[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 13.875 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kzit nu op 87% van het spel, en heb net alle wegen gereden.
Als reward krijg je een leuk huissie erbij :)

Btw, ik heb een leuke tip van iemand gekregen:

Koop een Ford Mustang en ga naar de tuner, wat je dan opvalt is dat je uit Ford kan kiezen en Saleen.

Dit was een Ford Mustang en het is nu een Saleen S281 Extreme Coupe:

Afbeeldingslocatie: http://img364.imageshack.us/img364/8262/saleens281bn4.jpg

Misschien zitten er meer van zulke leuke dingen in, weet iemand dat toevallig?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Het wordt trouwens wel steeds drukker op het eiland, net waren er 2500 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212773

ik kom niet online terwijl ik toch een profiel heb:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

NickySantoro schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:34:

Koop een Ford Mustang en ga naar de tuner, wat je dan opvalt is dat je uit Ford kan kiezen en Saleen.

[afbeelding]

kwam ik ook achter toen ik voor angels pike's (oid) een mustang kocht en tunde, was het bij saleen opeens een C klasse geworden.
toen d'r nog maar eentje gekocht :+ en bij ford getuned, rijd wat beter, voor de rest way trager maar wel E klasse nogsteeds (kan ook bij saleen als je 'm maar 1x stage tuned maar dan is de ford tuning beter) ik ben nu een beetje alle wegen aan 't rijden om de courier, transport en lift missies nog te doen, irritant is dat die Shelby Daytona coupé zo slecht beschikbaar is, had eventjes een miljoen bij elkaar gereden maar heb nu toch maar een Pagani en een Dodge gekocht :+ (en getuned)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48

[afbeelding]

Dat je dit met een ford mustang kan, komt vanwege hetvolgende:
http://www.saleen.com/s281_3v_photo_gallery.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Als mensen nog zin hebben om online een potje te racen, ik organiseer atm een non-ranked race bij The Reward (Ford Island).

edit:
ik heb me prima vermaakt, maar helaas geen (bekende) namen van GoT gezien

[ Voor 25% gewijzigd door MadMarky op 18-03-2007 23:40 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-05 15:24
Wat een geweldig spel!
Ik heb het sinds 3 dagen, en het is erg verslavend ;)

Jammer alleen dat mijn pc het niet helemaal aankan, vooral de anti-aliasing mis ik (spel loopt vast als ik het inschakel), vreemd is ook dat als het spel vreemd gaat doen (delen v/d auto en wereld worden niet gerendered), dan helpt het veranderen v/d refresh-rate (van 75 naar 70 Hz), en als ie weer vreemd doet, dan zet ik hem weer op 75 Hz, en ik kan weer een uurtje doorspelen, iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Oh ja, die Saleen's, die schakelen bij mij nogal vreemd, dit is de eigenschap van een Saleen?
Ik trek op, hij gaat naar 3/4 (x1000) toeren, blijft daar even hangen/heen en weer schommelen, trekt dan door naar 5/6 (x1000) toeren, schakeld, en bij de volgende versnelling idem dito.

Bij andere merken geen probleem, daar trekt de auto in een stuk door naar max toerental, zonder happeringen, en schakeld dan.

Specs: Pentium D 830 (3.0 GHz), 1 GB Ram, nVidia 6700 XL (128 MB Ram)

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124958

Fire_Bird schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:35:
Ben zelf nu al een tijdje de game aan het spelen en heb sowieso alle dealers al gevonden.
Alleen een maar, in het noorden van het spel zit een Lexus dealer, deze zie ik ook wel zitten alleen kan er niet naar 'binnnen' toe.
Als ik er langs rijd is hij dus niet te selecteren, moet je dan op een hoger level zitten? Zit nu in Expert.
Lexus IS350 word downloadable content. Dus idd je kan nog niet naarbinnen. Maar gebruik aub de search. Is al vermeld. Net als vragen waar de Lambo Diablo is...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 124958 op 19-03-2007 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21

_Eend_

🌻🇺🇦

AndriesLouw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:21:
Wat een geweldig spel!

Jammer alleen dat mijn pc het niet helemaal aankan, vooral de anti-aliasing mis ik (spel loopt vast als ik het inschakel), vreemd is ook dat als het spel vreemd gaat doen (delen v/d auto en wereld worden niet gerendered), dan helpt het veranderen v/d refresh-rate (van 75 naar 70 Hz), en als ie weer vreemd doet, dan zet ik hem weer op 75 Hz, en ik kan weer een uurtje doorspelen, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Dat is een extra feature van TDU ;) Ik heb er ook last van, vaak als ik de game opstart al. En er zijn nog wel meer problemen.. Maar de meeste problemen die ik in TDU ben tegengekomen kun je oplossen door even iets te veranderen. Zoals de refreshrate veranderen, of van view te veranderen als bijv. het geluid wegvalt..

btw. bedankt voor de tip, ga vanavond even een leuke mustang kopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Eend_ op 19-03-2007 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 19:23
Ik heb iets anders vaags, ik heb een z5400 aangesloten via coax aansluiting!

Bij het introfilmpje e.d. hoor ik geluid via 4.1 maar als ik eenmaal in het spel zit hoor ik het alleen via linksachter en linksvoor, dus moet ik eerst de box verplaatsen voordat ik normaal kan spele en niet knettergek wordt dat ut geluid alleen van links komt :P.. Iemand die daar zo een oplossing voor heeft, 'k heb ut iig bij de instellingen zo niet kunnen veranderen, verder top spel !

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dreckracer58 en ik ben sinds kort champion mag ik lid worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 19-03-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160408

ik wil ook wel meedoen, maar hoe gaat dat dan precies met die clubs? mijn nickname is: tha_limp_man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23
Oke, simpel vraagje hier.

Hoe kom ik van de politie af als ze me achterna zitten?

Want ik ram 1 auto, en dan zit dehele klere zooi 8)7 politie achter me aan. Dan rij ik bijvoorbeeld het veld in maar de politie blijft actief. Zodra ik dan de weg maar op ga om te ontsnappen wordt ik bijna altijd gelijk gepakt, met boetes van 50k + . Erg irritant.

En is er ook een manier om de car dealers op je map te krijgen? Moet vast heel simpel zijn, maar zit al een aantal uurtjes te klooen om dat voorelkaar te krijgen.

[ Voor 38% gewijzigd door InfinityG35 op 19-03-2007 12:42 ]

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Je moet ze allemaal zelf ontdekken. Zodra je dat gedaan hebt komen ze op je kaart. Gebruik de kaart uit de TS om ze te zoeken, werkt goed en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:32
appel22 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:25:
Ik heb iets anders vaags, ik heb een z5400 aangesloten via coax aansluiting!

Bij het introfilmpje e.d. hoor ik geluid via 4.1 maar als ik eenmaal in het spel zit hoor ik het alleen via linksachter en linksvoor, dus moet ik eerst de box verplaatsen voordat ik normaal kan spele en niet knettergek wordt dat ut geluid alleen van links komt :P.. Iemand die daar zo een oplossing voor heeft, 'k heb ut iig bij de instellingen zo niet kunnen veranderen, verder top spel !
Als je iets meer zou vermelden zou dat al iets eerder mogelijk zijn. Welke geluidskaart je hebt bijvoorbeeld... Ik heb zelf ook een z5400 en deze is via een audigy xtreme audio aangesloten zowel via de 3 analoge kabels als coax. Het kloterige van de audigy vind ik dat het ding niet beide tegelijk goed door kan sturen. Met films met 5.1 stuurt ie het digitaal door en is via analoog niks te horen (logisch opzich aangezien het een digitaal signaal is) dus moet er geswitcht worden naar de coax aansluiting. Maar bij games wordt er niks doorgestuurd naar coax tenzij de optie "alleen digitate uitgang gebruiken" aanstaat.

