Voidwalker houd bij mij echt geen aggro, misschien als ik alleen wand op de mobReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:34:
[...]
Erm? Voidwalker heeft twee aggro-houdende abilities, meer armor dan een gemiddelde tank en 2x zoveel HP als mij. Succubus daarentegen heeft alleen maar een aggro-reducerende skill, ongeveer de helft van het armor van de VW, en een stuk minder HP. De Felguard heeft iets minder armor dan de VW, maar wel flink meer HP dan de Succubus, en doet ongeveer (of meer!) damage dan deze succubus.
Ja natuurlijk, de VW doet geen flikker damage, maar doordat deze de aggro houdt hoef jij als warlock zelf niet te tanken, en dus zelf ook geen langere casttijd omdat een mob op je in staat te beuken.
Correct me if I'm wrong, maar waar is de VW anders dan goed voor buiten de klappen opvangen?
[...]
Ik heb deze build gebruikt om te levelen tot level 50: http://www.worldofwarcraf...1000000000000000000000000
Het enige waar ik de void wel eens voor gebruik is het tanken van een elite tijdens de pull als ik de elite niet kan draintanken/fearen dan zoveel mogelijk damage doen terwijl de void aggro houd en dan zodra hij aggro verliest hem sacrifisen en hopen dat het shield lang genoeg houd om em om te leggen