Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste
Acties:
  • 196.794 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Alle 47 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Geen matches
8GB is 120 min HD 720P opname, gelukkig heeft Sony geen beperkend opname duur, dus opzich geen slechte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 18:29
Matched: camera, de
Dus een filmpje van 120 min is 8gb groot? En dat is op 1 acculading? Ik wil hem zowel als foto en als videocamera gebruiken. En dus ook voor youtube en om filmpjes door te mailen dus 8gb is dan veel te groot. Of ik moet ze al omzetten maar dan kan ik hem beter op lagere resolutie zetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: euro, de
Je kunt ze op computer natuurlijk omzetten, maar opzich valt de grote wel mee, maar je zou reserve batterijen kunnen aanschaffen, ik persoonlijk zou gewoon kijken voor goedkope baterijen op ebay, leveren vaak niet zelfde vermogen maar werken wel goed voor die paar euro.

Ja je kunt met baterij van Sony Cybershot DSC-W350 340 foto's en 120 min filmen. ik vindt dat redelijke tijd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Matched: de
Die sony is voor mij geen optie. Heeft te weinig zoom. Mijn voorkeur gaat echt uit naar de Panasonic TZ7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

De Panasonic kan 29 minuten per filmpje schieten. Als die vol zijn kun je wel weer gewoon een nieuw bestand beginnen, dat ook weer 29 minuten mag duren.
Dit komt omdat je vanaf 30 minuten filmen in een ander (duurder) invoertarief zit. En blijkbaar had Panasonic daar geen zin in.
De bitrate van de TZ7 is 17Mbps (2,125MB/sec) op 720p, hoogste kwaliteit, dus je zit op zo'n 7650MB/uur.

Hoe het zit met de batterij weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: onder, euro, de
Blueflame_Core schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:
Die sony is voor mij geen optie. Heeft te weinig zoom. Mijn voorkeur gaat echt uit naar de Panasonic TZ7.
Naja dat kost ook 72 euro meer dan die Sony, dus ja je betaald ook meer voor die extra zoom en voor mij is 4 voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Matched: onder, euro, de
Anoniem: 153298 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:58:
De Panasonic kan 29 minuten per filmpje schieten. Als die vol zijn kun je wel weer gewoon een nieuw bestand beginnen, dat ook weer 29 minuten mag duren.
Dit komt omdat je vanaf 30 minuten filmen in een ander (duurder) invoertarief zit. En blijkbaar had Panasonic daar geen zin in.
De bitrate van de TZ7 is 17Mbps (2,125MB/sec) op 720p, hoogste kwaliteit, dus je zit op zo'n 7650MB/uur.

Hoe het zit met de batterij weet ik niet.
Ok dus die 15 minuten limiet is 29 minuten geworden. En als ik het goed begrijp zou 1 filmpje dan ongeveer 3,8GB zijn. Zal dan nog even proberen te achterhalen hoeveel je kunt opnemen op 1 acculading.
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:06:
[...]

Naja dat kost ook 72 euro meer dan die Sony, dus ja je betaald ook meer voor die extra zoom en voor mij is 4 voldoende.
Ja voor mij niet. Ik ben een zoomer dus een van mijn hoogste prioriteiten is een groot zoombereik. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Blueflame_Core op 20-05-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-04 18:42
Matched: camera, welke, dig, de
wd200 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:50:
wat mij bij de vergelijking opvalt
De TZ7 filmt dus makkelijker.
De TZ8 heeft meer MP

uit de specs staat bij rode ogen correctte TZ7 FOTO en bij Tz8 staat niks, heeft deze dan geen rode ogen reductie ?

uit de specs kan ik nog een vraag niet halen (wellicht omdat ik een beetje een leek ben)
welke camera is sneller met het maken van foto's door veelvuldig klikken (of vasthouden is sport / burst mode)

Nog een vraag heeft een (of beide) camera de optie om in het donker een soort rood / groen ledje te laten schijnen om een beter beeld te krijgen wat je op de foto's hebt omdat het scherm vaak te donker is ?
Kan iemand mijn vraag beantwoorden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

The Panasonic Lumix DMC-TZ7 has a Burst mode, which enables you to take 2.3 frames per second at the highest JPEG image quality, up to a maximum of 5 images in Standard mode and just 3 images in Fine mode. There is also a Free Burst mode, which allows you keep shooting until the memory card is full, but only at around 1.8fps.
The Panasonic Lumix DMC-TZ8 has a disappointingly slow Burst mode which enables you to take 2.3 frames per second at the highest JPEG image quality, up to a maximum of 5 images in Standard mode and just 3 images in Fine mode.
Gevonden in de reviews van photograpyblog.com. Zijn dus even snel, alleen heeft de TZ7 ook een 'Free Burst' mode.

De rest weet ik niet, maar de TZ7 heeft wel een beter scherm, dus je zou er beter op moeten kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Matched: euro, dig, de
Was vandaag even bij de mediamarkt geweest. Hadden ze de TZ7 toch niet meer!.. Ja de tz8 en tz10 zijn er nu. Dus vraag wat het verschil was. Ja deze kan nu in HD opnemen. Maar dat kon de tz7 toch ook? Euhm... o ja je hebt gelijk. Nou goed dat zijn de verkopers van tegenwoordig.. Toen naar de BCC gegaan, die hadden hem ook al niet meer. Dus online bestellen is een must. Als alternatief had die het ook nog over een canon en een kodak. Type weet ik niet exact maar zal ik even uitzoeken. De prijs was in ieder geval rond de 300 wat toch wel beetje teveel is als de tz7 voor bijna 100 euro goedkoper te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Canon is inderdaad opvallend duur he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 29-04 18:42
Matched: dig, de
Iedereen bedankt voor het feedback.
ik ga voor de TZ7 ipv de TZ8 omdat:
TZ7 is meer allround / filmt makkelijker
TZ7 heeft een beter scherm
TZ7 heeft een snelle burst mode (continu schieten) handig voor snelle sport plaatjes bv.

De extra MP die de TZ8 heeft is voor mij niet rendabel.
binnenkort bestellen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Heb even gezocht en denk dat hij het had over de - Casio Exilim EX-H10 - en - Canon Powershot SX200 IS -.
Nu moet ik zeggen dat qua prijs de SX200 van Canon en de TZ7 van Panasonic weinig verschillen. Nu nog even qua specs bekijken. De Casio valt al af, schijnt niet zo goed te zijn, behalve de accu dan, als de TZ7.

