren of instellen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
ik heb een probleem om mijn microfoon harder te zetten.
Wanneer ik een gesprek aanneem met mijn N73 en ik wil de beller harder
horen dan moet dat via de toetsen aan de zijkant van mijn toestel. Maar mijn toestel
reageerd hier niet op. De toetsen doen het wel, want ik kan wel gewoon inzoomen bij
het maken van een foto.
Hebben meer mensen hier last van??
horen dan moet dat via de toetsen aan de zijkant van mijn toestel. Maar mijn toestel
reageerd hier niet op. De toetsen doen het wel, want ik kan wel gewoon inzoomen bij
het maken van een foto.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:23:
ik heb een probleem om mijn microfoon harder te zetten.
het maken van een foto.
de software opnieuw installeren anders naar de
winkel terug gaan de software opnieuw installeren had bij mij geholpen met me themas. mijn berchten doen het niet zo goed dat komt mechien omdat ik zelf update heb uitgevoerd
Ben toch benieuwd of iemand een hiervoor een oplossing heeft.themonsman schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:34:
Ik heb het geprobeerd, het mapje "Contacts" de eigenschap "verborgen" gegeven in massa-opslag modus. Daarna in m'n mobiel naar Gallerij > Afb. en video geopend. Daar stonden helaas de contact foto's nog steeds bij.
Bedankt voor je suggestie iig! Iemand anders nog ideeen?
Verwijderd
Beste allemaal,
Ik heb al een aantal fora door gespit maar het antwoord nog niet gevonden op deze vraag:
Is er een programma oid om te "videobellen" dmv bluetooth?
Bij voorbaat dank.
Ik heb al een aantal fora door gespit maar het antwoord nog niet gevonden op deze vraag:
Is er een programma oid om te "videobellen" dmv bluetooth?
Bij voorbaat dank.
Klopt het dat de screenprotectors van Brando iets kleiner zijn als het schermpje van de N73? Heb ze nu net binnen maar vind het toch jammer dat ze kleiner zijn dan mijn scherm

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag een Nokia N73 in mijn bezit, maar zou toch wel heel graag mijn telefoonlijst naar deze nieuwe mobiel willen kopieren. Mijn oude mobiel is een samsung D500, dus hoop dat deze 2 wel samen kunnen... Heb een bluetooth dongle en gebruik BlueSoleil, maar ik kom er niet helemaal uit... Iemand die kan helpen om mijn contacten van mijn D500 naar de N73 te kopieren?
Thanks!
Thanks!
Ik heb dit gedaan door gewoon de oude simkaart in de nieuwe mobiel te steken, en de lijst te kopieren naar het telefoongeheugen? Of is dit niet mogelijk in jouw situatie?
Klopt, ik heb aan 1 zijkant misschien 2 mm over. Valt ook wel weer te overzien vind ik...RommelD schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:07:
Klopt het dat de screenprotectors van Brando iets kleiner zijn als het schermpje van de N73? Heb ze nu net binnen maar vind het toch jammer dat ze kleiner zijn dan mijn scherm
Kan je berichten beveiligen door middel van een wachtwoord als bij samsung?
[ Voor 171% gewijzigd door Dextourius op 10-04-2007 20:28 ]
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Dat hoopte ik dus ook, maar dat gaat helaas niet. Als ik m'n oude simkaart in mijn N73 doe staat er nergens iets van contacten oid, heel raar want normaal had ik dit wel. Misschien ergens iets instellen?HendrikN schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:46:
Ik heb dit gedaan door gewoon de oude simkaart in de nieuwe mobiel te steken, en de lijst te kopieren naar het telefoongeheugen? Of is dit niet mogelijk in jouw situatie?
Bij contacten druk je op opties, kan je daar je sim contacten zien.. ik heb die nummers net 1 voor 1 toegevoegd aan contacten van de sim.. duurt wel ff maarja sommige nummers waren toch niet meer nodig heb nu meteen een schone contactenlijst.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:08:
[...]
