Playstation 3 als mediacenter Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 130.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Momemteel zit ik bij een vriend van me en we zijn bezig om van de PS3 een mediacenter te maken (niet onder Linux)

Dit schijnt te kunnen door de nieuwe update van de PS3 ( v1.80 )
Probleem nu alleen is dat we wel MP3's en foto's kunnen bekijken/beluisteren maar geen video's kunnen afspelen. We krijgen dan deze error : "de verbinding naar de media server kan niet tot stand worden gebracht, controlleer de instellingen voor de media server"

Daarbij krijgen we ook een error die zegt : "incompatible data"

Weet iemand toevallig wat hier aan de hand is ? (we hebben al verschillende type bestanden geprobeerd, van Xvid tot aan Quicktime bestanden)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De PS3 is erg kieskeurig met codecs, dus die video's die je af wilt spelen worden (nog) niet ondersteund.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Shiver23 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:28:
De PS3 is erg kieskeurig met codecs, dus die video's die je af wilt spelen worden (nog) niet ondersteund.
Enig idee welke codecs er momenteel wel worden ondersteunt dan ? :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-06 16:36
Shiver23 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:28:
Ik snap dat niet he, netzoals de xbox360, hoeveel mensen wel niet snakken naar een xbox/ps3 die gewoon alle gangbare formaten kan afspelen.....

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heel veel mensen zeggen dat dit met druk van filmmaatschappijen te maken heeft en voorkomen van piraterij.
Ik denk dat het veel simpeler is en gewoon met geld te maken heeft. De meeste van die codecs kosten gewoon geld. Dus de kosten van iedere console gaan dan zomaar met een paar euro omhoog. Ik neem aan dat ze bij Sony en MS goed kunnen rekenen en waarschijnlijk bepaald hebben dat de baten (meer verkopen) niet opwegen tegen de licentiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117830

Ik heb een stukje geschreven met instructies om de PS3 te koppelen aan een Windows PC met Media Player 11.

De PS3 kan dan foto's, video en muziek streamen vanaf de PC

De PS3 moet overigens wel voorzien zijn van de laatste firmware ( versie 1.8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-06 12:40
Nero MediaHome werkt ook netjes samen met de PS3. Je kunt xvid en divx avi's automatisch transcoden zodat de PS3 deze als mpeg2 afspeelt. Heel simpel programmatje en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb nu ook Nero MediaHome en die werkt zeer goed :)
Met behulp van transcoden wordt het inderdaad mogelijk om alle formaten af te spelen op de PS3

[ Voor 47% gewijzigd door SToRM666 op 26-05-2007 12:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 16-06 17:03

KillerB

______

Ik heb ook nero media home. Alleen klinken een hele boel mp3s waardeloos/vervormd. Iemand een idee hoe dat kan :?
Op de pc klinken ze wel goed ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:42
weet iemand of je (alle) hdformaten nu kunt streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-06 11:54

zAo

GPLv2 Fanboy

hully schreef op zondag 27 mei 2007 @ 09:40:
weet iemand of je (alle) hdformaten nu kunt streamen?
Dude, lees eens eer ge roept. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

KillerB schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:59:
Ik heb ook nero media home. Alleen klinken een hele boel mp3s waardeloos/vervormd. Iemand een idee hoe dat kan :?
Op de pc klinken ze wel goed ja :+
Hmm, dat is stom, ik had het volume op +2 staan en dat veroorzaakte de vervorming |:( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
:(

[ Voor 99% gewijzigd door hully op 27-05-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Willy-Jan Prijs schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:03:
Nero MediaHome werkt ook netjes samen met de PS3. Je kunt xvid en divx avi's automatisch transcoden zodat de PS3 deze als mpeg2 afspeelt. Heel simpel programmatje en werkt goed.
Ik krijg nero mediahome niet te zien in mijn ps3 menu. Hoe krijg ik dat voor elkaar. Met windowsmediaplayer 11 lukte het me wel. Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Bij mij werkt dat nero lichtelijk instabiel.

Mp3's is geen probleem, maar zodra ik divx films ga afspelen krijg ik regelmatig de melding dat ik geen toegang heb tot het bestand. Soms werkt het ook wel.
Hij laat wel een scene zien in de index van de ps3 gek genoeg.

Iemand een idee hoe dat kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Nadat ik de (prima) handleiding van hansw had doorgelezen, ben ik ook aan de slag gegaan.

De apparaten "zien" elkaar wel, echter ik krijg op de PS3 de volgende melding:

"Toegang tot de mediaserver is niet toegestaan. Het is mogelijk dat de systeemnaam van dit PS3-systeem, PS3-huppeldepup, niet geregistreerd is.
Controleer de instellingen voor de mediaserver"

Wat moet ik nou controleren? De router staat op UpNp, dus da's wel goed.
Is het een Firewall-instelling? ( hansw?)

