https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
1680x1050 draait hier gewoon normaal zonder zwarte balken ofzo.
Zo heel zwaar is het spel niet! Dat is aan de ene kant mooi, ben je niet gelijk beperkt tot slechte weergave. Ik heb een AMD 3000+ op een A8N SLI Deluxe met 1024MB en een 7900GT XT. Draait als een zonnetje!
Op 1600x1200 alles max dus
[ Voor 4% gewijzigd door orange.x op 28-02-2007 10:58 ]
Het is een self extracting archive, dus WinRAR / WinZIP e.d. is niet nodig, of bedoel je voor de stap daar weer na?TheRookie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:01:
WinZIP/WinRAR installeren en vervolgens Rechter muisknop -> Extract to doen
@Hahn: dat is idd ook een mogelijkheidStarLite schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:59:
Iemand een truukje om de tijdelijk files ergens ANDERS heen uit te pakken dan de hardcoded c-schijf?
[ Voor 54% gewijzigd door TheRookie op 28-02-2007 11:00 . Reden: +quote ]
Verwijderd
Welke drivers gebruik je dan? Ik gebruik nu 91.47 van laptopvideo2go.com en die doen het volgens mij wel goed in andere spellen. Geven de orginele Asus drivers (85.nogwat geloof ik) echt een betere performance in dit spel?CodeCaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:53:
Ik vind het nog steeds jammer dat mijn NVidia GeForce Go 7300 geen AA pakt als ik niet de standaarddrivers van Asus gebruik. Want als ik die gebruik heb ik zo'n 20% minder performance, en dat zonder AA!
Maar dat moet ik maar eens zelf uit gaan zoeken
Hernoemen naar .zip en 'm dan zelf uitpakken?TheRookie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:59:
De vraag was hoe ie de .exe kon uitpakken naar een andere locatie dan de default die in de .exe ingebakken zit
[...]
[ Voor 124% gewijzigd door Hahn op 28-02-2007 11:00 ]
The devil is in the details.
grafisch (ik speel op medium) ziet het er best prima uit wat mij betreft!
dat heb ik gister geprobeerd (had hetzelfde probleem), winrar zegt dat ie bepaalde bestanden niet kan uitpakken.GJ-tje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:58:
[...]
Het is een self extracting archive, dus WinRAR / WinZIP e.d. is niet nodig, of bedoel je voor de stap daar weer na?
Ik had trouwens aan 1,2 GB op mijn C schijf voldoende.
[ Voor 38% gewijzigd door HanH op 28-02-2007 11:02 ]
[ Voor 92% gewijzigd door HanH op 28-02-2007 11:02 ]
Snelle mirror voor degenen die hem nog niet hadden
Heb hem gister ook gedownload, alleen was het al te laat om hem nog te spelen, ga vanavond maar eens kijken. Heb er zin in
[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 28-02-2007 11:08 ]
[ Voor 25% gewijzigd door BioHazard op 28-02-2007 11:20 ]
Ik heb er diverse geprobeerd, vanaf 90.nogwat tot nu 97.02, 97.44 en 97.92. Allen met de voor die versie aangepaste .inf van laptopvideo2go, maar AA ondersteunen ho maar.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:59:
[...]
Welke drivers gebruik je dan? Ik gebruik nu 91.47 van laptopvideo2go.com en die doen het volgens mij wel goed in andere spellen. Geven de orginele Asus drivers (85.nogwat geloof ik) echt een betere performance in dit spel?
Maar de originele drivers hebben juist een zwaar lagere performance bij mij, maar wel de mogelijkheid tot AA.
je bedoelt grace park?
ziet er idd leuk uit
Loop opzich perfect op mijn 6600GT met het meeste op medium.
Ik vond de units wel een beetje tegenvallen, zo kun je maar 4 echte attack units produceren met je war factory.
Ook mis ik dat units een bepaald gebied kunnen "guarden" zoals in generals, Dat bijvoorbeeld orca's heen en weer circelen boven een bepaald gebied, aanvallen, weer "refuelen" en weer terugkomen.
Qua units van nod heb ik geen ondergrondse units zoals in TS gezien oid en geen artillery. Die grote ventjes met die rode laserstralen waren de cyborg commando's zeker ofzo?
Verder wacht ik met smart af op de game, er zal toch ooit ook wel weer een add-on van komen.
De Orca's garden uit zichzelf uiteraard. Ze circelen dan niet rond, maar dat komt omdat het Orca's zijn he, die kunnen stil hangenJohann0r schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:49:
Ook mis ik dat units een bepaald gebied kunnen "guarden" zoals in generals, Dat bijvoorbeeld orca's heen en weer circelen boven een bepaald gebied, aanvallen, weer "refuelen" en weer terugkomen.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Waarvan je er vervolgens maar twee nodig hebt, de Mammoth met gatlings tegen vliegtuigen, tanks en units, en de Juggernaut tegen gebouwen.Johann0r schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:49:
Gisteren even skirmish gespeeld tot in de late uurtjes met de demo hehe
Loop opzich perfect op mijn 6600GT met het meeste op medium.
