Ik heb hem iig al actief gezien, geen idee of het effect er van ook actief is.Moraxv schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:07:
... en werkt de speed-aura van paladin ook op de flying mount? Zou dan dus 300% opleveren..
Ben er helemaal klaar mee om als human warrior van hot naar her te rennen. Nou ja, rennen, vergeleken met andere classes loopt ie nog retetraag. Wow is leuk, maar al dat gewandel komt me de neusgaten uit. Afijn, halverwege level 39, nog maar 40.000xp puntjes en dan kan ik aan een mount gaan denken. Vooral denken, want met 25g kom ik niet echt ver
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Je bent al te lang niet online geweest tegenwoordig reis ik alleen nog maar met 290% speed
Ik heb zelfs een epic mount gekocht toen TBC uitkwam gewoon omdat het reizen anders te lang duurde. Ja ik was een van de laatste op mn trouwe trage ezel
Op mijn alt wist ik ook niet hoe snel ik m'n epic mount moest gaan halen toen ik eenmaal het goud bij elkaar had. Voor de quests in TBC moet er behoorlijk wat gereisd worden en dan is het toch een stuk prettiger als dat wat sneller gaat.MantaMania schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:20:
Je bent al te lang niet online geweest tegenwoordig reis ik alleen nog maar met 290% speed
Ik heb zelfs een epic mount gekocht toen TBC uitkwam gewoon omdat het reizen anders te lang duurde. Ja ik was een van de laatste op mn trouwe trage ezelmaar ja van thorium point naar mc of bwl maakte niet echt veel uit.
@Mantamania: Ik stond gister nog naast je bij de mailbox in IF gloof ik, ik stak nog een handje op, maar je zag het denk ik niet
[ Voor 9% gewijzigd door Sleepie op 06-03-2007 15:30 ]
Mijn main is net voor tbc 60 gedinged, ik had dus nog 0 lvl 60 quests gedaan met gold rewards en nog niets kunnen farmen. Toen ik lvl 60 was had ik ongeveer 350 gold gespaard en uitgeleend aan een maat voor me zijn very fast riding mount. Die heeft hij nu terug betaald door even voor mij in te loggen en een epic riding mount te halen zonder mij dat even te vertellen.Sleepie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:29:
[...]
Op mijn alt wist ik ook niet hoe snel ik m'n epic mount moest gaan halen toen ik eenmaal het goud bij elkaar had. Voor de quests in TBC moet er behoorlijk wat gereisd worden en dan is het toch een stuk prettiger als dat wat sneller gaat.
@Mantamania: Ik stond gister nog naast je bij de mailbox in IF gloof ik, ik stak nog een handje op, maar je zag het denk ik niet
Log ik in en heb ik nog 60 silver over, ik schrok me letterlijk de terelereling.
Als je zo graag gold had gekregen ipv exp voor je lvl 60 quests, had je natuurlijk ook kunnen wachten met het invoeren van je serial code van TBCbarfieldmv schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:35:
[...]
Mijn main is net voor tbc 60 gedinged, ik had dus nog 0 lvl 60 quests gedaan met gold rewards en nog niets kunnen farmen. Toen ik lvl 60 was had ik ongeveer 350 gold gespaard en uitgeleend aan een maat voor me zijn very fast riding mount. Die heeft hij nu terug betaald door even voor mij in te loggen en een epic riding mount te halen zonder mij dat even te vertellen.
Log ik in en heb ik nog 60 silver over, ik schrok me letterlijk de terelereling.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maranno schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:52:
[...]
Omrogg - Shattered Halls droppen in normal.
http://www.wowhead.com/?item=27525
confirmed, heb ze zelf ook, ben helaas shadowspecced maar heb ze tog maar genomen voor healenMrVegeta schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:04:
Mjah, ik had alles al bekeken maar een guildie heeft Shatterd Halls 20 x gedaan en die boots niet zien droppen. Misschien bad luck dan. Ik zal het eens proberen, want ze zijn wel goed!
Verwijderd
Klopt toen ik met men rogue die instance nog grinde met men group dropte die toch redelijk vaak. Want onze druid tank had ze ook al gepakt.
Binnenkort pak ik ze ook op men shammy
Binnenkort pak ik ze ook op men shammy
mja idd, 3 man die zeggen op TS "blijf stil staan blijf stil staan" op Flamewreath, loopt de rogue lekker achter Shade aan terwijl zo'n ringetje om hem heen hing...jarnotjuh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:52:
[...]
Zo komt het nogsteeds voor. Guild gaat karazhan raiden, en er staat al 3 dagen in de gmotd dat we baas X gaan slopen dat je de tactics moet lezen. Nu weet ik ook wel ervaring 100x meer doet dan tactics, maar dan krijg je iig toch een beeld ervan. En nog zijn er verdomme mensen die het niet doen. Daaruit wil je je raid niet laten bestaan imho. Nofi ofzo, maar zorg dat je prepared komt, en veel mensen kennen dat woord niet.
Shade of Aran hetzelfde, leuke abilities waar je ZELF op moet letten hoe je moet handelen en weet wat je moet doen bij zijn attacks.. Mensen bereiden zich niet voor op dit, en dan whipe je verdomme omdat 1 of andere *piep* de tactics niet kent...
En zelf ook nog een foutje gemaakt, ging counter-clockwise lopen met de blizzard, volgende keer minder drugs tijdens raiden
Ik had op mn main al die tijd geen epic mount omdat ik het niet nodig vond. Tot TBC kwam idd en toen heb ik er ook idd gelijk 1 voor mn alt gehaald. Zeker als je al een vogel hebt gaat dat 60% paard zo ontzettend traag daar word je echt gek van.Sleepie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:29:
[...]
Op mijn alt wist ik ook niet hoe snel ik m'n epic mount moest gaan halen toen ik eenmaal het goud bij elkaar had. Voor de quests in TBC moet er behoorlijk wat gereisd worden en dan is het toch een stuk prettiger als dat wat sneller gaat.
ik let nooit zo goed op emotes idd dat krijg ik wel meer te horen
Zitten er hier eigenlijk nog mensen op Anachronos?
Anachronos Alliance hier

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.
Is er nog iemand hier die speelt op US servers?
Yep, speel op Andorhal Alliance (multiple characters)
en op Forgotten Coast met (tot nu toe) 1 Horde char.
en op Forgotten Coast met (tot nu toe) 1 Horde char.
ik doe stiekem ook weer mee, gisteravond lvl 70 geworden….
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
hoe lang heb je het nou volgehoudenOn_E schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:13:
bah cursus tot 21:00
dus komend weekend minimaal tot 55 komen (nu 49)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Grats nu gauw je ondertitel aanpassenOn_E schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:13:
Om het nog nuttig te houden hoe doen de diverse guilds het verdelen van de tokens die voor meerdere classes zijn. Bij ons zijn er bv weinig priest nu dus de gene die er zijn raiden iedere raid. Maar van een andere class zijn er bv teveel en die moeten rouleren. Dit houdt in dat de priests altijd meer dkp hebben dan de andere class. En de priests dus als eerste hun "set" items hebben.
Toch zo'n 3 weken, en dat is ERG lang voor mijn doen, maar het begon afgelopen weekend weer te kriebelen, en ik moet zeggen, zo'n break helpt echt, vond zelfs questen weer leuk.Bokkie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:16:
[...]
hoe lang heb je het nou volgehouden
bah cursus tot 21:00
dus komend weekend minimaal tot 55 komen (nu 49)
lol, volgens mij lees ik hier een beetje mijn situatie.On_E schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:20:
[...]
Toch zo'n 3 weken, en dat is ERG lang voor mijn doen, maar het begon afgelopen weekend weer te kriebelen, en ik moet zeggen, zo'n break helpt echt, vond zelfs questen weer leuk.
Ik had nadat BC kwam tot lvl 63 gelvl-ed. Toen bleef ik in Zangarmarsh hangen.
Ik vond het daar zo saai, donker en brak ;p. Ik had gewoon geen zin meer in wow.
Ben sinds vorig weekend weer eens begonnen, na een break van 1,5 maand.
Snel uit zangarmarsh gequest, nu lvl 64,5 (lekker rested nog
Maar het doet idd goed, zo'n break!
Nu ga ik gewoon verder questen, maar wel een stuk rustiger aan, dus niet zo addict (24/7) meer ;p
[ Voor 6% gewijzigd door Bld- op 06-03-2007 17:24 ]
Effect is 20% sneller, dus als jij met 280% ergens heenvliegt stoom ik met 280 * 1.20 = 336% speed je voorbij, en ja ik ga sneller dan een flightpath griphon.Nephilim schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:11:
[...]
Ik heb hem iig al actief gezien, geen idee of het effect er van ook actief is.
