Ja, kun je bij een european classic dealer kopen (Als ie niet uitverkocht is..)
D'r zit toch alleen een 288 gto in dacht ikMEN-O schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:42:
Als ie is uitverkocht, moet je hem gewoon bestellen, krijg je een mooie melding van, als die er weer is.MEN-O schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:42:
Of tweedehands kopen. Als je geluk hebt kan je 'm voor dezelfde prijs als in de winkel meteen kopen. Maar verreweg de meeste 2e hands auto's zijn duurder dan in de showroom. Maar goed, als hij niet te leveren is en geld is geen probleem zou ik 'm gewoon 2e hands kopen. Hijs iig meer dan voldoende beschikbaar daar.cardinal808 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:50:
[...]
Als ie is uitverkocht, moet je hem gewoon bestellen, krijg je een mooie melding van, als die er weer is.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Anoniem: 160408
wat is eigenlijk het verschil tussen het kopen bij de dealer en het 2e hands kopen, behalve de kilometerstand?
Anoniem: 206775
ik zag bij iemand op het plaatje in de hardcore mode van tdu een mooie g-meter, maar hoe zet je die aan in hc mode? ik zie em namelijk niet
Volgens mij helemaal niks.Anoniem: 160408 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:58:
wat is eigenlijk het verschil tussen het kopen bij de dealer en het 2e hands kopen, behalve de kilometerstand?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Anoniem: 160408
en dat gaat allemaal goed, dat 2e hands kopen? Niet dat je het geld "overmaakt" en dat je dan je geld kwijt bent.
Hoezo, wat is er dan?Alfisti schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:36:
Wie mag ik even aanspreken voor VMACNL vanwege registratie die uitgeschakelt is?
Er is een fout opgetreden !
Sorry, registratie is momenteel uitgeschakeld
Ik heb vorige week geregistreerd en ingelogd bij VMACNL, maar ineens kan mijn gebruikersnaam niet gevonden worden... Da's ook vaag
Hier werkt het nog goed, al heb ik hem ingesteld dat ie ingelogd blijft staan.
voor degene met joystick die cruis control willen. ik heb een 100k ohm aan me omhoog/omlaag as gehangen en ik kan met een schakelaartje kiezen tussen cruise control en joystick. rijd echt heerlijk op de langere afstanden. ( kreeg ervoor last van me onderarm als ik 5 min volgas vasthou en dan bedenk dat ik nog maar op 1/4e van de race zit.
Ja, dat gaat goed. Heb nu mijn halve garage gevuld met 2de handsjes (6 auto's). Is altijd wel leuk om even te kijken of er een koopje tussen staatAnoniem: 160408 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:37:
en dat gaat allemaal goed, dat 2e hands kopen? Niet dat je het geld "overmaakt" en dat je dan je geld kwijt bent.
Oke ik kom op mijn uitspraak terug. Vandaag TDU eens opgestart en tot mijn verbazing liep alles vlekkeloos
Toen de instellingen gelijk maar even verhoogd.. dus high en 2x AA. HDR maar uitgelaten want dat trekt m'n 6800 niet helemaal. Moet zeggen, zo ziet het spel er een stuk beter uit en op de pc rijdt het vele malen beter dan op de PS2. Veel minder lomp en de 'andere auto's' hebben schade.
Ga maar eens een paar ritjes maken

Anoniem: 135195
Tjonge, leeft die club nog?Alfisti schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:36:
Wie mag ik even aanspreken voor VMACNL vanwege registratie die uitgeschakelt is?
Op een ander forum zei CyberOps dat je vanaf maandag weer kan registreren.
Ik heb eindelijk Champion level gehaald! Tip: 10 kledingstukken kopen van twee bepaalde merken levert ook punten op! Ik was nog nooit in een winkel geweest, maar toen ik dat ontdekte ben ik gelijk maar wat gaan shoppen. Het gaat dus wel om twee specifieke merken (ben de namen ff kwijt: je moet maar kijken bij de game progress). Daarnaast heb ik nog wat Aston Martins gekocht, omdat je als verzamelaar ook extra punten krijgt, en een paar races gold uitgereden en hopla: champion. Meteen maar even een paar keer 180 mph in heavy traffic gereden: 70.000 in 10-15 sec.
