Ik haal ze altijd perfect, die transport-missies. Persoonlijk vind ik de AI juist erg goed, soms wat irritant, maar ze doen altijd netjes richting geven en remmen... tsja wie doet dat niet als ie de politie ziet? Behalve wij dan, wij weten inmiddels dat de politie niet moeilijk doet over slechts 320 km/h te hard rijdenHyperTrophy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:03:
Wat een *** iq loze AI (contradictie intermino?) op de snelweg, met zo;n missie waarbij je een wagen weg moet brengen. start met 80.000, eindigd vaak onder de 40-50.000 ......
rij je op de snelweg, gaat er zo;n idioot op de rem, en gaat een BOCHTJE naar de naastliggende rijbaan, kom je aandenderen met 200, KLAP!
of dom van rijbaan wisselen, om vervolgens weer terug te gaan naar waar die vandaan kwam
voor mijn part smijt je al die ai wagentjes uit t spel, verzieken het soms veel te veel.
Voor de rest, TOP spellekker raggen, jammer dat ik geen stuurtje heb, speel t met een cordless gamepad van logitech, gaat ook wel lekker.
Je moet meer auto's kopen zodat je het tweede huis ook deels vult.XyritZz schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:01:
Ik ben nu een beetje aan het spelen, en moet zeggen dat ik het spel goed vind. Het kan nog heel veel verbeteren, vooral op het gebied van het overige verkeer, een bijna file door een stuk wat op woestijn lijkt vind ik overdreven
Heb nu ook een berg auto's / huizen, maar ik vraag me af of er een makkelijke manier is om auto's naar een huis te verplaatsen.
Ik heb nu bijv. huis A, met 10 auto's, en huis B met 0 auto's. Nu wil ik al m'n Ferrari's naar Huis B verplaatsen, dus ik rij de eerste er naar toe, en de tweede lukt al niet meer, want omwisselen is geen optie, dan staat de auto waarmee ik aan kwam weer bij huis A.
Mezelf automatisch laten verplaatsen via het garagemenu werkt ook niet, want dan word mijn auto ook weer meegenomen naar huis A. Ik krijg hoe ik het ook probeer niet meer dan 1 auto in mijn garage van huis B... Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Dan kun je auto's van huis wisselen -->
Ga naar Garage --> onderaan naar --> List --> Klik met de rechtermuisknop op de ene auto en vervolgens met de linker muisknop op de andere auto --> de 2 geselecteerde auto's wisselen van huis.
Hoop dat je hiermee wat verder kunt komen, eerst dus die andere garage ook volproppen
Succes ermee!
Ik ben inmiddels ook Champion en ondanks dat ik steeds moet alt-tabben om het spel op 1 core te laten draaien vermaak ik me er prima mee!! Echt een tijd terug dat ik zo'n leuk spel heb gespeeld.
Ben inmiddels ook Champion en dan loopt het geld pas echt binnen met +/- 75.000 per race.
Over de bugs is al genoeg geklaagd dus dat zal ik niet doen
Ben nu een aardige collectie aan het opbouwen, iets meer dan 20 auto's als ik me niet vergis.
Dat niet, maar toch wel 1 van de redenen waarom ik zo'n G25 zou kopen. Die andere reden is de koppeling en de versnellingspook. Maar dan nog, zo'n bak geld ga ik niet alleen uitgeven aan een leuke versnellingspook..SteAlthmAn schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:26:
[...]
Alsof de 900graden de enige reden is om de G25 te kopen.
Maargoed, laat ze eerst maar een patch uitbrengen. TDU draait nog steeds niet stabiel hier. Net gvd weer m'n account gesloopt. 2de keer in een week
btw. die AI is zo dom nog niet, heb veel erger gezien. Ze gaan zelfs netjes opzij als je met 300 aan komt scheuren. Als er tenminste ruimte is.
[ Voor 11% gewijzigd door _Eend_ op 14-03-2007 19:51 ]
Die transport missies haal ik ook altijd perfect, 150% verdienen op 90.000 is toch wel lekker. Maar de AI vind ik persoonlijk stom hoor, doe ik een transport met een oldtimer, dat zijn al niet de vlotste auto's moet er een tegenligger, over mijn rijbaan heen kruisen om een bocht te maken, maar wachten nee joh gewoon door krossen en ik mag TDU weer opnieuw op gaan starten...Joss schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:35:
[...]
Ik haal ze altijd perfect, die transport-missies. Persoonlijk vind ik de AI juist erg goed, soms wat irritant, maar ze doen altijd netjes richting geven en remmen... tsja wie doet dat niet als ie de politie ziet? Behalve wij dan, wij weten inmiddels dat de politie niet moeilijk doet over slechts 320 km/h te hard rijden
Thanks, ik had al het vermoeden dat ik gewoon meer auto's moet kopeneXe schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:46:
[...]
Je moet meer auto's kopen zodat je het tweede huis ook deels vult.
Dan kun je auto's van huis wisselen -->
Ga naar Garage --> onderaan naar --> List --> Klik met de rechtermuisknop op de ene auto en vervolgens met de linker muisknop op de andere auto --> de 2 geselecteerde auto's wisselen van huis.
Hoop dat je hiermee wat verder kunt komen, eerst dus die andere garage ook volproppenof natuurlijk totdat het aantal ferrari's die je hebt omgewisseld kunnen worden.
Succes ermee!
Ik ben inmiddels ook Champion en ondanks dat ik steeds moet alt-tabben om het spel op 1 core te laten draaien vermaak ik me er prima mee!! Echt een tijd terug dat ik zo'n leuk spel heb gespeeld.
Ben inmiddels ook Champion en dan loopt het geld pas echt binnen met +/- 75.000 per race.
Over de bugs is al genoeg geklaagd dus dat zal ik niet doen![]()
Ben nu een aardige collectie aan het opbouwen, iets meer dan 20 auto's als ik me niet vergis.
Best een nadeel eigenlijk, aangezien ik soms gewoon eens een extra huisje wil kopen zonder dat ik direct ruimtegebrek heb in de garage...
Hopelijk komt er snel weer een vervolg op deze game waar ze dit soort dingetjes weg poetsen, en met meer auto's (Veyron, 599 GTB Fiorano, en hopelijk ook SUV's, Spyker D12
[ Voor 46% gewijzigd door XyritZz op 14-03-2007 20:07 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Anoniem: 205192
Deze game ownt, ik kan nu op motoren, zit op een Kawasaki. Helaas minder prettig voor de buren en m'n ouders!
'P' en dan Restart werkt toch ook?XyritZz schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:03:
[...]
Die transport missies haal ik ook altijd perfect, 150% verdienen op 90.000 is toch wel lekker. Maar de AI vind ik persoonlijk stom hoor, doe ik een transport met een oldtimer, dat zijn al niet de vlotste auto's moet er een tegenligger, over mijn rijbaan heen kruisen om een bocht te maken, maar wachten nee joh gewoon door krossen en ik mag TDU weer opnieuw op gaan starten...
[...]
Thanks, ik had al het vermoeden dat ik gewoon meer auto's moet kopen
Best een nadeel eigenlijk, aangezien ik soms gewoon eens een extra huisje wil kopen zonder dat ik direct ruimtegebrek heb in de garage...
Hopelijk komt er snel weer een vervolg op deze game waar ze dit soort dingetjes weg poetsen, en met meer auto's (Veyron, 599 GTB Fiorano, en hopelijk ook SUV's, Spyker D12)
En die Veyron mag er wat mij betreft ook in. En als het even kan ook de Lamborghini LM2. Wel jammer dat ik niet zo snel miljonair zal worden. Moet eerst m'n lambo collectie kopen, tunen en huisvesten. Daarna ga ik wel sparen
Hopelijk komt die Veyron binnenkort. Ik zag dat er nog een dealer 'vrij' was. Kwam vanmiddag een dealer tegen die Maui Cars heet oid. en die was dicht. *kiijkt lief, heeel lief naar Atari* aahhh, toe nou! 'Even' een belletje richting Molsheim..
Je zit te zeuren over de intelligentie van de AI bestuurders terwijl je zelf met 200km/h tegen het verkeer in gaat rijden met een auto die je schadevrij wilt houden?HyperTrophy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:03:
Wat een *** iq loze AI (contradictie intermino?) op de snelweg, met zo;n missie waarbij je een wagen weg moet brengen. start met 80.000, eindigd vaak onder de 40-50.000 ......
rij je op de snelweg, gaat er zo;n idioot op de rem, en gaat een BOCHTJE naar de naastliggende rijbaan, kom je aandenderen met 200, KLAP!
of dom van rijbaan wisselen, om vervolgens weer terug te gaan naar waar die vandaan kwam
voor mijn part smijt je al die ai wagentjes uit t spel, verzieken het soms veel te veel.
Voor de rest, TOP spellekker raggen, jammer dat ik geen stuurtje heb, speel t met een cordless gamepad van logitech, gaat ook wel lekker.

