Het Grote World of Warcraft topic - Deel 107 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.304 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:37
Anoniem: 203480 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:31:
wrom is iedereen toch zo verslaafd aan deeepeees? Er even van uitgaande dat jullie allemaal raiders zijn, dan gaat het toch juist om de abilities van de verschillende classes? Who gives a &%^$ dat de ene keer een lock op #1 staat en de mage op #2?
My 3p33n is longer than yours because I R #1 on dmg meters

:>

[ Voor 179% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-03-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat ondertussen de raid 10x gewiped is omdat ie agro pulled boeit niet :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:27:
[...]

Inderdaad. Daarom dat sommige mages ook enigzins 'ticked off' zijn zegmaar, dat je als stereotype magic caster niet bovenaan een petclass komt ;)
Tijdens raids zie ik locks dan ook niet als echte pet class, ik kan me niet heugen dat mijn imp tijdens een raid ooit ook maar punt aan damage gedaan heeft ;) Uiteraard is dit anders als je demo locks rond hebt lopen in je raid, echter die hebben wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Hou het nuttig. Slowchatten kan buiten GoT om.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 16:46
wrom is iedereen toch zo verslaafd aan deeepeees? Er even van uitgaande dat jullie allemaal raiders zijn, dan gaat het toch juist om de abilities van de verschillende classes? Who gives a &%^$ dat de ene keer een lock op #1 staat en de mage op #2?
Omdat het uiteindelijk DPS is dat je verder brengt. (Of healing power/regeneration voor healers etc).

Iedere class streeft ernaar om beter te worden. En voor DPS classes is dat dus meer DPS ;)

Dacht je dat er verschil zat in classes die MC deden en die Naxx deden? Allemaal level 60 hoor. Het enige verschil was betere gear -> meer DPS, meer healing, betere regen, etc

Als je niet naar verbetering streeft mis je wel erg veel van de game denk ik.. das voor 99% namelijk het primaire doel en feitelijk waar de game op gebaseerd is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 05-03-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203480

RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:37:
[...]

Je bent gewoon bitter omdat je niet kan/mag DPSen met je Warrior ;)
Tijdens mijn grind van 60 naar 70 gewoon heerlijk fury gespecced. DPS gaat toppie dan, nadeel is dat je gewoon redelijk goede gear moet hebben wil je bij blijven dps-whise als warrior zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Omdat DPS in 95% van de tijd tijdens raids het enige is wat ik doe op hier en daar een banish of een chainfear na, en wat ik doe dat doe ik graag goed. Ik kan er echt niet pissig om worden als iemand mij outdpst trouwens zolang ik zelf maar weet dat ik mijn best gedaan heb tijdens de raid.

Dit is het zelfde als dat healers graag kijken naar Healing done, en overhealing done na raids om hun efficientie te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:38:
[...]

bla

Dit is het zelfde als dat healers graag kijken naar Healing done, en overhealing done na raids om hun efficientie te bepalen.
Alhoewel overhealing op romulo wel lekker werkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik had te bewijzen dat Afflection wel harde dps kon doen tegen demo/destro. Uiteindelijk kreeg ik wel gelijk van m'n classleader. :+

Ben tijdje geleden uit m'n raiding guild gestapt, op het moment lekker casual door het leven, geen verplichtingen meer 's avonds, heerlijk. 't Is niet dat ik wil stoppen met WoW, maar dit bevalt me ook wel. Nu een priest aan het levelen, maar damn wat blijft low-level zijn irritant.

[ Voor 22% gewijzigd door Bleet op 05-03-2007 15:44 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Omdat het uiteindelijk DPS is dat je verder brengt. (Of healing power/regeneration voor healers etc).

Iedere class streeft ernaar om beter te worden. En voor DPS classes is dat dus meer DPS ;)

Dacht je dat er verschil zat in classes die MC deden en die Naxx deden? Allemaal level 60 hoor. Het enige verschil was betere gear -> meer DPS, meer healing, betere regen, etc

Als je niet naar verbetering streeft mis je wel erg veel van de game denk ik.. das voor 99% namelijk het primaire doel en feitelijk waar de game op gebaseerd is.
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik doel meer op het feit dat iedereen whined als ie 2de is of een keer net geen mooie crit heeft. Dps is nodig, healing is nodig..alles moet verbeteren..ik zelf probeer me altijd te verbeteren qua threat houden maar ik ga niet whinen als een druid me er een keer uit aggro'd. ( thx for the nerf!! <3 _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Helemaal gelijk, elke class voegt veel meer toe dan alleen dps.

Mensen die roepen dat een rogue alleen dps is (in partys voornamelijk) moeten echt beter gaan kijken.
Imp Sap, 1 mob uitegeschakeld, gevolgt door een blind als die te vroeg breakt (blinding powder genoeg met pickpocket/cheap shot macro).

Daarnaast heb ik zelf als rogue vaak een mind number en cripling poison op mijn wapens, alles om meer controlle te krijgen op het verloop van de instance.

Mijn dps zakt daardoor in, als rogue is er nog zat ruimte om dps te winnen, alleen zonder Imp Sap (kost 7 talent points) en met instant poisons is de instance wel even wat moeilijker.

Het gaat niet om dps, het gaat meer over hoe gecontroleerd een instance verloopt.
In een instance verwacht ik van de mage sheeps, van de lock banishes (en waar mogelijk) fears, van de rogue sap (en lockpicking 350 een rogue zonder kick ik meteen).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
jarnotjuh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:31:
Edit.. Ja, en nu wel toegeven.. Mijn 834 is zonder die spec, dus het is wel makkelijk haalbaar. Spellfire set improved ook nog eens een keertje.
Je hebt de frostfire set. Kom niet aanzetten met 'makkelijk haalbaar' als je in Naxx spul rondloopt. Je hebt erg goeie gear op je mage. Ik heb 624 op dit moment (nog geen weapon en gloves enchants). Spellstrike pants zijn ook reteduur, ik grind zelf liever eerst voor m'n mount als je het niet erg vindt.

Beetje jammer dat je andere uit gaat maken voor 'n00b' (b.w.v.s. ;)) als je zelf retegoeie gear hebt. Greatsword of Horrid dreams. Euh. Je hebt het hier welk even over een van de beste +dam offhands die slechts een 8% droprate heeft van Murmur.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
Anoniem: 203480 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:39:
[...]

Alhoewel overhealing op romulo wel lekker werkt >:)
verklaar je nader? heb em nooit gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:02
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:45:
[...]

Je hebt de frostfire set. Kom niet aanzeuren met 'makkelijk haalbaar' als je in Naxx spul rondloopt. Je hebt erg goeie gear op je mage. Ik heb 624 op dit moment (nog geen weapon en gloves enchants). Spellstrike pants zijn ook reteduur, ik grind zelf liever eerst voor m'n mount als je het niet erg vindt.

Beetje jammer dat je andere uit gaat maken voor 'n00b' als je zelf retegoeie gear hebt. Greatsword of Horrid dreams. Euh. Je hebt het hier welk even over een van de beste +dam offhands die slechts een 8% droprate heeft van Murmur.
Hydra... Ik heb items gezien die meer +dmg hebben dan mijn frostfire items... Ik heb ze gehouden puur omdat ik de andere stats beter vond, en mijn bonus nog wil behouden.
En die offhand is trouwens een mainhand, FYI ;)

Ik kan echt nog wel meer +dmg krijgen (of the fiery wrath), maar dat wil ik niet.. = gimp.. Dusja, ik zeg makkelijk. Maar het heeft wel consequenties..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
jarnotjuh schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:49:
Hydra... Ik heb items gezien die meer +dmg hebben dan mijn frostfire items... Ik heb ze gehouden puur omdat ik de andere stats beter vond, en mijn bonus nog wil behouden.
En die offhand is trouwens een mainhand, FYI ;)

Ik kan echt nog wel meer +dmg krijgen (of the fiery wrath), maar dat wil ik niet.. = gimp.. Dusja, ik zeg makkelijk. Maar het heeft wel consequenties..
Godver, asje nu ff niet quote voordat ik m'n post edit :D

En dat bedoel ik, 1H, ik ben zo veel aan 't vogelen geweest met equipment dat ik ff door de bomen 't bos niet meer zie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:47:
[...]

verklaar je nader? heb em nooit gezien..
Argh, ik wil der eigenlijks niet aan denken :/ .

