Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar
Ik heb dinsdag abbonement van t-mobile aangevraagt en ik heb de n73 gister gekregen
Waarom duurt het zo lang bij iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:09:
[...]

Nee, dat is volgens mij niet het geval. Ik wist dat het daar aan kon liggen, aangezien het al eerder voorbij is gekomen in de afgelopen delen. Moeten ze juist of je tel staan of op je sim?
ik heb ze van m'n sim gekopieerd naar m'n telefoon. het telefoonboek van de telefoon gebruik ik en niet van m'n sim. op de sim heb ik dus een soort backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:00:
[...]

ik heb ze van m'n sim gekopieerd naar m'n telefoon. het telefoonboek van de telefoon gebruik ik en niet van m'n sim. op de sim heb ik dus een soort backup.
Same here en dat werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Same here en dat werkt prima!
Dat heb ik dus ook gedaan! Alle contacten gekopieerd van me sim naar de telefoon (lees: niet naar de 128 mb extra geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:05:
[...]

Dat heb ik dus ook gedaan! Alle contacten gekopieerd van me sim naar de telefoon (lees: niet naar de 128 mb extra geheugen)
:? vreemd... heb je ze ook in outlook staan? heb je nrs overgenomen van een niet Nokia toestel? (maakt volgens mij niks uit, maar je weet maar nooit)
als je ze in outlook hebt staan zou je ze allemaal uit je foon kunnen gooien ook van je sim en opnieuw er in zetten...misschien dat dat helpt...ik weet het anders ook niet...wel weer een backup op je sim zetten. (sorry, de rest was too much information)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Aan TS kan bij de laatste fireware-update worden toegevoegd dat de datum 19-01-2007 is.
Tenminste, volgens mijn NSysInfo :*)
Het enige wat ik aanvullend kan vinden over de changelog voor deze firmware is een vage zin die mij opzich niet heel veel zegt...

* Minor CellMo update to improve production variant creation on the line. (This change has no affect whatsoever on enhancements made to the previous SW release and consequently no regression will be experienced while utilizing 3.0704.1.0.1 SW release)

bronnen:
http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?p=540325
http://www.symbian-freak....s=0&postorder=asc&start=0

/edit

nu ik het nog eens goed lees lijkt het er op neer te komen dat het een betere default software is om als basis te gebruiken om branded software mee te maken. Of ik vat het wel heel verkeerd op :) Er zitten in ieder geval dus geen fixes in voor zover duidelijk

[ Voor 14% gewijzigd door DirkT op 31-03-2007 15:20 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:27:
Ná 6 weken te hebben gewacht, is mijn N73 Black van TM eindelijk binnen!

Het volgende is mij opgevallen:
- Geen logo's met TM erop! :)
- Geen polsriem en schoonmaakdoekje

Een vraag aan degene met een N73 van TM... Hebben jullie een bijbehorende polsriem en schoonmaakdoekje erbij gekregen?
Ik heb mijn T-Mobile N73 ook sinds donderdag 29 maart 2007 binnen. En ook bij mij zitten er geen logo's op de buitenkant. Waarschijnlijk heeft T-Mobile ervoor gekozen om de N73's wegens de leveringsproblemen niet ove rte schilderen. ;) En ik kan ook niets vinden van branded software.

Ook ik mis de Polsriem en het Schoonmaakdoekje.
Weet ook niet of dit standaard bij de N73 geleverd wordt. Was wel bij de N70 in T-Mobile uitvoering. Maar daar zat ook een geheugenkaartje bij. :P

Trouwens nog een kleine vraag. Weet iemand hoe ik precies kan zien wanneer de software branded is?

Als ik *#0000# intoets krijg ik te zien:

V 3.0638.0.0.30
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (W2.01)

Ik vraag dit omdat ik op de TS zie dat er al nieuwere firmware uit is gekomen, maar als ik wil updaten via NSU geeft deze precies dezelfde firmware als ik al heb. En ook op de supportpage van Nokia kan ik via de produktcode de laatste firmware voor mijn toestel opvragen en deze geeft ook de huidige firmware aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Zoals in de TS te zien is bij (xx.02) heb je branded software, dus ja jij hebt (xx.01) en daarnee ook een telefoon met branded software. Het gaat namelijk om die eerste twee chars, als je die niet hebt ben je niet branded, dus updates zullen bij jou veel later verschijnen :)

[ Voor 23% gewijzigd door DirkT op 31-03-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb mijn abbo overgzet van debitel naat Tmobile. Op zich geen probleem. ik kreeg meteen een toetsel mee. Met simlock. Nu zou ik eigenlijk moet wachten tot mn andere abbo afgelopen is zodat ik verder ga met TM maar dan wil ik wel de N73 gebruiken tot die tijd, dit duurt namelijk nog 4 maanden en ik moest m nu overschrijven want ik wil nummerbehoud. Is er een mogelijkheid dat ik m update zodat ie unbranded wordt en miss ook unlocked zodat ik mn oude SIM erin kan doen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is wel erg k*t.

Prima Topic trouwens, ik zal er veel aan hebben als ik mijn toestel kan gebruiken...

Drekneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
unlocken zal in ieder geval niet zomaar gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:00:
Hallo,

Ik heb een probleem, ik heb mijn abbo overgzet van debitel naat Tmobile. Op zich geen probleem. ik kreeg meteen een toetsel mee. Met simlock. Nu zou ik eigenlijk moet wachten tot mn andere abbo afgelopen is zodat ik verder ga met TM maar dan wil ik wel de N73 gebruiken tot die tijd, dit duurt namelijk nog 4 maanden en ik moest m nu overschrijven want ik wil nummerbehoud. Is er een mogelijkheid dat ik m update zodat ie unbranded wordt en miss ook unlocked zodat ik mn oude SIM erin kan doen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is wel erg k*t.

Prima Topic trouwens, ik zal er veel aan hebben als ik mijn toestel kan gebruiken...

Drekneck
Bovenstaand verhaal snap ik geloof ik niet helemaal. Omdat je je nummer wilt behouden moet je 4 maanden vantevoren je abbo overzetten??? Het lijkt me sterk, maar het zal wel.
Heb je je oude simkaart al geprobeerd in je nieuwe foon want er zit wel verschil in branded of simlock. Simlock kun je zelf niet wijzigen -> branded blijkbaar wel (heb ik een keer ergens gelezen ;) )
Mijn oude simkaart (Vodafone) deed het prima in m'n branded telefoon (KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovenstaand verhaal snap ik geloof ik niet helemaal. Omdat je je nummer wilt behouden moet je 4 maanden vantevoren je abbo overzetten??? Het lijkt me sterk, maar het zal wel.
Heb je je oude simkaart al geprobeerd in je nieuwe foon want er zit wel verschil in branded of simlock. Simlock kun je zelf niet wijzigen -> branded blijkbaar wel (heb ik een keer ergens gelezen ;) )
[/quote]

Als je nummerbehoud wil bij een andere provider moet je dat 3 maanden van tevoren indienen wil het soepel overlopen. Ik heb dat dus nu gedaan maar ik heb een toetsel mee gekregen die simlocked is, ik hoop dat ze bij TM mijn aanvraag kunnen veranderen, dat ik nu alvast gebruik maak van hun netwerk en dat tegen de tijd dat mijn oude abbo afloopt dat ze het nummer omzetten. Ik heb dan wel 2 abboo's maar dat is dan even niet anders.