En voor de unbelievers; als ik ergens heenvlieg met aura en ik vlieg 1 minuut lang, vervolgens draai ik om, zet aura uit dan kost het me 1 minuut en 12 seconden om terug te vliegen => aura is 20% multiplier
Met netherdrake wordt het pas echt leuk, 372% snelheid [roadrunner] miep miep [/roadrunner]
[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 06-03-2007 17:34 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Lijkt me sterk dat je me met 336% voorbij gaat, maar ik begrijp wat je bedoeltKees schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:31:
[...]
Effect is 20% sneller, dus als jij met 280% ergens heenvliegt stoom ik met 280 * 1.20 = 336% speed je voorbij, en ja ik ga sneller dan een flightpath griphon.
En voor de unbelievers; als ik ergens heenvlieg met aura en ik vlieg 1 minuut lang, vervolgens draai ik om, zet aura uit dan kost het me 1 minuut en 12 seconden om terug te vliegen => aura is 20% multiplier
Met netherdrake wordt het pas echt leuk, 372% snelheid [roadrunner] miep miep [/roadrunner]
Die aura is idd erg vet.
Verwijderd
Hehe, lastige boss anyway. Tot nu toe de zwaarste die ik tegen ben gekomen. Het vraag uiterste concentratie van iedereen en wanneer de adds komen kan dat wel eens leiden tot een hectische situaties. Zeker als je een flamewreath krijgt op het moment dat ze spawnen.Helox-in-a-box schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:09:
[...]
mja idd, 3 man die zeggen op TS "blijf stil staan blijf stil staan" op Flamewreath, loopt de rogue lekker achter Shade aan terwijl zo'n ringetje om hem heen hing...
En zelf ook nog een foutje gemaakt, ging counter-clockwise lopen met de blizzard, volgende keer minder drugs tijdens raiden
Ik lees zelf nooit echt de strategy van tevoren door. De leader vertelt het toch wel en meestal is dat voldoende. De puntjes op de i voor je eigen class komen toch pas door oefening. Pas als dat beheerst wordt door iedereen gaat de boss down. Mochten we als raid echt moeite hebben, dan ga ik zelf opzoek naar tactics.
Vind dat blizzard een leuke expansion heeft gemaakt. 5 man die redelijk snel te doorlopen zijn (uurtje), heroic levels voor als je wat verder bent. Karazahn met grappige bosses (bijv. roodkapje spelen en een potje schaken), maar toch redelijk pittig (alleen laatste boss van ubrs komt misschien in de buurt qua moeilijkheid). Gruul's liar met zware bosses en voor mijn class (mage) eens iets om te tanken
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 18:04 ]
Coplimenten voor de TS, erg mooi! 
ik dacht 20% van je normale snelheid, dus 280+20=300%Kees schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 17:31:
[...]
Effect is 20% sneller, dus als jij met 280% ergens heenvliegt stoom ik met 280 * 1.20 = 336% speed je voorbij, en ja ik ga sneller dan een flightpath griphon.
Thanx
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ok dat was de meest vage run die ik ooit heb meegemaakt.
We wilden mech doen, maar konden geen goeie class balance vinden. Naja dan maar met een Prot Paladin, een Healing druid, en 3 locks (1 demon (ik
) andere 2 destro/ affliction).
Nou op de 1e 4 mobs 2x gewiped. Dat begon goed. Toen maar iets meer criwdcontrol toegepast en waarempel het ging prima
. Toen kwam het leuke deel: Demons
. Enslaveing ftw. Wij met 2 ge-enslavede demons de 1e semi baas gesloopt, en de 1e grote baas, en de 2e mini baas
. Dat ging echt te snel. Toen met de lift omhoog en voorzichtig de groep van 4 humanoids gesloopt (3x subbucus icm seduce ftw
), toen de boss daar gesloopt, wat wonderbaarlijk genoeg ook in 1 keer ging.
Naja dan doen we de waves fight ook maar. Dus iedereen lekker gefeared de hele tijd en gedot. Groep van 4, stom mechanical ding, groep van 3, ander stom ding, nog een groep van 4, weer mechanical ding en dan de boss. Goh complete nukage en lange leve howl of terror
. Ik ben de enige die dood is gegaan in dat laatste gevecht (bij de 3e wave).
Echt te bizar dat je met zo'n groep nog zo'n instance doet
We wilden mech doen, maar konden geen goeie class balance vinden. Naja dan maar met een Prot Paladin, een Healing druid, en 3 locks (1 demon (ik
Nou op de 1e 4 mobs 2x gewiped. Dat begon goed. Toen maar iets meer criwdcontrol toegepast en waarempel het ging prima

Naja dan doen we de waves fight ook maar. Dus iedereen lekker gefeared de hele tijd en gedot. Groep van 4, stom mechanical ding, groep van 3, ander stom ding, nog een groep van 4, weer mechanical ding en dan de boss. Goh complete nukage en lange leve howl of terror
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
AaaaarrrrgggghhhhPriests
* The base healing percent from "Vampiric Embrace" has been reduced to 15% from 20%. In addition, this ability can no longer get critical heals.
* "Silent Resolve" no longer reduces threat generated by Shadow spells.
Tesla Model Y RWD (2024)
Vijf guildies hebben vlak voor TBC nog vijf man Azuregos en vijf man Venoxis gedaan.junglebeast schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:07:
Gisteren een 5-man geprobeerd in ZG. Was wel lache om daar weer eens te zijn. Snake boss was op 76% tot wipe.
Was 70 war, 70 Druid, 70 Priest, 70 Pally en mij als 68 Mage. Toch groot verschil met HP in ZG en de 5-man in BC.. En die 6-7 adds ook afentoe. Maar wel leuk om te proberen..
Niet echt, kwam zelf vandaag tot een 6.9 en had nog twee pala's boven me wat dat betreft.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:54:
[...]
Gaat iemand onder de indruk zijn van een 7.1k greater heal?
Nee, ding is in principe bedoeld voor je epic mount quest waar je als laatste stap in Scholo een Death Knight moet verslaan. Je krijgt het ook altijd bij het completen van je lvl 50 quest, naast een ring/sword/trinket. Heb zelf de trinket maar gebruik ik ook zelden.BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:26:
[...]
uh, lees dit dan..
Holy Mightstone
Binds when picked up
Use: Shatters the Holy Mightstone, granting 300 attack power and increasing Holy damage from spells and effects by up to 400 when fighting undead. Lasts 10 min.
Charges: 1 (Expendable)
Item Level 50
het dikgedrukte stukje gaat het me om.. lijkt me beetje crap om een item voor 10 minuutjes te hebben... moet een manier zijn om dat ding te kunnen "fixen"..
Anyway, ik ben inmiddels op vakantie bij wat WoW maatjes in Hongarije, één ervan is een guildie. Zaten vanmiddag online, vraagt een RL aan m'n maat of ik een invite kan accepten. Hij was alleen nog even vergeten te inviten maar een minuut later kreeg ik die dan toch. Tien mans raid, nog even Prince Malchezaar doen voor de reset. Ah well, anderhalf uur later Malchezaar geoneshotted en een imba healing cloak geloot.

Vanavond zouden we met wat anderen naar de film gaan om tien uur, dus om acht uur zaten we nog online. Nu stond er vanuit de guild een raid naar Gruul's Lair gepland, maar we hadden anderhalve week geleden al doorgegeven dat ze niet op ons moesten rekenen voor raids. Zondag liep het echter zo lekker tegen Maulgar dat ze die vanavond eigenlijk neer wilden krijgen, en zonder ons hadden ze te weinig mensen. Nadat de RL voor de derde keer vroeg of we niet alsnog konden komen uiteindelijk maar wat geregeld en de eerste Maulgar kill meegemaakt, en wat 76% wipes op Gruul zelf. GMotD is nu "NN Maulgar - Thanks for Ele and Tay for coming (Especially Taya who prolly won't get laid now for about a month)"
ben zelf nu een lvl 33 undead mage op haomarush. Vind het nog steeds erg vet, vandaag even voor het eerst battlegrounds geprobeerd. Ging toch niet zo goed als lowlvl clothie, maar zodra er een groepje voor me stond kon ik toch redelijk wat uithalen aan AoE en frost nova. FN is echt té handig.
Gister met een andere (lvl 30) mage arathi quests gedaan, was leuk raptors kiten... allebei frostbolt casten, degene met aggro manashield casten en rennen voor zijn leven tot de ander aggro kreeg.
Van een vriend heb ik 4x[netherweave bag] gekregen, zorgt dus voor makkelijk farmen en met een paar anderen wordt ik bijna dagelijks geboost, maar ik vind instances normaal spelen ook wel leuk
Alleen het hele economisch systeem vind ik niet zo lekker werken, voor een n00b is het moeilijk te weten wat welk item nou waard is. Spider's silk is 1g per stuk waard, thick spider's silk 20s? (prijzen in AH). Ongeveer hetzelfde geldt voor wool en silk, wool is op het moment duurder dan silk
Gister met een andere (lvl 30) mage arathi quests gedaan, was leuk raptors kiten... allebei frostbolt casten, degene met aggro manashield casten en rennen voor zijn leven tot de ander aggro kreeg.
