Het Grote World of Warcraft topic - Deel 107 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.324 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:18
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:34:
[...]

Erm? Voidwalker heeft twee aggro-houdende abilities, meer armor dan een gemiddelde tank en 2x zoveel HP als mij :P. Succubus daarentegen heeft alleen maar een aggro-reducerende skill, ongeveer de helft van het armor van de VW, en een stuk minder HP. De Felguard heeft iets minder armor dan de VW, maar wel flink meer HP dan de Succubus, en doet ongeveer (of meer!) damage dan deze succubus.

Ja natuurlijk, de VW doet geen flikker damage, maar doordat deze de aggro houdt hoef jij als warlock zelf niet te tanken, en dus zelf ook geen langere casttijd omdat een mob op je in staat te beuken :P.

Correct me if I'm wrong, maar waar is de VW anders dan goed voor buiten de klappen opvangen? :)

[...]

Ik heb deze build gebruikt om te levelen tot level 50: http://www.worldofwarcraf...1000000000000000000000000
Voidwalker houd bij mij echt geen aggro, misschien als ik alleen wand op de mob :P Ik gebruik lekker mijn vertrouwde imp als mana batterij en tank alles zelf wel waar mogelijk.

Het enige waar ik de void wel eens voor gebruik is het tanken van een elite tijdens de pull als ik de elite niet kan draintanken/fearen dan zoveel mogelijk damage doen terwijl de void aggro houd en dan zodra hij aggro verliest hem sacrifisen en hopen dat het shield lang genoeg houd om em om te leggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:42
Viggen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:36:
[...]

probleem is beetje dat VW niet fatsoenlijk aggro kan houden tegenover een lock :P (zonder extra talents in demo-tree te stoppen zodat ie extra threat genereert)

VW is soms wel handig om te saccen, krijg je een leuk shieldje ;) :P
Ja tuurlijk, als je meteen een fight begint met Shadowbolt, Searing Pain, of Soul Fire krijg je alle aggro op je en kan de VW het bijna niet weer van je af krijgen :P. Maar als je het een beetje rustiger aan doet (eerst VW naar mob sturen, op het moment dat hij de eerste klap doet Curse of Agony erop doen, Corruption er achterna en gevolgd door Immolate), valt het best wel mee met aggro. Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad :).
Dennism schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Voidwalker houd bij mij echt geen aggro, misschien als ik alleen wand op de mob :P Ik gebruik lekker mijn vertrouwde imp als mana batterij en tank alles zelf wel waar mogelijk.

Het enige waar ik de void wel eens voor gebruik is het tanken van een elite tijdens de pull als ik de elite niet kan draintanken/fearen dan zoveel mogelijk damage doen terwijl de void aggro houd en dan zodra hij aggro verliest hem sacrifisen en hopen dat het shield lang genoeg houd om em om te leggen :P
Ik snap het niet... Waarom houdt mijn VW wel alle aggro, terwijl die van jullie (kennelijk) uit z'n neus staat te vreten? Hebben jullie de Torment wel geupgrade? :+

[ Voor 32% gewijzigd door ReZ1987 op 07-03-2007 11:45 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:57
BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:22:
hebben jullie btw weleens voor de grap gevraagd als een GM vraagt wat ie nog meer voor je kan betekenen, of ie je backpack ff wil vullen met tier 4/5?
Toen ik een keer in Mechanar zat en onze priest geleaved was voor de laatste boss. Of ie als healer kon fungeren. Hij zei dat ie het best zou willen doen als ie niet van die andere mensen had die em bestookten met dezelfde vragen. :Y)
Novi schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:29:
Mag ik dan eens vragen wat voor build je had met je succu?
Op het moment level ik ook met m'n void omdat hij beter in staat is agros van me af te halen en te tanken.
In de hoop dat je het tegen mij hebt. :P
Een void pakt inderdaad beter de aggro. Maar ik heb er mee leren leven dat ik niet te snel de dots erop moet gooien, en moet nuken. Dan komt dat ding echt niet naar je toe.
Voor mijn spec op me warlock:
http://wow.allakhazam.com/profile.html?Silya.Frostmane

Of je kan de armory bekijken van dit chararacter...
Correct me if I'm wrong, maar waar is de VW anders dan goed voor buiten de klappen opvangen? :)
Tuurlijk gebruik je je void om de aggro te houden, maar ik wil niet langer over een mob doen dan nodig. Maar, je hebt wel gelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 07-03-2007 11:47 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Rakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:26:
Ik heb weleens gevraagd of een GM de instance waar ik toen mee bezig was (Shadowfang Keep) alvast voor me kon clearen en in de corpse van Arugal de [Robes of Arugal] kon neerleggen :P
Ging ie helaas niet mee akkoord ;(
toen de bug nog in mechanar zat en je een GM moest whisperen om je voorbij de lift te teleporten als je wipete op Panthaleon (sp?), heeft een GM de laatste adds van de laatste boss voor ons afgemaakt. Hij zei, 'anders moet ik jullie weer voorbij die lift teleporteren'. Het was weliswaar minimale hulp, maar toch aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:44:
[...]

Ja tuurlijk, als je meteen een fight begint met Shadowbolt, Searing Pain, of Soul Fire krijg je alle aggro op je en kan de VW het bijna niet weer van je af krijgen :P. Maar als je het een beetje rustiger aan doet (eerst VW naar mob sturen, op het moment dat hij de eerste klap doet Curse of Agony erop doen, Corruption er achterna en gevolgd door Immolate), valt het best wel mee met aggro. Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad :).
Precies zo doe ik het dus ook, maar ik merk nu dat het een heel stuk trager gaat na lvl 40, maar ik heb dan ook een heel rare build namelijk 17 / 4 / 14. Dus als ik het zo hoor kan ik beter voor full demon gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Eindelijk :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 07-03-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:29
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:45:
[...]

toen de bug nog in mechanar zat en je een GM moest whisperen om je voorbij de lift te teleporten als je wipete op Panthaleon (sp?), heeft een GM de laatste adds van de laatste boss voor ons afgemaakt. Hij zei, 'anders moet ik jullie weer voorbij die lift teleporteren'. Het was weliswaar minimale hulp, maar toch aardig :D
Als je er ook nog exp voor krijgt wel, ja :P
Anders zou ik het wel minder vinden, maarja ik snap zijn standpunt ook wel :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Novi schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Precies zo doe ik het dus ook, maar ik merk nu dat het een heel stuk trager gaat na lvl 40, maar ik heb dan ook een heel rare build namelijk 17 / 4 / 14. Dus als ik het zo hoor kan ik beter voor full demon gaan?
Sowiezo zou ik (persoonlijk) altijd gaan voor de 41-point talent van een tree. Sommige mensen zweren bij betere DoT's (Affliction, sterk in PvP als PvE), of Burst damage (Destruction, HEEL sterk in PvP door de bursts, lastiger in PvE omdat je door je mana heen schiet) of pet laten tanken en zelf wat op afstand gaan nuken/DoT-en (Demonology, heerlijk die Felguard O+). Het is maar net wat jouw speelstijl is :). Er is geen "beste" tree imo, ze zijn allemaal prima :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Weakling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:41:
[...]

Ja, zo ongeveer wel. Kreeg nogal het gevoel dat warriors nergens echt in uitblonken en bij instances zo ongeveer veroordeelt waren tot tank spelen. Nou goed, als OT heb je wel iets meer vrijheid, maar dan nog was een fullout dps warrior niet echt gebruikelijk geloof ik.

Ben zelf toch iets meer van het zelf lekker hakken ipv klappen opvangen. Als het moet dan doe ik mijn uiterste best om voor een MT door te gaan (en daarvoor moet ik absoluut nog heel veel leren), maar als het effe kan dan toch liever anders.

Mede ook door wat nerfs bij andere classes hoop ik toch dat de dps warrior weer iets populairder bij het samenstellen van een party gaat zijn. In ieder geval vind ik het niet geweldig om telkens mijn talents opnieuw te moeten verdelen van prot naar fury/arms. En om nou een tweede warrior te maken gaat me ook wel weer wat ver.

Nou weet ik ook wel dat het echt geen wereld van verschil gaat zijn, maar stiekum hoop ik toch ...
Nergens in uitblinken? :P wel eens een willkeurige bg gedaan met een healer langs de zijkant en sweeping + cleave +ww spam? :) Denk niet dat er een andere class is die meer aoe dmg doet in bg, agezien van een mage die gaat aoe maar die zal het niet uithouden denk ik :P

Ben het echter met je eens dat de nerfs bij andere classes meer effect hebben op de warrior dan de warrior buffs zelf atm.