In fase 3 van dat gevecht moet je ze beiden bevechten (Romulo & Julliete). Julliete is easy peasy met een rogue en warrior die haar kicken voor de heals en de debuff die ze cast. Romulo is gewoon een rogue met een hele nare buff. Daring genaamd..deze wordt natuurlijk gelijk ge-spellstealed of ge-devoured MAAR dat wil soms ff duren..als je dan net pech hebt gooit ie er een paar crits op en je bent dood. Daarom als we ze rond de 40% hebben gaan alle healers gewoon voluit overhealen. ( Aangezien we op de een of andere duistere manier altijd rond de 40% whipen ).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 203480 op 05-03-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Anoniem: 203480 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:51:
[...]

Argh, ik wil der eigenlijks niet aan denken :/ .

In fase 3 van dat gevecht moet je ze beiden bevechten (Romulo & Julliete). Julliete is easy peasy met een rogue en warrior die haar kicken voor de heals en de debuff die ze cast. Romulo is gewoon een rogue met een hele nare buff. Daring genaamd..deze wordt natuurlijk gelijk ge-spellstealed of ge-devoured MAAR dat wil soms ff duren..als je dan net pech hebt gooit ie er een paar crits op en je bent dood. Daarom als we ze rond de 40% hebben gaan alle healers gewoon voluit overhealen. Werkt perfect.
idd, 14-15k damage in een paar seconden in geen uitzondering mocht romulo even over daring beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dennism schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:53:
idd, 14-15k damage in een paar seconden in geen uitzondering mocht romulo even over daring beschikken.
Mja, je wil dus gewoon een mage hebben die niks anders doet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:59
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:45:
[...]

Je hebt de frostfire set. Kom niet aanzetten met 'makkelijk haalbaar' als je in Naxx spul rondloopt. Je hebt erg goeie gear op je mage. Ik heb 624 op dit moment (nog geen weapon en gloves enchants). Spellstrike pants zijn ook reteduur, ik grind zelf liever eerst voor m'n mount als je het niet erg vindt.

Beetje jammer dat je andere uit gaat maken voor 'n00b' (b.w.v.s. ;)) als je zelf retegoeie gear hebt. Greatsword of Horrid dreams. Euh. Je hebt het hier welk even over een van de beste +dam offhands die slechts een 8% droprate heeft van Murmur.
Greatsword of Horrid dreams..

Tjah, de revered Keepers of Time revered item is piss easy te halen, heeft ook iets van 120+ spelldmg / 30 sta en wat int/+hit. Met 2 quests van 3k en 8k rep in respectievelijk durnholde keep / black morass issie easy te halen.

Ah, omdat iedereen z'n armory profile aan het laten zien is: http://armory.wow-europe....?r=Trollbane&n=Trollimmie

Ik heb daarnaast ook de nefarian trinket en de trinket uit heroic slave pens. kan er 3% crit vanaf en 80 spelldmg bij + kans op 320 haste rating proc voor imba fireball spam : )

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 05-03-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:01:
[...]

Neej, ben jij gek 8)7, we willen een mage die beide doet ^^. Damage doen, maar zodra romulo een buff krijgt gelijk cancelen en gelijk spellstealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:01:
[...]

Gewoon DPSsen en detect magic op romulo en op julianne houden, deze heeft een vergelijkbare buff wanneer je haar aan het killen bent. Daarnaast moet de mage deze buffs in de respectievelijke fases wanneer mogelijk spellstealen of de buffs moeten gedispelled worden door een felhunter/priest/paladin/shaman dacht ik heb paladin/shaman nooit in een raidomgeving gespeeld dus ik ben er niet compleet zeker van of deze classes het kunnen dispellen/purgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RaseriaN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:37:
[...]

Je bent gewoon bitter omdat je niet kan/mag DPSen met je Warrior ;)
Niet zozeer niet kunnen/mogen. Maar dat is absoluut niet iets waar mijn oude guild schuld aan heeft. De aanpassing van raids van 40/20 man naar 25/10 vereist gewoon een strictere bezetting in classes en dus rollen van elke class om in endgame ver te komen. Daar past een DPS warrior niet tussen.

Op Trollbane zitten veel mensen die ik heel erg mag en ik baal er dan ook goed van dat ik niet verder kan met mijn warrior. Tanken was nooit mijn sterkste kant en zijn er al een aantal goede tanks bij ze, dus protection was niet echt een optie.

Gekke is dat met al mijn chars die ik op level 60 gespeelt heb, nog nooit zon goed gevoel heb gehad bij een specifieke groep mensen, dan als bij de guild Exomna, nu The Inner Circle, op Trollbane. :|

Voor alsnog twijfel ik wat ik verder ga doen. Priest na level 15 werd boring. Ik wil helemaal niet weg van Trollbane ook. Maar weinig mogelijkheden op het moment.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-03-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 203480 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:02:
Neej, ben jij gek 8)7, we willen een mage die beide doet ^^. Damage doen, maar zodra romulo een buff krijgt gelijk cancelen en gelijk spellstealen.
Global cooldown ;) Als je net cast heb je dus 1-1.5s dat je niks kunt, vandaar de vraag :)
Kaap schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:06:
Voor alsnog twijfel ik wat ik verder ga doen. Priest na level 15 werd boring. Ik wil helemaal niet weg van Trollbane ook. Maar weinig mogelijkheden op het moment.
Priest worden pas op level 20 interessant tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
[...]

Niet zozeer niet kunnen/mogen. Maar dat is absoluut niet iets waar mijn oude guild schuld aan heeft. De aanpassing van raids van 40/20 man naar 25/10 vereist gewoon een strictere bezetting in classes en dus rollen van elke class om in endgame ver te komen. Daar past een DPS warrior niet tussen.

Op Trollbane zitten veel mensen die ik heel erg mag en ik baal er dan ook goed van dat ik niet verder kan met mijn warrior. Tanken was nooit mijn sterkste kant en zijn er al een aantal goede tanks bij ze, dus protection was niet echt een optie.

Gekke is dat met al mijn chars die ik op level 60 gespeelt heb, nog nooit zon goed gevoel heb gehad bij een specifieke groep mensen, dan als bij de guild Exomna, nu The Inner Circle, op Trollbane. :|

Vet kut :'(
Wij hebben toch echt nog wel een paar DPS/hybrid warriors rondlopen in de guild die tijdens raids ook gewoon hun ding kunnen doen als ze mee zijn. In karazhan kan je bijvoorbeeld best een Protwarrior/Feraldruid tank hebben met daarnaast een DPS/hybrid warrior voor de situaties waar een OT nodig is terwijl deze op de momenten waar geen OT nodig is gewoon DPS kan doen. Net als dat je een feraldruid mee kan nemen naast een protwarrior om een soortgelijk situatie te krijgen.

Ik zou dus niet gelijk dat een dps warrior niet meer in een guildroster past vanwege de aanpassing van 40/20 naar 25/10 man raids. Echter ik zal niet ontkennen dat het aantal slots voor dps warriors zeker lager zal uitvallen dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Reroll rogue, daar hebben we er maar 2 van : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:11:
[...]

Global cooldown ;) Als je net cast heb je dus 1-1.5s dat je niks kunt, vandaar de vraag :)
Hmmm, er is toch geen global cooldown als je een spell afbreekt die een langere casttime heeft dan 1.5 sec?

Nu moet ik wel zeggen dat ik dit niet zeker weet aangezien ik bijna nooit een spell hoef te cancellen.

Even een vraagje hierover trouwens, ik had altijd eerder dat als een spell de GC triggerde dat de spel vakjes even oplichten tijdens de duur van de GC, nu is dit echter weg na het updaten van mods via de wowace updater, weet iemand hoe ik dit weer aan kan zetten en/of welke mod dit doet?

[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 05-03-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:13:
[...]

das dus al 1 teveel :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:13:
[...]

Kan ik me goed voorstellen dat amper iemand rogue wil spelen sinds 2.0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:11:
Dat is dus ook waarom je moet overhealen op romulo, een mage meenemen in een raid en dat ie geen dps doet heeft ook weinig zin. Heb zelf 14k totaal buffed, dus kan 3-6 seconden hebben wanneer romulo daring heeft maar dan moet de buff ook wel echt weg zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 203480 op 05-03-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

Ik ervaar precies hetzelfde op karazhan, de meeste guilds hebben nog prot warriors nodig. Ik krijg regelmatig pm:

guildrecruiter: Hi, can you please tell me why your guildless? :)
Ik: im sorry i'm MS specced
guildrecruiter: Ah oke, gl then!

