[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.900 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Cool eiland, alleen jammer dat je dat huis niet kunt kopen of een cruise kunt maken met dat jacht ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.madmarky.net/GoT/TDU_eegg1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.madmarky.net/GoT/TDU_eegg2.jpg

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Wat de VMACNL-club van CyberOps betreft: hij had op zijn forum een lijst met dingen gezet die verwerkt worden in de patch waaraan hij werkt met Eden Games en Atari (correct me if I'm wrong, CyberOps). Dat lijstje is terecht gekomen op het Atari-forum met de vraag om een bevestiging. Zonet heeft The_Mole (Admin & Corporate Mole) dit gepost:

It's a prank, please ignore it.

Duidelijke taal, lijkt me. Ben blij dat ik uit die club vertrokken ben. Ben benieuwd wie volgen. En jammer dat ik niet op het VMACL-forum ff kan kijken wat ze daar nu te zeggen hebben. Het was ook te mooi om waar te zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 12-03-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 159520 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:27:
[...]

Ik heb nu alle blauwe missie icoontjes weggespeeld mis ik iets ofzo of heb ik iets over t hoofd gezien???? 8)7
Je kan toch filteren op succesvol / niet succesvol? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wetterhahn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:06:
Hiero heb je de files, heb ze maar even zelf gehost want kon de link ook niet meer vinden... FX2 haalt meer weg dan FX wat precies het verschil is weet ik ook niet meer maar het komt er in feite op neer dat FX2 het spel lichter laat draaien dan FX.

FX

FX2
En waar mocht ik die precies extracten? :>
polo1987 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:38:
[...]

Ok, heb nu de office 2007 versie en de gewone .XLS versie online staan

TDUCarsDetail+Tuned
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520

Gunner schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:43:
[...]

Je kan toch filteren op succesvol / niet succesvol? :?
ja idd dat doe ik ook en dan staan er geen blauwe icoontjes meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:03
polo1987 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:38:
[...]

Ok, heb nu de office 2007 versie en de gewone .XLS versie online staan

TDUCarsDetail+Tuned
Staan hier toevallig ook de add-on cars in? Ik weet niet of deze al uit zijn voor de pc, maar dan is het lijstje wel compleet (en kan ik precies zien welke auto's ik nog moet kopen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Ik ben nu bij de lexus dealer (ongeveer bij de ascari, ducatti en mclaren dealer) Maar ik kan niet naar binnen. Of hoeft dat ook niet bij deze om de bikeshops te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:42:
Wat de VMACNL-club van CyberOps betreft: hij had op zijn forum een lijst met dingen gezet die verwerkt worden in de patch waaraan hij werkt met Eden Games en Atari (correct me if I'm wrong, CyberOps). Dat lijstje is terecht gekomen op het Atari-forum met de vraag om een bevestiging. Zonet heeft The_Mole (Admin & Corporate Mole) dit gepost:

Duidelijke taal, lijkt me. Ben blij dat ik uit die club vertrokken ben. Ben benieuwd wie volgen. En jammer dat ik niet op het VMACL-forum ff kan kijken wat ze daar nu te zeggen hebben. Het was ook te mooi om waar te zijn...
heb het er al gepost checke hoe lang het duurt voordat mijn account verwijdert wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:42:

Of ze zeggen het gewoon om andere niet jaloers te maken zodat ze ook problemen krijgen met requests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159520 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:04:
[...]

heb het er al gepost checke hoe lang het duurt voordat mijn account verwijdert wordt :P
14 min heeft het geduurt....haha
er is nog 1 'belangrijk' (lees: iemand die veel TDU speelt) daar weggegaan onder het motto van de 'leugenaar' hij wou meer cruisen en minder club racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

moviehouse schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:04:
Ik ben nu bij de lexus dealer (ongeveer bij de ascari, ducatti en mclaren dealer) Maar ik kan niet naar binnen. Of hoeft dat ook niet bij deze om de bikeshops te unlocken?
Dit topic door te zoeken op het woord Lexus geeft het antwoord..

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211035

Misschien handig van te voren eerst even te checken met andere ? Heb net het bewijs gepost dat er wel degelijk contact is met eden games, dat atari dat niet leuk vind is hun probleem. Van Atari krijg je 0 % support dus was ik persoon lijk aan het emailen geslagen met eden, en van hun krijg ik netjes antwoord op alles wat ik vraag. Betere support dan van de maker zelf kun je niet krijgen. En nogmaals jammer dat je niet lang genoeg kon wachten totdat ik de email van eden net had gepost en nee het is niet gewoon tekst maar een directe foto van de email die ik binnen kreeg. Misschien dat atari zelf eens contact met eden moet gaan opnemen, ze weten bij atari vast nog niet eens of ontkennen het weer dat ze bij eden met een vervolg bezig gaan.

Dus wie staat er nou voor paal j van e niet ik in iedergeval maar de persoon die naar atari stapt terwijl ik niets met atari te maken heb lmao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:51

Entity

9000rpm

De G-Meter/statusmeter in hardcore mode is best cool eigenlijk:
Afbeeldingslocatie: http://misc.racegamer.net/screen/tdu/hardcore.png
Veerweg, tractie, G-krachten en status van gas-en rempedaal zijn leuk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Anoniem: 159520 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:45:
[...]

ja idd dat doe ik ook en dan staan er geen blauwe icoontjes meer.....
Dan moet je dus meer wegen verkennen omdat je nog niet alle races hebt gevonden ;)
Entity schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:47:
De G-Meter/statusmeter in hardcore mode is best cool eigenlijk:
[afbeelding]
Veerweg, tractie, G-krachten en status van gas-en rempedaal zijn leuk om te zien :)
Ziet er inderdaad best gaaf uit, zo zie je ook dat het spel (afhankelijk van de instellingen) best veel weg heeft van een hardcore simulatie. Alleen jammer dat je in hardcore mode vrijwel geen enkele auto fatsoenlijk met keyboard kunt besturen :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

MadMarky schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:55:
[...]

Dan moet je dus meer wegen verkennen omdat je nog niet alle races hebt gevonden ;)

[...]

