[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.340 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Iemand al gelukt brutal uit te spelen?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stoney3K schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:23:
Spel loopt lekker hier maar ik zit met één probleempje:

Hoewel de HDTV cut scenes (720p) er mooi uitzien is de audio bij mij ziek uit synchronisatie met de video. Audio loopt ongeveer 2 zinnen voor, en het is niet leuk als je al weet dat Grace Park over 2 regels in beeld komt :)

Iemand anders nog met dit "probleempje"?
Grace Park? Als in "Boomer"? :9

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Vuurvoske schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:02:
Nieuw polletje :D
Poll: C&C3: Tiberium Wars weer oud en vertrouwd C&C gevoel?
Jazeker!
Nee.
Weet niet; dit is mijn eerste C&C game.
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Als je al uren C&C en C&C:TS gespeeld hebt en echt eerlijk bent, kan je toch niet zeggen dat C&C3 een oud en vertrouwd C&C gevoel geeft? Daarvoor is het echt te verschillend. Geen footprint van gebouwen, te verschillende interface, ... En als ik dubbelklik op mijn MCV wil ik dat die deployed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

hier de vriend ;) ik heb de informatie vanwww.cncden.com

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier gaat die truk echt niet hoor ik druk op de N en daar gebeurt niks die blijft op GDI staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Laagvliegerke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:14:
[...]
En als ik dubbelklik op mijn MCV wil ik dat die deployed!!
Bij Tiberian Sun was het ook al zo dat die MCV pas deployede als hij:
A: op een plek stond met genoeg ruimte om hem heen
B: stil stond

en waarbij je dus moest klikken OP de MCV. Is niet veranderd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Gisteren 3 potjes gespeeld, ben begonnen met brutal wat natuurlijk niet wou lukken, die gekke opponent heeft bijna unlimited resources oid. Daarna op hard gespeeld wat wel lukte. De truc is om meteen naar boven in de map te gaan 4 raffi's bouwen 2 onder en 2 boven.

Daarna de eerste tank die je bouwt een mammoth en dan heb je na een tijdje niet eens meer aanvallen en kan je hem makkelijk verslaan.

Edit

Ik vond graphics veel minder mooi als op de screenie's die ik gezien heb. Nou weet ik wel dat die op een state of the art pc is genomen maar oke.

Verder is dit vergeleken met Generals allemaal zo kinderlijk lees kleurrijk.

[ Voor 22% gewijzigd door Johann0r op 28-02-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
prima demo, nu nog met spanning wachten op de "post"
(waarschijnlijk is inet sneler maar buiten dat)

Kleine vergelijking met SC:
- Mis echt me zoom funite, zit telkens *** kan niet verder, en met zulke grote units is dit echt geen overbodige luxe, hoeft niet zo idioot ver SC maar dit is echt raar dat je geen eens een
groepje van 10 mammoets fatsoenlijk kan selecteren
Zelfs in verhouding tot de oude TS kun je gewoon niet genoeg uit zoemen.
Blijft raar is toch mij keuze als het er tijdelijk slechter uit ziet :X
- De graphics :9~ stukke beter dan SC
- Verhaal is nog weinig over te zegen, maar verwacht van C&C toch stukken beter dan SC

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Jorn1986 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:56:
[...]

Bij Tiberian Sun was het ook al zo dat die MCV pas deployede als hij:
A: op een plek stond met genoeg ruimte om hem heen
B: stil stond

en waarbij je dus moest klikken OP de MCV. Is niet veranderd dus.
dubbel klik werkt niet meer (heb het 1x geprobeert kreeg geen deploy tekentje of iets :P), verder als ik bij TS op D ram stopt de mcv automatisch en deplyed hij (mits genoeg ruimte, anders stopt hij alleen).

ook jammer dat je MCV deplyed begint, gezien je bij ts en td (multiplyer en skirmish) altijd nog zelf mocht deployen of snel kon doorijden naar een andere plek :P als jue nu eerst nog moet inklappen ben je al te veel tijd kwijt voor dat soort geintjes denk ik

edit: met op de mcv klikken word bedoelt dat je 2x op de unit klikt voor deploy ipv unit en dan naar menu van de unit.

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 28-02-2007 19:07 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van een vriend van me gehoord dat je in skirmish ook als nod kan spelen :D
dit moet je doen :
1. Start skirmish game.
2. Selecteer jouw team NOD. (1 keer op klikken en een keer op N drukken)
3. Selecteer je tegenstander GDI (1 keer op klikken en een keer op G drukken)
4. Veel plezier met spelen van NOD

heb zelf nog niet geprobeerd omdat ik er geen tijd voor had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
LOL, ben nu aan het spelen met NOD fantastisch, alleen ik mis het gedeelte als je aan het bouwen bent *on-hold* *cancelled* haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Lees het topic even door :>

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34

aex351

I am the one

Tiberium Wars voelt aan als RA2 met betere graphics. :) Ik las hierboven ook iemand klagen over het rechtermuis knop gebruik. C&C is altijd zo geweest. Gewoon een kwestie van wennen.

[ Voor 53% gewijzigd door aex351 op 28-02-2007 19:28 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Alleen die mech robot van NOD is maar een simpele ziel, ik heb hem nog niet geupgrade oid, maar die mammoth is veeele male sterker en goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:05:
ik heb van een vriend van me gehoord dat je in skirmish ook als nod kan spelen :D
dit moet je doen :
1. Start skirmish game.
2. Selecteer jouw team NOD. (1 keer op klikken en een keer op N drukken)
3. Selecteer je tegenstander GDI (1 keer op klikken en een keer op G drukken)
4. Veel plezier met spelen van NOD

heb zelf nog niet geprobeerd omdat ik er geen tijd voor had
ik heb het geprobert met de Scribe (de aliens)
hij begint de map te laden met mij Als Scribe en dan komt de kaart etc. ik denk dat het lukt en opeens zegt ie dat ik verloren heb :(

denk dat er gewoon geen scribe units in zitten ofzo maar wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
die werkt niet idd, zo kun je je tegenstander ook instellen op rusher of turtle oid. Misschien kan je dan brutal winnen als je hem op turtle zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 15:51
aex351 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:26:
Tiberium Wars voelt aan als RA2 met betere graphics. :) Ik las hierboven ook iemand klagen over het rechtermuis knop gebruik. C&C is altijd zo geweest. Gewoon een kwestie van wennen.
zover ik weet is dat altijd links geweest 8)7 .weet wel van wacraft dat dat altijd rechts klikken was en nog steeds is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psycomania schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:31:
[...]