Heb je met andere games wel normaal geluid via de coax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:06
InfinityG35 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:32:

En is er ook een manier om de car dealers op je map te krijgen? Moet vast heel simpel zijn, maar zit al een aantal uurtjes te klooen om dat voorelkaar te krijgen.
Ik denk dat je het volgende bedoeld, je kan wel naar de map, maar ziet alleen de race's en dergelijke.

Als dat het geval is, je kan links bovenin bladeren tussen de verschillende weergave's, als je dus een stapje naar rechts doet zie je alle cardealers e.d. Doe je nog een stapje zie je online players enzo........

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[afbeelding]

Dit wist ik lekker al en heb ik zelf ontdekt : Kreeg namelijk het idee om is te gaan kijken of je er iets van een Shelby achtige versie van kan maken :P :+

Maar wat me nu dwarszit : Voor die achievement dat je zeg maar alle auto's in je bezit hebt => Moet je dan de Mustang en Mustang Convertible 2 keer kopen en dan op 2 verschillende manieren tunen of niet ??

Verder iets heel erg droogs meegemaakt : Ik reed een of andere Time Trial met de F430 Stage 3 tuning en toen knalde ik echt met 300 KM/h ofzo tegen een auto aan die vervolgens echt een 1080 ofzo maakt en terecht komt in een garage oprijlaan en dan precies DWARS achteruit nog ook :*) :o

Helaas geen tijd gehad voor een screenie, maar mocht het nog een keer gebeuren ga ik het zeker weten posten hier !! Lag echt in een deuk gewoon :D

Verder bijna mijn profiel kwijtgeraakt met een Stage 3 Enzo erin en peperduur huisje, maar hij is nog heel gelukkig O+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 18:34

ride277

Cooled by Noctua

AndriesLouw schreef op maandag 19 maart 2007 @ 00:21:
Wat een geweldig spel!

Oh ja, die Saleen's, die schakelen bij mij nogal vreemd, dit is de eigenschap van een Saleen?
Ik trek op, hij gaat naar 3/4 (x1000) toeren, blijft daar even hangen/heen en weer schommelen, trekt dan door naar 5/6 (x1000) toeren, schakeld, en bij de volgende versnelling idem dito.

Bij andere merken geen probleem, daar trekt de auto in een stuk door naar max toerental, zonder happeringen, en schakeld dan.

Specs: Pentium D 830 (3.0 GHz), 1 GB Ram, nVidia 6700 XL (128 MB Ram)
Dat is simpel. Zeker een getunde S7, heeft gestoord veel TORQUE, koppel in het nederlands. Dit betekent dat er enorm veel kracht op de achterwielen komt, die dat eigenlijk niet allemaal op de straat kunnen brengen. Rond de door jou aangegeven toerentallen begint die torque te verschijnen, aangezien de max torque meestal bij een hoog toerental ligt (benzineautos). Hierdoor verliezen de wielen dus grip, en zie je dat gedrag van de toerenteller. Zelfde zal ook wel gelden voor een door saleen getunde mustang, teveel torque voor een achterwielaandrijver. Hebben volgens mij bijna alle amerikaanse bakken last van, omdat deze over het algemeen veel meer koppel hebben dan de in europa gebouwde wagens.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 19:23
Neoflip schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:08:
[...]

Als je iets meer zou vermelden zou dat al iets eerder mogelijk zijn. Welke geluidskaart je hebt bijvoorbeeld... Ik heb zelf ook een z5400 en deze is via een audigy xtreme audio aangesloten zowel via de 3 analoge kabels als coax. Het kloterige van de audigy vind ik dat het ding niet beide tegelijk goed door kan sturen. Met films met 5.1 stuurt ie het digitaal door en is via analoog niks te horen (logisch opzich aangezien het een digitaal signaal is) dus moet er geswitcht worden naar de coax aansluiting. Maar bij games wordt er niks doorgestuurd naar coax tenzij de optie "alleen digitate uitgang gebruiken" aanstaat.

Heb je met andere games wel normaal geluid via de coax?
Ik heb geluid van m'n onboard geluidskaart (goed genoeg voor mij :P) Asus a8n32-sli
in elke game heb ik gewoon normaal geluid zoals het hoort, in windows ook en films ook tijdens introfilmpje van het spel zelf ook behalve bij het spelen van test drive zelf heb ik dus dat vage probleempje..

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:23

Pimmuz

Roar

Ik hoor zoveel over die saleen waar is die te halen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

juaNto schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:13:
Ik hoor zoveel over die saleen waar is die te halen? :p
bij de saleen dealer B) zoeken, kaartjes zat zijn er te vinden, hij zit in het stadje aan de rechter kant van de map. oja en hij rijd bagger :X

[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 19-03-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InfinityG35 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:32:
Oke, simpel vraagje hier.

Hoe kom ik van de politie af als ze me achterna zitten?

Want ik ram 1 auto, en dan zit dehele klere zooi 8)7 politie achter me aan. Dan rij ik bijvoorbeeld het veld in maar de politie blijft actief. Zodra ik dan de weg maar op ga om te ontsnappen wordt ik bijna altijd gelijk gepakt, met boetes van 50k + . Erg irritant.

De politie lijkt het meest actief in bebouwde kom. Als je zo snel mogelijk en zo hard mogelijk richting het onbebouwde gedeelte rijd kunnen ze je niet bijhouden en haken ze af. Ik heb overigens ook wel eens spontaan een bekeuring gehad van 40.000 dollar zonder dat er een politiewagen in de buurt was. Overigens wel grappig, met 300 per uur over een doorgetrokken streep inhalen en dan frontaal op een camper met surfplanken knallen. En dan schelden dat die hufter niet op zij gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-05 18:04

ThunderNet

Flits!

Ik heb even net zitten kijken op Google Earth, wat ik erg jammer vind is dat er flink wat kleine straatjes missen in de huizenblokken. Maar verder damn ;) echt zoveel wegen kloppen gewoon echt :D

Google maps linkje

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
ThunderNet schreef op maandag 19 maart 2007 @ 16:37:
Ik heb even net zitten kijken op Google Earth, wat ik erg jammer vind is dat er flink wat kleine straatjes missen in de huizenblokken. Maar verder damn ;) echt zoveel wegen kloppen gewoon echt :D

Google maps linkje
Inderdaad, ze zeggen een aantal gebouwen van overheden, en een aantal te complexe modellen weg gelaten te hebben, maar verder niet.

Die kleine steegjes zullen wel teveel resources eten, maar tegelijkertijd niet nuttig zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Als ik het goed begrijp dien ik een game-spy account aan te moeten maken om online te kunnen rijden?

Of hoe gaat dat anders?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21

_Eend_

🌻🇺🇦

loewie-643- schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:11:
Als ik het goed begrijp dien ik een game-spy account aan te moeten maken om online te kunnen rijden?

