Het Nokia N73 Topic Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.004 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb trouwens het probleem dat ik had aangekaart in het vorige topic opgelost (het na een halve dag uitvallen van de telefoon omdat de batterij leeg was).
Dit komt door het programma Mail for Exchange dat overdag de hele dag verbinding heeft met de exchange server via UMTS. Blijkbaar vreet dit veel te veel stroom.

De oplossing is voor mij om het programma ieder uur te laten checken voor nieuwe mail. Een beetje jammer, maar het is beter dan het toestel maar een halve dag te kunnen gebruiken. Nu gaat het toestel een paar dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Ik heb meteen een vraag. Ik heb bij T-Mobile een PIT abbo. Nu kan ik op T-Mobile Internet (via web) en op T-Zones (via diensten).

Is het zo dat alleen T-Mobile Internet (web) binnen de PIT valt?

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davhor schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:11:
Ik heb meteen een vraag. Ik heb bij T-Mobile een PIT abbo. Nu kan ik op T-Mobile Internet (via web) en op T-Zones (via diensten).

Is het zo dat alleen T-Mobile Internet (web) binnen de PIT valt?
De klantenservice heeft mij laten weten dat ook T-Zones binnen de PIT bundel valt. Echter ik gebruik het nooit, enkel TMobile Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:56:
[...].De klantenservice heeft mij laten weten dat ook T-Zones binnen de PIT bundel valt. Echter ik gebruik het nooit, enkel TMobile Internet.
Ok, bedankt!

Ik heb ook nog een vraag over het webuploaden naar Flickr.com.
Ik heb mijn goede gebruikersnaam (Yahoo ID) en wachtwoord ingevuld, maar hij zegt iedere keer dat deze fout zijn. Hebben meerdere hier last van?

EDIT --> Ik heb hem reeds gevonden. Moet hier andere credentials voor gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door davhor op 28-03-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:46:
[...]

Weet je hoeveel stroom dàt vreet? Deze truc werkt prima en de batterij gaat nog steeds 4 dagen mee....
ik neem aan dat bij jou bekent is dat je de adapt ad300 geen sirft 3 chip set heeft (slechter ontvangst)
en daarbij niet compatibel is met tom tom 6, welke draait op de n73. mijn ervaringen met deze ontvanger is dat de mobiel geen satelieten weergeeft. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:51:
[...]

ik neem aan dat bij jou bekent is dat je de adapt ad300 geen sirft 3 chip set heeft (slechter ontvangst)
en daarbij niet compatibel is met tom tom 6, welke draait op de n73. mijn ervaringen met deze ontvanger is dat de mobiel geen satelieten weergeeft. O-)
Waarschijnlijk heb je dan wat fout gedaan en ben benieuwd waar je dat op basseert.
Mijn vriendin (n73) en ik (n73ME) hebben alle twee perfect bereik (lees 10 sat.) met de adapt ad 300 en tomtom 6 , zelfs beter als dat ik heb met mijn pda (tomtom 6) en de originele tomtom antenne.

Wat betreft slechter ontvangst , heb ik nog niks van gemerkt zelfs tussen de hoge bomen (in het bos op de veluwe) perfect bereik.

Rookie80 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd ook gewoon prima bereik met mijn oude Adapt (1 vd eerste nog) en TomTom 6 op de N73 hoor. Niks geen problemen, geen uitval van satellieten en bluetooth verbinding en werkt prima samen met TomTom 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-09 22:35
Hallo,

Ik zag net een leuke GPS ontvanger-aanbieding:

http://www.navishop.nl/product_info.php/products_id/32?utm_source=vergelijk&utm_medium=cpc

Het gaat hier om de Globalsat BT308
Mijn vraag was of iemand hier ervaring mee had of misschien kan zeggen of het een goede keus is in combi met de N73 en TomTom 6

(oja, een collega van mij heeft de orginele Nokia ontvanger, is ie daar mee te vergelijken?
denk het haast niet voor die prijs???)

Alvast Bedankt

[ Voor 25% gewijzigd door Bjornson op 28-03-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit de ideale oplossing is, maar voor mij werkt het. Ik heb bij sjablonen alle mogelijke smileys ingevoerd, kan je die in je sms met 2 drukken op de knop ook zo invoeren. Vond ik makkelijker dan steeds handmatig je smileys maken.
Hoe kom ik bij sjablonen? Ik kan het nie vinduh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
sinds ik een complete reset heb uitgevoerd mis ik 1 icoontje in mijn menu.

na een beetje zoekwerk ben ik er achter gekomen welke.

namenlijk: zoekopdracht!

weet iemand waar ik deze weer kan downloaden of hoe ik deze weer terug kan krijgen???

hier de afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/2429/foto58xa7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 00:17
http://mobilesearch.nokia.com/index.html

Die kan je hier downloaden :)

Verder, over het SMSje wat je niet kan wegdrukken: Ja, sorry ik vond het ook echt extreem wazig maar ik heb hier wel dergelijk last van gehad... Zoals ik al zei, ligt misschien aan de firmware/geheugenkaartje ofzo ook? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
  • Laatst online: 22:00
Bij geheugenkaartjes valt het me echt op dat Sandisk velen malen sneller is dan Kingston. Dus daaraan zou het best kunnen liggen.