Anoniem: 135195
Ik heb vanavond de McLaren F1 gekocht en meteen getuned naar level 3. Nou, ik was blij dat ik m' savegame daarvoor (bewust) gekopieerd had, want ik vind het helemaal niks. Alleen al dat trage schakelen... En je moet echt twee keer eerder remmen dan met bijv. de Enzo. Ik heb een speedrace gedaan met beide auto's en ik kwam met de Enzo altijd hoger uit. Dus... heb ik m'n auto weer teruggebracht naar de dealer (gewoon de kopie van de savegame weer terugzetten: werkt prima!)
Afgelopen week had ik een KLEIN TDU-dipje: ik had het cruisen wel gezien en alles leek zo op elkaar... Maar dat was dus m'n eigen schuld omdat ik alleen maar reed in de Enzo! Ik heb vanavond 3 auto's gekocht (en naar level 3 getuned) zodat ik nu in alle klassen een auto heb. En nu kan ik meteen veel meer andere races rijden. En.... het is nog leuk ook om met verschillende auto's te rijden! Ik vond dat in andere games nooit leuk: ik koos altijd een auto en daar bleef het bij, zoals ik nu ook had gedaan met de Ferrari, maar het is echt leuk om al die verschillende bakken te hebben en om er mee te rijden!
Hier mijn lijstje:
A. Enzo Ferrari
B. Ferrari F430 Spider
C. Ferrari 575M Maranello
D. Aston Martin V8 Vantage
E. NISSAN 350Z NISMO R-Tune Power
F. Audi TT quattro sport
G. Lamborghini Miura P400SV
Het is wel erg handig om nu zomaar in alle categorien te kunnen racen. Bij m'n eerste auto's lette ik nog niet echt op wat ze kunnen: maar de laatste twee (D en G) heb ik specifiek uitgekozen op specificaties (snel en zo). Graag hoor ik of ik in de andere categorieen nog beter een andere auto kan kopen. (Alhoewel het natuurlijk ook persoonlijk is, want ik vind de McLaren F1 dus helemaal niets!)
Het is trouwens heerlijk shoppen als je aardig wat geld hebt: auto kopen, meteen tunen en karren maar!
O ja, het valt me wel op dat de races tegen AI allemaal ERG makkelijk zijn! De andere challenges zijn zo nu en dan aardig lastig. Zo had ik vanavond een speedrace (voor D en E) die ik steeds maar niet haalde...Ik heb toen de D auto gekocht en dat ging meteen al beter, aar ik moest alsnog een stuk of 5 keer de race doen voordat ik 'm haalde. Ik zwaar kicken dan.
Afgelopen week had ik een KLEIN TDU-dipje: ik had het cruisen wel gezien en alles leek zo op elkaar... Maar dat was dus m'n eigen schuld omdat ik alleen maar reed in de Enzo! Ik heb vanavond 3 auto's gekocht (en naar level 3 getuned) zodat ik nu in alle klassen een auto heb. En nu kan ik meteen veel meer andere races rijden. En.... het is nog leuk ook om met verschillende auto's te rijden! Ik vond dat in andere games nooit leuk: ik koos altijd een auto en daar bleef het bij, zoals ik nu ook had gedaan met de Ferrari, maar het is echt leuk om al die verschillende bakken te hebben en om er mee te rijden!
Hier mijn lijstje:
A. Enzo Ferrari
B. Ferrari F430 Spider
C. Ferrari 575M Maranello
D. Aston Martin V8 Vantage
E. NISSAN 350Z NISMO R-Tune Power
F. Audi TT quattro sport
Het is wel erg handig om nu zomaar in alle categorien te kunnen racen. Bij m'n eerste auto's lette ik nog niet echt op wat ze kunnen: maar de laatste twee (D en G) heb ik specifiek uitgekozen op specificaties (snel en zo). Graag hoor ik of ik in de andere categorieen nog beter een andere auto kan kopen. (Alhoewel het natuurlijk ook persoonlijk is, want ik vind de McLaren F1 dus helemaal niets!)
Het is trouwens heerlijk shoppen als je aardig wat geld hebt: auto kopen, meteen tunen en karren maar!
O ja, het valt me wel op dat de races tegen AI allemaal ERG makkelijk zijn! De andere challenges zijn zo nu en dan aardig lastig. Zo had ik vanavond een speedrace (voor D en E) die ik steeds maar niet haalde...Ik heb toen de D auto gekocht en dat ging meteen al beter, aar ik moest alsnog een stuk of 5 keer de race doen voordat ik 'm haalde. Ik zwaar kicken dan.
Zei ik tochAnoniem: 135195 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:01:
Ik heb vanavond de McLaren F1 gekocht en meteen getuned naar level 3. Nou, ik was blij dat ik m' savegame daarvoor (bewust) gekopieerd had, want ik vind het helemaal niks.
[...]
Anoniem: 107573
Mensen wat is nou de beste klasse D wagen die ook nog te tunen is. Ik dacht Aston Martin maar kan je niet tunen?
Anoniem: 143297
Alle karren kun je tunen. Maar die aston rijdt echt vol slecht getuned, enorme weelspin, langzaam optrekken, maja, nog steeds de beste van allenAnoniem: 107573 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:19:
Mensen wat is nou de beste klasse D wagen die ook nog te tunen is. Ik dacht Aston Martin maar kan je niet tunen?
Niet alles, de Alfa Romeo 8c kan niet. Ik heb net een Aston Martin Vanquish S gekocht en wat een sublieme auto. Trekt goed op, heerlijk rustig geluid en ontzettend veel grip dan menig ander auto. Je moet opeens moeite doen om in een spin te raken.
En afgezien daarvan; alsof iedereen in het echte verkeer altijd netjes en verstandig rijdt? Ik vind het juist wel "realistisch" dat ze af en toe idiote fratsen uithalen.MadMarky schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:59:
[...]
Je zit te zeuren over de intelligentie van de AI bestuurders terwijl je zelf met 200km/h tegen het verkeer in gaat rijden met een auto die je schadevrij wilt houden?
Bovendien, al rijden ze altijd netjes perfect, dan is het "de AI rijdt altijd hetzelfde, zo voorspelbaar". Het is nooit goed.
nog steeds geen savegame crash fix??
het cdkey bestand kan ik nergens vinden en kan het ook niet fixen dus
erg slecht , hierdoor heb ik helemaal geen zin meer om het spel nog eens te spelen
erg slecht , hierdoor heb ik helemaal geen zin meer om het spel nog eens te spelen
Anoniem: 157420
Kijk, iemand die helemaal gelijk heeft!Miles Teg schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:29:
[...]
En afgezien daarvan; alsof iedereen in het echte verkeer altijd netjes en verstandig rijdt? Ik vind het juist wel "realistisch" dat ze af en toe idiote fratsen uithalen.
Bovendien, al rijden ze altijd netjes perfect, dan is het "de AI rijdt altijd hetzelfde, zo voorspelbaar". Het is nooit goed.
Ik had het zo nog niet bekeken, maar zoals hierboven, je hebt helemaal gelijk!
Soms doet het verkeer zo dom, echt niet normaal. Rijd je gewoon 280 met je Murcielago, gaan er 4 auto's netjes voor je aan de kant
rijd er 1 auto op de andere baan, en die gaat natuurlijk PRECIES op jou baan rijden! En die zie je te laat, omdat die andere 4 auto's van baan wisselen(waar dus die ene reed).
Dus knal je er vol op. Heerlijk frustrerend. Maar je concentratie blijft dan wel oppeil!
Waarom word hier niet over de Murcielago gesproken die ook gewoon een A klasse is?
Getuned rijd die heerlijk. 361,31 is mijn top.
Je kunt zeker niet alle wagens tunen.Anoniem: 143297 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:24:
[...]
Alle karren kun je tunen. Maar die aston rijdt echt vol slecht getuned, enorme weelspin, langzaam optrekken, maja, nog steeds de beste van allen
Ik heb inmiddels een collectie van 30+ auto's bij elkaar verzameld. Ik verkoop niks meer
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Anoniem: 210932
Mijn savegame is op de een of andere manier ineens veranderd. Ik heb nog wel steeds al m'n auto's, huizen en geld, maar de wegen die ik ontdekt heb kloppen van geen kant meer, zitten allemaal lege stukjes tussen, en ik heb ineens wegen ontdekt waar ik nog nooit ben geweest. Ook zijn er vehicle-transport missions teruggekomen die ik al eens gereden heb. Heel vaag. Kreeg ook alle nieuwsberichten van achievements weer terug.
Maar dan ben je dus wel de preciesie kwijt die juist zo fijn zijn met 900`Henkus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:39:
[...]
Stel de rotatie van je G25 eens in op 240 graden. Je hebt dan een veel directer stuurgedrag
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye β
Wat is nu die Ford Race Track dan? Heb die melding voorbij zien komen dat ik daar op mag,maar wie/wat/waar is dat?
Dat is dat kleine eilandje links van het vliegveld bij de havenBoogieman82 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:31:
Wat is nu die Ford Race Track dan? Heb die melding voorbij zien komen dat ik daar op mag,maar wie/wat/waar is dat?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
en Oahu Raceway dan? Die is afgesloten
Verrassend goede auto voor het geld. Licht overstuurd, behoorlijk veel grip, mist enkel wat vermogen. Daardoor is de auto wel vrij makkelijk te rijden, je kunt ook al vroeg gasgeven in bochten door de 4WD. Je kunt er goede tijden mee rijden in races, maar niet de snelste.Anoniem: 157420 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:06:
[...]
Waarom word hier niet over de Murcielago gesproken die ook gewoon een A klasse is?
Ford Island, ten westen van Pearl Harbor. Als je Champion niveau bereikt komt daar een erg lucratieve race beschikbaar, The Mellet Loop.Boogieman82 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:31:
De Race Track ligt net onder het vliegveld en komt later pas beschikbaar.
Een maserati grandsport is echt een super auto. Die zou ik kopen.Anoniem: 107573 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:19:
Iemand ervaring met de Saitek R440 (stuur+pedalen).
De reviews zijn behoorlijk goed, scoort hoog, prijs is ook mooi ~55 euro.
De reviews zijn wel allemaal uit 2004/2005, vroeg me af of ie bij dit spel ook nog goed werkt.
(weet niet hoe het zit met drivers ed met stuurwielen... vroeg nm slechte ervaringen gehad met verschillende ""joy""sticks)
De reviews zijn behoorlijk goed, scoort hoog, prijs is ook mooi ~55 euro.
De reviews zijn wel allemaal uit 2004/2005, vroeg me af of ie bij dit spel ook nog goed werkt.
(weet niet hoe het zit met drivers ed met stuurwielen... vroeg nm slechte ervaringen gehad met verschillende ""joy""sticks)
Dit is mijn ervaring met de beta test, geen idee of de retail beter is. Ik had een AMD 3200+ met een 6800GT en 1 GB ram, en ik kan je zeggen dat het op 1680x1050 draait, tot je medespelers of een stad tegenkomt. Zelfs met details op low was het niet fijn. Ik weet niet hoe je de framerate kunt zien, maar ik schat het op een variatie van 10 tot 20 hooguit. Ik ben het toen eens op 800x600 gaan proberen en dat was al een stuk beter.ixl85 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:43:
AHHHH (moest even)
Ik ben sinds een jaar ofzo ofzo overgestapt om spellen te kopen.
Heel de GW serie tot nu toe (collectors edition) HL2 enz.
Nu wil ik dit spel eigenlijk ook wel hebben, maar er zijn 2 "maar's"
Ik wil eerst weten of het lekker draait op mn systeem (3500+ 1gig ram, 6800gt @ ultra)
op een resolutie van 1950 of 1440 (heb een 20"bb monitor, vandaar).
Dus ik wilde een demo downloaden, maar die kan ik niet vinden!
Dus ik download het spel op minder legale wijze, werkt ie niet omdat je perse met syncen met een server.
Nu weet ik dus niet of het wel leuk is en of ie lekker draait.
Heb nu een core 2 duo, dus het probleem is opgelost...
Dan had je een testride moeten maken eerst. De McLaren F1 was in zijn tijd een hele goede auto, maar is in de loop der jaren natuurlijk voorbij gestreefd door veel modernere auto's. Ze hebben er 12 jaar geleden Le Mans mee gewonnen, maar dat gaat je nu met zo'n auto ook niet meer lukken natuurlijk.Anoniem: 135195 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:01:
Ik heb vanavond de McLaren F1 gekocht en meteen getuned naar level 3. Nou, ik was blij dat ik m' savegame daarvoor (bewust) gekopieerd had, want ik vind het helemaal niks. Alleen al dat trage schakelen... En je moet echt twee keer eerder remmen dan met bijv. de Enzo.
[ Voor 22% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 15-03-2007 00:03 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
WTF dan mis ik nog een tune shop. Aston Martin staat niet bij de English parts toch?Anoniem: 143297 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:24:
[...]
Alle karren kun je tunen. Maar die aston rijdt echt vol slecht getuned, enorme weelspin, langzaam optrekken, maja, nog steeds de beste van allen
Anders idd maar weer is even kijken voor die Masserati Gransport.
Aston tuneshop zit ergens in de buurt van de dealer geloof ikAnoniem: 107573 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:09:
[...]
WTF dan mis ik nog een tune shop. Aston Martin staat niet bij de English parts toch?
Anders idd maar weer is even kijken voor die Masserati Gransport.
Thx morgen is even kijken of ik daar in de buurt nog wat stukjes asfalt heb liggen waar ik nog niet voorbij ben gekomen dan
Hehe, Ik ook nieuwe PC nu. C2D, 8800 GTS, draait nu als een zonnetje @ 1650*1050. Zelf geen hikchups meer met me G25, eindelijk eens normaal racenBeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:00:
[...]
Dit is mijn ervaring met de beta test, geen idee of de retail beter is. Ik had een AMD 3200+ met een 6800GT en 1 GB ram, en ik kan je zeggen dat het op 1680x1050 draait, tot je medespelers of een stad tegenkomt. Zelfs met details op low was het niet fijn. Ik weet niet hoe je de framerate kunt zien, maar ik schat het op een variatie van 10 tot 20 hooguit. Ik ben het toen eens op 800x600 gaan proberen en dat was al een stuk beter.
Heb nu een core 2 duo, dus het probleem is opgelost...
En, ik draait op Vista 64-bit
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Anoniem: 210921
Same shit here.
spel niet meer aan de gang te krijgen. Hangt bij het loaden wanneer ik een rental kies.
Was ooit op 33%.......................lijkt wel of atari het spul dumpt. KOM OP MET DIE PATCH !
spel niet meer aan de gang te krijgen. Hangt bij het loaden wanneer ik een rental kies.
Was ooit op 33%.......................lijkt wel of atari het spul dumpt. KOM OP MET DIE PATCH !
geitema schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:01:
nog steeds geen savegame crash fix??
Anoniem: 199761
Helemaal gelijk, de Murcielago is een heerlijke auto, ik kan alleen met geen mogelijkheid die tuner vinden. Ik heb bovendien ook nog een Gallardo spider ook gewelig en een prima B klasse auto.Anoniem: 157420 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:06:
[...]
Ja, ik had al een testride gedaan, maar het is dan lastig vergelijken. Je kan beter vergelijken als je een race kan doen die je al goed kent. En dan ook met verschillende auto's. Maar het is geen probleem want zoals ik al zei heb ik 'm alsnog teruggebracht naar de dealer...BeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 00:00:
Dan had je een testride moeten maken eerst. De McLaren F1 was in zijn tijd een hele goede auto, maar is in de loop der jaren natuurlijk voorbij gestreefd door veel modernere auto's. Ze hebben er 12 jaar geleden Le Mans mee gewonnen, maar dat gaat je nu met zo'n auto ook niet meer lukken natuurlijk.
Hij ligt dacht ik onder de Aston dealer, links van de Jaguardealer, en boven de Japanse tuner. Ik moest gisteren ook even zoeken... (Is vaak nogal lastig, zelfs MET kaart!)Anoniem: 107573 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 01:24:
Thx morgen is even kijken of ik daar in de buurt nog wat stukjes asfalt heb liggen waar ik nog niet voorbij ben gekomen dan
Er is al een aantal keer een plaatje gepost met daarop alle tuners. Als je die hebt kun je m zo vinden.Anoniem: 199761 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:58:
[...]
Helemaal gelijk, de Murcielago is een heerlijke auto, ik kan alleen met geen mogelijkheid die tuner vinden. Ik heb bovendien ook nog een Gallardo spider ook gewelig en een prima B klasse auto.
Maar ik zou zeggen bespaar je het geld want die murcielago is niet snel genoeg. Een enzo is sneller en rijd beter. (vind ik
Anoniem: 160408
Ik heb enorm zitten twijfelen, maar toch de Ford GT gekocht ipv de ferrari F430 spider. Waarom? Omdat ik al een ferrari had en ik de ford fijn vind rijden. De Ascari vind ik maar een lelijk ding, dus die viel al af. misschien dat er nog een ferrari F430 spider bij komt maar dat moet ik even kijken. En wat een mooi geluid maakt die Ford toch
En je ziet tenminste waar je rijdtfeep schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:07:
Er is al een aantal keer een plaatje gepost met daarop alle tuners. Als je die hebt kun je m zo vinden.
Maar ik zou zeggen bespaar je het geld want die murcielago is niet snel genoeg. Een enzo is sneller en rijd beter. (vind ik)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Toen ik gister in m'n garage een beetje naar de auto's aan t kijken was. Zag ik dat je wel de deuren open kan doen maar niet de motorkap. Dat vind ik wel jammer. En je kan ook geen foto's maken in de garage. Je kan wel print screen of fraps gebruiken maar niet in tdu zelf.
Ik denk dat t nog wel ff duurt voordat er een patch komt. Na de open beta hebben ze volgens mij ook niet veel veranderd en daar zat toch een paar weken tussen. Heel veel irritante bugs zitten er nog steeds in. Zoals save games die niet meer werken of artifacts als je tdu opstart. En als ik meer dan 2 uur speel loopt ie bij mij vast. Eerst gaat het verkeer raar zitten springen en dan ff later loopt ie vast. Dus als ik auto's zie springen weet ik dat ik tdu moet afsluiten.
Is zeker een ingebouwde timer dat je te lang aan t spelen bent.
Maar ondanks alle bugs blijft t toch wel een leuk spel.
Ik denk dat t nog wel ff duurt voordat er een patch komt. Na de open beta hebben ze volgens mij ook niet veel veranderd en daar zat toch een paar weken tussen. Heel veel irritante bugs zitten er nog steeds in. Zoals save games die niet meer werken of artifacts als je tdu opstart. En als ik meer dan 2 uur speel loopt ie bij mij vast. Eerst gaat het verkeer raar zitten springen en dan ff later loopt ie vast. Dus als ik auto's zie springen weet ik dat ik tdu moet afsluiten.