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BladeRacer schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:51:
De apparaten "zien" elkaar wel, echter ik krijg op de PS3 de volgende melding:

"Toegang tot de mediaserver is niet toegestaan. Het is mogelijk dat de systeemnaam van dit PS3-systeem, PS3-huppeldepup, niet geregistreerd is.
Controleer de instellingen voor de mediaserver"
Heb je bij het verschijnen van het de PS3 icoontje op de PC wel aangevinkt "Mijn media delen met" en vervolgens het icoontje aangeklikt en op de "Toestaan" knop gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Yep! Had ik gedaan.

Maarrrrrr...ik heb alles even uitgezet en weer aan. En guesswhat? Het werkt nu.
Vreemd.

Evengoed bedankt voor je snelle reactie.

Ik ga nu even het een en ander proberen.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BladeRacer schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:39:......Maarrrrrr...ik heb alles even uitgezet en weer aan. En guesswhat? Het werkt nu.
Heel vaak blijkt dat toch nog een goed werkende oplossing om een aantal zaken recht te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
het lukt me nu om via ps3 (wmp 11 delen van bestanden) een HD mpeg2 file te streamen in full HD Fantastisch! Mooiere kwaliteit dan eerst via mijn xbox (was 720p component, nu dus 1080p HDMI). Maar.. alleen als de extensie .mpg is. Zelfs een mpeg2 bestand dat eindigt met .ts lukt de stream niet, laat staan mp4, wmv bestanden.

Daarnaast nog een andere vraag. het lukt me niet om Nero Mediahome te gebruiken icm ps3. Misschien dat via dat progje wel meer HD formaten te streamen zijn. Ik heb alles geinstalleerd, maar op mijn ps3 zie ik alleen nog maar een media player 11 logootje. Zie niets van nero terug. Wat krijg je op je ps3 scherm te zien als het wel lukt met mediahome, een apart icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dan zie je een rood icoontje van Nero :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
SToRM666 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:23:
Dan zie je een rood icoontje van Nero :)
Moet je media delen in windowsmediaplayer 11 uitzetten voordat je met nero mediahome aan de slag kan? Ik krijg namelijk geen nero te zien in mijn ps3 menu....

[ Voor 7% gewijzigd door hully op 28-05-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:07
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat het beeld niet synchroon loopt met het geluid. Als ik namelijk een xvid bestand afspeel via Nero Media Home dan gaat dat de eerste 30 minuten prima, maar daarna loopt het beeld niet meer synchroon met het geluid. Het geluid krijg een vertraging van ongeveer 5 seconden.

En ik kan een divx film niet pauzeren. Erg lastig als je tussentijds even weg moet.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hully schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:53:
Wat krijg je op je ps3 scherm te zien als het wel lukt met mediahome, een apart icoontje?
Je krijgt inderdaad een extra icoontje te zien op je PS3 voor Mediahome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
het is me inmiddels gelukt. Foto's en mp3's streamen gaat goed via mediahome; HD video formaten speelt ie enkel goed mpeg2 met extensie .mpg; mpeg2 hd files met extensie .ts speelt ie goed alleen zonder geluid; hd wmv files transcode hij maar traag en slechte kwaliteit...

Zou mooi zijn als Sony bij een volgende update hoop codecs mee geeft dat je standaard al die formaten kunt streamen, maar vrees dat wishfull thinking is...

[ Voor 48% gewijzigd door hully op 28-05-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Ze (be)staan gewoon netjes onder elkaar op de XMB: Nero MediaHome en Windows Media Server.
En ze "bijten" mekaar niet, zo te zien.

Alleen wil de PS3 pas na lang aandringen de servers herkennen, of soms helemaal niet. Komt jullie dat ook bekend voor?

En dan die mappen-structuur! Kan dat niet anders? Ik zie soms door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

Ik heb ook dezelfde problemen als hierboven, echter heb ik nog een probleem.

Ik heb sharing aanstaan via Mediaplayer en kan alles zien behalve de mp3's.
Als ik foto's kijk geen melding, maar bij muziek verliest hij telkens de verbinding.
Nu heb ik erg veel mp3's op mn pc staan, misschien dat dat het is.

Nu ben ik met het TVersity pakket begonnen, en deze speelt wel gewoon mijn muziek.

Waar ik een beetje van baal is de snelheid, ik heb een WLAN verbinding van 54Mbps.
Als ik een mp3 open, doet hij er 20 sec over voordat deze afgespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Kortom, er valt nog wel wat te verbeteren, als Sony wil dat wij de PS3 als een volwaardig Media Centre gaan zien.

Voorlopig zie ik 'm als een goede online gamemachine met een beperkte internetbrowsert.
En wat leuke bijkomstige features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BladeRacer schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:12:
Kortom, er valt nog wel wat te verbeteren, als Sony wil dat wij de PS3 als een volwaardig Media Centre gaan zien.
Ben ik met je eens Bladerunner. De trend is positief qua mogelijkheden en de PS3 heeft power genoeg om een echte topper te worden op dit gebied mits voorzien van de juiste codecs en een betrouwbare streaming server op de PC of Mac.