Ziet er inderdaad best gaaf uit, zo zie je ook dat het spel (afhankelijk van de instellingen) best veel weg heeft van een hardcore simulatie. Alleen jammer dat je in hardcore mode vrijwel geen enkele auto fatsoenlijk met keyboard kunt besturen :P
je speelt een echte sim toch ook niet met een keyboard, als je dat lukt kom je echt van goede huizen (er zijn er wel maar niet veel)

verder @ de gene die een stuurtje zocht, de Driving Force Pro, hij heeft soms wat last van de potmetertjes in de pedalen maar is verder echt top, heeft net als de G25 een 900 Graden mode (ik gebruik er nu 320 van om TDU lekker te kunnen spelen :) ) maar is wel veel goedkoper (alleen wel slecht te krijgen) voor 100 euro is het te doen, ik heb overigens wat shops af gemaild om te kijken waar ze nog leveren kunnen, als je dat weten wilt DM je maar even.

ik heb overigens een leuke 2ehands op de kop getikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat hardcore lijkt mij ook zóó gaaf, het idee dat je dan zelf in een Lambo/etc. rijdt is nóg groter..

Alleen erg jammer dat ik niet sim, en een fatsoenlijk stuur dus duuur is..

Dusseh.. Tweaker in de buurt van B'hoek met stuurtje? Ik wil komen rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:11
Is het iemand gelukt om die race waar je alleen in een Ferrari mag rijden om goud te halen maar dan niet in een Enzo Ferrari? Petje af, het is mij niet met een Ferrari F430 Spyder gelukt, niet met een Enzo maar wel met gemak een level 3 Enzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:08

Maxow

Hidden Sound System

Hmz, niemand nog met het probleem gezien, maar ik begin me er redelijk aan te ergeren :P. Wil het spel graag op m'n LCDtv spelen op een resolutie van 1280x768. Die reso staat gewoon in het menuutje in TDU, maar als ik die selecteer dan krijg ik op m'n tv een out-of-range schermpje. Probeer ik die resolutie op m'n gewone monitor, dan krijg ik wel een uitgerekt (breedbeeld) beeld, maar de resolutie die hij gebruikt is 1280x960. Dat verklaart ook dat m'n LCDtv het niet trekt.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen of die enig idee hebben hoe dit te fixxen valt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

D. Ninjai schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:16:
Is het iemand gelukt om die race waar je alleen in een Ferrari mag rijden om goud te halen maar dan niet in een Enzo Ferrari? Petje af, het is mij niet met een Ferrari F430 Spyder gelukt, niet met een Enzo maar wel met gemak een level 3 Enzo. :P
In een F430 level 3 lukte mij het ook niet, gisteren wel in een Enzo level 1 getuned :9 Beetje duur man die level 3 Enzo, 260k ofzo?

Ik zit namelijk een beetje in geldnood, want 1 zo'n modelltje wil perse in een Saleen rondgeden worden van 550k :9

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-03-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:12
ik ga een Maserati MC12 halen, ik heb nog niemand met die auto gezien!
die ferrari race deed ik ook met een F430 Lv3 tuned en ik haalde het op 6 sec

[ Voor 32% gewijzigd door Tjona100 op 12-03-2007 18:36 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zowel in een F430 als een 288 GTO kom ik steeds nét een paar seconden tekort. Een standaard Enzo wil ook niet echt, maar met een maximaal getunede lukt het makkelijk.

@Tjona100
Dat komt gewoon omdat die auto te duur is en niet bijster goed :P
Dat ie er gaaf uit ziet ben ik wel met je eens.

[ Voor 10% gewijzigd door MadMarky op 12-03-2007 18:41 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 10:57
TheZeroorez schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:44:
[...]

En waar mocht ik die precies extracten? :>
X:/.../Test Drive Unlimited/Euro/BNK/FX

Daar staan de originele files... Wel even backuppen...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-04 14:21
al iemand die een goede oplossing heeft op de crash problemen bij het saving game scherm??

mischien ligt het aan mn geluidskaart , de meesten met het probleem hebben allemaal een audigy X-FI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
MadMarky schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:40:
[...]

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zowel in een F430 als een 288 GTO kom ik steeds nét een paar seconden tekort. Een standaard Enzo wil ook niet echt, maar met een maximaal getunede lukt het makkelijk.

@Tjona100
Ja weet ik maarja, voor de liefhebber he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02

Pimmuz

Roar

Vraagje over het customizen van je auto...

Gestreepte paint's end ergelijk waar vind je dat? ik ken wel de paintshop bij de krater en waar kun je andere velgen halen als dat uberhaupt mogelijk is

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
velgen kan je wel halen

bij het kopen van je auto heb je de keuze daaruit( vaak zeer beperkte tot geen keuze )

en de strepen op de auto's kan je niet kopen , alleen de auto's die standaard zijn met strepen hebben ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 19:59
geitema schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:04:
al iemand die een goede oplossing heeft op de crash problemen bij het saving game scherm??

mischien ligt het aan mn geluidskaart , de meesten met het probleem hebben allemaal een audigy X-FI
ik heb ook een xfi, en heb nog geen enkele crash gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:15:
Dat hardcore lijkt mij ook zóó gaaf, het idee dat je dan zelf in een Lambo/etc. rijdt is nóg groter..

Alleen erg jammer dat ik niet sim, en een fatsoenlijk stuur dus duuur is..

Dusseh.. Tweaker in de buurt van B'hoek met stuurtje? Ik wil komen rijden :+
GTR2 met keyboard lukt zeer goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:53
geitema schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:04:

Zelfde problemen zonder audigy X-FI...

Spel is erg vet... Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. Enige probleem is met het vastlopen :'(. Zo verschrikkelijk irritant. Als je snel nog even wilt racen voor je weggaat/slapen/etc werkt dat spel niet :X.
Overigens wel blij met m'n el cheapo stuurtje. Komt het toch nog eens van pas. Ben verslaafd maar ook zwaar teleurgesteld met de kwaliteit van het spel zelf, hopen dat er snel een patch uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
ik weet niet meer wat het kan zijn
voor het spel ga ik mn pc niet helemaal uit elkaar halen

het spel gaat de kast in totdat atari met een patch uitkomt die het verhelpt
en iets zegt me dat het heel lang gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 14:04
Geweldig dat je wanneer je champion bent op het circuit kan. Wel jammer dat je niet offline in je eentje voor een tijd kan rijden (als in een normale racegame), dat had wel een leuke toevoeging geweest denk ik.

voor wie om half 9 op het circuit wil racen, er zijn wat mensen die op level a wat rondjes gaan rijden. Geen uitnodiging, want dat mag niet, gewoon een algemene informatieve melding ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Weet iemand wanneer de Ferrari dealer "beschikbaar" is? Ik ben al "Pro" en kan ook al gewoon Lamborghini enz. kopen.

