Het Grote World of Warcraft topic - Deel 107 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203480

RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:23:
[...]
Kan er geen Instance/Raid examen worden ingevoerd in WoW? Dat je eerst een paar basisprincipes onder controle krijgt voordat je andere er mee lastig valt :Y)
Graag! Dat is dus de grootste reden waarom ik gewoon met guildies instances doe, ben je van het gezeur en gezever af.

Ben nu bezig om een dreanai mage'je te lvl'en, damn..nu lvl 20 en ik doe al bijna meer dmg dan mijn prot warrior op 70 doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
eendje schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:10:
[...]

eh er staat duidelijk wat die mightstone doet.. 1 charge en shatters on use.. oftewel hijs stuk kapoet weg
uh, lees dit dan..

Holy Mightstone
Binds when picked up
Use: Shatters the Holy Mightstone, granting 300 attack power and increasing Holy damage from spells and effects by up to 400 when fighting undead. Lasts 10 min.
Charges: 1 (Expendable)
Item Level 50

het dikgedrukte stukje gaat het me om.. lijkt me beetje crap om een item voor 10 minuutjes te hebben... moet een manier zijn om dat ding te kunnen "fixen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:26:
uh, lees dit dan..

Holy Mightstone
Binds when picked up
Use: Shatters the Holy Mightstone, granting 300 attack power and increasing Holy damage from spells and effects by up to 400 when fighting undead. Lasts 10 min.
Charges: 1 (Expendable)
Item Level 50

het dikgedrukte stukje gaat het me om.. lijkt me beetje crap om een item voor 10 minuutjes te hebben... moet een manier zijn om dat ding te kunnen "fixen"..
Expandable is uitbreidbaar.
Expendable is verbruikbaar.

Klein lettertje verschil, groot verschil in betekenis ;)
Dus, je Mightstone is maar 1x te gebruiken en is daarna gewoon direct weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:38:
[...]

Expandable is uitbreidbaar.
Expendable is verbruikbaar.

Klein lettertje verschil, groot verschil in betekenis ;)
Dus, je Mightstone is maar 1x te gebruiken en is daarna gewoon direct weg!
hmz.. scherp zo op de vroege ochtend.. dan ga ik twijfelen tussen ring of trinket. goed.. wie bied? wat is beter met TBC in vizier..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:45

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh ja nieuwe char rollen en quest opnieuw doen. sim-pel.
ex·pend·a·ble /ɪkˈspɛndəbəl/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[ik-spen-duh-buhl] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–adjective
1. capable of being expended.
2. (of an item of equipment or supply) consumed in use or not reusable.
altijd lastig dat engels

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Bokkie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:25:
raid examens zijn er, die heten instances :P
let the bastards die, kutrogue nubs altijd :(
Punt is dat er geen enkele manier is om uit te vinden of iemand ervaring heeft of niet, behalve met 'em samen te spelen. Zelf lijkt iets als een instance-examen geweldig, specifiek eentje voor elke class :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wiet weet of deze in de Heroic of de Normal instance droppen :(
Jeweled Boots of Sanctification
http://wow.allakhazam.com...p;locale=enUS;source=live
+22 Stamina
+25 Intellect
Requires Level 68
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 55.
Equip: Restores 6 mana per 5 sec.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
MrVegeta schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:47:
+22 Stamina
+25 Intellect
Requires Level 68
Rare/Blue, dus lijkt me gewoon en geen Heroic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
MrVegeta schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:47:
+22 Stamina
+25 Intellect
Requires Level 68
Omrogg - Shattered Halls droppen in normal.

http://www.wowhead.com/?item=27525

[ Voor 84% gewijzigd door Ashrah op 06-03-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mjah, ik had alles al bekeken maar een guildie heeft Shatterd Halls 20 x gedaan en die boots niet zien droppen. Misschien bad luck dan. Ik zal het eens proberen, want ze zijn wel goed!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06 23:22
Ik ben niet zo thuis in enchanting helaas. Welke enchants zijn een beetje leuk voor een (frost)mage op lvl70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Ik ben alweer een tijdje met mijn Bloodelf Mage Salma bezig L29, ja het schiet al op :). Ik moet zeggen het bevalt tot nu toe nog steeds prima. Het leuke is dat je meerdere mobs tegelijkertijd kan pakken mits ze niet gelijke LvL of hoger zijn natuurlijk. Alleen de zit er wel meer downtime op het grinden omdat je na drie a vier mobs door je manapool heen bent. Nou zal dat op latere levels wel veranderen en natuurlijk dat je betere + Int en + Spi gear krijgt, maar op dit moment is best wel irritant om te moeten stoppen om water te drinken. Op dit moment zit ik in Hillsbrad Foothills te questen. Alleen ik stoor mij daar aan dat L70 figuren van de Aliance zo nodig stoer moeten doen om lowlevels te ganken. :( Blijkbaar zijn dat gefrustreerde spelers die gewoon niet kunnen winnen van L70 Horde spelers in PvP.

Maar ik heb de oplossing gevonden om dat soort figuren direct af te straffen, ik heb gewoon mijn high LvL Rogue geparkeerd in TM voor het geval er zo'n irritant figuur rond huppelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:23:
[...]
Anyways, gisteren maar weer een rondje gespeeld op mijn Priest en zie daar echt hoe irritant sommige Warriors en Rogue's kunnen zijn.
Rennen gewoon een mobgroep in, pakken natuurlijk aggro van de tank af, sterven dan weer bijna omdat het een beetje veel damage doet, Priest (ik) moet dan weer Shielden en zowat al zijn mana verbranden om die latexboi recht te houden terwijl de tank bijna het loodje legt..
Ah joh, overenthousiaste rogues waarschuw je één keer vriendelijk en daarna ... tja, wat lager op de healprio lijst. ;) Rogues tanken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

kwas met een rouge in Arcatraz en die was op een gegeven moment aan het "evasion tanking" whateverthatmaybe hij ging iig er niet aan :D (kmoet nl even heel snel onze healer combatressen en dan kan ik niet tegelijk een mob tanken :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sleepie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:20:
Ik ben niet zo thuis in enchanting helaas. Welke enchants zijn een beetje leuk voor een (frost)mage op lvl70?
Alle crit/spelldamage enchants op bracers/gloves/weapon

Als je er niet zo thuis in bent, kun je het natuurlijk ook zelf even opzoeken ipv anderen het werk laten doen ;)

http://www.wowhead.com/?spells=11.333#00mz

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:35:

Alle crit/spelldamage enchants op bracers/gloves/weapon

Als je er niet zo thuis in bent, kun je het natuurlijk ook zelf even opzoeken ipv anderen het werk laten doen ;)

http://www.wowhead.com/?spells=11.333#00mz
Heus wel gezocht natuurlijk, maar nog nooit een site gevonden met een duidelijk gesorteerd overzicht. Thanks voor de link :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:45
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:51:
[...]