Of hoe gaat dat anders?
Ja, je hebt een gamespy account nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ok nu is die account aangemaakt, maar dan het volgende:

nu zegt gamespy dat ik meerdere accounts heb onder dat emailadres:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.hollanders/gamespy.jpg

En als ik nu één van die vier gebruik om in te loggen op testdrive unlimited krijg ik de melding dat de Nickname incorrect is.

Iemand hier ervaringen mee gehad?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:33
loewie-643- schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:04:
Ok nu is die account aangemaakt, maar dan het volgende:

nu zegt gamespy dat ik meerdere accounts heb onder dat emailadres:

[afbeelding]

En als ik nu één van die vier gebruik om in te loggen op testdrive unlimited krijg ik de melding dat de Nickname incorrect is.

Iemand hier ervaringen mee gehad?
Ja, daar heb ik wel ervaring mee ;)
Gewoon een compleet nieuwe aanmaken in TDU zelf dmv het invoeren van nieuwe informatie. Deze gaan niet werken in TDU. Ik weet niet hoe het kan, maar het werkt voor geen meter die koppeling met de website

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
nero355 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:33:
[...]

Maar wat me nu dwarszit : Voor die achievement dat je zeg maar alle auto's in je bezit hebt => Moet je dan de Mustang en Mustang Convertible 2 keer kopen en dan op 2 verschillende manieren tunen of niet ??
Hmm ik ken die achievement niet, bedoel je dat je 50 autos moet verzamelen?
Want dan hoef je de Mustangs niet te tunen

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
appel22 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:17:
[...]

Ik heb geluid van m'n onboard geluidskaart (goed genoeg voor mij :P) Asus a8n32-sli
in elke game heb ik gewoon normaal geluid zoals het hoort, in windows ook en films ook tijdens introfilmpje van het spel zelf ook behalve bij het spelen van test drive zelf heb ik dus dat vage probleempje..
Vreemd hoor, misschien een bug in TDU maar dat lijkt me sterk. TDU zendt enkel een stereo signaal uit voor zover ik weet. Dit moet dus ook stereo door de coax gaan en dit moet de z5400 gewoon als links en rechts zien en niet linksvoor en linksachter. Dit kan sowieso alleen als het een digitaal signaal is lijkt me (een analoog 2.0 signaal kan geen signaal naar linksachter sturen via coax).

Ik kreeg zojuist een mailtje van de Atari support aangezien ik een waslijst met problemen had gemaild, waaronder de vele problemen met verschillende FF stuurtjes, laadlag bij hoge snelheden, enz. De man mailde me terug dat deze problemen zsm verholpen zullen worden, of dat met een patch gebeurd zegt meneer er niet bij maar dat kan haast niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel ik al de hele tijd online zonder echte problemen, zie ik ineens niemand meer ik snap hier werkelijk niets van. Al mijn instellingen staan op online spelen maar er is geen andere speler meer te bekennen op de kaart of in mijn buurt. Als ik per ongeluk de isolate functie heb ingesteld kan ik die dan nog terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:52
Fijn... heb ik het spel in de winkel gekocht en voer ik de serial in en probeer het te activeren... zegt hij gewoon dat de serial niet bestaat... wil ik vervolgens hem handmatig activeren maar bij het nummer waar ik naar moet bellen staan 3 puntjes! heb een mailtje gestuurd naar support@securom.com en ik ga morgen nog langs de winkel want dit is toch echt bagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-05 21:05
Anoniem: 199761 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:31:
Speel ik al de hele tijd online zonder echte problemen, zie ik ineens niemand meer ik snap hier werkelijk niets van. Al mijn instellingen staan op online spelen maar er is geen andere speler meer te bekennen op de kaart of in mijn buurt. Als ik per ongeluk de isolate functie heb ingesteld kan ik die dan nog terug zetten?
Ja dat heb ik ook, ik had een mclaren vs maserati meeting maar
ik ken niemand vinden.
wat me wel opvalt is dat ik wel veel meer spelers tegenkom.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Whaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb net Tantalus gereden in m'n Enzo. Wat een pokkerace is dat, zeg...! Ik had aan het eind nog maar 6 sec over (van de 7.30). Vonden anderen 'm ook zo lastig...?

Ik heb trouwens de Saleen gekocht, Rijdt als een DWEIL maar hij is wel snel: ik had 'm echt nodig voor zo'n radar-speed-challenge. Na 'm een paar keer met de Enzo gereden te hebben bleef ik steeds maar steken op 238, terwijl ik 258 of zo moest halen. De eerste de beste keer met de Saleen haalde ik iets van 268 of zo. Moest wel een keertje of twee ff snel omdraaien na een botsing om weer snelheid te kunnen maken. ;) Daarna heb ik nog twee andere Saleen-required-races gedaan, maar dat waren makkies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjona100 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:02:
[...]

Ja dat heb ik ook, ik had een mclaren vs maserati meeting maar
ik ken niemand vinden.
wat me wel opvalt is dat ik wel veel meer spelers tegenkom.
Klopt, maar op de kaart zie je niemand meer terwijl ik al mijn filters uit heb staan. Wazig maar goed, ik heb ondertussen wel weer een makkelijke manier gevonden om veel geld in korte tijd te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 16:38

Stoney3K

Flatsehats!

Ik weet niet of ik er een topic in SPV voor moet openen maar ik word een beetje tureluurs van de kopieerbeveiliging van TDU.

Voor de duidelijkheid: Ik heb een legale DVD en ik ben niet van plan om gekopieerde versies te spelen of cracks op mijn TDU installatie los te laten.
Het probleem is wel dat ik een tijd terug een ander Securom7 beveiligd spel heb proberen te spelen van een ISO, en daarvoor een aantal ant-blacklist tools heb gebruikt. Wel netjes alles (inclusief Daemon Tools) geuninstalled maar de beveiliging van TDU geeft nog steeds een foutmelding 7000 (systeeminstellingen zijn door emulatie-software aangepast).

Is het niet zo dat ik zelf mag bepalen wat voor software ik op mijn PC heb staan en ik het spel gewoon moet kunnen spelen als ik de legale DVD in mijn drive heb zitten? Het moet toch geen zak uitmaken of ik Alcohol, Nero of Daemon geinstalleerd heb (wat stuk voor stuk legitime programma's zijn die niet noodzakelijkerwijs bedoeld zijn om kopieerbeveiligingen te neppen), bijvoorbeeld om Linux ISO's of ISO's van andere legale software te kunnen gebruiken?

IMO gaat Securom een beetje te ver in het potdicht gooien van hun beveiligingen, wat op zijn minst klant-onvriendelijk te noemen is. Wat ze zelf niet willen werken ze wel in de hand: Er wordt meer moeite gedaan om het spel te kraken omdat ook legale speleigenaren een crack nodig gaan hebben om het spel te kunnen spelen met hun software-omgeving, en daardoor wordt er alleen maar meer gekopieerd.

Ik ben totaal niet op zoek naar een crack voor TDU (je mag van mij een foto hebben van mijn legale TDU DVD) maar wil wel een beetje de discussie erin houden hoever de kopieerbeveiliging van dit spel (en eventuele andere spellen) mag en kan gaan. Voor de Nederlandse wet mag je toch ook een back-up hebben van je DVD om je originele DVD van beschadigingen te beschermen?