De fonts van de browser vind ik nog ronduit bedroevend voor een HD apparaat! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Mijn resultaten tot dusver:

Om precies te zijn: ik kan nu via mediaplayer 11 naar PS3 streamen qua HD formaat, dus zonder te transcoden:

-Mpeg2 (als het .mpg is met geluid) 100% smoothy
-Mpeg2 (als het een .ts file is zonder geluid) 100% smoothy
-H264 NIET (welk type bestand dan ook)
-VC1 NIET (welk type bestand dan ook)

Via Nero media kan ik aan HD naar mijn PS3 streamen:

-zelfde als boven + HD files in .WMV formaat (van die omgezette mediafiles) maar dat loopt niet al te vlot (die wordt namelijk getranscoded) en zonder geluid (PC is een dual core E6800)

Via Nera media kan ik daarnaast DIVX (.avi) streamen (die worden ook getranscoded en dat gaat met geluid 100% smoothy, dat trekt pc dus wel).

Samenvattend:
Verschil met mijn de xbox360 is dat ik daar direct alle mpeg2 (dus .ts en .mpg) HD formaten 100% smoothy zonder transcode EN met geluid op mijn plasma toverde... hetgeen ook gold voor alle HD files van het type .WMV .

H264 en VC1 kon ik ook niet op 360

Mensen die meer kunnen streamen aan HD files en zo ja, hoe?

[ Voor 3% gewijzigd door hully op 02-06-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
hully schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:22:
Mijn resultaten tot dusver:

Om precies te zijn: ik kan nu via mediaplayer 11 naar PS3 streamen qua HD formaat, dus zonder te transcoden:

-Mpeg2 (als het .mpg is met geluid) 100% smoothy
-Mpeg2 (als het een .ts file is zonder geluid) 100% smoothy
-H264 NIET (welk type bestand dan ook)
-VC1 NIET (welk type bestand dan ook)

Via Nero media kan ik aan HD naar mijn PS3 streamen:

-zelfde als boven + HD files in .WMV formaat (van die omgezette mediafiles) maar dat loopt niet al te vlot (die wordt namelijk getranscoded) en zonder geluid (PC is een dual core E6800)

Via Nera media kan ik daarnaast DIVX (.avi) streamen (die worden ook getranscoded en dat gaat met geluid 100% smoothy, dat trekt pc dus wel).

Samenvattend:
Verschil met mijn de xbox360 is dat ik daar direct alle mpeg2 (dus .ts en .mpg) HD formaten 100% smoothy zonder transcode EN met geluid op mijn plasma toverde... hetgeen ook gold voor alle HD files van het type .WMV .

H264 en VC1 kon ik ook niet op 360

Mensen die meer kunnen streamen aan HD files en zo ja, hoe?
Niemand die reageert; niemand die het moois inziet van de mogelijkheden van (toekomstige) codecs waardoor alle HD-formaten zo via je PC naar je PS3 naar je Plasma / LCD kan worden gestuurd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
hully schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:21:
[...]

Niemand die reageert; niemand die het moois inziet van de mogelijkheden van (toekomstige) codecs waardoor alle HD-formaten zo via je PC naar je PS3 naar je Plasma / LCD kan worden gestuurd???
ik zie er het nut wel van in maar het werkt allemaal voor geen meter

ik heb na ruim 20 uur kloten geen enkel fatsoenlijk bestand aan de gang gekregen, ook eigen gemaakte (vakantiefilmpjes) op mp4 h264 niet...

als ik zoveel moeite moet doen brand ik mijn eigen filmpjes wel op dvd, en hd materiaal koop ik toch wel in de winkel

het enige wat ik dan dus mis zijn de amerikaanse series die hier niet op tv komen of pas x jaar later

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 05:12

sf2

PS3 als MediaCenter is ver van af. Waarom MOETEN wij wachten voor een BIOS Update, dat het al lang had standaard moeten zijn. Sony had minstens een programma/converter moet bij leveren dat we onze "vakantie video :z " in mp4 op de PS3 kunnen genieten.

Wist je dat omdat PS3 zo weinig verkoop dat stel GameDeveloper weg lopen? En straks kan je een losse BR-spelers voor 250 euro halen en dan? SONY blooft ons een super media/spel machine en dat we stom zijn dat we niet gingen kopen. En nou, de gene dat een hebben, zitten alleen maar te stressen!

Eergisteren nog een zelfgemaakt vcd van 6 jaar terug gekeken! OP MIJN PC :+ PS3 slikt niet.

..... en hully, leuk gedaan. ik zet mijn PS3 nog effe op zij.

