Wedden dat een Aff lock jouw er uit Dpscls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:23:
[...]
Ik gebruik alleen mijn imp in 5 man instances omdat er geen tanks zijn die mijn DPS kunnen bijhouden en ik die aggro reduce dus nodig heb. No way trouwens dat een affliction lock mij er uit DPSed en al helemaal niet sinds de laatste patch.. Veel mensen zeiden dat DT van 5% dmg naar 5% crit een nerf zou zijn.. Maar ik zit nu met bijna 30% critical chance en sta samen met een andere lock ALTIJD eerste in dps meters (soms zelfs met beiden 30% total raid damage...). Demonology is geen 'crap', misschien no-skill in pvp maar zeer imba in PvE
Jawel hoor, jij word ge 1 shot door trash mobs in Kara en de affliction lock kan rustig verder blijven dotten tot alle trash in de pull dood iscls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:33:
Beste raid build zonder twijfel:
http://www.wowhead.com/?talent=NZfxczIVz0xsxxx0tr0z
+10% crit, een hele hoop damage, shadowburn, ruin, etcEcht niet dat een affliction lock mij er uit dpst
Met het verschil dat een affliction lock zo'n 4 mobs tegelijk killed in de tijd dat jij er 2 ofzo killed.cls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:33:
Beste raid build zonder twijfel:
http://www.wowhead.com/?talent=NZfxczIVz0xsxxx0tr0z
+10% crit, een hele hoop damage, shadowburn, ruin, etcEcht niet dat een affliction lock mij er uit dpst
ik zou zeggen post wat dmg meters results van locks die full affliction/demology zijn of destruction / demology.
voorwaarde is dat je iig raidbuffs hebt , dus iets van improved imp of improved HS. op die vernieuwde SM/Ruin specs zit ik niet te wachten.
voorwaarde is dat je iig raidbuffs hebt , dus iets van improved imp of improved HS. op die vernieuwde SM/Ruin specs zit ik niet te wachten.
Tss, de vernieuwde SM/Ruin specs zijn juist ftw.rico_fxp schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:45:
ik zou zeggen post wat dmg meters results van locks die full affliction/demology zijn of destruction / demology.
Imp HoT/Ruin
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben Demon geweest leuk om SB te spammen maar als Aff lock Dps ik toch echt well demon locks er uit hoor. En dit spelletje kunnen we lang spelen imo
Slechte demonology lockHom3r schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:50:
[...]
Ben Demon geweest leuk om SB te spammen maar als Aff lock Dps ik toch echt well demon locks er uit hoor. En dit spelletje kunnen we lang spelen imoWedden van wel !

Dit is alleen met fel armor en demonic knowledge.. niet eens flasks, elixers, oils, whatever.. 30% crit erbij, succubus, doei doei affliction locks
oehhh curse of shadows
Verwijderd
Subtiel, maar komt gewoon neer op de aloude omg-mijn-class-heeft-meeste-costs crap. Stackje pijlen kost ook 48 silver en op een beetje raid schiet ik makkelijk een stack of 12-14 weg. 7g dus en dan heb ik nog niets gerepaired. Healers hebben mana-pots en buff-reags (10 silver per keer dat je buffed, 20 silver als je stam én spirit buffed). Non-tanks gebruiken ook vaken bandages natuurlijk, etc.FunkyTrip schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:16:
[...]
Daarom vind ik dat chests eigenlijk voor de tank behoren te zijn. Die betalen elke keer toch een paar extra g meer dan andere classes en ze krijgen er niets voor terug. Ik begin het in ieder geval een beetje irri te vinden. Het gebeurt zo vaak dat ik als enige doodga in de encounter als tank omdat de healer OOM raakt ofzo. Zeker bij lastige encounters pas ik er soms voor om een losgeslagen mob vanwege een overagro'ende dps-er weer te taunten terwijl ik zie dat de healer bijna door zijn mana heen is. Een rogue overleeft ook wel een paar klappen denk ik dan. Als ik 'm dan weer terugpak ga ik mooi dood. Moet de CCende class maar even opletten en een FN/sheep/seduce ofzo doen. Merk zowiezo al dat een tank en healer vaak veel beter in de gaten moet houden en veel intensiever speelt dan dps classes die vaak half slapen. (de gemiddelde dps class dan he)
Vroeger als healer was het heerlijk. Een run altijd eindigen met 70-80% durability. Als tank eindig ik altijd met 30% ofzo. Maar goed, als ik me druk kan maken over een paar g hoef ik alleen maar te needen op een random healing green... "need for healing set"
Even "needen" op een healing item omdat jij vind dat je de meeste costs hebt gaat dan dus ook gewoon niet door bij ons ;-)
Ik dacht dat DPS vergelijkingen alleen leuk waren als beide spelers evenveel spelldmg hadden ?cls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:54:
[...]
Slechte demonology lockWedden van niet
[afbeelding]
Dit is alleen met fel armor en demonic knowledge.. niet eens flasks, elixers, oils, whatever.. 30% crit erbij, succubus, doei doei affliction locks
‘omg my +5000 spelldmg warlock outDPSes your +500 spelldmg warlock for sho’ dawg !!1111’
Sorry hoor, maar demonic knowledge hoort gewoon bij de spec... En fel armor kan iedereen krijgen..On_E schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:56:
[...]
