Flickr PSN ID= cheironnl
ftp://ukftp.multiplay.co....mwars/demos/CnC3_Demo.exe
[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 27-02-2007 21:07 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat "probleem" is er ook in C&C : Generals & Zero Hour. Je kunt gewoon scrollen door de rechtermuis ingedrukt te houden, dat went wel snel en scrollt sowieso beter dan dat je naar de hoeken van je scherm moet gaan.PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:05:
Net ff de demo gespeelt en alles bevalt mij prima op 1 ding na. Ik heb een 2e scherm links naast mijn primaire staan en als ik naar links wil scrollen ingame gaat de muis dood leuk op het 2e scherm. Ik moet dus echt goed kijken dat ik de muis net niet op het 2e scherm zet voor het scrollen. Ik hoop echt dat dit in de final opgelost is want zo speelt het voor geen meter.
Verder denk ik dat de final echt weer leuk gaat worden om te spelen als dit probleem er niet meer is
Ik vind deze demo een beetje tegenvallen.. Ik ben juist een C&C Generals liefhebber en dan komt dit echt als crap over. In Generals kunt je tenminste 1 unit bouwen in plaats van 6 tegelijk als je er 1 wilt maken, je hebt een bouwkarretje of zoals met GLA meerdere poppetjes die kunnen bouwen ipv 1 basis, je kunt OVERAL bouwen ipv in een cirkel om je base heen...
Ik vind de upgrades wel leuk verzonnen, die hadden ook wel in Generals mogen zitten. Maar ik zie mij deze game nog niet online doen...
Grafisch issie er ook niet echt drastisch op vooruit gegaan, de effecten zijn wel mooier maar ik mis de scherpte. Alles lijkt wel waziger te zijn geworden door layers effecten ofzo.
Verder zien sommige units er ECHT NIET uit ! Zoals de Mammout Tank bijvoorbeeld..
57696520646974206c65657374206973206e657264
Verwijderd
dat is een appel met een peer vergelijkencheiron schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:47:
Hmm.. na 2 potjes skirmish ben ik nog niet zo positief eigenlijk. Ik vind de inhoud nogal mager ivm Supreme Commander.

GTA VI - All aboard the hype train!!
Ga eens terug naar TZSir_Hendro schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:20:
Ik ben al de hele dag aan het skirmishenWat een heerlijk spel zeg
Ik ga hem dan ook meteen kopen zodra hij uit is
Ik ga hem ook maar bestellen, bij CD-WOW, die Kane Edition
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Grafisch vind ik het een mooi spel, maar ik mis echt een goed overzicht. Het C&C gevoel is wel terug, maar toch denk ik dat ik hem ga overslaan.

Ik installeer hem ff opnieuw, ik wil de campaign!
Bambu Lab P1S Combo
Intel Core 2 Duo E6600
1024MB PC4200
Asus X1950Pro
Samsung 205BW
Het speelt echt super, alles op max is gewoon geen probleem.
En nog iets anders:
Standaard breedbeeld resolutie!
Is toch nooit bij EA?
Ook -> de NOD unit, die grote robot (als je NOD inneemt) is echt de max ->
Als ie een Stealth tank ( van de NOD ) kapot maakt wordt ie onzichtbaar
Een flame Tank -> Flametrower
Een bike -> extra laser
En dan die beam tank oid? -> achter kannon
Heb de demo heel de dag gespeeld, ie staat ingesteld op Medium, en dat ziet er werkelijk prachtig uit ;-)
Hopen dat ie beter loopt op mijn 7900GT
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Die optie is er (nog) niet. Ik las op de EA forums, dat ze dit misschien in de uiteindelijk versie, of door een patch willen laten veranderen. Ook het aantal units en gebouwen, vind ik veel te weinig. Die mamoet tank heb je zo binnen.Cartman! schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:26:
Toch maar even gespeeld en jemig..die 1e en 2e muisknop wil ik echt omdraaien, wat ontzettend irritant is dit. Totaal niet hoe ik gewend ben dat t werktEens kijken of die optie er is..
[ Voor 28% gewijzigd door Splinter Cell op 27-02-2007 21:45 ]
Dat hebben ze zo gedaan omdat je anders gewoon een obelisk kunt gaan bouwen en deze naast de bases van je tegenstander zo uit de grond kunt stampenIk vind deze demo een beetje tegenvallen.. Ik ben juist een C&C Generals liefhebber en dan komt dit echt als crap over. In Generals kunt je tenminste 1 unit bouwen in plaats van 6 tegelijk als je er 1 wilt maken, je hebt een bouwkarretje of zoals met GLA meerdere poppetjes die kunnen bouwen ipv 1 basis, je kunt OVERAL bouwen ipv in een cirkel om je base heen...
Waarschijnlijk hadden ze de keuze tussen het bouwen met een dozer die er eerst heen moet rijden, of het bouwen via de sitebar en zodra het gebouw klaar is dat deze uit de grond "stampt". Ze hebben dus voor de 2e mogelijkheid gekozen waar ik juist wel blij mee ben
1. Grafisch valt de game erg tegen, de effecten van de units is het enige wat er een beetje mooi uitziet.
2. Bijna geen vernieuwingen, het is nog steeds tanken bouwen, aanvallen, done.
Demo gaat er weer af en de game komt hier niet in huis.
Dát is juist Command & Conquer.PuDy schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:47[/message]:[/b]
Als je daar niet van houdt zul je waarschijnlijk ook niet van de andere C&C's houden.
Verwijderd
Vergeleken met wat?PuDy schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:47:
Het kan mij allemaal niet echt boeien.
1. Grafisch valt de game erg tegen, de effecten van de units is het enige wat er een beetje mooi uitziet.
Dit was nou een RTS, hoe vond je het?2. Bijna geen vernieuwingen, het is nog steeds tanken bouwen, aanvallen, done.
Ik zag "javascript" voorbij komen en dacht "huh?", hehe, als je gewoon ergens op printscreen ramt dan kom je vanalles tegen.
Op deze screenshot staat toch echt duidelijk "apple.com" (in het rode vierkant)
Zit meer van dat soort ongein in, her en der ..
My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)
Dude: bouw zo een klein autotje (armory),kan je overal uitpakken, en daar bouwenIk vind deze demo een beetje tegenvallen.. Ik ben juist een C&C Generals liefhebber en dan komt dit echt als crap over. In Generals kunt je tenminste 1 unit bouwen in plaats van 6 tegelijk als je er 1 wilt maken, je hebt een bouwkarretje of zoals met GLA meerdere poppetjes die kunnen bouwen ipv 1 basis, je kunt OVERAL bouwen ipv in een cirkel om je base heen...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Positief vind ik de FMV's die al tot nu toe gezien heb. Die zien er zeker niet slecht uit! Ook de units zijn mooier vormgegeven dan de units in SupCom. Al hebben de mammoettanks bij mij soms een nogal eigenaardig nerveus gedrag.
Voorlopig hun ik EA nog het voordeel van de twijfel, ik had het erger verwacht
Nu vroeg ik mij af of jullie ook die korte verstoring van het beeld is opgevallen tijdens de GDI Prologue? Nadat GDI Generaal Granger zijn uitleg heeft gegeven, wordt je voorgesteld aan Luitenant Telfair. Zodra je je neerzet (camera = commander = jezelf
Verwijderd