Met full dmg buffs crit me sweeping rond de 2000-2500 afhankelijk van de atack die "gesweeped" wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 07-03-2007 12:01 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Laatst online: 16:29
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:52:
[...]

Sowiezo zou ik (persoonlijk) altijd gaan voor de 41-point talent van een tree. Sommige mensen zweren bij betere DoT's (Affliction, sterk in PvP als PvE), of Burst damage (Destruction, HEEL sterk in PvP door de bursts, lastiger in PvE omdat je door je mana heen schiet) of pet laten tanken en zelf wat op afstand gaan nuken/DoT-en (Demonology, heerlijk die Felguard O+). Het is maar net wat jouw speelstijl is :). Er is geen "beste" tree imo, ze zijn allemaal prima :P.
M'n focus is op het moment op PvE. Het liefst heb ik de mobs zo snel mogelijk kapot. Met m'n huidige build ben ik vrij snel door m'n mana heen en gaat killen dus wat traag. Alhoewel ik af en toe PvP/Battlegrounds ook wel aardig vind, voor medals en honor. In dat opzicht is affliction het beste voor het moment. Maar dan weet ik verder niet hoe een demonology build het doet in PvP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:11:
[...]

Is dat zo? Ik ben nu level52 en vind de Felguard an sich een handige tool om sneller te levelen dan met de Voidwalker. Misschien later toch maar omscholen naar Affliction ofzo :+.
Felguard heeft nogal moeite om lang in leven te blijven tegen de level 70 content. Bovendien is hij niet echt raid/instance waardig. Op level 70 is een respec terug naar Affliction dus wel op z'n plaats.

Tijdens het levelen naar 70 is de FG echter briljant! Veel multi-target damage (DoT's, FG's cleave AOE) en het feit dat de FG goed aggro kan houden en zelf gewoon echt flink damage doet. Om de 7-8 targets even een paar seconden Health Funnelen is misschien de enige downtime die je hebt, maar daar krijg je een razendsnelle killing machine voor terug.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Novi schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:59:
[...]

M'n focus is op het moment op PvE. Het liefst heb ik de mobs zo snel mogelijk kapot. Met m'n huidige build ben ik vrij snel door m'n mana heen en gaat killen dus wat traag. Alhoewel ik af en toe PvP/Battlegrounds ook wel aardig vind, voor medals en honor. In dat opzicht is affliction het beste voor het moment. Maar dan weet ik verder niet hoe een demonology build het doet in PvP
Demonlogy build in PvP is wel grappig, je wordt als Warlock net even iets moeilijker te killen dan een Affliction/Destruction build... Demonic Embrace geeft je maarliefst 15% extra stamina, maar reduceert je Spirit wel met 5%. Verder is Master Demonologist perfect, je krijgt een bonus naar welke pet je op dat moment actief hebt. Soul Link is ook erg handig, 20% van alle damage die je krijgt gaat naar je Pet. Etc etc etc.

Ik doe als demo-warlock misschien niet zoveel damage als een Aff/Des Warlock, maar blijf wel een stuk langer in leven >:).
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:02:
[...]

Felguard heeft nogal moeite om lang in leven te blijven tegen de level 70 content. Bovendien is hij niet echt raid/instance waardig. Op level 70 is een respec terug naar Affliction dus wel op z'n plaats.

Tijdens het levelen naar 70 is de FG echter briljant! Veel multi-target damage (DoT's, FG's cleave AOE) en het feit dat de FG goed aggro kan houden en zelf gewoon echt flink damage doet. Om de 7-8 targets even een paar seconden Health Funnelen is misschien de enige downtime die je hebt, maar daar krijg je een razendsnelle killing machine voor terug.
Inderdaad :). Kan ook niet wachten tot ik Intercept krijg :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
jarnotjuh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:48:
Gister een avondje Nightbane whipen. We hebben al een avond of 2 erop gezeten, en zijn nog niet voorbij de 74% phase gekomen. Hij stijgt op, skeletons komen, die gaan half maar brak neer. Nightbane landt terug, BAM, 3 healers foetsie.
Afijn, fijntunen van de tactic en dan killen zou je zeggen. Nu wil dus onze raidleader dat we elke try fully buffed gaan(voor mij: arcane elixir, adept elixir, elixir of greater firepower, brilliant wizard oil, mageblood, +sta food) om zo de encounter beter te kunnen doen.
Ik vind dit klinklare onzin. Ik vind het niet erg om pots te verneuken op een raidavond, maar als 1 of andere halve #@$%@ niet kan lopen op die landing phase, dan ga ik niet 10g per try wasten.
Bij ons wordt er juist op dat soort momenten gezegd dat we onze pots moeten bewaren omdat we nog aan het leren zijn. RL's begrijpen ook wel dat dat niet opschiet, gisteren op de eerste Gruul tries had de MT zelfs geen flask. Eerst positionering leren en de tactics doorkrijgen, daarna komen de potted tries wel.
Tranzity schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:30:
Gisteravond wat gespeeld op m'n nieuwe level 58 warrior
Jij speelt weer? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:14:
[...]

Bij ons wordt er juist op dat soort momenten gezegd dat we onze pots moeten bewaren omdat we nog aan het leren zijn. RL's begrijpen ook wel dat dat niet opschiet, gisteren op de eerste Gruul tries had de MT zelfs geen flask. Eerst positionering leren en de tactics doorkrijgen, daarna komen de potted tries wel.
Eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:44:

Ik snap het niet... Waarom houdt mijn VW wel alle aggro, terwijl die van jullie (kennelijk) uit z'n neus staat te vreten? Hebben jullie de Torment wel geupgrade? :+
Misschien doe jij minder damage? ik kan mijn voidje ook wel aggro laten houden echter dan moet ik 2 of 3 zo langzaam gaan grinden dan dat ik nu doe, een no go dus. Ik kan nu grinden zonder al te veel downtime, met als enige nadeel dat mijn repair costs wat hoger zullen zijn doordat ik zelf klappen pak ipv mijn pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Novi schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:47:
[...]

mijn build op dit moment

http://www.wowhead.com/?talent=NAMriMbkVubZ0b

ik level met succy

wat ik doe, succy go, siphon, cor,coa erop - lifetap 1 a 2x
drainen die handel tussendoor indien nodig nog lifetap en dark pact

lash of pain is enige wat op autouse staat op de suc, die threat reduce is crap en seduce is zonde van de mana, adds dot ik toch meteen erbij en in nood altijd nog hot en dc

eens in het half uur eens drinken en tussendoor 1x healthfunnel ofzo, grind als de nete

Instances op mijn lvl altijd imp uit, zodra ik siphon op de mob of mobs heb zitten begin ik asap te liftetappen zodat die ticks niet verloren gaan en ik zoveel mogelijk topped up ben, gewoon nooit oom in instances :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Misschien dat ik vanavond ff een warlock aanmaak. Die verhalen die ik hier lees klinken toch best interessant :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 20:58
Ben inmiddels alweer op lvl62 beland met mijn affliction lock. Waarvoor ik echter voornamelijk de Affliction kant op ben gegaan is Darkpact, ik heb nl zo'n ontzettende hekel aan downtime om te drinken en met darkpact kan ik eigenlijk constant doorgaan, heerlijk gewoon. Bovendien doe ik aardig wat dmg en als het moet kan ik 4 mobs tegelijk aan. Doe ik echter niet want daarna zou ik wel o.o.m. zijn zelfs met darkpact. In instances sta ik ook mijn mannetje, laatst nog bloodfurnace gedaan en ondanks dat er een lvl64 hunter in de group zat toch met 39% bovenaan de dmg table (ik was toen nog61). Die hunter bleef maar zeuren dat ie het dmg overzicht wilde zien omdat ie niet kon hebben dat ik boven hem stond, maar ondanks dat ie zijn best deed kwam ie niet dichterbij. Van alle chars die ik nu heb gespeeld (lvl60 mage, lvl60 rogue en lvl60 priest) vind ik de lock denk ik wel het sterkst en leukst in alle opzichten, al was helabot spelen met mijn priest toch ook best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Dennism schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Misschien doe jij minder damage? ik kan mijn voidje ook wel aggro laten houden echter dan moet ik 2 of 3 zo langzaam gaan grinden dan dat ik nu doe, een no go dus. Ik kan nu grinden zonder al te veel downtime, met als enige nadeel dat mijn repair costs wat hoger zullen zijn doordat ik zelf klappen pak ipv mijn pet.
Misschien. Feit blijft dat ik de meeste mobs wel dood heb voordat m'n DoTs echt daadwerkelijk uitgewerkt zijn.. Vanmiddag maar even een damagemeter downloaden en even kijken hoe het zit :).
Rakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:23:
Misschien dat ik vanavond ff een warlock aanmaak. Die verhalen die ik hier lees klinken toc best interessant :)
Hehe, en dat allemaal omdat ik vanmorgen uit frustratie die post maakte vanwege de warlock nerf? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:26:
[...]