Beetje lame imho maar het zal me verder ook niet veel boeien, ik zat in een guild. Iedereen happy met me aangezien ik de 2de warrior was in de guild. Ik help wat guildies met elite questen als tank, doe wat instances met ze en had al gewoon in de guild chat gemeld dat ik pvp spec ging zodra ik me gear heb. 3 dagen later heb ik me gear en spec ik naar MS build, zie een guildy in durator en duel hem. Na de duel spamt die met caps aan in guildchat: OMG DAORC IS PVP SPECCED HOW USELESS.

10 minuten later kom ik erineens achter dat ik uit de guild gekickt ben :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

evilpin0 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:19:
[...]

In zo'n guild wil je toch sowieso niet zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Ben weer begonnen met WoW. Mn hunter had ik verkocht, en nu heb ik een druid overgenomen van een vriend. Erg leuk overigens, hoop snel lvl70 te zijn zodat ik Karazhan eens kan uitproberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:11:Dat doe je wel, je lult uit je nek want een 3.6k icelance is alleen onder extreme omstandingheden (caster alle buffs denkbaar), en dan nog voor een hele beperkte tijd. Normaliter komt een icelance niet boven de 2k damage uit (de mijne doen 1800 damage met 624 +dam).
Misschien moet je gewoon eens leren toegeven dat het overpowerd in plaats van de het standaard mage geouwehoer dat alles behalve die class generfed moet worden. Dit was een gevalletje van outdoor pvp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 117763 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:21:
Misschien moet je gewoon eens leren toegeven dat het overpowerd in plaats van de het standaard mage geouwehoer dat alles behalve die class generfed moet worden. Dit was een gevalletje van outdoor pvp..
No way dus dat 'ie een 3.6k icelance crit doet. Beetje sneu dit. Jammer, weer iemand die niet serieus te nemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:23:
[...]

No way dus dat 'ie een 3.6k icelance crit doet. Beetje sneu dit. Jammer, weer iemand die niet serieus te nemen is.
Vind ik ook, screenshot or it didn't happen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 203480 op 05-03-2007 16:24 . Reden: Vindt ik, met een T :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Anoniem: 121555 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:20:
[...]

lijkt mij ook niet nee, mijn guild zit ergens tussen casual en hardcore in, wel 7 dagen per week raiden, echter geen absurde minimale attendance van bijv verplicht 6 raids. Ook hebben we arena teams lopen enzo voor de pvpers in de guild. Fun hebben in het spel blijft het belangrijkst, ik zou dan ook niet in een guild kunnen zitten die mensen kicked omdat ze even een tijdje willen pvpen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:23:
[...]

Dat deed ie dus wel simpel zieltje.
Nog steeds te moeilijk he om het gewoon toe te geven.
N wellus/nietes doe je maar op de Nickolodeon site maar niet meer met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 121555 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:20:
[...]

Waren opzich aardige gasten, weet ook niet wie mij eruit heeft gekicked maar heb zelf ook geen eens na vraag gedaan en heb het lekker laten zitten. Zoals je zeg, in zon guild wil ik niet zitten :)

Zo je maar: Prott warrior krijgt alle liefde omdat je mooi kan helpen,mijn ervaring echter als je als prott warrior een elite moet killen voor een q dat er maar weinig mensen zijn die wat voor een arme gimped prott warrior over hebben :( terwijl je wel een paar wishpers per 5 minuten krijgt of je even een instance wilt tanken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 117763 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:26:
[...]

Hier heb je wel een 1200 dmg standaar ice lance voor nodig. Met 100% crit bonus in de frost talent tree en de 50% crit in de arcane tree en de arcane power van 30% kom je op 1200*2.25*1.3=3510 crit uit.

Aangezien en normal hit van ice lance rond de 800/900 is en spelldmg erg slecht scaled met een istant cast moet er iets meer zijn dan alleen dit.

Er vanuit gaande dat je rond de 700 of iets dergelijks aan frost dmg hebt

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 05-03-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

evilpin0 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:19:
[...]

Ik ervaar precies hetzelfde op karazhan, de meeste guilds hebben nog prot warriors nodig. Ik krijg regelmatig pm:

guildrecruiter: Hi, can you please tell me why your guildless? :)
Ik: im sorry i'm MS specced
guildrecruiter: Ah oke, gl then!

Beetje lame imho maar het zal me verder ook niet veel boeien, ik zat in een guild. Iedereen happy met me aangezien ik de 2de warrior was in de guild. Ik help wat guildies met elite questen als tank, doe wat instances met ze en had al gewoon in de guild chat gemeld dat ik pvp spec ging zodra ik me gear heb. 3 dagen later heb ik me gear en spec ik naar MS build, zie een guildy in durator en duel hem. Na de duel spamt die met caps aan in guildchat: OMG DAORC IS PVP SPECCED HOW USELESS.

Ben ik even blij dat mijn guilds dat niet doen. Laatst wel een druid gerespecced van balance naar feral. Maar dat was zijn eigen keuze, hij trok zelf de conclusie dat hij als feral meer kon betekenen op dit moment. Als hij op level 70 weer Balance wil is dat zijn eigen keuze.

In de andere guild waar ik in zit hebben we gewoon nog een fury en een MS warrior en die gaan gewoon mee op dps plekken in raids. MT is een prot war en OT een feral druid in Kara. Straks in de 25 mans instances hebben we meer tanks nodig, maar prot warrior nummer 2 is bijna 70.

Een Shadow priest hebben we ook al en dat beviel prima! DPS class en wat off healing en een extra shackle/MC. Deze rolt uiteraard gewoon mee op de DPS gear en healers hebben prio op de healing gear. Iets wat niet opgelegd wordt overigens, maar wat we gewoon zelf al aangeven als we items signen (want ipv need op healing gear).

Oh en lekkere hunter bashers weer hier. Wij moeten wel IMBA hunters hebben in de guild dan, als ik zie hoe die CC en damage doen :')
evilpin0 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:25:
[...]

Waren opzich aardige gasten, weet ook niet wie mij eruit heeft gekicked maar heb zelf ook geen eens na vraag gedaan en heb het lekker laten zitten. Zoals je zeg, in zon guild wil ik niet zitten :)

Zo je maar: Prott warrior krijgt alle liefde omdat je mooi kan helpen,mijn ervaring echter als je als prott warrior een elite moet killen voor een q dat er maar weinig mensen zijn die wat voor een arme gimped prott warrior over hebben :( terwijl je wel een paar wishpers per 5 minuten krijgt of je even een instance wilt tanken.
Wat een guild idd. Bij ons geen verplichtingen, behalve een sociale om elkaar te helpen. Het komt niet altijd uit, maar meestal gaat het vanzelf goed. Ben met een healing spec as eerste in de guild op 70 gekomen. Mede door de hulp van anderen, die ik dan ook zoveel mogelijk terug help.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 05-03-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Nu online
Misschien een van de world pvp +5% damage bonus en een of andere instance buff misschien maar meer zou ik ook niet kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 203480 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:23:
Vind ik ook, screenshot or it didn't happen :)
En dit is overigens geen welles/nietus spelletje.

Uitgaande van deze spec:
Arcane Subtlety Rank 2
Arcane Focus Rank 5
Improved Arcane Missiles Rank 5
Arcane Concentration Rank 5
Arcane Fortitude Rank 1
Arcane Meditation Rank 3
Improved Blink Rank 2
Presence of Mind Rank 1
Arcane Mind Rank 5
Arcane Instability Rank 3
Arcane Power Rank 1
Spell Power Rank 2
Mind Mastery Rank 5
Slow Rank 1
Arcane Total: 41

Frost
Improved Frostbolt Rank 5
Ice Shards Rank 5
Improved Frost Nova Rank 2
Piercing Ice Rank 3
Shatter Rank 5
Frost Total: 20

250% crit damage met frostspells, 30% AP buff, 6% piercing ice

3600 / 1.3 = 2770
2770 / 2.5 = 1108 hit
1108 / 1.06 (piercing ice) = 1045 icelance hits
Dat betekent dat 'ie 1126 +damage nodig had voor een dergelijke crit.

En dat is een build die eigenlijk alleen maar goed is voor hoge frostbolt crits. Ter vergelijking, een frostbolt had je voor dit gecrit:
643 + 1126 * 71.4% * 106% * 130% * 250% = 4984
Zie boven kneus. Ga eerst de basisschool afmaken en leren rekenen voordat je met loze beweringen komt. Een arcane-frost mage kan eens in de 3 minuten flink critten (vooral dankzei AP). So what? Icelance schaalt enorm slecht. Als je dan toch zo nodig iemand kapot wil nuken kun je beter gaan frostbolten. Die 3.6k crits zijn alleen d.m.v. externe factoren zoals zerker buffs te krijgen, en dat is dus GEEN normale damage voor een mage.