De meeste last heb ik tot nu toe gehad met de Angel Jump challenge (als ik me de naam goed herinner). Die moet je met een D-klasse doen, dus ik deed 'm met de Nissan, toch de beste uit die klasse. Maar jongejonge, wat rijdt die als een dweil: compleet onbestuurbaar en dan maar over al die dikke bobbels springen...!

Weet iemand dit? Ik zag bij de downloads op xbox live dat je een soort demo kon downloaden (betaald helaas) speciaal met heel realistische effecten icm microsoft wireless wheel.
Is dit een test, komt er misschien een update of nieuwe release zodat je het spel kunt spelen met het stuurtje (kan nu toch niet?) net zoals ze hebben gedaan bij PGR. (wat ik ook mèt wheel een baggergame vind)
Is dit een test, komt er misschien een update of nieuwe release zodat je het spel kunt spelen met het stuurtje (kan nu toch niet?) net zoals ze hebben gedaan bij PGR. (wat ik ook mèt wheel een baggergame vind)
Ik heb de topic al afgezocht op "schakelen" en "handmatig", maar hoe stel je in dat je (alleen) handmatig schakelt?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Options > Controls > Options(rechts)Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:15:
Ik heb de topic al afgezocht op "schakelen" en "handmatig", maar hoe stel je in dat je (alleen) handmatig schakelt?
dan staat het dus links onder
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ik heb net een maserati mc12 gekocht en het tunen voor level 3 kost 450000.
En dan is ie nog steeds langzamer dan een enzo. Dus ben ik 750000 armer en een prut auto rijker.
Maar ik heb nu wel 6 klasse A auto's.

Maar ik heb nu wel 6 klasse A auto's.
waar kan je in hemelsnaam die 180Mph in heavy traffic doen??? k ben expert maar zie nix op de kaart
Die krijg je pas als je champion bent.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
En het is helemaal erg geworden met Carbon.. ze kunnen serieus wat mij betreft ophouden met de "ontwikkeling?" van deze reeks. TDU is idd vele malen beter, en lijkt tenminste weer ergens op. Het is geen simulatie, maar echt arcade wil ik het ook weer niet noemen eigenlijk. Zit gewoon goed in elkaarAnoniem: 68393 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:12:
[...]
De laatste NFS waren zo arcade dat het niet veel meer was dan een zeepkisten-racegame. Zelfs bij de dragraces hoefde je niet meer te sturen, te treurig voor woorden. Grafisch kan NFS bij verre niet aan TDU tippen, maar goed NFS is ook al wat ouder.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik heb net 2 uur lang "The Reward" (Ford Island) multiplayer gereden samen met een paar andere lui. Ging echt mooi, ze konden redelijk goed rijden en waren sportief bezig.
- Jongens wat doen we nu?
- Laten we eens een C-class race doen
- Nee dit keer eens B
- ok prima, doen we die
En niemand die de lol ging bederven met een Enzo of die een andere klasse ging rijden, ondanks dat de keus gewoon vrij was. Toppie
Alleen die noobs die hun microfoon aan hebben staan icm speakers zijn zwaar irritant. Ze krijgen een waarschuwing en een minuut om de herrie uit te zetten en anders kick ik ze uit de race.
- Jongens wat doen we nu?
- Laten we eens een C-class race doen
- Nee dit keer eens B
- ok prima, doen we die
En niemand die de lol ging bederven met een Enzo of die een andere klasse ging rijden, ondanks dat de keus gewoon vrij was. Toppie
Alleen die noobs die hun microfoon aan hebben staan icm speakers zijn zwaar irritant. Ze krijgen een waarschuwing en een minuut om de herrie uit te zetten en anders kick ik ze uit de race.
Dus, als je maar eenmaal champion bent dan gaat het met de cash steeds sneller
Moet steeds huizen erbij kopen om de auto aankopen te realiseren 
MadMarky
MadMarky

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Anoniem: 206775
ik zag bij iemand op het plaatje in de hardcore mode van tdu een mooie g-meter, maar hoe zet je die aan in hc mode? ik zie em namelijk niet.
Als je in hardcore modus zit doe je gewoon Crtl + G
*edit* never mind..