Update: Nou die keuze is ook wel snel gemaakt. Lees net dat de SX200 niet kan zoomen tijdens het filmen. Voor de rest komen ze aardig overeen. Mijn voorkeur blijft dan toch bij de TZ7.

Update II: Net een leuke blauwe tz7 gezien op marktplaats. Met nog een jaar garantie.
Schijnt dat die gekocht is in het buitenland, dus naar die garantie kun je ook wel fluiten. :(

[ Voor 52% gewijzigd door Blueflame_Core op 21-05-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12-2023
Ik ben op zoek naar een nieuwe point and shoot camera voor max 130€. Heb me een beetje in zitten lezen, en ik twijfel tussen een Panasonic DMC-FS10 en de Sony DSC-W320. Voorwaarde voor mij is dat er een groothoeklens op zit en dat hij simpel en snel foto's en video kan maken. Verder moet het toestel degelijk zijn! ( ben goed in het betere gooi en smijtwerk).

Hebben jullie advies? Ik kan maar niet kiezen, en misschien is er nog een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: camera, euro, de
Nou je moet ook een beetje naar de prijs kijken, de Sony Cybershot DSC-W320 heb ik al voor € 111 aan getroffen, terwijl nu precies die zelfde kleur gemiddeld € 135 euro kost, nou voor 10 euro meer heb je een Sony Cybershot DSC-W350 en grootste verschil zit hem in dat deze laatste 720p hd opnemen kan.

pricewatch: Sony Cybershot DSC-W320 Groen
pricewatch: Sony Cybershot DSC-W320 Zilver

pricewatch: Sony Cybershot DSC-W350 Zilver

Maar als je ziet dat die Panasonic ook al 130 euro kost en dan de beperking van video opname
• Video kan worden opgenomen met een maximum van 15 minuten
Dan zou ik toch voor die Sony Cybershot DSC-W350 gaan, die legt je niet zo'n beperking op en pers oonlijk vindt ik design van Sony ook beter. Persoonlijk lijken me Sony Compact camera's ook wel stevigere.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-05-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Vraag me af waarom er zo weinig te lezen is over de Sony Cybershot H55. Toch ook een goeie concurrent van de TZ7 lijkt me. Al heeft die dan 10x optische zoom ipv 12. Voor de rest kan die ook in HD opnemen en de accu is volgens de specs beter (Sony 960mAh / Panasonic 895mAh). Ook is de accu nog eens 2 tientjes goedkoper dan die van panasonic.
Is hier iemand die de H55 heeft en toevallig heeft vergeleken met de TZ7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-04 21:42
ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen met de sony DSC-H55. Staat net als de Lumix TZ7 op mijn shortlist. Over die H55 is alleen nog erg weinig informatie (lees: reviews) te vinden, dus ik houd me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn recente modellen, daarom zijn er ook bijna geen reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Geen matches
Ja dat kan best.. maar toch is die eind maart, als ik het goed heb gelezen, al uit gekomen.
Hij schijnt niet zo goed te zijn bij weinig licht.

[ Voor 22% gewijzigd door Blueflame_Core op 22-05-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Nog even over de TZ7. Heb nu op verschillende sites gekeken die hem aanbieden. Bij sommige geven ze standaard 2 jaar fabrieksgarantie en op andere sites weer 1 jaar.
Oja en het menu/handleiding kan ook nog engels zijn. Zaken om dus even extra goed op te letten en eventueel na te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:30:
Nou je moet ook een beetje naar de prijs kijken, de Sony Cybershot DSC-W320 heb ik al voor € 111 aan getroffen, terwijl nu precies die zelfde kleur gemiddeld € 135 euro kost, nou voor 10 euro meer heb je een Sony Cybershot DSC-W350 en grootste verschil zit hem in dat deze laatste 720p hd opnemen kan.
En is er kwaliteitsverschil in de gemaakte foto's tussen de Sony en Panasonic? Ik hoor dat de Sony camera's te harde kleuren hebben waardoor het bijna onrealistisch uit ziet.

De prijs maakt inderdaad niet veel uit nu de zilveren uitvoering van de Sony W350 maar 145€ is bij Modern... Nu is het nog moeilijker kiezen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Reutel schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:54:
[...]

En is er kwaliteitsverschil in de gemaakte foto's tussen de Sony en Panasonic? Ik hoor dat de Sony camera's te harde kleuren hebben waardoor het bijna onrealistisch uit ziet.

De prijs maakt inderdaad niet veel uit nu de zilveren uitvoering van de Sony W350 maar 145€ is bij Modern... Nu is het nog moeilijker kiezen... ;)
Gewoon even het type invullen bij Flickr. Doe ik ook altijd. Misschien dat je op google zelfs wel een review kunt vinden waar deze 2 met mekaar vergeleken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reutel schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 17:54:
[...]

Was bij mij in begin ook moeilijk, maar uit eindelijk voor de Sony Cybershot DSC-W350 gekozen ook omdat deze camera toch veel aantrekkelijkere is, en maak je maar geen zorgen een Sony maar prima foto's hoor, ik had een vriendin die had ook van sony cybershot een camera en waren echt mooie foto's.

http://www.flickr.com/cameras/sony/dsc-w350/

Nou die foto's zien inderdaad goed uit, deze Sony kan trouwens ook panorama foto's maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 22-05-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360467

Ik ben op zoek naar een compact die voldoet aan volgende voorwaarden:
- max 300 euro
- geschikt voor reizen maar ook foto's op feestjes
- deftige foto's (lang getwijfeld om te gaan voor een spiegelreflex maar toch besloten er niet zoveel tijd in te steken)

Ik was zelf al eens rond aan het kijken en de Canon SX200 en Panasonic Lumix TZ7 sprongen daarbij zeker in het oog met hun 12x optische zoom. Maar de verkoper in een fotozaak was heel lovend over de Sony WX1, toen ik hem vroeg wat hij dan toch dacht van die toch duurdere modellen vond hij de WX1 beter. Nu ben ik het noorden nog meer kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Ik heb ook al 4 jaar een Sony cybershot, en tot volle tevredenheid.

Ga er nog eens een nachtje over slapen, jullie horen nog wat het gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Anoniem: 360467 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:20:
Ik ben op zoek naar een compact die voldoet aan volgende voorwaarden:
- max 300 euro
- geschikt voor reizen maar ook foto's op feestjes
- deftige foto's (lang getwijfeld om te gaan voor een spiegelreflex maar toch besloten er niet zoveel tijd in te steken)

Ik was zelf al eens rond aan het kijken en de Canon SX200 en Panasonic Lumix TZ7 sprongen daarbij zeker in het oog met hun 12x optische zoom. Maar de verkoper in een fotozaak was heel lovend over de Sony WX1, toen ik hem vroeg wat hij dan toch dacht van die toch duurdere modellen vond hij de WX1 beter. Nu ben ik het noorden nog meer kwijt...
WX1 = 5x optische zoom? Misschien vond die het de beste omdat ie toevallig de EISA award heeft gewonnen.
Weet niet precies waar je in het noorden woont :) maar zou mooi voor de tz7 gaan. Schilt maar 10 euro en heb je toch wel iets meer voor imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360467

Blueflame_Core schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:49:
[...]