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

sf2 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:56:
PS3 als MediaCenter is ver van af. Waarom MOETEN wij wachten voor een BIOS Update, dat het al lang had standaard moeten zijn. Sony had minstens een programma/converter moet bij leveren dat we onze "vakantie video :z " in mp4 op de PS3 kunnen genieten.

Wist je dat omdat PS3 zo weinig verkoop dat stel GameDeveloper weg lopen? En straks kan je een losse BR-spelers voor 250 euro halen en dan? SONY blooft ons een super media/spel machine en dat we stom zijn dat we niet gingen kopen. En nou, de gene dat een hebben, zitten alleen maar te stressen!

Eergisteren nog een zelfgemaakt vcd van 6 jaar terug gekeken! OP MIJN PC :+ PS3 slikt niet.

..... en hully, leuk gedaan. ik zet mijn PS3 nog effe op zij.
No offense maar lees je eigen zooi eens een keer of 10 na voordat je op "verstuur bericht" drukt. Deze spaghetti van woorden slaat echt helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Nu online
waarom mag een mens zijn video's niet proberen te streamen, in HD kwaliteit?

ik heb geen bluray brander en streamen was dus DE oplossing

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 30-06 11:54

zAo

GPLv2 Fanboy

Het enige waar ik toekomst in zie voor de PS3, is een Linux distro erop met de XBMC Linux Port. Als we op Sony gaan wachten, dan zie ik het somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
lol..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Hmm, bij mij loopt dat streaming nog niet heel best. Via Nero divxjes afspelen werkt de ene keer wel de andere keer niet. Ik krijg dan de melding dat ik geen toegang tot het bestand heb. Dat klopt natuurlijk niet, want zonder iets te veranderen (of een reset van nero mediahome) werkt het weer wel.

Kan het te maken hebben met dhcp/wifi? Ik zie namelijk ook regelmatig tijdens een spel rechtsbovenin dat ik ben afgemeld van het ps3 netwerk. Het downloaden van spellen gaat echter wel weer goed.

Overigens verwacht ik niet dat de wifi verbinding niet goed zou zijn, want met de laptop heb ik altijd vol bereik en verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Heb er ook weinig verstand van, dus hoopte stiekum dat iemand mij ging uitleggen hoe je er voor kan zorgen dat dat ding alles aan HD-formaten streamt, maar was dus wishfullthinking.
Gekke is overigens dat ie MPEG2-HD materiaal fantastisch streamt via mediaplayer11 (dus geen transcode) alleen GEEN geluid... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik heb een Windows Mediacenter en wil de opgenomen bestanden via de PS3 streamen. ik heb de TV opnamen toegevoegd aan mijn mappen die Media player moet importeren en dan zet hij ze bij de TV-bestanden.. Terecht. Alleen kan je deze map niet laten delen in Windows Media Player. je kan alleen de mappen Muziek, afbeeldingen en video delen. Weet iemand hoe ik de TV bestanden in de map video's krijg en weet iemand of de PS3 deze .dvr-ms deze bestanden kan afspelen?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben met het streamen en sharen gekapt, wacht wel weer tot de volgende firmware.
Het wil hier ook niet fatsoenlijk werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 10:50
Als je nou YellowDog Linux op je ps3 installeert, is er dan een mogelijkheid om je dvds in iso formaat te mounten, zodat je niets hoeft te branden en lekker film kan kijken???

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-01-2021
Kan iemand me vertellen hoe het mogelijk is dat ik de PS3 niet in het netwerk zie?
PS3 is wireless aangesloten.
Internet op de PS3 werkt.
UPnp is op de router is ingeschakeld.
Firewall router en software is uitgeschakeld.
Bij media delen (WMP11) zie ik geen apparaten.
Als ik naar Mediaservers zoek op PS3 dan zegt hij dat hij niks gevonden heeft.
TVersity werkt ook niet.
Trouwens ik kreeg het ook al niet voor elkaar om bestanden te delen met PS3portal, Redkawa en Pimstreamer.
Er gaat dan toch iets mis in de communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

StarscreamNL schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:48:
Kan iemand me vertellen hoe het mogelijk is dat ik de PS3 niet in het netwerk zie?
PS3 is wireless aangesloten.
Internet op de PS3 werkt.
UPnp is op de router is ingeschakeld.
Firewall router en software is uitgeschakeld.
Bij media delen (WMP11) zie ik geen apparaten.
Als ik naar Mediaservers zoek op PS3 dan zegt hij dat hij niks gevonden heeft.
TVersity werkt ook niet.
Trouwens ik kreeg het ook al niet voor elkaar om bestanden te delen met PS3portal, Redkawa en Pimstreamer.
Er gaat dan toch iets mis in de communicatie?
Zet je firewall eens uit, die veroorzaakt m.i. de meeste issues....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
Bedankt voor je reactie, maar die heb ik had ik al uitgezet. Zowel de router als de software (zonealarm). Windows firewall staat ook uitgeschakeld.
Andere heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

StarscreamNL schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:13:
Bedankt voor je reactie, maar die heb ik had ik al uitgezet. Zowel de router als de software (zonealarm). Windows firewall staat ook uitgeschakeld.
Andere heb ik niet.
Hoe heb je alles aangesloten zitten? (hardware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
ADSL komt binnen in een ADSL wireless modem/router. Merk is Speedtouch, maar ik kan nu even niet checken welk model.

