[Multiplatform] Test Drive: Unlimited - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.873 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Anoniem: 124958 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 01:44:
Voor de mensen die het zich steeds afvragen van omg waar is die bak die is vet! en waar is die countach nou! etc :

Chevrolet Corvette C1 1957
Dodge Challenger RT
Alfa Brera
Lexus IS 350
Audi RS4 Quattro Saloon
Lamborghini Countach 25th Anniversary
RUF RGT
Ferrari 612 Scaglietti
Dodge Viper SRT-10 Coupe
RUF RT 12
Edonis V12
Koenigsegg CCR
Pagani Zonda C12S Roadster

Die auto's worden later via downloadable content aangeboden. Dus ze komen er aan. Zo ging dit ook op de Xbox. (kan er wat mis hebben of missen maar dit ist)

Ook zijn er enkele auto's die je moet unlocken:

Ford Shelby GR-1 Concept - Complete all Speed challenges with Golds.
Ford Shelby Cobra Concept - Complete all Top Model driving missions.
Ford Mustang GT-R Concept - Complee all Vehicle Transpot driving missions.
Alfa Romeo 8c Competizione - Win the Tour of the Island race.
Chrysler ME Four-Twelve - Complete all Race challenges with Golds.
Chrysler Firepower Concept car - Complete all Courier driving missions.
Volkswagen W12 Roadster - Complete all Hitch-Hiker driving missions.
Volkswagen W12 Coupe - Complete all Time challenges with Golds.
Dit is misschien wel iets voor in de TS.

Maar ik heb een vraag:

Ik heb nog steeds een probleem met verbinding krijgen met de server. Vind het best vreemd:

Als ik een account maak met mijn nickname XRRoy en het email adres waarmee ik ook de beta gespeeld heb kan ik niet connecten. Maak ik een ander account met hetzelfde email adres connect die wel. Maak ik een account met me naam XRRoy en een ander email adres connect ie weer niet.

Iemand een idee? Ik heb atari support ook al een mailtje gestuurd maar geen reactie ontvangen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160408

weet iemand hoe je samen kan racen via multiplayer? ik kom er maar niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
Anoniem: 160408 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:14:
weet iemand hoe je samen kan racen via multiplayer? ik kom er maar niet uit.
Naar een multiplayer race gaan (oranje zijn die op de map) en dan een race joinen of starten?

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eigenlijk bedoelde ik dat niet. Ik bedoel als je iemand tegenkomt op de weg, hoe je die dan kan uitdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 160408 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:02:
eigenlijk bedoelde ik dat niet. Ik bedoel als je iemand tegenkomt op de weg, hoe je die dan kan uitdagen
Op enter rammen. Dan gaan je lampen knipperen en dan kan de andere speler dat accepteren en kunnen jullie een race beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:32
Voor de mensen die het zich steeds afvragen van omg waar is die bak die is vet! en waar is die countach nou! etc :

Dodge Challenger RT
Alfa Brera
Lexus IS 350
Audi RS4 Quattro Saloon
RUF RGT
Ferrari 612 Scaglietti
Dodge Viper SRT-10 Coupe
RUF RT 12
Edonis V12
Koenigsegg CCR

Die auto's worden later via downloadable content aangeboden. Dus ze komen er aan. Zo ging dit ook op de Xbox. (kan er wat mis hebben of missen maar dit ist)
Dan vraag ik me toch af waar die ene user een paar posts terug een F40 vandaan heeft gehaald?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een klein vraagje. Hoelang duurt het ongeveer voordat een gereserveerde auto (in mijn geval de Shelby GT500) binnen is? Ook vind ik het moeilijk om time trails te halen vanwege het verkeer. Iemand tips hiervoor. Wel een vet spel, jammer van het switchen van auto's tussen de verschillende huizen die je hebt, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Proberen om zo min mogelijk te crashen he ;)

Op rechte stukken rijd ik meestal rechts op de vluchtstrook voorbij andere auto's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pff, ik heb nu zo'n Koenigsegg CC8S (of die andere, moet ik zo ff checken), maar OMG, upgrade die niet naar het 2e niveau qua tunen, want in de 1e, 2e en 3e versnelling kun je vervolgens geen vol gas meer geven boven 5k rpm :X Iedere keer wheelspin, erg irritant als je in de bergen rijdt :(
Anoniem: 160408 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:23:
nog een klein vraagje. Hoelang duurt het ongeveer voordat een gereserveerde auto (in mijn geval de Shelby GT500) binnen is? Ook vind ik het moeilijk om time trails te halen vanwege het verkeer. Iemand tips hiervoor. Wel een vet spel, jammer van het switchen van auto's tussen de verschillende huizen die je hebt, maar goed.
Switchen kan ook voor de race begint he? ;) Die time trials moet je gewoon later nog 's doen met een snellere auto, ik heb gisteravond met m'n Koenigsegg CC8S een lifter die 6.5 minuten tijd had in 3.5 minuten afgezet :P

[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 08-03-2007 11:39 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211348

Grrrrrene schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:37:
Pff, ik heb nu zo'n Koenigsegg CC8S (of die andere, moet ik zo ff checken), maar OMG, upgrade die niet naar het 2e niveau qua tunen, want in de 1e, 2e en 3e versnelling kun je vervolgens geen vol gas meer geven boven 5k rpm :X Iedere keer wheelspin, erg irritant als je in de bergen rijdt :(
Misschien geen vol gas geven? :P

Ben nu bezig met de mercedes-benz goldwing weg te brengen, echt geen snelheid in te krijgen zeg.. Naja zal wel komen omdat in de mclaren hiervoor had weggebracht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, ik geef nu al minder gas, maar hij is nu echt idioot snel. Die speed trap missies zijn geen bal aan, ik rijd ze om geld te verdienen.