Van een vriend heb ik 4x[netherweave bag] gekregen, zorgt dus voor makkelijk farmen en met een paar anderen wordt ik bijna dagelijks geboost, maar ik vind instances normaal spelen ook wel leuk
Alleen het hele economisch systeem vind ik niet zo lekker werken, voor een n00b is het moeilijk te weten wat welk item nou waard is. Spider's silk is 1g per stuk waard, thick spider's silk 20s? (prijzen in AH). Ongeveer hetzelfde geldt voor wool en silk, wool is op het moment duurder dan silk
auctioneer doet wonderen. houd alle prijzen bij..Technicality schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 03:55:
ben zelf nu een lvl 33 undead mage op haomarush. Vind het nog steeds erg vet, vandaag even voor het eerst battlegrounds geprobeerd. Ging toch niet zo goed als lowlvl clothie, maar zodra er een groepje voor me stond kon ik toch redelijk wat uithalen aan AoE en frost nova. FN is echt té handig.
gisteren ook iets bizars meegemaakt..
ging grinden in winterspring, op die undead ghosts rondom het meer.. ik sloop op een gegeven moment een mob (mob 1) , dropt icy chill enchantplan. sloop mob 2, dropt ie em óok. en zondag was ik ook wezen grinden, had ik em ook al geloot..
3x icy chill gedropt.. bizar. helaas nog 0 blue's... laat staan epex..
Er zijn veel addons die je met het spelen helpen, auctioneer scant de AH af en toont de gemiddelde prijs, echt heel erg handig. Verder is even opzoeken in de ah wat de currect prices zijn ook niet zo veel werk. En zeker in de low lvls kan je je beter bezig houden met lvl'en dan met gold, gold op hogere lvls vliegt als een gek naar binnen.Technicality schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 03:55:
heeft er iemand nog must-have addons voor een paladin of een druid..? voor mn warlock heb ik Necrosis (dat is een musthave MI voor warlock) mn hunter heeft Zhunter (ook erg handig) maar voor mn druid en paladin heb ik nix.
btw, hoe krijg ik mn paladin aura's weer terug? sinds ik perl heb geinstalleerd, zie ik die niet meer, en ook mn pet-bar op mn warlock niet meer..
daarnaast blijf ik soms rare icoontjes hebben.. meestal is het na alt-tab. het schijnt een netwerk-kaart te zijn, maar ik vind het een raar verhaal. wie speelt er nog meer met een Asus P5B-non deluxe en heeft dit probleem ook?
btw, hoe krijg ik mn paladin aura's weer terug? sinds ik perl heb geinstalleerd, zie ik die niet meer, en ook mn pet-bar op mn warlock niet meer..
daarnaast blijf ik soms rare icoontjes hebben.. meestal is het na alt-tab. het schijnt een netwerk-kaart te zijn, maar ik vind het een raar verhaal. wie speelt er nog meer met een Asus P5B-non deluxe en heeft dit probleem ook?
Je moet in Perl even dat knopje aanklikken dat je je bars kan moven enzo. Je ziet dan een aantal lege grijze bars. Als je hier op klikt komt een hidden bar tevoorschijn. Dan kun je die aanpassen dat hij altijd te zien moet zijn.BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:05:
heeft er iemand nog must-have addons voor een paladin of een druid..? voor mn warlock heb ik Necrosis (dat is een musthave MI voor warlock) mn hunter heeft Zhunter (ook erg handig) maar voor mn druid en paladin heb ik nix.
Althans, met Perl Classic is dat zo.
Dat probleem met die rare icoontjes is een corrupte cache folder. In je WoW folder heb je een mapje cache, die moet je eens leeggooien.
Even een vraag over moroes.
We hebben hem down gekregen, als adds hadden we een shadowpriest/holy paldin/retri-paladin en dps-warrior. We kilden eerst de priest, dan de retri paldin en dan de holy paldin voordat we met moeroes begonnen. Nu hoor ik van veel mensen dat ze het knap vonden dat we moroes neer hebben gekregen door eerst 3 adds neer te halen. DPS-warrior het gehele gevecht geshackeld houden.
Doen de meeste raidgroepen/guild 2 adds killen en dan moroes of eerst 3 adds en dan moroes.
Wanneer gaat moroes zijn eerste carrot doen, is het timebased, als er adds down zijn of doet hij het vanaf de beginnen.
We hebben hem down gekregen, als adds hadden we een shadowpriest/holy paldin/retri-paladin en dps-warrior. We kilden eerst de priest, dan de retri paldin en dan de holy paldin voordat we met moeroes begonnen. Nu hoor ik van veel mensen dat ze het knap vonden dat we moroes neer hebben gekregen door eerst 3 adds neer te halen. DPS-warrior het gehele gevecht geshackeld houden.
Doen de meeste raidgroepen/guild 2 adds killen en dan moroes of eerst 3 adds en dan moroes.
Wanneer gaat moroes zijn eerste carrot doen, is het timebased, als er adds down zijn of doet hij het vanaf de beginnen.
[ Voor 4% gewijzigd door sabriel op 07-03-2007 08:37 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gister ook weer wat meegemaakt. Raidleader die me eigelijk uit de raid wilde zetten...
Heb het al vaker aangehaald hier, maar toch nog eens.
Gister een avondje Nightbane whipen. We hebben al een avond of 2 erop gezeten, en zijn nog niet voorbij de 74% phase gekomen. Hij stijgt op, skeletons komen, die gaan half maar brak neer. Nightbane landt terug, BAM, 3 healers foetsie.
Afijn, fijntunen van de tactic en dan killen zou je zeggen. Nu wil dus onze raidleader dat we elke try fully buffed gaan(voor mij: arcane elixir, adept elixir, elixir of greater firepower, brilliant wizard oil, mageblood, +sta food) om zo de encounter beter te kunnen doen.
Ik vind dit klinklare onzin. Ik vind het niet erg om pots te verneuken op een raidavond, maar als 1 of andere halve #@$%@ niet kan lopen op die landing phase, dan ga ik niet 10g per try wasten.
Raid leader was "not amused." Ik ga alleen mijn pots pakken als er daadwerkelijk een kill inzit(bij nightbane zie ik dat als 2 van de 3 phases gehad, en wat struikelen over de laatste phase), en niet als de helft van de @#$@ raid niet weet wat je moet bij een X aantal %...
Ik heb toen toch maar elke keer me pots ingenomen, maar dat doe ik dus echt niet meer. Meerdere keren is tegen me gezegd dat ik ze moest innemen. Teruggewhispered dat ik het niet nodig vond met bovenstaande redenen, maar toch. Dat wordt voorlopig geen new bosses meer voor mij denk ik..
Het lag gewoon niet aan de dps die je daar nodig hebt omdat we daar whipten, maar gewoon aan de stamina en de traagheid van sommigen. Dpspots hebben hier niets mee van doen.. Ik was wel zooo pissed gister.
Gister een avondje Nightbane whipen. We hebben al een avond of 2 erop gezeten, en zijn nog niet voorbij de 74% phase gekomen. Hij stijgt op, skeletons komen, die gaan half maar brak neer. Nightbane landt terug, BAM, 3 healers foetsie.
Afijn, fijntunen van de tactic en dan killen zou je zeggen. Nu wil dus onze raidleader dat we elke try fully buffed gaan(voor mij: arcane elixir, adept elixir, elixir of greater firepower, brilliant wizard oil, mageblood, +sta food) om zo de encounter beter te kunnen doen.
Ik vind dit klinklare onzin. Ik vind het niet erg om pots te verneuken op een raidavond, maar als 1 of andere halve #@$%@ niet kan lopen op die landing phase, dan ga ik niet 10g per try wasten.
Raid leader was "not amused." Ik ga alleen mijn pots pakken als er daadwerkelijk een kill inzit(bij nightbane zie ik dat als 2 van de 3 phases gehad, en wat struikelen over de laatste phase), en niet als de helft van de @#$@ raid niet weet wat je moet bij een X aantal %...
Ik heb toen toch maar elke keer me pots ingenomen, maar dat doe ik dus echt niet meer. Meerdere keren is tegen me gezegd dat ik ze moest innemen. Teruggewhispered dat ik het niet nodig vond met bovenstaande redenen, maar toch. Dat wordt voorlopig geen new bosses meer voor mij denk ik..
Het lag gewoon niet aan de dps die je daar nodig hebt omdat we daar whipten, maar gewoon aan de stamina en de traagheid van sommigen. Dpspots hebben hier niets mee van doen.. Ik was wel zooo pissed gister.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
ja logisch. zou ik ook hebben..zoiets had ik ook op een boss toen in MC.. ragnaros afaik.. we moesten allerlei rommel innemen enzo, en firepots.. leuk en aardig, maar als de sons kwamen, en mensen zaten te kutten, of de halve raid was al dood, neem ik dat kreng niet in.. goed. mensen waren het er soms niet mee eens..jarnotjuh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:48:
Gister ook weer wat meegemaakt. Raidleader die me eigelijk uit de raid wilde zetten...
