[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.889 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Kan nog steeds geen motoren aanschaffen, ga nu maar eens serieus werk maken van het bezoeken van alle auto dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Iemand trouwens nog tips voor de Maserati Challenge? Met de MC12 kom ik toch tekort... Ongetuned weliswaar (had de auto gehuurd)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35
cardinal808 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:37:
Alle A-klasse auto's remmen in verhouding voor geen ene meter, maar dat is ook niet zo vreemd met die snelheden.
Zo i zo kloppen van sommige auto's de specs niet. En wedden dat ceramic brakes hard remmen (In het echt dan). Ik heb volgens mij nog geen prosches gezien (bedenk ik me ineens) vanmiddag toch eens goed kijken of die er nou in zaten.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 22:17

ride277

Cooled by Noctua

Slasher schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:56:
Iemand trouwens nog tips voor de Maserati Challenge? Met de MC12 kom ik toch tekort... Ongetuned weliswaar (had de auto gehuurd)
Weet het niet zeker, maar volgens mij kan je dat ding niet tunen. Je zou het na een paar keer proberen echt moeten kunnen met de MC12, iig, ik heb het zo ook gedaan (gehuurd) Met de Gransport kom ik echt een paar seconde tekort (lvl3 getuned)
Astennu schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:16:
[...]

Zo i zo kloppen van sommige auto's de specs niet. En wedden dat ceramic brakes hard remmen (In het echt dan). Ik heb volgens mij nog geen prosches gezien (bedenk ik me ineens) vanmiddag toch eens goed kijken of die er nou in zaten.
Zitten geen porsches in, maar RUF, Dit is een soort van tuner, maar dan eentje die alleen de bodemplaat van de porsche gebruikt en daar een eigen auto van maakt. Deze hebben vaak veel meer PK's dan gewone porsches. Kijk maar op wiki De porsche licentie heeft Electronic Arts, m.a.w., ze hebben een alleengebruikersovereenkomst voor dit merk en haar modellen

[ Voor 44% gewijzigd door ride277 op 13-03-2007 16:32 ]

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

[...]

Ik heb volgens mij nog geen prosches gezien (bedenk ik me ineens) vanmiddag toch eens goed kijken of die er nou in zaten.
Forget it. Zit er niet in. Dat was een GROTE teleurstelling voor mij toen ik TDU gekocht had want ik ben gek op Porsches... :'( Ik vind dat echt ONTZETTEND jammer. Officieel zullen ze er ook niet bijkomen later (i.v.m. licenties van EA), maar wie weet komen er ooit nog eens home-made addons...?

EDIT:
Ik heb wel gelezen dat er wellicht een RUF komt (een gepimpte Porsche, als ik het goed heb): dat zou ook al leuk zijn, natuurlijk!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 13-03-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
[...]

Er zitten geen porsches in tdu. Er komen misschien ruf (porsches) in een car pack. Op xbox 360 zijn die er dacht ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-06 12:02
Ik zoek een map met alle shops heeft iemand die voor mij ik kan hem niet vinden.

(wel een kleine alleen kan de shops niet of nauwelijks zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211216

speelt iemand tdu op een laptop en zo ja met welke specificaties en draait hij er goed op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 10:57
Anoniem: 211216 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:23:
speelt iemand tdu op een laptop en zo ja met welke specificaties en draait hij er goed op??
Ik draai hem op een Pentium M 1.8, 1024 MB, Geforce 7300 Go. Hij draait echter nauwelijks... Ik heb al vanalles geprobeerd maar t lukt niet echt... Meestal speel ik daarom maar op mijn Xbox360 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

TommyGun schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:13:
*CUT*

Er zijn echter nog wat dingen die ik niet weet / niet kan terug vinden, zoals het bekijken van messages en wat het HUD gedeelte links onder betekend. (Poppetje dat blinkt of iets). Ook de (standaard) knop "k" zegt mij niet zo veel, ben het Engelse woord vergeten anders had ik dat ff opgezocht.
Iemand toevallig?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
Anoniem: 211216 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:23:
ik heb hem vorige week geinstalleerd op m'n laptop...en het draaide redelijk op 800x600 2xaa medium...

laptop is een pentium-m 2 gig...x700...1 gig geheugen

op 1400x1050 (native) is het niet te spelen...zelfs niet op low zónder aa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 10:57
Het bekijken van messages doe je in je huis.... Kun je ook vinden met de zoekfunctie!
Dat linksonder is hoeveel mensen er in je buurt zijn die je kan zien of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:42
Is dat pro -> expert -> champion gedoe alleen gebaseerd hoeveel kilometers je hebt gereden?
Anoniem: 199761 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:13:
En D.ninja, wat schuift dat nou zo'n Ferarrie challanche . 8)
$25.000 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142356

Ik wou net het spel gaan spellen , maar toen kreeg ik opeens een melding "Invalid E-mail" en sinds dien kan ik niet meer spele, tenminste niet meer continu game klikken, heeft iemand dit ooit meegemaakt ? ik heb net me email gevalideerd en daarna geprobeer maar hij connect niet :'( , iemand raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520

Ja deze middag moest ook mijn account eraan geloven hij is gehacked. Nu staat er datk $311,000,000 heb uitgegeven en milioenen minpunten heb en mijn karakter er anders uitziet....Daar staat tegenover datk opeens wel champion ben (ik was het bijna moest nog 10 punten ofzo), al mijn auto's heb behouden. goddamn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:53

ThunderNet

Flits!

framaster schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:15:
Ik zoek een map met alle shops heeft iemand die voor mij ik kan hem niet vinden.

(wel een kleine alleen kan de shops niet of nauwelijks zien)
De map die bijgeleverd wordt staan ze allemaal op :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Laatst online: 05-06 21:32
Er zijn maar weinig games die ik na 10 minuten weg leg. Dit is er een van.

Crap geprogrammeerd, crap besturing, achterlijk veel controls die je niet kan wijzigen voordat je eerst de hele shitzooi delete. Bugt op 1280x1024. Eerste bocht waar ik uit vloog kwam mn auto vast te zitten op een struik waar ik dus niet meer uit mocht. Vervolgens geen restart race button. Controls zijn niet te wijzigen tijdens een challenge.

Screw it, ik ga NFS3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

whiteguy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:17:

Crap geprogrammeerd, crap besturing, achterlijk veel controls die je niet kan wijzigen voordat je eerst de hele shitzooi delete. Bugt op 1280x1024. Eerste bocht waar ik uit vloog kwam mn auto vast te zitten op een struik waar ik dus niet meer uit mocht. Vervolgens geen restart race button. Controls zijn niet te wijzigen tijdens een challenge.

Besturing is toch best goed te noemen, zeker met een controller of stuurtje, maar ook met een toetsenbord beter dan veel NFS games vind ik. Controls kan ik prima wijziggen en hie rop 1280x1024 heb ik ook geen problemen. Een restart button is er ook gewoon tijdens races, P (pauze) en dan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Laatst online: 05-06 21:32
Anoniem: 68393 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:22:
[...]