Ik ga een dezer dagen die Millionairs run eens doen, 200 km voor 1M geld :o

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Grrrrrene schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:44:
Ja, ik geef nu al minder gas, maar hij is nu echt idioot snel. Die speed trap missies zijn geen bal aan, ik rijd ze om geld te verdienen.

Een gemiddelde halen van 200 km/u in een Koenigsegg??? :Y) appeltje eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Grrrrrene schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:37:
[...]

Switchen kan ook voor de race begint he? ;) Die time trials moet je gewoon later nog 's doen met een snellere auto, ik heb gisteravond met m'n Koenigsegg CC8S een lifter die 6.5 minuten tijd had in 3.5 minuten afgezet :P
lol idd, daar noem je ook ff een auto op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
Super vet spel!

Gisteren de Millionairs challenge gereden met een saleen S7 tuned lvl 3, ik dacht moet appeltje eitje zijn. Dus niet! Wat een kl*** auto zeg.
Ja.... meer als 1000 PK _/-\o_ maar een wegligging van lik m'n vestje!
met +400km/h raak je al snel een medeweggebruiker (en het is druk op de weg), en binnen no time heb je de woute achter je aan. Helaas 62 min. over gedaan

Vanavond nog maar eens proberen, met een Lambo of een bike. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:38
Wat is jullie ervaring op het gebied van A klasse auto's. Momenteel ben ik namelijk aan het twijfelen tussen een Koeningsegg CC8S en een McLaren F1.

De test drives heb ik al gedaan, alleen zijn ze beide lastig te vergelijken binnen een bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
cardinal808 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:59:
Wat is jullie ervaring op het gebied van A klasse auto's. Momenteel ben ik namelijk aan het twijfelen tussen een Koeningsegg CC8S en een McLaren F1.

De test drives heb ik al gedaan, alleen zijn ze beide lastig te vergelijken binnen een bepaalde tijd.
Ik vind de enzo echt de beste klasse A auto.

enzo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Heb het ooit geweten, maar hoe zet je de mile aanduiding om in de kilometer aanduiding?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Entity

9000rpm

Ergens in je opties een instelling van Imperial naar Metric veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-03 15:16

Dodge Challenger RT
Alfa Brera
Lexus IS 350
Audi RS4 Quattro Saloon
RUF RGT
Ferrari 612 Scaglietti
Dodge Viper SRT-10 Coupe
RUF RT 12
Edonis V12
Koenigsegg CCR

Ook zijn er enkele auto's die je moet unlocken:

Ford Shelby GR-1 Concept - Complete all Speed challenges with Golds.
Ford Shelby Cobra Concept - Complete all Top Model driving missions.
Ford Mustang GT-R Concept - Complee all Vehicle Transpot driving missions.
Alfa Romeo 8c Competizione - Win the Tour of the Island race.
Chrysler ME Four-Twelve - Complete all Race challenges with Golds.
Chrysler Firepower Concept car - Complete all Courier driving missions.
Volkswagen W12 Roadster - Complete all Hitch-Hiker driving missions.
Volkswagen W12 Coupe - Complete all Time challenges with Golds.
weet iemand al of die pakketen geld gaan kosten? zoja hoeveel Ik hoop Dat het niet te duur wordt maar met da betale ben je wel zekerder dat je goede kwatiteit auto's krijgt:*) Nja alvast bedankt

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slasher schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:15:
Heb het ooit geweten, maar hoe zet je de mile aanduiding om in de kilometer aanduiding?
Options --> Display
Imperial veranderen in metric

Pff eindelijk de goldwing weggebracht, wat een brakke auto, als je van de 3 naar de 4 schakelt heeft die een doodpunt ofzo, kan hem maar niet boven de 4500 toeren uitkrijgen.. Maargoed die missie heb ik gehad :h

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 211348 op 08-03-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
Ik heb trouwens laatst ff iets gemaakt om afstpraken te maken voor test drive want ik had gelezen dat dat hier niet mocht;) misschien wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Koop ze allemaal! Je wilt toch die car-collection achievements halen. :P
Heb nu de Saleen (ben het eens met lancelot46, afschuwelijke handling in die auto), de Enzo en de Murcielago. Persoonlijk vind ik de Murcielago van die auto's het prettigst rijden, maar dat zal ook komen omdat dat in vergelijking met de anderen het minste vermogen én 4-wiel aandrijving heeft, en dus is ie veel makkelijker op de weg te houden.

Voor de millionaires challenge heb ik de MV Augusta F4 Tamburini gebruikt. Op de motor is het echt een eitje. Gewoon rustig (met ruim 250 km/u) cruisen in de drukkere stukken, en op de lange rechte stukken met 360 km/u overal langs blazen. Helemaal top. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Persoonlijk vind ik de Enzo het beste daarna de Mclaren GT-R en dan de koenigsegg pas wat een kut auto is dat (enigste ervaringinen met A klasse) dat ding trekt voor geen meter op had tegen een vriend ermee gereden met een 350z Nismo en trok hem eruit omg lol en dat ding hou je niet op de weg tegenover de perfecte 100 handling van een enzo. hij gaat miss wel harder maar daar heb je niet altijd wat aan.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199761

Heeft iemand al een ritje in de volkswagen W12 gemaakt ? wat een auto, een geluid als een F16 daar ga ik echt mijn best voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gamer1009 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:23:
Ik heb trouwens laatst ff iets gemaakt om afstpraken te maken voor test drive want ik had gelezen dat dat hier niet mocht;) misschien wel handig
Waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169763

ik vindt het een super aardig spel, echter had ik me de GFX veeeeel vetter voorgesteld !!
ik was eerst bang dat mn computertje het helemaal niet zou trekken (amd64 3200+, 1gig ddr400 en GF 7800GT) maar dat was niet het geval. ik heb m gewoon op maximaal staan (1280x1024 en 4x AA) en nog draait alles zonder te hakken...
naja, helaas heb ik geen xbox360 dus moet het met de pc versie doen... maar dat de GFX van die twee zo erg verschillen had ik niet gedacht

iemand die mijn mening deelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211035

daar hebben we de club toch voor.

http://vmacnl.galaxyproductions.net

nu al meer dan 90 leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Grrrrrene schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:44:

tip pak een motor
lancelot46 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:59:
Super vet spel!