Ondebouwde discussies prima, maar dergelijke loze beweringen bewaar je maar voor je 'nickolodeon forums'.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb zelf ook een mage en een ice lance van 3k+ is wel erg veel. Die van mij komt echt hooguit op 2000 en das al vrij veel als ik me guildies zo hoor.Maar goed dat gelul over nerf dit nerf die class of deze je word er niet goed van. Heb ook echt gevoel dat spel gespeeld word door 14jarige klote pubertjes. No offense trouwens maar dat valt me gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:37:

[heel verhaal]

En dat is een build die eigenlijk alleen maar goed is voor hoge frostbolt crits. Ter vergelijking, een frostbolt had je voor dit gecrit:
643 + 1126 * 71.4% * 106% * 130% * 250% = 4984
Hoe wordt het als hij zo'n armor van een warlock gespellstealed heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 63072 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:41:
[...]

100 spelldamage extra zou ik zeggen.
[...]

en is het erg moeilijk om normaal te doen ? hij gelooft je gewoon niet is dat moeiljik te begrijpen ? onderbouw het eens ipv met lompe opmerkingen te gooien.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 05-03-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 63072 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:41:
Is gewoon +100 damage, dus:

643 + (1126 + 100) * 71.4% * 106% * 130% * 250% = 5230
Anoniem: 33272 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:42:
100 spelldamage extra zou ik zeggen.
Idd :) Ik heb een spreadsheet welke voor frostbolt hits uit kan rekenen hoeveel +dam je ervoor nodig hebt. Moet die ook maar eens uitbreiden met andere spells, scheelt enorm veel tijd met dit soort whiners ;)
en is het erg moeilijk om normaal te doen ? hij gelooft je gewoon niet is dat moeiljik te begrijpen ? onderbouw het eens ipv met lompe opmerkingen te gooien.
Inderdaad. Ik heb echt een pokkehekel aan mensen die om nerfs gaan roepen omdat ze een keer een geensceneerde PvP movie zien waarin mages critten voor ZOMG!!11 damage. Wat ze daar niet laten zien is dat die arcane/fire mage alleen om de 3 minuten nuttig is, door het handig te editten lijkt het net of je AP continue up hebt.

[ Voor 61% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:40:
Heb ook echt gevoel dat spel gespeeld word door 14jarige klote pubertjes. No offense trouwens maar dat valt me gewoon op.
Daarom zou het ook best wenselijk zijn om de realms te verdelen. Volwassenen scheiden met <21 jarigen ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:37:
[...]

*hydra die laat zien dat een arcane / frost spec kan posten

die 50% extra crit bonus in arcane gaat geloof ik alleen over de standaard crit (van 50%)

100 standaard
50 crit
50 frost spec
25 50% van de 50 crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:45:
[...]

Daarom zou het ook best wenselijk zijn om de realms te verdelen. Volwassenen scheiden met <21 jarigen ofzo.
leeftijd != volwassenheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:45:

die 50% extra crit bonus in arcane gaat geloof ik alleen over de standaard crit (van 50%)

100 standaard
50 crit
50 frost spec
25 50% van de 50 crit
Ik geloof inderdaad dat het totaal niet 250% is, maar maar 225%, dat bedoel je toch? Ik ging maar even uit van een best-case scenario, want ik wist 't niet zeker meer. In gangbare specs (dus geen zware arcane build) heb je echt iets van 2400 spelldamage nodig voor een icelance crit van 3.6k.
Naast 'je echte' lichamelijke leeftijd moet er ook een 'echte' mentale leeftijd zijn. Vast een interessante formule waarin je IQ, EQ en fysieke leeftijd meegenomen worden ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Rakkerzero schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:45:
Dat zou ik een geweldige oplossing vinden. Mijn eerste guild waar ik in terecht kwam kon nergens anders over praten dan school en examens etc. Tsja, dan ben je snel uitgekeken op een guild als je zelf voor het laatst een jaar of 12 geleden een school van binnen hebt gezien. Dus nu maar weer guildloos door het leven :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:48:
[...]

Naast 'je echte' lichamelijke leeftijd moet er ook een 'echte' mentale leeftijd zijn. Vast een interessante formule waarin je IQ, EQ en fysieke leeftijd meegenomen worden ;)
Ik ben 30, voel me 18 en gedraag me als 13...hoe oud ben ik? :P

Argh, ik verveel me en kan ook al niet patsen met m'n über dps, armoryprofile of critrate ... wat nu? :+

Gaat iemand onder de indruk zijn van een 7.1k greater heal? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 05-03-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:42:
Normaal doen is prima als de reactie normaal blijft. Dat bleef het niet en actie = reactie.
N in tegenstelling to anderen heb ik niet het idee dat ik A. alles met screenshot or it didn't happen
B. spreadsheets hoef te maken om iets te bewijzen.

Die icelance was 3.6k punt. aangezien het op mijzelf was.

@Hydra leer eens normaal te reageren in een topic scheelt je hoop geflame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heeft hier iemand trouwens een leuke arcane build voor pvp ofzo? Ik ben nu full frost maar ik raid niet meer heb ik geen tijd meer voor en wil graag wat meer gaan pvpen (Lees ganken) dus leek arcane me wel wat.. maar geen idee wat ik moet kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117763 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:56:
[...]

Normaal doen is prima als de reactie normaal blijft. Dat bleef het niet en actie = reactie.
N in tegenstelling to anderen heb ik niet het idee dat ik A. alles met screenshot or it didn't happen

Nog steeds geen excuus om mensen uit te maken voor simpel zieltje, ne je had ook wat meer uitleg kunnen geven hoe, wat waar wie welke spec op wat etc, dan kom je geloofwaardiger over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snap je nu ook dat het geen normale icelance was maar dat iemand heulemaal kapotgebuffed was en je voor bijna 5k had kunnen frostbolten? Ik zeg niet dat een 3.6k icelance perse niet kan. Ik zeg dat het niet kan tenzij er buffs in het spell zijn die mensen normaal niet hebben. Het slaat nergens op dat je daarvoor een mage wil nerfen, je weet ook best dat je enorme starfire crits kunt halen.

En als je zo nodig op 'niveau' wil communiceren zou ik het "simpel zieltje" en je verhaal over nickelodeon ff achterwege laten.
WeAreLegion schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:58:
Heeft hier iemand trouwens een leuke arcane build voor pvp ofzo? Ik ben nu full frost maar ik raid niet meer heb ik geen tijd meer voor en wil graag wat meer gaan pvpen (Lees ganken) dus leek arcane me wel wat.. maar geen idee wat ik moet kiezen
Arcane/fire build met Presence of Mind, Arcane Power, etc. Dan eens in de 3 minuten iemand sheepen > pyro -> pom -> pyro, en dan weer 3 minuten rondvliegen voordat je het weer kunt proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:07:
[...]
[...]

Arcane/fire build met Presence of Mind, Arcane Power, etc. Dan eens in de 3 minuten iemand sheepen > pyro -> pom -> pyro, en dan weer 3 minuten rondvliegen voordat je het weer kunt proberen ;)
Hnmm dat klinkt wel intressant inderdaad. 41 in arcane dan en rest in fire tot aan pyroblast ? samen met ignite ofcourse das ook veel extra dmg. Maar goed 20g om te respeccen maar eens proberen voor de lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Nou, in dat geval vindt je het vast ook niet erg dat niemand je claim serieus neemt totdat je

A ) Een fout aan kunt tonen in Hydra's formule en/of beredenering.
of
B ) Je enig vorm van bewijs kunt aantonen waardoor je claim geloofwaardiger wordt.

Een discussie is niet erg, maar kom dan alsjeblieft met enige bewijsvoering aan.

@Hydra: Had je al rekening gehouden met 3x damage van Ice Lance tegen frozen targets? Dat is nl het enige dat ik nog kan bedenken dat de damage omhoog zou kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Het leuke is, 3.6 IceLance critting kan dus gewoon nog steeds na de "nerf", als het al überhaupt ooit is gebeurd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
WeAreLegion schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:14:
Hnmm dat klinkt wel intressant inderdaad. 41 in arcane dan en rest in fire tot aan pyroblast ? samen met ignite ofcourse das ook veel extra dmg. Maar goed 20g om te respeccen maar eens proberen voor de lol
Hou er wel rekening mee dat mensen je zien als no-skill 3-minute mage ;) Ook niet geheel onterecht ;) ignite is wel een must-have trouwens. Ik zou voor zo iets gaan:
http://www.wowhead.com/?talent=oi0E0RbdLhzioxgMz

Hoe je die laatste punten indeelt moet je zelf ff zien. Je kunt slow laten zitten voor blastwave bijvoorbeeld. Dit is wel een hele erge pewpew build overigens ;)
Cleetje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:16:
@Hydra: Had je al rekening gehouden met 3x damage van Ice Lance tegen frozen targets? Dat is nl het enige dat ik nog kan bedenken dat de damage omhoog zou kunnen halen...
Tuurlijk! Op niet-frozen targets crit icelance voor helemaal niks :) Base max damage is 187 :)
Perox schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:21:
Het leuke is, 3.6 IceLance critting kan dus gewoon nog steeds na de "nerf", als het al überhaupt ooit is gebeurd. :+
Inderdaad. En je frost-nova brak sowieso wel op een dergelijke crit :)

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:23:
[...]