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Ik kreeg ook elke keer gezeik. Heb jij toevallig ook autorun uitstaan? Nadat ik dit weer aangezet had, heb ik geen problemen meer gehad.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bij mij staat autorun aan en ik krijg met de orginele DVD alleen gezeur als ik een drive gemount heb met Daemon, verder niet.

offtopic:
Verder geloven we allemaal wel dat je het spel hebt gekocht, het is alleen zo dat ook mensen die het niet hebben gekocht iets aan de tips zouden hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door fsfikke op 19-03-2007 20:53 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83496

Klopt het dat de TDU Servers unavailable zijn op dit moment?? Ik kan maar niet connecten. Heb het spel net aangeschaft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

fsfikke schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:52:

Verder geloven we allemaal wel dat je het spel hebt gekocht, het is alleen zo dat ook mensen die het niet hebben gekocht iets aan de tips zouden hebben.
Dat is nou net een beetje het dubbele van die potdichte kopieerbeveiligingen. Als je als legale user al moeite hebt met het starten van je net gekochte spel krijg je alleen maar meer neiging om het te kopiëren. Simpele regel: Maak je het slot dikker, dan wordt er nog meer moeite gedaan om het open te breken, en het is voor de gebruiker van het slot des te onhandiger. Zelfde zie je overigens terug bij versleutelingen van bv. betaal-TV op de schotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je ALTIJD een legale user bent zal je nooit problemen hebben. ;) Ik heb dus nooit problemen met kopieerbeveiliging. O-)

Werk je trouwens met Vista of XP? Voor Vista is een of andere patch beschikbaar die problemen met Securom en Vista kan oplossen. Als je Vista hebt kan dat misschien helpen? En anders begint het erg te lijken op een complete herinstallatie van Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186067

Anoniem: 135195 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:16:
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb net Tantalus gereden in m'n Enzo. Wat een pokkerace is dat, zeg...! Ik had aan het eind nog maar 6 sec over (van de 7.30). Vonden anderen 'm ook zo lastig...?

Ik heb trouwens de Saleen gekocht, Rijdt als een DWEIL maar hij is wel snel: ik had 'm echt nodig voor zo'n radar-speed-challenge. Na 'm een paar keer met de Enzo gereden te hebben bleef ik steeds maar steken op 238, terwijl ik 258 of zo moest halen. De eerste de beste keer met de Saleen haalde ik iets van 268 of zo. Moest wel een keertje of twee ff snel omdraaien na een botsing om weer snelheid te kunnen maken. ;) Daarna heb ik nog twee andere Saleen-required-races gedaan, maar dat waren makkies.
Ja die race is inderdaad lastig. Hoewel het met de enzo denk ik nog het beste gaat. Wat vooral klote is dat je meteen dik 7 minuten over moet doen. Ik zat met het zweet in mijn handen te spelen.

Die radar challenge is ook met een enzo makkelijk te halen, vaak heeft het te maken in welke volgorde je ze rijdt,

Groeten,

P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik had al een oud GameSpy account dat ik gebruikt heb. Een vriend wou een account aanmaken via de site maar dat lukte voor geen meter, 't is ook zwaar onoverzichtelijk door al die koppelingen met IGN, FilePlanet en andere meuk. Uiteindelijk heeft hij een account aangemaakt via good-old GameSpy Arcade, dat werkte wel.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook al een bestaande GSpy account en de verificatie lukt ook gewoon, alleen zogauw het spel met het profiel inlogt op de gameserver dan zegt hij "TDU Server unavailable, check your network settings", of iets van die strekking.
Internet loopt echter gewoon zonder enige problemen (anders kan ik ook hier niet posten! :) ) en de router is ingesteld voor de juiste poorten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186067 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:35:
[...]
Ja die race is inderdaad lastig. Hoewel het met de enzo denk ik nog het beste gaat. Wat vooral klote is dat je meteen dik 7 minuten over moet doen. Ik zat met het zweet in mijn handen te spelen.

Die radar challenge is ook met een enzo makkelijk te halen, vaak heeft het te maken in welke volgorde je ze rijdt,
Ja, de volgorde is belangrijk (wel leuk dat TDU je zelf de beste route laat kiezen!), maar ik kon in die bewuste challenge echt geen snellere snelheid neerzetten, zelfs niet met extra omdraaien en terugrijden om meer snelheid te maken. Nou ja, misschien had het na veel oefenen wel gekund (een bepaalde bocht had sneller gekund) maar omdat ik de Saleen toch nodig had voor twee andere challenges dacht ik 'Laat ik het daar maar eens mee proberen'.

Die Tantalus is me trouwens niet in 1 keer gelukt: ik had 'm van de week al een keer geprobeerd maar haalde toen nog geeneens de finish omdat ik teveel auto's raakte en te vaak in het gras reed: de Driving balk was leeg ver voordat ik bij de finish was! Vanavond gebeurde dat weer. Toen ben ik dus VOORZICHTIG gaan rijden en toen haalde ik het net. Maar voorzichtig is dus niet langzaam... ;) Ik heb me te blubber gewerkt met remmen en gassen en sturen: m'n DFP heeft het zwaar te verduren gehad. Het was in ieder geval heel inspannend. Zeer geconcentreerd is een beter woord dan voorzichtig in dit geval, alhoewel ik dus heel erg lette op het volhouden van de Driving balk. Kicken als je het dan net haalt. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 19-03-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:53
Neoflip schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:17:
[...]

Vreemd hoor, misschien een bug in TDU maar dat lijkt me sterk. TDU zendt enkel een stereo signaal uit voor zover ik weet. Dit moet dus ook stereo door de coax gaan en dit moet de z5400 gewoon als links en rechts zien en niet linksvoor en linksachter. Dit kan sowieso alleen als het een digitaal signaal is lijkt me (een analoog 2.0 signaal kan geen signaal naar linksachter sturen via coax).

Ik kreeg zojuist een mailtje van de Atari support aangezien ik een waslijst met problemen had gemaild, waaronder de vele problemen met verschillende FF stuurtjes, laadlag bij hoge snelheden, enz. De man mailde me terug dat deze problemen zsm verholpen zullen worden, of dat met een patch gebeurd zegt meneer er niet bij maar dat kan haast niet anders :P
Vreemd genoeg heb ik ook zoiets met mn xbox360 bij TDU. Op de 5.1 boxen heb ik prachtig surround sound, maar zet ik mn koptelefoon op dan hoor ik TDU maar aan 1 kant (mn muziek van de pc komt wèl gewoon aan beide kanten en alleen met TDU komt dit voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Stoney3K schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:45:
Ik weet niet of ik er een topic in SPV voor moet openen maar ik word een beetje tureluurs van de kopieerbeveiliging van TDU.

Voor de duidelijkheid: Ik heb een legale DVD en ik ben niet van plan om gekopieerde versies te spelen of cracks op mijn TDU installatie los te laten.
Het probleem is wel dat ik een tijd terug een ander Securom7 beveiligd spel heb proberen te spelen van een ISO, en daarvoor een aantal ant-blacklist tools heb gebruikt. Wel netjes alles (inclusief Daemon Tools) geuninstalled maar de beveiliging van TDU geeft nog steeds een foutmelding 7000 (systeeminstellingen zijn door emulatie-software aangepast).

Is het niet zo dat ik zelf mag bepalen wat voor software ik op mijn PC heb staan en ik het spel gewoon moet kunnen spelen als ik de legale DVD in mijn drive heb zitten? Het moet toch geen zak uitmaken of ik Alcohol, Nero of Daemon geinstalleerd heb (wat stuk voor stuk legitime programma's zijn die niet noodzakelijkerwijs bedoeld zijn om kopieerbeveiligingen te neppen), bijvoorbeeld om Linux ISO's of ISO's van andere legale software te kunnen gebruiken?