Gisteren de Millionairs challenge gereden met een saleen S7 tuned lvl 3, ik dacht moet appeltje eitje zijn. Dus niet! Wat een kl*** auto zeg.
Ja.... meer als 1000 PK _/-\o_ maar een wegligging van lik m'n vestje!
met +400km/h raak je al snel een medeweggebruiker (en het is druk op de weg), en binnen no time heb je de woute achter je aan. Helaas 62 min. over gedaan

Vanavond nog maar eens proberen, met een Lambo of een bike. :P
ik had hem met een volledig getunde Ninja in 55 minuten geloof ik

Enzo rijd echt duidelijk het beste, topt niet zo gigantisch hoog als een CC8S maar die top haal je toch nooit

nu ook de Island Tour gedaan met een F4 volledig getuned (dacht dat ik dan easy langs auto's scheuren zou maar verkeer was uitgeschakeld :+ toch gewonnen met 11 kilometer (:+) voorsprong op nummer 2 in z'n Koeningsegg, tijden op de top van 359 gereden, dan rijd je eventjes bijna 100 meter per seconde, dan tikt je GPS best hard naar beneden :P
zie nu qua races alleen nog maar de Pagani Day op de map staan dus ga even een Pagani Huren en de Masarati Trophy alleen met een gehuurde MC12 lukte die echt niet :'( dus die zal ik moeten kopen en tunen (moest nog een nieuw huis kopen dus heb 'maar' 350K :( )
verder na de Island tour Unlock je de Alfa 8C, die krijg je dan gratis :P alleen is dan niet meer te tunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

Ik weet niet of het al gevraagd is maar kon het zo snel niet terug vinden.

Kan je nu ook tegen mensen met een X360 spelen ? Ik dacht dat het wel de bedoeling was dat dit kon maar kan dit nergens echt letterlijk terug vinden :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DeluxZ schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:39:
Ik weet niet of het al gevraagd is maar kon het zo snel niet terug vinden.

Kan je nu ook tegen mensen met een X360 spelen ? Ik dacht dat het wel de bedoeling was dat dit kon maar kan dit nergens echt letterlijk terug vinden :+
Denk het niet omdat GameSpy en het X-Box netwerk "niet met elkaar kunnen praten" maar eigenlijk geef ik het liefst de ontwikkelaars de schuld :P
Dit is al de zoveelste game waarin het niet kan dus mocht er een ontwikkelaar meelezen : WE WANT CROSS PLATFORM MULTIPLAYER GAMING !!! :+

Verder rijden er volgens mij bijna geen mensen hier met de "In-Car View" , want dan rijdt een Koenigsegg of Murcielago opeens helemaal niet lekker, omdat je amper wat ziet B)

Kom op mensen : Bij TD:U hebben we die view eindelijk weer eens in een game => Maak er dan ook gebruik van :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 23:53
CyPh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:38:
[...]

Volgens mij is het tunen gewoon een vast percentage dat ze erop gooien, maar pin me er niet op vast
Toch niet helemaal waar hoor. Het lijkt erop dat de topsnelheid inderdaad met 10% omhoog gaat, maar bijv met acceleratie ging mn Ferrari F430 van 74 naar 78 en bij de Lotus ging dit van 60 naar 74.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
dev icey schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:23:
Weet iemand nog een manier om dit spel te testen voordat ik hem koop? Het enige wat ik kan vinden is dat er een open beta beschikbaar was, maar nu dus niet meer. Een demo heb ik helaas niet kunnen vinden. Ik vindt het een beetje zonde er 40 euro aan uit te geven als het spel niet lekker loopt, de besturing niks is of iets anders wat het geen 40 euro waard maakt.

[...]

:/ ik hoorde dat ze bij brein nog een paranoïde medewerker zoeken, misschien wat voor jou.
Hahahahaha! Zeer grappig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
http://www.freewebs.com/testdriveunlimited1
Dan moet je ff op maak een afspraak en dan kan je het gebruike;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Robkazoe schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:06:
Hele middag en avond al bezig geweest en best lekker spel. Enige waar ik me een beetje aan irriteer is de muziek. Dat HIP nummer is opzich best grappig net als het klassieke kanaal (met 250 mijl/uur knallen en dan mozart luisteren :D ) maar de rest is bagger. En voor de rest is de Pontiac een k*tauto(merk). Heb een E klasse Pontiac moeten kopen (kon geen andere dealers vinden die een E klasse auto hebben) maar dat ding is echt slechter dan mijn F klasse Audi TT. Zit nu bij een race waar ik 3,nogwat mijl moet afleggen in 2,20 minuten maar dat lukt echt voor geen meter. Veel verkeer zit tegen en een k*tauto. Als ik de keuze had gehad tussen de TT en de Pontiac, dan had ik dolgraag met de TT dat stuk gereden. Geheid dat ik dan wel die 2,20 haal...
Ik ben nog nooit een game tegengekomen, waar de muziek goed van is. Bovendien gaat steeds dezelfde nummers snel vervelen.
Ik zet altijd de muziek in de game uit, zet i-tunes (gratis!) aan op de pc. Luister bijv s naar radio- ambient-groove salad on soma fm, fantastisch om heel hard te racen (of te schieten in gears of war) en dan door de game relaxte lounge te luisteren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

melly schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:51:
Ik ben op zoek naar een trainer,cheat of savefile om wat eerder auto's te unlocken/kopen.
Weet iemand of zoiets ergens al te vinden is?
Staat in dit topic (anders het vorige)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ferry34 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:13:
[...]