Rare/Blue, dus lijkt me gewoon en geen Heroic :)
In Heroic mode droppen ook blue items hoor, het merendeel van de loot is zelfs blue.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

eendje schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:32:
kwas met een rouge in Arcatraz en die was op een gegeven moment aan het "evasion tanking" whateverthatmaybe hij ging iig er niet aan :D (kmoet nl even heel snel onze healer combatressen en dan kan ik niet tegelijk een mob tanken :P )
Rouge's hebben Persuasion, geen Evasion ;)

Evasion is een leuke skill, 50% Dodge voor 15 seconden, kan je toch wel even redden ;)
Gelukkig is Evasion tegenwoordig ook voor Ranged attacks en niet alleen Melee

Rouge's are overpowderd! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ik hoor helemaal niemand iest zeggen over het geweldige design, en verhaal lijnen die Blizzard heeft gemaakt in de outlands.
Ik ben nu halverwegen Zangarmarsh en heb heel even 1 quest gedaan in Terokkar Forest (ook om de portal te kunnen gebruiken), maar ik loop weer met open mond rond.
Ik zoek mij een ongeluk naar sommige quests, maar heb weer net zoveel plezier als 2 jaar geleden.
De rep loopt geleidelijk binnen, zonder er echt voor hoeven te grinden en dat bevalt mij wel. IK verdien gold als water. Ik ben nog niiot zo rijk geweest, hehe. Euh, alles boven de 100 gold geeft mij een rijk gevoel :)
Heeft niemand anders dat gevoel, als hij.zij door de outlands loopt?
Of ben ik gestoord ...

Helaas nog geen instance gedaan, dat ga ik dit weekend maar eens doen.
Gisteren nog op een oproep gereageerd van een paladin (60) voor een run in Ramparts. Maar hij vroeg of ik wel holy was.
"Nee shadow, why?"
"Oh, sorry, we need a full holy priest".
"Duh? bye"

Tja wat moet ik er mee?

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat enorm suf trouwens dat 't WoW forum nog steeds offline is. Ik ben erg benieuwd welk bedrijfje 't webgebeuren regelt, ik heb zo het idee dat Blizzard dat uitbesteed heeft.

Nou, ik zou een andere club nemen...wat een prutsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:44:
Wat enorm suf trouwens dat 't WoW forum nog steeds offline is. Ik ben erg benieuwd welk bedrijfje 't webgebeuren regelt, ik heb zo het idee dat Blizzard dat uitbesteed heeft.

Nou, ik zou een andere club nemen...wat een prutsers...
Blizzard doet dat soort dingen allemaal zowaar zelf.

Daarbij is de forumsoftware aardig complex, zeker gezien de koppelingen met de gameservers bijvoorbeeld voor char info e.d. en het feit dat ze enorm veel gebruikt worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:45:
Blizzard doet dat soort dingen allemaal zowaar zelf.

Daarbij is de forumsoftware aardig complex, zeker gezien de koppelingen met de gameservers bijvoorbeeld voor char info e.d. en het feit dat ze enorm veel gebruikt worden.
Zo complex is forum software niet. En wat betreft die koppeling met de gameservers: die hebben ze juist een tijdje terug losgekoppeld (sindsdien duurt het een tijdje voordat je character geupdate wordt) en kennelijk kunnen ze het overhevelen van die data ook niet gewoon een keer goed doen.

Als we als bedrijf zo zouden presteren bij een klant zouden we in grote problemen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
Anoniem: 121555 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:36:

Vooruit, mijn ui. In raid verdwijnen de unitframes van m'n party en popt Grid tevoorschijn. :)
Hey,

Leuke UI :) Hoe zit het nu met Decursive, ik zag idd dat er weer een nieuwe versie uit was laatst, werkt dat nou weer een beetje? Ik ben alleen benieuwd naar een paar mods die jij gebruikt die ik niet ken. Bijvoorbeeld die "chatmod", ik gebruik zelf ChatMOD maar deze is anders? En welke map mod is dat trouwens? En dat Cast/Clear venster linksonder? Hier nog een oude ZG pic van mijn raid UI van begin januari geloof ik, ik als OH in ZG, klik voor full version:
Afbeeldingslocatie: http://www.matr1x.nl/WOW_GUI_2007_thumb.jpg

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:05
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:45:
Zo complex dat het maar voor de helft werkt |:(
Zo staat mijn huidige character waar ik mee speel, niet in het lijstje van de character om onder te posten op het forum.
Ik vind het daarnaast erg verwarrend dat je verschillende characters kan kiezen en dus onder verschillende namen aan het posten bent. Had liever 1 naam en dan een zelf gekozen character plaatje eronder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Na zo'n anderhalf jaar geleden (eind september 2005) gestopt te zijn met World of Warcraft, begint 't nu toch wel weer redelijk te jeuken. En omdat het voor mezelf ook weer een leuke gelegenheid is om m'n grenzen opnieuw te verkennen, wil ik toch de knoop maar eens doorhakken. :)

Vroeger speelde ik als Gnome mage op Turalyon aan de Alliance kant. Was erg leuk, maar het raiden werd me gewoon echt teveel; zoveel geestelijk als lichamelijk. Bovendien ging het heel erg om het hebben van de beste gear en daar flink mee pronken. Niets mee mis, maar dat was niet waarom ik begon met spelen. :P

Nu wil ik als Draenei mage beginnen, maar ik was vroeger begonnen met tailoring/leatherworking en op level 60 de switch gemaakt naar herbalism/alchemy. Is die laatste combinatie nog steeds een van de meest geschikte voor een mage, of is jewelcrafting/mining tegenwoordig geschikter?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik van plan ben om heel erg rustig aan te doen, dus snel-naar-level-70 zit er voor mij niet in. Ik wil 'de wereld' weer vanaf 't begin gaan verkennen. :)

En hoe zit het tegenwoordig met de servers? Ik wil sowieso op een PVE server spelen; heb ook nog aan de Horde kant gespeeld op Argent Dawn (RP) wat ook erg leuk was, maar ik twijfel een beetje tussen die twee. RP'en vind ik wel erg leuk, maar het voelde na verloop van tijd ook wel lichtelijk gedwongen. Turalyon was destijds echt een van de slechtste keuzes qua hardware geweest; de mensen die ik er kende waren erg gezellig, maar de frequentie waarmee alles plat lag, was vrij irritant.

Dus, als iemand een behoorlijk stabiele PVE of RP server kan aanraden, dan hoor ik het graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hydra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:43:
[...]