WX1 = 5x optische zoom? Misschien vond die het de beste omdat ie toevallig de EISA award heeft gewonnen.
Weet niet precies waar je in het noorden woont :) maar zou mooi voor de tz7 gaan. Schilt maar 10 euro en heb je toch wel iets meer voor imo.
Hij had hem zelf ook aangeschaft enzo, ik kwam zelfs niet aan bod met andere toestellen. Dus al die extra dingen zoals Exmor en CMOS zijn te verwaarlozen tov de TZ7? En de SX200 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CMOS is zoiets als CCD maar kan het niet uitleggen wat verschil is, maar beide methodes schijnen goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Anoniem: 360467 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:33:
[...]

Hij had hem zelf ook aangeschaft enzo, ik kwam zelfs niet aan bod met andere toestellen. Dus al die extra dingen zoals Exmor en CMOS zijn te verwaarlozen tov de TZ7? En de SX200 dan?
Nou ja ik zou de specs gewoon even gaan vergelijken. En even foto's op Flickr en filmpjes op Youtube bekijken.
Verkopers hebben 9 van de 10 keer de producten ook zelf, althans dat beweren ze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De MediaMarkt heeft de Sony Cybershot DSC-W320 in de aanbieding voor € 104. De Sony Cybershot DSC-W350 kost trouwens € 133 nu bij MediaMarkt en kun je online bestellen, en ik geloof dat prijs het zelfde is in MediaMarkt zelf.

Nou ik heb mijn bestelling bij Modern.nl geannuleerd en de Sony Cybershot DSC-W350 online besteld en ik ga hem gratis afhalen in de MediaMarkt, en hij koste € 133 en bij Modern.nl € 145 goedkoopste in de pricewatch, waarom, MediaMarkt niet tussen pricewatch staat is me een raadsel.

http://www.mediamarkt.nl/...=14784&pos=65&display=all

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 23-05-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
http://www.mediamarkt.nl/...Id=55461&categoryId=14784
De sx200 voor 189 euro niet te vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Anoniem: 318025 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 22:45:
De MediaMarkt heeft de Sony Cybershot DSC-W320 in de aanbieding voor € 104. De Sony Cybershot DSC-W350 kost trouwens € 133 nu bij MediaMarkt en kun je online bestellen, en ik geloof dat prijs het zelfde is in MediaMarkt zelf.

Nou ik heb mijn bestelling bij Modern.nl geannuleerd en de Sony Cybershot DSC-W350 online besteld en ik ga hem gratis afhalen in de MediaMarkt, en hij koste € 133 en bij Modern.nl € 145 goedkoopste in de pricewatch, waarom, MediaMarkt niet tussen pricewatch staat is me een raadsel.

Veel reguliere winkels staan er niet in. Misschien dat ze het niet willen of dat ze het niet weten. Het blijft in ieder geval vrij dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Het hoe en waarom over winkels en wel of niet in de PW staat hier: reviews: Tweakers.net FAQ

[ Voor 17% gewijzigd door Moby op 24-05-2010 01:40 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320813

Blueflame_Core schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:25:
[...]

Veel reguliere winkels staan er niet in. Misschien dat ze het niet willen of dat ze het niet weten. Het blijft in ieder geval vrij dom.
Veel reguliere winkels geven zelfs geen prijzen telefonisch door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: camera, onder, dig, de
Anoniem: 320813 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 09:30:
[...]

Veel reguliere winkels geven zelfs geen prijzen telefonisch door.
De MediaMarkt wel, maar ze hebben nog niet zolang een webwinkel, maar handige is je kunt online bestellen en in MediaMarkt afhalen, het verwonderd me toch eerlijk gezegd dat MediaMarkt zoveel goedkoper is soms, neem nou die Sony Cybershot DSC-W320, die was vorige week nog 129€ en nu is ie € 104 en die Sony Cybershot DSC-W350 was vorige week vrijdag nog € 149 en nu € 133.

Dus nu de camera bij MediaMarkt besteld, is ook fijnere als er wat aan is dan hoef ik er maar heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Nou de kogel is door de kerk, ik ga niet voor de Panasonic F10, maar voor de Sony W350.

Vanaf vandaag bij de MM foto-mania krijg ik net in mijn mail... Dat is voor een toestel ltussenr de150€ en 199€ toch weer 20 € korting.... Als je dan de cashback actie van Sony meerekent (25€) dan komt de DSC-W380 misschien ook binnen mijn bereik...

Zal zo eens naar de MM rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: welke, euro, de
Reutel schreef op maandag 24 mei 2010 @ 10:50:
Nou de kogel is door de kerk, ik ga niet voor de Panasonic F10, maar voor de Sony W350.

Vanaf vandaag bij de MM foto-mania krijg ik net in mijn mail... Dat is voor een toestel ltussenr de150€ en 199€ toch weer 20 € korting.... Als je dan de cashback actie van Sony meerekent (25€) dan komt de DSC-W380 misschien ook binnen mijn bereik...

Zal zo eens naar de MM rijden!
Bestel gewoon even snel online http://www.mediamarkt.nl/...=14784&pos=65&display=all

En dan haal je hem deze week bij MediaMarkt, als goed is kost in winkel het zelfde maar zo ben je wel verzekerd dat je hem aan € 133 euro hebt, ik heb hem ook online besteld om bij MediaMarkt af te halen gaan. Btw welke cash actie back van Sony? Kun je dat even vertellen?

http://www.sony.nl/produc...=DSC-W350&models=DSC-W380

Zit niet zoveel verschil tussen die toestellen, maar op 350 is geen Cashback.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 24-05-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
De cash back actie van Sony is alleen voor modellen vanaf de DSC-W380 volgens mij.