Besturing is toch best goed te noemen, zeker met een controller of stuurtje, maar ook met een toetsenbord beter dan veel NFS games vind ik. Controls kan ik prima wijziggen en hie rop 1280x1024 heb ik ook geen problemen. Een restart button is er ook gewoon tijdens races, P (pauze) en dan kiezen.
Hij is nu al shift+deleted :+

Op 1280x1024 had ik doorzichte textures.. dat je een auto zag zonder wielen of een hoofd zonder lichaam er onder enzo. (nvidia 7800, nieuwste drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik snap niet dat mensen uberhaupt beginnen aan de Millionares Challenge met een auto. Er is toch veel te veel verkeer om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden?
Met een motor is al dat verkeer al irritant maar kun je er vaak nog tussendoor, met een auto blijf je helemaal nergens.

En bij deze ook mijn mening over diverse klasse A auto's:

Ferrari Enzo
Geweldige auto, eigenijk is alles er wel goed aan. Het is wel een auto die neigt naar onderstuur, dus optijd remmen voor een bocht en op grip rijden. Ga je te snel een bocht in of geef je te vroeg gas, ga je gewoon rechtdoor.

Koenigsegg CC8S:
Snelle auto met een erg hoge topsnelheid. Het ontbreekt dit model echter aan downforce zodat de auto erg "zweverig" overkomt en je overstuurd de bocht uit vliegt voordat je het doorhebt.

Saleen S7:
De auto met de snelste acceleratie en gewoon bruut veel vermogen. Veel mensen klagen over de wegligging maar ik vind het een serieuze concurrent voor de Enzo. Waar je bij de Enzo op grip rijdt is de S7 echter een auto om mee te driften. Dit maakt hem wat meer tricky dan een Enzo maar als je een beetje oefent kun je serieus hard de bochten door. Neemt niet weg dat ik hem niet echt aanbeveel voor de slingerweggetjes in de bergen ;)

McLaren F1 GTR:
Hele stoere (en dure) bak die erg snel optrekt, maar ik vind hem niet lekker rijden. De remmen zijn in vergelijking met andere auto's matig en het weggedrag is erg nerveus. Je kunt er in principe erg snel mee de bochten door maar als je een foutje maakt lig je meteen naast de baan.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

whiteguy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:26:
[...]

Hij is nu al shift+deleted :+

Op 1280x1024 had ik doorzichte textures.. dat je een auto zag zonder wielen of een hoofd zonder lichaam er onder enzo. (nvidia 7800, nieuwste drivers)
Ja, als je je iets langer dan 10 minuten bezig houdt is 90% van die klachten zo op te lossen. Maar als je hem toch gedownload hebt maakt het me eigenlijk geen .... uit.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem nu zonder moeite op 1280 x 1024 draaien en details op vol en het loopt als een speer. op een 7600 GS kaart met 512 mb, 2,9 ghz en 1gb geheugen. Super, ziet er prachtig uit.
PCtje is toch al 2,5 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die videokaart van je niet ;)
Ik heb enkel het probleem van zware artifacts als ik het spel opstart en voor het eerst ingame zit. Ik moet vaak eerst een keer (of meerdere keren) van resolutie wisselen voordat ik normaal beeld heb. Ditzelfde heb ik ook als ik een keer alt-tab, vaak is daarna m'n beeld nogal verkloot. Dit had ik in de Beta al en het is in de final (en na nieuwe drivers) niet verdwenen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik voel me wat grieperig en beroerd, dus ik dacht 'Laat ik de Millionaire's Challenge maar eens gaan rijden...' 8)7 Wat een pokkerace is dat zeg... Ten eerste is die tuthola van de GPS waardeloos! Ik ben minstens 4 keer verkeerd gereden doordat ze VEEL te laat zegt waar je heen moet! En wat een zakkenwassers rijden daar, zeg! Ongelooflijk! Ze gaan van links naar rechts en heen en weer en slaan maar af of het geen ene moer uitmaakt! Ik heb dus 4 boetes gehad... Hopeloos. En die hobbelige wegen zijn ook waardeloos! Ja, ik wist dat allemaal al wel, maar in een race als deze let je er nogal op... Ben blij dat ik het gehad heb: ben nu ECHT ziek... 8)

'k Heb 'm trouwens gereden in de Enzo Ferrari, level 3, in 52.41.70. Gelukkig wel gehaald anders was ik NOG zieker geweest. ;) 'k Had het dus wel wat rustiger aan kunnen doen. Was beter geweest voor m'n hoofdpijn... |:( }:O

En nu ga ik op de bank liggen... :O

EDIT:
Nog even het bewijs natuurlijk. Je kan goed zien hoeveel koorts ik heb. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i3.tinypic.com/30kbpc5.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 13-03-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
whiteguy schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:17:

Besturing is perfect, jij kan blijkbaar gewoon niet rijden.
Je kunt het gewoon wijzigen zelfs tijdens de race.
Ik heb nog geen bug op 1280x1024 meegemaakt dus ligt het aan jou.
Met B kom je uit die struik.

Your myth is busted. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

MadMarky schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:59:
Ik heb enkel het probleem van zware artifacts als ik het spel opstart en voor het eerst ingame zit. Ik moet vaak eerst een keer (of meerdere keren) van resolutie wisselen voordat ik normaal beeld heb. Ditzelfde heb ik ook als ik een keer alt-tab, vaak is daarna m'n beeld nogal verkloot. Dit had ik in de Beta al en het is in de final (en na nieuwe drivers) niet verdwenen.
Ik denk dat ik een oplossing heb gevonden voor dat absurde performance probleem!
Na het installeren van de drivers voor mijn Hauppauge PVR-150 kreeg ik daar ook ineens last van. Spel lijkt te gaan lopen totdat je moet inloggen en je huis verschijnt. Dan kloppen alle 3d modellen niet meer, kaal hoofd, velgen die missen. Na de Tv-kaart uit eindelijk uit geschakeld te hebben. En tdu weer herstart en het loopt weer als een zonnetje. 8)

TDU en andere WDM apparaten in je pc of aan je pc lijken niet samen te willen gaan. }:O
Play on!

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Niet tijdens een challenge, maar voor de rest moet ik je gelijk geven ja.

Al dat gezeik terwijl ze het zelf een slecht systeem hebben/het niet kunnen/niet lang genoeg (10 minuten(!!!!)) gekeken hebben.. :X

@onderbuur: Niet, maar die stel je dan toch ff van te voren in? Ik vind het wel zo fair, vooral on-line kun je anders nog aardig wat frotten als een race 'minder snel' oid blijkt te zijn...