Ik vond de units wel een beetje tegenvallen, zo kun je maar 4 echte attack units produceren met je war factory.
Gewoon rechtsklikken op een leeg stuk, en dan het Defensive knopje onderaan aanklikken (je hebt Agressive, Normal, Defensive en nog een).Ook mis ik dat units een bepaald gebied kunnen "guarden" zoals in generals, Dat bijvoorbeeld orca's heen en weer circelen boven een bepaald gebied, aanvallen, weer "refuelen" en weer terugkomen.
JawelLuuk1983 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:52:
De Orca's garden uit zichzelf uiteraard. Ze circelen dan niet rond, maar dat komt omdat het Orca's zijn he, die kunnen stil hangenIk weet alleen niet of ze uit zichzelf ook terug komen. Dat volgens mij niet.
Walkers heten die, en ik geloof dat de commando-unit die dingen in 1x om kan leggen.Qua units van nod heb ik geen ondergrondse units zoals in TS gezien oid en geen artillery. Die grote ventjes met die rode laserstralen waren de cyborg commando's zeker ofzo?
[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 28-02-2007 11:55 ]
Verwijderd
Weet iemand al of ATI of EA dit probleem gaat oplossen? Zal waarschijnlijk wel gefixt worden in de Catalyst v7.3 release.
De beelden zien er wel puik uit trouwens, evenals het geluid...nu alleen nog even tegelijkertijd
Aangezien ik de laatste tijd veel met Company of Heroes bezig geweest ben vond ik de gameplay van C&C3 een beetje tegenvallen. Vooral de AI in CoH is leuk om te zien (soldaten die automatisch dekking zoeken achter een dode koe e.d.). Het leek erop dat dat soort AI niet in C&C3 te zien is.
Desalniettemin: zodra hij uit komt (en de video gefixt is) wordt het een deel van mijn collectie
Cheers!
Nee die andere, die o.a. in het opstartfilmpje zegt: ''you cannot let this happen''.RocketKoen schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:47:
[...]
je bedoelt grace park?
ziet er idd leuk uitook al bekend uit battlestar galactica
Carefactor graphics: -1.Darth Malak schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:38:
Wat zien al die screenshots er ontzettend lelijk en gedateerd uit zeg.... Ongeloofelijk als EA hier mee weg komt.
Carefactor gameplay: +10.
Ik merkte bij mezelf dat het in het begin allemaal vloeiend draait met alles op max en dat het nooit gaat schokken. Wat het wel gaat doen is, later in het potje, dat de boel trager gaat lopen. Iemand anders kwam er al mee om te kijken hoe lang het duurt om b.v. een PowerPlant te bouwen. Dat duurde bij mij dan wel langer dan die 8 seconden. Dus voor de personen die denken dat het vloeiend loopt, misschien toch eens kijken
Je kunt wel guarden, de sneltoets daarvoor is alleen geen G meer. Moet je ff kijken in die balk linksonderin.Johann0r schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:49:
Dat weet ik, maar als ze dan hun raketten afgevuurt hebben, dan blijven ze weer op dat vliegveld staan. Verder lijkt dat ene vliegtuig van NOD heel erg op de vertrouwde bansee wat me altijd deed denken aan de oude voodoo banshee kaarten hehe^^CodeCaster schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:54:
[...]
Gewoon rechtsklikken op een leeg stuk, en dan het Defensive knopje onderaan aanklikken (je hebt Agressive, Normal, Defensive en nog een).
Wat het ook mist van generals, is dat je keuzes kunt maken que upgrades, Bijvoorbeeld ik geef mijn ene tank een gaitling gun, de andere een rocket launcher, de andere dit, das wel jammer. En generals had wel meer build options @ warfactory geloof ik.
Gebouwen kun je wel draaien, dat was onder Generals ook al zo! Voordat je het gebouw plaatst, middelste muisknop indrukken en vasthouden, muis bewegen in richting waar jij de uitgang wilt en gebouw plaatsen. Tada...RmanX schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:30:
... Verder mis ik ook de footprint van de gebouwen (en de mogelijkheid om gebouwen te draaien, waar ik me ook al aan stoorde in generals), ...
m.o.p. aka mrdasher
Jennifer Morrison is iddJorn1986 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:00:
[...]
Nee die andere, die o.a. in het opstartfilmpje zegt: ''you cannot let this happen''.
Aan de andere kant vind ik de Firehawks ook wel leuk speelgoed
Als je 4 Firehawks mat air-ground bommen laadt... En deze op een Powerplant afstuurd...
Gegarandeerd dat ie een nieuwe kan bouwen...
