[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:13:
Volgens het VMACNL (Virtueel Motor en Automobiel Club Nederland) komt dit allemaal in de patch. Of het allemaal in een patch komt is niet helemaal duidelijk zal wel niet. Ziet er allemaal wel heftig uit.

*knip*
Mee eens, goeie dingen! Zal wel een groot bestand worden dan!

Ik heb me net niet in kunnen houden, Met de MV agusta veel speedraces gedaan en uiteindelijk een Enzo gekocht. Die rijd toch echt wel behoorlijk wat fijner dan mijn F430. Nu heb ik ook weer $280.000 te besteden en ga dit keer WEL een class D auto kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat ik had begrepen komt al die content zowiezo niet in 1 patch, wellicht meerdere patches..

[ Voor 53% gewijzigd door Sipio op 09-03-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

Ziet er goed uit, ze doen er tenminste iets aan :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je al die features ziet dan zie je gewoon dat ze eigenlijk nog helemaal niet klaar waren met TDU @ PC. Toch zonde eigenlijk, want nu levert de verkoop misschien wat minder op. Wat toch weer invloed heeft op andere games van Atari.

Ik vind de online-modus erg grappig, vandaag ging ik gewoon het eiland verkennen dus lekker cruisen in een Miura. En dr kwam al snel iemand bij rijden met een Maranello(geloof ik) dat was leuk om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan transport missies en gewone missies wel opnieuw starten, druk op P van pauze, en dan op restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:31:

Trouwens wel vaag dat je bij elke tik die je met je spiegel geeft tegen een andere auto die debiel afslaat al -xxxx hebt, maar wel volop de vangrail in mag rijden :/
Wat nog irritanter is, is dat er punten afgaat als je het gras aanraakt... Als je een bocht IETS te krap neemt en je achterwiel gaat door 2 mmm gras, weg perfect score... Beetje belachelijk.

De ultieme TDU-kaart voor als je iets zoekt. ;)

EDIT:
O, die andere link geeft dezelfde kaart... Nou ja, mijn link is beter dan dat irritante Rapidshare. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
wow! komt dat allemaal in de patch? dag en nacht, regen, licht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:46:
toch best grappig als ik dat zo hoor.. ik draai hier op een AMD Athlon XP 2600+ op een Nforce 2 platform met 1024DDR en een 6600GT Op 1024x768 op High met 4 x AA en een Logitech Driving Force ps2 stuur zonder problemen of haperingen ik merk wel dat m`n 6600GT een wonderkaart is _/-\o_
Snap niet dat ik dan 800*600 moet draaien op low geen AA met een 3800+ Dual core nforce4 ook 1024mb ram, hetzelfde stuur en een nauwelijks mindere videokaart (x700le) Denk dat me processor het kleine verschil met de videokaart toch wel recht moet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb nu 2 radiostations toegevoegd, alleen kan ik nummers skippen in het spel? en moet shuffle aangezet worden in winamp (heb ik gedaan namelijk) of kan dat ook in het spel? Zo ja, waar?

Hij begint namelijk steeds bovenaan mijn playlist en ik wil dat shuffle aan moet staan :(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
haha prachtig spel! ben al vanaf 6 uur non stop aan het spelen :p
Offline welliswaar, wou het spel namelijk eerst testen voordat ik hem koop.

Ik ga ook een logitech momo racing halen, dat is het spel wel waard.

voor de mensen met een 7600GT die willen weten hoe het spel loopt: mijn 7600GT draait 700/1750 en ik draai het 1280x960 high hdr uit en 4x aa.

minimale fps: 25
maximale fps: 50

Gemiddeld: 30-35 fps.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
Ik heb een club opgericht voor mensen hier
dus geen duitsers etc

je kan joinen als je Pro bent

op de screenshot zie je waar de club zich bevind
Het ligt dus onder : Around The Crater

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/6064/tweakersclubft6.th.jpg

als je je ingame nickname doet kan ik je een uitnodiging sturen

[ Voor 10% gewijzigd door glangeveld op 09-03-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
alleen kan ik nummers skippen in het spel?
ff 2 keer snel klikken op dezelde knop waar je stations mee veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:05:
wow! komt dat allemaal in de patch? dag en nacht, regen, licht _/-\o_
Het is nog geen officieel nieuws, hoor. Eerst maar even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Sipio schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:16:
[...]

ff 2 keer snel klikken op dezelde knop waar je stations mee veranderd..
He, thx man :)

Maar hoe zorg ik ervoor dat ie ze Shuffle laat spelen? Want ik had mijn playlist opgeslagen met Shuffle aan in Winamp

@ geitema, mijn nick is n1ckmdc

[ Voor 5% gewijzigd door Motabeatz op 09-03-2007 22:21 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02

Entity

9000rpm

Damn, daarstraks eerst de Tour of the Island gereden en zojuist de Millionairs Challenge... Vooral die laatste is erg frustrerend, ik ben tig keer aangehouden en ben vaak op andere weggebruikers gecrasht, maar toch gehaald met nog iets van 5 minuten over... De Tour was dan makkelijker, geen verkeer, dus lekker doorknallen en op de rechte stukken constant ruim 380 rijden (Enzo, lvl 3), die was dan ook goed te doen (iets van 42 minuten over gedaan geloof ik).

Maar goed, inmiddels op Champion niveau aanbeland. Nu leveren de races tenminste eindelijk lekker wat op (75k per race), kan ik m'n autoverzameling gestaag gaan uitbereiden. M'n 4 huizen staan al ver vol, dus eerst maar eens sparen voor wat extra garageruimte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 21:43:
Als je al die features ziet dan zie je gewoon dat ze eigenlijk nog helemaal niet klaar waren met TDU @ PC. Toch zonde eigenlijk, want nu levert de verkoop misschien wat minder op. Wat toch weer invloed heeft op andere games van Atari.