Dat hoopte ik dus ook, maar dat gaat helaas niet. Als ik m'n oude simkaart in mijn N73 doe staat er nergens iets van contacten oid, heel raar want normaal had ik dit wel. Misschien ergens iets instellen?
Verwijderd
Thanks, je bent geweldig! Heb je misschien ook een tip om alle contacten die op mijn samsung D500 op mijn sim te zetten? Staan er namelijk ook een aantal op mijn mobiele geheugen maar die kan ik dus een beetje moeilijk op mijn N73 zetten.Dextourius schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:
[...]
Bij contacten druk je op opties, kan je daar je sim contacten zien.. ik heb die nummers net 1 voor 1 toegevoegd aan contacten van de sim.. duurt wel ff maarja sommige nummers waren toch niet meer nodig heb nu meteen een schone contactenlijst.
En welk geheugen raden jullie aan? Wil graag 2 gig hebben.
http://www.yordeal.nl/ind...&category_id=92&TreeId=46 Hier staan er 2: de gewone en de "ultra", maar merk je ook iets van verschil tussen beide?
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar bij d500 kon je volgens mij niet van tel naar sim kopieeren..Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:16:
[...]
Thanks, je bent geweldig! Heb je misschien ook een tip om alle contacten die op mijn samsung D500 op mijn sim te zetten? Staan er namelijk ook een aantal op mijn mobiele geheugen maar die kan ik dus een beetje moeilijk op mijn N73 zetten.
En welk geheugen raden jullie aan? Wil graag 2 gig hebben.
http://www.yordeal.nl/ind...&category_id=92&TreeId=46 Hier staan er 2: de gewone en de "ultra", maar merk je ook iets van verschil tussen beide?
Wat je kan doen is eerst die contacten op je pc zetten.. vervolgens op je sim of n73.. Je kan het ook handmatig invoeren met nokia suite.. kost je wel tijd..
Ik heb die ultra genomen werd mij aangeraden door die man haha.. hij zei dat als je muziek etc luistert het veel sneller gaat.. scheelt je maar een paar euros meer.. kan je net zo goed ultra nemen
[ Voor 3% gewijzigd door Dextourius op 10-04-2007 21:26 ]
Verwijderd
Klopt, dat is inderdaad het probleem. Ik zou ook niet weten hoe ik die contacten van mijn D500 naar mijn computer moet krijgen. Ik haal anders wel alleen de belangrijkste er af.Dextourius schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:24:
[...]
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar bij d500 kon je volgens mij niet van tel naar sim kopieeren..
Wat je kan doen is eerst die contacten op je pc zetten.. vervolgens op je sim of n73.. Je kan het ook handmatig invoeren met nokia suite.. kost je wel tijd..
Ik heb die ultra genomen werd mij aangeraden door die man haha.. hij zei dat als je muziek etc luistert het veel sneller gaat.. scheelt je maar een paar euros meer.. kan je net zo goed ultra nemen
Ik denk dat ik ook maar voor de ultra ga; waarschijnlijk toch iets sneller en voor het geld hoef he het niet te laten. Bedankt voor al je hulp!
Als je bij contacten je simkaart kiest en dan opties>markeringen aan/uit>alles aan kiest dan kan je al je simkaartnummers in 1 keer op je nokia zetten.Dextourius schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:
[...]
Bij contacten druk je op opties, kan je daar je sim contacten zien.. ik heb die nummers net 1 voor 1 toegevoegd aan contacten van de sim.. duurt wel ff maarja sommige nummers waren toch niet meer nodig heb nu meteen een schone contactenlijst.
Verwijderd
Hee mensen hier een tevreden gebruiker....
Van de N73 ME dan wel te verstaan
Prima toestel, geen klachten over maar...
ik kreeg er geen sd kaart bij en een standaard koptelefoon nl
de HS-23... Het is een originele Music ed...
Gekocht in een vodafone winkel iemand iets over te melden...?
Zo van ben ik genaaid ofnie ?