De Orca's kunnen na een upgrade stealth detectors droppen. Wel jammer dat je daarvoor eerst een airfield, orca's, tech center moet bouwen en onderzoek moet doen zodat het al een dure aangelegenheid wordt om die dingen te kunnen gebruiken. Wel grappig is dat je die stealth detectors kan droppen op voertuigen!!daves2hd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 02:47:
is het iemand btw al opgevallen dat geen enkele base defecne van GDI stealth detect heeft? pas als een unit er praktisch tegen aan staat ziet defence het. orca's hebben anti stealth scout en snipers hebben stealth detect (al word dit niet vermeld in hun beschrijving). maar tot zover ik merkte werd alles in de buurt van snipers wel gezien (Waren nog alleen harversters over om snipers mee te testen maar ik verwacht bij alle stealth units het zelfde effect van snipers).
maar een beetje vreemd naar mijn mening dat base defence geen stealth detect? NOD base defence heeft nml wel "detects stealth" in beschrijving staan, vroeger hadden beide kanten een soort mobile scanner om ondergrondse en stealth units te detecteren.
beetje vreemd concept om stanks uit je basis te houden en pas te detecteren als ze al achter in je base lopen te slopen ipv ze aan te zien komen.
edit: heeft iemand unit sorteren/opstellen al gebruikt btw? als je unis geselecteerd hebt en dan beide muisknoppen ingedrukt houd kun je doormiddel van je muis voor/achteruit te bewegen units in lijnen of rijen opstellen. ik vind het niet echt handig, gezien als alles gaat moven vooral langs en door gebouwen toch weer door elkaar schud
Yep, dat gevoel heb ik ook. Die dingen staan daar soms gewoon te staanbarfieldmv schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:03:
Mijn mammoth tanks lijken af en toe gewoon stil te staan of een beetje rond te rijden zonder ook maar een schot te lozen.
Dat heet balans... De nod moet het juist hebben van stealth, en dan is het niet zo eerlijk als jij meteen al zijn units kan zienLaagvliegerke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:10:
[...]
De Orca's kunnen na een upgrade stealth detectors droppen. Wel jammer dat je daarvoor eerst een airfield, orca's, tech center moet bouwen en onderzoek moet doen zodat het al een dure aangelegenheid wordt om die dingen te kunnen gebruiken. Wel grappig is dat je die stealth detectors kan droppen op voertuigen!!Ik heb zo'n ding al gedropt op één van mijn mammoth tanks

Moet je hun "stance" naar aggressive veranderen.[...]
Yep, dat gevoel heb ik ook. Die dingen staan daar soms gewoon te staanDan denk ik: "Verdorie, het is oorlog, neem initiatief!! Schiet!!!"
Maar het is wel vervelend. Dan hoor je de melding "Enemy unit detected" maar verder doen mijn units niet zoveel...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ter illustratie: Sinds uploaden en posten van de link heb ik al 88310 hits gehad (wat zich vertaald in een dataverkeer van 54171954931 KB (volgens Webalizer)).
Dat wordt mij iets te gortig en m'n server gaat er dus ook aan onderdoor (en mijn verbinding ook)
Ontopic: Heb zelf de kans (nog) niet gehad om de demo uitgebreid te spelen, maar ga dit wel binnenkort doen. Hetgene wat ik er van gezien heb, zag er zeer goed uit, alleen dat rechtsklikken om de mannetjes te laten lopen...
[ Voor 3% gewijzigd door Ben.Hahlen op 28-02-2007 13:50 ]
Dan gaan ze muurtjes schietenAngeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:15:
Moet je hun "stance" naar aggressive veranderen.
Ga mij niet vertellen wat ik wel of niet mag zeggen op een publiekelijk forum want daar heb je helemaal de leeftijd niet voor. Verder zou ik even goed mijn post lezen: "wat zien de SCREENSHOTS...."... dus enough said....
Verder is het zo dat algmene kritiek op EA is dat ze weinig vernieuwend zijn en doorboorduren op hetzelfde... Lees de reviews op gamespot maar eens.
Luuk1983 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:40:
[...]
Heb jij het al gespeeld? Nee, niet zeuren dan. Op sommige screenshots (zoals hierboven) staan schaduwen enzo uit. Ik kan je verzekeren dan met AA en dergelijke het er allemaal erg netjes uit ziet.
Handig toch? Die staan ook rood op je radar, dus dat zijn minder rode dingetjes
Niet handig.Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:24:
[...]
Handig toch? Die staan ook rood op je radar, dus dat zijn minder rode dingetjes
Je mag zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel gelijkDarth Malak schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:22:
Beste Luuk uit 1983....
Ga mij niet vertellen wat ik wel of niet mag zeggen op een publiekelijk forum want daar heb je helemaal de leeftijd niet voor. Verder zou ik even goed mijn post lezen: "wat zien de SCREENSHOTS...."... dus enough said....
Verder is het zo dat algmene kritiek op EA is dat ze weinig vernieuwend zijn en doorboorduren op hetzelfde... Lees de reviews op gamespot maar eens.
[...]