@ kaap. weet jij addons die je kan gebruiken bij perl classic..? er is een tabje en die meld dat je de plugin ofzo niet van heb..
Zelf op dingen moeten letten en 'common sense' gebruiken is een ding, maar dat is slechts 1 gedeelte van het leerproces van een nieuwe encounter. Als je een of andere guide leest dan gebruik je skills omdat je het weet dat je ze moet gebruiken, niet om inventiviteit, eenvoudig voorbeeld; mind controllen van razuvious' adds.jarnotjuh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:52:
[...]
Boeit dat? Nee.. Tactiek voor een bepaalde boss kan je uitleggen, maar ga jij maar eens een warrior leren tanken..
Zoiets leer je in de loop van het spel, en ik mag toch echt aannemen als hij tot Twin emps getanked heeft dat je weet hoe je moet tanken(uitzonderingen daar gelaten)..
Zo komt het nogsteeds voor. Guild gaat karazhan raiden, en er staat al 3 dagen in de gmotd dat we baas X gaan slopen dat je de tactics moet lezen. Nu weet ik ook wel ervaring 100x meer doet dan tactics, maar dan krijg je iig toch een beeld ervan. En nog zijn er verdomme mensen die het niet doen. Daaruit wil je je raid niet laten bestaan imho. Nofi ofzo, maar zorg dat je prepared komt, en veel mensen kennen dat woord niet.
Shade of Aran hetzelfde, leuke abilities waar je ZELF op moet letten hoe je moet handelen en weet wat je moet doen bij zijn attacks.. Mensen bereiden zich niet voor op dit, en dan whipe je verdomme omdat 1 of andere *piep* de tactics niet kent...
Nogmaals, geen flame of zo. Tactic weten is aardig, maar hij valt uit te leggen in pugs.. Skill echter niet. In raids wordt er eigelijk wel van je verwacht(in mijn opzicht) dat je de tactics wel zo ongeveer weet, dat je weet wat er te wachten staat.
Onze guild gebruikt geen guides en tactics van anderen, en dit wordt nieuwe members ook heel duidelijk gemaakt. Dit heeft als voordeel dat je leert jezelf sneller aan te passen en dat een uiteindelijke kill veel meer voldoening geeft (er is veel meer dan alleen loot). Maar als nadeel dat je waarschijnlijk langzamer vooruitgang zal boeken, vooral als casual raiding guild (in mijn geval max 3 avonden per week).
Al met al vind ik dat we het niet slecht doen, pre-TBC hadden we tot naxx alles gecleared (behalve viscidus en cthun, daar waren we mee bezig toen de kerstvakantie begon en raakte jammergenoeg down the drain). Ook nog wat naxx bosses gekilld als variatie op aq40 maar met 3 dagen ben je erg limited. Tot nu toe pas 2 avonden in karazhan geweest en 6 bosses down, en daar kan ik goed mee leven
Natuurlijk speelt iedereen het spel voor zijn eigen redenen en zullen sommigen meer voor progress gaan dan voor een meer 'persoonlijke' bosskill, tis maar net wat je eruit wil halen.
edit: zag dat hier al enkele replies op waren, damn cached pages
Ah leuk! Nou ik moet nog 2 x Shatterd Halls runnen voor Revered, ik hoop dat ze vanmiddag droppen. Bedankt voor de input.Helox-in-a-box schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:57:
[...]
[...]
confirmed, heb ze zelf ook, ben helaas shadowspecced maar heb ze tog maar genomen voor healen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Bij ons staat het vrij om pots te gebruiken tijdens een try. Vind het ook wel een erg duur grapje worden om full pot buffed een try te doen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar onze eerste avond in Gruul's Lair, nou dank je, daar ga ik echt geen pots voor gebruiken. Meestal doen we eerst wat tries en als de pull + positioning goed gaat en de tank is up te houden voor de healers, dan doen we een try met pots, eerder niet.jarnotjuh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:48:
verhaaltje over raids, tries, pots etc.
Pots geven meer mana/dps/mana regen. En dat heb je niet nodig voor de eerste paar tellen van een fight, zeker niet als verschillende classes hun taak nog moeten leren/snappen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 09:05 ]
Verwijderd
Inderdaad persoonlijk. Bij ons zijn er mensen bij die heel weinig tijd hebben en maar 1 hooguit 2 raids per week kunnen doen. (vrij casual dus). Daarnaast weinig tijd om gold etc... te grinden voor de repairs van 50 tries. Wij gebruiken zoveel mogelijk taktieken van anderen, om toch progressie te kunnen hebben. (Alhoewel we laatst bij maiden of virtue gewoon maar wat hebben moeten verzinnen omdat we niet de juiste mensen hadden om de beschreven taktiek te volgen.)Emtee81 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:58:
[...]
Zelf op dingen moeten letten en 'common sense' gebruiken is een ding, maar dat is slechts 1 gedeelte van het leerproces van een nieuwe encounter. Als je een of andere guide leest dan gebruik je skills omdat je het weet dat je ze moet gebruiken, niet om inventiviteit, eenvoudig voorbeeld; mind controllen van razuvious' adds.
Onze guild gebruikt geen guides en tactics van anderen, en dit wordt nieuwe members ook heel duidelijk gemaakt. Dit heeft als voordeel dat je leert jezelf sneller aan te passen en dat een uiteindelijke kill veel meer voldoening geeft (er is veel meer dan alleen loot). Maar als nadeel dat je waarschijnlijk langzamer vooruitgang zal boeken, vooral als casual raiding guild (in mijn geval max 3 avonden per week).
Al met al vind ik dat we het niet slecht doen, pre-TBC hadden we tot naxx alles gecleared (behalve viscidus en cthun, daar waren we mee bezig toen de kerstvakantie begon en raakte jammergenoeg down the drain). Ook nog wat naxx bosses gekilld als variatie op aq40 maar met 3 dagen ben je erg limited. Tot nu toe pas 2 avonden in karazhan geweest en 6 bosses down, en daar kan ik goed mee leven
Natuurlijk speelt iedereen het spel voor zijn eigen redenen en zullen sommigen meer voor progress gaan dan voor een meer 'persoonlijke' bosskill, tis maar net wat je eruit wil halen.
Verwijderd
Na zo'n ander half jaar lang alliance gespeeld te hebben ( dwarf warrior naar 60 gehaald gnome mage na 70 ) ben ik nu met een RL Maat van me er over aan het denken om horde te rerollen. ik heb al een hele tijd een Undead mage @ Tarren Mill( is onderhand al een maand of 2 lvl 12 =p), weet iemand of dit een leuke server is om naar horde te rerolle ? is er op low lvl veel kans op een groep voor instances? is er een beetje actieve world pvp?
hoop dat iemand men vragen ken beantwoorden ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 09:13 ]
Daar ben ik het dan weer niet mee eensBootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:54:
[...]
ja logisch. zou ik ook hebben..zoiets had ik ook op een boss toen in MC.. ragnaros afaik.. we moesten allerlei rommel innemen enzo, en firepots.. leuk en aardig, maar als de sons kwamen, en mensen zaten te kutten, of de halve raid was al dood, neem ik dat kreng niet in.. goed. mensen waren het er soms niet mee eens..
@ kaap. weet jij addons die je kan gebruiken bij perl classic..? er is een tabje en die meld dat je de plugin ofzo niet van heb..
Over het algemeen kan je al heel snel beginnen met het innemen van surivability pots, omdat dat over het algemeen de gehele fight makkelijker maakt. Voor dps pots geld dat pas voor de laatste 10 tot 20%, dus als je zover bent gekomen weet je dat je je volgende try moet potten.
nou, het was beetje onder het motto van.. als de sons komen, pots slikken.. is goed..opzich. spawnen de sons, 10 dooie al.. voornamelijk rogue's omdat ze zichzelf zo gruwelijk moesten gimpen om maar enigszins iets te kunnen resisten. was puur under-equipped.. heb toen mezelf ook even minder populair gemaakt, door KEIHARDE eisen te stellen betreft FR-gear.. heb je X hoeveelheid niet, dan ga je niet mee.. zit je te PvPen en heb je te weinig FR? wat doe je hier nog..? heeft wel effect gehad..DarkShadow schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:12:
[...]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, survivability helpt wel degelijk als iedereen dat direct inneemt bij de sons, of ze moeten wel heel erg hebben lopen kutten.
Over het algemeen kan je al heel snel beginnen met het innemen van surivability pots, omdat dat over het algemeen de gehele fight makkelijker maakt. Voor dps pots geld dat pas voor de laatste 10 tot 20%, dus als je zover bent gekomen weet je dat je je volgende try moet potten.
was ook een flapdrol paladin die met echte crap equip liep, maar wel met elke raid meeliep, en zo de hoogste dkp had. die ging van green naar epic..
Woohoo, level 40 bereikt! Nu verder gaan sparen voor een mount
In SW 81g voor de training en 9g voor een 60% paardje, dat gaat nog wel ff duren met mijn 20g.