zover ik weet is dat altijd links geweest 8)7 .weet wel van wacraft dat dat altijd rechts klikken was en nog steeds is
Rechts sinds RA1, correct me if i'm wrong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
jaja, het werkt om met nod te spelen.. ben nog geen bug tegen gekomen
hier is een hq screen

Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/5839/fdaar6.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door TI_Observer op 28-02-2007 19:40 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battler schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:11:
Iemand al gelukt brutal uit te spelen?
Ik deed een hele wanhopige poging maar werd van alle kanten afgeslacht :D

Afbeeldingslocatie: http://www2.filehost.to/files/2007-02-28_03/193452_pwned.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Is er iemand die ook maar 1 goede download link voor de demo heeft? Dit is echt van de zotte. Ze kunnen toch raden dat iederen hem hebben wil waarom kopen ze dan geen grotere bandbreedte capiciteit in plaats ons elk jaar weer lastig te vallen met hun research zodat wij een nieuwe fifa krijgen waar de schoenveters nog echter lijken :(

Ik kan werkelijk waar nergens een fatsoenlijke download vandaan halen voor deze demo. Als iemand nog wel een werkende link heeft dan zie ik die graag. Dit is echt te triest voor woorden en ze hadden al lang een torrent systeem hiervoor moeten maken. Waarom kan blizzard dat wel gewoon zoals het hoort :(

Sorry voor mijn ranting maar ik wil hem dolgraag spelen maar ik ben al sinds gisteren bezig om hem te downloaden maar of die download loopt vast of de pagina loopt vast waar ik het ook probeer of de download gaat met maar 10 kb en dat is voor 1 gig geen pretje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:33:
[...]

Rechts sinds RA1, correct me if i'm wrong :P
CNC was altijd links, t/m Generals/ZH (hoewel je het bij die laatste in kon stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Laatst online: 26-08 08:14
Kaasje123 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:36:
Is er iemand die ook maar 1 goede download link voor de demo heeft? Dit is echt van de zotte. Ze kunnen toch raden dat iederen hem hebben wil waarom kopen ze dan geen grotere bandbreedte capiciteit in plaats ons elk jaar weer lastig te vallen met hun research zodat wij een nieuwe fifa krijgen waar de schoenveters nog echter lijken :(

Ik kan werkelijk waar nergens een fatsoenlijke download vandaan halen voor deze demo. Als iemand nog wel een werkende link heeft dan zie ik die graag. Dit is echt te triest voor woorden en ze hadden al lang een torrent systeem hiervoor moeten maken. Waarom kan blizzard dat wel gewoon zoals het hoort :(

Sorry voor mijn ranting maar ik wil hem dolgraag spelen maar ik ben al sinds gisteren bezig om hem te downloaden maar of die download loopt vast of de pagina loopt vast waar ik het ook probeer of de download gaat met maar 10 kb en dat is voor 1 gig geen pretje |:(
via ea link

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil

anders vertel je er ook even bij welke links je gebruikt mischien wel zo handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 09-09 08:48
Dat is dus één van de sites waarom ik vroeg om een goede link.

Die pagina van hun laadt niet eens correct waardoor ik niet eens kan beginnen met downloaden. :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gistermiddag gewoon met torrent binnengehaald en die ging gewoon met 200kbps, dus ik begrijp niet zo wat je probleem is. (nee links naar torrent sites mogen hier niet ook niet voor demo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt vet spel. Maar hoe kom je in godsnaam langs medium balanced. 3x geprobeerd. Maar het wil niet baten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 15:33

OMD

ftp://ukftp.multiplay.co....mwars/demos/CnC3_Demo.exe

net gedownload op volle snelheid, 10 minuten geleden.

suc6

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:59:
Echt vet spel. Maar hoe kom je in godsnaam langs medium balanced. 3x geprobeerd. Maar het wil niet baten
1. Powerplant
2. Refinery
3. Surveyor + Barracks (Surveyor naar rechtsonder sturen)
4. Warfactory + 2 engineers (voor die 2 torens)
5. Command Centre + Refinery voor bij de surveyor rechts
6. Machinegun turrets, 1 bij de surveyor aan de brug, 1 in je basis zo ver mogelijk rechts van het tiberiumveld, 1 in je basis zo ver mogelijk naar links van het tiberiumveld, maar wel zo ver mogelijk naar hun basis toe!
7. Tech Centre
8. Zone Troopers, zo veel je maar kan

Na 7 kan je ook wel wat van die super wachttorens neerzetten bij je basis en outpost.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx! Ga ut proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:59:
Je moet heel veel raffi's bouwen voor veel recources en dan zo snel mogelijk mammoths bouwen

Ik heb de demo van Newsgroepen gedownload, staat wel op FTP. Gaat lekker rap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:52
Die Warmechs van NOD zijn echt vet als je ze volledig upgrade, hup flame's, laser en stealth!!! Met die van die dingen een hele basis op medium in puin geschoten!

Edit: Die obelisks kun je trouwens ook gruwelijk upgraden, vraag me alleen af wat het maximum is wat nut heeft....

[ Voor 26% gewijzigd door -LA- op 28-02-2007 20:29 ]

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
* ApOE is er blij met deze demo!

Dit speelt echt heerlijk vertrouwd met een modern tintje :9 Hier gaan weer heel wat vrije uurtjes inzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gescreened met fraps, dus niet echt toppie kwaliteit :P

http://www.fileshack.nl/geupload/1172691102.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Wmm schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:38:
[...]