Ik heb ook al geinformeerd bij zo'n telefoonboer die Unlocked en dat kan de komende 2 a 3 maanden nog niet, via tmobile kost t €120,- Boevenpraktijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Hoi allemaal, wat een prima topic is dit toch. Ik heb alles al doorgelezen en volg dit verder iedere dag!

Jullie zijn veel meer ervaren, want ik lees benamingen waar ik nooit van gehoord heb.

Ik heb sinds een week of 2 de N73 ME en vind het echt een prima toestel. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt niet uitkom. Ik heb de handleiding gelezen, hier veel gelezen (via de zoek functie zelfs)maar kan maar niet vinden hoe ik thema's toevoeg aan mijn N73.

Mijn vorige telefoon was de Sony Ericsson K750i en daarvan deed ik de memorystick gewoon in mijn cardreader op de laptop en zo kon ik de gedownloade thema's zo van mijn laptop overzetten naar de map THEMES op de memorystick. Maar waar zit die map op de N73 toch? Ik neem aan dat ik thema's via de PC Suite over kan zetten?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoord.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:18:
;) Hoi allemaal, wat een prima topic is dit toch. Ik heb alles al doorgelezen en volg dit verder iedere dag!

Jullie zijn veel meer ervaren, want ik lees benamingen waar ik nooit van gehoord heb.

Ik heb sinds een week of 2 de N73 ME en vind het echt een prima toestel. Maar nu heb ik toch iets waar ik echt niet uitkom. Ik heb de handleiding gelezen, hier veel gelezen (via de zoek functie zelfs)maar kan maar niet vinden hoe ik thema's toevoeg aan mijn N73.

Mijn vorige telefoon was de Sony Ericsson K750i en daarvan deed ik de memorystick gewoon in mijn cardreader op de laptop en zo kon ik de gedownloade thema's zo van mijn laptop overzetten naar de map THEMES op de memorystick. Maar waar zit die map op de N73 toch? Ik neem aan dat ik thema's via de PC Suite over kan zetten?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoord.
;)
Hoi, thema's kun je idd met de pcsuite installeren. Een thema is gewoon een .sis file die de pcsuite herkent als toepassing. Dus gewoon voor toepassing installeren kiezen, dan naar je thema bladeren en dubbelklikken. WIl je hem weer verwijderen dan doe je dit ook bij toepassingsbeheer in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:19:
[...]

:? vreemd... heb je ze ook in outlook staan? heb je nrs overgenomen van een niet Nokia toestel? (maakt volgens mij niks uit, maar je weet maar nooit)
als je ze in outlook hebt staan zou je ze allemaal uit je foon kunnen gooien ook van je sim en opnieuw er in zetten...misschien dat dat helpt...ik weet het anders ook niet...wel weer een backup op je sim zetten. (sorry, de rest was too much information)
Zoo vaag he. Het volgende. Heb dus een smsje van iemand gehad => krijg ik alleen het nummer te zien in mijn inbox. Net kreeg ik nog een smsje en wat schetst mijn verbazing; hier verschijnt wel gewoon de naam uit mijn telefoonboek. Na wat klooien (opnieuw contact invoeren, bewerken etc etc.) verwijderde ik de contact van die welke op naam in mijn inbox kwam. Weg uit mijn telefoonboek. En wat blijkt; in mijn inbox staat het smsje nog wel onder die naam dat ik juist net verwijderd heb uit mijn telefoonboek :? Ik snap der werkelijk helemaal niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:45:
[...]

je kunt via je muziekspeler via opties --> muziekbibliotheek dan weer naar opties --> muziekbibliotheek bijwerken. als het goed is zie je een tellertje lopen van het aantal nummers wat ie toevoegt aan je muziekbibliotheek.
ik wil niet doen of ik alles weet maar misschien is het handig als je eerst dit topic goed doorleest (6 delen waarin je met de zoekfunctie een heel eind komt) dan kom je echt een hoop te weten...
Ik zal voortaan eerst eens effe goed zoeken op het forum. Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:57:
[...]

Werkt de sis file niet gewoon? Ik bedoel gewoon installeren met de Nokia PC Suite?
Nee, dan zegt ie dat je de andere install (die er standaard op staat) moet verwijderen. Anders moet je een "updateversie" gebruiken. Ik krijg die QuickOffice die erop staat alleen niet af, dat is het probleem. Of ik moet een "updateversie"zien te krijgen. Ik heb ook al gezocht in de bestanden om te kijken of ik hem handmatig kan verwijderen, maar er is echt helemaal niks te vinden :P

[ Voor 12% gewijzigd door Pamamo op 31-03-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:12:
bovenstaand verhaal snap ik geloof ik niet helemaal. Omdat je je nummer wilt behouden moet je 4 maanden vantevoren je abbo overzetten??? Het lijkt me sterk, maar het zal wel.
[/quote]

Als je nummerbehoud wil bij een andere provider moet je dat 3 maanden van tevoren indienen wil het soepel overlopen. Ik heb dat dus nu gedaan maar ik heb een toetsel mee gekregen die simlocked is, ik hoop dat ze bij TM mijn aanvraag kunnen veranderen, dat ik nu alvast gebruik maak van hun netwerk en dat tegen de tijd dat mijn oude abbo afloopt dat ze het nummer omzetten. Ik heb dan wel 2 abboo's maar dat is dan even niet anders.

Ik heb ook al geinformeerd bij zo'n telefoonboer die Unlocked en dat kan de komende 2 a 3 maanden nog niet, via tmobile kost t €120,- Boevenpraktijken
wil niet eigenwijs doen, maar je abbo opzeggen en nummerbehoud zijn 2 verschillende dingen. je abbo zeg je 3 maanden van tevoren op en bijvoorbeeld (dat doe ik) 6 weken voor de datum dat je contract afloopt gaan shoppen eventueel bij een andere provider dan heb je nog tijd genoeg om je nummer te behouden voor je contract afloopt. je nummerbehoud moet je minimaal 4 wkn vantevoren aanvragen. je nwe contract gaat dan pas in als je oude afloopt. zo heb je geen dubbele abbo kosten...tenminste zo heb ik het gedaan de afgelopen jaren...en doe het nu nog zo...het is maar hoe je het wilt....
Simlock is een ander verhaal, je kunt teruggaan en vragen of je een branded er voor in de plaats kunt krijgen of nog beter unbranded. zeker met het verhaal van dubbele abbo kosten die ze je aangesmeerd hebben...ik zou teruggaan...niet geschoten is altijd mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:12:

Niets boevenpraktijken... logisch toch?

Je had toch ook voor een SIM-lockvrije telefoon kunnen kiezen?

Plus dat je er waarschijnlijk minder voor heb betaald als dat een normale zou kosten.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gisteren (ja pas!) de nokia n73 en ik ben er echt helemaal verliefd op! ik moet toegeven dat ik als noob dus totaal niet wist wat zo'n ding allemaal kan ..

maar nu heb ik wel een probleempje.. ik heb gisteren (voordat ik de contacten had opgeslagen etc) al een aantal smsjes ontvangen.. dus bij afzender staat alleen het nummer niet de naam. nu heb ik al mijn contacten erin gezet maar wordt de afzender alsnog niet herkend. terwijl bij de smsjes die ik nu (nadat ik de contacten erin heb gezet) de naam van de afzender wel zie!
als ik in PC Suite kijk zie ik de naam gewoon wel bij het berichtje staat. heel raar allemaal!

kan iemand me hierbij helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:37:
[...]

Niets boevenpraktijken... logisch toch?

Je had toch ook voor een SIM-lockvrije telefoon kunnen kiezen?

