Niet helemaal; de 8800-serie kan het ook al
Met 4x AF draait het ook nog goed bij mij met een 7600GS @ 1280x1024 @ high zonder AA en zonder HDR. Ik vind vooral dat de straten hier duidelijker van worden.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:03:
[...]
Screen screen screen!
Mijn 6600GT doet het trouwens prima @ 1280 x 800 @ AA, AF en al die shit uit!
Alhier een screenshot(schrik niet):
[afbeelding]
Klik voor grote versie..
Volgens mij is vooral de CPU in dit spel een bottleneck.
[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 08-03-2007 21:56 ]
Lees mijn bericht goed, ik heb het over iemand die een bericht post, in je gasten boek! Fixer in dit geval ;-) Er is dus niets mis ofzo ;-) Leuke site, ziet er best aardig uit!Gamer1009 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:33:
[...]
nee dat was ik;)
ik heb die site bedacht is er dan iets mis mee?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
lekker is dat
zit ik 35 min. in de millionaires challenge blijft tdu hangen..
ik heb trouwens een amd 3500+ 1gig 6600gt met 1024 4x AA high
ik heb trouwens een amd 3500+ 1gig 6600gt met 1024 4x AA high
Heeft iemand die hardcore modus al gedownload, ik zit er aan te denken om die te kopen
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Alleen melden dat je 'een BSOD' hebt zegt helemaal niets. Melden welke BSOD je hebt wel.Donnie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:27:
Een BSOD met duidelijk de melding NV_DISLPAY lijkt dan echt op een brakke fx ingame, dus dat dat geen ene moer zegt is niet helemaal waar ;-) Ook dat ik ze normaal nooit heb zegt wel wat vind ik.
Je leest gewoon in dit topic heel veel dat de grafische engine niet helemaal top is, veel mensen hebben flikkerende textures bij het opstarten, dikke framedrop of BSODS, ik zou dus als ik jou was wel goed nadenken voordat je hiervoor een hele nieuwe pc gaat aanschaffen!
Een vraagje dan, welke videokaart driver gebruik je? 97.92?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
En ik heb het werkend gekregen, na een zoektocht in een ander deel blijkt dat TDU niet kan omgaan met het feit dat ik mijn documenten op E: heb staan (en dus verplaatst dmv Windows), na het installeren van TDU op een andere account (net aangemaakt) werkt het wel, en alles wordt nu dan ook opgeslagen.
Heeft iemand overigens een idee of de Logitech Formula Force Feedback ook werkt met dit spel? (ik kijk zo in de startpost, maar het kan geen kwaad de vraag vast te stellen » alst in de startpost staat zie ik het wel
)
Heeft iemand overigens een idee of de Logitech Formula Force Feedback ook werkt met dit spel? (ik kijk zo in de startpost, maar het kan geen kwaad de vraag vast te stellen » alst in de startpost staat zie ik het wel
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maar de CCX met spoiler is niet de officiële versie, aangezien die spoiler op verzoek van Top gear gemonteerd was door Koenigsegg en dus een aangepaste versieMadMarky schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:41:
1:18.4 that is
Nog steeds niet de snelste overigens, de Koenigsegg CCX (met extra spoiler) was nog weer 0.8s sneller.
Heeft iemand al iets gevonden om het stuurwiel probleem te fixen? Of is het echt wachten op een patch...
[ Voor 10% gewijzigd door Neofloppy op 08-03-2007 23:05 ]
Wat een heerlijk spel is het toch. Gisteren nog wel flink zitten kloten maar begin het nu aardig onder de knie te krijgen. Speel zonder hulp (alleen automatische versnellingsbak waar ik soms handmatig bijschakel) en het gaat prima op een toetsenbord. Auto's t/m de D klasse werken prima en hebben een goede wegligging. De Aston Martin V8 Vantage zonder upgrades is echt een kei van een wagen. Geen wielspin tijdens het optrekken, heerlijk sturen en hij glijt bijna niet weg.
Die spoiler is gewoon een optie hoorNeoflip schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:04:
[...]
Maar de CCX met spoiler is niet de officiële versie, aangezien die spoiler op verzoek van Top gear gemonteerd was door Koenigsegg en dus een aangepaste versieDe Zonda F is dus gewoon de snelste onaangepaste straatauto op het TG circuit
Heeft iemand al iets gevonden om het stuurwiel probleem te fixen? Of is het echt wachten op een patch...
Anders zou ie ook nooit in die lijst blijven staan bij TG...
typisch. Ik heb mijn documenten hier op de F: schijf staan, en dat werkt prima!Sp!tF!re schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:46:
En ik heb het werkend gekregen, na een zoektocht in een ander deel blijkt dat TDU niet kan omgaan met het feit dat ik mijn documenten op E: heb staan (en dus verplaatst dmv Windows), na het installeren van TDU op een andere account (net aangemaakt) werkt het wel, en alles wordt nu dan ook opgeslagen.
Ik zit er over te denken om een G25 te kopen, maar wat is het probleem daarmee dan?carlhendrix schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:03:
Zeg is er nou eindelijk al een oplossing voor dat G25 probleem ik heb er er ook last van..Vind het erg irritant!
Specs zijn niet Uber maar ach
P4 3.06 GHZ
2GB ram
ATI Radeon x1600 pro 256 mb (agp)
Logitech G25
en met tobo doet ie trouwens wel lekker maar dat stuurt nog verragder dan dan stomdronken op de fiets zitten.
BTW mn eerste post op GoT
Citeerde hij de halve wereldbevolking..
de Ferrari F40 kan je wel krijgen want hij staat bij trade wel in de lijst van ferrari
heeft iemand hier mn lamborghini murcialago gekocht voor 15.000
t was namelijk een fout en dus heb ik em voor een prikkie weggedaan
heeft iemand hier mn lamborghini murcialago gekocht voor 15.000
t was namelijk een fout en dus heb ik em voor een prikkie weggedaan
[ Voor 44% gewijzigd door glangeveld op 09-03-2007 00:15 ]
Verwijderd
Um is dat niet iets wat je krijgt als je Champion of zo wordt? of 450 punten hebt verzameld.DaWaN schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:30:
Heeft iemand die hardcore modus al gedownload, ik zit er aan te denken om die te kopen
Bij de Xbox was het een d/l, pc een bonus.