Anoniem: 159520
Raargenoeg vindk de Chrysler Four Twelve de fijnste auto (gisteren slipstreampje van Enzo gehad 405km/hAnoniem: 199761 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 08:58:
[...]
Helemaal gelijk, de Murcielago is een heerlijke auto, ik kan alleen met geen mogelijkheid die tuner vinden. Ik heb bovendien ook nog een Gallardo spider ook gewelig en een prima B klasse auto.
Ik heb ook nog een Merceds slr Mclaren, lvl 3 getuned, heeft nu meer dan 800 pk. supersnel alleen moet je heel voorzichtig zijn met gasgeven. Het is echt een ongetemd beest
als je zonder tracktion control rijdt. Met deze auto wil ik de millionairs race gaan doen maar dan wel met tracktion control op full.
Moet je met die auto in hardcore mode gaan rijden en dan zonder traction control. Dan kom niet van je plek af.Anoniem: 199761 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:55:
Ik heb ook nog een Merceds slr Mclaren, lvl 3 getuned, heeft nu meer dan 800 pk. supersnel alleen moet je heel voorzichtig zijn met gasgeven. Het is echt een ongetemd beestals je zonder tracktion control rijdt. Met deze auto wil ik de millionairs race gaan doen maar dan wel met tracktion control op full.