Hou er wel rekening mee dat mensen je zien als no-skill 3-minute mage ;) Ook niet geheel onterecht ;) ignite is wel een must-have trouwens. Ik zou voor zo iets gaan:
http://www.wowhead.com/?talent=oi0E0RbdLhzioxgMz

Hoe je die laatste punten indeelt moet je zelf ff zien. Je kunt slow laten zitten voor blastwave bijvoorbeeld. Dit is wel een hele erge pewpew build overigens ;)

[...]

Tuurlijk! Op niet-frozen targets crit icelance voor helemaal niks :) Base max damage is 187 :)

[...]

Inderdaad. En je frost-nova brak sowieso wel op een dergelijke crit :)
Dont worry heb me dienst meer dan genoeg bewezen speel het al vanaf dag 1. Ik heb er niet zoveel zin meer in dus tis meer voor me eigen vermaak en wat mensen vinden in dit spel dat boeit me al helemaaal niet als ik maar lol heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:23:

Ok, dan even snel een berekening van mij. Ik zie dan vast iets over het hoofd, want mijn uitkomst is veel anders dan die van jou:

Max base dmg: 187
Frozen: 300%
Piercing Ice: 106%
Crit bonus: 225%
Arcane Power: 130%

Naar mijn weten zijn alle multipliers in het spel zo'n beetje multiplicatief (oftwel, niet optellen maar alles vermenigvuldigen). Totale bonus is dus:

3 *1.06 *2.25 *1.3= 9,3015 = 930,15%

3600/9.301= ~387

Deze Ice Lance zou dus totaal 200 dmg extra hebben gekregen van gear. Dat is dus 200/0.43= ~465 +spelldmg. En dat lijkt me dan wel weer haalbaar.

Kortom: zoek het verschil? :P

P.S. Ik steun je hoor, je doet tenminste moeite met berekeningen ;)

Edit: Overigens zou een full Frosty dan minstens 881,48 spelldmg moeten hebben om een 3.6K crit te halen met Ice Lance. Dat is uiteraard exclusief non reguliere buffs/debuffs.

[ Voor 8% gewijzigd door Cleetje op 05-03-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 12:23
Hehe ben niet helemaal bekend met ice lane maar kan met die 3.6k op zich nog wel voorstellen als het een leuke dmg set betreft in combinatie met zerker buffje, flask en misschien recklessness bijvoorbeeld. Heb wel eens een OF 3k OF 4k frostbolt op m'n donder gehad, pre-TBC. Zo erg schrik ik dan ook niet van zo'n Ice lane, nu ik regelmatig 1.5-2k crits sowieso al op m'n donder krijg :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Cleetje schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:34:
[...]

Ok, dan even snel een berekening van mij. Ik zie dan vast iets over het hoofd, want mijn uitkomst is veel anders dan die van jou:

Max base dmg: 187
Frozen: 300%
Piercing Ice: 106%
Crit bonus: 225%
Arcane Power: 130%

Naar mijn weten zijn alle multipliers in het spel zo'n beetje multiplicatief (oftwel, niet optellen maar alles vermenigvuldigen). Totale bonus is dus:

3 *1.06 *2.25 *1.3= 9,3015 = 930,15%

3600/9.301= ~387

Deze Ice Lance zou dus totaal 200 dmg extra hebben gekregen van gear. Dat is dus 200/0.43= ~465 +spelldmg. En dat lijkt me dan wel weer haalbaar.

Edit: Overigens zou een full Frosty dan minstens 881,48 spelldmg moeten hebben om een 3.6K crit te halen met Ice Lance. Dat is uiteraard exclusief non reguliere buffs/debuffs.
Enige probleem hierin is dat instants maar 14.3% van je dmg mee krijgen

Bij cone of cold / blastwave is dat maar 13.6% omdat die een debuff achterlaten (slow/dazed) en dan word de formule net iets anders ;)
Deze Ice Lance zou dus totaal 200 dmg extra hebben gekregen van gear. Dat is dus 200/0.143= ~1398 +spelldmg. En dat lijkt me dan wel onhaalbaar met de huidige te halen gear.
fixed : )

**edit**

Daarom zijn de earthshocks die shamans doen op evilpino van 3k zo interessant aangezien die maar een max dmg hebben van 692. Spelldmg modifier bij earth shock ligt op 42.9%.

En 3000/2=1500-692=808 extra dmg / 0.429 = 1883 spelldmg. En aangezien een shaman z'n shocks met maar 5% kan verhogen kan ik redelijkerwijs aannemen dat 3k earth shocks redelijk bullshit zijn : )

[ Voor 19% gewijzigd door ImdaMned op 05-03-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Verkeerde volgorde. Een icelance krijgt maar 14,3% van je spelldamage gear, 14.3 * 3 is, niet geheel toevallig, 43% (1.5/3.5). Dus je moet eerst icelance damage met 3 vermenigvuldigen en dat aftrekken ;) Je kunt dus die 3x op frozen targets niet zomaar doorrekenen naar een 900+ % crit multiplier, als je dat wel wil moet je de correcte spelldamage coefficienten nemen :)
Ik snap ;)
ImdaMned schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:12:
Enige probleem hierin is dat instants maar 14.3% van je dmg mee krijgen
Nee, instants krijgen 1.5/3.5 = 43%. Icelance is een uitzondering omdat dat dus door 3 gedeeld wordt.
ImdaMned schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:12:
Bij cone of cold / blastwave is dat maar 13.6% omdat die een debuff achterlaten (slow/dazed) en dan word de formule net iets anders ;)
Bij CoC en BW is het een combinatie van die debuff en het feit dat ze AoE zijn. Fireblast bijvoorbeeld krijgt gewoon 43%.
porn* schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:58:
Hehe ben niet helemaal bekend met ice lane maar kan met die 3.6k op zich nog wel voorstellen als het een leuke dmg set betreft in combinatie met zerker buffje, flask en misschien recklessness bijvoorbeeld. Heb wel eens een OF 3k OF 4k frostbolt op m'n donder gehad, pre-TBC. Zo erg schrik ik dan ook niet van zo'n Ice lane, nu ik regelmatig 1.5-2k crits sowieso al op m'n donder krijg :)
Ik crit regelmatig 2.4k met m'n frostbolts, en da's met 624 spelldamage en geen buffs. Snap niet dat mensen zo mekkeren over icelance. Tuurlijk, het is een instant maar je moet d'r wel frozen voor zijn. De meeste mages doen een FN, en dan een frostbolt + icelance, niet 3x een icelance (de kans dat je FN zo lang houdt is vrijwel 0.

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 05-03-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:18:
[...]

Nee, instants krijgen 1.5/3.5 = 43%. Icelance is een uitzondering omdat dat dus door 3 gedeeld wordt.

[...]

Bij CoC en BW is het een combinatie van die debuff en het feit dat ze AoE zijn. Fireblast bijvoorbeeld krijgt gewoon 43%.
Arcane explosion krijgt ook maar 14.3 erbij. anders zouden m'n AE wel 744 per keer doen ipv iets rond de 550.

Misschien dat fireblast hoger ligt omdat daar een cooldown achter zit, net zoals de shocks van shammies. Dragon's breath heeft btw ook een modifier van 40.85 (5% penalty ivm de secondary effect)

Holy Nova (Rank 3) heeft maar een modifier van 7.2%, helemaal een lachertje dus : )

w00t, feit epeen war going on !