IMO gaat Securom een beetje te ver in het potdicht gooien van hun beveiligingen, wat op zijn minst klant-onvriendelijk te noemen is. Wat ze zelf niet willen werken ze wel in de hand: Er wordt meer moeite gedaan om het spel te kraken omdat ook legale speleigenaren een crack nodig gaan hebben om het spel te kunnen spelen met hun software-omgeving, en daardoor wordt er alleen maar meer gekopieerd.

Ik ben totaal niet op zoek naar een crack voor TDU (je mag van mij een foto hebben van mijn legale TDU DVD) maar wil wel een beetje de discussie erin houden hoever de kopieerbeveiliging van dit spel (en eventuele andere spellen) mag en kan gaan. Voor de Nederlandse wet mag je toch ook een back-up hebben van je DVD om je originele DVD van beschadigingen te beschermen?
Ik heb ook zoiets gehad. Meteen bij de release van NFSU Carbon heb ik m gekocht en geïnstalleerd. Ik kreeg m met geen mogelijkheid aan de gang. Alles geprobeerd en toen weggegeven na 3 maanden :(
Bleek later ergens nog n stukje op mn pc te staan van zo'n virtual cd ofzo (had ik erop gezet omdat mn dvd-speler zich vaak verslikte in de beveiliging van orginele games), t spel scanned je pc af naar dit soort software en gaat dan gewoon op slot zodat er geen kopie van gemaakt kan worden, waardoor je zonder de orginele dvd de game zou kunnen spelen. En ik heb alleen maar orginele games dus grr! Toen heb ik dus n xbox360 gekocht, zalig!

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 19-03-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Anoniem: 83496 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 21:04:
Klopt het dat de TDU Servers unavailable zijn op dit moment?? Ik kan maar niet connecten. Heb het spel net aangeschaft...
Ja ik ben paar TDU vrienden tegengekomen en die zeiden dat ze het een en ander aan het
updaten zijn op de servers.
ik rij nu constant met 8 spelers terwijl ik eerst als ik op iemands naam klikte hem niet eens
zag omdat hij misschien op een andere server zat.
dus het is in ieder geval al een verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie op de kaart geen enkele andere speler maar kom ze wel tegen als ik aan het rijden ben. Overigens de miljonairs challange gedaan in 58.3 met een ungetunde ninja zx10. Ga hem nog een keer rijden met een lvl 3 getunde agusta of een lvl 3 getunde ninja. Ik vindt de motorfietsen toch wel het mooiste om mee te rijden maar ja dat is irl ook het geval. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 16:43
Anoniem: 199761 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 23:50:
Ik vindt de motorfietsen toch wel het mooiste om mee te rijden maar ja dat is irl ook het geval. 8)
soms is het idd erg leuk om effe de motor te pakken :0

ben ondertussen al vrij goed in het op m'n achterwiel rijden....1km lukt me af en toe wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spelen jullie nu deze avond online? Zoja dan heb ik blijkbaar een probleem... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266

mocht je van dit probleem blijven last hebben Download Y.A.S.U 1.07 dat verbergt al je virtuele drives bij mij heeft het probleem geholpen..

vandaag ff 430km aan m`n CLS 55 amg toegevoegd kom nu al op de 4219 KM op de teller!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Anoniem: 165266 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:32:
mocht je van dit probleem blijven last hebben Download Y.A.S.U 1.07 dat verbergt al je virtuele drives bij mij heeft het probleem geholpen..

vandaag ff 430km aan m`n CLS 55 amg toegevoegd kom nu al op de 4219 KM op de teller!!!
[...]
Zo ver was ik al, dat had ik al geprobeerd, maar Y.A.S.U. klapt er domweg uit met een foutmelding (insufficient privileges, possibly due to other emulation hide software). Gezocht naar ook maar elk spoor van emu hide software in het register (waar Securom dus ook op fout gaat) maar niks kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Anoniem: 135195 schreef op maandag 19 maart 2007 @ 19:16:

Inderdaad, wat is dit een SCHIJTrace zeg. Echt niet te doen. In het begin alleen al die 10tallen onoverzichtelijke, springerige, veel te scherpe bochten. Als je iemand inhaalt komt een tegenligger je al tegemoet achter het heuveltje waar je net geen overzicht over hebt. Ik had hem gehaald in 7:22 met een Murcielago stage3, maar door de vele tikjes tegen auto's een straftijd van 15 seconden :/ daarna geprobeerd met een enzo, maar dat wou niet veel beter.

1 van de meest lastige races tot nu toe naar mijn mening. En zo'n speedrace waar je met een klasse G auto een snelle snelheidsgemiddelde moest neerzetten. Ook haast niet te doen, auto's op alle 4 de banen op de snelweg naast elkaar die ook precies een bocht in rijden dan zodat je er zo goed als niet meer langs kan 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Entity

9000rpm

Tantalus is 1 van de weinige die ik nog moet halen van de single player races, een aantal keer geprobeerd, maar telkens kwam ik tekort, de laatste keer was de tijd wel goed genoeg, maar kreeg ik ook teveel straftijd.

De speedrace met de G-klasse auto vind ik juist weer heel makkelijk. Ik rij hem met een lvl3 Miura en dat is gewoon heel goed te doen. Ik heb die race tientallen keren gereden, want ik vind het ook best een leuke race, de Miura is een gave auto om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Detonator schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 00:16:
[...]

soms is het idd erg leuk om effe de motor te pakken :0

ben ondertussen al vrij goed in het op m'n achterwiel rijden....1km lukt me af en toe wel :)
je kunt ook frontwheelies maken, heb je dat al geprobeerd ? Voorover leunen en dan remmen maar niet te hard want dan sla je over de kop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
van het weekend ff alle roads unlocked wat een kut werk is dat het op het laatst maja had nog niet alles af gereden en het werd ineens unlocked nu alleen alle chicks en hikers nog die hikers zijn echt zeiklui kunnen nergens tegen :D. naja morgen maar ff doen. vana ff me bureau omzetten naar een nieuwe. en dan ff alle autos en huizen kopen en voila klaar :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie op de kaart geen enkele andere speler maar kom ze wel tegen als ik aan het rijden ben. Overigens de miljonairs challange gedaan in 58.3 met een ungetunde ninja zx10. Ga hem nog een keer rijden met een lvl 3 getunde agusta of een lvl 3 getunde ninja. Ik vindt de motorfietsen toch wel het mooiste om mee te rijden maar ja dat is irl ook het geval. 8)
Ik kan maar niet wennen aan het feit dat als ik naar rechts stuur, dat de motor naar links gaat. Als je snapt wat ik bedoel. Het lijkt (of zo is het ook gewoon) dat je met het stuur de onderkant van de motor heen en weer beweegt in tegenovergestelde richting. Uiteindelijk ga je dan wel de goede kant op maar het duurt even. En als je weer rechtop gaat dan schuift de motor weer onder je de andere kant op. Nou ja, ik vind het nogal lastig. Ik had liever dat de motor gewoon midden onder je bleef, om het zomaar te zeggen. Ik zie dan ook nogal op tegen al die races waar een motor verplicht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Neoflip schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 02:11:
[...]