Gaat weer niet goed zijn voor m'n dataverkeer heb ik zo het gevoel.
(Ik woon in Antwerpen, en ik heb dus nog zo'n max aantal GB dat ik kan downloaden per maand.)
Toch maar downloaden.
Hij speelt lekker. Beetje jammer dat net het zoomen in een rts tot andere standaarden is gaan horen, maar verder leuk
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Bedankt voor de tipDat "probleem" is er ook in C&C : Generals & Zero Hour. Je kunt gewoon scrollen door de rechtermuis ingedrukt te houden, dat went wel snel en scrollt sowieso beter dan dat je naar de hoeken van je scherm moet gaan.
Breepee ook bedankt voor de tip hoor
Is dat dan altijd aan, of kun je aangeven bij welke apps het te gebruiken?Breepee schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:31:
[...]
One word: Mousefix. Lockt de resolutie waar je muis binnen kan verkeren. Stuur me een mailtje als je het wil hebben.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
zal idd iets met nod zijn, btw die grenaat units zijn een stuk minder sterk geworden, wel jammer ze waren me fav unit:DLaagvliegerke schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:56:
Wat zou dit betekenen?? Rood is de kleur van NOD maar waarom wordt het beeld van de camera volledig verstoord aangezien dat zogezegd de ogen van de commander zijn? Ik heb geen idee wat dit betekent...
Haha, ik net skirmish gedaan ik ga gewoon lekker loungen met die ZONETROOPERS.disjfa schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:00:
Die skirmish lekker op easy en dan wat mammoet tankjes bouwen. Dan over de basis van de buren rijden en dan zeggen ze dat het een rts isNee het is gewoon gezellig cruisen met wat tankjes. Petje half op en rijden maar
Hij speelt lekker. Beetje jammer dat net het zoomen in een rts tot andere standaarden is gaan horen, maar verder leuk
Man man man, wat is dit nice op highest, die effecten zijn gewoon super nice.
Verder vind ik de game ook heel lekker spelen het is alleen wel ff wennen.
Lang leve dx9c
Ik heb al nieuwe drivers geinstalleerd en nieuwe directx 9.0c van februari 2007 nada.
Heeft misschien iemand een idee, met alle andere games heb ik gewoon goed geluid.
Mijn geluidskaart is een creative audigy 1, Verder p4 3.2, 2 gb geheugen, v9999 deluxe van Asus. Windows XP, als jullie nog meer willen weten vraag maar.
Ik heb echt nooit problemen met geluid maar zodra ik nu dat ea logo in beeld zie staan krijg ik wel geluid van ea, maar zodra dat weg gaat en de intro begint heb ik niks meer en ook niet ingame.
[ Voor 3% gewijzigd door Splinter Cell op 27-02-2007 22:22 ]
Maak wat apc's met missile squads in het begin en ga z'n main base daar wat mee treiteren. Intussen zorgen dat je beide expansions onder controle houdt. Hij gaat namelijk erg snel tweede base bouwen. Nouja, als dat lukt is het gewoon tanks stampen, techen en afmaken die hapVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:07:
Iemand tips om een medium ai in skirmisch te verslaan?
heeft eerlijk gezegd niks met domme AI te maken ik zou precies hetzelfde doen.Splinter Cell schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:19:
De AI van je eigen mannetjes is best sterk. De AI van de computer is ook verbeterd, alleen zit dezelfde domme fout er nog steeds in. Bijvoorbeeld, je gaat met 1 mannetje op verkenning, en je komt drie NOD's tegen. Je gaat snel terug naar je eigen kamp en de drie NOD's volgen je. Zodra die NOD's aan de rand van je kamp zijn, en je mannetje loopt verder het kamp in, schieten ze alleen nog maar op dat mannetje en ondertussen schieten er al 5 mamoettanks op die drie. De aandacht, gaat alleen maar uit naar die ene. En dit was dus ook in de vorige series.
als ik NOD zou zijn ga ik echt niet mt mijn 3 soldaten op jouw tanks schieten want die krijg ik toch niet kapot. van ze weg lopen kun je ook vergeten, Maar ik heb wel de kans dat ene ventje van jouw te doden voor mijn 3 soldaten zelf kapot gaan.
1. PowerplantVerwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:07:
Iemand tips om een medium ai in skirmisch te verslaan?
2. Refinery
3. Surveyor + Barracks (Surveyor naar rechtsonder sturen)
4. Warfactory + 2 engineers (voor die 2 torens)
5. Communications Centre + Refinery voor bij de surveyor rechts
6. Machinegun turrets, 1 bij de surveyor aan de brug, 1 in je basis zo ver mogelijk rechts van het tiberiumveld, 1 in je basis zo ver mogelijk naar links van het tiberiumveld, maar wel zo ver mogelijk naar hun basis toe!
7. Tech Centre
8. Zone Troopers, zo veel je maar kan
Daarna mag je wel kijken wat je doet
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 27-02-2007 22:29 ]
Het lijkt mij overigens heel erg veel op de engine van Generals maar dan zwaar aangepast (was die ook niet capped op 30 FPS?). Verder mis ik ook de footprint van de gebouwen (en de mogelijkheid om gebouwen te draaien, waar ik me ook al aan stoorde in generals), maar het verhaal met die nieuwsfilmpjes zoals in C&C1 erbij is gewoon helemaal goed! Ook lof voor de AI, want ik vond het al aardig lastig op medium, ben nog niet aan hard begonnen.
Met mijn bescheiden specs (zie sig) draait het aardig op default settings @ 1280x1024 (meeste staat op medium, paar op high en shadows geloof ik op low). Alles op high zetten heeft veel invloeg op FPS (dropt van 30 naar 18 als ik aan de shadows en water ga klooien). Grafisch ziet het er allemaal nog wel goed uit zo (zelfs op medium, op het water na misschien), stukken beter dan generals imho. Top!
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
huh?RmanX schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:30:
Verder mis ik ook de footprint van de gebouwen (en de mogelijkheid om gebouwen te draaien, waar ik me ook al aan stoorde in generals),
Als je gebouw klaar is, gewoon klik om te plaatsen, maar ipv loslaten de klik vasthouden+muis een richting op
Athlon 2200+ / 512MB / Geforce 5200