Misschien. Feit blijft dat ik de meeste mobs wel dood heb voordat m'n DoTs echt daadwerkelijk uitgewerkt zijn.. Vanmiddag maar even een damagemeter downloaden en even kijken hoe het zit :).
op zich zonde van je mana dan :P
ik heb de mobs altijd dood op het moment dat mijn siphon en coa nog iets van 2 ticks elk over hebben

en mijn succy doet ongeveer 20-25% van mijn totale dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:26:
Hehe, en dat allemaal omdat ik vanmorgen uit frustratie die post maakte vanwege de warlock nerf? O-)
Kweenie, Ik wil gewoon ff proberen of warlock iets is :P
Nooit eerder serieus warlock gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReZ1987
Rakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Kweenie, Ik wil gewoon ff proberen of warlock iets is :P
Nooit eerder serieus warlock gedaan :P
Warlock is wel vet.. Beter dan mage imo >:).
Bokkie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:29:
[...]

op zich zonde van je mana dan :P
ik heb de mobs altijd dood op het moment dat mijn siphon en coa nog iets van 2 ticks elk over hebben

en mijn succy doet ongeveer 20-25% van mijn totale dmg
Haha. Ik heb toch zelf ook weinig downtime (apply DoT's, drain life en dan maar life-tappen), dus zit nooit lang stil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Zijn er hier ook Protection paladins? Ben geintereseert in de stats en soort gear: Ik heb zelf ongeveer 10,7k health en 485 defense met ongeveer 200 Spelldamage.

Ik heb de tier4/5 bekeken en het is eigenlijk een grote teleurstelling... Minder Stamina dan ik nu heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 01:56
Rakkerzero schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:08:
Had gisteren nog een kleine fout gevonden in het ontwerp van Ironforge. Toen Burning Crusade nog niet uitwas, was dit verder geen probleem. Maar nu kan dit wel een probleem gaan veroorzaken.
Het probleem is alsvolgt:
Aan de rechterkant van de bank in Ironforge heb je een weaponshop. Je gaat de shop binnen via de bovenverdieping en moet dus via een trap naar beneden om bij de NPC's te komen. Onderaan die trap hangt een lamp boven de trap. Je kan daar als male Dreanei (en Tauren waarschijnlijk ook) niet onderdoorlopen, terwijl alle andere races dit wel kunnen.
Toen ik dit aan de GM had doorgegeven, kreeg ik uiteraard de standaard vraag of ie nog ergens anders mee van dienst kon zijn. Ik zei: "Start een onderzoek naar nog meer van zulk soort problemen". GM wist mij te vertellen dat ie dit dus gaat aankaarten bij de verantwoordelijke :)
hehehe. Weet niet of ik hetzelfde meemaakte, maar op mijn draenei (mage) kon ik een inn niet binnen in SW. Geen flauw idee waarom niet, maar kwam niet binnen totdat ik naar binnen blinkte.
Was voor een quest "Investigate the Blue Recluse".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had daar nu weer geen problemen mee. Daar kan ik zonder problemen naar binnen lopen :)
Maar is wel een rot quest btw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik heb mijn lock gisteren naar de 66 gekregen. Ben full destruction met wat punten in de ander trees onder andere in demonic embrace. Speel altijd met mijn voidwalker aangezien mij dat het beste ligt. Ik heb het geprobeerd met de succy maar dan bak ik er helemaal niets van.

Ik stuur ook altijd eerst de VW op de mob(s) af om aggro te pakken en dan begin ik met corruption en die andere instant curse die damage doet over tijd (vergeet altijd hoe die heet). Dan moet ik gewoon even wachten want als ik direct mijn immolate erop gooi dan trek ik de aggro van de VW af. Als ik meerdere mobs tegelijkertijd pak, dan selecteer ik de volgende, laat de VW die aanvallen en gooi dezelfde dots op die mob, dan weer terug naar de eerste, weer de VW erop en dan immolate. Tegen die tijd is de mob de helft of meer van zijn health al kwijt. Afhankelijk van of immolate crit of niet, moet ik er nog een immolate of SB tegenaan gooien om de mob neer te krijgen. Dan een beetje life drainen op de tweede en klaar.

Kan op deze manier 3 tot 4 mobs tegelijkertijd aan, dus heb niet zo heel veel klachten over de voidwalker.

En het schildje in geval van nood is ook altijd handig.

Even nog een vraagje. Ik heb gisteren een neck geloot in underbog met 30 sta en 20 resillience. Is resilience nuttig voor een lock of kan ik beter op zoek gaan naar een neck met meer stats zoals sta en int?

[ Voor 12% gewijzigd door Dampie op 07-03-2007 13:11 . Reden: vraagje ]

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Weet iemand de link nog naar die dude, die 5 chars tegelijk bestuurde?

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

Dampie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:08:
Ik heb mijn lock gisteren naar de 66 gekregen. Ben full destruction met wat punten in de ander trees onder andere in demonic embrace. Speel altijd met mijn voidwalker aangezien mij dat het beste ligt. Ik heb het geprobeerd met de succy maar dan bak ik er helemaal niets van.

Ik stuur ook altijd eerst de VW op de mob(s) af om aggro te pakken en dan begin ik met corruption en die andere instant curse die damage doet over tijd (vergeet altijd hoe die heet). Dan moet ik gewoon even wachten want als ik direct mijn immolate erop gooi dan trek ik de aggro van de VW af. Als ik meerdere mobs tegelijkertijd pak, dan selecteer ik de volgende, laat de VW die aanvallen en gooi dezelfde dots op die mob, dan weer terug naar de eerste, weer de VW erop en dan immolate. Tegen die tijd is de mob de helft of meer van zijn health al kwijt. Afhankelijk van of immolate crit of niet, moet ik er nog een immolate of SB tegenaan gooien om de mob neer te krijgen. Dan een beetje life drainen op de tweede en klaar.

Kan op deze manier 3 tot 4 mobs tegelijkertijd aan, dus heb niet zo heel veel klachten over de voidwalker.

Even nog een vraagje. Ik heb gisteren een neck geloot in underbog met 30 sta en 20 resillience. Is resilience nuttig voor een lock of kan ik beter op zoek gaan naar een neck met meer stats zoals sta en int?
Ik zou persoonlijk gaan voor de stats, aangezien je zelf al aangeeft dat je void de klappen grootendeels opvangt. En die 0,xx % is ook maar #care ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:01
Dampie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:08:

resillience is voornamelijk voor melee (semi)tanking chars.. warrior/druid/rogue.. het reduceert de crit-dmg die je krijgt. weinig spannends voor een caster tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Voor de rogues onder ons: heeft iemand een goede mod die de duration (en stack) van mijn deadly poison laat zien?
Dus alleen die van mijzelf, in een mooie timer bar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Rochette schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:19:
Weet iemand de link nog naar die dude, die 5 chars tegelijk bestuurde?
Google ftw.

Dit is wat ik vond -> http://www.wowinsider.com...in-the-man-with-ten-arms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Laatst mijn mage gewist op level 29. Na een:
Warrior tot 56 (leuk)
Warlock tot 57 (geweldig)
Priest tot 70 (yay, helemaal top om te spelen healbots FTW)
Druid tot 60 (heel leuk)
Rogue tot 61 (aardig)
de eerste klasse die ik echt niet trek. Heb fire gespecced, heb frost gespecced vondt het maar niks. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

Krijg de indruk dat er hier een hoop mensen met meerdere klassen op (voormalig) hoog level hebben. Hebben jullie dat nu ook, dat je 1 klasse gewoon helemaal niet leuk vindt (na het geprobeerd te hebben uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:29:
Warrior tot 56 (leuk)
Druid tot 60 (heel leuk)
Rogue tot 61 (aardig)
de eerste klasse die ik echt niet trek. Heb fire gespecced, heb frost gespecced vondt het maar niks. Ieder zijn ding zal ik maar zeggen.