Inderdaad, wat is dit een SCHIJTrace zeg. Echt niet te doen. In het begin alleen al die 10tallen onoverzichtelijke, springerige, veel te scherpe bochten. Als je iemand inhaalt komt een tegenligger je al tegemoet achter het heuveltje waar je net geen overzicht over hebt. Ik had hem gehaald in 7:22 met een Murcielago stage3, maar door de vele tikjes tegen auto's een straftijd van 15 seconden :/ daarna geprobeerd met een enzo, maar dat wou niet veel beter.
Waar zit die race precies? Ik wil m ook wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

[..]Is het niet zo dat ik zelf mag bepalen wat voor software ik op mijn PC heb staan en ik het spel gewoon moet kunnen spelen als ik de legale DVD in mijn drive heb zitten? Het moet toch geen zak uitmaken of ik Alcohol, Nero of Daemon geinstalleerd heb (wat stuk voor stuk legitime programma's zijn die niet noodzakelijkerwijs bedoeld zijn om kopieerbeveiligingen te neppen), bijvoorbeeld om Linux ISO's of ISO's van andere legale software te kunnen gebruiken?
Daar ga ik totaal mee akkoord. Na het spelen van de beta heb ik de legale versie meteen aangeschaft. Natuurlijk was het bij de eerste poging al prijs. De welgekende cry^ptische SecuROM melding dat er iets op m'n pc gevonden was waar SecuROM de werking van het spel voor blokkeerde. Geen verdere uitleg, geen bruikbare informatie op de SecuROM website. Omdat ik toch voldoende backups heb ben ik dan maar wat gaan experimenteren met het verwijderen van bepaalde software - iets wat ik totaal onaanvaardbaar vind maar bij wijze van test toch maar geprobeerd heb. Zo heb ik ondermeer Daemon Tools verwijderd, maar dat bracht geen uitkomst.

Na bijna de hoop opgegeven te hebben herinnerde ik me dat ik het piepkleine DVD Region Killer geïnstalleerd had omdat ik regelmatig R1 dvd's koop die hier niet verkrijgbaar zijn. Na het uitschakelen (niet verwijderen) van DVD Region Killer startte TDU meteen op zonder SecuROM gemekker. Gelukkig is DVD Region Killer met een simpele muisklik te activeren en deactiveren, maar ik kan aannemen dat bepaalde andere praktische software zich dieper nestelt of dat SecuROM (en consoorten) zich niet gaan beperken tot deze actieve programma's.

Enigszins tevreden dat ik het spel uiteindelijk dan toch aan de praat heb gekregen moet ik toch met groot ongenoegen vaststellen dat de entertainment industrie even voor mij gaat beslissen welke software ik mag gebruiken. Dat terwijl ik een programma als DVD Region Killer nodig heb om zulk een andere compleet idiote en in mijn ogen fraudulente gebruikersrestrictie te kunnen omzeilen: de smerige regiocodes.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Entity schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 08:34:

De speedrace met de G-klasse auto vind ik juist weer heel makkelijk. Ik rij hem met een lvl3 Miura en dat is gewoon heel goed te doen. Ik heb die race tientallen keren gereden, want ik vind het ook best een leuke race, de Miura is een gave auto om te rijden.
Hehe, die heb ik 6 keer opnieuw moeten doen, vanwege tegenliggers op verkeerde momenten (vlak na de botsing geflitst worden met 110km/u schiet niet op :P) of na een iets te enthousiaste bocht de grip weer verliezen, en weer met 110km/u geflitst worden. Neemt niet weg dat ik voor die class g-races zweer bij m'n Shelby Cobra Daytona Coupé. Kost wat, maar dan heb je ook wat. :P

En gister weer 's die Millionaires Challenge gedaan, weer met de motor. Blijft toch leuk om iedere keer weer mn record iets aan te scherpen, ook al is het prut vergeleken met de 44 minuten die sommigen rijden (doe er nu 51 minuten over :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:04:
[...]

Ik kan maar niet wennen aan het feit dat als ik naar rechts stuur, dat de motor naar links gaat. Als je snapt wat ik bedoel. Het lijkt (of zo is het ook gewoon) dat je met het stuur de onderkant van de motor heen en weer beweegt in tegenovergestelde richting. Uiteindelijk ga je dan wel de goede kant op maar het duurt even. En als je weer rechtop gaat dan schuift de motor weer onder je de andere kant op. Nou ja, ik vind het nogal lastig. Ik had liever dat de motor gewoon midden onder je bleef, om het zomaar te zeggen. Ik zie dan ook nogal op tegen al die races waar een motor verplicht is...
Je kunt met motorrijden ook het best van bovenaf op je motor kijken, als een soort God zeg maar. Het overzicht wordt dan beter. Verder is het even wennen zo'n motor maar als je er eenmaal mee overweg kan, man wat heb je dan een lol :P . Overigens vind ik het gedrag van een motor sterk overeenkomen met de werkelijkheid. Het aansnijden van bochten en het controleren van een wheelie met je gas zijn echt goed gedaan :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 14:48
Ik heb gisteren eens de landkaart in tdu erbij gepakt. Nadat ik het spel uitgereden heb, en alleen nog 20 multiplayer achievement-punten moet halen, heb ik toch maar eens een nieuwe uitdaging gezocht. En dat is geworden: Elk ding, huis, voertuig, kleding dat je ook maar kan kopen in het spel, ook daadwerkelijk kopen.

Dus ik die landkaart geopent, gesorteerd op alleen maar 'houses for sale', en na al een hoop huizen gekocht te hebben ben ik er achter gekomen dat ik alleen voor alle huizen nu nog 30 miljoen moet sparen :o

Alle kleding heb ik al (behalve de motorkleding dan), en ook al een hoop auto's, maar daar moeten er nog een hoop bij...

Dat wordt nog een aantal uurtjes die A-klasse race doen waar je in 15 seconden 70k kunt verdienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ik heb eindelijk alle wegen op het eiland gereden. Maar ik ben wel n paar uur zoet geweest met het zoeken naar de stukken die ik nog niet had gehad.
Dat vind ik overigens 1 van de zeer weinige minpunten, je kunt allereerst slecht zien op t kaartje waar je heen moet in n race (ik zie het wel, maar mn vriendin ziet het echt niet.
En je kan dus ook slecht zien welke wegen je al hebt gehad, ik moest steeds in en uitzoemen.
Maar het is gelukt. Ik hoef alleen de multiplayer achievements nog te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Laatst online: 18:14

Ik heb zelf een backup gemaakt van TDU met alcohol, en gebruik de DVD niet meer.
Ik mount de mdf met deamon tools, maar eerst even de virtuele drives ontkoppelen met YASU, dan spel opstarten.

Voordeel, DVD laden gaat sneller en DVD slijt ook niet!!

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Tortelli schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:04:
Ik ben nog geen GTR tegengekomen, bij de dealer hebben ze alleen 2 350z's geloof ik?

[...]

Ik heb hetzelfde probleem met het geluid, gewoon de speaker in het midden van je scherm zetten (mijne past er precies onder) zodat je aan 2 kanten hetzelfde geluid hoort.

Ik gebruik trouwens ook de onboard kaart (met drivers uit 1950 :+ ) van mijn mobo (A8N SLI Premium).
Ik had eenzelfde soort probleem met mn xbox360 en TDU. Surround ging dus prima, maar via koptelefoon kwam TDU alleen uit rechterkant. Dit probleem had ik alleen met TDU.
Gelukkig heb ik bij mij de oplossing, hopelijk werkt t ook bij jullie.