Ik vind de online-modus erg grappig, vandaag ging ik gewoon het eiland verkennen dus lekker cruisen in een Miura. En dr kwam al snel iemand bij rijden met een Maranello(geloof ik) dat was leuk om te doen!
Wat ik begrepen heb is dat atari niet verwacht had dat de verkoop van de pc versie zo goed zou gaan. Beter nog dan voor de Xbox360. Staat ook op het VMACNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
de invite werkt niet ...:s mja dan moet je maar even naar de club rijden en member worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 11-09 17:19
oke ik wil deze wel gaan kopen, maar ik wil wel eventjes weten of deze versie niet toevallig ook je c schijft wilt wissen bij het verwijderen van het spel, zoals de open beta dat dus deed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
geitema schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:29:
de invite werkt niet ...:s mja dan moet je maar even naar de club rijden en member worden
dat kan niet, tenminste ik moet je dan als vriend toevoegen in het spel

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die kaart betreft: ik was eerst niet van plan 'm gaan te gebruiken. Voelde een beetje als cheaten. Maar vanavond wilde ik m'n Ferrari tunen, maar ik had de shop nog niet gevonden. Ik ben vervolgens her en der rond gaan rijden, maar hallo zeg... dat kost me een tijd! En ik vond hem natuurlijk niet, is haast onmogelijk ook! Dus toen heb ik maar op die kaart gekeken. Gelukkig maar want op de plek waar die shop lag zou ik nooit gezocht hebben, ik zat compleet ergens anders. Zoeken kan ook eigenlijk niet want niets zit op een logische plek. (Ik heb het tunen trouwens niet gedaan omdat ik aan het sparen ben voor een Enzo: lijkt me nuttiger om die te kopen en te tunen. ;) )
Dankzij de kaart heb ik ook de challenge weer gevonden waar je een bepaalde snelheid moet halen, hetgeen makkelijk kan als je de andere kant op rijdt. Ja, het is een mooie kaart! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:17:
[...]

Het is nog geen officieel nieuws, hoor. Eerst maar even afwachten...
Verstandig idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
ingame name : langeveld-gl

en waar zie ik de lijst met friends/???

[ Voor 45% gewijzigd door glangeveld op 09-03-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Na een heerlijke avond, tijd om TDU in de garage te zetten. Vanavond maar eens aangesloten op mijn 42" plasma en Marantz/KEF home cinema set. Werkte goed, gaat zeker vaker gebeuren.

Morgen maar eens sparen voor de lvl3 tuning voor de Enzo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

feep schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:03:
[...]

Ik heb m met mijn 6600GT draaien op 1680x1050 op high en dan alle AA enzo uit. Het draait prima.
Dit had ik echt nooit verwacht van m'n 6600GT *O*
feep schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:23:
[...]

Ik heb ff met fraps gekeken en haal tussen de 20 en 25 fps. Ik zag dat m'n oc niet eens aan staat dus dat moet ik nog ff testen of ik dan nog meer fps haal. Ik gebruik versie 93.71
Kijk hier zit dus het grote verschil...

Wat jij 'prima' vindt draaien zullen de meesten hier als 'slecht' verklaren, 25 fps is gewoon stotteren.

Dit is vaak het verschil waarom mensen met bijna hetzelfde systeem soms zeggen dat het goed draait, en anderen zeggen dat het slecht draait en zich maar afvragen waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
ik vind 35-40 fps zo'n beetje de ondergrens voor race-games...zéker met tegenliggers :)

maar het is idd een zéér zwaar spel....volgens mij het zwaarste wat er is op het moment....

ik kan dit spel met m'n g80 niet op 8xQ spelen (30-40)...4xAA gaat nog net op 1600x1200....(40-50fps)

en dat is met geen enkel ander spel.....oblivion/fear/bf2/2142...enz. die kunnen allemaal op 8xQ of 16xQ met zo'n resolutie...

wel merk ik af en toe van die ''hickups''...net of het beeld effe stilstaat..maar de fps blijft dan wel hetzelfde?!....ook met cpu-priority op high heb ik dit (het is maar af en toe...nog niet eens echt storend)

laten we hopen dat daar verandering in komt met de eerste patch, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel zal veranderen qua performance, want het is een prachtig mooi spel met alle details...en dat is nou eenmaal zwaar voor de gpu..

ik verwacht dus geen fps-boost :/

tot slot nog maar een foto :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/weertdebeste/td-u%20ferrari%20430.jpg

[ Voor 142% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-03-2007 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik heb dit spel ook sinds kort. Best leuk spel, alleen heb ik nu genoeg geld om mijn auto up te graden, en net niet genoeg voor een nieuwe auto. Nu heb ik verschillende vragen:

- Wat houden die verschillende groepen in?( is het een bepaalde letter is beter, of een soort auto)
- Waar kan ik mijn auto opvoeren, dus nieuwe onderdelen kopen? Ik vind alleen maar auto shops en mijn eigen garage waar ik dus alleen auto's kan kiezen(toch?)?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@geitema:
ingame nick XfadeNL

Als met verloop van tijd dat alles in game komt (uit die lijst van 2paginas terug)
ken ik wel wat vrienden die de game dan ook opzeker halen _/-\o_
zitten leuke dingen tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
Barzi heb je het spel al gespeeld???
dan lijken me die vragen al vrij duidelijk

de groepen is simpel G tm A - G is het sloomste van allemaal en A is het snelst

[ Voor 20% gewijzigd door glangeveld op 10-03-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:03:
Als met verloop van tijd dat alles in game komt (uit die lijst van 2paginas terug)
ken ik wel wat vrienden die de game dan ook opzeker halen _/-\o_
zitten leuke dingen tussen!
Waar is dan de bevestiging van Eden of Atari? Nergens kun je deze informatie terugvinden. En als dat te maken zou hebben met beroepsgeheim o.i.d. dan vraag ik me af of deze persoon bij Eden dan nog wel serieus genomen zou worden als hij deze info van hun heeft.
De persoon die met die patch notes komt beweert dat hij Eden helpt. Alsof een miljoenen (denk ik :) ) bedrijf uit het niets een vreemde mee laat klooien in de broncode (want zeker de helft van die punten betekent herprogrammeren). Ik geloof er nix van iig. Net als J van E, eerst zien, dan pas geloven.