Probeer anders het spel eens op 1 core te draaien.feep schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:12:....
Ik denk dat t nog wel ff duurt voordat er een patch komt. Na de open beta hebben ze volgens mij ook niet veel veranderd en daar zat toch een paar weken tussen. Heel veel irritante bugs zitten er nog steeds in. Zoals save games die niet meer werken of artifacts als je tdu opstart. En als ik meer dan 2 uur speel loopt ie bij mij vast. Eerst gaat het verkeer raar zitten springen en dan ff later loopt ie vast. Dus als ik auto's zie springen weet ik dat ik tdu moet afsluiten.Is zeker een ingebouwde timer dat je te lang aan t spelen bent.
![]()
Nadat hij geconnect is met de server, even ctrl-alt-del. en bij de processen: Test Drive Unlimited.exe -->affiniteit instellen --> CPU 0 of CPU 1 aanvinken. (Eentje dus uit)
Ik had in de beta ook last van rondvliegende auto's, nadat ik het spel op 1 core liet draaien was dit weg. Verhelpt mogelijk ook je vastlopers.
Ja ik kan me er iets bij voorstellen, hij blijft bij mij in z'n 2 ook nog door spinnen. Ik heb ook geen idee wat z'n topsnelheid is daar heb ik de ruimte nog niet voor gehad.feep schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:17:
[...]
Moet je met die auto in hardcore mode gaan rijden en dan zonder traction control. Dan kom niet van je plek af.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 15-03-2007 13:56 ]
Als je Champion bent is er toch zo'n baan waar je het kan testen bij het vliegveld toch ?? Hopelijk zoiets als de Pioneer baan uit NFSIISE waar je lekker 373 met de McLaren F1 kon rijdenAnoniem: 199761 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:50:Ja ik kan me er iets bij voorstellen, hij blijft bij mij in z'n 2 ook nog door spinnen. Ik heb ook geen idee wat z'n topsnelheid is daar heb ik de ruimte nog niet voor gehad.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De Koenigsegg CC8S spint in de 3 nog door als je driver aid uit zet, vooral in bochten erg irritant, je moet dan niet boven de 4-5k rpm komen. Wel bloedsnel dat ding, ruim boven de 400km/u.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
"Echte mannen rijden zonder Driving-Aid" - Mark L. 2007Anoniem: 199761 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:55:
Ik heb ook nog een Merceds slr Mclaren, lvl 3 getuned, heeft nu meer dan 800 pk. supersnel alleen moet je heel voorzichtig zijn met gasgeven. Het is echt een ongetemd beestals je zonder tracktion control rijdt. Met deze auto wil ik de millionairs race gaan doen maar dan wel met tracktion control op full.
Dat ga ik vanavond wel ff testen. Die stuiterende auto's zijn een beetje lastig om te ontwijken.eXe schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:31:
[...]
Probeer anders het spel eens op 1 core te draaien.
Nadat hij geconnect is met de server, even ctrl-alt-del. en bij de processen: Test Drive Unlimited.exe -->affiniteit instellen --> CPU 0 of CPU 1 aanvinken. (Eentje dus uit)
Ik had in de beta ook last van rondvliegende auto's, nadat ik het spel op 1 core liet draaien was dit weg. Verhelpt mogelijk ook je vastlopers.
Anoniem: 143297
Mijn karren nuL
A. Enzo Ferrari, Lamborghini Murcielago, Saleen S7
B. Ferrari F430 Spider, Chevorlet Corvette Z06, Jaguar XJ220 (
)
C. Ferrari 288GTO (
)
D. Aston Martin V8 Vantage, Aston Martin DB9, Chrysler 300C
E. NISSAN 350Z NISMO R-Tune Power, Ford Mustang GT
F. Audi TT quattro sport
En motoren:
mA. Kawasaki Ninja, MV Augusta dinges
B. Ferrari F430 Spider, Chevorlet Corvette Z06, Jaguar XJ220 (
C. Ferrari 288GTO (
F. Audi TT quattro sport
En motoren:
Alleen heeft een stuurtje van 60 euro als je dan al force feedback kunt krijgen (laat staan met 2 motors) geen leer, geen alluminium flaps, niet de feeling van de G25, geen versnellingsbak, geen goede pedalen en niet eens een koppelingspedaal_Eend_ schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:40:
[...]
Dan had je ook een goedkoper stuurtje kunnen kopen.. Tenminste, dat ga ik nu dus wel doen.. Ik ga geen stuurtje waarmee je in theorie 900 graden kunt sturen kopen van +/- β¬200,- kopen als ik hem toch op 240 graden moet zetten voordat ie in de praktijk goed werkt.. Zo'n stuurtje kost β¬60 op marktplaats.
Je moet gewoon niet zo wild rijden. Als je in het echt met 200 km p/u gaat rijden op de snelweg is het ook gevaarlijk en heb je kans dat iemand van rijstrook wissels omdat ie niet goed spiegelt, waardoor je er tegenop knalt. Alleen in TDU kun je daarna doorrijdenHyperTrophy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:03:
Bij mij was het gewoon verholpen door de game te quiten en opnieuw te starten.feep schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:01:
[...]
Dat ga ik vanavond wel ff testen. Die stuiterende auto's zijn een beetje lastig om te ontwijken.
Ik vind het persoonlijk jammer dat de MCLaren F1 niet sneller is dan de Enzo. Want de MCLaren rijd wat moeilijker en deze moet je handschakellen (als je dat instelt tenminste) met de H shifter ipv de shiftpads achter het stuurtje, wat het moeilijker maakt. Vind wel dat ie daarom sneller dan de Enzo had mogen zijn. Nu neemt neimand gewoon de MCLaren en iedereen de Enzo
57696520646974206c65657374206973206e657264
Ik snap wel wat hij bedoeld. Soms hebben ze wel eens de neiging om een 90 graden bocht te maken om van baanvak 1 naar baanvak 2 te gaan. Met een gemiddelde snelheid van 10 km/u. Das neit grappig als je met 150/200 aan komt rijden.Sluuut schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:06:
[...]
Je moet gewoon niet zo wild rijden. Als je in het echt met 200 km p/u gaat rijden op de snelweg is het ook gevaarlijk en heb je kans dat iemand van rijstrook wissels omdat ie niet goed spiegelt, waardoor je er tegenop knalt. Alleen in TDU kun je daarna doorrijden
Daarnaast is het stom om hard te rijden met de car delivers, aangezien zo wel de bonus wordt verspeeld doordat iemand haast heeft.
Auto's:Anoniem: 143297 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:03:
Mijn karren nuL
B. Ferrari F430 Spider, Chevorlet Corvette Z06, Jaguar XJ220 ()
C. Ferrari 288GTO ()
F. Audi TT quattro sport
En motoren:
Alfa Romeo 8C Competizione (2x omdat mijn account gehackt is en toen ik hem nog een keer kon halen...
Aston Martin DB9 CoupΓ© T3
Aston Martin DB9 Volante
Audi A3 3.2 Quattro T3
Chrysler ME Four-Twelve
Ferrari Enzo T3
Ferrari F430 CoupΓ© T3
Ford GT T3
Ford Mustang GT-R Concept
Jaguar XJ220 T3
Lamborghini Murcielago CoupΓ© T3
Nissan 350Z T3
Pagani Zonda C12 S T3
Volkswagen W12 CoupΓ©
Motoren:
Kawasaki Ninja T3
MV Augusta T3
ik heb ook geprobeerd om op 1 core te draaien maar dat was om te huilen : 5 fps max
wat helpt om de savinggame crash te verhelpen : mijn documenten/testdrive , alles behalve je savegame verwijderen :Profilelist weggooien
:IGE map verwijderen
nu moet je opnieuw je account intikken maar je kunt weer een paar keer rijden
bij mij deed ie na 3 keer al niet meer en dit werkt nu niet meer dus ik wacht wel op de patch
k*t spel
wat helpt om de savinggame crash te verhelpen : mijn documenten/testdrive , alles behalve je savegame verwijderen :Profilelist weggooien
bij mij deed ie na 3 keer al niet meer en dit werkt nu niet meer dus ik wacht wel op de patch
k*t spel
Fugitive2006 tuft lekker verder op zijn 'oude' P4geitema schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:20:
ik heb ook geprobeerd om op 1 core te draaien maar dat was om te huilen : 5 fps max
k*t spel
Wie draait hier TDU op een x1950 pro AGP? Ik heb hem net besteld als laatste upgrade voor mn systeempje. (sjek sig) Ik zou ff de FPS + Het detail willen weten! 
GR
GR
Moi... 30 a 35 fps op 1680x1050 met alle details hoog en AA 4x. Met HDR erbij aan zakt het in naar 20-25 fps per seconde waardoor het een stuk minder lekker speeltFurbyk1ller schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:28:
Wie draait hier TDU op een x1950 pro AGP? Ik heb hem net besteld als laatste upgrade voor mn systeempje. (sjek sig) Ik zou ff de FPS + Het detail willen weten!
GR
[ Voor 5% gewijzigd door Neofloppy op 15-03-2007 16:30 ]
Ok goed om te weten! Speel je het ook met stuur ?
GR
GR
Die crash bij het laden van m'n profiel/savegame heb ik opgelost door een ander profiel te laden, en dan weer terug te gaan.
Maar TDU blijft behoorlijk buggy. 'n vriend van me wil weten of het wat is.. Heb 'm maar aangeraden om te wachten totdat patch #1 uit is.
Maar TDU blijft behoorlijk buggy. 'n vriend van me wil weten of het wat is.. Heb 'm maar aangeraden om te wachten totdat patch #1 uit is.
hey mensen,
ik ben nu een tijdje aan het rijden, in de hoop om de lambroghini diablo gt tegen te komen.
maar ik vind hem maar telkens niet
heeft iemand hem al gevonden??? want ik begin me af te vragen of hij er uberhaupt wel in zit....
ik ben nu een tijdje aan het rijden, in de hoop om de lambroghini diablo gt tegen te komen.
maar ik vind hem maar telkens niet
heeft iemand hem al gevonden??? want ik begin me af te vragen of hij er uberhaupt wel in zit....
AFAIK niet. Je zult alleen de Miura P400 SV, Gallardo, Gallardo Spyder en de Murcielago (niet eens de LP640
) vinden.
Ik begin nu zo ontzettend pissed te raken. Net de miljonairschallenge niet gehaald. Niet omdat ik niet kan rijden. Maar omdat mijn pc het leuk vind om vaak even te hangen voor een paar seconden. Beeld staat dan 5-10 seconden helemaal stil. Geluid hoor je doorloopen. En daarna hup, lig je in de berm, heb je 20 auto's geraakt, en zit de politie weer vol achter je aan.
Ook fijn als het gebeurd met politieauto voor je. Ben je er direct bij. Denk dat het wel 50x gebeurd is in alleen de miljonairschallenge net.
Tijd voor een nieuwe computer.
Ook fijn als het gebeurd met politieauto voor je. Ben je er direct bij. Denk dat het wel 50x gebeurd is in alleen de miljonairschallenge net.