CNC was altijd links, t/m Generals/ZH (hoewel je het bij die laatste in kon stellen).
En hier niet meer, is zeker een nieuwe trend, functionaliteit eruit slopen 8)7

Maar als je nou aan het repairen bent he, dan moet je dus links repairen, rechts deselecteren, links units, rechts applyen, das precies omgekeerd :S

Ik vind alles met links zoals in Generals toch stukken beter werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Holy shit, die nuke van NOD knalt mijn hele laptop naar de maan. 1/2 frame per sec geloof ik, maar hij is echt vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:37:
Holy shit, die nuke van NOD knalt mijn hele laptop naar de maan. 1/2 frame per sec geloof ik, maar hij is echt vet :D
Viel mij idd ook op, de framerate was echt dood toen ik hem afschoot :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:39:
[...]

Viel mij idd ook op, de framerate was echt dood toen ik hem afschoot :|
Dat afschieten gaat wel, maar dat neer komen :D
Superpijnlijk, voor de tegenstander en voor de videokaart :)

Jammer dat ze de scrin er niet in hebben gedaan, aande andere kant, ik houd van nog wat verrassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o o o wat speelt dit weer heerlijk, op een of andere manier is het allemaal erg gelikt, en die tapbladen voor gebouwen zijn echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Misschien een hele lame vraag, maar ik heb nu een paar potjes gespeeld en ik heb het nog steeds niet gevonden. Hoe bouw ik vliegtuigjes, ik leeg hier dingen over Orca's maar ik kan nergens iets van een airport of helipad kiezen. Wat heb ik hier precies voor nodig? Ik heb het idee dat ik ieder structure wat ik kon kiezen reeds gebouwd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DyStiC schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:45:
Misschien een hele lame vraag, maar ik heb nu een paar potjes gespeeld en ik heb het nog steeds niet gevonden. Hoe bouw ik vliegtuigjes, ik leeg hier dingen over Orca's maar ik kan nergens iets van een airport of helipad kiezen. Wat heb ik hier precies voor nodig? Ik heb het idee dat ik ieder structure wat ik kon kiezen reeds gebouwd heb.
Eh? Je kan een vliegveld bouwen via je gebouwtjestab :P Helemaal rechts op de middelste rij. Daarna krijg je een tabblad er bij bovenin, met een vliegtuigje er op, daar kan je Orca's bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedevil
ff lezen staan er wel bij vermeld.staat iets van airfield of iets in de trend als je het ziet kwa plaatje lijkt het net een barack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Hebben mensen al geëxperimenteerd met de AI instelling? Balanced, rusher etc.? Ik heb net namelijk met de NOD op guerilla gespeeld, maar ik merkte niet heel veel verschil. :?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet heel veel raffi's bouwen voor veel recources en dan zo snel mogelijk mammoths bouwen
wat zijn raffi's?

---

@ the grow
met de demo kan je toch alleen de standaard doen?
weet iemand wat precies het effect is bij % handicap instellingen?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Refineries, je resourceverzamelgebouw ;)

Overigens is het onzin om er veel te bouwen. Tegen een medium AI is 2 Refineries voldoende, 1 in je basis, en 1 rechts van je basis bij de uitbreiding. 1 of 2 extra harvesters is genoeg.
---

@ the grow
met de demo kan je toch alleen de standaard doen?
weet iemand wat precies het effect is bij % handicap instellingen?
Door je muis op een andere speelwijze te houden, en de beginletter van die speelwijze in te duwen, selecteer je hem

-20% betekend dat hij 20% minder resources per keer krijgt. -50% is dus de helft minder.

[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 28-02-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

_the_crow_ schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:53:
Hebben mensen al geëxperimenteerd met de AI instelling? Balanced, rusher etc.? Ik heb net namelijk met de NOD op guerilla gespeeld, maar ik merkte niet heel veel verschil. :?
Een medium turtler NOD ai ging pal nast mijn basis z'n eigen basis bouwen.
Binnen notime stonden er 3 afweer systemen en en halve basis

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
_the_crow_ schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:53:
Ja op turtle Bouwd hij zowat de heele map vol met gebouwen :| Ineens begon die een basis uit de grond te stampen recht voor de mijne :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

psycomania schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:48:
ff lezen staan er wel bij vermeld.staat iets van airfield of iets in de trend als je het ziet kwa plaatje lijkt het net een barack
Crap je hebt gelijk zeg, totaal overheen gekeken, inderdaad aangezien voor een barrack denk ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Mhh, soms hangt een Venom in een gebouw vast, dan moet je hem handmatig nog eens terugsturen.
Ook gleed een Juggernaut ipv netjes te lopen. Nou ja, het zijn kleine dingetjes, maar toch bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
zo, net ff NOD tegen GDI easy gedaan. opzich wel vet alleen een beetje simpel, dus zo maar even medium proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
-LA- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:24:
Edit: Die obelisks kun je trouwens ook gruwelijk upgraden, vraag me alleen af wat het maximum is wat nut heeft....
Hoe kan je die dingen upgraden?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Laagvliegerke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:36:
[...]

Hoe kan je die dingen upgraden?? :?
Met een unit van de NOD, een Beamer geloof ik, iig een klein 6 wielig karretje. Die kan je via het menu rechtsonder in beeld linken met een Obelisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

OMG. wat een vet spel 8)
Dit is echt een uber heerschende kontschoppende lekker wegspelende C&C game. EA heeft zich toch aan hun woord gehouden, brings back the good old times :)

Best goede AI, mooie units... ja echt een spelletje waarvan je zegt, kijk, daar zal ik flink wat uren mee spenderen :)

De explosies enzo zijn echt zeer leuk gedaan, net als de afgeschoten raketten enzo.

wel cool :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 07:49
Ik vind het jammer dat je zo dicht t.o.v. de grond zit, als je de voorbijgekomen screenshots van Tiberian Sun er eens naast legt heb je niet echt veel in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik vind de gebouwtjes enzo juist stuk kleiner geworden dan vorige versies...
Maar dat zal dan wel aan mij liggen :+
heb er geen moeite mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Echt helemaal geweldig. Net ff de proloog gedaan en vind het echt helemaal lekker wegspelen. Ik vind zelf de camera best goed, maar ben dan ook generals gewend. Ik ga de uiteindelijke versie zeker kopen en dan lekker online spelen. Vind het een goede zet van EA dit spel.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Jorn1986 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:16:
Ik vind het jammer dat je zo dicht t.o.v. de grond zit, als je de voorbijgekomen screenshots van Tiberian Sun er eens naast legt heb je niet echt veel in beeld.
nou, daar heb ik geen last van met mijn 24' scherm! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Word echt gek van medium :D
Easy is echt te simpel, de knal je zo weg.. maar bij medium flikken ze het elke keer weer om mijn refinery's weg te knallen. Echt geen idee waarmee ze dat doen want ik zie niks in de buurt die dat doet.
Valt gewoon een wolk antrax overheen en weg zijn mijn gebouwen.