Ik dacht dat DPS vergelijkingen alleen leuk waren als beide spelers evenveel spelldmg hadden ?
‘omg my +5000 spelldmg warlock outDPSes your +500 spelldmg warlock for sho’ dawg !!1111’
Verwijderd
Hoeveel +damage krijg je ongeveer van je gear alleen?cls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:59:
[...]
Sorry hoor, maar demonic knowledge hoort gewoon bij de spec... En fel armor kan iedereen krijgen..
800~900, kan het nu niet precies opzoeken.. (edit: ik kan atm niet op WoW)Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:10:
[...]
Hoeveel +damage krijg je ongeveer van je gear alleen?
Ik zal maar niks zeggen.. roguedna_fatrabbit schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:15:
muhahah warlock zal toch altijd ez mode blijven! pew pew!!
[ Voor 36% gewijzigd door danslo op 07-03-2007 17:15 ]
muhahah warlock zal toch altijd ez mode blijven! pew pew!!
heheh
[ Voor 57% gewijzigd door dna_fatrabbit op 07-03-2007 17:20 ]
Das wel het leuke aan Demonology wat dat betreft. Je spellpower steigt evenredig met de rest van je statsOn_E schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:56:
[...]
Ik dacht dat DPS vergelijkingen alleen leuk waren als beide spelers evenveel spelldmg hadden ?
Ik zorg ook altijd dat mn pet gebufft wordt bij raids (ff phase shift uit), dat alleen al geeft me weer extra spellpower
Uiteindelijk hou je belachelijke hoeveelheden over
Ik ben 69 pas en self-buff ook naar zo'n 1100 shadow.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2007 17:16 ]
Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:15:
[...]
Das wel het leuke aan Demonology wat dat betreft. Je spellpower steigt evenredig met de rest van je statsHoe meer STA/INT, hoe meer STA/INT je pet en hoe meer spellpower je terugkrijgt van DK.
Ik zorg ook altijd dat mn pet gebufft wordt bij raids (ff phase shift uit), dat alleen al geeft me weer extra spellpower
Dat snap ik ook nog wel, maar als je dan DPS gaat vergelijken tussen builds dan moet je wel 2 locks hebben die wat items betreft evenveel +dmg hebben.Bosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:15:
[...]
Das wel het leuke aan Demonology wat dat betreft. Je spellpower steigt evenredig met de rest van je statsHoe meer STA/INT, hoe meer STA/INT je pet en hoe meer spellpower je terugkrijgt van DK.
Ik ben 69 pas en self-buff ook naar zo'n 1100 shadow.
Nee, cls zat gewoon stiekem te pimpen met zijn +dmg, geef het nou maar toe
daar heb je armory voorcls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:14:
[...]
800~900, kan het nu niet precies opzoeken.. (edit: ik kan atm niet op WoW)
en daar staat 617, hmmm....
Armory is outdated op mijn char. Op wel meerdere trouwens, ik wist wel dat iemand het ging zeggen, vandaar dat ik het niet genoemd heb.Viggen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:22:
[...]
daar heb je armory voor![]()
en daar staat 617, hmmm....
Hadden we ook, maar als er gezeken gaat worden dat ik overall meer heb... Demon Knowledge ownt gewoonOn_E schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:21:
[...]
Dat snap ik ook nog wel, maar als je dan DPS gaat vergelijken tussen builds dan moet je wel 2 locks hebben die wat items betreft evenveel +dmg hebben.
Nee, cls zat gewoon stiekem te pimpen met zijn +dmg, geef het nou maar toe
[ Voor 41% gewijzigd door danslo op 07-03-2007 17:24 ]
Voor puur raid-nuken is DT/Ruin het beste wat je kunt doen, zeker met wat goede gear. Probleem is dat je jezelf voor solo/PvP aardig gimptcls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:23:
[...]
Armory is outdated op mijn char. Op wel meerdere trouwens, ik wist wel dat iemand het ging zeggen, vandaar dat ik het niet genoemd heb.
[...]
Hadden we ook, maar als er gezeken gaat worden dat ik overall meer heb... Demon Knowledge ownt gewoon
En dan kies ik toch liever voor de gulden tussenweg (aangezien ik voorlopig ook nog wel bezig ben met questen/PvP)
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 07-03-2007 17:27 ]
Iemand snapt hetBosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:27:
[...]
Voor puur raid-nuken is DT/Ruin het beste wat je kunt doen, zeker met wat goede gear. Probleem is dat je jezelf voor solo/PvP aardig gimpt
En dan kies ik toch liever voor de gulden tussenweg (aangezien ik voorlopig ook nog wel bezig ben met questen/PvP)
Wat betreft de PvP-disucssie overigens: als je pvp games gewend bent (b.v. Lineage2) ben je snel teleurgesteld met de "world pvp" op pvp servers die vaak in vergelijking niets voorsteld. PK's, bang zijn om town te verlaten, echt vrije pvp en vooral communicatie mis ik wel in WoW.
[ Voor 8% gewijzigd door Laurent op 07-03-2007 18:12 ]
Fucking hell. NREF!!!1111oneoneelevencls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:54:
[...]