Tijd voor een nieuwe computer.
Anoniem: 142356
Hey mensen
mijn H Shifter van mijn G25 werkt niet in test drive in de controls staat toch echt dat knop 8 first gear is enal maar als ik ga spelen werken ze niet , met gtr2 en rfactor werken ze wel dus aan mij g25 ligt het iniedergeval niet... nog meer mensen die dit hebben meegemaakt.
mijn H Shifter van mijn G25 werkt niet in test drive in de controls staat toch echt dat knop 8 first gear is enal maar als ik ga spelen werken ze niet , met gtr2 en rfactor werken ze wel dus aan mij g25 ligt het iniedergeval niet... nog meer mensen die dit hebben meegemaakt.
Dank je wel! Prcies waar je zei, links van de Jaguardealer. Heb eindelijk een vervelende D challenge kunnen voltooien met een Level 3 DB9 ( dacht dat het de DB9 was iigAnoniem: 135195 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:02:
[...]
[...]
Hij ligt dacht ik onder de Aston dealer, links van de Jaguardealer, en boven de Japanse tuner. Ik moest gisteren ook even zoeken... (Is vaak nogal lastig, zelfs MET kaart!)
Hoe mute je een bepaald persoon in 'free roam' mode? Zat net ff een rondje te rijden toen iemand het leuk vond om muziek te gaan draaien.. En kun je ook auto's van je offline account naar je online account overzetten? Heb in m'n offline account m'n lambo collectie al compleet. Online heb ik alleen nog een Miura..
Btw. die ME Four Twelve, wat is de top snelheid als ie level 3 getuned is? Standaard haalt ie al 400 km/u.
Btw. die ME Four Twelve, wat is de top snelheid als ie level 3 getuned is? Standaard haalt ie al 400 km/u.
Je kan die persoon op 'ignore' zetten in hetzelfde menu waarbij je iemand aan je friendslist toevoegd. Werkt goed voor mij als iemand zijn mic iets te dicht bij zijn speakers heeft staan._Eend_ schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:02:
Hoe mute je een bepaald persoon in 'free roam' mode? Zat net ff een rondje te rijden toen iemand het leuk vond om muziek te gaan draaien.. En kun je ook auto's van je offline account naar je online account overzetten? Heb in m'n offline account m'n lambo collectie al compleet. Online heb ik alleen nog een Miura..
Lees de topicwarning anders nog eens
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 15-03-2007 20:39 ]
Welke driver heb je gebruikt voor je G25?R-B schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 07:11:
[...]
Hehe, Ik ook nieuwe PC nu. C2D, 8800 GTS, draait nu als een zonnetje @ 1650*1050. Zelf geen hikchups meer met me G25, eindelijk eens normaal racenDe vehicle transport missies zijn nu een eitje
En, ik draait op Vista 64-bit
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye β
Als ik toch al niet hoor wat voor problemen er hier wel niet zijn met TDU op de PC, dan ben ik blij dat ik toch een xbox hebt aangeschaft...
Net in 59'32"44 de millionaires challenge gedaan. Op 33minuten had ik 16/32 checkpoints, niet echt goed bezig dus. Maar op het einde heb ik het rechtgezet. Het laatste stuk, na de highways (laatste 4-5 checkpoints ofzo), had ik nog 1 crash, verder eigenlijk redelijk perfect. Met een Enzo lvl 3 btw.
Kortom: millionaires challenge is vrij moeilijk, 200km/h average is toch vrij snel over dat parcours. Wel leuk, maar voor de fun kan je beter de Tour of the Island doen, denk ik. Lekker cruisen zonder verkeer.
Ik ga hem zeker nog een paar keer doen, nog wat karretjes kopen, tunen en uitproberen eerst.
Kortom: millionaires challenge is vrij moeilijk, 200km/h average is toch vrij snel over dat parcours. Wel leuk, maar voor de fun kan je beter de Tour of the Island doen, denk ik. Lekker cruisen zonder verkeer.
Ik ga hem zeker nog een paar keer doen, nog wat karretjes kopen, tunen en uitproberen eerst.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
-nog- geenjustifire schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:38:
[...]
Welke driver heb je gebruikt voor je G25?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Ik had hem in 49,86 minuten met een maserati MC12 Lv3 tunedNoel schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:59:
Net in 59'32"44 de millionaires challenge gedaan. Op 33minuten had ik 16/32 checkpoints, niet echt goed bezig dus. Maar op het einde heb ik het rechtgezet. Het laatste stuk, na de highways (laatste 4-5 checkpoints ofzo), had ik nog 1 crash, verder eigenlijk redelijk perfect. Met een Enzo lvl 3 btw.
zo moeilijk issie niet het is handig als je aan de zijkant
van de weghelft gaan rijden op rechte stukken zodat je geen last van
het verkeer hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Tjona100 op 15-03-2007 22:06 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Zo ff een leuk plaatje posten 