Maar als ik langs Ferrari rij, nergens een tekentje dat ik kan confirmen waardoor ik naar binnen kan en een auto kan kopen.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Waar is dat? Je kan normaal gesproken van begin af aan al daar naar binnen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wetterhahn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:49:
[...]

X:/.../Test Drive Unlimited/Euro/BNK/FX

Daar staan de originele files... Wel even backuppen...;)
Dank :)

Jammer alleen dat ik met geen van beide verder kom dan m'n huis. Als ik eruit ga crashed 'ie :/

...En als ik de oude terugzet ook :/ Even opnieuw installeren dan maar..? Het is dus die 'welbekende' save-crash. Hopen dat m'n savegame niet dood is, en morgen, als 'ie het na rebooten nog niet doet maar opnieuw erop knallen en checken...

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 12-03-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178522

bij mij helpt het een stukje om zonder internet te spelen maar dan nog kan het makkelijk gaan haperen maar meestal doet ie het ong 1~2 uur redelijk (niet super soepel maar wel goed te spelen) :9
verder heb ik 1x gehad dat het geluid wegviel :?
ik heb geen geluidskaart gewoon onboard realtek, geen problemen verder mee gehad maargoed is pas 1x gebeurt dus voor mij nog niks ernstig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
fsfikke schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:28:
Waar is dat? Je kan normaal gesproken van begin af aan al daar naar binnen namelijk.
Check de map

Maarja alles leuk en aardig, maar ik wil mijn F430 gaan kopen :) maarja dat gaat dus niet lukken.. misschien moet ik nog meer rijden, en een nog hogere status krijgen?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
NLuna schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:46:
[...]

Check de map

Maarja alles leuk en aardig, maar ik wil mijn F430 gaan kopen :) maarja dat gaat dus niet lukken.. misschien moet ik nog meer rijden, en een nog hogere status krijgen?
Volgens mij kan je direct nadat je bent begonnen met het spel al binnen bij de Ferrari / Maserati dealer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201130

Ik zie een Spyker dealer :*) . Argh, waarom moest ik weer zo nodig bij play bestellen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 201130 op 12-03-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, ik had ook al heel snel een Ferrari te pakken. BIj gebrek aan een Porsche... ;)

Is trouwens wel erg vervelend, al die problemen... ik ben blij dat het bij mij tot nu toe allemaal probleemloos loopt (met een X-Fire ook nog eens!). Ik heb maar EEN keer een complete vastloper gehad: de hele computer ging vanzelf restarten, maar dat was toen ik tijdens het opstarten erachter kwam dat ik m'n joystick nog had aangesloten i.p.v. mijn stuur. Toen ik de joystick loskoppelde kreeg ik een BSOD. Maar dat was dan ook de enige keer. Voor de rest loopt alles prima hier. Op het bekende online probleem na, natuurlijk...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

NLuna schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:46:
[...]

Check de map

/me mompelt iets over het lezen van draadjes en blaaten
Ik vraag welke dealer hij bedoeld, welke dealer hij niet in kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
fsfikke schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:07:
[...]

/me mompelt iets over het lezen van draadjes en blaaten
Ik vraag welke dealer hij bedoeld, welke dealer hij niet in kan komen.
Je vroeg welke dealer en waar.. dus ik geef je linkje naar de map. Nummer 11 is het.. maarja ik kwam er net dus achter dat er 2 keer een Ferrari dealer is.. en eentje die werkt idd ( nog ) niet. Die andere heb ik inmiddels opgezocht, en ik rij nu een F430 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Ik weet niet of het al eerder is langsgekomen. Heb de search gebruikt maar dit probleem is niet echt onder een paar zoektermen te vatten. (en 5 delen doorspitten is ook een beetje teveel van 't goede :) )

Sinds de update van afgelopen week kan ik mijn gamerprofile niet meer laden omdat er content instaat dat niet meer available is. Nu heb ik gezocht via google en daar zag ik mensen die dit probleem vorig jaar november al hadden. Zij zeggen. Alle downloaded content op je HDD wissen en opnieuw starten.

Nu heb ik dit gedaan maar de waarschuwing blijft staan...

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Stond al in het vorige deel ;) Check hoe close :P :

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/2793/nippertjeaj6.jpg

Btw, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn nummers willekeurig kan laten draaien in TDU?

[ Voor 11% gewijzigd door Motabeatz op 12-03-2007 22:19 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Goed, zul je net zien.. Alles gebackupped, denk je..

Is je savegame naar de knoppen, en die was je vergeten :/

Recovery tooltje vind 'm ook niet meer terug van een paar uur geleden..

Erg jammer, kan ik weer opnieuw rijden, waar ik weinig zin in heb.. Van iemand anders een savegame is ook niet leuk, omdat die dan weer 'ergens anders' zo ver is..

En dat alles om die kutblaadjes en kranten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:42
Heerlijk zeg, zo met je F430 spider, muziekje op, rustig cruisend langs de kust..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-06 09:20
bah ik kan het spel niet normaal spelen. wat ik ook probeer hij blijft maar haperen :S
ik heb geen lage fps of zo.
af en toe kan ik een stukje rijden zonder dat ie hapert maar daarna blijft tdu ff 5 tot 10 seconde hangen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
dragon9114 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:14:
bah ik kan het spel niet normaal spelen. wat ik ook probeer hij blijft maar haperen :S
ik heb geen lage fps of zo.
af en toe kan ik een stukje rijden zonder dat ie hapert maar daarna blijft tdu ff 5 tot 10 seconde hangen :S
Tja, dit is kijken naar een glazen bol.. ;)

Probeer eens wat met je instellingen te spelen, je OS te strippen, dan te kijken wat andere mensen met dit systeem halen.. En mocht er nog steeds een probleem zijn: Topic in SPV openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:11
NickySantoro schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:37:
[...]