[afbeelding]
oehhh curse of shadows
https://niels.nu
totdat er straks weer fights komen die langer duren dan 5 min waar healers geen mana kunnen verspillen aan constant lifetappende lockscls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:54:
[...]
[afbeelding]
oehhh curse of shadows
ik had het niet beter kunnen zeggen. Ondanks dat ik WoW echt een cool spel vind heb ik geregeld nog erg de neiging om terug te gaan Naar L2 voor de PVP, ik denk niet dat een MMORPG deze ooit kan evenaren.Aikeleer schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:10:
Wat betreft de PvP-disucssie overigens: als je pvp games gewend bent (b.v. Lineage2) ben je snel teleurgesteld met de "world pvp" op pvp servers die vaak in vergelijking niets voorsteld. PK's, bang zijn om town te verlaten, echt vrije pvp en vooral communicatie mis ik wel in WoW.
Revenge of the Dark Pact Warlocks !Dennism schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:14:
[...]
totdat er straks weer fights komen die langer duren dan 5 min waar healers geen mana kunnen verspillen aan constant lifetappende locks
En omdat er misschien zulk soort gevechten zijn moet ik maar affliction speccen voor siphon life, dark pact, en iets beter drain life?Dennism schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:14:
[...]
totdat er straks weer fights komen die langer duren dan 5 min waar healers geen mana kunnen verspillen aan constant lifetappende locks
Mana pots, healing pots, lifetappen en drain lifen, kan allemaal nog.. Niet echt een argument om affliction te speccen.
[ Voor 14% gewijzigd door danslo op 07-03-2007 19:22 ]
Waarom is er dan geen gulden middenweg voor de meeste warriors, priests en pallies??cls schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:28:
[...]
Iemand snapt hetIk raid 6 dagen per week, soms 2 keer per dag. Solo gimp valt nog wel mee. PvP doe ik niet..
Als je gaat raiden moet je gewoon raidoptimaal speccen anders hou jij persoonlijk de voortgang van je guild tegen.
Ik laat zulke mensen liever niet in raids komen.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Ik snap niet zo goed waarom jij mij quote, ik ben namelijk juist wél optimaal raid gespecced.. Het kan mij dus niet schelen of ik gimped in pvp of solo ben.. Lees het nog maar eensMystic_X schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:21:
[...]
Waarom is er dan geen gulden middenweg voor de meeste warriors, priests en pallies??
Als je gaat raiden moet je gewoon raidoptimaal speccen anders hou jij persoonlijk de voortgang van je guild tegen.
Ik laat zulke mensen liever niet in raids komen.
Verwijderd
Gisteren in MC geweest, wat een makkie met 20 man level 66-70.
Wel flink geschokt, in het verleden in AQ20 en ZG stonden een andere priest en ik altijd ruim bovenaan in de healing. Gisteren werden we er aan alle kanten uitgehealed door een resto shaman. Niet dat ik het erg vindt hoor zo veel healing erbij, maar was wel even slikken, als je denkt de healing class te hebben. (boompjes konden we altijd wel voor blijven)
Wel flink geschokt, in het verleden in AQ20 en ZG stonden een andere priest en ik altijd ruim bovenaan in de healing. Gisteren werden we er aan alle kanten uitgehealed door een resto shaman. Niet dat ik het erg vindt hoor zo veel healing erbij, maar was wel even slikken, als je denkt de healing class te hebben. (boompjes konden we altijd wel voor blijven)
Kreeg een kwartier geleden in Aggramar de melding dat de server plat zou gaan in 15 min...
En ja dus. Werd alleen niet verteld hoe lang het gaat duren.
En ja dus. Werd alleen niet verteld hoe lang het gaat duren.
Verwijderd
ja leuk, we waren _net_ klaar met buffen in kara. Pots flasks etc.. leuk
Verwijderd
Sigh, beginnen we net Karazhan met n hele fijne groep, server shutdown.
Toch nog voor de lol begonnen en met chainpulls en al toch Attumen tot 66% gekregen.
1 Minuut extra en we hadden em down, DPS ging super.
sniff wilde net aan naxx beginnen(willen graar werk afmaken daar 
stappen de instance in......15 minutes till shutdown argh
weet iemand warrom? forums ook plat nu.
stappen de instance in......15 minutes till shutdown argh
weet iemand warrom? forums ook plat nu.
Iseci
die hadden wij net neerVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:03:
Sigh, beginnen we net Karazhan met n hele fijne groep, server shutdown.Toch nog voor de lol begonnen en met chainpulls en al toch Attumen tot 66% gekregen.
1 Minuut extra en we hadden em down, DPS ging super.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Iemand enig idee hoe lang dit allemaal gaat duren. Ik lees dit dus net van jullie dat alles dus plat gaat want ik probeerde dus in te loggen nog geen minuut geleden maar kreeg dus niks alleen maar de keuze om een realm te suggesten en als ik dan op hun site probeer te kijken over de realm "lightbringer" dan krijg ik een time-out 
Grrr daar gaat mij avondje ontspanning
Grrr daar gaat mij avondje ontspanning
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 07-03-2007 20:08 ]
Best knap getimed zo op primetime.
kunnen ze daar dan niet heel even eerder aan denken/mee wachten tot later????