Als jij vind dat je je kunt vastklampen op screenshots op reviews zonder het zelf gespeeld te hebben kun je ook niet zeggen dat het een goed of slecht spel is
mja I know, maar kost ook weer tijd om elke keer overal detecters te dumpen, zelf zie ik het meer als een oplossing voor in je base om er hier en daar wat strategisch te verspreiden dat men niet naar je mcv kan sneaken ed. maar om dit bij de 'grens' van je basis keer op keer te doen is ook maar vervelend, gezien die dingen met 1 klap kapot zijn.Laagvliegerke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:10:
[...]
De Orca's kunnen na een upgrade stealth detectors droppen. Wel jammer dat je daarvoor eerst een airfield, orca's, tech center moet bouwen en onderzoek moet doen zodat het al een dure aangelegenheid wordt om die dingen te kunnen gebruiken. Wel grappig is dat je die stealth detectors kan droppen op voertuigen!!Ik heb zo'n ding al gedropt op één van mijn mammoth tanks
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verder is wat ik zeg over EA echt niet uit de lucht gegrepen. Als jullie lekker hier alleen een EA fangroupie willen zijn zonder enig weerwoord.. go ahead.
SDH schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:28:
[...]
Je mag zeggen wat je wilt, maar hij heeft wel gelijk
Als jij vind dat je je kunt vastklampen op screenshots op reviews zonder het zelf gespeeld te hebben kun je ook niet zeggen dat het een goed of slecht spel is
Verwijderd
Tuurlijk zou EA daar mee wegkomen. Je moest blij zijn dat ze bij EA ook eindelijk het licht eens zien en zich op gameplay en een goed verhaal concentreren ipv altijd maar die eeuwige graphics. Waarmee ik niet wil zeggen dat Tiberium Wars er slecht uit ziet, in tegendeel zelfs. Maar leuke graphics zijn alleen maar extra en mooi meegenomen.Darth Malak schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:38:
Wat zien al die screenshots er ontzettend lelijk en gedateerd uit zeg.... Ongeloofelijk als EA hier mee weg komt.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 13:47 ]
Je zegt dat je het vreemd vindt dat EA wegkomt met zulke slecht screenshots. Dat heeft niks met fanclubjes te maken, dat is gewoon hetzelfde als van een door een GSM gemaakte foto van een Porsche en dan zeggen 'dat ze daar mee wegkomen zeg!', terwijl het gewoon een slechte foto betreft en je weet niet eens hoe hij rijdt.Darth Malak schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:32:
Nogmaals... ik zeg niet dat het spel slecht... quote me uit mijn post waar ik dat zeg. Ik zeg dat de screenshots er bagger uitzien...
Verder is wat ik zeg over EA echt niet uit de lucht gegrepen. Als jullie lekker hier alleen een EA fangroupie willen zijn zonder enig weerwoord.. go ahead.
[...]
Vandaar dus de (logische) reactie die je kreeg: ga 'm eerst maar eens zelf spelen, dan kun je zien dat het aan je pc ligt hoe mooi het eruit ziet en dan weet je ook of hij goed speelt (wat belangrijker is dan hoe een screenshot eruit ziet).
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
ik hoor meer mensen zo praten wat ik grappig vindt want juist bij Supreme commander was het de zwakke gfx die mensen een probleem vinden.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:39:
Persoonlijk zou het me aan mijn *** roesten hoe het spel er uit ziet. Al ziet het er uit als de oude Tiberian Sun, als het een goede gameplay heeft vind ik het een leuk spel. Tiberian Sun speel ik ook nog regelmatig over lan
[...]
Tuurlijk zou EA daar mee wegkomen. Je moest blij zijn dat ze bij EA ook eindelijk het licht eens zien en zich op gameplay en een goed verhaal concentreren ipv altijd maar die eeuwige graphics. Waarmee ik niet wil zeggen dat Tiberium Wars er slecht uit ziet, in tegendeel zelfs. Maar leuke graphics zijn alleen maar extra en mooi meegenomen.
En echt vernieuwde gameplay hebben ze ook niet geleverd, het is eerder meer simpel gemaakt met minder opties.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 13:53 ]
Volgende keer moet gewoon een torrent server worden opgezet voor dit soort demo's. Want elke keer maar hopen dat 1 aardige tweaker het will hosten...dat gaat niet altijd op heBen.Hahlen schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:15:
Aannemende dat de meeste mensen de demo nu wel binnen zullen hebben, gaat deze per direct van mijn server af. Voornamelijk vanwege het simpele feit dat m'n server het niet echt aankan.
Ter illustratie: Sinds uploaden en posten van de link heb ik al 88310 hits gehad (wat zich vertaald in een dataverkeer van 54171954931 KB (volgens Webalizer)).
Dat wordt mij iets te gortig en m'n server gaat er dus ook aan onderdoor (en mijn verbinding ook)
Ontopic: Heb zelf de kans (nog) niet gehad om de demo uitgebreid te spelen, maar ga dit wel binnenkort doen. Hetgene wat ik er van gezien heb, zag er zeer goed uit, alleen dat rechtsklikken om de mannetjes te laten lopen...