Ik heb een externe geluidskaart, de Creative Extigy, en daarop heb ik de mogelijkheid om stereogeluid te upmixen naar 5.1 en dat heet dan CMSS (Creative MediaSource for Sound Blaster) en toen was het probleem meteen verdwenen :)

Hopelijk hebben degene met dezelfde problemen, ook zoiets op hun geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32
bullitnl schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:04:
Wat ik nog het vreemdste vind van alles is het feit dat de motoren een reverse gear hebben :D
Ik heb nog nooit een motor achteruit zien RIJDEN :P
Dan heb jij nog nooit een Honda Goldwing gezien.

Die hebben gewoon een achteruit in het echt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Ik kan trouwens weer spelers zien!
maar ik kan alleen nog niet zien hoeveel mensen er online zijn.
btw morgen is dit spel ook in amerika verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zal dan wel een stuk drukker worden online!! meer cruisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
feep schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 09:16:
[...]

Waar zit die race precies? Ik wil m ook wel eens proberen.
Zo even uit mijn hoofd... ten noorden van het centrum, je komt er via een kronkelweggetje en het ligt bovenop een berg. het is een tijdrace dus die kun je filteren, het is wel een champion level race geloof ik. Als het niet klopt edit ik het nog wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

NickySantoro schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:12:Hmm ik ken die achievement niet, bedoel je dat je 50 autos moet verzamelen?
Want dan hoef je de Mustangs niet te tunen
Nee kijk ik bedoel dat de Mustang NA het Tunen in feite een andere auto wordt en dus vraag ik me het volgende af :

1. Telt die als het Saleen model mee ?
2. Zo ja : Moet ik dan alsnog de Mustang NOG 1 keer kopen en dan gewoon Ford laten ?
3. Als die als Ford meetelt : Is dat dan ook zo bij de Cabrio versie ?

Alvast bedankt :)

* nero355 speelt trouwens ook lekker met "Een DVD op de HD" :Y)

Doe ik ook al langer dan 1 jaar met Battlefield 2 onder andere.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:49:
[...]

Nee kijk ik bedoel dat de Mustang NA het Tunen in feite een andere auto wordt en dus vraag ik me het volgende af :

1. Telt die als het Saleen model mee ?
2. Zo ja : Moet ik dan alsnog de Mustang NOG 1 keer kopen en dan gewoon Ford laten ?
3. Als die als Ford meetelt : Is dat dan ook zo bij de Cabrio versie ?

Alvast bedankt :)

* nero355 speelt trouwens ook lekker met "Een DVD op de HD" :Y)

Doe ik ook al langer dan 1 jaar met Battlefield 2 onder andere.
Het wordt een Saleen. Als je bijv. de Ford-collectors achievement wilt hebben, moet je de auto niet naar een Saleen ombouwen, want dan telt ie niet mee. Dus ik vermoed dat je om alle verschillende auto's te verzamelen, inderdaad de auto 2x moet kopen, en hem 1x moet laten ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Miles Teg schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:10:
[...]

Het wordt een Saleen. Als je bijv. de Ford-collectors achievement wilt hebben, moet je de auto niet naar een Saleen ombouwen, want dan telt ie niet mee. Dus ik vermoed dat je om alle verschillende auto's te verzamelen, inderdaad de auto 2x moet kopen, en hem 1x moet laten ombouwen.
Minstens 3x, er is ook een Saleen variant van de Mustang Cabrio ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:01:
Dat wordt file rijden, goed dat ik een paar snelle motoren heb :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Sinds ik de motoren heb...rijd ik eigenlijk helemaal niet meer in de auto's :P

Is er nog iemand met een club die ik mag joinen trouwens...hoeft niet zo'n "popi jopi" club te zijn...

MadMarky jij had toch zo'n "relaxed"clubje ?

ingame nick: eTm@024 ook altijd handig als mensen me tegenkomen...ik zit meestal op een agusta die met 360 voorbij schiet :P

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211216

speelt iemand testdrive op deze laptop?
Hp Pavilion dv9255 - T5500

draait ie goed met deze specificaties??
Intel Core 2 Duo T5500, windows vista, processorsnelheid 1,66ghz, 2gb geheugen, NVIDIA GeForce 7600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
ETM schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:27:
Sinds ik de motoren heb...rijd ik eigenlijk helemaal niet meer in de auto's :P

Is er nog iemand met een club die ik mag joinen trouwens...hoeft niet zo'n "popi jopi" club te zijn...

MadMarky jij had toch zo'n "relaxed"clubje ?

ingame nick: eTm@024 ook altijd handig als mensen me tegenkomen...ik zit meestal op een agusta die met 360 voorbij schiet :P
Ik heb wel een relax clubje, Rubber Burners ;)

Club zit naast de crater, rechts ervan....als ik je een keer tegenkom dan zal ik je wel inviten, mijn nickname is n1ckmdc

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ok, ik hoop dat jullie een oplossing weten, want ik smacht om het online te spelen :D

Ik heb het spel eerst gedownload om te kijken of alles een beetje liep en of het een beetje leuk was. Nou dat was het zeker en het liep goed. Dus ik ben vandaag naar de winkel gegaan en heb hem aangeschaft. Alleen nu vraagt hij niet meer om de key (al gedeinstaleerd en opnieuw opgestart) Dus waar kan ik dat ding aanpassen of hoe los ik dit op?
\

offtopic:
ik keek weer niet verder dan me neus lang is ><

[ Voor 6% gewijzigd door MoietyMe op 20-03-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Tantalus was KUT!! 10x geprobeerd. Eindelijk gelukt met een Murcielago stage 3. Ineens 6 minuut 50 in totaal van de 07:30 die je nodig hebt :P

Time, speed en races nu allemaal gold jeej :)

[ Voor 81% gewijzigd door Neofloppy op 20-03-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01:49
Anoniem: 211216 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:40:
speelt iemand testdrive op deze laptop?
Hp Pavilion dv9255 - T5500

draait ie goed met deze specificaties??
Intel Core 2 Duo T5500, windows vista, processorsnelheid 1,66ghz, 2gb geheugen, NVIDIA GeForce 7600.
Ik speel hem op mijn Asus A6T (Turion X2 TL52 1.6Ghz, 1gb en 7600Go 256mb) op 1200*800 / 2AA / Medium met zo'n 28 / 30 fps. Denk dat als ik ook 2 gig zou hebben dat ie dan nog wat soepeler loopt.

edit: die Tantalus race heb ik gewoon in 1x met m'n SLR (lvl 3 tuned) gehaald :)

[ Voor 7% gewijzigd door B-Buster op 20-03-2007 18:25 ]

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik lees dat iedereen gaat voor de exotische sportwagens.
Heb online voor $95000 een Mercedes CLS AMG gekocht en veel missies gedaan met deze auto.
Vindt de wegligging perfect alleen de top wat minder.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Keb me 1900xtx vervangen met een 8800gtx (moest me inhouden met de videosettings, omdat t anders niet goed liep op me native 1600 reso) maar dat probleem is over, wat me nu wel opvalt, buiten dat t er super en soepeler uitziet dat de hickups wat heftiger zijn, afentoe blijft ie 2/10 sec hangen en zie je tegenliggers ineens wat dichterbij, alsof ie bufferproblemen heeft met t verplaatsen op de map, vaak als gevolg van een slechte port van een consolegame, waar enkel met t systeemgeheugen van de consoles rekening is gehouden, zo had je voor Doom3 maar ook andere games tweaks, zodat je meer intern geheugen hiervoor kon reserveren zodat t wat beter liep..