Wel tof, ik kwam gister onderweg van Southshore naar Scarlet Monestary (waar ik nooit eerder was geweest) een hoger level speler tegen die mij wel daar naartoe wilde begeleiden. Vervolgens zorgde ie ook nog eens voor een goed team en hebben we direct SM van voor naar achter leeg gespeeld.
Ik was guildloos en kon ook nog eens bij zijn guild komen (wel een mini guild, maar ach). Als klap op de vuurpijl bood ie me ook nog eens aan om mijn mount te betalen! Erg erg tof, maar ik heb het bod toch maar (vooralsnog) niet aangenomen. Net 2 minuten bij een guild en dan al zoiets accepteren vind ik niet helemaal netjes, maar ik werd wel ontzettend vrolijk van zoveel vriendelijkheid.
Wat dat betreft vind ik tot nu toe WoW sowieso toch wel een stukje vriendelijker dan "dat andere" online fantasy spel wat ik hiervoor lange tijd gespeeld heb. Niet dat het daar compleet onvriendelijk was en bij wow nooit rottigheid voor komt, maar ik merk wel verschil.
Wel tof, ik kwam gister onderweg van Southshore naar Scarlet Monestary (waar ik nooit eerder was geweest) een hoger level speler tegen die mij wel daar naartoe wilde begeleiden. Vervolgens zorgde ie ook nog eens voor een goed team en hebben we direct SM van voor naar achter leeg gespeeld.
Ik was guildloos en kon ook nog eens bij zijn guild komen (wel een mini guild, maar ach). Als klap op de vuurpijl bood ie me ook nog eens aan om mijn mount te betalen! Erg erg tof, maar ik heb het bod toch maar (vooralsnog) niet aangenomen. Net 2 minuten bij een guild en dan al zoiets accepteren vind ik niet helemaal netjes, maar ik werd wel ontzettend vrolijk van zoveel vriendelijkheid.
Wat dat betreft vind ik tot nu toe WoW sowieso toch wel een stukje vriendelijker dan "dat andere" online fantasy spel wat ik hiervoor lange tijd gespeeld heb. Niet dat het daar compleet onvriendelijk was en bij wow nooit rottigheid voor komt, maar ik merk wel verschil.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Gisteravond wat gespeeld op m'n nieuwe level 58 warrior, de bedoeling is om deze een tijdje op 59 te houden ivm PVP (1 min queue!). Z'n gear is compleet groen met TBC items Ango'rosh (level 58 / ilevel 84) / Darkcrest (level 59 / ilevel 87). Nu op 58 loopt hij al op 4600HP
. Waarschijnlijk lukt het makkelijk om op 59 de 6k HP te halen. Verder Dual Wield (Fist MH, Mace OH). Laatste item welke nog gehaald moet worden is die 2% trinket. Qua enchants zit het verder ook wel ok.
Nu heb ik gisteren een potje AV gespeeld, en helaas sla ik geen deuk in een pakje boter. 58 vs 60 moet toch niet zo veel verschil uitmaken?
Nog een vraagje voor een level 59 build, is het verstandig om een volledige Fury build te nemen of mis ik dan wat key talents in de andere trees?
Nu heb ik gisteren een potje AV gespeeld, en helaas sla ik geen deuk in een pakje boter. 58 vs 60 moet toch niet zo veel verschil uitmaken?
Nog een vraagje voor een level 59 build, is het verstandig om een volledige Fury build te nemen of mis ik dan wat key talents in de andere trees?
Goh. Ik heb hier nog niemand gehoord over de nieuwe patch notes. Met in het bijzonder de skill "Demonic Tactics". Ik (als Demonology specced Lock), vind de verandering nou niet echt geweldig. 
. Of is dit stiekem toch een warlock nerf?
Voor de Warlocks die vaak na de DoT's nog een Shadowbolt of een Searing Pain doen is dit natuurlijk wel geweldig, maar wat voor invloed heeft +5% Crit chance nou op een standaard DoT als Curse of Agony of Corruption"Demonic Tactics" now grants increased critical strike chance to you and your demon pet, instead of increased damage.
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Verwijderd
Wij doen ook eerst 3 adds nu, eerste kill deden we 2. Gewoon kwestie van hard nuken en even kijken welke classbalance je mee hebt. Heb je veel dps -> nuke 3. Heb je minder dps maar 2 priests oid (shackle), dan 2.sabriel schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:37:
Even een vraag over moroes.
ja dat is een nerf terecht? semi, het is een zeer harde affliction increase in de demon tree
en whinen over deze nerf voor locks puhuleaasee
en whinen over deze nerf voor locks puhuleaasee
Gister met mijn warrior voor het eerst gespeeld op patch 2.0.10,
maar wat een verschil (vooral grinden gedaan) met Rage, kan nu echt een stuk meer van mijn warrior-spells gebruiken als eerst al vroeg in het begin.
En over die extra 1% crit chance hoor je me zeker niet klagen.
maar wat een verschil (vooral grinden gedaan) met Rage, kan nu echt een stuk meer van mijn warrior-spells gebruiken als eerst al vroeg in het begin.
En over die extra 1% crit chance hoor je me zeker niet klagen.
Verwijderd
Wij proberen ook meestal het eea, 1 tot 3 wipes om even te kijken hoe het werkt en wat de boss doet etc. Tactics door raidchat rammen, beetje vragen dat ppl de basics wel kennen en go, je leert toch het meest van proberen. Na eerste try vaak bekijken wat er is gebeurt (voor hoeveel hit ie de MT, had de MT dus genoeg healers etc etc.). Om de zoveel tries wordt er inderdaad vanuit de leading gezegd dat er deze try pots moeten worden gebruikt, tussendoor is iedereen vrij om te potten of niet te potten wat ie wil.
Op trash worden pots zeker gewaardeerd, maar niet ge-eist. Maakt trash wel sneller en je wiped toch niet elke minuuut, dus pots zijn daar hun geld sneller waard. Ook prima als men daar met lvl50-60 pots rondloopt oid, vind ik wel teken van dedication meestal.
Op trash worden pots zeker gewaardeerd, maar niet ge-eist. Maakt trash wel sneller en je wiped toch niet elke minuuut, dus pots zijn daar hun geld sneller waard. Ook prima als men daar met lvl50-60 pots rondloopt oid, vind ik wel teken van dedication meestal.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 09:44 ]
Mwah.. nerfje. Demo locks doen niet zo heel veel nukes, maar vooral DoT's. Die hebben dus veel meer aan +dmg dan aan +crit. Magoed, je pet crit wat meer dus doet wat meer damage en dat compenseert weer een beetje.ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:30:
Goh. Ik heb hier nog niemand gehoord over de nieuwe patch notes. Met in het bijzonder de skill "Demonic Tactics". Ik (als Demonology specced Lock), vind de verandering nou niet echt geweldig.
[...]
Voor de Warlocks die vaak na de DoT's nog een Shadowbolt of een Searing Pain doen is dit natuurlijk wel geweldig, maar wat voor invloed heeft +5% Crit chance nou op een standaard DoT als Curse of Agony of Corruption. Of is dit stiekem toch een warlock nerf?
Op level 70 is full demo toch niet heel interessant meer, FelGuard scaling begint beetje te falen op dat moment.
wij hadden 2 priests, maar omdat ik de raidleader was besloot ik na een aantal tries, om 3 adds neer te halen ipv 2 omdat de ene priests dan volledig op healing kan concentreren en eventeel shackle over kan nemen als de shacklepriest wordt ge-disoreinteerd/carrot etc.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:30:
[...]
Wij doen ook eerst 3 adds nu, eerste kill deden we 2. Gewoon kwestie van hard nuken en even kijken welke classbalance je mee hebt. Heb je veel dps -> nuke 3. Heb je minder dps maar 2 priests oid (shackle), dan 2.
Het was voor ons "de" manier om het te doen, maar als dat de extreem moeilijke variant is moet aanpassen mogelijk zijn. Vastgeroest zitten in een bepaald patroon omdat het 1 keer werkte is geen goed uitgangspunt. Ik zoek altijd naar verbeteringen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Tarren Mill is voornamelijk een server met high-end guilds die dus vooral in Outlands/Instances rondzwerven.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:10:
Na zo'n ander half jaar lang alliance gespeeld te hebben ( dwarf warrior naar 60 gehaald gnome mage na 70 ) ben ik nu met een RL Maat van me er over aan het denken om horde te rerollen. ik heb al een hele tijd een Undead mage @ Tarren Mill( is onderhand al een maand of 2 lvl 12 =p), weet iemand of dit een leuke server is om naar horde te rerolle ? is er op low lvl veel kans op een groep voor instances? is er een beetje actieve world pvp?
Als low level zul je amper iemand tegenkomen denk ik.