[ Voor 94% gewijzigd door Sipio op 17-03-2007 05:44 ]
Deze race zit ongeveer in het midden van de map. Een beetje ten noord west van de Lambo Dealer.geitema schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 00:26:
waar kan je in hemelsnaam die 180Mph in heavy traffic doen??? k ben expert maar zie nix op de kaart
Tipje: Neem de Saleen voor deze challenge, draai 180 graden bij de start en binnen 15 seconden ben je $70.000 rijker.
Ik heb gisteren zo binnen 10 minuten een huis van $2.250.000 bij elkaar gespaard.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
je moet hier champion voor zijn
de 140170mph in heavy traffic kan wel eerder, maar 180 is voor champion...
nog 5 puntjes, en dan kan ik die race ook doen
zit op 445, moet 450...
nog 5 puntjes, en dan kan ik die race ook doen
[ Voor 4% gewijzigd door nick_haak op 17-03-2007 08:37 ]
je had beter ''de'' optie-menu af kunnen zoeken....is een stuk kleinerLocutus-of-Borg schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:15:
staat bij controls...en dan het rechtse tab-blad ergens links in het midden
Binnen 15 seconden heb ik de 180mph gehaald maar moet ik wel een anderhalve minuut wachten tot de wedstrijd is afgelopen. Of mis ik iets?Henkus schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 06:25:
[...]
Deze race zit ongeveer in het midden van de map. Een beetje ten noord west van de Lambo Dealer.
Tipje: Neem de Saleen voor deze challenge, draai 180 graden bij de start en binnen 15 seconden ben je $70.000 rijker.
edit: Per ongeluk op "Enter" gedrukt en toen was de race beeindigd. Weet ik dat ook weer.
[ Voor 9% gewijzigd door D. Ninjai op 17-03-2007 09:40 ]
Zodra je 290 km/h gehaald hebt, komt er rechts in het beeld een groen pijltje met Finish . Als je dan op "enter" drukt is de race direct afgelopen.lD. Ninjai schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 09:31:
[...]
Binnen 15 seconden heb ik de 180mph gehaald maar moet ik wel een anderhalve minuut wachten tot de wedstrijd is afgelopen. Of mis ik iets?
Vind 413km/u met mijn level 3 getunde Saleen veel leuker
Alleen dan vól op een tegenligger klappen is niet zo leuk
Kan iemand ook een savegame uploaden? (ik speel alleen offline). Heb geen zin om uren te moeten unlocken
Heb de tip in het begin van het topic al geprobeerd (savegame editten met hex-editor), maar dat lukt niet.
Waarom zou je dat willen, dan is de lol er af?Palomar schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:17:
Kan iemand ook een savegame uploaden? (ik speel alleen offline). Heb geen zin om uren te moeten unlockenHeb de tip in het begin van het topic al geprobeerd (savegame editten met hex-editor), maar dat lukt niet.
Maargoed als je het echt wilt, wat ik je afraad, kun je deze gebruiken: http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=22280
[ Voor 14% gewijzigd door FiXeR.nl op 17-03-2007 12:36 ]
Net de 'Around the Island' race gedaan.. 189 km in nog net geen 46 minuten met een MV Augusta F4 Tamburini @ T3. Halverwege de race zat de nr. 2 (Pagani Zonda) op 1 minuut achterstand
Kan vandaag even geen TDU meer zien.
Maar zelf al dat geld bij elkaar sprokkelen is toch echt een stuk leuker
Kan vandaag even geen TDU meer zien.
Er is ook een 'hack' waarbij je de prijs van een race kunt bepalen. Als je bij race A $5.000 krijgt voor de eerste plaats kun je dat aanpassen naar zo'n beetje elk gewenst bedrag. En die werkt wel, had op een offline account (voordat ik TDU had gekocht..) bij een amateur race $50.000.000,- gewonnen. Na 20 minuten had ik 'nog' maar 30 miljoen over. Google maar evenPalomar schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:17:
Kan iemand ook een savegame uploaden? (ik speel alleen offline). Heb geen zin om uren te moeten unlockenHeb de tip in het begin van het topic al geprobeerd (savegame editten met hex-editor), maar dat lukt niet.