Vanuit de router gaat een kabel naar mijn PC (OS is XP home) en de PS3 is wireless verbonden.

Wil je nog meer weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Voor windows xp gebruikers: Nero home media center ofzo...

voor wndows Vista: ga naar WMP11.. rechtermuisknop op bibliotheek en dan naar media sharing..

anders ga je gewoon googlen :) voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nu het gratis programma TVersity, en werkt redelijk.
Ik gebruik het alleen voor het streamen van muziek, films komt later.

De snelheid valt me nog wel een beetje tegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-06 20:34
Zolang je vast zit aan transcoden is het een joke om je PS3 of xbox360 een mediacenter te noemen. Je gebruikt immers je pc als mediacenter, de console is dan het doorgeefluik. Ik erger me dood aan de houding van Sony en MS, maar zal wel door druk van filmmaatschappijen komen.

Ik ben blij dat ik mn oude xbox nog heb, XBMC ruled alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:23

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Even een vraagje, Heb vista en in mijn PS3 kan ik vista heel mooi zien met al mijn muziek maar als een album open dan staat de muziek niet in de volgorde van het album, weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg zonder de muziek naar mijn ps3 te kopieeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

DarkShadow schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:03:
Zolang je vast zit aan transcoden is het een joke om je PS3 of xbox360 een mediacenter te noemen. Je gebruikt immers je pc als mediacenter, de console is dan het doorgeefluik. Ik erger me dood aan de houding van Sony en MS, maar zal wel door druk van filmmaatschappijen komen.

xbox zelf is toch puur gemod zodat je meer opties hebt of zie ik het verkeerd ? want ps3 en xbox 360 heeft nog standaard eigen os interface..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

StarscreamNL schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:50:
ADSL komt binnen in een ADSL wireless modem/router. Merk is Speedtouch, maar ik kan nu even niet checken welk model.

Vanuit de router gaat een kabel naar mijn PC (OS is XP home) en de PS3 is wireless verbonden.

Wil je nog meer weten?
Meer hoef ik niet te weten, het is een simpele setup en gelijk aan die van mij (SpeedTouch580).
Het enige verschil is dat ik de PS3 wired heb aangesloten, maar in theorie mag wired of wireless geen verschil maken in het connecten.

Wat je eventueel kan proberen is de PS3 te pingen vanaf je pc, dan weet je in ieder geval of het probleem in het netwerk zit of in de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214890

Ben hier een leek in. Ik heb een PC met een "D-link wireless desktop adapter" en een PS3. Ik zou graag deze beiden met elkaar laten communiceren via een ad-hoc netwerk. M.a.w. zonder tussenkomst van router of acces-point. Is dit 'uberhaupt' mogelijk? Internet hoeft helemaal niet, enkel wat muziek en video naar de PS3 streamen of downloaden. Suggestie zijn altijd welkom
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
DCFreak schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:19:
[...]

Meer hoef ik niet te weten, het is een simpele setup en gelijk aan die van mij (SpeedTouch580).
Het enige verschil is dat ik de PS3 wired heb aangesloten, maar in theorie mag wired of wireless geen verschil maken in het connecten.

Wat je eventueel kan proberen is de PS3 te pingen vanaf je pc, dan weet je in ieder geval of het probleem in het netwerk zit of in de applicatie.
Pingen gaat goed. modem/router is een speedtouch 780WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216820

StarscreamNL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:20:

Pingen gaat goed. modem/router is een speedtouch 780WL
Ik heb het zelfde proleem als jij, bij mij gaat de adsl stekker een micronet sp3352 modem/router in, en vandaaruit weer een kabeltje naar m'n pc, en een naar m'n wireless linksys router.

Ik heb met m'n ps3 prima verbinding met het internet en playstation network.

en bij mij gaat het zo... waneer ik op m'n ps3 media sharing aanzet word ik gelijk van het netwerk afgegooid en daar kom ik dan ook niet meer op, en op de pc verschillende progjes geprobeert waaronder mediaplayer 11.. maar net als bij jouw verschijnt er niets in media player, en de ps3 vind ook niets.

als ik de media sharing op de ps3 weer uit zet kom ik ook gewoon weer op playstation network.

vrij irri allemaal :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand enig idee ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Even ter info, ik heb een tijdje geprobeerd met nero mediahome wat de ene keer wel werkte en de andere keer niet. Daarbij duurde het inladen van filmpjes en muziek tergend lang.