En dat doen ze zonder superweapon.. refinery's weg -> weinig inkomsten -> bye bye.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Xof schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:30:
Easy is echt te simpel, de knal je zo weg.. maar bij medium flikken ze het elke keer weer om mijn refinery's weg te knallen. Echt geen idee waarmee ze dat doen want ik zie niks in de buurt die dat doet.

En dat doen ze zonder superweapon.. refinery's weg -> weinig inkomsten -> bye bye.. :(
Mischien zijn het de stealth bombers van nod? Had ik ook even last van maar was zo opgelost.Verder leuke demo, beetje kort maar om ook eens met nod te spelen maakt het wel leuker.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Hmm dat zouden die stealthbombers nog wel eens kunnen zijn ja.. volgende keer mijn base maar volproppen met AA guns en Mamoths :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
over ref's slopen in 1 klap gesproken, iemand al gemerkt die die crystalist missile van NOD wel erg gevaarlijk is ? :P een paar silo's of refs in de range van die missile en ze zijn allemaal kapot. relatief makkelijke pre strike voor NOD om vervolgens aan te vallen als de vijand geen/minder inkomen heeft voor eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:00:
[...]

1. Powerplant
2. Refinery
3. Surveyor + Barracks (Surveyor naar rechtsonder sturen)
4. Warfactory + 2 engineers (voor die 2 torens)
5. Command Centre + Refinery voor bij de surveyor rechts
6. Machinegun turrets, 1 bij de surveyor aan de brug, 1 in je basis zo ver mogelijk rechts van het tiberiumveld, 1 in je basis zo ver mogelijk naar links van het tiberiumveld, maar wel zo ver mogelijk naar hun basis toe!
7. Tech Centre
8. Zone Troopers, zo veel je maar kan

Na 7 kan je ook wel wat van die super wachttorens neerzetten bij je basis en outpost.
Wat ook goed werkt:
1. Refinery - Surveyor (ergens vlak voor Tib veld AI sturen)
2. Power
3. Refinery en gelijk weer verkopen
4. Power
5. Command Post
6. Barracks en dat Watchtower
Surveyor moet nu ongeveer wel klaar zijn om bij te bouwen, dus barracks en watchtower daarbij.
7. Warfac

En dan units blijven pompen. Ik heb medium balanced zo in 5 minuut 14 af kunnen maken.
Doordat je gelijk in de AI z'n basis staat zie je goed dat ie verschillende bo's gebruikt. Ene keer had ie gelijk al heli's en andere keer doet ie weer wat anders :).

Command Post is belangrijk om gelijk grenadiers te kunnen maken om de gebouwen in de stad snel te kunnen clearen. Verder moet je erop letten dat de AI geen expansion op kan zetten. Dat probeert ie constant en als dat lukt ben je langer bezig. Dus goed letten op dat karretje.

[ Voor 10% gewijzigd door Wmm op 28-02-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08

is een van hun geheime wapens (zoals GDI hun unit drop etc heeft heeft NOD veel speciale wapens).

ik weet niet of het door een racket of door een bomber gedumpt word maar je kunt er niet veel tegen doen.

er word een grote gas wolk gedumpt die explodeert en genoeg kracht heeft om normale gebouwen zoals je refinery te vernielen.

het is zoals de fuel bomb in generals.

NOD heeft een paar leuke wapens.
GDI heeft groten deels specifieke unit drops maar NOD heeft wapens, zoals een racket die je op tiberium hoeveelheden moet schieten.
Alle gebouwen rond het tiberium veld worden beschadigt of vernietigd en alles erop si weg, ook een deel van de tiberium verdwijnt erdoor.

ik raad iedereen aan eens als NOD te spelen je leert veel overhun erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
FaTaLeKe schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:47:
Ik draai alles op max met mijn AMD Athlon 64 3200+ S754 2.5GB en een 7900GT/GTO
Draait zeer soepel, als er prog is om fps te zien zla ik eens kijken
verder leuk spel, vergeten screens te maken, in demo zijn tamelijk makelijke missies

Het lijkt me dus een niet zo zwaar spel als SupCom
Wow! Als ik alles max draai op mijn AMD 64 3800+, 2 GB en een 7600 GT XXX in SLI (minstens zo snel als een 7900) dan is het maar net speelbaar....Dit wel op 1280x1024.
Hoe doe je dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Wow, ik moet gewoon toegeven dat langzamerhand het c&c gevoel weer komt opborrelen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Laatst online: 19-05-2024
Sweet! Ook ff gespeeld maar alles is echt uber mooi :D Goed werk van EA, ze komen hun beloftes zeker na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Soeski schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:54:
[...]

Wow! Als ik alles max draai op mijn AMD 64 3800+, 2 GB en een 7600 GT XXX in SLI (minstens zo snel als een 7900) dan is het maar net speelbaar....Dit wel op 1280x1024.
Hoe doe je dat??
AA niet full open zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three

Die wolk, is dat geen Tiberium Vapor Bomb? Valt niks aan te doen. Ik speel nu wat met de NOD en hoewel hun units misschien iets minder krachtig zijn, heb ik toch de indruk dat de NOD door hun technologie eigenlijk overpowered zijn ten opzichte van de GDI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat het er zoveel af hangt van bommen, die aardbevingen ofzo en de vliegtuigen.
ik ken al die namen niet maar als je bovenstaande dingen kan doen is het echt te simpel, en gewoon geen uitdaging. ik wil gewoon een leger bouwen, en verdedigen tegen tanks.
ik probeer het zelf niet te doen, maar dan doet de tegenstander het wel met die aardbevingen waardoor in 1x me halve leger weg is.

wat is trouwens iets goed tegen die ventjes die heel hard lopen en ontploffen lijkt wel.
als ik die met 5 tanks tegen kom zijn ze zo verwoest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:37:
wat is trouwens iets goed tegen die ventjes die heel hard lopen en ontploffen lijkt wel.
Dat zijn fanatics. Mammoets met railguns, apc's, minigunners (ofzo) maken ze wel snel af. Je moet wel ff achteruit rijden met je tanks anders worden ze alsnog gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:37:
jammer dat het er zoveel af hangt van bommen, die aardbevingen ofzo en de vliegtuigen.
ik ken al die namen niet maar als je bovenstaande dingen kan doen is het echt te simpel, en gewoon geen uitdaging. ik wil gewoon een leger bouwen, en verdedigen tegen tanks.
ik probeer het zelf niet te doen, maar dan doet de tegenstander het wel met die aardbevingen waardoor in 1x me halve leger weg is.