Punt is dat er geen enkele manier is om uit te vinden of iemand ervaring heeft of niet, behalve met 'em samen te spelen. Zelf lijkt iets als een instance-examen geweldig, specifiek eentje voor elke class :P
Eerder een global kill list. Van alle instances in de levelrange het aantal kills (van bosses uiteraard) laten zien. Groot nadeel daarvan is wel dat je zonder ervaring ook geen ervaring kan krijgen.

Edit: of net zoals bij het PvP gebeuren op basis van je aantal bosskills een titel aan iemand toekennen. Dat werkt net genoeg om een snelle indruk van iemand te krijgen en het geeft net wat meer zekerheid over iemand zijn skills in PvE. Meer hoef je ook niet te weten, WoW is geen werk en solliciteren voor een party, zoals sommigen hier bijna zouden willen als ik het zo lees, gaat way to far.

[ Voor 27% gewijzigd door rodie83 op 06-03-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Rochette schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:44:
Ik zoek mij een ongeluk naar sommige quests, maar heb weer net zoveel plezier als 2 jaar geleden.
De rep loopt geleidelijk binnen, zonder er echt voor hoeven te grinden en dat bevalt mij wel. IK verdien gold als water. Ik ben nog niiot zo rijk geweest, hehe. Euh, alles boven de 100 gold geeft mij een rijk gevoel :)
Of ben ik gestoord ...
De rep grind bestaat nog steeds hoor op level 70 :) en ook je gold ben je snel genoeg
kwijt aangezien je sowieso over een flying mount moet beschikken (zelfs om de 'casual'
content te bereiken op sommige plaatsen). Initieel ga je inderdaad snel honored raken
bij veel factions, en daarna begint het spel weer met de tokens en instances om revered/exalted
te raken.

Mijn mage is nu al een paar weken 70 en nog steeds ben ik bezig met het grinden van tokens, instances,... om toch maar die benodigde stink keys voor heroic instances te bekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
rodie83 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:05:
Eerder een global kill list. Van alle instances in de levelrange het aantal kills (van bosses uiteraard) laten zien. Groot nadeel daarvan is wel dat je zonder ervaring ook geen ervaring kan krijgen.

Edit: of net zoals bij het PvP gebeuren op basis van je aantal bosskills een titel aan iemand toekennen. Dat werkt net genoeg om een snelle indruk van iemand te krijgen en het geeft net wat meer zekerheid over iemand zijn skills in PvE. Meer hoef je ook niet te weten, WoW is geen werk en solliciteren voor een party, zoals sommigen hier bijna zouden willen als ik het zo lees, gaat way to far.
Ik vind een kill list wel wat hebben, en dan voor een account, zodat je kunt zien wat iemand met welke characters gedaan heeft. Wat mij betreft is dat wel een optie die je uit moet kunnen zetten natuurlijk ;) Kan ik lekker patsen met m'n Naxx kills op m'n priest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Iedere instance een repeatable quest geven en dan wel zo:
Het verzamelen van het hart/ketting/ring/oid van iedere boss.
Als je die dan achteraf inleverd bij de questgiver, bijv. de leider van iedere stad (Thrall, etc...) dan krijg je een punt erbij op een instance lijst. Het aantal punten zou dan ingezien kunnen worden door /who playername of door de speler te inspecten.

Lijkt mij een leuk idee :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaTr1x schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:00:
[...]

Hoe zit het nu met Decursive, ik zag idd dat er weer een nieuwe versie uit was laatst, werkt dat nou weer een beetje?
Die vijf blokjes boven de party-unitframes zijn Decursive, blokje per char. Worden blauw/rood als een magic debuff of een disease heeft, rechts/links klikken cast abolish disease of magic. De blokjes vervagen als ze out of range zitten. Het werk erg goed, ben er erg tevreden mee. :)
"chatmod", ik gebruik zelf ChatMOD maar deze is anders?
Prat download
En welke map mod is dat trouwens?
Squeenix
En dat Cast/Clear venster linksonder?
Whispercast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:43:
[...]

Inderdaad mensen die in zeggen daar en daar geweest te zijn kunnen mooi de tactiek gelezen te hebben maar de echte ervaring is toch anders.
Zo hadden wij een tank die tot twin emperors had getankt maar bij veal wist ie al niet wat ie moest doen ;) altijd leuk dat soort mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:28
MantaMania schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Zo hadden wij een tank die tot twin emperors had getankt maar bij veal wist ie al niet wat ie moest doen ;) altijd leuk dat soort mensen.
Boeit dat? Nee.. Tactiek voor een bepaalde boss kan je uitleggen, maar ga jij maar eens een warrior leren tanken..
Zoiets leer je in de loop van het spel, en ik mag toch echt aannemen als hij tot Twin emps getanked heeft dat je weet hoe je moet tanken(uitzonderingen daar gelaten)..

Zo komt het nogsteeds voor. Guild gaat karazhan raiden, en er staat al 3 dagen in de gmotd dat we baas X gaan slopen dat je de tactics moet lezen. Nu weet ik ook wel ervaring 100x meer doet dan tactics, maar dan krijg je iig toch een beeld ervan. En nog zijn er verdomme mensen die het niet doen. Daaruit wil je je raid niet laten bestaan imho. Nofi ofzo, maar zorg dat je prepared komt, en veel mensen kennen dat woord niet.

Shade of Aran hetzelfde, leuke abilities waar je ZELF op moet letten hoe je moet handelen en weet wat je moet doen bij zijn attacks.. Mensen bereiden zich niet voor op dit, en dan whipe je verdomme omdat 1 of andere *piep* de tactics niet kent...

Nogmaals, geen flame of zo. Tactic weten is aardig, maar hij valt uit te leggen in pugs.. Skill echter niet. In raids wordt er eigelijk wel van je verwacht(in mijn opzicht) dat je de tactics wel zo ongeveer weet, dat je weet wat er te wachten staat.

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 06-03-2007 11:57 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ben persoonlijk nog nooit in een heroic instance geweest maar volgens mij is het de pain amper waard voor de minimale kansen op betere loot.