edit: en dan ga ik nog niet eens in op wat voor aanpassingen er gezegd worden, terwijl daar ook nog een hoop vraagtekens bij kunnen

[ Voor 8% gewijzigd door CyPh op 10-03-2007 00:21 . Reden: iets uitgebreid ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Infinchible

Woef!

geitema schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:14:

Nee, F is het sloomste van allemaal. G is klassiek, daar zitten geloof ik ook nog wel redelijk snelle auto's tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach hoop doet leven ;)
Iemand al alle roads verkent? Zonder cheats/hacks/bugs etc. Zit nu op 68% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zin in het spel, heb hem alleen bij play besteld en daar komt ie dus pas de 16e :( Ff kijken of ik hem niet kan cancellen en ergens anders cheap kan kopen :) Heb er wel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:47:
Iemand al alle roads verkent? Zonder cheats/hacks/bugs etc. Zit nu op 68% :D
ik zit nu op 48/100...en heb straks nog een certificaat gehaald dat ik 1000 mijl heb gereden...

Hoeveel km. weg zou er totaal zijn ?.... rond de 500-1000km misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik weet niet echt waar het aan ligt maar het draait gewoon goed soepel hiero.. De 6600GT is wel een stuk sneller als je x700le de 6600 GT is geklokt op 500/1000 mhz..

zotezien gaat de aankomende patch het spel nog realistischer maken met werkende ruitenwissers etc. _/-\o_
silencedead schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:08:
[...]

Snap niet dat ik dan 800*600 moet draaien op low geen AA met een 3800+ Dual core nforce4 ook 1024mb ram, hetzelfde stuur en een nauwelijks mindere videokaart (x700le) Denk dat me processor het kleine verschil met de videokaart toch wel recht moet trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnit. Nu crashed mijn TDU, is mijn savegame defect. Plaats ik een backup terug van een 12 uur oude savegame, doet hij het nog niet. Blijft hangen op Saving Please Wait. Iemand die dit herkent? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zelf ondertussen 3000 km gereden in m`n CLS AMG stage 3 heerlijke cruise wagen!1 nou ik denk zelf dat er zeker ongv rond de 12 a 1300 km inzit
Mr. Detonator schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 01:06:
[...]

ik zit nu op 48/100...en heb straks nog een certificaat gehaald dat ik 1000 mijl heb gereden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 17:36
Mr. Detonator schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 01:06:
[...]

Dat is 1600km uit de SP.

Had zonet even op een motor gereden en dan dat ging echt brak ;( , gelukig ging het na wat oefenen al beter en uit eindelijk heb ik er nog een race mee gewonnen ook.

[ Voor 4% gewijzigd door king of rats op 10-03-2007 01:12 ]

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dit filmpje kan echt zo uit GHOST RIDER komen ;-)

http://www.youtube.com/wa...Mk4c&mode=related&search=

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Custom paintjobs roeleren 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.madmarky.net/GoT/TDU_CGT.jpg

Mochten jullie deze auto tegenkomen in freeroam, doe me de groeten ;)

Ik heb ook een club opgericht samen met een maat (Zondagsrijders), mochten iemand willen joinen dan stuur maar een DM.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien iets voor de startpost: ik heb backup gemaakt van mijn savegame, maar na een crash heb ik deze heb teruggezet blijft tdu nogsteeds vast zitten op saving. En ja deze backup deed het eerder wel. Heb gereplied op atari forums.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
In dit filmpje kan je ook zien hoe godpleuris laat die navigatie reageert, 10 meter voor de afslag zegt die stem TURN LEFT terwijl hij er dan al met 300 voorbij rijdt 8)7 Ik heb dit ook erg vaak in races, let je net ff niet op het kaartje omdat je op het verkeer moet letten met die hoge snelheden, zie je die pijl tevoorschijnkomen als je al bijna langs die afslag bent en nooit meer op tijd ervoor kunt remmen :P

Ik moet wel zeggen dat ik door al die races (net zoals vele anderen hier lijkt me) steeds beter wordt, vooral met de motoren is het nalanger er gespeeld wordt, beter in te schatten hoe je moet rijden en hoe je bochten moet inschatten op afremmen en insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Hoe werkt die navigatie dan? en waar kan ik die in de auto laten bouwen.
Speel het net een weekje heb voldoende geld voor een snellere auto maar weet soms totaal niet welke kant ik op moet rijden.
En de meegeleverde map vind ik ook niet echt duidelijk.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Als je op M drukt kun je met je muis een plekje kiezen om naar toe te navigeren ;) GPS heb je dus al vanaf het begin als het goed is!

Ik vind het spel echt heel erg leuk, ook erg verslavend eigenlijk, ik heb nog niet super veel tijd gehad om te spelen maar ik ga binnenkort maar eens mijn Saturn Sky helemaal upgraden en dan eventjes wat rondtouren in de stad en naar andere kleine steden toe rijden (met mijn maat), gezellig!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:32
Die navigatie zit standaard in elke auto... Misschien heb je het uitgeschakeld (dat kan nl.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
barzi schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:52:
Ik heb dit spel ook sinds kort. Best leuk spel, alleen heb ik nu genoeg geld om mijn auto up te graden, en net niet genoeg voor een nieuwe auto. Nu heb ik verschillende vragen:

- Wat houden die verschillende groepen in?( is het een bepaalde letter is beter, of een soort auto)
- Waar kan ik mijn auto opvoeren, dus nieuwe onderdelen kopen? Ik vind alleen maar auto shops en mijn eigen garage waar ik dus alleen auto's kan kiezen(toch?)?