http://www.sonypanorama.nl/#/nl/

Ik heb er aan gedacht om hem online te bestellen, maar ik zie de W380 er niet bij staan. Misschien hebben ze die wel in de winkel liggen. Ik ga dus toch maar eens kijken. Vraag me trouwens af of de korting van de Foto Mania actie al bij de webwinkel meegerekend is? Het grote verschil tussen de 350 en de 380 is volgens mij dat de 380 een betere lens heeft, G-lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Ik weet niet of de Sony W380 wel zo'n goede keuze is:

http://www.photographyblo...c_w380_review/conclusion/

Een 2,5 voor de fotokwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reutel schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:29:
De cash back actie van Sony is alleen voor modellen vanaf de DSC-W380 volgens mij.

http://www.sonypanorama.nl/#/nl/

Ik heb er aan gedacht om hem online te bestellen, maar ik zie de W380 er niet bij staan. Misschien hebben ze die wel in de winkel liggen. Ik ga dus toch maar eens kijken. Vraag me trouwens af of de korting van de Foto Mania actie al bij de webwinkel meegerekend is? Het grote verschil tussen de 350 en de 380 is volgens mij dat de 380 een betere lens heeft, G-lens.
Die lens hoeft niet direct beter te zijn, maar er zit eigenlijk bijna geen verschil, maar wel leuk om te weten is dat 350 zuinigere en kleinere formaat heeft en minder weegt dan de 380, en de 380 start langere op dan de 350 en verder zit enige verschil zich in de zoom en de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Anoniem: 12019 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 11:42:
Ik weet niet of de Sony W380 wel zo'n goede keuze is:

http://www.photographyblo...c_w380_review/conclusion/

Een 2,5 voor de fotokwaliteit.
Andere reviews zijn wel positief, het blijft zoeken...

De foto's zijn iig ook mooi! http://www.flickr.com/cameras/sony/dsc-w380/

Ik ga gewoon even bij MM kijken, ik denk dat met de kortingsacties de twee types maar heel weinig in prijs schelen. Op papier lijkt me dan de W380 de beste, en die heeft mijn voorkeur. Als de prijs toch veel scheelt dan is de W350 een heel goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reutel schreef op maandag 24 mei 2010 @ 12:03:
[...]

Andere reviews zijn wel positief, het blijft zoeken...

De foto's zijn iig ook mooi! http://www.flickr.com/cameras/sony/dsc-w380/

Ik ga gewoon even bij MM kijken, ik denk dat met de kortingsacties de twee types maar heel weinig in prijs schelen. Op papier lijkt me dan de W380 de beste, en die heeft mijn voorkeur. Als de prijs toch veel scheelt dan is de W350 een heel goed alternatief.
Laat het even weten wat hij kost als ze hem al bij MediaMarkt hebben, persoonlijk vindt ik de W350 mooiere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-04 16:12

kronolith

[EDIT]

Matched: camera, onder, de
Zit op dit moment ook te kijken naar een leuke camera. Heb al een paar modellen gevonden, waaronder de Sony Cybershot H55 Zwart en de Sony Cybershot DSC-W350 Zilver.

Ik koop een camera omdat ik december hoop te beginnen met mijn opleiding bij de Koninklijke Marine, en daar moeten mijn nabestaanden ook nog van kunnen genieten :9. Camera moet dus wel een beetje tegen een stootje kunnen, maar dat is geen must. Ik ben op dit moment geneigd om voor de H55 te gaan. Lijkt me een erg mooie camera. Iemand misschien een beter voorstel of zal ik de H55 bestellen? :)

[ Voor 0% gewijzigd door kronolith op 24-05-2010 13:23 . Reden: typo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: camera, dig, de
Als je echt een koopje wilt en een camera met eigenlijk alles wat je nodig hebt dan is de Sony Cybershot DSC-W350 een goeie keus, voor € 133 te bestellen en gratis af te halen bij de MediaMarkt, en bij Modern.nl zou ik niet bestellen die leveren niet uit eigen voorraad.

Trouwens zou je wel bij de Marine willen, nu onze krijgsmacht zich bemoeit met oorlogen van Amerika, terwijl niks in Irak en Afganistan te zoeken hebben, wat doet Nederland als de taliban nog eens een aanval op Nederland uitvoert omdat we ons daar met de boel bemoeien zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 24-05-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Anoniem: 318025 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:05:
Als je echt een koopje wilt en een camera met eigenlijk alles wat je nodig hebt dan is de Sony Cybershot DSC-W350 een goeie keus, voor € 133 te bestellen en gratis af te halen bij de MediaMarkt, en bij Modern.nl zou ik niet bestellen die leveren niet uit eigen voorraad.

Trouwens zou je wel bij de Marine willen, nu onze krijgsmacht zich bemoeit met oorlogen van Amerika, terwijl niks in Irak en Afganistan te zoeken hebben, wat doet Nederland als de taliban nog eens een aanval op Nederland uitvoert omdat we ons daar met de boel bemoeien zijn?
Ik heb geen MediaMarkt in de buurt dus komen nog wel verzendkosten bij, maar dan is het alsnog goedkoop :) Denk dat ik maar voor de W350 ga dan, al vind ik die H55 ook nog steeds erg mooi. Zitten er veel verschillen tussen deze 2 (m.a.w: is die H55 echt veel beter dan de W350?)

En ja ik wil bij KM, en die taliban zal wel meevallen, die vallen hier niet zomaar aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: camera, euro, dig, de
kronolith schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:14:
[...]

Ik heb geen MediaMarkt in de buurt dus komen nog wel verzendkosten bij, maar dan is het alsnog goedkoop :) Denk dat ik maar voor de W350 ga dan, al vind ik die H55 ook nog steeds erg mooi. Zitten er veel verschillen tussen deze 2 (m.a.w: is die H55 echt veel beter dan de W350?)

En ja ik wil bij KM, en die taliban zal wel meevallen, die vallen hier niet zomaar aan hoor ;)
http://www.sony.nl/produc...5#pageType=TechnicalSpecs

Nee enige verschil zit hem eigenlijk in de zoom, 10x optische zoom en de w350 heeft 4x optische zoom, maar hij heeft wel 8x digitale precisie zoom, dus daar zit het hem verschil tussen deze 2 camera's en de 350 is kleinere en lichter dan H55.

De H serie heeft superieure presentatie's en de W/S serie heeft compact en krachtig presentatie's, maar je moet bij jezelf denken is die H55 me dat extra geld waard, want feitelijk zit er niet veel verschil in, ik ga er vanuit dat je point en shoot foto's maakt.

