[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.990 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 21:46:
[...]

Nee, wel GTR1. Maar nooit van die lange races: daar had ik geen trek in. Ik ben dan ook nooit echt ver gekomen met GTR... ;)
offtopic

gtr1 gaat weer net een beetje te ver vind ik...dat is idd niet meer realistisch...

maar gtr2 komt toch vrij dicht in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
en weer dat de game vastloopt
die bug moeten ze snel voor elkaar maken want dit is echt heel slecht
je leest het overal .. de meeste spelers hebben dit probleem

niet als je net begint maar als je al op 60% zit gaat ie zo doen

bugs bugs en nog eens bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog NOOIT een vastloper gehad en ik heb nog NOOIT inlogproblemen gehad...

Ik heb trouwens vanavond WEL voor het eerst gehad dat een hickup zo lang duurde dat ik van de weg af raakte. Dat was tijdens de lange Island Tour. En ik ging ook snoeihard. Schijnbaar kon TDU dat ff niet meer bijhouden... ;)

Mijn enige klacht wat betreft TDU betreft het online gedeelte: daar heeft ECHT iedereen last van. Voor de rest heb ik wel veel wensen en zo, maar da's wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:57

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

Deze game heeft echt vreemde problemen.. Als ik speel valt soms het geluid uit, vaak na een flinke crash. En een keer een corrupte savegame gehad, tenminste, als TDU de savegame ging laden ging TDU onderuit. En dan nog zo'n vreemd probleem: in mijn Ford GT gaat de radio 'kraken' tijdens het schakelen.. Maargoed, ik heb de game (nog) niet origineel, lang leve usenet :P

Maar die politie vindt ik zo vreemd, je kunt ze als spookrijder met 320 km/u gewoon voorbij vliegen, en dan gaan ze alleen maar opzij. Pas als je iemand raakt gaan ze achter je aan. Gelukkig wordt dat nu opgelost met een patch..

En dan die bekeuringen.. Ik zit nu op Expert, en mijn hoogste bekeuring tot nu toe was +/- $80.000.

Laat Koos Spee dat maar niet zien :X

En ja, ik weet dat je de weggebruikers vooral niet moet raken. Maar ik rij nog steeds met een toetsenbord, en da's met de snellere auto's wel erg lastig rijden. Pro races zijn soms al te moeilijk daarvoor. Gelukkig zijn leuke stuurtjes zoals de Momo en Driving Force Pro goedkoop op marktplaats.

Maar voordat ik een hele discussie op gang breng: ik ga deze game zeker kopen. Ik wilde alleen weten hoe het stuurde met een toetsenbord. Audi TT gaat nog wel, maar iets snellers rijdt niet lekker. (of je moet de driving aid op standje 'handje vasthouden' zetten.) Maar ik ben deze week even de winkels in Emmen afgeweest, en daar hebben ze TDU nog niet. Over 2 weken pas. Maar de release was toch op 2 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

_Eend_ schreef op zondag 11 maart 2007 @ 00:21:
Deze game heeft echt vreemde problemen.. Als ik speel valt soms het geluid uit, vaak na een flinke crash. En een keer een corrupte savegame gehad, tenminste, als TDU de savegame ging laden ging TDU onderuit. En dan nog zo'n vreemd probleem: in mijn Ford GT gaat de radio 'kraken' tijdens het schakelen.. Maargoed, ik heb de game (nog) niet origineel, lang leve usenet :P

Maar die politie vindt ik zo vreemd, je kunt ze als spookrijder met 320 km/u gewoon voorbij vliegen, en dan gaan ze alleen maar opzij. Pas als je iemand raakt gaan ze achter je aan. Gelukkig wordt dat nu opgelost met een patch..

En dan die bekeuringen.. Ik zit nu op Expert, en mijn hoogste bekeuring tot nu toe was +/- $80.000.

Laat Koos Spee dat maar niet zien :X

En ja, ik weet dat je de weggebruikers vooral niet moet raken. Maar ik rij nog steeds met een toetsenbord, en da's met de snellere auto's wel erg lastig rijden. Pro races zijn soms al te moeilijk daarvoor. Gelukkig zijn leuke stuurtjes zoals de Momo en Driving Force Pro goedkoop op marktplaats.

Maar voordat ik een hele discussie op gang breng: ik ga deze game zeker kopen. Ik wilde alleen weten hoe het stuurde met een toetsenbord. Audi TT gaat nog wel, maar iets snellers rijdt niet lekker. (of je moet de driving aid op standje 'handje vasthouden' zetten.) Maar ik ben deze week even de winkels in Emmen afgeweest, en daar hebben ze TDU nog niet. Over 2 weken pas. Maar de release was toch op 2 maart?
De rest van Nederland is ie allang te krijgen ja... Lijkt me sterk dat Emmen is overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op zondag 11 maart 2007 @ 00:24:
[...]

De rest van Nederland is ie allang te krijgen ja... Lijkt me sterk dat Emmen is overgeslagen.
Om 1 of andere reden is ie nog niet uit in de UK en daar bestellen toch veel mensen bij play of cd-wow (Scheelt toch al gauw €10)...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 21:35
Ik heb redelijk wat games gespeelt maar dit slaat toch wel alles. Vanmiddag gekocht en net geΓ―nstalleerd. Spel opgestart en ik hoor al meteen meer volume uit mijn linker speaker dan uit mijn rechter speaker. OkΓ© kan.
Na een profiel te hebben aangemaakt heb ik een 5 stuks missies gedaan. Daarna knalde ik terug naar mijn bureaublad en was mijn savegame corrupt.
PC opnieuw laten opstarten en nieuw profiel aangemaakt. Nu na twee missies knalt mijn hele PC uit en start opnieuw op.

Maak mij maar weer wakker als er een patch uit is. Dit spel gaat voorlopig de kast in.

E6600 @ 2.71
Asrock Dual VSTA 775
Corsair XMS 2*512MB PC6400
Nvidia 7800GS @ stock
2 * 74GB Raptor RAID0

* Vanmorgen toch maar weer geprobeerd. Ik verlaat mijn huis, rij de weg op en mijn PC start weer opnieuw op. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door AutisticPinguin op 11-03-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:57

_Eend_

πŸŒ»πŸ‡ΊπŸ‡¦

Nou, Emmen ligt natuurlijk wel in een uithoek :P

Gelukkig heeft bol.com hem wel. Heb voorlopig ook geen tijd om 'even' langs andere winkels te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:21:
'k Heb niet die Island Tour race gedaan: meer om de eer dan om het geld, want die 200.00 kan ik ook in 5 minuten elders verdienen... Maar het was wel lollig: idioot idee dat ik nu net echt een dikke 43 minuten heb geraced...! Kan me niet herinneren ooit zo lang gedaan te hebben over een race in een andere racegame. ;) Maar ik doe 'm niet gauw nog een keer... wat een eind... Ik was allang blij dat er geen tijdslimiet was en geen verkeer. Die Millionairs Run sla ik misschien wel over... Alhoewel... je WILT eigenlijk toch alles een keertje doen... ;) De tegenstand sloeg trouwens nergens op...

Ik ben wel af van het 'ik-wil-alles-perfect-syndroom', want door werd ik helemaal zat van, vooral bij die lifters... stelletje zeikstralen... ;) Ik koop trouwens nooit wat van die bonnen die je dan wint. Ik rij ze gewoon om een groen vinkje te halen en Champion te worden, eigenlijk... ;)

Ik ben overigens best wel blij dat er geen schademodel is... anders had ik die Island Run nooit af kunnen maken... Ik ben me daar toch een paar keer ergens tegenaangebeukt met 380 km/h..! Ik kwam trouwens niet boven de 388. Maar is snel zat... ;)

[...]

Ach, drie keer Lucky day rijden en na dik 3 minuten heb je al weer 120.000 verdiend... Geld is ZO makkelijk te verdienen als je weet waar je moet zijn! ;)
Ik heb wel last van het ik-wil-alles-perfect-syndroom. Heb ze dus allemaal op 100% gereden, die lifters en couriers, soms erg vervelend.

Juist jammer dat er geen schademodel is, maakt het veel spannender natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
Ferry34 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:20:
Juist jammer dat er geen schademodel is, maakt het veel spannender natuurlijk.
Ik ben er blij om dat 'ie er niet in zit want een crash heb je zo in Test Drive en ik denk dat het behoorlijk frustrerend is dat je net hebt gespaard voor een bolide en al gauw door een flauwe ai bijvoorbeeld wordt geraakt en dat je vervolgens in een auto rijd met flinke deuken. Het moet wel leuk blijven. :P

Zonet schrok ik mij de pleures omdat TDU bij mij crashed wanneer ik hem wil laden en mijn huis wil verlaten. Na 4x bleef ik in mijn huis, ging naar mijn garage, pakte een ander wagen en ik kon weer normaal verder rijden. Maar schrok wel even na alle vervelende verhalen hier. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
D. Ninjai schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:30:
[...]
...
Zonet schrok ik mij de pleures omdat TDU bij mij crashed wanneer ik hem wil laden en mijn huis wil verlaten. Na 4x bleef ik in mijn huis, ging naar mijn garage, pakte een ander wagen en ik kon weer normaal verder rijden. Maar schrok wel even na alle vervelende verhalen hier. :X
Dan heb je erg veel geluk gehad, laat het een wijze les zijn en maak een backup van je savegame na elke sessie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn TDU deed het op zich goed, behalve wanneer ik het stuurtje met FF er op aansloot.
Net een crash midden in de game gehad en dus is mijn saved game naar de je weet wel gegaan.
Vervolgens diverse dingen geprobeerd en zelfs het spel helemaal opnieuw geinstalleerd.
Mappen met in my documents v Test Drive verwijderd,

Probleem nu is dat met een schone installatie het spel nog altijd blijft hangen als het iets Saved.
Ik kom dus niet meer verder dan een personage kiezen, vervolgens een huurauto en dan houd het op........................iemand dit probleem al verholpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:25
Loop ik net lekker te scheuren zegt ie in ene dat de connectie het niet meer doet, en vervolgens kan ik niet meer verbonden worden. ik weet niet of de servers down zijn of dat het aan mij ligt 8-)

Edit: dat 'Someone Already logged on this account' zegt hij ook bij dus had ik ff
gewacht en daarna deed hij het weer.

[ Voor 34% gewijzigd door Tjona100 op 11-03-2007 12:06 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ook niet bij mij geeft hij zelfs de melding 'someone already logged on with this account' :'( dus ik vrees het ergste.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:36:
Nee ik ook niet bij mij geeft hij zelfs de melding 'someone already logged on with this account' :'( dus ik vrees het ergste.... |:(
Moet je terug gaan naar de winkel of ff een nieuw account maken met een
andere user name

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjona100 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:48:
[...]

andere user name
Nou ik heb het spel al sinds de dag dat het uit is gekomen en ben bijna op t einde qua races single player....dus ff een nieuw account maken hebk weinig zin in :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt er een patch eigenlijk ?

btw ik heb alleen last van het geluid, op het doosje staat echt Dolby Digital 5.1maar ik krijg toch steeds stereo eruit waarbij de linker speakers meer geluid geeft dan de rechter.

voor de rest een super spel hoor toppie.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
dat je pc uitvalt ligt denk ik niet aan het spel.
Waarom heb je in godsnaam 2 raptors in raid op een asrock bordje.
Dat ding werkt voor geen ruk op raid.
Ik neem aan dat je een AGP videokaart heb maar anders zou ik snel een ander bordje kopen :P
Instabiel ding!
Geluidsprobleem is te verhelpen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Slitch schreef op zondag 11 maart 2007 @ 13:15:
[...]
Ik neem aan dat je een AGP videokaart heb maar anders zou ik snel een ander bordje kopen :P
Instabiel ding!
Valt reuze mee hoor. Maar on-board RAID is wel best brak, en op een Asrock zal dat er niet beter van worden.. Maarrehh.. SPV :?

Ik word er trouwens wel gek van dat ik sommige races met drie vingers in m'n neus win, en anderen steeds op 3 seconden verlies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Tjona100 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 11:48:
[...]

andere user name
Of even een foto maken van jou + hoesje + cd key en een screenshot en dat naar atari mailen, dan krijg je een nieuwe CD-key, en hier verderop in het topic staat hoe je je savegame kan overzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 21:35
Geluid heb ik inderdaad verholpen. Asrock bordje is inderdaad voor gefaseerde upgrade. Volgende stap is een 8800GTX met een Asus bordje.
Het systeem waar ik nu op draai is retestabiel zowel OC als stock. Ik draai er al langere tijd XP en Vista op zonder problemen. XP is net een maand geleden opnieuw geinstalleerd. Nieuwste Nvidia drivers, DirectX e.d.
Ik speel AA, EVE, Las Vegas, Battlefield (alle versies), FlightSim2007 en nog meer zonder problemen. Dit is, zeker i.c.m. de problemen die ik zie op dit forum en op het Atari forum, een spel gerelateerd probleem.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt want ik wil dit spel zo snel mogelijk spelen

[ Voor 16% gewijzigd door AutisticPinguin op 11-03-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
AutisticPinguin schreef op zondag 11 maart 2007 @ 01:20:
Ik heb redelijk wat games gespeelt maar dit slaat toch wel alles. Vanmiddag gekocht en net geΓ―nstalleerd. Spel opgestart en ik hoor al meteen meer volume uit mijn linker speaker dan uit mijn rechter speaker. OkΓ© kan.
Na een profiel te hebben aangemaakt heb ik een 5 stuks missies gedaan. Daarna knalde ik terug naar mijn bureaublad en was mijn savegame corrupt.
PC opnieuw laten opstarten en nieuw profiel aangemaakt. Nu na twee missies knalt mijn hele PC uit en start opnieuw op.

Maak mij maar weer wakker als er een patch uit is. Dit spel gaat voorlopig de kast in.

E6600 @ 2.71
Asrock Dual VSTA 775
Corsair XMS 2*512MB PC6400
Nvidia 7800GS @ stock
2 * 74GB Raptor RAID0

* Vanmorgen toch maar weer geprobeerd. Ik verlaat mijn huis, rij de weg op en mijn PC start weer opnieuw op. :'(
Heb je niet heel toevallig Vista geinstalleerd? :o

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Heren, kunnen we het techsupport gedeelte achterwege laten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
domme vraag: hoe verkoop je je auto ? Ik heb een ferrari maranello gekocht, maar die heeft geen remmen en rijd poep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Geitema, hoe staat het met je Tweakersclubje? Ik ben die club van CyberOps een beetje zat (teveel regeltjes en onzinnig pocherig geneuzel) maar vind het wel leuk in een club te zitten. Spijtig dat dit gedeelte van het spel een stevige patch nodig heeft... In ieder geval, een ontspannen Tweakersclubje lijkt me wel wat! (Ik merk trouwens dat er meerdere mensen nokken van die club...)

Iemand trouwens enig idee hoe je je Friendslist kan bewerken...? Ik kan 'm alleen maar bekijken in een club en verder kan je er niets mee doen... Ik wil een paar 'friends' verwijderen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht toch niet dat het teveel gevraagt was om normaal te doen in het spel en elkaar niet steeds van de weg te duwen of te zorgen dat andere de groep verliezen als we een tour doen. Had ook wel zo netjes geweest als je gewoon even had medegedeeld dat je ging opstappen. Tevens is er verder nog niemand vertrokken en waren de regels aangepast nadat we hierover hebben gesproken met de meeste leden. Maar goed je wilde weg dus is je account gesloten op het club forum.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging me niet alleen om de regels, hoor, maar om de hele 'air'. Ik kreeg trouwens een paar News-berichten achter elkaar in TDU van lui die opgestapt waren, voordat ik dat deed, maar ach, dat maakt niet uit. Ik zoek in ieder geval duidelijk een minder serieus clubje, eentje om gewoon lol mee te maken online. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:15:
Het ging me niet alleen om de regels, hoor, maar om de hele 'air'. Ik kreeg trouwens een paar News-berichten achter elkaar in TDU van lui die opgestapt waren, voordat ik dat deed, maar ach, dat maakt niet uit. Ik zoek in ieder geval duidelijk een minder serieus clubje, eentje om gewoon lol mee te maken online. ;)
offtopic:
Zet je Direct Messages even aan in je Voorkeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry maar die lui zijn niet opgestapt maar we waren de ingame club aan het recyclen, jij bent de enigste die opgestapt is. En jij bedoeld trouwens de ingame club waar we niet eens gebruik van maken omdat er maar 16 leden in kunnen en we hebben 120 leden bij de club.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Elke keer als ik vanuit mijn huis de weg op wil dan loopt hij vast tijdens het auto-saven. Is m'n savegame nu corrupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al geprobeerd met een andere auto weg te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik heb hetzelfde probleem en heb ook al geprobeert met een andere auto/motor weg te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6pack15 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:33:
domme vraag: hoe verkoop je je auto ? Ik heb een ferrari maranello gekocht, maar die heeft geen remmen en rijd poep
Vanuit je huis, en dan naar tabblad TRANSACTIONS.....dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor in het topic staan een aantal videokaarten waarop tdu draait. doet hij het ook op een videokaart die er niet bij staat, maar wel hoger is dan sommige andere kaarten:

erbij staan o.a.: NVIDIA GeForce 6800 series.
NVIDIA GeForce 7800 series.

Doet hij het dan ook bij een videokaart die ertussen zit: NVIDIA GeForce Go 7600???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:17:
voor in het topic staan een aantal videokaarten waarop tdu draait. doet hij het ook op een videokaart die er niet bij staat, maar wel hoger is dan sommige andere kaarten:

Doet hij het dan ook bij een videokaart die ertussen zit: NVIDIA GeForce Go 7600???
7600 is uit de 7800 series ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
ik wou CtC bedanken voor zijn handige bestandje, maar er mistte een belangrijk ondedeel (dat vond ik teminste)
en dat was dat er geen gegevens bij stonden van de getunede versies.

Dus hier een uitgebreide versie van het excel bestand van CtC:
TDUCarsDetail+Tuned.xls

het is nog lang niet compleet, want ik heb nog niet genoeg geld om alle auto's te kopen (nog lang niet)
het bestand zal regelmatig geupdate worden.

p.s. het is gemaakt in office 2007
(er is een conversie kit bij microsoft te downloaden om het te laten werken op office 2003, mocht je problemen hebben)

[ Voor 13% gewijzigd door polo1987 op 11-03-2007 19:15 ]

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om de chrysler four-twelve te unlocken moet je alle single player race missions completen.
Nu heb ik alle race missies die als icoontjes staan weergegeven op de map gehaald maar nu kan ik hem nogsteeds niet ophalen.....heeft iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
LIMIT-AR schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:34:
Elke keer als ik vanuit mijn huis de weg op wil dan loopt hij vast tijdens het auto-saven. Is m'n savegame nu corrupt?
Anders lees je ff mijn reactie eerder in dit topic :)
SandeR in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 11-03-2007 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:28:
om de chrysler four-twelve te unlocken moet je alle single player race missions completen.
Nu heb ik alle race missies die als icoontjes staan weergegeven op de map gehaald maar nu kan ik hem nogsteeds niet ophalen.....heeft iemand dit ook gehad?
Heb je ze allemaal gold gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:39

justifire

Shut up and squat !!

Beetje off topic maar denk hier toch wel de meeste kans op een antwoord te krijgen:
Zijn er hier die Vista 64 bit draaien en een G25 stuurwiel gebruiken ?
De driver van logitech word afgberoken door een melding dat 64 bit nog niet ondersteund word.
En in TDU kan ik met de voorgeinstaleerde vista driver de clutch niet instellen :(
Iemand een oplossing ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye βŠ™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Had ik al geprobeert toen jij het postte :) Werkte helaas niet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wetterhahn schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:33:
[...]

Heb je ze allemaal gold gehaald?
ja maar horen hier de *dames-wegbreng-missie* en pakjes weg breng missies ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

Hoe kun je op het circuit naast het grote vliegveld komen?

wil mn Ferrari wel eens testen :P

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 19:38
Ik heb het spel al een tijdje op 95% staan. Ik hoef nog maar 2 achievements, namelijk 5000 miles en 3 interclubraces. De 5000 miles is het probleem niet, de interclubraces wel. Elke keer als ik die wil doen samen met mijn neef, is er geen andere club om tegen te racen. Misschien iemand die ons binnenkort even kan helpen, zodat we hem toch op 100% krijgen?

Overigens, wat een bugs in de pc versie. De 360 versie draat bij mij zeer stabiel :o

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

B-lennium schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:30:
Hoe kun je op het circuit naast het grote vliegveld komen?

wil mn Ferrari wel eens testen :P
Champion worden ;)
Op het circuit is trouwens geen tijdmeting, voor testwerk kun je ook een gewone race rijden.

@Ophidian: ook al 100% van de wegen bereden? Dan moet je ook al zowat aan 5000 miles zitten.
Enne, lekkere vergelijking maak je daar. Elke Xbos360 is identiek terwijl pc's continu verschillen van hardware. Een redelijk bugvrij spel schrijven voor de 360 is veel eenvoudiger.

[ Voor 31% gewijzigd door MadMarky op 11-03-2007 21:36 ]

πŸ–₯️ | πŸš—

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Laatst online: 19:38
MadMarky schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:34:
[...]

Champion worden ;)
Op het circuit is trouwens geen tijdmeting, voor testwerk kun je ook een gewone race rijden.

@Ophidian: ook al 100% van de wegen bereden? Dan moet je ook al zowat aan 5000 miles zitten.
Enne, lekkere vergelijking maak je daar. Elke Xbos360 is identiek terwijl pc's continu verschillen van hardware. Een redelijk bugvrij spel schrijven voor de 360 is veel eenvoudiger.
Al lang 100% gehad. Zit nu op 4300 miles.

Overigens je hebt gelijk qua hardware betreft. Maar crashen bij de weg oprijden en corrupte savegames heeft imo niet veel meer met verschillende hardware te maken ;) De 360 heeft ook de savegame bug gehad. Die hebben ze er gelukkig uitgehaald :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Ophidian op 11-03-2007 21:47 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ophidian schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:46:
[...]

Al lang 100% gehad. Zit nu op 4300 miles.

Overigens je hebt gelijk qua hardware betreft. Maar crashen bij de weg oprijden en corrupte savegames heeft imo niet veel meer met verschillende hardware te maken ;) De 360 heeft ook de savegame bug gehad. Die hebben ze er gelukkig uitgehaald :*)
Mijn savegame op de Xbox360 was corrupt geraakt nadat ik hem gekopieerd had.... Maar ik ben inmiddels alweer verder. Ik heb nu 81% van de wegen verkend :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 18:17:

Tuurlijk...

Heb zelf een 7600Go in mn laptop en werkt goed.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
polo1987 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:13:
ik wou CtC bedanken voor zijn handige bestandje, maar er mistte een belangrijk ondedeel (dat vond ik teminste)
en dat was dat er geen gegevens bij stonden van de getunede versies.

Dus hier een uitgebreide versie van het excel bestand van CtC:
TDUCarsDetail+Tuned.xls

het is nog lang niet compleet, want ik heb nog niet genoeg geld om alle auto's te kopen (nog lang niet)
het bestand zal regelmatig geupdate worden.

p.s. het is gemaakt in office 2007
(er is een conversie kit bij microsoft te downloaden om het te laten werken op office 2003, mocht je problemen hebben)
Je zou het ook gewoon even als xls op kunnen slaan, zodat de mensen met OpenOffice.org bijvoorbeeld, het ook kunnen openen zonder tig tools te downloaden ;)

Zeg, ik meende hier een linkje te hebben gezien naar een post op een forum waar stond hoe je die vliegende meuk + het verkeer kunt weghalen.. Nu word ik een beetje gek van die proppen en bladeren steeds, maar ik kan die link nergens meer vinden.. Iemand? :/

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 11-03-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Hiero heb je de files, heb ze maar even zelf gehost want kon de link ook niet meer vinden... FX2 haalt meer weg dan FX wat precies het verschil is weet ik ook niet meer maar het komt er in feite op neer dat FX2 het spel lichter laat draaien dan FX.

FX

FX2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
TheZeroorez schreef op zondag 11 maart 2007 @ 22:37:
[...]

Je zou het ook gewoon even als xls op kunnen slaan, zodat de mensen met OpenOffice.org bijvoorbeeld, het ook kunnen openen zonder tig tools te downloaden ;)

Zeg, ik meende hier een linkje te hebben gezien naar een post op een forum waar stond hoe je die vliegende meuk + het verkeer kunt weghalen.. Nu word ik een beetje gek van die proppen en bladeren steeds, maar ik kan die link nergens meer vinden.. Iemand? :/
Ok, heb nu de office 2007 versie en de gewone .XLS versie online staan

TDUCarsDetail+Tuned

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je alle wegen unlocked zodat je ook alle races ontdekt hebt? Wat zegt de progress in je huis over de behaalde races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

Kort vraagje. In het Excel-bestand dat hier rondgaat waarin alle wagens beschreven staan staat de Ferrari 288 GTO als een groep G wagen. Ik ben momenteel op zoek naar een goede groep G wagen en had m'n zinnen op die Ferrari gezet. Maar wanneer ik de wagen bij de European Classics dealer wil reserveren blijkt het een groep C wagen te zijn. Eerst dacht ik aan een weergavefoutje binnen TDU, maar ook als ik de wagen koop (met een backupprofiel) kan ik er enkel mee aan groep C races deelnemen.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp helemaal niets van het online uitdagen van een andere speler. Als ik wordt uitgedaagd voor een race moet ik zelf op de kaart aangeven waar de race naar toe gaat. Kun je ook gewoon locken en racen, waar je moet zorgen binnen een bepaalde afstand te blijven?

Ik heb trouwens de mclaren F1 van Merceds aangeschaft en lvl 3 getuned. Dit is geen auto maar een raket, hij is bijna niet op de weg te houden...... :P wat is dat lekker zijn straaljager :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:41:
Ik begrijp helemaal niets van het online uitdagen van een andere speler. Als ik wordt uitgedaagd voor een race moet ik zelf op de kaart aangeven waar de race naar toe gaat. Kun je ook gewoon locken en racen, waar je moet zorgen binnen een bepaalde afstand te blijven?
Nee, die optie is er niet. Als je iemand uitdaagt kan je alleen maar racen naar een zelf bepaalde finish. En als je iets anders wilt online dan moet je een online icon aanklikken en daar wat opstarten. Maar ja, groot kans dat je vervolgens 10 uur zit te wachten op een tegenstander want er is geen hond die kan zien dat jij daar zit te wachten...

Ik baal ook wel van het feit dat dat hele MOOR-gedoe in feite een hoax is... Ja, er kunnen wel 1000 mensen online zijn, maar je ziet er nooit meer dan 8 tegelijkertijd. Hoezo MOOR. |:( Nepzooi. En het werkt ook nog van geen kanten. En die patch waar CyberOps het over heeft zie ik voorlopig echt niet komen, laat staan deze week. Al hoop ik het wel, natuurlijk. ;) Maar ja, aangezien het spel her en der nog geen eens officieel uit is kan ik het me eigenlijk niet voorstellen.

Nou ja, op zich beleef ik veel plezier aan het offline gedeelte, hoor! ;) Het is bepaald GEEN weggegooid geld, integendeel!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

mahi schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:24:
Kort vraagje. In het Excel-bestand dat hier rondgaat waarin alle wagens beschreven staan staat de Ferrari 288 GTO als een groep G wagen. Ik ben momenteel op zoek naar een goede groep G wagen en had m'n zinnen op die Ferrari gezet. Maar wanneer ik de wagen bij de European Classics dealer wil reserveren blijkt het een groep C wagen te zijn. Eerst dacht ik aan een weergavefoutje binnen TDU, maar ook als ik de wagen koop (met een backupprofiel) kan ik er enkel mee aan groep C races deelnemen.
Je geeft het antwoord eigenlijk al, het is idd een C klasse auto.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 02:11:
[...]

Heb je alle wegen unlocked zodat je ook alle races ontdekt hebt? Wat zegt de progress in je huis over de behaalde races?
hoef niet je hoeft ze ook niet op allemaal gold uit tespelen.

Ik heb hem gisteren ook gehaald heb 119/120 single races gold gereden en 1 ervan nog niet op gold die op brons en heb de auto al heb ook nog niet allewegen unlocked dus datstaat er helemaal buiten van check goed of je de achievement hebt gehaald dat je hem kan ophalen en zoek naar unsuccesfull races op je map.

ps. je hebt een zon race ergens boven de stad met allemaal van die bochten en driving skills je kan er A en B autos mee rijden. maar dat is echt een kut race (weet geen naam van de race) iemand die snapt wat ik bedoel en miss nog goede tips hiervoor....?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
vraagje, zijn er meerdere winkels met motor kleding in het spel? ik heb de red rabbit gevonden, in het stadje onderin, maar ben benieuwd of er nog meer zijn...

bedankt alvast :)

weet iemand trouwens ook al wat meer over de patch? of is dat nog ff afwachten wanneer die komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb ervaren dat als je deze game goed wil spelen je echt een stuur moet hebben. Je kunt gewoon geen pressie bewegingen maken met een toetsenbord. En met een goed stuur zoals de G25 kun je heel pressie sturen. Ook de functie voor de versnellingen en de koppeling lijken me leuk. Ben benieuwd of je dan echt met auto's kan driften zoals met echte auto's ( In de zin van hoe realistisch rijden de auto's in de game ).

En denken jullie dat er nog uitbreidingen komen ? Als in meer auto's ? Zou best wel in Mazda MPS 3/6 of RX7/8 willen rijden. Of in een Opel Astra OPC of Ford Focus ST.

En je kunt volgens mij ook een nieuwe wielen kopen voor je auto zoals dat bv kan in Need For Speed. Of in ieder geval bij aankoop iets meer keuze. En de Upgrades die je kan doen voor je bak stellen ook niet veel voor. Het is gewoon een upgrade pakket en je pakt dan gewoon meteen de beste en klaar.

En car fine tunning zoals in gear ratio en Turbo druk was ook wel leuk geweest :)

[ Voor 24% gewijzigd door Astennu op 12-03-2007 09:16 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
mahi schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:24:
In het Excel bestand van CtC gemodificeerd door Polo1987 staat toch echt dat het een type C betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:14:
Ik heb ervaren dat als je deze game goed wil spelen je echt een stuur moet hebben. Je kunt gewoon geen pressie bewegingen maken met een toetsenbord. En met een goed stuur zoals de G25 kun je heel pressie sturen. Ook de functie voor de versnellingen en de koppeling lijken me leuk. Ben benieuwd of je dan echt met auto's kan driften zoals met echte auto's ( In de zin van hoe realistisch rijden de auto's in de game ).
Misschien moet ik dan toch eens m'n stuurtje aansluiten. Ik vind t met tobo prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Laatst online: 30-08 18:22
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:41:
Ik heb trouwens de mclaren F1 van Merceds aangeschaft en lvl 3 getuned.
Er zit een BMW blok in die Mclaren F1. Beetje ter zijde en off-topic, maar zo'n fouten moeten rechtgezet worden. :) Zie wiki

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
feep schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:23:
[...]

Misschien moet ik dan toch eens m'n stuurtje aansluiten. Ik vind t met tobo prima werken.
Nja als ik niet al te snel rijd en ik druk die toetst even kort in gaat de auto toch een heel stuk opzij met een stuur kun je dat heel pressies regelen. En ik denk dat je dan ook beter zonder drive assist kan rijden. Als ik nu soms in de slip raak op een hoge snelheid loopt het bijna altijd verkeerd af omdat ik dan bij elke toetsaanslag te veel tegenstuur. En met een stuur kun je dat denk ik veel beter tegen sturen. Ben ook benieuwd of je dan leuk kan driften. Alleen een G25 is mij een beetje te duur :P
Noel schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:40:
[...]

Er zit een BMW blok in die Mclaren F1. Beetje ter zijde en off-topic, maar zo'n fouten moeten rechtgezet worden. :) Zie wiki
Blijft een mooie Auto :P Ik mis die Vyron trouwens ook in deze game. Ook al zijn er daar maar 10 van gemaakt. ( Of waren het er nu toch meer ? In ieder geval maakte ze verlies op die auto's. Werden verkocht voor 1.5 Miljoen en koste 4 en half miljoen. ) Was ook meer om te laten zien de Volkswagen de snelste auto op de wereld had.

[ Voor 29% gewijzigd door Astennu op 12-03-2007 09:48 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel moet je idd echt met een stuur spelen, anders is het niet te doen denkt ik. Sommige tijdritten zijn met een stuur echt geweldig. Op hoge snelheid op een 2 baans weg met doorgetrokken streep en dan net tussen twee auto's door of met twee wielen door het gras :9 . Soms ook snoeihard in de ankers moeten en dan slingerend nog net niet achterop rijden. Ik moet echt oppassen dat ik in het echt ook niet zo ga rijden 8) . Ik vind het een geweldig spel ook al is het nog niet helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Noel schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:40:
[...]

Hij kan ook een mclaren mercedes SLR bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:04:
Dit spel moet je idd echt met een stuur spelen, anders is het niet te doen denkt ik. Sommige tijdritten zijn met een stuur echt geweldig. Op hoge snelheid op een 2 baans weg met doorgetrokken streep en dan net tussen twee auto's door of met twee wielen door het gras :9 . Soms ook snoeihard in de ankers moeten en dan slingerend nog net niet achterop rijden. Ik moet echt oppassen dat ik in het echt ook niet zo ga rijden 8) . Ik vind het een geweldig spel ook al is het nog niet helemaal perfect.
Tot nu toe is het met het toetsenbord heel eenvoudig te doen, alleen heb ik problemen met een enkele rit waarbij je flitspalen passeerd. Ik moet nog beginnen aan de pro, daar ben ik net. Kijken of het dan net zo makkelijk gaat, want gemiddeld win ik een wedstrijd met minimaal +10sec voorsprong op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren de race around the island gedaan, met toestenbord. Na afloop een beetje lamme vingers, maar verder alles netjes gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er nu een verschil in of je meteen 3 tuned of eerst 1 en 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zover ik weet zit er geen verschil in. Versie 3 blijft gewoon dezelfde sttistieken hebben. 1 en 2 zijn eigenlijk overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:34:
Gisteren de race around the island gedaan, met toestenbord. Na afloop een beetje lamme vingers, maar verder alles netjes gehaald.
Heb hem gister ook gereden met de motor, 44 minuten ofzow dacht ik.. Hoelang deed jij erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:34:
Knap hoor, heb je een Force feedback toetsenbord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Heb hem gister ook gereden met de motor, 44 minuten ofzow dacht ik.. Hoelang deed jij erover?
Ik heb m met een enzo en tobo in 43:30 ong gereden. Lekker met 390 op de teller 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
ik heb gisteren nog even gefraps in het spel heb alles op zen max staan @1280x1024 en HDR en AA on met de specs hieronder \/ en heb continue een fps van 79 ^^ zelfs na 3 uur racen op het eiland en op de map heb ik een fps van 150-200 ben ik wel tevreden mee vanmiddag ff snel wat chickies rondscheuren en die kut hikers wegbrengen. en dan ben ik helemaal klaar ^^ met de races :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:44:
Zover ik weet zit er geen verschil in. Versie 3 blijft gewoon dezelfde sttistieken hebben. 1 en 2 zijn eigenlijk overbodig.
Ik heb nog maar een wagen getuned (Enzo) maar ben oook meteen voor lvl3 gegaan: lijkt me nogal geldverspilling om eerst die andere te kopen!
feep schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:10:
[...]

Ik heb m met een enzo en tobo in 43:30 ong gereden. Lekker met 390 op de teller 8)
Ha, mijn tijd was 43.31. Met stuur, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nja met een toetsenbord werkt het wel. Kom gewoon af en toe wat pressiesie te kort met een Tobo. Met een stuur gaat dat mooier. En heb je ook meer de feeling dat je echt aan het racen bent. Jammer genoeg is een goed stuur erg duur. De G25 met koppeling en echt 6 gear versnelling wordt helemaal ondersteund door dit spel :P Lijkt me echt geweldig als je zo'n stuur hebt. Ik vind hem alleen te duur. Besteed dat geld liever aan een betere VGA kaart.

Als die R600 uit komt koop ik die meteen kan ik alles maxed out zetten. PC vind ik trouwens een stuk mooier dan de Xbox. En dan staat de PC nog niet op maxed settings. Alle textures zijn wat scherper. Mja wat wil je Xbox van 400 euro VS PC van 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:40:
Nja met een toetsenbord werkt het wel. Kom gewoon af en toe wat pressiesie te kort met een Tobo. Met een stuur gaat dat mooier. En heb je ook meer de feeling dat je echt aan het racen bent. Jammer genoeg is een goed stuur erg duur. De G25 met koppeling en echt 6 gear versnelling wordt helemaal ondersteund door dit spel :P Lijkt me echt geweldig als je zo'n stuur hebt. Ik vind hem alleen te duur. Besteed dat geld liever aan een betere VGA kaart.

Als die R600 uit komt koop ik die meteen kan ik alles maxed out zetten. PC vind ik trouwens een stuk mooier dan de Xbox. En dan staat de PC nog niet op maxed settings. Alle textures zijn wat scherper. Mja wat wil je Xbox van 400 euro VS PC van 1500.
Heb je geen R600 voor nodig ik draai 1680x1050 +4xAA met mijn 7800GTX + P4 3,2HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:14:
[...]

Heb je geen R600 voor nodig ik draai 1680x1050 +4xAA met mijn 7800GTX + P4 3,2HT
En dat is soepel ? Ik heb nu een X1900 XTX op die Reso met HDR en geen AA en dat vind ik nog niet soepel genoeg. Volgens mij is me FPS ook iets van 30 en dat is voor mij te laag. Moet 40+ liever 60+ zijn. :P Ben verwend :P Dus dan heb ik wel een R600 nodig :P

Heeft iemand nog een aanrader voor een leuk stuur dat niet te duur is ? want die G25 kost minimaal 210 euro :(

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 12-03-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal wanneer datk thuis ben fraps runnen....maar het loopt allemaal soepel ik speel DIT spel daar altijd op. (ik spel zonder HDR maar dat vindk alleenmaar irritant...dus das niet zo erg)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:19:
[...]
En dat is soepel ? Ik heb nu een X1900 XTX op die Reso met HDR en geen AA en dat vind ik nog niet soepel genoeg. Volgens mij is me FPS ook iets van 30 en dat is voor mij te laag. Moet 40+ liever 60+ zijn. :P Ben verwend :P Dus dan heb ik wel een R600 nodig :P

Heeft iemand nog een aanrader voor een leuk stuur dat niet te duur is ? want die G25 kost minimaal 210 euro :(
Typisch, eerst patsen over welke dure videokaart je wilt en vervolgens vragen om een budget stuurtje.....
Probeer eens de Momo van Logitech, die kost de helft minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Voor je begint te klagen dat je nieuwe stuurtje het niet doet in TDU kijk dan eerst ff in de lijst met stuurtjes die het wel doen in TDU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:40:

Nou, een stΓΊk mooie vindt ik ook wel iets overdreven hoor :) Afgezien van de inderdaad wat scherpere textures op de PC, mis ik bij de X360 16xaf. De weg voor je op de PC is inderdaad veel scherper en meer detail. Maar ja, aan de andere kant is het wel relax rijden op je bank achter je 32inch LCD tv :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 10:54:
[...]

Waar je een miljoen kreeg neem ik aan? Ik deed daar 54 minuten over met die ene Tamburini motor van MV, level 3. Ik ben 2x aangehouden door de politie en het is mij 3x overkomen dat ik te snel de bocht door wil en tegen de uiteinde van een vangrail knal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Ík zag in de lijst het Ferrari Enzo stuur staan, die ziet er goed uit, heeft schakelaars achter het stuur, kan op ps2 en pc en is niet al te duur. Ik vind 100+ euro teveel voor iets wat ik misschien niet de hele tijd gebruik / blijf gebruiken.

Stuurt een stuur trouwens ook fijner als je met een motor rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADT_Phantom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-08 18:22
[...]

Ik heb zelf de Logitch MOMO Racing, die is ook zeer goed (niet zo uitgebreid als de G25) en een stuk betaalbaarder. Prijs: rond de €100,=. Voor preciese prijs zie pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

cardinal808 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:24:Typisch, eerst patsen over welke dure videokaart je wilt en vervolgens vragen om een budget stuurtje.....
Wat is daar mis mee :? Vooral als het iets is waarvan je bijna zeker weer dat je het echt weinig gaat gebruiken kan je makkelijk een of ander cheap ding kopen :)

Zo heb ik een tekentablet ding van 20 € ofzo van een of ander cheap merk :+

* nero355 wil wel een G25 kopen maar heeft er geen plek voor en TD:U doet soms wazig schijnt dus nog effe op de patch(es) wachten en hopelijk over een tijdje ruimte ervoor inclusief 2de 19 inch CRT :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

fingerhead schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:01:
[...]

Ik heb hem gisteren ook gehaald heb 119/120 single races gold gereden en 1 ervan nog niet op gold die op brons en heb de auto al heb ook nog niet allewegen unlocked dus datstaat er helemaal buiten van check goed of je de achievement hebt gehaald dat je hem kan ophalen en zoek naar unsuccesfull races op je map.
Je moet wel alles gold halen om de unlock te krijgen. De speed-challenge unlock kreeg ik alleen als ik alles op gold had. Had er 25 op gold en 1 op brons en kreeg de unlock toch echt niet hoor....

120 is toch alle single challenge's en die zijn onderverdeeld in de (time/speed/race/extra) en voor time / speed/race krijg je een unlock

Voor de extra ( courier/top model/hitchhicker/delivery) krijg je ook voor alle 4 apart een unlock

[ Voor 14% gewijzigd door Slasher op 12-03-2007 13:27 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Je moet dus wel alles op gold halen en je moet de melding krijgen dat je de unlock verdient hebt, anders heb je ze dus niet allemaal gehad en gold hebben
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 21:28:
[...]

ja maar horen hier de *dames-wegbreng-missie* en pakjes weg breng missies ook bij?
Nee, dat zijn de "Extra" missies, dat zijn aparte unlocks... Zie mijn post boven deze post

[ Voor 22% gewijzigd door Slasher op 12-03-2007 13:34 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

fingerhead schreef op maandag 12 maart 2007 @ 09:01:
[...]

Dat moet dus wel. Slasher heeft gelijk. Ik kon pas m'n unlocks halen toen ik ALLE races op Gold had staan.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Slasher schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Je moet wel alles gold halen om de unlock te krijgen. De speed-challenge unlock kreeg ik alleen als ik alles op gold had. Had er 25 op gold en 1 op brons en kreeg de unlock toch echt niet hoor....

120 is toch alle single challenge's en die zijn onderverdeeld in de (time/speed/race/extra) en voor time / speed/race krijg je een unlock

Voor de extra ( courier/top model/hitchhicker/delivery) krijg je ook voor alle 4 apart een unlock
hoezo alles op gold ik heb wel de unlock en 1 niet op gold? waarom heb ik hem dan al?
miss dat we een bepaalde auto soort miszitten ik heb het hier over die ''super snelste'' auto de chrysler FOUR-TWELVE ofzo als ik het goed heb. dat ding rijd voor geen ene meter in zen 4 trekt die nog burnouts ><.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PC versie? Dan zeg ik; bugje. Ik lees in dit topic dat de PC versie hier nog helemaal vol mee zit.

Op de XBOX moest ik voor verschillende unlocks alles GOLD halen.