lol,
ik net vista driver installeren voor G25, logitech Profiler dus. Word hij niet ondersteund door 64-bit, zeg dat dan? Ik die hele 7 mb voor niks gedownload hah
Dus ik dacht, laat ik die 64-bit van XP proberen. En hij werkt ook nog
. Stuur blijft nu niet elke keer weer calibreren, werd er scheitziek van, ook tijdens het spelen

Maar nu beter dus
Btw, die Spyker C8 rijd ook wel lekker. Lekker stabiel bakkie
ik net vista driver installeren voor G25, logitech Profiler dus. Word hij niet ondersteund door 64-bit, zeg dat dan? Ik die hele 7 mb voor niks gedownload hah
Dus ik dacht, laat ik die 64-bit van XP proberen. En hij werkt ook nog
Maar nu beter dus
Btw, die Spyker C8 rijd ook wel lekker. Lekker stabiel bakkie
[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 17-03-2007 13:46 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Voor de online gamers nog een truukje als je opnieuw wilt beginnen, maar wel direct leuke auto's wilt.
Zet in je nieuwe account je auto te koop op de marktplaats voor een veel te hoog bedrag. En koop die auto op je oude account met veel geld.
Zet in je nieuwe account je auto te koop op de marktplaats voor een veel te hoog bedrag. En koop die auto op je oude account met veel geld.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Of je verkoopt je auto voor een prikkie aan een vriend, zet je save game terug = almost free car.ThunderNet schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:50:
Voor de online gamers nog een truukje als je opnieuw wilt beginnen, maar wel direct leuke auto's wilt.
Anoniem: 212773
hey
ik heb 2 vraagjes,
waar kan ik de driving missions vinden?
en wat betekend tcs(of zoiets) 1 2 of off?
grtz
arno
ik heb 2 vraagjes,
en wat betekend tcs(of zoiets) 1 2 of off?
grtz
arno
He wat vreemd, ik speel het spel op mn 2e bak (zie sig) en ik krijg alleen mono geluid

Mn linker oor doet nu raar
Wat nog veel erger is, is het feit dat stukken wegen soms missen!!!
Dan rij ik daar, val ik zomaar in het water en loopt 50% van de keren het spel vast
IEK
Dan rij ik daar, val ik zomaar in het water en loopt 50% van de keren het spel vast
Die driving mission vind je toch gewoon willekeurig op je map ?Anoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:10:
hey
ik heb 2 vraagjes,
en wat betekend tcs(of zoiets) 1 2 of off?![]()
grtz
arno
En TCS(OF ZOIETS) zal wel traction control zijn ??
Stuur eens een DM_Eend_ schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:28:
Er is ook een 'hack' waarbij je de prijs van een race kunt bepalen. Als je bij race A $5.000 krijgt voor de eerste plaats kun je dat aanpassen naar zo'n beetje elk gewenst bedrag. En die werkt wel, had op een offline account (voordat ik TDU had gekocht..) bij een amateur race $50.000.000,- gewonnen. Na 20 minuten had ik 'nog' maar 30 miljoen over. Google maar even
ik zie hem niet in de map staanSandeR schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:13:
[...]
Die driving mission vind je toch gewoon willekeurig op je map ?
En TCS(OF ZOIETS) zal wel traction control zijn ??
Erhm da's niet helemaal waar. Hoewel je het natuurlijk niet kan vergelijken met TDU was Vette! van Spectrum Holobyte (Neoflip schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:43:
[...]
Op een ps2 wel jaEn het is maar waar je van houdt (als je doelt op de nieuwste nfs games dan). TDU is de de eerste racegame met zo'n gigantische vrijheid waar je kunt doen wat je wilt. NFS heeft er ook wel wat met free roaming maar dat vind ik zelf toch wel een HEEL stuk beperkter.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik ben nog geen GTR tegengekomen, bij de dealer hebben ze alleen 2 350z's geloof ik?
Ik gebruik trouwens ook de onboard kaart (met drivers uit 1950
) van mijn mobo (A8N SLI Premium).