Ja met verzendkosten kost hij € 138 dus nog steeds goedkoop, vooral omdat je niet altijd voor minder dan 5 euro bij de dichtbij zijnde mediamarkt komt, ik heb hem zelf ook besteld en hiervoor had ik hem besteld bij Modern.nl maar die hadden levering uitgesteld dus ik heb nu bij MediaMarkt besteld en bij Modern.nl geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 13:17
Dit vond ik wel een handige review om de mijn nieuwe dig camera uit te zoeken:

De HX5 tegen TZ10/ZS7 en SX210 IS
http://cameralabs.com/rev...hot_DSC_HX5/verdict.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik ga over een maandje twee weken naar Bali en ik wil hiervoor (en voor latere vakanties) een nieuwe camera kopen want die ik nu heb (sony w30) ben ik een beetje zat. ik heb het hele internet afgestruind op zoek naar de juiste camera maar voor een n00b op dit gebied is dat best lastig door de vele websites die er zijn. mijn oog is gevallen op de FujiFilm F70EXR die 170 euro is bij de Dixons (en nog iets goedkoper op internet). ik weet dat megapixel niet zo belangrijk is maar de lens bijvoorbeeld wel maar daar heb ik dus weinig verstand van. ik vroeg mij af jullie mij konden vertellen of de FujiFilm de beste keus is voor een camera tot 200 euro waarbij de kwaliteit van de foto's (natuurlijk...) en de zoom belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
@Kronolith & McBBvB:

De F70EXR en de sony H55 zijn wel leuk, maar een beter alternatief voor deze vind ik toch de Panasonic TZ7. Is qua de meeste dingen toch even beter dan de hiervoor genoemde en qua prijs maakt die ook niet zoveel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Matched: camera, welke, euro, de
Blueflame_Core schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:30:
@Kronolith & McBBvB:

De F70EXR en de sony H55 zijn wel leuk, maar een beter alternatief voor deze vind ik toch de Panasonic TZ7. Is qua de meeste dingen toch even beter dan de hiervoor genoemde en qua prijs maakt die ook niet zoveel verschil.
bedankt voor je snelle reply. ik heb even gekeken maar qua specs is de lens van de f70 toch beter? op de meeste fora kan ik niet echt vinden welke van deze twee beter is. De panasonic is wel 40 euro duurder en ik weet niet of dat het wel waard is (ik ben maar een arme student waarvan al het geld is opgegaan aan de vakantie zelf...). eerst maar kijken wat ik voor m'n oude camera krijg. als dat een beetje meezit ga ik denk ik dan maar voor de TZ7. iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet er maar vanuit gaan dat je niet veel voor je oude camera krijgt als je ziet dat nieuwe camera's niet zo duur meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Matched: camera, onder, welke, euro, de
McBBvB schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:13:
[...]

bedankt voor je snelle reply. ik heb even gekeken maar qua specs is de lens van de f70 toch beter? op de meeste fora kan ik niet echt vinden welke van deze twee beter is. De panasonic is wel 40 euro duurder en ik weet niet of dat het wel waard is (ik ben maar een arme student waarvan al het geld is opgegaan aan de vakantie zelf...). eerst maar kijken wat ik voor m'n oude camera krijg. als dat een beetje meezit ga ik denk ik dan maar voor de TZ7. iig bedankt!
Als je de foto's en video's die gemaakt zijn met de tz7 bekijkt denk ik dat die 40 euro duurder wel de moeite waard is. En of de lens van de F70 beter is... geen idee maar denk dat de TZ7 er zeker niet voor onder zal doen. Je moet maar even kijken, het is ook maar net waar je prioriteiten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Vandaag gebruik gemaakt van de Foto Mania actie van de MM in Breda en een zwarte Sony DSC-W350 gekocht. De Sony DSC-W380 heb ik ook nog in mijn handen gehad, maar ik merkte meteen dat die veel minder solide aanvoelt. Het design van de DSC-W350 vond ik ook mooier en hij was goedkoper.

De prijs bij de MM zelf wijkt echter wel af van de webshop. Met de Foto mania actie was de DSC-W350 149€. Ik heb de verkoper erop gewezen dat er op de MM webshop een prijs van 133€ staat voor de camera. Hij vertelde mij dat de webshop los staat van de winkels en ze ieder hun eigen prijzen hanteerde. Ik heb dit niet geaccepteerd omdat er op de nieuwsbrief van MM winkel direct de prijs van 133€ staat. Ik vond dat ik in mijn gelijk stond en na enig aandringen heb ik hem toch voor de prijs van de webshop meegekregen!

Moest ook nog een SD kaart hebben, maar die zijn echt veeeels te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:05
Hallo

ben op zoek naar zo compact mogelijke camera met beste beeld kwaliteit.

Zijn alleen de sony 350 en lumix Tz70 intressant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reutel schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:54:
Vandaag gebruik gemaakt van de Foto Mania actie van de MM in Breda en een zwarte Sony DSC-W350 gekocht. De Sony DSC-W380 heb ik ook nog in mijn handen gehad, maar ik merkte meteen dat die veel minder solide aanvoelt. Het design van de DSC-W350 vond ik ook mooier en hij was goedkoper.

De prijs bij de MM zelf wijkt echter wel af van de webshop. Met de Foto mania actie was de DSC-W350 149€. Ik heb de verkoper erop gewezen dat er op de MM webshop een prijs van 133€ staat voor de camera. Hij vertelde mij dat de webshop los staat van de winkels en ze ieder hun eigen prijzen hanteerde. Ik heb dit niet geaccepteerd omdat er op de nieuwsbrief van MM winkel direct de prijs van 133€ staat. Ik vond dat ik in mijn gelijk stond en na enig aandringen heb ik hem toch voor de prijs van de webshop meegekregen!

Moest ook nog een SD kaart hebben, maar die zijn echt veeeels te duur...
SD kaart heb ik gekocht op www.dsr4.nl die versturen ergens vanuit Engeland en ik had een Kingston SDHC class 4 8GB voor 12 euro gekocht, met een kortings code waar door ik 24% korting kreeg.

Ik heb deze camera DSC-W350 online besteld, ik wou me verzekering om hem aan € 133 te krijgen, aangezien ik vrijdag nog in MediaMarkt geweest was en ik Dinsdag de hele dag school heb, en niet risico wil lopen dat hij er straks niet is.

Ja kon ik al op internet zien, ik vondt die W380 ook niet zo mooi uit zien, en heb ook bewust voor de W350 gekozen, ha nu nog mijn geld terug van Modern.nl waar ik hem geannuleerd heb omdat hij bij MediaMarkt 12 euro goedkoper is en Modern.nl nog niet geleverd heeft.

Je hebt trouwens geluk, want die FotoMania gaan in winkels van MediaMarkt pas 25 Mei in, volgens de folder, maar goed als hij hem je niet mee gegeven had aan € 133 dan had je wel order geplaats en hem alsnog voor € 133 gekregen.