Stond al in het vorige deel ;) Check hoe close :P :

[afbeelding]
Cool. :) Ik heb het nog een keer geprobeerd; 2:09:75. Ik kon nog ietsjes sneller over de finish maar ik knalde tegen de vangrail aan in een ene bocht maar had geluk dat ik nog goed op de weg bleef. Wel vreemd dat wanneer je van de weg af gaat, je strafpunten krijgt maar wanneer je tegen een vangrail aan knalt niet bij races. :P Oh, toch nog ergens strafpunten voor gekregen. :o

Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/5518/roflno6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zijn er btw nog mensen die op Champion niveau zitten en zin hebben m'n tijd @"The Mellet Loop" @ Ford Island te verbeteren? Ik sta in de top 20 met nog 2 Nederlanders boven me, maar de nicknames komen me niet bekend voor.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Nou vanavond een lekker avondje online geraced tegen anderen. Geen challange maar gewoon achter elkaar aan knallen. Ik heb daarbij verschillende friends request gehad maar ik heb geen idee hoe ik die accepteer, weet iemand hier dat misschien? Bij options staat daar de A voor aangegeven maar dat werkt niet. friends request versturen weet ik ook niet te vinden.

En D.ninja, wat schuift dat nou zo'n Ferarrie challanche . 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 199761 op 12-03-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

NLuna schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:19:
[...]

Je vroeg welke dealer en waar.. dus ik geef je linkje naar de map. Nummer 11 is het.. maarja ik kwam er net dus achter dat er 2 keer een Ferrari dealer is.. en eentje die werkt idd ( nog ) niet. Die andere heb ik inmiddels opgezocht, en ik rij nu een F430 ;)
Hmm, misverstandje dus, dat nummer had je er niet bij gezet en ik vroeg welke dus dan kan je bedenken dat er meerdere zijn ;) Maarja je hebt hem gevonden, wel raar dat je niet in die andere kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ja precies.. maarja, misschien later. Kan je daar de Enzo kopen misschien >:)

Ik wil trouwens een motor kopen onderhand, maarja ik hoorde iets over dat je elke auto-showroom moet zijn afgegaan voordat je er eentje kan kopen. Sowieso kan ik er geen eentje vinden, al weet ik waar ze staan ( autodealer map uit startpost ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

NLuna schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:22:

Ik wil trouwens een motor kopen onderhand, maarja ik hoorde iets over dat je elke auto-showroom moet zijn afgegaan voordat je er eentje kan kopen. Sowieso kan ik er geen eentje vinden, al weet ik waar ze staan ( autodealer map uit startpost ).
Hoezo kan je er geen een vinden? Weet je wel hoe de ingame map werkt?
De Kawasaki dealer heb je volgens mij al vanaf het begin erin staan.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124958

Anoniem: 199761 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:13:
knip > Ik heb daarbij verschillende friends request gehad maar ik heb geen idee hoe ik die accepteer, weet iemand hier dat misschien? Bij options staat daar de A voor aangegeven maar dat werkt < knip
Standaard Enter en Backspace ( ja en nee )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
MadMarky schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:42:
[...]

Hoezo kan je er geen een vinden? Weet je wel hoe de ingame map werkt?
De Kawasaki dealer heb je volgens mij al vanaf het begin erin staan.
Helemaal gelijk, kwam er ineens achter dat je de map kan filteren op alle "Key-locations" dus heb alles gevonden inderdaad. Wat nou wel minder is, ik heb echt elke V-Rent of Auto-showroom bezocht.. ( heb er veel voor moeten rijden ). En alsnog kan ik niet naar bijv. Kawasaki omdat hij zegt dat ik ze niet allemaal gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn ze alle dealers op de kaart normaal wit? of zijn enkele beetje doorzichtig. Heb je de maps uit de startpost erop nagekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 16:41

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Even een vraagje tussendoor...

Hoe spelen de meesten van jullie dit spel?

Met toetsenbord of toch met een stuurtje? Mij lijkt het met stuurtje nl redelijk onhandig.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

The DenMan schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 07:31:

Met toetsenbord of toch met een stuurtje? Mij lijkt het met stuurtje nl redelijk onhandig.
Als je een beetje het topic doorleest zie je dat zoveel mogelijk mensen het spel met stuur / sticks spelen.

Ik snap niet waarom je denkt dat een stuur bij een racegame onhandig zou zijn? Leg dat eens uit.

En o wat rijd zon F430 leuk :P
Motoren vind ik vooral op lage snelheid nogal klote om te besturen, hoge snelheid gaat prima.
Ik vind het tegenvallen hoe je terugvalt uit een bocht, dus dat je niet rechtop komt als je de stuuruitslag ongedaan maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169763

ik speel met mijn ouwe vertroude Logitech Rumblepad 2 Vibration Feedback Gamepad
doet het echt super icm TDU !!

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/4209.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 169763 op 13-03-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja met een stuur een auto besturen is echt kleaute :? .
Ik speel het met een Xbox360controller op de pc. Heel relaxte controller ligt goed bij mij iig in de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Voor zover ik kan zien zijn deze spellen niet vrijgegeven door de rechthebbenden, dus is het linken ernaar ook niet toegestaan.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-03-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 159520 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:32:
[...]

Ja met een stuur een auto besturen is echt kleaute :? .
Ik speel het met een Xbox360controller op de pc. Heel relaxte controller ligt goed bij mij iig in de hand. :)
Dit spel is met een stuurtje dus echt niet lekker te bedienen. Ik vind het mede daarom een slecht spel. Ook de graphics vallen mij tegen en echt leuk vind ik het niet. Ik had er best hoge verwachtingen van, waarschijnlijk te hoog.