Gisteren weer wat heerlijke potjes bg gespeelt, heb een erg leuke tactiek om healers snel down te hebben. Ik zet eerst sweeping strike aan en spam ww. Daarna wacht ik op ca 75 rage en intercept ik een healer. 2 a 3x (improved) slam erop wat evenveel dmg doet als ms dan meteen een ms en ww erover en een shock en lighting bolt van me shaman buddy = shamans, priest gaan instant dood.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
evilpin0 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:54:
Ik ben persoonlijk nog nooit in een heroic instance geweest maar volgens mij is het de pain amper waard voor de minimale kansen op betere loot.
Je hebt geen keuze, je moet door de heroics om te attunen voor raid instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 20:58
motormuus schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:46:
Heeft iemand hier ooit eens een full out raid gezien op een capital gezien?
Ik probeer zovaak mensen bijmekaar te sprokkellen om een stad of dorpje te raiden en lekker keet te trappen.. Maar 95% is liever bezig een instance voor de 26ste keer binnenstebuiten te keren :r
Waarom?!?!... hmm misschien heb ik wel een verkeerde server gekozen (pve)
Ik heb het met mijn oude guid op een usa server ooit gedaan op Storwind City. Een lock en een paar rogues zijn Stormwind binnengeslopen naar het gedeelte Stormwind Keep. Daar hebben we in een hoekje iedereen staan summonen, op de plek waar dat gebeurde kregen we geen agro en kwam eigenlijk nooit een alliance char. Daarna met zijn allen tegelijk een aanval gepleegd op een of andere prins die daar rond staat te hangen (ben zijn naam even kwijt maar volgems mij was het een jochie ofzo?). Helaas was iedereen zo exited dat we vergaten samen tewerken en dus gingen we snel onderuit, maar het was wel extreem gaaf om met 40 man ineens een aanval vanuit het centrum van Stormwind te doen.

Hier een fotootje:

Afbeeldingslocatie: http://cop.cifug.com/modules/xcgal/albums/userpics/10058/CoPsw1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:52:
[...]

Boeit dat? Nee.. Tactiek voor een bepaalde boss kan je uitleggen, maar ga jij maar eens een warrior leren tanken..
Zoiets leer je in de loop van het spel, en ik mag toch echt aannemen als hij tot Twin emps getanked heeft dat je weet hoe je moet tanken(uitzonderingen daar gelaten)..
Tuurlijk boeit het dat houdt in dat ie heeft staan liegen en helemaal nog nooit ergens getankt heeft.
Hij had dus waarschijnlijk nog nooit tot twin emps staan tanken omdat ie er geen zak van kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Even een vraagje: Is maintenance tegenwoordig op dinsdag ofzo? Meen gisteren een berichtje te hebben gezien bij het inloggen hierover, maar kan effe niks achterhalen (wow-europe weer lekker plat)

Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

Bevestigen is natuurlijk leuker, woensdag is mijn vrije dag... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Thnx dan ga ik i.p.v. SmartDebuff Decursive weer eens proberen.
Prat had ik al wel van gehoord, ga ik ook ff testen, en Squeenix heb ik al eerder eens gebruikt, ga ik ook weer ff downen.
Sleepie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:38:
Heus wel gezocht natuurlijk, maar nog nooit een site gevonden met een duidelijk gesorteerd overzicht. Thanks voor de link :>
Hier is ook een goed overzicht van alle enchants:
http://www.wowwiki.com/Enchantment

Iemand een idee hoe je dit doet trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://uifiles.worldofwar.net/upload/pics/01819.chatboxD.jpg?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Perox schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:09:
Even een vraagje: Is maintenance tegenwoordig op dinsdag ofzo? Meen gisteren een berichtje te hebben gezien bij het inloggen hierover, maar kan effe niks achterhalen (wow-europe weer lekker plat)

Iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

Bevestigen is natuurlijk leuker, woensdag is mijn vrije dag... :) :)
Nee, is alleen een aankondiging van een extended maintanance voor morgen :)

[ Voor 74% gewijzigd door Zeror op 06-03-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:15:
[...]

Nee, is alleen een aankondiging van een extended maintanance voor morgen :)
Aah spijtig toch. Vorige week namelijk kon ik gewoon om 9:15 ofzo inloggen terwijl maintenance meestal tot 11:00 uur en later duurt normaalgesproken... dus ik had een stiekeme hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-06 09:08
Rochette schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:44:
Ik hoor helemaal niemand iest zeggen over het geweldige design, en verhaal lijnen die Blizzard heeft gemaakt in de outlands.
Ik ben nu halverwegen Zangarmarsh en heb heel even 1 quest gedaan in Terokkar Forest (ook om de portal te kunnen gebruiken), maar ik loop weer met open mond rond.
Of ben ik gestoord ...
Honder goud is echt heel weinig in ongeveer 3 weken had ik mijn epic mount en weer een paar weken later 300 gespaard. Nu ben ik bijna lvl 70 en heb ik 1300 goud om mijn account. Als herbalist heb ik veel primal life verkocht (10g per stuk) en wat recipees door verkocht (10g winst per recipe).

Verder zit er bij elke q een paar goud(3-13) en zijn de drops van 10+ silver per keer ook wel lekker.
Op lvl 70 moet het goud helemaal snel zijn als ik ipv experience alleen maar gold krijg voor de quests.

TBC is trouwens wel ontzettend mooi! Heel verschillende areas en tegen de tijd dat ik 70 was heb ik area 51 en nagrand nog niet eens bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaTr1x schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:13:
[afbeelding]?
Da's wel een mooie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
"Auctioneer did this" staat er in het plaatje.
Misschien daar even de opties van doorlopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:02:
[...]

Je hebt geen keuze, je moet door de heroics om te attunen voor raid instances.
Pardon ? Welke raid instances heb je het over dan waar je je voor moet attunen ??

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

redfoxert schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:42:
[...]

Pardon ? Welke raid instances heb je het over dan waar je je voor moet attunen ??
Karazhan, maar daar hoef je geen heroic voor te doen, maar voor tempest keep moet je er flink wat op heroic doen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
[afbeelding]?
Als je even de link van de pic volgt en naar de naam kijkt.... :)

Op uifiles.worldofwar.net, genaamd Chatbox
Ik ga dat thuis ook maar eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Speedy55 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:43:
[...]

Karazhan, maar daar hoef je geen heroic voor te doen, maar voor tempest keep moet je er flink wat op heroic doen.
To enter, one must obtain the Tempest Key, which requires dungeon runs in Hellfire Citadel (the Shattered Halls), Coilfang Reservoir (the Steamvault), Auchindoun (Shadow Labyrinth) and Tempest Keep itself (the Arcatraz) in Heroic Mode, and after this, you are required to kill Magtheridon in the dungeon Magtheridon's Lair before you get the Tempest Key.