Krijg de indruk dat er hier een hoop mensen met meerdere klassen op (voormalig) hoog level hebben. Hebben jullie dat nu ook, dat je 1 klasse gewoon helemaal niet leuk vindt (na het geprobeerd te hebben uiteraard)?
Yup, Warrior/Rogue/Paladin (allemaal tot 20 geprobeerd) vind ik echt geen zak aan. Druid/Shaman/Lock (ook tot level 20 gespeeld) gaan maar liever niet. Hunter is ok (heb er 1 op 60). Het liefst speel ik Mage/Priest. Vandaar dat ik dan ook 2 priests (1x70 en 1x60) heb en bezig ben met mijn 2e mage (ander is nog 60).

[ Voor 4% gewijzigd door Bulligan op 07-03-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
warrior, priest op 60, beide wel ok
paladin+hunter op 56+55, goed te doen
warlock op 69. FTW
mage/rogue op 36/30 geen flikker aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Warrior tot 56 (leuk)
Druid tot 60 (heel leuk)
Rogue tot 61 (aardig)

Ik heb het zelf met mage (lvl 23) en rogue (lvl 29, maar geen twink ofzo)...

mage voornamelijk omdat die in 't begin niet leuk zijn om te lvl'en (geen +dmg gear) en omdat ik een hekel heb aan stilzitten om te drinken... ben liever continu bezig met een lagere dmg output dan dat ik snel een paar mobs kill en dan weer zonder mana zit

rogue omdat ik 't gewoon niet leuk vind om bij iemand achterop te kruipen om em te ambushen / backstabben whatever... :P de hele class staat me gewoon niet aan, hoewel ie best nice dmg doet :)

daarnaast heb ik nog 5 lvl 60+ die ik naar lvl 70 moet zien te krijgen dus geen tijd voor die low-lvl chars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Kan iemand even uitleggen hoe het zit?

Ik heb zelf alleen wow.

Vriend heeft wow + tbc.

Ik koop zijn tbc (die aan zijn wow gelinked is).

Is het nu voor mij nog mogelijk om zijn TBC te gebruiken voor mijn originele characters op mijn wow account of moet ik een nieuwe TBC hiervoor aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 20:58

Van de 4 chars vond ik ze allemaal eigenlijk wel leuk, eigenlijk is er maar 1 klasse die me totaal niet trekt en dat is de hunter, daar lijkt me gewoon niks aan ook al heb ik die nooit geprobeerd.

Ook een low lvl warrior lijkt me niks maar een high lvl warrior lijkt me dan wel weer gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
RedruM schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:45:

Ik heb zelf alleen wow.

Vriend heeft wow + tbc.

Is het nu voor mij nog mogelijk om zijn TBC te gebruiken voor mijn originele characters op mijn wow account of moet ik een nieuwe TBC hiervoor aanschaffen?
Een WoW account upgrade je naar TBC met de seriecode van TBC. Zijn TBC heeft al gebruikt om zijn account te upgraden. Die seriecode is dus in use en kun jij niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 20-05 22:56
Kaap schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:51:
[...]

Een WoW account upgrade je naar TBC met de seriecode van TBC. Zijn TBC heeft al gebruikt om zijn account te upgraden. Die seriecode is dus in use en kun jij niet meer gebruiken.
dacht ik al.. bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 19:35

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:20:
[...]

resillience is voornamelijk voor melee (semi)tanking chars.. warrior/druid/rogue.. het reduceert de crit-dmg die je krijgt. weinig spannends voor een caster tbh
Tot je serieus gaat PvPen en erachter komt dat je dan ook als caster best wat resilience kan gebruiken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 13:09

henri8096

BIM is not a software!

RedruM schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:45:

Ik heb zelf alleen wow.

Vriend heeft wow + tbc.

Nee dit is niet mogelijk . . . je zult zelf een nieuwe moeten kopen . . .
Het gaat nl. om de sleutelcode die erbij zit.

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Grindtegel schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:49:
[...]

Van de 4 chars vond ik ze allemaal eigenlijk wel leuk, eigenlijk is er maar 1 klasse die me totaal niet trekt en dat is de hunter, daar lijkt me gewoon niks aan ook al heb ik die nooit geprobeerd.

Ook een low lvl warrior lijkt me niks maar een high lvl warrior lijkt me dan wel weer gaaf.
Grappig dat iedereen zo anders erover denkt. Ik vind zelf hunter op dit moment erg leuk ook al begin ik er pas net mee, maar gewoon het levelen samen met een pet vind ik wel leuk. Ook gewoon het rond kiten van mobs die flink hoog zijn is erg leuk.
Mage probeer ik al een tijdje te levelen maar die gaat zo snel dood pfff ik ben de helft van de tijd aan het corpse runnen, misschien mede omdat ik het leuk vind om te aoeen in een te grote groep ;)
Vind tot nu eigenlijk alle soorten wel leuk en is er niet 1 die ik echt niet leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Viggen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:33:
[...]

http://forums.wow-europe....20712071&pageNo=1&sid=1#0

als het goed is komt is die hotfix nu al gedaan, kan 't alleen niet checken omdat m'n server (Outland) nog steeds down is door een of andere 'glitch' :S :P

nog goed nieuws qua gear (die niet echt meeschaalt)

[...]
Druids hebben altijd al het gehannes met gear gehad. Komt omdat je voor de drie verschillende speelstijlen allemaal verschillende armor nodig hebt om effectief te zijn. Die combinatiearmors zijn wel leuk, maar eigenlijk nooit effectief. Waar andere de andere klasses nog gear van elkaar kunnen "lenen" (mage/priest cloth, hunter/shaman mail, palladin/warrior plate) waarbij de stats kunnen verschillen zijn bij de druid healing leather en +dmg leather volledig niet uitwisselbaar. Om de mogelijkheden voor toffe gear te verhogen zijn er nu dan wel meer keuzes in reputation rewards, maar in dungeons moeten de druids imo veel te specifiek op zoek naar passende stukjes armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
klopt rodie, maar je heb ook wel sommige imbaness wapens.. eentje die je +250 attackpower geeft in elke form enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

MantaMania schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:01:
[...]

Grappig dat iedereen zo anders erover denkt. Ik vind zelf hunter op dit moment erg leuk ook al begin ik er pas net mee, maar gewoon het levelen samen met een pet vind ik wel leuk. Ook gewoon het rond kiten van mobs die flink hoog zijn is erg leuk.
Mage probeer ik al een tijdje te levelen maar die gaat zo snel dood pfff ik ben de helft van de tijd aan het corpse runnen, misschien mede omdat ik het leuk vind om te aoeen in een te grote groep ;)
Vind tot nu eigenlijk alle soorten wel leuk en is er niet 1 die ik echt niet leuk vind.
Ik heb nu sinds het begin een mage geleveld ( zie sig) maar heb ervaring met een 60 druid/priest aan horde kant, alleen heb ik die niet zelf geleveld. Ik ben een NE druid gestart, Feral, en is best leuk..minder downtime dan mijn mage...hehe.
Maar loop sinds kort ook rond met een Draenei hunter. Ook niet veel downtime..en ach ik zie wel. Mijn mage is lekker voor de TBC instances en raids en die 2 andere ga ik lekker WoW mee verkennen... Heb eigenlijk alles wel beprobeert tot in de 20-30 behalve een shaman..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:59:
[...]

Tot je serieus gaat PvPen en erachter komt dat je dan ook als caster best wat resilience kan gebruiken.
Ach, in grote hoeveelheden wordt het pas echt effectief. Om daarmee nu je andere stats te gimpen is echt zonde. Persoonlijk denk ik dat resilience de nieuwe raidstat gaat worden voor tanks. Voor TBC was dat of veel resistance, of veel defense. Er zullen nu ongetwijfeld bazen komen die op een creatieve wijze gebruik maken van crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:33:
[...]