Super! ik kan met pinnacle alles omzetten naar ipod mp4 of
standaard mp4 maar helaas... iemand een idee waarom ik alleen geluid krijg
en geen beeld ? en of tips voor een andere goeie converter ?
Van de N73 ME dan wel te verstaan
Prima toestel, geen klachten over maar...
ik kreeg er geen sd kaart bij en een standaard koptelefoon nl
de HS-23... Het is een originele Music ed...
Gekocht in een vodafone winkel iemand iets over te melden...?
Zo van ben ik genaaid ofnie ?
Super! ik kan met pinnacle alles omzetten naar ipod mp4 of
standaard mp4 maar helaas... iemand een idee waarom ik alleen geluid krijg
en geen beeld ? en of tips voor een andere goeie converter ?
Ai bedankt man, ik wist wel dat er zoiets was.. maarja heb nu een schone lijstDaFreakda schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:56:
[...]
Als je bij contacten je simkaart kiest en dan opties>markeringen aan/uit>alles aan kiest dan kan je al je simkaartnummers in 1 keer op je nokia zetten.
Stifler, als je hem gewoon als BLACK versie gekocht hebt, krijg je de ME versie maar zonder geheugen etc.. staat ook op je doos.. Benelux ME w/o (without) minisd..
In de OP staan programmas waarmee je kan converteren..
[ Voor 5% gewijzigd door Dextourius op 11-04-2007 01:33 ]
Verwijderd
Dit is dus ook geschikt voor Mac -gebruikers die iSync willen gebruiken met een nokia n73Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:48:
Nu is er goed nieuws voor veel Mac-en-Nokia gebruikers: op de site van Nokia Europe staat nu ook een lijst met compatible telefoons, en... voor veel nog-niet-standaard-compatible telefoons zijn er nu plugins van Nokia zélf beschikbaar.
Nou ik ben ook ongeveer een maand de gebruiker van een N73, een fijne telefoon maar nu heb ik een probleem. Ik pak net mijn telefoon uit mijn broekzak en het pookje zit er niet meer op, die is in mijn broekzak te vinden.
Nou heb ik hem bij Hi online besteld en kan dus niet even langs de winkel. Mijn vraag is nu zijn meer mensen dit probleem tegengekomen en kan ik dit gewoon op garantie gooien (Bij normaal gebruik mag een pookje toch niet na een maand afbreken). Of zullen ze hierover moeilijk doen en mag ik zelf de reparatie en verzendkosten betalen, in welk geval ik het liever zelf probeer op te lossen met wat secondelijm.
Nou heb ik hem bij Hi online besteld en kan dus niet even langs de winkel. Mijn vraag is nu zijn meer mensen dit probleem tegengekomen en kan ik dit gewoon op garantie gooien (Bij normaal gebruik mag een pookje toch niet na een maand afbreken). Of zullen ze hierover moeilijk doen en mag ik zelf de reparatie en verzendkosten betalen, in welk geval ik het liever zelf probeer op te lossen met wat secondelijm.
Dan heeft hij je iets nutteloos aangesmeerd. De geheugencontroller in je n73 is zo langzaam dat sneller geheugen echt niets uitmaakt, alleen bij het eventuele beschrijven van het kaartje in een kaartlezer.Dextourius schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:24:
[...]
Verwijderd
Wel van meer mensen die dit hadden gehoord en dat werd gewoon in garantie gerepareerd (en terecht).Mark Lor schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:03:
Nou ik ben ook ongeveer een maand de gebruiker van een N73, een fijne telefoon maar nu heb ik een probleem. Ik pak net mijn telefoon uit mijn broekzak en het pookje zit er niet meer op, die is in mijn broekzak te vinden.
Dat je hem via hi hebt besteld maakt niets uit. Je moet een nokia care point opzoeken en die sturen hem dan op.