En het is nog wel vermakelijk ook... al zou ik liever "die andere game" spelen.
Maar dat zit er echt niet in met deze specs.
Verwijderd
Wat een fenomenaal spel trouwens!
Waarom eigenlijk? Het zijn toch beide RTS games? Beide redelijk sci-fi gericht? Allebei net (of nog niet) uit?Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:13:
[...]
dat is een appel met een peer vergelijken
Flickr PSN ID= cheironnl
cheiron schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:42:
[...]
Waarom eigenlijk? Het zijn toch beide RTS games? Beide redelijk sci-fi gericht? Allebei net (of nog niet) uit?

Rome Total War is ook een RTS, maar die vergelijk je ook niet met deze game.
SC is een veel en veel diepere en meer uitgebreide dan C&C3, die kan je gewoon niet vergelijken.
jij wil een optie om ook de bloementjes te planten en water te geven terwijl een oorlog aan het voeren bent ?PuDy schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:47:
Het kan mij allemaal niet echt boeien.
Demo gaat er weer af en de game komt hier niet in huis.
en vernieuwingen op welke manier? 't is een nieuwe game en er lijkt niets van op Tiberian Sun (terwijl het de opvolger ervan is), hoe kan jij niets nieuws zien ?
hm ik vraag me af, het 'intro' filmpje zie je de ion cannon hangen en schieten,.. maar wat is dat bakbeest? het is namenlijk niet de oude ion cannon (lijkt er voor geen meter op) en ik heb tot nu toe ook niets gehoort dat GDI een nieuwe ion cannon gemaakt heeft of dat de oude gemold is (gezien het verhaal gaat dat GDI zelfs basissen aan het weggooien was lijkt het me sterk dat ze wel een nieuwe super wapen maken)
maar wel meer aan GDI klopt niet dus wie weet
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Het duurt niet erg lang maar het lijkt me wel iets te zijn dat er opzettelijk is in gestoken.
Let er dus op, ik bedoel het geluid in de filmpjes!
Poll: Heb jij er ook last van dat het geluid niet gelijk loopt ?
• Ja ;(
• Nee :)
• Geen idee
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 4% gewijzigd door -Thunder- op 27-02-2007 23:21 ]
Blij Met Wilco
Maar zagen jullie ookal dat veel acteurs nogal wazig acteerden? Grace Park keek echt van "wat ben ik eigenlijk n beetje onzin aan t uit kramen tegen een camera"
Dat is in alle C&C games zoDutch_Razor schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:09:
Erg leuk spel, tegen de tijd dat je bij SC een Mavor hebt gebouwd ben je hier zelf SC in de rankings
Maar zagen jullie ookal dat veel acteurs nogal wazig acteerden? Grace Park keek echt van "wat ben ik eigenlijk n beetje onzin aan t uit kramen tegen een camera"
[ Voor 63% gewijzigd door Angeloonie op 27-02-2007 23:22 ]
Verwijderd
Herkende er al 2 mensen in: Athena uit BattleStar Galatica & Cameron uit House.
Lachen!
Draait hier super op 1680x1050, met alles @ max.
E6600, 2GB, 8800GTS, WD Raptor 150GB, P5B Deluxe.
Kan niet wachten op de full release!
Heb trouwens al wel 1 bug ontdekt:
Naast mijn scherm hangt mijn tv er aan en wanneer ik dus met mijn muis het beeld naar rechts wil laten bewegen, schiet mijn cursor de tv op. Erg irritant!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 23:24 ]
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Athlon xp 3200+
Radeon 9600xt 256 mb
1 GB ram
op mn laptop draaide het wel, 1680x1050 alles verder op low, op hogere specs liep het niet echt lekker soepel:
Intel core duo 1,83 gHz
2 GB ram
Nvidia Quadro NVS 110M TurboCache 256 mb
[ Voor 9% gewijzigd door Sv3n op 27-02-2007 23:32 ]
Ik zag het ook, en ik vroeg me gelijk af of ik via een soort webcam mee zat te kijken ofzo, maar de camera beweegt als een 'mens'. Daardoor miste ik even een stukje conversatieLaagvliegerke schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:57:
Voor degenen die niet weten wat ik bedoel, heb ik een tweetal screenshots gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het duurt niet erg lang maar het lijkt me wel iets te zijn dat er opzettelijk is in gestoken.
Supreme Commander eat your heart out!
OMFG wat draait dit spel lekker op een wat oudere config. En wat ziet het er ook nog eens goed uit op diezelfde oude config.
Happy happy joy joy!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Bloemetjes planten? Die optie zit er in hoor!daves2hd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:53:
jij wil een optie om ook de bloementjes te planten en water te geven terwijl een oorlog aan het voeren bent ?