Plus dat je er waarschijnlijk minder voor heb betaald als dat een normale zou kosten.....
Ik heb 70 bijbetaald voor 1 jaar. ik heb geen dubbele abbo kosten dus dat valt mee, ze konden geen unlocked toestel leveren. er is mijn verteld dat ik 3 maanden van tevoren of moest verlengen of bij een andere provider mn nummerbehoud indienen. onwetenheid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds donderdag m'n N73 in huis. Had er al een extra MiniSD-kaart bij besteld (Transcend 2Gb 80x, na recensies op dit forum).
Het toestel werkt in principe goed met dit MiniSD-kaartje, maar merk nu dat steeds na enkele uren de kaart 'ge-ejected' wordt.....het toestel ziet de kaart niet meer en de kaart moet eerst er daadwerkelijk uitgehaald worden en vervolgend weer opnieuw er in. Daarna gaat het weer even goed, om vervolgens weer op dezelfde manier geweigerd te worden.
Met de bijgeleverde 128Mb MiniSD-kaart van Nokia heb ik dit probleem niet, maar gebruik toch eigenlijk liever de 2Gb-kaart.
Iemand meer dit probleem gehad? Ik meen er al eens iets over gelezen te hebben, maar kan het nu niet meer vinden.
Ik heb al eens geprobeerd om het kaartje te 'verdikken' met een stukje tape, in de hoop dat ie dan beter contact zou maken......maar helaas zonder resultaat :-(
Zou dit misschien met een firmware update op te lossen zijn?
Mijn huidige firmware (van m'n branded phone) is V3.0638.0.0.1 - 30/10/2006 - RM-133 - NokiaN73 (75.01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik ben erg gecharmeerd van de N73, en na jarenlang bij SE te hebben gezworen zit ik nu te wachten op dat laatste duwtje richting het Nokia vak ;)

Ik had echter enkele vragen, en excuses bij voorbaat als deze al zijn langsgekomen:

1) bij mijn SE K750i had ik een programma myPhoneExplorer waarmee ik alles kon managen vanaf de PC. Dit scheelde me met ordenen van agenda en telefoonboek, maar ook het snelle typen van een SMS een hoop tijd. Is er iets dergelijks voor de N73? edit: kan gewoon met die PC Suite zeker?

2) raargenoeg gebruikte ik bij mijn K750i de optie van het licht heel vaak om bij te schijnen op donkere plaatsen.. is dit mogelijk met de K750i?

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 01-04-2007 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op zondag 01 april 2007 @ 03:27:
Ik ben erg gecharmeerd van de N73, en na jarenlang bij SE te hebben gezworen zit ik nu te wachten op dat laatste duwtje richting het Nokia vak ;)

Ik had echter enkele vragen, en excuses bij voorbaat als deze al zijn langsgekomen:

1) bij mijn SE K750i had ik een programma myPhoneExplorer waarmee ik alles kon managen vanaf de PC. Dit scheelde me met ordenen van agenda en telefoonboek, maar ook het snelle typen van een SMS een hoop tijd. Is er iets dergelijks voor de N73? edit: kan gewoon met die PC Suite zeker?
Juistem
2) raargenoeg gebruikte ik bij mijn K750i de optie van het licht heel vaak om bij te schijnen op donkere plaatsen.. is dit mogelijk met de K750i?
Dat moet je ff in het SE K750i topic vragen... :+

Ik neem aan dat je de N73 bedoelt, ja dat is niet standaard bij N73 maar je kan een programma downloaden, ntorch of spoton. Alleen de 2e is gratis. En met dat proggie kan je dus het lampje van de camere van je N73 gebruiken als zaklamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RowwenHèze schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:05:
Ik heb sinds donderdag m'n N73 in huis. Had er al een extra MiniSD-kaart bij besteld (Transcend 2Gb 80x, na recensies op dit forum).
Het toestel werkt in principe goed met dit MiniSD-kaartje, maar merk nu dat steeds na enkele uren de kaart 'ge-ejected' wordt.....het toestel ziet de kaart niet meer en de kaart moet eerst er daadwerkelijk uitgehaald worden en vervolgend weer opnieuw er in. Daarna gaat het weer even goed, om vervolgens weer op dezelfde manier geweigerd te worden.
Met de bijgeleverde 128Mb MiniSD-kaart van Nokia heb ik dit probleem niet, maar gebruik toch eigenlijk liever de 2Gb-kaart.
Iemand meer dit probleem gehad? Ik meen er al eens iets over gelezen te hebben, maar kan het nu niet meer vinden.
Ik heb al eens geprobeerd om het kaartje te 'verdikken' met een stukje tape, in de hoop dat ie dan beter contact zou maken......maar helaas zonder resultaat :-(
Zou dit misschien met een firmware update op te lossen zijn?
Mijn huidige firmware (van m'n branded phone) is V3.0638.0.0.1 - 30/10/2006 - RM-133 - NokiaN73 (75.01)
Geen tape meer omheen doen, gewoon ter garantie aanbieden als het niet naar behoren werkt (en wel met andere kaarten uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
als ik met de camera een foto wil nemen houd ik eerst de camera knop licht ingedrukt zodat de camera scherp stelt, de strepen van het beeld worden groen en je hoort een bliepje, wat dus aangeeft dat de camera scherp is, als ik het beeld bekijk is dat dan ook zo. maar als ik de foto genomen heb is het altijd minder dan het scherpgestelde foto. wie weet hoe ik dit kan oplossen? mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:29:
als ik met de camera een foto wil nemen houd ik eerst de camera knop licht ingedrukt zodat de camera scherp stelt, de strepen van het beeld worden groen en je hoort een bliepje, wat dus aangeeft dat de camera scherp is, als ik het beeld bekijk is dat dan ook zo. maar als ik de foto genomen heb is het altijd minder dan het scherpgestelde foto. wie weet hoe ik dit kan oplossen? mvg
de N73 langer en beter stil houden NA de flits. Hij is een beetje traag, flits, dan 2 a 3 seconden later maakt hij de daadwerkenlijke foto en als je in die tijd heb bewogen is ie wat waziger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh, wat heeft trouwens dan die flitser voor nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:02:
Ehh, wat heeft trouwens dan die flitser voor nut?
He he... daar heb je een punt. Weet niet hoe het precies zit maar ik weet wel als ik beweeg NADAT de flitser afging ik wazigere foto krijg. Dus ik hou hem tot 2 seconden na de laatste flits stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
Sinds gisteren de N73 in mijn bezit, wat een prachtding, maar ik heb nu een probleempje wanneer ik de gmail.com/app applicatie probeer te installeren. Nadat ik overal "Ja, Volgende en Doorgaan" heb geklikt bij alle waarschuwingen, lijkt het er op dat 'ie eindelijk wil downloaden, alleen dan komt er gauw een schermpje "Verbinding Verbroken", en... that's it.

Ik heb T-Mobile met een Web 'n Walk PIT-abbo... Kan het zijn dat T-Mobile het blocked o.i.d.?

Edit: Hmm, nu werkt het ineens wel, toen ik de originele "T-Mobile Internet" verbinding had gebruikt om verbinding te maken... nu hopen dat dit ook binnen UMTS valt :+

[ Voor 15% gewijzigd door HendrikN op 01-04-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HendrikN schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:05:
Sinds gisteren de N73 in mijn bezit, wat een prachtding, maar ik heb nu een probleempje wanneer ik de gmail.com/app applicatie probeer te installeren. Nadat ik overal "Ja, Volgende en Doorgaan" heb geklikt bij alle waarschuwingen, lijkt het er op dat 'ie eindelijk wil downloaden, alleen dan komt er gauw een schermpje "Verbinding Verbroken", en... that's it.