Verwijderd
Hier ook nog steeds problemen gemeld door de tegenpartijen. Ik draai de recente firmware en mag mijn volume neerschroeven tijdens het gesprek om het effect te verlagen. Ik heb een N73ME unbranded. Mijn vriendin belt met een TM editie (plum/silver) en die heeft het ook.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:55:
Inmiddels twee weken in het bezit en, zoals in voorgaande delen van dit topic werd geklaagd, last van echo voor de persoon waarmee ik bel. Inmiddels wordt er in dit nieuwe deel niet meer gesproken over een echo, betekent dit dat er een oplossing is voor het probleem (behalve uit en aanzetten?).
de firms verschillen dus OF nokia is er mar druk mee dit te onderdrukken op S603rd OF het is iets met de behuizing, waardoor de galm optreedt nadat de microfoon alle omgevings geluiden heeft opgepakt (de MIC hoort dus de Luidspreker)
het is inderdaad nog steeds verschrikkelijk irri, maar ja., verder is die foon dan ook een rete lekker ding..
Linker/Rechter toets functie ineens weg?
vreemd vind ik het neveneffect van de onderste regionen in je beeldscherm. Daar staat (bij mij) TomTom links en Contacts rechts. Af en toe als de telefoon in KeyLock is en ik haal haar daaruit om zelf iets te kunnen ondernemen (gebeld worden hoeft dat natuurlijk niet), dan mis ik ineens die 2 functies in beeld en de knoppen reageren ook niet op die commando's. de functies werken verder wel via het menu (blauwe logo --> contacts..). Ook een S603rd ongewenste functie?
Hey N73 bezitters,
Ik heb nu sinds kort ook een Nokia N73, het enigste vervelende vind ik dat je niet kan zien hoe lang je met iemand aan het bellen bent, moet je dit ergens instellen? Of hebben Nokia's dit niet?
Top toestel voor de rest!
Ik heb nu sinds kort ook een Nokia N73, het enigste vervelende vind ik dat je niet kan zien hoe lang je met iemand aan het bellen bent, moet je dit ergens instellen? Of hebben Nokia's dit niet?
Dit kun je instellen in het menu Instellingen. Even zoeken hoorOpgeduveld schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:11:
Hey N73 bezitters,
Weet iemand of er een applicatie bestaat waarmee je de namen van iconen, bv 'Web' kunt veranderen? Ik wil geen 'Web', ik wil 'Internet'
dat is leuk, maar zulke mededelingen zien we liever niet hier
[ Voor 74% gewijzigd door Canaria op 14-04-2007 01:43 ]
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400
Verwijderd
Ja dat is inderdaad errug irritant.Weet je wat bij mij de geniale oplossing was????Gewoon je toestel aan de onderkant vasthouden en het is weg....Het klinkt een beetje raar maar bij mij helpt het.Als je de echo hebt moet je het maar eens proberen.Mzzl Ferry[ quote]Mad_Cookie schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:04:
[...]
Hier ook nog steeds problemen gemeld door de tegenpartijen. Ik draai de recente firmware en mag mijn volume neerschroeven tijdens het gesprek om het effect te verlagen. Ik heb een N73ME unbranded. Mijn vriendin belt met een TM editie (plum/silver) en die heeft het ook.
de firms verschillen dus OF nokia is er mar druk mee dit te onderdrukken op S603rd OF het is iets met de behuizing, waardoor de galm optreedt nadat de microfoon alle omgevings geluiden heeft opgepakt (de MIC hoort dus de Luidspreker)
het is inderdaad nog steeds verschrikkelijk irri, maar ja., verder is die foon dan ook een rete lekker ding..
vreemd vind ik het neveneffect van de onderste regionen in je beeldscherm. Daar staat (bij mij) TomTom links en Contacts rechts. Af en toe als de telefoon in KeyLock is en ik haal haar daaruit om zelf iets te kunnen ondernemen (gebeld worden hoeft dat natuurlijk niet), dan mis ik ineens die 2 functies in beeld en de knoppen reageren ook niet op die commando's. de functies werken verder wel via het menu (blauwe logo --> contacts..). Ook een S603rd ongewenste functie?