[ Voor 28% gewijzigd door Pamamo op 28-03-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:22:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk gewoon x86. En dan wordt het waarschijnlijk gewoon wachten ;)
Maar zoals ik aangaf, USB werkt (tot dusver) goed. Weer even ouderwets aansluiten dus!
nee dat werkt dus ook niet bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:57:
[...]
nee dat werkt dus ook niet bij mij ;)
Mmmmm, uhm terug naar XP :*)
Misschien werkt een herinstal en anders wordt het echt wachten op 6.83 ben ik bang...
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:51:
[...]
Schrok stiekem toen ik dit las, want gisteren net besteld. Gelukkig daarna direct betere berichten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ná 6 weken te hebben gewacht, is mijn N73 Black van TM eindelijk binnen!

Het volgende is mij opgevallen:
- Geen logo's met TM erop! :)
- Geen polsriem en schoonmaakdoekje

Een vraag aan degene met een N73 van TM... Hebben jullie een bijbehorende polsriem en schoonmaakdoekje erbij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:23:
sinds ik een complete reset heb uitgevoerd mis ik 1 icoontje in mijn menu. na een beetje zoekwerk ben ik er achter gekomen welke. namenlijk: zoekopdracht! weet iemand waar ik deze weer kan downloaden of hoe ik deze weer terug kan krijgen???
Je button zoekopdracht moet onder toepassingen staan? Zo staat ie er bij mij wel tussen (weet alleen niet meer of ik dat zelf zo gedaan heb :P) Hij moét erin staan, ergens.... :)

Ik zie voor het eerst deel 6, mijn complimenten Daan0 je hebt er weer iets moois van gemaakt!! _/-\o_

Tevens heb ik weer een screeenprotector die in de topicstart kan worden geplaatst:

DuraSec ClearTec Display Beschermer 5 stuks voor €4,99 + €0,70 verzend = €5,70 totaal
http://www.durasec.com/ca...335755d95ee966c252906aae4

Je krijgt voor deze prijs 5 beschermers van top kwaliteit voor een lage prijs. Koop ze via deze site of zoek op e-bay naar Durasec daar is deze fabrikant ook. Na betaling binnen 2 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 00:17
Pamamo schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:43:
Bij geheugenkaartjes valt het me echt op dat Sandisk velen malen sneller is dan Kingston. Dus daaraan zou het best kunnen liggen.
en dan 3x raden welke merk kaartje ik heb? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:12
Isengrim schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:42:
Ik heb sinds gisteravond een raar probleem met mijn N73. De afbeeldingen en tracks die op miniSD staan zie je niet meer in de galerij :S. Terwijl alles nog wel het geheugen kaartje staat.
Iemand een idee?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:27:

Een vraag aan degene met een N73 van TM... Hebben jullie een bijbehorende polsriem en schoonmaakdoekje erbij gekregen?
ik heb hem met polsriem en schoonmaakdoekje, maar ook met logo's.
Had liever geen logo's gehad en ook geen polsriem en schoonmaakdoekje ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de status opvraag van mijn bestelling bij T-Mobile krijg ik steeds het antwoord dat een 'onverwachte fout' is opgetreden. Hebben anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:32:
Als ik de status opvraag van mijn bestelling bij T-Mobile krijg ik steeds het antwoord dat een 'onverwachte fout' is opgetreden. Hebben anderen daar ook last van?
Ja dat heb ik ook wel eens gehad. En als hij het wel doet heb je er nog niks aan, hij staat al 4 weken op 'bestelling ontvangen'. De online status wordt blijkbaar niet bijgewerkt, je moet er elke keer zelf achteraan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Hoeveel mensen hier hebben F-Secure Mobile antivirus geïnstalleerd staan en na de trail verlengd met een bepaalde periode? Ben benieuwd naar de meningen van deze software en naar de grootte van het gevaar als je deze software niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou kunnen proberen in je muziekspeler:
Opties > Muziekbibliotheek > Muziekbibl. bijwerken

Misschien dat ie de rest dan ook meeneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de N73 erg veel in combinatie met PIT van TMobile. Nu woon ik in een gebied met 3G/
UMTS dekking en ik zou graag TV willen kijken op mijn foon.

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Wat zijn de ingredienten? En weet iemand een site of links naar bepaalde TV zenders? Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:23
Dit heb ik ook een keer gehad 1 keer dat de bestanden niet werden weergegeven in de muziekspeler van de N73ME, toen naar gallerij gegaan en daarna weer terug naar muziekspeler.
Ik heb het ook 1 keer gehad dat hij het sdkaartje helemaal niet herkende zowel in de galerij als in de muziekspeler, kaartje erin en kaartje eruit. (uitschakelknop kort in drukken en selecteer dan geheugenkaart verwijderen, onderste optie)
ik heb trouwens een dane elec 2 gb kaart

Zelf heb ik ook een vraag ik heb tomtom op mijn n73 de icoontjes hiervan komen ook in de gallerij te staan, hoe kan je die icoontjes verbergen? Deze vraag is al eerder voorbijgekomen maar ik heb er nog geen antwoord van gezien....