Warlock is wel vet.. Beter dan mage imo >:).
Dat ben ik in gaan zien toen ik m'n level 60 mage zat was (lang, lang geleden... :P) en een warlock begon; ben daarmee doorgegaan tot level 44, wat me enorm goed beviel. Eye of Kilrogg vind ik zo prachtig. Toen ik level 20 was, ben ik meteen door de Arathi Highlands (met raptors op m'n hielen :D) naar de Wetlands gegaan, voor die succubus quest. En op level 40 een level 49 silver elite (een of andere worm) in Dustwallow Marsh neer proberen te halen, wat ook nog gelukt was, als ik niet OOM ging toen ik m'n laatste fear op hem los liet... en dat niet werkte - hij zat nog op 2%. :P

En rond level 25 was ik stevig bezig alchemy te levellen, dus ging ik naar Stranglethorn Vale met de zeppelin; Eye tevoorschijn halen om te kijken waar de murlocs en raptors zaten, Voidwalker eruit om de dichtstbijzijnde te pullen, zodat de guards ze konden slopen. :D

Vervolgens heel hard rennen richting Duskwood en zorgen dat ik kon resurrecten als het mis zou gaan. Heeft me uiteindelijk aardig wat Grave Moss opgeleverd. :)

Maar, vandaag zijn WOW en TBC binnengekomen, dus vanavond installeren en ergens aankomend weekend ga ik weer eens beginnen, na een break van anderhalf jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

rodie83 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:33:
[...]

Ach, in grote hoeveelheden wordt het pas echt effectief. Om daarmee nu je andere stats te gimpen is echt zonde. Persoonlijk denk ik dat resilience de nieuwe raidstat gaat worden voor tanks. Voor TBC was dat of veel resistance, of veel defense. Er zullen nu ongetwijfeld bazen komen die op een creatieve wijze gebruik maken van crits.
Vandaar dat vrijwel alle PvP items resilience hebben ;)

En nee ik denk niet dat je veel andere stats ervoor moet opofferen, maar wat resilience kan vast geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 16:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:29:
klopt rodie, maar je heb ook wel sommige imbaness wapens.. eentje die je +250 attackpower geeft in elke form enzo..
oh ja +250 ap.. harstikke imba....

70dps geeft je al +1000 ap dus iedereen die wapens kan gebruiken heeft al meer +ap door z'n pure dps... je weet hoeveel onze basis dps is in cat en bear? goed zo.. werkelijk 3x niets

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
On_E schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:59:
[...]

PVP? In WoW?

:z

Sorry, ik moet gewoon altijd lachen als men het over PVP heeft in de trend van WoW >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06-2024
QuarK schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:20:
Voor de rogues onder ons: heeft iemand een goede mod die de duration (en stack) van mijn deadly poison laat zien?
Dus alleen die van mijzelf, in een mooie timer bar..
ik kan je niet blij maken want gebruik hier geen mods voor
Overigens heb je niet echt in controle hoevaak de poison apply'd zal worden
hoogstens d.m.v shiv (lvl 70 talent)
Hoevaak de poison gestackd is op je target zie je onder je target frame normaal gesproken... a.k.a de debuff bar
het icoontje heeft ook een nummertje erin staan wat aan geeft hoevaak de poison apply'd is (max 5x)

ik denk dat dit gegeven niet spannend genoeg is om een apparte mod voor te maken en anders eens even "GooGle ur best friend" raadplegen!! :+ de zoek string "deadly poison addon" zou genoeg moeten opleveren als het bestaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Jazeker, maar ook die wapens zijn enkel toegespitst op op feral spelende druids.

Het grote probleem is eigenlijk als volgt. Er zijn door de druidspeelstijlen 2 soorten armor die niet nuttig kunnen zijn voor een andere klasse - balance en restoleather. Door standaard die toe te voegen aan de lootables wordt de kans dat er druidloot valt groter en de kans dat er loot voor andere klasses valt kleiner - right? Dit weet Blizzard natuurlijk ook wel en daarom is de verhouding zo scheef. er zijn gewoon instances in Outland waar je als een bepaalde stijl spelende druid niet eens naartoe hoeft omdat er gewoon he-le-maal niks voor je kan droppen wat toevoegt. En dat vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kaap schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:38:
[...]

PVP? In WoW?

Sorry, ik moet gewoon altijd lachen als men het over PVP heeft in de trend van WoW >:)
Wat is er mis met de arena's? erg leuk om te doen (als je het kan uiteraard ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
rodie83 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:33:
[...]

denk het niet, resilience is pvp

def bljift de pve stat voor warriors resilience helpt alleen tegen crits en niet tegen crushing blows en doet ook niets aan damage mitigation en dat zijn juist dingen die def wel doen en die je nodig hebt tegen boss mobs (lvl 73+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Je gear gaat niet stuk van het krijgen van klappen, maar van het in combat zijn. Maakt niks uit dus of je draintanked of een pet laat tanken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
rodie83 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:40:
[...]
Het grote probleem is eigenlijk als volgt. Er zijn door de druidspeelstijlen 2 soorten armor die niet nuttig kunnen zijn voor een andere klasse - balance en restoleather. Door standaard die toe te voegen aan de lootables wordt de kans dat er druidloot valt groter en de kans dat er loot voor andere klasses valt kleiner - right? Dit weet Blizzard natuurlijk ook wel en daarom is de verhouding zo scheef. er zijn gewoon instances in Outland waar je als een bepaalde stijl spelende druid niet eens naartoe hoeft omdat er gewoon he-le-maal niks voor je kan droppen wat toevoegt. En dat vind ik erg jammer.
Dat speelt ook voor paladins...
Een gemiddelde instance switch ik snel een tiental keer van gear, als zijnde offtank, of healer, of dps. Nee, ik kan geen dps doen, maar beter dat dan een extra healer die uit zijn neus eet :+

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
eendje schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:37:
[...]

70dps geeft je al +1000 ap dus iedereen die wapens kan gebruiken heeft al meer +ap door z'n pure dps... je weet hoeveel onze basis dps is in cat en bear? goed zo.. werkelijk 3x niets
Mijn crow wing reaper gemmed met savarry geeft me bijna 200 extra ap :P
http://armory.wow-europe....et.xml?r=Karazhan&n=Daorc

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
[...]

PVP? In WoW?

die snap ik niet waarom moet je lachen?
Player versus Player .... gebeurt toch vaak zat in wow of niet?

Je hebt natuurlijk die billige alliance spelers die alleen maar met meers als 3 man durven heheh party vs player ** joke ofc **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
rodie83 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:40:
Er zijn door de druidspeelstijlen 2 soorten armor die niet nuttig kunnen zijn voor een andere klasse - balance en restoleather.
Mwoah, http://www.thottbot.com/?i=37419 en http://www.thottbot.com/?i=37480 zijn heel nuttig voor een Holy pala hoor, liep tot begin Naxx in die broek rond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:44:
[...]

Je gear gaat niet stuk van het krijgen van klappen, maar van het in combat zijn. Maakt niks uit dus of je draintanked of een pet laat tanken :)
Huh? Waarom is dan mijn zwaardje en schildje altijd meer beschadigd na een avondje tanken in <random instance> ?? Ik ben dan toch echt net zo lang als de rest van mijn gear in combat geweest en dat spul is relatief minder damaged dan mijn wapens. Dus die vlieger gaat volgens mij niet helemaal op.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:44:
[...]

Is dat zo, ik meen me toch te herinneren dat als ik met mijn warrior bijv in ZG toen de oude panter boss tactiek nog werkte met 3 tanks, 1 op boss 1 in iedere panter pen dat die panters toch 30% durability per try eraf mepten zonder dat ik dood ging, terwijl als ik met mijn lock ging ik in ZG als ik niet doodging toch zeker een hele run op 99%-100% durability kon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
Iemand van jullie druid speler een BooMkin?
ik vraag me wel eens af wat zo'n starfire of moonbeam met zeg eens 500+ spell dmg doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
redfoxert schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:57:
[...]

Huh? Waarom is dan mijn zwaardje en schildje altijd meer beschadigd na een avondje tanken in <random instance> ?? Ik ben dan toch echt net zo lang als de rest van mijn gear in combat geweest en dat spul is relatief minder damaged dan mijn wapens. Dus die vlieger gaat volgens mij niet helemaal op.
Wapen/schild krijgen wel extra durability loss als je blockt/slaat/parried. Maar dat boeit bij een warlock niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 09-06 20:25
[...]

PVP? In WoW?

PVP is wel dikke humor. Ik vind het altijd fantastisch als mijn mage op creatieve wijze een grote groep allies in de fik kan steken en rustig met invisibility weg kan faden waarna ik er mooi een AE, Blast Wave, FireBreath FN op af schiet.

Wow geeft me een heerlijk gevoel bij pvp waarbij ik niet zoals in cs in een schot dood ben en veel meer fun beleef dan andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:59:
[...]