Gelijk heb je. Door jouw mount te betalen verwacht ie min of meer in de guild te blijven en dan later de boel terug te betalen. Beetje omkopen dus.Weakling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:21:
Gewoon lekker verder spelen, die mount komt vanzelf wel
kheb ook een guildie z'n mount betaald.. gewoon omdat ik toch genoeg cash heb
had ik helemaal geen extra bedoelingen bij
blup
maandagavond niet z'n hele leuk avond gehad, onze raidleader is niet echt tevreden met onze progress op Gruul (45% met flasks, zonder worldbuffs) en is maatregelen aan het nemen. De bezem gaat door de guild op dit moment, slackers/inactive members gekicked etc, om ons weer de top pve guild te maken van de server.
Een druid trial kreeg behoorlijk wat commentaar op z'n gear en 0 enchants/gems. Ik als druid classleader was daar natuurlijk ook verantwoordelijk voor
Zitten hier nog andere druid healers die raiden? Ik heb gisteren zitten zoeken maar mijn T3 is echt amper te vervangen met de items die in 5-mans droppen (heb meer stamina nodig voor gruul), alleen PVP Arena gear zit uber veel stamina op.
@sabriel: wij killen ook altijd 2 adds op moroes.
Een druid trial kreeg behoorlijk wat commentaar op z'n gear en 0 enchants/gems. Ik als druid classleader was daar natuurlijk ook verantwoordelijk voor
Zitten hier nog andere druid healers die raiden? Ik heb gisteren zitten zoeken maar mijn T3 is echt amper te vervangen met de items die in 5-mans droppen (heb meer stamina nodig voor gruul), alleen PVP Arena gear zit uber veel stamina op.
@sabriel: wij killen ook altijd 2 adds op moroes.
Zo ben dan maar eens naar arcane gegaan. 40/21 de 21 in fire en bevalt me wel dmg is best veel al zeg ik het zelf. Maar goed ik ben een pvp arena team gejoined en dat ga ik eens een tijd doen tis lang geleden dat ik echt gepvp'ed heb dus het is even wennen.
Build
Build
Verwijderd
aah oke thx, dan zal et waarschijnlijk 1 van de nieuwere servers worden ^^On_E schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:49:
[...]
Tarren Mill is voornamelijk een server met high-end guilds die dus vooral in Outlands/Instances rondzwerven.
Als low level zul je amper iemand tegenkomen denk ik.
Dat was bij hem denk ik ook wel het geval. Ik zei nog "but what if I leave the guild tomorrow?" ... antwoord: "then you will ride away from us with 60% extra speed" ... klonk dus niet echt alsof ie er iets voor terug verwachte. Maar goed, zoals ik al zei, net bij een guild al zo'n gift krijgen, voel ik me niet helemaal prettig bij.eendje schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:53:
kheb ook een guildie z'n mount betaald.. gewoon omdat ik toch genoeg cash hebhad ik helemaal geen extra bedoelingen bij
Als je het niet prettig vind niet doen maar er zijn er genoeg voor wie een 60% mount geen geld is. Die mount alleen zou ik ook nog wel weggevenWeakling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:04:
[...]
Dat was bij hem denk ik ook wel het geval. Ik zei nog "but what if I leave the guild tomorrow?" ... antwoord: "then you will ride away from us with 60% extra speed" ... klonk dus niet echt alsof ie er iets voor terug verwachte. Maar goed, zoals ik al zei, net bij een guild al zo'n gift krijgen, voel ik me niet helemaal prettig bij.
Houdt de extended maintance in btw dat we de nieuwe patch vandaag krijgen??
[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 07-03-2007 10:11 ]
Waarom heb jij Arcane Fortitude genomen als ik vragen mag?WeAreLegion schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:58:
Zo ben dan maar eens naar arcane gegaan. 40/21 de 21 in fire en bevalt me wel dmg is best veel al zeg ik het zelf. Maar goed ik ben een pvp arena team gejoined en dat ga ik eens een tijd doen tis lang geleden dat ik echt gepvp'ed heb dus het is even wennen.
Build
Volgens mij is dat een nutteloos punt, tenzij je het echt nodig hebt om aan de hogere
tier talents te geraken. Armor verhogen is niet relevant voor mages en al helemaal
niet voor zo'n kleine hoeveelheid (50% van je intellect is nog maar een paar honderd punten
maximum, dus nutteloos imho).
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Was het nou 50% van je mana geweest...Kapoen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:11:
[...]
Waarom heb jij Arcane Fortitude genomen als ik vragen mag?
Volgens mij is dat een nutteloos punt, tenzij je het echt nodig hebt om aan de hogere
tier talents te geraken. Armor verhogen is niet relevant voor mages en al helemaal
niet voor zo'n kleine hoeveelheid (50% van je intellect is nog maar een paar honderd punten
maximum, dus nutteloos imho).
Afgelopen zondag Maulgar neergekregen \o/ was onze 2e avond op hem, 1e avond was sowieso bagger aangezien zowat de helft van de normale raiders niet aanwezig was. 2e avond dus de gebruikelijke raiders aanwezig en op de 4e try neer
en natuurlijk baggerloot afgezien van de t4 shoulders.
Zo te zien wel, moest net namelijk patch downloaden toen ik inlogdeMantaMania schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:10:
[...]
Houdt de extended maintance in btw dat we de nieuwe patch vandaag krijgen??
Patch was gister op de US-servers, dus schat dat vandaag europa wel aan de beurt is ja met de patch, aantal servers binnen normale maintenance time, maar er was ook een waslijst met 2 hours extended maintenance.
You read my mind
Maar 10 à 15% van je totale mana zou niet echt imba zijn en dan is het tenminste
de moeite om te overwegen. 50% van je int is echt niets, om 1000 armor te krijgen
(wat nog niet al teveel is) zou je 2000int moeten hebben

1000 armor zou wel aardig imba zijn andersKapoen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:20:
[...]
You read my mind
Maar 10 à 15% van je totale mana zou niet echt imba zijn en dan is het tenminste
de moeite om te overwegen. 50% van je int is echt niets, om 1000 armor te krijgen
(wat nog niet al teveel is) zou je 2000int moeten hebben
Verwijderd
Ik ben nu een shamman aan het levelen, en ik vraag me af welke spec het best is om te levelen? En welke wapens? 1h met shield of staf?
Och ik heb gewoon wat dingen gedaan. Als ik wat anders wil dan respec ik wel weer dat gold dokken voor respeccen daar ben ik nu wel aangewend. Denk dat ik zoiezo nog wat dingen ga veranderen aan deze build. Het was meer even uitproberen. Die armor gaat inderdaad weg want dat is achteraf echt dom van mezelf.
Als je wilt nuken (elemental) (niet handig voor levelen) gebruik je een staff of weapon + offhandVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:26:
Ik ben nu een shamman aan het levelen, en ik vraag me af welke spec het best is om te levelen? En welke wapens? 1h met shield of staf?
Als je wilt melee-en neem je 1hand + shield of staff tot je 2-Handers kan hebben (level 20 talent iirc). Zodra je kan DW-en (level 40 talent) ga je alleen maar DW-en
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
Ik ben een paar weken geleden ook een shaman begonnen. Inmiddels 62, en ik heb gelvl'ed in enhancement. Lekker DW'en met afentoe een Stormstrike is nonestop grinde/queste.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:26:
1h met shield vind ik echt waardeloos om te levelen. Als je levelt wil je zoveel mogelijk dmg doen toch.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:26:
Ga lekker voor een trage 2 hander of dual wield, of je moet alleen shocks enzo willen doen maar dan ben je erg mana afhankelijk.
shaman leveling build heb ik altijd enhancment met en dikke vette 2 hander
maar na een level of 49 ben ik over gegeaan op elemental met een 1hander en shield en ik moet zeggen dat was goed te doen en vooral pvp-wise wel leuk.
1tip 50 mana drinks meenemen voor een enkele uurtjes questen is echt niet overbodig
Ik denk dat ik vandaag maar eens verder gaan met mijn druid te levelen..
maar eigenlijk kan ik geen keus maken heb teveel alts ..
60 shaman, 60 warrior, 44 mage, 45 druid.... what to choose!! ??!!
maar na een level of 49 ben ik over gegeaan op elemental met een 1hander en shield en ik moet zeggen dat was goed te doen en vooral pvp-wise wel leuk.
1tip 50 mana drinks meenemen voor een enkele uurtjes questen is echt niet overbodig
Ik denk dat ik vandaag maar eens verder gaan met mijn druid te levelen..
maar eigenlijk kan ik geen keus maken heb teveel alts ..
60 shaman, 60 warrior, 44 mage, 45 druid.... what to choose!! ??!!
Je wilt zo snel mogelijk lvl'en en niet een goeie healer zijn. IK zou persoonlijk voor agi/str gaan, omdat dit beinvloeden hoe snel je een mob killed.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:26:
Naar mijn weten zijn er dus 2 kanten van een shaman. Elemental dps en enhancement. Omdat enhancement mij meer doet op het moment(heb al genoeg casters), ga je voor die str/agi en een dikke 2hander.