Kben nu bezig om 1000 punten te halen en ik zit nu ongeveer op 800 punten, heb 15 huizen ff gekocht en moet nog 19 autos kopen van de 50

Kben nu bezig om 1000 punten te halen en ik zit nu ongeveer op 800 punten, heb 15 huizen ff gekocht en moet nog 19 autos kopen van de 50

motabeatz.com
Het duurt wel lang om champion te worden... Het gat tussen Expert en Champion lijkt nog groter van tussen het begin en Expert! Beetje apart dat de hoeveelheid huizen ook mee telt, maar ja...
Ik moet nog 9 races gold halen en 11 models/lifters, etc. afleveren en dan ben ik er zowat. Kan ik eindelijk makkelijk dik geld verdienen (180 mph-challenge). Ik denk dat ik de rest van de benodigde punten haal door van een bepaald merk meer auto's te kopen (verzamelaarpunten). Geld zat, dus...
Ik heb vanavond een lading races gold gehaald (er waren er een aantal die ik eerder niet gold had gehaald: te langzame auto en zo). Erg leuk. Dat wordt nog lastig als ik alles gehaald heb... wat moet ik dan nog doen? Alles Perfect halen misschien, want dat doe ik nu niet: dat iriteert me teveel...
Ik moet nog 9 races gold halen en 11 models/lifters, etc. afleveren en dan ben ik er zowat. Kan ik eindelijk makkelijk dik geld verdienen (180 mph-challenge). Ik denk dat ik de rest van de benodigde punten haal door van een bepaald merk meer auto's te kopen (verzamelaarpunten). Geld zat, dus...
Ik heb vanavond een lading races gold gehaald (er waren er een aantal die ik eerder niet gold had gehaald: te langzame auto en zo). Erg leuk. Dat wordt nog lastig als ik alles gehaald heb... wat moet ik dan nog doen? Alles Perfect halen misschien, want dat doe ik nu niet: dat iriteert me teveel...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 15-03-2007 22:54 ]
unlocks kunnen niet getuned worden!_Eend_ schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 20:02:
Wat is er leuk aan die Tour of the Island dan? Lange rechte stukken, geen verkeer, 10km voorsprong op de rest...MadMarky schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:50:
Voor de zoveelste keer: doe de millionares challenge nu gewoon met een motorfiets.
Met een auto heb je veel te veel last van het verkeer. Tour of the Island is een keer leuk omdat er geen verkeer is en je wat punten&unlocks krijgt na de race, maar loont niet qua geld dat je krijgt.

Doe mij maar die Millionaires Challenge, moet je tenminste nog een beetje gefocussed blijven als je met 300+ langs verkeer stuift.
Verdorie, het draait hier totaal niet meer. Vanmiddag werkt het weer ontzettend sloom, toen zette ik de videokaart op best performance ipv zo'n slidertje midden tussen quality en performance in. Vervolgens doet TDU het niet meer 
Ik installeer volgende week windows opnieuw. Het moet toch in lage resolutie kunnen draaien op een XP-M 2800+ met 1GB PC3200 en een Ati X800 Pro 256MB? Ik heb ook bijna geen ruimte meer op m'n C-partitie, dat kan meespelen. Hij zit continu te swappen.
Het rijden met 10-15fps is niet leuk meer, voorheen had ik iets van 30
Uitgerekend dan ga je een transport missie doen met een auto die 35 km moet rijden
Dwars door stedelijke gebieden met soms dips naar 7fps
En dan nog perfect doen ook he?
Ik installeer volgende week windows opnieuw. Het moet toch in lage resolutie kunnen draaien op een XP-M 2800+ met 1GB PC3200 en een Ati X800 Pro 256MB? Ik heb ook bijna geen ruimte meer op m'n C-partitie, dat kan meespelen. Hij zit continu te swappen.
Het rijden met 10-15fps is niet leuk meer, voorheen had ik iets van 30

Uitgerekend dan ga je een transport missie doen met een auto die 35 km moet rijden