Zit er wel in, maar je kan hem nog niet kopen.de Ferrari F40 kan je wel krijgen want hij staat bij trade wel in de lijst van ferrari
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 00:01 ]
Nou ik ben dr ff klaar mee ondanks de crashes en bsods had ik hem tot 50% , tot een crash dat wil zeggen want nu is mn savegame corrupt....
Hoop echt dat ze dit snel gaan oplossen
Hoop echt dat ze dit snel gaan oplossen
die heb ik zojuist gereden met een stage3 ferrari f430... binnen 3 kwartier...44 nog watlancelot46 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:59:
Super vet spel!
Gisteren de Millionairs challenge gereden met een saleen S7 tuned lvl 3, ik dacht moet appeltje eitje zijn. Dus niet! Wat een kl*** auto zeg.
. Helaas 62 min. over gedaan
Vanavond nog maar eens proberen, met een Lambo of een bike.
idd erg tof spel...zijn de laatste jaren eigenlijk maar enkele goeie race-spellen uitgekomen...gtr2, dtm2/3 en td-u ....en laat ik nou juist van racespellen houden
[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Detonator op 09-03-2007 01:13 ]
Ik vind het eerlijk gezegd nogal gedurft om TDU in 1 zin te noemen met een echte sim als GTR.
TDU is een toffe arcade-racer, maar niet meer dan dat, GTR2 is een echte Sim.
Je kan bij GTR elke race analyseren met het systeem wat ze in de racerij ook gebruiken en precies zien in welke bocht je iets later kan remmen, of zien waar welke band het het zwaarst te verduren heeft en noem maar op.
TDU staat imo in geen vergelijking, maar dan ook in echt geen enkele vergelijking met GTR2.
GTR is een sim, TDU een vette arcade racer
Je kan bij GTR elke race analyseren met het systeem wat ze in de racerij ook gebruiken en precies zien in welke bocht je iets later kan remmen, of zien waar welke band het het zwaarst te verduren heeft en noem maar op.
TDU staat imo in geen vergelijking, maar dan ook in echt geen enkele vergelijking met GTR2.
Naast zwart en wit, bestaat er ook nog een grijsgebied.vosss schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 01:37:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal gedurft om TDU in 1 zin te noemen met een echte sim als GTR.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Ik noem NFS een arcade racer. Daar vind ik het rijden van de snelste auto's met een stuur niet te doen.
In TDU is dat wel mogelijk.
Dus "grijsgebied" klopt, maar het neigt imho toch naar simulatie. Ook al kun je nix tunen. Maar ik kan me niet voorstellen dat als jij later een lambo krijgt dat je ook ff lekker zelf alles gaat instellen
In TDU is dat wel mogelijk.
Dus "grijsgebied" klopt, maar het neigt imho toch naar simulatie. Ook al kun je nix tunen. Maar ik kan me niet voorstellen dat als jij later een lambo krijgt dat je ook ff lekker zelf alles gaat instellen
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 02:17 ]
Start TDU eens in hardcore mode op zodra je op Champion niveau zit, beweer daarna nog maar eens dat TDU geen sim isvosss schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 01:37:
[...]
ahh ja sorry;) lees net de bericht nog een keer goed dus kzag het net pasDonnie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:59:
[...]
Lees mijn bericht goed, ik heb het over iemand die een bericht post, in je gasten boek! Fixer in dit geval ;-) Er is dus niets mis ofzo ;-) Leuke site, ziet er best aardig uit!
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Dat is gewoon goed kunnen rijden, dan is het nog GEEN sim..MadMarky schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 02:22:
[...]
Start TDU eens in hardcore mode op zodra je op Champion niveau zit, beweer daarna nog maar eens dat TDU geen sim is
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Kan je mij vertellen wat je precies ingesteld hebt Jepz, ik heb namelijk ook een 6600 GT (SLI OPSTELLING) en een AMD 3500 met 2 gig geheugen, maar bij mij loopt het kloteVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:03:
[...]
Screen screen screen!
Mijn 6600GT doet het trouwens prima @ 1280 x 800 @ AA, AF en al die shit uit!
Alhier een screenshot(schrik niet):
[afbeelding]
Klik voor grote versie..
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik gebruik de laatst nvidia driver volgens mij: ForceWare Release 90 Version: 93.71. Alvast bedankt voor je hulp man, ik hoop dat jij misschien weet waar die fout steeds vandaan komt...fsfikke schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:35:
[...]
Alleen melden dat je 'een BSOD' hebt zegt helemaal niets. Melden welke BSOD je hebt wel.
Een vraagje dan, welke videokaart driver gebruik je? 97.92?
Verwijderd
Ik heb een probleem(pje) met schakelen. Als ik in een van mijn Lambo's rij kan ik met de stuurflippers schakelen. In een auto zonder stuurflippers moet ik met de schakelpook kunnen schakelen maar die kan ik niet instellen. Ook niet in het control menu, althans ik weet niet hoe ik dat in moet stellen. Dat betekend dat ik bij het veranderen van auto het schakelen op automatisch moet zetten. Erg vervelend want zelf schakelen vindt ik er wel bij horen.
Verwijderd
Onderaan staat een rij codes bij je BSOD, ga daarmee naar de microsoft site/BSOD help op tweakers en zoek je code en oplossing...Donnie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 07:43:
[...]
Ik gebruik de laatst nvidia driver volgens mij: ForceWare Release 90 Version: 93.71. Alvast bedankt voor je hulp man, ik hoop dat jij misschien weet waar die fout steeds vandaan komt...
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 09:28 ]
Ik heb m met mijn 6600GT draaien op 1680x1050 op high en dan alle AA enzo uit. Het draait prima.MensionXL schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:54:
[...]