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 05-03-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heeft iemand hier ooit eens een full out raid gezien op een capital gezien?
Ik probeer zovaak mensen bijmekaar te sprokkellen om een stad of dorpje te raiden en lekker keet te trappen.. Maar 95% is liever bezig een instance voor de 26ste keer binnenstebuiten te keren :r
Waarom?!?!... hmm misschien heb ik wel een verkeerde server gekozen (pve)

Trouwens voor me medelocks, een twisted ziek filmpje die je waarschijnlijk nooit meer zal vergeten als je een lock char hebt..... :)
http://www.youtube.com/watch?v=GMbCwXOpsP8

Offtopic: jammer dat het wow-eu forum voor onderhoud eruit ligt.. is altijd wel lekker om al die flame post te lezen van classes die mekaar flamen:D

[ Voor 12% gewijzigd door motormuus op 05-03-2007 18:50 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
motormuus schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:46:
Heeft iemand hier ooit eens een full out raid gezien op een capital gezien?
Ik probeer zovaak mensen bijmekaar te sprokkellen om een stad of dorpje te raiden en lekker keet te trappen.. Maar 95% is liever bezig een instance voor de 26ste keer binnenstebuiten te keren :r
Waarom?!?!... hmm misschien heb ik wel een verkeerde server gekozen (pve)

Trouwens voor me medelocks, een twisted ziek filmpje die je waarschijnlijk nooit meer zal vergeten als je een lock char hebt..... :)
http://www.youtube.com/watch?v=GMbCwXOpsP8

Offtopic: jammer dat het wow-eu forum voor onderhoud eruit ligt.. is altijd wel lekker om al die flame post te lezen van classes die mekaar flamen:D
omdat de server crashed als je dat doet. Verder gebeurd het op PvP servers ook echt niet zoveel hoor.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Hydra schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:18:
[...]

Verkeerde volgorde. Een icelance krijgt maar 14,3% van je spelldamage gear, 14.3 * 3 is, niet geheel toevallig, 43% (1.5/3.5). Dus je moet eerst icelance damage met 3 vermenigvuldigen en dat aftrekken ;) Je kunt dus die 3x op frozen targets niet zomaar doorrekenen naar een 900+ % crit multiplier, als je dat wel wil moet je de correcte spelldamage coefficienten nemen :)
_/-\o_

Vandaar het verschil. Niet voor niets liets ik nog ff ruimte over om verbeterd te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 05 maart 2007 @ 19:22:
[...]

omdat de server crashed als je dat doet. Verder gebeurd het op PvP servers ook echt niet zoveel hoor.
werd in 't begin nog wel es gedaan ja, maar telkens een server-crash is ook niet grappig... ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik ben full arcane ( zoek maar op Tripje SC) standaard crit van Ice lance 400+ damage met één uitzondering van 1.4k crit één in de 100x dat ik die gebruikt ...als ik het al gebruik.
Fireball Crit op 2,4k regelmatig en AE crit standaard op 600- 800+ Gebruik ik trinkets ...dan knalt AE op 800-1.2k ...leuk voor farmen.
Fire blast wil wel eens critten op 1.4k erg leuk wanneer je het mikpunt ben van allies en zij weg moeten rennen.

Ik had eerst fire geprobeerd maar dat werkte gewoon niet voor me in instanances en er buiten.
Toen maar arcane ( ice was ik al tot L60 +/- 1.5 jaar) en bevalt wel ......slow op priest ...dooie priest zelfs als ik op 50% hp zit ..en dat was eerst zekker niet met fire het geval.

skullcrusher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Bosmonster schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Onzin :)

Het gaat niet primair om DPS, maar primair om teamwork. DPS is een middel om er te komen. Als jij op tijd je target banisched ipv voluit een mob te ganken help je de raid er _veeel_ meer mee dan als die mob doodgaat maar de gebanishde mob een healer of 4 sloopt. ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Atlas schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:52:
[...]

Onzin :)

Het gaat niet primair om DPS, maar primair om teamwork. DPS is een middel om er te komen. Als jij op tijd je target banisched ipv voluit een mob te ganken help je de raid er _veeel_ meer mee dan als die mob doodgaat maar de gebanishde mob een healer of 4 sloopt. ;)
Als jij de dps niet hebt om een bepaalde mob niet binnen xx minuten down te hebben voordat ie enrage dan kan je net zoveel teamwork hebben die er bestaat maar dan lukt het je ook niet : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kheb ook eindelijk me primal mooncloth set! Wel leuk, heb nu unbuffed 1287 healing, morgen zal dat 1342 zijn! En 141 mp5.

Morgen setthkek halls doen voor mijn Hollowed Trouwens. Enige item dat ik dan nog kan upgraden uit een instance zijn me boots, ik heb nu

Cushy Cenarion Walkers
http://wow.allakhazam.com...8&locale=enUS;source=live
+16 Intellect
+18 Stamina
+11 Spirit
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 37.

En wil graag

Alleen kan ik nergens vinden of ze in de Heroic of de Normal instance droppen :(
Jeweled Boots of Sanctification
http://wow.allakhazam.com...5&locale=enUS;source=live
+22 Stamina
+25 Intellect
Requires Level 68
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 55.
Equip: Restores 6 mana per 5 sec.

Oh ja en ik wil van

Haramad's Leg Wraps
http://wow.allakhazam.com...l?source=live;witem=29345
+29 Spirit
Red Socket (+13 healing)
Red Socket (+13 healing)
Red Socket (+13 healing)
Socket Bonus: +4 Spirit
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 24.
Equip: Restores 11 mana per 5 sec.

Naar,

Hallowed Trousers
http://wow.allakhazam.com...5&locale=enUS;source=live
+25 Stamina
+33 Intellect
+18 Spirit
Requires Level 70
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 73.
Equip: Restores 7 mana per 5 sec.

En hier dan +46 healing/15 stam "enchant" op.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ImdaMned schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:56:
[...]

Als jij de dps niet hebt om een bepaalde mob niet binnen xx minuten down te hebben voordat ie enrage dan kan je net zoveel teamwork hebben die er bestaat maar dan lukt het je ook niet : P
Ik zeg toch ook dat DPS een middel is om er te komen ;)
DPS is niet alles, je kunt nog wel zo veel DPS hebben, maar als je geen teamwork hebt clear je bij wijze van spreken deadmines nog niet eens :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ach kijk het DPS verhaal is in die zin nuttig als volgt:

Meer DPS -> mob/boss sneller down
Snellere kill -> kleinere aanslag op mana van healing classes

Uiteraard is bovenstaande iets te simpel, zo zal een tank niet fullout DPS kunnen gaan omdat ie dan weer zonder armor zit etc, maar in het algemeen is bovenstaande hetgeen waarom DPS zo belangrijk is. Dat kinderachtige gedoe over welke klasse meer danwel minder schade doet vind ik niet zo belangrijk. Het meest blij ben ik als ik met een groep waarin gewoon alles goed en snel gaat en waarin er niks de partychat gezegd hoeft te worden.

Verder, DPS is afhankelijk van een hoop dingen. crits, resists, latency, buffs, aura's, gear, noem maar op. In die zin is het alleen al onzinnig om de discussie te voeren over wie er meer schade doet. Verder is het zéker onzinnig om daar halve flamewars over te gaan houden. Mag wat mij betreft dus ook wel ophouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag in Karahzan geweest 3 bosses down. En wat me opvalt is hier die discussie over DPS. Ik had tijdens deze raid 2x Flask of Supreme Power bij me omdat me gear vergeleken met de rest minder was. Grappig is.. Ik ben maar 50% losgegaan omdat ik anders gewoon agro trek, heb me agro reduction spells vaak genoeg nodig gehad. Achteraf denk ik dus nu.. die flask is niet nodig, zonder trek ik ook agro.. en zonder mp kom ik nooit (dark pact, life tap, pots). Leuke instance trouwes :)

edit:

wat ik me nu dus afvraag, hoe werkt het hate systeem eigenlijk ? krijg je per damage agro.. of per damage spell ? Opzich zou het namelijk raar zijn als je per damage agro krijgt aangezien dan beter gear niets meer uitmaakt, omdat je toch al agro trekt. Terwijl als je per agro spell damage trekt, betere gear wel een toegevoegde waarde is.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 06-03-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Atlas schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:08:
[...]