_/-\o_
Zoals al gezegd zijn de letters verschillende soorten auto's. A zijn de allersnelsten supercars en C de cabrio's bijv.
Dit moet je in de gaten houden bij welke auto je gaat kopen, want in het begin heb je vooral races van 1 bepaalde soort klasse. Daarna kijk je welke klasse handig is om te kopen ivm de volgende races.

Wanneer je naar je landkaart gaat, kan je bepaalde objecten en races filteren zodat je een beetje overzicht hebt. Als je je auto wilt opvoeren ga je naar de tuners. Let op, je kan in het begin maar 2 (geloof ik) tuners zien. De andere (voor andere merken auto's) moet je unlocken door ze te vinden door er met je auto langs te rijden. Anders zijn ze dus onzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:29
Met hoeveel geld begin je eigelijk als je het spel vor het eerst start? ik heb wel van die lijsten met prijzen van auto's maar ik zou niet weten of ze nou duur zijn als je voor het eerst in het spel komt enne hoeduur zijn de eerste huizen

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:58

R-B

Blokkert

Je kan zowiezo toch alleen maar een klasse F auto halen in begin.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
je houdt iets van 45000 over als je nog een auto moet kopen,, ( ligt beetje aan hoeveel geld je aan auto huren en je huis hebt uitgegeven) Maar de audi tt kost maar iets van 39.000 ofzo ,en die is wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervelend dat je met een bijv een D-Class auto geen E-Class missies kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik stel m'n vraag nog een keer :) weet iemand of het mogelijk is een savegame die je offline hebt gespeeld op gegeven moment online kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
GoldenSample schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:18:
ik stel m'n vraag nog een keer :) weet iemand of het mogelijk is een savegame die je offline hebt gespeeld op gegeven moment online kunt gebruiken?
Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

^^

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zou misschien handig zijn als je dan ook vertelt hoe je dat kan doen. (Mits je het zelf weet of iig een link geeft naar waar het staat hoe het zou moeten.)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
geitema schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:14:

Ik heb het spel al wel gespeeld.
Ik kan alleen geen winkel vinden waar ik mijn auto kan upgraden. Oke ik kan 1 vinden(een high tune shop) maar die zijn voor 3 merken. Ik denk niet dat dat alles is toch?

Als ik dan de filter toepas dan zie ik ook alleen die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

FlipFluitketel schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Zou misschien handig zijn als je dan ook vertelt hoe je dat kan doen. (Mits je het zelf weet of iig een link geeft naar waar het staat hoe het zou moeten.)
avec stupide ;)
barzi schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Ik heb het spel al wel gespeeld.
Ik kan alleen geen winkel vinden waar ik mijn auto kan upgraden. Oke ik kan 1 vinden(een high tune shop) maar die zijn voor 3 merken. Ik denk niet dat dat alles is toch?

Als ik dan de filter toepas dan zie ik ook alleen die.
moet je eerst heen rijden, een map waar ze op staan staat in de TS

[ Voor 42% gewijzigd door GoldenSample op 10-03-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je moet ze ook ontdekken, zie ook de startpost: daar staat een kaartje. Daarmee is het vrij eenvoudig ze te vinden.

Edit: Beetje spuit 11 inmiddels :P

Ik heb gisteren die millionairs challenge gereden, man o man wat een eind is dat :( Ik snap alleen de logica niet helemaal: ik hele stukken > 300 km/u gereden, keer of 4 door de politie gestopt en hier en daar in de bergen wat langzamer dan 200km/u gereden, maar toch zeker 95% boven de 200 km/u gereden. Toch had ik het maar op 20s gered ofzo :? Oh well, 1M is 1M *D

Heb er maar een huisje voor gekocht en wat nieuwe auto's.

Is er geen handigere manier om een auto terug te vinden? Soms moet ik al m'n huizen af om m'n Koenigsegg CC8S terug te vinden :(

[ Voor 72% gewijzigd door Grrrrrene op 10-03-2007 11:55 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 02:15:
Mischien iets voor de startpost: ik heb backup gemaakt van mijn savegame, maar na een crash heb ik deze heb teruggezet blijft tdu nogsteeds vast zitten op saving. En ja deze backup deed het eerder wel. Heb gereplied op atari forums.
Heb ook zon probleem.
Een crash terwijl er SAVING stond..

Nu maak ik een nieuwe game aan, maar die crashed ook.
Ik kan de game wel loading, kom keurig in me huis terecht, maar zodra ik de weg op wil, blijft het scherm hangen op SAVING...

Maar goed, dit is een probleem, wat niet in dit topic hoort :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 10-03-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29
Grrrrrene schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:53:
Je moet ze ook ontdekken, zie ook de startpost: daar staat een kaartje. Daarmee is het vrij eenvoudig ze te vinden.

Ik heb gisteren die millionairs challenge gereden, man o man wat een eind is dat :( Ik snap alleen de logica niet helemaal: ik hele stukken > 300 km/u gereden, keer of 4 door de politie gestopt en hier en daar in de bergen wat langzamer dan 200km/u gereden, maar toch zeker 95% boven de 200 km/u gereden. Toch had ik het maar op 20s gered ofzo :? Oh well, 1M is 1M *D

Is er geen handigere manier om een auto terug te vinden? Soms moet ik al m'n huizen af om m'n Koenigsegg CC8S terug te vinden :(
Volgens mij kun je vanuit elk huis elke auto benaderen. Alleen vraagt hij dan of je naar het betreffende huis wilt gaan. Weet niet precies hoe het gaat volgens mij met List in je Garage.

ff gechecked en werkt idd op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 23:44

Chop2000

Vroem

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:08:
vervelend dat je met een bijv een D-Class auto geen E-Class missies kan doen :(
ja wat heb je anders aan klasse ristricties |:(

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:53:
De snelste manier om van auto te wisselen is als volgt:

1. Enter een race met No restriction (als je eenmaal weet waar er eentje is kan je steeds die gebruiken: hoef je niet elke keer te zoeken)
2. Klik op Change vehicle
3. Kies je auto
4. Klik op Exit

Klaar! :)