[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 13-03-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
fixer.nl, hoe verander jij je controls dan tijdens een race? een van de weinige dingen in tdu waar ik me echt aan stoor, het kan gewoon NIET bij mij... dus ben benieuwd hoe jij het doet.

ik ga gewoon naar esc --> options > controls is uitgeschakeld (grijs), zelfde verhaal voor het driving aid gebeuren, kan ook niet tijdens een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

freak1982 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:14:
[...]

TDU en andere WDM apparaten in je pc of aan je pc lijken niet samen te willen gaan. }:O
Play on!
Dat gaat hier helaas niet op, ik heb enkel m'n videokaart (7900GT) en de onboard nForce audio. Voor de rest is het systeem redelijk kaal.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
nick_haak schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:22:
fixer.nl, hoe verander jij je controls dan tijdens een race? een van de weinige dingen in tdu waar ik me echt aan stoor, het kan gewoon NIET bij mij... dus ben benieuwd hoe jij het doet.

ik ga gewoon naar esc --> options > controls is uitgeschakeld (grijs), zelfde verhaal voor het driving aid gebeuren, kan ook niet tijdens een race.
Waarom zou je dat eigenlijk willen doen, gewoon 1 keer goed instellen en ff fine tunen en niet in een race dat doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 20:00:
Zo, ik voel me wat grieperig en beroerd, dus ik dacht 'Laat ik de Millionaire's Challenge maar eens gaan rijden...' 8)7 Wat een pokkerace is dat zeg... Ten eerste is die tuthola van de GPS waardeloos! Ik ben minstens 4 keer verkeerd gereden doordat ze VEEL te laat zegt waar je heen moet! En wat een zakkenwassers rijden daar, zeg! Ongelooflijk! Ze gaan van links naar rechts en heen en weer en slaan maar af of het geen ene moer uitmaakt! Ik heb dus 4 boetes gehad... Hopeloos. En die hobbelige wegen zijn ook waardeloos! Ja, ik wist dat allemaal al wel, maar in een race als deze let je er nogal op... Ben blij dat ik het gehad heb: ben nu ECHT ziek... 8)

'k Heb 'm trouwens gereden in de Enzo Ferrari, level 3, in 52.41.70. Gelukkig wel gehaald anders was ik NOG zieker geweest. ;) 'k Had het dus wel wat rustiger aan kunnen doen. Was beter geweest voor m'n hoofdpijn... |:( }:O

En nu ga ik op de bank liggen... :O

EDIT:
Nog even het bewijs natuurlijk. Je kan goed zien hoeveel koorts ik heb. 8)

[afbeelding]
Je ziet er beroerd uit inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266

dit probleem heb ik ook als ik het spel heb afgesloten en dan bv na een uurtje weer verder wilt dan moet ik dus me pc opnieuw opstarten anders zit het beeld for artifacts maar naarmate ik langer speel gaat het beeld beter lopen naar mijn idee.en dat dan toch op high met een athlon xp 2600+ en een 6600gt kaart
MadMarky schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:59:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 06:23
Slasher schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:56:
Gewoon hard rijden en nergens tegen aan botsen. Ik had 1 seconde over met een Level 3 getuned MC12.

Het is dus wel mogelijk, maar ik heb er wel een keertje of wat over gedaan.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Had net een Ninja ZX-10 gehaald eindelijk... damnnn wat super vet dit, als je naar achter leunt wheelies maken met 200 km/h bijv. Ik voel me net Ghostrider, en ook lekker met 300 bijna overal tussendoor sla-lommen. >:)

Weet iemand trouwens hoe ik in die photo mode kom?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165266

druk op de P voor het pause menu en dan zie je bovenaan de modus 8)
NLuna schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:33:
Had net een Ninja ZX-10 gehaald eindelijk... damnnn wat super vet dit, als je naar achter leunt wheelies maken met 200 km/h bijv. Ik voel me net Ghostrider, en ook lekker met 300 bijna overal tussendoor sla-lommen. >:)

Weet iemand trouwens hoe ik in die photo mode kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Thnx, zo leer je nog is wat :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Zo net ff gecruised helemaal rond het eiland, damn wat een huizen kom je dan tegen maar wel ff meer als 3 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 07:08
Yarr!

Ik heb net effentjes 431.31 KMH gehaald met de McLaren F1, mijn werk zit er weer op voor vandaag :D

De Koenigsegg moet ook zo snel kunnen, maar dat test ik later wel.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:30

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb de koenigsegg nog niet echt dik boven de 400 gekregen. Wat vooral komt door de beroerde wegligging van het ding. Weet iemand trouwens een weg die echt ideaal is voor (top) snelheids records?.
MadMarky schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:27:
Ik snap niet dat mensen uberhaupt beginnen aan de Millionares Challenge met een auto. Er is toch veel te veel verkeer om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden?
Met een motor is al dat verkeer al irritant maar kun je er vaak nog tussendoor, met een auto blijf je helemaal nergens.

Ferrari Enzo
Geweldige auto, eigenijk is alles er wel goed aan. Het is wel een auto die neigt naar onderstuur, dus optijd remmen voor een bocht en op grip rijden. Ga je te snel een bocht in of geef je te vroeg gas, ga je gewoon rechtdoor.

Koenigsegg CC8S:
Snelle auto met een erg hoge topsnelheid. Het ontbreekt dit model echter aan downforce zodat de auto erg "zweverig" overkomt en je overstuurd de bocht uit vliegt voordat je het doorhebt.

Saleen S7:
De auto met de snelste acceleratie en gewoon bruut veel vermogen. Veel mensen klagen over de wegligging maar ik vind het een serieuze concurrent voor de Enzo. Waar je bij de Enzo op grip rijdt is de S7 echter een auto om mee te driften. Dit maakt hem wat meer tricky dan een Enzo maar als je een beetje oefent kun je serieus hard de bochten door. Neemt niet weg dat ik hem niet echt aanbeveel voor de slingerweggetjes in de bergen ;)

McLaren F1 GTR:
Hele stoere (en dure) bak die erg snel optrekt, maar ik vind hem niet lekker rijden. De remmen zijn in vergelijking met andere auto's matig en het weggedrag is erg nerveus. Je kunt er in principe erg snel mee de bochten door maar als je een foutje maakt lig je meteen naast de baan.
Wat is volgens jou de ideale auto voor tdu?, ik vond zelf die F1 GTR wel relaxt, alleen remt hij inderdaad voor geen meter.

[ Voor 81% gewijzigd door Tortelli op 14-03-2007 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De Ford GT :)

Effe serieus, ik neem aan dat je enkel A klasse auto's bedoelt? De Enzo is allround beter dan de S7, dus als ik de "beste" moet kiezen zeg ik Enzo. De Saleen is alleen wel leuker om te rijden ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Tortelli schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 01:21:
Ik heb de koenigsegg nog niet echt dik boven de 400 gekregen. Wat vooral komt door de beroerde wegligging van het ding. Weet iemand trouwens een weg die echt ideaal is voor (top) snelheids records?.

[...]