Jullie gebruiken flasks op attunemen? of beginnen jullie om 17.00 al met raiden?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:02:
[...]
ja leuk, we waren _net_ klaar met buffen in kara. Pots flasks etc.. leukze timen het weer geweldig.
Wij net attuneman down, misschien zo weer een free kill als de instances ook reset zijn.
Servers zijn al aan het terug komen
[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 07-03-2007 20:08 ]
ik zie servers weer up komen dus zal wel niet lang duren
Iseci
mijn server is al 35 minuten down en nog steeds
Tis gewoon een restart van de servers, beetje geduld hebben dus
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Misschien een hele zielige vraag hoor maar weet iemand ook wat hun beleid is op "ingame" schade?
Ik bedoel ik heb auctions lopen die kosten mij gold maar wanneer mensen daar niet bij kunnen door iets als dit heb ik een kleinere kans om het te verkopen terwijl de tjd van de auction wel doortikt. Bij een geplande downtime kan iemand daar rekening mee houden maar bij dit soort dingen niet.
Niet dat ik van plan ben hun aan te klagen or whatsoever maar ben gewoon benieuwd of ze zich daar ook tegen hebben ingedekt zeg maar
Werkt overigens nog steed niet hier
Ik bedoel ik heb auctions lopen die kosten mij gold maar wanneer mensen daar niet bij kunnen door iets als dit heb ik een kleinere kans om het te verkopen terwijl de tjd van de auction wel doortikt. Bij een geplande downtime kan iemand daar rekening mee houden maar bij dit soort dingen niet.
Niet dat ik van plan ben hun aan te klagen or whatsoever maar ben gewoon benieuwd of ze zich daar ook tegen hebben ingedekt zeg maar
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 07-03-2007 20:18 ]
zal wel voor de hotfix zijn
blup
Schijnbaar de monitor software van de servers met een bug,
daardoor dacht ie dat alle realms maar eens herstart moesten worden.
daardoor dacht ie dat alle realms maar eens herstart moesten worden.
welke hotfix?eendje schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:16:
zal wel voor de hotfix zijn
Hoe ze zich daar tegen indekken:Kaasje123 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:16:
Misschien een hele zielige vraag hoor maar weet iemand ook wat hun beleid is op "ingame" schade?
Het is niet van jou. Je betaalt Blizzard geld om in hun zandbak met hun speeltjes te spelen. Dat is de strekking van de EULA in ieder geval.
Je hebt helaas pech, zal ongetwijfeld in de voorwaardes staan dat ze niet verantwoordelijk zijn voor dit soort dingen.Kaasje123 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:16:
Gewoon ffies wachten.
Kaasje123 = Kaásje in Outland toevallig?
Ik ben dr juist blij meeKaasje123 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:16:
Maar downtime is minder... ben op 75% van lvl up naar 58
uh? Ik log net in en krijg een melding "Submitting non-personal system specification". Is dat normaal? Nog nooit eerder gezien namelijk...
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Betekent dat je betrapt ben op het gebruik van hacks, en nu is je info naar blizzard gestuurd.Apie! schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:27:
uh? Ik log net in en krijg een melding "Submitting non-personal system specification". Is dat normaal? Nog nooit eerder gezien namelijk...
offtopic:
Nee, is normaal
Nee, is normaal
Yep komt vaker voor, geen spannend iets dus
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik zat net dus de serverlijst te bekijken en ik vroeg me af wat een RP realm nou eigenlijk inhoudt. Zelf zit ik op een PvP realm en heb ook een keertje PvE uitgeprobeerd, vrij logisch wat dat allemaal betekent.
Maar ik heb echt geen idee wat een RP realm inhoud, met die realm-type heb ik me namelijk nooit beziggehouden...iemand?
Maar ik heb echt geen idee wat een RP realm inhoud, met die realm-type heb ik me namelijk nooit beziggehouden...iemand?
HAHA
Ik maakte een lvl 1 Dreanei (spelling?) om eens te kijken hoe hun gebied eruit zag.
350! DriehonderVIJFTIG Lvl 1 blauwe smurfen op een kluitje. GEEN overdrijving hier.. het kunnen er zo ook 500 geweest zijn...
iedereen door elkaar schreeuwen natuurlijk.. heb wat screenshots gemaakt het was hilarisch...
eigen server nog steeds down, kan ik eindelijk een keer mee naar karazhan op woensdag omdat mijn normale bezigheid uitvalt... ... bah
Ik maakte een lvl 1 Dreanei (spelling?) om eens te kijken hoe hun gebied eruit zag.
350! DriehonderVIJFTIG Lvl 1 blauwe smurfen op een kluitje. GEEN overdrijving hier.. het kunnen er zo ook 500 geweest zijn...
iedereen door elkaar schreeuwen natuurlijk.. heb wat screenshots gemaakt het was hilarisch...
eigen server nog steeds down, kan ik eindelijk een keer mee naar karazhan op woensdag omdat mijn normale bezigheid uitvalt... ... bah
Niet spanned, echter wel klote dat het precies tijdens primetime gebeurt. Zie dit soort dingen liever s'nachts of overdag in de middag. Hoop dat blizzards dan ook een goede reden heeft dit te doen, belangrijke hotfix of exploitfix oid.Snuffel schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:28:
Yep komt vaker voor, geen spannend iets dus
Nope dat ben ik niet. Ik heet Chraizit op de realm Lightbringer en ben een orc hunter
http://armory.wow-europe....r=Lightbringer&n=Chraizit
Armory is echter niet accuraat ik ben inmidels lvl 50 met andere items dan die hier staan
[ Voor 25% gewijzigd door Kaasje123 op 07-03-2007 20:43 ]
Ach, ze doen het niet voor de kat zijn k*t, dus er is zeker wel een reden.