Misschien een leuke project voor tweakers, een demo torrent server
There is no place like ::1
Ik ben zeker geen EA fan, maar ook geen ANTI EA fan. Kan je begrijpen dat jouw eerste reactie nogal extreem negatief overkomt?
Er is namelijk best wel een verschil in:
"Ik vind die screenshots niet echt mooi" en
en
"Wat zien al die screenshots er ontzettend lelijk en gedateerd uit zeg.... Ongeloofelijk als EA hier mee weg komt."
Dat laatste komt meteen over als een negatieve sneer naar EA toe en lijkt net of je daarmee wil zeggen dat het spel erg lelijk moet zijn. Dat kan je dus niet bepalen vanaf een paar screenshots.
Anyway, ik zou sowieso zeggen, of je nou EA fanboy bent of niet, probeer de demo sowieso
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Waar heb je die informatie gevonden?-Thunder- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:40:
Iemand met NOD spelen ?
[...]
Heb het zelf nog niet getest maar een vriend van me welSchijnen wel dan een paar kleine dingen niet te werken maar wel leuk!
Beroeps brabander
Verwijderd
Dat er niets over het nieuwe verhaal bekend is, voorspelt al niet veel goeds. Maar het lijkt er inderdaad op dat het C&C1 in een EA jasje wordt/is.BigFast schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:48:
Demo gespeeld, prologue en skirmish. Ik moet zeggen dat wat ik nu gezien heb, mij niet overtuigd. Goed dat ze niet teveel van het concept af stappen. Maar helemaal geen veranderingenDat is mijn gevoel een beetje. Er zijn wat andere type units maar voor de rest. CnC redone. Persoonlijk had ik gehoopt op wat vernieuwingen. Zal hem zeker gaan spelen, maar dat is eigenlijk omdat het CnC is en de feel is er wel, maar om nu te zeggen: wat een wereldgame, helaas. Gefaald, voor zover ik het nu kan beoordelen.
C&C1 was in 1995 revolutionair nu mag je verwachten van een grote gamestudio met veel geld dat er wel wat meer uit te halen valt.

Vind trouwens ook, net als vele hier, dat ze Ion cannon een beetje te sterk gemaakt hebben. Vind het een beetje overdreven dat de hele basis in 1 mep weg is
Maar ja, ik denk toch wel dat ik de volledige versie eens ga uitproberen. Vanavond ook maar eens proberen om met de NOD te spelen, is altijd al mijn favoriet geweest
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Er was "ooit" een GoT torrents tracker, maar die lijkt op 't moment down. Een torrent tracker is op zich zo in de 'lucht' te brengen...swampy schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:51:
Misschien een leuke project voor tweakers, een demo torrent server
Dit is alleen in dat campain level.. in skrimish (hoe schrijf je dat?) is de Ion cannon een stuk slapper.Vind trouwens ook, net als vele hier, dat ze Ion cannon een beetje te sterk gemaakt hebben. Vind het een beetje overdreven dat de hele basis in 1 mep weg is
Poll: C&C3: Tiberium Wars weer oud en vertrouwd C&C gevoel?
• Jazeker!
• Nee.
• Weet niet; dit is mijn eerste C&C game.
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 4% gewijzigd door Vuurvoske op 28-02-2007 14:04 ]
Beroeps brabander
Juggernaughts + 1 of 2 snipers ftwAngeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:08:
Heeft iemand trouwens überhaupt die jeeps/tanks of andere voertuigen gebruikt?
Ik win in skirmish alles met die Zone TroopersZelfs die mammoth tanks zijn niet handig, vooral omdat ze erg zwak zijn tegen infanterie...
[...]
TS niet gespeeld, trok me absoluut niet. Ik ben dan ook blij dat er bijna geen units van TS in deze game zitten.
Eerst even wat key buildings slopen, en grote concentraties helemaal wegvagen, dan gewoon aan de wandel gaan met die dingen. Geniaal hoe je met 8 van die dingen een hele basis wegvaagt
Ik mag hopen dat niemand voor optie 3 durft te kiezenVuurvoske schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:02:
Nieuw polletje
Poll: C&C3: Tiberium Wars weer oud en vertrouwd C&C gevoel?
• Jazeker!
• Nee.
• Weet niet; dit is mijn eerste C&C game.
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ze zullen er vast zijn. Maar ik (oude garde) kijk meer bv naar gameplay dan de nieuwe gamers, lijkt het wel. Graphics niet goed = spel niet goed.Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:07:
[...]
Ik mag hopen dat niemand voor optie 3 durft te kiezen
Verwijderd
De definitie van een vorige C&C game is toch wel dat het door Westwood ontwikkeld moet zijn.Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:07:
[...]
Ik mag hopen dat niemand voor optie 3 durft te kiezen
Volgens jou ja..Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:12:
[...]
De defenitie van een vorige C&C game is toch wel dat het door Westwood ontwikkeld moet zijn.