[ Voor 16% gewijzigd door Megapaul op 29-03-2007 17:24 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Megapaul schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:08:
[...]

Dit heb ik ook een keer gehad 1 keer dat de bestanden niet werden weergegeven in de muziekspeler van de N73ME, toen naar gallerij gegaan en daarna weer terug naar muziekspeler.
Ik heb het ook 1 keer gehad dat hij het sdkaartje helemaal niet herkende zowel in de galerij als in de muziekspeler, kaartje erin en kaartje eruit. (uitschakelknop kort in drukken en selecteer dan geheugenkaart verwijderen, onderste optie)
ik heb trouwens een dane elec 2 gb kaart

Zelf heb ik ook een vraag ik heb tomtom op mijn n73 de icoontjes hiervan komen ook in de gallerij te staan, hoe kan je die icoontjes verbergen? Deze vraag is al eerder voorbijgekomen maar ik heb er nog geen antwoord van gezien....
geheugenkaart in kaartlezer of kabel aan telefoon en massaopslag selecteren.

naar de betreffende bestanden gaan, selecteren
rechter muis knop en dan bij eigenschappen een vinkje bij verborgen zetten.

en dan ben je klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op nieuwsgroepen staat nu trouwens een heel mooi pack met van alles voor de N73..
zoeken op 'N73' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:34:
Op nieuwsgroepen staat nu trouwens een heel mooi pack met van alles voor de N73..
zoeken op 'N73' ;)
Fijn dat iedereen dat pack zo waardeert :) Die was van mij namelijk (zie nick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zitten nog te veel bugs in firmware v 3 0704.1.0.1
berchten en de themas 19-01-07
vastlopers
nokia moet gewoon een nieuwe firmware uitbrengen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:22:
[...]

Fijn dat iedereen dat pack zo waardeert :) Die was van mij namelijk (zie nick).
Er is nog 1 andere user van dit topic die ook een N73 megapack had uitgebracht las ik op FTD.

Hoe dan ook, ik heb op FTD gekeken naar N73 maar vind nu niks?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:34:
zoeken op 'N73' ;)
Als ik bij mij in FTDv3 zoek vind ik anders niets... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:13:
[...]

Als ik bij mij in FTDv3 zoek vind ik anders niets... :'(
ik denk dat ze een linkje hier niet zo waarderen..
mail bij interesse maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:43:
[...]

ik denk dat ze een linkje hier niet zo waarderen..
mail bij interesse maar
Dat klopt.. het is niet goed voor dit Topic... maar als je goed zoekt dan vind je hem echt wel, zo moeilijk is het niet, maar dus niet hier O-)

GAMES:
- 12 spelletjes die het allemaal doen
APPLICATIONS:
- 18 fantastische applicaties
THEMES:
- 4 themes

Je weet niet wat je mist!! HEY! wat doe je nog hier dan? ga zoeken!!! je hebt het nodig! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels twee weken in het bezit en, zoals in voorgaande delen van dit topic werd geklaagd, last van echo voor de persoon waarmee ik bel. Inmiddels wordt er in dit nieuwe deel niet meer gesproken over een echo, betekent dit dat er een oplossing is voor het probleem (behalve uit en aanzetten?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:50:
[...]

Dat klopt.. het is niet goed voor dit Topic... maar als je goed zoekt dan vind je hem echt wel, zo moeilijk is het niet, maar dus niet hier O-)

GAMES:
APPLICATIONS:
THEMES:
- 4 themes

Je weet niet wat je mist!! HEY! wat doe je nog hier dan? ga zoeken!!! je hebt het nodig! :*)
themas zijn moeilijk te verwijderen in toepasingbeheer !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee, misschien weet iedereen dit al maar kom er vandaag pas achter |:( dat als je de rechtertoets dus die met het vierkantje en boven de C ingedrukt houdt: je bij de muziekspeler komt. heb gewone n73 nu 3 maanden oud en niks niet aan verandert, behalve een update dan... 8)7 wel handig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs ook de N73 ontvangen van KPN Mobiel. Ook zonder polsriem en schoonmaakdoekje. Even met KPN gebeld, en 2 dagen later alsnog gekregen. Niet dat die 2 dingen van levensbelang zijn, maar goed, het gaat om het principe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Even een vraagje:

Heb eergister een Nokia N73 besteld, helaas nog niet binnen. Nou had ik gister een N70 van een vriend van me in mn handen, net nieuw, maar hoop toch niet dat de N73 net zo traag is als dat klote ding :S Iemand enig idee, en of hier anders iets aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft iedereen het over traag ? Mijn vorige telefoon was een Nokia 6260, in vergelijking daarmee is de N73 razendsnel. Je merkt alleen een merkbaar verschil tussen geheugenkaart of telefoon geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH

TM is T-Mobile neem k aan.. Heb eergister ook mijn N73 besteld, en dat wijffie aan de andere kant zij dat ze geen telefoons leveren zónder logo en T-Mobile content erop.. Maar aan jou bericht te lezen is er nog goede hoop dat er geen logo op zit! Hoop het zo, vind het echt spuuglelijk! Evt. nadeel is misschien wel dat ik een zilveren heb besteld!