Met 4x AF draait het ook nog goed bij mij met een 7600GS @ 1280x1024 @ high zonder AA en zonder HDR. Ik vind vooral dat de straten hier duidelijker van worden.
Volgens mij is vooral de CPU in dit spel een bottleneck.
Dit had ik echt nooit verwacht van m'n 6600GT

Dat zou ik ook wel eens willen weten want ik merk toch geen problemen met mijn G25. Alles is ondersteund, inclusief clutch en h-gate shifter. Ook force feedback werkt zonder noemenswaardige framedrops, alhoewel ik moet zeggen dat de effecten eerder aan rumble doen denken dan uit de physics berekende force feedback. Wel is het bijzonder jammer dat TDU niet meer instelmogelijkheden voor het wiel zelf biedt. Ik krijg het niet voor elkaar het stuur even stabiel en prettig sturend te krijgen als in echte simgames. Of het is overgevoelig waardoor snel in een rechte lijn rijden nauwelijks mogelijk is, of het is te non-lineair, of de draaicirkel wordt te klein...Kogando schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:42:
Ik zit er over te denken om een G25 te kopen, maar wat is het probleem daarmee dan?
No offence, maar TDU is fundamenteel een arcade racer. Weliswaar bovengemiddeld qua physics, maar hoe dan ook arcade. De wagens voelen op geen enkel moment echt realistisch aan. Ik ben de gelukkige (?) bezitter van een van de wagens uit het spel (helaas wel een van de goedkoopstenMadMarky schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 02:22:
Start TDU eens in hardcore mode op zodra je op Champion niveau zit, beweer daarna nog maar eens dat TDU geen sim is
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik - zelfs als fervent simracer - TDU een fantastisch spel vind. Geen enkele sim racer biedt zo'n uitgebreide en gedetailleerde wereld aan waarin je vrij kan cruisen of racen.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Maar hoe realistisch is het te krijgen op (spel)computers? Als je ín de auto zit, voel je de auto door je stoel, stuur en pedalen heen, je kunt gewoon naar links/rechts kijken, etc etc etc. In een spel heb je (voor voorlopig) alleen maar force feedback door je stuurtje (wat bovendien nog kleiner is dan normaal ook), en ook je monitor geeft je maar een klein raampje naar buiten toe. (niet als kritiek naar jou toe hoor
Mijn mening, als je realistisch wilt racen, ga lekker naar zandvoort.
[ Voor 3% gewijzigd door Gaius op 09-03-2007 09:14 ]
Verwijderd
Of koop/speel GTR2Miles Teg schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:13:
[...]
Maar hoe realistisch is het te krijgen op (spel)computers? Als je ín de auto zit, voel je de auto door je stoel, stuur en pedalen heen, je kunt gewoon naar links/rechts kijken, etc etc etc. In een spel heb je (voor voorlopig) alleen maar force feedback door je stuurtje (wat bovendien nog kleiner is dan normaal ook), en ook je monitor geeft je maar een klein raampje naar buiten toe. (niet als kritiek naar jou toe hoor)
Mijn mening, als je realistisch wilt racen, ga lekker naar zandvoort.
Is de TDU server offline?
* Beerkeeper heeft weer zin om te karren in zijn lieve alfa'tje
* Beerkeeper heeft weer zin om te karren in zijn lieve alfa'tje
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
No way, met hoeveel FPS? 3?feep schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:03:
[...]
Ik heb m met mijn 6600GT draaien op 1680x1050 op high en dan alle AA enzo uit. Het draait prima.
Damn dude hoe doe je dat? Welke driver versie? En wat voor pc heb je?feep schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:03:
[...]
Ik heb m met mijn 6600GT draaien op 1680x1050 op high en dan alle AA enzo uit. Het draait prima.
Dat moet ik nog ff kijken. Moet fraps nog ff installeren. Zal ik vanavond wel ff doen.
config staat hier onder.Donnie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:33:
[...]
Damn dude hoe doe je dat? Welke driver versie? En wat voor pc heb je?
Verwijderd
nou net even de jaguar e-type geprobeerd, maar hij rijd echt als een dweil. toch maar de Shelby GT500 gekocht en rijd echt super. lvl3 getuned
Verwijderd
Dat vind ik dus vaag, ik draai normaal alles op 1680 x 1050.feep schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:03:
[...]
En nu stel ik het in bij TDU, en dan zegt die dat mijn computer het niet aan kan...
Specs:
AMD Athlon64 X2 3800+ (S939, 2x2.0GHz, 512KB, 400MHz Bus)
Asrock 939Dual-SATA2
1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL3 (Kingston)
512MB x 2 (1 gb) PC3200 DDR, CL3 (Kingston)
Gigabyte GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI, Passief) GV-NX66T128VP
Hitachi Deskstar T7K250, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ) ( Draait Windows op )
Samsung SpinPoint P80, 120GB (7200rpm, ATA133, 2MB) ( Puur opslag )
Monitor:
Acer AL2016Ws (20", 8ms, D-sub)
Stuur:
Logitech Driving Force Pro (PS2 stuur)
1280 x 800 is de resolutie waar die het wel op doet, beetje vaag imo.
dat klopt natuurlijk...maar je hoort mij toch ook niet zeggen dat td-u een sim is......of gtr2 arcade ??vosss schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 01:37:
ik zeg alleen dat ik dat de beste racespellen vind van de laatste jaren
Verwijderd
Dat zegt ie bij mij ook weleens. Even andere resolutie instellen en dan terug de configuratie kiezen die je wilt dat helpt bij mij tenminste omslachtig maarja...Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:02:
[...]
Dat vind ik dus vaag, ik draai normaal alles op 1680 x 1050.
En nu stel ik het in bij TDU, en dan zegt die dat mijn computer het niet aan kan...