Ik heb T-Mobile met een Web 'n Walk PIT-abbo... Kan het zijn dat T-Mobile het blocked o.i.d.?

Edit: Hmm, nu werkt het ineens wel, toen ik de originele "T-Mobile Internet" verbinding had gebruikt om verbinding te maken... nu hopen dat dit ook binnen UMTS valt :+
Jammer, als je PIT 9,50 euro hebt, wordt de verbinding geknepen tot 64kbp/s, heb je PIT 19,50, dan krijg je 192kbp/s...

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 00:17
THE_BASE schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:58:
[...]

Jammer, als je PIT 9,50 euro hebt, wordt de verbinding geknepen tot 64kbp/s, heb je PIT 19,50, dan krijg je 192kbp/s...
die snelheid van PIT (van 9.50) vind ik ook echt het grootste minpunt van het internetten op je mobiel, opzich werkt het goed alleen gaat het laden eigenlijk toch net iets te langzaam... Maar vooral voor RSS werkt dit echt al perfect! En gewoon internetten werkt ook, dan wacht ik wel ff een paar seconde langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
FabianNL schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:11:
[...]

die snelheid van PIT (van 9.50) vind ik ook echt het grootste minpunt van het internetten op je mobiel, opzich werkt het goed alleen gaat het laden eigenlijk toch net iets te langzaam... Maar vooral voor RSS werkt dit echt al perfect! En gewoon internetten werkt ook, dan wacht ik wel ff een paar seconde langer.
Je kan ook PIT plus nemen. Dan heb je voor 20pm volwaardig UMTS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:07:
[...]

Geen tape meer omheen doen, gewoon ter garantie aanbieden als het niet naar behoren werkt (en wel met andere kaarten uiteraard)
Maar ik weet dus niet of het aan het toestel ligt of aan het kaartje.....
Zijn er meer personen die dit probleem hebben? Dacht het al eens eerder op één van deze N73-topics te zijn tegen gekomen, maar kan het nu nergens meer vinden.
Heb vanmiddag overigens de firmware laten upgraden bij een NSP, maar probleem met geheugenkaartje is er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:20:
Hallo, ik ben nieuw hier dus aller eerst wil ik mijn complimenten kwijt over dit forum! Prima gedaan.
Verder heb ik een vraag.

Ik heb op mijn N73 het programma DIVX player geinstalleerd en het werkt ook prima. Maar nu wil ik een avi bestand met ondertitels afspelen, maar het programma pakt de ondertitels niet.

Het bestand is omgezet met SmartMovie Converter en daar kon je ook de ondertitel in plaatsen zodat het bestand er 1 geheel van zou maken. Maar bij de DIVX player speelt ie de ondertitels dus niet af.

Wel speelt het bestand de ondertitels met de SmartMovie player, die ik ook geinstallerd heb op mijn telefoon, alleen ik wil graag dat de DIVX player voorzien kan worden van ondertitels.

Iemand enig idee hoe ik wel ondertitels kan krijgen in die player, of is dit helemaal nog niet mogelijk?

Mvg,

Michel
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RowwenHèze schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:55:
[...]

Zijn er meer personen die dit probleem hebben? Dacht het al eens eerder op één van deze N73-topics te zijn tegen gekomen, maar kan het nu nergens meer vinden.
Heb vanmiddag overigens de firmware laten upgraden bij een NSP, maar probleem met geheugenkaartje is er nog steeds.
Al een tijdje stilletjes aan het lezen hier: geweldig veel geleerd _/-\o_
Wat ik me kan herinneren had diegene het "klepje" niet goed dichtgedaan (dus niet eerst rechts en dan links, of was het andersom?). Daardoor bleef het kaartje maar even zitten en werd er dan weer uitgespuugd.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:57:
[...]

Wat ik me kan herinneren had diegene het "klepje" niet goed dichtgedaan (dus niet eerst rechts en dan links, of was het andersom?). Daardoor bleef het kaartje maar even zitten en werd er dan weer uitgespuugd.

Succes!
Allereerst bedankt voor je reactie! En voor het meedenken ;)
Maar bij mijn toestel zit het kaartje wel goed op z'n plaats. Hij verliest het kaartje ook alleen 'softwarematig'. Daarna moet ik 'm er zelf 'uitklikken' om vervolgens weer opnieuw te plaatsen.
Ik vraag me alleen af of het aan het kaartje of aan het toestel ligt (voordat ik met één van de twee terug ga naar de winkel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel is de n73 eigenlijk in het typen van smsjes?

Ik ben namelijk nogal een snelle typer en vind de lag die ik soms bij gsms ondervind heel storend. (dus dat je terwijl je aan het typen bent, de letters pas ff later verschijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:57:
[...]

Succes!
Ik heb daar toen mee geholpen. Het klepje houdt de kaart niet op z'n plaats. Je moet de kaart er zo ver in duwen dat hij "klikt". Dan zit hij uit zichzelf vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:26:

Ik ben namelijk nogal een snelle typer en vind de lag die ik soms bij gsms ondervind heel storend. (dus dat je terwijl je aan het typen bent, de letters pas ff later verschijnen)
Hier heb ik volgens mij eigenlijk echt nog nooit problemen mee gehad bij deze telefoon, ook bij 2 en/of 3 SMSjes achter elkaar (dus als 1 smsje) heb er ik nog geen last van gehad, terwijl m'n 6230i hier soms toch wel moeite mee had... dus geen probleem!
(Ik heb m'n telefoon nu een maand of 3? SMS dagelijks...)
DaannO schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:13:
[...]

Je kan ook PIT plus nemen. Dan heb je voor 20pm volwaardig UMTS. :)
Op m'n vorige telefoon had ik echt nog nooit van het internet gebruik gemaakt maar ik wilde het bij deze toch wel eens proberen, dus ben ik toch eerst maar begonnen met het goedkoopste. Misschien stap ik idd later nog wel eens over na de volwaardige variant, want zou opzich niet meer zonder internet willen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:26:

Werkt gewoon perfect. Stuur per dag heel wat smsjes en hij doet het prima! Installeer wel SMSAccelerator, deze wordt ook door Nokia aangeraden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem dan eindelijk binnen..! :D 1 maart besteld bij T-Mobile en vandaag ontvangen door leveringsproblemen. Heb de zwarte versie, zonder logo's en t-mobile software..dat is dan wel een voordeel van de langere levertijd..
Wat een strak toestel.., erg mooi en komt beter uit dan op plaatjes. Ben nu vollop alles aan het uitzoeken en installeren. Kan ik eindelijk alles uitproberen wat ik hier heb gelezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:26:
Als je fotos op je telefoon zet komen ze in een soort draaideur-paneel waarin je ze allemaal te zien krijgt, heel leuk, maar als je veel foto's hebt duurt het best lang tot dat scherm geopend is. Dus dacht ik, ik ga ze in albums zetten, dat versneld het laden. Maar als je dat doet, blijven de fotos alsnog in dat draai-geval staan, is het mogelijk om de fotos uitsluitend in albums te plaatsen? Of op een andere manier de albums te benaderen zodat je het galerij menu kan ontwijken?
Dit schijnt niet te kunnen, niemand weet hoe het moet in ieder geval...
Ik zou het ook erg handig vinden, ik heb bijvoorbeeld een mapje met foto's van m'n contacts op de geheugenkaart gezet. Deze komen nu ook in de galerij naar voren. Het zou mooi zijn als je mapjes kon excluden of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
themonsman schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:14:
[...]

