@Simon, het is meer avantgarde bedoeld dan glamour, maar ik kan me erin vinden. Er zit wel iets aan licht, maar niet gek veel, op print goed te zien.
Nomad schreef op zondag 30 september 2007 @ 14:09:
Voor mij is je specialiteit je controle over het licht en ook hier weer mooi gedaan. Ben het eens met Simon dat ik dat oog wel had willen zien denk ik. Het vlak onderin helpt met de vlakverdeling voor boven, maar vind het vlak onderin opzich zelf minder prettig.
Zover de punten die ik kan bedenken, daarnaast wil ik zeggen dat het gewoon een hele goede foto is die ik zeker niet na doe. (mijn opmerking punten zijn niet omdat ik wat te zeuren wil hebben, maar omdat je er misschien iets mee kan).
Als licht het enige is wat me goed afgaat dan had ik dit model niet voor mijn camera gekregen
Een goede foto vereist zoveel dingen, zeker binnen beauty of fashion, maar ik ga er vanuit dat je dat wel begrijpt.
Hier was een (top)visagiste bij voor het haar en makeup, dan dit model, regiseren, licht, compositie, hoek, bewerking/kleurstelling. Als de vlakverdeling niet goed is, dan de plaat mislukt, want de rest is goed. Gelukkig ervaar ik het zelf niet zo, het glimpje licht op het haar en nog net dat blauwigere stukje op de achtergrond maakt hem fijn voor mij. Model en visagiste zijn gelukkig ook niet ontevreden
Zelfde model, visagie door haar zelf: