Deze game heeft echt vreemde problemen.. Als ik speel valt soms het geluid uit, vaak na een flinke crash. En een keer een corrupte savegame gehad, tenminste, als TDU de savegame ging laden ging TDU onderuit. En dan nog zo'n vreemd probleem: in mijn Ford GT gaat de radio 'kraken' tijdens het schakelen.. Maargoed, ik heb de game (nog) niet origineel, lang leve usenet
Maar die politie vindt ik zo vreemd, je kunt ze als spookrijder met 320 km/u gewoon voorbij vliegen, en dan gaan ze alleen maar opzij. Pas als je iemand raakt gaan ze achter je aan. Gelukkig wordt dat nu opgelost met een patch..
En dan die bekeuringen.. Ik zit nu op Expert, en mijn hoogste bekeuring tot nu toe was +/- $80.000.
Laat Koos Spee dat maar niet zien
En ja, ik weet dat je de weggebruikers vooral niet moet raken. Maar ik rij nog steeds met een toetsenbord, en da's met de snellere auto's wel erg lastig rijden. Pro races zijn soms al te moeilijk daarvoor. Gelukkig zijn leuke stuurtjes zoals de Momo en Driving Force Pro goedkoop op marktplaats.
Maar voordat ik een hele discussie op gang breng: ik ga deze game
zeker kopen. Ik wilde alleen weten hoe het stuurde met een toetsenbord. Audi TT gaat nog wel, maar iets snellers rijdt niet lekker. (of je moet de driving aid op standje 'handje vasthouden' zetten.) Maar ik ben deze week even de winkels in Emmen afgeweest, en daar hebben ze TDU nog niet. Over 2 weken pas. Maar de release was toch op 2 maart?