Ze zei overigens: "Er zit wel een logo op, maar die is niet van meters afstand te zien!"
Waarom zit het er dan in godsnaam op??? Heb er trouwens wel een gezien met logo, zit ie tussen de toetsen en het beeldscherm, voorkant dus :S Spuug- en spuuglelijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:21:
Waarom heeft iedereen het over traag ? Mijn vorige telefoon was een Nokia 6260, in vergelijking daarmee is de N73 razendsnel. Je merkt alleen een merkbaar verschil tussen geheugenkaart of telefoon geheugen.
Ik zeg niet dat ie traag is, vond alleen de N70 erg traag!! Daarom hoop ik dat de N73 een stuk vlotter is! Aan jouw post te horen is dit het geval, bedankt voor je antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 07:11
Inderdaad, ik heb ook een N70 gehad, de N73 voelt veel vlotter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:59:
er zitten nog te veel bugs in firmware v 3 0704.1.0.1
berchten en de themas 19-01-07
vastlopers
nokia moet gewoon een nieuwe firmware uitbrengen
Zou je ze misschien iets meer uitleg kunnen geven over de vastlopers, berichten en themas? Ik ben sinds maandag ook naar deze versie en ik merk tot nu toe alleen extreme verbetering. Hij is nog niet vastgelopen, themes al een stuk of 15 geinstalleerd en ook weer verwijderd. Ik luister dagelijks 8u muziek via een SanDisk 2GB stick of via de radio (vaak ook "tegelijk" dat dus de andere even automatisch op pauze wordt gezet). Verder gebruik ik ook Smart2Go nog af en toe om een adresje op te zoeken. Die applicatie had van mij sneller gemogen maar opzich kan ik begrijpen dat zo'n pakket niet op formule 1 snelheid loopt. Ook sms-en doe ik minimaal 20 per dag (zenden en ontvangen) en ook daarmee heb ik nog nergens last van gehad.

Over de echo, ik heb er zelf 1x last van gehad, nog met de oude firmware. Voor zover ik deze week gebeld heb, heb ik het nog niet gemerkt (of ja de andere kant niet dus eigenlijk).

Dus wat doe ik niet dat jij wel doet dat je last hebt van bugs?

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de v 3 0704.1.0.1 firmware maar heb totaal geen vastlopers..... Misschien ligt het aan jou, ik bedoel wat je met je N73 uitspookt ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:50:
[...]

GAMES:
APPLICATIONS:
THEMES:
- 4 themes

Mijn post op FTD:

- 306 apps
- 280 games
- 120 themes met screenshots

Zoek op FTD nummer 343754

En zou niet weten waarom zo'n link niet zou mogen :S Er is niks illegaals aan FTD, en ook downloaden mag nog steeds in dit land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:26:
[...]
themas zijn moeilijk te verwijderen in toepasingbeheer !!!
Uhm, gaat probleemloos hoor, wat voor problemen kom jij tegen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:18:
Ik heb ook de v 3 0704.1.0.1 firmware maar heb totaal geen vastlopers..... Misschien ligt het aan jou, ik bedoel wat je met je N73 uitspookt ;) :9
ik heb firmware V 3.0705.1.0.31 26-01-2007 (is trouwens een N73 ME)
ook geen probelemen met toestel behalve nadat het toestel verbonden is geweest met een bluetooth carkit, de genen aan de andere kant van de lijn horen zichzelf dubbel.
hoop dat ze weer met een nieuwe update komen, nu moet ik elke keer de telefoon uit en weer aan zetten nadat ik uit de auto stap

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvdH schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:22:
[...]

TM is T-Mobile neem k aan.. Heb eergister ook mijn N73 besteld, en dat wijffie aan de andere kant zij dat ze geen telefoons leveren zónder logo en T-Mobile content erop.. Maar aan jou bericht te lezen is er nog goede hoop dat er geen logo op zit! Hoop het zo, vind het echt spuuglelijk! Evt. nadeel is misschien wel dat ik een zilveren heb besteld!

Ze zei overigens: "Er zit wel een logo op, maar die is niet van meters afstand te zien!"
Waarom zit het er dan in godsnaam op??? Heb er trouwens wel een gezien met logo, zit ie tussen de toetsen en het beeldscherm, voorkant dus :S Spuug- en spuuglelijk!!
Volgens T-Mobile is het per toeval dat ik een N73 heb zonder logo's. Ik heb trouwens ook geen TM software op de N73 zitten, maar wel simlock... tja, het is niet altijd feest :P

Wat ik helaas ook heb, is dat er 1 luie pixel (een fel licht puntje, alleen zichtbaar op een zwart verlicht achtergrond) op het beeldscherm zit. Hebben jullie daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
BvdH schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:22:
[...]

"Spuug- en spuuglelijk!!"

Hier begrijp ik dus echt niets van! Als je zo gefacineerd bent van een toestel dat níet branded is, waarom wil je dan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en loop je niet een normale onafhankelijke shop binnen en betaal je gewoon wat voor een non-branded versie? Echt... 8)7

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:10:
[...]