De camera kijkt als het ware door de ogen van de commander dus als het beeld volledig verstoord is, is de commander dan een robot?Blue2k schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:44:
[...]
Ik zag het ook, en ik vroeg me gelijk af of ik via een soort webcam mee zat te kijken ofzo, maar de camera beweegt als een 'mens'. Daardoor miste ik even een stukje conversatie
[ Voor 43% gewijzigd door D-Three op 28-02-2007 00:06 ]
Hier de foto's (de graphics staan hier wel op medium dus het is wel een stuk minder mooi, maar anders liep het niet vloeiend hehehe )

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 28-02-2007 00:14 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
Ik had het ook opgemerkt, maar had er niet echt wat achter gezocht... maar het zou natuurlijk kunnen dat er meer aan de hand is (zou wel leuk zijn, maar ik verwacht het niet, het is met C&C iets voorspelbaars en onbelangrijks als 'de verbinding is niet 100%' ofzo)Laagvliegerke schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:57:
Voor degenen die niet weten wat ik bedoel, heb ik een tweetal screenshots gemaakt:
Overigens heb ik voordat ik de demo had verwijderd (zie mijn vorige post voor de reden(en)), nog even een paar skirmish games gespeeld. De waypoint en 'strategic planning' opties vielen me toen op en die zijn vrij goed vind ik, maar dat is toch net niet genoeg verbeterde gameplay tov Generals om de verkoopprijs te rechtvaardigen imo.
* daves2hd schud handen met LaagvliegerkeLaagvliegerke schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:03:
[...]
Bloemetjes planten? Die optie zit er in hoor!
[afbeelding]
[...]
De camera kijkt als het ware door de ogen van de commander dus als het beeld volledig verstoord is, is de commander dan een robot?
mooie
ik heb eventjes (uurtje of 2
Hoewel het om de haverklap crasht, en het er niet uit ziet, zie ik geen artifacts en lijkt het soepel te gaan. Totdat die crashes verholpen zijn (helaas waarschijnlijk nooit) zal ik dit spel niet spelen echter.
@hieronder
thx, heb nog gezocht naar gma en 945, maar ik had niks gevonden?
Gelijk even proberen. hou jullie op de hoogte
[ Voor 17% gewijzigd door Zeus op 28-02-2007 00:26 ]
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Eerder in dit topic werd vermeld dat je als je een GMA 945/950 hebt je "shaderdetail" in het spel even op medium moet zetten i.p.v op low.Heer Hertog schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:20:
Verbazingwekkend genoeg lijkt het erop dat je dit zelfs op een Intel GMA 945 kan spelen.
Hoewel het om de haverklap crasht, en het er niet uit ziet, zie ik geen artifacts en lijkt het soepel te gaan. Totdat die crashes verholpen zijn (helaas waarschijnlijk nooit) zal ik dit spel niet spelen echter.
Schijnt vaak te helpen
Verwijderd
de 2 missies gingen erg makkelijk maar toen deed ik een gewone missie tegen de computer en verlies de hele tijd. ik heb wel wat ervaring met red alert maar ze zijn gewoon te goed.
speel trouwens met een 9800pro, 1GB geheugen en 3ghz en het speelt zeer soepel op laag / normaal. (zeer mooi beeld!)
Brutal is niet te doen voor mij in ieder geval, de computer spamt als een dolle en hij knalt steeds mijn harvesters af. Daarna komt er een gigantisch legers Scorpions (of zoiets) en wat infantry en daar is geen houden aan.Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:27:
ligt het nou aan mij of is dat vechten tegen de computer abnormaal moeilijk.
de 2 missies gingen erg makkelijk maar toen deed ik een gewone missie tegen de computer en verlies de hele tijd. ik heb wel wat ervaring met red alert maar ze zijn gewoon te goed.
speel trouwens met een 9800pro, 1GB geheugen en 3ghz en het speelt zeer soepel op laag / normaal. (zeer mooi beeld!)
Heb Had ik ook last van, wat bij mij help is even Windows-D (terug naar Desktop) en weer terug naar het spel, dan werkt het scrollen wel goed op multi-screen opstellingen.PilatuS schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:05:
Net ff de demo gespeelt en alles bevalt mij prima op 1 ding na. Ik heb een 2e scherm links naast mijn primaire staan en als ik naar links wil scrollen ingame gaat de muis dood leuk op het 2e scherm. Ik moet dus echt goed kijken dat ik de muis net niet op het 2e scherm zet voor het scrollen. Ik hoop echt dat dit in de final opgelost is want zo speelt het voor geen meter.
[ Voor 36% gewijzigd door vriesdude op 28-02-2007 00:33 ]
/dev/null
Verwijderd
wat is de funtie van Surveyor, als ik die naar rechts stuur (waar die planten waar je geld mee verdiend breng wordt hij zo neer geknald.Angeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 22:27:
[...]
1. Powerplant
2. Refinery
3. Surveyor + Barracks (Surveyor naar rechtsonder sturen)
4. Warfactory + 2 engineers (voor die 2 torens)
5. Communications Centre + Refinery voor bij de surveyor rechts
6. Machinegun turrets, 1 bij de surveyor aan de brug, 1 in je basis zo ver mogelijk rechts van het tiberiumveld, 1 in je basis zo ver mogelijk naar links van het tiberiumveld, maar wel zo ver mogelijk naar hun basis toe!
7. Tech Centre
8. Zone Troopers, zo veel je maar kan
Daarna mag je wel kijken wat je doetMaak z.s.m. een Ion Cannon Uplink
en waar kan ik de Communications Centre vinden?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 00:48 ]
Met Communicatons Center bedoeld hij denk ik Command Center.
[ Voor 21% gewijzigd door Cpt.Iglo op 28-02-2007 00:49 ]