Wat is volgens jou de ideale auto voor tdu?, ik vond zelf die F1 GTR wel relaxt, alleen remt hij inderdaad voor geen meter.
Ik zal gaan voor de Saleen omdat deze zo lekker door de bochten komt. Volledig getuned heeft hij een topsnelheid van 407kmh waar de computer echt niet aan tipt. In de single races win je alles met deze bak, mits je hem goed onder controle hebt. Het is wel veel tegensturen naar mijn mening.
MadMarky schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:27:

Ferrari Enzo
In het verkeer gaat ik vaak met een bovengemiddelde snelheid rechts langs het verkeer. Op rechte stukken is dat echt een uitkomst. Op het echte bochtenwerk wordt het een ander verhaal, maar bij beheerst rijden kun je easy tussen het verkeer door slingeren. Alhoewel ik regelmatig een tegenligger gekust heb. Desalniettemin had ik tijd over om koffie te drinken voordat ik mijn auto de finish liet passeren.

De Ferrari Enzo is naar mijn mening een te stugge bak. Je moet flink remmen in de bochten en overstuur kent deze auto helemaal niet. Daarom lijkt het af en toe alsof je de auto de bochten door moet trekken. Daar verlies je volgens mij enorm veel snelheid mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dat je flink moet remmen voor bochten klopt, maar vergis je niet in de snelheid die je kwijtraakt als je een bocht door moet driften. De bochtensnelheid van de Enzo ligt vrij hoog en je kunt in/na een bocht wel weer direct op het gas.

En wat langs het verkeer rijden betreft: ik zit op hoge snelheid al snel in de berm (niet grappig) of tegen een uitstekende brede vrachtwagen. Na elke botsing sta je nagenoeg stil en verlies je veel tijd.
Met de MV Agusta probeer ik gewoon om met >300km/h tussen het verkeer door te komen, dat lukt best goed en ik word nooit aangehouden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Zo ik ben nu al weer 40 uur speelplezier verder met het volgende resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/9900/status2wi3.jpg

Heb nu 3 huizen en de volgende auto`s staan erin:

- Saleen S7
- Lamborghini Murcielago Coupe
- Kawasaki Ninja ZX-10R
- MV Agusta F4 Tamburini
- Mclaren F1
- Ford Shelby Cobra Concept / Ford Mustang GT-R Concept / Ford Shelby GR-1 Concept / Ford GT
- Alfa Romeo 8c Competizione
- Volkswagen W12 Roadster / Volkswagen W12 Coupe
- Jaguar XJ220
- Chevrolet Corvette Z06
- NISSAN 350Z
- Chrysler Firepower Concept car / Chrysler ME FOUR-TWELVE
- Shelby GT500
- Ferrari Enzo / Ferrari 288 GTO / Ferrari F430

Next objective: all wegen rijden 8)7

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 07:08
Tortelli schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 01:21:
Je moet een weg hebben die (redelijk) recht is, en vooral vlak. Geen hobbels of heuvels, die zorgen er namelijk voor dat je veel snelheid kwijtraakt. Veel van de highways zijn daarom onbruikbaar.

De beste die ik heb gevonden: Op de papieren kaart waar het volledige eiland op staat moet je kijken in de vakken 5F/5G. De rode weg die daar van noord naar zuid loopt is heuvelachtig in de grote bocht, maar als je die goed neemt kun je op het vlakke rechte stuk in 5G hard gaan. Daar heb ik 431.31 gehaald.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210921

Same sotry overhere.
Maar een reinstall maakt niks uit, spel krijg ik niet meer aan de gang wanneer ik het huis verlaat en bijvoorbeeld in het begin een lease bak selecteer.
TheZeroorez schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:30:
[...]

Dank :)

Jammer alleen dat ik met geen van beide verder kom dan m'n huis. Als ik eruit ga crashed 'ie :/

...En als ik de oude terugzet ook :/ Even opnieuw installeren dan maar..? Het is dus die 'welbekende' save-crash. Hopen dat m'n savegame niet dood is, en morgen, als 'ie het na rebooten nog niet doet maar opnieuw erop knallen en checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Hier komt mijn tip van de dag:

$70.000 verdienen in 20 seconden

Je moet hiervoor eerst "champion" bereiken. Dit unlocked de speed race "180 mph in heavy trafic"

Deze race ligt linksboven in het eiland op zo'n 1/4 afstand van de bovenkant en zo'n 1/4 afstand van de linkerkant v/d map.

De race zelf is moeilijk omdat er veel heuvels en bochten zijn.

Hier komt de truuk: Als de race gestart is draai je gewoon 180 graden en heb je een perfect rechte weg. Binnen 20 seconden zit je aan de 290 km/h en heb je 70.000 euro verdiend. 8)

Zo heb je binnen 5-6 minuten genoeg geld om bijv. een Mclaren F1 te kopen en hem ook level 3 te tunen. _/-\o_ _/-\o_

Een kwartiertje racen zorgt er voor dat je de meest luxe huizen kunt kopen ect ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:19
Anoniem: 210921 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:20:
Same sotry overhere.
Maar een reinstall maakt niks uit, spel krijg ik niet meer aan de gang wanneer ik het huis verlaat en bijvoorbeeld in het begin een lease bak selecteer.

[...]
Volgens mij moet je dit echt wel in orde krijgen als je de zooi in "documents&settings/all users/application data/..) wegmikt.
Daar vind je ook een TDU directory, met wellicht wat verborgen bestanden erin.
Deze weggooien werkt bijna altijd.

Eventueel dit icm het deleten van savegame2 onder je savegames..

Sinds ik dit heb gedaan is mijn game nog nooit meer gecrashed, terwijl die dat voorheen vaak deed.
Ook me savegame blijft lekker in orde :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoyden op 14-03-2007 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Henkus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:35:
Hier komt mijn tip van de dag:

$70.000 verdienen in 20 seconden

Je moet hiervoor eerst "champion" bereiken. Dit unlocked de speed race "180 mph in heavy trafic"

Deze race ligt linksboven in het eiland op zo'n 1/4 afstand van de bovenkant en zo'n 1/4 afstand van de linkerkant v/d map.

De race zelf is moeilijk omdat er veel heuvels en bochten zijn.

Hier komt de truuk: Als de race gestart is draai je gewoon 180 graden en heb je een perfect rechte weg. Binnen 20 seconden zit je aan de 290 km/h en heb je 70.000 euro verdiend. 8)

Zo heb je binnen 5-6 minuten genoeg geld om bijv. een Mclaren F1 te kopen en hem ook level 3 te tunen. _/-\o_ _/-\o_

Een kwartiertje racen zorgt er voor dat je de meest luxe huizen kunt kopen ect ect.
Ghehe goede uitvinding voor als je dringend geld nodig hebt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee sorry, dit gaf ik ook eerder al aan, allemaal uitgevoerd te hebben.
Ik heb de game verwijderd. Vervolgens de map die jij benoemt verwijderd, en een temp foldertje v TDU verwijderd. Meer kan ik naar mijn idee niet verwijderen.
Je merkt bij een herinstall dat je profiel dus echt weg is en je de knoppen weer opnieuw in moet stellen. (logisch) Maar daarna is het filmpje al 1 ding dat slecht loopt wat nooit het geval was en daarna kies je een lease bak en dan houd het op.................... diverse resoluties geprobeerd, driverse geupdate ( dit terwijl het bij de eerste installatie allemaal goed liep en werkte.
SandeR schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:36:
[...]