Ik heb hetzelfde probleem met het geluid, gewoon de speaker in het midden van je scherm zetten (mijne past er precies onder) zodat je aan 2 kanten hetzelfde geluid hoort.ixl85 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 15:11:
He wat vreemd, ik speel het spel op mn 2e bak (zie sig) en ik krijg alleen mono geluid![]()
Dan rij ik daar, val ik zomaar in het water en loopt 50% van de keren het spel vastIEK
Ik gebruik trouwens ook de onboard kaart (met drivers uit 1950
[ Voor 80% gewijzigd door Tortelli op 17-03-2007 19:19 ]
De skyline zit vooralsnog alleen in de 360 versie, en dan ook alleen als zijnde update meen ik
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Ik gebruik ook m'n onboard audio maar bij mij werkt t perfect. Heb je toevallig de nieuwste realtek drivers. Die werken bij mij namelijk niet zo goed. Ik heb nu weer oude en het werkt perfect.Tortelli schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:
Ik ben nog geen GTR tegengekomen, bij de dealer hebben ze alleen 2 350z's geloof ik?
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met het geluid, gewoon de speaker in het midden van je scherm zetten (mijne past er precies onder) zodat je aan 2 kanten hetzelfde geluid hoort.
Ik gebruik trouwens ook de onboard kaart (met drivers uit 1950) van mijn mobo (A8N SLI Premium).
Lol, ik zit hier ook op een A8N SLI met de nieuwste drivers uit 1951, nee forreal, heb de nieuwe van de realtek site, ergens uit 7 maart 2007.Tortelli schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met het geluid, gewoon de speaker in het midden van je scherm zetten (mijne past er precies onder) zodat je aan 2 kanten hetzelfde geluid hoort.
Ik gebruik trouwens ook de onboard kaart (met drivers uit 1950) van mijn mobo (A8N SLI Premium).
Vreemd probleem... maar ik vind je oplossing wel cool
Anoniem: 199761
Heb ik eindelijk een zx10 onder mijn kont kan ik niet alle A klasse races rijden met een motorfiets. Hier begrijp ik niets van en dat terwijl er geen bike restricties bij staan. Klopt dit of is het een instelling die niet goed staat.
Overigens ben ik benieuwd wat voor motorfietsen er allemaal in het spel zitten. Hayabusha, Buel, KTM Superduke lijken mij wat om te hebben. Zitten die er in?
Overigens ben ik benieuwd wat voor motorfietsen er allemaal in het spel zitten. Hayabusha, Buel, KTM Superduke lijken mij wat om te hebben. Zitten die er in?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 17-03-2007 19:55 ]
Dat is een auto uit een downloadpack voor de xdoos.Achmedd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:02:
Zit de Nissan Skyline GTR ook in het spel? Ik lees dat die de beste E-klasse auto is...
Wat moet je nou met zo'n hoerensloep als er hordes mooie auto's in deze game zitten?Achmedd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:02:
Zit de Nissan Skyline GTR ook in het spel? Ik lees dat die de beste E-klasse auto is...
edit: je hebt een DM
[ Voor 5% gewijzigd door _Eend_ op 17-03-2007 20:21 ]
Anoniem: 73631
Dus gister dit spel gekocht in de winkel.
Wat een prachtig spel zeg.
Auto's rijden super, ook mooie geluiden. AI rijdt niet in de weg verkeer gaat aan de kant meestal
Mooie omgeving.
Geweldig hoe ze er op gekomen zijn om de leuke dames naar locatie's te brengen in je patserbak.
Mooie omgeving.
Echt wauw NFS overklast op alle fronten(niet dat ik de laatste versie's van NFS zo leuk vond).
Enige ding waar ik mee zit is dat ik geen multiplayer mode zie, dit komt waarschijnlijk omdat de server ingame ook op unavailable staat denk ik ?
Verder de editor mode die ik heb unlocked heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Wat een prachtig spel zeg.
Auto's rijden super, ook mooie geluiden. AI rijdt niet in de weg verkeer gaat aan de kant meestal
Mooie omgeving.
Geweldig hoe ze er op gekomen zijn om de leuke dames naar locatie's te brengen in je patserbak.
Mooie omgeving.
Echt wauw NFS overklast op alle fronten(niet dat ik de laatste versie's van NFS zo leuk vond).
Enige ding waar ik mee zit is dat ik geen multiplayer mode zie, dit komt waarschijnlijk omdat de server ingame ook op unavailable staat denk ik ?