Dit kan je overal doen maar je maar bent: zo ben je binnen tien seconden veranderd van auto, welke je maar wilt. ;)

Trouwens, het is wel een beetje net als in het echte leven: wie geld heeft verdient makkelijk geld. Ik heb net een Enzo Ferrari bij elkaar gespaard door tig keer een makkelijke speedchallenge te doen (180 mph op een bepaald stuk weg halen). Daarna heb ik met die Enzo een paar keer een speedtrap challenge gedaan om geld te verdienen voor een lvl3 upgrade. Dat ging dus doodsimpel met die Enzo. En net heb ik met getunede Enzo een paar keer een andere speedtrapchallenge gedaan: elke keer binnen 1.10 minuten 40.000 binnen! (Lucky Day, No restriction en geen Driving-meter ellende). Als ik nu ff geld nodig heb hoef ik niet zo nodig een car delivery te doen die 15 minuten duurt en 120.000 oplevert: ik heb met m'n Enzo binnen diezelfde tijd minstens 400.000 verdient. (Alhoewel het wel saai wordt steeds hetzelfde te doen).
Zoals gezegd, als je eenmaal geld hebt (voor een Enzo) wordt geld verdienen ook een makkie! :)

Het verbaasde me trouwens dat die speedtrapchallenges steeds maar dezelfde referentietijd aanhouden! Ik had half verwacht dat je steeds je eigen record moest verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:52:
moet je eerst heen rijden, een map waar ze op staan staat in de TS
Deze kaart heeft alles wat je wilt weten:
http://www.battlefield-command.com/downloads/tdu.jpg

Voor degenen die vaak de verkeerde kant oprijden als ze ergens heen willen en daarbij alleen kijken op het kaartje op de GPS: je kan 'm ook zo instellen dat het kaartje niet draait. Is imho veel handiger. Ik had regelmatig dat ik naar het zuiden moest rijden, ik stap in de auto en reed de verkeerde kant op omdat je bij de ronddraaiende kaart moeilijk kan zien waar je nou heenrijdt. Je auto wordt namelijk na het verlaten van de map niet altijd even logisch neergezet. Maar als je de kaart dus niet laat meedraaien (omdraaien van kaarten is voor vrouwen... :+ ) weet je veel en veel beter welke kant je nou eigenlijk oprijdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
k heb de millionairs run ook gedaan
tering lang
totaal 460.000 boetes omdat die ter*ng auto's telkens heen en weer over de rijbanen gaan

mja 1 M terug gekregen is toch lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
:

Is er geen handigere manier om een auto terug te vinden? Soms moet ik al m'n huizen af om m'n Koenigsegg CC8S terug te vinden
Er is een list functie had ik gezien, rechtondersin bij garage dacht ik

[ Voor 70% gewijzigd door Napo op 10-03-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu steeds vaker doe is cruisen in de incar-view (wel de raampjes open voor het geluid) met een hand op het stuur, lekker relaxed, en de andere hand op de muis. Heerlijk rustig karren en dan overal om je heen kijken! Echt zo relaxed is dat! Echt rustgevend! ;)

Nu ik die Enzo heb moet ik misschien ook maar eens die lange races gaan doen. Met die Enzo hoef ik niet vol tot het gaatje te gaan, denk ik, want hij is snel zat. Dus dat scheelt weer wat boetes. Ik heb trouwens nog geeneen keer een boete gehad...

Ik blijf me ook verbazen over het feit dat je met TDU binnen NO TIME op straat staat vanaf dat je het spel opstart. En ook heerlijk dat je elk moment binnen no time gequit bent: geen gelazer dat je eerst naar het menu moet en zo. Wat gemak betreft is TDU ook super, hoor! Ik moest ff wennen aan de interface (vooral het gebruik van Backspace) maar het werkt allemaal super en erg snel. _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Lees de topicwarning nog eens goed ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 10-03-2007 19:09 ]

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Is er een goede manier om de politie kwijt te raken? Met 1 badge is het wel te doen maar 3 wordt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:41:
[...]

Deze kaart heeft alles wat je wilt weten:
http://www.battlefield-command.com/downloads/tdu.jpg

Voor degenen die vaak de verkeerde kant oprijden als ze ergens heen willen en daarbij alleen kijken op het kaartje op de GPS: je kan 'm ook zo instellen dat het kaartje niet draait. Is imho veel handiger. Ik had regelmatig dat ik naar het zuiden moest rijden, ik stap in de auto en reed de verkeerde kant op omdat je bij de ronddraaiende kaart moeilijk kan zien waar je nou heenrijdt. Je auto wordt namelijk na het verlaten van de map niet altijd even logisch neergezet. Maar als je de kaart dus niet laat meedraaien (omdraaien van kaarten is voor vrouwen... :+ ) weet je veel en veel beter welke kant je nou eigenlijk oprijdt. :)
Je kan ook uitzoomen op je minimap, ondanks dat mijn map op fixed staat maak ik ook daar gebruik van om mijn locatie te kunnen zien. Ook handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38
Hoet zit het eigenlijk met het unlocken van de motoren-dealers? Moet je alle autodealers zien op de kaart, of moet je alle autodealers in zijn geweest? Hoeveel autodealers zijn er eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie topicwarning :)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 10-03-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jainoxi schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:46:
Hoet zit het eigenlijk met het unlocken van de motoren-dealers? Moet je alle autodealers zien op de kaart, of moet je alle autodealers in zijn geweest? Hoeveel autodealers zijn er eigenlijk?
Je moet ze allemaal hebben ontdekt. Hoeveel er zijn weet ik niet precies, staat wel een kaartje in de startpost. Inmiddels denk ik dat ik alle dealers/motordealers/tuning shops e.d. wel heb ontdekt. Maar waar vind ik zo'n club :?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat me meer en meer gaat irriteren is dat die Drving balk tijdens bepaalde missies punten gaat aftrekken zodra je gras aanraakt... Het slaat echt nergens op. Ik had net een Car-delivery zowat perfect en in een van de laaste bochten rij ik met 1 band over een richeltje gras. Weg perfect score, weg bonus van 20 of 40.000. Het slaqat echt nergens op, vooral omdat je WEL mag scheuren als een idioot. De auto mishandelen mag, maar pas op dat de banden niet vies worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:43:
Wat me meer en meer gaat irriteren is dat die Drving balk tijdens bepaalde missies punten gaat aftrekken zodra je gras aanraakt... Het slaat echt nergens op. Ik had net een Car-delivery zowat perfect en in een van de laaste bochten rij ik met 1 band over een richeltje gras. Weg perfect score, weg bonus van 20 of 40.000. Het slaqat echt nergens op, vooral omdat je WEL mag scheuren als een idioot. De auto mishandelen mag, maar pas op dat de banden niet vies worden... 8)7
Je mag inderdaad zo hard rijden op de weg als je wil, daar zijn die auto's ook voor gemaakt. Het zijn sport auto's. Je auto beschadigen is een ander verhaal, ze horen op de weg en ze behoren geen schade op te lopen. Ze zijn gemaakt voor de weg en gezien de prijs is het zonde dat je schade oploopt(Lees: veroorzaakt). Want als je aangereden wordt terwijl jij je aan de "regels" houdt is het geen probleem. Het lijkt mij meer dan logisch dat je punten verliest. Het is een beetje ter vervanging van het niet aanwezige schade model van de auto(ik vermoed dat de autofabrikanten dat niet willen). Het geeft ook een extra dimensie en het maakt het hele proces wat moeilijker. Vandaar die absurd hoge bonus(bijna 50%!).