Volgens mij moet je dit echt wel in orde krijgen als je de zooi in "documents&settings/all users/application data/..) wegmikt.
Daar vind je ook een TDU directory, met wellicht wat verborgen bestanden erin.
Deze weggooien werkt bijna altijd.

Eventueel dit icm het deleten van savegame2 onder je savegames..

Sinds ik dit heb gedaan is mijn game nog nooit meer gecrashed, terwijl die dat voorheen vaak deed.
Ook me savegame blijft lekker in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Anoniem: 210921 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 08:20:
Same sotry overhere.

[...]
Dit had ik gister ook opeens. Race gereden, het spel verlaten, alles ging goed. Hierna bleef ie gewoon altijd hangen bij het "saving"-scherm. Bovendien, als ik naar de garage ging, ging dat enorm schokkerig en traag.

Inderdaad, zoals SandeR zegt, er staan 2 bestanden in de "documents&settings/all users/application data/tdu"-map (of ergens in die buurt), die moet je wissen. Ze staan in dezelfde map als je cdkey.txt, die moet je uiteraard laten staan.

Wat ook nog kan werken als ie blijft hangen op het "saving"-scherm, is het spel opstarten, en zodra je profile geladen is, níet het spel in, maar direct weer quit doen. Hierna doet ie het wellicht weer.

Bij mij doet ie het nu weer gelukkig, en ook het schokkerige en trage in de garage is verholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die oplossing helpt ook niet, zag hem eerder al op het forum staan.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.
Miles Teg schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:12:
[...]

Dit had ik gister ook opeens. Race gereden, het spel verlaten, alles ging goed. Hierna bleef ie gewoon altijd hangen bij het "saving"-scherm. Bovendien, als ik naar de garage ging, ging dat enorm schokkerig en traag.

Inderdaad, zoals SandeR zegt, er staan 2 bestanden in de "documents&settings/all users/application data/tdu"-map (of ergens in die buurt), die moet je wissen. Ze staan in dezelfde map als je cdkey.txt, die moet je uiteraard laten staan.

Wat ook nog kan werken als ie blijft hangen op het "saving"-scherm, is het spel opstarten, en zodra je profile geladen is, níet het spel in, maar direct weer quit doen. Hierna doet ie het wellicht weer.

Bij mij doet ie het nu weer gelukkig, en ook het schokkerige en trage in de garage is verholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lukt mij nog steeds niet om vrienden te maken in het spel. Ik doe precies wat hier gezegd wordt. Numerieke toetsenbord pijltje links ,dan komt een menu en zie de speler die het dichts bij je is. vervolgens kun je hem toevoegen aan je vrienden lijst met A. Alleen gebeurt dat niet en ik zie ook geen reactie van de andere rijder. Verder nog steeds een topgame. Overigens is mijn lievelings auto de Lamborgihi Muriacello maar ik ben op zoek naar een diablo. Het is welliswaar niet de snelste maar hij rijdt heerlijk. Wat is volgens jullie de beste keus als ik een super auto wil, sneller dan de Lambo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 21:27
Anoniem: 199761 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:08:
Het lukt mij nog steeds niet om vrienden te maken in het spel. Ik doe precies wat hier gezegd wordt. Numerieke toetsenbord pijltje links ,dan komt een menu en zie de speler die het dichts bij je is. vervolgens kun je hem toevoegen aan je vrienden lijst met A. Alleen gebeurt dat niet en ik zie ook geen reactie van de andere rijder. Verder nog steeds een topgame. Overigens is mijn lievelings auto de Lamborgihi Muriacello maar ik ben op zoek naar een diablo. Het is welliswaar niet de snelste maar hij rijdt heerlijk. Wat is volgens jullie de beste keus als ik een super auto wil, sneller dan de Lambo?
een enzo, mclaren F1(GT) en die Saleen S7 gaat ook vet snel
Ik vind het alleen wel jammer dat de longtail versie van de
mclaren f1 in het spel ontbreekt

[ Voor 14% gewijzigd door Tjona100 op 14-03-2007 10:14 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Het lukt mij nog steeds niet om vrienden te maken in het spel.
Moet je ook niet zo asociaal rijden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

feep schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:36:
[...]

Moet je ook niet zo asociaal rijden. :D
Haha of mijn tanden poetsen. Trouwens de markt voor ocassions in TDU stort nog een keer in. Het aanbod is enorm en de prijzen blijven hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 199761 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:51:
[...]

Haha of mijn tanden poetsen. Trouwens de markt voor ocassions in TDU stort nog een keer in. Het aanbod is enorm en de prijzen blijven hoog.
Vind je het raar ? :D er is geen verschil met een nieuwe. Als die Auto's nu ook eens kapot konden :P Was het pas interessant geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Astennu schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Vind je het raar ? :D er is geen verschil met een nieuwe. Als die Auto's nu ook eens kapot konden :P Was het pas interessant geweest.
Maar met die hoge prijzen verkoop je toch niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Astennu schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Misschien leuk voor in een patch ofzo :/

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 10:44

Shva

aka Jos_theboss

een andere goeie klasse A bak is de Pagani Zonda, heeft niet zo vreselijk veel wielspin als je enzo, heeft wel een lagere topsnelheid maar ach....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195609

Nog even dit:
Ik heb een Microsoft Sidewinder racestuur, en die doet het zonder problemen met TD:U. Ik las hier dat de Microsoft Sidewinder het niet goed deed met dit spel (het bekende framedrop probleem), maar ik heb daar dus totaal geen last van. Spel loopt bij mij vlekkeloos. Alleen soms bij opstarten een framerate van 10FPS met allemaal artifacts. De oplossing?; enkele malen heen en terug naar je bureaublad Alt-Tabben. Na een keer of twee uit het spel te zijn getabbed doet hij het wel ineens perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:59

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het bij de trading place ook zo verwonderlijk dat de prijzen zo hoog zijn.
Ik zat eventjes naar auto's te zoeken (Murcielago) en de prijzen die daar stonden zijn hoger als dat ie in de winkel te verkrijgen is. En dan zaten er niet eens upgrades bij :o . Ik vind dat erg raar aangezien dat als je je auto wilt verkopen zonder dat je de trading place gebruikt. Je 50 procent van het aankoopbedrag kwijt bent. Dan kun je hem net zo goed voor 75% op die trading place zetten.

Lijkt mij een betere deal.
Maar goed, ben maar weer opnieuw begonnen (nadat mijn savegame was verdwenen doordat iemand een new game opstarte :@ ) En het gaat nu wel een stuk beter dan eerst. Heb voor het eerst de Nissan Skyline geprobeerd ipv de Nissan 350z Nismo die ik eerst had en deze is duidelijk sneller!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We hebben het hier dan wel over een FORCE FEEDBACK WHEEL ? want die geeft problemen aan zeker aan mijn kant.
Verder is ALT tabben nou niet echt zoals Atari het zou moeten hebben bedoeld :)
Anoniem: 195609 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:52:
Nog even dit:
Ik heb een Microsoft Sidewinder racestuur, en die doet het zonder problemen met TD:U. Ik las hier dat de Microsoft Sidewinder het niet goed deed met dit spel (het bekende framedrop probleem), maar ik heb daar dus totaal geen last van. Spel loopt bij mij vlekkeloos. Alleen soms bij opstarten een framerate van 10FPS met allemaal artifacts. De oplossing?; enkele malen heen en terug naar je bureaublad Alt-Tabben. Na een keer of twee uit het spel te zijn getabbed doet hij het wel ineens perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lukt mij nog steeds niet om vrienden te maken in het spel. Ik doe precies wat hier gezegd wordt. Numerieke toetsenbord pijltje links ,dan komt een menu en zie de speler die het dichts bij je is. vervolgens kun je hem toevoegen aan je vrienden lijst met A. Alleen gebeurt dat niet en ik zie ook geen reactie van de andere rijder.
Met A...?
Net zoals je via numpad in het menu terecht komt, moet je ook met de numpadkeys naar de optie Add players as friend (of wat de exacte tekst dan ook is) en dan moet je WEER met de numpadpijltjes dat activeren/doen. Je ziet volgens mij oranje pijltjes die aangeven wat mogelijk is. Als die Friend dan later jouw wil accepteren zie je een soortgelijk menuutje en dan moet je weer met de numpadkeys dat bevestigen (volgens mij zie je dan een pijltje naar links, dus Numpad 4). Zo werkt het bij mij prima. Ik heb nog nooit A gebruikt...

Die Friendslist heb je verder niet veel aan... Je kan 'm alleen zien als je in een club gaat (waarna je er verder niets mee kan doen, alleen een club joinen via een friend) én je kan op de map de online players filteren op Friends. Da's wel handig, alleen werkt het nog niet omdat je zelden mensen die je op de map ziet ook op de weg ziet... (PATCH!!!!!!!!)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 14-03-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Het moet wel een hele grote patch zijn als ze alle bugs op willen lossen. Maar het is wel hard nodig dat er een patch komt. En ik wil meer auto's. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
Laat ze eerst alle problemen oplossen voordat ze met auto's komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151469

Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar hoe the hell rijdt je met motoren, zowel met pijltjes als met mijn stuur krijg ik een motor nog niet door een vrij normale bocht.
Het is alsof de calibratie vekeerd staat waardoor ik totaal geen scherpe bochten kan maken, of moet dit op een andere manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 151469 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:53:
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar hoe the hell rijdt je met motoren, zowel met pijltjes als met mijn stuur krijg ik een motor nog niet door een vrij normale bocht.
Het is alsof de calibratie vekeerd staat waardoor ik totaal geen scherpe bochten kan maken, of moet dit op een andere manier ?
Het is een motor he geen auto :P Gewoon ruimere bochten nemen ;)

offtopic:
Niemand vroeger Moto Racer / Moto Racer 2 gespeeld ?? Was best gaaf en besturing was ook erg fijn :9~

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:05:
offtopic:
Niemand vroeger Moto Racer / Moto Racer 2 gespeeld ?? Was best gaaf en besturing was ook erg fijn :9~
offtopic:
JAAAAAAAAAA! Dat was super! Vooral de eerste versie! Die draaide prachtig op m'n good old 3Dfx, als ik me niet vergis! Schitterende graphics! Zal nu wel helemaal bagger zijn. Maar in ieder geval is dat het lekkerste motorspel dat ik ooit heb gehad! Ik speelde 'm wel met een joystick: dat lijkt me in TDU eigenlijk ook wel handiger, bedenk ik me nu...

Kan je in TDU ook twee verschillende controls gebruiken? Dus een stuur voor de auto's en even later een joystick voor de motor? (Ik heb nog geen motor én ik ben niet thuis dus kan het niet uitproberen...

offtopic:
Whaaaaaa! TDU avant le lettre! :+

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/2ugoras.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 14-03-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:08:
[...]

offtopic:
JAAAAAAAAAA! Dat was super! Vooral de eerste versie! Die draaide prachtig op m'n good old 3Dfx, als ik me niet vergis! Schitterende graphics! Zal nu wel helemaal bagger zijn. Maar in ieder geval is dat het lekkerste motorspel dat ik ooit heb gehad! Ik speelde 'm wel met een joystick: dat lijkt me in TDU eigenlijk ook wel handiger, bedenk ik me nu...

Kan je in TDU ook twee verschillende controls gebruiken? Dus een stuur voor de auto's en even later een joystick voor de motor? (Ik heb nog geen motor én ik ben niet thuis dus kan het niet uitproberen...
Ja, dat kan, er zijn aparte controls instelbaar voor bikes en cars

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een motor he geen auto :P Gewoon ruimere bochten nemen ;)
Ik post zo een video van de scherpste bocht die ik kan nemen. Ik weet toch dat ik in real life scherpere bochten dan dat kan maken hoor :P

et voila!
http://www.youtube.com/watch?v=WgoyTnnv51c
ik weet toch zeker dat dit niet de bedoeling is in t spel :P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 151469 op 14-03-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:59

Martinspire

Awesomeness

Dat hebben ze volgens mij ook meer gedaan om het eerlijk te houden ten opzichte van auto's.
Maarja, als ze eens een x die bugatti veyron toevoegen maakt dat ook niet meer uit >:)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

Dat wil ik maar zeggen... ;) Ik weet toch ook zeer zeker meer bochtenwerk uit mijn motor weet te persen dan dat ze je hier laten doen. Toegegeven: de topsnelheid kan ik niet evenaren... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Shva schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:39:
een andere goeie klasse A bak is de Pagani Zonda, heeft niet zo vreselijk veel wielspin als je enzo, heeft wel een lagere topsnelheid maar ach....
Is ook een leuke bak, maar komt qua acceleratie en topsnelheid niet met de rest mee.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Shva schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:39:
Ik had die pagani ff gehuurd om de pagani challange te doen maar ik vond hem niet echt lekker rijden en was ook niet echt snel. Dus nu heb ik maar een saleen s7 gekocht. Ff tunnen en dan kijken hoe hard ie gaat. En ook burnout's maken met 1000 pk op de achterwieltjes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201348

ik vind mv augusta heerlijke motor (ducati 999 trouwens ook :P )
kep nu paar a auto's maar mij valt vooral de enzo TEGEN.
Saleen kank goed mee rijde maar die ferrari is zo onverw8s :S
ik speel btw met sidewinder (microsoft ) ik heb geen problemen mee alleen maar lage fps met me 8800 ? ligt da aan stuur ??? ( ga morge toch g25 bestellen dus maakt nie uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Anoniem: 201348 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:44:
ik vind mv augusta heerlijke motor (ducati 999 trouwens ook :P )
kep nu paar a auto's maar mij valt vooral de enzo TEGEN.
Saleen kank goed mee rijde maar die ferrari is zo onverw8s :S
ik speel btw met sidewinder (microsoft ) ik heb geen problemen mee alleen maar lage fps met me 8800 ? ligt da aan stuur ??? ( ga morge toch g25 bestellen dus maakt nie uit )
Anders maak je er even een leesbaar stukje tekst van..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143297

Anoniem: 151469 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:17:
[...]