Tanks vs Infantry = Bad!

Machineguns vs Infantry = Good!

Oftewel óf APC's tegen infanteri, óf infanterie tegen infanterie: snipers/zone troopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die NOD Avatar MechWalker owned als hij volledig is geupgraded met Fire, Stealth, Stealth-Sensor en Twin Laser Cannon. Jammer dat zijn HP zo laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mamoth tanks geupgrade naar railguns _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Laagvliegerke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:26:
[...]

Die wolk, is dat geen Tiberium Vapor Bomb? Valt niks aan te doen. Ik speel nu wat met de NOD en hoewel hun units misschien iets minder krachtig zijn, heb ik toch de indruk dat de NOD door hun technologie eigenlijk overpowered zijn ten opzichte van de GDI.
vapor bom valt op zich nog wel mee met sterk, barracks is er in 1x van kapot als enige gebouw geloof ik. verder hebben units er ook best veel last van op de heavy armored na, crystalist missile van NOD vind ik veel gevaarlijker gezien je alle harvs, refs en silo's er mee kan mollen in 1 klap.
nog niet geprobeerd maar misschien wel een leuke combo, mines droppen op een legertje en dan vapor bom er op, als die vapor bom ook de mines laat ontploffen op zich wel leuke extra damage :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king of rats schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:37:
[...]

Mischien zijn het de stealth bombers van nod? Had ik ook even last van maar was zo opgelost.Verder leuke demo, beetje kort maar om ook eens met nod te spelen maakt het wel leuker.
Hoe heb je dat dan opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
vind niemand het vervelend dat je linkermuisklik niet meer werkt ? Ik vind het ook vreemd dat je dat niet kan wijzigen in settings. Verder is het spel echt uber ! :D

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook "even" een avondje zitten spelen, speelt lekker weg inderdaad.

Maar... voor mij heeft het toch net niet het oude vertrouwde C&C gevoel. Het lijkt mij nog te veel op Generals. Niet dat dat nou zo slecht is (verre van, heb me daar ook best mee vermaakt), maar het is gewoon geen C&C. De camera, selectie methode (ik wil liever altijd met rechts deselecten), de NOD units lijken op een kruisbestuiving van modern warfare met alien technology, en geen Frank Klepacki (zijn muziek maakten de games tot wat ze waren, echt een blunder van EA). Had persoonlijk liever een doorontwikkeling van de Emperor: Battle for Dune engine gezien, of op z'n minst eenzelfde transparante GUI.

Ik vind het absoluut geen slecht spel, maar ik mis wel de Westwood touch ;(
Hopen dat het projectje van Petroglyph het op dat gebied wat beter doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja, C&C3.. In eerste instantie dacht ik echt dat dit gewoon niks kan worden. Games van EA zijn de laatste tijd ERG buggy, Generals Zero Hour is hier nog steeds onspeelbaar..

Ook de filmpjes zagen er niet al te best uit (framedrops enz)
Maar de demo maakte alles weer goed!!! WAT EEN SPEL! :D

Alleen heel erg jammer dat Frank Klepacki niet voor de muziek mocht zorgen, alleen met zijn muziek had je echt meer het oude C&C gevoel kunnen hebben.

Moet zeggen, dankzij de demo ga ik hem echt meteen halen zodra ie in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, speel nu 2 dagen de demo, en ben serieus compleet verslaafd!!!!

voor de mensen die de muisknoppen vervelend vinden, ik denk dat dit in't volledige spel wel weer aanpasbaar is (net als met generals) verder zijn de graphics verbluffend, en speel ik alles op max. draait als een zonnetje, vooral die Superweapon is gruwelijk vet! damn.... niet normaal...

ik wil het volledige spel ook zeker hebben! nog 4 weken jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik jammer vind is dat bij medium level of misschien net een tandje hoger je eigenlijk als een robot moet gedragen. Toetsencombo's weten en aan 1 stuk doorklikken om de AI bij te kunnen benen. Ruimte voor echte strategie is er niet, alles moet zo vlug mogelijk en heb je van te voren geen idee wat je moet doen (als in je weet de toetsencombo's niet en weet niet wat je moet bouwen in welke volgorde en wat is de fun aan dat laatste?) ben je ten dode opgeschreven en mag je blij zijn dat je een eerste en gelijk je laatste tank kunt bouwen.

Wat ik mooi vind zijn met name de infantry gevechten, maar ja daar win je niet mee, misschien op de easy level in de demo maar de AI speelt dan niet lekker mee. Zou er een optie komen dat je maar tot een bepaald level kunt bouwen eigenlijk?

Verder is het een goed spel en het lijkt mij goed geoptimaliseerd voor ook mindere systemen, menusysteem is ook ok, een dergelijk systeem mag wel in de volgende Windows versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Draai hem compleet met alles open maar vind de graphics nogal achterhaald moet ik zeggen. Als je die vergelijkt met bijvoorbeeld CoH dan ziet de laatstegenoemde er imho stukken beter uit.