vs

^ het is een millitare basis HQ van GDI,.. vind de EA look er van erg civilian over komen, waar zijn de anti missiles en defence? opslag ruimte voor schepen en ammo?
EA besloot zelf maar alles te modden naar hun wil?

vs

tja ion cannon lijkt al helemaal niet meer op wat het geweest was,... een grote laser pistool is het geworden vind ik, oude was veel mooier en technischer.
Wat ik hoorde was dat het gewoon een centrum is waar overleg gepleegd wordt, en niet een uberHQmilitairebasis.daves2hd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:53:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
^ het is een millitare basis HQ van GDI,.. vind de EA look er van erg civilian over komen, waar zijn de anti missiles en defence? opslag ruimte voor schepen en ammo?
C&C geschiedenisAngeloonie schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 00:54:
[...]
Wat ik hoorde was dat het gewoon een centrum is waar overleg gepleegd wordt, en niet een uberHQmilitairebasis.
iedereen die TS gespeeld heeft weet het.
lees ook "GDI's headquarters were eventually relocated to the orbital space station "Philadelphia""
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Defense_Initiative
voor de mensen die C&C niet gevolgd hebben vanaf het begin en voor de lol eens verhalen en feiten van vorige C&C's lezen zullen goed in de war raken van de dingen die in C&C3 niet kloppen
edit:
^ dat is niet de mammoth van renegade kan ik je vertellen want hij heeft een aka vast en in renegade heb je geen akaAngeloonie schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:40:
[...]
Lol
Tegen de tijd dat hij een Temple of Nod had staan had ik al een Ion Cannon klaar, en alle bombardement powers die er zijn... Volgens mij is de Ion Cannon alleen al genoeg om zijn Temple te slopen.
En de Mammoth tank was van C&C1, GDI. In Red Alert was hij ook, alleen zag hij er iets anders uit.
C&C1:
[afbeelding]
Red Alert:
[afbeelding]
Tiberian Sun:
[afbeelding]
C&C Renegade:
[afbeelding]
C&C3:
[afbeelding]

dat is de mammoth van renegade
verder ben ik het er mee eens dat de oude mammoth veel cooler waren, ding is altijd al zo lelijk als wat maar nog ruig en stoer. deze is overdreven rond en flashy gemaakt met lelijke lopen en die missile dingen zien er ook niet uit. laat de mooie ronde vormen maar bij vrouwen, tanks horen gepanserd en met blokken metaal bepakt te worden.

^ dat was een mammoth
las bij intel een vaag verhaal er over waar ze onze held nick 'havoc' parker nog eens voor misbruiken (aka de commando die je speelt in renegade), en eits over een mammoth mark 3 die binnenkort in ontwikkeling komt?
[ Voor 60% gewijzigd door daves2hd op 28-02-2007 01:10 ]

Zo ziet het er met een Geforce Ti kaartje uit... geen mistachtig effect en ook geen schaduwen. Wel draait ie best lekker op max met 2x aa oid. Dit plaatje is trouwens zonder, maar dan wel alles op max. De kaart kan de effecten gewoon niet aan
< dit stukje webruimte is te huur >