Edit:
Daarnaast is de tijd ook nog aan jouw kant, so if you just had taken it easy. En ps. ik begrijp je frustratie, het is mij al 3 maal overkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door EnsconcE op 10-03-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik snap niet hoe die vriendenlijst werkt. Ik tour om de avond even een uurtje met een maat van mij maar het duurt altijd heel lang voordat we elkaar zien. We zien elkaar dan wel op de map maar niet op straat. Nadat we een kwartier op dezelfde kruising hebben staan wachten zien we elkaar dan ineens.

Ik snap al helemaal niet hoe ik iemand aan mijn Friends list kan toevoegen. Wanneer ik op F klik en mijn maat selecteer navigeer ik met de pijltjes naar 'Add to friends', maar wanneer ik dan weer op pijltje naar rechts klik of op A ros gebeurt er gewoon helemaal niks. Mijn maat krijgt ook geen melding dat ik hem toe wil voegen. Hoe zit dit?
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 01:08:
Damnit. Nu crashed mijn TDU, is mijn savegame defect. Plaats ik een backup terug van een 12 uur oude savegame, doet hij het nog niet. Blijft hangen op Saving Please Wait. Iemand die dit herkent? :(
Dit had ik dus gisteren ook. TDU crashed bij mij altijd om de 90 minuten, wat altijd een automatische reboot tot gevolg heeft. Nadat ik weer opgestart ben kon ik voorheen altijd gewoon weer verder spelen. Gisteravond leek ook alles goed te gaan, totdat ik de garage uit wilde rijden. Ik koos mijn auto (Do you want to take this car for a ride) en klikte op yes. Toen bleef hij dus ook op Saving staan. Ik heb geprobeerd om eerst ff in de trade wat te rommelen in de hoop dat hij de savegame daarna weer recht zou trekken maar dit werkte niet. Ook alt-tabben, savegame verwijderen, weer verderspelen en saven had hetzelfde tot gevolg. Sinds ik dit na het eerste weekend al had (zonder backups) en helemaal overnieuw moest beginnen maak ik eigenlijk elke sessie een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Het savegame gedeelte daar mag van mij inderdaad wel eens stevig aan gesleuteld gaan worden. Ik kan m'n savegame ook normaal laden kom ook netjes in m'n huis terecht, maar zo gauw ik de weg op wil is het afgelopen en hangt m'n pc.

En er zaten toch wel weer behoorlijk wat uurtjes in m'n savegame :(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Een club word weergegeven als een bankje/sofa.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

OK, net even beetje rondgezocht, en er is een mogelijke oplossing voor het vastlopende savegame probleem. Je start het spel, en sluit direct weer af, niet eerst naar je huis maar direct quit. Dan spel weer starten en spelen maar :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Hm ik heb de single player gisteren een uurtje of 3 / 4 gespeeld, en bevalt me goed :) Draait ook goed op medium hier (x850XT). High gaat ook wel, maar dan is de FPS iets te laag naar mijn mening. (Misschien volgende keer mijn koetje uitzetten voordat ik ga gamen).

Er zijn echter nog wat dingen die ik niet weet / niet kan terug vinden, zoals het bekijken van messages en wat het HUD gedeelte links onder betekend. (Poppetje dat blinkt of iets). Ook de (standaard) knop "k" zegt mij niet zo veel, ben het Engelse woord vergeten anders had ik dat ff opgezocht.

[ Voor 14% gewijzigd door TommyGun op 10-03-2007 16:14 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Hier wat te doen als de game FREESHED tijdens het willen gaan rijden (SAVING..)
Ok, reinstall didn't work, not even on a different disk drive. Meanwhile, I found this at the ataricommunity forums:

"Then by just chance i started the game and at the resume screen i just clicked quit and the game saved and shut down.And for some reason my game worked again when i restarted it,no saving hangs .This might just have been a fluke,it may not work for you but its worth a shot,hope someone is helped by this."

It worked for me, briefly, but then it locked up again. Judging by the replies, it's had mixed results, but I hope it helps some of you. Meanwhile, I'm still looking for an answer.

EDIT: Another workaround attempt:

"Find the cdkey.txt (in documents&settings/all users/application data/.... Leave the cdkey.txt and Delete any other files in the same directory. I had two more files. They appear to be cache files which apparently screwed up our saving."

Good luck, everyone."
Quote van het Atari forum.
De 2e, het deleten van de files in application data hielp bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 10-03-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FlipFluitketel schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:42:
[...]

