onder het kopje van ff iets anders.. heb gisteren mn paladin naar 56 gegrind vanaf lvl 55,5.. grinden in winterspring, die undead dingen. 650 xp per mob (rested) maar poe he, wat is het saai. klein voordeeltje, is dat er elke x een chest spawnd, met soms leuke goody's... undeads droppen voornamelijk silver en runecloth, en met geluk soms een mooie greenie, blue (nog niet gehad)
moet ff 60 worden voor mn alchemy, kan ik er doekoe mee verdienen
ben daar trouwens niet de enige. sta er regelmatig met 4 man, maar gelukkig goeie respawnrate..
gisteren trouwens ook 2 horde's tegen gekomen met inzicht (ben ally)
shaman valt me aan, om te ganken, ik doe /pity, hij stopt, en we gaan allebei weer verder met grinden..
warrior fury, charged me, slaat amper een deuk in een pakje boter, maar dat ter zijde

, ik doe weer /pity, en op 75% stopt ie met aanvallen, en ga ik weer vrolijk verder.. het kán dus wel..
goed. vanavond maar weer ff winterspring onveilig maken.. saaie bedoening, maar moet asap 60 worden. of iig 58, om naar outlands te gaan. ik kan de mobs nog niet aan daar nu, en ik ging ze slopen met een 70 druid, maar de xp was om te janken.. kreeg nog minder xp toen ik niet in zn party zat, dan wel.. 50xp t.o.v 100 ofzo..
iemand nog andere mooie grind plekjes..?