Nu Tversity erop gezet en dat loopt stukken beter! Het inladen gaat veel beter en verder werkt het gewoon stabiel in tegenstelling tot Nero. En het is nog gratis ook! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerB schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:06:
Even ter info, ik heb een tijdje geprobeerd met nero mediahome wat de ene keer wel werkte en de andere keer niet. Daarbij duurde het inladen van filmpjes en muziek tergend lang.

Nu Tversity erop gezet en dat loopt stukken beter! Het inladen gaat veel beter en verder werkt het gewoon stabiel in tegenstelling tot Nero. En het is nog gratis ook! :*)
Hmmm thanx voor de info... maar Tversity werkt bij mij dus ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
DarkShadow schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:03:

dit betekent dus -als ik je goed belees- dat er een lock zit in de PS3 die bewust tegenhoudt dat je via je PS3 HD formaten (als h264, mpeg2, mpeg4, vc-1) kunt streamen via je pc omdat filmmaatschappijen dat tegenhouden?

Kan logisch zijn overigens, want gek genoeg kun je wel de formaten bekijken als je een blu-ray film erin stopt (die dragen namelijk ook het formaat vc-1, of mpeg2), dus wordt de beveiliging geunlocked als er een officiele blu-ray ingaat of zo? De ps3 is dus wel in staat om die codecs te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door hully op 21-06-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat een zwartkijkerij. Volgens mij is het 'gewoon' een kwestie van licentiekosten voor codecs. En er zit bij mijn weten geen lock in om hd-streams tegen te houden.

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 21-06-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

Shiver23 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:57:
Wat een zwartkijkerij. Volgens mij is het 'gewoon' een kwestie van licentiekosten voor codecs. En er zit bij mijn weten geen lock in om hd-streams tegen te houden.
Die zit er volgens mij ook niet in, want ik kan domweg een udf dvd branden met mp4 bestanden erop en dat speelt ie probleemloos af. (bron bluray).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
KillerB schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:20:
[...]

Die zit er volgens mij ook niet in, want ik kan domweg een udf dvd branden met mp4 bestanden erop en dat speelt ie probleemloos af. (bron bluray).
Kennelijk worden die codecs "geactiveerd" als je een disc in je lade stopt, omdat de ps3 geen mp4 hd, mpeg2 hd, vc-1 hd, h264 hd laat zien als je via je pc streamt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Shiver23 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:57:
kun je mij dan uitleggen waarom hd materiaal (mpeg2 hd, h264 hd, mpeg4 hd, vc-1 hd) via je pc naar je ps3 niet of nauwelijks werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Is het op de PS3 mogelijk om in linux x264 mkv bestanden af te spelen? Er zijn zat players voor linux die mkv ondersteunen, maar werkt de x264 codec ook op linux op de PS3?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Laatst online: 30-06 13:53
Ik kan met PS3Portal een bepaald bestand (test.mpg) niet overbrengen naar een geheugenkaart. Het betreft dan een bestand (AVC voor video, mpg voor audio) dat, gebrand op een data-dvd, wel af te spelen is op de PS3. Een .txt bestand pikt de PS3 wel. Sommige .avi bestanden ook, dan kan ik zelfs kiezen dat hij het opslaat op de harde schijf, terwijl later blijkt dat het bestand vanwege de toegepaste codering echter niet afspeelbaar is. Rara waar zit het in, dat dit zo schijnbaar willekeurig wel/niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 08:02
hully schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:51:
[...]

Kennelijk worden die codecs "geactiveerd" als je een disc in je lade stopt, omdat de ps3 geen mp4 hd, mpeg2 hd,
Deze werken volgens mij prima hoor.

En we kunnen heel spannend doen over moedwillig bepaalde codecs blokken enzo. Maar denk je niet dat het gewoon nog niet geimplementeerd is in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB

KillerB

______

hully schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:51:
[...]

Kennelijk worden die codecs "geactiveerd" als je een disc in je lade stopt, omdat de ps3 geen mp4 hd, mpeg2 hd, vc-1 hd, h264 hd laat zien als je via je pc streamt...
Nee hoor, gister even geprobeerd met Tversity, maar die streamt vrolijk mp4 door , daarbij kun je ook vanaf een CF/ usb stick/ hd een mp4 afspelen.
Kwestie van ondersteuning in de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
KillerB schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:51:
[...]

Nee hoor, gister even geprobeerd met Tversity, maar die streamt vrolijk mp4 door , daarbij kun je ook vanaf een CF/ usb stick/ hd een mp4 afspelen.
Dat is toch gek. Ik heb fw 1.81 en probeer via windows mediaplayer 11 en nero mediahome de HD trailer (.mov hdfile = toch mp4?) van bijv. Oceans 13 te streamen maar dat lukt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

KillerB schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:51:
[...]