Dus dat zijn er maar 4 in Heroic Mode en Magtheridon omleggen. Dat zullen er dus niet zo heel veel hebben gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Anoniem: 35113 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:01:
Na zo'n anderhalf jaar geleden (eind september 2005) gestopt te zijn met World of Warcraft, begint 't nu toch wel weer redelijk te jeuken. En omdat het voor mezelf ook weer een leuke gelegenheid is om m'n grenzen opnieuw te verkennen, wil ik toch de knoop maar eens doorhakken. :)

Vroeger speelde ik als Gnome mage op Turalyon aan de Alliance kant. Was erg leuk, maar het raiden werd me gewoon echt teveel; zoveel geestelijk als lichamelijk. Bovendien ging het heel erg om het hebben van de beste gear en daar flink mee pronken. Niets mee mis, maar dat was niet waarom ik begon met spelen. :P

Nu wil ik als Draenei mage beginnen, maar ik was vroeger begonnen met tailoring/leatherworking en op level 60 de switch gemaakt naar herbalism/alchemy. Is die laatste combinatie nog steeds een van de meest geschikte voor een mage, of is jewelcrafting/mining tegenwoordig geschikter?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik van plan ben om heel erg rustig aan te doen, dus snel-naar-level-70 zit er voor mij niet in. Ik wil 'de wereld' weer vanaf 't begin gaan verkennen. :)

En hoe zit het tegenwoordig met de servers? Ik wil sowieso op een PVE server spelen; heb ook nog aan de Horde kant gespeeld op Argent Dawn (RP) wat ook erg leuk was, maar ik twijfel een beetje tussen die twee. RP'en vind ik wel erg leuk, maar het voelde na verloop van tijd ook wel lichtelijk gedwongen. Turalyon was destijds echt een van de slechtste keuzes qua hardware geweest; de mensen die ik er kende waren erg gezellig, maar de frequentie waarmee alles plat lag, was vrij irritant.

Dus, als iemand een behoorlijk stabiele PVE of RP server kan aanraden, dan hoor ik het graag. :)
PVE server aggramar is altijd erg gezellig vol en ook stabiel. Is ook de enigste server waar ik ervaring mee heb :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
redfoxert schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:47:
[...]

To enter, one must obtain the Tempest Key, which requires dungeon runs in Hellfire Citadel (the Shattered Halls), Coilfang Reservoir (the Steamvault), Auchindoun (Shadow Labyrinth) and Tempest Keep itself (the Arcatraz) in Heroic Mode, and after this, you are required to kill Magtheridon in the dungeon Magtheridon's Lair before you get the Tempest Key.

Dus dat zijn er maar 4 in Heroic Mode en Magtheridon omleggen. Dat zullen er dus niet zo heel veel hebben gok ik zo :)
Een ander voorbeeld is de raid in Coilfang, daarvoor moet je een quest halen uit Heroic Slave Pens.
Deze quest vereist dat je Gruul killed en ik denk ook de laatste boss in Karazhan (weet ik niet van buiten en ik kan niet checken op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Kijk dat zijn nu de dingen waar ik van hou :*) _/-\o_ , je xal idd wel aardig moeten samenwerken want er staan een karrevracht guards bij hem, en die vent naast het kleine koning is een zware jongen :9

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
redfoxert schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:47:
[...]

Reken maar dat alle raidguilds druk bezig zijn om aan alle eisen te voldoen. Nu zijn het er nog enkelen. Over 3maanden is een groot deel druk bezig in instances waar deze vereist zijn.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cWaVe1 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:43:
[...]

Deze dus:
http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1819
Slash Commands...

ChatBox --- /chatbox or /cb
[...]
chuckNorris - allow you to nuke Chuck Norris spam.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 13:42
Bah.. was gisteren nog een aantal elites aan het grinden van ongeveer hetzelfde lvl als mij (68)
Komt er doodleuk een lvl 70 druid die het grappig vind om je even in catform aan te vallen, niet dat ik er wat tegenin kan brengen met een elite op mij :S

Heeft iemand nog tips voor mijn build?
Ben full feral, dus zoveel mogelijk damage output + ik wil nogwel eens tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 09:25
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:52:
Zo komt het nogsteeds voor. Guild gaat karazhan raiden, en er staat al 3 dagen in de gmotd dat we baas X gaan slopen dat je de tactics moet lezen. Nu weet ik ook wel ervaring 100x meer doet dan tactics, maar dan krijg je iig toch een beeld ervan. En nog zijn er verdomme mensen die het niet doen. Daaruit wil je je raid niet laten bestaan imho. Nofi ofzo, maar zorg dat je prepared komt, en veel mensen kennen dat woord niet.
Wat is er gebeurd met het zelf ontwikkelen van een taktiek, zonder dat je weet wat je kan verwachten? Als je alles voorgekauwd krijgt, ben je 40% van de fun toch al kwijt? (Met voor de meesten nog 10% fun van de kill en 50% van de loot.)

Geef mij maar 50 keer wipen op een boss tot je het eindelijk onder de knie hebt. Spijtig genoeg heb ik het gevoel daarbij sterk in de minderheid te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:41:
"Auctioneer did this" staat er in het plaatje.
Misschien daar even de opties van doorlopen??
lol ja Auctioneer heb ik en daar zit het niet in he, daarom vroeg ik het ook :>
cWaVe1 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:43:

hehe ik vond dat plaatje weer op wowinterface toen ik aan het Googlen was voor de Prat mod, daar erover heen gelezen dat chatbox ook een mod was. Helaas kun je dus het alleen zo eruit laten zien als je zelf de Chatbox mod hebt, als je dat dus niet hebt zie je alsnog die enchant spam.

Ik heb laatst nog wel een andere mod gevonden, EnchantBot, waarbij iemand jou kon whisperen voor een enchant en dan automatisch terug gewhisperd kreeg welke enchants ik kon doen. Maar nadat ik deze mod tezamen met wat andere mods had geïnstalleerd kon ik niet meer worden geressed en heb ze dus ook maar weer uitgezet, nog geen zin gehad om dat uit te zoeken.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Decurse lijkt niet meer met een button te kunnen curen/dispellen/purgen/abolishen. Je moet nu daadwerkelijk een aparte keycombo intoetsen en een target selecteren om het te laten werken.

Of het ik de one-button clear optie gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Ik heb mij laten vertellen dat Druids niet alleen Flight-form hebben gekregen bij lvl 68, maar vanaf lvl 70 een q-lijn kunnen volgen voor een epic-mount.

A. Klopt dit 'gerucht'? Ik heb het niet terug kunnen vinden.....
If Ja then goto B :)

B. Kan iemand mij vertellen waar ik de (start)quest kan vinden voor mijn epic-mount als Druid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Rayden schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:13:
Heeft iemand nog tips voor mijn build?
Ben full feral, dus zoveel mogelijk damage output + ik wil nogwel eens tanken.
MaTr1x in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."
Anoniem: 54709 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:15:
Ik heb mij laten vertellen dat Druids niet alleen Flight-form hebben gekregen bij lvl 68, maar vanaf lvl 70 een q-lijn kunnen volgen voor een epic-mount.