Tuurlijk is het een arcadegame, maar de besturing voelt wel erg onrealistisch aan. Met een stuurtje is het naar mijn mening dus echt niet lekker rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een hele tijd bezig geweest om bij de telepoort naar het eiland te komen, ik kwam alleen die berg niet op. Op zich was het leuk samen met nog twee andere zeker een half uur aan het zoeken geweest naar de juiste weg. Op een gegeven moment hebben we maar wedstrijdjes hill climbing gedaan, kijken wie het hoogst kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind 'm HEERLIJK met stuur! Moet er niet aan denken om met iets anders te moeten rijden! Is je stuurtje wel in orde...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:28:
Ik vind 'm HEERLIJK met stuur! Moet er niet aan denken om met iets anders te moeten rijden! Is je stuurtje wel in orde...? ;)
Stuurtje is perfect, alleen de helling was te stijl. Zelf de Lambo Murcie... kwam er niet tegen op. Op zich veel pret gehad en een leuk off road circuitje gevonden. Ik moet nog verder zoeken naar het juiste pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:28:
Ah was niet tegen mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 199761 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:27:
Gisteren een hele tijd bezig geweest om bij de telepoort naar het eiland te komen, ik kwam alleen die berg niet op. Op zich was het leuk samen met nog twee andere zeker een half uur aan het zoeken geweest naar de juiste weg. Op een gegeven moment hebben we maar wedstrijdjes hill climbing gedaan, kijken wie het hoogst kwam.
Ik heb dat gister ook ff gedaan. Het was niet zo heel erg moeilijk. Je moet dat filmpje wat een paar pagina's terug is gepost eens kijken en dan weet je precies waar het is en dan kun je gewoon naar boven rijden. Je moet trouwens niet van de kant van het water proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Dit speelt niet lekker met een stuurtje en is daarom een slecht spel? Weet je zeker dat je TDU aan het spelen bent en niet NFS-Carbon ofzo? Ik vind het juist heerlijk spelen met een stuurtje, zeker als hij een beetje goed is ingesteld.

Gisteren heb ik een tijdje op het circuit geraced, eerst met A-klasse en daarna met B-klasse. Ik moet zeggen dat ik B-klasse toch iets leuker vind vanwege het minder twitchy gevoel.

Vreemd overigens: ik kwam (als organisator van de races) niet meer terug in de lobby maar werd na elke race naar het hoofdscherm van de match gegooid. Dus ik moest elke keer opnieuw een race aanmaken. Ik kan mij herinneren dat dit eerst niet zo was zodat je steeds snel opnieuw kon racen met dezelfde mensen.

Jammer ook dat je niet zelf het aantal rondjes kunt aangeven op het circuit. 2 is wat weinig.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister ook nog een stukje gereden op het circuit, eerst nog met mn Shelby Cobra Daytona Coupé wat lak uitgewisseld met een Ferrari Enzo van een mede-tweaker (denk ik :P ), sorry nog daarvoor, hoewel mijn auto duurder is :+.

In ieder geval een leuk plekje om iets meer auto-beheersing op te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

NLuna schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:22:

Als je onderin bij t vliegveld kijkt heb je nog een ferrari/maserati dealer, en volgens mij ook nog een dodge dealer, die 2 waren me laatste voordat ik de motorshowrooms mocht bezoeken, ook vind je hier de Enzo, wel balen moest eerst ff gaan sparen nadat ik een Mercedes McLaren had gekocht en lvl3 had getuned, maar met dat gebakje is de mercedes-challange ook een appeltje-eitje (40k race)

edit 1: wazig, nadat ik me reply onder de quote wilde, ipv erboven wat nu ineens default is, knipte en plakte ik t erboven en tis 47% gewijzigd. :X

edit 2:Had zelf een Thrustmasters Enzo FFW, die in t lijstje van geteste wheels staat, deze gaf me echter de fps bug, hierdoor, en tevens de bevindingen van andere GoTters dat het ene stuur dan wel dan weer niet functioneerd, had ik t vermoeden dat t zoiets als die prioritiy van de cpu, of en of andere wazige codec te maken had, maar nadat ik van een collega een Logitech Momo racer had overgenomen, waren alle problemen foetsie, tot op expert met een dualshock2 joypad zitten racen, dan is t ff inkomen, maar vooral je settings van je wheel zijn erg belangrijk...

[ Voor 77% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-03-2007 11:31 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik kon gisteren ineens niet meer spelen, zodra ik m'n huis verliet liep het spel vast :( Ik was al bang dat m'n savegame kaduuk was en na een re-install deed hij het nog niet. Videodriver geupdate en het werkte weer, maar wat traag :( Heb nu continu last van schokken, toch maar 's roll back driver doen dan maar.

Een XP-M 2800+ / 1GB PC3200 / Ati X800 Pro 256MB zou dit spel toch moeten trekken?

Anyway: Ik ben nu bezig geld te verdienen met eenvoudige 40k missies, paar huizen gekocht, zooitje auto's. Ook m'n eerste motor, dat is toch wel anders rijden zeg. Ik kan er maar moeilijk aan wennen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
En geen enkele race die zoveel geld opbrengt als de millionaires challenge. In 50 minuten een miljoen is toch mooi. Ik heb laatst ergens gelezen dat als je alle huizen wilt kopen dat je dan gewoon 40 miljoen of iets dergelijks kwijt bent. Dan heb ik nogal wat millionairs challenges te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:39

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 169763 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:30:
[...]

ik speel met mijn ouwe vertroude Logitech Rumblepad 2 Vibration Feedback Gamepad
doet het echt super icm TDU !!

[afbeelding]
Ben ik benieuwd hoe je 'm ingesteld hebt want ik kreeg het niet voor elkaar om er ook maar enigzins normaal mee te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Grrrrrene schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:32:
Anyway: Ik ben nu bezig geld te verdienen met eenvoudige 40k missies, paar huizen gekocht, zooitje auto's. Ook m'n eerste motor, dat is toch wel anders rijden zeg. Ik kan er maar moeilijk aan wennen.
Ik moet ook eens wat geld gaan sparen. Ik kom telkens leuke autootjes tegen en dan koop ik die maar wil eigenlijk sparen voor de mclaren f1. Ik moet nu weer een nieuw huis kopen omdat alles vol staat.