Iemand al met de config files zitten tweaken/stunten, we zijn toch tweakers uiteraard?!

wel me windows opn moeten installeren, en had me savegame op een partitie van de raid gezet, en dies dus foetsie, had 4 of 5 huizen met stuk of 20 cars en motors, maar die mag ik nu dus opn gaan halen... :/

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb zelf ook een CLS AMG stage 3 en ik heb er ondertussen al 4320km mee gereden ook omdat ie gewoon lekker chill rijd top heb ik maximaal maar op de 288 gekregen in een slipstream maar voor de rest is het een onwijs chille auto 8)
Edwin van Cleef schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:00:
Ik lees dat iedereen gaat voor de exotische sportwagens.
Heb online voor $95000 een Mercedes CLS AMG gekocht en veel missies gedaan met deze auto.
Vindt de wegligging perfect alleen de top wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Entity

9000rpm

Wel vaag aan de CLS is dat de kilometerteller en de toerenteller verkeerd om werken. Tenminste wel bij bumpercam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat probleem heb ik alleen bij de CL AMG 8)7
Entity schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:12:
Wel vaag aan de CLS is dat de kilometerteller en de toerenteller verkeerd om werken. Tenminste wel bij bumpercam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:16

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik vindt het ook een beetje stom dat die SL65 AMG echt sloom accelareerd naar zijn top (250). Zo'n auto vliegt daar echt als een raket heen, om dan ineens @ 250 in de begrenser de vliegen.

ps:
er staat op gamecopyworld.com een patch om het verkeer uit te zetten, erg handig voor topsnelheid records :D.
Afbeeldingslocatie: http://sjaap.org/~rudy/pics/TDU/thumbnails/TestDriveUnlimited%202007-03-20%2001-34-27-76.jpg
434 :) moet harder kunnen!

[ Voor 48% gewijzigd door Tortelli op 20-03-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de velgen van de salleen zien er wel een beetje dom uit eerlijk gezegt

http://img254.imageshack.us/my.php?image=salleendd2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Wat een mooi spel _/-\o_
Lijkt me echt super leuk om te doen. Al die auto`s en zo`n mooie omgeving om te rijden. Alleen ik vraag me toch echt af of ie goed gaat lopen op mijn pc. Vriend met een soort gelijk pctje, alleen een amd 4800+ ipv een intel, en die heeft problemen met draaien van TDU, gaat erg sloom, en weinig fps, en stotteren, niet normaal...

Mijn specs:
pentium d 820 2x 2,8ghz
1 gig ram
ati radeon x1300pro
windows xp home
Volgens de system requirements moet ie het doen, maar omdat mijn vriend ook al wat problemen had vraag ik het maar. Zonde als ik het spel koop en het doet het niet.
Dus kan TDU goed draaien op mijn pctje?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

Joopieboy schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:23:
Wat een mooi spel _/-\o

..*knip*..

Nouja, wat is goed. Misschien met alles op low en dan wel op een dappere resolutie. Maar prachtig zal het er niet uit zien in vergelijking met sterkere videokaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben toch maar begonnen met motorrijden. Ik heb de Triumph gekocht en daarmee de twee Triumph-races gedaan (allebei redelijk simpel gewonnen , alhoewel ik de eerste over moest doen omdat ik na de finish pas merkte dat er zo'n Driving-balkje was... 8)7 ). Met de achter-de-motor-view is het inderdaad best wel te doen. Maar het blijft een beetje eh... vreemd... Sowieso vind ik die view eigenlijk niets omdat het opeens een heel ander (arcade) spel lijkt zo. Ik ben de bonnetview en incarview gewend, dus tsja... dan zit je veel meer echt in het spel imho.

Ik ga nu verder met alle races die bepaalde auto's of motoren verplicht stellen (Pagani en zo): ik koop gewoon van elk benodigd merk de snelste auto. Geld zat, dus... ;)
Het spel blijft super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Joopieboy schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:23:
Wat een mooi spel _/-\o_
Lijkt me echt super leuk om te doen. Al die auto`s en zo`n mooie omgeving om te rijden. Alleen ik vraag me toch echt af of ie goed gaat lopen op mijn pc. Vriend met een soort gelijk pctje, alleen een amd 4800+ ipv een intel, en die heeft problemen met draaien van TDU, gaat erg sloom, en weinig fps, en stotteren, niet normaal...

Mijn specs:
pentium d 820 2x 2,8ghz
1 gig ram
ati radeon x1300pro
windows xp home
Volgens de system requirements moet ie het doen, maar omdat mijn vriend ook al wat problemen had vraag ik het maar. Zonde als ik het spel koop en het doet het niet.
koop 1 extra reepje memory en een x1650xt of 7600gt ofzo en je zit redelijk goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Tjona100 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:36:
[...]

koop 1 extra reepje en een x1650xt of 7600gt ofzo en je zit perfect
Edit: ik denk dat ik blij kan zijn, al is het maar op low, maar hij zal het doen :*)
En upgraden komt nog wel een keer ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 20-03-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 22:45

R-B

Blokkert

Pfew, spel liep net vast. Gelukkig save niet corrupt. Backup hem zowiezo na elke keer gamen :)

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

HAHAHA!
Lach wekkend gewoon!

Het is trouwens aan te raden om een paar goede boxen te hebben bij dit spel.
Op mn oude, Harman/Kardon Standaard bij Dell Dingen, hoorde ik een motorfiets niet stationair lopen.
Nu met mn Logitech Z-2300 hoor ik hem prachtig. Heel laag hoor je echt een motor draaien.

In de GT500 is het al helemaal geweldig! Dit geeft het spel echt meer sensatie!
Nu mn videokaart nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Anoniem: 165266 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:01:
Als het goed is krijgt amerika een aparte server ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had vanavond trouwens voor het eerst een auto gekocht die niet getuned kon worden: een Alfa Romeo. Ik dacht dat alle 'nieuwe' auto's getuned konden worden...? Niet dat het nodig is want ik heb de Alfa Romeo-race makkelijk gewonnen. Zoals elke race tegen AI een makkie is... Toch wel jammer, maar ja... ik heb het liever iets te makkelijk dan iets te moeilijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Tortelli schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:33:
Ik vindt het ook een beetje stom dat die SL65 AMG echt sloom accelareerd naar zijn top (250). Zo'n auto vliegt daar echt als een raket heen, om dan ineens @ 250 in de begrenser de vliegen.

ps:
er staat op gamecopyworld.com een patch om het verkeer uit te zetten, erg handig voor topsnelheid records :D.
[afbeelding]
434 :) moet harder kunnen!
Relaxt idd, eens gaan testen

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 20-03-2007 22:24 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Anoniem: 157420 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:03:
[...]

Het is trouwens aan te raden om een paar goede boxen te hebben bij dit spel.
Okeej, dus met een goede 190watt versterker en 2x 150 watt pa speakers kan je dus goed van het spel genieten? :+

Mja, back ontopic:
Moest ik voor dit spel ook de laatste drivers downloaden en alles updaten? Ook directx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.