En zo niet... dan... dan...
Nou, precies, dat bedoel ik
Momenteel is de Worldserver nog down....
En zo niet... dan... dan...
Nou, precies, dat bedoel ik
Momenteel is de Worldserver nog down....
fjoewHolyCorn schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:28:
[...]
Betekent dat je betrapt ben op het gebruik van hacks, en nu is je info naar blizzard gestuurd.
offtopic:
Nee, is normaal
Steamwheedle Cartel is gelkkig weer online dus eehhh ik gaat weer speuleh \o/
World server is nog down... /o\
[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 07-03-2007 20:43 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Maar dan wel een zandbak van 30*4(outlands/instance/left en right azeroth) servers oid en dat alleen voor europe. (het kunnen er ook meer zijn) voor een spelletje dat kwa spelers een beetje de verwachtingen heeft overtreft.Perox schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:20:
[...]
Hoe ze zich daar tegen indekken:
Het is niet van jou. Je betaalt Blizzard geld om in hun zandbak met hun speeltjes te spelen. Dat is de strekking van de EULA in ieder geval.
Waarom is mijn server altijd als eerste down en als laatse up (cry!)
Anyway voor alle mensen die nu niets te doen hebben ga lekker kijken naar:
http://www.warcraftmovies.com/search.php
en zoek dan op pre wow
Alles wat in warcraft III en the frozen throne gebeurd is in de wow wereld heel leuk om te zien
[ Voor 23% gewijzigd door barfieldmv op 07-03-2007 20:51 ]
Ey nu de server toch down is ben ik wel benieuwd wie er allemaal op Burning Legion spelen ? ik zelf ben Wardor 70 Shaman heb zelf een Nederlandse guild "De Havenzangers" (meschien zijn er nog wat mensen die willen joinen.)
maar het is altijd leuk om nog meer nederlanders tegen tekomen
gl see you in Azeroth (of niet)
maar het is altijd leuk om nog meer nederlanders tegen tekomen
gl see you in Azeroth (of niet)
Ehh,.. worldservers moeten nog even een schop krijgen
RP= Role playingMysticSnake schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:29:
Ik zat net dus de serverlijst te bekijken en ik vroeg me af wat een RP realm nou eigenlijk inhoudt. Zelf zit ik op een PvP realm en heb ook een keertje PvE uitgeprobeerd, vrij logisch wat dat allemaal betekent.
En dat gaat behoorlijk ver. Je mag dus ook geen conversaties ophangen zoals: "ik heb je zus nog gesproken gisteren en dat is een mooie auto die ze gekocht heeft"
Je moet dus echt in de rol van de wereld converseren zoals dat ook in azeroth zou gebeuren en dat houd ook striktere naamgeving in voor je karakter. Iets als Iwillkillyou is niet toegestaan.
En dat gaat me iets te ver dus daarom doe ik pve het moet namelijk wel een spelletje blijven
Hou het nuttig.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 21:07 ]
Iseci
Ik log in en ben lekker aan het chatten gaat de world server down. Ik kon wel door chatten maar mijn spells gingen nergens meer heen. Best wel lachen eigenlijk, iedereen begon opeens maar in guild the chattenSnuffel schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:51:
Ehh,.. worldservers moeten nog even een schop krijgen
Jah Jinx is me ex-guildleader, jammer dat ie niet meer speeltdna_fatrabbit schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:14:
[...]
Ey die guild van jullie komt daar die Jinx movie niet van? infamous komt me bekend voor...
@ oomkin part
Denk toch dat ik me druid ga levelenlekker veel zijdig!!
22:48: hoeveel geduld precies?Snuffel schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:15:
Tis gewoon een restart van de servers, beetje geduld hebben dus
gg Blizz. Goede communicatie ook, de halve avond zal alles wel weer "shortly" in orde komen. Dit mag toch echt wel een verbeterslag ondergaan. Niet de downtime an sich, maar de krommunicatie erover.
Mijn server (Terenas) doet het gewoon. Geen idee of die ook down is geweest eigenlijk.
alles is down geweestRacemol schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:20:
Mijn server (Terenas) doet het gewoon. Geen idee of die ook down is geweest eigenlijk.
toch vandaag nog de opera neer gekregen dus eigenlijk wel tevreden (die big bad wolf is fun)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wauw, wat een vette raid, was erg leuk. Jammer van de servers, we hebben,
- Midnight.
- Moroes.
- Maiden of Virtue.
- Ophera Event (Remeo/Julied).
Geen loot, maar care! Was erg leuk.
- Midnight.
- Moroes.
- Maiden of Virtue.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
ja is down geweest.. maar heel kort 5 mins ofzo.Racemol schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:20:
Dat van de naamgeving klopt, daarvoor zijn de regels heel wat strengen. Dat je alleen maar "in character" moet spreken is niet waar. Wel worden er vaak events gehouden die op RP gebaseerd zijn, gewoon in de wereld en zonder je uber-epics. Ben blij dat namen als oliebol tenminste niet getolereerd worden als characternaam.Kaasje123 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:54:
[...]
RP= Role playing
En dat gaat behoorlijk ver. Je mag dus ook geen conversaties ophangen zoals: "ik heb je zus nog gesproken gisteren en dat is een mooie auto die ze gekocht heeft"
Je moet dus echt in de rol van de wereld converseren zoals dat ook in azeroth zou gebeuren en dat houd ook striktere naamgeving in voor je karakter. Iets als Iwillkillyou is niet toegestaan.
En dat gaat me iets te ver dus daarom doe ik pve het moet namelijk wel een spelletje blijven
Tevens kan je beide zijdes rollen : dus zowel horde als alliance.
Eigenlijk gewoon een PvE-server met georganiseerde RP-events en ook de mogelijkheid om die rp-activiteiten uit te voeren zonder commentaar van anderen. Grootste nadeel, te veel bots die je niet kan killen omdat het een PvE-omgeving is.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Helemaal geen leuke raid vandaag 
3de opeenvolgende(sp?) avond Magtheridon. Gisteren tot de conclusie gekomen dat het te doen moet zijn (eigenlijk ook al kans om het gister te doen) maar door teveel fuckups ging 't niet. Twee broers die eerste besluiten een half uur (of langer
) afk te zijn (voor het verkopen van een kast op de zweedse ebay
) en later op de avond voor 45 minuten ook nog eens hun internet kwijtraken. Vandaag was het weer raak. Eerst de server restart met wat downtime, en daarna NTL die het voor de britse members een paar keer flink de das om deed.
Daar word je niet vrolijk van
Morgen prolly maar weer verder proberen, en hopen dat het wel lukt. Heb nu wel weer de hele dag nodig om al m'n pots en elixirs bij te farmen *o* (ben ik even blij dat donderdag normaal mijn vrije dag van school is!
)
Ik had gehoord/gelezen dat mag eigenlijk te moeilijk was en daarom aangepast zou worden, maar dit is deze patch (iig mijn mening, gevecht gister en vanavond gedaan) helemaal niks verandert. Heeft iemand anders daar meer info oid over?
3de opeenvolgende(sp?) avond Magtheridon. Gisteren tot de conclusie gekomen dat het te doen moet zijn (eigenlijk ook al kans om het gister te doen) maar door teveel fuckups ging 't niet. Twee broers die eerste besluiten een half uur (of langer
Daar word je niet vrolijk van

Ik had gehoord/gelezen dat mag eigenlijk te moeilijk was en daarom aangepast zou worden, maar dit is deze patch (iig mijn mening, gevecht gister en vanavond gedaan) helemaal niks verandert. Heeft iemand anders daar meer info oid over?
[ Voor 6% gewijzigd door Phobos op 08-03-2007 00:44 ]
Voor mij hetzelfde, alleen ipv Rumolo/julianne kregen wij Big bad wolf. Wel harbringer braces gepakt bij eerste boss, zal ze echter nooit gebruiken tenzij blizz de epics echt gaat buffen. Hadden we geen downtime gehad van 19.40 oid tot 21.50 dan hadden we curator denk ik ook nog gepakt.MrVegeta schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:25:
Wauw, wat een vette raid, was erg leuk. Jammer van de servers, we hebben,
- Midnight.
- Moroes.
- Maiden of Virtue.
[ Voor 9% gewijzigd door Dennism op 08-03-2007 01:45 ]
Dat het lastig is kan ik denk ik alleen maar bevestigen.Phobos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:36:
Helemaal geen leuke raid vandaag
3de opeenvolgende(sp?) avond Magtheridon. Gisteren tot de conclusie gekomen dat het te doen moet zijn (eigenlijk ook al kans om het gister te doen) maar door teveel fuckups ging 't niet.
Gister vanwege de server gaarheid was onze gruulraid afgelast. 1 uur later hadden we genoeg man voor Magtheridon's lair. Nou, dat hebben we geweten.

7 tries op de eerste trashmob pack, en toen maar gestopt.
Het is ook totaal niet slim als meer als 70% nog geen tier 4 heeft uit karazhan/gruul, om dan dit al te gaan doen. Al denk ik best dat het mogelijk is, maar niet op een manier hoe ze het hier aanpakken.
Nog tips voor die packs trouwens?
We zijn erachter gekomen dat je max range moet staan, en dat ze ver uit elkaar getanked moeten worden. Zo hebben we 1 pack neergekregen na superveel whipes. Die AoE shadowbolts doen best pijn..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Heeft iemand een goede PvE-shadowbuild.
Ik ben gevraagd wat de beste build uis voor een PvE shadowpriest.
Aangezien ik voor het laatst een shadowpriest ben geweest in de eerste 15 dagen van mijn priestleven durf ik hierin geen enkele uitspraak meer te doen.
Dus als er hier een raid-shadowpriest is, kan je hier je tree posten ?