Volgens T-Mobile is het per toeval dat ik een N73 heb zonder logo's. Ik heb trouwens ook geen TM software op de N73 zitten, maar wel simlock... tja, het is niet altijd feest :P

Wat ik helaas ook heb, is dat er 1 luie pixel (een fel licht puntje, alleen zichtbaar op een zwart verlicht achtergrond) op het beeldscherm zit. Hebben jullie daar last van?
*jaloers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:10:
[...]

Ik heb er ook één bij T-Mobile besteld en unbranded software en geen logo's. Ik denk dat ze door leveringsproblemen er voor gekozen hebben de toestellen unbranded te versturen, om op deze manier de wachttijd te verkorten.

Ik blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
davhor schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:58:
[...]

Ik heb er ook één bij T-Mobile besteld en unbranded software en geen logo's. Ik denk dat ze door leveringsproblemen er voor gekozen hebben de toestellen unbranded te versturen, om op deze manier de wachttijd te verkorten.

*nog jaloerser*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvdH
THE_BASE schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:50:
[...]

"Spuug- en spuuglelijk!!"

Hier begrijp ik dus echt niets van! Als je zo gefacineerd bent van een toestel dat níet branded is, waarom wil je dan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en loop je niet een normale onafhankelijke shop binnen en betaal je gewoon wat voor een non-branded versie? Echt... 8)7
Omdat ik geen €450,- over heb voor een telefoon zonder logo misschien?? Wie zegt overigens dat ik 'gefascineerd' ben van het toestel? Mag toch wel mijn beklag doen over het logo, of móet ik het meteen mooi vinden als ik een toestel via m'n provider koop?

Nieuwe cover, en het logo is ook weg denk? Of ben jij wel zo'n popie-jopie die honderden euro's neertelt omdat je je aan het logo ergert? 'Dief van je eigen portemonnee' heet dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Iemand bekend met de volgende software voor push email. Kan ook op de N73 volgens mij:

http://www.emoze.com/en/download/Default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davhor schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:58:
[...]

hmm dat klinkt als toch nog 1 voordeeltje aan de langere levertijd :) Dadelijk weer even bellen voor de barcode en hopen dat hij volgende week binnen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Mijn post op FTD:

- 306 apps
- 280 games

En zou niet weten waarom zo'n link niet zou mogen :S Er is niks illegaals aan FTD, en ook downloaden mag nog steeds in dit land.
Of het mag of niet is hier denk ik niet van toepassing. Het gaat erom dat de Gathering niet een sub-FTD forum gaat worden waar iedereen bediend wordt vanalle gemakken m.b.t. FTD (want dat kun je dus helemaal bij FTD zelf vinden :9 )
Die post die je hierboven aangeeft is overigens gisteravond niet terug te vinden geweest op "no-pay, possibly a cure retentie" servers. (wel zag ik hem in mijn "payed-$ervices" via soeperzoek functie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik weet niet of deze al langs is geweest:
Nokia Hong Kong -> http://www.nokia.com.hk/nokia/0,,98969,00.html

edit:

zo dan..

[ Voor 24% gewijzigd door Gutteguttegut op 30-03-2007 16:49 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Link doet het niet? 00.html? 8)7

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreft hier de MI6 online agent van onze naaste buren, Internet heeft van de UK dus de status dubbel-0 gekregen.. pas maar op.. license to kill your computer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Mijn post op FTD:

- 306 apps
- 280 games

Bounzer zou je het nog een keer kunnen posten? Gebruik namelijk de gratis servers en daar is ie niet meer op te vinden :(

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
RommelD schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:16:
[...]

Bounzer zou je het nog een keer kunnen posten? Gebruik namelijk de gratis servers en daar is ie niet meer op te vinden :(
Haha en volgens mij is ook dáár FTD voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:26
Als tevreden gebruiker van Mail for Exchange overgestapt van E61 naar N73. Versie 1.3.1 (ik weet dat 1.5 niet meer werkt op de N-serie) geinstalleerd maar krijg de nu foutmelding "Ongeldig hostadres". Alles lijkt hetzelfde als bij de E61 en dat werkt perfect. Iemand raad?

Overigens: donderdag besteld, vandaag in huis met een KPN verlenging. Dus voorraad genoeg zou ik zeggen...

*edit*: Hij doet het. Was een kleinigheidje...

[ Voor 22% gewijzigd door Ruimzicht op 30-03-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulltje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:25:
[...]

Haha en volgens mij is ook dáár FTD voor ;)
Klopt. Zojuist nog gecontroleerd en ik vind de post gewoon (dated: 13 maart) en hij is zelfs heel makkelijk te vinden. :z

Genoeg "niet-zo-N73/Gathering relevante zaken" aandacht :'(

Wil je toch geholpen worden, contact de poster even inzake onderwerp bg=alt.binaries.ftd&s=15736233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw hier dus aller eerst wil ik mijn complimenten kwijt over dit forum! Prima gedaan.
Verder heb ik een vraag.

Ik heb op mijn N73 het programma DIVX player geinstalleerd en het werkt ook prima. Maar nu wil ik een avi bestand met ondertitels afspelen, maar het programma pakt de ondertitels niet.

Het bestand is omgezet met SmartMovie Converter en daar kon je ook de ondertitel in plaatsen zodat het bestand er 1 geheel van zou maken. Maar bij de DIVX player speelt ie de ondertitels dus niet af.