Neemt niet weg dat het lekker wegspeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Ik weet niet of dit al gepost is (geen zin om hele topic door te zoeken) maar bij een potje skirmish kan je al vanaf het begin als NOD spelen door de letter 'N' in de drukken als je in het drop-down menu zit. Dan hoef je ook niet meer de Nod HQ te cappen met engineers. Hier kwam ik vandaag per ongeluk achter ;)

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:17:
Ruimte voor echte strategie is er niet, alles moet zo vlug mogelijk en heb je van te voren geen idee wat je moet doen (als in je weet de toetsencombo's niet en weet niet wat je moet bouwen in welke volgorde en wat is de fun aan dat laatste?) ben je ten dode opgeschreven en mag je blij zijn dat je een eerste en gelijk je laatste tank kunt bouwen.
Mja dat vind ik nou dus ook. De overdrijving van de damage en de snelheid waarmee je units bouwt zorgt ervoor dat een spelletje vaak snel over kan zijn, met een welgemikte aanval op de basis van de tegenstander kun je al meteen de genadeklap toedienen. Je hebt iig niet meer lekker de tijd om een hele basis + leger op te bouwen, wat ik nou juist zo leuk vond aan C&C.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Not Pingu schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:31:
[...]

Mja dat vind ik nou dus ook. De overdrijving van de damage en de snelheid waarmee je units bouwt zorgt ervoor dat een spelletje vaak snel over kan zijn, met een welgemikte aanval op de basis van de tegenstander kun je al meteen de genadeklap toedienen. Je hebt iig niet meer lekker de tijd om een hele basis + leger op te bouwen, wat ik nou juist zo leuk vond aan C&C.
in C&C de upgrades van units maken het vooral zo belachelijk snel en sterk. maar de fout zit het um grotendeels in de afstand/grote. bij ts en ra2 zijn gebouwen vergeleken met td en ra1 een stuk sneller kapot met de advanced units (prisma tanks, mamoth, appocalypse, disruptor, flamer).
maar de afstand die je daar reist is veel groter ook. ook zijn basissen veel uitgebreider, hier heeft je MCV een grote cirkel maar de rest relatief te klein waardoor je best dicht op elkaar bouwt.

units en gebouwen zijn gewoon te groot voor de map of de map te klein, maar ik hou het op te groot gezien ik nogsteeds het idee heb als ik een stukje vooruit schuid dat m'n neus tegen m'n tanks aan botst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Dat is het idd ook, de maps zijn veel kleiner en je hebt steeds maar een klein gedeelte van de map in beeld. Ik wou juist dat je uit kon zoomen voor meer overzicht.

Maar de soms belachelijke aantallen infanterie die je op je afgestuurd krijgt zijn wel mooi Tiananmen style neer te maaien >:)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik mis nog steeds de muren en de gates. Bij de campaign staan ze wel al kant en klaar, maar ik vond het bij Tiberian Sun net zo leuk dat je gates kon bouwen. Misschien mist alleen de demo die functie, maar ik zou het top vinden als deze er nog bij kwamen.

Verder ziet de game top uit, speelt soepel en vertrouwd. Ik vind het een oldskool game in een newskool jasje. Ik ben het er wel mee eens dat de game iets te snel draait waardoor het bijna een action game word. Even 10 mammoths maken (5minuten klaar, vroeger was dat 20minuten ofzo) en maar richting NOD denderen, flawless victory.

Ook vind ik de gebouwen zijn erg zwak. Over de ion cannon maar te zwijgen (in campaign mode vernietigde deze een hele basis in één zucht, erg jammer. Ik ben sowieso geen voorstander van super weapons).

Het acteer werk verdiend het ook even om genoemd te worden, echte acteurs is iets dat je niet vaak ziet. Ja, het acteren is érg scripted waardoor het misschien amateuristisch lijkt, maar ik denk dat als je de acteurs en actrices teveel vrijheid geeft dat het afbreuk doet aan de game.

Al met al vind ik het een super spel, maar er is nog wel de nodige tweaking nodig om het een blijvertje te laten zijn. Hoe dan ook ga ik deze game op de XBOX360 kopen (mijn PC draait het prima, maar niet bij mijn vrienden. Daar is Xbox Live dan een uitkomst voor).

[ Voor 20% gewijzigd door AvanCade op 01-03-2007 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brutal gaat echt nergens over.. red de eerste paar waves wel, maar daarna wordt het me toch echt te gortig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Laatst online: 11-09 12:43
kun je in de demo nog geen superwapen bouwen? NOD bouwt wel een tempel of NOD waarmee ze een atoombom krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
AvanCade schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:55:
Ik mis nog steeds de muren en de gates. Bij de campaign staan ze wel al kant en klaar, maar ik vond het bij Tiberian Sun net zo leuk dat je gates kon bouwen. Misschien mist alleen de demo die functie, maar ik zou het top vinden als deze er nog bij kwamen.

Verder ziet de game top uit, speelt soepel en vertrouwd. Ik vind het een oldskool game in een newskool jasje. Ik ben het er wel mee eens dat de game iets te snel draait waardoor het bijna een action game word. Even 10 mammoths maken (5minuten klaar, vroeger was dat 20minuten ofzo) en maar richting NOD denderen, flawless victory.

Ook vind ik de gebouwen zijn erg zwak. Over de ion cannon maar te zwijgen (in campaign mode vernietigde deze een hele basis in één zucht, erg jammer. Ik ben sowieso geen voorstander van super weapons).

Het acteer werk verdiend het ook even om genoemd te worden, echte acteurs is iets dat je niet vaak ziet. Ja, het acteren is érg scripted waardoor het misschien amateuristisch lijkt, maar ik denk dat als je de acteurs en actrices teveel vrijheid geeft dat het afbreuk doet aan de game.