Wapen/schild krijgen wel extra durability loss als je blockt/slaat/parried. Maar dat boeit bij een warlock niet zo :P
Voor zover ik weet krijg je toch echt alleen maar durability loss door gemept te worden of door dood te gaan. Ik kan een hele instance in combat zijn zonder ook maar 1 ding aan te raken en zonder dat ik geraakt word (vind de rest van de raid niet tof maar het kan wel) en gewoon met compleet 100% durability er uit komen, vermits er geen wipe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 04-06 20:26
dna_fatrabbit schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:58:
Iemand van jullie druid speler een BooMkin?
ik vraag me wel eens af wat zo'n starfire of moonbeam met zeg eens 500+ spell dmg doet :P
Heb geleveled als oomkin in BC, 650 spelldamage nu. Starfire doet crits van 3500 zeg maar, normale hits van 1500 en veel agro trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dna_fatrabbit schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:50:
[...]

die snap ik niet waarom moet je lachen?
Player versus Player .... gebeurt toch vaak zat in wow of niet?

Je hebt natuurlijk die billige alliance spelers die alleen maar met meers als 3 man durven heheh party vs player ** joke ofc **
Kees schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:41:
[...]

Wat is er mis met de arena's? erg leuk om te doen (als je het kan uiteraard ;))
Ik ben ex-Dark Age of Camelot speler. WoW's PVP is een lachertje in vergelijking daarmee. Blizzard definieert een Battleground als PVP, terwijl je een BG kunt winnen zonder ooit maar 1 tegenstander gekilled te hebben. Dat noem ik geen PVP.

Nu zijn er Arena's. Het is PVP, dat klopt, gelijke kansen? Nee, gear en classes zijn helaas te vaak nog bepalend voor de uitkomst.

Onder PVP stel ik me een hele grote zone voor waarin unlimited mensen kunnen inzonen en daar gewoon epic battle leveren. Niet een vlag pakken, of resources winnen, of een NPC slopen. Nee, gewoon matten. Niet in een kleine ruimte waar je al weet waar je tegenstander is en met hoeveel ze zijn. In een grote ruimte waar je altijd op je hoede moet zijn. Je weet niet waar of wanneer en met hoeveel de tegenstander komt. Dat is pas PVP.

DAOC, where art thee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Maar de dps van dat wapen is wel gewoon 60 ipv de 90dps die een zelfde level vergelijkbaar wapen voor een warrior doet. Die 250 AP heft dat verschil precies op. Het nadeel is dat terwijl andere melee classes vervolgens een 91dps wapen vinden, een 93 dps, een 95 dps enzovoorts moeten de druids heel lang wachten tot ze ineens een nieuwe upgrade krijgen. Ondertussen scalen ze niet lekker.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh worldpvp anyone? reroll pvp plox

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

FunkyTrip schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:11:
[...]

Maar de dps van dat wapen is wel gewoon 60 ipv de 90dps die een zelfde level vergelijkbaar wapen voor een warrior doet. Die 250 AP heft dat verschil precies op. Het nadeel is dat terwijl andere melee classes vervolgens een 91dps wapen vinden, een 93 dps, een 95 dps enzovoorts moeten de druids heel lang wachten tot ze ineens een nieuwe upgrade krijgen. Ondertussen scalen ze niet lekker.
alsof druids wat hebben aan dps.. dat stacked echt niet met onze cat/bear attack hoor.. de keren dat ik serieus een mob aan het neermeppen ben zijn om 1 hand te tellen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
SouLmaN schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:04:
[...]

Heb geleveled als oomkin in BC, 650 spelldamage nu. Starfire doet crits van 3500 zeg maar, normale hits van 1500 en veel agro trekken :P
Ey die guild van jullie komt daar die Jinx movie niet van? infamous komt me bekend voor...

@ oomkin part
Denk toch dat ik me druid ga levelen :) lekker veel zijdig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:37:
[...]

weet ik het, mn druid is lvl 23 :X

boeiend. ik vind ze iig atm imba. (voor de patch iig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

redfoxert schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:03:
Voor zover ik weet krijg je toch echt alleen maar durability loss door gemept te worden of door dood te gaan. Ik kan een hele instance in combat zijn zonder ook maar 1 ding aan te raken en zonder dat ik geraakt word (vind de rest van de raid niet tof maar het kan wel) en gewoon met compleet 100% durability er uit komen, vermits er geen wipe is.
Daarom vind ik dat chests eigenlijk voor de tank behoren te zijn. Die betalen elke keer toch een paar extra g meer dan andere classes en ze krijgen er niets voor terug. Ik begin het in ieder geval een beetje irri te vinden. Het gebeurt zo vaak dat ik als enige doodga in de encounter als tank omdat de healer OOM raakt ofzo. Zeker bij lastige encounters pas ik er soms voor om een losgeslagen mob vanwege een overagro'ende dps-er weer te taunten terwijl ik zie dat de healer bijna door zijn mana heen is. Een rogue overleeft ook wel een paar klappen denk ik dan. Als ik 'm dan weer terugpak ga ik mooi dood. Moet de CCende class maar even opletten en een FN/sheep/seduce ofzo doen. Merk zowiezo al dat een tank en healer vaak veel beter in de gaten moet houden en veel intensiever speelt dan dps classes die vaak half slapen. (de gemiddelde dps class dan he)

Vroeger als healer was het heerlijk. Een run altijd eindigen met 70-80% durability. Als tank eindig ik altijd met 30% ofzo. Maar goed, als ik me druk kan maken over een paar g hoef ik alleen maar te needen op een random healing green... "need for healing set" >:)

[ Voor 8% gewijzigd door FunkyTrip op 07-03-2007 15:17 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Kaap schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:06:
[...]

[...]

Nu zijn er Arena's. Het is PVP, dat klopt, gelijke kansen? Nee, gear en classes zijn helaas te vaak nog bepalend voor de uitkomst.
Ja en nee. Arena werkt d.m.v. een rating die je krijgt afhankelijk van hoevaak je wint/verliest. Je zal dus misschien de eerste paar battle's tegen teams komen die veel makkelijker / moeilijker zijn dan jou team, maar dit trekt zich snel gelijk en dan speelt gear in elk geval geen rol meer. Classes zal altijd wel invloed hebben op de uitslag. 3 PoM mages kunnen bijvoorbeeld heel makkelijk 1 target instant weg vagen. Daarna is het al 3 vs 2, en vergeet nie dat je nog kunt sheepen

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ik zag vandaag een screenshot van een addon die op de item tooltips achter bijvoorbeeld Crit rating of Hit rating aangeeft hoeveel % dit is voor je char, iets van Crit rating 20 (0.84% crit). Weet iemand hoe deze addon heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:16:
[...]
weet ik het, mn druid is lvl 23 :X

boeiend. ik vind ze iig atm imba. (voor de patch iig ;) )
Ik heb ook ontzettend veel zin om mijn lvl 7 druid te gaan levelen, maar om van een lvl 71 mage naar een lvl 7 druid te gaan is echt boring. Geen skills geen opties lame armor slechte staff en boring quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

[...]

Ik ben ex-Dark Age of Camelot speler. WoW's PVP is een lachertje in vergelijking daarmee. Blizzard definieert een Battleground als PVP, terwijl je een BG kunt winnen zonder ooit maar 1 tegenstander gekilled te hebben. Dat noem ik geen PVP.

Onder PVP stel ik me een hele grote zone voor waarin unlimited mensen kunnen inzonen en daar gewoon epic battle leveren. Niet een vlag pakken, of resources winnen, of een NPC slopen. Nee, gewoon matten. Niet in een kleine ruimte waar je al weet waar je tegenstander is en met hoeveel ze zijn. In een grote ruimte waar je altijd op je hoede moet zijn. Je weet niet waar of wanneer en met hoeveel de tegenstander komt. Dat is pas PVP.

DAOC, where art thee ;(
Misschien moet je je definitie van PvP dan eens aanpassen. Player versus Player, wil niets anders zeggen dan dat je het tegen een andere speler opneemt. Nergens wordt vermeld dat je de tegenspeler moet afmaken/vermoorden. In voetbal spelletjes heb je ook PvP. En in dergelijke spellen kun je elkaar zelden doodschieten/meppen. Wat jij opnoemt zijn wat persoonlijke wensen en geen definitie van PvP. Jij wil epic PvP battles, dat is heel wat anders dan PvP gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:28:
[...]
maar om van een lvl 71 mage
Mag ik je aanraken? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Katala schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:20:
[...]