Het wordt ook echt als mp4 naar de ps3 gestuurd, tversity doet geen transcoding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hey everyone, you told us you wanted to hear about updates a few days in advance, so here’s a quick heads up that we have a PS3 firmware update in the works. Scheduled for release in the next few days, firmware 1.82 is an update that enables the playback of AVC High Profile (H.264/MPEG-4) files. As most of you know, these are high quality files that you’ll now be able to play on your PS3. Hopefully this update is moving us closer to the audio playback features many of you commented about in my post the other week. We’re continuing to evaluate and improve things across the board, including PS2 software compatibility. I’ll chime in here quickly with an update once the firmware is live and ready. Thanks for all of your support and feedback, keep it coming!
http://blog.us.playstatio...firmware-182-coming-soon/

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 27-06-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Uhh, meer dan dit is er niet bekend. Dus, geen idee? Ga er wel vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
juich maar niet te vroeg, xbox360 kreeg ook ondersteuning voor h264, maar dan zonder 5.1 geluid. Daarnaast werkte mkv files niet, alleen mpg bestanden. Je schiet er dus weinig mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DarkShadow schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:53:
juich maar niet te vroeg, xbox360 kreeg ook ondersteuning voor h264, maar dan zonder 5.1 geluid. Daarnaast werkte mkv files niet, alleen mpg bestanden. Je schiet er dus weinig mee op.
Vooral klagen voordat er uberhaupt iets gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Shiver23 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:22:
[...]

precies; voor hetzelfde geld speelt ie alle HD files af !

Kan iemand mij overigens het volgende uitleggen. Als ik via mijn netwerk harde schijf HD bestanden stream (mp4, h264, mpeg2, vc-1 etc) naar mijn ps3 dan krijg veelal het bericht dat de ps3 dat type niet ondersteunt (op hier en daar een hd mpeg2 na)

Als je daarentegen een blu-ray hd film (welke die ook van mpeg2 of h264 of vc1 gebruik maakt) dan kan de ps3 er prima mee omgaan.

Is het dan zo, zodra er een officiele blu-ray ingaat bepaalde codecs worden geactiveerd of staan die op de blu-ray zelf of zo?

[ Voor 50% gewijzigd door hully op 28-06-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Nou.. ben benieuwd. Wat is er met 1.82 allemaal te streamen rechtstreeks vanaf een netwerk HDD of je PC aan HD materiaal. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sowieso is x264 High Profile Level 5.1 met een aac-lc audio stream, in een mp4 container te streamen.
Dit heb ik gisteren getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Laatst online: 20-04 14:53
DarkShadow schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:53:
Mwah, mkv bestanden kan je altijd proberen te remuxen naar mp4 met mp4box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Anoniem: 1074 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:58:
Sowieso is x264 High Profile Level 5.1 met een aac-lc audio stream, in een mp4 container te streamen.
gaaf..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:58:
Overigens heeft PS3 Video 9 de headers gewijzigd, want het originele bestand was level 5.1, maar de mp4 is level 4.1. De PS3 slikt het dan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
UPDATE:

Hij speelt niets nieuws af bij mij, ook geen mpeg4 bestanden met H264 codering...

Opsomming: vooralsnog speelt hij sommige hd bestanden af mpeg2 (waarvan veel geluid niet doet) voor de rest nada nakkes niks geen andere hd files..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan doe je toch iets niet goed, want de heroes aflevering die ik geprobeerd had, deed het voorheen niet.
En sinds de update wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Anoniem: 1074 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:50:
Dan doe je toch iets niet goed, want de heroes aflevering die ik geprobeerd had, deed het voorheen niet.
En sinds de update wel.
kun je aangeven wat voor een bestand extensie die video file dan heeft? Ben erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hully schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:46:
[...]

kun je aangeven wat voor een bestand extensie die video file dan heeft? Ben erg benieuwd naar.
Het originele bestand had een .mkv extensie, de remux via PS3 Video 9 produceerde een mp4 bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Anoniem: 1074 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:05:
[...]

Het originele bestand had een .mkv extensie, de remux via PS3 Video 9 produceerde een mp4 bestand.
ja ok, dus eerst omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarscreamNL
Is er iemand die een speedtouch 780WL heeft en daar wel media mee kan delen? Zo ja, moeten er dan poorten worden ingesteld? zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227231

YMGV4LIFE schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:50:
Als je nou YellowDog Linux op je ps3 installeert, is er dan een mogelijkheid om je dvds in iso formaat te mounten, zodat je niets hoeft te branden en lekker film kan kijken???
Is er iemand die hier antwoord op kan geven? Ik vraag me ook af of dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 06:51
Anoniem: 227231 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:37:
[...]