Maar ik ben benieuwd, ik wacht al tijd op deze camera, overigens het zwarte model vindt ik niet mooi, ik heb bewust voor een zilver model gekozen.
Remco Tr schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:02:
Hallo

ben op zoek naar zo compact mogelijke camera met beste beeld kwaliteit.

Zijn alleen de sony 350 en lumix Tz70 intressant?
De Sony Cybershot DSC-W350 is nu juist zo interessant vanwege de aanbieding van de mediamarkt. Zie ook linkje op vorige pagina, de W350 staat goedkoopste voor € 145 in pricewatch, maar bij MediaMarkt kost deze € 133 en kun je online bestellen en bij mediamarkt van keuze afhalen, dat scheelt je gezeik als ze bij jou MediaMarkt de prijs niet aangepast hebben.

Verkrijgbaar in zwart, zilver en roze, ik heb voor Zilver gekozen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 24-05-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Hmm zou zo'n Class 4 kaartje ook voldoende zijn voor een TZ7 of is 6 toch beter? Want die site ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit. Ben benieuwd hoe snel ze zijn in het verzenden. "De levertijden voor het vaste land van Europa zijn over het algemeen tussen 5 en 7 werkdagen"

[ Voor 21% gewijzigd door Blueflame_Core op 25-05-2010 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blueflame_Core schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:00:
Hmm zou zo'n Class 4 kaartje ook voldoende zijn voor een TZ7 of is 6 toch beter? Want die site ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit. Ben benieuwd hoe snel ze zijn in het verzenden. "De levertijden voor het vaste land van Europa zijn over het algemeen tussen 5 en 7 werkdagen"
Bij mij deden ze binnen 24 uur verzenden en had het binnen 4 werkdagen en dan was de 13e ook nog hemelvaartsdag, een Class 4 is voldoende voor 720P video op te nemen, over Tz7 weet ik niks, maar Sony raad minimaal class 4 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Ik heb mijn SDHC kaart gekocht bij Opus supplies, http://www.opus.nl/Dane-Elec-SDHC-4-GB/d/foto/6729/ moest ook nog wat dvd schijfjes hebben dus dat kwam goed uit.

4 gig is voor mij meer dan voldoende, als ik die vol heb is de accu toch leeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee de accu kan volle 8Gb vol schrijven, maar duur die 4GB, die Kingston van mij was 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:14:
Nee de accu kan volle 8Gb vol schrijven, maar duur die 4GB, die Kingston van mij was 12 euro.
Nah, 8 GB is twee uur HD filmen of een paar duizend pica's. Ik ga dat niet redden met een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de specs van Sony Cybershot DSC-W350 kun je wel op een volle accu 2 uur filmen, en 240 foto's, de annulering bij Modern.nl is bevestigd. En stel je hebt geen laptop bij dan kun je kaartje ja niet leeg gooien.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 25-05-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-04 13:17
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen hier voor een Lumix TZ7 kiest en niet voor een TZ8?

Is dit puur een prijs kwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

siem123 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:48:
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen hier voor een Lumix TZ7 kiest en niet voor een TZ8?

Ik heb net de TZ7(zilver) besteld bij steenweg voor 208€(NL model en 2 jaar garantie) was een moeilijk keuze maar hoop de juiste.
Ik heb niet voor de TZ8 gekozen omdat die wat duurder is,de filmmogelijkheden wat minder zijn en meer megapixels,enigste voordeel tov TZ7 is volgems mij POWER O.I.S.

Verleden week al een Transcend 8GB class 10 kaartje besteld bij dsr4.nl voor 16,72€ dus die zal ook wel binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:05

Fiber

Beaches are for storming.

Oordeel zelf: http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp ZS3, ZS5. TZ7 is beter in Video, heeft beter scherm, minder MP en hdmi. TZ8 heeft AP/SP en is een generatie nieuwer.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:24:
[...]

Ik heb net de TZ7(zilver) besteld bij steenweg voor 208€(NL model en 2 jaar garantie) was een moeilijk keuze maar hoop de juiste.
Ik heb niet voor de TZ8 gekozen omdat die wat duurder is,de filmmogelijkheden wat minder zijn en meer megapixels,enigste voordeel tov TZ7 is volgems mij POWER O.I.S.

Verleden week al een Transcend 8GB class 10 kaartje besteld bij dsr4.nl voor 16,72€ dus die zal ook wel binnenkomen.
Kun je nog annuleren? Met verzendkosten betaal je meer dan je bij MediaMarkt betaald als je hem afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Anoniem: 12019 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:24:
[...]

OOK TOEVALLIG! :D.. ik heb zojuist dezelfde TZ7 besteld ook bij steenweg en verwacht hem morgen. Reken maar dat het de juiste keuze is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
siem123 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:48:

Omdat die gewoon beter is. En volgens mij is de TZ8 niet de opvolger van de TZ7 maar van de TZ6 en de TZ10 van de TZ7. Maar goed, ik zou zeggen bekijk de foto's en video's die gemaakt zijn met de TZ7 en vergelijk deze met de andere superzoom camera's en ook met name de prijs, dan kom je er wel achter waarom de TZ7 zo populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 09:46

MJV

Ik ben op zoek naar een nieuwe compactcamera. Vroeger veel gefotografeerd ook met een SLR en wil nu een camera om vaak mee te nemen, dus daarom compact.

Mijn voorkeur gaat in principe uit naar een Canon Powershot model, genoeg instel mogelijkheden dunkt me en heb al een aantal Canon camera's gehad die qua menu-structuur etc goed bevielen.
Ik ben overigens niet zeer merkvast hoor, ander merk is ook prima.

Als ik de PW erbij pak kom ik tot deze lijst.

Mijn budget ligt ergens rond de 200 euro, maar mag ook minder zijn. De 'meeneemfunctionaliteit' is in deze belangrijker dan fotokwaliteit.

Welke camera zouden jullie aanraden?

[ Voor 4% gewijzigd door MJV op 25-05-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:38:
[...]

Kun je nog annuleren? Met verzendkosten betaal je meer dan je bij MediaMarkt betaald als je hem afhaalt.
Mediamarkt heeft alleen de zwarte en ik wou een zilvere,ophalen bij de mediamarkt kost me meer dan 6,50 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchBlood schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:42:
Ik ben op zoek naar een nieuwe compactcamera. Vroeger veel gefotografeerd ook met een SLR en wil nu een camera om vaak mee te nemen, dus daarom compact.