Ik zeg toch ook dat DPS een middel is om er te komen ;)
DPS is niet alles, je kunt nog wel zo veel DPS hebben, maar als je geen teamwork hebt clear je bij wijze van spreken deadmines nog niet eens :)
Mwah, op lvl 70 gewoon rennen naar cleef en dan AoE-en : P

DPS > teamwork

maar we begrijpen elkaar wel : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:52:
Vandaag in Karahzan geweest 3 bosses down. En wat me opvalt is hier die discussie over DPS. Ik had tijdens deze raid 2x Flask of Supreme Power bij me omdat me gear vergeleken met de rest minder was. Grappig is.. Ik ben maar 50% losgegaan omdat ik anders gewoon agro trek, heb me agro reduction spells vaak genoeg nodig gehad. Achteraf denk ik dus nu.. die flask is niet nodig, zonder trek ik ook agro.. en zonder mp kom ik nooit (dark pact, life tap, pots). Leuke instance trouwes :)

edit:

wat ik me nu dus afvraag, hoe werkt het hate systeem eigenlijk ? krijg je per damage agro.. of per damage spell ? Opzich zou het namelijk raar zijn als je per damage agro krijgt aangezien dan beter gear niets meer uitmaakt, omdat je toch al agro trekt. Terwijl als je per agro spell damage trekt, betere gear wel een toegevoegde waarde is.
Basicly, zonder talents en zonder buffs, is 1 punt damage gelijk aan 1 punt threat. Maar dan heb je spells/abilities die extra threat genereren (zoals searing pain bij een warlock), buffs die je threat verminderen (BoS, imp bij demonology lock)

Bij healing werkt het anders, 1 punt healing is 0.5 threat.

Verder heb je als caster 130% nodig van de threat die je tank heeft om aggro te krijgen, als melee is dat 110%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 00:52:

2 dingen die wel eens door elkaar gehaald worden zijn

threat/hate
aggro

aggro = als je daadwerkelijk de mob op je hebt
threat/hate bouw je op met dps (hou het nu op hate de rest in het veraal)

even heel simpel uitgelegd

* voor elke punt dmg op de mob krijg je 1 punt hate
* voor elke 2 punten healing krijg 1 punt hate

voor healing krijg je alleen hate op het moment dat je op de hate list staat van de mob
op de hate list kom je als je
* in haterange van de mob komt
* de mob slaat
* iemand healed die de mob slaat (in tbc is dit wat raar want ik krijg wel eens aggro over van andere mensen die vlakbij vechten maarja)

Naast de standaard dmg/healing hate heb je ook nog hate van talents en bepaalde skills, zoals dat ook meestal in de tooltip vermeld staat "causes high amount of threat"

De persoon bovenaan de hatelist van een mob heeft 'aggro' daar slaat de mob dus op
als melee pak je pas aggro over als je hate op 110% zit van de speler waarop de mob aggro heeft
voor ranged is dat 130%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
niet dat ik je niet geloof, maar waar haal je die 110 en 130% threat vandaan..? die percentages zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 07:53:
[...]

niet dat ik je niet geloof, maar waar haal je die 110 en 130% threat vandaan..? die percentages zeg maar..
hebben ooit op het wow forum gestaan, en is officieus blue confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
onder het kopje van ff iets anders.. heb gisteren mn paladin naar 56 gegrind vanaf lvl 55,5.. grinden in winterspring, die undead dingen. 650 xp per mob (rested) maar poe he, wat is het saai. klein voordeeltje, is dat er elke x een chest spawnd, met soms leuke goody's... undeads droppen voornamelijk silver en runecloth, en met geluk soms een mooie greenie, blue (nog niet gehad)

moet ff 60 worden voor mn alchemy, kan ik er doekoe mee verdienen :Y)

ben daar trouwens niet de enige. sta er regelmatig met 4 man, maar gelukkig goeie respawnrate..

gisteren trouwens ook 2 horde's tegen gekomen met inzicht (ben ally)

shaman valt me aan, om te ganken, ik doe /pity, hij stopt, en we gaan allebei weer verder met grinden..

warrior fury, charged me, slaat amper een deuk in een pakje boter, maar dat ter zijde :P, ik doe weer /pity, en op 75% stopt ie met aanvallen, en ga ik weer vrolijk verder.. het kán dus wel..

goed. vanavond maar weer ff winterspring onveilig maken.. saaie bedoening, maar moet asap 60 worden. of iig 58, om naar outlands te gaan. ik kan de mobs nog niet aan daar nu, en ik ging ze slopen met een 70 druid, maar de xp was om te janken.. kreeg nog minder xp toen ik niet in zn party zat, dan wel.. 50xp t.o.v 100 ofzo..

iemand nog andere mooie grind plekjes..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:03:
onder het kopje van ff iets anders.. heb gisteren mn paladin naar 56 gegrind vanaf lvl 55,5.. grinden in winterspring, die undead dingen. 650 xp per mob (rested) maar poe he, wat is het saai. klein voordeeltje, is dat er elke x een chest spawnd, met soms leuke goody's... undeads droppen voornamelijk silver en runecloth, en met geluk soms een mooie greenie, blue (nog niet gehad)

moet ff 60 worden voor mn alchemy, kan ik er doekoe mee verdienen :Y)

ben daar trouwens niet de enige. sta er regelmatig met 4 man, maar gelukkig goeie respawnrate..

gisteren trouwens ook 2 horde's tegen gekomen met inzicht (ben ally)

shaman valt me aan, om te ganken, ik doe /pity, hij stopt, en we gaan allebei weer verder met grinden..

warrior fury, charged me, slaat amper een deuk in een pakje boter, maar dat ter zijde :P, ik doe weer /pity, en op 75% stopt ie met aanvallen, en ga ik weer vrolijk verder.. het kán dus wel..

goed. vanavond maar weer ff winterspring onveilig maken.. saaie bedoening, maar moet asap 60 worden. of iig 58, om naar outlands te gaan. ik kan de mobs nog niet aan daar nu, en ik ging ze slopen met een 70 druid, maar de xp was om te janken.. kreeg nog minder xp toen ik niet in zn party zat, dan wel.. 50xp t.o.v 100 ofzo..

iemand nog andere mooie grind plekjes..?
heb je de yeti quests in winterspring al gedaan? grindquests dus en exp voor grinden en exp voor quest

verder tja wpl de farms (ook wat questjes)
de palladin quests in wpl ook dik grind quests
silithius de eerdere delen, veel grind quests
ungoro ook veel killgrind quests

dat zijn eigenlijk de aanraders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:11:
[...]

heb je de yeti quests in winterspring al gedaan? grindquests dus en exp voor grinden en exp voor quest

verder tja wpl de farms (ook wat questjes)
de palladin quests in wpl ook dik grind quests
silithius de eerdere delen, veel grind quests
ungoro ook veel killgrind quests

dat zijn eigenlijk de aanraders
un'goro heb ik voor 90% voltooid, silithius nog niet begonnen, paladin Q in WPL deels gedaan, die krengen hebben low droprate. vroeger had je iets van 50% kans op een AD-stone, maar nu heb je ook van die andere rommel die kan droppen.. WPL Q's heb ik ook grotendeels gedaan.. iig al die Q's met die ketels..

/edit wat krijg je btw KUT upgrades aan talents op 56.. frost en shadow resistance +1 rank :S wtf he..

uhm, levert die paladin Q in WPL beetje boeiende stuff op eigenlijk?

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 06-03-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:15:
[...]

un'goro heb ik voor 90% voltooid, silithius nog niet begonnen, paladin Q in WPL deels gedaan, die krengen hebben low droprate. vroeger had je iets van 50% kans op een AD-stone, maar nu heb je ook van die andere rommel die kan droppen.. WPL Q's heb ik ook grotendeels gedaan.. iig al die Q's met die ketels..

/edit wat krijg je btw KUT upgrades aan talents op 56.. frost en shadow resistance +1 rank :S wtf he..

uhm, levert die paladin Q in WPL beetje boeiende stuff op eigenlijk?
best wel -> http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=5944 laatste quest inc rewards

buiten dat vind ik het een van de leukste chains ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:20:
[...]

best wel -> http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=5944 laatste quest inc rewards

buiten dat vind ik het een van de leukste chains ingame
is dit een echte paladin Q? want bij een reply op dat threadje staat dat die chestplate voor een warrior de beste pre-TBC is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:45:
[...]

is dit een echte paladin Q? want bij een reply op dat threadje staat dat die chestplate voor een warrior de beste pre-TBC is..
nee, dat is gewoon een normale quest voor iedereen... quest chain start bij Tirion Fordring in EP...

en je moet tijdens de questchain ook nog Stratholme Scarlet in, is dus niet echt geschikt voor lvl 56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
dit is een quest voor iedereen, niet alle rewards zijn evengoed, maar die chest is een tankchest inderdaad
die neck is wel nice, maar die questchain is gewoon leuk om te doen en levert ook flink wat xp op (moet er alleen wel ook voor naar stratholm scarlet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:45:
[...]