Als je de elemental kant wil doen voor lvl'en, pak dan int/spi, op lage lvl's heb je niet anders, en een staff natuurlijk.
Als voordeel heb je wel met enhancement dat je geen mana nodig hebt voor je attacks(weinig iig), bijna geen downtime dus. Je hoeft alleen een keer jezelf te healen, na een paar mobs.
Spuit 11...

Voor m'n paladin gebruik ik al een hele tijd HolyHope en er is net een update van.BootVluchteling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:05:
heeft er iemand nog must-have addons voor een paladin of een druid..?
Heerlijke addon met al je seals en je blessings mooi gegroupeerd in een cirkel. Ik zou niet meer zonder kunnen.
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
woei, blizz heeft alsnog het licht gezien en een hotfix gemaakt:
minder dmg doen in bearform vond ik ok, maar de threatnerf die ermee samenhing vond ik wat te gortig
verlicht toch de pijn van de nerfThe Druid ability Mangle (Bear) now generates 50% bonus threat.
The Druid ability Lacerate now deals a small amount of instant damage, generating threat, against bleed immune creatures.
Patch 2.0.10? Cool, dan heeft het eindelijk weer zin om niet prot warrior te zijnViggen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:17:
Zo te zien wel, moest net namelijk patch downloaden toen ik inlogde![]()

ja, maar wat bedoel je daarmee? de rage-buff ofzo? (= meer dps voor dps warrior?)Weakling schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:54:
[...]
Patch 2.0.10? Cool, dan heeft het eindelijk weer zin om niet prot warrior te zijn![]()
Omdat je nu kunt mortalstriken totdat je de tegenstander er bij neervalt 
En ook makkelijker om te zorgen dat je op 20% van een mob een relatief volle ragebar hebt en dan met 1 execute het zaakje kunt afwerken.
En tegen casters (voor mij vooral pve, shamans ed.) is het veel makkelijker nu om te zorgen dat je spell-reflect beschikbaar is.
En ook makkelijker om te zorgen dat je op 20% van een mob een relatief volle ragebar hebt en dan met 1 execute het zaakje kunt afwerken.
En tegen casters (voor mij vooral pve, shamans ed.) is het veel makkelijker nu om te zorgen dat je spell-reflect beschikbaar is.
[ Voor 68% gewijzigd door cannibal op 07-03-2007 11:01 ]
Persoonlijk vindt ik dat rage helemaal niet gebufefd had hoeven worden, als ik wat klapjes krijg en een crit maak schiet me rage bar gigantishe omhoog.cannibal schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:58:
Omdat je nu kunt mortalstriken totdat je de tegenstander er bij neervalt
Denk dat ik de extra rage ga gebruiken om meteen na een white hit een (improved)slam erachter aan te gooien. 6 sec MS cd blijft een bitch
http://www.twitch.tv/jannustitannus
mja, 'k ben vooral blij dat ze nog wat aan bear-threat hebben gedaan (vooral ook dat lacerate nu werkt bij bleed-immune mobs)
daarnaast krijg ik ook extra rage (en 't was al zo lastig om m'n rage weg te krijgen maar goed...
)
daarnaast krijg ik ook extra rage (en 't was al zo lastig om m'n rage weg te krijgen maar goed...
Godskolere wat gaat 51 => 60 hard man. Gisteravond 19:00 100xp in 53, en twee uur later ruim 130k verder. Dat Eastern Plague lands is wel lekker levellen. Nu eindelijk eens een char naar de 60 toe, maar dan wel even een pauze inlassen met puur PVPen. Mijn level 6 priest maar eens verder levellen in de tussentijd
Default blanke hetero
Had gisteren nog een kleine fout gevonden in het ontwerp van Ironforge. Toen Burning Crusade nog niet uitwas, was dit verder geen probleem. Maar nu kan dit wel een probleem gaan veroorzaken.
Het probleem is alsvolgt:
Aan de rechterkant van de bank in Ironforge heb je een weaponshop. Je gaat de shop binnen via de bovenverdieping en moet dus via een trap naar beneden om bij de NPC's te komen. Onderaan die trap hangt een lamp boven de trap. Je kan daar als male Dreanei (en Tauren waarschijnlijk ook) niet onderdoorlopen, terwijl alle andere races dit wel kunnen.
Toen ik dit aan de GM had doorgegeven, kreeg ik uiteraard de standaard vraag of ie nog ergens anders mee van dienst kon zijn. Ik zei: "Start een onderzoek naar nog meer van zulk soort problemen". GM wist mij te vertellen dat ie dit dus gaat aankaarten bij de verantwoordelijke
Het probleem is alsvolgt:
Aan de rechterkant van de bank in Ironforge heb je een weaponshop. Je gaat de shop binnen via de bovenverdieping en moet dus via een trap naar beneden om bij de NPC's te komen. Onderaan die trap hangt een lamp boven de trap. Je kan daar als male Dreanei (en Tauren waarschijnlijk ook) niet onderdoorlopen, terwijl alle andere races dit wel kunnen.
Toen ik dit aan de GM had doorgegeven, kreeg ik uiteraard de standaard vraag of ie nog ergens anders mee van dienst kon zijn. Ik zei: "Start een onderzoek naar nog meer van zulk soort problemen". GM wist mij te vertellen dat ie dit dus gaat aankaarten bij de verantwoordelijke
Je hebt nu iig met 4sec geen spells gebruiken een volle rage bar, dus ik kon gister iig een stuk sneller al mijn abbilities gebruiken. Na charge + klap + 1x incasseren zit je al vlug met een dikke halve rage bar.
Dat doet er mij aan denken, die nieuwe stat 'resilience rating', is die eigenlijk nuttig voor een warrior?evilpin0 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:02:
[...]
Persoonlijk vindt ik dat rage helemaal niet gebufefd had hoeven worden, als ik wat klapjes krijg en een crit maak schiet me rage bar gigantishe omhoog.
Denk dat ik de extra rage ga gebruiken om meteen na een white hit een (improved)slam erachter aan te gooien. 6 sec MS cd blijft een bitch
Ik heb mijn tin can al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik dacht dat je crits nodig hebt om die rage
bar gevuld te houden? Dan wil je het aantal ontvangen crits toch niet verminderen? Of begrijp ik die stat verkeerd?
hmmm, als warrior wil je meestal geen crits op je hebben (welke class welKapoen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:08:
[...]
Dat doet er mij aan denken, die nieuwe stat 'resilience rating', is die eigenlijk nuttig voor een warrior?
Ik heb mijn tin can al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik dacht dat je crits nodig hebt om die rage
bar gevuld te houden? Dan wil je het aantal ontvangen crits toch niet verminderen? Of begrijp ik die stat verkeerd?
Ik merk het jaBokkie schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:33:
ja dat is een nerf terecht? semi, het is een zeer harde affliction increase in de demon tree
Zeg laat mij ook eens whinen als warlock jaen whinen over deze nerf voor locks puhuleaasee
Exactly mijn puntBosmonster schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:45:
[...]
Mwah.. nerfje. Demo locks doen niet zo heel veel nukes, maar vooral DoT's. Die hebben dus veel meer aan +dmg dan aan +crit.
Mja een beetje. Toch vind ik een steady DPS handiger dan afwachten op crits... Dat was ook een reden voor mij om Warlock te kiezen en niet bijvoorbeeld Rogue.Magoed, je pet crit wat meer dus doet wat meer damage en dat compenseert weer een beetje.
Is dat zo? Ik ben nu level52 en vind de Felguard an sich een handige tool om sneller te levelen dan met de Voidwalker. Misschien later toch maar omscholen naar Affliction ofzoOp level 70 is full demo toch niet heel interessant meer, FelGuard scaling begint beetje te falen op dat moment.
Die resilience gear die ik nu tot mijn beschikking zou kunnen hebben zouden de hoeveel crits met iets van 0,50% max verminderen, ga ik persoonlijk geen HP, crit, AP voor opgevenKapoen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:08:
[...]
Dat doet er mij aan denken, die nieuwe stat 'resilience rating', is die eigenlijk nuttig voor een warrior?
Als resilience gear een crit op je tegenhoudt gaan bloodcrazy en enrage echter nog wel af! Dat is toch wel erg nice als je met veel resilience gear rondloopt.
En tsja, ik heb liever minder rage dan ik gecrit wordt
Ik denk persoonlijk of ga voor zoveel mogelijk resilience gear of laat het links liggen.
[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 07-03-2007 11:15 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
mja ik ben combat sword rogue en ik reken toch echt meer op steady dps dan op me critsReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:11:
[...]
Mja een beetje. Toch vind ik een steady DPS handiger dan afwachten op crits... Dat was ook een reden voor mij om Warlock te kiezen en niet bijvoorbeeld Rogue.
ik ga pas op 60 omspeccen naar felguard voor levellen, op dit moment nog steeds afflicition en succy en soms imp afhankelijk of ik merk dat ik toch meer mana nodig heb tijdens grinden[...]