Ik ben nog nooit een game tegengekomen, waar de muziek goed van is. Bovendien gaat steeds dezelfde nummers snel vervelen.
Dan heb jij zeker nog nooit GTA gespeeld :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 10:44

Shva

aka Jos_theboss

ik heb zowel een mclaren F1 als F1 GTR gereden, maar ik vind je allebei zwabberbakken, niet mee te sturen...

enzo ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik vind het wel jammer dat de auto's met een turbo z'n k*t geluid maakt. Het lijkt net of er iemand in je nek loopt te hijgen. Ze hadden z'n tssssss geluid als je schakelt moeten doen zoals in nfs. Ik vermijd nu alle auto's met een turbo (of compressor enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Martinspire

Awesomeness

Nieuwe content @ xbox live:
Major Nelson schreef vandaag
In Game Content: Test Drive Unlimited

Name: Test Drive Unlimited Cadillac CTS-V in-game content
Price: Free
Availability: All Xbox Live regions
Dash Details: Contains free Cadillac CTS-V for users to view and race with. In-game currency still required for purchase at respective dealer.
Size: 25 MB (approx)

Name: Test Drive Racers Guild #2 Download Set
Price: 350 Points
Dash Details: Premium set includes Ferrari F40, CHRYSLER Crossfire SRT6 Roadster, RUF Rturbo, Audi S6, Chevrolet Corvette Stingray Convertible 1971, Mercedes-Benz CLK GTR, Cadillac CTS-V. In-game currency still required for purchase at respective dealer.

Name: Hardcore Mode
Price: 160 Points
Dash Details: Reach Champion status and get access to all new Hardcore Mode, especially designed for the Microsoft Wireless Racing Wheel (also plays with standard controller), featuring ultra-realistic driving physics!
Size: 5 MB (approx)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190924

Heb het spel ook aangeschaft op de dag dat het in de winkel lag. Inmiddels heb ik iets van 25% van het spel gedaan en 8 auto's aangeschaft. Ik heb een drukke baan, dus sneller gaat het niet :P

Het hele multiplayer gedoe ben ik nog niet aan toegekomen. Ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt doorheb hoe het werkt (zien jullie waar er een online race gaat beginnen?) of moet eerst je lid worden van een club ofzo.

Ik zag trouwens in een eerdere post dat er 3 "verborgen" auto's zijn die je gratis mee kan krijgen. Zijn dat o.a. de Alfa 8c? Of zijn dat meer zogenaamde "Easter Eggs" die je ergens achter een struik in de bergen kan ophalen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:33
Name: Hardcore Mode 150 points
Hmm.. dat is in de PC versie gratis, misschien zijn de andere updates (auto's) voor de pc ook wel gratis.. ik hoop het wel

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
djmantri schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:28:

[...]
Holy crap, de F40 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

djmantri schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:28:

[...]
Ferrari F40 :9~
Ruf Turbo :9~ :9~
laat die handel zo spoedig mogelijk naar de PC komen (dat hoop ik echt hoor, dat het niet voor Xbox 360 only blijft...)
Anoniem: 190924 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:32:
Heb het spel ook aangeschaft op de dag dat het in de winkel lag. Inmiddels heb ik iets van 25% van het spel gedaan en 8 auto's aangeschaft. Ik heb een drukke baan, dus sneller gaat het niet :P

Het hele multiplayer gedoe ben ik nog niet aan toegekomen. Ik moet zeggen dat ik ook nog niet echt doorheb hoe het werkt (zien jullie waar er een online race gaat beginnen?) of moet eerst je lid worden van een club ofzo.

Ik zag trouwens in een eerdere post dat er 3 "verborgen" auto's zijn die je gratis mee kan krijgen. Zijn dat o.a. de Alfa 8c? Of zijn dat meer zogenaamde "Easter Eggs" die je ergens achter een struik in de bergen kan ophalen ;).
auto's moet je vrij spelen, dat staat er bij (ook wat je moet doen, voor sommige alle hitchkicker missies voor de 8c dus de island tour) als je naar de dealer gaat en op buy drukt bij z'n auto
men raad het overigens nooit hierzo, ik koop voor 750K z'n MC12, donder van m'n stoel als ik zie dat het volledig tunen (niet eens zulke gigantische prestatie toename overigens) 450K kost (instap tunen is 100K), probeer toch de Trophy nog maar een keer en jawel haal 'm precies (0.40 sec over oid) terwijl ik 'm met m'n huur bak echt niet haalde (1xtje 3.5 sec te kort op de 2 minuut 15)

wat anders: ik zit nu dus op de 42% (ik speel alleen offline) en heb geen races meer, ik doe nu dus alle andere missies maar alleen ik hoop dat ik zonder online te moeten (voor de multiplayer punten) toch nog een beetje knap naar het Champion level kom :S

ik neem overigens aan dat ik altijd met m'n offline savegame altijd nog multiplayer kan gaan doen of gaat dit niet :'(

feep schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:22:
Ik vind het wel jammer dat de auto's met een turbo z'n k*t geluid maakt. Het lijkt net of er iemand in je nek loopt te hijgen. Ze hadden z'n tssssss geluid als je schakelt moeten doen zoals in nfs. Ik vermijd nu alle auto's met een turbo (of compressor enz)
normale auto's hebben niet z'n aso 'tsssss', TDU is een stukje minder arcade dan NFS dus vandaar B) verder hoor je dat in 't echt alleen als je een echt maximaal getunde auto met kingsize hogedrukturbo hebt gezien er dan echt veel lucht via een wastegate ontsnapt :+

[ Voor 16% gewijzigd door GoldenSample op 08-03-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een idee waar in een class g auto kan huren? Wil ff de around the crater race doen ;\..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Anoniem: 211348 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:44:
Iemand een idee waar in een class g auto kan huren? Wil ff de around the crater race doen ;\..
Ik denk dat je beter een klasse g auto kan kopen. Er zijn namelijk wel een aantal klasse G races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124958

Vlak bij de Around the Crater race heb je een Rental. Daar kan je de Shelby huren, kan ik aanraden. Zo heb ik die race ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190924

Anoniem: 211348 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:44:
Als ik jou was zou ik met de Trade functie een tweedehands Jaguar E-Type kopen (bij voorkeur eentje die tot Stage 3 getuned is). Mits getuned ben je dan sneller dan wat dan ook in de G klasse races.

De auto kost wellicht iets van 100K met tunen. Doorverkoop is min of meer gegerandeerd want iedereen komt vroeg of laat tegen hetzelfde probleem aan.

Alternatieven zijn er wel (shelby), maar die is meteen een miljoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Heb gisteren een Saleen s7 gekocht. Daar valt niet mee te rijden. Dat ding is alleen gemaakt voor rechte stukken. Daar de topspeed mee gehaald 365km per uur. Daarna lvl 3 getuned. De top die ik zelf daarmee heb gehaald was 421.68 km per uur. Ik had geen ruimte meer :+ om nog harde te gaan. Wel lijkt ie na de update wat stabieler te rijden...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Anoniem: 190924 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:57:
[...]

Als ik jou was zou ik met de Trade functie een tweedehands Jaguar E-Type kopen (bij voorkeur eentje die tot Stage 3 getuned is). Mits getuned ben je dan sneller dan wat dan ook in de G klasse races.

De auto kost wellicht iets van 100K met tunen. Doorverkoop is min of meer gegerandeerd want iedereen komt vroeg of laat tegen hetzelfde probleem aan.

Alternatieven zijn er wel (shelby), maar die is meteen een miljoen :+
een lamborghini miura.

die zou ik kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Laatst online: 21:09
Zeg is er nou eindelijk al een oplossing voor dat G25 probleem ik heb er er ook last van..Vind het erg irritant!

Specs zijn niet Uber maar ach

P4 3.06 GHZ
2GB ram
ATI Radeon x1600 pro 256 mb (agp)
Logitech G25

en met tobo doet ie trouwens wel lekker maar dat stuurt nog verragder dan dan stomdronken op de fiets zitten.

*O* BTW mn eerste post op GoT *O*

[ Voor 7% gewijzigd door carlhendrix op 08-03-2007 16:06 ]

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143372

feep schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:22:
Niet elke auto heeft een dumpvalve..Helemaal high-end auto's niet. Getunede auto's wel. (mijn real-life auto ook) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

feep schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:46:
[...]

Ik denk dat je beter een klasse g auto kan kopen. Er zijn namelijk wel een aantal klasse G races.
Welke auto adviseer je? Een 2de handsauto kopen met traden is geen optie, speel namelijk offline :/.. En een jaguar e-type kan ik nog niet kopen (iemand een site met informatie wanneer een bepaalde auto te koop es?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zoals als al gezegd, een lamborghini Muria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoldenSample schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:41:
[...]

Ferrari F40 :9~
Ruf Turbo :9~ :9~
laat die handel zo spoedig mogelijk naar de PC komen (dat hoop ik echt hoor, dat het niet voor Xbox 360 only blijft...)

[...]

auto's moet je vrij spelen, dat staat er bij (ook wat je moet doen, voor sommige alle hitchkicker missies voor de 8c dus de island tour) als je naar de dealer gaat en op buy drukt bij z'n auto
men raad het overigens nooit hierzo, ik koop voor 750K z'n MC12, donder van m'n stoel als ik zie dat het volledig tunen (niet eens zulke gigantische prestatie toename overigens) 450K kost (instap tunen is 100K), probeer toch de Trophy nog maar een keer en jawel haal 'm precies (0.40 sec over oid) terwijl ik 'm met m'n huur bak echt niet haalde (1xtje 3.5 sec te kort op de 2 minuut 15)

wat anders: ik zit nu dus op de 42% (ik speel alleen offline) en heb geen races meer, ik doe nu dus alle andere missies maar alleen ik hoop dat ik zonder online te moeten (voor de multiplayer punten) toch nog een beetje knap naar het Champion level kom :S

ik neem overigens aan dat ik altijd met m'n offline savegame altijd nog multiplayer kan gaan doen of gaat dit niet :'(

[...]

normale auto's hebben niet z'n aso 'tsssss', TDU is een stukje minder arcade dan NFS dus vandaar B) verder hoor je dat in 't echt alleen als je een echt maximaal getunde auto met kingsize hogedrukturbo hebt gezien er dan echt veel lucht via een wastegate ontsnapt :+
Ik hoop eigenlijk dat de Zonda F ook in TDU te verkrijgen is _/-\o_ . Een 7.3 Liter V 12 met 602 PK. 0 tot 100 in 3,6 seconden met een top van 345 km per uur. Op het top gear circuit deed hij een ronde in 18.4 seconden. Alleen de Koenigsegg deed het sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
18.4 seconde? Weet je dat zeker? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:55
Hmm ik heb zonet TDU gekocht, maar ik heb nooit de Serial hoeven invullen.. Bovendien werkt GameSpyID ook niet volgens mij (hij logt wel gewoon in met mijn nickname voor TDU zelf, maar ik krijg geen 'check' bij Game Spy ID te zien :( ), ook slaat hij de opties e.d. allemaal niet op (net zoals bij de BETA). Ik heb het idee dat er nog iets van de BETA is blijven hangen, maar ik heb het register en alles al schoongehaald na het deïnstalleren van de BETA en voor het installeren van de Full version. Iemand anders ook last van deze problemen? (ik ga nu even verder zoeken op het internet, en maar eventjes contact opnemen met Atari)