Al met al vind ik het een super spel, maar er is nog wel de nodige tweaking nodig om het een blijvertje te laten zijn. Hoe dan ook ga ik deze game op de XBOX360 kopen (mijn PC draait het prima, maar niet bij mijn vrienden. Daar is Xbox Live dan een uitkomst voor).
ik hou de hoop nog hoog voor muren en gates, maar ik zie de kans er niet echt in zitten. gezien de gameplay zo snel is zou ik geen tijd meer hebben om nog eventjes een mooie muur uit de grond te trekken. gameplay speelt aan de ene kant wel lekker door maar aan de andere kant kom je inderdaad gewoon te kort, zeker als je nog voor meerdere basissen moet zorgen en op zulke kleine maps met units die zoveel range hebben. sw vind ik ook wel jammer ja, complete basis vernietigers. terwijl de ion cannon een single pinpoint hit was en nod wel van de raketten maar niet zulke sterke :P

maar het is de demo, EA heeft nog een maand om vast te beginnen te tweaken aan een patch die misschien wel wat verbeterd :p

edit:
kwam nog eens wat leuks tegen. na het uitspelen van tiberian sun weer eens vroeg ik me af waar bepaalde ongoing zaken heen waren gegaan. vooral betreffende onze vrienden the scrin (aliens). nou is er nog niet zo super veel bekend over ze in C&C3 en in de demo krijgen we alleen het begin van het verhaal mee en niets verder maar... the tacitus heeft GDI niets geleerd? en NOD technologie is er nog wel op gebasseerd, heel NOD/Kane heeft hun arsenaal aangevult met info uit de tacitus.
meer info: http://en.wikipedia.org/w...mmand_&_Conquer#The_Scrin

http://en.wikipedia.org/w...d_Alert_series_connection
^over connectie tussen red alert en C&C en de mogenlijkheden van de scrin. wat in C&C3 weer geneerd blijkt te worden gezien het alien verhaal lijkt te gaan dat de aliens puur hier komen omdat er tiberian is.

[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 01-03-2007 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Laatst online: 13-09 09:44
Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat het allemaal te snel gaat en dat het een action spel geworden is. Als ik een Skirmish spel doe tegen een medium vijand lijkt het wel alsof ik CS aan het spelen ben. Moet constant allerlei dingen klikken, geen moment rust en tijd voor tactiek is er niet.

Ik ben bang dat er inderdaad geen muren meer komen en dat vind ik echt zonde aangezien ik een echter bouwer ben. Vond het vroeger altijd gewelding om een gigantische muur te bouwen met daar achter een hele reeks Obelisks of andere turrets.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zowel negatief als positief verrast ben. Positief in de zin dat ik had verwacht dat EA dit spel echt totaal de grond in zou boren (wat niet gebeurd is), negatief in de zin dat ik vind dat het spel stiekem van genre is gewisseld. Het is van RTS meer naar action gegaan. Jammer.

Kleine Edit:

Ik lees net dit op een site die in de startpost staat:

"Walls

All classic C&C games have buildable walls, and C&C 3 is no exception. You can these to stop both infantry and vehicles from entering your base. Walls are particularly useful for protecting key structures (such as the Construction Yard) from enemy Saboteurs. Unfortunately, the design team has no plans to include gates to C&C 3 at the moment."

Er is nog hoop.

[ Voor 21% gewijzigd door tikkietrugjaap op 01-03-2007 03:10 ]

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
tikkietrugjaap schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 02:50:
Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat het allemaal te snel gaat en dat het een action spel geworden is. Als ik een Skirmish spel doe tegen een medium vijand lijkt het wel alsof ik CS aan het spelen ben. Moet constant allerlei dingen klikken, geen moment rust en tijd voor tactiek is er niet.

Ik ben bang dat er inderdaad geen muren meer komen en dat vind ik echt zonde aangezien ik een echter bouwer ben. Vond het vroeger altijd gewelding om een gigantische muur te bouwen met daar achter een hele reeks Obelisks of andere turrets.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zowel negatief als positief verrast ben. Positief in de zin dat ik had verwacht dat EA dit spel echt totaal de grond in zou boren (wat niet gebeurd is), negatief in de zin dat ik vind dat het spel stiekem van genre is gewisseld. Het is van RTS meer naar action gegaan. Jammer.

Kleine Edit:

"Walls

All classic C&C games have buildable walls, and C&C 3 is no exception. You can these to stop both infantry and vehicles from entering your base. Walls are particularly useful for protecting key structures (such as the Construction Yard) from enemy Saboteurs. Unfortunately, the design team has no plans to include gates to C&C 3 at the moment."

Er is nog hoop.
jammer van de gates, maar dat zal wel zijn wegens opstopping problemen. mja muren,.. tijd voor hebben als de game zo is als hij nu is :D.
maar zeker wel handig VS alien engineers/saboteurs, gezien die stealth zijn :p
maar ik houd 2 bouw que's aan defence bouwen vs een hard soms al amper bij. beste defence in C&C3 lijkt echt mobile defence (groepje units gemixt met anti air, anti tank, anti inf). alleen nu nog oplossen dat je dat over heel je basis kan ivm stealth detect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
tikkietrugjaap schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 02:50:

Kleine Edit:

"Walls

Er is nog hoop.
een action spel? wat wil je dan??? schaken? heb je ooit counterstrike gespeeld?? wat een onzin man. je wordt misschien te oud. koop anders een ouwe cpu, dan gaat het allemaal wat langzamer.

ga anders de campain van de demo ff doen, dan kom je serieus als ALLER EERSTE een DIKKE MUUR tegen ... man... wat een onzin

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
autodidact schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 04:10:
[...]

een action spel? wat wil je dan??? schaken? heb je ooit counterstrike gespeeld?? wat een onzin man. je wordt misschien te oud. koop anders een ouwe cpu, dan gaat het allemaal wat langzamer.

ga anders de campain van de demo ff doen, dan kom je serieus als ALLER EERSTE een DIKKE MUUR tegen ... man... wat een onzin
zo met welke been ben jij uit bed gestapt :D
over die muur in campain zegt niets. je komt er ook half kapotte gates tegen en die komen niet in de game blijkt maar weer, die "old bases" in games willen wel vaker een andere look hebben dan je normaal bouwen en maken kan in RTS games...
en het spel gaat inderdaad te 'snel' om lekker te spelen, het is allemaal veelste vroeg en snel doorstampen naar high tech. wat het spel puur actie maakt itt tot vorige C&C's (inclusief generals), waar je rustig je basis op kon bouwen en ondertussen wel een rush uit voeren die zeker niet oneffectief kon zijn (flamer, rhino, engie, etc). C&C3 is echt puur actie gericht niet strategie, dat units combineren wel handig is maakt het geen speciale strategie in mijn ogen iig.
(en de CS vergelijking is misschien niet helemaal juist maar klopt toch aardig hoor, je begint de game en het is actie. moven die handel op naar de vijand ipv eerst uitwerken hoe het team er heen gaat en wie wat doet).