Verder de editor mode die ik heb unlocked heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Pffff... Best lastig kiezen nu met meer dan 40 auto's
Leuk is wel om even lekker te racen in hardcore mode op het circuit
ik ben nu level PRO ik heb 2 huizen 4 auto's en ik dacht 26 races voltooid(paar heb ik meerdere keren gedaan om makkelijk geld te krijgen)
maar wat het probleem is:
ik zie geen motor dealers geen ferrari dealers en ik heb geen delevery missions :S:S:S:S
ik zie geen motor dealers geen ferrari dealers en ik heb geen delevery missions :S:S:S:S
Ja okMadMarky schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:48:
Om multiplayer te spelen moet je inderdaad een Gamespy ID koppelen aan het character dat je aanmaakt. En de Editor (en Photo) mode zitten in het ingame pauze menu, als je tijdens het spelen op P drukt.
Heb nu een gamespy account aangemaakt en ook nieuw ingame profile bij het verbnding maken geeft hij nu aan dat er iemand anders al op het account speelt."Someone is already logged on with this account. If you have just been disconnected, please wait a minute and try again."
Hoop maar dat het een foutje in het acccount ofzo omdat ik hem net heb aangemaakt.
Anders heb ik denk ik een probleem.
Je moet niet van te voren een account aanmaken. Dat doet TDU gewoon als jij die gegevens intikt.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Alle dealers staan op de kaart die je bij het spel gekregen hebt. Kwestie van wegen ontdekken. Motordealers kun je al wel vinden (zie ook kaart), maar motoren kun je pas kopen als je alle auto dealers hebt ontdekt.Anoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:01:
ik ben nu level PRO ik heb 2 huizen 4 auto's en ik dacht 26 races voltooid(paar heb ik meerdere keren gedaan om makkelijk geld te krijgen)
Ook qua delivery missions is het gewoon een kwestie van ontdekken.
oww, jammerB-Buster schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:07:
[...]
Dat is een auto uit een downloadpack voor de xdoos.
Heb ik nu ook gedaan en krijg nog steeds dezelfde meldingfsfikke schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 21:55:
Je moet niet van te voren een account aanmaken. Dat doet TDU gewoon als jij die gegevens intikt.
maar die staan nog niet op de kaart he?Entity schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:02:
[...]
Alle dealers staan op de kaart die je bij het spel gekregen hebt. Kwestie van wegen ontdekken. Motordealers kun je al wel vinden (zie ook kaart), maar motoren kun je pas kopen als je alle auto dealers hebt ontdekt.
Ook qua delivery missions is het gewoon een kwestie van ontdekken.
moet ik die gewoon vinden of hoe?
Als je op M drukt en dan naar filters gaat kun je linksboven met een aantal knoppen filters instellen voor bijvoorbeeld autodealers.Anoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:20:
[...]
maar die staan nog niet op de kaart he?
moet ik die gewoon vinden of hoe?
Dan zie je ook welke je nog niet ontdekt heb etc.
dat is toch allenmaar met races of niet?Anoniem: 73631 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:21:
[...]
Als je op M drukt en dan naar filters gaat kun je linksboven met een aantal knoppen filters instellen voor bijvoorbeeld autodealers.
Dan zie je ook welke je nog niet ontdekt heb etc.
ik heb al een paar kleerwinkels gezien maar hoe kom ik erin?Anoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:28:
[...]
dat is toch allenmaar met races of niet?
Heb mij multiplayer probleem opgelost.
Weet niet wat het was maar toen ik ingame een nieuw profile aanmaakte met gamespyid en hierbij een fictief emailadres in gaf werkte het wel, dus ik snap het niet maar het werkt dus dan is het goed
Als je op M drukt kan je op FILTERS klikken.
Dan krijg je een menu aan de linkerkant daar kan je alles meevinden als je dat niet lukt vind ik dat heel jammer voor je.
Weet niet wat het was maar toen ik ingame een nieuw profile aanmaakte met gamespyid en hierbij een fictief emailadres in gaf werkte het wel, dus ik snap het niet maar het werkt dus dan is het goed
Ja je moet gewoon kijken.Anoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:53:
[...]
ik heb al een paar kleerwinkels gezien maar hoe kom ik erin?
Dan krijg je een menu aan de linkerkant daar kan je alles meevinden als je dat niet lukt vind ik dat heel jammer voor je.
thnx, ik wil alleen wat cruisen met alle auto's. Wedstijdjes racen boeit me niet zoFiXeR.nl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:32:
[...]