Wel speelt het bestand de ondertitels met de SmartMovie player, die ik ook geinstallerd heb op mijn telefoon, alleen ik wil graag dat de DIVX player voorzien kan worden van ondertitels.

Iemand enig idee hoe ik wel ondertitels kan krijgen in die player, of is dit helemaal nog niet mogelijk?

Mvg,

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen, heb sinds een klein uurtje ook de N73 in mijn bezit _/-\o_ Wat een opties allemaal :9~

Heb em gelijk maar gelijk aan de oplader gehangen; na een half uurtje geeft ie de melding dat ie vol is? Lijkt me wel erg snel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:27:
Dag allen, heb sinds een klein uurtje ook de N73 in mijn bezit _/-\o_ Wat een opties allemaal :9~

Heb em gelijk maar gelijk aan de oplader gehangen; na een half uurtje geeft ie de melding dat ie vol is? Lijkt me wel erg snel of niet?
default Nokia Delivery option : deliver with (almost) full battery ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:33:
[...]

default Nokia Delivery option : deliver with (almost) full battery ;)
Ohh, had ik in ieder geval nog nooit van gehoord.. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:27:

Je kunt em beter eerst helemaal leegmaken (gewoon opgebruiken) én daarna opladen, is beter voor de batterij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:03:
[...]

Ohh, had ik in ieder geval nog nooit van gehoord.. Bedankt
In elke nieuwe gsm zit een standaard fabriekslading. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:03:
[...]

Je kunt em beter eerst helemaal leegmaken (gewoon opgebruiken) én daarna opladen, is beter voor de batterij ;)
Maakt niks uit. Zoek maar eens op GoT en google. :)

[ Voor 37% gewijzigd door DaannO op 30-03-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]DaannO schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:04:

Maakt niks uit. Zoek maar eens op GoT en google. :)
Hebben ze mij altijd geleerd :P

Heb je mijn aanbeveling ook gelezen over die screenprotectors een aantal posts terug (gisteren) is wel iets voor de topicstart ;) (Verwijderd in "Het Nokia N73 Topic Deel 6")

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de mijn hardware kapot is van de n73 als jullie dat zo posten :( 8)7 |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de link. Erg leuke nwe spellletjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:46:
[...]

Klopt. Zojuist nog gecontroleerd en ik vind de post gewoon (dated: 13 maart) en hij is zelfs heel makkelijk te vinden. :z

Genoeg "niet-zo-N73/Gathering relevante zaken" aandacht :'(

Wil je toch geholpen worden, contact de poster even inzake onderwerp bg=alt.binaries.ftd&s=15736233
Goh, er werd gezegd: Zoek op N73. Nu ik hem heb gevonden dmv ftdnr zie ik dat er geeneens N73 in de titel voorkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:23:
[...]

Goh, er werd gezegd: Zoek op N73. Nu ik hem heb gevonden dmv ftdnr zie ik dat er geeneens N73 in de titel voorkomt....
klopt. Er zijn 2 versies, een waar N73 wel voorkomt en bij de andere niet. Maar die jij noemt kon ik niet meer binnenhalen met een free-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
BvdH schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:03:
[...]

Omdat ik geen €450,- over heb voor een telefoon zonder logo misschien?? Wie zegt overigens dat ik 'gefascineerd' ben van het toestel? Mag toch wel mijn beklag doen over het logo, of móet ik het meteen mooi vinden als ik een toestel via m'n provider koop?

Nieuwe cover, en het logo is ook weg denk? Of ben jij wel zo'n popie-jopie die honderden euro's neertelt omdat je je aan het logo ergert? 'Dief van je eigen portemonnee' heet dat!
Neehoor, toestel kostte me 'slechts' 116 euro i.c.m. T-Mobile Flex 30 1 jaar vernieuwing. Een mooie prijs voor een simlockvrije Nokia N73 ME, lijkt me.

Ik snap je wel hoor, ik vind een logo uiterst storend. Maar loop niet te klagen, dat wist je namelijk al voor je aankoop! ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn contacten vanmiddag vanaf mijn sim naar de telefoon gekopieerd, en toch blijven er bij de sms'jes niet de namen maar juist alleen het nummer staan? Hoe verander je dit?

En als ik bij bestandsbeheer kijk zie ik
totale ruimte: 44.16 mb
Vrije ruimte: 37.42 mb

Kun je ergens zien hoe deze ingebruik genomen ruimte wordt gespecificeerd? Qua progs die blijkbaar die ruimte innemen?

En als laatste :? Vanmiddag toen ik het bijgevoegd SDkaartje erin stak werd ie op een gegeven moment vrij traag. Kaartje eruit gehaald, op nieuw opgestart en de tel deed het weer vloeiend. Ik las in de vorige delen ergens dat je makkelijk via een knop (de C?) snel in je taakbeheer kon komen, zodat je kan zien welke toepassing draaien en je ze zo kan afsluiten?! Ik kan het alleen even niet zo snel vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vraag ik heb een berich tnaar iemand gezonden en dan krijg je zoon tekentje daar soort pijltje omhoog maar ide gata nie meer weg en dat bericht heeft diegene ook niet en ook als ik me baterij eruit haal of uhem uizet gaat die niet weg kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ge-wel-dig topic!
Vandaag mijn T-Mobile abo verlengd die afgelopen was naar een 1jarig 20 Flex Abo met SMS/MMS Verdubbelaar (2,50) en Web'n Walk of-wat-dan-ook (9,50).