B. Kan iemand mij vertellen waar ik de (start)quest kan vinden voor mijn epic-mount als Druid?
A. Ja heb dat in een blue post gelezen
B. Die quest is er nog niet, wordt later met een patch in het spel gezet

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

A. Ja dit klopt.
B. Dit is nog niet geimplementeerd, net als voor Warlocks en Paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:35
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:52:
Vandaag in Karahzan geweest 3 bosses down. En wat me opvalt is hier die discussie over DPS. Ik had tijdens deze raid 2x Flask of Supreme Power bij me omdat me gear vergeleken met de rest minder was. Grappig is.. Ik ben maar 50% losgegaan omdat ik anders gewoon agro trek, heb me agro reduction spells vaak genoeg nodig gehad. Achteraf denk ik dus nu.. die flask is niet nodig, zonder trek ik ook agro.. en zonder mp kom ik nooit (dark pact, life tap, pots). Leuke instance trouwes :)

edit:

wat ik me nu dus afvraag, hoe werkt het hate systeem eigenlijk ? krijg je per damage agro.. of per damage spell ? Opzich zou het namelijk raar zijn als je per damage agro krijgt aangezien dan beter gear niets meer uitmaakt, omdat je toch al agro trekt. Terwijl als je per agro spell damage trekt, betere gear wel een toegevoegde waarde is.
Hmm, als ik dit zo lees had je of geen al te beste MT/OT mee, of je hebt geen threat reduce talents (destructive reach, imp drain soul) of je loopt liever met BoW danwel BoK ipv salvation rond of met een of andere shammy totem ipv de -threattotem. Ik kan in karazhan redelijk vol nuken zonder aggro te pakken als ik aan mijn de max reduction zit met buffs -40% op zowel affliction en destro spells. Soulshatter helpt me wanneer het wel gebeurt. Wel wacht ik altijd even netjes tot de MT iets van aggro gepakt heeft.

- x% threat buffs zijn voor warlocks essenstieel om redelijk vol te kunnen nuken aangezien locks geen volle aggro dump hebben zoals andere dps classes. Laat ook bij voorkeur de hele guild de threatmeter addon installeren zodat je gemakkelijk de threat van iedereen in de gaten kan houden en aggro verlagende trinkets mocht je die hebben of soulshatter goed kan timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

BS

Blizzard heeft al aangegeven dat Warlocks/Paladins geen quest krijgen voor Artisan Flying mounts.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Waarom krijgen Druids, Warlock Paladins dan een epic mount en de andere classes niet.
Ok, Mages hebben portals, Shamans hebben ghost wolf. En de andere classen dan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HitmanWVU schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:13:
Decurse lijkt niet meer met een button te kunnen curen/dispellen/purgen/abolishen. Je moet nu daadwerkelijk een aparte keycombo intoetsen en een target selecteren om het te laten werken.

Of het ik de one-button clear optie gemist?
Anoniem: 121555 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:24:
[...]

UI

Die vijf blokjes boven de party-unitframes zijn Decursive, blokje per char. Worden blauw/rood als een magic debuff of een disease heeft, rechts/links klikken cast abolish disease of magic. De blokjes vervagen als ze out of range zitten. Het werk erg goed, ben er erg tevreden mee. :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:20:
Waarom krijgen Druids, Warlock Paladins dan een epic mount en de andere classes niet.
Ok, Mages hebben portals, Shamans hebben ghost wolf. En de andere classen dan? :S
Warlocks krijgen een epic mounts omdat dit bij hun class past. Het is wat vreemd als je demons kan summonen, maar er geeneen kan summonen waar je op kunt rijden bijvoorbeeld. Waarom Paladins er een hebben is mij een raadsel.

De mounts zijn overigens verre van gratis. Je betaalt als lock bijvoorbeeld veel meer voor je skills en moet ook nog eens grimoires voor je pets kopen. Daarnaast kost de quest ook een fortuin aan reagents. Uiteindelijk ben je dus ongeveer hetzelfde kwijt als de rest.

Het gaat hier dus om EPIC mounts, de level 60 variant.

Als je het hebt over de level 70 mount dan bedoel je waarschijnlijk de ARTISAN mount.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Welke andere?

Ow de melee... ach, die rennen maar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:42
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:20:
shammies hebben een epic headpiece
warriors quel'serrar
hunters lok'delar
en rogues mogen cooking skillen voor vanish/blind

lekker balanced : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Dat bedoelde ik ook inderdaad. Je moet op dat blokje (rechts, links, ctrl+links)klikken, omdat volgens mij die clearopties nu alleen gevolgd kunnen worden door een toetsenbord of muis event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:20:
[...]

BS

Blizzard heeft al aangegeven dat Warlocks/Paladins geen quest krijgen voor Artisan Flying mounts.
Helemaal juist, Paladins en Warlocks krijgen geen flying mount of epic flying mount d.m.v. een quest.

Druids krijgen op level 68 echter voor 20G ofzo flying mount form. Blizzard heeft aangegeven van plan te zijn ook een quest te implementeren voor druids om epic flightform te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Nephilim schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:13:
[...]

Wat is er gebeurd met het zelf ontwikkelen van een taktiek, zonder dat je weet wat je kan verwachten? Als je alles voorgekauwd krijgt, ben je 40% van de fun toch al kwijt? (Met voor de meesten nog 10% fun van de kill en 50% van de loot.)

Geef mij maar 50 keer wipen op een boss tot je het eindelijk onder de knie hebt. Spijtig genoeg heb ik het gevoel daarbij sterk in de minderheid te zijn.
Wij lezen ook altijd "tactics" door, echter in 99% van de gevallen zul je deze moeten omvormen naar de eigen raidgroup qua posities, wie doet wat etc, dit zal je bijna altijd een paar whipes kosten als het een uitdagende boss is. echter een boss als attuneman/midnight kan je gewoon 1 of 2 shotten zonder ooit de tactics gelezen te hebben.

Ik vind een aantal keer whipen zeker niet erg, 50x whipen echter (ik neem aan dat je het als voorbeeld bedoeld) dan lijkt het me beter om een andere boss te gaan proberen want dan heb je of niet de goede raid voor deze boss of je bent ws zwaar undergeared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:26:
[...]

Helemaal juist, Paladins en Warlocks krijgen geen flying mount of epic flying mount d.m.v. een quest.