Wanneer zou ik de serial key moeten invullen?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Sp!tF!re schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:33:
Hmm ik heb zonet TDU gekocht, maar ik heb nooit de Serial hoeven invullen.. Bovendien werkt GameSpyID ook niet volgens mij (hij logt wel gewoon in met mijn nickname voor TDU zelf, maar ik krijg geen 'check' bij Game Spy ID te zien :( ), ook slaat hij de opties e.d. allemaal niet op (net zoals bij de BETA). Ik heb het idee dat er nog iets van de BETA is blijven hangen, maar ik heb het register en alles al schoongehaald na het deïnstalleren van de BETA en voor het installeren van de Full version. Iemand anders ook last van deze problemen? (ik ga nu even verder zoeken op het internet, en maar eventjes contact opnemen met Atari)

Misschien handig om eerst (in dit topic) te zoeken en dan te posten. Delete ook eens alle data in de docsets\user\(local settings\)application data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 199761 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:23:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat de Zonda F ook in TDU te verkrijgen is _/-\o_ . Een 7.3 Liter V 12 met 602 PK. 0 tot 100 in 3,6 seconden met een top van 345 km per uur. Op het top gear circuit deed hij een ronde in 18.4 seconden. Alleen de Koenigsegg deed het sneller.
18.4 seconden is wel erg snel, zelfs de Apache deed er nog 45 sec over :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
FnF schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:37:
[...]

18.4 seconden is wel erg snel, zelfs de Apache deed er nog 45 sec over :)
Lijkt me duidelijk dat het 1 minuut 18.4 seconden is he. ;)
Maar aangezien de Formule 1 wagen het net binnen de minuut deed, is er nog genoeg ruimte voor de hypercar-bouwers voor verbetering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Sp!tF!re schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:33:

Zoeken in het topic op 'serial'

Met fsfikke dus :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

1:18.4 that is ;)
Nog steeds niet de snelste overigens, de Koenigsegg CCX (met extra spoiler) was nog weer 0.8s sneller.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-05 10:44

Shva

aka Jos_theboss

Anoniem: 193933 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:34:
[...]

Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited
>>
CDKey.txt verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Excuus mensen, dát was ik dus vergeten :X Ik wilde nog eerst in het topic zoeken, maar dat ben ik dus vergeten.. Bedankt in ieder geval, eens even testen of het nu wel gaat werken :)

Ik heb nu een nieuwe serial ingevoerd, maar mijn GameSpy stuff enzo werkt nog steeds niet ondanks dat ik geen FireWall of wat dan ook aan heb staan, ik snap er niets van en ga dus maar even contact zoeken met Atari, iemand voor de rest last van dat zijn spel niet wordt opgeslagen? Hij zegt 'saving' maar uiteindelijk verwijdert hij ze bij het sluiten van het spel weer (heel onwaarschijnlijk) óf hij doet gewoon iets fout waardoor er niets wordt opgeslagen óf hij laadt vanuit een verkeerde plek.. Mijn resolutie e.d. worden namelijk niet opgeslagen, en mijn progress in-game ook niet!

[ Voor 61% gewijzigd door Arjan90 op 08-03-2007 17:41 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
FF een vraagje:

Kan je eigelijk meerdere caracters aanmaken op een pc zo ja moet je daarvoor meerdere acounts op je pc hebben of kan het ook gewoon ingame? nja ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Anoniem: 143372 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:14:
[...]

Niet elke auto heeft een dumpvalve..Helemaal high-end auto's niet. Getunede auto's wel. (mijn real-life auto ook) :9~
Mijn Delta Turbo heeft ook een open dumpvalve. Een Forge, voor de kenners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 12-05 10:24
Gamer1009 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:36:
FF een vraagje:

Kan je eigelijk meerdere caracters aanmaken op een pc zo ja moet je daarvoor meerdere acounts op je pc hebben of kan het ook gewoon ingame? nja ik hoor het wel
Je kan in het spel profielen maken/kiezen, hoef je verder niets aparts voor te doen behalve naar profiles te gaan

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:27

Nyana

Who?!

Tis echt een supergame heb de beta een week kunnen spelen. en sinds vorige week de dvd op de deurmat. Echter, valt de final me tegen. De beta liep veel beter. Ik heb nu binnen een half uur om de 1 of andere reden een bsod. erg jammer. Weet niet waarom. ook kan ik hem met mn 7900gto niet meer op de zwaarste instellingen draaien. laat staan AF.

Heb wel veel zin om em te spelen. Maar door die bsods doe ik het toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik heb hetzelfde ervaren als bovenstaande, ook ik lijk een lagere framerate te halen met de Final (met een X1950Pro).. Zonde, ik heb HDR dan ook maar uitgezet. Voor de rest eerst de problemen oplossen, ik heb Atari gemaild en zal jullie op de hoogte houden voor als er meer soortgelijke problemen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 01-06 12:57
Wat kost het spel als je em aanschaft? Ik heb nu een "geleende" versie en de online multiplay lijkt me wel lachen met z'n allen op een groot eiland :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:53
NoepZor schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:40:
Wat kost het spel als je em aanschaft? Ik heb nu een "geleende" versie en de online multiplay lijkt me wel lachen met z'n allen op een groot eiland :)
Damn jij bent echt lui
https://www.dynabyte.nl/article.php?i=4185

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Bij cd-wow.nl kun je hem voor 32Euro bestellen, deze komt op 16 maart aan als het goed is ;) Ik heb hem gewoon bij FRS gekocht voor 42,50 (minus 7,50 door de PU :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 01-06 12:57
Mayb dat ik toevallig nog een goedkope toko over het hoofd gezien heb. Maar ik kwam net bij cd-wow em tegen voor €32, is wel te doen dus van de week ff bestellen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

En bij Bart Smit voor 39.95. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 16:26:
18.4 seconde? Weet je dat zeker? :9
Uh ik bedoel natuurlijk 1 minuut en 18.4 sec :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178522

hm schijnt dat bij de bart smit gewoon de code kan krijgen door doosje te openen en bv code op te schrijven ofzo, best wel lullig als je het spel dan koopt en dan je cd key al gebruikt is :X
daarom zou ik hem online halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:45

R-B

Blokkert

Whhaa idd, tenzij hij gesealt is?