Waarom zou je dat willen, dan is de lol er af?
Maargoed als je het echt wilt, wat ik je afraad, kun je deze gebruiken: http://www.cheathappens.com/show_download.asp?ID=22280
Maar nog een vraag (kan niet zo snel terugvinden of het al gevraagd is), kun je ook ergens instellen dat het naar links/rechts kijken sneller gaat? Dat gaat nl. zo traag dat je ondertussen al weer gecrasht bent..
Wat ik nog het vreemdste vind van alles is het feit dat de motoren een reverse gear hebben 
Ik heb nog nooit een motor achteruit zien RIJDEN
dat van FILTERS ik heb hem op de ps2 in het engels maar kleerwinkels kan ik er niet mee vinden en ook geen motorenwinkelsAnoniem: 73631 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:58:
Heb mij multiplayer probleem opgelost.
[...]
Ja je moet gewoon kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 212773 op 17-03-2007 23:42 ]
Anoniem: 201130
Hoe wil je ze anders achteruit laten rijden als je vast zitbullitnl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:04:
Wat ik nog het vreemdste vind van alles is het feit dat de motoren een reverse gear hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 201130 op 17-03-2007 23:29 ]
of kan iemand mij een motor dealer op een kaartje laten zien want ik zoek me rot maar ik vind niksAnoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:11:
[...]
dat van Filters ik heb hem op de ps2 in het engels.maar kleerwinkels kan ik er niet mee vinden en ook geen motorenwinkels
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 212773 op 17-03-2007 23:42 ]
Anoniem: 178522
staat in de startpost:Anoniem: 212773 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:40:
[...]
of kan iemand mij een motor dealer op een kaartje laten zien want ik zoek me rot maar ik vind niks
http://tdu.rw-racing.nl/TDUMAP.jpg
http://sjaap.org/~rudy/TDU/test_drive_unlimited_dealer.png
Om in de motorshops te komen moet je eerst alle autoshops afgaan.. De kledingshops kun je gewoon binnenstappen. Als je zo'n icoon boven of naast de weg ziet hangen dan zie je vanzelf in je GPS kaartje linksonder dat je die shop binnen kunt gaan.. Als je dan op enter drukt zit je erin
Misschien even het bericht lezen wat je krijgt als je naar een motorshop gaatAnoniem: 212773 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:03:
[...]
bedankt voor dat kaartje maar hoe kom ik in de motorshops en kledingshops?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ik sta er gewoon recht voor maar hoe kom ik er in?? ik heb alle autoshops binnengegaan wat op het kaartje staan
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 212773 op 18-03-2007 10:12 ]
er komt gewoon niks bij op mnm map ik zie ook niks over de weg heen dat ik erin kan ik zie gewoon niks ,,,ik heb hem op de ps2
ook bij zo'n drive in ik sta er gewoon recht voor en ik kom er nog niet in
[ Voor 41% gewijzigd door Crash op 19-03-2007 18:35 ]
Drive-in en clubs zijn alleen bij online profiel toegankelijk d8 ik. Krijg je wel of niet een melding als je bij een bike shop staat ? zo niet dan is er iets mis ben ik bang.
ik krijg geen bericht ik ben level pro en ik heb alle auto dealers gehad volgens mij alleen zie ik nergens een frrari dealerMEN-O schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:11:
Drive-in en clubs zijn alleen bij online profiel toegankelijk d8 ik. Krijg je wel of niet een melding als je bij een bike shop staat ? zo niet dan is er iets mis ben ik bang.
Staat er niks over je "problemen" in de handleidingAnoniem: 212773 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:15:
[...]
ik krijg geen bericht ik ben level pro en ik heb alle auto dealers gehad volgens mij alleen zie ik nergens een frrari dealer
Gewoon ff lekker rondrijden zou ik zeggen.
We weten nu wel dat je bijna niet kan vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 18-03-2007 11:38 ]
Net de hele ochtend met de kids zitten racen (3 en 6 jr).
Een goede tip voor mensen met kinderen: Maak met de editor een "time" challenge met checkpoints.
De kinderen vinden het leuk om door poortjes te rijden en je kan dan zelf kiezen of je de politie aan of uit zet en de hoeveelheid verkeer.