[ Voor 78% gewijzigd door Gunner op 12-03-2007 13:57 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Gunner schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:56:
PC versie? Dan zeg ik; bugje. Ik lees in dit topic dat de PC versie hier nog helemaal vol mee zit.

Op de XBOX moest ik voor verschillende unlocks alles GOLD halen.
Dat zit er dus ook een bug in waar we wat aan hebben. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
cardinal808 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:24:
[...]

Typisch, eerst patsen over welke dure videokaart je wilt en vervolgens vragen om een budget stuurtje.....
Ik zeg toch ik geef liever meer geld uit om mooi beeld te hebben in al mijn games. Dan dat ik een super duur stuur koop dat ik alleen in racegames gebruik. En dat zijn er tegenwoordig niet veel meer aangezien NFS tegenwoordig ook bagger is. Dus dan is het zonde om een stuur te kopen van 210 euro. Als ik een dure VGA kaart koop worden al mijn games mooier en sneller :)

En sommige kopen elk jaar een nieuwe auto van 40.000 euro. Die iedereen heeft het aan iets anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Astennu schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:44:
[...]

Ik zeg toch ik geef liever meer geld uit om mooi beeld te hebben in al mijn games. Dan dat ik een super duur stuur koop dat ik alleen in racegames gebruik. En dat zijn er tegenwoordig niet veel meer aangezien NFS tegenwoordig ook bagger is. Dus dan is het zonde om een stuur te kopen van 210 euro. Als ik een dure VGA kaart koop worden al mijn games mooier en sneller :)

En sommige kopen elk jaar een nieuwe auto van 40.000 euro. Die iedereen heeft het aan iets anders uit.
Een dure VGA kaart is na 1 1/2 jaar weer achterhaald. Ik kan het weten, ik zit nu elke dag al te twijfelen wanneer ik mijn 7800GTX omruil voor een 8800GTX. Uiteindelijk heb ik besloten om wat langer met m'n 7800GTX te doen en 210 euri te investeren in een G25. Ik heb er dan ook echt geen spijt van. De logitech G25 icm TDU is echt kicken.

De G25 blijft ook over 2-3 jaar nog steeds een top stuur terwijl de top of de bill VGA kaart van nu over 2 jaar weer te weinig is om de nieuwste games in high detail te spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een club voor GOT?? Ik heb trouwens mijn naam maar verandert van Assreaper ->{GOT}Zeuz1980 klinkt wat vriendelijker :)

Ga weer helemaal opnieuw beginnen :)

De beta was helemaal top..see u online !!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wetterhahn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:06:
Hiero heb je de files, heb ze maar even zelf gehost want kon de link ook niet meer vinden... FX2 haalt meer weg dan FX wat precies het verschil is weet ik ook niet meer maar het komt er in feite op neer dat FX2 het spel lichter laat draaien dan FX.

FX

FX2
Levert dit nu ook extra FPS op? Ik zit hier op een Opteron146 @ 2.4Ghz, 2Gb RAM en een 7900GT en de FPS op low geen AA/HDR zijn ~15FPS ... niet echt lekker soepel rijden. AA op 4x levert me ook maar 2/3FPS in dus afhankelijk of ik race of cruise aan of uit :)

Zijn er verder eigenlijk nog tweaks voor meer FPS? Rook mag van mij ook wel uit/minder ... zakt meteen naar 8FPS :s

Verder wel goeie game, of je nu wil racen of is lekker cruisen ... het kan allebei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:15:
[...]

Levert dit nu ook extra FPS op? Ik zit hier op een Opteron146 @ 2.4Ghz, 2Gb RAM en een 7900GT en de FPS op low geen AA/HDR zijn ~15FPS ... niet echt lekker soepel rijden. AA op 4x levert me ook maar 2/3FPS in dus afhankelijk of ik race of cruise aan of uit :)

Zijn er verder eigenlijk nog tweaks voor meer FPS? Rook mag van mij ook wel uit/minder ... zakt meteen naar 8FPS :s

Verder wel goeie game, of je nu wil racen of is lekker cruisen ... het kan allebei :)
Op wat voor een resolutie speel je?

Ik haal met een 6600GT 1680x1050 high en dan hdr enz uit nog 25 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb nog steeds ruim plek over in m'n clubje (Zondagsrijders), waarmee ik vooral in de weekends wat races wil gaan organiseren. Ik ben niet super fanatiek ofzo, maar mensen die het wat lijkt kunnen me een DM sturen.

En effe iets anders, wanneer heb je toegang tot het eilandje langs de oostkust met dat huis erop? Moet je daarvoor het spel 100% voltooid hebben oid? Normaalgesproken zijn ze daar met de brug aan het bouwen maar ik heb al eens iemand op het eilandje zien rijden.

πŸ–₯️ | πŸš—

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat eilandje kan je bereiken door in een draaiend 3D Eden-logo te rijden. Op Youtube is er ergens een filmpje van. Dat stond ergens op de site van de VMACNL club maar ik heb die club verlaten dus kan het niet meer checken (forum is nu alleen toegankelijk voor ingewijden).

Ik zal vanavond trouwens proberen in je club te komen (heb ik contact via Mr.Bond): ben benieuwd of het lukt want het online gedoe is nog zwaar knudde. Er kunnen trouwens niet meer dan 8 mensen in een club...
Ik wil trouwens voornamelijk in een club omdat het dan wat handiger is tegen vaste 'vrienden' te racen (als dat tenminste ooit goed gaat werken). Ik kan nooit op vaste tijden (dus ook niet op afspraak), zit meestal ergens begin van de avond even online en in het weekend wat tussendoor.

Aha, al gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=xaMYUY_VTa0

:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:21:
[...]

Op wat voor een resolutie speel je?

Ik haal met een 6600GT 1680x1050 high en dan hdr enz uit nog 25 fps.
Opzich maar op 1280*1024, dus nog geeneens zo extreem hoog. Ook de achtergrond proggies zijn natuurlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:33:
[...]

Je moet dus wel alles op gold halen en je moet de melding krijgen dat je de unlock verdient hebt, anders heb je ze dus niet allemaal gehad en gold hebben

[...]

Nee, dat zijn de "Extra" missies, dat zijn aparte unlocks... Zie mijn post boven deze post
Ik heb nu alle blauwe missie icoontjes weggespeeld mis ik iets ofzo of heb ik iets over t hoofd gezien???? 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.