Als iemand serieus nog nooit Red Alert of Red Alert 2 heeft gespeeld.... damn

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 14:21 ]
Maak van RA/RA2 maar gerust C&C1Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:13:
[...]
Volgens jou ja..
Als iemand serieus nog nooit Red Alert of Red Alert 2 heeft gespeeld.... damnDan mag je jezelf echt geen gamer noemen
Toendertijd helemaal gek gespeeld. En over RA1 maar niet te spreken, de buren zullen gehoord hebben dat ik de intro op volle sterkte over de subwoofer gegooid had
Ik vond red alert teh pwnage maar Red Alert 2 vond ik minder leuk.Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:13:
[...]
Volgens jou ja..
Als iemand serieus nog nooit Red Alert of Red Alert 2 heeft gespeeld.... damnDan mag je jezelf echt geen gamer noemen
Beroeps brabander
Die gaf een vriend van me
Blij Met Wilco
Dat kan toch? Iemand die een stuk jonger is? Red Alert was een mega gaaf spel inderdaad. Red Alert 2 vond ik daarin tegen echt helemaal niks aan. Veel te veel fantasie units en veel te 'cartoony'.Angeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:13:
Ga er nou niet op in. De laatste c&c game is lang geleden uitgekomen. Er zijn zat mensen die c&c niet kennen. Zonde, mischien. Maar om je je daar nu drom om te moeten maken.Luuk1983 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:27:
[...]
Dat kan toch? Iemand die een stuk jonger is? Red Alert was een mega gaaf spel inderdaad. Red Alert 2 vond ik daarin tegen echt helemaal niks aan. Veel te veel fantasie units en veel te 'cartoony'.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik vond Red Alert 2 een van de leukste RTS games ooit, Red Alert (1) en C&C (1) waren ook gaaf, maar ik heb geen enkel spel zo vaak in skirmish gespeeld als RA2.Luuk1983 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:27:
[...]
Dat kan toch? Iemand die een stuk jonger is? Red Alert was een mega gaaf spel inderdaad. Red Alert 2 vond ik daarin tegen echt helemaal niks aan. Veel te veel fantasie units en veel te 'cartoony'.
En tja, jonger.. Red Alert 2 is maar 7 jaar oud, dus dat kan je niet gemist hebben
EA heeft het een na het andere bedrijfje opgeslokt maar zeg nou zelf: is daar zoveel innovatiefs uit tevoren gekomen? Als ik zo de berichten lees hier is dat wederom weer niet het geval.
En dat screenshots niet alles zeggen weet ik ook wel natuurlijk. ik zeg nogmaals alleen dat ik ze vind tegenvallen. Het dat EA ermee weg komt zeg ik meer om het voorgaande over innovativiteit.
Cheers!
Luuk1983 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:52:
Kom op Malak, no offence hoor
Ik ben zeker geen EA fan, maar ook geen ANTI EA fan. Kan je begrijpen dat jouw eerste reactie nogal extreem negatief overkomt?
Er is namelijk best wel een verschil in:
"Ik vind die screenshots niet echt mooi" en
en
"Wat zien al die screenshots er ontzettend lelijk en gedateerd uit zeg.... Ongeloofelijk als EA hier mee weg komt."
Dat laatste komt meteen over als een negatieve sneer naar EA toe en lijkt net of je daarmee wil zeggen dat het spel erg lelijk moet zijn. Dat kan je dus niet bepalen vanaf een paar screenshots.
Anyway, ik zou sowieso zeggen, of je nou EA fanboy bent of niet, probeer de demo sowiesoEn misschien kan je zelf een paar screenshots posten over hoe je wel vind dat het eruit hoort te zien
[ Voor 4% gewijzigd door Darth Malak op 28-02-2007 14:36 ]
en uit House volgens mijRocketKoen schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:47:
[...]
je bedoelt grace park?
ziet er idd leuk uitook al bekend uit battlestar galactica
[ Voor 5% gewijzigd door HanH op 28-02-2007 14:54 ]
Dat gevoel heb ik dus ook, ik speel cnc al sinds de origineelePuDy schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:56:
Ik vind de game wel leuk, maar ik heb echt het idee of ik generals aan het spelen ben met een goede C&C mod.
en deze gaat ook gewoon in me collectie komen (kane editie) maar het voelt toch teveel als generals aan.
en dat is op zich jammer want generals vondt ik persoonlijk de minste cnc game.
(op zich mag je generals ook geen cnc noemen, cnc inmho is gdi vs nod)
Maar goed, helemaal ontevreden ben ik niet. de filmpjes zijn mooi, spel ziet er bloedmooi uit met alles op max, en kane leeft weer
From god to kane to seth
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Hij is hier goedkoop te bestellen.
Verder heb ik voorgaande C&C games ook gespeeld en ik vind dit weer één die op oud niveau zit kwa gameplay. Dat de graphic's nie tzo super denderend zijn vin dik niet zo belangrijk. Ik vind de gameplay belangrijker, en dit is zoals ik al zei één met een betere gameplay dan bijv Generals.