Ik post zo een video van de scherpste bocht die ik kan nemen. Ik weet toch dat ik in real life scherpere bochten dan dat kan maken hoor :P

et voila!
ik weet toch zeker dat dit niet de bedoeling is in t spel :P
Dat hoort zeker niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is wat mis met mijn bike handling, dit heb ik zowel met het stuur als de pijltjes.
Dit is de scherpste bocht die ik met een motor kan maken in TDU.
Ik weet toch dat ik in real life scherpere bochten dan dat kan maken hoor :P

et voila!

(hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik hem even opnieuw post voor het overzicht)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 151469 op 14-03-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Anoniem: 151469 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:52:
Er is wat mis met mijn bike handling, dit heb ik zowel met het stuur als de pijltjes.
Dit is de scherpste bocht die ik met een motor kan maken in TDU.
Ik weet toch dat ik in real life scherpere bochten dan dat kan maken hoor :P

et voila!

(hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik hem even opnieuw post voor het overzicht)
Dat ziet er idd niet helemaal goed uit. Je kan normaal gesproken veel scherpere bochten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aaaaaaaah, steering bars sensitivity stond op 0 <_<
Nouja, probleem gefixt, thanks :)

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 151469 op 14-03-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Anoniem: 151469 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 14:59:
Aaaaaaaah, steering bars sensitivity stond op 0 <_<
Nouja, probleem gefixt, thanks :)
Lol

Het probleem is soms zo makkelijk op te lossen je moet er alleen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Laatst online: 13:41

_Eend_

🌻🇺🇦

Die marketplace is wel erg vreemd.. Een Audi A3 voor 1,5 miljoen 8)7 Maar heb er wel een SLK met "Performance Package' level 1 getuned op de kop kunnen tikken (was maar een paar duizend $ meer dan bij de dealer).

Maakt die kilometerteller nou verschil? Dat bij 2 ton de motor van je level 3 getunede Koenigsegg het begeeft bijvoorbeeld. Of is dat alleen maar een leuke gimmick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

_Eend_ schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:26:
Die marketplace is wel erg vreemd.. Een Audi A3 voor 1,5 miljoen 8)7 Maar heb er wel een SLK met "Performance Package' level 1 getuned op de kop kunnen tikken (was maar een paar duizend $ meer dan bij de dealer).

Maakt die kilometerteller nou verschil? Dat bij 2 ton de motor van je level 3 getunede Koenigsegg het begeeft bijvoorbeeld. Of is dat alleen maar een leuke gimmick?
Als de motor het begeeft, heb jij ergens in het spel een garage gezien?, een leuke gimmick dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Slasher schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:30:
[...]

Als de motor het begeeft, heb jij ergens in het spel een garage gezien?, een leuke gimmick dus...
Moet je ANWB bellen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
_Eend_ schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 15:26:

Das toch normaal als je een auto koopt, overal worden de km standen neergezet. Daarnaast denk ik niet dat hij bij 200.000 km opeens de motor begeeft.

Sterker, als je een pic maakt met 200.000 dan financier ik (ingame) een nieuwe voor je. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:59
Ik heb ook even mijn stuurtje aangesloten(Driving Force pro), alleenkan ik niet vinden waar ik de force feedback kan aanzetten, iemand?

Hij doet het nu wel perfect, alleen moet ik nog even kijken met force feedback..

EDIT: sorry, ik dacht dat mijn drivers waren geinstalleerd(zag wel de nam bij spelbesturingen staan) maar dit bleek niet het geval. Nu werkt het wel ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Perzikvrucht op 14-03-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je naar de control-opties gaat zit ff volgens mij op de laatste tab, ergens rechts. Zeg ik uit m'n hoofd want ik heb hier op m'n werk jammergenoeg geen TDU... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
AHHHH (moest even)
Ik ben sinds een jaar ofzo ofzo overgestapt om spellen te kopen.
Heel de GW serie tot nu toe (collectors edition) HL2 enz.
Nu wil ik dit spel eigenlijk ook wel hebben, maar er zijn 2 "maar's"
Ik wil eerst weten of het lekker draait op mn systeem (3500+ 1gig ram, 6800gt @ ultra)
op een resolutie van 1950 of 1440 (heb een 20"bb monitor, vandaar).
Dus ik wilde een demo downloaden, maar die kan ik niet vinden! :?
Dus ik download het spel op minder legale wijze, werkt ie niet omdat je perse met syncen met een server.
Nu weet ik dus niet of het wel leuk is en of ie lekker draait. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

ixl85 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:43:
AHHHH (moest even)
Ik wil eerst weten of het lekker draait op mn systeem (3500+ 1gig ram, 6800gt @ ultra)
Dus ik download het spel op minder legale wijze, werkt ie niet omdat je perse met syncen met een server.
Ook al weet ik hoe je die 'minder legale' versie aan de praat krijgt, ik hou het maar voor me, want dat mag niet op GOT volgens mij... (Heb zelf een legale versie, want ik wil wel online spelen, als ik tenminste ooit mn videokaart nog eens terugzie van de RMA)

Die specs zijn net te weinig schat ik zo in voor 1850x1440, zeker als je alles op high zet, inclusief AA. Ik denk dat je moet rekenen op 20-25 FPS met die configuratie, wat het spel maar redelijk speelbaar maakt.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

ixl85 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:43:
AHHHH (moest even)
maak dan een offline account aan, dat hoeft niet te syncen.
Als die niet lekker draait @ 1950 of 1440 kan je ook 1280x800 proberen prima resolutie voor mn 6600GT. Bij 1680x1050 geeft die aan dat mn computer het niet aan kan terwijl ik elk ander spel daarop speel!