Druids krijgen op level 68 echter voor 20G ofzo flying mount form. Blizzard heeft aangegeven van plan te zijn ook een quest te implementeren voor druids om epic flightform te bemachtigen.
Dat laatste zou ik wel erg vreemd vinden (en nogal lame), maar goed :)

Warlocks horen eigenlijk ook een demon ARTISAN flying mount te kunnen summonen, want het is nogal vreemd dat ze dat niet kunnen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
[...]
Waarbij wel opgemerkt dient te worden dat om deze quest te krijgen, druids eerst de 'normale epic' mount skill moeten hebben, dus het is niet zo dat ze 6000 gold uitsparen hierdoor.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:20:
[...]

BS

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=74727492&sid=1

maw ja de druids krijgen een epic flightform in de toekomst MAARRRRRRRR ze moeten wel ff zelf de 5k dokken voor die skill :P

edit: damn net te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 06-03-2007 13:29 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Druids krijgen trouwens hun epic mount ook niet echt gratis straks. Het is al bekend dat ze namelijk de artisan riding skill wel zullen moeten kopen om hun epic flightform te kunnen gebruiken. Dus het enige wat druids besparen is de 200g voor de mount, wat ongeveer in lijn ligt met wat paladins en locks bespaarden op hun epic mount als je het vergelijkt qua reagent kosten en de tijd geinvesteerd ten opzichte van het kopen van een normale epic mount.

Na de mount cost nerf bespaarden warlocks en paladins echter bijna niets meer tenopzichte van een normale epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:28
Dennism schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:26:
Wij lezen ook altijd "tactics" door, echter in 99% van de gevallen zul je deze moeten omvormen naar de eigen raidgroup qua posities, wie doet wat etc, dit zal je bijna altijd een paar whipes kosten als het een uitdagende boss is. echter een boss als attuneman/midnight kan je gewoon 1 of 2 shotten zonder ooit de tactics gelezen te hebben.

Ik vind een aantal keer whipen zeker niet erg, 50x whipen echter (ik neem aan dat je het als voorbeeld bedoeld) dan lijkt het me beter om een andere boss te gaan proberen want dan heb je of niet de goede raid voor deze boss of je bent ws zwaar undergeared.
@ Nephilim.. Dit bedoel ik ermee..
Je leest tactics, maar je moet toch je eigen draai eraan geven. Nooit kun je tactics voor de 100% kopieeren. Je zult het altijd zelf beter vinden op manier X.

En, 50x whipen op een baas overdreven? :z Gotta love C'thun tries! Ik zeg niet dat we de 50 gehaald hebben, maar kort aan toe zeker
Als tactics niet willlen, of er enkele *piep* figuren in de raid zitten die niet kunnen fungeren op die baas.. Dan gaan daar wel een X aantal tries overheen ja...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Bosmonster schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:24:
Als je het hebt over de level 70 mount dan bedoel je waarschijnlijk de ARTISAN mount.
Da's je epic flying mount. Je bent de eerste die ik 't een artisan mount hoor noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49
[...]
....

Idd, maar alleen voor de form en niet voor de skill. Dus die 5k moet je evengoed ophoesten.

-edit- ROFL....spuit elf 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Bulligan op 06-03-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Laat dat dan alsjeblieft een fucking moeilijke quest zijn.

Ik bedacht me overigens net dat het misschien wel leuk is als engineers een mount kunnen maken. dat ze dan zo'n racewagen van de racecircuit in shimmering flats hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:24:
[...]

Welke andere?

Ow de melee... ach, die rennen maar :Y)
Hunters bvb... waarom kunnen zij geen beast tamen om als mount te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Hehe, wat opmerking met 'gratis artisan flying mount' al niet los maakt :D

Ik heb nog ff de tijd, nog 3,5k te gaan voor de skill......
Anyway, bedankt voor de reacties,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 15-05 12:44
Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:38:
[...]

Ik bedacht me overigens net dat het misschien wel leuk is als engineers een mount kunnen maken. dat ze dan zo'n racewagen van de racecircuit in shimmering flats hebben. :P
't is geen R.O.S.E rakker ;) een race wagen vind ik niet in de stijl van WoW. zou eerder een mechanische draak of zo moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Da's je epic flying mount. Je bent de eerste die ik 't een artisan mount hoor noemen :)
Misschien omdat dat ding helemaal niet EPIC meer is maar RARE? :P

En dat het nogal verwarrend is om het over epic mounts te hebben op deze manier? ;)

Bij ons heet dat ding heel logisch de Artisan flying mount.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 06-03-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Evil_Kroki schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:38:
[...]

Hunters bvb... waarom kunnen zij geen beast tamen om als mount te gebruiken?
Idd, hunters zijn logischerwijs de eerste class waar je aan zou denken mbt een gratis of quest-epic mount. Maargoed, Blizz kennelijk niet O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:38:
[...]

waarom zou het een fucking moeilijke quest MOETEN zijn? het scheelt ons 200 gold... op 5k is dat peanuts.

bij ons heet dat gewoon de epic flying mount... net zoals je de normale mount had en de epic mount..

[ Voor 10% gewijzigd door Bezulba op 06-03-2007 13:42 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
jarnotjuh schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:35:
[...]

@ Nephilim.. Dit bedoel ik ermee..
Je leest tactics, maar je moet toch je eigen draai eraan geven. Nooit kun je tactics voor de 100% kopieeren. Je zult het altijd zelf beter vinden op manier X.

En, 50x whipen op een baas overdreven? :z Gotta love C'thun tries! Ik zeg niet dat we de 50 gehaald hebben, maar kort aan toe zeker
Als tactics niet willlen, of er enkele *piep* figuren in de raid zitten die niet kunnen fungeren op die baas.. Dan gaan daar wel een X aantal tries overheen ja...
wat ik bedoel met 50 tries overdreven is dat je niet 50x achter elkaar met dezelfde groep het gaan proberen zonder wijzigingen aan te brengen en/of betere gear te verzamelen. Vaak merk je het wel dat je bijv wel de tactic goed hebt (iedereen blijft leven bijvoorbeeld totdat de MT door mana gebrek doodgaat).

Als je dan continu blijft steken op bijvoorbeeld 50% hp op die boss dan vind ik niet dat het zin heeft om eindeloos door te gaan om de 49% te halen om het zo maar te zeggen. Beter is dan deze boss even een weekje te laten liggen en waar mogelijk een andere te gaan proberen of om de raid de cancelen en tot de instance reset ergens anders je gear e.d. te gaan verbeteren zodat je de volgende reset een grotere kans hebt om hem wel te killen.