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 15-03-2007 23:31 ]
Records verbeteren. Bij iedere challange kun je een lijst vinden van online rijders en hun tijden en die kun je proberen te verbeteren en zo stijgen in de ranglijsten. Ik weet niet of er een overal rankinglist is. ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden maar hij zal er heus wel zijn.Anoniem: 135195 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 22:53:
Dat wordt nog lastig als ik alles gehaald heb... wat moet ik dan nog doen? Alles Perfect halen misschien, want dat doe ik nu niet: dat iriteert me teveel...
Erg vermakkelijke game! Ik heb hem even "geprobeerd", maar ik ga hem deze week bij de media markt halen
, ik ben zeer benieuwd hoe het online gedeelte is.
Ik vind het alleen erg jammer dat er geen cruise control opzit
Dat had Driver (jaja big ass oldskool
) wel en dat was erg relaxt als je wilde rondcruisen.
Verder vind ik de verschillen in performance van de auto's erg goed uitgewerkt. Nu is een mercedes slr ook ECHT sneller en niet na veel tunen door bijvoorbeeld een punto van totaal andere klasse ingehaald worden zoals bij NFSC.
Het spel draait redelijk: 25-30 fps bij 1280x1024-medium en geen AA en of course hdr uit.
amd 64 3200+, 1024mb ram en 6800GS 256mb
Ik vind het alleen erg jammer dat er geen cruise control opzit
Verder vind ik de verschillen in performance van de auto's erg goed uitgewerkt. Nu is een mercedes slr ook ECHT sneller en niet na veel tunen door bijvoorbeeld een punto van totaal andere klasse ingehaald worden zoals bij NFSC.
Het spel draait redelijk: 25-30 fps bij 1280x1024-medium en geen AA en of course hdr uit.
Cruise Control kan je ook zelf fixen als je een joystick hebt met een throtle-'schuifje'. Dan kan je hem gewoon op 1 niveau laten staan en rij je een constante snelheid.bullitnl schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:44:
Erg vermakkelijke game! Ik heb hem even "geprobeerd", maar ik ga hem deze week bij de media markt halen, ik ben zeer benieuwd hoe het online gedeelte is.
Ik vind het alleen erg jammer dat er geen cruise control opzitDat had Driver (jaja big ass oldskool
) wel en dat was erg relaxt als je wilde rondcruisen.
Heb je de h-shifter wel aangezet in die laatste tab van de control instellingen??? Vast een domme vraag, maar tochAnoniem: 142356 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:35:
Hey mensen
| system specs |
Anoniem: 210921
Ik draai met die kaart. Ging prima........................tot ik een corrupt save game had en het hele spel niet meer werkt nu. Maar goed de kaart is dik ok.
Furbyk1ller schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:28:
GR
Of een steen op je gaspendaal leggen als je met een stuurtje speeltSatch schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:55:
[...]
Cruise Control kan je ook zelf fixen als je een joystick hebt met een throtle-'schuifje'. Dan kan je hem gewoon op 1 niveau laten staan en rij je een constante snelheid.
Ik rij sowieso op de cruise control -> plankgasSatch schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:55:
[...]
Cruise Control kan je ook zelf fixen als je een joystick hebt met een throtle-'schuifje'. Dan kan je hem gewoon op 1 niveau laten staan en rij je een constante snelheid.
De Marco Bakker-instelling dus.SyS_ErroR schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 08:52:
[...]
Ik rij sowieso op de cruise control -> plankgas
Anoniem: 154012
Moet je die Tour maar is met een Motor doen, is die een stuk lastiger (vond ik dan). De koeningsegg kon ik op de rechte stukken nog geeneens mijhouden met een Ninja 3rd stage.Miles Teg schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:15:
[...]
Wat is er leuk aan die Tour of the Island dan? Lange rechte stukken, geen verkeer, 10km voorsprong op de rest...![]()
Doe mij maar die Millionaires Challenge, moet je tenminste nog een beetje gefocussed blijven als je met 300+ langs verkeer stuift.
Hoe rijd iedereen eigenlijk met een motor? Ikzelf speel alles met een controller zodat je nog iets van half-gas kan geven of wat rustiger sturen. Alleen met een motor lijkt het wel of die meteen wil gaan platliggen om een bocht door te komen terwijl ik alleen maar een auto wil ontwijken en dan wordt het al meteen slingeren.
Ik heb die tour juist met een motor gedaan. Op het eerste rechte stuk had ik moeite om de nummer 1 (op dat moment) bij te houden, maar na de eerste 2 bochten was hetAnoniem: 154012 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:49:
[...]
Moet je die Tour maar is met een Motor doen, is die een stuk lastiger (vond ik dan). De koeningsegg kon ik op de rechte stukken nog geeneens mijhouden met een Ninja 3rd stage.
Hoe rijd iedereen eigenlijk met een motor? Ikzelf speel alles met een controller zodat je nog iets van half-gas kan geven of wat rustiger sturen. Alleen met een motor lijkt het wel of die meteen wil gaan platliggen om een bocht door te komen terwijl ik alleen maar een auto wil ontwijken en dan wordt het al meteen slingeren.

Motoren vind ik heerlijk rijden, heerlijk platliggen in de bochten (ik rij met stuurtje, ook de motoren), en lekker gummen met het achterwiel om toch die bocht nog te halen. Het enige wat wel vervelend is, is dat je af en toe een auto net aan schampt en je motor toch wordt gereset.
Ik vond de tour juist ook een eitje op de motor. Ik had totaal geen last van de tegenstanders, daarom vond ik de tour ook geen drol aan. Het leek wel de millionaire's challenge alleen dan "maar" voor 200.000$. Het eerste stukje zat ik ook nog bij de tegenstanders, maar ook na de eerste bochten al een km voorsprong. Bij het finishen had ik 22 km voorsprong op degene achter mij en 25 km op de traagsteAnoniem: 154012 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:49:
[...]
Moet je die Tour maar is met een Motor doen, is die een stuk lastiger (vond ik dan). De koeningsegg kon ik op de rechte stukken nog geeneens mijhouden met een Ninja 3rd stage.

Ik kan me niet herinneren dat het al eens geopperd is in dit topic, dus een tip als je iemand van je friends list wel op de kaart ziet maar niet op de weg:
Ga naar de overzichtskaart en stel bij online mensen het filter in op je buddy's ipv 'iedereen'. (zo kan je makkelijk zien waar die zijn.
Mocht bij je buddy zijn maar je ziet 'm niet, klik dan op je buddy om naar lokatie te 'springen', ookal sta je al naast 'm. Vaak na 1 of 2 keer kan ik 'm dan wel gewoon zien. Heel af en toe moeten het wat vaker, maar het helpt wel. Vaak wisselen we dan af: hij klikt een keer op mij, ik klik een keer op hem, noem maar op.
Ga naar de overzichtskaart en stel bij online mensen het filter in op je buddy's ipv 'iedereen'. (zo kan je makkelijk zien waar die zijn.
Mocht bij je buddy zijn maar je ziet 'm niet, klik dan op je buddy om naar lokatie te 'springen', ookal sta je al naast 'm. Vaak na 1 of 2 keer kan ik 'm dan wel gewoon zien. Heel af en toe moeten het wat vaker, maar het helpt wel. Vaak wisselen we dan af: hij klikt een keer op mij, ik klik een keer op hem, noem maar op.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik ben al een aardig eind op weg maar heb nog NOOIT een race tegen de AI verloren. Ze eindigen ALTIJD op een gigantische achterstand. Het is net alsof ik die races alleen rij. Ik heb 1 keer een race gehad waarbij in na een paar bochten NIET op kop lag, en dat kwam omdat mijn auto nogal sloom optrok. Maar eenmaal op snelheid ga je iedereen doodsimpel voorbij. Maar gewoonlijk ben ik 10 seconden na de start nummer 1 en blijf dat dan ook.Neoflip schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:21:
Het eerste stukje zat ik ook nog bij de tegenstanders, maar ook na de eerste bochten al een km voorsprong. Bij het finishen had ik 22 km voorsprong op degene achter mij en 25 km op de traagste
De enige echte uitdaging liggen in de races met een tijdslimiet (gelukkig zijn er daar veel meer van
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 16-03-2007 10:38 ]
Anoniem: 129319
Spijtig dat hij zo'n zware grafische kaart nodig heeft
Tof spel wel, maar die graphics.. Heb een dual core T2500, 1gb ram, ATI X1400 en toch is het crappy beeld, schokken, ... ik moet de graphics echt al lelijk laag zetten zodat ik deftig kan spelen op 1024x786, terwijl ik flat out 2 perfect kan spelen alles op high, 1400x1050 en dat is gewoon MOOI
Tof spel wel, maar die graphics.. Heb een dual core T2500, 1gb ram, ATI X1400 en toch is het crappy beeld, schokken, ... ik moet de graphics echt al lelijk laag zetten zodat ik deftig kan spelen op 1024x786, terwijl ik flat out 2 perfect kan spelen alles op high, 1400x1050 en dat is gewoon MOOI
Bedankt voor de tip! Alleen heb ik helaas geen joystickSatch schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:55:
[...]