Specs:
Asrock 939Dual-SATA2
Hitachi Deskstar T7K250, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB, NCQ) ( Draait Windows op )
Monitor:
Stuur:

Dat is idd vaag. Bij mij stond hij in het begin ook op die resolutie maar kon het zonder problemen aanpassen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:02:
[...]
Dat vind ik dus vaag, ik draai normaal alles op 1680 x 1050.
Specs:
Asrock 939Dual-SATA2
Monitor:
Stuur:
Het enige verschil dat ik zie tussen onze config is dat ik een 6600GT 256mb versie heb. Ik weet niet of dat uit maakt. En hij is een beetje geoc'd
Mensen, ik lees diverse post over het vergelijken met GTR 2 en dergelijken. Leer eens goed lezen, voor dat er zulke reacties gepost worden.Mr. Detonator schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 00:39:
[...]
die heb ik zojuist gereden met een stage3 ferrari f430... binnen 3 kwartier...44 nog wat
idd erg tof spel...zijn de laatste jaren eigenlijk maar enkele goeie race-spellen uitgekomen...gtr2, dtm2/3 en td-u ....en laat ik nou juist van racespellen houden
Er staat duidelijk; dat er afgelopen jaren maar een paar goede race games zijn uitgebracht. Onder het genre race games valt o.a. arcade, sims, enz. Er wordt hier duidelijk geen vergelijking getrokken met het realisme van een spel, wel met het 'gevoel' van "Dit is kicks om te spelen"
Ik wil iets anders kopen naast mijn stock Audi A3. Wil zo'n 100k/150k besteden 
Ik lees goeie dingen over de TVR Sagaris?
Wat heb jij gekocht na je eerste auto?
[ Voor 14% gewijzigd door Ahmi op 09-03-2007 12:02 ]
Ferarri F430Achmedd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:02:
Ik hou van ferrari's dan krijg je dat
je kan ook een masserati grandsport kopen voor ong 100k en m dan tunen. Is ook een goede auto.
[ Voor 12% gewijzigd door feep op 09-03-2007 12:14 ]
Verwijderd
Koop f430 of een gallardo altijd goede prijs/kwaliteit (mss Ascari KZ1 maar die heb je denk ik nog niet gezien die garage die ligt nl helemaal bovenin)Achmedd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:02:
Ah oke, ff proefrijden 
Heb ff gereden met diverse AMG's, ben dol op Mercedes, maar wat schakelt dat traaaaaaaaaggg...
Heb ff gereden met diverse AMG's, ben dol op Mercedes, maar wat schakelt dat traaaaaaaaaggg...
Verwijderd
Zoals al meerdere van jullie is overkomen had ik na een crash (van mijn compu dan, ik roeleer namelijk op de weg
) een corrupte save game. Ik was slechts de helft van de shops, dealers en wegen kwijt
....
Kijk, hier kan ik nu echt slecht tegen. Artifacts etc zijn natuurlijk ook zwaar kl*te maar dit haal zo ongeveer alle lol uit je spelbeleving.
Is het mogelijk om een savegame te back-uppen. Mocht je dan je savegame een keer helemaal naar de digitale hemel hebben geholpen dan copy-paste je gewoon je oude save-game over de nieuwe heen.
Veder wel een gelikt gebeuren allemaal. Gisteren een Lambo Muira gekocht en paars metallic laten spuiten met gouden dorpels.
Nu nog een carriere als porno-ster.
Kijk, hier kan ik nu echt slecht tegen. Artifacts etc zijn natuurlijk ook zwaar kl*te maar dit haal zo ongeveer alle lol uit je spelbeleving.
Is het mogelijk om een savegame te back-uppen. Mocht je dan je savegame een keer helemaal naar de digitale hemel hebben geholpen dan copy-paste je gewoon je oude save-game over de nieuwe heen.
Veder wel een gelikt gebeuren allemaal. Gisteren een Lambo Muira gekocht en paars metallic laten spuiten met gouden dorpels.
Verwijderd
Ik heb nietzoveel last van artifacts bij de gameplay wanneer deze zich voordoen verander ik de AA en dan zijn ze weg (omhoog/omlaag het kan allebei ligt eraan waar het op staat).Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:16:
Zoals al meerdere van jullie is overkomen had ik na een crash (van mijn compu dan, ik roeleer namelijk op de weg) een corrupte save game. Ik was slechts de helft van de shops, dealers en wegen kwijt
....
begon met audi TT en kocht daarna gelijk een Enzo. heb gelijk transport missies gedaan en daarmee het kunnen betalen nu ben ik bijna overal mee klaar en het geld gaat harder dan ik autos koop ><Achmedd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:02:
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Hey Bill Boner, als je t vorige topic erop naslaat vind je ergens van (ik meen) fsikke een progsel dat regelmatig een backup maakt zodat je er altijd een achter de hand hebt..Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:16:
Veder wel een gelikt gebeuren allemaal. Gisteren een Lambo Muira gekocht en paars metallic laten spuiten met gouden dorpels.Nu nog een carriere als porno-ster.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Nou kijk , bij mij is het zo dat zodra ik mn G25 aansluit dat spel begint te laggen als de herpes.. en dan krijg ik me toch dikke framedrops..terwijl als ik zonder stuur aangesloten speel, het spel gewoon op 1280x1024 high 4xAA én HDR aan gewoon vloeiend draait (dan staat de blur wel uit maar dat boeit me toch geen hol).Kogando schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:42:
[...]
Ik zit er over te denken om een G25 te kopen, maar wat is het probleem daarmee dan?
Maar bij sommige mensen draait ie wel lekker, misschien moet ik die Atari helpdesk maar eens bellen *
Ik houd jullie op de hoogte. Trouwens..Wie heeft ong de zelfde specs i.c.m n g25 en draait wel soepel??
Edit

[ Voor 22% gewijzigd door carlhendrix op 09-03-2007 12:53 ]
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
De stao van een audi naar een Masarati Gransport is wel een meer logische dan naar een Ferrari: De Masarati is een D auto. Die races zullen meer in het logische verloop van het spel liggen dan B auto;s
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
wie wilt r niet met >300km/h over de weg race ipv 270 dus gewoon kopen die f430/gallardo
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 14:37 ]
Ik heb even een kleine FAQ voor de TS gemaakt. Kan iemand het in dit topic posten als diegene nog problemen+oplossingen heeft?