Al met al wel een vermakelijk spel, alleen zodra je 10 Mammoths en een stuk of wat Juggernauts hebt, ren je zo de map door, op zoek naar de laatste vijandelijke gebouwtjes. Morgen maar eens op Hard spelen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
maar een beetje vreemd naar mijn mening dat base defence geen stealth detect? NOD base defence heeft nml wel "detects stealth" in beschrijving staan, vroeger hadden beide kanten een soort mobile scanner om ondergrondse en stealth units te detecteren.
beetje vreemd concept om stanks uit je basis te houden en pas te detecteren als ze al achter in je base lopen te slopen ipv ze aan te zien komen.
edit: heeft iemand unit sorteren/opstellen al gebruikt btw? als je unis geselecteerd hebt en dan beide muisknoppen ingedrukt houd kun je doormiddel van je muis voor/achteruit te bewegen units in lijnen of rijen opstellen. ik vind het niet echt handig, gezien als alles gaat moven vooral langs en door gebouwen toch weer door elkaar schud
[ Voor 16% gewijzigd door daves2hd op 28-02-2007 02:49 ]
Verwijderd
REQUIRED SYSTEM SPECIFICATIONS:
· OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of
Vista are not supported)
· CPU: 2.0 GHz or higher
· RAM: 512 MB or more
· Hard Drive: 1.4 GB or more of free space
· Video: DirectX 9.0c compatible video card. Video card with 64
MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI
8500 or greater, NVIDIA GeForce4 or greater. (ATI Radeon 9200
and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.)
· Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
NOTE: While you will be able to play Command & Conquer 3 Tiberium
Wars with the specifications above, play experience may improve if
you have additional RAM, above the required 512 MB.
MAY IMPROVE.. hmm wat zou nu RECOMMENDED zijn kwa specs ?
(om het spel zeg minimaal op medium/high te draaien..?)
Alleen brutal kreeg ik niet gedaan
+ Ik kan hem op 1920x1200 of 1920x1080 spelen
+ Ik ben geen debiele raketten tegen gekomen.
+ Eindelijk kan je meer gebouwen tegelijk maken
+ Je kan meer units tegelijk maken
+ Je kan gebouwen draaien ed.
+ Alles heeft shortcuts (van het maken en selecteren van gebouwen)
- Ik geen laser hek of betonnen vloeren meer.
- Units komen per 5, wordt snel onoverzichtelijk en battles worden te onnodig groot.
- De rest ga ik nu even over slapen.
[ Voor 5% gewijzigd door battler op 28-02-2007 03:50 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Units in de demo niets miss mee daar, lekker bouwen en weer vechten, de oude balance zit er ook in ( zoals dat het standaard bewapende voetvolk lang duurt om een gebouw te slopen ) ik zie een goede toekomst hier, heb de demo ge-installeert zonder al de EA download crap extra...waarom in hemels naam die troep bijgeleverd is. Oh well!
Ik heb dan ook wel een best aardig systeem kwa videokaart dus heb alle hoop dat het gewoon weer heerlijk skirmishen word met NOD of..misschien de alliens..onzeker wat die te bieden hebben! Hoop dat ze niet zoals in Earth 2160 te specialistis zijn...om ook echt te kunnen gebruiken!
+ Breedbeeld op 1650x1050 ( bragging rights )
+ Stabiel van de start af, geen rare crashes die ik helaas bij andere demo's vaak wel tegenkom
+ Echt weer C&C gevoel
+ Hoop weer een RUSH te kunnen doen.. 20-30 formaties normale rifle mannetjes versus vijandelijke basis die IETS te duur in gekochte heefts ( aka 2 super sterke tanks..versus ..20-30 formaties rifle mannetjes )
- Ik weet nog te weinig van de aliens, hoop dat ze niet zoals in Earth 2160 zijn vreselijk ingewikkeld!
There is no place like ::1
Het is een demo, wie weet wat er nog voor units worden voorgestelddaves2hd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 02:47:
is het iemand btw al opgevallen dat geen enkele base defecne van GDI stealth detect heeft? pas als een unit er praktisch tegen aan staat ziet defence het. orca's hebben anti stealth scout en snipers hebben stealth detect (al word dit niet vermeld in hun beschrijving). maar tot zover ik merkte werd alles in de buurt van snipers wel gezien (Waren nog alleen harversters over om snipers mee te testen maar ik verwacht bij alle stealth units het zelfde effect van snipers).
maar een beetje vreemd naar mijn mening dat base defence geen stealth detect? NOD base defence heeft nml wel "detects stealth" in beschrijving staan, vroeger hadden beide kanten een soort mobile scanner om ondergrondse en stealth units te detecteren.
beetje vreemd concept om stanks uit je basis te houden en pas te detecteren als ze al achter in je base lopen te slopen ipv ze aan te zien komen.
edit: heeft iemand unit sorteren/opstellen al gebruikt btw? als je unis geselecteerd hebt en dan beide muisknoppen ingedrukt houd kun je doormiddel van je muis voor/achteruit te bewegen units in lijnen of rijen opstellen. ik vind het niet echt handig, gezien als alles gaat moven vooral langs en door gebouwen toch weer door elkaar schud
Verwijderd
Er zijn er toch wel een aantal die hem kunnen spelen op windows vista 32 bit? Kan dit misschien in de head van dit topic komen?Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 03:30:
Minimaal dus nodig:
REQUIRED SYSTEM SPECIFICATIONS:
· OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of
Vista are not supported)
· CPU: 2.0 GHz or higher
· RAM: 512 MB or more
· Hard Drive: 1.4 GB or more of free space
· Video: DirectX 9.0c compatible video card. Video card with 64
MB or more memory and one of these chipsets is required: ATI
8500 or greater, NVIDIA GeForce4 or greater. (ATI Radeon 9200
and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.)
· Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
NOTE: While you will be able to play Command & Conquer 3 Tiberium