Dit schijnt niet te kunnen, niemand weet hoe het moet in ieder geval...
Ik zou het ook erg handig vinden, ik heb bijvoorbeeld een mapje met foto's van m'n contacts op de geheugenkaart gezet. Deze komen nu ook in de galerij naar voren. Het zou mooi zijn als je mapjes kon excluden of iets dergelijks.
http://gathering.tweakers...gen&data%5Bboolean%5D=AND

Aub, op deze manier moet het (als het goed is) lukken!

Waar die zoekfunctie toch allemaal niet goed voor is :+

[ Voor 59% gewijzigd door FabianNL op 02-04-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt nou precies de slaapstand in? Heb vanmiddag zitten kijken wat nou het verschil is tussen aan of uit, maar ik zie het zo snel niet. Scherm wordt eerst minder licht, dan donkerder, vervolgens zie je licht de datum en tijd en na een tijdje zelfs helemaal op zwart.. Wat is nou het verschil??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:17:
Wat houdt nou precies de slaapstand in? Heb vanmiddag zitten kijken wat nou het verschil is tussen aan of uit, maar ik zie het zo snel niet. Scherm wordt eerst minder licht, dan donkerder, vervolgens zie je licht de datum en tijd en na een tijdje zelfs helemaal op zwart.. Wat is nou het verschil??
Volgens mij is in de slaapstand niet alleen het backlight maar ook het lcd uit. In plaats van het lcd knippert dan een blauw lampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Ik heb dit hele topic doorgezocht maar helaas geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.

Ik zit erover te denken om een N73 te kopen. Ik wil graag de AD41 headset, omdat de standaard headset niet blijft zitten in mijn linker oor (kleine afwijking welke niet te zien is maar wel merkbaar met dit soort dingen). Ik had dus bedacht om een N73 ME aan te schaffen.
Is de 2GB kaart die daarbij geleverd wordt vergelijkbaar in snelheid met de scandisk of een andere 'snelle' kaart? Ik kan natuurlijk ook een normale N73 aanschaffen en er een kaart en headset bij kopen, maar als de nokia kaart minstens net zo snel is ben ik in 1x klaar of is er een groot prijsverschil als ik het headset & geheugenkaart los aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er nou reuze verschil in de verschillende geheugenkaartjes? In de TS staan er een paar opgenoemd; de 2 gb is voor 23 euro te krijgen. Goeie aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik heb een 2gb van Apacer. Die was 23euro bij MyCom. Werkt echt perfect!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Is het nou mogelijk om bepaalde programma's gewoon altijd toegang te geven om verbinding te maken met internet.. wat mijn part mag elk programma zelfs verbinding maken, het is met een PIT-abbonoment voor mij toch gratis, kijk ik over die optie heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nog niet gevonden in een van de delen..
als ik bij mijn berichten kijk, zie ik allemaal email providers zoals planet, wanadoo etc.
hoe krijg ik die verwijdert..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik snap niet waarom je niet de NSP direkt naar je geheugenkaartjeprobleem heb laten kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Overigens, misschien een heel wild idee, maar zou het niet aardig zijn als je de "dashboard" van de N73 niet kan opvrolijken met headlines of iets dergelijks? Dus onder het eerstvolgende agendaitem een random headline van een RSS-Feed, of bestaat er al zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[...]

Dan ben je niet naar de NSP in Alkmaar geweest. Die zouden je anders het volgende stappenplan meegegeven hebben. Daarmee kan je veel van zulke 'vreemde' problemen oplossen.
1: Zorg ervoor dat alle gegevens van zowel de telefoon als de geheugenkaart gekopieerd worden. De gegevens van het toestel kunnen doormiddel van PC Suite gebackupt worden naar de PC en de geheugenkaart kan via de USB of met een geheugenkaartlezer gekopieerd worden naar de PC.

2: Formatteer de geheugenkaart. Dat kan ik het toestel gedaan worden in het menu 'Geheugen' of met een geheugenkaartlezer.

3: Zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Dat kan doormiddel van de volgende code in het toestel in te toetsen: *#7370# gevolgd door de beveiligingscode. (standaard 12345) als dat niet met de code werkt, dan kan het ook altijd in het menu 'Instellingen'. Met de Nokia 9-serie kan je het toestel formatteren door tijdens het opstarten de “CTRL”, de “Shift” en de “F” knop in te drukken. Het is mogelijk dat dit meerdere keren geprobeerd moet worden alvorens het werkt.

4: Plaats de geheugenkaart terug in het toestel en kopieer alle instelling terug naar de telefoon met behulp van PC Suite.

5: Kopieer alle gegevens die op de PC veilig gesteld zijn terug naar de geheugenkaart met behulp van de USB of met een geheugenkaartlezer.
Hum... kan `t stappenplan nergens vinden, zal `m morgen vanaf mijn werk wel posten.

Gevonden en gepost...

[ Voor 45% gewijzigd door Ginz op 03-04-2007 09:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:56:
Overigens, misschien een heel wild idee, maar zou het niet aardig zijn als je de "dashboard" van de N73 niet kan opvrolijken met headlines of iets dergelijks? Dus onder het eerstvolgende agendaitem een random headline van een RSS-Feed, of bestaat er al zoiets?
Interessante vraag, ben ik ook benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:14:
[...]

Ik snap niet waarom je niet de NSP direkt naar je geheugenkaartjeprobleem heb laten kijken?
Ik heb daar wel gemeld wat het probleem was, maar daar werd niet echt op gereageerd. Dus ging er vanuit dat zij er ook niets aan konden doen.

'k Heb nu bij de leverancier van het geheugenkaartje gevraagd om het om te ruilen.
Wordt dus nog vervolgd zullen we maar zeggen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

RowwenHèze schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:15:
[...]

Ik heb daar wel gemeld wat het probleem was, maar daar werd niet echt op gereageerd. Dus ging er vanuit dat zij er ook niets aan konden doen.

'k Heb nu bij de leverancier van het geheugenkaartje gevraagd om het om te ruilen.
Wordt dus nog vervolgd zullen we maar zeggen......
Heb je mijn post gelezen en het stappenplan al eens gevolgd?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het illegaal is om mensen te helpen met het verwijderen van T-Mobile firmware. Nou heb ik alleen een vraagje: Inmiddels is er N73 software in versie 3, terwijl op de eerste serie T-Mobile branded N73's nog versie 2 staat.

Via de klantenservice van T-Mobile heb ik een update aangevraagd, maar zij verwijzen me naar www.t-mobileacademy.nl (Toegang \ World1234). Daar is echter niets te vinden...

Iemand tips? De foto's zijn scherper in versie3 en de tasklist+agenda is overzichtelijker! (of een zoektermtipje voor een firmware-flash? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:16:
Ik weet dat het illegaal is om mensen te helpen met het verwijderen van T-Mobile firmware. Nou heb ik alleen een vraagje: Inmiddels is er N73 software in versie 3, terwijl op de eerste serie T-Mobile branded N73's nog versie 2 staat.

Via de klantenservice van T-Mobile heb ik een update aangevraagd, maar zij verwijzen me naar www.t-mobileacademy.nl (Toegang \ World1234). Daar is echter niets te vinden...

Iemand tips? De foto's zijn scherper in versie3 en de tasklist+agenda is overzichtelijker! (of een zoektermtipje voor een firmware-flash? ;))
Enigste officiële en legale manier is om naar een NSP te gaan en ze het lief te vragen, dan maak je kans. Maar ze zijn het totaal niet verplicht en waarschijnlijk doen ze het niet allemaal...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van de week langs een paar telefoonwinkels langs geweest en me geinformeerd over de N73 Music Edition.