Ik heb al 24 auto's :P

Die lambo murcielago is trouwens wel een hele slechte klasse A auto. Een enzo is veeeel sneller en rijd nog beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
TranceSetter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:37:
En geen enkele race die zoveel geld opbrengt als de millionaires challenge. In 50 minuten een miljoen is toch mooi. Ik heb laatst ergens gelezen dat als je alle huizen wilt kopen dat je dan gewoon 40 miljoen of iets dergelijks kwijt bent. Dan heb ik nogal wat millionairs challenges te gaan...
Mjah, maar een Millionaires Challenge is geen zeker geld, kijk die time attacks haal je mag gemak met een getunede A-class auto, de Millionaires Challenge kan goed fout gaan als je een paar keer aangehouden wordt. Laat ik het zo zeggen: het is wel zonde als je na 60 minuten en 3 seconden over de streep komt en geen miljoen krijgt ;) Dan maar iets vaker korte ritjes rijden en 40k per keer krijgen. Je kunt in een uur makkelijk 20-25 ritjes maken van een minuut of twee, waarmee je dus ook bijna een miljoen verdient. Het is wat minder spannend, maar je krijgt iig geld binnen.
feep schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:40:
[...]

Ik moet ook eens wat geld gaan sparen. Ik kom telkens leuke autootjes tegen en dan koop ik die maar wil eigenlijk sparen voor de mclaren f1. Ik moet nu weer een nieuw huis kopen omdat alles vol staat.

Ik heb al 24 auto's :P

Die lambo murcielago is trouwens wel een hele slechte klasse A auto. Een enzo is veeeel sneller en rijd nog beter ook.
De McLaren F1 wil ik ook nog hebben, ik heb nu een Koenigsegg CC8S als A-klasse auto. Volledig getuned is dat ook wel een fijne wagen. Beetje overstuurd, maar goed. Ik hoor veel goede verhalen over de Enzo, is die echt zo fijn? Ik heb nog maar 1 Ferrari (288), dus misschien 's voor een Enzo kijken :D

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 13-03-2007 11:48 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Grrrrrene schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:32:
Ik kon gisteren ineens niet meer spelen, zodra ik m'n huis verliet liep het spel vast :( Ik was al bang dat m'n savegame kaduuk was en na een re-install deed hij het nog niet. Videodriver geupdate en het werkte weer, maar wat traag :( Heb nu continu last van schokken, toch maar 's roll back driver doen dan maar.

Een XP-M 2800+ / 1GB PC3200 / Ati X800 Pro 256MB zou dit spel toch moeten trekken?

niet zitten kloten met playlists in je radio dir te zetten, of misschien dat ati in je driver adaptive AA heeft ingeschakeld of iets dergelijks, anyway t werkt weer, dat telt.. ;)

keb ze al geunlocked, tis net zo lekker met die vette autos vol gas rond t eiland te jagen, maar durf nog niet goed op zo'n bike te stappen, te grote learningcurve.. :X
Grrrrrene schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:47:

De McLaren F1 wil ik ook nog hebben, ik heb nu een Koenigsegg CC8S als A-klasse auto. Volledig getuned is dat ook wel een fijne wagen. Beetje overstuurd, maar goed. Ik hoor veel goede verhalen over de Enzo, is die echt zo fijn? Ik heb nog maar 1 Ferrari (288), dus misschien 's voor een Enzo kijken :D
sowieso is de f430 een betere keuze dat dat Magnum P.I. gebakje ( die serie speelde ook op Hawaii af, iemand Mr Higgens en zijn Dobermanns al tegenkomen >:) ) en niets eens al te duur..

[ Voor 21% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-03-2007 11:58 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:38
De Enzo is fijn. Beter dan een F1 naar mijn mening.
sain onez schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:53:
keb ze al geunlocked, tis net zo lekker met die vette autos vol gas rond t eiland te jagen, maar durf nog niet goed op zo'n bike te stappen, te grote learningcurve.. :X
De enige curve die motor hebben bij mij persoonlijk is een curve met vooral veel loopings en andere crahses. echt een verschrikking.

[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 13-03-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online

Ik heb 3 ferrari's. Van alle auto's die ik heb vind ik de enzo de beste. Het enige min puntje aan de enzo vind ik de remmen, die kunnen wel wat beter. Maar ik weet niet of de andere klasse A auto's veel beter remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 13:23
Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:40:
Nja met een toetsenbord werkt het wel. Kom gewoon af en toe wat pressiesie te kort met een Tobo. Met een stuur gaat dat mooier. En heb je ook meer de feeling dat je echt aan het racen bent. Jammer genoeg is een goed stuur erg duur. De G25 met koppeling en echt 6 gear versnelling wordt helemaal ondersteund door dit spel :P Lijkt me echt geweldig als je zo'n stuur hebt. Ik vind hem alleen te duur. Besteed dat geld liever aan een betere VGA kaart.

Als die R600 uit komt koop ik die meteen kan ik alles maxed out zetten. PC vind ik trouwens een stuk mooier dan de Xbox. En dan staat de PC nog niet op maxed settings. Alle textures zijn wat scherper. Mja wat wil je Xbox van 400 euro VS PC van 1500.
dus niet. Bij de helft van de mensen die een G25 hebben waaronder ikzelf krijg je dan framedrops van jewelste dus ik zou even goed nadenken of je een g25 wil gebruiken....Persoonlijk wacht ik op een patch

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de Enzo ook heerlijk. Ik heb de McLaren F1 voor een proefritje genomen, maar vond het tegenvallen. Het schakelen voelt ook zo traag, maar dat is op zich niet erg als de accel en snelheid okay is. Maar de Enzo bevalt me prima en ik vraag me af of het niet zonde is 1.000.000 aan een auto uit te geven die ik dan misschien toch niet ga gebruiken... De topsnelheid van de Enzo is wel lager, dacht ik. Ben zelf niet boven de 388 uitgekomen.