iig bij andere C&C's lette ik altijd op base defence en enemy movement, nu stamp ik binnen 5 min een leger uit de grond en begin gewoon te moven...

edit: schaken is een RTS :+
hoewel Star Wars Empire at War meer te vergelijken is met schaken is C&C ook redelijk er mee te vergelijken, je speelt op een man (bord) met verschillende units die verschillende dingen kunnen, je acties zorvuldig plannen, je middelen goed tot hun nut gebruiken en vooruit denken kunnen je naar de overwinning leiden. Net als bij schaken, hier lijkt gewoon mindless massen effectief genoeg te zijn voor overwinning :P

[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 01-03-2007 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Byte_Me schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 02:14:
kun je in de demo nog geen superwapen bouwen? NOD bouwt wel een tempel of NOD waarmee ze een atoombom krijgen.
Uh, ION canon?

En ik vind het snelle spelen wel lekker, het is verdomme skirmish, geen gezapig Freddy Fish spelletje.
In de demo campaign merk je al dat je tijd zat hebt, dus wat iedereen nu eigenlijk bedoelt snap ik niet.
Daar kun je in alle rust bouwen. En verder hoop ik dat de gates en firestorm defense weer terugkomen, die vond ik zo leuk O+ Banshees (waar zijn ze? waar zijn ze?) die aan komen vliegen en dan hop, defense aan, plezier verzekerd :)
daves2hd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 04:19:

edit: schaken is een RTS :+
hoewel Star Wars Empire at War meer te vergelijken is met schaken is C&C ook redelijk er mee te vergelijken, je speelt op een man (bord) met verschillende units die verschillende dingen kunnen, je acties zorvuldig plannen, je middelen goed tot hun nut gebruiken en vooruit denken kunnen je naar de overwinning leiden. Net als bij schaken, hier lijkt gewoon mindless massen effectief genoeg te zijn voor overwinning :P
Laat me raden, je turtled graag :P
Voor strategie ben ik bang dat je naar SupCom moet, want de C&C reeks strategisch noemen....Nee, met een beetje rush kun je een missie vrij snel spelen.
Overigens kun je de AI ook op turtle zetten, dan kun je iets rustiger bouwen waarschijnlijk..

[ Voor 38% gewijzigd door Pheno79 op 01-03-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Loopt als een zonnetje, ik ken games die ouder zijn en zwaarder zijn. Maar het ziet er mooi uit hoor!
Grote vooruitgang, moet alleen weer wennen dat je maar 1 gebouw tegelijk kan maken, ben helemaal vergenerald. De tanks zien er mooi uit enzo, maar niet helemaal mijn smaak oude tanks style zijn cooler denk ik. Gebouwen, omgeving, infantry top!
Ik vind rush soms wel leuk, maar meestal zijn de turtle games het leukst!! Het is leuker om te winnen met 50 tanks+10 vliegtuigen, 100 man en een ION cannon , dan 2 tanks en 5 rocketmannetjes.
:P

[ Voor 22% gewijzigd door Reconhell op 01-03-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Reconhell schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:15:
Loopt als een zonnetje, ik ken games die ouder zijn en zwaarder zijn. Maar het ziet er mooi uit hoor!
Grote vooruitgang, moet alleen weer wennen dat je maar 1 gebouw tegelijk kan maken, ben helemaal vergenerald. De tanks zien er mooi uit enzo, maar niet helemaal mijn smaak oude tanks style zijn cooler denk ik. Gebouwen, omgeving, infantry top!
Je kunt meerdere gebouwen tegelijk maken hoor, maak een crane of tweede mvc en je hebt meer bouwslots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mah.. alle dune, c&c en RA games met plezier (naja.. emperor was mijninziens kut) gespeeld, waaronder zelfs generals (hoewel het niet echt lekker in het verhaal hoorde of er uberhaupt een verhaal in zat :p) en ik kan me toch ook wel vinden in sommige kritiekpunten:

• Zeker na het spelen van supcom merk je gewoon hoe vervelend het is dat men in de loop der jaren steeds meer is gaan tilten met het perspectief (omwille 3d) en in gaan zoomen; overzicht is ruk, zelfs op deze kleine map.
• Snelheid ligt te hoog; niet zozeer de gamespeed, maar je hebt (zeker tegen hard/brutal enemies) gewoon teveel ge-micro aan je kop. Dan ben je met GDI nog beter af dan met NOD want die hebben zover ik gezien heb nóg meer gemicro unitbased.
• (unit) AI is ronduit zuig te noemen, ik zie écht weinig verbetering t.o.v. generals in de regelmatig debiele pathfinding en algemene AI in units (2 units die zonder echte aanleiding in elkaar vast komen te zitten, geheel ontbreken van prioriteiten op wat ze terug moeten schieten, etc.)

Positief is wel:
• Zeker na Generals geeft dit wel weer een "echt" c&c gevoel
• Cutscenes zijn zo far goed.. ik mag alleen hopen dat we in de uiteindelijk missies geen ingame beelden in de cutscenes terug zien zoals ik wel zag in een cut-(?)scene in de demo..
• Ziet er zeker wel gelikt uit, en de performance is ook goed! Gelikte is echter wel een mes met 2 kanten, zie punt 1 negatief.

Opzich had ik sommige animaties e.d. zelf wel wat anders ontworpen als ik terug denk aan de c&c reeks, maar kwa design kan het er prima mee door, zeker voor wat je van EA zou kunnen verwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Laatst online: 19-05-2024
Mja, ik krijg dat NOD gedoe nog steeds niet aan de praat :?

Ik druk op N terwijl ik met muis hover op GDI en klik dan, maar dr gebeurt nieks :/

iemand ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Bitage schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:21:
Mja, ik krijg dat NOD gedoe nog steeds niet aan de praat :?

Ik druk op N terwijl ik met muis hover op GDI en klik dan, maar dr gebeurt nieks :/

iemand ideetje?
Op nod klikken en dan N in drukken ;)

Sometimes human's are...

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.

Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.