Ja en nee. Arena werkt d.m.v. een rating die je krijgt afhankelijk van hoevaak je wint/verliest. Je zal dus misschien de eerste paar battle's tegen teams komen die veel makkelijker / moeilijker zijn dan jou team, maar dit trekt zich snel gelijk en dan speelt gear in elk geval geen rol meer. Classes zal altijd wel invloed hebben op de uitslag. 3 PoM mages kunnen bijvoorbeeld heel makkelijk 1 target instant weg vagen. Daarna is het al 3 vs 2, en vergeet nie dat je nog kunt sheepen
Wat ik zelf hekel is de set-omgeving in WoW. Als je bijvoorbeeld AB ingaat, dan weet je hoe de zone eruit ziet en waar de objectives zijn, en je weet vaak al waar vandaan de tegenstander komt.

In DAOC rende je rond in een zone zo groot als Plaguelands met je party en wist je niet waar de enemy was. Ze konden opeens in je flank opduiken, je kon ook opeens vlak achter hun zitten. Kortom, allemaal heel onvoorspelbaar. Hebben hun 15 man bij zich, of evenveel als jou? Niet duidelijk. Je was dan vaak afhankelijk van scout reports die in general chat gegeven werd en op basis daarvan paste je je route aan. Terrain gaf bepaalde voordelen. Die kick die je daaruit krijgt, is iets wat ik in WoW nooit heb gevonden. Dat spannende onvoorspelbare bedoel ik dan.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind WoW een geweldig spel, PVE wise. PVP vind ik geen moer aan omdat het allemaal zo repeating is.
Seth_Chaos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:30:
[...]

Misschien moet je je definitie van PvP dan eens aanpassen. Player versus Player, wil niets anders zeggen dan dat je het tegen een andere speler opneemt. Nergens wordt vermeld dat je de tegenspeler moet afmaken/vermoorden. In voetbal spelletjes heb je ook PvP. En in dergelijke spellen kun je elkaar zelden doodschieten/meppen. Wat jij opnoemt zijn wat persoonlijke wensen en geen definitie van PvP. Jij wil epic PvP battles, dat is heel wat anders dan PvP gameplay.
Klopt, dat zijn mijn persoonlijke wensen gebasseerd op spel wat ik hiervoor speelde. Dat mag toch, mijn visie op WoW's PVP geven?

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-03-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dennism schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:27:
Ik zag vandaag een screenshot van een addon die op de item tooltips achter bijvoorbeeld Crit rating of Hit rating aangeeft hoeveel % dit is voor je char, iets van Crit rating 20 (0.84% crit). Weet iemand hoe deze addon heet?
RatingBuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:43:
[...]

denk het niet, resilience is pvp

def bljift de pve stat voor warriors resilience helpt alleen tegen crits en niet tegen crushing blows en doet ook niets aan damage mitigation en dat zijn juist dingen die def wel doen en die je nodig hebt tegen boss mobs (lvl 73+)
Resilience is minder kans op het krijgen van crits en door resilience krijg je ook minder schade van crits. In PvP zijn zulke getallen niet zo interessant, omdat je een hele hoop resilience moet hebben om effectief minder schade te ontvangen (5% boeit niet zo, 20% bij wijze van wel). Minder schade krijgen is best aardig, maar als je daarvoor andere stats (zoals je +dmg of +atp) moet inleveren wordt het een hele andere zaak. Alleen al daarom denk ik dat resilience een echte PvE stat gaat worden - in PvE is het veel gebruikelijker specifiek te equippen op bepaalde encounters (fire res op Ragnaros, nature res op Huhuran, heel veel defense en stamina op die 3e baas in BWL waar ik de naam niet meer van weet).

[ Voor 10% gewijzigd door rodie83 op 07-03-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

[...]

DAOC, where art thee ;(
Beetje doelloos elkaar afmatten? Dat heb je toch gewoon op een PvP server?

Dat had je in Ultima Online ook. Daar had je legendarische PK's (player killers), waar je gewoon bang van werd :P Die deden niks anders dan pure evil spelen en iedereen killen die ze tegenkwamen :P

Jammer bij WoW is dat je niks kunt jatten van degene die je killt.. Je zou eigenlijk 1% van z'n gold moeten krijgen bijvoorbeeld. Dan krijg je pas echt PvP op PvP servers, dat je bang bent om de stad te verlaten om beroofd te worden.

Want in WoW zijn zelfs PvP servers halve carebear servers met alleen maar 2 factions, ipv dat iedereen gewoon iedereen kan killen.

In UO kon je zo'n slechte reputatie opbouwen (met vette bijbehorende titels) dat je niet eens de stad meer in kwam omdat de guards gelijk achter je aan kwamen. Je was crimineel, want dat wilde je roleplayen :P Maar dat was wel een vrijbrief om iedereen af te maken en leeg te roven die je tegen kwam.

[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En daarmee worden druids eindelijk gelijk getrokken met andere classes. Vroeger bestonden er geen goede feral of balance druids. Je kon nog zo je best doen maar in cat form kon je bij lange na niet zoveel dps doen als andere classes en kon je lang niet zo goed tanken in bearform als andere classes. Men ging er bij blizzard vanuit dat je altijd een hybrid was. Maar daar zat niemand op te wachten gezien je als hybrid nooit ergens echt in kon uitblinken. Pas sinds BC merk ik dat druids als een volwaardige classe gezien worden, ongeacht je specc. Terwijl ik voorheen bij geen enkele raid aan de bak kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
rodie83 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:39:
[...]

Resilience is minder kans op het krijgen van crits en door resilience krijg je ook minder schade van crits. In PvP zijn zulke getallen niet zo interessant, omdat je een hele hoop resilience moet hebben om effectief minder schade te ontvangen (5% boeit niet zo, 20% bij wijze van wel). Minder schade krijgen is best aardig, maar als je daarvoor andere stats (zoals je +dmg of +atp) moet inleveren wordt het een hele andere zaak. Alleen al daarom denk ik dat resilience een echte PvE stat gaat worden.
en dat is ook het enige wat resilience doet

+def geeft
- crit
- cb
- damage mitigation

leuk dat resilience de schade van crits minder maakt, met de 480 def cap krijg je al nauwlijks meer crits dus boeit dat ok niet, dus nee een mt die kara ingaat zonder +def maar met alleen resilience overleefd minder lang dan een traditionele +def warriror simpelweg omdat hij minder ormale damage pakt en minder kans heeft om cb's te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Seth_Chaos schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:43:
[...]

En daarmee worden druids eindelijk gelijk getrokken met andere classes. Vroeger bestonden er geen goede feral of balance druids. Je kon nog zo je best doen maar in cat form kon je bij lange na niet zoveel dps doen als andere classes en kon je lang niet zo goed tanken in bearform als andere classes. Men ging er bij blizzard vanuit dat je altijd een hybrid was. Maar daar zat niemand op te wachten gezien je als hybrid nooit ergens echt in kon uitblinken. Pas sinds BC merk ik dat druids als een volwaardige classe gezien worden, ongeacht je specc. Terwijl ik voorheen bij geen enkele raid aan de bak kwam.
De veelzijdigheid van de druid is eigenlijk alleen maar praktisch toepasbaar in solo situaties. Als je bijvoorbeeld een boss aan het tanken bent dan kan je niet even snel casterform gaan om te healen. Als je staat te healen maar je hebt geen ruk te doen kan je wel cat gaan, maar veel schade poep je er ook niet uit. Enzovoorts. In die zin is de druid dan nu wel wat meer gelijkgetrokken omdat de forms wat meer richting de betere equivalent (warrior/rogue) zijn getrokken, jammer is en blijft dat het unieke aspect van de druid - het switchen van rol in situaties - in groups en raids volkomen onderbelicht is. Wat mij betreft mag Blizzard juist in die hoek de verbeteringen zoeken. Met name gear die meeswitcht naar de form waar je op dat moment in bent zou daarin een welkome verassing zijn. Ook in PvE situaties zou men veel creatiever gebruik kunnen maken van de druid, in plaats van de slechts 1 form die nu vaak gebruikt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Niet tenzij je blond, vrouwelijk , lekker en NE bent

(Night Elf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:45:
[...]

en dat is ook het enige wat resilience doet

+def geeft
- crit
- cb
- damage mitigation

leuk dat resilience de schade van crits minder maakt, met de 480 def cap krijg je al nauwlijks meer crits dus boeit dat ok niet, dus nee een mt die kara ingaat zonder +def maar met alleen resilience overleefd minder lang dan een traditionele +def warriror simpelweg omdat hij minder ormale damage pakt en minder kans heeft om cb's te krijgen
Defense cap is 490 voor warriors om de kans op crits van bosses tot 0 te reduceren. Crushing blows echter zullen nog altijd voorkomen. Daarvoor heb je dan weer meer block chance voor nodig of een goeie build (improved shield block).

http://www.wowwiki.com/Formulas:Defense

Om heel eerlijk te zijn is 490 niet eens zo heel erg lastig te halen. Mijn warrior komt aan 482 zonder teveel gekke dingen. De socketed items zijn hierin heel erg handig om net dat kleine beetje extra def te krijgen :)

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 07-03-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FunkyTrip schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:16:
[...]