[ Voor 49% gewijzigd door FabiandJ op 28-02-2007 14:51 ]
En zoveel innovatiefs komt er sowieso niet meer uit, gezien uitgevers ook hun geinvesteerde centen terug willen zien. Kleine bedrijfjes krijgen geen megabudgetten om een revolutie op gamegebied te mogen doen, zij mogen eerst met een business plan bewijzen dat hun game een paar miljoen verkoopt voordat ze groen licht krijgen.

Houd z'n hoofd er niet echt bij zeg maar..
Moet trouwens zeggen dat de filmpjes in de 1e C&C nog het leukst waren.. Die 'top' acteurs hoeven van mij helemaal niet. Temeer als je ziet hoe glazig ze uit hun ogen kijken van "waaar gaaat dit over.. tis dat ik betaald krijg, maar anders..."
Als je gaat pre-orderen, hij is hier nog goedkoper dan die link hierboven. ...en hieronder
gratis verzenden btw.
standaard versie:
http://www9.cd-wow.nl/det...ct_code=1857283&subcat=pc
kane edition:
http://www9.cd-wow.nl/det...ct_code=1885897&subcat=pc
[ Voor 29% gewijzigd door sarcast op 28-02-2007 14:57 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
http://shop.gameparty.net/details.php?id=2093Dutch3men schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:50:
Even een tip voor de mensen die het spel al willen pre-orderen.
Hij is hier goedkoop te bestellen.
Hier ook
Demo ook gespeelt, en wel vaker als 1 keer. Loopt soepel @ mijn systeem. Alles op high plus AA op 1X, Fps wordt raar genoeg gelimiteerd @ 30 ofzo
Veder hoop ik dat je in de volledige versie iets meer kunt uit zoomen. En wat andere kleine dingetjes zoals al eerder werd geroepen hier. Zeker in de volledige versie kun je mooi de game speed aan passen, je hebt alle units enz. en dan zijn we helemaal klaar
Verwijderd
www.petroglyphgames.com is een nieuw bedrijf founded door vooral oud westwood medewerkers.
Zij zijn btw ook bezig met een nieuwe RTS, hopelijk kunnen ze hier weer een stap op de markt zetten.
Maar zoals hierboven al is gezegd, het is behoorlijk moeilijk om nog innovatief te zijn in een genre wat al behoorlijk is uitgemolken door verschillende bedrijven.
Edit:
Wat zeurt iedereen btw over de graphics ? Ik vind dat Tiberium Wars tot nu toe de beste graphics hebben van de alle RTS games die ik heb gespeeld
besides super graphics met 300+ units op de kaart, daar zie je ten eerste geen zak meer van met alle explosies en ten tweede brengt het bijna alle pc's op z'n knieeen, so what's the point.
Kijk naar supreme commander, iedereen loopt te zeuren over de graphics, maar tegelijkertijd loopt het voor geen reet als je skirmish doet tegen 3 AI's. Als ze die graphics nou nog hoger hadden gezet, moet je nagaan hoe het dan had gelopen!
[ Voor 41% gewijzigd door sarcast op 28-02-2007 15:02 ]
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Kane Edition kost op http://www.cd-wow.nl anders 39,95 geloof ik, zonder verzendkosten, weer een stukkie goedkoperGoldenBatt schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:55:
http://shop.gameparty.net/details.php?id=2093
Hier ook. Plus 2 Euro verzend kosten maakt dat een totaal van 42 Euro. Heb der al 3 bestelt, 1 voor mij, en 2 kamaraden. Lekker hier op de dag dat hij uit komt hier met zijn 3u zitten lannen
. Good Old C&C Times!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 16:46 ]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Iemand enig idee wat de "stop command" is voor troepen? Als ik bijv. een juggernaut als artillerie laat schieten m.b.v. sniper squads krijg ik hen niet tot stoppen (alleen als ik ze naar een andere locatie laat bewegen).
Weinig vernieuwing, maar:
+ Grafisch erg mooi ( Ultra High
+ Draait Soepel
+ Weinig Bugs
+ FMV filmpjes
+ Het echte C&C feel
- Weinig vernieuwing
Ben vast nog van alles vergeten te noemen, maar ik ga deze game kopen.
Dus EA, goed gedaan.
Mijn settings:

25 - 30 FPS @ zie sig.
Hier de mensen die in de FMV's zaten:
http://imdb.com/title/tt0848263/
[ Voor 25% gewijzigd door nFo op 28-02-2007 15:55 ]
Verwijderd
ik heb een pentium4 3ghz met 2gb en ati x800 en loopt perfect op 1024-768
super demo echt keek mijn ogen uit met ion canon en gaaf.
wil hem cker hebben als hij uit komt.
Verwijderd
Ik krijg alleen een zwart scherm, de hdd pruttelt veel en er lijkt verder niets te gebeuren.
Ik heb het ff aan zitten kijken, maar toen maar via de taskmanager afgekapt.