Ze zeiden tegen me dat ze niet echt de ME versie verkochten, maar wel de ME toestel. Want er word geen 2 GB meegeleverd. Wel leveren ze een normale headset en niet de AD41. Ook vroeg ik aan hun of ik er een polsbandje bij kreeg en een lensdoekje, maar geen van beide zit er in.

Weet iemand weer hierover? Want volgens mij hoort er wel degelijk een polsbandje bij en een doekje voor de lens. Ben zelf naar Belcompany, Phonehouse, Orange shop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:49:
[...]

Heb je mijn post gelezen en het stappenplan al eens gevolgd?
Wel gelezen, nog niet gevolgd! Zal het vanavond thuis eens proberen, heb het kaartje nu niet bij me 8)7
Heb overigens al wel eens het kaartje geformateerd in de telefoon, maar dat hielp niet.
Maar zoals gezegd, zal ik vanavond het hele stappenplan eens doorlopen.
In ieder geval bedankt voor je bijdrage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
FabianNL schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:12:
[...]
http://gathering.tweakers...gen&data%5Bboolean%5D=AND

Aub, op deze manier moet het (als het goed is) lukken!

Waar die zoekfunctie toch allemaal niet goed voor is :+
Ah, een beetje omgekeerde logica? (dit slaat op de beschreven oplossing uit de link)
Daar was ik met de zoekfunctie niet achtergekomen. :D

Ik heb het geprobeerd, het mapje "Contacts" de eigenschap "verborgen" gegeven in massa-opslag modus. Daarna in m'n mobiel naar Gallerij > Afb. en video geopend. Daar stonden helaas de contact foto's nog steeds bij.

Bedankt voor je suggestie iig! Iemand anders nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Hoi mensen,
Ik heb de N73 een tijdje op het oog. Alleen heb ik er nog een vraag over.

Is het mogelijk om d.m.v. bluetooth/kabel de Nokia GPRS verbinding te krijgen op mijn laptop (net als mijn MDA Vario).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:33:
Hoi mensen,
Ik heb de N73 een tijdje op het oog. Alleen heb ik er nog een vraag over.

Is het mogelijk om d.m.v. bluetooth/kabel de Nokia GPRS verbinding te krijgen op mijn laptop (net als mijn MDA Vario).

Alvast bedankt!
  • Ja hij heeft beide
  • Ja er zit een modem functie op, dus kun je de laptop laten uitbellen via de telefoon.
  • Nee, je Vario is een Windows mobile phone, die werkt met Active Sync. de N werkt met PC Suite
duidelijk genoeg zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een N73 besteld en gevraagd om de zwarte versie (die scheen er te zijn) maar niet de music edition

Nou heb ik dus de music edition thuis gekregen in plaats van de normale N73, in de start post staan deze verschillen :

Verschillen mbt de N73 Music Edition.

Normale N73:

• Verkrijgbaar in de kleuren Paars/Zilver
en Wit/Rood •
• Geleverde headset: HS-23 •
• Geen geheugenkaart geleverd

Music edition :

Alleen verkijgbaar in zwart

• Geleverde headset: AD-41
Geheugenkaart: 2GB van Nokia geleverd

Mijn vraag zijn dit de enige verschillen ? anders hou ik deze wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop deze topics al een tijdje te volgen en heb nu sinds een kleine maand de N73 in mijn bezit.
ik had een paar vragen:

1. De foto's die overdag gemaakt worden met het toestel, zijn van perfecte kwalliteit. De foto's die ik s'avonds maak zijn van bar slechte kwalliteit.Nou was mijn vraag of dit bij iedereen zo is of een bepaalde instelling betreft..

2. Ik probeer bij spraakopdrachten in te stellen dat ik met het woord "Radio" de radio opstart. Nu ben ik door het snelmenu gaan bladeren van nieuwe opdracht toevoegen, maar kan geen Radio vinden. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

bij voorbaat dank,

Colin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Dat is overigens een dealsite waar ze je naartoe hebben gestuurd. Daar staan over het algemeen alleen maar trainingen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5f3279ff7b090943f41fc27a9282f353/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:45:
[...]
  • Ja hij heeft beide
  • Ja er zit een modem functie op, dus kun je de laptop laten uitbellen via de telefoon.
  • Nee, je Vario is een Windows mobile phone, die werkt met Active Sync. de N werkt met PC Suite
duidelijk genoeg zo?
Oké bedankt voor de snelle reactie. Vandaag dan de N73 misschien bestellen.

Mijn MDA Vario werkt niet via Active Sync (die moet voor de GPRS verbinding uitstaan), maar gewoon via een USB-driver en door in te bellen naar *99# krijg ik dan de GPRS verbinding op mijn laptop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:39:
[...]

Dan ben je niet naar de NSP in Alkmaar geweest. Die zouden je anders het volgende stappenplan meegegeven hebben. Daarmee kan je veel van zulke 'vreemde' problemen oplossen.

[...]

Hum... kan `t stappenplan nergens vinden, zal `m morgen vanaf mijn werk wel posten.

Gevonden en gepost...
Heb zojuist de stappen doorlopen, maar tijdens de herstellen van fabrieksinstellingen wordt gevraagd om een 'blokkeercode', en die heb ik niet (tenminste niet dat ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RowwenHèze schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:56:
[...]

Heb zojuist de stappen doorlopen, maar tijdens de herstellen van fabrieksinstellingen wordt gevraagd om een 'blokkeercode', en die heb ik niet (tenminste niet dat ik weet)
waarschijnlijk 0000 of anders 12345 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:41:
Ik heb het nog niet gevonden in een van de delen..
als ik bij mijn berichten kijk, zie ik allemaal email providers zoals planet, wanadoo etc.
hoe krijg ik die verwijdert..??
Dit zijn mailboxen, kan je deze niet gewoon verwijderen door op C te drukken?
Anders moet je even in berichten op Opties drukken, vervolgens Instellingen, dan E-mail en dan kan je op die manier naar je mailboxen en ze daar wel verwijderen, als het goed is... Staat geen mailbox meer bij mij in (aangezien ik die dus verwijderd heb ook) dus kan het zo snel niet testen. Maar het kan iig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:45:
Ik heb ook een N73 besteld en gevraagd om de zwarte versie (die scheen er te zijn) maar niet de music edition

Nou heb ik dus de music edition thuis gekregen in plaats van de normale N73, in de start post staan deze verschillen :

Verschillen mbt de N73 Music Edition.

Normale N73:

• Verkrijgbaar in de kleuren Paars/Zilver
en Wit/Rood •
• Geleverde headset: HS-23 •
• Geen geheugenkaart geleverd

Music edition :

Alleen verkijgbaar in zwart

• Geleverde headset: AD-41
Geheugenkaart: 2GB van Nokia geleverd

Mijn vraag zijn dit de enige verschillen ? anders hou ik deze wel gewoon
Iemand ? anders bel ik die mensen op dat de telefoon retour komt voor de goeie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:37:
[...]