Is er iemand die hier antwoord op kan geven? Ik vraag me ook af of dit mogelijk is.
Yep... Ik heb zelf Ubuntu met Freevo draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 20:41
@guidob

Laatste tijd de linux PS3 ontwikkelingen niet meer zo gevolgd. Al eerder freevo erop gehad met gentoo, en Geoff Levand Git sources enzo maar usability valt tegen als je niet de BT controller kan gebruiken om bijv door de freevo menuutjes heen te lopen. Kan de BT controller inmiddels hiervoor gebruikt worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 06:51
drikus schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:02:
@guidob

Laatste tijd de linux PS3 ontwikkelingen niet meer zo gevolgd. Al eerder freevo erop gehad met gentoo, en Geoff Levand Git sources enzo maar usability valt tegen als je niet de BT controller kan gebruiken om bijv door de freevo menuutjes heen te lopen. Kan de BT controller inmiddels hiervoor gebruikt worden ?
Ik heb de PS3 Blu-Ray afstandbediening wel werkend met Ubuntu maar moet nog een wrapper maken voor freevo. Wel heb ik anderen gezien die de PS3 controller gebruiken. Ontwikkelingen gaan gestaag door iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

guidob schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:24:
[...]
Yep... Ik heb zelf Ubuntu met Freevo draaien.
Kun je dan wel files van meer als 5GB gebruiken? En hoe zit het met andere codecs (vooral HD) of moet je die blijven streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Shiver23 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:22:
[...]

en werkt het al.

sinds wanneer is juich maar niet te vroeg een klacht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drikus
harlekein schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:20:
[...]
Kun je dan wel files van meer als 5GB gebruiken? En hoe zit het met andere codecs (vooral HD) of moet je die blijven streamen?
Nou 5GB file lijkt me niet zo'n issue, maar met het HD materiaal op 1080i en 1080P op framebuffer heb je veel framedrops omdat de RSX niet direct aangesproken kan worden. Kleinere formaten gaan prima uit eigen ervaring. Wat wel interessant is om te volgen is dat onlangs aangekondigd is dat ze MESA 3D naar Cell aan het porten zijn waarmee de RSX en de hypervisor omzeilt wordt. De 6 SPE's die nu nog stof zitten te vangen worden dan eindelijk goed schoon geblazen. ;)

zie http://www.nabble.com/Mesa-on-Cell-plan-t4202805.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04
Word de PPC CPU dan niet te zwaar beladen met het aansturen van de SPE's ?!
Hoe schaalbaar zal dat zijn !?

[ Voor 168% gewijzigd door coretx op 15-08-2007 20:50 ]

• drikus
Nee hoor de PPU moet wel wat doen maar zal niet zo'n issue zijn. Er zijn genoeg benchmarks te vinden hoor voor een indicatie. Uit één van die benchmarks kwam dat met een MPEG2 file elke SPU 324 frames/sec met een 5Mbps SDTV video stream kon decoden. Intel geeft aan dat de Pentium4 @ 2.8 GHz 310 frames/sec haalt met een 5Mbps SDTV video stream. Dus je hebt een PPU en 6 SPU ter beschikking en dat is dus 324 maal 7 is 2268 frames/sec. Hangt natuurlijk allemaal af hoe het gecodeerd wordt maar geeft wel een indicatie dat er met de CELL in de PS3 heel wat mogelijk is.

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Ik heb een netwerk HD in mijn netwerk gehangen, waarop ik al mijn muziek heb gezet. Als de muziek op de PC staat, kan ik deze via MP wl streamen, maar nu het op de netwerk HD lukt dat niet. Wat moet ik doen om dit werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-06 13:49
Ik heb een film in het h264 formaat geindexeerd (.avi) met Windows Mediaplayer 11, maar hij speelt niet af op de PS3, Windows Mediaplayer speelt het bestand wel gewoon af. De PS3 blijft "incompatable data" aangeven. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb firmware versie 1.90 en MP3 speelt de PS3 wel gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-06 13:20
Martijn80 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:41:
Ik heb een film in het h264 formaat geindexeerd (.avi) met Windows Mediaplayer 11, maar hij speelt niet af op de PS3, Windows Mediaplayer speelt het bestand wel gewoon af. De PS3 blijft "incompatable data" aangeven. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb firmware versie 1.90 en MP3 speelt de PS3 wel gewoon af.
Ik heb hetzelfde met een nonHD avi bestand (zoals Dark Angel episodes).
Mijn Xbox360 EN Ps3 gaven beide dezelfde fout die jij hebt. Zal dus wel incompatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:08

Flapmo

and back is gigi!

LDenninger schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:43:
Al dat gehannes, daar zit ik niet op te wachten hoor :/

Ik wil gewoon een apparaat met een simpel front-endje, waar ik games op kan spelen en network-shared videos en muziek op kan afspelen.
Zonder dat ik allerlei rotzooi moet gaan installeren of uitzoeken.
Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn ?
nep tweakert :Y)

Bij toeval dat ik dit topic hier tegenkom. Mijn broertje heeft net een ps3 gekocht dus dat wordt van het weekend voortaan ff lekker klooien bij me ouders thuis.

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 19-08-2007 17:52 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.