Daarom vind ik dat chests eigenlijk voor de tank behoren te zijn. Die betalen elke keer toch een paar extra g meer dan andere classes en ze krijgen er niets voor terug. Ik begin het in ieder geval een beetje irri te vinden. Het gebeurt zo vaak dat ik als enige doodga in de encounter als tank omdat de healer OOM raakt ofzo. Zeker bij lastige encounters pas ik er soms voor om een losgeslagen mob vanwege een overagro'ende dps-er weer te taunten terwijl ik zie dat de healer bijna door zijn mana heen is. Een rogue overleeft ook wel een paar klappen denk ik dan. Als ik 'm dan weer terugpak ga ik mooi dood. Moet de CCende class maar even opletten en een FN/sheep/seduce ofzo doen. Merk zowiezo al dat een tank en healer vaak veel beter in de gaten moet houden en veel intensiever speelt dan dps classes die vaak half slapen. (de gemiddelde dps class dan he)

Vroeger als healer was het heerlijk. Een run altijd eindigen met 70-80% durability. Als tank eindig ik altijd met 30% ofzo. Maar goed, als ik me druk kan maken over een paar g hoef ik alleen maar te needen op een random healing green... "need for healing set" >:)
je beseft dat in een partyinstance, of in een raid-instance, waarschijnlijk geen enkele warlock zijn succubus uit heeft..? imp geeft +1K hp, succubus is alleen dps increase als je demoncrap specced ben.. kleine kans hans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Nou niet om het een of ander, maar jullie schijnen in de discussie over resilience te vergeten dat magic crit ook wordt meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

FunkyTrip schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:16:
[...]

Wat een complete onzin zeg. Ik ben zelf ook tank maar ik vind echt niet dat ik recht op de chests heb omdat mij repair iets hoger is. Iedere class heeft zijn eigen dingen toch. Een hunter die altijd 1 bag minder heeft daar moet ik niet aan denken, en priest die non stop mana potions drinkt (over het algemeen meer als dat je als tank health potions drinkt).
Daarbij is het imo juist niet zo dat je als tank sneller dood gaat. Als tank ben je altijd degene die de main healing krijgt juist een random dmg class wil nog wel eens overgeslagen worden omdat de tank nr1 prioriteit heeft. Ik heb juist vaak het idee dat ik nog als laatste sta met een healer.
Of het moet een boss fight zijn maar dan is het vaak toch als de tank dood is dat de rest ook wipte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

barfieldmv schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:57:
[...]

Niet tenzij je blond, vrouwelijk , lekker en NE bent

(Night Elf).
Fuck, bald dorf priest. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik moet zeggen dat mijn Bear form me al een aantal maal gered heeft in (slechte) 5 mans instances. Ik ben eigenlijk altijd de healer, al ben ik (nog) wel Feral. Maar het is me al een aantal keer gebeurd dat ik aggro kreeg, in zo'n geval snel over naar Bear en wachten tot de Tank weer aggro overgenomen heeft. :) Soms neem ik bij aggro ook gelijk het Tanken over, als alles toch al bijna dood is, en 't makkelijk kan.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
rodie83 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:06:
Nou niet om het een of ander, maar jullie schijnen in de discussie over resilience te vergeten dat magic crit ook wordt meegenomen.
dan zal het imho hooguit resistance gear gaan vervangen,
Resilience geeft gewoon niet genoeg voordeel tegenover +def om het te gaan vervangen als de pve stat zeker gezien de hoeveelheid die je nodig hebt en de kosten van de stat

--------------------
en ja het is 490 ipv 480, kleine typo in mijn vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:58
BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:59:
[...]

je beseft dat in een partyinstance, of in een raid-instance, waarschijnlijk geen enkele warlock zijn succubus uit heeft..? imp geeft +1K hp, succubus is alleen dps increase als je demoncrap specced ben.. kleine kans hans..
Ik gebruik alleen mijn imp in 5 man instances omdat er geen tanks zijn die mijn DPS kunnen bijhouden en ik die aggro reduce dus nodig heb. No way trouwens dat een affliction lock mij er uit DPSed en al helemaal niet sinds de laatste patch.. Veel mensen zeiden dat DT van 5% dmg naar 5% crit een nerf zou zijn.. Maar ik zit nu met bijna 30% critical chance en sta samen met een andere lock ALTIJD eerste in dps meters (soms zelfs met beiden 30% total raid damage...). Demonology is geen 'crap', misschien no-skill in pvp maar zeer imba in PvE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

cls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:23:
[...]

Ik gebruik alleen mijn imp in 5 man instances omdat er geen tanks zijn die mijn DPS kunnen bijhouden en ik die aggro reduce dus nodig heb. No way trouwens dat een affliction lock mij er uit DPSed en al helemaal niet sinds de laatste patch.. Veel mensen zeiden dat DT van 5% dmg naar 5% crit een nerf zou zijn.. Maar ik zit nu met bijna 30% critical chance en sta samen met een andere lock ALTIJD eerste in dps meters (soms zelfs met beiden 30% total raid damage...). Demonology is geen 'crap', misschien no-skill in pvp maar zeer imba in PvE :D
Demonology is crap. :+

/rent weg voor Bosmonster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:59:
[...]

Even over dat "demoncrap", ik ben vanaf lvl 10 tot 55 Affliction geweest. Tot 50 de build imo. Werd kut na 50, teveel DoTs. Toen een mixbuild demonlogy en affliction gehad, werkte al wat beter. Nu, op 60, 10/41/0 gespecced, het ownt, serieus. Beste solobuild, serieus. Ik weet dat je hier over instances praat, op 70 ga ik ook weg van de Felguard, en betwijfel ik het of er meer dan 5 punten in Demonlogy gaan komen, maar voor solo-en (en 5 mans instances ook zeker), _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 07-03-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja! gief locks nerf plox!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:58
Beste raid build zonder twijfel:
http://www.wowhead.com/?talent=NZfxczIVz0xsxxx0tr0z

+10% crit, een hele hoop damage, shadowburn, ruin, etc :) Echt niet dat een affliction lock mij er uit dpst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125439

Anoniem: 201730 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:10:
Na zo'n ander half jaar lang alliance gespeeld te hebben ( dwarf warrior naar 60 gehaald gnome mage na 70 ) ben ik nu met een RL Maat van me er over aan het denken om horde te rerollen. ik heb al een hele tijd een Undead mage @ Tarren Mill( is onderhand al een maand of 2 lvl 12 =p), weet iemand of dit een leuke server is om naar horde te rerolle ? is er op low lvl veel kans op een groep voor instances? is er een beetje actieve world pvp?

hoop dat iemand men vragen ken beantwoorden ^^
Voor world PvP raad ik je toch wel aan om op de server "Frostwhisper" te gaan spelen.
Frostwhisper heeft als enigste server een echte TOP world PvP guild genaamd "Zylos Hand"
Wil je wat meer informatie kijk dan even op de Realm Forums van Frostwhisper.
Ik kan je momenteel even geen linkje geven aangezien ik constant een 404 krijg :(
Mocht ik tijd hebben zal ik deze er later nog even achteraan sturen !
Succes,

Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

cls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:33:
Beste raid build zonder twijfel:
http://www.wowhead.com/?talent=NZfxczIVz0xsxxx0tr0z

+10% crit, een hele hoop damage, shadowburn, ruin, etc :) Echt niet dat een affliction lock mij er uit dpst :P
Tsja, als je echt alleen maar aan raiden doet…

Ik doe liever ook andere dingen, en zou daarom nooit zo speccen als jij, en ik wil het eigenlijk nog weleens zien of die build alle anderen eruit DPSed.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!