There you go :)

Make a backup of your offline savegame. Then delete the folder. Make a new account with the exact name and online play. Just let it save and quit the game. So go to your savgame folder as shown in the other tip. Just rename the new savegame(playersave to playersave_bak) and copy the old offline savegame(playersave) in the folder.
Now open BOTH files with a hexeditor. Now overwrite the the first six lines (0x00000-0x00050) of the offline(playersave) file with the first six lines from the new online(playersave_bak) file.
SAVE and start the game with the old offline savegame thats now a new onlien savegame with all your cars. Have Fun.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
Heb ook een soort van "fix" gevonden voor mensen waarbij het geluid alleen uit de linker speaker komt:

Ga naar start>uitvoeren>dxdiag, dan naar het tabblad sound (geluid waarschijnlijk bij NL XP), en dan de hardware acceleratie op het 2e streepje zetten, dus 3 stapjes terug van de standaard positie (Basic Acceleration hier in het engels).

Nu komt het geluid wel netjes uit beide speakers, wat een stuk aangenamer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Hmm, TDU server down? Het is voor het eerst dat ik niet kan connecten.
C.44 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:50:
Het savegame gedeelte daar mag van mij inderdaad wel eens stevig aan gesleuteld gaan worden. Ik kan m'n savegame ook normaal laden kom ook netjes in m'n huis terecht, maar zo gauw ik de weg op wil is het afgelopen en hangt m'n pc.

En er zaten toch wel weer behoorlijk wat uurtjes in m'n savegame :(
Zo herkenbaar, dit had ik dus ook na een weekend gamen. Echt een teleurstelling...

[ Voor 78% gewijzigd door F0kke op 10-03-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Zoooo,

na een uitvoerige test met de geleechte versie heb ik vandaag besloten het spel te kopen. Dit bewijst meteen maar eens de waarheid/nut van een "demo"-versie ;)

Jullie kunnen me straks online verwachten :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 23:50
geitema schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:42:
k heb de millionairs run ook gedaan
tering lang
totaal 460.000 boetes omdat die ter*ng auto's telkens heen en weer over de rijbanen gaan

mja 1 M terug gekregen is toch lekker
Ik heb me daar toch zo'n grafhekel aan die auto's die van baan veranderen alleen daardoor had ik 3 coppers en moest in de bak in ik had maar 11 000.... en ik heb een xj220 :(.,...@#$%^agenten...zelfs in een spel weten ze je leven nog te verzieken.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02

Entity

9000rpm

Kregen jullie boetes tijdens de millionairs challenge? Ik ben vaak aangehouden, maar nooit een boete gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Nope :) Denk dat het zo hoort in een missie? :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F0kke schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:25:
Ik snap niet hoe die vriendenlijst werkt. Ik tour om de avond even een uurtje met een maat van mij maar het duurt altijd heel lang voordat we elkaar zien. We zien elkaar dan wel op de map maar niet op straat. Nadat we een kwartier op dezelfde kruising hebben staan wachten zien we elkaar dan ineens.
Het hele online gebeuren is nog zo brak als wat: het werkt gewoon niet. Mensen die je op de kaart wel ziet, zie je niet op straat. Er is vooralsnog niets aan te doen: je doet niets verkeerd. Het speel heeft dringend een patch nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

SideSwipe schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:06:
Nope :) Denk dat het zo hoort in een missie? :?
bij courier missies zijn die als je gepakt word gelijk failed en moet je wel lappen (dag 97K :w champion level is kosten keer 15 ofzo.... :') ) bij race/time/speed races niet zover ik heb meegemaakt maar laat me eigelijk nooit pakken, iets rustiger aan maar minder crashen/politie doet bij mij veel goed, in de milionairschallange ben ik bijvoorbeeld ook niet gepakt, eigelijk bijna nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:15:
[...]

Het hele online gebeuren is nog zo brak als wat: het werkt gewoon niet. Mensen die je op de kaart wel ziet, zie je niet op straat. Er is vooralsnog niets aan te doen: je doet niets verkeerd. Het speel heeft dringend een patch nodig.
volgens mij zijn er online meerdere (dezelfde) eilanden, waar je gewoon random inlogt of tussen switcht oid.....want hoeveel mensen zullen dit spel nou spelen op vrijdag-zaterdagavond... wereldwijd toch enkele tienduizenden, of op z´n minst enkele duizenden...

met 1200km aan weg zou je dus minstens om de 500/1000 meter iemand tegen moeten komen....nou..ik zie ze niet hoor :/

wordt ook een beetje druk denk ik..als er 10.000 man op 1200km weg aan t racen zijn ±'

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-03-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
andere oplossing voor je vastloop problemen op het saving game scherm is :
je testdrive map in mijn documenten eruit knippen
spel opstarten en weer afsluiten , als het goed is heeft testdrive een nieuwe aangemaakt
die weer verwijderen en je ouwe er weer in plakken

bij mij werkte dit en kan ik gewoon verder waar ik gebleven was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Be a sport en vertel effe hoe dat kan : Scheelt me hoop gedoe als ik hem straks koop :)

/EDIT : @ Hieronder : Volg heel dit Topic en alsnog overheen gelezen :| Thnx :)

[ Voor 17% gewijzigd door nero355 op 10-03-2007 19:52 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
FnF schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:32:
[...]