Zolang je echter de tactic nog niet goed hebt moet je uiteraard doorgaan met tries totdat je erachter komt wat er misgaat en aan de hand daarvan je tactic blijven aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Niet online
Heeft iemand hier ooit eens een full out raid gezien op een capital gezien?
Ik probeer zovaak mensen bijmekaar te sprokkellen om een stad of dorpje te raiden en lekker keet te trappen.. Maar 95% is liever bezig een instance voor de 26ste keer binnenstebuiten te keren :r
Waarom?!?!... hmm misschien heb ik wel een verkeerde server gekozen (pve)
Onze laaste city attack op Ogg was 18 november zaterdagavond prime time =)

http://www.youtube.com/watch?v=ZVNmVvdoBe0

[ Voor 60% gewijzigd door Cyberia404 op 06-03-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
eendje schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:41:
[...]

waarom zou het een fucking moeilijke quest MOETEN zijn? het scheelt ons 200 gold... op 5k is dat peanuts.

bij ons heet dat gewoon de epic flying mount... net zoals je de normale mount had en de epic mount..
Als ik heel eerlijk ben zou ik ook voor de warlock een fucking moeilijke (SOLO!) quest willen. Dat ding moet een uitdaging zijn om te halen. Boeit het dat het je maar 200G scheelt, die artisan mount heb ik toch al gekocht voor dat geld, daar gaat het niet om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:37:
[...]

Noem het dan op z'n minst epic FLYING mount idd :P Ook al klopt het niet meer want zijn die dingen niet meer epic. Hij had het over epic mounts, maar bedoelde flying mounts.

Het maakt het er niet duidelijker op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 21:38

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

[...]

Druids trainen de flight form (+ riding 225) voor slechts 8 Gold 10 Silver. :-) En het is geen flying mount form, maar een flightform. Dat houdt dus in dat de carrot en de riding crop geen effect hebben op de snelheid en dat zal ongetwijfeld ook gelden voor de epic flightform. Het is een gimmick met als enige pluspunt dat het een instant shapeshift is.

En wat Blizzard van plan is met druids is zoals de geschiedenis uitwijst altijd maar weer afwachten, danwel met een flink blok zout te nemen.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Ozzy schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:06:
[...]

Druids trainen de flight form (+ riding 225) voor slechts 8 Gold 10 Silver. :-) En het is geen flying mount form, maar een flightform. Dat houdt dus in dat de carrot en de riding crop geen effect hebben op de snelheid en dat zal ongetwijfeld ook gelden voor de epic flightform. Het is een gimmick met als enige pluspunt dat het een instant shapeshift is.

En wat Blizzard van plan is met druids is zoals de geschiedenis uitwijst altijd maar weer afwachten, danwel met een flink blok zout te nemen.
instant shapeshift kan anders erg vaak je leven redden! Hoe vaak ik wel niet 1 sec te laat was met mn mount cast om nog net te ontkomen aan bv een patrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Bij mij in de guild word een Artisan flying mount, epic flying mount genoemd, maar ik zit dan ook in een epic geile guild. (epic ftw1one1)

Op forums etc wordt veel artisan flying mount gebruikt, maar zullen we het hier gewoon epic flying mount noemen dat typed een stuk makkelijker dan artisan flying mount. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
barfieldmv schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:16:
Bij mij in de guild word een Artisan flying mount, epic flying mount genoemd, maar ik zit dan ook in een epic geile guild. (epic ftw1one1)

Op forums etc wordt veel artisan flying mount gebruikt, maar zullen we het hier gewoon epic flying mount noemen dat typed een stuk makkelijker dan artisan flying mount. :D
Het is nog vreemder/verwarrender als je bedenkt dat je epic mount een purple item was ... maar je epic flying mount (in de guild noemen wij m ook epic flying mount, of turbogryph :D ) een blue item is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Sleepie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:24:
[...]

Het is nog vreemder/verwarrender als je bedenkt dat je epic mount een purple item was ... maar je epic flying mount (in de guild noemen wij m ook epic flying mount, of turbogryph :D ) een bleu item is ;)
Dan ben ik nu dus aan het sparen voor mijn turbo wyvern met turbo boost(riding stock)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ben zoiezo voor meer en betere animal forms. Het is toch zot dat ik vanaf lvl 40 een mount moet kopen om snel van A naar B te komen terwijl we juist travel forms hebben. Maak ze desnoods niet castable in pvp, enkel de lagere travel forms. Het idee achter druids is nou juist dat ze voor alle situaties verschillende dieren vormen kunnen aannemen. Vindt het ook jammer dat je geen andere forms meer krijgt na een bepaald lvl. Heb zo uit zitten kijken naar direbear form, om er vervolgens achter te komen dat deze kwa uiterlijk niks verschild van de normale bear form. Ik zit in combat al 35 lvls tegen dezelfde cat en bear form aan te kijken en eerlijk gezegd begin ik er genoeg van te krijgen. Met mn mage en warrior heb ik daar geen last van die wisselen iedere 5 lvls wel van armor/uiterlijk.

Gryps zijn toch ook geen epic flying mounts, dat zijn de netherdrakes, toch? Het zijn swift flying mounts.

[ Voor 6% gewijzigd door Seth_Chaos op 06-03-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sleepie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:24:
[...]

Het is nog vreemder/verwarrender als je bedenkt dat je epic mount een purple item was ... maar je epic flying mount (in de guild noemen wij m ook epic flying mount, of turbogryph :D ) een blue item is ;)
Volgens Blizzard is een epic item ook blue. Kijk maar in AH.

(of heb ik het nu fout??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:49
werk Carrot on a Stick eigenlijk ook nog op een flying mount? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 09:25
Arto schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:45:
werk Carrot on a Stick eigenlijk ook nog op een flying mount? :P
Yep, maar je kan beter een Riding Crop (laten) maken of kopen, die geeft 10% en stackt niet met andere speedups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:49
Nephilim schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:53:
[...]

Yep, maar je kan beter een Riding Crop (laten) maken of kopen, die geeft 10% en stackt niet met andere speedups.
ok, heb die trinket al niet meer maar was gewoon benieuwd :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:12:
[...]

instant shapeshift kan anders erg vaak je leven redden! Hoe vaak ik wel niet 1 sec te laat was met mn mount cast om nog net te ontkomen aan bv een patrol.
En dan met 60% wegrijden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2024

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Nephilim schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:53:
[...]

... en werkt de speed-aura van paladin ook op de epic/artisan/whatever flying mount? Zou dan dus 300% opleveren..

[ Voor 3% gewijzigd door Moraxv op 06-03-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Yokidrink schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:40:
[...]

't is geen R.O.S.E rakker ;) een race wagen vind ik niet in de stijl van WoW. zou eerder een mechanische draak of zo moeten zijn
Ik vind een racewagen juist in de stijl van wow. Er is tenslotte een hele race track in Thousand Needles aanwezig, waar de wrakstukken van raceauto's je om de oren vliegen.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!