Aanpassingen voor de TS -> DM.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Vanaf wanneer krijg je die missies dat je auto's moet verplaatsen naar bijvoorbeeld andere kant van het eiland? Laatst mocht ik dit gelijk met die Enzo doen toen ik nog maar net begonnen was, nu ben ik overnieuw begonnen en al genoeg race's gehaald. Maar zie ze niet op mijn radar staan helaas.
Ligt het eraan welk character je kiest of waar je je huis koopt?
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ga ik zeker even een kijkje op nemenEqualized schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:07:
Ik heb even een kleine FAQ voor de TS gemaakt. Kan iemand het in dit topic posten als diegene nog problemen+oplossingen heeft?
Verder doet hij hier prima, alles op high (texture en AA).
Rij nu in een ZondaAchmedd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:02:
AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO
Nee, die missies kun je direct vanaf het begin doen. Je moet er alleen wel eerst langs rijden om ze te ontdekken. Dan pas staan ze op je map.NLuna schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:44:
Vanaf wanneer krijg je die missies dat je auto's moet verplaatsen naar bijvoorbeeld andere kant van het eiland? Laatst mocht ik dit gelijk met die Enzo doen toen ik nog maar net begonnen was, nu ben ik overnieuw begonnen en al genoeg race's gehaald. Maar zie ze niet op mijn radar staan helaas.
Hmm dat zijn inderdaad de goede drivers. Er zijn nieuwere die je via een omweg ook voor andere kaarten dan 88xx's kan gebruiken en die driver zorgt voor een _hoop_ BSOD's met die NV_display melding. Maar sinds ik terug ben gegaan naar de 93.71 heb ik daar geen last meer van gehad.Donnie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 07:43:
[...]
Ik gebruik de laatst nvidia driver volgens mij: ForceWare Release 90 Version: 93.71. Alvast bedankt voor je hulp man, ik hoop dat jij misschien weet waar die fout steeds vandaan komt...
Dus dan is het toch wat anders, sorry dat ik je niet kan helpen dan.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
offtopic:
100 % realisme bestaat, komt er misschien dicht in de buurt maar bestaat niet. Zelfs met GTR 2 is realisme ver te zoeken (/Speedy55 duikt weg voor alle vuisten) Ik race op het circuit en race met gtr, realisme is er zeker, maar ik kan nog steeds niet precies voelen wanneer hij uitbreekt, en ben dus nog steeds te laat. In het echt kan ik het wel. En nee ik heb geen auto met maar 100 pk onder me ass op het circuit, maar +/- 300 pk op de achterwielen.
/offtopic
Ik vind TDU gewoon echt zeer relaxed spelen, beetje cruisen, beetje racen, nieuwe autotjes kopen, huisie kopen. Ik vind dit best wel leuk concept. Arcade vind ik ook gewoon om relaxed te kunnen uitrusten na het werk en me niet hoeven druk te maken dat ik de auto in de prak rijdt, wat in het echt wel zo is
k erger me dood aan de auto's die op de snelwegen de heletijd heen en weer rijden over de rijstroken
met een saleen S7 knal je er vol tegenop vooral als er wat heuvels in de weg zitten
dan kan je bijna niet meer recht rijden maar knal je overal tegen op
als je tegen een auto knalt schuift ie pas na 10 sec voor je auto weg en rijd je nog maar 20Kmh
zeer frustrerend
met een saleen S7 knal je er vol tegenop vooral als er wat heuvels in de weg zitten
als je tegen een auto knalt schuift ie pas na 10 sec voor je auto weg en rijd je nog maar 20Kmh
zeer frustrerend
Verwijderd
Saleen is een V8 met wielen en een stuur zonder enige wegligging (american muscle.....)geitema schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:08:
k erger me dood aan de auto's die op de snelwegen de heletijd heen en weer rijden over de rijstroken
zeer frustrerend
koop een enzo en je bent van je prob af
k heb nu een murcielago gekocht die stuurt al heel wat beter
al wel heb ik nog steeds op haarspeldbochten problemen
je stuurt erin en geeft iets gas , je staat andersom en rolt zo weer naar beneden
ook stuitert je auto als een gek in haarspeldbochten
groot nadeel van het spel
je stuurt erin en geeft iets gas , je staat andersom en rolt zo weer naar beneden
Ja idd, ze hadden best de hellingen iets vloeiender mogen maken.geitema schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:19:
Ik heb ff met fraps gekeken en haal tussen de 20 en 25 fps. Ik zag dat m'n oc niet eens aan staat dus dat moet ik nog ff testen of ik dan nog meer fps haal. Ik gebruik versie 93.71Donnie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:33:
[...]
Damn dude hoe doe je dat? Welke driver versie? En wat voor pc heb je?
Verwijderd
Ja idd de gewone auto's zie je vaak vonken veroorzaken wanneer ze berg op gaan kan me niet voorstellen dat de heuvels daar zo steil zijn. Ook lijkt t wanneer je door de lucht vliegt als je zo een heuveltje pakt met 340km/h dat je auto naar onderen getrokken wordt....zwaartekracht die te goed werkt...FiXeR.nl schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:22:
[...]
Ja idd, ze hadden best de hellingen iets vloeiender mogen maken.
Dat merk ik idd ook, de zwaarte kracht is veeeels te veel. Maar daar komen vast wel nog patches voor, hoop ik.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:26:
[...]