Mijn voorkeur gaat in principe uit naar een Canon Powershot model, genoeg instel mogelijkheden dunkt me en heb al een aantal Canon camera's gehad die qua menu-structuur etc goed bevielen.
Ik ben overigens niet zeer merkvast hoor, ander merk is ook prima.

Als ik de PW erbij pak kom ik tot deze lijst.

Mijn budget ligt ergens rond de 200 euro, maar mag ook minder zijn. De 'meeneemfunctionaliteit' is in deze belangrijker dan fotokwaliteit.

Welke camera zouden jullie aanraden?
Pricewatch kloot je mee:P Bij MediaMarkt zijn momenteel fotomania weken en vele camera's afgeprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zojuist de DSC-W350S besteld bij de Mediamarkt webshop. Ik heb gekozen voor de afhaaloptie, ik ben benieuwd :)

Na wat ik hier lees, en de reviews over deze camera moet het voor mij ruim voldoende zijn. In juli ga ik op vakantie dan wil ik hem gebruiken, en over een halfjaar ga ik een maand of zes naar het buitenland. Dan moet hij mijn blog gaan voorzien van wat foto's en af en toe een simpel filmpje. Een vereiste was ook dat hij makkelijk mee te nemen moet zijn (lees: broekzak formaat). Dus ik denk eigenlijk dat ik hier een hele leuke camera aan ga hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 09:46

MJV

Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 15:22:
[...]

Pricewatch kloot je mee:P Bij MediaMarkt zijn momenteel fotomania weken en vele camera's afgeprijst.
Hoe bedoel je?

Als ik even verder zoek naar echt robuuste/kroeg/bier/waterproof camera's kom ik van Olympus ook de tough serie tegen.

Canon heeft daarin alleen de D10, die ik persoonlijk erg lelijk vindt.

Wat zijn de meningen over Olympus modellen?

En Dpreview waterproof camera test.

[ Voor 6% gewijzigd door MJV op 25-05-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DutchBlood schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:55:
[...]

Hoe bedoel je?

Als ik even verder zoek naar echt robuuste/kroeg/bier/waterproof camera's kom ik van Olympus ook de tough serie tegen.

Canon heeft daarin alleen de D10, die ik persoonlijk erg lelijk vindt.

Wat zijn de meningen over Olympus modellen?

En Dpreview waterproof camera test.
Ik bedoel ermee dat de pricewatch winkels zoals MediaMarkt niet erin heeft staan, dus als je alleen van pricewatch uit gaat dan heb je nog grote kans dat het toch goedkopere is bij bijvoorbeeld de MediaMarkt en die hebben ook een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-04 11:19
Ik zie nu pas dat de Sony DSC-W350 geen zoeker heeft om door te kijken.
Hoe ervaren jullie dat?
Hoe is dat voor brildragers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matched: camera, dig
Tegenwordig is dat bij meeste compact cameras niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:35
Matched: onder, dig, de
Als er nog een zoekertje op zit is het een compleet waardeloos ding. De dekking klopt vaak niet (what you see != what you get), en het ding is zo ellendig klein dat je er niet fatsoenlijk doorheen kan kijken.

@hieronder: natuurlijk volkomen imho natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PowerUp op 26-05-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PowerUp schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:17:
Als er nog een zoekertje op zit is het een compleet waardeloos ding. De dekking klopt vaak niet (what you see != what you get), en het ding is zo ellendig klein dat je er niet fatsoenlijk doorheen kan kijken.
Jou mening, je vergat dat te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik heb even wat geneuzel over Track and Trace weggegooid (excuses als daar nog andere info in stond). Vanaf heden graag weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net in MediaMarkt geweest en de camera gehaald en hij was goedkoper online dan in de winkel, een verschil van 1 euro, dus @Reutel die verkoper had gelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
miles schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:23:
Ik zie nu pas dat de Sony DSC-W350 geen zoeker heeft om door te kijken.
Hoe ervaren jullie dat?
Hoe is dat voor brildragers?
Geen zoeker ????? *doet even snel kijken gaat...*

Er zit inderdaad geen zoeker op!!! HOH! naja, dan heb ik hem ook niet gemist... 8)

Ow en @ Seeker, wat bedoel je met de verkoper had gelijk? Geen idee of hij gelijk had, maar ik heb hem lekker toch mee gekregen voor de webwinkelprijs! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vertelde toch dat die verkoper zei van de prijs in webwinkel is niet zelfde als in winkel zelf, nou hij had daar gelijk in, en de FotoMania weken waren eigenlijk pas gister gestart, lol ik heb nu 2 van die foto boek kortings bonnen, vraag me af wat ik ermee moet maar goed

Die zoeker doe ik missen als kiespijn, het ziet nogal stom uit als je een zoeker van een digitale compact camera gebruikt.

Deze keer klopt die tekst van MediaMarkt: Meer betalen dan nodig? Ik ben toch niet niet gek.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 26-05-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ik heb alles inmiddels binnen, net verpakt en op tijd :). Nu het sdhc kaartje even formateren en de accu opladen en dan aan de slag.
@rjw: heb je hem ook al binnen inmiddels?

@Mig29: Ik had niet anders verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boh hij is wel lekker klein formaat deze Sony Camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Blueflame_Core schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:18:
@Mig29: Ik had niet anders verwacht :)
Tsja, wat wil je dat ik daar op zeg? Als je weet dat je aan het slowchatten ben, stuur dan even een DM naar elkaar. De info uit die berichten is nogal saai voor de rest van de mensen op het forum.

Vanaf nu dan ook graag weer ontopic, want de reacties hierboven hebben een nogal laag informatiegehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Laatst online: 08-09-2021
Blueflame_Core schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:58:
[...]

Omdat die gewoon beter is. En volgens mij is de TZ8 niet de opvolger van de TZ7 maar van de TZ6 en de TZ10 van de TZ7. Maar goed, ik zou zeggen bekijk de foto's en video's die gemaakt zijn met de TZ7 en vergelijk deze met de andere superzoom camera's en ook met name de prijs, dan kom je er wel achter waarom de TZ7 zo populair is.
Naar het schijnt is de beeldkwaliteit bij minder licht vrij slecht en heeft de camera last van vrij veel ruis bij daglicht. Kan je me even vertellen of dit effectief het geval is en of je dit wel degelijk merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Bedoel je bij video of bij foto's? Accu is vol opgeladen, dus kan eventueel wat test dingetjes maken en uploaden.