Mijne was online besteld, en serial is idd geplakt op plek waar DVD anders zit.

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

Martinspire

Awesomeness

Anoniem: 178522 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:18:
[...]

hm schijnt dat bij de bart smit gewoon de code kan krijgen door doosje te openen en bv code op te schrijven ofzo, best wel lullig als je het spel dan koopt en dan je cd key al gebruikt is :X
Bart smit zuigt zoiezo qua games. Dynabyte maakt ze tenminste niet open, doet ze in een mooi plastic doosje zodat niemand erbij kan en zijn vaak ook goedkoper. Maar internetshops zijn vaak nog goedkoper :o

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11

Entity

9000rpm

Ik heb de mijne bij Bart Smit gehaald, daar waren ze wel zo slim om de code uit het doosje te halen en op het boekje te plakken (welke dus opgeborgen was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Entity schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:31:
Ik heb de mijne bij Bart Smit gehaald, daar waren ze wel zo slim om de code uit het doosje te halen en op het boekje te plakken (welke dus opgeborgen was).
Dat is dan voor het eerst :X

Je wilt niet weten hoe vaak ik bij de Bart Smit en/of Intertoys -zonder bedoeling- een code van een spel heb zien zitten, op het boekje, het losse kaartje, of in het doosje..

Tegenwoordig stoppen ze ze vaker weg, maar ik vind het bijna gek van mezelf dat ik daar geen codes ben gaan 'halen' toen ik ze weleens even 'nodig' had (codes voor on-line dus) :X

Is trouwens wel iets waar je op moet letten als je een game koopt inderdaad, want je wilt geen code die al in gebruik is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
Ik heb de mijne bij Bart Smit weg, en het doosje was gewoon gesealed in plastic.

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Entity schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:31:
Hier bij de E-Plaza hebben ze idd de code's netjes door gestreept, en het er los bijgezet op een briefje. Maar ik heb ook een hele mooie foto van een code in de intertoys >:) . Maar die heb ik nog niet gebruikt. :P Dat was alleen als iemand mij code al had gebruikt. Maarja, het is wel diefstal, dus wss gooi ik die code gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:59
Heeft iemand een idee hoe je het geluid in xp werkend krijgt :(?

Ik heb momenteel een audigy2. In vista geen problemen behalve de performence (ongeveer -20%) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
Mmm... na al deze kritiek begin ik een beetje te twijfelen of deze game wel een nieuwe pc waard is wat zeggen jullie? doen of niet doen (graag een beetje redelijk advies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nieuwe content voor Test Drive Unlimited
Name: Test Drive Unlimited Cadillac CTS-V in-game content
Price: Free
Dash Details: Contains free Cadillac CTS-V for users to view and race with. In-game currency still required for purchase at respective dealer.

Name: Test Drive Racers Guild #2 Download Set
Price: 350 Points
Dash Details: Premium set includes Ferrari F40, CHRYSLER Crossfire SRT6 Roadster, RUF Rturbo, Audi S6, Chevrolet Corvette Stingray Convertible 1971, Mercedes-Benz CLK GTR, Cadillac CTS-V. In-game currency still required for purchase at respective dealer.

Name: Hardcore Mode
Price: 160 Points
Dash Details: Reach Champion status and get access to all new Hardcore Mode, especially designed for the Microsoft Wireless Racing Wheel (also plays with standard controller), featuring ultra-realistic driving physics!
Size: 5 MB (approx)
Té lang op moeten wachten maar dan toch eindelijk voor ons xbox360 TDU bezitters!

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hier ook vaak BSODS |:( En dikke frame rate drops, vooral tijdens races. Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen binnenkort.

Fixer ben jij trouwens ook die aardige jongen die dat leuke bericht heeft geplaatst op die "afspraken site"??? http://www.freewebs.com/testdriveunlimited1/gastenboek.html

[ Voor 11% gewijzigd door Donnie op 08-03-2007 20:23 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Gamer1009 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:15:
Mmm... na al deze kritiek begin ik een beetje te twijfelen of deze game wel een nieuwe pc waard is wat zeggen jullie? doen of niet doen (graag een beetje redelijk advies)
Doen, er zijn een paar mensen met klachten, die posten dat ze klachten hebben, de rest van de TDU'ers post niet dat ze geen klachten hebben.
En anders zijn er altijd nog wel genoeg andere spellen die je met een nieuwe PC kan spelen.

BSOD's komen in honderden verschillende smaken. Alleen BSOD zegt geen ene moer dus dan kan je het net zo goed niet posten.

[ Voor 10% gewijzigd door fsfikke op 08-03-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Net mijn nieuwe X1950 Pro binnen...

Alles draait super relaxed op 1280x1024 @ 4x AA en HDR aan. :)

Ook gister trouwens de 360 Controller voor Windows gehaald, nu kan ik eindelijk gedoseerd gasgeven, totdat ik mijn G25 heb.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Een BSOD met duidelijk de melding NV_DISPLAY lijkt dan echt op een brakke fx ingame, dus dat dat geen ene moer zegt is niet helemaal waar ;-) Ook dat ik ze normaal nooit heb zegt wel wat vind ik.