Ik blijf het bizar (enigszins logisch maar toch) vinden dat je 3 mogelijkheden heb om een abonnement af te sluiten/verlengen.

1. In de winkel (het duurste)
2. Op internet (goedkoper)
3. Via de telefoon/klantenservice (goedkoopste, na doorzeuren)

Die vrouwtjes van de klantenservice werken gewoon op provicie en die hebben kennelijk wat meer speling, dus daar moet je ook gewoon gebruik van maken (is volgens mij bij elke provider zo).

Naja ik heb iig de eerste 6 maanden 50% van de kosten van Web'n Walk gekregen dus 30~eur korting :) En betaal dan 119 euro voor een 1jarig abonnement, not bad. Duurt wel 4 weken voordat hij komt (zoals ook in TS staat) maar dat is wel te overleven.

Vraag me trouwens wel af hoe goed dat internetten werkt op de N73. En dan niet zozeer de telefoon, maar de snelheid van t netwerk en de mogelijkheden etc. Maar daar kom ik wel achter met Google. Lijkt me iig ideaaaal om ff mn mail in de trein te checken, heb zo vaak op moeten bellen om iets op te zoeken, heerlijk.

Back ontopic: Wat een geweldig toestel :D Ik houd het kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
Weet iemand misschien ook hoe je die meegeleverde versie van QuickOffice er vanaf gooit? Ik kan mijn QuickOffice Pro (bedankt Bounzer! O-) ) er nu namelijk niet opzetten. Er wordt over een update-versie gepraat op hun site, maar die heb ik helaas niet to mijn beschikking.

Wat duurt die levering trouwens lang bij iedereen, ik heb hem bij Hi besteld vorige week en had hem een dag later al op m'n bureau liggen 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Pamamo op 30-03-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een oplossing van het uitvallen van de nokia n73?
ik heb hem sinds zaterdag maar volgens de verkoper ligt t aan de batterij dus ik heb nu een nieuwe batterij gekregen, volgens hem zijn er met deze baterijen in t begin vaker problemen,

graag een snelle reactie zodat ik m eventueel morgen kan terugbrengen voor een andere telefoon (phonehouse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:47:
weet iemand een oplossing van het uitvallen van de nokia n73?
ik heb hem sinds zaterdag maar volgens de verkoper ligt t aan de batterij dus ik heb nu een nieuwe batterij gekregen, volgens hem zijn er met deze baterijen in t begin vaker problemen,

graag een snelle reactie zodat ik m eventueel morgen kan terugbrengen voor een andere telefoon (phonehouse)
Die van mij is nog nooit uitgevallen. Nu een week in bezit. Maar, je moet denk ik gewoon even kijken of het met die nieuwe batterij wel werkt. Even goed schudden enzo, gewoon uittesten.

[ Voor 110% gewijzigd door Pamamo op 30-03-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:25:
Ik las in de vorige delen ergens dat je makkelijk via een knop (de C?) snel in je taakbeheer kon komen, zodat je kan zien welke toepassing draaien en je ze zo kan afsluiten?! Ik kan het alleen even niet zo snel vinden 8)7
de toets links naast de 1 en 4, die moet je dus lang ingedrukt houden, niet de c....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pamamo schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:49:
Die van mij is nog nooit uitgevallen. Nu een week in bezit. Maar, je moet denk ik gewoon even kijken of het met die nieuwe batterij wel werkt.
Daar had ik toevallig inene vanochtend een keer last van. ik zie het als "amerikaans advertisen" --> ineens een wit scherm met die mega blauwe N O K I A letters in beeld.. weet ook niet wat er mis ging, ik was een SMS aan het openen na ontvangst. draai laatste firmware als een week en geen klagen.. Heb hem een battery los-en-weer-vast moeten geven om hem uit te krijgen.

het blijft software >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:16:
[...]

Ik snap dat je hem graag wilt hebben, maar om hem nu voor 1 iemand helemaal opnieuw te posten :S Je zou een payserver kunnen overwegen, kost je maar 7,50 in de maand bij Eweka en je hebt dan een retentie van ongeveer 50 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:00:
[...]

Ik snap dat je hem graag wilt hebben, maar om hem nu voor 1 iemand helemaal opnieuw te posten :S Je zou een payserver kunnen overwegen, kost je maar 7,50 in de maand bij Eweka en je hebt dan een retentie van ongeveer 50 dagen.
Nou Bounzz, dat weet je niet met zekerheid te zeggen, die 1 persoon :*) Geef hem anders een repost joh! het is wel de HOTTEST symbian post (naast de WE van TTN natuurlijk) die er te wensen is (ik ben helaas niet in staat hem te posten.. zit midden in de overgang (hmmz, dat komt niet helemaal sterk uit mijn toetsen :D ) tussen 2 bin.ondersteuners (abbo-overstapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:00:
[...]