Waarom zou je liever die andere hebben?
Dit moet je niet negatief opvatten, maar puur ter interesse voor mijzelf. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 2 versies. Jij hebt wel de AD41 headset erbij gekregen. Als ik namelijk op nokia.nl bij de specificaties kijk, kom ik dit tegen:
Inhoud van het verkooppakket
  • Nokia N73 Music Edition
  • Nokia Batterij BP-6M (1100mAH)
  • Nokia Lader AC-4
  • Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS23
  • Nokia Datakabel CA-53
  • CD-ROM: Nokia PC Suite & Adobe Photoshop Album Starter Edition
  • Gebruikersdocumentatie: Gebruikershandleiding, Beknopte handleiding, Aansluitingshandleiding en folder over extra toepassingen
Welke dus dezelfde is als de N73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:07:
Ik ben van de week langs een paar telefoonwinkels langs geweest en me geinformeerd over de N73 Music Edition.

Ze zeiden tegen me dat ze niet echt de ME versie verkochten, maar wel de ME toestel. Want er word geen 2 GB meegeleverd. Wel leveren ze een normale headset en niet de AD41. Ook vroeg ik aan hun of ik er een polsbandje bij kreeg en een lensdoekje, maar geen van beide zit er in.

Weet iemand weer hierover? Want volgens mij hoort er wel degelijk een polsbandje bij en een doekje voor de lens. Ben zelf naar Belcompany, Phonehouse, Orange shop geweest.
Kan iemand mij hiermee helpen? Heeft iemand hetzelfde te horen gekregen en wat hebben jullie in jullie pakket ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E®nst schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:57:
[...]
Waarom zou je liever die andere hebben?
Dit moet je niet negatief opvatten, maar puur ter interesse voor mijzelf. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de 2 versies. Jij hebt wel de AD41 headset erbij gekregen. Als ik namelijk op nokia.nl bij de specificaties kijk, kom ik dit tegen:

[...]

Welke dus dezelfde is als de N73?
Als het menu van de ander anders zou zijn dan heb ik liever die ik heb me niet verdiept in de ME edition dus weet niet wat er precies allemaal anders aan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:12:
[...]

Dit zijn mailboxen, kan je deze niet gewoon verwijderen door op C te drukken?
Anders moet je even in berichten op Opties drukken, vervolgens Instellingen, dan E-mail en dan kan je op die manier naar je mailboxen en ze daar wel verwijderen, als het goed is... Staat geen mailbox meer bij mij in (aangezien ik die dus verwijderd heb ook) dus kan het zo snel niet testen. Maar het kan iig wel!
bedankt, die 2e manier werkte..via opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Als je wat terug leest in dit topic zie je dat het mij ook gelukt is met een KPN branded. Dat in combinatie met een google query moet er in principe wel voor zorgen dat je er zelf uit kan komen, anders is mijn mail adres hier ook gewoon beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:37:
[...]

De zwarte editie is altijd de Music editie. Ik heb zelf ook de normale N73 besteld in het zwart en kreeg ook de Music edition uitgeleverd. Enige verschil tussen wat jij krijgt en iemand die echte music edition besteld is het ontbreken van geheugen kaartje en andere headset(hoewel dat hierboven wordt tegen gesproken).
Music edition is uitgebreide versie van de normale dus waarom zou je hem terug sturen? Wees blij dat just like me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Ik heb momenteel Goosync geïnstalleerd op mijn mobiel. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om de synchronsatie automatisch ieder uur te laten uitvoeren en waar ik dat moet instellen.

Goosync werkt met de normale sync toepassing van de N73.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Swatfireglide schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:58:
[...]

De zwarte editie is altijd de Music editie. Ik heb zelf ook de normale N73 besteld in het zwart en kreeg ook de Music edition uitgeleverd. Enige verschil tussen wat jij krijgt en iemand die echte music edition besteld is het ontbreken van geheugen kaartje en andere headset(hoewel dat hierboven wordt tegen gesproken).
Music edition is uitgebreide versie van de normale dus waarom zou je hem terug sturen? Wees blij dat just like me :)
De zwarte versie die jij hebt is gewoon de normale versie. Kijk maar eens naar de firmware en vergelijk die eens met die van de TS. Op de doos staat ME inderdaad, echter is dit een verpakkingsfout van Nokia geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatfireglide
  • Laatst online: 21:57
DaannO schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:01:
[...]

De zwarte versie die jij hebt is gewoon de normale versie. Kijk maar eens naar de firmware en vergelijk die eens met die van de TS. Op de doos staat ME inderdaad, echter is dit een verpakkingsfout van Nokia geweest. :)
Yup had ik al gedaan. Heb firmware V3.0705.1.0.31 dat dus betekend dat ik een Music edition heb voor de prijs van normale n73. Enige wat bij mist vergeleken met normale music edition is het geheugen kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27

Crazy D

I think we should take a look.

Weet iemand toevallig een programmaatje om alle gemiste oproepen (en ook aangenomen gesprekken) van 1 nummer te zien? In plaats van alleen het laatste gesprek of de laatst gemiste oproep. Ik dacht zeker te weten dat ik m hier weleens had zien staan maar kan m echt niet vinden (of ik ben blind...).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:41:
ik heb sinds gisteren (ja pas!) de nokia n73 en ik ben er echt helemaal verliefd op! ik moet toegeven dat ik als noob dus totaal niet wist wat zo'n ding allemaal kan ..

maar nu heb ik wel een probleempje.. ik heb gisteren (voordat ik de contacten had opgeslagen etc) al een aantal smsjes ontvangen.. dus bij afzender staat alleen het nummer niet de naam. nu heb ik al mijn contacten erin gezet maar wordt de afzender alsnog niet herkend. terwijl bij de smsjes die ik nu (nadat ik de contacten erin heb gezet) de naam van de afzender wel zie!
als ik in PC Suite kijk zie ik de naam gewoon wel bij het berichtje staat. heel raar allemaal!

kan iemand me hierbij helpen?
nog iemand die hier een oplossing op heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al een tijd aan het pielen om email op mijn N73 te krijgen.
Heb netjes alles handmatig ingevoerd zoals eerder beschreven in dit topic en in het symbian topic.
Maar... hij doet het niet. vraagt steeds naar toeganspunt en vraagt dit wel 4 keer. Omdat je dan twijfelt of je het juiste punt pakt pak ik steeds iets anders. Maar ik moet toch gewoon internet via KPN pakken. Provider is namelijk KPN. Heb al opnieuw opgestart maar mijn bericht blijft hangen in de outbox. Tevens melding betreft time out. Kan iemand me nog helpen. Het instellen was namelijk in het topic perfect stap voor stap uitgelegd dus snap niet wat er fout kan zijn.
Bij automatisch ophalen wil ik namelijk iets anders inschakelen dan uitgeschakeld. Krijg dan melding: kan geen kopteksten ophalen. Geef eerst toeganspunt op.
Waar moet ik dit doen en wat moet ik invullen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 09:04
Ik heb vanmiddag mn firmware een upgrade gegeven alleen nu heb ik de fout gemaakt dat er geen nederlandse taal meer beschikbaar is.
Dit wil ik graag terugdraaien door de nederlandse firmware te installeren alleen ik heb helemaal geen mogelijkheid om de firmware opnieuw te installeren, ik krijg de melding dat mijn firmware up to date is en that's it!
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen, want ik heb altijd begrepen dat de huidige firmware opnieuw is te installeren maar bij mij lukt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:05:
[...]

waarschijnlijk 0000 of anders 12345 :)
12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel zoeken toch een keus kunnen maken. de N73 ipv N95. to much money.

Ik ben er nu 2 dagen mee bezig geweest maar het valt mij op dat de batterij erg snel leeg is. Gister veel bestanden erop gezet via Bluetooth en Kabel, savonds was ie leeg. Vanacht weer helemaal opgeladen en vandaag zitten rommelen met Tmobile Internet, games, mail en een uurtje bellen en nu alweer leeg. Ben ik de enige die dit ondervindt, zo héél erg intensief gebruik wil ik het namelijk niet noemen. Ik vind dit veel te snel, een batterij moet minstens 2 dagen mee.