Wars with the specifications above, play experience may improve if
you have additional RAM, above the required 512 MB.
MAY IMPROVE.. hmm wat zou nu RECOMMENDED zijn kwa specs ?
(om het spel zeg minimaal op medium/high te draaien..?)
Je bedoeld 64-bit ? want 32-bit is gewoon supportedVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:51:
Er zijn er toch wel een aantal die hem kunnen spelen op windows vista 32 bit? Kan dit misschien in de head van dit topic komen?
Heb het zelf nog niet getest maar een vriend van me welTo choose Nod simply do this, In the Skirmish menu highlight/click Nod as the faction you want to play. Since Nod starts with 'N', you have to hit "N" on your keyboard.
You have now selected Nod. This also works as choosing to fight against GDI (hit 'G' instead of 'N'). And works for the AI traits thing ( the one that says Balanced, Rusher, etc...)
Blij Met Wilco
Verwijderd
Het werkt idd-Thunder- schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:40:
Iemand met NOD spelen ?
[...]
Heb het zelf nog niet getest maar een vriend van me welSchijnen wel dan een paar kleine dingen niet te werken maar wel leuk!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 09:59 ]
Het ding eist eerst dat ie alle data uitpakt naar mijn C-schijf, maar ik heb dus lang niet genoeg HD-ruimte vrij op C op die 2.18GB uit te pakken zodat ik hem kan installen.. *zucht*
Iemand een truukje om de tijdelijk files ergens ANDERS heen uit te pakken dan de hardcoded c-schijf?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[ Voor 4% gewijzigd door TheRookie op 28-02-2007 10:03 ]
Direct na het starten van de demo de tutorial maar gedaan waarin het allemaal heel erg traag ging. Mannetjes liepen langzaam maar wel een mooie frame rate. Geen save optie dus toen maar snel exit en de instellingen een stukje lager gezet, minder mooi maar stukken sneller.
Leuke in-game filmpjes met een wel heel goh, dat meen je niet gevoel, het is een echte kloon van C&C 1
De game viel wel wat lastig de eerste nod basis is zeker niet met 3 mammoth tanks neer te krijgen en orca's zijn zo snel neer dat het niet leuk meer is. (3 schoten oid, als je bedenkt dat missle men in dubbele paren komen). De ai gaat ook lekker in gebouwen zitten verschansen en rent het volgende gebouw in als je aan komt rijden met een tank.
In TA als je met 3 pewees liep gingen ze meteen ( en dan ook altijd ) schieten zodra er ook maar iets in de buurt kwam. Mijn mammoth tanks lijken af en toe gewoon stil te staan of een beetje rond te rijden zonder ook maar een schot te lozen.
Verwijderd
Het zou misschien leuk zijn moest je vermelden wat voor een systeem je hebt ?barfieldmv schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:03:
Direct na het starten van de demo de tutorial maar gedaan waarin het allemaal heel erg traag ging. Mannetjes liepen langzaam maar wel een mooie frame rate. Geen save optie dus toen maar snel exit en de instellingen een stukje lager gezet, minder mooi maar stukken sneller.
Het speelt snel, het ziet er goed uit, zoveel shader effecten tegelijk op me scherm is echt heel gaaf!
Er zijn een hoop geluidjes opnieuw gebruikt, hoewel dat zonde lijkt draagt het allemaal bij aan het C&C gevoel, nostalgisch bijna
Draai hem onder Windows Vista Home Premium 32bit met redelijk standaard instellingen. Dat op een C2D E6400 en een GF7600GT en 2GB RAM. En dat speelt gewoon goed.
ik zou graag het op men lcd tv krijgen op die zijn max resolutie ( 1366 x 768 )
maar ik kan deze niet kiezen
800*600 gaat en 1024*768 ook, maar de andere geven ofwel een fout beeld ( zwarte balk links, stuk missing rechts ) ofwel kan men scherm die res niet aan.
moet ik mss iets extra instellen ofzo ?
Ik heb ook het prob dat men muis naar het andere scherm gaat, was met generals ook al, zet men ander scherm gewoon af.
voor de rest echt super game :-)
generals in lans duurde altijd veel te lang omdat je altijd beetje sterke wars wou doen, maar hiermee lijken lans veel leuker te gaan worden, veel sneller een legertje enz :-)
Ik zal vanavond die shader eens proberen op medium te zetten bij mij laptop, hopelijk word het dan crashvrij
Die resolutie gaat CnC3 niet ondersteunen. Net als vrijwel elke andere game lijkt mij. Zulke resoluties komen te weinig voor om echt ingebouwd te gaan worden. Ik denk dus, dat je pech hebt.BitchCrew schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:12:
heb een vraag over resolutie.
ik zou graag het op men lcd tv krijgen op die zijn max resolutie ( 1366 x 768 )
maar ik kan deze niet kiezen
800*600 gaat en 1024*768 ook, maar de andere geven ofwel een fout beeld ( zwarte balk links, stuk missing rechts ) ofwel kan men scherm die res niet aan.
Zie
CodeCaster in "[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars ..."
en
Luuk1983 in "[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars ..."
I stand corrected
[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 28-02-2007 10:36 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit gaat heel stom klinken, maar ik herkende het geluid wat een engineer maakt als hij doodgaat meteenDaantje20 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:08:
Heb gisteren de demo binnengehaald en even gespeeld, en ik kan zeggen dat dit eindelijk weer eens een echt lekkere RTS is die IMO heel erg C&C is.
Het speelt snel, het ziet er goed uit, zoveel shader effecten tegelijk op me scherm is echt heel gaaf!![]()
Er zijn een hoop geluidjes opnieuw gebruikt, hoewel dat zonde lijkt draagt het allemaal bij aan het C&C gevoel, nostalgisch bijna![]()
Draai hem onder Windows Vista Home Premium 32bit met redelijk standaard instellingen. Dat op een C2D E6400 en een GF7600GT en 2GB RAM. En dat speelt gewoon goed.