Bij voorbaat dank,
Sabriël
Ik ben gevraagd wat de beste build uis voor een PvE shadowpriest.
Aangezien ik voor het laatst een shadowpriest ben geweest in de eerste 15 dagen van mijn priestleven durf ik hierin geen enkele uitspraak meer te doen.
Dus als er hier een raid-shadowpriest is, kan je hier je tree posten ?
Bij voorbaat dank,
Sabriël
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dat laatste is precies wat ik voor zou stellenjarnotjuh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:41:
[...]
Dat het lastig is kan ik denk ik alleen maar bevestigen.
Gister vanwege de server gaarheid was onze gruulraid afgelast. 1 uur later hadden we genoeg man voor Magtheridon's lair. Nou, dat hebben we geweten.
7 tries op de eerste trashmob pack, en toen maar gestopt.
Het is ook totaal niet slim als meer als 70% nog geen tier 4 heeft uit karazhan/gruul, om dan dit al te gaan doen. Al denk ik best dat het mogelijk is, maar niet op een manier hoe ze het hier aanpakken.
Nog tips voor die packs trouwens?
We zijn erachter gekomen dat je max range moet staan, en dat ze ver uit elkaar getanked moeten worden. Zo hebben we 1 pack neergekregen na superveel whipes. Die AoE shadowbolts doen best pijn..
Maar als je Gruul nog niet goed kan weet ik niet zeker of het wel zo slim is om uberhaupt Magtheridon te doen. Mag komt pas na Gruul en ik denk eigenlijk ook pas na Hydross. Laten die voor ons nou geen probleem meer zijn

True, aan de ene kant. Maar ga jij maar eens met een vette imba raidgroup in tier 0 blackwing lair -> aq40 raiden. Dan kan je nog zoveel skill hebben, maar dan heb je het gewoon tekort aan je gear.SMulTiE schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:48:
[...]
Skills > gear Jarno, weet je dat nou nog niet
Onze raiders hebben allemaal de benodigde skill, maar als je de gear niet hebt op een bepaald punt dan kan je nog lang proberen hoor..
@ phobos, bedankt.
Gister eigelijk helemaal niet gelet op het feit dat ze interruptable zijn ofzo. Wat jij zegt kan dus wel, maar dan moet er dus wel een healer op een healer constant zitten, omdat die geraped wordt door meerdere bolts van de andere mobs.
Maar, interrupt is wel een goeie.
Heb gisteren voor het eerst een instance als dmg dealer betreden met mijn warrior, een vriend van mij moest nog een stuk of 4 sl runs voor ze epic wapen. Hij wou eerst niet dat ik mee ging om de simpele reden: Ik zou crap dmg doen. Al met al toen de dmg meters getoond werden toon Murmur gekilled was stond ik doodleuk boven aan met aanzienlijk meer dmg dan de mage en iets meer dmg dan de shaman.
Improved pummel spammen @ 100 rage is massive dmg in een paar seconde.
Wat is het toch ook heerlijk simpel om dmg dealer te zijn, zo kan ik nog wel wat runs uithouden
Improved pummel spammen @ 100 rage is massive dmg in een paar seconde.
Wat is het toch ook heerlijk simpel om dmg dealer te zijn, zo kan ik nog wel wat runs uithouden
http://www.twitch.tv/jannustitannus
kheb nog geen instance gedaan sinds de patch, maar de "nerf" van de druids is volgens mij niet zo heel spectaculair.. ik ben 2k hp kwijt en 3-4k armor in dire bearform, maar kheb nog steeds genoeg om leuk te kunnen tanken.
blup
Oh My F*cking God, King Maulgar wipe gisteravond op 2%!!! Twee PROCENT!!! iets van 30K hp ofzo damnit!
Echt waar, als de instance server niet 2500 ms lagde dan laggie al op zn gat, nahja volgende week weer proberen
Echt waar, als de instance server niet 2500 ms lagde dan laggie al op zn gat, nahja volgende week weer proberen
Die nummers zeggen zo helemaal niets. Als je van 25->21k armor en van 18k->16k health bent gegaan. Dan heeft het inderdaad niet zoveel effect. Als je van 20k->16k armor en 12k->10k health gaat, dan heeft het wel degelijk veel invloed.eendje schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:57:
kheb nog geen instance gedaan sinds de patch, maar de "nerf" van de druids is volgens mij niet zo heel spectaculair.. ik ben 2k hp kwijt en 3-4k armor in dire bearform, maar kheb nog steeds genoeg om leuk te kunnen tanken.
omnia mutantur, nihil interit
Is stom, IMO.. Nu heeft iedereen de fight supergoed door, en dan ga je hem pas volgende week weer proberen? Of later deze week pas?Helox-in-a-box schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:07:
Oh My F*cking God, King Maulgar wipe gisteravond op 2%!!! Twee PROCENT!!! iets van 30K hp ofzo damnit!
Als je slim bent als guild zijnde, ga je vanavond daar terug. Als je nu een 5 dagen wacht dan moet iedereen weer in het gevecht komen, aka oppakken/wennen. Klinkt debiel, maar het is echt zo.