Over snel geld verdienen: dan moet je Lucky day een paar keer spelen. 40.000 per 1.10 minuut of zo. Dus in een half uurtje heb je minsten een miljoen. Gegarandeerd ook nog inderdaad. Die Millionaires tocht duurt me te lang en is te risicovol. En Lucky day kan je ook gewoon zo nu en dan doen, om het niet al te saai te maken. Als je op Champion niveau zit kan je nog makkelijker geld verdienen, schijnt het (70.000 binnen een dikke 10 sec door 180 mph te halen), maar ja, het duurt toch wel erg lang voordat je op Champ-niveau zit... In ieder geval, ik wil die Millionairs race wel een keer doen, gewoon om 'm een keer gehaald te hebben, maar ik verwacht niet dat ik die vaker dan 1 keer ga doen (tenzij ik 'm niet meteen haal....), en zeker niet voor het geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:38
Alle A-klasse auto's remmen in verhouding voor geen ene meter, maar dat is ook niet zo vreemd met die snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2024
feep schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:09:
Ik heb 3 ferrari's. Van alle auto's die ik heb vind ik de enzo de beste. Het enige min puntje aan de enzo vind ik de remmen, die kunnen wel wat beter. Maar ik weet niet of de andere klasse A auto's veel beter remmen.
Enzo is heel goed. Idd, de remmen kunnen iets beter. Ik heb hem level 2 tuned om ergens een race te halen die zonder tune niet lukte. Ik kon de level 3 niet betalen en nu blijkt dat de level 3 nog steeds 290000 kost. Ik had verwacht dat de prijs van de level 2 er wel af zou gaan. Is dat ff jammer. :)

Maar ondertussen toch genoeg geld, 2 miljoen ofzo. Al 5 huisjes, auto of 30. Op Champion niveau komt het geld er aardig snel bij. 75-100K per gewonnen race. Wel een paar races (tantalus en rechtsonder een speedtrap race) die aardig moeilijk zijn. Maar ook een paar races waar je tegen 7 andere racet en lange stukken tegen 370km/h kan halen. Lekker! Achteraf de replay nog eens bekijken. Dubbel lekker! Het spel blijft boeien naarmate je vordert.

Kijk wel een beetje op tegen dat motor gedoe. Toen ik er eentje moest transporten was dat echt het minste aspect van heel het spel. IMHO jammer dat die motors er in steken.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 22:17

ride277

Cooled by Noctua

Voor alle mensen met performance gerelateerde problemen, de minimale specs achterop de hoes zijn naar mijn mening genoeg om het spel te starten, en daar is dan meteen ook alles mee gezegd. Met 512 MB intern zit je constant in je swapfile te spelen (=traag). Als ik terugschakel naar windows in een gamesessie gebruikt TDU vaak rond de 400~500 MB geheugen. Tel dat bij alle standaardwindowsprocessen op en je ziet dat 512 echt te weinig is.

En kwa videokaarten, m'n huidige 7900 GT TOP is RMA omdat deze de oorzaak was van de crashes en de overdosis artifacts (teruggeclockt naar stock ging het beter, maar daar koop ik natuurlijk die kaart niet voor ;)) Zit nu tijdelijk met een 7300 GS 256M. Nou, om er kort over te zijn, max 15-20 FPS in de laagste settings, afhankelijk van de view (op auto kijken terwijl je rijd haalt zo 5 frames van de speed af, alleen de motorkap of alleen de meters speelt met de hoogste framerate. De game is zo goed als onspeelbaar. Beetje cruisen op 150 km/u gaat wel, maar daarboven zie je nix meer. Komt een wit gebouw in de verte aan, kom je dichterbij, zat daar ook nog een witte tegenligger bij die zo goed als onzichtbaar is :(

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 14:28

Denko

|{ing Øf ßlitz

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:35:

Als je op Champion niveau zit kan je nog makkelijker geld verdienen, schijnt het (70.000 binnen een dikke 10 sec door 180 mph te halen), maar ja, het duurt toch wel erg lang voordat je op Champ-niveau zit... In ieder geval, ik wil die Millionairs race wel een keer doen, gewoon om 'm een keer gehaald te hebben, maar ik verwacht niet dat ik die vaker dan 1 keer ga doen (tenzij ik 'm niet meteen haal....), en zeker niet voor het geld!
waar haal je die 70.000 per 10 sec als ik vragen mag? :P (ben al een tijdje champ namelijk (x360))

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

sain onez schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:53: keb ze al geunlocked, tis net zo lekker met die vette autos vol gas rond t eiland te jagen, maar durf nog niet goed op zo'n bike te stappen, te grote learningcurve.. :X
Mietje :+
sowieso is de f430 een betere keuze dat dat Magnum P.I. gebakje ( die serie speelde ook op Hawaii af, iemand Mr Higgens en zijn Dobermanns al tegenkomen >:) ) en niets eens al te duur..
Magnum had een 308 :P 288 GTO is heilig >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-06 16:16

Tiny

Wat eten we?

* bookmarked *

Ik heb hem net besteld bij play.com (EUR 38.99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06 12:03
MadMarky schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:40:
[...]

@Tjona100
Prutsers, zelfs ik kon um halen met een F430 (spider :+ ) lvl3 getuned met een halve sec over ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
SandeR schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:23:
Hier wat te doen als de game FREESHED tijdens het willen gaan rijden (SAVING..)

[...]

Quote van het Atari forum.
De 2e, het deleten van de files in application data hielp bij mij.
Ik kan die map met die cdkey nergens vinden. Ik heb zitten zoeken naar de aplication data map maar kan hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
[...]

Mjah, maar een Millionaires Challenge is geen zeker geld, kijk die time attacks haal je mag gemak met een getunede A-class auto, de Millionaires Challenge kan goed fout gaan als je een paar keer aangehouden wordt. Laat ik het zo zeggen: het is wel zonde als je na 60 minuten en 3 seconden over de streep komt en geen miljoen krijgt ;) Dan maar iets vaker korte ritjes rijden en 40k per keer krijgen. Je kunt in een uur makkelijk 20-25 ritjes maken van een minuut of twee, waarmee je dus ook bijna een miljoen verdient. Het is wat minder spannend, maar je krijgt iig geld binnen.
Ik heb die millionaires challenge nu zeker 10 keer gereden. En nog nooit boven de 55 minuten gezeten. Is gewoon een kwestie van de Ninja stage 3 tuned pakken, en rijden maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
TranceSetter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:39:
[...]

Ik heb die millionaires challenge nu zeker 10 keer gereden. En nog nooit boven de 55 minuten gezeten. Is gewoon een kwestie van de Ninja stage 3 tuned pakken, en rijden maar.
WTF 10 keer :X

Ik heb m 1 keer gedaan en dat vond ik meer dan genoeg. Werd een stuk of 6 keer door de politie gepakt en heb heeeeeeeel veel auto's geramd. Maar uiteindelijk toch gehaald met 2 min over. Ik vind die andere race waar je die alfa krijgt veel leuker. Lekker vol gas over de snelweg knallen en geen verkeer zo hoort. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denko schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:42:
[...]

waar haal je die 70.000 per 10 sec als ik vragen mag? :P (ben al een tijdje champ namelijk (x360))
Kan je het beste even op deze kaart kijken, bij de Offline speed challenges (oranje, nummer 24, als ik me niet vergis: ik heb 'm zelf dus nog niet gereden, dus weet het niet helemaal zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
feep schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:43:
[...]