Edit: Filmpje gemaakt in M-JPEG van 33 seconden/121MB. Probeer het nu te uploaden naar image-shack maar dat gaat 3 kwartier duren -.-
Vrees dat youtube niet veel sneller gaat. Wat te doen :? Of is de enige oplossing om in de laagste kwaliteit op te nemen?

Edit (2): Ga het straks even proberen in AVCHD. Ben nu foto's aan het uploaden voor de mensen die interesse hebben, zal de link(s) hier zo plaatsen.

[ Voor 122% gewijzigd door Blueflame_Core op 26-05-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 11:28

jla

Blueflame_Core schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:16:
Bedoel je bij video of bij foto's? Accu is vol opgeladen, dus kan eventueel wat test dingetjes maken en uploaden.
ik wil wel wat testfoto's zien.. twijfel namelijk tussen de tz7 of tz10 in denk namelijk dat de tz7 eigenlijk gewoon erg goed is voor zijn geld (mm actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Hier de test foto's, het is helaas grijs hier, dus het zijn wat grauwe foto's.

http://img404.imageshack.us/img404/3679/p1000012t.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/4038/p1000010nw.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/2883/p1000009q.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5517/p1000008q.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/2491/p1000003n.jpg

Heb een filmpje gemaakt in AVCHD formaat, 1 minuut / 108 MB, scheelt dus een heel stuk.
Alleen uploaden naar youtube duurt nog steeds mega lang :S.

[ Voor 95% gewijzigd door Blueflame_Core op 26-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 11:28

jla

Blueflame_Core schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:24:
Hier de test foto's, het is helaas grijs hier, dus het zijn wat grauwe foto's.

http://img404.imageshack.us/img404/3679/p1000012t.jpg
http://img38.imageshack.us/img38/4038/p1000010nw.jpg
http://img193.imageshack.us/img193/2883/p1000009q.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/5517/p1000008q.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/2491/p1000003n.jpg

Heb een filmpje gemaakt in AVCHD formaat, 1 minuut / 108 MB, scheelt dus een heel stuk.
Alleen uploaden naar youtube duurt nog steeds mega lang :S.
Bedankt ! dat valt helemaal niet tegen! morgen hak ik de knoop door... tussen de S90 / TZ7 / Of TZ10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Matched: welke, de
jla schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:46:
[...]

Bedankt ! dat valt helemaal niet tegen! morgen hak ik de knoop door... tussen de S90 / TZ7 / Of TZ10
Ik sta voor dezelfde keuze (met ook nog een H55 van Sony ertussen...). Heb echt even geen idee welke ik moet kiezen :P Let me know voor welke jij gegaan bent en waarom! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Hier nog een video in HD zoals beloofd. Alleen het uploaden valt me wat tegen, misschien dat het aan m'n upload snelheid ligt, maar denk toch dat het sneller moet kunnen..
Voor de rest valt het me allemaal niks tegen, het geluid bij in en uit zoomen valt ook super mee.

O ja en trouwens ik weet niet meer wie het beweerde dat je tot max 29:59 minuten kan opnemen, maar bij mij gaat de teller maar tot 15.

[ Voor 17% gewijzigd door Blueflame_Core op 26-05-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blueflame_Core schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:23:

O ja en trouwens ik weet niet meer wie het beweerde dat je tot max 29:59 minuten kan opnemen, maar bij mij gaat de teller maar tot 15.
Heeft waarschijnlijk te maken met FAT32,dus meer dan 2 Gb kun je niet kwijt.

Ik heb de mijne nog niet binnen wordt waarschijnlijk morgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img683.imageshack.us/img683/7376/dsc00020ia.jpg

Hier een foto van dichtbij genomen van mijn Draken op mijn bureau, ik ben wel tevreden over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Anoniem: 12019 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:11:
[...]

Heeft waarschijnlijk te maken met FAT32,dus meer dan 2 Gb kun je niet kwijt.

Ik heb de mijne nog niet binnen wordt waarschijnlijk morgen ;(
Daar zou je inderdaad een punt kunnen hebben... Zal hem vanavond eens proberen met dat programmatje naar NTFS te zetten. Ik kan wel meer dan 4500 foto's maken, dus dan heeft ie niet de 2gb limiet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 27-04-2023
Vanmiddag bij Dixons de Sony Cybershot DSC-WX1 gekocht voor €199,95. Van de week maar eens die actiecoupon invullen voor €25 retour. Vind 'm erg fijn werken tot nu toe! Zal na m'n tentamens wel wat testfoto's neerplempen, voor de geïnteresseerden.

[ Voor 14% gewijzigd door WickedWizard op 26-05-2010 21:01 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blueflame_Core schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:58:
[...]

Daar zou je inderdaad een punt kunnen hebben... Zal hem vanavond eens proberen met dat programmatje naar NTFS te zetten. Ik kan wel meer dan 4500 foto's maken, dus dan heeft ie niet de 2gb limiet..
Kun je hem niet formatteren in de camera? In Sony handleiding stond dat beste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:06:
[...]

Kun je hem niet formatteren in de camera? In Sony handleiding stond dat beste was.
Ja je hebt gelijk. Kan ook met de TZ7. Zal het vanavond even doen. Vraag me af of je dan wel de optie NTFS kan kiezen *-)...

Zowel in SD Formatter als in de camera zelf wordt die niet als NTFS geformateerd. Vraag me dus af of dit echt het probleem is. Iemand die het weet?

[ Voor 18% gewijzigd door Blueflame_Core op 26-05-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Het leuke van die lach herkennings functie is dat je hem in kunt stellen op niveau, dus als je hem hogere instelt dan neemt ie niet steeds automatisch foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Nou het antwoord zit in de handleiding denk ik...

Ik citeer: "Bewegende beelden kunnen continu opgenomen worden gedurende een maximum tijd
van 15 minuten. Verder is bewegend beeld dat continu opgenomen wordt in ‘MOTION
JPEG’ tot 2 GB. (Voorbeeld: ‘8m 20s’ met ‘ ’)
Resterende tijd voor continue opname wordt afgebeeld op het scherm. Om meer dan
15 minuten of 2 GB aan filmopnamen te maken, drukt u nogmaals op de filmopnametoets.
(DMC-TZ7 (EG/EP))"

Dan heb ik nog een vraag. Ik probeerde net in het donker te filmen, klopt het dat de flits dan niet werkt tijdens het filmen? Ik krijg hem namelijk met geen mogelijkheid aan.

@rjw: Wel vaag dat je hem nog niet binnen hebt.. zeker dat die niet is geweest terwijl er niemand thuis was?

[ Voor 13% gewijzigd door Blueflame_Core op 26-05-2010 23:20 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.