Ja idd de gewone auto's zie je vaak vonken veroorzaken wanneer ze berg op gaan kan me niet voorstellen dat de heuvels daar zo steil zijn. Ook lijkt t wanneer je door de lucht vliegt als je zo een heuveltje pakt met 340km/h dat je auto naar onderen getrokken wordt....zwaartekracht die te goed werkt...
pas bocht uit meer gas gaan geven of je driving aid (met D en je numpad) wat heftiger zettengeitema schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:19:
Ik rij gewoon zonder driving aidGoldenSample schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:43:
[...]
pas bocht uit meer gas gaan geven of je driving aid (met D en je numpad) wat heftiger zetten
Verwijderd
offtopic :Speedy55 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:05:
[...]
offtopic:
100 % realisme bestaat, komt er misschien dicht in de buurt maar bestaat niet. Zelfs met GTR 2 is realisme ver te zoeken (/Speedy55 duikt weg voor alle vuisten) Ik race op het circuit en race met gtr, realisme is er zeker, maar ik kan nog steeds niet precies voelen wanneer hij uitbreekt, en ben dus nog steeds te laat. In het echt kan ik het wel. En nee ik heb geen auto met maar 100 pk onder me ass op het circuit, maar +/- 300 pk op de achterwielen.
/offtopic
Wat voor auto rijd je?
/offtopic
Goede zaak, er stond trouwens in het vorige deel ook ergens een lijst met stuurtjes die wel goed getest waren, is mischien ook iets voor in de startpost?Equalized schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:07:
*edit* gevonden :
The following DirectInput-compatible devices have been tested:
Thrustmaster RGT PRO Clutch Edition (3 pedals)
Thrustmaster Rally GT PRO Force Feedback
Thrustmaster F1 Force Feedback
Thrustmaster NASCAR Pro Force Feedback 2
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback
Thrustmaster ENZO Force Feedback
Thrustmaster ENZO 2-in-1 Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster ENZO Wireless Racing Wheel (Note: No Force Feedback on this wheel)
Thrustmaster Dual Trigger Wireless PC
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Wireless Rechargeable
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Dual Trigger 2-in-1
Thrustmaster Firestorm Dual Analog Version 1, 2, 3, 3.2 and 4 (Note: No Force Feedback on these gamepads)
Thrustmaster Firestorm Dual Power Version 1, 2, 3, 3.2 and 4
Thrustmaster 360 Modena Force UPAD
Thrustmaster T-Mini 2-in-1
Thrustmaster T-Mini 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1
Thrustmaster T-Mini Wireless 2-in-1 Rumble Force
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1
Thrustmaster Run’N’ Drive 3-in-1 Rumble Force
Logitech Rumblepad 2
Logitech MOMO Force
Logitech MOMO Racing
Logitech G25
Microsoft Xbox 360 Controller for Windows
Saitek P880
Saitek P990
Saitek P2600
Saitek P2900
Saitek R220 Digital
[ Voor 62% gewijzigd door Sipio op 09-03-2007 16:09 ]
Verwijderd
Voor de mensen met corrupte savegames, in het vorige topic werd dit gepost:
fsfikke in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."
Deze maakt met regelmaat kopieen van je save. Heb het niet getest, dit is alleen ter informatie.
fsfikke in "[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - ..."
Deze maakt met regelmaat kopieen van je save. Heb het niet getest, dit is alleen ter informatie.
Zo, ik ben nu ook ff lekker gaan doorrijden
30 uur speeltijd:

Weet alleen niet waar ik die andere missies nog moet vinden, is daar ook al een kaart van? net zoals de vehicle transport missies
edit:
ik krijg mijn radiostation niet aan de praat
weet iemand wat ik fout doe?
edit2: is al gelukt

Weet alleen niet waar ik die andere missies nog moet vinden, is daar ook al een kaart van? net zoals de vehicle transport missies
edit:
ik krijg mijn radiostation niet aan de praat
edit2: is al gelukt
[ Voor 77% gewijzigd door Motabeatz op 09-03-2007 17:40 ]
motabeatz.com
waar zitten de auto showrooms die niet op de kaart staan vermeld?
ik heb ze allemaal gehad op mn kaart maar ik wil namelijk graag een keer die motoren uitproberen
ik heb ze allemaal gehad op mn kaart maar ik wil namelijk graag een keer die motoren uitproberen
Verwijderd
Bovenin ligt een Ducati-showroom, links ongeveer int midden een triumph, onderaan ligt een yamaha showroom (check anders je map die je bij de game hebt gekregen)
Hoi
Ik ben de laatste paar dagen bezig geweest met een carlist voor TDU (met stats info etc).
*Hier* is het resultaat te vinden, als er iets verkeerd of niet in staat willen jullie het dan aub melden zodat ik het kan wijzigen
Ik ben de laatste paar dagen bezig geweest met een carlist voor TDU (met stats info etc).
*Hier* is het resultaat te vinden, als er iets verkeerd of niet in staat willen jullie het dan aub melden zodat ik het kan wijzigen
ik weet wel waar ze zitten maar ze zijn nog gelocked
dus ik wou weten welke autoshowrooms er nog zijn die niet op je kaart staan
dus ik wou weten welke autoshowrooms er nog zijn die niet op je kaart staan
Die was er al?B1gk1ller schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:22:
Hoi
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Net weer even lekker aan het scheuren geweest. Mijn F430 naar lvl 3 getuned, kostte verdomme 150k. Toen maar even flink wat car transorts gedaan en een nieuwe crib gekocht. Helemaal in het zuidoostelijke puntje van Hawaii, kost 310k en heeft plaats voor 8 auto's, helemaal relaxed dus!
Heb ook alle carshowrooms even 'ontdekt' en heb nu eenMV agusta. Rijdt heel apart, vervelend bij tijden, omdat de camera ook heen en weer, op en neer meegaat. Denk dat er nog aardig wat zeezieke uurtjes aan gaan komen!
Straks maar weer even met de Ferrari wat geld gaan verdienen om een class D auto te kopen. Ben aan het twijfelen, een DB9 is mooi, maar wel lomp... zometeen maar eens het relaxte excel bestand erbij pakken en wat test drives doen.
Heb ook alle carshowrooms even 'ontdekt' en heb nu eenMV agusta. Rijdt heel apart, vervelend bij tijden, omdat de camera ook heen en weer, op en neer meegaat. Denk dat er nog aardig wat zeezieke uurtjes aan gaan komen!