Of zijn er andere mogelijkheden om de batterijduur te optimaliseren??

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej peeps,

ik heb gezocht, maar kan er niks over vinden...

Hoe kan ik het fotootje van Caller ID (de foto als iemand belt) vergroten? Hij is nu dusdanig klein dat ik geeneens kan onderscheiden wie er op de foto te zien is.

Bij voorbaat mijn dank

Xani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand een idee voor een stukje software voor dit:

Sony Ericsson geeft, wanneer er een SMS binnenkomt, direct weer van wíe de SMS afkomstig is. Nokia zegt enkel '1 nieuwe bericht'... bestaat er dus een applicatie dat weergeeft van wie die SMS is.

Ik ben zo nieuwsgierig als de pest :9

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:20:
Hej peeps,

ik heb gezocht, maar kan er niks over vinden...

Hoe kan ik het fotootje van Caller ID (de foto als iemand belt) vergroten? Hij is nu dusdanig klein dat ik geeneens kan onderscheiden wie er op de foto te zien is.

Bij voorbaat mijn dank

Xani
FSCaller gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor je reply,

ik begrijp dat de N73 daar geen functie voor biedt....strange. Is FSC de enige optie? niets qua freeware te krijgen?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwstoop
  • Laatst online: 10-09 22:43
Ik heb vandaag voor de 6de keer contact gehad met T-mobile. De trilmotor van mijn N73 black ME deed het niet sinds ik hem had, ik had alleen de pakbon nodig (niet de factuur) om te bewijzen dat ik dit binnen 8 dagen na ontvangst heb gemeld. Hiervoor moest ik een kopie pakbon krijgen van t-mobile afdeling A, om vervolgens aan aftersales te bewijzen dat ik op tijd was. Na 3 niet aangekomen mailtjes had ik de bon eindelijk over de fax binnen en kon ik weer met after sales bellen om het toestel te laten ruilen. Over omslachtigheid gesproken...
Nu zijn we uiteindelijk zover dat er vrijdag een koerier langskomt op een door mij gekozen adres om hem in te wisselen, dat dan weer wel!

Mij werd ook meteen verteld dat de N73 black weer op voorraad is als je besteld bij T-mobile, dus grijp je kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:58:
Na veel zoeken toch een keus kunnen maken. de N73 ipv N95. to much money.

Ik ben er nu 2 dagen mee bezig geweest maar het valt mij op dat de batterij erg snel leeg is. Gister veel bestanden erop gezet via Bluetooth en Kabel, savonds was ie leeg. Vanacht weer helemaal opgeladen en vandaag zitten rommelen met Tmobile Internet, games, mail en een uurtje bellen en nu alweer leeg. Ben ik de enige die dit ondervindt, zo héél erg intensief gebruik wil ik het namelijk niet noemen. Ik vind dit veel te snel, een batterij moet minstens 2 dagen mee.

Of zijn er andere mogelijkheden om de batterijduur te optimaliseren??

Dank
Misschien staat je telefoon nog ingesteld op UMTS?

Ik heb mijn telefoon sinds een week en heb hem maandagavond opgeladen. Nu staat hij nog steeds op het max. aantal streepjes met normaal gebruik. Zet hem overigens wel uit 's nachts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:49:
[...]

Misschien staat je telefoon nog ingesteld op UMTS?

Ik heb mijn telefoon sinds een week en heb hem maandagavond opgeladen. Nu staat hij nog steeds op het max. aantal streepjes met normaal gebruik. Zet hem overigens wel uit 's nachts..
Bedoel je met UMTS uitzetten; instellingen --> Netwek --> Netwerkmodus --> gsm ipv dual mode? dat is wel wat ik net heb gedaan, ik kan nog steeds internetten, dus dat is goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Kheb sinds een week de zwarte N73 en tot nu toe bevalt hij me echt zeer goed... kan meer dan ik aanvankelijk had gedacht :) Enige nadeel vind ik dat wat traag is af en toe maja, is logisch als ik hiervoor de 6230i had zonder Symbian dus... 8)

wat ik wel ben tegengekomen is dat als ik bel terwijl mijn netwerkinstelling op "Dual Mode" staat, dat ik vaak de melding "Fout bij verbinding" krijg.... alsof ik geen bereik heb ofzo?

wanneer ik de netwerkmodus op GSM zet, geeft ie voor de rest geen problemen bij het bellen.... maar dan kan ik weer geen video oproepen doen...

het lijkt dus alsof ik thuis geen bereik heb wanneer de telefoon op Dual Mode staat ofzoiets?
iemand die hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:34:
Ik ben nu al een tijd aan het pielen om email op mijn N73 te krijgen.
Heb netjes alles handmatig ingevoerd zoals eerder beschreven in dit topic en in het symbian topic.
Maar... hij doet het niet. vraagt steeds naar toeganspunt en vraagt dit wel 4 keer. Omdat je dan twijfelt of je het juiste punt pakt pak ik steeds iets anders. Maar ik moet toch gewoon internet via KPN pakken. Provider is namelijk KPN. Heb al opnieuw opgestart maar mijn bericht blijft hangen in de outbox. Tevens melding betreft time out. Kan iemand me nog helpen. Het instellen was namelijk in het topic perfect stap voor stap uitgelegd dus snap niet wat er fout kan zijn.
Bij automatisch ophalen wil ik namelijk iets anders inschakelen dan uitgeschakeld. Krijg dan melding: kan geen kopteksten ophalen. Geef eerst toeganspunt op.
Waar moet ik dit doen en wat moet ik invullen.... 8)7
Is KPN je mobiele of e-mail provider of allebei. zelf heb ik KPN als mobiele provider met Gmail dit werkt maar wel na bloed, zweet en tranen.
Doet je inkomende mail het wel? Via de Instellingen Wizard kun je al een deel instellen en verder via de instellingen van Berichten. Het gaat vooral om de juiste naam van de uitgaande server. Deze hebben in de vorige delen van dit topic in de startpost gestaan. Als je instellingen voor Gmail wilt hebben kan ik je ze geven..
EDIT: de instellingen van Gmail staan ook in het nokia N80 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn N73(v3.0638.0.0.1) in combinatie met TomTom Mobile(6.010) en met deze gps-receiver(http://www.transystem.com.tw/p-gps-iblue737.htm).

Het probleem is dat de bluetooth verbinding steeds wegvalt. Soms na 10 seconden en soms na 10 minuten of langer. Als ik niets doe verbindt hij zich ongeveer weer na een halve minuut. Zet ik de gps ontvanger aan en uit pakt hij vrijwel direct weer op.

Nu heb ik al wat gelezen in de voorgaande topics maar nog niet een oplossing gezien.

Ik heb geprobeerd nieuwe firmware voor n73 te installeren maar na deze installatie nog steeds hetzelfde probleem. Ook heb ik tomtom opnieuw geinstalleerd maar nog steeds vergeefs.

nog 2 links gevonden waar hetzelfde probleem beschreven staat:
http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=83399
http://discussions.europe...ity&message.id=6794#M6794

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste bescherming voor de n73 ?
De brando screenprotector is overal uitverkocht
en deze: http://www.pdaplus.nl/cat...-89208-active-p-1929.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een finse N73 en er staat geen nederlandse taal op kan ik deze downloaden en zo ja waar?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.