Zijn er ergens instellingen ofzo die aangepast moeten worden, zo ja: Hoe kom ik daar?
Dat lijkt me verstandig idd. Ik heb nu wel de meeste webshops aan de startpost toegevoegd, maar heb effe geen zin / tijd om dit in de pricewatch te doen.TheRookie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:25:
Als iedereen nou gewoon de verschillende prijzen & leveranciers aan pricewatch: Command & Conquer 3: Tiberium Wars toevoegd ?
Beroeps brabander
Verwijderd
De eerste keer duurt het laden echt eeuwig, je moet meer dan 5 min wachten.
Alle keren daarna duurt het maar 1 min ofzo, dus best te doen.
Gewoon geduld en dan draait het dus perfect.
*snip*
[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 25-06-2021 00:42 . Reden: Persoonlijke informatie verwijderd op verzoek. ]
Beroeps brabander
Verwijderd
Kan niet wachten om vanavond zelf de demo te proberen, en zal even kijken of ik zelf nog wat goeie screens online kan gooien.
ben er altijd zot opgeweest, in ra 2 ( die hebbik alleen gespeeld, sorry c&c fans
10 van de die en ge maait echt alles weg, alles gaat deraan en die blijve ma leve
sterker nog, het IS dezelfde engineRmanX schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:30:
...
Het lijkt mij overigens heel erg veel op de engine van Generals maar dan zwaar aangepast
...
ik zeg dat ook alleen maar omdat het me dus ook opviel dat het a) zo soepel liep en b) zo op generals leek
http://specs.tweak.to/12504
Red alert 2 heeft Apocalypse tanks, geen mammothBitchCrew schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:43:
ik vind die mammoets zalige tanks.
ben er altijd zot opgeweest, in ra 2 ( die hebbik alleen gespeeld, sorry c&c fans)
10 van de die en ge maait echt alles weg, alles gaat deraan en die blijve ma leve
Verwijderd
Ook maar meteen ff geprobeerd met the Scrin.
Effect: Je bent Instantly defeated, zonder maar een order te kunnen hebben uitgevoerd. Er staat niet eens een MCV klaar, haha. Jammer.

Beroeps brabander
Verwijderd
Loopt trouwens heel soepel hier op 1280*1024(alles op medium), en het is echt niet een high-end systeem.
Hoewel de HDTV cut scenes (720p) er mooi uitzien is de audio bij mij ziek uit synchronisatie met de video. Audio loopt ongeveer 2 zinnen voor, en het is niet leuk als je al weet dat Grace Park over 2 regels in beeld komt
Iemand anders nog met dit "probleempje"?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Gewoon een stuk of 4/5 Avatar Warmechs maken, en die helemaal upgraden
Stop command is voor zover ik weet altijd S geweestVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:41:
Ik vind het een leuke demo, ik persoonlijk had NOD gecheckt d.m.v. een engineer in het NOD command center te sturen, maar dat trucje van hierboven is natuurlijk veel beter!!![]()
Iemand enig idee wat de "stop command" is voor troepen? Als ik bijv. een juggernaut als artillerie laat schieten m.b.v. sniper squads krijg ik hen niet tot stoppen (alleen als ik ze naar een andere locatie laat bewegen).
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Als je niks om graphics geeft zou je toch eigenlijk gewoon TS kunnen gaan spelen? Nu is dat voor mij lang geleden maar volgens mij heeft C&C3 hier en daar zelfs minder units dan TS.Wmm schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:02:
[...]
Carefactor graphics: -1.
Carefactor gameplay: +10.
Ik merkte bij mezelf dat het in het begin allemaal vloeiend draait met alles op max en dat het nooit gaat schokken. Wat het wel gaat doen is, later in het potje, dat de boel trager gaat lopen. Iemand anders kwam er al mee om te kijken hoe lang het duurt om b.v. een PowerPlant te bouwen. Dat duurde bij mij dan wel langer dan die 8 seconden. Dus voor de personen die denken dat het vloeiend loopt, misschien toch eens kijken. Ik vind het zwaar irritant iig, dus paar opties maar wat teruggeschroefd.
[...]
Je kunt wel guarden, de sneltoets daarvoor is alleen geen G meer. Moet je ff kijken in die balk linksonderin.
Gewoon menuutje openklappen en in plaats van NOD aanklikken op N drukken.
Is al getest en geverifieerd, dus als het niet werkt ligt het aan jou.
werkt niet zonder loginJan Willems schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:08:
ftp://ftp.tudelft.nl/pub/...atsboom/demo/cnc3demo.zip
Snelle mirror voor degenen die hem nog niet hadden.
Heb hem gister ook gedownload, alleen was het al te laat om hem nog te spelen, ga vanavond maar eens kijken. Heb er zin in.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
appo is wel de opvolger van mammothb4rt_NL schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:56:
[...]
Red alert 2 heeft Apocalypse tanks, geen mammoth
was nog eventjes TS aan het spelen, over mammoth tanks gesproken

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Dit topic is gesloten.
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.
Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.