'k Heb niet die Island Tour race gedaan: meer om de eer dan om het geld, want die 200.00 kan ik ook in 5 minuten elders verdienen... Maar het was wel lollig: idioot idee dat ik nu net echt een dikke 43 minuten heb geraced...! Kan me niet herinneren ooit zo lang gedaan te hebben over een race in een andere racegame.

Maar ik doe 'm niet gauw nog een keer... wat een eind... Ik was allang blij dat er geen tijdslimiet was en geen verkeer. Die Millionairs Run sla ik misschien wel over... Alhoewel... je WILT eigenlijk toch alles een keertje doen...

De tegenstand sloeg trouwens nergens op...
Ik ben wel af van het 'ik-wil-alles-perfect-syndroom', want door werd ik helemaal zat van, vooral bij die lifters... stelletje zeikstralen...

Ik koop trouwens nooit wat van die bonnen die je dan wint. Ik rij ze gewoon om een groen vinkje te halen en Champion te worden, eigenlijk...
Ik ben overigens best wel blij dat er geen schademodel is... anders had ik die Island Run nooit af kunnen maken... Ik ben me daar toch een paar keer ergens tegenaangebeukt met 380 km/h..! Ik kwam trouwens niet boven de 388. Maar is snel zat...

Ach, drie keer Lucky day rijden en na dik 3 minuten heb je al weer 120.000 verdiend... Geld is ZO makkelijk te verdienen als je weet waar je moet zijn!
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 10-03-2007 20:22
]