Natuurlijk rijden de kids niet op tijd maar ze vinden het gewoon leuk om vol gas tegen andere auto's aan te botsen.
Een goede tip voor mensen met kinderen: Maak met de editor een "time" challenge met checkpoints.
De kinderen vinden het leuk om door poortjes te rijden en je kan dan zelf kiezen of je de politie aan of uit zet en de hoeveelheid verkeer.
Natuurlijk rijden de kids niet op tijd maar ze vinden het gewoon leuk om vol gas tegen andere auto's aan te botsen.
Anoniem: 143297
Pff, net mijn champion savegame file kwijt, had de meest prachtige auto's
Dan maar even met de hex-editor kloten, want ik ga niet opnieuw vanaf expert naar champion
Toch wel maar die zit denk ik niet in het spel. De Goldwing 1800 6 cilinder heeft een electrische achteruit.bullitnl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:04:
Toch deze maar eens gaan checken voor de xbox 360. Ziet er toch wel vetjes uit
Wat raden jullie aan voor het rijden van de Milionars race, motor of auto. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Moah dat gaat ook meer richting een auto dan dat t een motor isAnoniem: 199761 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Toch wel maar die zit denk ik niet in het spel. De Goldwing 1800 6 cilinder heeft een electrische achteruit.
Ja, maar dat is een auto met 2 wielenAnoniem: 199761 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:58:
[...]
Toch wel maar die zit denk ik niet in het spel. De Goldwing 1800 6 cilinder heeft een electrische achteruit.
(nofi)
een tank heeft toch ook maar 2 (rups)banden. maar 60km/u+ in zijn achteruit is wel heel erg overdreven. bij meerdere motorracespellen loopt hij gewoon achteruit met een km of 6 dat is toch een stuk relaxter vind ik. dan lazer je teminste niet om als je net 60 ga.
weet iemand hoe je die irritante hints uit ken zette
had er geen last van totdat ik champion werd en de hardcore mode geprobeerd heb
had er geen last van totdat ik champion werd en de hardcore mode geprobeerd heb
if (!coffee) {
Work = false; }
Ben zelf nu al een tijdje de game aan het spelen en heb sowieso alle dealers al gevonden.
Alleen een maar, in het noorden van het spel zit een Lexus dealer, deze zie ik ook wel zitten alleen kan er niet naar 'binnnen' toe.
Als ik er langs rijd is hij dus niet te selecteren, moet je dan op een hoger level zitten? Zit nu in Expert.
Alleen een maar, in het noorden van het spel zit een Lexus dealer, deze zie ik ook wel zitten alleen kan er niet naar 'binnnen' toe.
Als ik er langs rijd is hij dus niet te selecteren, moet je dan op een hoger level zitten? Zit nu in Expert.
hoi, nickname charleychuigeitema schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:11:
Ik heb een club opgericht voor mensen hier
dus geen duitsers etc
je kan joinen als je Pro bent
op de screenshot zie je waar de club zich bevind
Het ligt dus onder : Around The Crater
[afbeelding]
als je je ingame nickname doet kan ik je een uitnodiging sturen
charleyr
Op m'n cd poepen?Anoniem: 212773 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:22:
hoe doen jullie multyplayer? gewoon internetcabel erin en klaar ?
(edit is wat meer ofzo? 3 posts achter elkaar is helemaal niet nodig)
Verder snap ik totaal niet waar deze vraag over gaat
[ Voor 27% gewijzigd door MensionXL op 18-03-2007 19:28 ]
Motor. Daarmee is het makkelijker om het verkeer te kunnen ontwijken en langer de topsnelheid te houden.Anoniem: 199761 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:29:
Wat raden jullie aan voor het rijden van de Milionars race, motor of auto. Ik ben er nog niet helemaal uit.
de vraag is gewoon of ik mijn internetkabel in mn ps2 kan doen en dan multieplayer kan doen of moet ik dan eerst nog iets doen of zo?MensionXL schreef op zondag 18 maart 2007 @ 19:27:
[...]
Op m'n cd poepen?
(edit is wat meer ofzo? 3 posts achter elkaar is helemaal niet nodig)
Verder snap ik totaal niet waar deze vraag over gaat
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.