Is dat zo? Ik ben nu level52 en vind de Felguard an sich een handige tool om sneller te levelen dan met de Voidwalker. Misschien later toch maar omscholen naar Affliction ofzo.
hebben jullie btw weleens voor de grap gevraagd als een GM vraagt wat ie nog meer voor je kan betekenen, of ie je backpack ff wil vullen met tier 4/5?
valt me op dat de antwoorden redelijk gelijk zijn.. wel met een variatie erin, maar over het algemeen redelijk gelijk?
valt me op dat de antwoorden redelijk gelijk zijn.. wel met een variatie erin, maar over het algemeen redelijk gelijk?
Niet om heel erg lullig te doen, maar hier zeg je dat een felguard sneller lvl'ed dan de voidwalker? Da's zoiets zeggen als dat een brommer sneller gaat als een fiets..ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:11:
Is dat zo? Ik ben nu level52 en vind de Felguard an sich een handige tool om sneller te levelen dan met de Voidwalker. Misschien later toch maar omscholen naar Affliction ofzo.
Anyway, hier uit concludeer ik dus dat je met je void gelvl'ed hebt. Nu is mijn warlock kennis niet extreem goed, maar met mijn lvl 48 warlock lvl'de ik gewoon met een succubus hoor!
Succubus > voidwalker... Aggro misschien niet, maar zo'n succubus schiet echt veel beter op.
Ik heb weleens gevraagd of een GM de instance waar ik toen mee bezig was (Shadowfang Keep) alvast voor me kon clearen en in de corpse van Arugal de [Robes of Arugal] kon neerleggen 
Ging ie helaas niet mee akkoord
Ging ie helaas niet mee akkoord
Ooh, heb je daar een link naar toe? Komt dat nu dan nog met deze maintenance?Viggen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:54:
woei, blizz heeft alsnog het licht gezien en een hotfix gemaakt:
[...]
verlicht toch de pijn van de nerfminder dmg doen in bearform vond ik ok, maar de threatnerf die ermee samenhing vond ik wat te gortig
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Mag ik dan eens vragen wat voor build je had met je succu?
Op het moment level ik ook met m'n void omdat hij beter in staat is agros van me af te halen en te tanken.
Ik speel sowieso pas 3/4 weken dus ik weet vrij weinig van de builds. Ben wel al lvl 45.
Op het moment level ik ook met m'n void omdat hij beter in staat is agros van me af te halen en te tanken.
Ik speel sowieso pas 3/4 weken dus ik weet vrij weinig van de builds. Ben wel al lvl 45.
Haha, zo'n run heb ik ook gehad daar ja, 2x priest 1 holy, 1 shadow, prot warrior en 2 locks. Nog nooit zo snel en zonder doden door mechanar heen gerendAtlas schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 01:10:
Ok dat was de meest vage run die ik ooit heb meegemaakt.
We wilden mech doen, maar konden geen goeie class balance vinden. Naja dan maar met een Prot Paladin, een Healing druid, en 3 locks (1 demon (ik) andere 2 destro/ affliction).
Nou op de 1e 4 mobs 2x gewiped. Dat begon goed. Toen maar iets meer criwdcontrol toegepast en waarempel het ging prima. Toen kwam het leuke deel: Demons
. Enslaveing ftw. Wij met 2 ge-enslavede demons de 1e semi baas gesloopt, en de 1e grote baas, en de 2e mini baas
. Dat ging echt te snel. Toen met de lift omhoog en voorzichtig de groep van 4 humanoids gesloopt (3x subbucus icm seduce ftw
), toen de boss daar gesloopt, wat wonderbaarlijk genoeg ook in 1 keer ging.
Naja dan doen we de waves fight ook maar. Dus iedereen lekker gefeared de hele tijd en gedot. Groep van 4, stom mechanical ding, groep van 3, ander stom ding, nog een groep van 4, weer mechanical ding en dan de boss. Goh complete nukage en lange leve howl of terror. Ik ben de enige die dood is gegaan in dat laatste gevecht (bij de 3e wave).
Laatste boss was ook zo neer met harde DPS en SoC op de boss om de adds te killen.
http://forums.wow-europe....20712071&pageNo=1&sid=1#0Crowmeister schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:29:
[...]
Ooh, heb je daar een link naar toe? Komt dat nu dan nog met deze maintenance?
als het goed is komt is die hotfix nu al gedaan, kan 't alleen niet checken omdat m'n server (Outland) nog steeds down is door een of andere 'glitch'
nog goed nieuws qua gear (die niet echt meeschaalt)
In addition, we examined concerns about the best Feral Druid armor pieces being outdoor world quest rewards, and Druids feeling their tanking ability would not scale with better gear. We are adjusting superior and epic leather pieces designed to be used by Bear Druids and increasing the armor on many of those items, particularly raid sets. These changes, however, will not show up until patch 2.1.0.
[ Voor 34% gewijzigd door Viggen op 07-03-2007 11:34 ]
Erm? Voidwalker heeft twee aggro-houdende abilities, meer armor dan een gemiddelde tank en 2x zoveel HP als mijjarnotjuh schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:26:
[...]
Niet om heel erg lullig te doen, maar hier zeg je dat een felguard sneller lvl'ed dan de voidwalker? Da's zoiets zeggen als een brommer gaat sneller als een fiets..
Anyway, hier uit concludeer ik dus dat je met je void gelvl'ed hebt. Nu is mijn warlock kennis niet extreem goed, maar met mijn lvl 48 warlock lvl'de ik gewoon met een succubus hoor!
Succubus > voidwalker... Aggro misschien niet, maar zo'n succubus schiet echt veel beter op.
Ja natuurlijk, de VW doet geen flikker damage, maar doordat deze de aggro houdt hoef jij als warlock zelf niet te tanken, en dus zelf ook geen langere casttijd omdat een mob op je in staat te beuken
Correct me if I'm wrong, maar waar is de VW anders dan goed voor buiten de klappen opvangen?
Ik heb deze build gebruikt om te levelen tot level 50: http://www.worldofwarcraf...1000000000000000000000000Novi schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:29:
Mag ik dan eens vragen wat voor build je had met je succu?
[ Voor 18% gewijzigd door ReZ1987 op 07-03-2007 11:35 ]
probleem is beetje dat VW niet fatsoenlijk aggro kan houden tegenover een lockReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:34:
[...]
Erm? Voidwalker heeft twee aggro-houdende abilities, meer armor dan een gemiddelde tank en 2x zoveel HP als mij. Succubus daarentegen heeft alleen maar een aggro-reducerende skill, ongeveer de helft van het armor van de VW, en een stuk minder HP. De Felguard heeft iets minder armor dan de VW, maar wel flink meer HP dan de Succubus, en doet ongeveer (of meer!) damage dan deze succubus.
Ja natuurlijk, de VW doet geen flikker damage, maar doordat deze de aggro houdt hoef jij als warlock zelf niet te tanken, en dus zelf ook geen langere casttijd omdat een mob op je in staat te beuken.
Correct me if I'm wrong, maar waar is de VW anders dan goed voor buiten de klappen opvangen?
VW is soms wel handig om te saccen, krijg je een leuk shieldje
tuurlijk is het een nerf, 5% extra damage is altijd meer dan 5% extra crit. Op dots zal de 5% crit niets doen, alleen op DD nukes. Of het terecht is weet ik niet, heb nooit demo gespeeld in highend contect omdat de speelstijl me minder ligt dan affliction/destro.ReZ1987 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:30:
[...]
Voor de Warlocks die vaak na de DoT's nog een Shadowbolt of een Searing Pain doen is dit natuurlijk wel geweldig, maar wat voor invloed heeft +5% Crit chance nou op een standaard DoT als Curse of Agony of Corruption. Of is dit stiekem toch een warlock nerf?
Ja, zo ongeveer wel. Kreeg nogal het gevoel dat warriors nergens echt in uitblonken en bij instances zo ongeveer veroordeelt waren tot tank spelen. Nou goed, als OT heb je wel iets meer vrijheid, maar dan nog was een fullout dps warrior niet echt gebruikelijk geloof ik.Viggen schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:55:
ja, maar wat bedoel je daarmee? de rage-buff ofzo? (= meer dps voor dps warrior?)
Ben zelf toch iets meer van het zelf lekker hakken ipv klappen opvangen. Als het moet dan doe ik mijn uiterste best om voor een MT door te gaan (en daarvoor moet ik absoluut nog heel veel leren), maar als het effe kan dan toch liever anders.
Mede ook door wat nerfs bij andere classes hoop ik toch dat de dps warrior weer iets populairder bij het samenstellen van een party gaat zijn. In ieder geval vind ik het niet geweldig om telkens mijn talents opnieuw te moeten verdelen van prot naar fury/arms. En om nou een tweede warrior te maken gaat me ook wel weer wat ver.
Nou weet ik ook wel dat het echt geen wereld van verschil gaat zijn, maar stiekum hoop ik toch ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!