WTF 10 keer :X

Ik heb m 1 keer gedaan en dat vond ik meer dan genoeg. Werd een stuk of 6 keer door de politie gepakt en heb heeeeeeeel veel auto's geramd. Maar uiteindelijk toch gehaald met 2 min over. Ik vind die andere race waar je die alfa krijgt veel leuker. Lekker vol gas over de snelweg knallen en geen verkeer zo hoort. *O*
Ik rijd die millionairs challenge altijd met de motor, ram wel eens een autootje, maar meer als 10 zullen het er in de complete race niet zijn. Ook rustig aan doen als je eenmaal 1 politie-badge hebt, want ik weet dat ik dan toch tijd genoeg heb.

Meestal zit ik rond de 51 minuten. En eigenlijk is die race me ook te lang, maar het is wel de race die het meeste oplevert.

(voor de X360) - Jammer eigenlijk dat er geen achievement is voor als je alle huizen, auto's en motoren in je bezit hebt. Bij mij is die uitdaging er dan vanaf. Hetzelfde met Need for Speed Most Wanted. Heb ik zaterdag gekocht. En je krijgt voor elke tegenstander die je van de blacklist verslagen hebt een achievement. In totaal maar 15 achievements waarvan de laatste gewoon 350 punten waard is. Ik sta op plaats 2, en die laatste tegenstander versla ik vanavond. Dan heb ik dus de volle 1000 punten vrijgespeeld, en dat is toch jammer. Aangezien er nog een stuk of 70 challenges inzitten, zou ik het toch verwachten dat je voor de challenges een achievement zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202979

Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:47:
[...]

Kan je het beste even op deze kaart kijken, bij de Offline speed challenges (oranje, nummer 24, als ik me niet vergis: ik heb 'm zelf dus nog niet gereden, dus weet het niet helemaal zeker).
Ja het is nummer 24. Binnen +-12 sec (salleen tuned tot stage 3) 70.000 dollar binnen. Als je echt snel geld wil verdienen moet je die doen. Millionaires Challange moet je doen als je t leuk vindt. Je bent gek als je die race doet voor t geld doet, zijn tig andere races waar je x keer sneller je geld binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het rijden op motoren best wel makkelijk. Het was even wennen het eerste half uur, maar dan weet je het wel. Gewoon lekker rustig aan in de bochten, je accelereert er toch wel als een raket uit. En ik schakel ook nog zelf. Ik gebruik mijn Ducati met inmiddels ~900 km op de teller voor exploren van wegen.

En om het te benadrukken dit spel speelt heerlijk met een stuurtje. Motor bestuur ik met tobo.
TranceSetter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:50:
[...]Jammer eigenlijk dat er geen achievement is voor als je alle huizen, auto's en motoren in je bezit hebt. Bij mij is die uitdaging er dan vanaf.
Mjah het moet toch een keer einde spel zijn he :+

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 124958 op 13-03-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 202979 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:58:
[...]

Ja het is nummer 24. Binnen +-12 sec (salleen tuned tot stage 3) 70.000 dollar binnen. Als je echt snel geld wil verdienen moet je die doen. Millionaires Challange moet je doen als je t leuk vindt. Je bent gek als je die race doet voor t geld doet, zijn tig andere races waar je x keer sneller je geld binnen haalt.
Zeg niet dat ik daar overheen gekeken heb :o Dus dan is in 12 seconden 70.000 dollar. Tel daar nog wat laadtijden bij, dan heb je iedere 30 seconden 70.000 dollar. dat is 8,4 miljoen in het uur. Echter trek je dat niet om zo vaak achter elkaar die race te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
DizzyWeb schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Ben ik benieuwd hoe je 'm ingesteld hebt want ik kreeg het niet voor elkaar om er ook maar enigzins normaal mee te rijden...
Niet voor mij bedoeld, maar ik reageer toch even ;) Voor motoren heb ik ingesteld:
Linkerpookje: Gas en remmen
Rechterpookje: links en rechts

L1: achteover hangen
L2: Voorover hangen
R1: Versnelling vooruit
R2 Versnelling achteruit.

Verder niets omdat die dubbel zijn voor een auto, en daar race ik vaker mee. Dus geen achteruit kijken, toeteren e.d. Dat kan toch niet lekker op de pad.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202979

TranceSetter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:05:
[...]

Zeg niet dat ik daar overheen gekeken heb :o Dus dan is in 12 seconden 70.000 dollar. Tel daar nog wat laadtijden bij, dan heb je iedere 30 seconden 70.000 dollar. dat is 8,4 miljoen in het uur. Echter trek je dat niet om zo vaak achter elkaar die race te rijden :)
Speel hier op x360 en de laadtijden zijn hooguit 2 sec >:) En 2 miljoen binnen halen is echt zo gebeurd. Daar kun je wel weer mee vooruit. Wanneer je dan weer geld nodig hebt doe je m weer een paar keer. Een uur die race doen lijkt me ook niet verstandig, denk dat je een beetje brain death bent aan t einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 202979 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:13:
[...]

Speel hier op x360 en de laadtijden zijn hooguit 2 sec >:) En 2 miljoen binnen halen is echt zo gebeurd. Daar kun je wel weer mee vooruit. Wanneer je dan weer geld nodig hebt doe je m weer een paar keer. Een uur die race doen lijkt me ook niet verstandig, denk dat je een beetje brain death bent aan t einde.
Precies. En aangezien ik nog steeds elk huis wil bezitten in het spel, heb ik nog wel een paar keer die race te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

TranceSetter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:05:
[...]

ik zal eens kijken, ben al tijdje Champion dus even zoeken ;)

verder vind ik de Bikes heerlijk rijden, ook met stuurtje hoor, het is eventjes wennen maar nu kan ik als een kogel!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.