[Edit]
Ik heb dus ook een 20'' bb (Acer 2016w om precies te zijn, met een resolutie van 1680x1050)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 157420 op 14-03-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
1440/900 zou dus wel kunnen. AA hoeft niet perse... De meeste dingen op high liever wel. Vind het belangrijker dat de wegen er lekker uit zien en dat mn auto rond is ;)
25/30 fps vind ik ook best.
Als ik dat haal dan is het wel goed.
(mijn monitor kan niet lager dan 1440 en kan (gelukkig :+) geen 4:3 verhouding aan (kan wel, maar dan is alles uitgerekt, hij kan dus niet omschakelen; Nec Multisync 20WGX2)

De reviews die ik gelezen heb zijn niet allemaal even goed over TDU... Ze zeggen dat er online veel wegpiraten rondrijden die het leuk vinden om je bak aan gort te rijden... true of false?
Wil nm wel online gaan spelen.

Rider277, waarom kan ik je geen PM's sturen? (kan je aanzetten bij je instellingen ;))

/edit
Offline account? Daar kon ik niet voor kiezen, meteen na de installatie, na het starten van de *.exe moest ik een serial invoeren, had geen keuze tussen on/offline

[ Voor 24% gewijzigd door ixl85 op 14-03-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

ixl85 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:22:
1440/900 zou dus wel kunnen. AA hoeft niet perse... De meeste dingen op high liever wel. Vind het belangrijker dat de wegen er lekker uit zien en dat mn auto rond is ;)
25/30 fps vind ik ook best.
Als ik dat haal dan is het wel goed.
(mijn monitor kan niet lager dan 1440 en kan (gelukkig :+) geen 4:3 verhouding aan (kan wel, maar dan is alles uitgerekt, hij kan dus niet omschakelen; Nec Multisync 20WGX2)

De reviews die ik gelezen heb zijn niet allemaal even goed over TDU... Ze zeggen dat er online veel wegpiraten rondrijden die het leuk vinden om je bak aan gort te rijden... true of false?
Wil nm wel online gaan spelen.

Rider277, waarom kan ik je geen PM's sturen? (kan je aanzetten bij je instellingen ;))

/edit
Offline account? Daar kon ik niet voor kiezen, meteen na de installatie, na het starten van de *.exe moest ik een serial invoeren, had geen keuze tussen on/offline
Okee, dat heb ik aangezet. Maar online is best leuk, als het werkt. Bij sommige werkt het prima, hiero crasht de game constant als ik online ga spelen (na 5 minuten ofzo) In de tijd dat ik wel online kon spelen, met de open beta, had je geen last van etterbakken die tegen je aan ginge crashen. Je bak kan ook niet stuk, dus aan gort rijden is er niet bij.

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
user name
O wilt u online op game spy
acount naam
ww

O moet je vakje leeg laten om offline te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Ik ben nu een beetje aan het spelen, en moet zeggen dat ik het spel goed vind. Het kan nog heel veel verbeteren, vooral op het gebied van het overige verkeer, een bijna file door een stuk wat op woestijn lijkt vind ik overdreven ;)

Heb nu ook een berg auto's / huizen, maar ik vraag me af of er een makkelijke manier is om auto's naar een huis te verplaatsen.

Ik heb nu bijv. huis A, met 10 auto's, en huis B met 0 auto's. Nu wil ik al m'n Ferrari's naar Huis B verplaatsen, dus ik rij de eerste er naar toe, en de tweede lukt al niet meer, want omwisselen is geen optie, dan staat de auto waarmee ik aan kwam weer bij huis A.

Mezelf automatisch laten verplaatsen via het garagemenu werkt ook niet, want dan word mijn auto ook weer meegenomen naar huis A. Ik krijg hoe ik het ook probeer niet meer dan 1 auto in mijn garage van huis B... Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

cardinal808 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:36:
[...]

Das toch normaal als je een auto koopt, overal worden de km standen neergezet. Daarnaast denk ik niet dat hij bij 200.000 km opeens de motor begeeft.

Sterker, als je een pic maakt met 200.000 dan financier ik (ingame) een nieuwe voor je. 7(8)7
Hou ik je aan :Y)

Ik vroeg het me gewoon af, maar het maakt ook niet uit met wat voor benzineslurper je op stap gaat, na 100 km. is die benzinetank nog steeds helemaal vol. Dat vindt ik best wel jammer, dat je niet afentoe even moet tanken.

Trouwens, je moet niet vreemd opkijken als iik die 200.000 km. ook nog haal. Heb nu een Lamborghini Miura gekocht. Wat een mooie bak, mooi geluidje, rijdt lekker, ziet er goed uit.. Maargoed, hier spreekt ook een Lamborghini fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:49

justifire

Shut up and squat !!

Heb met de G25 dat er een dood punt in de besturing zit als je net ff naar rechts of naar links wilt.
Moet echt een cm of 5 sturen voordat de auto er op reageert.
Klopt dit of moet ik soms iets anders instellen?
Totaal niet realistisch op deze manier.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
justifire schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:33:
Heb met de G25 dat er een dood punt in de besturing zit als je net ff naar rechts of naar links wilt.
Moet echt een cm of 5 sturen voordat de auto er op reageert.
Klopt dit of moet ik soms iets anders instellen?
Totaal niet realistisch op deze manier.
Stel de rotatie van je G25 eens in op 240 graden. Je hebt dan een veel directer stuurgedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

Henkus schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:39:
[...]

Stel de rotatie van je G25 eens in op 240 graden. Je hebt dan een veel directer stuurgedrag
Dan had je ook een goedkoper stuurtje kunnen kopen.. Tenminste, dat ga ik nu dus wel doen.. Ik ga geen stuurtje waarmee je in theorie 900 graden kunt sturen kopen van +/- €200,- kopen als ik hem toch op 240 graden moet zetten voordat ie in de praktijk goed werkt.. Zo'n stuurtje kost €60 op marktplaats.

[ Voor 25% gewijzigd door _Eend_ op 14-03-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat een *** iq loze AI (contradictie intermino?) op de snelweg, met zo;n missie waarbij je een wagen weg moet brengen. start met 80.000, eindigd vaak onder de 40-50.000 ......

rij je op de snelweg, gaat er zo;n idioot op de rem, en gaat een BOCHTJE naar de naastliggende rijbaan, kom je aandenderen met 200, KLAP!

of dom van rijbaan wisselen, om vervolgens weer terug te gaan naar waar die vandaan kwam :S

voor mijn part smijt je al die ai wagentjes uit t spel, verzieken het soms veel te veel.

Voor de rest, TOP spel :) lekker raggen, jammer dat ik geen stuurtje heb, speel t met een cordless gamepad van logitech, gaat ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
_Eend_ schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:40:
[...]

Dan had je ook een goedkoper stuurtje kunnen kopen.. Tenminste, dat ga ik nu dus wel doen.. Ik ga geen stuurtje waarmee je in theorie 900 graden kunt sturen kopen van +/- €200,- kopen als ik hem toch op 240 graden moet zetten voordat ie in de praktijk goed werkt.. Zo'n stuurtje kost €60 op marktplaats.
Alsof de 900graden de enige reden is om de G25 te kopen.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.