[/quote]
[...]
Hier ook nog steeds problemen gemeld door de tegenpartijen. Ik draai de recente firmware en mag mijn volume neerschroeven tijdens het gesprek om het effect te verlagen. Ik heb een N73ME unbranded. Mijn vriendin belt met een TM editie (plum/silver) en die heeft het ook.
[/quote]
Hallo, weet iemand of er iets in de richting van DFX voor de N73 beschikbaar is? Ik had voorheen een SE W810i, met megabass aan uiteraard, maar ik krijg maar geen fatsoenlijk geluid uit de N73 (ook met in-ears, met de equalizer de bas-balk al naar boven enz.).
Maar is hier geen programma'tje voor?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
warezrequests zijn niet toegestaan
[ Voor 86% gewijzigd door Canaria op 14-04-2007 01:44 ]
Kan je me op weg helpen misschien? Ben de menu's nu al 3x rond geweestTHE_BASE schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:10:
[...]
Dit kun je instellen in het menu Instellingen. Even zoeken hoor
Weet iemand of er een applicatie bestaat waarmee je de namen van iconen, bv 'Web' kunt veranderen? Ik wil geen 'Web', ik wil 'Internet'
Ik heb een real media file op m'n nieuwe N73 gezet en probeer 'm af te spelen op de telefoon maar ik krijg alleen geluid en geen beeld!
Het vreemde is dat op mijn andere telefoon,een Nokia E50, het bestand wel normaal afspeeld wordt! Ik snap hier helemaal niets van
Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Ter info. De software is toch ongeveer hetzelf op beide telefoons (het verschil is dat de E50 een half jaar ouder is en de N73 Music Edition nieuw is). Ik heb niets geinstalleerd op de telefoons.
Het vreemde is dat op mijn andere telefoon,een Nokia E50, het bestand wel normaal afspeeld wordt! Ik snap hier helemaal niets van
Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Ter info. De software is toch ongeveer hetzelf op beide telefoons (het verschil is dat de E50 een half jaar ouder is en de N73 Music Edition nieuw is). Ik heb niets geinstalleerd op de telefoons.
http://gathering.tweakers...ijd&data%5Bboolean%5D=ANDOpgeduveld schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:45:
[...]
Kan je me op weg helpen misschien? Ben de menu's nu al 3x rond geweest
Oftewel:
"Voor de mensen die graag de gesprekstijd zien na een gesprek en dit niet hebben kunnen vinden:
Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Bellen --> Samenvatting Na Oproep: AAN"
Verwijderd
Als je een smsje krijgt, staat er niet van wie, er staat alleen: 1 nieuw bericht.
Is het mogelijk om daaronder de naam of nummer van de afzender te krijgen?
Mijn vrouw heeft sinds gisteren ook een N73 (pink
), maar er valt mij iets vreemds op, een collega heeft ook een N73 en die heeft dit niet:
Als je vanuit het stand-by scherm een nummer in wilt toetsen (toetsenbord NIET gelockt) dan gebeurt er niets. Je moet dan eerst een cijfer toets indrukken gevolgd door de rode knop en dan kun je een nummer intoetsen (in de witte balk). Is dit een instelling of zo ? Kan er in de gebr aanw niks over terugvinden....

Als je vanuit het stand-by scherm een nummer in wilt toetsen (toetsenbord NIET gelockt) dan gebeurt er niets. Je moet dan eerst een cijfer toets indrukken gevolgd door de rode knop en dan kun je een nummer intoetsen (in de witte balk). Is dit een instelling of zo ? Kan er in de gebr aanw niks over terugvinden....
Verwijderd
zo ver ik weet niet nee alleen als je hem opent zie je wie het isVerwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:27:
Als je een smsje krijgt, staat er niet van wie, er staat alleen: 1 nieuw bericht.