There you go :)

Make a backup of your offline savegame. Then delete the folder. Make a new account with the exact name and online play. Just let it save and quit the game. So go to your savgame folder as shown in the other tip. Just rename the new savegame(playersave to playersave_bak) and copy the old offline savegame(playersave) in the folder.
Now open BOTH files with a hexeditor. Now overwrite the the first six lines (0x00000-0x00050) of the offline(playersave) file with the first six lines from the new online(playersave_bak) file.
SAVE and start the game with the old offline savegame thats now a new onlien savegame with all your cars. Have Fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die zo klagen over de boetes. Ik ben nog maar 1 keer aangehouden en dat koste me $2.600? Het is toch ook de bedoeling dat je om andere auto's heen rijdt? Ik hoop dat de politie nog wat actiever wordt na een patch, of dat je dat tenminste in kunt stellen, want ik vind ze vrij afwezig. Lijkt me bijvoorbeeld ook leuk om ook op rode lichten gepakt te worden. (Alleen wanneer de politie dit ziet natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
F0kke schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:58:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die zo klagen over de boetes. Ik ben nog maar 1 keer aangehouden en dat koste me $2.600? Het is toch ook de bedoeling dat je om andere auto's heen rijdt? Ik hoop dat de politie nog wat actiever wordt na een patch, of dat je dat tenminste in kunt stellen, want ik vind ze vrij afwezig. Lijkt me bijvoorbeeld ook leuk om ook op rode lichten gepakt te worden. (Alleen wanneer de politie dit ziet natuurlijk)
Moet er niet aan denken. Ben al lang blij dat ze alleen achter je aan komen bij botsingen. Anders gaatde nadruk zo weer op de politie liggen, vind het cruisen veel te relaxed 8) .

Maar gelukkig kun je het waarschijnlijk zelf instellen na de / een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
als je op hoger niveau komt worden de boetes hoger,, 15.000 is nog niksm voor een boete. het word zo 100.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb niet die Island Tour race gedaan: meer om de eer dan om het geld, want die 200.00 kan ik ook in 5 minuten elders verdienen... Maar het was wel lollig: idioot idee dat ik nu net echt een dikke 43 minuten heb geraced...! Kan me niet herinneren ooit zo lang gedaan te hebben over een race in een andere racegame. ;) Maar ik doe 'm niet gauw nog een keer... wat een eind... Ik was allang blij dat er geen tijdslimiet was en geen verkeer. Die Millionairs Run sla ik misschien wel over... Alhoewel... je WILT eigenlijk toch alles een keertje doen... ;) De tegenstand sloeg trouwens nergens op...

Ik ben wel af van het 'ik-wil-alles-perfect-syndroom', want door werd ik helemaal zat van, vooral bij die lifters... stelletje zeikstralen... ;) Ik koop trouwens nooit wat van die bonnen die je dan wint. Ik rij ze gewoon om een groen vinkje te halen en Champion te worden, eigenlijk... ;)

Ik ben overigens best wel blij dat er geen schademodel is... anders had ik die Island Run nooit af kunnen maken... Ik ben me daar toch een paar keer ergens tegenaangebeukt met 380 km/h..! Ik kwam trouwens niet boven de 388. Maar is snel zat... ;)
6pack15 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:21:
als je op hoger niveau komt worden de boetes hoger,, 15.000 is nog niksm voor een boete. het word zo 100.000
Ach, drie keer Lucky day rijden en na dik 3 minuten heb je al weer 120.000 verdiend... Geld is ZO makkelijk te verdienen als je weet waar je moet zijn! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Nu online
de le mans races in gran turismo duren ook zo lang .. maar dat is 10x zo saai als op een mooi eiland rondrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
als jullie naar de club rijden bij : around the crater
kunnen jullie dan member worden?

volgens mij werkt dat ook nog voor geen moer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:21:
'k Heb niet die Island Tour race gedaan: meer om de eer dan om het geld, want die 200.00 kan ik ook in 5 minuten elders verdienen... Maar het was wel lollig: idioot idee dat ik nu net echt een dikke 43 minuten heb geraced...! Kan me niet herinneren ooit zo lang gedaan te hebben over een race in een andere racegame. ;)
nog nooit gtr2 gedaan dus ? :)
6pack15 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:21:
heb zelfs al een keer 380.000 boete gehad....ligt er volgens mij ook aan hoeveel geld je hebt 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Mr. Detonator op 10-03-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Geld is ZO makkelijk te verdienen als je weet waar je moet zijn! ;)
Klopt, ben nu amateur. Als je tussen de lambo- en vwdealer ongeveer zit is er een F-klasse race, waarbij je 10.000 per race krijgt, mits je eerste bent (easy). Ik doe met mijn TT Quatro stock 51 sec, het is ook een rechte baan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, wel GTR1. Maar nooit van die lange races: daar had ik geen trek in. Ik ben dan ook nooit echt ver gekomen met GTR... ;)
Ik vind een sim wel leuk, maar alleen als ALLES gaat zoals in het echt: bij GTR (en soortgelijke games) doe je van alles wat een coureur normaal niet doet. Kijk, als ik in GTR zou kunnen zeggen 'De achterkant breekt eruit op dat en dat moment' en vervolgens zorgt de crew ervoor dat alles goed wordt afgesteld, DAN vind ik het pas echt. Maar om zelf alle telemetrie door te nemen en elke afstelling in te stellen... dan is het geen sim meer van 'een coureur' maar een sim van een compleet race-team. Mij gaat het om het rijden.

Bovendien vind ik die sims te moeilijk omdat ze per definitie TE moeilijk zijn: je mist (logischerwijs) de input die ECHT rijden wel geeft. Dat is gewoon zo. Daardoor wordt het racen onnodig moeilijk. Want in het echt zal je echt niet zo vaak uit de bocht vliegen als een beginner in GTR doet. Al was het alleen al omdat je in het echt nooit zo hard een bocht in zou rijden bijvoorbeeld, hetgeen je achter de computer makkelijk doet. Doordat je belangrijke input mist. Een echte COMPLETE realistische sim bestaat volgens mij op dit moment dan ook niet. Of beter gezegd: KAN (nog) niet bestaan. Mensen die na een hele tijd steengoed zijn in GTR zijn niet zozeer goede racers (die het in het echt ook zo goed zouden doen), maar ze hebben goed leren omgaan met de beperkingen die een computer biedt. Wow. leuk. :o Op zich heel knap, hoor, maar ik besteed m'n tijd liever aan leuke dingen. 8)

Maar ach, ieder zijn hobby. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 21:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.