Straks maar weer even met de Ferrari wat geld gaan verdienen om een class D auto te kopen. Ben aan het twijfelen, een DB9 is mooi, maar wel lomp... zometeen maar eens het relaxte excel bestand erbij pakken en wat test drives doen.
Oops

Ach maakt niet uit was er al in beta mee bezig geweest en heb het lijstje gister maar is afgemaakt
[ Voor 5% gewijzigd door -Mike- op 09-03-2007 17:46 ]
Als je nou in het lijstje snel de tuningsdata er ook bij zet, dan heb je wel iets nieuwsB1gk1ller schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:42:
[...]
Oops
Ach maakt niet uit was er al in beta mee bezig geweest en heb het lijstje gister maar is afgemaakt
Uw advertentie hier?
Op de 360 is gisteren een extra pack gekomen met een aantal auto's. Staan die er ook al in?
Verwijderd
Sommige mensen moeten blijkbaar van hun auto's af koste wat kost , heb net een SLR McLaren gekocht voor 440.000 inclusief stage 3 tuning
En een MV Agusta F4 Brutale stage 3 voor 10.000

Wanneer krijg je motoren trouwens?
Ben nu al denk ik wel een goede 2 uurtjes aan het spelen hehe.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
lezenNLuna schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:38:
Wanneer krijg je motoren trouwens?Ben nu al denk ik wel een goede 2 uurtjes aan het spelen hehe.
ik heb nu ook alle races gedaan en goud gehaald, moet alleen nog ruim de helft van die model/hitchkicker/transport/courier missies
vroeg me alleen af voor die time atack races alles goud halen kreeg ik de Volkswagen W12 coupe (de 'slechtere' klasse C W12 cabrio heb ik nog niet
Of ze maken gewoon een tikfoutVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:18:
Sommige mensen moeten blijkbaar van hun auto's af koste wat kost , heb net een SLR McLaren gekocht voor 440.000 inclusief stage 3 tuning![]()
van de lambo is geen tikfout
k was aan het klikken met de prijs en te koop gezet maar perongeluk voor 15.000 dus geen 150.000
ik heb trouwens alle autoshowrooms op de landkaart gehad maar nog steeds geen motor kunne kopen
is er iets wat ik vergeet??
k was aan het klikken met de prijs en te koop gezet maar perongeluk voor 15.000 dus geen 150.000
ik heb trouwens alle autoshowrooms op de landkaart gehad maar nog steeds geen motor kunne kopen
Ja, een auto garage.geitema schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:57:
van de lambo is geen tikfout
Voor de mensen waarbij het spel bij het opstarten kort een zwart scherm krijgen en gelijk een foutmelding krijgen:
Zet je gamepoort uit
Dan start het spel wel normaal op
Zet je gamepoort uit
Dan start het spel wel normaal op
bij mij start het spel telkens op maar als ik kies voor 'continue game' gaat ie over op een zwart scherm met het pijltje uit TDU en dan gebeurt er niks meer. Gans m'n systeem gaat gewoon hangen...
Anyone?
Anyone?
Verwijderd
toch best grappig als ik dat zo hoor.. ik draai hier op een AMD Athlon XP 2600+ op een Nforce 2 platform met 1024DDR en een 6600GT Op 1024x768 op High met 4 x AA en een Logitech Driving Force ps2 stuur zonder problemen of haperingen ik merk wel dat m`n 6600GT een wonderkaart is
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 19:50 ]
Ik vroeg me af of je op een of andere manier een race kon herstarten, TIJDENS de race. Ik vind het bijv heel irritant dat als ik een transport doe, en ik raak weer op het einde 1 zijspiegeltje ( en ik ga voor perfect) dat ik dan best wel lang in het gras moet gaan staan ( of paar autos rammen en hopen dat de politie me niet pakt). Iemand?
Goed gemikt!! 
Klik!

Kwam na een sprongtje op deze steen tot stilstand.
Moest op B rammen om weer verder te blazen

Klik!

Kwam na een sprongtje op deze steen tot stilstand.
Moest op B rammen om weer verder te blazen
Zo gebeurde het bij mij dus ook ongeveer

Druk op P; bovenin naar Restart en dan Enter6pack15 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:20:
Ik vroeg me af of je op een of andere manier een race kon herstarten, TIJDENS de race. Ik vind het bijv heel irritant dat als ik een transport doe, en ik raak weer op het einde 1 zijspiegeltje ( en ik ga voor perfect) dat ik dan best wel lang in het gras moet gaan staan ( of paar autos rammen en hopen dat de politie me niet pakt). Iemand?
[ Voor 65% gewijzigd door SquatRS op 09-03-2007 20:26 ]
Een transport kun je sowieso niet (op een 'normale' manier) herstarten, voor de races kun je afaik met een knopje 'end race' oid doen, en dan opnieuw starten.6pack15 schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:20:
Ik ben ook eens gaan rijden daarnet. Heb nu een mooie Alfa GT, en al best wat gedaan. Maar hoe de hell kom ik in m'n huis? Op de kaart kan ik hem niet vinden, en de filters helpen ook niet.
Het draait hier trouwens op 1280*960, 4x AA, High op dit systeem, met drivers versie 93.71
Car Delivery herstarten gaat bij mij wel op de manier zoals ik hierboven al beschreef; als je hem daarna op perfect haalt krijg je ook gewoon de bonus.TheZeroorez schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:27:
[...]
Een transport kun je sowieso niet (op een 'normale' manier) herstarten, voor de races kun je afaik met een knopje 'end race' oid doen, en dan opnieuw starten.
Ik ben ook eens gaan rijden daarnet. Heb nu een mooie Alfa GT, en al best wat gedaan. Maar hoe de hell kom ik in m'n huis? Op de kaart kan ik hem niet vinden, en de filters helpen ook niet.