Je kan zeker ook geen wachtwoord zetten op je berichten etc als bij samsung telefoons?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:51:
[...]
zo ver ik weet niet nee alleen als je hem opent zie je wie het is
Zojuist de Adapt 300 GPS Reciever besteld. Hij is weer op voorraad op GPSSHop.nl, morgen binnen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Weet iemand trouwens hoe je plaatjes/videos afschermt in de Gallerij?? bestwel irritant dat je alles gewoon te zien krijgt....
Hier is nog geen oplossing voor gevondenFreshnezz schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:07:
Weet iemand trouwens hoe je plaatjes/videos afschermt in de Gallerij?? bestwel irritant dat je alles gewoon te zien krijgt....
Videobellen.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:32:
Wat is het nut van dat lullige cameraatje aan de voorkant van de telefoon?
Mij lijkt het vrij logisch dat dat voor het videobellen is
alleen gebruikt nog vrijwel niemand dat..
Weet iemand of er iets in de richting van DFX voor de N73 beschikbaar is? Ik had voorheen een SE W810i, met megabass aan uiteraard, maar ik krijg maar geen fatsoenlijk geluid uit de N73 (ook met in-ears, met de equalizer de bas-balk al naar boven enz.).
Weet iemand of er iets in de richting van DFX voor de N73 beschikbaar is? Ik had voorheen een SE W810i, met megabass aan uiteraard, maar ik krijg maar geen fatsoenlijk geluid uit de N73 (ook met in-ears, met de equalizer de bas-balk al naar boven enz.).
Verwijderd
Ik heb de music edition, hierbij krijg je een soort verlengstuk waarop je je eigen oortjes aan kunt sluiten. Wanneer ik de (meegeleverde) nokia in ears aansluit is het geluid aanzienlijk minder dan dat ik sony oortjes aansluit. Misschien is dit eventjes een oplossing dus.thomaskroon schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:35:
Mij lijkt het vrij logisch dat dat voor het videobellen isalleen gebruikt nog vrijwel niemand dat..
Daarnaast heb ik dezelfde vraag, weet iemand of er een stuk software is als thomaskroon beschreef?
En nóg een vraagje:) wat moet ik doen voordat die adobe reader gebruikt kan worden? Hij doet nu niks namelijk... En downloaden gaat ook niet (wat je wel moest doen met de virusscanner)!
Verwijderd
Deze heb ik gisteren ontvangen, eerste keer dat je een connectie wilt maken tussen de N73 en de Adapt 300, lijkt het alsof die niets doet, tenminste bij mij. Duurde ongeveer 20 minuten voordat die ontvangst had.Rivanov schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:02:
Zojuist de Adapt 300 GPS Reciever besteld. Hij is weer op voorraad op GPSSHop.nl, morgen binnen!
Echter, vanaf toen is die echt heel erg snel. Als ik hem nu opstart, duurt het ongeveer 5 a 10 seconden voordat die verbinding heeft met de satellieten. Super apparaatje!
Verwijderd
Ik heb hiervoor ook een w800i gehad.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:11:
[...]
Ik heb de music edition, hierbij krijg je een soort verlengstuk waarop je je eigen oortjes aan kunt sluiten. Wanneer ik de (meegeleverde) nokia in ears aansluit is het geluid aanzienlijk minder dan dat ik sony oortjes aansluit. Misschien is dit eventjes een oplossing dus.
Daarnaast heb ik dezelfde vraag, weet iemand of er een stuk software is als thomaskroon beschreef?
Gebruk nu de n73 icm de ad-41 en m'n oude sony in ear plugs.
Maar ik ben ook opzoek naar hetzelfde stukje software als mijn lotgenoten
Die W800i was het wat betreft bas dan ook helemaal, soms mis ik hem daarom nog wel is
Verwijderd
Kan iemand bevestigen dat het geen nut heeft om een duurder 'ultra' geheugenkaartje te kopen voor de N73 qua snelheidswinst? Ik las enkele posts geleden zoiets, en ben zelf van plan een dezer dagen om een 2 gb kaartje te kopen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!
Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!
Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!
Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!
Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.