Ja, ook het TVersity logo als ik TVersity benader via de desktop-applicatie (en niet via de webbrowser).
Resolutie 1920x1080 gebruik ik, voor zowel Video als Image.
Update vrijdag 9-11-2007 8:40:
Het streamen via TVersity naar de PS3 werkt nu bij mij voor alle xvid's/divx's die ik heb! In eerste instantie deden de avi's met de audio in mp3-codering het alleen en degene met een AC3-codering niet. Hier een aantal gevonden tips:
- AC3 codec uitzetten in 'ffdshow audio decoder configuration' (werkte voor mij niet, maar werd als mogelijkheid geopperd in een forum ergens) en de output van AC3 laten omzetten in "Stereo 1/0" via AC3Filter interface.
- Met 'Codecsniper' alle codes bekijken: bij mij bleek er eentje 'broken' te zijn namelijk mpeg2data.ax. Dit opgelost met de codec analyzer GSpot, door dit filter te 're-registeren'. GSpot vertelde op zijn beurt weer (alle codecs laten controleren) dat er een probleem was met ac3filter.ac, maar volgens de 'geleerden' kun je dit negeren (GSpot kan geen versie-info vinden in de header van de file ac3filter.ac).
- 'MPEG16' vervangen door 'MPEG2' in de profiles.xml.
- Bekijken welke codecs een file gebruikt voor 'renderen' met 'CCCP Insurgent' -> Tools -> Render en dan een avi-file selecteren.
- De mediaserver in debug-mode opstarten: Start -> Run (of Uitvoeren): "Mediaserver -debug" invoeren (zonder quotes). Uiteraard wel eerst de lopende TVersityMediaServer-Service stoppen: Rechtermuisklik op 'My Computer'-> Manage -> Services -> TVersitymediaserver selecteren -> rechtermuisklik -> stop.
Het laatste (de mediaserver opstarten in debug-mode) zorgde ervoor de ik nu alle xvid's divx's via de PS3 kan zien op mijn TV! Erg vaag dat er een verschil is in het draaien in debug-mode en normal-mode, maar het werkt. Naast films ook al enkele digitale radio stations afgespeeld via TVersity en de PS3.
Overigens werkt het geluid voor de specifieke avi's met AC3-codering nog niet in de 'Library'-tab van TVersity, maar dus wel via de PS3. Waar het aan ligt? Geen idee, maar daar gaat het mij ook niet om, als ik een divx op de pc wil kijken dan gebruik ik wel VideoLan of ander programma.
Iedereen bedankt voor de info in dit forum!
[
Voor 73% gewijzigd door
Kaskraker op 09-11-2007 09:12
]