Tja, flat out 2 draait op mijn laptop met x600 zelfs op 1280x800-high. Flat out 2 is niet echt veel eisend.Anoniem: 129319 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:39:
Spijtig dat hij zo'n zware grafische kaart nodig heeft![]()
Daar ben ik het mee eens, ik vind de AI niet echt moeilijk. Ik had die tour met een standaard Ninja met gemak gehaald. De millionaire's challange had ik gehaald met een Koenigsegg in 55,25, wel veel crashes though dus de tijd kan nog beter verwacht ik. Maar die challange kan je toch niet doen moet een motor? toch alleen met een klasse A auto?Neoflip schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:21:
[...]
Ik vond de tour juist ook een eitje op de motor. Ik had totaal geen last van de tegenstanders, daarom vond ik de tour ook geen drol aan. Het leek wel de millionaire's challenge alleen dan "maar" voor 200.000$. Het eerste stukje zat ik ook nog bij de tegenstanders, maar ook na de eerste bochten al een km voorsprong. Bij het finishen had ik 22 km voorsprong op degene achter mij en 25 km op de traagsteWas op een m4 tamburini stage 3 tuned.
[ Voor 78% gewijzigd door bullitnl op 16-03-2007 10:51 ]
Ja, hallo, FlatOut 2 heeft gesloten tracks met maximaal 6 (of 8?) auto's erop: da's heel wat anders als een COMPLEET eiland met veel detail waar tig auto's rijden die er allemaal even mooi en gedetailleerd uit zien! Maar... FlatOut 2 is inderdaad heel netjes geprogrammeerd want het loopt inderdaad erg smooth, ook in vergelijking met andere closed tracks racing games.Anoniem: 129319 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:39:
terwijl ik flat out 2 perfect kan spelen alles op high, 1400x1050 en dat is gewoon MOOI
Die challenge kan je zeker wel doen met een motor. Het maffe is dat er een klasse A logo bij staat en geen klasse mA. Maar ik kon hem gewoon direct doen met de motor, wat ik zelf ook een stuk fijner vind aangezien je met topsnelheid door het verkeer kunt jassen op de middenweg. Daardoor ook een tijd van 49 minuten. Met een Saleen had ik ook veel crashes en ook bekeuringen.bullitnl schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:42:
[...]
Bedankt voor de tip! Alleen heb ik helaas geen joystick
[...]
Tja, flat out 2 draait op mijn laptop met x600 zelfs op 1280x800-high. Flat out 2 is niet echt veel eisend.![]()
[...]
Daar ben ik het mee eens, ik vind de AI niet echt moeilijk. Ik had die tour met een standaard Ninja met gemak gehaald. De millionaire's challange had ik gehaald met een Koenigsegg in 55,25, wel veel crashes though dus de tijd kan nog beter verwacht ik. Maar die challange kan je toch niet doen moet een motor? toch alleen met een klasse A auto?
Maargoed, de Ai is alleen een leuke tegenstander met de verplichte klasses. Bijvoorbeeld de races op de klasse B motoren vond ik al wat uitdagender dan de gemixte klasses. Daar moest ik nog wel moeite doen om als 1e over de finish te komen, maar met een staged 3 tuned motor lukt dat dan alweer makkelijker aangezien de Ai nooit met tuned tijdt

Ik vind het maar een crappy spel! Op m'n pc loopt het gewoon totaal niet.. gelukkig op de PS2 wel, maar echt realistisch vind ik het niet. Eerder een beetje arcade. Had hier veel meer van verwacht, kun je net zo goed NFS spelen.
Dat ziet er nog gelikter uit ook

[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 16-03-2007 11:37 ]
Op een ps2 wel jaDj-sannieboy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:36:
Ik vind het maar een crappy spel! Op m'n pc loopt het gewoon totaal niet.. gelukkig op de PS2 wel, maar echt realistisch vind ik het niet. Eerder een beetje arcade. Had hier veel meer van verwacht, kun je net zo goed NFS spelen.Dat ziet er nog gelikter uit ook
Anoniem: 165266
ik vind NFS er veel minder realistisch dan TDU.. TDU ziet er veeeeeeel beter uit dat NFS.. 
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:36:
Ik vind het maar een crappy spel! Op m'n pc loopt het gewoon totaal niet.. gelukkig op de PS2 wel, maar echt realistisch vind ik het niet. Eerder een beetje arcade. Had hier veel meer van verwacht, kun je net zo goed NFS spelen.Dat ziet er nog gelikter uit ook
In NFS kun je niet fatsoenlijk met je stuurtje spelen, gas geven gaat in een paar stappen daar, vooral als je weinig gas wil geven. NFS ziet er minder mooi uit. NFS is minder uitgebreid, 1600 km (1000 mijl) weg joh, dat heb ik nog niet eerder in een spel gezien. Goed, er zitten nog wat bugs in, maar als die eruit gehaald worden vind ik het een geweldige game. Het verkeer gedraagt zich ook veel natuurlijker, geven netjes richting aan en remmen niet oneindig hard af. Goed, als je met 250km/u over de autosnelweg raast kom je soms een auto tegen die je in de weg rijdt, maar denk 's na: dat gebeurt IRL ook als je zo achterlijk hard rijdt.
Die grote vrijheid en de grote diversiteit aan auto's maken het een prachtig spel, jammer dat ze Porsche er niet bij hebben betrokken, want iets als een Carrera GT had toch een erg leuk bakkie kunnen zijn. (Ja, ik weet dat RUF erin zit).
Die grote vrijheid en de grote diversiteit aan auto's maken het een prachtig spel, jammer dat ze Porsche er niet bij hebben betrokken, want iets als een Carrera GT had toch een erg leuk bakkie kunnen zijn. (Ja, ik weet dat RUF erin zit).
Inderdaad erg jammer van de Porsche. En op de pc zit de RUF nog niet: die komt hopelijk wel want ik wil toch echt rondrijden in een Porsch-like car! Ik ben het verder helemaal eens met je verhaal: TDU rocks big time. Echt het leukste racespel ooit imho. Ja, zelfs nu al, zonder patch.
Ik ben t wel een beetje met je eens. Maar ik heb liever 1000km weg en geen bugs dan zoals het nu is. Er zitten namelijk behoorlijk grote bugs in en dat had gewoon opgelost moeten zijn na de open beta.Grrrrrene schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:30:
In NFS kun je niet fatsoenlijk met je stuurtje spelen, gas geven gaat in een paar stappen daar, vooral als je weinig gas wil geven. NFS ziet er minder mooi uit. NFS is minder uitgebreid, 1600 km (1000 mijl) weg joh, dat heb ik nog niet eerder in een spel gezien. Goed, er zitten nog wat bugs in, maar als die eruit gehaald worden vind ik het een geweldige game. Het verkeer gedraagt zich ook veel natuurlijker, geven netjes richting aan en remmen niet oneindig hard af. Goed, als je met 250km/u over de autosnelweg raast kom je soms een auto tegen die je in de weg rijdt, maar denk 's na: dat gebeurt IRL ook als je zo achterlijk hard rijdt.
Een carrera gt had er van mij wel in gemogen maar alle andere porsches mogen ze houden.
Ik wil er ook wel een vanderbrink carver in.

Anoniem: 68393
De laatste NFS waren zo arcade dat het niet veel meer was dan een zeepkisten-racegame. Zelfs bij de dragraces hoefde je niet meer te sturen, te treurig voor woorden. Grafisch kan NFS bij verre niet aan TDU tippen, maar goed NFS is ook al wat ouder.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:36:
Wie mag ik even aanspreken voor VMACNL vanwege registratie die uitgeschakelt is?
Anoniem: 160408
hey, weet iemand of de ferrari 250GTO in het spel zit? in de startpost staat van wel, maar ik kan m nergens vinden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.