Het draait hier trouwens op 1280*960, 4x AA, High op dit systeem, met drivers versie 93.71
[ Voor 4% gewijzigd door SquatRS op 09-03-2007 20:28 ]
OK, da's mooi.
Trouwens wel vaag dat je bij elke tik die je met je spiegel geeft tegen een andere auto die debiel afslaat al -xxxx hebt, maar wel volop de vangrail in mag rijden
Trouwens wel vaag dat je bij elke tik die je met je spiegel geeft tegen een andere auto die debiel afslaat al -xxxx hebt, maar wel volop de vangrail in mag rijden

jah, dat klopt niet helemaal, en als je van achter word aangereden omdat je remt ofzo wil hij soms ook geen schade tellen
Hehe, mijn pa en ik hebben allebei een porsche, me pa een 993 met +/- 310 pk, niet echt gemeten, en ik een 964, limited edition, die heeft maar 250 pk hoor, maar goed rij met allebei vaak op het circuit. Die van mijn pa is echt een semi racer (bekleding zit er nog wel in), KW onderstel etc. andere uitlaat, bredere velgen, lichter, stabi voorin de kofferbak, mist alleen nog een kuipstoel, maar volgens hem heeft hij die niet nodig, in mijne zit wel een kuipstoel.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:50:
[...]
offtopic :
Wat voor auto rijd je?
/offtopic
B.t.w. ik hoop echt dat ze die rufs er snel instoppen, ik zou dat wel zwaar beter vinden, heb ik tenminste ook wat om leuk naar te kijken, no offence naar alle andere wagens maar vind toch porsche echt het mooist.
Verwijderd
Volgens het VMACNL (Virtueel Motor en Automobiel Club Nederland) komt dit allemaal in de patch. Of het allemaal in een patch komt is niet helemaal duidelijk zal wel niet. Ziet er allemaal wel heftig uit.
1. Regen toevoegen + werkende ruiten wissers.
2. Benzine mogelijkheid met aan en uit mogelijkheid, dit houd dus ook in werkende benzine pompen met animatie.
3. Auto Wasserij zal actief gemaakt worden.
4. Clubhuis zal uitgebreid worden tot 250 leden max, en een nieuwe chat optie.
5. Vrienden lijst word uitgebreid zodat je er altijd bij kan en niet alleen in een club, je kunt dan ook mensen verwijderen en direct contact maken met mensen.
6. Problemen met stuurjes etc. worden en zijn al gedeeltelijk verholpen (Patch 1).
7. Het vastloop probleem word opgelost (Patch 1).
8. Kleine foutjes zullen worden aangepakt.
9. Lichten kunnen aan en uit, flashen gaat dan met groot licht.
10. Politie kun je aan en uit gaan zetten, politie word actiever als het aanstaat dus ook bij door rood licht rijden en te snel rijden, nogmaals dit zul je kunnen instellen.
11. Bij offline spelen zul je de BOT AI Racers uit kunnen schakelen.
12. Verlichting zal ook in de auto aanwezig komen, dus binnen verlichting.
13. Ramen kunnen aan beide kanten open en dicht dus hoeft niet allebei tegelijk meer.
14. Deuren kunnen voortaan altijd open en dicht en niet alleen in de garage of bij de dealer.
15. Bij convertible's zal het dak open en dicht kunnen als de mogelijkheid in de auto aanwezig is.
16. Er zal een dag en nacht gedeelte komen door middel van, ochtend, middag, avond en nacht. Dit is ook bij de instellingen aan en uit te zetten en zelfs vast te zetten dus als je wilt dat het alleen ochtend is dan blijft dat ook zo, tenzij je een multi race of tour doet dan beslist de organisator de instelling.
17. Meer race / tour mogelijkheden, je kan nu ook tours organiseren en met route beschrijving en GPS.
18. Je kunt in de instellingen de stem uit zetten van de GPS.
19. Voice mogelijkheid word uitgebreid zodat je alleen mensen op je friends lijst kan horen
1. Regen toevoegen + werkende ruiten wissers.
2. Benzine mogelijkheid met aan en uit mogelijkheid, dit houd dus ook in werkende benzine pompen met animatie.
3. Auto Wasserij zal actief gemaakt worden.
4. Clubhuis zal uitgebreid worden tot 250 leden max, en een nieuwe chat optie.
5. Vrienden lijst word uitgebreid zodat je er altijd bij kan en niet alleen in een club, je kunt dan ook mensen verwijderen en direct contact maken met mensen.
6. Problemen met stuurjes etc. worden en zijn al gedeeltelijk verholpen (Patch 1).
7. Het vastloop probleem word opgelost (Patch 1).
8. Kleine foutjes zullen worden aangepakt.
9. Lichten kunnen aan en uit, flashen gaat dan met groot licht.
10. Politie kun je aan en uit gaan zetten, politie word actiever als het aanstaat dus ook bij door rood licht rijden en te snel rijden, nogmaals dit zul je kunnen instellen.
11. Bij offline spelen zul je de BOT AI Racers uit kunnen schakelen.
12. Verlichting zal ook in de auto aanwezig komen, dus binnen verlichting.
13. Ramen kunnen aan beide kanten open en dicht dus hoeft niet allebei tegelijk meer.
14. Deuren kunnen voortaan altijd open en dicht en niet alleen in de garage of bij de dealer.
15. Bij convertible's zal het dak open en dicht kunnen als de mogelijkheid in de auto aanwezig is.
16. Er zal een dag en nacht gedeelte komen door middel van, ochtend, middag, avond en nacht. Dit is ook bij de instellingen aan en uit te zetten en zelfs vast te zetten dus als je wilt dat het alleen ochtend is dan blijft dat ook zo, tenzij je een multi race of tour doet dan beslist de organisator de instelling.
17. Meer race / tour mogelijkheden, je kan nu ook tours organiseren en met route beschrijving en GPS.
18. Je kunt in de instellingen de stem uit zetten van de GPS.
19. Voice mogelijkheid word uitgebreid zodat je alleen mensen op je friends lijst kan horen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.