Je leest gewoon in dit topic heel veel dat de grafische engine niet helemaal top is, veel mensen hebben flikkerende textures bij het opstarten, dikke framedrop of BSODS, ik zou dus als ik jou was wel goed nadenken voordat je hiervoor een hele nieuwe pc gaat aanschaffen! ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
Donnie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:21:
Hier ook vaak BSODS |:( En dikke frame rate drops, vooral tijdens races. Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen binnenkort.

Fixer ben jij trouwens ook die aardige jongen die dat leuke bericht heeft geplaatst op die "afspraken site"??? http://www.freewebs.com/testdriveunlimited1/gastenboek.html
nee dat was ik;)
ik heb die site bedacht is er dan iets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
In de diverse opic's is niet helemaal goed uitgelegd hoe je je eigen radio station maakt. Dit gaat als volgt.

1) Maak in winamp je eigen playlist en save deze als m3u file. Zet wel even shuffle aan anders krijg je steeds dezelfde nummers
2) maak in de map mijn documenten\TDU\ [Profielnaam] de map \Radio aan.
3) Maak in deze map een directory naam aan die begint mer Radio (Bijv Radio Frans Bauer)
4) kopieer de m3u file naar de Radio map.

Resume:

Mijn documenten\Test drive unlimited\((profielnaam))\Radio\Radio Frans Bauer\Frans Bauer.m3u
Off Topic: Nee ik ben geen fan van Frans Bauer, het is een voorbeeld.

Voor de Topic starter. Er zijn diverse stuurtjes die niet functioneren met dit spel. Dit is de zogeheten FPS-bug. Ik heb speciaal hiervoor op marktplaats een momo'tje gekocht.

Misschien kan er een lijst gemaakt worden in de topicstart waarin de stuurtjes vemeld staan die het niet doen. Hierbij Mijn bijdrage:

+ Logitech Momo
- Speedlink 6697
- Microsoft sidewinder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23
NLuna schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:25:

Ook gister trouwens de 360 Controller voor Windows gehaald, nu kan ik eindelijk gedoseerd gasgeven, totdat ik mijn G25 heb.
Je kan in-game AA en HDr niet inschakelen, althans niet bij mijn 7900GTO. Hoe heb jij dit gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
mcsluis schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:43:
[...]

Je kan in-game AA en HDr niet inschakelen, althans niet bij mijn 7900GTO. Hoe heb jij dit gefixt?
Een ATI kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
mcsluis schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:43:
[...]

Gewoon instellen? Terwijl ik aan het spelen ben, reso naar de opgegeven waarde. HDR aanvinken, 4x AA instellen. En Apply'en?

Werkt gewoon :), heb inderdaad ook gelezen dat het niet mogelijk was om simultaan deze 2 opties te gebruiken.
Hehe dat was het dus, een nVidia kwaaltje. >:)

[ Voor 18% gewijzigd door NLuna op 08-03-2007 20:47 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 178522 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:18:
[...]

Het stikkertje met de code wordt er volgens mij bij de kassa ingeplakt onder de DVD.
Ik heb er niet echt op gelet, maar er viel mij iig geen code op toen ik het hoesje opende toen hij nog in de rekken lag.

[ Voor 12% gewijzigd door MensionXL op 08-03-2007 20:51 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

mcsluis schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:42:
Voor de Topic starter. Er zijn diverse stuurtjes die niet functioneren met dit spel. Dit is de zogeheten FPS-bug. Ik heb speciaal hiervoor op marktplaats een momo'tje gekocht.
Volgens mij ligt het niet volledig aan het stuurtje maar is het een combinatie van een aantal zaken (o.a. drivers lijkt me). Er zijn hier mensen met een G25 die er last van hebben, maar ik (en nog wat anderen) kunnen het met een G25 wel prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Donnie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:21:

Dat ben ik o.a. ja, want hij spamt zijn site o.a. in ieder bericht, en ik heb in zijn gastenboek geschreven dat het al een paar keer was weggehaald (hier op GOT), maar nu heeft ie mijn bericht weggehaald en gaat rustig door. (En ik word niet graag genegeerd) Als ik je heb gekwest, het spijt me. ;)

Noh, net op mijn MV Agusta LVL 3 getuned, met 370KM/u over snelwegen gerace'd. Ge-Wel-Dig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 15:13
e-type ruleert boven alle! standaard gekocht reed ik iig een miura ofzo eruit, op recht stuk, in ze 4 trekt hij best snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ook de lotus elise v6 (of was het nu 8:P) weggebracht, men wat een heerlijke auto heb er meteen 1 aangeschaft.. Nog meer lotus liefhebbers hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

NLuna schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:25:

Screen screen screen!

Mijn 6600GT doet het trouwens prima @ 1280 x 800 @ AA, AF en al die shit uit!
Alhier een screenshot(schrik niet):
Afbeeldingslocatie: http://fcbfiles.com/jepzonline/got/TDU/20070308200649MALL.jpg
Klik voor grote versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

6pack15 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:01:
e-type ruleert boven alle! standaard gekocht reed ik iig een miura ofzo eruit, op recht stuk, in ze 4 trekt hij best snel
mwah, beetje overstuurd in snelle bochten, wel heel beheerst (word mooie smijt bak denk) maar vind de Miura lekkerder rijden en m'n gevoel zegt dat de Miura sneller is maar zal eens vergelijken, heb de Miura al volledig getuned en de E-Type nog niet (geen geld, 1.5 miljoen net opgemaakt aan wat andere auto's, tuning en een huis)

met die Champion level races joh, daar komt het geld echt met bakken binnen, voor elke race krijg je minimaal 50K als je eerste word, vaak zelfs 75 en soms 100K :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Tech gerelateerde problemen en vragen horen thuis in: Spielerij - Problemen & Vragen.