Weet jij ook niet hoe ik QuickOffice Pro op m'n N73 kan krijgen? :'(

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net n73 ontvangen met logo en software
Van die software heb ik helemaal geen last en het logo vind ik juist mooi
Ik ga morgen tomtom mobile is op de fiets proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik irriteer me dat ik het maar niet ingesteld krijg dat ik in mijn inbox sms'jes zie van contacten maar alleen hun telefoonnummers zie, terwijl ik wel vanaf mijn sim alle 06 nummers naar de telefoon heb gekopieerd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:06:
Damn, ik irriteer me dat ik het maar niet ingesteld krijg dat ik in mijn inbox sms'jes zie van contacten maar alleen hun telefoonnummers zie, terwijl ik wel vanaf mijn sim alle 06 nummers naar de telefoon heb gekopieerd.. :(
Dat hebben we allemaal, zodra je een SMS stuurt komt er géén naam, als je het opzoekt via contacten en dan verstuurd, staat in je outbox gewoon de naam.

Mijn inbox koppelt trouwens wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:06:
Heb je nummers dubbel of meerdere keren in je contacten staan? als dat zo is dan herkent het toestel niet wie er belt of sms't en krijg je alleen het nummer te zien in plaats van een naam.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pamamo schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:49:
[...]

Weet jij ook niet hoe ik QuickOffice Pro op m'n N73 kan krijgen? :'(

:9
Werkt de sis file niet gewoon? Ik bedoel gewoon installeren met de Nokia PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sindskort ook in het bezit van een N73.

Ik heb een 2GB Transcend geheugenkaartje gekocht, werkt overigens perfect.
Ik heb alleen een probleempje.

Als ik nu muziek naar mijn N73 overbreng en ik sla ze op op mijn geheugenkaart, kan ik deze tracks niet selecteren als ringtone bij mijn profielen. De tracks staan er gewoon niet bij.

Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
Ik heb ook een probleem.

Ik bezit een N73 met een 2gb minisd kaartje en ik wil nu tomtom instellen enzo. Nu heb ik tomtom mobile geïnstalleerd ( de software ) maar ik krijg het niet voor elkaar om die mappen weer te geven in die software. Ik heb de benelux map gedownload alleen als ik die bestanden dan kopieer naar de root van me sd kaart dan zijn ze nog steeds niet zichtbaar in tomtom mobile. Wat nu te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:36:
Ik ben sindskort ook in het bezit van een N73.

Ik heb een 2GB Transcend geheugenkaartje gekocht, werkt overigens perfect.
Ik heb alleen een probleempje.

Als ik nu muziek naar mijn N73 overbreng en ik sla ze op op mijn geheugenkaart, kan ik deze tracks niet selecteren als ringtone bij mijn profielen. De tracks staan er gewoon niet bij.

Waar ligt dit aan?
je kunt via je muziekspeler via opties --> muziekbibliotheek dan weer naar opties --> muziekbibliotheek bijwerken. als het goed is zie je een tellertje lopen van het aantal nummers wat ie toevoegt aan je muziekbibliotheek.
ik wil niet doen of ik alles weet maar misschien is het handig als je eerst dit topic goed doorleest (6 delen waarin je met de zoekfunctie een heel eind komt) dan kom je echt een hoop te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
srry.. siouxsie was me voor

[ Voor 94% gewijzigd door YaYo86 op 31-03-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:49:
[...]

Heb je nummers dubbel of meerdere keren in je contacten staan? als dat zo is dan herkent het toestel niet wie er belt of sms't en krijg je alleen het nummer te zien in plaats van een naam.
Nee, dat is volgens mij niet het geval. Ik wist dat het daar aan kon liggen, aangezien het al eerder voorbij is gekomen in de afgelopen delen. Moeten ze juist of je tel staan of op je sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn n73 per ongeluk laten vallen en nu kraakt de linksbovenste knop een beetje
Kan je dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 maart online me contract vernieuwd na 6 telefoontjes en 2 toezeggingen nog me telefoon niet binnen.
Donderdag kwam de bloemist aan de deur met een boeketje van t-mobile,
me vriendin al blij, tot dat ik zei, neem die bos maar weer mee want wil een telefoon ipv een bos bloemen.
De bezorger de bos weer mee teruggenomen ik gelijk een klachten mail gestuurd dat ik me contract opzeg en me facturen laat storneren, en wat blijkt, vrijdag kijk ik op status bij de mobile website en ik zie dat hij bij de koerier ligt.
Dus nu maar afwachten hoe lang dat duurt.

ps. dit is een vrij leerzaam forum
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Heeft iemand leuke copyrighted software op z'n N73 staan die jij wel gratis zou willen hebben, maar staan er geen contactgegevens in diens profiel, dan heb je pech! Vragen naar warez op het forum leidt tot een onmiddellijke OW!

Heb je zelf leuke copyrighted software op je N73 staan die je graag met iedereen zou willen delen, bied dat dan NIET via het forum aan! Ook aanbieden van warez leidt tot een onmiddellijke OW!

Kom je een van bovenstaande zaken tegen, reageer dan NIET met "Ja ik wil ook: [e-mailadres]", maar maak gebruik van de topicreport functie.