Ik vind het best wel goed, de ring voor holy, de chest voor prot, en de neck voor ret. Alle soorten paladins kunnen wat halen uit deze quest wat ze goed kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dat hele verhaal over DPS vind ik nou juist het leuke hier :Y)

Als je een Rogue bent gerolled dan is jouw taak DPS en niks meer en/of minder.
Je hebt geen Utility, je hebt geen CrowControl, je hebt geen Buffs, je hebt geen Aura's.
Het enige wat je bent is een manaspons omdat je in melee range je werk moet doen.
Dit betekend dat je dus een hoop damage krijgt van Bosses/Mobs die Cleaves en AoE's doen.

Dus, het enige wat ik kan brengen in een Raid (buiten al mijn minpunten om) is DPS.
En daar focus je je dan op, en daar leef je dan ook voor (althans, ik ging er echt 110% voor).
En dan krijg je hier te horen dat DPS maar een middel is en dat teamwork belangrijker is.

Als dat zo is, dan kunnen alle Rogue's beter maar rerollen naar een 'teamwork' class toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
welke Q is dan paladin only?

hmz. gevonden

quest rewards

dat wapen valt af, die andere zien er goed uit. die mightstone, hoe "recharge" je die? of is het een eenmalig gebruik?

daarnaast twijfel ik tussen trinket en ring.. met het oog op outlands, welk item gebruik je langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 08:59:
Dat hele verhaal over DPS vind ik nou juist het leuke hier :Y)

Als je een Rogue bent gerolled dan is jouw taak DPS en niks meer en/of minder.
Je hebt geen Utility, je hebt geen CrowControl, je hebt geen Buffs, je hebt geen Aura's.
Het enige wat je bent is een manaspons omdat je in melee range je werk moet doen.
Dit betekend dat je dus een hoop damage krijgt van Bosses/Mobs die Cleaves en AoE's doen.

Dus, het enige wat ik kan brengen in een Raid (buiten al mijn minpunten om) is DPS.
En daar focus je je dan op, en daar leef je dan ook voor (althans, ik ging er echt 110% voor).
En dan krijg je hier te horen dat DPS maar een middel is en dat teamwork belangrijker is.

Als dat zo is, dan kunnen alle Rogue's beter maar rerollen naar een 'teamwork' class toe :/
DPS is ook een middel :+ , rogues heb je ook voor kicks en saps. Tuurlijk, de main functie van een dps class, mage/rogue/lock/hunter <--- in mijn ogen de dps classes, is om dps te doen. Maar het gaat hier om de combinatie van dingen...een mage die op de juiste manier spellstealed..een rogue die kicked, een hunter die frost traps doet, een lock die een bepaalde pet uitheeft o.i.d. Dat is teamwork...cc in heroic shattered halls is gewoon nodig..als iedereen samenwerkt en eerst alles onder controle brengt voordat je totaal losgaat met je backstabs e.d. maw DPS is een middel om mobs / bosses te downen...met teamwork kom je ook daadwerkelijk tot een boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

BootVluchteling schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:00:
welke Q is dan paladin only?

hmz. gevonden

quest rewards

dat wapen valt af, die andere zien er goed uit. die mightstone, hoe "recharge" je die? of is het een eenmalig gebruik?

daarnaast twijfel ik tussen trinket en ring.. met het oog op outlands, welk item gebruik je langer?
eh er staat duidelijk wat die mightstone doet.. 1 charge en shatters on use.. oftewel hijs stuk kapoet weg

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 203480 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:08:

DPS is ook een middel :+ , rogues heb je ook voor kicks en saps. Tuurlijk, de main functie van een dps class, mage/rogue/lock/hunter <--- in mijn ogen de dps classes, is om dps te doen. Maar het gaat hier om de combinatie van dingen...een mage die op de juiste manier spellstealed..een rogue die kicked, een hunter die frost traps doet, een lock die een bepaalde pet uitheeft o.i.d. Dat is teamwork...cc in heroic shattered halls is gewoon nodig..als iedereen samenwerkt en eerst alles onder controle brengt voordat je totaal losgaat met je backstabs e.d. maw DPS is een middel om mobs / bosses te downen...met teamwork kom je ook daadwerkelijk tot een boss.
Nogmaal, wat brengen Mages en Hunters en Warlocks nog meer naar een Raid?
Juist ja, Buffs, wat kunnen ze nog meer (redelijk) doen? DPS!
En een Rogue, heeft dan Kick (wow, serieus veel bazen waar ik dat nodig heb), Disarm Traps (alweer zon overly used skill), Sap (errr... in 5 mans heeft het enigzins nog nut) Blind, ach meeste mobs/bosses zijn er toch immune voor..

En dan nog, die classes die jij noemt zijn Ranged en nemen vele malen minder damage op zich.
Rogue zijn niet zo veelzijdig als jij voor laat komen, en dat komt vooral omdat Raids anders zijn dan 5 mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:13:
[...]

En een Rogue, heeft dan Kick (wow, serieus veel bazen waar ik dat nodig heb), Disarm Traps (nogal zon overly used skill), Sap (errr... in 5 mans heeft het enigzins nog nut, Blind, ach meeste mobs/bosses zijn er toch immune voor..

En dan nog, die classes die jij noemt zijn Ranged en nemen vele malen minder damage op zich.
Rogue zijn niet zo veelzijdig als jij voorlaat komen, en dat komt vooral omdat Raids anders zijn dan 5 mans.
Kan niet anders zeggen dan dat je gelijk hebt hierin :) Toch blijf ik erbij dat rogues veelzijdig genoeg zijn om niet alleeen te dps'en maar ook andere abilities met zich mee brengen. DPS is niet het belangrijkste in WoW, dat is teamwork en vooruit denken, maar zodra je de kans krijgt mag je van mij all out gaan op dps hoor. Anyway..ik denk dat we hier wel over blijven kunnen discussieren waar we beiden goede argumenten voor kunnen verzinnen, shall we leave it a tie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

rouges hebben het zwaar boehoe

freaking huilie :')

allemaal tegen de muur die klote aarsridders...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:13:
[...]

En een Rogue, heeft dan Kick (wow, serieus veel bazen waar ik dat nodig heb), Disarm Traps (alweer zon overly used skill), Sap (errr... in 5 mans heeft het enigzins nog nut) Blind, ach meeste mobs/bosses zijn er toch immune voor..

Rogue zijn niet zo veelzijdig als jij voor laat komen, en dat komt vooral omdat Raids anders zijn dan 5 mans.
Ik heb toch wel graag een kickende rogue bij moroes / romulo&julliete in karazhan en de 1e boss in gruul's lair : )

word eens 70 met je rogue slacker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Vooruit dan maar, voordat mn posts weer getrashed worden als Slowchat :/

Anyways, gisteren maar weer een rondje gespeeld op mijn Priest en zie daar echt hoe irritant sommige Warriors en Rogue's kunnen zijn.
Rennen gewoon een mobgroep in, pakken natuurlijk aggro van de tank af, sterven dan weer bijna omdat het een beetje veel damage doet, Priest (ik) moet dan weer Shielden en zowat al zijn mana verbranden om die latexboi recht te houden terwijl de tank bijna het loodje legt..

Kan er geen Instance/Raid examen worden ingevoerd in WoW? Dat je eerst een paar basisprincipes onder controle krijgt voordat je andere er mee lastig valt :Y)
ImdaMned schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:22:
Ik heb toch wel graag een kickende rogue bij moroes / romulo&julliete in karazhan en de 1e boss in gruul's lair : )

word eens 70 met je rogue slacker!
Gelukkig is het beter geworden sinds TBC, maar alsnog zijn er niet veel Bosses waar Rogue's hun Utility tentoon kunnen stellen.

Mijn Rogue is even in de stalling, beleef zoveel meer plezier op mijn Warrior met DPS en Tanken.
Was mijn Rogue een beetje beu na 2 jaar lang op dezelfde knoppenrotatie te rossen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door RaseriaN op 06-03-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:23:
[...]

Vooruit dan maar, voordat mn posts weer getrashed worden als Slowchat :/

Anyways, gisteren maar weer een rondje gespeeld op mijn Priest en zie daar echt hoe irritant sommige Warriors en Rogue's kunnen zijn.
Rennen gewoon een mobgroep in, pakken natuurlijk aggro van de tank af, sterven dan weer bijna omdat het een beetje veel damage doet, Priest (ik) moet dan weer Shielden en zowat al zijn mana verbranden om die latexboi recht te houden terwijl de tank bijna het loodje legt..

Kan er geen Instance/Raid examen worden ingevoerd in WoW? Dat je eerst een paar basisprincipes onder controle krijgt voordat je andere er mee lastig valt :Y)
raid examens zijn er, die heten instances :P
let the bastards die, kutrogue nubs altijd :(

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!