Lijkt me een beetje stug dat je die 25 man niet mee krijgt, na zo'n bijna kill..
van 16 naar 14k HP (of iets in die geest) en van 18 naar 16K armor.Ozzy schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:15:
[...]
Die nummers zeggen zo helemaal niets. Als je van 25->21k armor en van 18k->16k health bent gegaan. Dan heeft het inderdaad niet zoveel effect. Als je van 20k->16k armor en 12k->10k health gaat, dan heeft het wel degelijk veel invloed.
blup
Mooi dat je de mensen hier probeert te overtuigen van de kwaliteit van de DAoC PvP, maar ik denk dat je die echt zelf meegemaakt moet hebben: drie realms, een gigantische arena (wel een keer of vier de grootte van Plaguelands, denk ik zelf), keeps, towers, siege engines, realm guards, ... . Twee uur vechten om een keep van de ene realm terwijl je wordt geambushed door de derde, heerlijk! Het gevoel van spanning als je met een gekaapte relic terug in je homeland probeerde te raken terwijl je wist dat er tweehonderd man je op de hielen zat, dat heb ik in WoW echt nog niet meegemaakt. PvP is wat mij betreft echt wel meer dan het feit dat je een vijandelijke speler de hoek om kunt helpen. Gelieve dit niet als een flamebait/troll te beschouwen, het is gewoon een eerlijke, persoonlijke meningKaap schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:06:
[...]
[...]
Ik ben ex-Dark Age of Camelot speler.
DAOC, where art thee

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Ik denk dat je daar ook meteen een goed tegen argument geeft voor DAoC PVP, ik heb geen zin in 2/3 uur durende battlesHellPunk schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:37:
[...]
Mooi dat je de mensen hier probeert te overtuigen van de kwaliteit van de DAoC PvP, maar ik denk dat je die echt zelf meegemaakt moet hebben: drie realms, een gigantische arena (wel een keer of vier de grootte van Plaguelands, denk ik zelf), keeps, towers, siege engines, realm guards, ... . Twee uur vechten om een keep van de ene realm terwijl je wordt geambushed door de derde, heerlijk! Het gevoel van spanning als je met een gekaapte relic terug in je homeland probeerde te raken terwijl je wist dat er tweehonderd man je op de hielen zat, dat heb ik in WoW echt nog niet meegemaakt. PvP is wat mij betreft echt wel meer dan het feit dat je een vijandelijke speler de hoek om kunt helpen. Gelieve dit niet als een flamebait/troll te beschouwen, het is gewoon een eerlijke, persoonlijke mening
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Tjah, het blijft een persoonlijke mening. Ik put geen plezier uit PVP in WoW. Kwa PVE vind ik WoW een geweldig spel.evilpin0 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:43:
[...]
Ik denk dat je daar ook meteen een goed tegen argument geeft voor DAoC PVP, ik heb geen zin in 2/3 uur durende battlesWoW pvp is lekker vlot en heeft wat voor mij de belangrijkste reden is om te spelen: Eindelijk eens een warrior class die flexibel/leuk/intressant is om mee te spelen.
Ik kan ook echt niet meer wachten op Warhammer
yups wow pvp valt nogal tegen (understatement
) zelf Ragnarok Online PVP vond ik meer inhoude hebben dan in wow ^^
ben wel benieuwd naar Warhammer, maar denk niet dat ik de overstap uiteindelijk maak, ook al hou ik af en toe wel van wat echte pvp, ben ik over het algemeen meer een pve speler
voor zondag hebben ze een oldschool mc geplanned
wel nice, ff snel zorgen dat me lock 55 is en attuned met wat mazzel kan ik dan wat gear meepakken
ben wel benieuwd naar Warhammer, maar denk niet dat ik de overstap uiteindelijk maak, ook al hou ik af en toe wel van wat echte pvp, ben ik over het algemeen meer een pve speler
voor zondag hebben ze een oldschool mc geplanned
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hey leuk nog een TerenasserVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:28:
[...]
ja is down geweest.. maar heel kort 5 mins ofzo.
Cool, gear die je 2 levels later vervangt met greenies uit the Outlands! ^^Bokkie schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:24:
voor zondag hebben ze een oldschool mc geplannedwel nice, ff snel zorgen dat me lock 55 is en attuned met wat mazzel kan ik dan wat gear meepakken
WoW PvE is leuk voor één keer, en dan is het farmen. Het enige wat nu nog gebeurt is met 2 raids uit de guild kara farmen/competitieKaap schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:18:
[...]
Tjah, het blijft een persoonlijke mening. Ik put geen plezier uit PVP in WoW. Kwa PVE vind ik WoW een geweldig spel.
Ik kan ook echt niet meer wachten op Warhammer
pre-TBC bleef het nog best moeilijk imo, maar het is nu allemaal zó ontzettend scripted dat als je hem 1x downed het de volgende keren echt niet meer moeilijk is, het enige waar ik dat nu anders bij heb gemerkt is Gruul zelf.
[ Voor 21% gewijzigd door Alexji op 08-03-2007 11:28 ]
*knip - warezgedoe*
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 14:33 ]
3SMulTiE schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:25:
[...]
Cool, gear die je 2 levels later vervangt met greenies uit the Outlands! ^^
but hey #care
met me rogue mc in is boring ^^
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!