Verder wel mooi in elkaar gezet, ik vind alleen de units iets te futuristisch. Maar ja dat krijg je. Verder weet ik niet hoe het zit op de hogere moeilijkheidsgraden, maar op normal zijn mamoths en vooral orca's overpowered. Om over de ion cannon maar te zwijgen. (wel stoere animatie btw
Dat zeg ik....
Ruk. Ik heb het gisteren even op mijn Pc gespeeld, de graphics zien er goed uit, en het spel loopt zoals verwacht voluit alles op max vloeiend. Misschien dat het op dit moment aan mijn laptop ligt... Maar de problemen met veel units komt in de demo al mooi tot zijn recht.
Ik heb een laptop met Mobile 1,8Ghz 1024MB en Ati X600, niet top of the hill ( zal thuis zeker nog testen ). Maar ik denk eens kijken hoe deze nieuwe variant van C&C om kan gaan met veel units.
Ik lekker bouwen, 121 squads ( in de tutorial ) en ik moven, en baf, traag! Wel speelbaar, maar het loopt allemaal 2x zo langzaam etc.
De vraag is denk ik wat je moet verwachten.. Het is misschien niet nodig om zoveel units te bouwen, maar een keer een battle spelen tegen een vriend van een uur of 3 zit er dus weer niet in! Ik ben misschien de enige die niet van rushen houdt? ( Like wat is daar aan.. ) Maar ik wil gewoon bouwen, bouwen en lekker bouwen. Verdediging etc etc.
Nu ik dit op mijn laptop moet ervaren ( gewoon 1024x768, alles beetje op laag ) heb ik er een hard hoofd in! Ik zal vanmiddag thuis nog even testen!
Het is gewoon 16:9 hoor, prima ondersteunbaar. Ze hoeven geen resolutie 'in te bouwen', alleen een scaling factor voor de (2D) GUI en voor de 3D-omgeving, zodat je geen uitgerekt of juist platgedrukt scherm krijgt.wolkje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:23:
[...]
Die resolutie gaat CnC3 niet ondersteunen. Net als vrijwel elke andere game lijkt mij. Zulke resoluties komen te weinig voor om echt ingebouwd te gaan worden. Ik denk dus, dat je pech hebt.
Een béétje programma vraagt dus aan Direct3D gewoon alle beschikbare resoluties op, berekent welke 16:9 of 4:3 zijn, en laat deze zien in het opties-scherm.
[ Voor 31% gewijzigd door CodeCaster op 28-02-2007 10:39 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Vaak als je custom resoluties toevoegd aan je drivers dan heb je in spellen de mogelijkheid om deze te kiezen. Dat is natuurlijk niet altijd zo, maar het valt te proberenwolkje schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:23:
[...]
Die resolutie gaat CnC3 niet ondersteunen. Net als vrijwel elke andere game lijkt mij. Zulke resoluties komen te weinig voor om echt ingebouwd te gaan worden. Ik denk dus, dat je pech hebt.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb zelf ook een AGP kaart, dan wel geen 1950 maar een ATI x850xt. En met deze videokaart draait het spel nog zeker perfect op 1024x 768 met alles op high.Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:35:
Zou een AGP kaart als ATI 1950 pro mijn oude bak in mijn sig nog wat kunnen redden? Iemand al getest met die kaart? Het zou een "goedkope" upgrade zijn, tenminste, ik heb geen zin om nu een volledig nieuwe pc te kopen. En ik wil toch wel wat eye candy aan kunnen zetten.
Maargoed het is en blijft een demo, misschien dat in de uiteindelijke versie meer resoluties te kiezen zijn. Of dus alle
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat weet ik wel zekerPheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:35:
Zou een AGP kaart als ATI 1950 pro mijn oude bak in mijn sig nog wat kunnen redden? Iemand al getest met die kaart? Het zou een "goedkope" upgrade zijn, tenminste, ik heb geen zin om nu een volledig nieuwe pc te kopen. En ik wil toch wel wat eye candy aan kunnen zetten.
Ik draai het volgende
Pentium 4C 2.4GHz op 3.2GHz
2GB RAM
6800GT 256MB
En ik draai op 1280x1024 alles op max. Dus met een 1950Pro gaat het zeker goedkomen
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik denk dat het een klein beetje overkill gaat worden voor je processor, maar het is wel een hele leuke upgradePheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:35:
Ik weet niet hoe lang je nog met je huidige moederbord en processor wilt doen, maar als je over niet al te lange tijd (<1jaar) alles wilt gaan upgraden dan zou ik voor een X1650pro/7600GT gaan.
Heb jij het al gespeeld? Nee, niet zeuren dan. Op sommige screenshots (zoals hierboven) staan schaduwen enzo uit. Ik kan je verzekeren dan met AA en dergelijke het er allemaal erg netjes uit ziet.Darth Malak schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:38:
Wat zien al die screenshots er ontzettend lelijk en gedateerd uit zeg.... Ongeloofelijk als EA hier mee weg komt.
Verwijderd
De waterkoeling redt een hoop bij mijn overklok, ik houd ook van wat stilteLuuk1983 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:38:
[...]
Dat weet ik wel zekerBest nette PC heb je hoor!!
Ik draai het volgende
Pentium 4C 2.4GHz op 3.2GHz
2GB RAM
6800GT 256MB
En ik draai op 1280x1024 alles op max. Dus met een 1950Pro gaat het zeker goedkomen
Ik ben toch naar een beetje fatsoenlijke kaart op zoek, maar ja, AGP is redelijk uit de mode. Vandaar dat ik het even check, zeker omdat de processor niet meer je van het is om zo'n videokaart te voeden met data. Ik wil denk ik over een jaartje volledig upgraden, als Barcelona en aanverwanten producten van de concurrent al wat mainstream zijn. En ik denk niet dat ik dan C&C 3 nog eens aanraak om nog een keer full eye candy te spelen, tenminste, dat denk ik nu
Als ik een dan een 7900 of 1650pro neem dan kan ik mijn geheugen nog wat extra upgraden, ook niet verkeerd
Mijn (nou ja, van de baas) Dell Latitude D810 trekt het ook maar net met 800x600. Niet veel bijzonders, op de 2G ram na overigens. Zucht, prioriteiten....
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 28-02-2007 10:52 ]
Dit topic is gesloten.
Patsen met specs is not done.
Tech gerelateerde problemen horen in SPV thuis.
Prijzen van het spel of zoek in het topic. Prijzenvraagposts worden verwijderd.